Heeft iemand al een Wii zapper laten overkomen? Was volgens mij vandaag de US launch date! Zoek nog een goedkoop adres ervoor, liefst met gratis verzendkosten
Goed om te horen dat Mario & Sonic toch zo leuk is. Die game gaat er hier ook wel komen alleen niet du moment.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Tsjah, het beginscherm maakt wel melding van prologic...Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:13:
Heeft SMG een 'surround sound mode' eigenlijk..?
Betere vraag is; hoe sluit je zoiets dan aan? Ik heb alleen twee tulppluggen...
Dolby Pro Logic II is een methode om 5.1 kanaals geluid te coderen als stereo geluid en dat weer te kunnen decoderen bij de ontvanger. Als er echter normaal stereo geluid wordt aangeleverd bij je DPLII versterker, dan zal deze proberen er alsnog 5.1 kanaals geluid van te maken. Dit kan nooit zo goed werken als wanneer er DPLII geluid wordt aangeleverd.sjekneck schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:46:
[...]
Das niet helemaal waar wat je daar zegt. Dolby prologic is een manier om een 2 kanaals geluidsbron (stereo dus) te upmixen naar surroud sound. Mits goed toegepast kun je met stereo geluid in de buurt komen van surround, maar in de praktijk werkt dit niet altijd even lekker. Als een game voor de wii optimaal gemaakt wordt voor het gebruik van prologic dan kan het ervaren worden als surround sound, maar dit geen garantie. Ik kan ook me tv uitzending beluisteren in prologic en dit werkt niet altijd even goed bij elk programma.
De meeste Wii spellen gebruiken de DPLII codering, dus dan krijg je het best mogelijke effect. De meeste TV programma's gebruiken volgens mij allang geen DPL meer(ik kan er naast zitten) waardoor je versterker het stereo geluid probeert te upmixen. Hierdoor klinkt het surround effect minder goed als je TV zit te kijken dan wanneer je een Wii spel speelt dat goed gebruik maakt van DPLII.
Met twee tulppluggen. Het mooie van DPLII is dat je dezelfde bekabeling kunt gebruiken als wanneer je stereo apparatuur aansluit. Je hebt er dus geen speciale bekabeling voor nodig.MikeyMan schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 23:18:
[...]
Tsjah, het beginscherm maakt wel melding van prologic...
Betere vraag is; hoe sluit je zoiets dan aan? Ik heb alleen twee tulppluggen...
[ Voor 14% gewijzigd door MetroidPrime op 20-11-2007 23:32 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
En mijn stereo-ingang van de receiver snapt ineens dat het prologic is?
Als je versterker DPLII aan kan wel.MikeyMan schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 23:41:
En mijn stereo-ingang van de receiver snapt ineens dat het prologic is?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Moet je DPLII niet altijd even apart aanzetten op je versterker? Aangezien het ook een "normaal" analoog stereo signaal kan zijn, moet je eerst even tegen de versterker zeggen dat het als DPLII gecodeerd is. (Ik heb tenminste nog nooit een versterker gezien die het zelf automatisch aanzet).
Eigenlijk is het wel een heel gaaf iets, he... dat je toch surround geluid hebt terwijl het gewoon analoog wordt aangesloten... dat is toch wel speciaal.
Eigenlijk is het wel een heel gaaf iets, he... dat je toch surround geluid hebt terwijl het gewoon analoog wordt aangesloten... dat is toch wel speciaal.
Verwijderd
Eigenlijk is het gewoon weer een goedkoper "wij sparen $0.3 uit", Nintendo oplossing.ChrisM schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 23:46:
Overigens is Nintendo best goed met "Stereo Surround" de DS heeft een soortgelijke audiofunctie en dat klinkt echt veel beter dan een PSP of iets dergelijks.
Tsjah... Coax wordt mono aangesloten... Mooi he 
Zal het eens proberen
Zal het eens proberen
Voor mij komt het wel goed uit... want mijn versterker heeft alleen een analoog (en dus DLPII) ingang, geen digitale.Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 23:53:
[...]
Eigenlijk is het gewoon weer een goedkoper "wij sparen $0.3 uit", Nintendo oplossing.
Overigens is Nintendo best goed met "Stereo Surround" de DS heeft een soortgelijke audiofunctie en dat klinkt echt veel beter dan een PSP of iets dergelijks.
Verwijderd
Ik zat daarnet wat filmpjes van MOH te kijken op Gametrailers, maar damn wat ziet dat er schijt uit. Het komt grafisch ontzettend grauw en saai over. De loop/buk animaties zijn gewoonweg bagger, ik snap echt niet dat IGN dat spel zo'n hoog cijfer kan geven. Graphics zijn niet alles, maar een level bestaande uit 3 textures is wel heel erg slecht.
Wat ik bedoel:
http://www.gametrailers.com/player/28118.html
Wat ik bedoel:
En dit kan ook allemaal door de Wii (vind de titel ook wel heel erg grappig eigenlijk):
Soldier Uses Wii to Catch Wife Doing Up, Down, Left, Right, A-B-A-B With Another Man
Soldier Uses Wii to Catch Wife Doing Up, Down, Left, Right, A-B-A-B With Another Man
[ Voor 8% gewijzigd door ChrisM op 21-11-2007 00:46 ]
Ik vind MoH2 er toch echt wel goed uitzien. Ik bedoel aangezien wii geen krachtwonder is kan je naar mijn idee niet veel meer verwachten dan dit van een spel. Wil je meer dan moet je maar een ps3 of een xbox360 kopen.
Upside down
Sterker nog, de multiplayer in MoH2 is echt waanzinnig. Eindelijk een goeie online shooter voor de Wii.
-- Altijd blijven prutsen --
Ik denk niet dat ik die van mij ga vervangen, je moet toch je spel opsturen....vindt het net te veel risico om langs een kleine bug te komen...Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:32:
[...]
Ik heb toevallig deze middag dat berichtje gelezen en dacht bij mezelf: "Gelukkig dat je gewacht hebt tot afgelopen weekend vooraleer dit spel aan te schaffen".
Vanavond speel ik verder met Paper Mario en blijft hij daar toch wel steken !!!
Is MOH:H2 al uit in NL?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Lol, en dat zeg jij tegen NinteX?Craytahar schreef op woensdag 21 november 2007 @ 08:59:
Ik vind MoH2 er toch echt wel goed uitzien. Ik bedoel aangezien wii geen krachtwonder is kan je naar mijn idee niet veel meer verwachten dan dit van een spel. Wil je meer dan moet je maar een ps3 of een xbox360 kopen.
MoH:Heroes 2 ziet er gewoon bagger uit. Het is oorspronkelijk voor de PSP gemaakt, en bij de Wii versie hebben ze alleen de engine ietswat geoptimaliseerd.
De engine is dus niet helemaal gemaakt voor de Wii. Zouden ze dat wel doen, dan zou er wel een mooiere game uitkomen.
Ik heb verder niks tegen die game, en zal hem later wel aanschaffen.
Verwijderd
Eensch, wat een extreem kutspel.Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 00:08:
Ik zat daarnet wat filmpjes van MOH te kijken op Gametrailers, maar damn wat ziet dat er schijt uit. Het komt grafisch ontzettend grauw en saai over. De loop/buk animaties zijn gewoonweg bagger, ik snap echt niet dat IGN dat spel zo'n hoog cijfer kan geven. Graphics zijn niet alles, maar een level bestaande uit 3 textures is wel heel erg slecht.
Wat ik bedoel:
Vooral het strafen is gewoon flapperen met je benen ofzo...
Klopt ja, bij de DS vooral bij New Super Mario Brothers stond ik echt te kijken van het 3D effect, dat werkt echt top op de DS.Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 23:53:
[...]
Eigenlijk is het gewoon weer een goedkoper "wij sparen $0.3 uit", Nintendo oplossing.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 10:16 ]
Ik herinner me nog de eerste dag dat ik men DS had, samen met mario64. Was ook meteen het eerste dat me opviel. Geeft echt wel een "wow" effectVerwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:58:
[...]
Klopt ja, bij de DS vooral bij New Super Mario Brothers stond ik echt te kijken van het 3D effect, dat werkt echt top op de DS.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
...kan je elke sport met je Mii (of meerdere tegelijk) spelen eigenlijk ?Deddiekoel schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 23:13:
Goed om te horen dat Mario & Sonic toch zo leuk is. Die game gaat er hier ook wel komen alleen niet du moment.
Qua aantallen weet ik het niet. Heb nog lang niet alles unlocked namelijk. Sommige sporten zijn individueel geloof ik, maar misschien valt dat ook te unlocken. De meeste sporten bieden multiplayer waarbij je bij de meeste tegelijk bezig bent.Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:42:
[...]
...kan je elke sport met je Mii (of meerdere tegelijk) spelen eigenlijk ?
Verwijderd
Straks naar de dynabyte om mijn €10,- kostende rgb-scart kabel te halen. Vanavond mijn Wiiview.
Brawls update: verschillende kostuums: dark link, fusion suit samus, en meer.
Brawls update: verschillende kostuums: dark link, fusion suit samus, en meer.
Huh?
Start net voor het eerst Mario & Sonic at the Olympic Games op. Ik begon met kleiduiven schieten wat opzich niet erg leuk was. Ik wilde namelijk eigenlijk boogschieten maar die stond er nog niet tussen omdat ik die waarschijnlijk moet unlocken.
Vervolgens ging ik de 100m sprint doen. Na even de controls/werking van het spel doorgenomen te hebben startte ik. Het ging ik erg goed, ik werd meteen eerste en toen ik terug naar het Main menu ging kreeg ik allemaal medailles voor weet ik veel niet wat (World Record, Goede Start en iets met OR ofzo). Mijn eerste World Record was dus behaald.
Toen ik klaar was met spelen ging ik nog even de Wi-Fi functie bij het spel checken. Werkte goed en binnen no-time had ik de lijst met scores binnen. Ik haalde de lijst van de 100m sprint op en tot mijn enorm grote verbazing sta ik op nummer 6 van de wereld?!
Ik had na de sprint wel het gevoel dat ik het goed gedaan had, maar zo goed?
Weet mijn tijd niet uit mijn hoofd maar het was volgens mij 9.2 sec
Start net voor het eerst Mario & Sonic at the Olympic Games op. Ik begon met kleiduiven schieten wat opzich niet erg leuk was. Ik wilde namelijk eigenlijk boogschieten maar die stond er nog niet tussen omdat ik die waarschijnlijk moet unlocken.
Vervolgens ging ik de 100m sprint doen. Na even de controls/werking van het spel doorgenomen te hebben startte ik. Het ging ik erg goed, ik werd meteen eerste en toen ik terug naar het Main menu ging kreeg ik allemaal medailles voor weet ik veel niet wat (World Record, Goede Start en iets met OR ofzo). Mijn eerste World Record was dus behaald.
Toen ik klaar was met spelen ging ik nog even de Wi-Fi functie bij het spel checken. Werkte goed en binnen no-time had ik de lijst met scores binnen. Ik haalde de lijst van de 100m sprint op en tot mijn enorm grote verbazing sta ik op nummer 6 van de wereld?!
Ik had na de sprint wel het gevoel dat ik het goed gedaan had, maar zo goed?
Verwijderd
Hou het eens nuttig. Zie ook je PM, die je niet hebt kunnen missen.
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 19:27 ]
Hahahha ..heb je goed gedaan dan! ik kwam niet sneller dan 9.6. Toch maar weer eens proberen.monnick schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:33:
Huh?
Vervolgens ging ik de 100m sprint doen. Na even de controls/werking van het spel doorgenomen te hebben startte ik. Het ging ik erg goed, ik werd meteen eerste en toen ik terug naar het Main menu ging kreeg ik allemaal medailles voor weet ik veel niet wat (World Record, Goede Start en iets met OR ofzo). Mijn eerste World Record was dus behaald.![]()
Toen ik klaar was met spelen ging ik nog even de Wi-Fi functie bij het spel checken. Werkte goed en binnen no-time had ik de lijst met scores binnen. Ik haalde de lijst van de 100m sprint op en tot mijn enorm grote verbazing sta ik op nummer 6 van de wereld?!![]()
Ik had na de sprint wel het gevoel dat ik het goed gedaan had, maar zo goed?![]()
Ben nog steeds bezig met deze proberen te verbeteren:
Speerwerpen: 115.252 (online record = 119,09 dacht ik ...twijfel aan cheat)
Verspringen: 9.243 mtr (online record = 9.7xxx)
Ik heb ook een leuke computer..
Verwijderd
Games die vrijdag uitkomen liggen hier volgens mij standaard woensdag al in de winkel bij een aantal ketens.
Heeft iemand GH3 al zien liggen trouwens? die zou ook vrijdag uit moeten komen.
Heeft iemand GH3 al zien liggen trouwens? die zou ook vrijdag uit moeten komen.
Ik heb de kabel daar ook vandaan. Het beeld is wel beter, maar ik had er toch meer van verwacht. Helaas wordt de componentingang al gebruikt door mijn x360.Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:31:
Straks naar de dynabyte om mijn €10,- kostende rgb-scart kabel te halen. Vanavond mijn Wiiview.
Ik denk dat ik Mario & Sonic ook ga kopen. Echt een game waarbij je weer lekker gek moet doen. Ik geniet nog steeds heel erg van Sports, dit zal een perfecte opvolger worden van het Wii-fenomeen.
Btw, wat een prijsverschillen zeg tussen de winkels. Bij de MM kost de game € 44,- en bij de Bart Smit en Dixons € 59,95!
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Goed nieuws voor degenen die SNES spellen met de SNES controller (uit de Japanse sterrencatalogus) willen spelen:
http://kotaku.com/gaming/...-nintendo-swag-325223.php
http://kotaku.com/gaming/...-nintendo-swag-325223.php
Verwijderd
...is de 44.- euro de MM aanbiedingsprijs waar een paar posts terug al naar verwezen is, of is die nog lager... ?Smarron schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:08:SMG... Btw, wat een prijsverschillen zeg tussen de winkels. Bij de MM kost de game € 44,- en bij de Bart Smit en Dixons € 59,95!
[aanvulling]...zie nu in het digitale krantje dat Alphen aan den Rijn ook 44.- doet. Zal vermoedelijk wel 'vaste' MM prijs zijn.... scheelt wel....Hoedje schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 17:58:Deze week zijn bij de Mediamarkt in Hoofddorp (Cruqius) i.i.g. Mario & Sonic en Mario Galaxy in de aanbieding.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 12:40 ]
Klopt:monnick schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:33:
Ik wilde namelijk eigenlijk boogschieten maar die stond er nog niet tussen omdat ik die waarschijnlijk moet unlocken.
spoiler:
Die werd bij mij unlocked toen ik alle circuits uit de beginners class had gewonnen (wat overigens niet erg moeilijk was).
[ Voor 8% gewijzigd door bigben04 op 21-11-2007 14:05 . Reden: Spoiler van gemaakt voor als mensen dit niet willen weten. ]
yesasia heeft de soundtrack ook : http://global.yesasia.com...ion-music/pid-1005130127/
(en 20 euro voor de OST valt nog wel mee
)
bestel er 2 cds en je hoeft geen verzendkosten te betalen
(en 20 euro voor de OST valt nog wel mee
bestel er 2 cds en je hoeft geen verzendkosten te betalen
leuk detail : de verwachtte datum van aankomst is 11-02-2008 , de dag dat ik jarig benDear ******@hotmail.com,
Thank you for ordering with YesAsia.com.
[...]
[...]
One Piece Super Best (Normal Edition) (Japan Version) 1004638381 1 31.25 31.25 Feb/02/2008
Super Mario Galaxy Soundtrack Platina Version (Japan Version) 1005130127 1 29.75 29.75 Feb/02/2008
[...]
Order Total : USD 61.00
[...]
[ Voor 50% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 21-11-2007 15:03 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Hoe kun je in uberhaupt cheaten?? Ik bedoel, je bent met een console game bezig, geen toegang tot broncode en het zijn fysieke records... tell me! Ik ben er van overtuigd dat deze records gewoon geldig zijn namelijk.Tranzy schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:47:
[...]
Hahahha ..heb je goed gedaan dan! ik kwam niet sneller dan 9.6. Toch maar weer eens proberen.
Ben nog steeds bezig met deze proberen te verbeteren:
Speerwerpen: 115.252 (online record = 119,09 dacht ik ...twijfel aan cheat)
Verspringen: 9.243 mtr (online record = 9.7xxx)
[ Voor 5% gewijzigd door FoggyFreek op 21-11-2007 13:04 ]
-- Altijd blijven prutsen --
Dat is alleen deze week, volgende week zal het wel gewoon rond de 50euro zijn.Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:33:
[...]
...is de 44.- euro de MM aanbiedingsprijs waar een paar posts terug al naar verwezen is, of is die nog lager... ?
[...]
[aanvulling]...zie nu in het digitale krantje dat Alphen aan den Rijn ook 44.- doet. Zal vermoedelijk wel 'vaste' MM prijs zijn.... scheelt wel....
Ja, moet wel een aanbieding zijn, maar ik vind het wel vaag, want er staat bij: Vanaf 23 november. Dat is vrijdag pas en het zou wel vreemd zijn als de actie dan slechts 2 dagen zou duren.
MediaMarkt in Ede btw.
MediaMarkt in Ede btw.
Alleen afgelopen vrijdag en zaterdag toch?Vassie18 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:42:
SMG is 28,- bij MM in Zoetermeer
Zag trouwens Endless Ocean net bij de Dixons liggen, voor 30 euro stond ik toch even te twijfelen. Lijkt me een zeer ontspannen game. Toen bedacht ik me dat ik nog wel even met Mario Galaxy bezig zal zijn (en nog wat andere games) en heb 'm toch maar laten liggen....
Endless Ocean is een leuke game als je je wilt ontspannen, beetje rondjes wil zwemmen, en af en toe kleine missies uit wilt voeren (samen met een gast zwemmen, je dolfijn trainen, etc). Echter, het visje aaien gaat snel vervelen, en af en toe schrik je je nog even rot als je je omdraait en er een bultrug achter je zwemt... Dus: leuke game, zolang het duurt....Walkman schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:50:
Zag trouwens Endless Ocean net bij de Dixons liggen, voor 30 euro stond ik toch even te twijfelen. Lijkt me een zeer ontspannen game. Toen bedacht ik me dat ik nog wel even met Mario Galaxy bezig zal zijn (en nog wat andere games) en heb 'm toch maar laten liggen....
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
"fysieke" recordsFoggyFreek schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:03:
[...]
Hoe kun je in uberhaupt cheaten?? Ik bedoel, je bent met een console game bezig, geen toegang tot broncode en het zijn fysieke records... tell me! Ik ben er van overtuigd dat deze records gewoon geldig zijn namelijk.
Verwijderd
las ook dat je ook met haaien kon zwemmen maar die probeerden je niet op te eten.Winkelhaak2002 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:11:
[...]
Endless Ocean is een leuke game als je je wilt ontspannen, beetje rondjes wil zwemmen, en af en toe kleine missies uit wilt voeren (samen met een gast zwemmen, je dolfijn trainen, etc). Echter, het visje aaien gaat snel vervelen, en af en toe schrik je je nog even rot als je je omdraait en er een bultrug achter je zwemt... Dus: leuke game, zolang het duurt....
wel jammer
Verwijderd
Dat klopt niet wat je zegt. Een dolby prologic signaal is een surround signaal dat gemixed ('encoded') zit in een stereo signaal. Een dolby prologic reciever decodeert dat signaal en maakt er echt surround geluid van. Door de manier van mixen (geluid dat alleen links zit gaat naar links, geluid dat alleen rechts zit gaat naar rechts, geluid dat in beide zit is voor het midden kanaal en geluid dat tegengesteld is (een inverse golf) links en rechts is voor de achterspeakers, althans bij I, II is iets gecompliceerder. Dolby Prologic II is een kleine verbetering op deze techniek die wel veel beter klinkt, het komt best dicht in de buurt van Dolby Digital met het voordeel dat het veel lichter is om te produceren omdat je het al kan voormixen zodat het geen kracht kost van de machine. Ideaal dus voor een console. Dat jouw uitzendingen op TV niet altijd gecodeerd zijn (maar soms toch beter klinken ligt) aan de uitzending en niet aan het feit dat Dolby Prologic encoding geen goeie techniek zou zijn. Als een uitzending Dolby Prologic encoded is wordt dat meestal ook aangegeven aan het begin ('in surround sound where available") al zijn tegenwoordig de meeste series en dergelijke wel op die manier gecodeerd.sjekneck schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:46:
[...]
Das niet helemaal waar wat je daar zegt. Dolby prologic is een manier om een 2 kanaals geluidsbron (stereo dus) te upmixen naar surroud sound. Mits goed toegepast kun je met stereo geluid in de buurt komen van surround, maar in de praktijk werkt dit niet altijd even lekker. Als een game voor de wii optimaal gemaakt wordt voor het gebruik van prologic dan kan het ervaren worden als surround sound, maar dit geen garantie. Ik kan ook me tv uitzending beluisteren in prologic en dit werkt niet altijd even goed bij elk programma.
Verwar het ook vooral niet met technieken als Virtual Dolby Surround of TruSurround, dat zijn weer 2 speaker technieken die het ruimtelijker laten klinken uit 2 luidsprekers, waarbij de techniek van Dolby ook gebruikt maakt van het decoden van een Dolby Surround opgenomen signaal.
Dolby Prologic (I en II) zijn beide echt surround met 6 luidsprekers waarvan de twee achterste bij I wel hetzelfde signaal krijgen, bij 2 zijn de achterspeakers ook stereo.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 16:29 ]
PLII = 5.1
PLI = 4.0 voor zover ik weet...
PLI = 4.0 voor zover ik weet...
Verwijderd
Ah mario and sonic lijkt me leuk maar heb SMG nog niet eens binnnen en ik ben nu eigenlijk nog maar bezig met vuurwerk inslaan en ik denk dat ik pas in 2008 SMG koop, samen met SSBB en mario and sonic...
dit overleef ik nooit..
Vuurwerk: bOOm -> wegVerwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:00:
Ah mario and sonic lijkt me leuk maar heb SMG nog niet eens binnnen en ik ben nu eigenlijk nog maar bezig met vuurwerk inslaan en ik denk dat ik pas in 2008 SMG koop, samen met SSBB en mario and sonic...dit overleef ik nooit..
Mario: bOOm -> Volgende vijand
Oftewel, koop voor 50 euro minder vuurwerk en je kan de games kopen
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Wiiview over RGB-Scart kabel:
In 1 woord: Sweet !
Mooiere kleuren, duidelijkere / smooth lettertypes ed.
AANRADER!!!!!!!!!!! €10,- Dynabyte, halen! nu!
Verwijderd
Zeker halen die RGB kabel, hij is officieel en maar een tientje! Ik heb hem ook al!
Over MOH:H2, ik heb hem op mijn Wii. Hij is best mooi, de textures zien er prima uit, en de wapens ook (60 Hz RGB kabel). Het enige dat mij dwars zit is het slechte spawnsysteem online, je respawnt letterlijk op je vijand (laat mij nou net een sniper hebben en hij een SMG). Daarnaast loopt iedereen alsof hij heel nodig moet poepen, wat er nogal stom uitziet. Dat went wel maar het blijft raar, maarja nergens een toiletpot in die levels, dan krijg je dat he
Ten derde is het slechte health systeem. Het is gewoon je kan weer genezen, maar het werkt niet zo goed, ik ram 3 K98 kogels door iemand, achter elkaar, en hij is nog niet dood. Headshots doen het wel, gelukkig. Het is HEEEEEL ERG wennen, maar ik zou het spel toch een 8 geven voor online, lekker snel spelen, het ziet er OK uit. De schoonheidsfoutjes zoals het lopen en spawnsysteem kan ik overheen kijken. En iedereen heeft last van het slechte health systeem dus dat valt ook wel mee.
Een aanrader als je online wilt met je Wii, koop je hem voor singleplayer, laat deze dan liggen.
Over MOH:H2, ik heb hem op mijn Wii. Hij is best mooi, de textures zien er prima uit, en de wapens ook (60 Hz RGB kabel). Het enige dat mij dwars zit is het slechte spawnsysteem online, je respawnt letterlijk op je vijand (laat mij nou net een sniper hebben en hij een SMG). Daarnaast loopt iedereen alsof hij heel nodig moet poepen, wat er nogal stom uitziet. Dat went wel maar het blijft raar, maarja nergens een toiletpot in die levels, dan krijg je dat he
Een aanrader als je online wilt met je Wii, koop je hem voor singleplayer, laat deze dan liggen.
Ik wil die kabel ook maar in de winkel kosten ze hier gewoon 30e en ik heb mn klantenkaart nog niet binnen
Hoop dat ze er nog zijn als ik mn kaart binnen heb....
edit: vet, je kunt dus ook afhalen
zo maar even gedaan dan vinden ze daar mn klantnummer wel enzo
edit: vet, je kunt dus ook afhalen
[ Voor 24% gewijzigd door Cartman! op 21-11-2007 18:44 ]
Mijn lijkt MoH: Heroes ook een interessant game, gewoon de online functie die dit spel interessant maakt. Ik hoop dat de online functie goed werkt en dat er snel meerdere online shooters volgen.
Mario & Sonic vind ik echt een erg gave game. Hoewel ik tot voorheen niets van Sonic moest hebben vind ik het toch leuk dat ook zijn personages in de game te vinden zijn.
De sporten zijn erg leuk en afwisselend. Voordat ik begon met spelen dacht ik echt dat het zo'n game zou zijn waar je constant als een malle met de wiimote / nuncuck zit te slaan maar dat valt reuze mee.
Trampoline springen, tafeltennis en hardlopen vind ik wel leuk, echter hardlopen moet je niet te vaak achter elkaar doen want dan krijg je zieke spierpijn
Ik moet ook nog boogschieten unlocken, die lijkt me erg leuk. Dat kleiduiven schieten vind ik helaas niks (ik mis alles
)
Wat ik erg jammer vind (net als Victorio
) is dat er geen online multiplayer in deze game zit maar alleen een scorebord. Natuurlijk is dit scorebord beter dan helemaal geen online functionaliteit maar toch jammer dat je niet tegen elkaar kan.
Al met al, na SMG alweer een toppertje, dit keer dan op partygames/multiplayer gebied.
Ik zou zeggen: een 8,0

Mario & Sonic vind ik echt een erg gave game. Hoewel ik tot voorheen niets van Sonic moest hebben vind ik het toch leuk dat ook zijn personages in de game te vinden zijn.
De sporten zijn erg leuk en afwisselend. Voordat ik begon met spelen dacht ik echt dat het zo'n game zou zijn waar je constant als een malle met de wiimote / nuncuck zit te slaan maar dat valt reuze mee.
Trampoline springen, tafeltennis en hardlopen vind ik wel leuk, echter hardlopen moet je niet te vaak achter elkaar doen want dan krijg je zieke spierpijn
Wat ik erg jammer vind (net als Victorio

Al met al, na SMG alweer een toppertje, dit keer dan op partygames/multiplayer gebied.
Ik zou zeggen: een 8,0
Bla bla bla ... enough with the DOLBY talk.!! sjeeez nu al bijna 3 pagina's

[ Voor 6% gewijzigd door Tranzy op 21-11-2007 19:46 ]
Ik heb ook een leuke computer..
Aangezien handel op GoT niet toegestaan is, kun je je spullen aanbieden op Vraag & Aanbod
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 16:22 ]
Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.
Verwijderd
Dit topic is niet voor ruilen/verkopen.
Overigens:
http://www.nintendo.nl
Jaja eindelijk komt er dan een nieuwe site.
Overigens:
http://www.nintendo.nl
Jaja eindelijk komt er dan een nieuwe site.
Verwijderd
...nu nog een bijbehorend StarWars spelVerwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 19:54:wii-mote lightsaber
heb je nog een bron ?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 23:37 ]
ik vind Fifa08 een leuk spel, maar heeft iemand ervaring met het on-line spelen? Heb zelf moeite om te scoren op standje professional dus word ik dan weggetikt? En werkt het een beetje soepel/weinig lag en zijn er voldoende tegenstanders?
http://www.nintendowiifan...hame-of-the-star-wars-kidVerwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 23:36:
[...]
...nu nog een bijbehorend StarWars spel....
heb je nog een bron ?
Dat kun je toch het beste zelf proberen? Tegen menselijke tegenstanders is het heel anders dan tegen computer tegenstanders. Je merkt vanzelf of je er aan te pas komt of niet. Gaat het goed, dan heb je er een nieuwe hobby bij, gaat het niet goed, dan moet je nog even oefenen. Online kun je ook een heleboel verschillen tegenkomen. Er zijn spelers die net als jij voor het eerst online spelen, maar ook geoefende spelers waar je dan waarschijnlijk de eerste wedstrijden tegen verliest.maxtrash schreef op woensdag 21 november 2007 @ 23:55:
ik vind Fifa08 een leuk spel, maar heeft iemand ervaring met het on-line spelen? Heb zelf moeite om te scoren op standje professional dus word ik dan weggetikt? En werkt het een beetje soepel/weinig lag en zijn er voldoende tegenstanders?
uhm...
Verwijderd
Een collega van me krijgt bij Wii sports bij de fitness test bowlen, honkbal en tennis. Een maat van hem krijgt echter bij de fitness test ook golf, of golf ipv bowlen ofzoiets. Hoe krijg je golf bij de fitness test?
Verwijderd
At random.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:24:
Een collega van me krijgt bij Wii sports bij de fitness test bowlen, honkbal en tennis. Een maat van hem krijgt echter bij de fitness test ook golf, of golf ipv bowlen ofzoiets. Hoe krijg je golf bij de fitness test?
Verwijderd
Kan je dat niet beinvloeden?
Verwijderd
Ik doe bijna nooit meer fitness, maar ik had altijd de indruk dat ik maar willekeurig een aantal sporten toebedeeld kreeg. Maar misschien heeft je niveau in elk onderdeel er ook wel invloed op, dat je vaak sporten krijgt waar je goed of juist minder goed in bent.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:33:
[...]
Kan je dat niet beinvloeden?Ik heb zelf 2 maanden die tests gedaan en ik heb zelf ook nooit golf gezien namelijk... Als het random is zou je verwachten dat je het soms wel eens zou zien. Hij krijgt het ook echt nooit.
Idd volgens mij ook. Golf heb ik ook nog nooit gezien bij fitness, bedoelde hij niet training? Golf is ook puur inzicht en wat behendigheid ipv timing/concentratie/"uithoudingsvermogen". Ik had vaak tennis, boksen, honkbal en soms bowlen.
Bij de PSXshop zag ik een dansmatje voor de Wii staan. Iemand enig idee of hier ook spellen voor zijn?
Uiteraard heb ik deze vraag ook aan PSXshop gesteld, het antwoord was dat ik maar even moest Google-n.
(Ik kan dus niets vinden.)
@ hieronder: waar leidt je uit af dat het een Gamecube-mat is:?
@ daaronder: Thanks!
Uiteraard heb ik deze vraag ook aan PSXshop gesteld, het antwoord was dat ik maar even moest Google-n.

@ hieronder: waar leidt je uit af dat het een Gamecube-mat is:?
@ daaronder: Thanks!
[ Voor 13% gewijzigd door pven op 22-11-2007 10:35 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
is gewoon een gamecube mat, kan je exact 1 spel mee spelenpven schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:43:
Bij de PSXshop zag ik een dansmatje voor de Wii staan. Iemand enig idee of hier ook spellen voor zijn?
Uiteraard heb ik deze vraag ook aan PSXshop gesteld, het antwoord was dat ik maar even moest Google-n.(Ik kan dus niets vinden.)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Beter zoeken:pven schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:43:
Uiteraard heb ik deze vraag ook aan PSXshop gesteld, het antwoord was dat ik maar even moest Google-n.(Ik kan dus niets vinden.)
http://www.gamespot.com/wii/puzzle/ddrhottestparty/
Wanneer komt Ghost Squad hier uit? Lijkt me wel een leuke game om met z'n tweeën te doen....in de startpost staat deze maand, dus zou 'm dan deze of volgende week verwachten....iemand die dat kan bevestigen?
http://wii.ign.com/objects/903/903769.htmlWalkman schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:53:
Wanneer komt Ghost Squad hier uit? Lijkt me wel een leuke game om met z'n tweeën te doen....in de startpost staat deze maand, dus zou 'm dan deze of volgende week verwachten....iemand die dat kan bevestigen?
Release Date:
US: November 20, 2007
Japan: Unreleased
Europe: December 7, 2007
In de start post worden geen exacte release dates meer bijgehouden, niet te doen. Ik kijk altijd op IGN, al klopt dat ook niet altijd...
[ Voor 13% gewijzigd door Victorio op 22-11-2007 11:28 ]
Over die Wii Sports Fitness test: Je krijgt alleen maar die spellen die je hebt "geunlocked" voor de training. Dus als je nog nooit het boxen hebt gedaan (geen één van de drie, zoals ik), krijg je die ook niet bij de fitness test. Dus je moet even kijken welke sporten je al wel een keer hebt getraind.
De eerste screenshots van Ghostbusters voor de Wii. De Wii versie krijgt cartoon-stijl graphics tegenover de realistische graphics van de Xbox 360 en PS3 versie. Het ziet er nu nog niet zo daverend uit, maar hopelijk verandert dat tegen de tijd dat het spel wordt uitgebracht.
Verwijderd
Het gebruikt dezelfde engine als de DS, het zal er dus ook vergelijkbaar uit komen te zien (net zoals bij MoHH2)MetroidPrime schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:56:
De eerste screenshots van Ghostbusters voor de Wii. De Wii versie krijgt cartoon-stijl graphics tegenover de realistische graphics van de Xbox 360 en PS3 versie. Het ziet er nu nog niet zo daverend uit, maar hopelijk verandert dat tegen de tijd dat het spel wordt uitgebracht.
Verwijderd
Vergeet het maar, word gewoon weer een ps2 poort en we hebben er weer een crappy cashin wii game bij.
Wat mij betreft kan je gewoon alles waarbij wii, ps2 en psp in 1 zin worden genoemt afschrijven.
Wat mij betreft kan je gewoon alles waarbij wii, ps2 en psp in 1 zin worden genoemt afschrijven.
Dat is wel erg overdreven en kortzichtig. Hoe weet jij nu dat dit spel niets gaat worden, heb jij het spel al gespeeld?Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:05:
Vergeet het maar, word gewoon weer een ps2 poort en we hebben er weer een crappy cashin wii game bij.
Moeten we Capcom dan maar vertellen dat ze Okami voor de Wii verplicht moeten cancellen?
Is er voor de Wii al iets (soort mediacentre ofzo) dat je divx over het netwerk af kan spelen?
Ik weet dat er dingen zijn om divx naar een Wii-format om te zetten, maar dan zit je weer met geheugenkaartjes te klooien.
Ik weet dat er dingen zijn om divx naar een Wii-format om te zetten, maar dan zit je weer met geheugenkaartjes te klooien.
Je kan een eigen flashfilm server starten zodat je je filmpjes op je wii kan kijken.pven schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:26:
Is er voor de Wii al iets (soort mediacentre ofzo) dat je divx over het netwerk af kan spelen?
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Daar had ik niet aan gedacht. Ik zal eens kijken hoe ik dat kan doen in VLC. Dank voor de duw in de juiste richting!
Doe maar niet...MetroidPrime schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:36:
[...]
Moeten we Capcom dan maar vertellen dat ze Okami voor de Wii verplicht moeten cancellen?
Over goede graphics gesproken...
Net een tijdje NFS ProStreet zitten spelen en de graphics vallen me nog best mee eigenlijk. Niet veel mis mee voor een Wii game.
Nog maar even verder spelen dan maar...
Loop wel tegen het probleem aan dat je in de verte weinig ziet... Vooral met snellere auto's is dat lastig...Victorio schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:32:
[...]
Doe maar niet...
Over goede graphics gesproken...
Net een tijdje NFS ProStreet zitten spelen en de graphics vallen me nog best mee eigenlijk. Niet veel mis mee voor een Wii game.Verder vind ik ook alle kritiek wat betreft ads en announcers wel meevallen. Toch vind ik het nogsteeds moeilijk... sturen door de wiimote horizontaal te kantelen. Maar goed, het spel ziet er erg uitgebreid uit, wel weer een flinke dosis storymode waardoor je eerst veel moet unlocken. Ik kan nog niet bij time trial geloof ik. (waar je tijden kan saven en naar vrienden kan sturen)
Verwijderd
Hoe ik weet dat het niks gaat worden? omdat het de zoveelste game is waar de Wii versie gewoon de psp versie met nieuwe controlls word. Halfbakke werk dus waar nooit de intentie voor een goede game gericht op de wii achter heeft gezeten.MetroidPrime schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:36:
[...]
Dat is wel erg overdreven en kortzichtig. Hoe weet jij nu dat dit spel niets gaat worden, heb jij het spel al gespeeld?
Okami is een ander verhaal. Die game is voor de ps2 gemaakt en het is gewoon een goede game. Het schijnt dat de controller van de wii toevallig uitermate geschikt zou zijn voor de game dus dan kan ik er wel mee leven.
Ten eerste, er komt geen PSP versie van dit spel. Verder kun je exact hetzelfde zeggen over Okami. Okami is het zoveelste PS2 spel dat naar de Wii wordt gepoort waar Wii controls aan zijn toegevoegd. Je enige argument valt daarmee weg.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:44:
[...]
Hoe ik weet dat het niks gaat worden? omdat het de zoveelste game is waar de Wii versie gewoon de psp versie met nieuwe controlls word. Halfbakke werk dus waar nooit de intentie voor een goede game gericht op de wii achter heeft gezeten.
Er is nog vrijwel niets bekend over het spel, dus is het heel erg belachelijk om nu al te zeggen dat er nooit de intentie is geweest om een goed spel te maken. Wacht nu maar eerst de eerste hands-on previews of trailers af voordat je het spel afkraakt, pas dan kun je zeggen of er echt de intentie is om een goed Wii spel te maken.
Ik vind het jammer dat je niet meer de mogelijkheid hebt om de controls zo te zetten als bij NFS Carbon. Daarbij stuur ik met de nunchuck en doe ik gas/rem met de wiimote, dat rijd veel relaxter.Victorio schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:32:
[...]
Net een tijdje NFS ProStreet zitten spelen en de graphics vallen me nog best mee eigenlijk. Niet veel mis mee voor een Wii game.Verder vind ik ook alle kritiek wat betreft ads en announcers wel meevallen. Toch vind ik het nogsteeds moeilijk... sturen door de wiimote horizontaal te kantelen. Maar goed, het spel ziet er erg uitgebreid uit, wel weer een flinke dosis storymode waardoor je eerst veel moet unlocken. Ik kan nog niet bij time trial geloof ik. (waar je tijden kan saven en naar vrienden kan sturen)
Verwijderd
@MP:
Als je het hebt over ghostbusters, die komt inderdaad niet op de PSP maar wel op de DS en het team wat de Wii versie maakt maakt ook de DS versie, dat is dus een en dezelfde game en engine.
Dat was ook al besproken in het topic hier.
Als je het hebt over ghostbusters, die komt inderdaad niet op de PSP maar wel op de DS en het team wat de Wii versie maakt maakt ook de DS versie, dat is dus een en dezelfde game en engine.
Dat was ook al besproken in het topic hier.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 14:07 ]
De kwaliteit is wel ruk en je kan beter gewoon je pc op je tv aansluiten hépven schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:29:
Daar had ik niet aan gedacht. Ik zal eens kijken hoe ik dat kan doen in VLC. Dank voor de duw in de juiste richting!
Sorrie, maar nee. Het is wel hetzelfde team. Maar de enigine op wii en dsVerwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:06:
@MP:
de Wii versie maakt maakt ook de DS versie, dat is dus een en dezelfde game en engine.
[ Voor 35% gewijzigd door disjfa op 22-11-2007 14:09 ]
disjfa.nl
Verwijderd
Ohwjah das natuurlijk onmogelijk, sorry voor deze domme opmerking van mij.disjfa schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:09:
[...]
Sorrie, maar nee. Het is wel hetzelfde team. Maar de enigine op wii en ds
offtopic:
*kuch* Zelda *kuch*
*kuch* Zelda *kuch*
Dat is dezelfde tekenstijl
disjfa.nl
Verwijderd
Nee. Okami is een goed spel en het schijnt dat de wii controlls toevallig goed zouden werken bij dit spel. Het blijft incashen maar iig wel op iets van kwaliteit.MetroidPrime schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:57:
[...]
Ten eerste, er komt geen PSP versie van dit spel. Verder kun je exact hetzelfde zeggen over Okami. Okami is het zoveelste PS2 spel dat naar de Wii wordt gepoort waar Wii controls aan zijn toegevoegd. Je enige argument valt daarmee weg.
Als ik die screenshots zie weet ik genoeg. Maargoed, blijf jij maar hopen. Ik blijf dan wel reeel en als ik naar de geschiedenis van op zijn best middelmatig uitziende ps2 games kijk dan weet ik al dat de kans dat dit op zijn best een matige game word een stuk groter is dan dat dit een game word waar je ook werkelijk 60 euro voor wil neertellen.Er is nog vrijwel niets bekend over het spel, dus is het heel erg belachelijk om nu al te zeggen dat er nooit de intentie is geweest om een goed spel te maken. Wacht nu maar eerst de eerste hands-on previews of trailers af voordat je het spel afkraakt, pas dan kun je zeggen of er echt de intentie is om een goed Wii spel te maken.
Dan heb jij de Ghostbusters films nooit gezien.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:39:
[...]
Nee. Okami is een goed spel en het schijnt dat de wii controlls toevallig goed zouden werken bij dit spel. Het blijft incashen maar iig wel op iets van kwaliteit.
Verwijderd
Ik als misschien wel de grootste Ghostbusters van van NL
hoop echt dat het wat word.En wat ik tot nu toe gezien heb,heb ik er wel vertouwen in.
De360 versie in iedergeval.De beweegende ingame beelden zien er tof uit.
Ik hoop ook dat Ghostbusters 2 en new GB2 van de nes gauw op de vc komen.
hoop echt dat het wat word.En wat ik tot nu toe gezien heb,heb ik er wel vertouwen in.
De360 versie in iedergeval.De beweegende ingame beelden zien er tof uit.
Ik hoop ook dat Ghostbusters 2 en new GB2 van de nes gauw op de vc komen.
Verwijderd
Nope, is dezelfde engine als die van de games op de Wii, GameCube en N64, wel allemaal doorontwikkelingen natuurlijk. (Dit is een tijdje terug bevestigd door een van de ontwikkelaars van Nintendo in een interview, maar ik kan de bron niet meer terug vinden omdat dit in het Japans was)
Engines kunnen heel veelzijdig zijn hoor en het wil echt niet zeggen dat je zomaar een spel kunt porten (je hebt vaak andere limitaties en andere interfaces), maar het is en blijft gewoon dezelfde engine (de opbouw van het spel is namelijk hetzelfde, alleen de models zijn simpeler en de interface naar de hardware is anders).
Argh, ik kom er net achter dat de PAL Wii icm met PAL GameCube games geen 480p ondersteunt
Daar gaat m'n collectie GC spellen. Ik kan namelijk alleen 480p spelen, heb m'n Wii aangesloten op m'n PC scherm dmv een VGA box.
Is het technisch mogelijk PAL GC games in 480p te laten draaien op een Wii middels een update?
Is het technisch mogelijk PAL GC games in 480p te laten draaien op een Wii middels een update?
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Is zo'n kabel zoveel beter dan de gewone meegeleverde kabel dan? Zo ja, hoe kan dat dan? Maakt het ook iets uit voor een gewone breedbeeld beeldbuis televisie?Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:37:
Arrived anxious, left bored
Mja. Maar ok, uiteindelijk moet je gewoon elke track leren kennen voordat je een echt scherpe tijd neer kan zetten toch? Vooralsnog vind ik het spel niet tegen vallen, ook al druipt het USA gehalte er wel vanaf.MikeyMan schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:35:
[...]
Loop wel tegen het probleem aan dat je in de verte weinig ziet... Vooral met snellere auto's is dat lastig...
Dat is idd ook wel een nadeel. Ze laten leuk de standaard controls als load scherm zien (waar je weinig aan hebt...) maar er valt niks te veranderen. Erg jammer...Rayzman schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:05:
[...]
Ik vind het jammer dat je niet meer de mogelijkheid hebt om de controls zo te zetten als bij NFS Carbon. Daarbij stuur ik met de nunchuck en doe ik gas/rem met de wiimote, dat rijd veel relaxter.
Ik ga Carbon ook proberen binnenkort.
Tsjah... Das ook een oogpunt...Victorio schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:02:
[...]
Mja. Maar ok, uiteindelijk moet je gewoon elke track leren kennen voordat je een echt scherpe tijd neer kan zetten toch? Vooralsnog vind ik het spel niet tegen vallen, ook al druipt het USA gehalte er wel vanaf.
Maar meestal rij ik zo ook wel goede tijden...
Krijg net een mailtje dat GH3 niet vrijdag verzonden kan worden wegens grote vraag. Iemand een idee waar je hem kan kopen? Of iemand een idee wat de leveringsdatum is de nieuwe zending?
Ja. De standaard kabel levert een composite signaal waarbij alle beeldinformatie op 1 draadje worden verstuurd. Bij een RGB kabel worden voor deze 3 kleuren verschillende lijntjes gebruikt waardoor kleurovergangen een stuk scherper zijn. Dat vereist uiteraard wel dat je TV ook met een RGB signaal op de scart ingang overweg kan, maar de meeste breedbeeld buizentoestellen hebben minimaal 1 zo'n aansluiting.Puck schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:02:
[...]
Is zo'n kabel zoveel beter dan de gewone meegeleverde kabel dan? Zo ja, hoe kan dat dan? Maakt het ook iets uit voor een gewone breedbeeld beeldbuis televisie?
Verwijderd
Moet je een component kabel gebruiken (mits je TV het kan), dat geeft nog veel beter beeld
Verwijderd
De films waren goed ja, de games niet.MetroidPrime schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:41:
[...]
Dan heb jij de Ghostbusters films nooit gezien.
Anyway, weet iemand een winkel waar gh3 te krijgen is? ben lang intertoys, frs, bs en de dixons geweest maar die deden allemaal
Dat vroeg ik mij dus net ook afVerwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:26:
[...]
De films waren goed ja, de games niet.
Anyway, weet iemand een winkel waar gh3 te krijgen is? ben lang intertoys, frs, bs en de dixons geweest maar die deden allemaaltoen ik zei dat de game morgen zou uitkomen en dat terwijl iig de dixons games standaard zo'n beetje 2 dagen van te voren al heeft.
Hmm, goeie prijs. Ik heb een +/- 5 jaar oude 28" JVC crt breedbeeld tv met 2 scart ingangen. Geen idee of ze RGB ondersteunen maar voor een tientje wil ik het wel proberen.Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:37:
De teksten in een klein lettertype in bv. Godfather en ProStreet zijn slecht leesbaar nu namelijk...
Edit: Shit ik denk dat je mazzel hebt gehad R-Duin... mijn Dynabite had hem niet meer en hij wordt ook niet meer geleverd. Alleen Almere en Groningen hadden er nog een liggen...
Waar zou ik hem dan kunnen halen voor 10 a 15 euro?
[ Voor 17% gewijzigd door Victorio op 22-11-2007 17:40 ]
Ik wilde zojuist Mario & Sonic @ the Olympics (€ 44,-) halen bij de MM, maar ze hebben hem morgen pas. 
Uit ellende maar Tafeltennis (€ 35,-) en Big Brain Academy (€ 27,-) gekocht. Die wilde ik ook nog hebben en vond de prijs wel netjes.
Uit ellende maar Tafeltennis (€ 35,-) en Big Brain Academy (€ 27,-) gekocht. Die wilde ik ook nog hebben en vond de prijs wel netjes.
Kopen die kabel. Het beeld wordt er echt beter op! En voor een tientje, dat is echt geen geld. Sommige winkels durven die kabel nog steeds voor € 29,95 te verkopen.Victorio schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:54:
[...]
Hmm, goeie prijs. Ik heb een +/- 5 jaar oude 28" JVC crt breedbeeld tv met 2 scart ingangen. Geen idee of ze RGB ondersteunen maar voor een tientje wil ik het wel proberen.
De teksten in een klein lettertype in bv. Godfather en ProStreet zijn slecht leesbaar nu namelijk...
[ Voor 55% gewijzigd door Smarron op 22-11-2007 17:11 ]
Verwijderd
Zojuist even dorp in geweest en er waren al wat nieuwe spelletjes uit zag ik.
Mario en Sonic op de Olympische Spelen, stond er nog even mee in mijn handen maar ik ga denk volgende week voor Resident Evil, vooral Co-op lijkt me dat erg tof.
Pro Street lag al ook in de winkel maar nog geen Guitar Hero 3, misschien is die wel uitgesteld vanwege de bug in Amerika. Dat zou helemaal geen slechte zaak zijn, de Xbox 360 en PS3 versie waren overigens ook nog niet te vinden. Het wordt wel steeds moeilijker om niks te kopen in deze tijd, de winkels hebben dan allemaal van die mooie opstellingen, volle rekken(20 stuks van Mario en Sonic bij de plaatselijke FRS) en leuk reclame materiaal.
Mario en Sonic op de Olympische Spelen, stond er nog even mee in mijn handen maar ik ga denk volgende week voor Resident Evil, vooral Co-op lijkt me dat erg tof.
Pro Street lag al ook in de winkel maar nog geen Guitar Hero 3, misschien is die wel uitgesteld vanwege de bug in Amerika. Dat zou helemaal geen slechte zaak zijn, de Xbox 360 en PS3 versie waren overigens ook nog niet te vinden. Het wordt wel steeds moeilijker om niks te kopen in deze tijd, de winkels hebben dan allemaal van die mooie opstellingen, volle rekken(20 stuks van Mario en Sonic bij de plaatselijke FRS) en leuk reclame materiaal.
RGB is een wereld van verschilDe teksten in een klein lettertype in bv. Godfather en ProStreet zijn slecht leesbaar nu namelijk...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 18:22 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!
Blijf ontopic! Dus _geen_ nutteloze mededelingen en andere offtopic zaken!
Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!
Blijf ontopic! Dus _geen_ nutteloze mededelingen en andere offtopic zaken!