Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 93 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 16.907 views sinds 30-01-2008

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
jelbo schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:17:
Is het technisch mogelijk PAL GC games in 480p te laten draaien op een Wii middels een update?
Helaas niet, de enige manier om PAL GC spellen in 480p weer te geven is op een GameCube icm een QooB chip. En dan werkt het nog steeds niet met alle spellen.

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Schweino schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:30:
[...]

Helaas niet, de enige manier om PAL GC spellen in 480p weer te geven is op een GameCube icm een QooB chip. En dan werkt het nog steeds niet met alle spellen.
Ai dat is wel eeuwig zonde dan. Ach ja, dan toch maar mijn GameCube gebruiken voor GC spellen. Met RGB SCART kabel natuurlijk. Inderdaad een wereld van verschil, ik geloofde het eerst ook niet echt, maar het is echt zo. Op onze SCART splitter zit een knopje om RGB aan of uit te zetten waarbij je het verschil goed kunt zien.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
Victorio schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:54:
[...]
Waar zou ik hem dan kunnen halen voor 10 a 15 euro? :?
www.dynabyte.nl -> https://www.dynabyte.nl/a...tendo-RGB-Scart-Kabel-Wii

en naar het filiaal laten sturen die handel :)

[ Voor 23% gewijzigd door Tijn89 op 22-11-2007 20:45 ]

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Tijn89 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 20:44:
[...]
en naar het filiaal laten sturen die handel :)
Ja heb ik direct gedaan toen ik thuis kwam. Denk niet dat het gaat lukken... maar we zien het wel. ;)

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
Victorio schreef op donderdag 22 november 2007 @ 21:16:
[...]

Ja heb ik direct gedaan toen ik thuis kwam. Denk niet dat het gaat lukken... maar we zien het wel. ;)
Huh, hoezo niet?

• Victorio
Omdat ze me in de winkel zeiden dat ze hem nergens meer hadden (behalve Almere en Groningen) en hij ook niet meer geleverd werd. :?

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:51
Als ze hem in Almere of Groningen nog op voorraad hebben, laten ze hem toch van daar overkomen? Ook ik kan bevestigen dat het beeld er stukken beter op wordt met de RGB kabel. Heb hem ook bij Dynabyte gehaald voor die 9,99 en is z'n geld meer dan waard. Bijkomend voordeel vond ik ook dat de tv automatisch overschakelt naar het videokanaal als de Wii wordt aangezet. Doet de standaard kabel ook niet.

Verwijderd

Een vriend van meheeft nou SMG en wo, wat een vet spel, helaas heb ik hem nog niet maar dat komt er zeker van! ik was het eigelijk al van plan maar nu weet ik net nog zekerder :P

Verwijderd

Waarom naar het filiaal? laat hem dan gewoon naar huis sturen... dat heb ik tenminste gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
Eindelijk mijn Wii (na een maand) terug. En dus ook eindelijk SMG kunnen spelen. Alles wat er over geschreven is klopt, wat een super game. Maar toch zat er een negatieve noot in mijn vreugdezang vandaag. Die zakken van Nintendo Nederland zijn vergeten mijn Mii's, friend codes, save games (had ik gelukkig wel op SD card), instellingen etc over te zetten. Alleen dus maar mijn nieuwe Wii's serienummer gekoppeld aan het shopping channel account. Terwijl ze bij een goede vriend van me wel alles netjes over hebben gezet. Vind ik zeer slechte service en zal ze dat morgen ook telefonisch melden. Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:57

Smoonshine

Feyenoord!!

Wat is dat barracuda surfen in SMG lastig zeg. Ik heb dat eerste level geloof ik wel 15x overnieuw moeten doen. Uiteindelijk wel gehaald gelukkig en nu mag ik het tegen mijn eerste baas gaan opnemen, al denk ik dat ik nog wel eerst even de rest van de sterren ga halen.

Overigens, ben ik de enige die het geluid uit zet wanneer Mario bij het opstarten SUPER MARIO GALAXY! roept? Op een of andere manier voel ik me niet zo prettig bij de manier waarop hij dat zegt :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

BassieBulk schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 09:28
Ik kon ook nergen reviews vinden, een hoop aankondigingen dat het kwam, maar nergens screenshots/ervaringen.
Heb hem van de week maar gewoon besteld op E-Bay, hij is gisteren verzonden.
Ben benieuwd, maar denk dat het gewoon het zoveelste programma is als je ook op internet terug kunt vinden (Red Kawa Wii Media Center, Orb, Weezo, etc....).
Hoop dat deze wat meer formaten aan kan en wat mooier beeld geeft.
En Bassie heb je X-oom Mediacenter for Wii al binnen en getest?

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 08:27:
Wat is dat barracuda surfen in SMG lastig zeg. Ik heb dat eerste level geloof ik wel 15x overnieuw moeten doen. Uiteindelijk wel gehaald gelukkig en nu mag ik het tegen mijn eerste baas gaan opnemen, al denk ik dat ik nog wel eerst even de rest van de sterren ga halen.
Het is even oefenen, je moet de A button gewoon af en toe loslaten om af te remmen en proberen om de lijn te volgen van de muntjes/1-ups, meestal geeft dat de juiste route aan.
Overigens, ben ik de enige die het geluid uit zet wanneer Mario bij het opstarten SUPER MARIO GALAXY! roept? Op een of andere manier voel ik me niet zo prettig bij de manier waarop hij dat zegt :)
Je bent de enige die dat doet, SUPER MARIO SUNSHINE WOOHOOOO
SUPER... MARIO GALAXY!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb Mario Party 8 nu al een paar weken in bestelling staan bij 4evergames.nl. Ze beweren dat hun leverancier niet snel kan leveren. Is dat een bekend probleem met dit spel? Overigens zie ik hem elders ook niet op voorraad.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:03:
Ik heb Mario Party 8 nu al een paar weken in bestelling staan bij 4evergames.nl. Ze beweren dat hun leverancier niet snel kan leveren. Is dat een bekend probleem met dit spel? Overigens zie ik hem elders ook niet op voorraad.
Ausverkauft, Nintendo loopt achter de feiten aan en heeft best wel te kampen met tekorten van sommige games. Volgende week komt RE:UC uit, dus misschien dat ze de fabriek de week erna nog wat oude games kunnen laten drukken. Overigens viel me gister op dat een hoop oude games weer verkrijgbaar waren hier. Warioware, Zelda, Wing Island etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Dat Mii-wedstrijd kanaal is eigenlijk best wel grappig. Vooral na een paar biertjes op... en dan gewoon proberen te gokken wie het is als ze steeds met z'n 3-en voorbij lopen. :)

Trouwens... wat ons opviel gisteren... er zijn echt heel veel Adolf Hitler-mii's op dat kanaal... Met zo'n klein snorretje is het natuurlijk wel een Mii die je gemakkelijk kan maken, maar... pff... zoiets doe je toch niet???

Ik zag net ook dat m'n Mario&Sonic at the Olympics is verzonden..!! Woohoo! Ik hoop dat hij vandaag nog komt (nou ja, eigenlijk niet, want dan wordt m'n standaard vrijdagavond-pokeravond niks), anders is hij er sowieso morgen... gaat leuk weekend worden!!! :D

[ Voor 24% gewijzigd door ChrisM op 23-11-2007 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tommy6 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 02:04:
Eindelijk mijn Wii (na een maand) terug. En dus ook eindelijk SMG kunnen spelen. Alles wat er over geschreven is klopt, wat een super game. Maar toch zat er een negatieve noot in mijn vreugdezang vandaag. Die zakken van Nintendo Nederland zijn vergeten mijn Mii's, friend codes, save games (had ik gelukkig wel op SD card), instellingen etc over te zetten. Alleen dus maar mijn nieuwe Wii's serienummer gekoppeld aan het shopping channel account. Terwijl ze bij een goede vriend van me wel alles netjes over hebben gezet. Vind ik zeer slechte service en zal ze dat morgen ook telefonisch melden. Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben?
Na een maand? En je hebt em zelf opgestuurd naar Nintendo? Dat is wel heel erg lang. Overigens zet Nintendo de Mii's niet over en die kun je ook niet echt backuppen (alleen naar een remote of naar vrienden sturen), dus die ben je altijd kwijt. Friends codes worden volgens mij ook niet overgezet, die zul je er ook allemaal opnieuw in moeten zetten. Dat neemt niet weg dat het niet netjes is dat ze niet de instellingen en de save games hebben overgezet.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:43
ik voel me er idd ook niet prettig bij bij dat geschreeuw van die loodgieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
Hoedje schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:56:
[...]

Na een maand? En je hebt em zelf opgestuurd naar Nintendo? Dat is wel heel erg lang. Overigens zet Nintendo de Mii's niet over en die kun je ook niet echt backuppen (alleen naar een remote of naar vrienden sturen), dus die ben je altijd kwijt. Friends codes worden volgens mij ook niet overgezet, die zul je er ook allemaal opnieuw in moeten zetten. Dat neemt niet weg dat het niet netjes is dat ze niet de instellingen en de save games hebben overgezet.
Yep, zelf een maand geleden aangetekend opgestuurd naar ze. Toen ik ze een twee weken geleden belde werd me verteld dat ze op een nieuwe levering uit Duitsland zaten te wachten. Bij een vriend van me waren de Mii's wel degelijk overgezet naar zijn nieuwe Wii, net als de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tommy6 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:25:
[...]

Yep, zelf een maand geleden aangetekend opgestuurd naar ze. Toen ik ze een twee weken geleden belde werd me verteld dat ze op een nieuwe levering uit Duitsland zaten te wachten. Bij een vriend van me waren de Mii's wel degelijk overgezet naar zijn nieuwe Wii, net als de rest.
Dan vraag ik me af of hij een nieuwe heeft gekregen. Bij mij waren ze ook niet overgezet en aan de telefoon vertellen ze dat er ook bij. Maar goed misschien heeft hij geluk gehad met een overijverige TDer ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, als je Wii gewoon kapot is dan kunnen ze moeilijk de data nog eraf halen (iets wat sowieso heel lastig te doen is), kan me dus niet voorstellen dat ze dat doen.

Die vriend van je heeft gewoon z'n oude Wii terug gekregen.

En voor zo ver ik weet zeggen ze dat inderdaad ook netjes en staat het in de garantievoorwaarden, je moet zelf zorgen voor je data (voor zo ver mogelijk), de rest ben je kwijt.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Smoonshine schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 08:27:

Ik irriteer me er ook wel een beetje aan....bij mij komt het voornamelijk omdat ik pas dit gehoord heb:
http://www.youtube.com/v/cWnv2eoVXiM&rel=1

Ik begrijp meteen waarom ze Mario zo weinig laten praten in z'n games....het werkte heel snel op m'n zenuwen.....
Sinds ik dat heb gehoord hoor ik 'm het liefst alleen maar z'n standaard dingetjes zeggen..."it'sa me mario", "wahoo" etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
Hoedje schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:27:
[...]

Dan vraag ik me af of hij een nieuwe heeft gekregen. Bij mij waren ze ook niet overgezet en aan de telefoon vertellen ze dat er ook bij. Maar goed misschien heeft hij geluk gehad met een overijverige TDer ;)
Hij heeft toen inderdaad wel persoonlijk contact gehad met de TD'er die er aan heeft gewerkt, omdat hij toen zijn Wii graag voor een bepaalde datum terug wou hebben vanwege The Lost Levels.

Het lijkt mij zelf niet zo'n groot probleem voor Nintendo om het te doen. Bij de meeste Wii's gaat de videokaart kapot en zullen zij vast wel een tooltje hebben om het flash geheugen te kopiëren. Als het met savegames en instellingen kan, waarom niet met een bestandje Mii's.

Wat me wel opviel toen ik de savegames naar m'n nieuwe Wii wou kopiëren; is dat je eerst een game in je Wii moet hebben gehad voordat ie de savegame daarvan accepteert. Daarvoor kan je hem gewoon niet overzetten. Beetje irritante vorm van beveiliging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:32:
[...]

Ik irriteer me er ook wel een beetje aan....bij mij komt het voornamelijk omdat ik pas dit gehoord heb:
http://www.youtube.com/v/cWnv2eoVXiM&rel=1

Ik begrijp meteen waarom ze Mario zo weinig laten praten in z'n games....het werkte heel snel op m'n zenuwen.....
Sinds ik dat heb gehoord hoor ik 'm het liefst alleen maar z'n standaard dingetjes zeggen..."it'sa me mario", "wahoo" etc...
Ik heb het trouwens gister gechecked: Het geluid van Mario die zich optrekt aan een randje is exact hetzelfde geluid als Yoshi op de SNES die iets probeert te eten wat ie niet kan eten.

Echt bizar... waarom is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:40:
[...]

Ik heb het trouwens gister gechecked: Het geluid van Mario die zich optrekt aan een randje is exact hetzelfde geluid als Yoshi op de SNES die iets probeert te eten wat ie niet kan eten.

Echt bizar... waarom is dat?
Misschien gewoon een vorm van nostalgie, een extra'tje voor de fans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:49:
[...]

Misschien gewoon een vorm van nostalgie, een extra'tje voor de fans?
Beetje debiele manier om te doen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MIsschien wel, maar kan jij een andere reden bedenken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, een fuckup :+

Of budget problemen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Shuriken schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 08:35:
[...]

En Bassie heb je X-oom Mediacenter for Wii al binnen en getest?
Heb gisteren "X-oom MOVIES for Wii" binnen gehad. Het is geen webserver zoals Orb die je met Opera kan bereiken.
Het is gewoon een programma om alle soorten video-formaten (DVD's, avi,divx,mpg,etc.) om te zetten naar MJPEG voor je SD-kaart in het foto-kanaal.
Heb hem nog niet echt goed kunen testen.
Hij moet Vista-compatible zijn, maar crashed bij mij om de haverklap.
quote: manual
5.1 How does X-OOM Movies on Wii work?
The Nintendo® Wii™ allows you to play movies and videos saved on your SD card as MJPEG files. The program compresses video material using the MJPEG video codec and subsequently transfers the finished video file to your SD memory card. You just need to plug the memory card holding the compressed video material into the SD slot of your Wii™.The movies can be viewed through the photo channel of your Wii™. Navigate to the photo channel and press start. On the left side of the screen, click on the Digital Camera/Mobile Phone window and then click View. The video files are displayed using their first single frame. In the edge of the thumbnail, a movie icon is displayed. Select a video from the thumbnails to play-back. For more information, please see your Wii™ user manual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
hostje schreef op donderdag 22 november 2007 @ 21:46:
Als ze hem in Almere of Groningen nog op voorraad hebben, laten ze hem toch van daar overkomen? Ook ik kan bevestigen dat het beeld er stukken beter op wordt met de RGB kabel. Heb hem ook bij Dynabyte gehaald voor die 9,99 en is z'n geld meer dan waard. Bijkomend voordeel vond ik ook dat de tv automatisch overschakelt naar het videokanaal als de Wii wordt aangezet. Doet de standaard kabel ook niet.
Ik hoop dat ze dat doen. ;) Overigens vrees ik dat ik niet eens een scart ingang heb op m'n TV die rgb aankan. Ik heb slechts 2 scart ingangen. (iets nieuwere type TV's hebben er vaak 3, waarvan de EXT-1 rgb ondersteunt...) Bestaat er geen rgb-s-video kabel voor de wii? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:56:
Ja, een fuckup :+

Of budget problemen? :X
Budget problemen lijkt me niet. Meer nostalgie of he klonk gewoon goed o.i.d. Je wilt niet weten hoe vaak ik het "Aaaargh" sound van de Terran Academy uit Starcraft op TV en in andere games hoor. Hetzelfde geld voor diverse andere geluidjes uit games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
killingdjef schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:25:
[...]
[afbeelding]
vs
[afbeelding]

:? Hoe zie je je dat helemaal voor je? :P
Nog even hier op terug komen... Ik vroeg alleen of het mogelijk was een wiimote te gebruiken ipv gitaar. Het is natuurlijk veel minder leuk en totaal niet de bedoeling... maar het kan blijkbaar wel. ;)

Green = B
Red = right on D-Pad
Yellow = A
Blue = 1
Orange = 2

Star Power = up on D-Pad
Whammy = Shake Wiimote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:41:
[...]

Budget problemen lijkt me niet. Meer nostalgie of he klonk gewoon goed o.i.d. Je wilt niet weten hoe vaak ik het "Aaaargh" sound van de Terran Academy uit Starcraft op TV en in andere games hoor. Hetzelfde geld voor diverse andere geluidjes uit games.
Ja of niet zeg das echt niet normaal in hoeveel dingen dat geluidje gebruikt word. en volgens mij is het ook gewoon nostalgie nintendo kennende they love to toot their own horn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades684
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:24
BassieBulk schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:25:
[...]

Heb gisteren "X-oom MOVIES for Wii" binnen gehad. Het is geen webserver zoals Orb die je met Opera kan bereiken.
Het is gewoon een programma om alle soorten video-formaten (DVD's, avi,divx,mpg,etc.) om te zetten naar MJPEG voor je SD-kaart in het foto-kanaal.
Heb hem nog niet echt goed kunen testen.
Hij moet Vista-compatible zijn, maar crashed bij mij om de haverklap.

[...]
Het product wat je beschrijft is niet "X-oom MOVIES for Wii" maar X-OOM Media Centre for Wii™

zie hier de link: http://www.x-oom.com/english/index.html

Windows 7 - There Haven’t Been This Many Leaks Since Watergate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:41:
[...]

Ja ok, maar dit geluidje sloeg gewoon nergens op.

Hoe is pijn aan de tong van Yoshi gelijk aan het optrekken van Mario aan een randje?

Dat is gewoon raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Jij bent op dit moment de enige die zich daar over druk zou maken. Andere mensen herkennen gewoon het geluidje en spelen lekker verder :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:06:
[...]

Ja ok, maar dit geluidje sloeg gewoon nergens op.

Hoe is pijn aan de tong van Yoshi gelijk aan het optrekken van Mario aan een randje?

Dat is gewoon raar...
Ga er niet teveel over muggen ziften. Kom op zeg,
hoe kan het geluidje van de ster van Galaxy nu hetzelfde zijn als het geluid van het vliegen uit Mario 64, dat is toch gewoon raar?
Hoe kan een bullet bill nu hetzelfde geluid hebben als een kanonskogel.
Waarom ga ik sneller door gele tegeltjes die ik niet eens aanraak in F-zero.
Hoe kunnen blokjes die ik opstapel ontploffen?
Waarom heeft het koopaschil remlichtjes?
Hoe kan zo'n kleine Luma zoveel starbits opeten?

Wat een ramp, Nintendo gebruikt een geluidje opnieuw, dat hebben ze ook nog niet 3 miljoen keer eerder gedaan. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Victorio schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:45:
[...]

Nog even hier op terug komen... Ik vroeg alleen of het mogelijk was een wiimote te gebruiken ipv gitaar. Het is natuurlijk veel minder leuk en totaal niet de bedoeling... maar het kan blijkbaar wel. ;)

Green = B
Red = right on D-Pad
Yellow = A
Blue = 1
Orange = 2

Star Power = up on D-Pad
Whammy = Shake Wiimote
Dan mis je alleen nog maar de belangrijkste knop :) De strumm knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:06:
[...]Ja ok, maar dit geluidje sloeg gewoon nergens op.
Dat is gewoon raar...
Misschien Nintendo's variant op de Wilhelm-scream? (zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Wilhelm_scream)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik zag net GH3 bij de FRS liggen.
Ik hou erg van assecoires maar weet niet of ik de game leuk zal vinden. Zo heb ik Donkey Kong welgeteld 1x aan gehad....

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:08:
[...]

Jij bent op dit moment de enige die zich daar over druk zou maken. Andere mensen herkennen gewoon het geluidje en spelen lekker verder :P
Wie maakt zich er druk om, ik vroeg me alleen af of er iets achter zat?
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:08:
[...]

Ga er niet teveel over muggen ziften. Kom op zeg,
hoe kan het geluidje van de ster van Galaxy nu hetzelfde zijn als het geluid van het vliegen uit Mario 64, dat is toch gewoon raar?
Hoe kan een bullet bill nu hetzelfde geluid hebben als een kanonskogel.
Waarom ga ik sneller door gele tegeltjes die ik niet eens aanraak in F-zero.
Hoe kunnen blokjes die ik opstapel ontploffen?
Waarom heeft het koopaschil remlichtjes?
Hoe kan zo'n kleine Luma zoveel starbits opeten?

Wat een ramp, Nintendo gebruikt een geluidje opnieuw, dat hebben ze ook nog niet 3 miljoen keer eerder gedaan. 8)7
Weet je eigenlijk wel wat muggeziften wil zeggen?

Nintendo past een oud geluidje toe in een hele aparte context, dit doen ze vast niet zomaar, daarom vraag ik of iemand weet waarom ze dat gedaan hebben, wat de reden erachter is.
arsimo schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:21:
[...]

Misschien Nintendo's variant op de Wilhelm-scream? (zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Wilhelm_scream)
Dat denk ik dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:34
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:51:
[...]

Beetje debiele manier om te doen lijkt me?
hoezo dan? In The super sweet galaxy heb je ook een nostaligisch liedje uit super mario bros 3 en zo heb ik al tal van dingen in de nieuwe mario ontdekt die doen denken aan vorige delen uit de serie, dit is gewoon voor de fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:30:
[...]
Nintendo past een oud geluidje toe in een hele aparte context, dit doen ze vast niet zomaar, daarom vraag ik of iemand weet waarom ze dat gedaan hebben, wat de reden erachter is.
En daarom post je dat 23 keer in een topic waar niemand je het antwoord kan geven :* Mail nintendo dan gewoon :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjekneck schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:30:
[...]

hoezo dan? In The super sweet galaxy heb je ook een nostaligisch liedje uit super mario bros 3 en zo heb ik al tal van dingen in de nieuwe mario ontdekt die doen denken aan vorige delen uit de serie, dit is gewoon voor de fans.
Omdat het geluidje compleet niet overeenkomt met de actie en omdat het door het gehele spel heen zit ipv op 1 plaats.
disjfa schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:32:
[...]

En daarom post je dat 23 keer in een topic waar niemand je het antwoord kan geven :* Mail nintendo dan gewoon :P
He he he, Nintendo gaat dat echt niet zeggen :P

Ik vraag het gewoon omdat er misschien net iemand binnenkomt die het wel weet, of de mensen met connecties bij Nintendo het gaan vragen ofzo.

Kan het toch wel vragen? Anders is het hele topic zo zinloos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:43:
[...]
Ik vraag het gewoon omdat er misschien net iemand binnenkomt die het wel weet, of de mensen met connecties bij Nintendo het gaan vragen ofzo.
He he he, Nintendo gaat dat echt niet zeggen :P
Je geeft zelf je antwoord op je eigen opmerking al :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Deddiekoel schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:22:
Ik zag net GH3 bij de FRS liggen.
Ik hou erg van assecoires maar weet niet of ik de game leuk zal vinden. Zo heb ik Donkey Kong welgeteld 1x aan gehad....
Mega vet spel! Net even gespeeld en geloof me... verslavend!!!! Wat kost het spel + gitaar bij FRS? En zijn er al losse gitaartjes te krijgen ergens? Ik moet er echt 2 zien te krijgen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 13:57

Tarin

Just plain weird.

Ik GH3 hem voor m'n broertje gehaald, vond dat ik voorlopig wel weer even genoeg bij had gedragen aan onze collectie Wii-games. Nadeel is dat ik dus pas morgen kan spelen, want hij is vanavond pas thuis, en hij is waarschijnlijk vrij pissed als ik als eerste zijn game ga doen :P.

Helaas maar 1 gitaar inderdaad.. maar als GH4 uit komt haal ik die wel, hebben we 2 gitaren. Ga geen losse halen voor die paar keer dat we co-op spelen, en als ik echt graag samen met m'n broertje(s) wil spelen haal ik wel een echte gitaar uit m'n rek:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/41438/full.jpg

(ouwe foto.. maar ik heb nog steeds van dat bad-ass behang :P.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Tarin schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:05:
Ik GH3 hem voor m'n broertje gehaald, vond dat ik voorlopig wel weer even genoeg bij had gedragen aan onze collectie Wii-games. Nadeel is dat ik dus pas morgen kan spelen, want hij is vanavond pas thuis, en hij is waarschijnlijk vrij pissed als ik als eerste zijn game ga doen :P.

Helaas maar 1 gitaar inderdaad.. maar als GH4 uit komt haal ik die wel, hebben we 2 gitaren. Ga geen losse halen voor die paar keer dat we co-op spelen, en als ik echt graag samen met m'n broertje(s) wil spelen haal ik wel een echte gitaar uit m'n rek:

[afbeelding]

(ouwe foto.. maar ik heb nog steeds van dat bad-ass behang :P.
Ik had vroeger ook soortgelijk behang, alleen dan met auto's....verder dezelfde kleuren....nostalgie :)

Gisteren weer SMG zitten spelen en dat spel blijft me echt elke keer weer verbazen met nieuwe dingen/moves....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is dat GH3 hier nou weer nergens te krijgen dan? Ik word echt misselijk van die winkels hier. Werkelijk iedere keer als er een game uitkomt die een beetje populair is dan is het gewoon onmogelijk om dat te krijgen. Nee, de winkels hier leggen liever een miljoen copies van the honey bee movie in de schappen want dan verkoop je tenminste niks. Ik ben langs bs, frs, intertoys, dixons, dynabyte en Eplaza geweest. Eplaza is de enige die de game had, ja had want hij was alweer uitverkocht waarschijnlijk omdat ze toch wel 3 hele Gh3 packs hadden want he, je kan beter 100 mysims games in je winkel hebben dan een behoorlijk aantal nummers van een game die tenminste verkocht gaat worden...

Laat die superstorm maar komen, hopelijk zakt heel nederland weg in de zee en kan ik ergens gaan wonen waar het wel mogelijk is om een populaire wii game te kopen want je vind nog eerder een neger met overgewicht in het midden van Afrika dan dat je in nederland een populaire wii game gaat vinden.

:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:50:
[...]

[...]

Je geeft zelf je antwoord op je eigen opmerking al :P
Dat ze het mij niet zeggen wil niet zeggen dat ze het iemand die connecties heeft bij Nintendo niet zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:36:
Laat die superstorm maar komen, hopelijk zakt heel nederland weg in de zee en kan ik ergens gaan wonen waar het wel mogelijk is om een populaire wii game te kopen
gewoon een eindje zuidwaards reizen, men beste :>

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:30:
[...]

Weet je eigenlijk wel wat muggeziften wil zeggen?
Het is geen muggeziften, het is muggenziften.
- Herman Finkers

GH3 kost bij de FRS trouwens 90 euro (met korting dus 81 euro).

[ Voor 11% gewijzigd door Deddiekoel op 23-11-2007 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 21:00
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:36:
Waarom is dat GH3 hier nou weer nergens te krijgen dan? Ik word echt misselijk van die winkels hier. Werkelijk iedere keer als er een game uitkomt die een beetje populair is dan is het gewoon onmogelijk om dat te krijgen. Nee, de winkels hier leggen liever een miljoen copies van the honey bee movie in de schappen want dan verkoop je tenminste niks. Ik ben langs bs, frs, intertoys, dixons, dynabyte en Eplaza geweest. Eplaza is de enige die de game had, ja had want hij was alweer uitverkocht waarschijnlijk omdat ze toch wel 3 hele Gh3 packs hadden want he, je kan beter 100 mysims games in je winkel hebben dan een behoorlijk aantal nummers van een game die tenminste verkocht gaat worden...

Laat die superstorm maar komen, hopelijk zakt heel nederland weg in de zee en kan ik ergens gaan wonen waar het wel mogelijk is om een populaire wii game te kopen want je vind nog eerder een neger met overgewicht in het midden van Afrika dan dat je in nederland een populaire wii game gaat vinden.

:r
:D :D _/-\o_

Ik heb net Guitar hero 3 gekocht! :D
Heb wel veel filialen van Dixons en Bart Smit afgebeld maar die hadden nog niks binnen of konden niks zeggen... en uiteindelijk de Media markt gebeld in Rijswijk en die hadden ze! Ze lagen nog niet in de schappen (ik belde rond 10 uur) dus ik kon er mooi eentje reserveren voor moi! :D

Over GH3: Hij is vettttt :D
Wat me opviel was dat de graphics wel zonder anti-aliasing zijn dus het kan misschien een beetje tegenvallen, maar het blijft dan ook een Wii en zowiezo heb ik persoonlijk dit spel niet gekocht voor de graphics. Na een uur spelen valt de graphics mij iedergeval niet meer op. Ik heb als aansluiting component op een 24" lcd en 480P ingesteld.

De liedjes zijn lekker moeilijk! Ik speel al een half jaar Frets on Fire en kan daar vrij goed (100K punten met The Trooper van Iron Maiden, voor mensen die bekend zijn) mee overweg maar liedjes op Hard krijg ik na paar keer oefenen -net- uitgespeeld en dan zit mn rockmeter nog in het rood. Om dan nog maar te zwijgen over Expert-mode! :o

Problemen met geluid heb ik niet gehoord.. althans het viel me niet op. Waarschijnlijk omdat ik geen surround set heb. Verder het probleem dat de frets slecht het signaal doorgeven omdat de hals vastgeklikt moet worden: niks van gemerkt. Wel raad ik aan om de hals niet meer los te maken wanneer je hem uit de doos in elkaar vastklikt.. gewoon voor de reden dat er anders stof of vuil in kan komen.

Na 2 uur spelen zit ik op 20 nummers van de 60 maar let op, dit is wel Easy. Het echte feest gaat beginnen wanneer we op Medium of Hard gaan spelen :P Heb geprobeert online te spelen maar heb geen games kunnen vinden. Waarschijnlijk kan je dus alleen tegen EU mensen spelen (wat zou verklaren dat er geen games zijn) en niet tegen US of JAP.

Gitaar zelf is lekker stevig, de frets knoppen voelen steviger aan dan de Xplorer van de XBox bij GH2 maar het blijft een beetje cheap aanvoelen toen ik voor de eerste keer voelde. Tijdens het spelen geen last van.

Als er vragen zijn hoor ik het wel :P
Tot zover mijn korte review :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Wellicht is het audio probleem in de PAL versie verholpen? Zou iig mooi zijn, eindelijk eens voordeel als europeaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Wat is je friend code?
Mijne: 5326-9294-8869
Deddiekoel schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:58:
Wellicht is het audio probleem in de PAL versie verholpen? Zou iig mooi zijn, eindelijk eens voordeel als europeaan!
Ik heb geen super hifi set maar ik vind het geluid erg "simpel" klinken met koptelefoon op. D.w.z. ik geloof dat er geen verschil zit tussen left/right. Wat betekent dat het mono probleem nog wel in de PAL versie aanwezig is.

[ Voor 18% gewijzigd door Victorio op 23-11-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

killingdjef schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:45:
[...]

:D :D _/-\o_

Ik heb net Guitar hero 3 gekocht! :D
Mediamarkt is dus echt weer de enige winkel die niet in de buurt zit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Zo... ik ben nu RRR 2 aan het spelen. De spelletjes zijn weer erg vermakelijk! :) Ik denk nuchter iets minder leuk dan RRR(1), maar toch zeker goed te doen. Heb ongeveer de helft van de story mode nu uitgespeeld. Ik ben het wel met de reviews eens dat de meeste spelletjes het leukst zijn als je het met meerdere mensen doet (wat ik nu dus ook doe). Morgenavond maar eens paar biertjes erbij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:43
Bleh, Mario Galaxy dus met 60 sterren uitgespeeld (laatste kamer met levels ben ik nog niet eens ingeweest).

Ik verwachtte dat de overige 60 uitdagender zouden worden. Maar in plaats daarvan krijg je het geweldig kutte verzamel-100-paarse-muntjes-per-level-gedoe. Inclusief irritante dingen zoals muntjes op een schuin platform waar je vanaf moet glijden. Mis je er dan eentje dan kan je weer een minuut lang teruglopen naar de plek waar je eraf kan glijden.

En als je afgaat kan je weer opnieuw beginnen met verzamelen. Ik had er daarnet 77 van de 100, waarna Mario zo'n groen grijpplantje niet wilde grijpen -> 0 munten -> Wii gelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 22:17

Smarron

The bend

Hmmpf. :(

Adverteert de MM met Mario & Sonic voor € 44,- is de game vandaag niet eens binnengekomen, terwijl het wel in het foldertje stond. |:( Ik ga hem stiekem nog liever bij de Bart Smit halen of Dixons, maar ik vind het prijsverschil wel groot.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

BarôZZa schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:42:
En als je afgaat kan je weer opnieuw beginnen met verzamelen. Ik had er daarnet 77 van de 100, waarna Mario zo'n groen grijpplantje niet wilde grijpen -> 0 munten -> Wii gelijk uit.
... Dat is toch uitdagender ;)

Ik ben blij met de paarse muntjes. Ik vind de speed runs irritant :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Bleh, Mario Galaxy dus met 60 sterren uitgespeeld (laatste kamer met levels ben ik nog niet eens ingeweest).

Ik verwachtte dat de overige 60 uitdagender zouden worden. Maar in plaats daarvan krijg je het geweldig kutte verzamel-100-paarse-muntjes-per-level-gedoe. Inclusief irritante dingen zoals muntjes op een schuin platform waar je vanaf moet glijden. Mis je er dan eentje dan kan je weer een minuut lang teruglopen naar de plek waar je eraf kan glijden.

Ik geef je 10 euro voor Mario Galaxy! B) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:30

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Das ook lekker... Sluit net die RGB kabel aan... Blijkt dat m'n tv op elke zender het scart-beeld erdoorheen pompt als de wii aanstaat...

Gaat pas weg alstie écht uitstaat (geen connec24 dus...)
:X

En automatisch naar 16:9 is er ook niet bij... :(

Wel een stuk scherper though...

[ Voor 17% gewijzigd door MikeyMan op 23-11-2007 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D

deel XXVII in de serie: b3n666's frustraties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
MikeyMan schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:53:
Das ook lekker... Sluit net die RGB kabel aan... Blijkt dat m'n tv op elke zender het scart-beeld erdoorheen pompt als de wii aanstaat...

Gaat pas weg alstie écht uitstaat (geen connec24 dus...)
:X

En automatisch naar 16:9 is er ook niet bij... :(

Wel een stuk scherper though...
Zelfde probleem. Beetje slecht, hopelijk komt er een fix voor want moet nu elke keer de kabel er uit halen of WiiConnect uitzetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al de USA zapper ergens besteld?
Ik sta eigenlijk op het punt omdat ik niet kan wachten om Ghost Squad met zapper te spelen. :D
Waar zou hij het goedkoopst en het snelst binnen zijn? Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb vanavond Mario Galaxy gekocht bij de Bart Smit (best duur, maar dan heb ik hem wel); er stond er nog eentje in het rek (Oosterhout NB).

@ hierboven: staat bij psxshop.nl wat jij bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 21:00
Victorio schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:04:
[...]

Wat is je friend code?
Mijne: 5326-9294-8869
Waar kan ik dat vinden? Of hoe kan ik je toevoegen?
Heb nog niet zo lang een Wii O+

Heb je trouwens al online gespeeld? Heb nog steeds geen matches kunnen vinden. Misschien dat mn wireless niet optimaal is.. alhoewel mn router 1,5 meter van mn Wii vandaan staat... beetje vreemd dus.

Over dat geluid.. het is misschien Mono maar ik stoor me er niet aan. Ik heb hier 2x 200 watt studio speakers staan en het klinkt vrij goed. Al was er een track (geloof van White zombie) die een beetje vaag klonk met een soort narrator's stem.

Als ik me ergens aan zou moeten storen zijn het de graphics :P Ik vind het een merkwaardige tekenstijl die de makers hanteren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
killingdjef schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:32:
[...]

Waar kan ik dat vinden? Of hoe kan ik je toevoegen?
Heb nog niet zo lang een Wii O+

Heb je trouwens al online gespeeld? Heb nog steeds geen matches kunnen vinden. Misschien dat mn wireless niet optimaal is.. alhoewel mn router 1,5 meter van mn Wii vandaan staat... beetje vreemd dus.

Over dat geluid.. het is misschien Mono maar ik stoor me er niet aan. Ik heb hier 2x 200 watt studio speakers staan en het klinkt vrij goed. Al was er een track (geloof van White zombie) die een beetje vaag klonk met een soort narrator's stem.

Als ik me ergens aan zou moeten storen zijn het de graphics :P Ik vind het een merkwaardige tekenstijl die de makers hanteren :D
Als je Friends wilt toevoegen in GH3 zie je links boven je eigen nummer staan. Ik kon geen online match vinden. Ik vind het geluid ook geen probleem. De graphics zelf zijn erg ok, ook de animaties van de zangers zijn prima. Alleen stoor ik me bij elk begin van een gig aan het publiek: die bewegen allemaal exact hetzelfde... verschrikkelijk nep. Had best iets betere gekund lijkt me... maar ja, details... en het doet niks af aan hoe hard dit spel rockt! :9

Ik lach mezelf kapot om de fouten die ik soms maak... en dan lig ik er ook direct 5 seconde helemaal uit... Ik speel overigens alles op Easy... moeilijk zat... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
disjfa schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:44:
[...]

... Dat is toch uitdagender ;)

Ik ben blij met de paarse muntjes. Ik vind de speed runs irritant :)
Speed runs zijn juist uitdagend. Daar draait het om skills. Timing, springen, 'shortcuts' verzinnen etc. Niet om een beetje sloom rondlopen en 100 muntjes zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
...
Inclusief irritante dingen zoals muntjes op een schuin platform waar je vanaf moet glijden. Mis je er dan eentje dan kan je weer een minuut lang teruglopen naar de plek waar je eraf kan glijden. En als je afgaat kan je weer opnieuw beginnen met verzamelen.
Skills zei je? ;) Ik vind het wel mooi dat ze op deze manier verzamel missies optioneel in het spel hebben gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor onze Mario geluidjes vrind, het geluid is gedaan door: Masafumi Kawamura.
Dus ik zou zeggen schrijf een brief naar de beste man en vraag hem om een antwoord.
Overigens wilden Nintendo het zoveel mogelijk "spacey" laten klinken, en dat floep geluidje past daar best wel bij. Misschien had die een "writers block" en klonken zijn nieuwe geluidjes niet mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Ik heb gisteren ook GH3 gekocht in de MediaMarkt, er kwamen welgeteld 3 exemplaren binnen voor de Wii, en die waren allemaal dezelfde dag nog aan het personeel verkocht (waar ik dus bij hoor). Al een paar uur gespeeld, bevalt me echt heel goed. Nu nog even wachten tot december om een tweede gitaar te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01

Ja, dat laatste heb ik dus ook gedaan. Wat gekloot zeg. Rot toch op met die kut muntjes, hadden ze niet iets beters kunnen bedenken, want dit slaat echt nergens op. Ook zo gigantisch inspiratieloos in vergelijking met de rest van het spel. :X

Ik had liever 20 stars minder dan dat ik deze verzamel missies moet doorlopen...

[ Voor 4% gewijzigd door Vanitas op 23-11-2007 22:29 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Laatst online: 12:11
heb sinds vorige week zaterdag een Wii en ben er erg blij mee maar hoort de wii als hij aanstaat niet continu een blauw licht te geven bij zijn cd drive??

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Nee, alleen als hij uit staat (en dan alleen als je ongelezen emailberichten hebt of updates hebt binnengehaald geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
Smarron schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 22:52:
Nee, alleen als hij uit staat (en dan alleen als je ongelezen emailberichten hebt of updates hebt binnengehaald geloof ik).
oh oke.

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Victorio schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 21:59:
[...]

Skills zei je? ;) Ik vind het wel mooi dat ze op deze manier verzamel missies optioneel in het spel hebben gestopt.
Optioneel? Volgens mij moet je ze halen om de 120 sterren te halen en een geheim te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
BarôZZa schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 00:08:
[...]

Optioneel? Volgens mij moet je ze halen om de 120 sterren te halen en een geheim te unlocken.
En dat nou ook niet echt iets om wakker van te liggen:
spoiler:
Grand Finale Galaxy and Star 121 *SPOILERS*

To unlock the final star and galaxy, collect all 120 stars with Luigi and beat Bowser. Doing so unlocks the Grand Finale Galaxy, which is the Star Festival seen in the beginning of the game. Collecting the 100 purple coins in this galaxy gets you the final star.

:P

Dus ik denk dat ik die paarse muntjes maar mooi laat voor wat het is. Aan het spel opnieuw uitspelen heb ik vast meer plezier :+

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
ik lees de spoiler niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
Kleine kans, maar toevallig iemand enig idee of ze ergens in Bangkok (Japanse) Wii games verkopen (geen kopietjes)? Ben vorige week er een paar dagen geweest, maar geen games tegengekomen (op wat van die pirate GBA games op de markt na). Ben er morgen weer een dagje op doorreis, dus als iemand wat weet... :D

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Vanitas schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 00:19:
[...]
En dat nou ook niet echt iets om wakker van te liggen...
Idd. Ok, als je het spel echt voor de volledige 201% uit wilt spelen dan is het jammer dat je tegen je zin die 15 purple coin levels moet doorlopen. Maar het lijkt me nogal logisch dat die "laatste" levels flink rottig zijn om te halen. Het is natuurlijk leuk als je ze haalt maar wat betreft de hoeveelheid die je unlocked valt het wel mee.
spoiler:
Ik wil wel die purple coin levels proberen te halen maar ben niet van plan (zoals de meesten?) om met Luigi alles nog eens over te doen.
Trouwens... na 120 sterren krijg je Luigi? Na 240 sterren dat extra level? Maar ik las dat het ultieme aantal sterren 242 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Captain N schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 07:26:
Kleine kans, maar toevallig iemand enig idee of ze ergens in Bangkok (Japanse) Wii games verkopen (geen kopietjes)? Ben vorige week er een paar dagen geweest, maar geen games tegengekomen (op wat van die pirate GBA games op de markt na). Ben er morgen weer een dagje op doorreis, dus als iemand wat weet... :D
Ik weet in ieder geval dat ik heel weinig Wii games heb gezien in Maleisie e.d. Bangkok zal niet veel anders zijn. Ze zijn daar niet zo van het gamen.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Captain N schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 07:26:
Probeer het eens in een groot winkelcentum á la Central World Plaza. (Ratchadamri Road)
Over het algemeen heb ik in Bangkok niet echt veel electronica-zaken gezien, alleen in Central World Plaza zat een grote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Net eventjes Harry Potter and the order of the Phoenix gespeeld maar damn dat spel ziet er prachtig uit! Ik denk naast SMG wel het mooiste spel op de Wii, of naja RE4 en Zelda zagen er ook erg mooi uit. :)
Verder is HP een leuk spel lijkt me, mijn zusje heeft het net een tijdje gespeeld en ik zat toe te kijken maar de muziek is goed, de personages lijken _sprekend_ :*) En de (nu nog heel simpele) missies zijn leuk uitgewerkt. Volgens mij kan dit spel voor best wat uurtjes speelplezier zorgen omdat er gigantisch veel te ontdekken valt in Hogwarts. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Vandaag rond 02:18 Bowser verslagen en 1st "subeinde" met SMG behaalt (105 sterren) nu nog de paarse kometen en dan alles weer overnieuw doen met Luigi!
:)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2007 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:44

Sagat

Is pappa x2!

Vanitas schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 00:19:
[...]
Dus ik denk dat ik die paarse muntjes maar mooi laat voor wat het is. Aan het spel opnieuw uitspelen heb ik vast meer plezier :+
Muntjes zoeken (oke geen paarse) zat toch ook al in sunshine, m64, en zelf yoshi's story en mario world. En denk dat het net als het 'niet passende geluidje' een beetje een soort van homage is aan de marioverse......

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 19:25
monnick schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:42:
Net eventjes Harry Potter and the order of the Phoenix gespeeld maar damn dat spel ziet er prachtig uit! Ik denk naast SMG wel het mooiste spel op de Wii, of naja RE4 en Zelda zagen er ook erg mooi uit. :)
Ben nog steeds RE4 en Zelda aan het spelen, maar ik vind dat je toch echt ziet dat dit geporte Cube titels betreft.. Dat wil zeggen, kartelrandjes, weinig detail. Heb mario galaxy nog niet gehaald omdat ik anders teveel games heb liggen die ik aan het spelen ben.. :P Hoop dat dat grafisch een beetje beter in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ben nog steeds hard aan het twijfelen of ik een DS met paar games ga halen of een Wii Sports pack :P

Tis allemaal moeilijk, want we praten toch wel over flink wat geld! Maar ben pas over een week jarig dus heb nog ff. Kan iemand me overhalen?!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las Vegas schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:09:
Ben nog steeds hard aan het twijfelen of ik een DS met paar games ga halen of een Wii Sports pack :P

Tis allemaal moeilijk, want we praten toch wel over flink wat geld! Maar ben pas over een week jarig dus heb nog ff. Kan iemand me overhalen?!
Ik heb ze allebei en ik moet je zeggen dat ik ze allebei gewoon op hele andere momenten gebruik. De DS is superleuk (Call of Duty 4, Dementium: The Ward, Sims 2 DS, Brain Age 1 & 2, Vision Training, Trauma Centre) maar allemaal single player wat ik speel bij gebrek aan andere mensen die een DS hebben. Doordat je met de DS lekker overal kan spelen is het heerlijk om individueel te spelen, veel relaxter dan op een TV.

De Wii heb ik nu met 4 controllers en is echt voor het spelen als vrienden er zijn op vrijdag avond. Als single player spellen heb ik al bijna sinds de release Zelda & Splintercell maar die heb ik allebei niet genoeg gespeeld om het uit te spelen. Ik speel vooral dus met vrienden Big Brain Academy, Wii Sports & Mario Strikers Charged. Super Mario Galaxy heb ik ook sinds en paar dagen en dat is ook echt super, maar eigenlijk vind ik dat ik eerst die andere 2 ff uit moet spelen :)

Allebei hebben ze dus wel hun doel, maar het zijn gewoon heel andere apparaten. Wat verwacht je vooral? En wat voor spellen hou je van? Heb je nu al consoles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Zo, vandaag gelukkig toch Mario & Sonic kunnen scoren bij de MM in Arnhem. Morgen maar even proberen. Ik ben echt benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Vandaag even Mario & Sonic kunnen testen op de GamePlay in de jaarbeurs, maar het was niet echt wat ik ervan verwacht had. Ik denk dus niet dat ik het spel zal kopen in de nabije toekomst. Wellicht pas als ie over een jaar of 2 ofzo als budget game verkocht.

Op de GamePlay wel nog Metroid Prima 3 kunnen scoren. Daar hadden ze een hele stapel van liggen in tegenstelling van de winkels die ik eerder bezocht had voor de game. :D

[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 24-11-2007 19:45 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:33:
[...]

Ik heb ze allebei en ik moet je zeggen dat ik ze allebei gewoon op hele andere momenten gebruik. De DS is superleuk (Call of Duty 4, Dementium: The Ward, Sims 2 DS, Brain Age 1 & 2, Vision Training, Trauma Centre) maar allemaal single player wat ik speel bij gebrek aan andere mensen die een DS hebben. Doordat je met de DS lekker overal kan spelen is het heerlijk om individueel te spelen, veel relaxter dan op een TV.

De Wii heb ik nu met 4 controllers en is echt voor het spelen als vrienden er zijn op vrijdag avond. Als single player spellen heb ik al bijna sinds de release Zelda & Splintercell maar die heb ik allebei niet genoeg gespeeld om het uit te spelen. Ik speel vooral dus met vrienden Big Brain Academy, Wii Sports & Mario Strikers Charged. Super Mario Galaxy heb ik ook sinds en paar dagen en dat is ook echt super, maar eigenlijk vind ik dat ik eerst die andere 2 ff uit moet spelen :)

Allebei hebben ze dus wel hun doel, maar het zijn gewoon heel andere apparaten. Wat verwacht je vooral? En wat voor spellen hou je van? Heb je nu al consoles?
Thanks voor je post. En nee, ik heb nu geen console. Wel een Xbox 360 gehad, maar door een gebrek aan (in mijn ogen) goede games weer verkocht. Heb ook de oude DS gehad. Maar ook de games daarop gingen mij vrij snel vervelen. Mariokart etc, na een aantal keren online te hebben gespeeld was de lol er voor mij wel vanaf. Maar mede door de nieuwe Zelda, Pokemon en Brain Training trekt de DS mij weer aan!

En na al de positieve dingen over de Wii zoals SMG etc te hebben gehoord lijkt me dat ook gewoon wel erg vet.

Wat ik vooral verwacht is dat ik individueel lekker m'n gangetje kan gaan. Alleen gamen ftw!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Rakkerzero schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:44:
Vandaag even Mario & Sonic kunnen testen op de GamePlay in de jaarbeurs, maar het was niet echt wat ik ervan verwacht had. Ik denk dus niet dat ik het spel zal kopen in de nabije toekomst. Wellicht pas als ie over een jaar of 2 ofzo als budget game verkocht.

Op de GamePlay wel nog Metroid Prima 3 kunnen scoren. Daar hadden ze een hele stapel van liggen in tegenstelling van de winkels die ik eerder bezocht had voor de game. :D
Hmm, wat had je er van verwacht precies? Is de besturing niet goed genoeg of had er veel meer in gezeten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
het was toch mogelijk dat als je je aan had gemeld bij Club Nitendo de punten die je dan kregen over te brengen naar die wii maar bij mij lukt dat niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the squaler1 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 20:29:
het was toch mogelijk dat als je je aan had gemeld bij Club Nitendo de punten die je dan kregen over te brengen naar die wii maar bij mij lukt dat niet :S
Deze vraag is nou al zo vaak gesteld. Het kan op dit moment niet, het is sowieso niet direct overbrengen (omruil ratio), en als je in de startpost, of een beetje op internet, had gekeken, dan had je het zo gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Smarron schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:53:
[...]
Hmm, wat had je er van verwacht precies? Is de besturing niet goed genoeg of had er veel meer in gezeten ?
denk dat die het te veel button smashen vond ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Sagat schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:44:
[...]

Muntjes zoeken (oke geen paarse) zat toch ook al in sunshine, m64, en zelf yoshi's story en mario world. En denk dat het net als het 'niet passende geluidje' een beetje een soort van homage is aan de marioverse......
True, maar dat maakt het niet gelijk leuk :P In sunshine en in M64 heb ik die muntjes ook nooit verzameld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Smarron schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:53:
[...]
Het is gewoon dat die olympische spelletjes mij niet zo erg boeien. Zelfs niet als er een Mario/Sonic tintje omheen zit.

Net ff een tijdje MP3 gespeeld. Damn, wat een vet spel :D Al moet ik wel erg wennen aan de besturing, ben toch teveel shooters op de pc gewend :P , maar ondanks dat is het goed speelbaar. Daarnaast begint nu ook de actie een beetje goed los te komen dus ik ga me hier voorlopig zeker wel mee vermaken en niet vergeten dat ik ook nog andere wii-games moet spelen :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo Super Mario Galaxy is uitgespeeld, 35 uur ongeveer, 120 sterren.
Laat Resident Evil maar komen!
spoiler:
Nu kan ik met Luigi de hele game nog is spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet MP3 zelfs nog steeds uitspelen. Helaas was SMG uitverkocht bij de Mediamarkt, dus die moet ik even op een andere manier zien te vinden. Als jij daar al 35 uur over doet, dan zal ik die niet voor het einde van de kerstvakantie kunnen afmaken :P

Ik heb wel SPM net uitgespeeld (lees: deze week). Ik vond het een hele leuke game, alleen jammer dat het de tweede helft lang niet zo leuk is als de eerste helft. Het leek wel alsof de game gewoon te lang duurde en hun inspiratie helemaal op was. Maar goed, ik heb me er toch wel goed mee vermaakt :).

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!
Blijf ontopic! Dus _geen_ nutteloze mededelingen en andere offtopic zaken!