Je kon toch gratis een nieuwe freeloader van datel krijgen?Tenminste dat werd steeds gezegd toch? Nou aanvragen dus
Welke versie van gecko region Free? Ik lees hierDeddiekoel schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:13:
Ik heb dus inmiddels FW 3.3 draaien en ik heb gisteren geprobeerd mijn US versie van Smash Bros. te spelen. Tot mijn grote teleurstelling werkte hij niet...
Ik had HBC al op 3.2 geinstalleerd inc. Gecko Region Free. Deze heeft de upgrade overleefd maar als ik dus Smash Bros. probeer werkt hij nietDe app laad wel en hij herkend de disc ID, maar het groene scherm dat normaal een tijdje in beeld komt flitst nu voorbij en daarna is het beeld zwart
Ik ga nu denk ik mijn US games te koop zetten en koop dan wel de PAL versie van Smash. Wel jammer dat ik dan alles weer opnieuw moet doen...
http://www.usbgecko.com/forums/showthread.php?t=290
dat het idd niet met alle versies werkt
*kuch*
http://www.usbgecko.com/forums/showthread.php?p=2059
[ Voor 3% gewijzigd door shades684 op 23-06-2008 11:00 ]
Windows 7 - There Haven’t Been This Many Leaks Since Watergate
Je kan gewoon je Zelda savegame restoren vanaf een SD card. Heb het zelf ook gedaan zonder problemen. Het enige waar je op moet letten is dat je de juiste directory structuur aanhoudt, maar die maakt de Wii zelf al aan.DukeBox schreef op zondag 22 juni 2008 @ 20:08:
[...]
Het punt is dat de ik de zelda savegame ook niet kwijt wil.. (ben bijna op het eind) nu heb ik die wel op SD staan maar weet niet of je dat zomaar kan restoren ?
(Probeer dat meestal pas uit als ik het heb uitgespeeld)
Ik had wel al 3.3 firmware geladen (ook om te kijken of dan de problemen weg zouden zijn) maar wiihack heeft al een nieuwe versie.. dus als ik op het punt sta hem op te sturen ga ik dat toch maar even doen.
uhm...
Verwijderd
Ik kreeg deze mail van Gameseek:SaURoN schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:18:
Je kon toch gratis een nieuwe freeloader van datel krijgen?Tenminste dat werd steeds gezegd toch? Nou aanvragen dus
De oplossing die DATEL heeft gegeven is dus om iedere game (dus ook PAL games) op te starten via de Freeloader waardoor je de Firmware 3.3 niet installeerd.==========================================================
Freeloader for Wii (NintendoWii)
==========================================================
We have received this from Datel today regarding Freeloader - and we wanted to let you know this important information ASAP to keep you informed:
*** Please note, due to circumstances beyond our control Wii Freeloader is not compatible with latest version Wii firmware 3.3 and higher, just released (released as an online update 17/06/2008). You can continue to use Wii Freeloader perfectly with any Wii console running firmware 3.2 and below. If you upgrade to Wii firmware 3.3 or higher this WILL disable the Freeloader function and it will stop working for all future use on all import games. ***
I have included Extensive information about this at the bottom of this email, with thanks.
Please vote for us as Video Game Retailer of the year here: http://www.computerandvideogames.com/joystick/vote.php
Best Regards,
Steve
Team Gameseek
www.gameseek.co.uk
** VERY IMPORTANT – PLEASE READ **
For 99% of all users they will not be effected by the new firmware 3.3 upgrade providing that they do not upgrade their console and follow / continue to follow correct loading instructions for the Freeloader, as clearly outlined in manual. The Freeloader should be used / loaded for all games from all regions and should not be used just for import games only… I repeat the Freeloader should be used when loading any games from any country or any region. For example if you live in Germany you should still use Freeloader when loading German games and also Freeloader should be used when loading import games. Freeloader should be used on ALL games from anywhere in the Universe.
Using the Freeloader correctly disables parts / elements of all/most future updates.
Below please find Freeloader instruction manual. There are several references to upgrades, however I have highlighted in RED two sections, relating to usage of Freeloaders with all games from all regions.
Hmmm, het schijnt zo te zijn dat er een speciale Gecko Region Free is voor Smash Bros. vanavond dus maar eens wat meer testen met de andere games. Zou mooi zijn natuurlijk. Wellicht dat ik nog steeds ga verkopen maar eerst ff dit checken.shades684 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:39:
[...]
Welke versie van gecko region Free? Ik lees hier
http://www.usbgecko.com/forums/showthread.php?t=290
dat het idd niet met alle versies werkt
*kuch*
http://www.usbgecko.com/forums/showthread.php?p=2059
Bron: http://wii.qj.net/Gecko-R...-Channel/pg/49/aid/120546
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen als er games komen die 3.3 echt nodig hebben om te kunnen afspelen.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Volgens mij bevat 3.3 amper/geen fixes/functionaliteit die games echt nodig zouden moeten hebben. Maar het zal vast niet lang duren idd...Captain N schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:48:
Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen als er games komen die 3.3 echt nodig hebben om te kunnen afspelen.
Nee ok, maar wellicht een volgende update wel. En je kunt ergens in je game ook natuurlijk gewoon een if(!nieuwe firmware) error; inbouwen, daar hoeft het niet essentieel voor het spel voor te zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door Captain N op 23-06-2008 12:59 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Maar door het omzeilen van deze 'check' kan het spel toch gespeeld worden omdat het niet afhankelijk is van 'echte' nieuwe functies van de nieuwe firmware. Zodra dat wel zo is, kan je die firmwarecheck nog wel omzeilen maar dan kan het spel dus niet meer correct werken omdat die nieuwe functionaliteit niet aanwezig is.Captain N schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:59:
Nee ok, maar wellicht een volgende update wel. En je kunt ergens in je game ook natuurlijk gewoon een if(!nieuwe firmware) error; inbouwen, daar hoeft het niet essentieel voor het spel voor te zijn.
ik zie hier in de startpost staan dat Animal Crossing nu vrijdag uitkomt? foutje neem ik aan? Kan namelijk nergens iets nuttigs vinden over deze titel.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Games kunnen geen 3.3 eisen, games kunnen alleen IOS versies specificeren.
Dus alles opstarten via de Freeloader zal zeker werken.
Dus alles opstarten via de Freeloader zal zeker werken.
Maar hoe wou de al bestaande Freeloader zo'n check afvangen?BlackMage schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:11:
Maar door het omzeilen van deze 'check' kan het spel toch gespeeld worden omdat het niet afhankelijk is van 'echte' nieuwe functies van de nieuwe firmware. Zodra dat wel zo is, kan je die firmwarecheck nog wel omzeilen maar dan kan het spel dus niet meer correct werken omdat die nieuwe functionaliteit niet aanwezig is.
Mijn foto's op Flickr.
Nouja lekker dan ze hebben aangegeven, dat als het geblocked zou worden je een nieuwe versie kreeg die werkteVerwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:43:
[...]
Ik kreeg deze mail van Gameseek:
[...]
De oplossing die DATEL heeft gegeven is dus om iedere game (dus ook PAL games) op te starten via de Freeloader waardoor je de Firmware 3.3 niet installeerd.
Duurt niet lang en games hebben gewoon 3.3E nodig of hoger
Verwijderd
Jup, dus moet je de methode gebruiken die er ook voor Smash Bros. was, maar dan voor ieder spel. Dus een deel van de 3.3 update installen via een game, en voortaan ieder spel PAL of NTSC afspelen met de Freeloader. Ik begin er steeds meer aan te denken om toch de PAL versie van Smash Bros. Brawl te halen. Een probleem is alleen dat ik dan mijn savegames kwijt ben(heb een total play time van 40 ofzo en 70% van de challenges). Daarnaast heb ik dan twee keer dezelfde game gekocht en dat is dan weer zonde van het geld.SaURoN schreef op maandag 23 juni 2008 @ 15:53:
[...]
Nouja lekker dan ze hebben aangegeven, dat als het geblocked zou worden je een nieuwe versie kreeg die werkteMaarja is zeker lastig als ze gebruik maken van een exploit die daarna niet meer werkt...
Duurt niet lang en games hebben gewoon 3.3E nodig of hoger
Maar hoe maak ik dan een backup van mijn huidige zelda MK Wii ?Smoonshine schreef op maandag 23 juni 2008 @ 11:56:
Je kan gewoon je Zelda savegame restoren vanaf een SD card. Heb het zelf ook gedaan zonder problemen. Het enige waar je op moet letten is dat je de juiste directory structuur aanhoudt, maar die maakt de Wii zelf al aan.
[ Voor 3% gewijzigd door DukeBox op 23-06-2008 20:45 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Met zo'n avatar is er maar 1 antwoord mogelijk: RTFM.DukeBox schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:46:
[...]
Maar hoe maak ik dan een backup van mijn huidige zelda savegame ?
Die heb ik gelezen, in de handleiding van Zelda MK Wii wordt er geen woord over gerept. In de Wii manual staat er dat je via geheugen beheer deze kan kopieëren.. doe je dat dan krijg je de melding 'deze gegevens kunnen niet worden gekopieërd'.. dus mag jij me vertellen in welke FM staat hoe het moet.QuarK schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:57:
Met zo'n avatar is er maar 1 antwoord mogelijk: RTFM.
Verwijderd
Zo afgelopen zaterdag Okami gescoord voor de Wii,
wat een pracht game
is dit maar je moet wel van de stijl houden ! ik dacht dat dat spel ergens pas in augustus kwam , maar goed kan het verkeerd gedacht hebben
Als je via Wii opties en geheugenbeheer bij je savegames bent kun je die van Zelda in princiepe naar SD kopieren. Als hij bij je Zelda savegame die melding geeft is dat heel gek. Weet je zeker dat je SD kaartje als FAT is geformateerd?DukeBox schreef op maandag 23 juni 2008 @ 20:15:
[...]
Die heb ik gelezen, in de handleiding van Zelda wordt er geen woord over gerept. In de Wii manual staat er dat je via geheugen beheer deze kan kopieëren.. doe je dat dan krijg je de melding 'deze gegevens kunnen niet worden gekopieërd'.. dus mag jij me vertellen in welke FM staat hoe het moet.
Ook al hou je niet van de stijl... het went vanzelf. Ik had op het begin ook zo iets van hmmm...Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 20:18:
Zo afgelopen zaterdag Okami gescoord voor de Wii,wat een pracht game
is dit maar je moet wel van de stijl houden ! ik dacht dat dat spel ergens pas in augustus kwam , maar goed kan het verkeerd gedacht hebben

Had me er wat anders bij voorgesteld... maar na 2 uurtjes spelen is het gewoon een super lekker spel. Zo ontzettend veel items en een grote map om dingen in te ontdekken. Tuurlijk, de stijl is anders dan Zelda maar toch is het redelijk vergelijkbaar. In ieder geval heerlijk uniek. Ik hou ervan!
[ Voor 36% gewijzigd door Victorio op 23-06-2008 20:21 ]
Excuus.. door de zelda hack heb ik e.e.a. door elkaar gehaald.Victorio schreef op maandag 23 juni 2008 @ 20:19:
Als je via Wii opties en geheugenbeheer bij je savegames bent kun je die van Zelda in princiepe naar SD kopieren. Als hij bij je Zelda savegame die melding geeft is dat heel gek. Weet je zeker dat je SD kaartje als FAT is geformateerd?
Ik bedoelde de MK Wii savegame.
Ik heb een backup van zelda, dus zal het met met homebrew proberen MK Wii te backuppen tnx.
[ Voor 9% gewijzigd door DukeBox op 23-06-2008 20:48 ]
Verwijderd
Mario Kart heeft toch zo'n online competitie?DukeBox schreef op maandag 23 juni 2008 @ 20:44:
[...]
Excuus.. door de zelda hack heb ik e.e.a. door elkaar gehaald.
Ik bedoelde de MK Wii savegame.
Ik heb een backup van zelda, dus zal het met met homebrew proberen MK Wii te backuppen tnx.
Dan zul je hem wel niet kunnen backuppen.
Met homebrew wel geloof ik. Geen ervaring mee. Hou ons op de hoogte dus DukeBox.Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 22:28:
[...]
Mario Kart heeft toch zo'n online competitie?
Dan zul je hem wel niet kunnen backuppen.
Goed, heb dus net homebrew getest.. installatie werkt, herkend de files die erop staan maar zodra ik de savegameextractor2.0 start blijft ie hangen met laden. Voor de zekerheid ook nog andere homebrew applicaties op de SD gezet, allen hetzelfde probleemVictorio schreef op maandag 23 juni 2008 @ 22:31:
[...]
Met homebrew wel geloof ik. Geen ervaring mee. Hou ons op de hoogte dus DukeBox.
Kon ook nergens vinden of iemand met 3.3 (zoals ik) het homebrew channel buiten het installeren ook daadwerkelijk kan gebruiken.
Verwijderd
Ik heb FW 3.3, heb het homebrew kanaal met de bijgewerkte TP hack geïnstalleerd. En hij werkt, ik heb 'm met meerdere homebrew getest.
Formatteer je SD kaar in Fat 16 met de SD formatter.
http://panasonic.jp/suppo...ownload/sd_formatter.html
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2008 09:33 ]
Ik heb nog even wat extra tests gedraaid met Gecko Region Free en Smash Bros.
Ik heb de normale 1.5 als de "no patch" geprobeerd en beide geven geen resultaat. Nu realiseerde ik me dat ik Smash nog niet eerder had geprobeerd op Gecko (alleen op FL). Heb dus even mijn andere US game geprobeerd (Zack & Wiki) en die werkt wel gewoon.
Ander iets dat me opviel, als jeje nunchuck aangesloten houdt in HBC dan doet de pointer het niet...
Ik heb de normale 1.5 als de "no patch" geprobeerd en beide geven geen resultaat. Nu realiseerde ik me dat ik Smash nog niet eerder had geprobeerd op Gecko (alleen op FL). Heb dus even mijn andere US game geprobeerd (Zack & Wiki) en die werkt wel gewoon.
Ander iets dat me opviel, als jeje nunchuck aangesloten houdt in HBC dan doet de pointer het niet...
Verwijderd
Probeer het eens met GeckoOS, daar zit een nieuwe versie van Gecko region free in: http://www.wiibrew.org/wiki/Homebrew_apps/Gecko_OS
Ja, ik heb hem gisteren gespeeld. Het is een mooi en goed uitgevoerd spel. Het is niet zo makkelijk als Tennis in Wii Sports.SaURoN schreef op maandag 23 juni 2008 @ 22:46:
Iemand al top spin 3 gespeeld? Ben benieuwd of de controls nog goed zijn
Je moet met je nunchuck lopen maar tegelijk ook richting geven aan de bal, dus niet altijd even makkelijk. Je moet je Wii remote een kwartslag draaien, als een echt tennisracket. De B-Knop zit dan aan de rechterkan en de A-Knop aan de linkerkant. Zo speel je het spel.
Je moet de Wii-Remote echt naar achter halen om de bal 'op te vangen en naar voren slaan op te slaan. Je kan drop shots maken, lobs, slices en top spins.
Het is even tricky om onder de knie te krijgen, vooral bij het net spelen is moeilijk. Maar ik moet zeggen het is een erg leuk en goed uitgewerkt spel.
Grafisch niet super, maar dat zijn we gewend en dat vind ik persoonlijk niet erg.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Die bedoelde ik gisteren dus ookVerwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:40:
Probeer het eens met GeckoOS, daar zit een nieuwe versie van Gecko region free in: http://www.wiibrew.org/wiki/Homebrew_apps/Gecko_OS
Ik heb sinds gister ook een wii! Uit eindelijk toch maar gehaald.
Ook omdat me vriendin aangaf het misschien wel leuk te vinden.
Gister vooral getennist en gebowled. vanmiddag mario galaxy halen.
Weet nog niet allemaal wat ik met de wii allemaal kan, zie hier veel berichten over homebrew.
Heb al even gezocht maar nog niet echt een site kunnen vinden wat je met homebrew allemaal kan.
behalve regiofree spelen..
Hopelijk speel ik langer met me wii dan met me xbox, die nu vooral als xbmc dienst doet..
Ook omdat me vriendin aangaf het misschien wel leuk te vinden.
Gister vooral getennist en gebowled. vanmiddag mario galaxy halen.
Weet nog niet allemaal wat ik met de wii allemaal kan, zie hier veel berichten over homebrew.
Heb al even gezocht maar nog niet echt een site kunnen vinden wat je met homebrew allemaal kan.
behalve regiofree spelen..
Hopelijk speel ik langer met me wii dan met me xbox, die nu vooral als xbmc dienst doet..
www.wiibrew.org is een wikipedia waar je vanalles over homebrew kan vindenTito129 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:46:
behalve regiofree spelen.
Dat snap ik nu ook
Ik heb hem gedownload maar kan vanavond pas testen. Berichten op forum zijn iig goed. Ook interessant dat dat GeckoOS gepland staat als eigen channel!
Ohh!Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 20:18:
Zo afgelopen zaterdag Okami gescoord voor de Wii,wat een pracht game
Waar heb je die gescoord? Tot nu toe heb ik hem nog nergens kunnen vinden namelijk.
Ben enorm benieuwd naar deze games.
Ik mis namelijk die uitgebreide en super gepolijste games op de wii en heb goede hoop voor okami
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Was net toevallig een stukje aan het lezen:
http://kotaku.com/5018904...t-wii-play-boom-blox-more
Erg leuk zo wat stats over spelletjes lezen.Okami: On the other hand, there's Okami for the Wii. It's players have given it an average of 5.7 sessions since buying or renting it. But here's the part that makes me feel good and bad at the same time. The people who own this game and report their stats to the Nintendo Channel have played the game an average total of 14 hours and 25 minutes. The problem is that the game takes more than 25 hours to finish. I beat it in over 30. What's that tell you? Right. They're not finishing it. It was me, my friends, who suggested that maybe, possibly Okami on PS2 was a tad too long and could stand some trimming when released for the Wii. I was given a lot of grief. But look, compared to Metroid, people don't seem to be finishing the game.
http://kotaku.com/5018904...t-wii-play-boom-blox-more
Even een vraagje over het stroomsnoer voor de Wii. Is dat een los snoer dat je achterin de WII stopt, of zit dat snoer aan de WII vast? Ik heb nl een WII besteld in de US, en wil alvast weten of ik nu een nieuw snoer, of een wereldstekker moet gebruiken om hem hier aan te sluiten.
-
Verwijderd
Het snoer zit met een losse stekker in de wii.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2008 11:04 ]
Bij mij doet de pointer het prima in het HBC. Althans, op 3.2 wel, 3.3 niet geprobeerd.Deddiekoel schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:34:
Ik heb nog even wat extra tests gedraaid met Gecko Region Free en Smash Bros.
Mijn foto's op Flickr.
Is een los snoer met stekker. Deze stekker is echter wel specifiek voor de Wii. Het beste wat je volgens mij kunt doen is een EU power adapter kopen voor 16eu of anders een stepdown convertor.chrisboers schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:02:
Even een vraagje over het stroomsnoer voor de Wii. Is dat een los snoer dat je achterin de WII stopt, of zit dat snoer aan de WII vast? Ik heb nl een WII besteld in de US, en wil alvast weten of ik nu een nieuw snoer, of een wereldstekker moet gebruiken om hem hier aan te sluiten.
Wellicht een beetje opportunistisch van me, maar heb jij toevallig interesse in een amerikaanse Smash Brothers Brawl?
Als je de verbinding met de controller kwijt raakt, betekent dit dan dat je te ver uit de ontvangst van de sensor balk zit?
Elect a clown, expect a circus.
Maar hoe geef je bv topspin aan de bal?Echt op de normale manier of?en dropshots gewoon erg rustig de bal of?JamesB009 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:41:
[...]
Ja, ik heb hem gisteren gespeeld. Het is een mooi en goed uitgevoerd spel. Het is niet zo makkelijk als Tennis in Wii Sports.
Je moet met je nunchuck lopen maar tegelijk ook richting geven aan de bal, dus niet altijd even makkelijk. Je moet je Wii remote een kwartslag draaien, als een echt tennisracket. De B-Knop zit dan aan de rechterkan en de A-Knop aan de linkerkant. Zo speel je het spel.
Je moet de Wii-Remote echt naar achter halen om de bal 'op te vangen en naar voren slaan op te slaan. Je kan drop shots maken, lobs, slices en top spins.
Het is even tricky om onder de knie te krijgen, vooral bij het net spelen is moeilijk. Maar ik moet zeggen het is een erg leuk en goed uitgewerkt spel.
Grafisch niet super, maar dat zijn we gewend en dat vind ik persoonlijk niet erg.
Klinkt iig wel leuk
Top spin geef je door de Wii-Remote van onder schuin naar boven te slaan (dus als een normaal racket zeg maar).
Drop shots doe je door de Wii-Remote van boven schuin naar onder te slaan (dus ook zoals normaal) alleen dan moet je Z (op de nunchuck) inhouden. Deze move is tegelijk een Lob, dus als je tegenstander aan het net staat maak je een lob en als de tegenstander achter staat maak je een Drop Shot.
Zoals gezegd, best ingewikkeld en lastig soms, maar ik denk wel de moeite waard. Zeker als je van tennisspellen houdt.
Drop shots doe je door de Wii-Remote van boven schuin naar onder te slaan (dus ook zoals normaal) alleen dan moet je Z (op de nunchuck) inhouden. Deze move is tegelijk een Lob, dus als je tegenstander aan het net staat maak je een lob en als de tegenstander achter staat maak je een Drop Shot.
Zoals gezegd, best ingewikkeld en lastig soms, maar ik denk wel de moeite waard. Zeker als je van tennisspellen houdt.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Je kunt je sensorbar wat gevoeliger instellen.Slasher schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:05:
Als je de verbinding met de controller kwijt raakt, betekent dit dan dat je te ver uit de ontvangst van de sensor balk zit?
Waarom niet gewoon de nieuwste GeckoOS gebruiken? Lees dat 'ie werkt met SSB:B. Hoef je ook geen discs te swappen, dus waarom verkopen?Deddiekoel schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:05:
Is een los snoer met stekker. Deze stekker is echter wel specifiek voor de Wii. Het beste wat je volgens mij kunt doen is een EU power adapter kopen voor 16eu of anders een stepdown convertor.
Wellicht een beetje opportunistisch van me, maar heb jij toevallig interesse in een amerikaanse Smash Brothers Brawl?
[ Voor 50% gewijzigd door Captain N op 24-06-2008 11:18 ]
Mijn foto's op Flickr.
@Deddiekoel: bedankt voor de info, ik zal eens naar zo'n power adapter kijken. Ik neem aan dat de gemiddelde componenten-shop wel zo'n ding heeft.
Wat betreft Smash Brothers, ik denk niet direct mijn type spel. Een beetje kiddo Street Fighters als ik het zo zie. Maar als ie nou ERG goedkoop is...
Wat betreft Smash Brothers, ik denk niet direct mijn type spel. Een beetje kiddo Street Fighters als ik het zo zie. Maar als ie nou ERG goedkoop is...
-
Verwijderd
De sensorbalk ontvangt niets, die zend "slechts" infrarood licht uit die de Wiimote ontvangt en via Bluetooth naar de Wii stuurt. Als je de verbinding kwijtraakt betekend dat je te ver uit de Bluetooth ontvangst zit of dat je batterijen op zijn.Slasher schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:05:
Dat klopt dus helemaal NIET. SSBB is een volwaardig vechtspel, maar dan volledig in de Nintendo stijl.chrisboers schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:17:
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2008 11:20 ]
Volgens mij was dat een bekende "bug" in hbc. Ik kan me herinneren dat het zelfs in de documentatie staat maar ik zit op m'n werk en heb even geen tijd om het op te zoeken.Captain N schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:04:
[...]
Bij mij doet de pointer het prima in het HBC. Althans, op 3.2 wel, 3.3 niet geprobeerd.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Hehe...chrisboers schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:17:

Top 10 Wii spellen volgens gamerankings.com...
1. Super Mario Galaxy WII Nintendo 71 8.9 97.346%
2. The Legend of Zelda: Twilight Princess WII Nintendo 83 9.2 94.030%
3. Super Smash Bros. Brawl WII Nintendo 54 8.8 93.586%
4. Resident Evil 4: Wii Edition WII Capcom 60 8.8 90.928%
5. Okami WII Capcom 33 10.0 90.066%
6. Metroid Prime 3: Corruption WII Nintendo 66 8.9 89.708%
7. Guitar Hero III: Legends of Rock WII RedOctane 33 9.3 86.689%
8. Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure WII Capcom 56 9.0 85.875%
9. Boom Blox WII Electronic Arts 45 -- 85.489%
10. Super Paper Mario WII Nintendo 73 8.8 84.977
Ik heb Metroid Prime 3 gespeeld via het HBC en nooit m'n nunchuck losgekoppeld. Werkte prima bij mij.
Mijn foto's op Flickr.
Bedoel je niet de Twilight Hack? Daar zakt je pointer naar de bodem van je scherm af je de save-game inlaadt.rajackar schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:25:
[...]
Volgens mij was dat een bekende "bug" in hbc. Ik kan me herinneren dat het zelfs in de documentatie staat maar ik zit op m'n werk en heb even geen tijd om het op te zoeken.
Nope, dat bedoel ik niet. Ik kan me heel sterk herinneren dat er iets was met nunchuck en pointers icm met het hbcFire69 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:32:
[...]
Bedoel je niet de Twilight Hack? Daar zakt je pointer naar de bodem van je scherm af je de save-game inlaadt.
edit: ik kan trouwens zo snel geen bron meer vinden dus misschien haal ik dingen door elkaar.
[ Voor 12% gewijzigd door rajackar op 24-06-2008 11:48 ]
@deddiekoel: Ik heb geprobeeerd je een DM te sturen. Kijk eens of ie aangekomen is.
-
Sounds very goodJamesB009 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:11:
Top spin geef je door de Wii-Remote van onder schuin naar boven te slaan (dus als een normaal racket zeg maar).
Vind ik lastig te beoordelen eigenlijk, met andere woorden weet niet precies hoe ik het verschil moet zien.SaURoN schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 12:07:
[...]
Sounds very goodben benieuwd, toch maar eens testen
Is het heer erg simulatie achtig? (Ben virtua tennis freak geweest en dat was meer arcade achtig)
Ik ga GeckoOS ook zo proberen. Als dat werkt hoef ik er in principe niet vanaf maar als ik de keuze heb dan heb ik liever een PAL versie, is toch makkelijker!Captain N schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:16:
[...]
Waarom niet gewoon de nieuwste GeckoOS gebruiken? Lees dat 'ie werkt met SSB:B. Hoef je ook geen discs te swappen, dus waarom verkopen?
Maakt de timing erg uit bedoel ik hier meeJamesB009 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 12:52:
[...]
Vind ik lastig te beoordelen eigenlijk, met andere woorden weet niet precies hoe ik het verschil moet zien.
Timing is belangrijk inderdaad... Als je je Wii-Remote naar achteren haalt voor dat de bal over het net is gaat die al klaar staan en wil je wel eens missen.SaURoN schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:23:
[...]
Maakt de timing erg uit bedoel ik hier meeMoet je op precies de goede plaats staan en kan je makkelijk over/uit slaan
Bij opslaan is timing ook erg belangrijk, je slaat anders in het net of uit.
Dus het is wel een realistisch spel als dat je vraag beantwoort?
Over Topspin 3: is het met 4 personen tegelijk te spelen? Dus echt dubbelen? Ik neem aan dat het sowieso wel met z'n 2-en te spelen is? En zit je vaak in de knoei met de draden van de nunchuck (en is dit dus een spel dat gebruik zou kunnen maken van de draadloze nunchuck van Nyko?)
SSB:B werkt niet met de nieuwste versie van Gecko Region Free, je moet de voorlaatste versie daarvoor gebruiken.Deddiekoel schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 12:59:
[...]
Ik ga GeckoOS ook zo proberen. Als dat werkt hoef ik er in principe niet vanaf maar als ik de keuze heb dan heb ik liever een PAL versie, is toch makkelijker!
Thanks dan weet ik genoegJamesB009 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:32:
[...]
Timing is belangrijk inderdaad... Als je je Wii-Remote naar achteren haalt voor dat de bal over het net is gaat die al klaar staan en wil je wel eens missen.
Bij opslaan is timing ook erg belangrijk, je slaat anders in het net of uit.
Dus het is wel een realistisch spel als dat je vraag beantwoort?
zal het proberen, maar de installatie van hbc e.d. ging prima. Alleen het opstarten van elf files die er ook opstaan stoppen bij 0%. Geef het vanavond nog een 2e poging en anders jammer.. in het ergste geval moet ik weer alles vrijspelen met MK Wii.Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:32:
Verwijderd
Ik zit met hetzelfde probleem, ik heb ondertussen ook aardig wat levels gebouwd, trophies en stickers verzameld en een groot deel van de challenges gehaald. Het zou zonde zijn om opnieuw te beginnen aan de andere kant is het wel een ontzettend goede game en moet ik er niet aan denken dat ik hem niet meer kan spelen. Ik ben benieuwd of er nog verschillen zijn met de Amerikaanse versie, ik denk dat de lijst met Nintendo games in ieder geval aangepast is alleen hoop ik niet dat daardoor ook de stickers en trophies die daar bijhoren verwijdert zijn.Deddiekoel schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 12:59:
[...]
Ik ga GeckoOS ook zo proberen. Als dat werkt hoef ik er in principe niet vanaf maar als ik de keuze heb dan heb ik liever een PAL versie, is toch makkelijker!
Ik hoop nog steeds dat er een savegame convertor komt. Die was er voor de Cube wel nl. daarmee is dit probleem verholpen. Aan de andere kant, als GeckoOS gewoon werkt dan zie ik weinig problemen!Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:47:
[...]
Ik zit met hetzelfde probleem, ik heb ondertussen ook aardig wat levels gebouwd, trophies en stickers verzameld en een groot deel van de challenges gehaald. Het zou zonde zijn om opnieuw te beginnen aan de andere kant is het wel een ontzettend goede game en moet ik er niet aan denken dat ik hem niet meer kan spelen. Ik ben benieuwd of er nog verschillen zijn met de Amerikaanse versie, ik denk dat de lijst met Nintendo games in ieder geval aangepast is alleen hoop ik niet dat daardoor ook de stickers en trophies die daar bijhoren verwijdert zijn.
Ja, je kan Topspin 3 met 4 personen tegelijk spelen. Dus echt dubbelen is zeker mogelijk.ChrisM schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:32:
Over Topspin 3: is het met 4 personen tegelijk te spelen? Dus echt dubbelen? Ik neem aan dat het sowieso wel met z'n 2-en te spelen is? En zit je vaak in de knoei met de draden van de nunchuck (en is dit dus een spel dat gebruik zou kunnen maken van de draadloze nunchuck van Nyko?)
ik zit zelf nooit vast met snoeren, maar dat heb ik met nog geen 1 spel gehad.
Ik vind Top Spin 3 ook erg leuk! Alleen zit de draad van de nunchuck wel in de weg, net zoals bij Mario &Sonic at The Olympic Games. Daarom heb ik net ook maar een Wireless Nunchuck gehaald van Nyko bij the E-Plaza voor slechts 35,95
Verwijderd
Ik kreeg net de nieuwe releaselijst in mijn mailbox, DS kun je hier vinden: http://www.wiids.nl/article.php?id=26572
Wii Software 2008
Super Smash Bros. Brawl (Nintendo) 27 juni 2008
Bejing 2008 (SEGA) 27 juni 2008
Big Beach Sports (THQ) 27 juni 2008
Wacky Races - Crash and Dash (Eidos) 27 juni 2008
Guitar Hero Aerosmith Bundle Pack on Wii (Activision) 27 juni 2008
Kung Fu Panda (Activision) 27 juni 2008
Radio Helicopter (505 Games) 27 juni 2008
Okami (Capcom) 13 juni 2008
We Love Golf! (Capcom) juli 2008
Hannah Montana: Spotlight World Tour (Disney Interactive Studios) juni-september 2008
Pool Party (SouthPeak Games) 4 juli 2008
Wall E. (THQ) 4 juli 2008
Cocoto Kart Racer (Neko Entertainment) 11 juli 2008
Baroque (Rising Star Games) 18 juli 2008
Margots Word Brain (ZOO) 18 juli 2008
Yamaha Supercross (ZOO) 18 juli 2008
CID The Dummy (Oxygen Games) 25 juli 2008
Super Swing Golf (Rising Star Games) 25 juli 2008
Table Football (505 Games) 31 juli 2008
Pimp My Ride (Activision) juli 2008
The Incredible Hulk (SEGA) juli 2008
Jeep Thrills (ZOO) 8 augustus 2008
Legend of Sayuki (505 Games) 8 augustus 2008
BROTHERS IN ARMS : EARN IN BLOOD (Ubisoft) 14 augustus 2008
BROTHERS IN ARMS: ROAD TO HILL 30 (Ubisoft) 14 augustus 2008
Calvin Tuckers Redneck Jamboree (ZOO) 22 augustus 2008
Clever Kids: Farmyard Fun (Ghostlight) 22 augustus 2008
Clever Kids: Pirates (Ghostlight) 22 augustus 2008
Tiger Woods PGA Tour 09 (EA) 26 augustus 2008
Runaway The Dream of the Turtle (Focus Home Interactive) 28 augustus 2008
Soul Calibur Legends (Namco Bandai/Ubisoft) 28 augustus 2008
The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor (Vivendi Games) 29 augustus 2008
Brave: A Warrior's Tale (SouthPeak Games) augustus 2008
Carnival Games: Mini Golf (2K Play) augustus 2008
Manhunt 2 (Rockstar Games) augustus 2008
Space Chimps (Brash Entertainment) augustus-oktober 2008
Chess Crusade (ZOO) 5 september 2008
TNA impact (Midway Games) 5 september 2008
Pipe Manja (Empire Interactive/ Kochmedia) 14 september 2008
Bratz: Girls Really Rock ! (THQ) 19 september 2008
Order Up (ZOO) 19 september 2008
Sim City Creator (EA) 19 september 2008
Star Wars: The Force Unleashed (LucasArts/Activision) 19 september 2008
Counter Force (505 Games) 26 september 2008
De Blob (THQ) 26 september 2008
Wario Land: The Shake Dimension (Nintendo) 26 september 2008
Family Trainer (Namco Bandai) september 2008 (EU)
Sambe De Amigo (SEGA) september 2008
Wild Earth: African Safari (Majesco/Codemaster) september 2008
All Star Cheer (THQ) 3e kwartaal 2008
Rockband (EA) 3e kwartaal 2008
Jeep Let's Off Road (ZOO) 3e kwartaal 2008
World of Goo (RTL Playtainment) 3e kwartaal 2008
WWE Smackdown vs. Raw 2009 (THQ) 3e kwartaal 2008
Skate It (EA) 2008
Top Spin Tennis (2K Sports) 2008
Sonic Unleashed (SEGA) eind 2008
Niet verkeerd maar Nintendo mag wel iets actiever worden op software gebied. Na Smash Bros. komt op 26 september Wario Land uit dus ze hebben nog heel wat goed te maken in het vierde kwartaal
Wii Software 2008
Super Smash Bros. Brawl (Nintendo) 27 juni 2008
Bejing 2008 (SEGA) 27 juni 2008
Big Beach Sports (THQ) 27 juni 2008
Wacky Races - Crash and Dash (Eidos) 27 juni 2008
Guitar Hero Aerosmith Bundle Pack on Wii (Activision) 27 juni 2008
Kung Fu Panda (Activision) 27 juni 2008
Radio Helicopter (505 Games) 27 juni 2008
Okami (Capcom) 13 juni 2008
We Love Golf! (Capcom) juli 2008
Hannah Montana: Spotlight World Tour (Disney Interactive Studios) juni-september 2008
Pool Party (SouthPeak Games) 4 juli 2008
Wall E. (THQ) 4 juli 2008
Cocoto Kart Racer (Neko Entertainment) 11 juli 2008
Baroque (Rising Star Games) 18 juli 2008
Margots Word Brain (ZOO) 18 juli 2008
Yamaha Supercross (ZOO) 18 juli 2008
CID The Dummy (Oxygen Games) 25 juli 2008
Super Swing Golf (Rising Star Games) 25 juli 2008
Table Football (505 Games) 31 juli 2008
Pimp My Ride (Activision) juli 2008
The Incredible Hulk (SEGA) juli 2008
Jeep Thrills (ZOO) 8 augustus 2008
Legend of Sayuki (505 Games) 8 augustus 2008
BROTHERS IN ARMS : EARN IN BLOOD (Ubisoft) 14 augustus 2008
BROTHERS IN ARMS: ROAD TO HILL 30 (Ubisoft) 14 augustus 2008
Calvin Tuckers Redneck Jamboree (ZOO) 22 augustus 2008
Clever Kids: Farmyard Fun (Ghostlight) 22 augustus 2008
Clever Kids: Pirates (Ghostlight) 22 augustus 2008
Tiger Woods PGA Tour 09 (EA) 26 augustus 2008
Runaway The Dream of the Turtle (Focus Home Interactive) 28 augustus 2008
Soul Calibur Legends (Namco Bandai/Ubisoft) 28 augustus 2008
The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor (Vivendi Games) 29 augustus 2008
Brave: A Warrior's Tale (SouthPeak Games) augustus 2008
Carnival Games: Mini Golf (2K Play) augustus 2008
Manhunt 2 (Rockstar Games) augustus 2008
Space Chimps (Brash Entertainment) augustus-oktober 2008
Chess Crusade (ZOO) 5 september 2008
TNA impact (Midway Games) 5 september 2008
Pipe Manja (Empire Interactive/ Kochmedia) 14 september 2008
Bratz: Girls Really Rock ! (THQ) 19 september 2008
Order Up (ZOO) 19 september 2008
Sim City Creator (EA) 19 september 2008
Star Wars: The Force Unleashed (LucasArts/Activision) 19 september 2008
Counter Force (505 Games) 26 september 2008
De Blob (THQ) 26 september 2008
Wario Land: The Shake Dimension (Nintendo) 26 september 2008
Family Trainer (Namco Bandai) september 2008 (EU)
Sambe De Amigo (SEGA) september 2008
Wild Earth: African Safari (Majesco/Codemaster) september 2008
All Star Cheer (THQ) 3e kwartaal 2008
Rockband (EA) 3e kwartaal 2008
Jeep Let's Off Road (ZOO) 3e kwartaal 2008
World of Goo (RTL Playtainment) 3e kwartaal 2008
WWE Smackdown vs. Raw 2009 (THQ) 3e kwartaal 2008
Skate It (EA) 2008
Top Spin Tennis (2K Sports) 2008
Sonic Unleashed (SEGA) eind 2008
Niet verkeerd maar Nintendo mag wel iets actiever worden op software gebied. Na Smash Bros. komt op 26 september Wario Land uit dus ze hebben nog heel wat goed te maken in het vierde kwartaal
Verwijderd
De homebrew installer werkt beter met SD kaarten dan het homebrewkanaal. (Want de TP hack is een stuk stabieler)DukeBox schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:44:
[...]
zal het proberen, maar de installatie van hbc e.d. ging prima. Alleen het opstarten van elf files die er ook opstaan stoppen bij 0%. Geef het vanavond nog een 2e poging en anders jammer.. in het ergste geval moet ik weer alles vrijspelen met MK Wii.
Je kan ook de TP hack gebruiken om gewone homebrew te starten.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2008 14:58 ]
Ik ben wel benieuwd naar "De Blob". Het origineel was wel leuk, maar hoe houdt de game zich als het langer gaat duren?Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:52:
Ik kreeg net de nieuwe releaselijst in mijn mailbox, DS kun je hier vinden: http://www.wiids.nl/article.php?id=26572
<lijst>
Op mijn lijstje om te kopen staan nu nog:
- Zelda: TP
- LEGO: Indiana Jones
- Okami
MP3:Corruption heb ik net gekocht en bevalt goed. SMG heb ik even gespeeld, maar zal ik niet uitspelen. Misschien nog eens kijken naar een Zack & Wiki.
Veel Adventure(achtige) games dus, met een leuk verhaal. Op zich zou ik een RTS-game ook nog wel zien zitten, maar ik zou er zo niet een weten.
[ Voor 8% gewijzigd door mr_obb op 24-06-2008 15:16 ]
Verwijderd
zack&wiki kan je wat mij betreft blind kopen, die is echt heel goed!mr_obb schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:11:
[...]
Ik ben wel benieuwd naar "De Blob". Het origineel was wel leuk, maar hoe houdt de game zich als het langer gaat duren?
Op mijn lijstje om te kopen staan nu nog:
- Zelda: TP
- LEGO: Indiana Jones
- Okami
MP3:Corruption heb ik net gekocht en bevalt goed. SMG heb ik even gespeeld, maar zal ik niet uitspelen. Misschien nog eens kijken naar een Zack & Wiki.
over dat 4de kwartaal van Nintendo: als ze op de E3 aankondigen dat er een nieuwe Starfox uitkomt en -eindelijk- een nieuwe Kid Icarus, ben ik weer dik tevreden!!
Sim City, Wario Land... heb ik nog niks over gehoord. Zou dat wat worden?
IGN heeft een First Look over Sim City: http://wii.ign.com/articles/883/883473p1.html
Ik heb een probleem met mn Wii; hij gaat niet meer aan. normaal brand er een standby lampje, die brandt ook niet meer. er is niets raars mee gebeurd, de ene dag nog gespeeld en de volgende dag doet ie niets meer. Ik heb al gezocht in dit topic maar ik kan niets vinden, weet ook niet wat voor zoekwoorden ik verder nog kan gebruiken. ben wel iets tegengekomen wat met de WiFi functionaliteit te maken heeft, maar daar maak ik geen gebruik van dus dat kan het niet zijn. ook al op een ander stopcontact geprobeerd, heeft ook geen effect.
Iemand bekend met dit probleem? misschien weet iemand ook of het aan de wii zelf of aan de adapter ligt?

Iemand bekend met dit probleem? misschien weet iemand ook of het aan de wii zelf of aan de adapter ligt?
probeer een andere adaptor en je weet het..struul schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 17:29:
Ik heb een probleem met mn Wii; hij gaat niet meer aan. normaal brand er een standby lampje, die brandt ook niet meer. er is niets raars mee gebeurd, de ene dag nog gespeeld en de volgende dag doet ie niets meer. Ik heb al gezocht in dit topic maar ik kan niets vinden, weet ook niet wat voor zoekwoorden ik verder nog kan gebruiken. ben wel iets tegengekomen wat met de WiFi functionaliteit te maken heeft, maar daar maak ik geen gebruik van dus dat kan het niet zijn. ook al op een ander stopcontact geprobeerd, heeft ook geen effect.![]()
Zit er een zekering in adaptor of Wii? die zou je dan kunnen checken..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
^ dus er brand helemaal niets ? Je kunt misschien je adapter ff met een multimeter checken of die werkt.
Kleine kans dat het aan je Wii ligt. Als je maanden lang je Wii op standby hebt staan is er een kans dat je adapter ermee nokt. Maar dat geldt voor elke adapter toch? Er zijn wel meer mensen wiens adapter dood is gegaan na een jaartje.struul schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 17:29:
Is er een manier om dit te voorkomen? Ik haal - voor m'n geweten - soms een dagje de stroom eraf, geen idee of dit helpt of misschien juist niet...
Zeer goed spel wel kartelig maar scherp met component, speelt lekker heeft een kleine leercurve ziet er verder mooi afgewerkt uit. kan 1 vs 1 ( dit miste we in wii sports ) of 2 vs 2, lekerre menu tuneSaURoN schreef op maandag 23 juni 2008 @ 22:46:
Iemand al top spin 3 gespeeld? Ben benieuwd of de controls nog goed zijn
PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
Er brand inderdaad helemaal niets, geen enkel teken van leven. goed idee van het doormeten van de adapter, ga ik gelijk doenDukeBox schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 17:33:
^ dus er brand helemaal niets ? Je kunt misschien je adapter ff met een multimeter checken of die werkt.
ik heb em nu ongeveer 3 maanden, lijkt me erg snel voor die adapter om stuk te gaan. hij moet er ook gewoon voor gemaakt zijn om in standby te staan lijkt me. maargoed, als ie het weer doet zal ik de stroom er voortaan helemaal af halen.
Die batterijen heb ik er ook inzitten!thefxr schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 20:01:
een volwassen toepassing van de wii remote.
http://nl.youtube.com/watch?v=EKH7zGoVNyI
Ik heb ook die batterijen, maar nog nooit zo op hol geslagen Wii-Remote gehad.
Tnx, stom dat ik daar niet aan dacht. Het is nu gelukt. het HBC werkte gewoon niet, ook niet na het formatteren met de panasonic tool (snap hoe dan ook niet wat daar anders aan is dan format /fs:fat)Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:58:
[...]
De homebrew installer werkt beter met SD kaarten dan het homebrewkanaal. (Want de TP hack is een stuk stabieler)
Je kan ook de TP hack gebruiken om gewone homebrew te starten.
Ik heb zojuist GeckoOS geprobeerd en Smash Bros werkte direct. Heb nog helemaal niet naar de settings gekeken!
Als GeckoOS als channel er komt ga ik hem zeker zo gebruiken!
Als GeckoOS als channel er komt ga ik hem zeker zo gebruiken!
Okami sinds vandaag ook liggen. Het ziet er echt geweldig uit (als je ervan houdt) en speelt ook lekker weg. maar ik ben net uit het eerste dorpje dus ik kan dr eigenlijk nog niks over zeggen
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Houden we ons ook de laatste paar posts nog aan de topicwarning?
Ik heb 2 vraagjes, is het mogelijk om te wisselen tussen controllers. Ik speel namelijk nu namelijk zowel mario galaxy waar je numchuck voor nodig bent en tennis in wiisports die zonder nunchuck is.
Nu moet ik steeds de nunchuck er afhalen, aangezien controller 2 niet werkt als je met 1 speler wilt spelen.
En verder vroeg ik me af als ik de wii uitzet zodat het rode lampje gaat branden is wiiconnect dan ook uit? of moet er dan echt een stekkerdoos met schakelaar tussen?
Nu moet ik steeds de nunchuck er afhalen, aangezien controller 2 niet werkt als je met 1 speler wilt spelen.
En verder vroeg ik me af als ik de wii uitzet zodat het rode lampje gaat branden is wiiconnect dan ook uit? of moet er dan echt een stekkerdoos met schakelaar tussen?
Je vind het teveel werk om de nunchuck eraf te halen?Tito129 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 07:50:
Ik heb 2 vraagjes, is het mogelijk om te wisselen tussen controllers. Ik speel namelijk nu namelijk zowel mario galaxy waar je numchuck voor nodig bent en tennis in wiisports die zonder nunchuck is.
Maar om je vraag te beantwoorden: Als de Wii minimaal 10 minuten heeft uitgestaan (en de Wiimotes dus ook uit zijn gegaan) dan kan je kiezen welke Wiimote nummer 1 wordt door de Wii met die Wiimote aan te zetten en met die op A drukken als dat waarschuwingsscherm tevoorschijn komt.
En het rode lampje betekent inderdaad dat Wiiconnect 24 uit staat. Het enige wat de Wii dan doet is de bluetooth aanhouden zodat je de Wii aan kan zetten met een Wiimote.
Te gek he? Ik zat gister even goed vast toen een opdracht niet lukte... ik moest hem opnieuw blijven proberen, kon niet uit de dialoog komen zeg maar...Willybubba schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 22:28:
Okami sinds vandaag ook liggen. Het ziet er echt geweldig uit (als je ervan houdt) en speelt ook lekker weg. maar ik ben net uit het eerste dorpje dus ik kan dr eigenlijk nog niks over zeggen
Daarom is het wel ff belangrijk erg regelmatig te saven. Maar dat wordt in het spel zelf ook al verteld. Het gebruik van alle menu opties wordt me nu ook steeds meer duidelijk. Zit op 4 uur spelen nu ofzo.
Volgens mij "reset" de Wii de volgorde direct nadat hij is uit gezet. Heb wel eens dat de Wiimotes de verkeerde volgorde hebben (met name als er vrienden zijn) en dan is het simpelweg uitzetten en direct met de gewenste nummer 1 weer aanzetten!BlackMage schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 08:31:
[...]
Je vind het teveel werk om de nunchuck eraf te halen?![]()
Maar om je vraag te beantwoorden: Als de Wii minimaal 10 minuten heeft uitgestaan (en de Wiimotes dus ook uit zijn gegaan) dan kan je kiezen welke Wiimote nummer 1 wordt door de Wii met die Wiimote aan te zetten en met die op A drukken als dat waarschuwingsscherm tevoorschijn komt.
En het rode lampje betekent inderdaad dat Wiiconnect 24 uit staat. Het enige wat de Wii dan doet is de bluetooth aanhouden zodat je de Wii aan kan zetten met een Wiimote.
Ik heb er gewoon een schakelaar tussen gezet. Dus tussen de 220 stekker en de adapter. Dit kost je misschien wel één hele euro.Kleine kans dat het aan je Wii ligt. Als je maanden lang je Wii op standby hebt staan is er een kans dat je adapter ermee nokt. Maar dat geldt voor elke adapter toch? Er zijn wel meer mensen wiens adapter dood is gegaan na een jaartje.
Is er een manier om dit te voorkomen? Ik haal - voor m'n geweten - soms een dagje de stroom eraf, geen idee of dit helpt of misschien juist niet...
Mja erger me eigenlijk wel aan producten die niet gewoon uitkunnen.elmertje schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 10:13:
[...]
Ik heb er gewoon een schakelaar tussen gezet. Dus tussen de 220 stekker en de adapter. Dit kost je misschien wel één hele euro.
niet alleen spelcomputers maar ook tv's etc.
En idd ik vind het te veel werk om de nunchuck er af te halen, beetje peilen met dat touwtje..
Ik had gehoopt dat je gewoon met een toetsencombo kan wisselen wat 1 of 2 is. maar helaas.
Verwijderd
Ik heb mn 220 stekker gewoon in een stekkerdoos + schakelaar gezet. Die werkt voor mn gamecube, laptop, dvd speler en wii.elmertje schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 10:13:
[...]
Ik heb er gewoon een schakelaar tussen gezet. Dus tussen de 220 stekker en de adapter. Dit kost je misschien wel één hele euro.
dan zeg ik: **** dat touwtjeTito129 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 10:17:
[...]
En idd ik vind het te veel werk om de nunchuck er af te halen, beetje peilen met dat touwtje..
Inderdaad, volgens mij direct. Ik heb ze ook wel een in de verkeerde volgorde en dan gewoon uit en direct weer aan werkt perfect.Deddiekoel schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 10:08:
[...]
Volgens mij "reset" de Wii de volgorde direct nadat hij is uit gezet. Heb wel eens dat de Wiimotes de verkeerde volgorde hebben (met name als er vrienden zijn) en dan is het simpelweg uitzetten en direct met de gewenste nummer 1 weer aanzetten!
Ghehehe!Fioravanti schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 10:43:
[...]
dan zeg ik: **** dat touwtjedie hoeft er echt niet per se tussendoor te zitten...
Waarom is de volgorde belangrijke? Een Wiimote is toch een wiimote?JamesB009 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 10:55:
[...]
Inderdaad, volgens mij direct. Ik heb ze ook wel een in de verkeerde volgorde en dan gewoon uit en direct weer aan werkt perfect.
In principe wel, maar als je één controller veel gebruikt dan reageren die knoppen toch beter als een andere die mindervaak gebruikt wordt. Maar bij de Wiimote valt dat ook wel mee.Fire69 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:15:
[...]
Waarom is de volgorde belangrijke? Een Wiimote is toch een wiimote?
Dat is de moeilijke oplossing.. wat je ook kunt doen is op 'home' (dat huisje) drukken, onderaan bij de Wii motes klik je op opnieuw verbinden..BlackMage schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 08:31:
Vervolgens druk je eerst op een knop van de Wiimote die je als eerste wilt hebben en klaar.
Ik doe dat regelmatig, niet omdat ik te lui ben een touwtje los te halen
[ Voor 83% gewijzigd door TheZeroorez op 25-06-2008 12:27 ]
Nja, ik heb mijn eigen Wiimote en mijn broer ook. Dus ik speel het liefst met mijn eigen Wiimote, vind ik gewoon fijn.Fire69 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:15:
[...]
Waarom is de volgorde belangrijke? Een Wiimote is toch een wiimote?
1. Je vorige bericht ging in tegen 'patsen' met warez, of in ieder geval het melden dat je iets illegaal speelt.
2. Je vorige bericht ging in tegen het punt waar we stellen dat je niet hoort te flamen maar je uitspraken moet onderbouwen.
3. Dit bericht is offtopic, en gaat dus ook tegen de policy in. Contact kun je met mij opnemen, daarvoor hoef je niet hier te posten.
4. Crew maakt de policy, en daar kunnen ze dus ook ten alle tijde van afwijken.
2. Je vorige bericht ging in tegen het punt waar we stellen dat je niet hoort te flamen maar je uitspraken moet onderbouwen.
3. Dit bericht is offtopic, en gaat dus ook tegen de policy in. Contact kun je met mij opnemen, daarvoor hoef je niet hier te posten.
4. Crew maakt de policy, en daar kunnen ze dus ook ten alle tijde van afwijken.
[ Voor 96% gewijzigd door TheZeroorez op 25-06-2008 14:12 ]
Over die sensor bar die bij de WII zit, voldoet die bij jullie? Ik zie oa bij consolepro dat er ook draadloze vervangers zijn, oa http://www.consolepro.nl/...r-bar-voor-wii-p-222.html.
Is dat nuttig, of voldoet die standaard bar prima?
Is dat nuttig, of voldoet die standaard bar prima?
-
Een review lezen voordat je hem koopt is natuurlijk ook een optie, daar hoef je hem niet illegaal voor te downloaden/spelen. Je jat toch ook geen boeken uit de boekwinkel omdat je het verhaal achteraf gezien misschien wel vindt tegenvallen?BarôZZa schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:43:
Heeft niks met 'stoer zijn' te maken. Ik hoop dat niemand 7 euro wegpleurt, doordat diegene nu de game aanschaft in de veronderstelling dat het wel goed is.
Mijn foto's op Flickr.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Homebrew zien we hier liever niet besproken worden, laat staan specifieke vragen over spellen emuleren...
Homebrew zien we hier liever niet besproken worden, laat staan specifieke vragen over spellen emuleren...