Wat een onzin, de laatste posts gingen over het gamesaanbod, verkopen, koers van Nintendo etc.sjekneck schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 22:16:
[...]
Gosh, echt vrijwel alles wat jij post heeft met wii hacks of emulators te maken de laatste tijd.
Kan alleen niet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van dit lijstje en of het nou echt een verbetering is is persoonlijk.
Emulators hoor je me al helemaal met geen woord meer over reppen. Alleen de Wii emulator heb ik nog even vermeld, puur vanwege de technische prestatie en aangezien deze geheel nog niet bruikbaar is en de komende jaren nog niet op speelbaar niveau zal zijn.
Het enige waar ik me nog eens aan waag zijn homebrew apps/hacks die barweinig met piracy te maken hebben. Ik vind het zelf een interessante ontwikkeling voor mensen die zich storen aan de nutteloze waarschuwingen, het eeuwige achtergrondriedeltje(er is tenslotte in de topics al meerdere malen gevraagd of je dit kon uitschakelen) en het interessant vinden om games uit Japan en de VS te kunnen spelen. Zelf wacht ik nog even wat ervaringen af en een mogelijke toekomstige versie.
Of je onder de indruk bent van het lijstje moet je zelf weten, ik vind het gewoon wat handige tweaks die het menu perfectionaliseren(ik zou niet weten wat er nog meer gedaan zou moeten worden).
Voor de rest vraag ik me af wat een interessantere bijdrage levert aan deze topic, mensen die nieuwtjes posten of mensen die erover gaan zeuren.
Edit: een andere update die hij van plan is, is het standaard mogelijk maken van het kopiëren van savegames die daartegen beveiligd zijn, zodat je fatsoenlijk een backup kan maken mocht je Wii een keer de geest geven.
[ Voor 8% gewijzigd door BarôZZa op 07-08-2008 09:51 ]