Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 101 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 63.921 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Anoniem: 253570 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 19:18:
Volgens de TS is vandaag de releasedate van 'Disaster: Day of Crisis'. Weet iemand hier meer over?
De game is uitgesteld voor een onbekende tijd. Zal wel iets te maken hebben met al die echte natuurrampen in Azie

Samba de Amigo krijgt sambaballen accessoire:
Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/2pyqccl.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 28-06-2008 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Hoelang blijven ze nou nog doorgaan met die zinloze accessoires. Fuck toch op met die shit. Kan me niet indenken dat iemand behoefte heeft aan die bergen plastic in de kast...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanitas schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 01:04:
Hoelang blijven ze nou nog doorgaan met die zinloze accessoires. Fuck toch op met die shit. Kan me niet indenken dat iemand behoefte heeft aan die bergen plastic in de kast...
:| :X 8)7

Dude het is Samba de Amigo
Kan jij je die game voorstellen zonder Sambaballen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
Anoniem: 104593 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 01:16:
[...]

Ik vind het ook onzin hoor. Je kijkt toch niet constant naar die controllers? Sommige accessoires voegen echt iets toe, maar die Samba-frutsels stellen niet al te veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 22:42
Bij Samba de Amigo voegt het juist wel iets toe. Dan voel je dat je ergens mee schudt.

De Dreamcast-versie was geniaal iig met de samba's,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
BarôZZa schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 01:51:
Bij Samba de Amigo voegt het juist wel iets toe. Dan voel je dat je ergens mee schudt.

De Dreamcast-versie was geniaal iig met de samba's,
Als ze het wat verzwaard zouden hebben, voegt het inderdaad wel iets toe. Maar als ze een goedkoop dun stukje plastic gebruiken zie ik mezelf er niet veel extra plezier aan beleven.

Is het trouwens een idee om de rest van de TS ook te updaten? Want er staat in de FAQ enzo nog wel meer verouderde informatie. Ik wil er zo nodig wel even een handje met meehelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
DukeBox schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:08:
[...]

Dan moet je ook iemand me een mogelijkheid hebben die savegame te exporteren. Standaard kan dat niet.
Als je een SD card hebt kun je de savegame toch daarheen kopieren! Of is deze save ook geblokkeerd?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

Een vrolijke trailer van het al eerder genoemde samba de amigo:
http://www.gamed.nl/view/42482

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Frostu schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 22:45:
Sorry hoor, maar nog 1 vraagje dan over sterren inwisselen voor wiipoints:

Als ik zijn clubaccount ontkoppel van zijn wii om mijn account tijdelijk toe te voegen (en vervolgens dus mijn sterren opmaak aan wiipoints en de codes bewaar voor mijn eigen wii), gaan zijn virtual consolegames+wiipoints dan NIET verloren?
Nee, de wiipoints hangen aan zijn Wii vast niet aan een account.
Zelfde geld voor VC en WW games.
Deddiekoel schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 09:37:
Als je een SD card hebt kun je de savegame toch daarheen kopieren! Of is deze save ook geblokkeerd?
Ja, blijkbaar bij alle games met online mogelijkheden.

[ Voor 20% gewijzigd door DukeBox op 28-06-2008 16:17 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

jochem92 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 21:08:
nog maar een keer.

SSBB doet het bij een vriend van me wel, hij heeft een nieuwere wii ( hij heeft hem sinds augustus en ik sinds de release op 8 december). misschien ligt het eraan dat ik de oudste serie wii heb.
als ik mijn wii opstuur om te repareren, blijven mijn savegames, gedownloade spellen en kanalen behouden?
hoelang duurt het repareren ongeveer?
is het opsturen gratis?
Lijkt me dat het opsturen gratis is, mits je nog garantie hebt... ;)
Over je andere vragen, daar kan ik geen antwoord opgeven, omtrent hoe lang het gaat duren kan denk ik niemand antwoord op geven, maar ga er maar vanuit dat als je je Wii moet opsturen, dat je hem dan wel een paar weekjes kwijt bent... ;)
Maar volgens mij willen sommige games ook niet draaien als je een bepaalde versie hebt van firmware... Ik zou zeggen, check je firmware versie even, update die en kijk wat hij dan doet... ;)

Over garantie gesproken, heb je gewoon 2 jaar garantie op de apparatuur (het is immers elektronische apparatuur). Een Wiimote van mij heeft het namelijk begeven (meerdere accu's en zelfs penlites reageerd ie niet op, er gaat geen lampje branden op de Wiimote en als ik op de power klik gaat hij niet aan). Best wel balen want heb sinds Vrijdag dus SSBB binnen... Kan ik nog niet knokken tegen m'n broer... :(

[ Voor 30% gewijzigd door CH4OS op 28-06-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

GJ-tje schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 16:06:
Lijkt me dat het opsturen gratis is, mits je nog garantie hebt... ;)
Volgens mij heeft iedereen met een PAL (zonder fysieke schade door eigen handelen) nog garantie, standaard 24 maanden en hij kwam pas 6 december 2006 op de markt.
Vanitas schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 01:04:
Dat zijn dezelfde mensen die gelukkig zijn met een opblaaspop i.p.v. een echte vrouw/man.. het doet hetzelfde maar toch niet helemaal :P

[ Voor 28% gewijzigd door DukeBox op 28-06-2008 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Gekkenhuis Nedgame Arnhem had gewoon nog 3 Wii Wheels (inmiddels dus weg ;-) ) wel 5 euro duurder dan bij andere winkels, maar goed die hebben die krengen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Check hoe vet, de handleiding van The Conduit is uitgelekt (hopelijk is het niet eerder langsgekomen). Dit wordt hopelijk een zeer goede Wii game ala Half-Life, volgens de ontwikkelaar gaat het spel er ook prachtig uitzien voor de Wii (door nieuwe technieken ofzo).

Afbeeldingslocatie: http://www.wiiz.fr/medias/soft/1/2685/74.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wiiz.fr/medias/soft/1/2685/69.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wiiz.fr/medias/soft/1/2685/71.jpg

Meer informatie en de volledige handleiding zijn hier te vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

Uitlekken ? Marketing bedoel je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
DukeBox schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 16:35:
Uitlekken ? Marketing bedoel je ;)
Ach ja, whatever....hoe je het noemen wilt. Het gaat erom dat het er vet uitziet en dat ik zin heb in deze game. :Y)

Overigens heeft de TS weer een update gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

Pas dit dan ook nog ff aan:
Nintendo DS Connectiviteit
Via WiFi is het mogelijk de Nintendo DS en de Wii met elkaar te laten communiceren. De Wii zal misschien in de toekomst heeft de mogelijkheid krijgen om automatisch die nieuwste Nintendo DS demo's te downloaden, die vervolgens vanaf via de console op de Nintendo DS gedownload kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 104593 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 19:15:
[...]

Ik had een Freeloader gekocht speciaal voor SSBB. Daarna een HDTV omdat ik zwartwit beeld had en nu de PAL versie van de game :X
je had ook gewoon een volwaardige scartkabel kunnen kopen (veel europese televisies geven ntsc niet correct weer over composiet, maar perfect over RGB scart).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 104593 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:20:
[...]

De game is uitgesteld voor een onbekende tijd. Zal wel iets te maken hebben met al die echte natuurrampen in Azie

Samba de Amigo krijgt sambaballen accessoire:
[afbeelding]
leuk!
* boe2 was destijds een samba de amigo junkie

Ik vraag me wel af hoe ze in hemelsnaam de positiebepaling gaan doen met de wii controllers. De samba controllers wisten hoe hoog ze van de grond zaten en of ze links of rechts van je lichaam zaten vanwege de sensoren op de grond. Ik zie niet direct hoe de wiimote sensoren aan gelijkaardige info kunnen komen, terwijl ik in youtube mensen wel mensen zie spelen met de "naakte" controllers (zonder accesoires).

Ow, en de sambaballen zijn echt wel verplichte accesoires: je wil effectief de shakegeluiden hebben met je controllers, en het speakertje alleen is niet aanvaardbaar imo :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143719

Voor zover ik me kan herinneren was Megaman 9 alleen uitgekomen op de SNES onder de naam "Rockman & Forte".

Een lijstje van alle classic Megaman games:

Megaman 1 (NES)
Megaman 2 (NES)
Megaman 3 (NES)
Megaman 4 (NES)
Megaman 5 (NES)
Megaman 6 (NES en dit is een interessante deel, omdat deze voor zover ik weet niet officieel gemaakt was door Capcom, maar door een andere ontwikkelaar)
Megaman 7 (SNES)
Megaman 8 (PS1)
Megaman 9 (Rockman & Forte, SNES)

Qua NES Megamans heb ik ze allemaal gespeeld en de screens die hier getoont worden komen mij dan ook niet bekend voor. Het kan idd een remake van MM9 van de SNES zijn in een NES jasje. Het is WiiWare en Capcom kan het gecreeerd hebben met een knipoogje naar het verleden.

Al in al verheug ik me zeer op deze game en ik ga die zeker aanschaffen. Megaman is voor mij altijd al een instant-buy geweest. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 08:36
De TS wordt maar mooier en mooier. _/-\o_

Eén klein foutje nog:
Sports Island ------------ Aangekondigd
Die is al ongeveer twee weken uit. Dus kan van dit lijstje af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

DukeBox schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 16:16:
Volgens mij heeft iedereen met een PAL (zonder fysieke schade door eigen handelen) nog garantie, standaard 24 maanden en hij kwam pas 6 december 2006 op de markt.
Die 24 maanden geld ook voor Wiimotes? Eén van mijn Wiimotes is namelijk naar de klote... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

GJ-tje schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 18:59:
[...]
Die 24 maanden geld ook voor Wiimotes? Eén van mijn Wiimotes is namelijk naar de klote... :(
Ik zou zeggen, kijk in het boekje. Volgens mij is het voor alle nintendo hardware 2 jaar.
Zo heb ik ooit een gc component kabel nieuw gekregen wegens een kabelbreuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
@ Dukebox & KarlMarx: bedankt voor de aanwijzigingen, ik heb ze beide doorgevoerd.

Verder is Okami aan de TS toegevoegd bij 'Leuke wii games'.

Mochten er nog tips, opmerkingen of fouten over de TS zijn dan hoor ik het graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

Het is eigenlijk wel jammer dat je geen WiKi achtige mogelijkheden hebt voor GoT.. op die manier kan iedereen de SP bijwerken. (edit, meteen maar een FR gedaan: [feature]Wiki achtige SP)

[ Voor 26% gewijzigd door DukeBox op 28-06-2008 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 08-04 15:53
Anoniem: 104593 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 01:16:
[...]

Ja, en dat lijkt me anders perfect te werken. Niet aan mij besteed die zinloze (imo) accessoires.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
In het geval van Samba de Amigo is het alles behalve zinloos. Het gaat juist om dat samba-gevoel in je handen en bij het schudden wil je het ook horen/voelen. De speaker/rumble functies zijn daar niet goed genoeg voor.

Overigens verkoopt Sega de games met accessoires(toevallig wel vaak vernieuwde Dreamcast ports) vaak juist voor een normale prijs. Dus pakweg 40-50 euro incl de accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

wat barozza zegt: mocht je vrienden hebben met een dreamcast + samba de amigo: probeer het zeker eens uit. De feedback die die shakers geven maken een groot deel uit van je gameplay ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Boeboe schreef op zondag 29 juni 2008 @ 01:14:
wat barozza zegt: mocht je vrienden hebben met een dreamcast + samba de amigo: probeer het zeker eens uit. De feedback die die shakers geven maken een groot deel uit van je gameplay ervaring :)
Ik ben benieuwd hoe ze dit naar de Wiimote gaan brengen. Op zich heb ik er wel vertrouwen in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:58
Als ik het goed begrijp dan moet je dus een classic controller in zo'n wii mote stoppen? Wel jammwer van wil je dan 4controllers hebben ben je alsnog erg veel centen kwijt. (terwijl de wii met zijn 4en natuurlijk geweldig is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38778

SCIxX schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:01:
Als ik het goed begrijp dan moet je dus een classic controller in zo'n wii mote stoppen? Wel jammwer van wil je dan 4controllers hebben ben je alsnog erg veel centen kwijt. (terwijl de wii met zijn 4en natuurlijk geweldig is)
Ja, waar je normaal gesproken de Nunchuck in stop.

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/archive/a/ac/20060810133615!Wii_classic_controller.jpg

Ik heb er zelf twee en ben er zeer tevreden over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-06 13:34

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

SCIxX schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:01:
Er is geen enkel Wii spel waar je verplicht de Classic Controller moet gebruiken als je met 4 mensen wilt spelen. De Classic Controller is vooral handig bij Virtual Console en WiiWare spellen, maar er zitten daar maar weinig spellen daar tussen waar je met zijn vieren tegelijk kunt spelen.

Alleen bij Super Smash Bros. Brawl zou de Classic Controller nog handig kunnen zijn, maar daar kun je ook een Wiimote, Wiimote + Nunchuk of Gamecube controller gebruiken.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201016

Ik ga morgen een wii kopen, met een component kabel erbij nu vroeg ik me af zit er eigenlijk verschil tussen de verschillende component kabel(qua beeldkwaliteit)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:58
Ze zien er uit alsof ze totaal niet lekker in de hand liggen, maar gebruikerservaringen zeggen toch het tegendeel dus dat klinkt goed.

Zit een beetje te twijfelen om mn xbox te verkopen en een Wii aan te schaffen, nu zo met de komst van mario kart en smash brothers brawl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-05 12:48
SCIxX schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:29:
Ze zien er uit alsof ze totaal niet lekker in de hand liggen, maar gebruikerservaringen zeggen toch het tegendeel dus dat klinkt goed.
Waar haal je die gebruikerservaring vandaan? Ik vind de classic controller een van de slechtste Nintendo controllers die ik ooit in mijn handen heb gehad! Echt om van te huilen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

laropo schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:33:
[...]

Waar haal je die gebruikerservaring vandaan? Ik vind de classic controller een van de slechtste Nintendo controllers die ik ooit in mijn handen heb gehad! Echt om van te huilen :'(
Dan weet ik niet welke classic controller jij gebruikt. Hij ligt echt geweldig in de hand en het is een must voor Virtual Console games. De D-Pad is echt goddelijk en de sticks zijn net zo goed als die van de nunchuck. Het enige dat jammer is is dat je er geen GameCube games mee kunt spelen. Het had erg handig geweest voor Soul Calibur II e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-06 13:34

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

laropo schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:33:
[...]

Alhoewel ik de Gamecube en Xbox 360 controllers allebei betere "ouderwetse" controllers vind, vind ik de Classic Controller vrij goed in de hand liggen. Het enige echte minpunt van de controller is dat de beide analoge sticks iets te dicht bij elkaar liggen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Anoniem: 201016 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:25:
Ik ga morgen een wii kopen, met een component kabel erbij nu vroeg ik me af zit er eigenlijk verschil tussen de verschillende component kabel(qua beeldkwaliteit)?
Lijkt me niet dat er veel verschil tussen zal zitten... Zolang de WII ze ook maar als component ziet (en er dus zijn maximale resolutie doorheen pompt), maar dat lijkt me wel anders zouden ze het ook niet als zodanig verkopen...

Kwaliteit kan verschillen (vooral materiaal en dikte van de kabels) maar ik heb daar nooit echt verschil in gemerkt (niet WII component, maar component in het algemeen), ik heb tussen mijn DVD en TV gewoon normale tulip kabels als component kabel gebruikt en het werkt perfect.

(over het nut van dure kabels tov goedkope loopt ook een topic)

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.Gertjan. schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:22:
[...]

Lijkt me niet dat er veel verschil tussen zal zitten... Zolang de WII ze ook maar als component ziet (en er dus zijn maximale resolutie doorheen pompt), maar dat lijkt me wel anders zouden ze het ook niet als zodanig verkopen...

Kwaliteit kan verschillen (vooral materiaal en dikte van de kabels) maar ik heb daar nooit echt verschil in gemerkt (niet WII component, maar component in het algemeen), ik heb tussen mijn DVD en TV gewoon normale tulip kabels als component kabel gebruikt en het werkt perfect.

(over het nut van dure kabels tov goedkope loopt ook een topic)
Altijd officieel Nintendo spul kopen of Monster Cable. De kwaliteit van third party kabels is tot nu toe erg bedroevend. Vooral neerlands trots, Piranha maakt echt troep. Ik heb hier nog en RGB GameCube kabel liggen die min of meer zwartwit beeld geeft. De third party kabels van Big Ben of Snakbyte zijn ook best goed maar het is onzin dat een kabel van 5 euro uit de uitzoek bak hetzelfde resultaat geeft als Nintendo's kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Bij de release van de Wii, toen de nintendo componentkabels slecht verkrijgbaar waren had ik zo'n 3rd party componentkabel. Toen ik die later verving door een van nintendo zag ik toch direct een verbetering. Zag er gewoon net iets scherper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133420

Ik heb een probleem met mijn nunchuk, als ik hem inplug stopt de remote met werken. De pointer freezed waar hij stond, en hij reageert alleen nog op de home en power knoppen, maar ook bij home kan ik de pointer niet bewegen.

De nunchuk reageert hetzelfde bij allebei mijn wiimotes, dus ik ben er vrij zeker van dat het probleem bij de nunchuk zelf licht.

Ik zou alleen verwachten dat als de nunchuk kapot was dat hij niet de remote ook zou disablen. Ik heb ook op internet gezocht en heb niemand kunnen vinden die een vergelijkbare situatie heeft.

Is er hier misschien iemand die een idee heeft wat het probleem kan zijn, of die zelf (of iemand kent) een vergelijkbaar probleem heeft gehad?

P.S. De nunchuk is niet slecht behandelt, niet hard aan het koord getrokken, niet tegen muren gegooid, niet ondergedompeld in water, etc. Het ene moment werkt ie bij smash bros, het volgende moment stopt ie werken bij het booten van Zelda.

P.P.S. Ik gebruik een Bigben battery pack en recharge dock in beide wiimotes, het probleem begon ongeveer tegelijkertijd met het leeg raken van de batterij, toeval?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 133420 op 29-06-2008 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-05 12:48
@ NinteX en MP

Ik vind de indeling prima, die komt gewoon in de buurt van een snes controller met dan wat extra buttons en 2 stickjes. Het is de vorm (vooral die bolling) en de grote (wat is dat ding klein) die mij mateloos irriteert. Vind 't wel raar dat ik dan de enige ben die er niet erg tevreden mee is, maarja... behalve dan met VC en WiiWare red ik t verder wel zonder. Gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Anoniem: 104593 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:37:
[...]

Altijd officieel Nintendo spul kopen of Monster Cable. De kwaliteit van third party kabels is tot nu toe erg bedroevend. Vooral neerlands trots, Piranha maakt echt troep. Ik heb hier nog en RGB GameCube kabel liggen die min of meer zwartwit beeld geeft. De third party kabels van Big Ben of Snakbyte zijn ook best goed maar het is onzin dat een kabel van 5 euro uit de uitzoek bak hetzelfde resultaat geeft als Nintendo's kabel.
Want? Je kunt hooguit last krijgen van storing in je kabel... Het signaal dat door wordt gegeven zal als het goed is altijd het zelfde zijn... Misschien is het materiaal van de kabel en aansluiting minder waardoor je sneller storing krijgt van buitenaf (door bijvoorbeeld DECT telefoons)... Bij analoog signaal (zoals composiet, RGB en component) zal dit gaan resulteren in (lichte) storing of vertekeningen...

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Anoniem: 133420 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:02:
Ik heb een probleem met mijn nunchuk, als ik hem inplug stopt de remote met werken. De pointer freezed waar hij stond, en hij reageert alleen nog op de home en power knoppen, maar ook bij home kan ik de pointer niet bewegen.

De nunchuk reageert hetzelfde bij allebei mijn wiimotes, dus ik ben er vrij zeker van dat het probleem bij de nunchuk zelf licht.

Ik zou alleen verwachten dat als de nunchuk kapot was dat hij niet de remote ook zou disablen. Ik heb ook op internet gezocht en heb niemand kunnen vinden die een vergelijkbare situatie heeft.

Is er hier misschien iemand die een idee heeft wat het probleem kan zijn, of die zelf (of iemand kent) een vergelijkbaar probleem heeft gehad?

P.S. De nunchuk is niet slecht behandelt, niet hard aan het koord getrokken, niet tegen muren gegooid, niet ondergedompeld in water, etc. Het ene moment werkt ie bij smash bros, het volgende moment stopt ie werken bij het booten van Zelda.

P.P.S. Ik gebruik een Bigben battery pack en recharge dock in beide wiimotes, het probleem begon ongeveer tegelijkertijd met het leeg raken van de batterij, toeval?
Waar gebeurt dit? In het Wii menu, games of in het Homebrew channel? In dat laatste heb ik dit 'probleem' ook en daar is het simpelweg even uitpluggen en door. Als het elders is weet ik het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.Gertjan. schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:19:
[...]

Want? Je kunt hooguit last krijgen van storing in je kabel... Het signaal dat door wordt gegeven zal als het goed is altijd het zelfde zijn... Misschien is het materiaal van de kabel en aansluiting minder waardoor je sneller storing krijgt van buitenaf (door bijvoorbeeld DECT telefoons)... Bij analoog signaal (zoals composiet, RGB en component) zal dit gaan resulteren in (lichte) storing of vertekeningen...
Gedeeltelijk waar, maar er zijn meer redenen.

Ten eerste kan de weerstand in de kabel wel degelijk het signaal beinvloeden, goedkopere materialen (lees; niet koper) betekenen meer weerstand.
Daarnaast hebben de officiele kabels, en waarschijnlijk de duurdere 3rd party kabels ook, vaak gouden contactpunten, wederom om de weerstand zo laag mogelijk te houden, daarnaast corrodeert (roest) goud niet, dus de contactpunten blijven 'schoon'.
Storingen van buitenaf hebben te maken met de 'shielding' van de kabel, vaak in de vorm van een laagje metaalfolie in de huls, goedkopere kabels zullen ook dit niet hebben, en dus inderdaad sneller storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op zondag 29 juni 2008 @ 17:36:
[...]

Waar gebeurd dit? In het Wii menu, games of in het Homebrew channel? In dat laatste heb ik dit 'probleem' ook en daar is het simpelweg even uitpluggen en door. Als het elders is weet ik het niet...
Overal :'(
Moet dit misschien even beter uitleggen, hij werkt dus helemaal niet meer, ook niet bij smash bros of waar dan ook. Ik wou alleen duidelijk maken dat er niets extreems met de nunchuk is gebeurd.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 133420 op 29-06-2008 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

Anoniem: 133420 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 17:45:
[...]
Moet dit misschien even beter uitleggen, hij werkt dus helemaal niet meer, ook niet bij smash bros of waar dan ook. Ik wou alleen duidelijk maken dat er niets extreems met de nunchuk is gebeurd.
Heb je maar 1 nunchuck ? Zodat je kan uitsluiten dat het een software of hardware probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DukeBox schreef op zondag 29 juni 2008 @ 18:30:
[...]

Heb je maar 1 nunchuck ? Zodat je kan uitsluiten dat het een software of hardware probleem is.
Nee, ik ga morgen een nieuwe kopen, ik wou toch een 2e. Dan kan ik dat ook gelijk uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm... misschien de batterijen van de Wii remote eruit halen een minuutje wachten en ze er weer in doen. Of de Wii remote opnieuw via het "sync" knopje connecten. Ik heb ooit is zo'n soortgelijk probleem gehad met een Wii remote of classic controller geloof ik. De D-Pad werkte niet meer in Super Mario Bros. 3. Ik meen dat opnieuw syncen mijn probleem oploste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 23:56:
Hmmm... misschien de batterijen van de Wii remote eruit halen een minuutje wachten en ze er weer in doen. Of de Wii remote opnieuw via het "sync" knopje connecten. Ik heb ooit is zo'n soortgelijk probleem gehad met een Wii remote of classic controller geloof ik. De D-Pad werkte niet meer in Super Mario Bros. 3. Ik meen dat opnieuw syncen mijn probleem oploste.
Het lijkt me stug dat dit het is, aangezien de nunchuk op beide wiimotes hetzelfde resultaat heeft; de wiimote freezed.

Desondanks ga ik het toch even proberen voor ik terug naar de winkel ga ;)

update; Ok, I stand corrected. Of het nu een dag stilliggen, of het resyncen van de wiimote was, hij doet het weer! :D Bedankt voor alle hulp, en ik ga zo toch even langs de winkel vragen of zij mij kunnen vertellen wat dit was, ik laat het nog weten als ze iets nuttigs te zeggen hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 133420 op 30-06-2008 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
Anoniem: 133420 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 17:43:
[...]
Gedeeltelijk waar, maar er zijn meer redenen.

Ten eerste kan de weerstand in de kabel wel degelijk het signaal beinvloeden, goedkopere materialen (lees; niet koper) betekenen meer weerstand.
Daarnaast hebben de officiele kabels, en waarschijnlijk de duurdere 3rd party kabels ook, vaak gouden contactpunten, wederom om de weerstand zo laag mogelijk te houden, daarnaast corrodeert (roest) goud niet, dus de contactpunten blijven 'schoon'.
Storingen van buitenaf hebben te maken met de 'shielding' van de kabel, vaak in de vorm van een laagje metaalfolie in de huls, goedkopere kabels zullen ook dit niet hebben, en dus inderdaad sneller storen.
Dit hele kabel-gedoe geldt natuurlijk alleen zolang het analoge kabels betreft. Een HDMI kabel werkt OF wel OF niet. (Edit: maar die heeft een WII natuurlijk niet :X) Een monster HDMI kabel kopen is echt zonde van je geld. Zie verder ook deze discussie:
HDMI kabel: 11 euro of 140 euro?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
chrisboers schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:15:
[...]

Dit hele kabel-gedoe geldt natuurlijk alleen zolang het analoge kabels betreft. Een HDMI kabel werkt OF wel OF niet. (Edit: maar die heeft een WII natuurlijk niet :X) Een monster HDMI kabel kopen is echt zonde van je geld. Zie verder ook deze discussie:
HDMI kabel: 11 euro of 140 euro?
Niet helemaal waar.... een kabel is meer dan alleen een stukje draad.

Er zitten ook connectors aan, en de kwaliteit van de connectors, zeker bij die hele kleine met veel aansluitingen zoals HDMI, is zeker van belang of een kabel goed werkt. Als één van deze aansluitingen niet goed contact maakt dan heb je slecht beeld. Duurdere kabels hebben vaak aansluitingen die gemaakt zijn van een materiaal dat bijv. minder snel oxideerd en gewoon beter contact maakt (minder snel geen contact).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 08:36
Mijn bijdrage aan het vorige topic:
KarlMarX schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 08:16:
Kan iemand hier een merk/winkel noemen met niet-Nintendo RGB scartkabel welke ook echt RGB doorgeeft? Ik heb die van BigDennis.com geprobeerd. Staat groot op dat het een echte RGB scartkabel is, maar hij geeft echt alleen composite over scart door en dus geen echt RGB signaal. Mijn Philips crt tv geeft dat prima aan en bovendien is het beeld ook niet beter dan met component.
Dus een RGB kabel is dus niet altijd ook echt een RGB kabel, ook al staat het er wel als zodanig op.

Tot nu toe heb ik alleen nog maar over de orginele Nintendo RGB kabel gelezen/gehoord dat deze ook echt RGB doorgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

KarlMarX schreef op maandag 30 juni 2008 @ 20:15:
Mijn bijdrage aan het vorige topic:

[...]

Dus een RGB kabel is dus niet altijd ook echt een RGB kabel, ook al staat het er wel als zodanig op.

Tot nu toe heb ik alleen nog maar over de orginele Nintendo RGB kabel gelezen/gehoord dat deze ook echt RGB doorgeeft.
Opzich is dat dan een beetje naaien van Nintendo, want in principe zou over iedere kabel ieder signaal moeten kunnen (in ieder geval analoog), maar zit er schijnbaar iets in de aansluitingen dat de WII vertelt dat het een RGB kabel is...

Maar in theorie moet al het analoog over die kabels kunnen... Net als dat RGB en S-Video ook makkelijk over scart kunnen, maar bijna niemand dat ondersteunt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:49
Ik heb sinds vorige week de wii. Maar de batterijen van me remote zijn alweer leeg..
terwijl ik eigenlijk maar een paar uur per dag speel.
Had niet verwacht dat ze zo snel leeg zouden gaan.
Batterijpack is zo bijna wel een must have.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
.Gertjan. schreef op maandag 30 juni 2008 @ 20:22:
[...]
Opzich is dat dan een beetje naaien van Nintendo, want in principe zou over iedere kabel ieder signaal moeten kunnen (in ieder geval analoog), maar zit er schijnbaar iets in de aansluitingen dat de WII vertelt dat het een RGB kabel is...
Of je het niet meeleveren van een perfecte scart kabel door nintendo naaien vind is subjectief. BigDennis verkoopt (blijkbaar, ik ken die toko niet) hier gewoon een kabel met een sticker RGB erop en dat is gewoon echt feitelijk naaien.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
[...]

Maar in theorie moet al het analoog over die kabels kunnen... Net als dat RGB en S-Video ook makkelijk over scart kunnen, maar bijna niemand dat ondersteunt...
Naaien? Dat is toch slim... elke kabel is anders, er kan geen RGB signaal over een composiet (te weinig aders) en er kan geen component over RGB (aansluiting is anders). Door te werken met convertors enzo zou het mogelijk zijn, maar heb je altijd gezeur omdat je op je Wii moet instellen welk uitgangsformaat hij gebruiken moet, of wil je 3 aansluitingen achterop je Wii hebben?

Dit is voor 95% van de mensen de beste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

BlackMage schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 08:53:
[...]

Naaien? Dat is toch slim... elke kabel is anders, er kan geen RGB signaal over een composiet (te weinig aders) en er kan geen component over RGB (aansluiting is anders). Door te werken met convertors enzo zou het mogelijk zijn, maar heb je altijd gezeur omdat je op je Wii moet instellen welk uitgangsformaat hij gebruiken moet, of wil je 3 aansluitingen achterop je Wii hebben?

Dit is voor 95% van de mensen de beste oplossing.
Component kan ook niet over een enkele tulipkabel, maar als je er 3 hebt kan je wel component er doorheen sturen. Sommige kabels hebben inderdaad meerdere aders (bijvoorbeeld SVideo) en dan zal het sturen over een enkele tulip kabel geen nut hebben... Persoonlijk heb ik wel de voorkeur voor alle uitgangen direct op een apparaat te plaatsen (zoals DVD spelers) inplaats van met kabels werken.

Dan kan je ook zelf de kwaliteit van de kabels bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
[...]

S-Video geef ik je gelijk in, maar RGB wordt door heel wat aparaten ondersteund hoor.
Da's meestal DE reden waarom mensen een scart-kabel kopen ipv composiet te blijven gebruiken.

Het hangt ook van meerdere dingen af, of combinaties die niet samenwerken.
Zoals ik hier al vertelde, mijn CRT-TV ging absoluut niet samen met de scart-kabel van DealExtreme.
Hoewel de tv het perfect deed met de rgb-scart van mijn xbox.
Nu op mijn plasma werkt de DX-kabel wel perfect. Dus gewoon de combinatie van de 2 deed het niet zoals het hoorde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Ik heb sinds afgelopen vrijdag ook een Wii, import uit de US, inclusief Wii Fit. Mooi spul, ik heb mijn PS3 sindsdien nog niet aangeraakt! (komt wel weer, maar dat terzijde).
Alleen wel jammer dat de Wii echt heel erg regio-gebonden is. De landen-instelling is alleen maar die regio, dus wel NL antillen, maar niet NL. Ook zijn alle gewichten en lengtes US maten.

Dat laatste vind ik eigenlijk wel raar. Op de Antillen rekenen ze ook gewoon met meters en kilos. Heeft iemand hier ervaring mee, is dat nog ergens in te stellen?
Op zich is het niet zo heel vervelend, maar bij de fit moet ik nu iedere keer mijn gewicht om gaan rekenen.

Nog een vraag: is het wel mogelijk om tegen EU spelers te 'brawlen', of is online gameplay ook regiogebonden?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
chrisboers schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:27:
Nog een vraag: is het wel mogelijk om tegen EU spelers te 'brawlen', of is online gameplay ook regiogebonden?
Volgens mij zou dat wel mogelijk moeten zijn. Maar dat is pas te testen sinds afgelopen week. Maar volgens mij is het geen punt. Brawl zoekt simpelweg naar de beste verbinding en die is meestal regionaal beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ja, dat is mogelijk. Ik heb een Japanse versie en kan gewoon tegen US lui spelen. Waarschijnlijk nu ook tegen Europeanen, maar nog niet geprobeerd.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Okiedo, bedankt voor de snelle reacties. Vanavond de Wii maar eens online brengen dan :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:27
Zijn er meer mensen die problemen hebben om op club nintendo te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

died_laughing schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:27:
Zijn er meer mensen die problemen hebben om op club nintendo te komen?
Ja, tomcat ligt eruit op de clender (content server voor europa).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:27
Ok dan moet ik even geduld hebben met mijn wii fit te registreren.
Heb de wii fit vandaag binnen gekregen.
Heb inmiddels al 40minuten oefeningen gedaan.
Wat is dit leuk zeg.
Nu snap waarom ie overal uitverkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

zit ook te twijfelen of ik het ga kopen :) nog geen haast opzich ... blijft wel ff.

Iemand hier bekend met de WiiWare "Star Soldier R" ?... hij komt ee beetje in de buurt van Mars Matrix... alleen jammer dat ie maar 2 levels is (star soldier).

Ik ben een beetje op zoek naar zo een soort game voor de wii...(of ps2/ps3 :P). Mars Matrix vind ik toch wel een van DE spellen met shooters/ruimteschepen.. oud soort spel, blijft leuk... maar die snelheid en chaos daar is redelijk onevenaard zover ik de spellen ken. (Rez(?) is dacht ik ook erg goed, heb ik niet gespeeld nog)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:04

Rudedadude

Maybe we were born to run

Tito129 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 08:23:
Ik heb sinds vorige week de wii. Maar de batterijen van me remote zijn alweer leeg..
terwijl ik eigenlijk maar een paar uur per dag speel.
Had niet verwacht dat ze zo snel leeg zouden gaan.
Batterijpack is zo bijna wel een must have.
Gewoon goede oplaadbare batterijen kopen, daar kan je behoorlijk lang mee doen per lading. Batterypack is ook een optie, maar heeft volgens mij minder capaciteit en om die op te laden mbv zo'n laadstation moet je de wiimotes zonder beschermhoes gebruiken.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Gitaarwerk schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:44:
zit ook te twijfelen of ik het ga kopen :) nog geen haast opzich ... blijft wel ff.

Iemand hier bekend met de WiiWare "Star Soldier R" ?... hij komt ee beetje in de buurt van Mars Matrix... alleen jammer dat ie maar 2 levels is (star soldier).

Ik ben een beetje op zoek naar zo een soort game voor de wii...(of ps2/ps3 :P). Mars Matrix vind ik toch wel een van DE spellen met shooters/ruimteschepen.. oud soort spel, blijft leuk... maar die snelheid en chaos daar is redelijk onevenaard zover ik de spellen ken. (Rez(?) is dacht ik ook erg goed, heb ik niet gespeeld nog)
Star Soldier R is echt heel erg tof. Chaos en snelheid is echt enorm en het is een echte competitiegame waarbij het simpelweg draait om je skills te perfectioneren. Vergelijkbaar met een online shooter of een racing game waarbij vaak ook maar een aantal maps/circuits echt populair zijn.

Twee levels zijn wat dat betreft absoluut geen beperking, aangezien ik alleen al een aantal uur de 2 minute mode heb gespeeld om een zo hoog mogelijke score te halen(miljoen nog niet gehaald overigens, maar dat komt door Smash Bros).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 13-06 16:28
chrisboers schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:27:
Ik heb sinds afgelopen vrijdag ook een Wii, import uit de US, inclusief Wii Fit. Mooi spul, ik heb mijn PS3 sindsdien nog niet aangeraakt! (komt wel weer, maar dat terzijde).
Alleen wel jammer dat de Wii echt heel erg regio-gebonden is. De landen-instelling is alleen maar die regio, dus wel NL antillen, maar niet NL. Ook zijn alle gewichten en lengtes US maten.
Hmm da's jammer. Ook ik heb een US Wii en zal dus ook een US Wii Fit setje gaan aanschaffen (waar heb jij de jouwe vandaan eigenlijk?). Ik zal eens kijken of een PAL Wii Fit met de freeloader aan de praat te krijgen is (ik heb m'n Wii nog niet geupdate).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

BarôZZa schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:58:
[...]

Star Soldier R is echt heel erg tof. Chaos en snelheid is echt enorm en het is een echte competitiegame waarbij het simpelweg draait om je skills te perfectioneren. Vergelijkbaar met een online shooter of een racing game waarbij vaak ook maar een aantal maps/circuits echt populair zijn.

Twee levels zijn wat dat betreft absoluut geen beperking, aangezien ik alleen al een aantal uur de 2 minute mode heb gespeeld om een zo hoog mogelijke score te halen(miljoen nog niet gehaald overigens, maar dat komt door Smash Bros).
fet :) .. nou, voor 8 euro min of meer is het wel de moeite waard dan..

ik hou wel van die chaos :)
Moet je dan tip geven om ook eens Mars MAtrix te spelen ;-)
Rudedadude schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:32:
[...]

Gewoon goede oplaadbare batterijen kopen, daar kan je behoorlijk lang mee doen per lading. Batterypack is ook een optie, maar heeft volgens mij minder capaciteit en om die op te laden mbv zo'n laadstation moet je de wiimotes zonder beschermhoes gebruiken.
ik heb gewoon een goed setje batterjien gekocht..2300mhA,gaat lang zat mee, veel goedkoper dan die wii chargers. :) (ik vind de kusntof shit eromheen een beetje conjo, dus die zijn er vanaf)

[ Voor 26% gewijzigd door gitaarwerk op 02-07-2008 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Schweino schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:15:
[...]

Hmm da's jammer. Ook ik heb een US Wii en zal dus ook een US Wii Fit setje gaan aanschaffen (waar heb jij de jouwe vandaan eigenlijk?). Ik zal eens kijken of een PAL Wii Fit met de freeloader aan de praat te krijgen is (ik heb m'n Wii nog niet geupdate).
Via Amazon. Ik verdien nog wel eens wat bij in de US, en word uitbetaald in Amazon dollars. Die dit is een mooie besteding geweest:) de fit is daar nu wel duur, $172 ofzo...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Gitaarwerk schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:23:
[...]

fet :) .. nou, voor 8 euro min of meer is het wel de moeite waard dan..

ik hou wel van die chaos :)
Moet je dan tip geven om ook eens Mars MAtrix te spelen ;-)
Mars Matrix heb ik volgens mij nog wel ergens voor de Dreamcast liggen. Alleen volgens mij amper aangeraakt vanwege de andere goede shooters en andere games voor de console. Binnenkort maar weer eens proberen.

Starsoldier is overigens niet zo'n bullethell shooter. De truc zit hem vooral in het zoveel mogelijk kapotschieten in een level zonder dood te gaan en strategisch gebruik te maken van je powerups. Doordat je nooit alles kapot kan schieten kan je dus praktisch oneindig lang je scores verbeteren(alhoewel dat natuurlijk steeds lastiger wordt in de 2 min mode, maar dan kan je overstappen op de 5 min mode, die nog veel langer zal duren om te masteren).
Maar hectisch/chaotisch is het wel ;)

[ Voor 33% gewijzigd door BarôZZa op 02-07-2008 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

heb em net aangeschaft.. leuk iets.. toch..
komt niet in de buurt van:
http://youtube.com/watch?v=Fsk1evNgCbY&feature=related :Y)
(niet dat ik dat wel kan hoor ^^)

maar tis zeker leuk... inderdaadenorme drang om perfectie te halen met dat spel. Erg leuk wederom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-06 16:53
Als ik dat hier mag vragen. Wat zjin leuke spellen voor de typische nintendo gamert die Wii Sports en Wii Play nog het leukst vind? De meeste van die spellen worden afgekraakt door reviews terwijl ze best aardig kunnen zijn. Ik ben bijvoorbeeld benieuwd of beach sports wat is.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Makkelijk schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:27:
Als ik dat hier mag vragen. Wat zjin leuke spellen voor de typische nintendo gamert die Wii Sports en Wii Play nog het leukst vind? De meeste van die spellen worden afgekraakt door reviews terwijl ze best aardig kunnen zijn. Ik ben bijvoorbeeld benieuwd of beach sports wat is.
Wii FIt past in dat straatje, al gekeken naar Mario Kart o.i.d. is ook best laag drempelig. Het probleem met de "casual" games is dat Nintendo er best veel moeite in stopt, maar andere ontwikkelaars er gewoon troep van maken(zoals Ubisoft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-06 16:53
Anoniem: 104593 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:29:
[...]

Wii FIt past in dat straatje, al gekeken naar Mario Kart o.i.d. is ook best laag drempelig. Het probleem met de "casual" games is dat Nintendo er best veel moeite in stopt, maar andere ontwikkelaars er gewoon troep van maken(zoals Ubisoft).
Ja precies! Het moet gewoon simpel zijn, leuke gezinsdingetjes die je even kan doen. Mario Kart ga ik inderdaad binnenkort halen. Hier nergens meer te krijgen, maar ik ga naar Londen over 2 weken dus ik hoop daar wat games te kunnen halen. :P En voor mezelf zelda en smash :P

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Paper Mario vond ik persoonlijk SUPERleuk, ik ben helemaal niet zo een enorme mario fan moet ik zeggen. Het leuke ervan is de 'old school' manier van spelen, gecombineerd met een hoop platte humor, (te)veel tekst, en grappige dingetjes.. controller word ook op meerdere dingetjes gebruikt, zoals wijzen om te 'revealen' van objecten. Leuk utigewerkt spel.

Zelda wellicht? erg fijne besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 16-04 09:08
Ik heb het in eerdere topics al gevraagd, maar nu nog maar een keer:
Zouden mensen interesse hebben in een inkoopactie van de Cyber Lid ?

Hij lijkt verder nergens te koop, ook niet bij import shops. In het engels mailen naar die gasten werkt niet, krijg geen antwoord.
Dus als er iemand japans machtig is en zou willen informeren of ze ook naar europa versturen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ga er maar vanuit dat als je iets ziet op een Japanse webshop ze niet buiten Japan versturen. Al helemaal niet als de site geen Engelse versie heeft. ;) Wellicht dat je ze op Ebay kunt vinden? Of een Japanner zoeken die EN Engels kan EN het voor je wilt kopen en opsturen. Succes! :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:01

SD5k

>4&X

Ik weet niet of dit al eens langs gekomen is, maar ik kan gewoon SSB:B spelen zonder de 3.3 update, heb zelfs nog geen melding gehad dat er een update vanaf de gamedisc moest worden geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Anoniem: 104593 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:29:
[...]

Zo slecht is Raving Rabbids toch niet? Ik vind het wel leuke casual games eigenlijk :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Voor hen die het interesseert. Wii Fit is momenteel op voorraad bij consoleshop.nl voor 99 euro inc verzending!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isomis
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06 22:30
hebben jullie ook wel eens dat hij soms niet een drive pakt? Ineens pakt hij de drive wel weer.

Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Een drive, of een DVD?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:15

Snippertje

Light up your life

isomis schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:40:
hebben jullie ook wel eens dat hij soms niet een drive pakt? Ineens pakt hij de drive wel weer.
Ja, vooral bij Brawl... Even ejecten en er weer in doen helpt meestal wel.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isomis
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06 22:30
gewoon het schijfje, dus DVD. Hij wilt er soms niet in en dan na een paar seconden accepteert hij de schijf :) kortom, heb een eigenwijze WII

Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

Ik dacht zelfs al aan een drive bij wii sports golf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

Deddiekoel schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:51:
Voor hen die het interesseert. Wii Fit is momenteel op voorraad bij consoleshop.nl voor 99 euro inc verzending!
Bij de MM Utrecht lagen ze gisteren voor 89,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-06 20:10
-Sander schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:41:
Ik weet niet of dit al eens langs gekomen is, maar ik kan gewoon SSB:B spelen zonder de 3.3 update, heb zelfs nog geen melding gehad dat er een update vanaf de gamedisc moest worden geïnstalleerd.
Misschien komt dat wel doordat je 3.3 niet nodig hebt voor Brawl. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wario Land: The Shake Dimension gameplay+Intro+site:
http://www.wiids.nl/article.php?id=26693

Samba de Amigio gameplay:
http://www.wiids.nl/article.php?id=26692

Ik ben nog bezig met het Mega Man 9 nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

leuk, maar....samba de amigo was toch al langere tijd bekend? Op youtube staan er filmpjes van een paar maand oud :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeboe schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:27:
leuk, maar....samba de amigo was toch al langere tijd bekend? Op youtube staan er filmpjes van een paar maand oud :p
Jup, maar dit is een nieuwe build getoond op de Japan Expo in frankrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mega Man 9 screenshots en info
http://www.wiids.nl/article.php?id=26694

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:13
Ik heb een raar probleem met de WII.
Als ik de controllers op de WII richt dan reageert hij niet. De controllers zijn gewoon goed, want menu enzo werkt. Alleen de sensor dus niet. Heb hem al uitgezet...sensor afgekoppeld en aangekoppeld. Stroom er helemaal al.

Het rare alleen is als ik de afstandbediening een kwart tot halve slag draai....dus de aansluiting van de nukchuck naar het beeld richt dan komt er wel het handje. En registreet hij bewegingen.
Lijkt wel alsof er een inverse aan staat. Goed reageert hij dan niet maar ik kan wel de menu's bereiken met het handje.

Betekent dit dat de sensor kapot is of dat er wat anders aan de hand is?

[ Voor 13% gewijzigd door Weerz op 04-07-2008 14:29 ]

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Weerz schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:28:
Als ik de controllers op de WII richt dan reageert hij niet. De controllers zijn gewoon goed, want menu enzo werkt. Alleen de sensor dus niet. Heb hem al uitgezet...sensor afgekoppeld en aangekoppeld. Stroom er helemaal al.

Het rare alleen is als ik de afstandbediening een kwart tot halve slag draai....dus de aansluiting van de nukchuck naar het beeld richt dan komt er wel het handje. En registreet hij bewegingen.
Lijkt wel alsof er een inverse aan staat. Goed reageert hij dan niet maar ik kan wel de menu's bereiken met het handje.

Misschien een rare vraag, maar heb je die sensorbalk wel onder of boven je tv? Je kan dat ding niet zomaar ergens neerzetten namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

Of een andere sterke IR bron in het blikveld van je controllers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Weerz schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:28:

1) Je moet niet op de Wii richten maar op de sensor (ir-ledjes) balk (die je normaal op of onder je tv plaatst)
2) wellicht is die stuk en heb je achter je een sterke IR bron (kaarsje, halogeen lamp oid) waar de remote dan wel op kan richten.

Je kan eens proberen een foto te maken van je sensor balk. Als het goed is neemt een (digi) cam die ir ledjes wel waar (persoonlijk geen ervaring mee). Zo kun je misschien uitsluiten of je sensor balk stuk is.

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-06 18:57
Probleem zal idd bij de sensorbalk zitten. Ik had ook een slecht reagerende wiimote. Het bleek dat de sensor balk naar achter was geschoven op de TV, waardoor de wiimote hem niet kon zien als ik op de bank zat.

-edit-

Die foto werkt waarschijnlijk wel inderdaad. Anders moet je eens de camera van je telefoon proberen. Hoe slechter de kwaliteit van de camera, hoe groter de kans dat hij infrarood kan fotograferen :)

[ Voor 33% gewijzigd door Pierz op 04-07-2008 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Laatst online: 17:13
Hij staat boven de TV.
Ben even naar de winkel gegaan om zo'n draadloze sensor te halen.
Alles werkt weer zoals het moet, dus de sensor balk is kapot.

Moet hem nu opsturen. Ach ja...kan nu toch weer even spelen :)

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201016

Heb gisteren een wii gekocht.
Veel leuke dan ik verwacht had, graphics vielen me heel erg mee.
Alleen een heel groot nadeel, mijn vader, moeder en zus willen ook de hele tijd spelen :P.

Morgen maar is mario kart wii halen.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.