|
[ Voor 4% gewijzigd door monnick op 16-07-2008 20:38 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
[ Voor 4% gewijzigd door monnick op 16-07-2008 20:38 ]
|
[ Voor 62% gewijzigd door monnick op 28-06-2008 19:32 ]
Anoniem: 26457
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 25-06-2008 14:51 ]
-
Anoniem: 104593
Heb je helemaal gelijk in. Zal morgen of vanavond als ik niks te doen heb de TS is een flinke update geven. Vooral bij 'interessante games in de maak' mogen wel wat meer vette titels. Hoewel de line-up wel een beetje magertjes is als je 't mij vraagt.Anoniem: 104593 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:06:
De TS kan wel een update gebruiken:
Wario Land: The Shake Dimension
[afbeelding]
Releasedatum: 26 september
Laat even weten hoe die is!QuarK schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:10:
Woot! Net een mailtje gekregen dat ik SSBB kan komen ophalen!
2 dagen te vroeg (en 3 maanden te laat)!
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Ik zal je een beetje hulp geven:monnick schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:26:
[...]
Heb je helemaal gelijk in. Zal morgen of vanavond als ik niks te doen heb de TS is een flinke update geven. Vooral bij 'interessante games in de maak' mogen wel wat meer vette titels. Hoewel de line-up wel een beetje magertjes is als je 't mij vraagt.
Anoniem: 167955
Het spel is erg leuk! Het spel is inderdaad niet al te groot maar zeker niet zonde van je geld. Ik heb er veel plezier aan beleefd.koentjuh schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:39:
Ik ben nog meer dan tevreden, maar heb de Wii ook nog maar pas natuurlijk!
Kan me voorstellen dat Mario Kart ook niet meer zo heel leuk is als je online 9999 punten hebt en alle cups uitgereden hebt![]()
Mensen die Super Paper Mario hebben gespeeld, wat vinden jullie ervan? Ik lees namelijk op internet dat je het redelijk snel uitgespeeld hebt? Klopt dat? Ik ben namelijk fan van de 2D mario games, en wil deze graag aanschaffen. Maar als het echt zosnel uitgespeeld is, is 50 euro natuurlijk zonde. Het is geen game zoals Mario Kart wat je nog eeuwen met vrienden speelt namelijk.
Paper mario is inderdaad niet groot, maar ik je hebt er wel erg veel plezier aan, het is een hele andere dimensie (letterlijk en figuurlijk) van spelen. Of het de 50 euro waard is kan ik niet voor je bepalen. Ik denk als je fan van mario games bent is het zeker een must have.koentjuh schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:39:
Ik ben nog meer dan tevreden, maar heb de Wii ook nog maar pas natuurlijk!
Kan me voorstellen dat Mario Kart ook niet meer zo heel leuk is als je online 9999 punten hebt en alle cups uitgereden hebt![]()
Mensen die Super Paper Mario hebben gespeeld, wat vinden jullie ervan? Ik lees namelijk op internet dat je het redelijk snel uitgespeeld hebt? Klopt dat? Ik ben namelijk fan van de 2D mario games, en wil deze graag aanschaffen. Maar als het echt zosnel uitgespeeld is, is 50 euro natuurlijk zonde. Het is geen game zoals Mario Kart wat je nog eeuwen met vrienden speelt namelijk.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Super Paper Mario was wel aardig maar niet geweldig. Heb je Super Mario Galaxy al dat is de echte Mario voor de Wii.koentjuh schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:31:
Nou moet ik zeggen dat ik ook geen diehard gamer ben die uren achter zijn Wii zit. Druk met werk/studie en afstuderen waardoor het meestal tot een uurtje beperkt blijft per dag.
Was alleen bang dat je er binnen een paar uur door heen gelopen was, maar dat is dus niet zo! Dat wordt de volgende game denk ik dan!
Tussen deze twee games twijfel ik inderdaad ook nog. Maar ben meer gecharmeerd van de 2d echte mario gameplay! Dus vandaar dat ik eerst spm wil aanschaffen. Uiteindelijk haal ik de andere ook wel, maar geld gaat nu voornamelijk naar de spaarpot voor de reis van vijf maanden. Moet dus iets rustiger aan doen met kopen.Anoniem: 104593 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:32:
[...]
Super Paper Mario was wel aardig maar niet geweldig. Heb je Super Mario Galaxy al dat is de echte Mario voor de Wii.
Super Mario Galaxy heeft ook 2D gameplay in sommige gebieden dus als ik jou was zou ik echt voor Galaxy gaan. Super Paper Mario is ook al wat ouder en zal wellicht nog wel goedkoper worden.koentjuh schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:43:
[...]
Tussen deze twee games twijfel ik inderdaad ook nog. Maar ben meer gecharmeerd van de 2d echte mario gameplay! Dus vandaar dat ik eerst spm wil aanschaffen. Uiteindelijk haal ik de andere ook wel, maar geld gaat nu voornamelijk naar de spaarpot voor de reis van vijf maanden. Moet dus iets rustiger aan doen met kopen.
Ik denk niet dat SPM tegen zal vallen dan. Als je het spel 'serieus' speelt en rustig de tijd neemt voor de dialogen etc etc ben je zeker 12 uur kwijt. Ikzelf heb er 15 uur lol mee gehad.koentjuh schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:43:
[...]
Maar ben meer gecharmeerd van de 2d echte mario gameplay! Dus vandaar dat ik eerst spm wil aanschaffen. Uiteindelijk haal ik de andere ook wel, maar geld gaat nu voornamelijk naar de spaarpot voor de reis van vijf maanden. Moet dus iets rustiger aan doen met kopen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Lang niet overal, waar heb jij hem gekocht dan?Phusebox schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 17:47:
ow trouwens; Brawl is uit, heb em zojuist gekocht
[ Voor 30% gewijzigd door WickedWizard op 25-06-2008 18:05 ]
V&D > DixonsCaptainCharisma schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 17:48:
[...]
Lang niet overal, waar heb jij hem gekocht dan?
Ik heb 'm net gereserveerd bij Bart Smit en er werd mij verteld dat ik hem morgen mag komen ophalen... "We hebben hem al achter liggen, maar morgen kun je hem komen ophalen."
Ps4/switch gamer
Anoniem: 105012
Eigenlijk zou je ze wel allebei moeten hebben, maar zoals NinteX al zei, je kan het best even wachten met SPM. Deze zal een eerder goedkoper worden dan SMG, maar het zijn beide goede games. Galaxy zal je langer bezig houden dan Super Paper Mario, maar dat wil niet zeggen dat dit een korte game is. Integendeel, want als je een beetje gaat verzamelen, en sidequests doet, dan zal je dat toch zeker wel 15 uur speeltijd opleveren.koentjuh schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:43:
[...]
Tussen deze twee games twijfel ik inderdaad ook nog. Maar ben meer gecharmeerd van de 2d echte mario gameplay! Dus vandaar dat ik eerst spm wil aanschaffen. Uiteindelijk haal ik de andere ook wel, maar geld gaat nu voornamelijk naar de spaarpot voor de reis van vijf maanden. Moet dus iets rustiger aan doen met kopen.
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Uiteindelijk koop ik ze ook beide. Alleen als student, die enorm aan het sparen is voor zijn reis in Azie en deze week al de Wii, mario kart, extra wiimote en braintraining heeft gekocht moet ik een keuze maken.Anoniem: 105012 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:45:
[...]
Eigenlijk zou je ze wel allebei moeten hebben, maar zoals NinteX al zei, je kan het best even wachten met SPM. Deze zal een eerder goedkoper worden dan SMG, maar het zijn beide goede games. Galaxy zal je langer bezig houden dan Super Paper Mario, maar dat wil niet zeggen dat dit een korte game is. Integendeel, want als je een beetje gaat verzamelen, en sidequests doet, dan zal je dat toch zeker wel 15 uur speeltijd opleveren.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
* DukeBox 2.. werd keurig gebeld dat ie klaar lag. Geheel verrast aangezien ik dacht dat ie pas de 29e er zou zijn.NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:38:
Ik heb brawl ook maar gehaald (43 euro dynabite).
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ik voel me nu een hele slechte gamerAnoniem: 105012 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:45:
[...]
Eigenlijk zou je ze wel allebei moeten hebben, maar zoals NinteX al zei, je kan het best even wachten met SPM. Deze zal een eerder goedkoper worden dan SMG, maar het zijn beide goede games. Galaxy zal je langer bezig houden dan Super Paper Mario, maar dat wil niet zeggen dat dit een korte game is. Integendeel, want als je een beetje gaat verzamelen, en sidequests doet, dan zal je dat toch zeker wel 15 uur speeltijd opleveren.
Ik ben kwa shooters een echte PC-gamer, maar Metroid op de Wii is echt heel goed te bedienen. Ik moest even een uurtje wennen aan de bediening, maar ondertussen gaat het allemaal soepel.Pheno79 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 08:13:
Een bijna domme vraag: is de besturing van metroid op de wii wel goed uitgewerkt?
Windows 7 - There Haven’t Been This Many Leaks Since Watergate
Tnx voor het aanbodkoentjuh schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:54:
[...]
Als je wil, kan ik hem wel voor je kopen, en opsturen?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik heb er nog géén omdat ze bij de Saturn zich "netjes aan de release houden". En heb geen zin om verder te fietsenAnoniem: 104593 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:27:
En nu heb ik twee exemplaren van Smash Bros(1 PAL, 1 NTSC)
Same here NintexAnoniem: 104593 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:27:
Ps4/switch gamer
Dat regio gebonden toch nog een slimme zet van Nintendo + later releasen van gamesAnoniem: 104593 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:27:
Denk dat de opbrengsten van de mensen die het dubbel kopen niet opwegen tegen de extra kosten van de logistiek die erbij komt kijken.SaURoN schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:56:
[...]
Dat regio gebonden toch nog een slimme zet van Nintendo + later releasen van gamesMensen gaan het dubbel op kopen
Anoniem: 259224
monnick schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 20:03:
Ik heb Alone in the Dark echt een enorm goede kans gegeven en heb enorm veel geduld. Maar deze game is technisch zo enorm slecht dat er gewoon niet mee te spelen valt. Camera zuigt, besturing zuigt, het ziet er grafisch niet denderend uit....
Verder is het hele game systeem kut. Je moet constant een stuk overdoen (+ laadtijd + naar desbetreffende stuk lopen) wat er in resulteert dat je echt uren bezig bent met 1 klein stukje. Heel frustrerend.
En ik had nog wel zulke hoge verwachtingen van deze game.
Echt een Disk read error? Of 001?jochem92 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:29:
heeft iemand het probleem bij SSBB dat als je hem nieuw uit de verpakking haalt en in je Wii laadt, dat hij dan zegt dat de disk niet kan worden gelezen. ik heb ook al andere disks geprobeerd maar die doen het wel gewoon en de disk van SSBB is schoon. wat nu?
SSBB is een DVD9 disc... nu schijnt het, dat sommige Wii`s last hebben met het lezen van die disc. Nintendo maakt ze dan gratis 'schoon' (of vervangt de lens oid).jochem92 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:29:
heeft iemand het probleem bij SSBB dat als je hem nieuw uit de verpakking haalt en in je Wii laadt, dat hij dan zegt dat de disk niet kan worden gelezen. ik heb ook al andere disks geprobeerd maar die doen het wel gewoon en de disk van SSBB is schoon. wat nu?
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
[ Voor 64% gewijzigd door jochem92 op 26-06-2008 20:12 ]
Ik kan daar niet echt wat mee... Iemand die ervaring met deze controller heeft?GF-X Mode - creates stunning gravity effects to turbo charge your gameplay Works with any game requiring a nunchuckT Classic VC mode - gives classic control to many VC games Soft touch comfort grip Full 3 axis motion sensing.
Features:
* Full 3 axis motion sensing technology with a analog stick to assist in character movement.
* Soft touch comfort grip
* Works with any game requiring a Nunchuck
* G-FX mode-creates stunning gravity effects to turbo charge your game play
* Classic VC mode gives classic control to many VC games
[ Voor 22% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 26-06-2008 21:50 ]
Ps4/switch gamer
[ Voor 4% gewijzigd door BarôZZa op 26-06-2008 21:59 ]
Heb ook een 2006 launch Wii, geen problemen/moeite met lezen.BarôZZa schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 21:59:
Merk wel dat de Wii meer moeite heeft met deze DVD te lezen, vergeleken met andere games. Overigens heb ik een eerste generatie Wii.
[ Voor 10% gewijzigd door DukeBox op 26-06-2008 22:16 ]
Volgens mij was het ook de 'tweede batch' die problemen heeft met de DVD9`s.DukeBox schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 22:15:
[...]
Heb ook een 2006 launch Wii, geen problemen/moeite met lezen.
Merk wel dat ie veel seekt, maar dat komt gewoon omdat de dingen die er geladen moeten worden versprijd op de cd staan.
B.t.w. hoe speel je SSB64 dan ? Is die er als VC ? Ik vermaak me overigens ook nog altijd met Melee.
Dus kan ik dan wel eerst zijn account ontkoppelen, dan mijnes eraan koppelen en de Wiipoints codekaart via mijn clubaccount verkrijgen om deze vervolgens ooit nog is op mijn eigen wii te gebruiken?DukeBox schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:51:
1: nee, 1 account per wii
2: ja, ontkoppelen en herkoppelen kan.
3: ja, je krijgt gewoon een code net als een wii points card. Deze kun je op iedere online Wii gebruiken.
Is neem ik aan geen originele nintendo ?Michael Knight schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 22:43:
Vanmiddag is btw mijn Wii Lan Adapter (10€) van cdrwinkel.com binnengekomen.
T*ring wat een verschil maakt dat uit onlineBij het online spelen staan er meteen 12 spelers zodra hij naar anderen gaat zoeken, terwijl dat met wi-fi echt lang duurt soms.
[ Voor 98% gewijzigd door DukeBox op 26-06-2008 22:53 ]
Jawel, prima prijs daar. Dat andere winkels hem voor 29,95 verkopen is nogsteeds schandalig.DukeBox schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 22:50:
^ Ja.
[...]
Is neem ik aan geen originele nintendo ?
Eerder MegaMan 6; deel 9 is een SNES game...
[ Voor 11% gewijzigd door Michael Knight op 27-06-2008 00:19 ]
Deel 9... je bedoelt Mega Man & Bass of Mega Man X?Michael Knight schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 00:15:
[...]
Eerder MegaMan 6; deel 9 is een SNES game...
X is een andere serie (soms ook wel 10 genoemd, maar dat was foutief)Anoniem: 104593 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 00:20:
[...]
Deel 9... je bedoelt Mega Man & Bass of Mega Man X?
Capcom zegt dat dit officieel Mega Man 9 is.
Het is een hele nieuwe game, in een screenshot zie je bijvoorbeeld Mega Man heel ver op de achtergrond, er zit dus een soort van diepte in de game iets dat op de NES op zo'n manier niet mogelijk was.Michael Knight schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 00:25:
[...]
X is een andere serie (soms ook wel 10 genoemd, maar dat was foutief)
MegaMan & Bass = MegaMan 9 als ik mij niet vergis. (edit; niet dus... my bad)
Het is iig niet logisch om dit deel 9 te noemen. Zowel chronologisch (verhaal) als technisch (NES). Dan lijkt het me eerder een nooit uitgebrachte proto voor MegaMan 7 op de NES, welke ze nu proberen te slijten via WiiWare.
Minimaal bestelbedrag is dan wel 19,99Michael Knight schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 22:43:
[...]
T*ring wat een verschil maakt dat uit onlineBij het online spelen staan er meteen 12 spelers zodra hij naar anderen gaat zoeken, terwijl dat met wi-fi echt lang duurt soms.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Oh, dat was zeker wel mogelijk.Anoniem: 104593 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 00:34:
[...]
Het is een hele nieuwe game, in een screenshot zie je bijvoorbeeld Mega Man heel ver op de achtergrond, er zit dus een soort van diepte in de game iets dat op de NES op zo'n manier niet mogelijk was.
Dat is goed nieuws. Vooral de retro-style doet me denken aan m'n NES jeugd.Anoniem: 104593 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 00:06:
HELL HAS FROZEN OVER
[afbeelding]
Mega Man 9 - WiiWare
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeIpsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Klopt, ik heb gewacht tot ik enkele dingen tegenkwam daar die ik ook nodig had (tapes ed.)Vis schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 00:36:
[...]
Minimaal bestelbedrag is dan wel 19,99
+ verzendkosten kom je nog uit op 28 euri.. als je er nog iets bij wilt doen (wat wel moet)
achja.. tis het proberen waard
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ah crap, moet ik alsnog wiiware spul gaan kopenRayNbow schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 01:15:
[...]
Dat is goed nieuws. Vooral de retro-style doet me denken aan m'n NES jeugd.
[video]
En om in de stemming te kopen, wat Rockman 2-style muziek ^_^
Dan moet je ook iemand me een mogelijkheid hebben die savegame te exporteren. Standaard kan dat niet.Deddiekoel schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:25:
Ik zou nl. graag die savegame willen hebben! Dan hoef ik niet alles opnieuw te doen maar heb ik wel wat over om te unlocken!
Vraag me niet hoe het is gebeurd, maar toen ik de PAL versie van Brawl speelde werd er tot m'n verbazing een savegame aangemaakt... Ik dacht, oh dan zal m'n NTSC savegame wel overschreven zijn nu maar neehoor. Heb in geheugenbeheer nu 2 SSBB savegames staan.Deddiekoel schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:25:
Ik ga ook over op de PAL versie van Brawl! Zijn er mensen hier die Sonic en Toon link al unlocked hebben? Ik zou nl. graag die savegame willen hebben! Dan hoef ik niet alles opnieuw te doen maar heb ik wel wat over om te unlocken!
[ Voor 10% gewijzigd door Victorio op 27-06-2008 11:33 ]
90710
[ Voor 3% gewijzigd door jochem92 op 27-06-2008 16:16 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 23% gewijzigd door boe2 op 27-06-2008 18:29 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik had een Freeloader gekocht speciaal voor SSBB. Daarna een HDTV omdat ik zwartwit beeld had en nu de PAL versie van de gameBoeboe schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 18:27:
*edit* en de mensen die eerst de ntsc versie kochten en nu ook nog eens de pal versie kopen; bende schapen...
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 27-06-2008 19:16 ]
Anoniem: 253570
Dat heb ik net aangepast, dat klopte inderdaad niet. Voor zover ik weet is de release datum van deze game nog niet aangekondigd.Anoniem: 253570 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 19:18:
Volgens de TS is vandaag de releasedate van 'Disaster: Day of Crisis'. Weet iemand hier meer over?
Is het de originele van Nintendo? De foto op cdrwinkel.com doet namelijk lijken dat dat het geval is.Michael Knight schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 22:43:
Klik.Schweino schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 20:01:
[...]
Is het de originele van Nintendo? De foto op cdrwinkel.com doet namelijk lijken dat dat het geval is.
[ Voor 17% gewijzigd door Frostu op 27-06-2008 22:46 ]
SSBB is ook prima speelbaar met GeckoOS maar ik kon de US versie verkopen en een PAL versie is toch makkelijker!Captain N schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:52:
Waarom zijn degenen met een NSTC Smash Bros nou ook de PAL versie aan het kopen dan? Die NTSC versie is toch ook gewoon prima speelbaar met Gecko of mis ik nu iets?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq