Ik kan geen Japans.. maar ben wel geinteresseerd in dit dingetje..QuarK schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 10:04:
Ik heb het in eerdere topics al gevraagd, maar nu nog maar een keer:
Zouden mensen interesse hebben in een inkoopactie van de Cyber Lid ?
Hij lijkt verder nergens te koop, ook niet bij import shops. In het engels mailen naar die gasten werkt niet, krijg geen antwoord.
Dus als er iemand japans machtig is en zou willen informeren of ze ook naar europa versturen...
Misschien zou je een product request kunnen doen bij dealextreme ?QuarK schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 10:04:
Ik heb het in eerdere topics al gevraagd, maar nu nog maar een keer:
Zouden mensen interesse hebben in een inkoopactie van de Cyber Lid ?
Hij lijkt verder nergens te koop, ook niet bij import shops. In het engels mailen naar die gasten werkt niet, krijg geen antwoord.
Dus als er iemand japans machtig is en zou willen informeren of ze ook naar europa versturen...
Anoniem: 104593
Welcome to the clubAnoniem: 201016 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 18:26:
Heb gisteren een wii gekocht.
Veel leuke dan ik verwacht had, graphics vielen me heel erg mee.
Alleen een heel groot nadeel, mijn vader, moeder en zus willen ook de hele tijd spelen.
Morgen maar is mario kart wii halen.
ik heb m'n wii terug! ik vind dat het echt supersnel is gedaan: maandagavond opgestuurd, vandaag terug gekregen! alleen al m'n savegames zijn foetsie( maakt eigenlijk niet zo heel erg veel uit) maar m'n gedownloade games kan ik nog wel gratis downloaden. maar ik heb geloof ik wel een nieuwe wii want ik moest hem helemaal opnieuw instellen.
Wat was er mis mee ?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
90710
Als je een defecte Wii opstuurt naar Nintendo zetten ze je profiel over en sturen ze je een eerder herstelde of nieuwe wii terug. Jouw Wii wordt geformatteerd en hersteld voor iemand anders.
Krijg je een Wii van iemand anders terug? Lijkt me sterk... Stel dat je vervent roker bent en dat ding bijna geel opstuurt naar Nintendo, dan krijgt iemand anders je vergeelde Wii (om maar even een voorbeeld te noemen)?90710 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 21:10:
Als je een defecte Wii opstuurt naar Nintendo zetten ze je profiel over en sturen ze je een eerder herstelde of nieuwe wii terug. Jouw Wii wordt geformatteerd en hersteld voor iemand anders.
Ja, refurbished heet dat
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik kan hierbij bevestigen dat je een gerepareerde Wii van iemand anders terug krijgt.
Mijn wii is nu al 3 keer richting nintendo geweest.
1e keer - De Wii gaf artifacts, en ik kreeg na 2 weken een nieuwe wii terug.
2e keer - Deze "nieuwe" Wii gaf vanaf het begin problemen met het lezen van disks. maar nintendo kon niets vinden dus kreeg de wii binnen een week ongerepareerd terug. Vreemd genoeg was het probleem hierna inderdaad weg dus heb het zo gelaten. (heel af en toe was er nog een probleem bij het lezen van de schijfjes)
3e keer - Ook deze Wii begon artifacts te krijgen en dit was zelfs erger dan de artifacts op mijn eerste Wii. Dus ook deze weer opgestuurd en ik kreeg na een week alweer een nieuwe Wii terug.
Deze nieuwe wii zat nog in het plastic, maar toen ik de wii aangezet had bleek het een duitstalige wii te zijn.
Na een verdere controle stonden er nog savegames op, en waren er verschillende mii's aanwezig op het plein. Ook kun je zien dat er een maand of 4 geleden voor het laatst op gespeeld is.
Ik heb deze Wii nu ruim een week en kan geen mankementen vinden, ook is mijn eigen shopping account gewoon aan deze Wii gekoppeld.
Dus ik heb het vermoeden dat dit een gerepareerde wii is.
Blijkbaar heeft er iemand bij de technische dienst liggen slapen en is die persoon vergeten om het gegeugen van deze wii te formatteren.
Achteraf gezien zal die 2e Wii misschien niet helemaal 100% gerepareerd zijn, wat het slecht lezen van schijfjes zou kunnen verklaren.
Ondanks dat ik veel pech heb met de Wii, moet ik wel zeggen dat de service van Nintendo gewoon goed is. Beide keren dat ik artifacts had is dit snel en kostenloos opgelost met een andere Wii.
Deze nieuwe wii gaat iig altijd uit, ik laat hem niet meer op standby staan.
Overigens is het gelukkig ook gelukt om de Mario kart save terug te zetten
Zelfs de friendscode is hetzelfde gebleven, hier had ik niet op gerekend omdat het mac adres van deze Wii natuurlijk ook weer anders is.
Mijn wii is nu al 3 keer richting nintendo geweest.
1e keer - De Wii gaf artifacts, en ik kreeg na 2 weken een nieuwe wii terug.
2e keer - Deze "nieuwe" Wii gaf vanaf het begin problemen met het lezen van disks. maar nintendo kon niets vinden dus kreeg de wii binnen een week ongerepareerd terug. Vreemd genoeg was het probleem hierna inderdaad weg dus heb het zo gelaten. (heel af en toe was er nog een probleem bij het lezen van de schijfjes)
3e keer - Ook deze Wii begon artifacts te krijgen en dit was zelfs erger dan de artifacts op mijn eerste Wii. Dus ook deze weer opgestuurd en ik kreeg na een week alweer een nieuwe Wii terug.
Deze nieuwe wii zat nog in het plastic, maar toen ik de wii aangezet had bleek het een duitstalige wii te zijn.
Na een verdere controle stonden er nog savegames op, en waren er verschillende mii's aanwezig op het plein. Ook kun je zien dat er een maand of 4 geleden voor het laatst op gespeeld is.
Ik heb deze Wii nu ruim een week en kan geen mankementen vinden, ook is mijn eigen shopping account gewoon aan deze Wii gekoppeld.
Dus ik heb het vermoeden dat dit een gerepareerde wii is.
Blijkbaar heeft er iemand bij de technische dienst liggen slapen en is die persoon vergeten om het gegeugen van deze wii te formatteren.
Achteraf gezien zal die 2e Wii misschien niet helemaal 100% gerepareerd zijn, wat het slecht lezen van schijfjes zou kunnen verklaren.
Ondanks dat ik veel pech heb met de Wii, moet ik wel zeggen dat de service van Nintendo gewoon goed is. Beide keren dat ik artifacts had is dit snel en kostenloos opgelost met een andere Wii.
Deze nieuwe wii gaat iig altijd uit, ik laat hem niet meer op standby staan.
Overigens is het gelukkig ook gelukt om de Mario kart save terug te zetten
Zelfs de friendscode is hetzelfde gebleven, hier had ik niet op gerekend omdat het mac adres van deze Wii natuurlijk ook weer anders is.
Anoniem: 252632
hey ik heb met wii sports een probleem
al van het begin ik het wou spelen kreeg
ik een fout. Er is een fout opgetreden druk op eject knop
kijk in handleiding
andere spellekes speel hij perfect af
super mario galaxy , zelda ....
de wii is paar dagen oud
mijn vraag is nu ligt het probleem nu aan de wii of aan het spel ?
op cd zitten geen krassen
al van het begin ik het wou spelen kreeg
ik een fout. Er is een fout opgetreden druk op eject knop
kijk in handleiding
andere spellekes speel hij perfect af
super mario galaxy , zelda ....
de wii is paar dagen oud
mijn vraag is nu ligt het probleem nu aan de wii of aan het spel ?
op cd zitten geen krassen
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 252632 op 05-07-2008 22:46 ]
Als het alleen bij Sports is, gok ik dat het aan het spel ligt. 
Is dat nou echt nodig, die msn-afhak-zinnen?
Is dat nou echt nodig, die msn-afhak-zinnen?
Hoe zit hij bij de wii met de garantie?
Als ik een Wii heb gekocht, maar er zit geen bon bij en er gaat iets kapot. kan ik hem dan nog laten repareren?
Als ik een Wii heb gekocht, maar er zit geen bon bij en er gaat iets kapot. kan ik hem dan nog laten repareren?
Officieel niet.. garantie is alleen met (kopie)bon.MuSeLive schreef op zondag 06 juli 2008 @ 00:34:
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Daarentegen gaat de wii praktisch niet kapot toch?DukeBox schreef op zondag 06 juli 2008 @ 01:50:
[...]
Officieel niet.. garantie is alleen met (kopie)bon.
Anoniem: 105012
Echt kapot, als in, hij gaat niet meer aan, komt volgens mij niet vaak voor. Er zijn echter wel "kleinere" problemen mee, zoals vieze lenzen, waardoor die moeite heeft met lezen van dvd's.
Zo, wel slechte zaak dan hoor...Slamdance schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 16:10:
Ik kan hierbij bevestigen dat je een gerepareerde Wii van iemand anders terug krijgt.
Zo gaat dat vrijwel altijd bij RMA gevallen met consoles.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Voor vieze lenzen moet die opgestuurd worden?Anoniem: 105012 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 03:28:
Echt kapot, als in, hij gaat niet meer aan, komt volgens mij niet vaak voor. Er zijn echter wel "kleinere" problemen mee, zoals vieze lenzen, waardoor die moeite heeft met lezen van dvd's.
Brute, de Debut Trailer van The Conduit. Ik moet zeggen dat ik het er erg goed uit vind zien. Hopelijk maken ze een kwaliteitsgame en gaan ze niks afraffelen. Als er ook nog is een goede online multiplayer bijzit wordt dat echt een enorme topper op de Wii hoop ik zo. In ieder geval hoor je in het filmpje 'Deathmatch has been authorised', maar online-multiplayer was ook al eerder aangekondigd.
The Conduit Debut Trailer:
Voor betere kwaliteit zie de trailer op Gametrailers: klik hier
Anoniem: 267074
Hey iedereen,
Ik zit hier al een tijdje mee te lezen op het forum, en heb nu eindelijk een wii overgekocht van een vriend van me, samen met een slootlading toffe spellen: Zelda, Mariokart, Metroid Prime 3, Super paper mario, Mario Strikers en nog wat dingen als brain academy en raving rabbids. Dus ik ga me de komende tijd prima vermaken en dit forum nog regelmatiger bezoeken, maar aangezien ook gamecube spellen gespeeld kunnen worden wil ik graag mijn collectie gamecube spellen afmaken.
Bijna alle GC must-haves die in deze oude topics en op IGN stonden heb ik vroeger al gespeeld, alleen kan ik nergens (voor een redelijke prijs) Paper Mario and the Thousandyear Door en Pikmin2 vinden. Zelfs op marktplaats-achtige sites zijn vrijwel alleen NTSCversies te vinden en de PALversies wordt 45 euro voor gevraagd...
Iemand enig idee waar ik deze PALversies voor een redelijke prijs kan vinden, zodat ik mijn gamecube-verslaving na jaren kan gaan beeindingen en kan beginnen met een frisse wii-verslaving?
Alvast bedankt!
Ik zit hier al een tijdje mee te lezen op het forum, en heb nu eindelijk een wii overgekocht van een vriend van me, samen met een slootlading toffe spellen: Zelda, Mariokart, Metroid Prime 3, Super paper mario, Mario Strikers en nog wat dingen als brain academy en raving rabbids. Dus ik ga me de komende tijd prima vermaken en dit forum nog regelmatiger bezoeken, maar aangezien ook gamecube spellen gespeeld kunnen worden wil ik graag mijn collectie gamecube spellen afmaken.
Bijna alle GC must-haves die in deze oude topics en op IGN stonden heb ik vroeger al gespeeld, alleen kan ik nergens (voor een redelijke prijs) Paper Mario and the Thousandyear Door en Pikmin2 vinden. Zelfs op marktplaats-achtige sites zijn vrijwel alleen NTSCversies te vinden en de PALversies wordt 45 euro voor gevraagd...
Iemand enig idee waar ik deze PALversies voor een redelijke prijs kan vinden, zodat ik mijn gamecube-verslaving na jaren kan gaan beeindingen en kan beginnen met een frisse wii-verslaving?
Alvast bedankt!
Nou dat filmpje lijkt net op Duke Nukem 3D van 10 jaar geleden...monnick schreef op zondag 06 juli 2008 @ 13:24:
Brute, de Debut Trailer van The Conduit. Ik moet zeggen dat ik het er erg goed uit vind zien. Hopelijk maken ze een kwaliteitsgame en gaan ze niks afraffelen. Als er ook nog is een goede online multiplayer bijzit wordt dat echt een enorme topper op de Wii hoop ik zo. In ieder geval hoor je in het filmpje 'Deathmatch has been authorised', maar online-multiplayer was ook al eerder aangekondigd.
[video]

Ik mag hopen dat de game zelf toch wel ene stuk beter wordt.
Hallo allemaal, heb even een vraagje. Ik ga waarschijnlijk zeer binnekort een Wii kopen. Maar heb beneden een Full HD TV. Nu heb ik gehoord dat je het dan het beste op een component aan kan sluiten want dan is het beeld mooier. Is dat ook echt een verbetering dan?
Ik zou zeggen, lees de startpost.Tc-Chub schreef op zondag 06 juli 2008 @ 15:56:
Hallo allemaal, heb even een vraagje. Ik ga waarschijnlijk zeer binnekort een Wii kopen. Maar heb beneden een Full HD TV. Nu heb ik gehoord dat je het dan het beste op een component aan kan sluiten want dan is het beeld mooier. Is dat ook echt een verbetering dan?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Topicstart dude..Tc-Chub schreef op zondag 06 juli 2008 @ 15:56:
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Anoniem: 90936
Ja hoor, DN3D lijkt er bijna exact opKarlMarX schreef op zondag 06 juli 2008 @ 15:13:
[...]
Nou dat filmpje lijkt net op Duke Nukem 3D van 10 jaar geleden...![]()
Ik mag hopen dat de game zelf toch wel ene stuk beter wordt.
Oohjah mijn vraag is duidelijk. Ik wist niet eens dat RGB zelfs nog beter is dan composiet 
Ik vond al dat het bij vrienden niet erg scherp was, die hebben hem allebei aangesloten op composiet. Dat is zelfs nog lager dan RGB, dus ik denk dat ik wel een beter beeldkwaliteit krijg
Ik vond al dat het bij vrienden niet erg scherp was, die hebben hem allebei aangesloten op composiet. Dat is zelfs nog lager dan RGB, dus ik denk dat ik wel een beter beeldkwaliteit krijg
Met RGB bedoel je dan de 3YpBpR connectors en niet RGB scart, het eerste is namenlijk beter, je kunt dan gebruik maken van progressive scan.Tc-Chub schreef op zondag 06 juli 2008 @ 18:03:
Oohjah mijn vraag is duidelijk. Ik wist niet eens dat RGB zelfs nog beter is dan composiet
[ Voor 4% gewijzigd door Makkelijk op 06-07-2008 18:11 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Composiet aka 'dat gele tulpstekkertje' is iets dat de eeuwwisseling niet had mogen overleven. RGB scart is echt al gruwelijk veel beter.
{signature}
Ja wat ik bedoel is dat mijn vrienden de Wii allemaal heben aangesloten via de composiet gele tulpstekker. Maar ik vond het beeld daar al best mooi. Dat betekent dat een RGB Scart kabel nog beter is, en dat een component kabel (480p) dus nog mooier beeld levert.
mooier is natuurlijk subjectief. sommige tv's blurren het signaal via composiet waardoor dit zachter overkomt dan het scherpe/harde beeld wat component kan leveren. dat is dus een smaak verschil. Ik vind component veel mooier maar ik ken mensen die bij de gele tulp zijn gebleven omdat ze component te kartelig vinden.
Voor de liefhebber: vooruitblik op de E3 met betrekking tot de line-up van Nintendo.
Klik hier voor de video op Gametrailers.con
Ze hebben echt totaal geen idee wat Nintendo gaat laten zien.monnick schreef op zondag 06 juli 2008 @ 22:33:
Voor de liefhebber: vooruitblik op de E3 met betrekking tot de line-up van Nintendo.
Is er nog iets bekend over een nieuwe wii waarop dvds kunnen gespeeld worden?
Zijn er mensen die programmas zoals X-OOM gebruiken? werkt dit een beetje?
Er is alleen bekend dat Nintendo alle plannen voor eventuele nieuwe Wii versies voorlopig in de ijskast zet zolang de standaard Wii nog niet goed leverbaar is.MuSeLive schreef op maandag 07 juli 2008 @ 01:36:
Is er nog iets bekend over een nieuwe wii waarop dvds kunnen gespeeld worden?
Volgens mij werken al die programma's als X-OOM via het internet kanaal en wordt je DVD als Flash video gestreamed. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar volgens mij zul je met de meest goedkope en crappy DVD speler die er is al een veel betere beeld- en geluidskwaliteit behalen.
[ Voor 25% gewijzigd door MetroidPrime op 07-07-2008 02:12 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Klopt als een bus.MetroidPrime schreef op maandag 07 juli 2008 @ 02:08:
[...]
Volgens mij werken al die programma's als X-OOM via het internet kanaal en wordt je DVD als Flash video gestreamed. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar volgens mij zul je met de meest goedkope en crappy DVD speler die er is al een veel betere beeld- en geluidskwaliteit behalen.
Wil je serieus DVD afspelen op de Wii, dan ontkom je niet aan Homebrew. Inmiddels zijn zowel MFE als Geekbox beschikbaar. Maar, omdat men nog niet weet hoe de DVD-speler van de Wii aan te sturen cq zijn datastroom decrypten, zul je je DVD's naar een SD-kaart moeten kopieren om ze op je Wii te kunnen afspelen.
En de Wii ondersteund geen SDHC, dus goe ga je een DVD van ~4gig op een SD-kaartje krijgen dan?BamSlam_ schreef op maandag 07 juli 2008 @ 07:53:
[...]
Klopt als een bus.
Wil je serieus DVD afspelen op de Wii, dan ontkom je niet aan Homebrew. Inmiddels zijn zowel MFE als Geekbox beschikbaar. Maar, omdat men nog niet weet hoe de DVD-speler van de Wii aan te sturen cq zijn datastroom decrypten, zul je je DVD's naar een SD-kaart moeten kopieren om ze op je Wii te kunnen afspelen.
Anoniem: 117981
Wie heeft jou gezegd dat de DVD niet aan te sturen is danwel te decrypten?BamSlam_ schreef op maandag 07 juli 2008 @ 07:53:
[...]
Klopt als een bus.
Er zijn al tijden homebrew DVD afspeel applicaties beschikbaar, zoals deze: http://forums.maxconsole....d.php?p=640208#post640208
Het enige is dat je je Wii er beter niet voor kan gebruiken omdat de drive niet echt ontworpen zou zijn voor continue playback.
Hm, handig kan je het systeem wel niet noemen, met het booten van die cd en zo. Plus dat je Wii gemod moet zijn hiervoor...Anoniem: 117981 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 08:56:
[...]
Wie heeft jou gezegd dat de DVD niet aan te sturen is danwel te decrypten?
Er zijn al tijden homebrew DVD afspeel applicaties beschikbaar, zoals deze: http://forums.maxconsole....d.php?p=640208#post640208
Het enige is dat je je Wii er beter niet voor kan gebruiken omdat de drive niet echt ontworpen zou zijn voor continue playback.
Zoals een user daar ook zegt:
Good news & idea but I will stick to my Xbox & XBMC - if it gave blow jobs I would marry the thing
Ik heb er dus ook 1
Maareh als ie helemaal Wifi verbinding heeft springt ie automatisch in Stand by stand. Niet dat ik dat erg vindt maar is het niet beter om hem gewoon UIT te doen ?
Enjoy the joy
'Beter' voor je energierekening wel, maar ik heb 'em gewoon aanstaan.Wippien schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:08:
Ik heb er dus ook 1Maareh als ie helemaal Wifi verbinding heeft springt ie automatisch in Stand by stand. Niet dat ik dat erg vindt maar is het niet beter om hem gewoon UIT te doen ?
Heb trouwens vorige week eindelijk een Wii Fit gevonden in Hoofddorp! M'n vriendin (was een verjaardagscadeautje) is er echt helemaal weg van. Het zijn ook leuke oefeningen, en ik vind dat balance board echt enorm goed uitgevoerd. Degelijk ding, en hij is enorm gevoelig.
https://niels.nu
En volgens eerdere reacties ook beter voor je Wii zelf. Ik had ook al gemerkt dat ie een stuk warmer werd wanneer het oranje lampje (standby internet) brandde. Ik heb na het lezen van die reacties dat 24 internetchannel maar uitgezet.Hydra schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:19:
[...]
'Beter' voor je energierekening wel, maar ik heb 'em gewoon aanstaan.
Doe toch niet aan competities of Wiiware downloads dus spaar dan liever mn Wii
Ga hem morgen kopen samen met Super Smash Brothers Brawl. Ga eerst gewoon met de composiet kabel spelen want de component van andere merken (dus niet die van 30 euro van nintendo) zijn allemaal uitverkocht.
Waarom niet die van 30 euro van Nintendo? Goed.. hij kost misschien 20 of 15 euro meer dan een 3rd party kabel, maar je hebt wel gegarandeerd een goede kabel. Dan maakt die 20 euro extra toch ook niet uit..! En je hebt het beste beeld, gegarandeerd! Veel mooier dan composiet, sowieso.
Okay, na jah de reden blijft bestaan; ik gebruik het toch niet (of nauwelijks), zonde van de energie en bandbreedte90710 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:39:
Euhm dat is alleen het geval bij oude wiis, nieuwere wiis hebben daar geen last meer van
Tip: bij de Bijenkorf in Amsterdam zijn ze te koop voor 10 euro per stuk, orginele!Tc-Chub schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:34:
Ga hem morgen kopen samen met Super Smash Brothers Brawl. Ga eerst gewoon met de composiet kabel spelen want de component van andere merken (dus niet die van 30 euro van nintendo) zijn allemaal uitverkocht.
T probleem is dat ik in Gelderland woon en dus Bijenkorf Amsterdam geen optie is 
Trouwens, is er verschil tussen een third party component kabel en die van nintendo dan?
Trouwens, is er verschil tussen een third party component kabel en die van nintendo dan?
Dat is een programma dat alleen werkt op gechipte Wii's. Laat jij mij maar eens een stukje homebrew zien dat DVD's kan afspelen vanaf de DVD-drive op een niet-gemodde Wii m.b.v. de Twilight Hack danwel Homebrew-channel.Anoniem: 117981 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 08:56:
[...]
Wie heeft jou gezegd dat de DVD niet aan te sturen is danwel te decrypten?
DVD-shrink, bijvoorbeeld.Fire69 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 08:07:
[...]
En de Wii ondersteund geen SDHC, dus goe ga je een DVD van ~4gig op een SD-kaartje krijgen dan?
Ja, maar hoe handig is het (en kwalitatief) dat je een DVD eerst nog moet resizen voor je'm kan kijken?
Dan neem ik wel mijn gewone dvd-spelert (of XBMC in mijn geval
)
Dan neem ik wel mijn gewone dvd-spelert (of XBMC in mijn geval
Stukje terug staat een "discussie" over het feit of de kwaliteit (veel) anders zal zijn of nietTc-Chub schreef op maandag 07 juli 2008 @ 14:42:
T probleem is dat ik in Gelderland woon en dus Bijenkorf Amsterdam geen optie is

Wat ik me voor kan stellen is dat de goedkopere 3rd party kabels misschien niet door de WII als component kabel gezien worden...
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Ja, dat is weer een andere kwestie. Maar mijn antwoord ging over jouw vraag over hoe je een 4+GB DVD op een <=2GB SD-kaartje kunt zetten, he ;-)Fire69 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:30:
Ja, maar hoe handig is het (en kwalitatief) dat je een DVD eerst nog moet resizen voor je'm kan kijken?
Dan neem ik wel mijn gewone dvd-spelert (of XBMC in mijn geval)
Overigens ben ik het wel met je eens hoor.. heb hier ook een gewone DVD-speler staan. Afgezien van het omslachtige overzetten van DVD naar SD staat de Wii-homebrew ook nog eens in de kinderschoenen. OK, MFE en Geexbox-ports zijn er inmiddels, maar in nog primitieve staat.
Bij kijkshop.nl heb je een Denver dvd speler voor 30 euro. Die alle dvd's af kan spelen inclusief gebrande. Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat als er in de Wii een dvd speler komt je geen gebrande foto dvd's of iets af kan spelen.
Iemand Wacky Races al geprobeerd?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HZWDQz-vHRc]
Ziet er wel fun uit
lol, ik dacht dat die speler uit dat filmpie stfu als naam had
maar stondt Stu
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HZWDQz-vHRc]
Ziet er wel fun uit
lol, ik dacht dat die speler uit dat filmpie stfu als naam had
[ Voor 31% gewijzigd door Woohooo op 08-07-2008 14:37 ]
Lol, ik dacht aan een remake van die hele oude (ik dacht) Dosgame, was een soort mario-kart parodie met gekke beestjes... Maar dit is ook wel grappig, Dick Dasterdly en Muttley met zn rare lachjeWoohooo schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:31:
Iemand Wacky Races al geprobeerd?
[video]
Ziet er wel fun uit
lol, ik dacht dat die speler uit dat filmpie stfu als naam hadmaar stondt Stu
Wacky Wheels?
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 201016
OMG wacky wheels
Dat is lang geleden.
Had ik vroeger voor windows 95 ofzo toen ik een jaar of 8 was
.
Had ik vroeger voor windows 95 ofzo toen ik een jaar of 8 was
Anoniem: 259310
Dat was toch met die haai, Wacky Wheels? Veel gespeeld inderdaad
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 259310 op 08-07-2008 15:29 ]
Onder andere ja. Hoewel Super Mario Kart toch cooler was, was Wacky Wheels destijds een goede tweede wat mij betreft. 

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Wacky Wheels was mooi op de Playstation 1. Toen kon je echt racen, nu moet je vanaf de zijkant 
Heb trouwens vandaag de Wii en Super Smash Brawl gekocht :D:D:D
T IS GEWELDIG
En btw, composiet is ook best goede beeldkwaliteit, ben benieuwd als t via component gaat
Heb trouwens vandaag de Wii en Super Smash Brawl gekocht :D:D:D
T IS GEWELDIG
En btw, composiet is ook best goede beeldkwaliteit, ben benieuwd als t via component gaat
even een vraagje over de RGB kabel. levert deze veel winst op tegen over de standaard stekker die er bij zit?
Want bij ssx blur is het bij mij erg lastig lezen als er wat tekst staat
ohja men tv is zo'n lomp breedbeeld bakbeest dus geen component kabel voor mij..
Want bij ssx blur is het bij mij erg lastig lezen als er wat tekst staat
ohja men tv is zo'n lomp breedbeeld bakbeest dus geen component kabel voor mij..
Het levert dusdanig veel op dat je zelfs zou kunnen storen aan karteltjes.
Maar je ziet gewoon veel meer details en kleuren, dus imo: meteen halen. Het is dat die kabel even duur is als een game, anders was het helemaal een no-brainer.
{signature}
Ik had even een vraagje voor de Wii bezitters.
Ik bezit op het moment een GameCube met component kabel. En ik ben van plan een Wii te gaan kopen binnen nu en 2 weken. En ik vroeg me af heeft de Wii dezelfde ´aansluiting´ (aan de console kant) als de GameCube, zodat ik mijn component kabel kan gebruiken op mijn Wii.
Ik bezit op het moment een GameCube met component kabel. En ik ben van plan een Wii te gaan kopen binnen nu en 2 weken. En ik vroeg me af heeft de Wii dezelfde ´aansluiting´ (aan de console kant) als de GameCube, zodat ik mijn component kabel kan gebruiken op mijn Wii.
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Neen, er zit een andere connector aan.blmp schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 18:25:
[...]En ik vroeg me af heeft de Wii dezelfde ´aansluiting´ (aan de console kant) als de GameCube, zodat ik mijn component kabel kan gebruiken op mijn Wii.
... en oranje! :P
Hoe gebruik jij de componentkabel op de cube
Er is hier geen enkel spel uitgebracht dat progressive scan ondersteunt.
In ieder geval: de aansluiting van de Wii is net iets anders, waardoor je de gamecube kabels niet kan gebruiken.
In ieder geval: de aansluiting van de Wii is net iets anders, waardoor je de gamecube kabels niet kan gebruiken.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ja!Venom2005 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 17:02:
even een vraagje over de RGB kabel. levert deze veel winst op tegen over de standaard stekker die er bij zit?
Overigens is deze informatie die ik zojuist beantwoord heb voor-tref-fe-lijk terug te vinden in de startpost.
... en oranje! :P
hmm jah die had ik al gelezen maar ging mij er meer om of de teksten (zoals bij SSX blur) dan beter leesbaar worden, want nu kan ik het slecht lezen wat er staat.iNSaNe-oNe schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 18:47:
[...]
Ja!
Overigens is deze informatie die ik zojuist beantwoord heb voor-tref-fe-lijk terug te vinden in de startpost.
Hmm dat is wel jammer, weer extra kosten ..Boeboe schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 18:46:
Hoe gebruik jij de componentkabel op de cubeEr is hier geen enkel spel uitgebracht dat progressive scan ondersteunt.
Uhm er zijn wel een aantal games die het supporten als PAL games hoor. (Zover ik weet) o.a.
Metroid Prime 2 Echoes en The Legend of Zelda: The Wind Waker (+Ocarina of time/Master Quest), supporten het zover ik gehoord heb allebei.
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Hey mede-Wii-ers,
Ik zit al een tijdje met een probleem: Onze Sensorbar is stukgegaan (draadje stuk) en we hebben hem vervangen door een merk X wireless sensorbar. Wireless werkt alleen niet echt lekker, je moet de batterijen controleren, hij is wat te zwaar voor onder de flatscreen etc.
Waar kan ik een *bedrade* sensorbar kopen? Heb al uitgebreid gezocht op GoT en online, en de enige die ik tegenkom zijn wireless of één waarvan niet duidelijk is (van het merk König - hun site geeft geen info).
Ik zit al een tijdje met een probleem: Onze Sensorbar is stukgegaan (draadje stuk) en we hebben hem vervangen door een merk X wireless sensorbar. Wireless werkt alleen niet echt lekker, je moet de batterijen controleren, hij is wat te zwaar voor onder de flatscreen etc.
Waar kan ik een *bedrade* sensorbar kopen? Heb al uitgebreid gezocht op GoT en online, en de enige die ik tegenkom zijn wireless of één waarvan niet duidelijk is (van het merk König - hun site geeft geen info).
Of bestel gewoon een nieuwe sensor bar met draad voor 7 dollar bij DealExtreme.
Verzenden doen ze gratis, het duurt alleen effe (1 tot 3 weken).
Verzenden doen ze gratis, het duurt alleen effe (1 tot 3 weken).
Ik zit nu bij mijn neefje en deze heeft een Wii en een Sitecom router WL-312 en ik krijg hem met geen mogelijkheid online ??
van de week dat ding mee naar mijn thuis genomen en gelijk op internet, weet er iemand wat de instellingen zijn om met deze router op internet te komen via de Wii of is dat gewoon niet mogelijk.
van de week dat ding mee naar mijn thuis genomen en gelijk op internet, weet er iemand wat de instellingen zijn om met deze router op internet te komen via de Wii of is dat gewoon niet mogelijk.
Teteringen
je moet gewoon in je wii de gegevens van je draadloos netwerk invullen.Arie26 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 21:09:
Ik zit nu bij mijn neefje en deze heeft een Wii en een Sitecom router WL-312 en ik krijg hem met geen mogelijkheid online ??
heb hier de wii gewoon met wpa online!
helemaal gedaan handmatig en via zoeken op de wii maar ik blijf de volgende fout code krijgen #51330Tito129 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 21:12:
[...]
je moet gewoon in je wii de gegevens van je draadloos netwerk invullen.
heb hier de wii gewoon met wpa online!
Wat zijn de overige instellingen ? want als ik mijn laptop pak zit ik gelijk op internet
Teteringen
lol, ik had daar vroeger alleen een demo van voor op de windows 3.0 computer... Wat heb ik uurtjes verspeeld aan die demo met vriendjes van toenCaptain N schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 15:40:
Onder andere ja. Hoewel Super Mario Kart toch cooler was, was Wacky Wheels destijds een goede tweede wat mij betreft.
[afbeelding]
http://www.wiichat.com/ni...5-wifi-error-51330-a.htmlArie26 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 21:19:
[...]
helemaal gedaan handmatig en via zoeken op de wii maar ik blijf de volgende fout code krijgen #51330
Wat zijn de overige instellingen ? want als ik mijn laptop pak zit ik gelijk op internet
Staan verschillende oplossing, kanaal 11 bijvoorbeeld proberen.
Heb nu al 4 pops vrijgespeeld @ brawl 
En euhm. miss even kijken op www.wiihome.nl volgens mij hebben die ook bedrade sensorbars
En euhm. miss even kijken op www.wiihome.nl volgens mij hebben die ook bedrade sensorbars
Niet zo netjes, maar je kunt ook gewoon de draadjes om elkaar heen draaien en er een dik plakbandje omheen doen. Doet ie het ook weer.Technicality schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 20:31:
Hey mede-Wii-ers,
Mijn foto's op Flickr.
Of even de soldeerbout pakken.Captain N schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 01:18:
[...]
Niet zo netjes, maar je kunt ook gewoon de draadjes om elkaar heen draaien en er een dik plakbandje omheen doen. Doet ie het ook weer.
Heb je nintendo al gemaild of ze je een nieuwe kunnen sturen?
Ps4/switch gamer
Een nieuwe Wii game
Captain Rainbow
Publisher: Nintendo
Developer: SKIP(Chibi Robo)
Release: 2008(Japan)
Eerste trailer:
http://www.wipido.com/video/1722
Captain Rainbow
Eerste trailer:
Probleempje. Ik krijg mijn Wii niet via de VGA kabel aangesloten. De standaard wii composiet kabel gaat prima, maar VGA doet niks. Ik heb zowel mijn TV (die heeft een VGA ingang) als PC monitor geprobeerd, maar geen beeld.
TV zegt iets van unsupported frequency, de PC monitor gewoon helemaal niets (springt zelfs in de standby stand).
Ik heb geprobeerd de wii aan te sluiten, en dan pas aan te zetten, maar ook dat helpt niet.
Zijn er mensen met ervaring met die VGA aansluiting?
Oh, wellicht detail: de Wii is een US versie.
TV zegt iets van unsupported frequency, de PC monitor gewoon helemaal niets (springt zelfs in de standby stand).
Ik heb geprobeerd de wii aan te sluiten, en dan pas aan te zetten, maar ook dat helpt niet.
-
Er zit als het goed is een gewoon geel of groen kabeltje bij dat in de TV past. Daarmee moet je je Wii op 480p instellen, uitzetten, en dan aan de monitor hangen. Het probleem is dat je PC monitor geen 480i signaal kan verwerken dus je moet de Wii eerst op 480p zetten.chrisboers schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:34:
Probleempje. Ik krijg mijn Wii niet via de VGA kabel aangesloten. De standaard wii composiet kabel gaat prima, maar VGA doet niks. Ik heb zowel mijn TV (die heeft een VGA ingang) als PC monitor geprobeerd, maar geen beeld.
Edit:
Castlevania Judgement screenshots

Pro Evo 2009 naar de Wii
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 09-07-2008 14:37 ]
Hmmm.Ok, weet niet of mijn TV/pcmonitor iets met die gele plug kunnen... Vanavond maar eens op onderzoek. Anders blijft het helaas composiet. (component is al door de PS3 ingepikt)
-
Ik zie er weer van komen dat dat een super goede Wii game van Capcom wordt maar dat hij net als Zack & Wiki nauwelijks verkocht wordt. Toch jammer.Anoniem: 104593 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:59:
Een nieuwe Wii game
Captain Rainbow
Eerste trailer:

EDIT: Haha, ik las Capcom ipv Captain.....

[ Voor 6% gewijzigd door monnick op 09-07-2008 16:00 ]
De game is van Nintendo en Skip ik heb er nog het een en ander over gelezen.monnick schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 15:21:
[...]
Ik zie er weer van komen dat dat een super goede Wii game van Capcom wordt maar dat hij net als Zack & Wiki nauwelijks verkocht wordt. Toch jammer.
Kennelijk speelt het zich af op een eiland met 'mindere' Nintendo characters zoals Birdo:
Summary:
- Main dude name is Nick.
- Cameo appearance shown are Katherine(Birdo), OtsuSan and Hikari (all are past minor Nintendo characters)
- Captain Rainbow is a reference to Masked Rider, you can tell from the rainbow belt that he is wearing and his transformation stance
- The island that you will be exploring are pack fill with past Nintendo minor characters
- In the video, Birdo aka Katherine was bascially introducing the game, characters and talking crap
- The genre of this game still remains a mystery
Anoniem: 105012
Als ze er nou een Master League in bouwen, en misschien iets meer Edit mogelijkheden, dan is dat echt de beste versie ooit.
Je kunt ook een component verdeelblok kopen (niet echt goedkoop maar werkt wel)chrisboers schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 15:06:
Hmmm.Ok, weet niet of mijn TV/pcmonitor iets met die gele plug kunnen... Vanavond maar eens op onderzoek. Anders blijft het helaas composiet. (component is al door de PS3 ingepikt)
Die sensor bar is niks meer dan een paar IR ledjes. Je kunt ook Wii-en emt twee waxinelichtjes op je TVTechnicality schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 20:31:
Hey mede-Wii-ers,
https://niels.nu
Is het niet gewoon veel slimmer om voor de PS3 een HDMI kabel te kopen?sjekneck schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 17:03:
[...]
Je kunt ook een component verdeelblok kopen (niet echt goedkoop maar werkt wel)
Nog veeeeel scherper en dan kan je blu-ray gaan afspelen of heb je geen HDMI?
Ik wilde net Okami gaan registreren voor wat extra sterren (maandag gekocht), maar nu blijkt er geen kaart in te zitten. Zitten die alleen bij spellen die door Nintendo zelf gemaakt worden, of moet ik even terug naar Nedgame?
Alleen bij spellen die Nintendo uitgeeft zitten sterren voor zover ik weet, helaas dus.Pierz schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 18:28:
Ik wilde net Okami gaan registreren voor wat extra sterren (maandag gekocht), maar nu blijkt er geen kaart in te zitten. Zitten die alleen bij spellen die door Nintendo zelf gemaakt worden, of moet ik even terug naar Nedgame?
Da's jammer. Nog even sparen dan voor een gratis Wii-ware gamemonnick schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 19:32:
[...]
Alleen bij spellen die Nintendo uitgeeft zitten sterren voor zover ik weet, helaas dus.
Ik heb trouwens Lost Winds al gedownload. Die is best ok, zeker voor het geld wat hij kost!
Heeft iemand Pop al geprobeerd? Die lijkt me ook wel geinig.
Bij mijn Mario kart wii zaten overigens 3 kraskaarten. Is er iemand die geen mario kart wii heeft / wil kopen en toevallig van een ander spel nog een kraskaart overheeft?
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
whaha 
lol, kan je ze dan niet allemaal gebruiken?
Wel verschillende codes trouwens?
lol, kan je ze dan niet allemaal gebruiken?
Wel verschillende codes trouwens?
90710
PoP is erg goed, en moeilijker dan het lijktPierz schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 21:14:
[...]
Da's jammer. Nog even sparen dan voor een gratis Wii-ware game
Ik heb trouwens Lost Winds al gedownload. Die is best ok, zeker voor het geld wat hij kost!
Heeft iemand Pop al geprobeerd? Die lijkt me ook wel geinig.
Pop vond ik echt dodelijk saai.
Je kon echt levels lang achter elkaar blijven spelen zonder het gevoel te hebben dat het moeilijk werd. Ook is er totaal geen afwisseling, niet echt een strategie oid.
Kan me niet voorstellen dat je de game vaak zal spelen.
Je kon echt levels lang achter elkaar blijven spelen zonder het gevoel te hebben dat het moeilijk werd. Ook is er totaal geen afwisseling, niet echt een strategie oid.
Kan me niet voorstellen dat je de game vaak zal spelen.
Kwam op IGN.com net nieuwe footage tegen van the Conduit. http://wii.ign.com/dor/ob...t/videos/raptorignne.html
Ziet er best wel netjes uit vind ik!
Ze hebben er een hele nieuwe engine voor gemaakt speciaal voor de Wii. En dat is toch wel een verbetering. Hopelijk gaan andere partijen deze engine ook gebruiken.
Ziet er best wel netjes uit vind ik!
Ze hebben er een hele nieuwe engine voor gemaakt speciaal voor de Wii. En dat is toch wel een verbetering. Hopelijk gaan andere partijen deze engine ook gebruiken.
Een engine is leuk, maar ik vind de game nog verre van indrukwekkend als je het vergelijkt met pakweg Halo 2 op de eerste Xbox of Killzone op de PS2.
Omgevingen, vijanden en wapens komen allemaal zo ongeïnspireerd over. Het detail en de textures vind ik ook matig. Het enige wat ik er wel goed uit vind zien zijn de half afgebroken gebouwen. Daarnaast vind ik ontwikkelaar High Voltage alles behalve een hoogvlieger. Hebben nog geen enkele toptitel op hun naam staan. Alleen wat franchise games, ports en een aantal simpele matige games. Hun WiiWare game had ook een strakke engine, maar was voor de rest echt belabberd.
Omgevingen, vijanden en wapens komen allemaal zo ongeïnspireerd over. Het detail en de textures vind ik ook matig. Het enige wat ik er wel goed uit vind zien zijn de half afgebroken gebouwen. Daarnaast vind ik ontwikkelaar High Voltage alles behalve een hoogvlieger. Hebben nog geen enkele toptitel op hun naam staan. Alleen wat franchise games, ports en een aantal simpele matige games. Hun WiiWare game had ook een strakke engine, maar was voor de rest echt belabberd.
Dit topic is gesloten.