Ik heb een probleem met mijn nunchuk, als ik hem inplug stopt de remote met werken. De pointer freezed waar hij stond, en hij reageert alleen nog op de home en power knoppen, maar ook bij home kan ik de pointer niet bewegen.
De nunchuk reageert hetzelfde bij allebei mijn wiimotes, dus ik ben er vrij zeker van dat het probleem bij de nunchuk zelf licht.
Ik zou alleen verwachten dat als de nunchuk kapot was dat hij niet de remote ook zou disablen. Ik heb ook op internet gezocht en heb niemand kunnen vinden die een vergelijkbare situatie heeft.
Is er hier misschien iemand die een idee heeft wat het probleem kan zijn, of die zelf (of iemand kent) een vergelijkbaar probleem heeft gehad?
P.S. De nunchuk is niet slecht behandelt, niet hard aan het koord getrokken, niet tegen muren gegooid, niet ondergedompeld in water, etc. Het ene moment werkt ie bij smash bros, het volgende moment stopt ie werken bij het booten van Zelda.
P.P.S. Ik gebruik een Bigben battery pack en recharge dock in beide wiimotes, het probleem begon ongeveer tegelijkertijd met het leeg raken van de batterij, toeval?
[
Voor 8% gewijzigd door
Anoniem: 133420 op 29-06-2008 16:03
]