|
|
Deze startpost is mede tot stand gekomen door alle enthousiaste users in het topic en in het specifiek Metroid Prime, Hoedje, Monnick en Rakkerzero
Zo, daar zijn we dan.....eindelijk aanbeland bij het legendarische deeltje 100!
Ten eerste heet het topic voortaan het Het Grote Nintendo Wii Ervaring Topic deel xx, dit heb ik aan het begin van het vorige deel voorgesteld en het leek iedereen wel een goed idee, vandaar dat de GameCube nu uit de TS-title verdwenen is. Neemt uiteraard niet weg dat er geen vragen over de GC / accesoires gevraagd kunnen worden.
Daarnaast heeft Rakkerzero speciaal voor deeltje 100 en de daarop volgende deeltjes twee nieuwe banners gemaakt! Check hierboven hoe gaaf die van deeltje 100 is, lekker feestelijkk!
De banner die ik voor deeltje 101 en verder zal gaan gebruiken ziet er als volgt uit:

Ik (en jullie waarschijnlijk ook!) vind hem prachtig en ben Rakkerzero zeer dankbaar voor het bereid zijn voor het maken van deze prachtige banners!
Dus, alle hulde naar Rakkerzero.....Bedankt man!

Ten eerste heet het topic voortaan het Het Grote Nintendo Wii Ervaring Topic deel xx, dit heb ik aan het begin van het vorige deel voorgesteld en het leek iedereen wel een goed idee, vandaar dat de GameCube nu uit de TS-title verdwenen is. Neemt uiteraard niet weg dat er geen vragen over de GC / accesoires gevraagd kunnen worden.
Daarnaast heeft Rakkerzero speciaal voor deeltje 100 en de daarop volgende deeltjes twee nieuwe banners gemaakt! Check hierboven hoe gaaf die van deeltje 100 is, lekker feestelijkk!
De banner die ik voor deeltje 101 en verder zal gaan gebruiken ziet er als volgt uit:

Ik (en jullie waarschijnlijk ook!) vind hem prachtig en ben Rakkerzero zeer dankbaar voor het bereid zijn voor het maken van deze prachtige banners!
Dus, alle hulde naar Rakkerzero.....Bedankt man!
ziet er netjes uit.
offtopic:
Kijk in de TS even bij "Post etiquette" en dan bij spoilers onder "code:"
volgens mij hoort daar nog wat onder te staan
offtopic:
Kijk in de TS even bij "Post etiquette" en dan bij spoilers onder "code:"
volgens mij hoort daar nog wat onder te staan
[ Voor 4% gewijzigd door M a r c o op 22-05-2008 19:50 ]
Ziet er mooi uit allemaal!
En goede update van alle info
En goede update van alle info
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ziet er weer goed uit
Ga niet als derde nog een keer het topic vervuilen
Trouwens... iemand al enig idee wat er op de E3 gaat komen? Zelf denk ik Kid Icarus en Mega Man voor de Wii. Zou wel leuk zijn
Trouwens... iemand al enig idee wat er op de E3 gaat komen? Zelf denk ik Kid Icarus en Mega Man voor de Wii. Zou wel leuk zijn
[ Voor 24% gewijzigd door Er!k op 22-05-2008 09:53 ]
Op aanraden van sommige hier, tenminste gelezen dat het spel leuk was heb ik het spel gekocht en wat een leuk spel. Gisteravond flink vermaakt met me vriendin.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Welk spel is je aangeraden te spelen met je vriendin, of is dat erg persoonlijk? ¬_¬;
You look like I need a drink.
boomblox, sorry vergeten. ;x Naja niet aangeraden om met me vriendin te spelen maar algemeen.
Jeej! Balonnetjes!
Zijn er uberhaupt andere topics die al op deel 100 zitten?
[ Voor 50% gewijzigd door Captain N op 22-05-2008 10:27 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 105012
Volgens mij is het WoW topic er al overheen, dus misschien kunnen we ze om advies vragen, hoe dit enorme feest te gaan vieren
Maar dit topic speelt wel vals, omdat het is uitgegroeid van het Gamecube topic
Anoniem: 259710
haha, tja, maar met discussies als welke talentbuild er het beste is voor een druid en waar je de beste droprate hebt voor een of ander rare-item gaat het hard! ik moest van mezelf kiezen, of doorgaan met wow of een wii kopen, gelukkig voor het laatste gekozen, en beter voor mijn prive leven en nu kon ik eindelijk weer es bubble bobble op de VC spelen!! (waar blijft faxanadu op de VC trouwens??)Anoniem: 105012 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:45:
Volgens mij is het WoW topic er al overheen, dus misschien kunnen we ze om advies vragen, hoe dit enorme feest te gaan vieren
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
In hoeverre is dat anders als discussies over waar games te koop zijn, en welke controller het beste is voor verschillende gamesAnoniem: 259710 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:02:
[...]
haha, tja, maar met discussies als welke talentbuild er het beste is voor een druid en waar je de beste droprate hebt voor een of ander rare-item gaat het hard!
En dan begin je nog niet eens over de verkrijgbaarheid van de hardware zelfM1lamb3r schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:12:
[...]
In hoeverre is dat anders als discussies over waar games te koop zijn, en welke controller het beste is voor verschillende games
Gister een Wii gekocht,
En krijg vandaag Mario Strikers per post binnen.
En een Component kabel
En krijg vandaag Mario Strikers per post binnen.
En een Component kabel
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
En niet te vergeten vlak voor de launch van de Wii toen gingen er ~20 pages per dag doorheen.sjekneck schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:18:
[...]
En dan begin je nog niet eens over de verkrijgbaarheid van de hardware zelf
Als ik thuis was van school moest ik me eerst weer bijlezen en ondertussen waren er alweer 2 bijgekomen
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Daar hebben we een feest gehad bij deel 150 Edit: was bij het 5-jarige bestaan van de topicreeksAnoniem: 105012 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:45:
(feestelijk achtergrondplaatje tijdens het hele deel)
[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 22-05-2008 11:47 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Oke, misschien een stomme vraag maar stel hem toch:
Kan ik zomaar japanse/amerikaanse componentkabels en andere hardware (bijv. classic controller) op mijn europese Wii gebruiken? Bij Play-Asia zijn die dingen een heel stuk goedkoper, maar er staat wel specifiek bij "Compatible with japanese hardware".
Dan een tweede vraag:
Met mijn XBOX (niet 360) had ik een RGB kabel die niet origineel was, en een kennis één die wel origineel was. Bij hem was het beeld duidelijk beter als mijne. Heb je hier bij de Wii ook last van? Of is het identiek aan de (veel te dure en slecht verkrijgbare) kabel van Nintendo?
Kan ik zomaar japanse/amerikaanse componentkabels en andere hardware (bijv. classic controller) op mijn europese Wii gebruiken? Bij Play-Asia zijn die dingen een heel stuk goedkoper, maar er staat wel specifiek bij "Compatible with japanese hardware".
Dan een tweede vraag:
Met mijn XBOX (niet 360) had ik een RGB kabel die niet origineel was, en een kennis één die wel origineel was. Bij hem was het beeld duidelijk beter als mijne. Heb je hier bij de Wii ook last van? Of is het identiek aan de (veel te dure en slecht verkrijgbare) kabel van Nintendo?
Anoniem: 104593
Hetzelfde probleem, altijd Nintendo kabels kopen.BlackMage schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:46:
Dan een tweede vraag:
Met controllers maakt het niet uit of je Amerikaanse, Japanse, Nederlandse, Duitse of wat dan ook neemt. Het enige waar je op moet letten is dat de Europese Wii geen S-Video signaal heeft en dat Amerikaanse games alleen werken met een Freeloader.
Deel 100 alweer, is de GameCube er nu definitief uit?
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 22-05-2008 11:54 ]
Ja ik heb een japanse component kabel, tenminste het product werd vanuit japan verstuurd. Mijn beeld is in ieder geval stukken beter dan de standaard RGB kabel omdat me tv de RGB moest upscalen ofzo?
Als noob op WII-gebied de taak gekregen om voor een vriend een cadeau te regelen, namelijk een lader voor 2 wii-motes incl. bijbehorende accu's. Op diverse webshops het nodige aanbod gevonden van merken als Nyko, Logic3, I-con, Big Ben & Konig (prijzen tussen de 25-43 euro).
Iemand enige ervaring met een van deze merken of eventueel een andere tip voor een kwalitatief goede dual lader?
Iemand enige ervaring met een van deze merken of eventueel een andere tip voor een kwalitatief goede dual lader?
Het zijn gewoon allemaal oplaadbare batterijen, dus je kan het beste degene nemen met de hoogste capaciteit.Sempy schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:53:
Als noob op WII-gebied de taak gekregen om voor een vriend een cadeau te regelen, namelijk een lader voor 2 wii-motes incl. bijbehorende accu's. Op diverse webshops het nodige aanbod gevonden van merken als Nyko, Logic3, I-con, Big Ben & Konig (prijzen tussen de 25-43 euro).
Die van nyko schijnt de beste te zijn.
Ik heb zelf gewoon een oplader bij de hema gehaald, kun je hem tenminste ook nog voor andere dingen gebruiken.
Ik heb zelf gewoon een oplader bij de hema gehaald, kun je hem tenminste ook nog voor andere dingen gebruiken.
Ps4/switch gamer
Ook kan je dan als de oplaadbare batterijen na x keer laden op zijn, ze gewoon vervangen.NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:11:
Die van nyko schijnt de beste te zijn.
@ TS; de laatste twee linkjes naar de vorige topics doen het niet
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
De accu's van Logic3 gaan, ondanks het feit dat ze maar 750mAh zijn, toch redelijk lang mee... We hebben een paar dagen lang een uurtje of twee/drie per dag kunnen gamen, voordat we ze weer moesten opladen.
Het lullige is wel dat de Wii steeds aan blijft geven dat ze vol zitten, tot ze plots gewoon uitvallen
Ik heb twee losse accu's met een USB kabeltje gehaald voor het opladen. Die werken aardig, maar een betere prijs-verhouding krijg je door zo'n docking station met accu's te nemen.
Het lullige is wel dat de Wii steeds aan blijft geven dat ze vol zitten, tot ze plots gewoon uitvallen
Ik heb twee losse accu's met een USB kabeltje gehaald voor het opladen. Die werken aardig, maar een betere prijs-verhouding krijg je door zo'n docking station met accu's te nemen.
Liege, liege, liegebeest!
Ik vraag me trouwens af, waarom is het niet de Nintendo Homeconsole topic?
99% van de posts zullen toch wel over de Wii gaan, maar het is altijd handig om een plek te hebben waar je eventueel nog vragen en opmerkingen over de Gamecube, N64, SNES en NES kan posten.
99% van de posts zullen toch wel over de Wii gaan, maar het is altijd handig om een plek te hebben waar je eventueel nog vragen en opmerkingen over de Gamecube, N64, SNES en NES kan posten.
Heb de orginele versie gekocht bij de Bijenkorf (Van Leest) in Amsterdam voor 10 euroBlackMage schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:46:
Dan een tweede vraag:
Volgens mij zijn de kabels bij Van Leest goedkoper.
OK, bedankt voor de reacties allemaal.cailin_coilleach schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:38:
De accu's van Logic3 gaan, ondanks het feit dat ze maar 750mAh zijn, toch redelijk lang mee... We hebben een paar dagen lang een uurtje of twee/drie per dag kunnen gamen, voordat we ze weer moesten opladen.
Ik denk dat ik dan voor de Logic3 ga, die is een stuk goedkoper dan Nyko en lijkt me voor een niet hardcore gamer voldoende.
Was er niet een retro console topic?BarôZZa schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:09:
Ik vraag me trouwens af, waarom is het niet de Nintendo Homeconsole topic?
En ik denk dat gamecube vragen hier ook nog wel inkunnen.
Ps4/switch gamer
Iedereen hier gefeliciteerd met deeltje 100!
Grappig om te zien hoe het met M4rt! is begonnen.
- Geen USB lader
- Werkt gewoon met wrist straps
- Nyko maakt goed spul
- Batterijen gaan lang mee en laden snel op
Enige nadeel is dat door de batterij en klep de wiimote iets dikker wordt waardoor hij niet meer in de Wii Zapper past. Hij past nog wel in het Wii Wheel en de Nyko Perfect Shot.
Voor is dit de beste oplossing!
Grappig om te zien hoe het met M4rt! is begonnen.
Wat vliegt de tijd tochAnoniem: 15682 schreef op zaterdag 27 april 2002 @ 14:22:
Post hier al je vragen/plaatjes/en andere leuke/vette dingen over de GameCube.
Ik ga er zelf ook een halen op 1 mei (ja 1 mei ja) met het spel : WaveRace
Jongens ik zou zeggen.. post erop los
Ik ben zelf erg tevreden over de Nyko. Voordelen volgens mij:Sempy schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:53:
- Geen USB lader
- Werkt gewoon met wrist straps
- Nyko maakt goed spul
- Batterijen gaan lang mee en laden snel op
Enige nadeel is dat door de batterij en klep de wiimote iets dikker wordt waardoor hij niet meer in de Wii Zapper past. Hij past nog wel in het Wii Wheel en de Nyko Perfect Shot.
Voor is dit de beste oplossing!
[ Voor 52% gewijzigd door Deddiekoel op 22-05-2008 13:49 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Hey,
first off: deel 100, yay
Second: voor de mensen die Final Fantasy crystal Chronicles: My Life as a King hebben en hun stadje van te voren willen maken alvorens dit toe te passen. Hier bij een link naar een flash filetje. Ik heb tot nu toe geen spyware of andere dingen gekregen dus hij zal best veilig zijn.
http://fromthegutter.org/...littlekingv1.1english.swf
first off: deel 100, yay
Second: voor de mensen die Final Fantasy crystal Chronicles: My Life as a King hebben en hun stadje van te voren willen maken alvorens dit toe te passen. Hier bij een link naar een flash filetje. Ik heb tot nu toe geen spyware of andere dingen gekregen dus hij zal best veilig zijn.
http://fromthegutter.org/...littlekingv1.1english.swf
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Nieuwe screens van de Haruhi Wii game:
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20080522/haruhi.htm (Vertaling)
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Zo, Mario Strikers is maar vaag zeg.
Veel knoppen om te leren.
Ben er echt slecht in
0-8 verloren online 1e keer.
Iemand die hem wilt ruilen tegen mario galaxy ofzo
Ben er echt slecht in
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Je bent er net meebegonnen, maar het is idd niet het beste spel op de WiiMars18 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:51:
Zo, Mario Strikers is maar vaag zeg.
Ben er echt slecht in
Ik overweeg om een schietspel aan te schaffen voor de Wii en dan ook de Wii Zapper erbij, maar werkt dat ding nu ook, ik kan me herinneren dat er vrij verdeeld op gereageerd werd een tijdje geleden. Nu is die inmiddels een tijdje uit, dus ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen ermee
Naja, werken... het is gewoon een stukje plastic natuurlijk. Dus als je Wiimote werkt, werkt je "Zapper" ook.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Het is echt ongelooflijk. Ik ben vandaag 4 winkels binnengeweest om te kijken voor een Wii Point Card. Alledrie gewoon niks
Ik verbaasde me nog het meeste dat de Makro geen Wii Point Card verkocht, terwijl ze toch een rek hadden bijna zo groot als bij de MediaMarkt.
Maargoed, uit pure wanhoop om niet nog eens de stad in te hoeven (is voor toch weer een busrit van 45 min.) heb ik er gelijk 2 besteld bij Bol.com.

Maargoed, uit pure wanhoop om niet nog eens de stad in te hoeven (is voor toch weer een busrit van 45 min.) heb ik er gelijk 2 besteld bij Bol.com.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Hoezo? Het is echt een lache spel en na een tijdje word je er steeds beter in.SaURoN schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 18:08:
[...]
Je bent er net meebegonnen, maar het is idd niet het beste spel op de Wii
Wiipoint cards kun je ook online kopen bij gamecard.nu Je betaalt online met Ideal en 2 minuten later heb je de code in je mailbox staan. Heb ik al vaker gedaan voor de Wii en vroeger voor WoW. Hoef je niet te wachten.Rakkerzero schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 19:15:
Het is echt ongelooflijk. Ik ben vandaag 4 winkels binnengeweest om te kijken voor een Wii Point Card. Alledrie gewoon niksIk verbaasde me nog het meeste dat de Makro geen Wii Point Card verkocht, terwijl ze toch een rek hadden bijna zo groot als bij de MediaMarkt.
Oh, das wel nice.ninc schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 19:35:
Wiipoint cards kun je ook online kopen bij gamecard.nu Je betaalt online met Ideal en 2 minuten later heb je de code in je mailbox staan. Heb ik al vaker gedaan voor de Wii en vroeger voor WoW. Hoef je niet te wachten.
Thanks voor de info.
Edit: gelijk maar 2 codes bij gamecard.nu besteld en mn bestelling bij Bol.com geannuleerd
Gelijk een goeie aanrader voor in de TS!
[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 22-05-2008 19:49 ]
Het is sowieso ideaal als je je bijvoorbeeld 's avonds verveelt en je hebt te weinig Wiipoints. Dan bestel je gewoon online via Ideal en heb je ze zo binnen.
En nee, ik word niet betaald om dit te zeggen:)
Edit: Misschien moet ik wel betaald krijgen voor de extra klanten die ik nu voor ze werf!
En het is goedkoper dan Bol.com!
En nee, ik word niet betaald om dit te zeggen:)
Edit: Misschien moet ik wel betaald krijgen voor de extra klanten die ik nu voor ze werf!
En het is goedkoper dan Bol.com!
[ Voor 24% gewijzigd door ninc op 22-05-2008 20:15 ]
Dat werkt inderdaad fantastisch makkelijk. Bestellen via de Wii, mail ontvangen op m'n iPod Touch, en de code invoeren op de Wii. En dat allemaal zonder uit mijn stoel te komen.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 22-05-2008 20:10 ]
Wow, dus je stuurt geld en je krijgt een code, dat is wel de uitvinding van de eeuw 
Edit: Damn dit gaat wel heel makkelijk, hopelijk komen er niet teveel vette VC games anders gaat mijn Wii opslagruimte te hard
Edit: Damn dit gaat wel heel makkelijk, hopelijk komen er niet teveel vette VC games anders gaat mijn Wii opslagruimte te hard
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 22-05-2008 20:33 ]
Hebben jullie nooit gehoord van een credit card 
Dan bestel en betaal je gewoon gelijk vanaf je Wii
Maarja... niet iedereen heeft een creditcard natuurlijk.
Dan bestel en betaal je gewoon gelijk vanaf je Wii
Maarja... niet iedereen heeft een creditcard natuurlijk.
Dat is wel 10% duurder dan in de winkel of met CC.ninc schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 19:35:
Wiipoint cards kun je ook online kopen bij gamecard.nu
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Haruhi ownt. Ik vind het dus echt balen dat zulke dingen niet naar Europa komen.Ik kan wel geckofreeloader gebruiken, maar dan zit je nog steeds met het Japans.RayNbow schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:56:
Nieuwe screens van de Haruhi Wii game:
Heb wel het idee dat dit spel dus echt helemaal nergens over gaat.
[ Voor 12% gewijzigd door danielkraak op 22-05-2008 21:20 ]
Die 10% betaal gewoon, omdat het zo makkelijk gaat en verder niet je plek af hoeft te komen. Daar heb ik wel die 2 euro voor overDukeBox schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 20:44:
[...]
Dat is wel 10% duurder dan in de winkel of met CC.
Waarom is wallie card dan wel gewoon 20 euro?Rakkerzero schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 21:34:
[...]
Die 10% betaal gewoon, omdat het zo makkelijk gaat en verder niet je plek af hoeft te komen. Daar heb ik wel die 2 euro voor over
Waarschijnlijk kunnen ze het moeilijk maken om een kaartje waar op staat "€20" voor meer dan €20 te verkopenjip_86 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:40:
[...]
Waarom is wallie card dan wel gewoon 20 euro?

Zo Wii Zapper moet ik ook nog eens halen samen met metropoint 3 ofzo
Ik heb net My Life as a King, Lost Winds en Toki Tori uit het Wii Ware koopjeshoek gehaald.
Vooral dat My Life as a King ga ik echt veel plezier mee beleven
Ik heb ook even een kijkje genomen naar die extra content voor My Life as a King om te downloaden, maar voorlopig vind ik het nog vrij duur allemaal. Ik heb even een screenshotje gemaakt zodat jullie ook een ingame shot zien van de add-on koopscherm van My Life as a King. Zo zijn ook de prijzen te zien ervan 

Voorlopig, zoals je hierboven kunt zien, is het duurste object 800 Wii punten en het goedkoopste 100 Wii punten.
Vooral dat My Life as a King ga ik echt veel plezier mee beleven

Voorlopig, zoals je hierboven kunt zien, is het duurste object 800 Wii punten en het goedkoopste 100 Wii punten.
Ik ben bang dat dat je niet gaat lukken. Ik neem aan dat je met Metropoint 3 eigenlijk Metroid Prime 3 bedoelt. Dat spel werkt niet (goed) met een Zapper. Je moet de nunchuck en remote los van elkaar kunnen bewegen. Bij de Zapper zitten ze aan elkaar vast.Mars18 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:29:
Ik heb Lost Winds binnen gehaald en het is een tof spelletje. Hier en daar wat simpel opgezet en niet echt veel variatie in gebieden, maarja wat wil je met 40MB. Het is zeker wel 1000 Wii Points waard.
Ik heb Dr. Mario gescored. Grafisch is het niet veel beter dan een GBA maar het speelt perfect. Het heeft alle elementen van het oude spel van de NES/Gameboy (can't remember) en dat nieuwe, waar je met de Wiimote de dingen moet oppakken en verschuiven brengt weer wat extra's.
Een spel dat geschikt is voor multiplayer, online EN coop mode. Dat vind ik die 10 euro wel waard (En natuurlijk om het aanschaffen via de shopchannel even te testen).
Een spel dat geschikt is voor multiplayer, online EN coop mode. Dat vind ik die 10 euro wel waard (En natuurlijk om het aanschaffen via de shopchannel even te testen).
Niks nieuwe spellen kopen, eerst mario strikers charged lerenMars18 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:29:
(ben je trouwens al is verder gegaan met swos op de 360?)
--------------
En 100 topics
Final

10 second ninja DONE
Ik denk niet dat dit mogelijk is met de Wii. Zodra je een Gamecube spel opstart zal de Wii voor 100% een Gamecube worden en de speciale Wii hardware niet meer toegankelijk zijn. Dit is dan ook de interne opslag.Sagat schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 08:21:
[...]
Niks nieuwe spellen kopen, eerst mario strikers charged leren![]()
--------------
En 100 topics, wow (en we moeten idd maar niet miere((n))neuken over alle vragen die eigenlijk gevalleltje zie OT/topicwarning zijn. Maar dit is ook van toepassing bij het 360 en ps3 topic)
Finalvoor de cube. Het mooiste is natuurlijk dat de games doorleven via de wii. Nog steeds jammer dat er nog niets bekend is over meer interne storage, want dan zou je deze games ook kunnen downen net als nu bij de 360 met de x-box1 titels kan.
Anoniem: 215024
hey ik mis boomplox in de hoofdpagina 't is geen mushave maar past wel in dat andere rijtje dacht ik zo...
verdorie wou gisteren wii points kopen ivm wii ware bijna overal hier in de buurt weer es uitverkocht
verdorie wou gisteren wii points kopen ivm wii ware bijna overal hier in de buurt weer es uitverkocht
Check 1 pagina terug. Voor 22 euro heb je 2000 wiipoint, simpelweg via iDeal, en binnen 2 minuten in je mailbox.
Anoniem: 215024
oh thnx voor de tip heb ik over het hoofd gezien.Anoniem: 105012 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:13:
Check 1 pagina terug. Voor 22 euro heb je 2000 wiipoint, simpelweg via iDeal, en binnen 2 minuten in je mailbox.
de layout van de pagina komt hier nogal brak door.
ivm beveiliging en zo.
en dan kan je niet alle berichten goed lezen en zo.
trouwens alle mensen nog gefelicteerd met halen van topic no 100 op naar de 200
Vond ik nog wel meevallen hoor, de hoeveelheid variatie. Ik zou voor een spel met deze gameplay zo de volle mep ook betalen. Maar dan moet 'ie wel wat langer uiteraardAnoniem: 104593 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 00:17:
Ik heb Lost Winds binnen gehaald en het is een tof spelletje. Hier en daar wat simpel opgezet en niet echt veel variatie in gebieden, maarja wat wil je met 40MB. Het is zeker wel 1000 Wii Points waard.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
De mate waarin controle is uit te oefenen op de omgeving, en de precisie ervan, vind ik wel erg goed gedaan. Als ze voor €45,- een volledig spel hiervan uitbrengen, met een mooie verhaallijn, flink uitdagende eindbazen, en een verlengde spelduur, dan is de voor mij een zekere koop.
haha nee , wat een spelSagat schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 08:21:
[...]
Niks nieuwe spellen kopen, eerst mario strikers charged leren![]()
--------------
En 100 topics, wow (en we moeten idd maar niet miere((n))neuken over alle vragen die eigenlijk gevalleltje zie OT/topicwarning zijn. Maar dit is ook van toepassing bij het 360 en ps3 topic)
Finalvoor de cube. Het mooiste is natuurlijk dat de games doorleven via de wii. Nog steeds jammer dat er nog niets bekend is over meer interne storage, want dan zou je deze games ook kunnen downen net als nu bij de 360 met de x-box1 titels kan.
heb de wii gun bij bol.com voor 10 euro besteld, + bij 12game het spel Medal of Honor Heroes 2 besteld.
Dit lijkt me erg gaaf met die gun, online lijkt me ook leuk. en de filmpjes zien er goed uit
Nu stop ik wel ff met spellen kopen
800 punten voor een item in My Life As A King?! Lang leve de elf-installer dan maar.
Die 800 punten is die 3 eronder bij elkaar. Je krijgt nog 1 euro korting. 
Neemt natuutlijk niet weg, dat het echt veel te duur is. Minstens door de helft die prijzen, want dit slaat eigenlijk nergens op.
Neemt natuutlijk niet weg, dat het echt veel te duur is. Minstens door de helft die prijzen, want dit slaat eigenlijk nergens op.
Da's nou echt weer zo'n sneue reactie. Da's even duur als een bioscoopkaartje en je doet er stukken langer mee.BarôZZa schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:50:
800 punten voor een item in My Life As A King?! Lang leve de elf-installer dan maar.
Niet zeiken maar gewoon dokken als je wilt spelen.
Anyway, leuk linkje:
japanse manual
Misschien een domme vraag, maar wat kan je met die items dan?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
vanaf vandaag of morgen ben ik ook wat meer nintendo gamer geworden, ik heb dan geen wii (i.v.m. geld) maar een gamecube, via ebay uitgezocht.
dit word de 3de nintendo console die ik dan heb (gehad), NES heb ik begin jaren 90 gehad en 3 jaar geleden heb ik een SNES gekocht met een paar spelletjes erbij. Nu dan een gamecube erbij omdat daar toch wel aardig wat vette singleplayer spellen bij zitten. de eerste game die ik heb gehaald is Eternal Darkness, die heb ik in het begin van de gamecube weleens bij een vriend gespeeld en die vond ik wel vet. Later gaat hier nog Metroid Prime (2), zelda, misschien mario sunshine en waarschijnlijk nog mariokart bijkomen, later misschien nog meer maar dit vind ik wel een lang genoeg lijstje voor nu vooral als je die samenvoegd met de games die ik op de PS3 nog wil (uit)spelen: GTAIV, Condemned 2, Metal Gear Solid 4.
hopelijk komt het pakje vanavond en mag ik me vanaf vandaag dan de trotse eigenaar van een zwarte gamecube noemen.
*edit* 1 minuut later stond de bezorger met het pakketje aan de deur, ziet er goed uit alleen controller is ernstig afgesleten en ziet er niet echt denderend meer uit, nu nog wachten op het spel en ik ga ook maar eens kijken voor een RGB kabel en tegelijekrtijd dus ook maar een nieuwe controller
dit word de 3de nintendo console die ik dan heb (gehad), NES heb ik begin jaren 90 gehad en 3 jaar geleden heb ik een SNES gekocht met een paar spelletjes erbij. Nu dan een gamecube erbij omdat daar toch wel aardig wat vette singleplayer spellen bij zitten. de eerste game die ik heb gehaald is Eternal Darkness, die heb ik in het begin van de gamecube weleens bij een vriend gespeeld en die vond ik wel vet. Later gaat hier nog Metroid Prime (2), zelda, misschien mario sunshine en waarschijnlijk nog mariokart bijkomen, later misschien nog meer maar dit vind ik wel een lang genoeg lijstje voor nu vooral als je die samenvoegd met de games die ik op de PS3 nog wil (uit)spelen: GTAIV, Condemned 2, Metal Gear Solid 4.
hopelijk komt het pakje vanavond en mag ik me vanaf vandaag dan de trotse eigenaar van een zwarte gamecube noemen.
*edit* 1 minuut later stond de bezorger met het pakketje aan de deur, ziet er goed uit alleen controller is ernstig afgesleten en ziet er niet echt denderend meer uit, nu nog wachten op het spel en ik ga ook maar eens kijken voor een RGB kabel en tegelijekrtijd dus ook maar een nieuwe controller
[ Voor 13% gewijzigd door iwaarden op 23-05-2008 14:59 ]
Valt me op dat jij maar zeurt en zeurt over nintendo , maar ondertussen weinig koopt er vanBarôZZa schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:50:
Zozo Viral Marketing van software piraten.
@Killah
Je moet zeker Resident Evil 4 kopen als je die nog niet hebt gespeeld en F-Zero GX is ook geweldig. Aangezien je over MGS4 begint kun je misschien nog even je Metal Gear kennis ophalen met MGS: Twin Snakes.
@Killah
Je moet zeker Resident Evil 4 kopen als je die nog niet hebt gespeeld en F-Zero GX is ook geweldig. Aangezien je over MGS4 begint kun je misschien nog even je Metal Gear kennis ophalen met MGS: Twin Snakes.
Resident Evil 4 heb ik destijds al op de PS2 gespeeld, zeer vet spel dat welAnoniem: 104593 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:06:
Zozo Viral Marketing van software piraten.![]()
@Killah
en MGS heb ik net voor €5,- PS1 gekocht zodat ik die op mijn PS3 kan doen, gamecube versie is ook beetje aan de dure kant vind ik met alle games die ik nog wil hebben, begint een collectors item te worden, als ik hem goedkoop tegenkom haal ik hem wel.
ik heb alleen 1 vraagje, toen ik de SNES heb gekocht had ik er een GC RGB scart kabel bijgekocht, omdat deze zwart/wit/geen beeld gaf heb ik deze moeten "modden" door 3 weerstandjes uit de kabel te halen. is deze kabel nu nog te gebruiken met de gamecube of blaas ik dan mij TV ingang op of iets dergelijks
[ Voor 3% gewijzigd door iwaarden op 23-05-2008 15:16 ]
Je zult niet je TV ingang opblazen maar ik denk ook niet dat de kabel gaat werken.KillaH87 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:15:
[...]
Resident Evil 4 heb ik destijds al op de PS2 gespeeld, zeer vet spel dat wel
en MGS heb ik net voor €5,- PS1 gekocht zodat ik die op mijn PS3 kan doen, gamecube versie is ook beetje aan de dure kant vind ik met alle games die ik nog wil hebben, begint een collectors item te worden, als ik hem goedkoop tegenkom haal ik hem wel.
ik heb alleen 1 vraagje, toen ik de SNES heb gekocht had ik er een GC RGB scart kabel bijgekocht, omdat deze zwart/wit/geen beeld gaf heb ik deze moeten "modden" door 3 weerstandjes uit de kabel te halen. is deze kabel nu nog te gebruiken met de gamecube of blaas ik dan mij TV ingang op of iets dergelijks
ik probeer het liever ook niet, dan ga ik ff in de stad kijken of ze nog ergens een goedkope hebben, anders weer richting ebayAnoniem: 104593 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:22:
[...]
Je zult niet je TV ingang opblazen maar ik denk ook niet dat de kabel gaat werken.
Ik vind de PoP games ook een dikke aanrader op de GC. Volgens mij zijn die ook nog wel goedkoop te vinden!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ik heb al gevonden dat de Nyko laad stations de betere zijn op het moment voor de Wii-motes. We hebben op het moment die condooms er omheen zitten, maar ik kan nergens vinden of je ze dan nog in de lader kunt steken. Of, dat er andere laadstations zijn waar dit wel bij kan.
Ik vermoed het niet , bij die van mij moeten ze er iig vanaf.Arunia schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:43:
. We hebben op het moment die condooms er omheen zitten, maar ik kan nergens vinden of je ze dan nog in de lader kunt steken. Of, dat er andere laadstations zijn waar dit wel bij kan.
En als ik op internet zo rondkijken , zijn de afbeeldingen van de laadstations met wii-motes erin allemaal zonder rubberen hoes
www.degroot-it.nl
Ik dok wanneer ik daar zin in heb en zeik voor de rest ook niet. Vind het wel lachwekkend dat mensen 8 euro lappen voor een paar items in een downloadbare game(die in mijn ogen nog vrij matigjes is).QuarK schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:59:
[...]
Da's nou echt weer zo'n sneue reactie. Da's even duur als een bioscoopkaartje en je doet er stukken langer mee.
Niet zeiken maar gewoon dokken als je wilt spelen.
Ik heb hier rond de 10 originele Wii spellen liggen, 2 Wii Point kaartjes, een N64, een Virtual Boy en een Gameboy Micro met tig games. Valt dus wel mee lijkt meSaURoN schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:55:
[...]
Valt me op dat jij maar zeurt en zeurt over nintendo , maar ondertussen weinig koopt er vanTjaaaaa don't bother complaining then
Het gaat me gewoon om 8 euro voor een item in een downloadbare game. Tsja. Wat de gek ervoor geeft zullen we maar zeggen dan.
Voor de rest zeur ik nergens over, ik ben maar al te blij met de elf-loaders van tegenwoordig
[ Voor 36% gewijzigd door BarôZZa op 23-05-2008 16:03 ]
Kan je voor dat geld niet beter een setje van 4 goede (2800mah ofzo) AA batterijen en een snellader kopen? Die gaan een stuk langer mee en je beperkt je niet in andere accesoires voor de wiimote.
ff de stad in geweest, geen RGB kabel te vinden, alleen voor de wii en als ik die aansluiting zo bekijk kan die niet meer in de gamecube dus die haal ik dan wel van ebay ofzo
spellen heb ik ook alleen bij de gameshop gevonden maar die vroeg veel te veel voor die spellen (naar mijn mening) en hij had geen metroid prime dus die zoek ik ook wel verder via ebay.
spellen heb ik ook alleen bij de gameshop gevonden maar die vroeg veel te veel voor die spellen (naar mijn mening) en hij had geen metroid prime dus die zoek ik ook wel verder via ebay.
Ook bij een Intertoys gekeken?KillaH87 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:52:
ff de stad in geweest, geen RGB kabel te vinden, alleen voor de wii en als ik die aansluiting zo bekijk kan die niet meer in de gamecube dus die haal ik dan wel van ebay ofzo
Daar hebben ze vaak kabels voor oudere systemen liggen ivm oude voorraad..
(daar heb ik er laatst 1 voor €5 kunnen krijgen...)
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
hmm, daar kom ik inderdaad niet zo vaak, ik zal er morgen even langs gaanMichael Knight schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 18:18:
[...]
Ook bij een Intertoys gekeken?
Daar hebben ze vaak kabels voor oudere systemen liggen ivm oude voorraad..
(daar heb ik er laatst 1 voor €5 kunnen krijgen...)
Begin Wii Sports steeds leuker te vinden, vooral het Tennis. Gewoon dat slaan is zo leuk.
Top Spin 3 lijkt me daarom echt super op de Wii ?
Wie gaan dat spel halen ?
Als de besturing goed is uitgevoerd wel en niet zo bagger als bv met tabletennis. Dat vind ik dus niet fijn werkenMars18 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 21:12:
Begin Wii Sports steeds leuker te vinden, vooral het Tennis. Gewoon dat slaan is zo leuk.
Ben wel benieuwd naar gameplay filmpje er van.
Shots zien er erg goed uit voor de Wii
Shots zien er erg goed uit voor de Wii
Anoniem: 93354
Gisteren lost winds gedownload, ziet er best wel leuk uit. Maar heel even gespeeld omdat ik gewoon zo weinig tijd heb maar het ziet er vet uit, lekker stylish. De muziek is uber rustgevend, wat maar goed is ook want 5 minuten eerder vloog mijn wiimote haast weer richting tv omdat ik weer eens werd genaait door mariokart en het lijkt ook wel lekker te spelen. Lijkt een beetje op die kirby game op de DS kwa idee. Alleen wel jammer dat je niet zelf kan saven en dat het mij niet duidelijk is wanneer je nou bij een save point ben of niet.
Vind het persoonlijk trouwens wel dieptriest hoe het mogelijk is dat een wiiware game als lost winds wat je 10 euro kost er stukken beter uitziet en veel beter aanvoelt (en waarschijnlijk nog leuker is ook) dan veel wii games waar gewoon de volle prijs voor word gevraagd.
Vind het persoonlijk trouwens wel dieptriest hoe het mogelijk is dat een wiiware game als lost winds wat je 10 euro kost er stukken beter uitziet en veel beter aanvoelt (en waarschijnlijk nog leuker is ook) dan veel wii games waar gewoon de volle prijs voor word gevraagd.
Savepoints zijn de totempalen die in de wereld staan. Z drukken als je er bij staat. De game is inderdaad mooier en leuker om te spelen dan een hoop andere Wii titels. Het blijft wel(begrijpelijk) achter bij andere retail Wii games.Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 23:05:
Gisteren lost winds gedownload, ziet er best wel leuk uit. Maar heel even gespeeld omdat ik gewoon zo weinig tijd heb maar het ziet er vet uit, lekker stylish. De muziek is uber rustgevend, wat maar goed is ook want 5 minuten eerder vloog mijn wiimote haast weer richting tv omdat ik weer eens werd genaait door mariokart en het lijkt ook wel lekker te spelen. Lijkt een beetje op die kirby game op de DS kwa idee. Alleen wel jammer dat je niet zelf kan saven en dat het mij niet duidelijk is wanneer je nou bij een save point ben of niet.
90710
Volgens mij snap je de bedoeling van WiiWare niet? Het is juist bedoeld om ontwikkelaars er toe te zetten om risico's te nemen, hierdoor komen er games die beter op de Wii thuishoren dan de 800ste PS2 port.Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 23:05:
Ja, maar hij bedoelt, dat een "klein" onafhankelijk spelletje van 10 euro betere production values lijkt te hebben dan de meeste third party full retail Wii games van het moment, en dat dat raar is. En daar heeft ie gelijk in.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Dat klopt. Nintendo is nog altijd de populairste spelconsole onder de 'kleintjes' en dat geeft de Wii een imago dat het niet verdient. En de third party uitgevers vinden dat een excuus om minder aandacht te besteden aan een goede game. Als spellen al dan niet direct worden geport van een ander systeem wordt 80% van het budget gebruikt om de naam Barbie, Lego of <random disney naam> te mogen dragen. Alle spelconsoles hebben hier wel last van, maar om bovenstaande reden de consoles van Nintendo het meest.Willybubba schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 09:57:
Ja, maar hij bedoelt, dat een "klein" onafhankelijk spelletje van 10 euro betere production values lijkt te hebben dan de meeste third party full retail Wii games van het moment, en dat dat raar is. En daar heeft ie gelijk in.
Maar ondanks dit alles heeft Nintendo wel de meeste goede games van alle andere consoles. Dit zijn vrijwel alle spellen die Nintendo zelf heeft gemaakt. Ik zie zelden reviews van Nintendo spellen die minder dan een 8 scoren. Als ik kijk naar de games voor de xbox 360 of ps3 dan zie ik verdacht weinig leuks er tussen zitten omdat het allemaal doodgebruikte concepten zijn die alleen grafisch vernieuwend zijn.
All-in-all, het is niet zo slecht met Nintendo gesteld. Maar ik verwacht dat Wii Ware op den duur net zo vervuild wordt als de retail games. Vol met promotionele games en demo's.
Voor de liefhebber van sterrepunten:
had 2 kororimpa blaadjes in mn hoesje zitten en je kunt een spel slechts 1 maal registreren. Beetje vreemd, stel je voor dat een spel gejat word/kapot gaat, geef je weer geld uit en heb de punten niet nog eens. Maar ok.
08WT5TAL4Z419CLX - Kororimpa
Eerste is een nul of een o. Denk de eerste overigens. Veel plezier ermee.
had 2 kororimpa blaadjes in mn hoesje zitten en je kunt een spel slechts 1 maal registreren. Beetje vreemd, stel je voor dat een spel gejat word/kapot gaat, geef je weer geld uit en heb de punten niet nog eens. Maar ok.
08WT5TAL4Z419CLX - Kororimpa
Iemand was sneller dan ik
Wel bedankt dat je het deelde!
Wel bedankt dat je het deelde!
En bedankt ! kwam net 100 punten tekort.T4F.nl_Muad schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 13:29:
Voor de liefhebber van sterrepunten:
op de 2de hands winkels na is er hier 1 winkel in de stad die nog gamecube spul verkoopt, de top1toys, 1 probleempje, games kosten €40 en een scartkabel was nog €30 beetje teveel vind ik zelf
-edit- nevermind
[ Voor 91% gewijzigd door T4F.nl_Muad op 24-05-2008 14:50 ]
Gewoon lekker op ebay halenKillaH87 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 14:01:
op de 2de hands winkels na is er hier 1 winkel in de stad die nog gamecube spul verkoopt, de top1toys, 1 probleempje, games kosten €40 en een scartkabel was nog €30 beetje teveel vind ik zelf
Daar heb ik ook nog veel gamecube pareltjes vandaan gehaald.
Ik mis alleen nog tales of symphonia and paper mario die ik wil maar die zijn redelijk duur helaas.
Ik bezit de hele top 30 van cube spellen volgens metacritic (op de nfl, tiger woods en madden spellen na)
Ps4/switch gamer
De Freeloader is als het goed is vanaf nu niet meer nodig om imports te kunnen spelen. Het langverwachte Homebrew Channel dat met de Twilight Hack te laden is, is vandaag gereleased, en daarmee kun je gebruik maken van Gecko Regionfree (in het hbc_apps.tar.gz bestandje)
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Dit topic is gesloten.
Let op:
Homebrew zien we hier liever niet besproken worden, laat staan specifieke vragen over spellen emuleren...
Homebrew zien we hier liever niet besproken worden, laat staan specifieke vragen over spellen emuleren...