Hoelang je speelt is toch maar een gok? want dat word nergens bijgehouden.Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 23:46:
Zo Super Mario Galaxy is uitgespeeld, 35 uur ongeveer, 120 sterren.
Laat Resident Evil maar komen!
spoiler:Nu kan ik met Luigi de hele game nog is spelen
Je kan je speeltijd toch op je message-board optellen?Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 00:42:
[...]
Hoelang je speelt is toch maar een gok? want dat word nergens bijgehouden.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Jup, inderdaad, gewoon de uurtjes bij elkaar op tellen van dagelijks gedaan en je rot schrikken wanneer je langste speelsessie 7 uur isVanitas schreef op zondag 25 november 2007 @ 01:04:
[...]
Je kan je speeltijd toch op je message-board optellen?

Verwijderd
Zojuist maar weer eens met Super Mario Sunshine verder gegaan. Ik had nog 80 sterren, en ik wist niet wanneer het gevecht met Bowz0r was. Scheen ik maar 4 sterren nodig te hebben.
Resultaat: SMS uitgespeeld!
Binnenkort SMG maar aanschaffen.
Resultaat: SMS uitgespeeld!
Binnenkort SMG maar aanschaffen.
Over Super Mario Sunshine gesproken, waar zou ik die nog kunnen kopen? Net als Zelda: the Wind Waker?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
bij next-level en nedgame heb ik ze nog gezien!Rakkerzero schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:30:
Over Super Mario Sunshine gesproken, waar zou ik die nog kunnen kopen? Net als Zelda: the Wind Waker?
Daar hebben zo nog best erg veel GC spellen liggen net als N64 spellen alsmede Dreamcast spellen.
veel succes
PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
Ik zag Rayman Raving Rabbids 2 vandaag bij de Dixons liggen! 
Maar die prijs ... 60 euro ?!?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik vind dat ze allebei (en met name next level) erg duur zijn. Mn zoektocht gaat verderBitfighter schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:37:
[...]
bij next-level en nedgame heb ik ze nog gezien!
Daar hebben zo nog best erg veel GC spellen liggen net als N64 spellen alsmede Dreamcast spellen.
veel succes
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Heb jij heel toevallig al de scart doorgemeten?Cubic X schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:01:
[...]
Zelfde probleem. Beetje slecht, hopelijk komt er een fix voor want moet nu elke keer de kabel er uit halen of WiiConnect uitzetten
Niet nodig. Ik heb hetzelfde probleem, en andere oplettende GoTters ook. Dit is al eens eerder besproken in eerdere delen van dit grote topic. Het euvel zit er al sinds het begin van uitkomen van de Wii in, en tot nu toe is er nog geen 'fix' gekomen vanuit Nintendo, áls die er al komt.MikeyMan schreef op zondag 25 november 2007 @ 17:28:
[...]
Heb jij heel toevallig al de scart doorgemeten?
... en oranje! :P
Yes, 1e wereldrecord binnen met speerwerpen. Ik gooide 110meter! Dik 15 meter verder dan het oude wereldrecord. Iemand ook al deze afstand gehaald? Speertje ging verder dan het grasveld lang is.
Oh ja, M&S @ Olympics.
Wat me opvalt, sommige onderdelen zijn redelijk makkelijk, andere weer extreem moeilijk. Ik vind het tot nu toe een erg vermakelijke game! Ben er echt blij mee. Heb wel weer een beetje spierpijn ..
Oh ja, M&S @ Olympics.
Wat me opvalt, sommige onderdelen zijn redelijk makkelijk, andere weer extreem moeilijk. Ik vind het tot nu toe een erg vermakelijke game! Ben er echt blij mee. Heb wel weer een beetje spierpijn ..
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
.....hier ook pijn in de (schouder/bovenarm) spieren. Vermakelijk inderdaad en niet altijd even makkelijk (ik wordt gek bij het zwemmen de 4 x 100.... en sprinten op de baan is dodelijk vermoeiend.....). Gezellig met 2 personen.... maar vandaag of morgen gaan we met 4 testenSmarron schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:03:Oh ja, M&S @ Olympics.
Verwijderd
Een fix is in principe niet nodig, kabel loshalen of stekker uit het stopcontact halen, ik heb gemerkt dat als de Wii niet op stand by staar maar echt uit (5 sec. powerknop inhouden) dat de boel dan weer normaal werkt.iNSaNe-oNe schreef op zondag 25 november 2007 @ 17:52:
[...]
Niet nodig. Ik heb hetzelfde probleem, en andere oplettende GoTters ook. Dit is al eens eerder besproken in eerdere delen van dit grote topic. Het euvel zit er al sinds het begin van uitkomen van de Wii in, en tot nu toe is er nog geen 'fix' gekomen vanuit Nintendo, áls die er al komt.
Geen fix nodig? Je vindt het normaal?Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:13:
[...]
Een fix is in principe niet nodig, kabel loshalen of stekker uit het stopcontact halen, ik heb gemerkt dat als de Wii niet op stand by staar maar echt uit (5 sec. powerknop inhouden) dat de boel dan weer normaal werkt.
Tzou niet nodig moeten zijn om de kabel los te halen of de stekker eruit te halen... Gewoon slecht in elkaar gezet...
Verwijderd
Je kunt hem ook gewoon uitzetten, ik zie het probleem niet zo eigenlijk. Het is niet iets dat niet verholpen kan worden of iets dergelijks. De bouw van het systeem laat misschien ook geen fix toe, Nintendo heeft al aardig wat firmware updates uitgebracht maar dit "probleem" dat sinds de launch bestaat niet opgelost. Persoonlijk vind ik dat de Component kabel problemen met VC games een hogere prioriteit hebben. Je moet wel heel erg lui zijn als je niet het knopje van de Wii 5 seconden wilt inhouden.MikeyMan schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:28:
[...]
Geen fix nodig? Je vindt het normaal?
Tzou niet nodig moeten zijn om de kabel los te halen of de stekker eruit te halen... Gewoon slecht in elkaar gezet...
Verwijderd
Er zit niet voor niets en aan/uit-knop op de Wii-remote, dan mogen de zaken er omheen ook wel goed geregeld zijn. Het is misschien iets kleins, maar het is erg slordig. Daarnaast is er nu een jaar verstreken sinds de launch, en er is nog helemaal niets gebeurt, wat erg 'lui' van ze is.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 00:32 ]
De vraag is eerder of er ook daadwerkelijk iets aan gedaan kan worden. Als het een tekortkoming van de hardware is, dan kun je dat niet zomaar oplossen met een firmware update.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 00:32:
Daarnaast is er nu een jaar verstreken sinds de launch, en er is nog helemaal niets gebeurt, wat erg 'lui' van ze is.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Het gaat niet om het lui zijn... Wil best dat knopje indrukken... Maar het hoort gewoon niet...Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 00:21:
[...]
Je kunt hem ook gewoon uitzetten, ik zie het probleem niet zo eigenlijk. Het is niet iets dat niet verholpen kan worden of iets dergelijks. De bouw van het systeem laat misschien ook geen fix toe, Nintendo heeft al aardig wat firmware updates uitgebracht maar dit "probleem" dat sinds de launch bestaat niet opgelost. Persoonlijk vind ik dat de Component kabel problemen met VC games een hogere prioriteit hebben. Je moet wel heel erg lui zijn als je niet het knopje van de Wii 5 seconden wilt inhouden.
Je lost op die manier een tekortkoming op die er niet had moeten zijn...
Verwijderd
@ RGB-Scart kabel probleem.
Ondersteunt jullie tv wel RGB-Scart? Anders kan Nintendo nog zoveel fixes uitbrengen, terwijl het probleem (misschien) bij de tv ligt. Ik heb iig nergens last van.
Ondersteunt jullie tv wel RGB-Scart? Anders kan Nintendo nog zoveel fixes uitbrengen, terwijl het probleem (misschien) bij de tv ligt. Ik heb iig nergens last van.
jah duh... probleem heeft ook niks van doen met wel of geen rgb, beeld is ook prima...
Het probleem is alleen dat als je de tv aanzet hij verspringt naar het externe kanaal. Als je dan gewoon een willekeurige zender indrukt is het klaar... Beetje mierenneuken imo.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Verwijderd
Zie het topic over mijn kabel, dit is 100% zeker een probleem in je TV, in de aansluiting van de Wii zit het gewoon goed geregeld.
Lekker makkelijk dus om Nintendo de schuld te geven terwijl je zelf gewoon een brakke TV hebt.
Lekker makkelijk dus om Nintendo de schuld te geven terwijl je zelf gewoon een brakke TV hebt.
Mooie troll! Toch hap ik even.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:35:
Zie het topic over mijn kabel, dit is 100% zeker een probleem in je TV, in de aansluiting van de Wii zit het gewoon goed geregeld.
Voor de duidelijkheid: het is niet iets in onze TV's. Bij de Gamecube had ik (en anderen ook) een officiële Nintendo RGB-scart kabel, en die deed wel de zaken zoals ze hoorden: automatisch naar het juiste kanaal schakelen als je de cube aan zet, en netjes weer van dat kanaal af als je hem uit zet. De XBOX-en (oude en 360) met Advanced Scart-kabel (= RGB) die ik heb doen precies hetzelfde. Ik heb nog steeds dezelfde TV, maar met deze kabel van Nintendo voor de Wii werkt het niet lekker. Daarom 'zeuren' we erover dat het niet lekker werkt en hopen we dat het op de een of andere manier te verhelpen is. Natuurlijk, 5 seconden op de power-knop drukken werkt wel, maar dan heb ik geen WiiConnect24 functionaliteit. Dat is dus meer een workaround dan een oplossing... en dus niet goed genoeg in de ogen van een aantal GoTters hier.
Mijn 2 centen...
Verwijderd
Ik zeg toch:
Misschien heb je toevallig een rotte kabel te pakken, maar het lijkt me toch echt een probleem in je TV.
Overigens is er volgens mij ook een instelling om je Wii direct naar uit te laten gaan via de WiiMote, dan hoef je niet 5 sec in te drukken.
Check dat dan, dan zie je dat het inderdaad in orde is mbt de hardware.Zie het topic over mijn kabel
Misschien heb je toevallig een rotte kabel te pakken, maar het lijkt me toch echt een probleem in je TV.
Overigens is er volgens mij ook een instelling om je Wii direct naar uit te laten gaan via de WiiMote, dan hoef je niet 5 sec in te drukken.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 10:11 ]
Welk topique is dat op GoT? Een verwijzing zou echt helpen! Je posthistorie laat niet duidelijk een topictitel zien met Nintendo en Scart, of iets dergelijks.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:10:
Ik zeg toch:
[Zie het topic over mijn kabel]
Check dat dan, dan zie je dat het inderdaad in orde is mbt de hardware.
Ik beweer in mijn posts hierboven dat ik niet de enige ben... zou het dan alleen aan mijn kabel liggen?Misschien heb je toevallig een rotte kabel te pakken, maar het lijkt me toch echt een probleem in je TV.
Ja dat klopt. Dan moet je WiiConnect24 uit zetten. En dat wil ik niet. Da's het probleem. Met de RGB-kabel. Dat probeer ik duidelijk te maken.Overigens is er volgens mij ook een instelling om je Wii direct naar uit te laten gaan via de WiiMote, dan hoef je niet 5 sec in te drukken.
Verwijderd
Zo moeilijk is het niet, gewoon even zoekeniNSaNe-oNe schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:18:
[...]
Welk topique is dat op GoT? Een verwijzing zou echt helpen! Je posthistorie laat niet duidelijk een topictitel zien met Nintendo en Scart, of iets dergelijks.
[Wii] One cable to rule them all
Kan goed aan de kabel liggen, of een combinatie van kabel + TV aangezien er niet heel veel mensen over klagen. De ene TV is kieskeuriger als de ander.[...]
Ik beweer in mijn posts hierboven dat ik niet de enige ben... zou het dan alleen aan mijn kabel liggen?
Dan is het inderdaad even een kwestie van kabel uittrekken.[...]
Ja dat klopt. Dan moet je WiiConnect24 uit zetten. En dat wil ik niet. Da's het probleem. Met de RGB-kabel. Dat probeer ik duidelijk te maken.
Verwijderd
beetje opgefockt ofzo ?iNSaNe-oNe schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:18:
[...]
Welk topique is dat op GoT? Een verwijzing zou echt helpen! Je posthistorie laat niet duidelijk een topictitel zien met Nintendo en Scart, of iets dergelijks.
[...]
Ik beweer in mijn posts hierboven dat ik niet de enige ben... zou het dan alleen aan mijn kabel liggen?
[...]
Ja dat klopt. Dan moet je WiiConnect24 uit zetten. En dat wil ik niet. Da's het probleem. Met de RGB-kabel. Dat probeer ik duidelijk te maken.
Goh, je bent niet de enigste! 2 van de weet ik het hoeveel GoT'rs met een Wii, hebben een probleem... Kijk dan eerst of het probleem niet bij jezelf ligt. Leen een RGB-Scart kabel, test het op een andere tv ofzo...
mjah, splinternieuwe Loewe, alles doet het goed, maar het ligt niet aan die wii
overigens, hij blijft naar de av schakelen, niet slechts één keer...

Verwijderd
Niet alles doet het goed blijkbaar.MikeyMan schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:41:
mjah, splinternieuwe Loewe, alles doet het goed, maar het ligt niet aan die wii![]()
Een beetje verder kijken als je neus lang is is ook niet te moeilijk toch?
Zoals gezegd, test dezelfde kabel met een andere Wii, test een andere kabel, test de kabel op een andere TV etc. Genoeg mogelijkheden ipv alleen maar te klagen en de Wii de schuld geven.
Heb even je topic gelezen en vroeg me af of je in je Scart kabel ook pin 8 verbonden hebt. Dit is namelijk de pin waar het switch signaal over loopt en waar de problemen met de Wii in zitten. Normaliter behoort een apparaat dat uit staat of op standby staat geen stroom over pin 8 te zenden waardoor de TV weet dat er geen input is op het scartkanaal. De Wii doet dit dus alleen als deze uit staat. Als de Wii op standby staat (daarmee bedoel ik het oranje lampje) dan geeft deze wel doodleuk stroom op pin 8 waardoor de TV denkt dat er signaal wordt doorgegeven via de Scart ingang en dus naar het betreffende externe kanaal overschakelt.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:23:
[...]
Zo moeilijk is het niet, gewoon even zoeken
[Wii] One cable to rule them all
[...]
Kan goed aan de kabel liggen, of een combinatie van kabel + TV aangezien er niet heel veel mensen over klagen. De ene TV is kieskeuriger als de ander.
[...]
Dan is het inderdaad even een kwestie van kabel uittrekken.
Dit is overigens wel een probleem in de Wii zelf, is op vele andere fora ook gedocumenteerd.
/edit
Je hebt pin 8 dus niet aangesloten wat verklaart waarom jij het probleem niet hebt.....De 4:3/16:9 spullen heb ik niet in de kabel verwerkt, afhankelijk van je Wii is dit ook niet eens in de Wii verwerkt. Ik heb er verder geen problemen mee gehad, het gros van de TV's kan automatisch schakelen tussen 4:3/16:9 zonder het extra signaal over de SCART. Voor de Wii zelf maakt het sowieso niets uit.
/edit2:
zie http://en.wikipedia.org/wiki/WiiConnect24:
Conclusie: Probleem wordt wel degelijk door de Wii veroorzaakt. Je kan overigens ook pin 8 loskoppelen in de RGB plug, dan heb je er ook geen last van (maar moet je wel telkens je TV handmatig naar het externe kanaal omschakelen).The PAL versions of the Wii connected with RGB SCART cables continue to send a SCART switching signal when the Wii is in WiiConnect24 standby mode. This occurs with both official Nintendo RGB SCART cables, and any third party RGB SCART cables that carry the SCART switching signal. This problem can be alleviated by disabling standby mode, but leaving WiiConnect24 running.
[ Voor 26% gewijzigd door Schweino op 26-11-2007 10:52 ]
Mooie kabel, maar ik zie niet in hoe het verbouwen van mijn RGB-kabel eraan bijdraagt dat mijn Wii geen signaal meer op de scart houdt, als ik hem standby zet. Althans, zonder de hele functionaliteit van het omschakelen naar het juiste AV-kanaal eruit te slopen dan.
Het ligt niet aan de kabel. Het ligt aan de Wii, inderdaad in de combinatie met sommige TV's omdat niet iedereen hiervan last heeft. Sommige GoTters zijn ook wat kieskeuriger dan de anderen (omdat ze het niet opmerken of WiiConnect24 zowieso niet aan hebben staan).[...]
Kan goed aan de kabel liggen, of een combinatie van kabel + TV aangezien er niet heel veel mensen over klagen. De ene TV is kieskeuriger als de ander.
... wat voor mij geen oplossing van het oorspronkelijke probleem is.[...]
Dan is het inderdaad even een kwestie van kabel uittrekken.
Zinloze opmerking. Doe dat niet.
Been there, done that. Uiteraard heb ik gekeken of het probleem niet bij mezelf ligt. Ik geef alleen aan, als verduidelijking voor de lezers die dit voor het eerst lezen, dat dit een 'bekend probleem' is onder een aantal van de Wii-bezitters en dat het eerder is besproken in eerdere delen van dit topic. Er wordt voorgesteld om de RGB-scart-kabel door te meten om te kijken naar een oplossing, maar dat is verspilde moeite omdat het een bekend issue is. Daarom geef ik het aan.Goh, je bent niet de enigste! 2 van de weet ik het hoeveel GoT'rs met een Wii, hebben een probleem... Kijk dan eerst of het probleem niet bij jezelf ligt. Leen een RGB-Scart kabel, test het op een andere tv ofzo...
Nu weer on-topic:
* iNSaNe-oNe gaat weer SMG spelen... nog 31 sterren te gaan!
Ik hoop trouwens dat Nintendo nu eindelijk een mooie site uit de grond weet te stampen. Weet iemand hoe laat de site weer online is?
Verwijderd
Ooh ja, iedereen heeft natuurlijk een rotte kabel te pakken, of een brakke tv hierzo. Lekker makkelijk zeg. Ik vind het eerlijk gezegd wel leuk om WiiConnect24 aan te hebben staan, dus ik zou het maar zwakjes vinden dat ik dat dan uit moest. Het is misschien mierenneuken, maar ik vind het een erg slordige fout.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:10:
Ik zeg toch:
[...]
Check dat dan, dan zie je dat het inderdaad in orde is mbt de hardware.
Volgens mij duurde dat wel wat langer dan 1 dag.rowyroald schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:05:
Ik hoop trouwens dat Nintendo nu eindelijk een mooie site uit de grond weet te stampen. Weet iemand hoe laat de site weer online is?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 11:11 ]
Verwijderd
@insane,
Sorry
Met het verkeerde been uit mijn slaapbank gestapt.
@ RGB-Probleem.
Duidelijk geworden voor mij.
Ik hou me kop wel weer
Sorry
@ RGB-Probleem.
Duidelijk geworden voor mij.
Ik hou me kop wel weer
Verwijderd
Nee, pin 16 is de pin die de TV gebruikt om het signaal te detecteren, dit werkt bij mijn kabel namelijk perfect.Schweino schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:45:
[...]
Heb even je topic gelezen en vroeg me af of je in je Scart kabel ook pin 8 verbonden hebt. Dit is namelijk de pin waar het switch signaal over loopt en waar de problemen met de Wii in zitten. Normaliter behoort een apparaat dat uit staat of op standby staat geen stroom over pin 8 te zenden waardoor de TV weet dat er geen input is op het scartkanaal. De Wii doet dit dus alleen als deze uit staat. Als de Wii op standby staat (daarmee bedoel ik het oranje lampje) dan geeft deze wel doodleuk stroom op pin 8 waardoor de TV denkt dat er signaal wordt doorgegeven via de Scart ingang en dus naar het betreffende externe kanaal overschakelt.
Dit is overigens wel een probleem in de Wii zelf, is op vele andere fora ook gedocumenteerd.
/edit
[...]
Je hebt pin 8 dus niet aangesloten wat verklaart waarom jij het probleem niet hebt.....
Als ik de Wii aanzet gaat de TV op het juiste kanaal staan, zet ik em weer uit schakelt ie weer terug naar normale TV.
Pin 8 is enkel de 4:3/16:9 schakelpin en die is bij een hoop TV's niet eens verbonden, enkel de Europese Wii gebruikt deze pin en zelfs dan doet ie het niet bij alle spellen.
Ik kan me wel voorstellen dat als TV's pin 8 gebruiken om te kijken of er een signaal is dat dat niet goed werkt, die pin is daar ook helemaal niet voor gemaakt.
Het is dus IMHO wel een probleem in de TV.
Verwijderd
Ik zit me toch en partij vast in GH3 op hard.
De 7e gig....vooral het liedje van Muze....
Die pulloffs moet ik echt beter onder de knie krijgen...
Liedjes vallen me wel een beetje tegen vergeleken met de vorige delen.
Op medium ben ik al klaar.Dat allerlaatste nummer iets met fire en flames...Pffff wat een
gekken werk!!!!wel geweldig!Zelfs op medium al.
Dit is op hard volgens mij:
http://www.youtube.com/watch?v=F5watjvnqSI
hoe zet ik rechtstreeks dit filmpje hierop?
OW!!!
Voor de fans!
Gameshop twente in enschede heeft een stapeltje paper mario voor op de gamecube voor maar 25 eurnies!
Enigste probleem is dat alleen t doosje in het frans is.Het spel is gewoon in engels...
Op medium ben ik al klaar.Dat allerlaatste nummer iets met fire en flames...Pffff wat een
gekken werk!!!!wel geweldig!Zelfs op medium al.
Dit is op hard volgens mij:
http://www.youtube.com/watch?v=F5watjvnqSI
hoe zet ik rechtstreeks dit filmpje hierop?
OW!!!
Voor de fans!
Gameshop twente in enschede heeft een stapeltje paper mario voor op de gamecube voor maar 25 eurnies!
Enigste probleem is dat alleen t doosje in het frans is.Het spel is gewoon in engels...
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 12:28 ]
@ rgb probleem:
Denk toch dat Nintendo hier een fix voor moet gaan maken hoor. Of het nou door het verkeerde gebruik van pin 8 komt of niet, heel veel mensen hebben er last van en bij andere consoles en apparatuur werkt alles naar behoren. Ik ben oko van mening dat het gewoon moet kunnen. Als het signaal eraf kan als de console uit staat moet dat ook in stand by kunnen aangezien de "uit" modus ook een soort stand by is aangezien de console nog steeds met de remote aan te zetten is.
Lijkt me dus dat hier geen hardwaer beperking zou moeten zijn.
Denk toch dat Nintendo hier een fix voor moet gaan maken hoor. Of het nou door het verkeerde gebruik van pin 8 komt of niet, heel veel mensen hebben er last van en bij andere consoles en apparatuur werkt alles naar behoren. Ik ben oko van mening dat het gewoon moet kunnen. Als het signaal eraf kan als de console uit staat moet dat ook in stand by kunnen aangezien de "uit" modus ook een soort stand by is aangezien de console nog steeds met de remote aan te zetten is.
Lijkt me dus dat hier geen hardwaer beperking zou moeten zijn.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Ik zal van de week wel eens kijken in m'n Wii hoe dat zit met die pin, het gros van de Wii's ter wereld hebben heel die pin niet aangezien het een specifiek Europees iets is. Ik zal even kijken of het hardware of software is, dat is eenvoudig te bepalen over het algemeen.\
Neemt niet weg dat dit Gathering of Tweakers is en je dus gerust even dat pinnetje uit je scart connector kunt halen.
Het is dus wel een specifiek TV probleem aangezien bij mijn TV die hele pin niet aanwezig is. (in de TV zelf dus)
Neemt niet weg dat dit Gathering of Tweakers is en je dus gerust even dat pinnetje uit je scart connector kunt halen.
Het is dus wel een specifiek TV probleem aangezien bij mijn TV die hele pin niet aanwezig is. (in de TV zelf dus)
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 12:15 ]
Verwijderd
Zeur niet, jij hebt guitar hero tenminste.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:41:
Ik zit me toch en partij vast in GH3.
M'n vriendin heeft 'm vorige week bij de Mediamarkt voor 54 euro gehaald geloof ik, ook reteduur, maar we _moesten_ m' hebben, en hij is fucking briljant!pven schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:11:
Ik zag Rayman Raving Rabbids 2 vandaag bij de Dixons liggen!
Echt een enorm gave party game (je kan nu met meerdere spelers direct tegelijk aan de minigames).
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Kan het niet zo zijn dat als er een RGB signaal wordt verstuurd, er wél uitgegaan wordt van pin8?Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:14:
Ik zal van de week wel eens kijken in m'n Wii hoe dat zit met die pin, het gros van de Wii's ter wereld hebben heel die pin niet aangezien het een specifiek Europees iets is. Ik zal even kijken of het hardware of software is, dat is eenvoudig te bepalen over het algemeen.\
Moet zeggen dat m'n dvdspeler perfect schakelt, ook op rgb... Vandaar dat ik ervanuitga dat m'n tv opzich het probleem niet is...
Bleek wel dat het feit dat het Wii signaal door alle zenders heen zat een 'feature' van m'n tv is... Wat het nut ervan ook mag zijn...
[ Voor 46% gewijzigd door MikeyMan op 26-11-2007 12:25 ]
Verwijderd
inderdaad ik hoop dat ze mijn bestelling binnen hebben.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:20:
[...]
Zeur niet, jij hebt guitar hero tenminste.
gitar hero 3 voor de wii ze hebben me nog steeds niet gebeld.
en moet eerst ff kijken of ik wel genoeg geld heb €80,- vind ik nog behoorlijk wat
Ben dit weekend los gegaan met Ghost Squad. Het is een zgn. on-rails shooter uit de speelhal (2004). De Wii versie bevat drie modi: Arcade (1 of 2 spelers), Party (1 tot 4 spelers) en Practice (1 speler). Zoals verwacht werkt het richten met de Wiimote erg goed. Belangrijkste minpunt is dat je onbeperkt kan doorgaan als je dood gaat. Wie de verleiding niet kan weerstaan gaat dus erg snel door het spel heen. Ik heb trouwens de Japanse versie, maar het spel is zeer import vriendelijk. Alles is Engels gesproken waardoor de verhaallijn goed te volgen is.
Pluspunten:
- Goede conversie van de speelhalversie
- Meerdere paden door dezelfde scenario's draagt bij aan de levensduur
- Progressive scan en breedbeeld ondersteuning
- Online high scores
- Scoresysteem waarbij snel opruimen, zuinig met ammunitie en hoofdshoten beloond wordt.
- Goede scores ontgrendelen nieuwe wapens en outfits.
- Bijna alles kan beschoten worden. Het beschieten van de omgeving levert soms upgrades op.
Minpunten:
- Onbeperkte continues
- Score wordt niet op nul gezet bij gebruik van continue
- Vizier op het scherm maakt het (te) gemakkelijk
- Geen bloed
- Lijken "verdwijnen"
Pluspunten:
- Online high scores
- Scoresysteem waarbij snel opruimen, zuinig met ammunitie en hoofdshoten beloond wordt.
- Bijna alles kan beschoten worden. Het beschieten van de omgeving levert soms upgrades op.
Minpunten:
- Onbeperkte continues
- Geen bloed
- Lijken "verdwijnen"

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
En dan kun je er waarschijnlijk nog wat bij optellen want ik heb gemerkt dat mijn Wii en die van een vriend van me maar zo'n 75% van de echte tijd bijhoud.Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 01:30:
[...]
Jup, inderdaad, gewoon de uurtjes bij elkaar op tellen van dagelijks gedaan en je rot schrikken wanneer je langste speelsessie 7 uur is
Verwijderd
check mn edit post..mooi filmpjeVerwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:20:
[...]
Zeur niet, jij hebt guitar hero tenminste.
Verwijderd
Ja als er eenmaal geselecteerd is via SCART dat het signaal RGB is dan zou de TV moeten kijken naar pin 8 om te bepalen of het signaal 4:3 of 16:9 is. Maar aangezien 99.9999% van alle hedendaagse breedbeeld TV's al zelf detecteren of het 4:3 is of 16:9 (ivm alle andere signalen die erin kunnen komen waarbij zo'n selectie pin niet aanwezig is, zoals bijvoorbeeld het analoge signaal via de CAI) en vaak ook de gebruiker nog laten kiezen (incl andere zoom modussen voor films ed) wordt die hele pin vaak niet gebruikt.MikeyMan schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:24:
[...]
Kan het niet zo zijn dat als er een RGB signaal wordt verstuurd, er wél uitgegaan wordt van pin8?
Moet zeggen dat m'n dvdspeler perfect schakelt, ook op rgb... Vandaar dat ik ervanuitga dat m'n tv opzich het probleem niet is...
Bleek wel dat het feit dat het Wii signaal door alle zenders heen zat een 'feature' van m'n tv is... Wat het nut ervan ook mag zijn...
Als je een TV hebt die onterecht kijkt naar pin 8 om te bepalen of er een signaal binnenkomt dan gaat het inderdaad mis, dat lijkt me dan toch echt een fout in de TV. (Al is het misschien niet heel netjes dat de Wii in standby het signaal erop laat staan, maar heel die pin is sowieso een afterthought die waarschijnlijk nodig was om door een bepaalde keuring voor de EU heen te komen).
Ehm, nee, check http://en.wikipedia.org/wiki/Scart even:Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:13:
[...]
Nee, pin 16 is de pin die de TV gebruikt om het signaal te detecteren, dit werkt bij mijn kabel namelijk perfect.
Als ik de Wii aanzet gaat de TV op het juiste kanaal staan, zet ik em weer uit schakelt ie weer terug naar normale TV.
Pin 8 is enkel de 4:3/16:9 schakelpin en die is bij een hoop TV's niet eens verbonden, enkel de Europese Wii gebruikt deze pin en zelfs dan doet ie het niet bij alle spellen.
Ik kan me wel voorstellen dat als TV's pin 8 gebruiken om te kijken of er een signaal is dat dat niet goed werkt, die pin is daar ook helemaal niet voor gemaakt.
Het is dus IMHO wel een probleem in de TV.
pin 8 dus....SCART supports automatic widescreen switching. This is an extension of the functionality of a pin which previously only indicated to the TV set that an external signal should be displayed.
en
Jouw TV accepteert pin 16 dus ook als switch voor de aanwezigheid van een signaal, maar daar is íe niet voor bedoeld. Pin 8 is oorspronkelijk bedoeld om aan tegeven of er een extern signaal is.Two pins provide switching signals.
Pin 8, the switch signal pin, carries a low frequency (less than 50 Hz) signal from the source that indicates the type of video present.
0 V–2 V means no signal, or internal bypass
4.5 V–7 V (nominal 6 V) means a widescreen (16:9) signal
9.5 V–12 V (nominal 12 V) means a normal (4:3) signal
Pin 16, the blanking signal pin, carries a signal from the source that indicates that the signal is either RGB or composite.
0 V–0.4 V means composite.
1 V–3 V (nominal 1 V) means RGB only.
Zou dat iets te maken hebben dat de rest van de wereld geen Scart aansluitingen heeft denk je?Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:14:
Ik zal van de week wel eens kijken in m'n Wii hoe dat zit met die pin, het gros van de Wii's ter wereld hebben heel die pin niet aangezien het een specifiek Europees iets is.
NTSC Wii's ondersteunen overigens niet eens RGB.....
CAI maakt gebruik van WSS, da's weer een heel ander verhaal.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:47:
[...]
Maar aangezien 99.9999% van alle hedendaagse breedbeeld TV's al zelf detecteren of het 4:3 is of 16:9 (ivm alle andere signalen die erin kunnen komen waarbij zo'n selectie pin niet aanwezig is, zoals bijvoorbeeld het analoge signaal via de CAI)
Pak bijvoorbeeld maar eens de composiet aansluiting en zet je TV op "auto-zoom"oid. Je zal zien dat de TV het verschil tussen een 4:3 en 16:9 signaal niet zal zien (idem dito voor component en s-video)
[ Voor 12% gewijzigd door Schweino op 26-11-2007 13:30 ]
Verwijderd
Komt het misschien omdat Nintendo bij iedere console de S-Video eruit sloopt en daar RGB van maakt?
Verwijderd
Weet iemand nog een wiimote + play te koop ergens in de buurt van Utrecht ?? Ik ben nu geloof ik al in 12 winkels geweest, maar nergens succes.....
Als een webwinkel ook een optie is: Shop4Games heeft weer voorraad.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:34:
Weet iemand nog een wiimote + play te koop ergens in de buurt van Utrecht ?? Ik ben nu geloof ik al in 12 winkels geweest, maar nergens succes.....
Verwijderd
Wiiplay is chronisch uitverkocht maar:Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:34:
http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=791069&z=85
Dimplus heeft nog wat op voorraad.
De MediaMarkt in Ede heeft ze in ieder geval op voorraad. Afgelopen zaterdag nog gezien. En de FRS meen ik ook.
offtopic:
Ik heb echt het idee dat ze overal weer te krijgen zijn. Ik heb overigens nog een Wii Play over mocht je interesse hebben.
Ik heb echt het idee dat ze overal weer te krijgen zijn. Ik heb overigens nog een Wii Play over mocht je interesse hebben.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
In Paragon Plaza heb ik een aantal kleine shopjes met een paar Wii games gezien gisteren, maar die waren vrijwel allemaal US versies en duurder dan in online webshops. Thanks anyways.geenstijl schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 12:02:
[...]
Probeer het eens in een groot winkelcentum á la Central World Plaza. (Ratchadamri Road)
Over het algemeen heb ik in Bangkok niet echt veel electronica-zaken gezien, alleen in Central World Plaza zat een grote.
Bedankt voor de korte review. Ik had deze game op de GC in Leipzig gespeeld, en vond hem zeer vermakelijk. Het enige dat me er van weerhoudt hem te kopen is de taal. Ik vind het prima als het in het Japans is, maar vooral voor multiplayer is het niet zo handig als de ander geen flauw idee heeft wat te doen. Is daar een beetje uit te komen voor iemand die 0.0 kennis heeft van de Japanse taal? En heb je trouwens de versie met of zonder zapper gekocht? En bij Play-Asia, of ergens anders?ari3 schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:26:
Ben dit weekend los gegaan met Ghost Squad. Het is een zgn. on-rails shooter uit de speelhal (2004). De Wii versie bevat drie modi: Arcade (1 of 2 spelers), Party (1 tot 4 spelers) en Practice (1 speler). Zoals verwacht werkt het richten met de Wiimote erg goed. Belangrijkste minpunt is dat je onbeperkt kan doorgaan als je dood gaat. Wie de verleiding niet kan weerstaan gaat dus erg snel door het spel heen. Ik heb trouwens de Japanse versie, maar het spel is zeer import vriendelijk. Alles is Engels gesproken waardoor de verhaallijn goed te volgen is.
Pluspunten:
- Online high scores
Minpunten:
- Onbeperkte continues
- Geen bloed
- Lijken "verdwijnen"
[afbeelding]
[ Voor 65% gewijzigd door Captain N op 26-11-2007 14:58 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Einde van de week komt eindelijk Resident Evil: Umbrella Chronicles en hopelijk krijg ik overmorgen mijn review exemplaar van NFS: Pro Street 
Weer twee nieuwe games mijn verzameling wordt maar groter en groter.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 16:45 ]
De menus bevatten wel wat Japans, maar als je kana kunt lezen dan is het snel duidelijk. Tijdens het spel is alles Engels gesproken en ondertiteld in het Japans.Captain N schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:51:Het enige dat me er van weerhoudt hem te kopen is de taal. Ik vind het prima als het in het Japans is, maar vooral voor multiplayer is het niet zo handig als de ander geen flauw idee heeft wat te doen. Is daar een beetje uit te komen voor iemand die 0.0 kennis heeft van de Japanse taal?
Ik heb de versie zonder zapper. Je hebt overigens geen nunchuk nodig bij dit spel, het is gewoon richten en schieten. Ik heb hem bij Play-Asia gekocht vorige week toen hij nog 26 euro was, inmiddels is hij weer duurder. Ik vermoed dat ze een overschot hadden van "losse" spellen en dat het pakket met zapper sneller liep. De US versie is overigens nog wel 26 euro.En heb je trouwens de versie met of zonder zapper gekocht? En bij Play-Asia, of ergens anders?
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Ben benieuwd wat je van Prostreet vind na een paar uurtjes racen. Ik wil graag wat van Dynabyte horen m.b.t. die rgb scart kabel die zie me wel/niet gaan leveren.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:18:
Einde van de week komt eindelijk Resident Evil: Umbrella Chronicles en hopelijk krijg ik overmorgen mijn review exemplaar van NFS: Pro Street
Verwijderd
Jongens, ik vind die uitslagen van het mii-wedstrijdkanaal echt geniaal. die foto nemen hahaha echt geweldig. welk niveau heeft jullie mario zonder pet? mijne het 8e niveau, ik weet niet wat het inhoud maar het klinkt vrij hoog
Verwijderd
niveau 3 xD maar om mijn mario kon je wel lachen. zojuist een screenshot gemaakt, en opgestuurd.
Hier eentje op niveautje 9 gehaald... maar mijn Mii-oog skill was 'Matig'... wat het ook mag betekenen.
Volgens mij geeft dat aan hoeveel jouw 3 keuzes overeenkomen met de keuzes gemaakt door anderen. Ik denk dat matig beteeknt dat er niet zo heel erg veel anderen waren die dezelfde keuzes als jij hebben gemaakt (bij het beoordelen).iNSaNe-oNe schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:50:
Hier eentje op niveautje 9 gehaald... maar mijn Mii-oog skill was 'Matig'... wat het ook mag betekenen.
Everyone's Nintendo Channel live in Japan!
Zie: hier en hier (filmpje)
Wat kan je er o.a. mee:
Zie: hier en hier (filmpje)
Wat kan je er o.a. mee:
- trailers van Wii games
- interviews van Nintendo
- DS demo's downloaden
Verwijderd
Hehe, eindelijk DS demo's downloaden, super! Ben benieuwd wanneer het in de rest van de wereld gelanceerd wordt, vorige kanalen werden toch binnen 24 uur ook in US en EU gereleased? Of vergis ik me daarin?
Valt me op dat het best veel content is op die channel, eigenlijk denk ik dus niet dat het in 24 uur gaat lukken... Ik verwacht een weekje
Verder loopt het ook allemaal niet zo snel als ik zelf gehoopt had. Denk dat ik voor filmpjes e.d. alsnog achter de pc kruip
Verwijderd
Maar hoe en wat met die DS demo's?Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:11:
Hehe, eindelijk DS demo's downloaden, super! Ben benieuwd wanneer het in de rest van de wereld gelanceerd wordt, vorige kanalen werden toch binnen 24 uur ook in US en EU gereleased? Of vergis ik me daarin?
Nin DS demo's die je op Wii kunt spelen? Of ?
Of ben ik nu nog niet goed wakker

Je bent niet goed wakker. Je kunt op de Wii alleen DS demo's downloaden en niet spelen. Om ze dan daadwerkelijk te spelen heb je ook nog een DS nodig, die de demo's weer vanaf de Wii download.Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:16:
[...]
Maar hoe en wat met die DS demo's?
Nin DS demo's die je op Wii kunt spelen? Of ?
Of ben ik nu nog niet goed wakker
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Iemand evaring met de Wii en de Philips Aurea ?
Werken deze twee pareltjes samen, of wordt de WiiRemote gek van alle ledjes in de Aurea ?
Werken deze twee pareltjes samen, of wordt de WiiRemote gek van alle ledjes in de Aurea ?
Verwijderd
MetroidPrime schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:21:
[...]
Je bent niet goed wakker. Je kunt op de Wii alleen DS demo's downloaden en niet spelen. Om ze dan daadwerkelijk te spelen heb je ook nog een DS nodig, die de demo's weer vanaf de Wii download.

maarja hoe realistisch is dat met de beperkte wii opslagcapiciteit.
Dan krijg je dus alleen 'maar' trailers zoals MP3 afgelopen maand.
Zitten jullie te wachten op dit kanaal?
Het wii demo kanaal komt vanzelf.Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:36:
[...]
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Ikzelf vind het wel grappig om wat previews te kunnen zien van aankomende spellen. Ook de DS demo's zijn een welkome toevoeging. In de praktijk zal het pas een succes worden, wanneer het kanaal regelmatig geupdate wordt en ook de filmpjes van wat betere kwaliteit zijn dan die van het MP3 demokanaal. Ook moeten ze wat aan de snelheid doen, ik heb vaak genoeg gehad dat het downloaden vanuit het winkelkanaal een eeuwigheid duurt en ook de filmpjes van het MP3 demokanaal konden bij mij regelmatig niet geladen worden. Als ze dat niet op orde brengen, dan kunnen ze het kanaal net zo goed niet releasen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:36:
[...]
jammer, ik had er echt op gehoopt dat Wii demo's beschikbaar zouden zijn,
maarja hoe realistisch is dat met de beperkte wii opslagcapiciteit.
Dan krijg je dus alleen 'maar' trailers zoals MP3 afgelopen maand.
uhm...
Verwijderd
Dat het lang duurde met mp3 ben ik met je eens. Maar ik bedoel meer voor de mensen die geen DS hebben heeft het imho weinig toegevoegde waarde, en komt het meer over als marketing (wat het uiteraard ook is) maar goed. Even afwachten voordat ik mijn volledig oordeel velSmoonshine schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:53:
[...]
Ikzelf vind het wel grappig om wat previews te kunnen zien van aankomende spellen. Ook de DS demo's zijn een welkome toevoeging. In de praktijk zal het pas een succes worden, wanneer het kanaal regelmatig geupdate wordt en ook de filmpjes van wat betere kwaliteit zijn dan die van het MP3 demokanaal. Ook moeten ze wat aan de snelheid doen, ik heb vaak genoeg gehad dat het downloaden vanuit het winkelkanaal een eeuwigheid duurt en ook de filmpjes van het MP3 demokanaal konden bij mij regelmatig niet geladen worden. Als ze dat niet op orde brengen, dan kunnen ze het kanaal net zo goed niet releasen.
Verwijderd
Ik heb een DS, en dit is wel geweldig nieuws. Eindelijk eens een kanaal wat ook werkelijk wat toevoegd, en de interactie tussen de twee goed gebruikt.
Voor de mensen zonder DS is natuurlijk al een stuk minder, maar als nog wel leuk
Voor de mensen zonder DS is natuurlijk al een stuk minder, maar als nog wel leuk
Briljant, DS-demo's. Kan ik m'n broertje misschien eens overhalen ook zo'n ding te halen (desnoods tweedehands).
Baal sowieso van het tekort aan DS'en in m'n omgeving, zou best wel eens Tetris met 8 man willen doen eigenlijk.. heb me vorige week prima vermaakt tegen een vriendin.
Baal sowieso van het tekort aan DS'en in m'n omgeving, zou best wel eens Tetris met 8 man willen doen eigenlijk.. heb me vorige week prima vermaakt tegen een vriendin.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
The Golden Compass
http://wii.ign.com/objects/889/889065.html
Iemand die een idee heeft of dit wat wordt?
http://wii.ign.com/objects/889/889065.html
Iemand die een idee heeft of dit wat wordt?
Moeten we nog een poll gaan houden over hoe lang het gaat duren voordat de NoE pagina weer up is?
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat elk bedrijf (Nintendo al helemaal) gewoon meerdere dagen nodig heeft om een website te veranderen. Maar goed de hoop blijft leven, misschien kunnen we straks wel VIP punten voor Wii punten omwisselen
.
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat elk bedrijf (Nintendo al helemaal) gewoon meerdere dagen nodig heeft om een website te veranderen. Maar goed de hoop blijft leven, misschien kunnen we straks wel VIP punten voor Wii punten omwisselen
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Met Hoedje: vind het ook inderdaad wel redelijk schandalig dat het zo lang moet duren. En dat voor een multinational!
En inderdaad hoop ik ook dat het omwisselen nu wel ingevoerd gaat worden, Europa lijkt me daar een hele mooie pilot voor.
Hoe krijg ik overigens het Metroid Prime Preview kanaal weg, want heb het wel een beetje gezien, plus heb MP:3 ook al bijna uitgespeeld....
En inderdaad hoop ik ook dat het omwisselen nu wel ingevoerd gaat worden, Europa lijkt me daar een hele mooie pilot voor.
Hoe krijg ik overigens het Metroid Prime Preview kanaal weg, want heb het wel een beetje gezien, plus heb MP:3 ook al bijna uitgespeeld....
Wie wil het volgende deel openen?
Het is nog wat vroeg, we moeten nog iets van 250 reacties in dit topic
. Maar het is natuurlijk leuk als iemand het overneemt die ook lekker enthousiast de TS wil updaten. Ik vind het mooi geweest na 11 deeltjes in iets van 8 maanden. Daarnaast heb ik nu natuurlijk een mooi kleurtje
gekregen wat ook weer wat andere werkzaamheden met zich mee brengt.
Het is nog wat vroeg, we moeten nog iets van 250 reacties in dit topic
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Ja ik dacht al.jij moderator....?
Is wel beter dat jij het bent.Want sommige hier wissen zomaar inhoudelijke post wat nergens op slaat.Vaak ook wel terecht,maar toch.
Jij hebt (of is het nou u
)er wel verstand van. 
Maar...wel redelijk blijven he!ik werk toevallig bij jou internet provider.Zou zonde zijn als je je werk niet meer kan doen....
Is wel beter dat jij het bent.Want sommige hier wissen zomaar inhoudelijke post wat nergens op slaat.Vaak ook wel terecht,maar toch.
Jij hebt (of is het nou u
Maar...wel redelijk blijven he!ik werk toevallig bij jou internet provider.Zou zonde zijn als je je werk niet meer kan doen....
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 12:07 ]
Gast. Hij heeft nou een kleurtje. Nu is het een god geworden dus nu moet je hem wel met u aanspreken. Wat denk je zelf.Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:05:
Jij hebt (of is het nou u)er wel verstand van.
Maar dat zegt niets over wie nu de wii topics gaat overnemen.
[ Voor 10% gewijzigd door disjfa op 27-11-2007 12:11 ]
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Ik ben wel actief rond nieuwe spellen etc. Volg ook wel meestal het laatste (wii) game nieuws op IGN en WiiGamer, dus ik zou best een nieuw deeltje willen openen.Hoedje schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:20:
Het is nog wat vroeg, we moeten nog iets van 250 reacties in dit topic. Maar het is natuurlijk leuk als iemand het overneemt die ook lekker enthousiast de TS wil updaten. Ik vind het mooi geweest na 11 deeltjes in iets van 8 maanden. Daarnaast heb ik nu natuurlijk een mooi kleurtje
Dat zou dan mijn eerste 'grote' topic zijn, maar op zich lijkt het me leuk. Weet alleen niet of ik html in topics kan plaatsen. Geen idee hoe dat werkt hier?
Tsja, ik zag het al aankomen. Die tijdelijke website maakte wel duidelijk dat de nieuwe website wel een tijdje op zich zal laten wachten. Nintendo heeft meteen een nieuwe omslachtigere manier geïntroduceerd om sterren te registreren, je moet eerst je email adres invullen en dan krijg je een mailtje om te vertellen hoe je de code kan registreren. Kennelijk hebben ze de database met gebruikersgegevens ook offline gehaald, hopelijk gaan ze weer terug naar de oude methode met de nieuwe website.Hoedje schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:46:
Moeten we nog een poll gaan houden over hoe lang het gaat duren voordat de NoE pagina weer up is?
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat elk bedrijf (Nintendo al helemaal) gewoon meerdere dagen nodig heeft om een website te veranderen. Maar goed de hoop blijft leven, misschien kunnen we straks wel VIP punten voor Wii punten omwisselen.
De sterrencatalogus mag van mij flink op de schop. Het liefst zou ik iets zien zoals de Japanse catalogus, maar dat zal wel niet gebeuren. Ik hoop dat ze in ieder geval de HTML behoorlijk wat opschonen. Het feit dat je voor iedere pagina van de sterrencatalogus alleen al 160 kilobyte tot 3 megabyte aan HTML moet downloaden, maakt de site er niet sneller op.
Hoedje schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:20:
Het is nog wat vroeg, we moeten nog iets van 250 reacties in dit topic. Maar het is natuurlijk leuk als iemand het overneemt die ook lekker enthousiast de TS wil updaten. Ik vind het mooi geweest na 11 deeltjes in iets van 8 maanden. Daarnaast heb ik nu natuurlijk een mooi kleurtje
offtopic:
Gefeliciteerd met je moderatorschap!
Voor iedereen die het wil gaan overnemen: als je het goed wil doen, dan is de startpost bijhouden erg veel werk. Het meeste werk gaat volgens mij in de release lijsten zitten, die toch wel 1 keer per week moeten worden bijgehouden. Het is ook belangrijk om enige kennis van UBB code te hebben. Denk daar dus aan als je de TS van Hoedje wil overnemen.
UBB kennis heb ik wel, en wat betreft het updates van release data, dat zou ik best eenmaal per week willen doen. Alleen vaak zijn de data toch nog niet zeker, onduidelijk of kloppen ze simpel weg niet. Erg nuttig zijn de release data in de TS ook niet imho, wil je enigszins kloppende data dan zul je bijvoorbeeld IGN moeten raadplegen (al kloppen ze daar ook dikwijls niet.MetroidPrime schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:16:offtopic:
Voor iedereen die het wil gaan overnemen: als je het goed wil doen, dan is de startpost bijhouden erg veel werk. Het meeste werk gaat volgens mij in de release lijsten zitten, die toch wel 1 keer per week moeten worden bijgehouden. Het is ook belangrijk om enige kennis van UBB code te hebben. Denk daar dus aan als je de TS van Hoedje wil overnemen.
Ik stem voor monnick. 
Release data bijhouden voor alle spellen die binnenkort (2 maanden?) uitkomen is vrij zinloos vind ik. Misschien dat de populaire games bijgehouden kunnen worden... stuk of 10, maar verder zou ik iedereen lekker doorverwijzen naar IGN idd.
Release data bijhouden voor alle spellen die binnenkort (2 maanden?) uitkomen is vrij zinloos vind ik. Misschien dat de populaire games bijgehouden kunnen worden... stuk of 10, maar verder zou ik iedereen lekker doorverwijzen naar IGN idd.
[ Voor 80% gewijzigd door Victorio op 27-11-2007 12:29 ]
Verwijderd
Even inhaken, heb niet alle reply's gelezen, maar in het MBK ( mah boon krong) winkelcentrum heb je veruit de meeste gameshops ( 4 x bangkok geweest, heb behoorlijk wat winkelcentra gezienCaptain N schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:51:
[...]
In Paragon Plaza heb ik een aantal kleine shopjes met een paar Wii games gezien gisteren, maar die waren vrijwel allemaal US versies en duurder dan in online webshops. Thanks anyways.
[...]
Bedankt voor de korte review. Ik had deze game op de GC in Leipzig gespeeld, en vond hem zeer vermakelijk. Het enige dat me er van weerhoudt hem te kopen is de taal. Ik vind het prima als het in het Japans is, maar vooral voor multiplayer is het niet zo handig als de ander geen flauw idee heeft wat te doen. Is daar een beetje uit te komen voor iemand die 0.0 kennis heeft van de Japanse taal? En heb je trouwens de versie met of zonder zapper gekocht? En bij Play-Asia, of ergens anders?
Zoals MP al aangeeft werkt het gewoon met UBB codes.monnick schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:14:
[...]
Ik ben wel actief rond nieuwe spellen etc. Volg ook wel meestal het laatste (wii) game nieuws op IGN en WiiGamer, dus ik zou best een nieuw deeltje willen openen.
Dat zou dan mijn eerste 'grote' topic zijn, maar op zich lijkt het me leuk. Weet alleen niet of ik html in topics kan plaatsen. Geen idee hoe dat werkt hier?
Ik neem aan dat dat gewoon tijdelijk is. Op zich werd het ook wel eens tijd om de website onder handen te nemen.MetroidPrime schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:16:
[...]
Tsja, ik zag het al aankomen. Die tijdelijke website maakte wel duidelijk dat de nieuwe website wel een tijdje op zich zal laten wachten. Nintendo heeft meteen een nieuwe omslachtigere manier geïntroduceerd om sterren te registreren, je moet eerst je email adres invullen en dan krijg je een mailtje om te vertellen hoe je de code kan registreren. Kennelijk hebben ze de database met gebruikersgegevens ook offline gehaald, hopelijk gaan ze weer terug naar de oude methode met de nieuwe website.
Verwijderd
Call of duty 3 Wii vs PS3 zijn dit de zelfde soort levels om te spelen of zit er een redelijk groot
verschil in, heb zelf de wii versie gespeeld.
Ik kom alleen graphics vergelijkingen tegen maar wil weten qua levels of deze het zelfde zijn of dat er verschillende lijn inzit .
Ik kom alleen graphics vergelijkingen tegen maar wil weten qua levels of deze het zelfde zijn of dat er verschillende lijn inzit .
Verwijderd
Er zit alleen qua graphics verschil in, het verschil is wel groot natuurlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:32:
Call of duty 3 Wii vs PS3 zijn dit de zelfde soort levels om te spelen of zit er een redelijk groot
Hier een vergelijkings filmpje:
http://www.gametrailers.com/player/15368.html
Verwijderd
ik bedoel meer of er een verschil inzit qua levels, zo heb je de wii versie van Resident evil die minder levels heeft dan de Gamecube versie of zoals Ghost Recon 2 die op de xbox anders was dan de Gamecube versie qua verhaallijn.
Verwijderd
Weet iemand waarom gh3 nergens te krijgen is? waar ik ook kom niemand die de game binnen heeft gekregen (op eplaza na, maar die was alweer uitverkocht) en bij alle online winkels moet je maar gokken wanneer je het in huis krijgt.
Voor zover ik weet zijn het 2 compleet verschillende games. De setting is wel hetzelfde, maar kwa verhaal en events tijdens het spelen is het een heel ander spel. Overigens schijnt het spel niet zo heel best te zijn op de Wii en kun je beter voor MOH2: Heroes gaan als je een WO2 shooter wilt.Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:52:
ik bedoel meer of er een verschil inzit qua levels, zo heb je de wii versie van Resident evil die minder levels heeft dan de Gamecube versie of zoals Ghost Recon 2 die op de xbox anders was dan de Gamecube versie qua verhaallijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Smoonshine op 27-11-2007 15:31 ]
uhm...
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:52:
Zoals je(voor de tweede keer) in dit filmpje kunt zien zijn de spellen identiek qua levels, de zelfde scenes worden vergeleken. MOH Heroes 2 mag je dan eventjes op wachten, die komt 7 februari pas.Voor zover ik weet zijn het 2 compleet verschillende games.
Het enige dat de Wii versie mist is een multiplayer mode die wel in de PS3 versie zit. Maar voor de rest is het spel dus identiek op de Dolby 5.1 en graphics na dan.-- Chapter 1: Saint Lo
-- Chapter 2: The Island
-- Chapter 3: Night Drop
-- Chapter 4: Mayenne Bridge
-- Chapter 5: Falaise Road
-- Chapter 6: Fuel Plant
-- Chapter 7: The Black Baron
-- Chapter 8: The Forest
-- Chapter 9: Laison River
-- Chapter 10: The Crossroads
-- Chapter 11: Hostage
-- Chapter 12: The Corridor of Death
-- Chapter 13: The Mace
-- Chapter 14: Chambois
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 15:35 ]
Verwijderd
Wat is dat een vies lelijk gemaakt spel op de wii als je ze vergelijkt he.
wii is niet gemaakt voor de graphics..blablabla
denk zeg t vast voor er weer iemand komt.
wii is niet gemaakt voor de graphics..blablabla
denk zeg t vast voor er weer iemand komt.
Snap het ook niet. Zou hem eigenlijk zaterdag voor mijn verjaardag krijgen, ging dus mooi niet doorVerwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:30:
Weet iemand waarom gh3 nergens te krijgen is? waar ik ook kom niemand die de game binnen heeft gekregen (op eplaza na, maar die was alweer uitverkocht) en bij alle online winkels moet je maar gokken wanneer je het in huis krijgt.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Verwijderd
Is dit ook de plek waar ik vragen kan stellen over 2e hands waardes van ninteno producten?(wil mn wii verkopen)
ik heb vandaag een wii gekocht bij e-plaza r'dam voor het schappelijke bedrag van 233,- Uiteraard meteen een 2e controller erbij gekocht voor de sports games en Mario Galaxy. Nu vroeg ik me af wat nou echt "got-to-haves" zijn op multiplayer (online) gebied?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Wat ik nu echt heel erg leuk vind is rayman raving rabbids 2, ik vind hem veel leuker dan deel 1, op multiplayer gebied dan. Je kan elkaar nu ook echt beinvloeden bij een aantal mini games
Die raad ik je iedergeval aan.
Die raad ik je iedergeval aan.
[ Voor 21% gewijzigd door Alien B.O.B. op 27-11-2007 21:17 ]
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
hmm, klink goed!Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:37:
Wiiview over RGB-Scart kabel:
In 1 woord: Sweet !
Mooiere kleuren, duidelijkere / smooth lettertypes ed.
AANRADER!!!!!!!!!!! €10,- Dynabyte, halen! nu!
is dat gewoon deze?
en hebben jullie em van de webshop of kost ie in de winkel ook een tientje?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Ik heb em van de webshop...daar kan je er ook voor kiezen om em bij een filiaal in de buurt te mogen ophalen. Dus dat scheelt je dan verzendkosten.amahusu schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:44:
[...]
hmm, klink goed!
is dat gewoon deze?
en hebben jullie em van de webshop of kost ie in de winkel ook een tientje?
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Dit topic is gesloten.
Let op:
Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!
Blijf ontopic! Dus _geen_ nutteloze mededelingen en andere offtopic zaken!
Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!
Blijf ontopic! Dus _geen_ nutteloze mededelingen en andere offtopic zaken!