In principe voldoet de standaard bar prima, maar er zijn zat situaties waarbij je juist een draadloze wilt gebruiken (bijv. bij mij thuis, ik speel altijd op een beamer en kan met zo'n draadloze zelf bepalen waar ik wil zitten en kan zo dat ding heel gemakkelijk meenemen). Ik heb die trouwens van Nyko, prima ding! (Heb hem al een jaar, gebruikt 4 batterijen, wel aardig veel en is ook niet zuinig, maar schakelt zichzelf wel uit na 2u ofzo, dus dat is wel handig. Gaan AA's in)
Okiedo, dan hou ik het eerst bij die standaard bar. was niet echt van plan hem vaak te gaan verslepen. Dank voor de snelle reactie.
-
Bij de FRS in Groningen lagen er gisteren nog 3(!!). Heb zelf niet gekocht, heb afgelopen week de Wii, extra wiimote, Mario Kart Wii en Brain Training gekocht. Het is even over, aangezien ik druk aan het sparen ben voor mijn 5 maanden rondreis in Zuid-Oost Azie en liever Super Paper Mario eerst wil hebbenrajackar schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:50:
[...]
Ohh!
Waar heb je die gescoord? Tot nu toe heb ik hem nog nergens kunnen vinden namelijk.
Ben enorm benieuwd naar deze games.
Ik mis namelijk die uitgebreide en super gepolijste games op de wii en heb goede hoop voor okami
Als je wil, kan ik hem wel voor je kopen, en opsturen?
Ik heb het originele bericht niet gelezen, dus kan daarom niet oordelen over de exacte inhoud.
Of iemand een spel illegaal download of netjes koopt vind ik niet belangrijk. Ieder mag voorzich die keuze maken zonder dat ik zijn/haar mening over dat product meer of minder waard ga vinden.
Of iemand een spel illegaal download of netjes koopt vind ik niet belangrijk. Ieder mag voorzich die keuze maken zonder dat ik zijn/haar mening over dat product meer of minder waard ga vinden.
Reviews waren er nog niet, boeken kunnen lenen bij de bibliotheek en altijd nog aanschaffen. Bovendien is het iets anders dan jatten aangezien je niks ontneemt. Je slaat de plank dus totaal mis.Captain N schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:12:
[...]
Een review lezen voordat je hem koopt is natuurlijk ook een optie, daar hoef je hem niet illegaal voor te downloaden/spelen. Je jat toch ook geen boeken uit de boekwinkel omdat je het verhaal achteraf gezien misschien wel vindt tegenvallen?
Voor de rest worden hier dagen voor de release fullpriced games(*kuch* Top Spin 3, Smash Bros etc *kuch*) besproken die toevallig dezelfde dag op een torrentsite stonden. Het nut van een policy ontgaat me overigens geheel wanneer mensen op willekeurige momenten ervanaf wijken. Zeker niet wanneer er nog eens een dergelijke kinderachtige edit geplaatst wordt, die veel meer in het rijtje valt van flamen dan mijn oorspronkelijke bericht.
BaroZZa. Die logica is elke keer in elke discusse besproken. Ga er lekker weer over beginnen

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
kan echt niet wachten tot vrijdag! Eindelijk Smash Brothers
daarnaast ben ik ook nog met Metroid Prime 3 bezig, en stond vandaag op het punt Okami te kopen...
Okami komt wel als ik met MP3 en SSB klaar ben..
Wat is nintendo toch weer lekker bezig!!! eindelijk! na die puinhoop van een Gamecube
Maar wat ziet SimCity er trouwens brak uit zeg. Als je stad wordt aangevallen door die draken OMG wat ziet dat er fout uit
Okami komt wel als ik met MP3 en SSB klaar ben..
Wat is nintendo toch weer lekker bezig!!! eindelijk! na die puinhoop van een Gamecube
Maar wat ziet SimCity er trouwens brak uit zeg. Als je stad wordt aangevallen door die draken OMG wat ziet dat er fout uit
Nintendo SWITCH! FTW
Zo, het legendarische deeltje numero 100 zit aan de 1000 reacties. Dus.....we gaan verder in deeltje 101!
Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 101
Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 101
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.
Let op:
Homebrew zien we hier liever niet besproken worden, laat staan specifieke vragen over spellen emuleren...
Homebrew zien we hier liever niet besproken worden, laat staan specifieke vragen over spellen emuleren...