Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 101 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 64.003 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:25
monnick schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 19:32:
[...]

Alleen bij spellen die Nintendo uitgeeft zitten sterren voor zover ik weet, helaas dus.
Kan iemand mij die 'sterren' uitleggen? Al meer over gehoord, maar geen idee wat dat zijn.. Had ik die ook bij mijn Wii Fit moeten krijgen? wat kan je daar mee? Mis ik iets?

Edit: Never mind, ben al aan t googlen geweest. Nog steeds wat wazig. Ik geloof dat ik me maar ver houd van die 'sterren' en 'points'. Krijg er een beetje eng gevoel bij. (punten geef je nu eenmaal sneller uit dan 'echt geld')

[ Voor 23% gewijzigd door chrisboers op 10-07-2008 13:09 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-07 15:23
chrisboers schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:00:
[...]

Kan iemand mij die 'sterren' uitleggen? Al meer over gehoord, maar geen idee wat dat zijn.. Had ik die ook bij mijn Wii Fit moeten krijgen? wat kan je daar mee? Mis ik iets?
Die sterren kan je inleveren voor wiipoints of merchandise.
Bij wiifit hoort er idd 1 te zitten. Zit in het doosje van de dvd. Teminste daar hoort hij te zitten. Zo zat er ook 1 bij wii sports en volgens mij ook bij de console zelf.

sterren zijn gratis, maar je kan ze omzetten naar points.
Hoef je geen points te kopen!

[ Voor 7% gewijzigd door Tito129 op 10-07-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Bij deze spellen zit een code, die je kunt registreren op Nintendo.nl. Daar krijg je sterren voor, die je kunt inruilen tegen Wii Points of merchandise in de sterrencatalogus. Deze wordt af en toe bijgevuld. Een soort zegeltjes sparen dus, maar dan digitaal. :)

Wellicht een idee om dit toe te voegen aan de startpost?

[ Voor 5% gewijzigd door Captain N op 10-07-2008 13:16 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Is het iets speciaal nederlands? Ik heb nl een US wii + fit, en volgens mij geen 'sterren'.
Op zich wel logisch, zegeltjes sparen is ook wel heel erg nederlands :)

Edit: Woohoo! Wii fit sokken! Wii fit zweetbandjes! 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door chrisboers op 10-07-2008 14:41 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

chrisboers schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:36:
Is het iets speciaal nederlands? Ik heb nl een US wii + fit, en volgens mij geen 'sterren'.
Op zich wel logisch, zegeltjes sparen is ook wel heel erg nederlands :)

Edit: Woohoo! Wii fit sokken! Wii fit zweetbandjes! 8)7
In Europa zijn het sterren, in Japan zijn het punten. In amerika kan je geen gratis nintendo gadgets krijgen dan :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Ik zal vanavond de verpakkingen nog eens doornemen. Heb iig tot nu toe niks gevonden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:41
BarôZZa schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 23:27:
Pop vond ik echt dodelijk saai.

Je kon echt levels lang achter elkaar blijven spelen zonder het gevoel te hebben dat het moeilijk werd. Ook is er totaal geen afwisseling, niet echt een strategie oid.
Kan me niet voorstellen dat je de game vaak zal spelen.
Heb je hem multiplayer of singleplayer gespeeld?

Wii sports is in je eentje ook niet veel aan, terwijl multiplayer geweldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:44

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Boeboe schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:43:
[...]

In Europa zijn het sterren, in Japan zijn het punten. In amerika kan je geen gratis nintendo gadgets krijgen dan :?
Nee, Amerika heeft geen actie zoals de sterrencatalogus. Wel geven ze af en toe iets weg als je een bepaald spel registreert op de website, maar dan moet je denken aan een speciale stylus voor Phantom Hourglass of iets vergelijkbaars.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:22
Pierz schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 15:00:
[...]

Heb je hem multiplayer of singleplayer gespeeld?

Wii sports is in je eentje ook niet veel aan, terwijl multiplayer geweldig is.
Singleplayer, maar ik vond Wii Sports ook best te pruimen in m'n eentje. Dik boven de grafieken uit proberen te komen enz.

Maar aan pop kon ik werkelijk niks interessants ontdekken. Had ook niet meer mogen kosten dan 5 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Tc-Chub schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 17:34:
[...]
Is het niet gewoon veel slimmer om voor de PS3 een HDMI kabel te kopen? :p
Nog veeeeel scherper en dan kan je blu-ray gaan afspelen of heb je geen HDMI?
HDMI is al ingepikt door de PC out.
SCART1 hangt aan de DVD/HDD recorder,
SCART2 de digitale tv-tuner met oa eredivisie voetbal.

ehm... meer heb ik er niet :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Ja dan zou ik eerder een HDMI switch kopen want dan kan je op de playstation tenminste blu-ray afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-07 11:59
Ik was die sterren helemaal vergeten. Zitten die ook bij remotes en nunchucks, want ik heb 2 remotes en een nunchuck extra gekocht en ik weetn iet of ik daar nog iets van heb. Volgens mij heb ik die boekjes enzo weggegooid..

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

BarôZZa schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:49:
Een engine is leuk, maar ik vind de game nog verre van indrukwekkend als je het vergelijkt met pakweg Halo 2 op de eerste Xbox of Killzone op de PS2.
Omgevingen, vijanden en wapens komen allemaal zo ongeïnspireerd over. Het detail en de textures vind ik ook matig. Het enige wat ik er wel goed uit vind zien zijn de half afgebroken gebouwen. Daarnaast vind ik ontwikkelaar High Voltage alles behalve een hoogvlieger. Hebben nog geen enkele toptitel op hun naam staan. Alleen wat franchise games, ports en een aantal simpele matige games. Hun WiiWare game had ook een strakke engine, maar was voor de rest echt belabberd.
The Conduit is mooier dan Halo 2 en Killzone, vooral qua belichting en effecten(normal mapping bijvoorbeeld). Het probleem is alleen dat de artistieke kant van de game veel te wensen overlaat. Het ziet er gelukkig nu al een stuk beter uit met alle grafische effecten die ze eerder beloofd hadden. Het enige wat ik jammer vind is dat er geen split screen in de game zit maar wel online multiplayer. Dit had de Perfect Dark/Goldeneye/Timesplitters van de Wii kunnen worden en dat gevoel krijg ik ook bij de footage en screenshots. Helaas laten ze die kans schieten. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Makkelijk schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 18:39:
Ik was die sterren helemaal vergeten. Zitten die ook bij remotes en nunchucks, want ik heb 2 remotes en een nunchuck extra gekocht en ik weetn iet of ik daar nog iets van heb. Volgens mij heb ik die boekjes enzo weggegooid..
Sterren zitten alleen bij consoles en games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:04

Rudedadude

Maybe we were born to run

Tc-Chub schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 22:57:
whaha :p

lol, kan je ze dan niet allemaal gebruiken?

Wel verschillende codes trouwens?
Ik heb nog niet gekrast, maar het zijn ongetwijfeld 3 verschillende codes. En je kan maar 1 keer een spel registreren...

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
ooh zo, ja heb je geen vrienden die dan een nieuw spel gaan kopen of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo m'n E3 vooruitblik is eindelijk af:
http://www.wiids.nl/article.php?id=26761&page=1

Zelda, Metroid Dread is natuurlijk puur speculatie en vooral er bij gezet omdat het echt hoog tijd wordt voor nieuwe aankondigingen. Vorig jaar wist ik door de vele titels niet welke ik in de spotlights moest zetten, dit jaar was het moeilijk om games te vinden om iets over te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memphis177
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11-2024
Anoniem: 104593 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 23:11:
Zo m'n E3 vooruitblik is eindelijk af:
http://www.wiids.nl/article.php?id=26761&page=1

Zelda, Metroid Dread is natuurlijk puur speculatie en vooral er bij gezet omdat het echt hoog tijd wordt voor nieuwe aankondigingen. Vorig jaar wist ik door de vele titels niet welke ik in de spotlights moest zetten, dit jaar was het moeilijk om games te vinden om iets over te schrijven.
Hm, ben wel benieuwd naar Zelda Wii. :Y

Al ben ik eigenlijk ook vooral geïnteresseerd hoe de graphics er gaan uitzien van "bekende" games op de Wii. (NFS en CoD)

Mooie vooruitblik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woefke
  • Niet online
Rudedadude schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 20:57:
[...]

Ik heb nog niet gekrast, maar het zijn ongetwijfeld 3 verschillende codes. En je kan maar 1 keer een spel registreren...
Mag ik er een? O-) (Email @ profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-07 16:42
Top Spin 3 , iemand ervaring ?

http://youtube.com/watch?v=MDj18nTALeo

ik vind tennis zo ie zo al geslaagd met Wii sports, ben benieuwd hoe ver je hier meek unt gaan :D belooft veel!

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-06 16:44

JamesB009

Sjimmeh!!

Wippien schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 00:41:
Top Spin 3 , iemand ervaring ?

http://youtube.com/watch?v=MDj18nTALeo

ik vind tennis zo ie zo al geslaagd met Wii sports, ben benieuwd hoe ver je hier meek unt gaan :D belooft veel!

[...]
Ja, ik heb hem gisteren gespeeld. Het is een mooi en goed uitgevoerd spel. Het is niet zo makkelijk als Tennis in Wii Sports.

Je moet met je nunchuck lopen maar tegelijk ook richting geven aan de bal, dus niet altijd even makkelijk. Je moet je Wii remote een kwartslag draaien, als een echt tennisracket. De B-Knop zit dan aan de rechterkan en de A-Knop aan de linkerkant. Zo speel je het spel.

Je moet de Wii-Remote echt naar achter halen om de bal 'op te vangen en naar voren slaan op te slaan. Je kan drop shots maken, lobs, slices en top spins.

Het is even tricky om onder de knie te krijgen, vooral bij het net spelen is moeilijk. Maar ik moet zeggen het is een erg leuk en goed uitgewerkt spel.

Grafisch niet super, maar dat zijn we gewend en dat vind ik persoonlijk niet erg.
Heb ik in het vorige topic geschreven.http://gathering.tweakers...message/30300254#30300254

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Iemand een revieuw, of reactie over de Big Ben component kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Rudedadude schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 22:03:
Bij mijn Mario kart wii zaten overigens 3 kraskaarten. Is er iemand die geen mario kart wii heeft / wil kopen en toevallig van een ander spel nog een kraskaart overheeft? :P
Ze zijn wel gul bij Mario Kart, bij mijn exemplaar zaten 2 kraskaarten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Laatst online: 15:00

TAA

Liever IRC

Ik kijk er vast overheen, maar hoe/waar kun je je sterren inruilen voor points? Ik kan het in de catalogus nergens vinden :? En wat is de conversie factor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

TAA schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:55:
Ik kijk er vast overheen, maar hoe/waar kun je je sterren inruilen voor points? Ik kan het in de catalogus nergens vinden :? En wat is de conversie factor?
Er staat aan de rechterkant een knop :P
Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.nl/NOE/images/teaser_moods_small/cont_teaser_wii_points_en.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.nl/NOE/images/teaser_hl/wii_points_card_shop_808080.gif

En reviews zijn er zat over 3th party component kabels.

Heeft iemand we love golf al gespeelt? :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Laatst online: 01-07 16:01
Hoe goed werkt een gamecube controller eigenlijk op de wii? Als ik een wii ga kopen ben ik niet van plan om 3 extra controllers te kopen voor de party games eigenlijk, tenzij je echt veel mist op die manier. Bv voor mario kart / smashbros boeit het weinig lijkt me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

Bij Smashbors spelen zelfs heel veel met GC controller! Hij werkt gewoon prima, alleen heb je wel het risico dat veel spellen veel opties uitschakelen omdat ze toch de functies nodig hebben van de wiimote.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Ik speel MKWii, SSBB en Dr. Mario (WiiWare) eigenlijk alleen maar met de NGC controller :D Bevalt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 22:22
Anoniem: 104593 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:11:
[...]

The Conduit is mooier dan Halo 2 en Killzone, vooral qua belichting en effecten(normal mapping bijvoorbeeld). Het probleem is alleen dat de artistieke kant van de game veel te wensen overlaat. Het ziet er gelukkig nu al een stuk beter uit met alle grafische effecten die ze eerder beloofd hadden. Het enige wat ik jammer vind is dat er geen split screen in de game zit maar wel online multiplayer. Dit had de Perfect Dark/Goldeneye/Timesplitters van de Wii kunnen worden en dat gevoel krijg ik ook bij de footage en screenshots. Helaas laten ze die kans schieten. :/
Misschien technisch beter in elkaar gezet, maar absoluut niet mooier.
Je kan alle effecten van de wereld erin gooien, maar als het artdesign, characters, textures etc er niet uit zien zijn, dan blijf ik de game lelijk vinden. Vandaar dat ik ook vind dat er genoeg Xbox 360 games zijn die minder mooi zijn dan bijvoorbeeld Super Mario Galaxy, ondanks de effecten, meer polygonen en HD resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Play-Asia houdt weer zomeruitverkoop met 25% korting op alles, leuke prijsjes:

Dewy's Adventure € 9,60
Super Mario Strikers Charged € 7,20

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3064/2342273838_2f4ce3282a.jpg

Weet iemand waar ik deze wallpaper kan vinden in high res? (1680x1440)
Ik vind het de leukste SSBB wallpaper die ik tegen ben gekomen tot nu toe... alleen nergens een groot formaatje te vinden... ook niet op smashbros.com zelf... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
disjfa schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:58:
[...]

Er staat aan de rechterkant een knop :P
[afbeelding]
[afbeelding]

En reviews zijn er zat over 3th party component kabels.

Heeft iemand we love golf al gespeelt? :)
Waar kun je die revieuws vinden dan?

En nog een vraagje: Hoeveel sterren moet je hebben voor een aantal wii points dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:46

Snippertje

Light up your life

ari3 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:03:
Play-Asia houdt weer zomeruitverkoop met 25% korting op alles, leuke prijsjes:

Dewy's Adventure € 9,60
Super Mario Strikers Charged € 7,20
Wel jammer dat het NTSC is.. :(

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Voor de prijs hoef je het niet te laten iig. Het is dat dit me echt he-le-maal niks lijkt... :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201016

Hebben jullie dat ook, dat de cursor in menu's als je heb bijvoorbeeld op de tafel legt dat hij nog steeds verspringt(iets van 5cm heen en weer op het scherm)?
Zo nee hoe kan je hier iets aan doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
Anoniem: 201016 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:05:
Hebben jullie dat ook, dat de cursor in menu's als je heb bijvoorbeeld op de tafel legt dat hij nog steeds verspringt(iets van 5cm heen en weer op het scherm)?
Zo nee hoe kan je hier iets aan doen??
Je hebt grote kans dat er dan een (infrarood)-lichtbron in de buurt van de sensorbalk is. Probeer eens de instellingen te veranderen (Instellingen -> Blz. 2 -> Sensorbalk -> Lichtgevoeligheid). Je kan dan ook gelijk kijken met de camera van de remote, om uit te vinden of er iets in de buurt stoort. De instellingen moeten zó zijn, dat je maar 2 (knipperende) punten ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201016

Whollabilla schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:12:
[...]

Je hebt grote kans dat er dan een (infrarood)-lichtbron in de buurt van de sensorbalk is. Probeer eens de instellingen te veranderen (Instellingen -> Blz. 2 -> Sensorbalk -> Lichtgevoeligheid). Je kan dan ook gelijk kijken met de camera van de remote, om uit te vinden of er iets in de buurt stoort. De instellingen moeten zó zijn, dat je maar 2 (knipperende) punten ziet.
Dat zal wel verklaren, waarvoor ik dat alleen s'ochtends en s'middags heb Bedankt ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:19

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Anoniem: 267074 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 13:52:
Bijna alle GC must-haves die in deze oude topics en op IGN stonden heb ik vroeger al gespeeld, alleen kan ik nergens (voor een redelijke prijs) Paper Mario and the Thousandyear Door en Pikmin2 vinden. Zelfs op marktplaats-achtige sites zijn vrijwel alleen NTSCversies te vinden en de PALversies wordt 45 euro voor gevraagd...

Iemand enig idee waar ik deze PALversies voor een redelijke prijs kan vinden, zodat ik mijn gamecube-verslaving na jaren kan gaan beeindingen en kan beginnen met een frisse wii-verslaving?
Toevallig zag ik die games liggen tijdens mijn korte vakantie in Duitsland. Een gameshop in Lüdensheid in het 'stern' center. Was wel een duitse versie natuurlijk, ik heb zelf op het punt gestaan ze mee te nemen (15€ per stuk) maar kon nergens vinden of ze ook engels waren. Achteraf gezien vind ik het niet zo erg, op 1000+1 year na heb ik alle musthaves en ik kan nou niet echt zeggen dat ik ze wel een speel.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Las zojuist een nieuwsbericht op de nieuwe site van NinYou.nl: Capcoms Wii-project vervolg op 'next-gen favourite'

Ben benieuwd wat dat gaat worden en of het binnenkort op de E3 wordt aangekondigd, hopelijk Resident Evil 5 op de Wii (maar dan wel een goede port), dat zou fantastisch zijn aangezien ik alle RE games die ik heb gespeeld super vind.

Overigens ben ik sowieso heel benieuwd naar de E3 qua aankondigingen van Wii spellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Ja ik ben ook benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

monnick schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 16:20:
Las zojuist een nieuwsbericht op de nieuwe site van NinYou.nl: Capcoms Wii-project vervolg op 'next-gen favourite'

Ben benieuwd wat dat gaat worden en of het binnenkort op de E3 wordt aangekondigd, hopelijk Resident Evil 5 op de Wii (maar dan wel een goede port), dat zou fantastisch zijn aangezien ik alle RE games die ik heb gespeeld super vind.

Overigens ben ik sowieso heel benieuwd naar de E3 qua aankondigingen van Wii spellen. :)
Het zou wel mooi zijn als RE5 ook op de Wii komt (of zelfs exclusief), maar ik ben tot nu toe niet zo enthousiast over het spel. Tot nu toe lijkt het er op dat Capcom RE4 neemt gekopieerd en in een andere setting gegoten heeft. Dat is juist de reden dat de RE serie niet zo heel goed meer liep vóór RE4. Ik ben bang dat Capcom nu weer de RE4 gameplay gaat uitmelken totdat iedereen het zat is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:49

rajackar

Blood Minister

Of een RE in oude stijl waarbij static backgrounds gebruikt worden zodat alle render kracht van de wii vrij is voor de characters e.d. waardoor het er prachtig uit gaat zien.
* rajackar droomt rustig verder.
Ben toch de enige die daar op zit te wachten geloof ik ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Eigenlijk hoop ik nog op een remake van resident evil 0 t/m 3 in resident evil 4 wii-edition stijl.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Denk niet dat dat werkt, aangezien die eerdere games een compleet andere sfeer en opzet hebben. (Eentje die ik overigens veel beter en zeker unieker vind dan dat standaard actie pakketje waarin ze RE4 gegoten hebben). Ik zou er dus niet op rekenen ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rajackar schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 19:35:
Denk niet dat dat werkt, aangezien die eerdere games een compleet andere sfeer en opzet hebben. (Eentje die ik overigens veel beter en zeker unieker vind dan dat standaard actie pakketje waarin ze RE4 gegoten hebben). Ik zou er dus niet op rekenen ;)
Ik kan je zo 10 redenen geven waarom RE4 geen standaard actie pakketje was op 8-3-2005.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:13
Vorige week samen met me vriendin een Wii gekocht en Mario Galaxy. Wat een super game is dat!
Een jaartje geleden had ik ook al een Wii, maar die had ik na een paar maanden verkocht omdat ik voor een PS3 wou gaan. Maar ik heb nu geen spijt van het opnieuw kopen ( oke, deze keer de helft van de prijs, dus dat viel ook nog wel mee )
Ik kijk iig uit naar Mushroom Men. Leuke trailer van gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Ik heb vandaag een Wii gehad en ik ben gelijk naar PlayAsia.com gegaan voor extra controllers.
Nu wilde ik oa de Nunchuk met Black glove bestellen, maar er staat bij dat deze compatible is met de US version.
Waar slaat dat op!? Dus de controllers zijn ook locatiegebonden? Dat kan toch niet? Iemand ervaringen met controllers van Playasia?

Ik wilde de Classic Controller (2x), Nunchuk (2x) in het zwart en op Playasia is het zo goedkoop. Maar bij deze producten staat steeds "compatible with US version".
En helaas bestaat de Controller niet met een black glove (niet op playasia in elk geval).

edit: Shit lees nu in de 1st post dat met de Classic controller dus geen Gamecube (en ook geen Wii!?) spellen mee te spelen zijn. Erg jammer hoor. Vind dat ding juist zo leuk, doet me denken aan vroeger.
Dan ga ik maar mooie draadloze gamecubecontrollers zoeken.

[ Voor 18% gewijzigd door Jazco2nd op 13-07-2008 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 22:37
Ik heb bij DealExtreme een Japanse Wiimote en nunchuck besteld.
Werken perfect op een Europese Wii.
De accessoires zijn niet regio-gebonden, alleen de Wii en de games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
Jazco2nd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:24:
edit: Shit lees nu in de 1st post dat met de Classic controller dus geen Gamecube (en ook geen Wii!?) spellen mee te spelen zijn. Erg jammer hoor. Vind dat ding juist zo leuk, doet me denken aan vroeger.
Dan ga ik maar mooie draadloze gamecubecontrollers zoeken.
Sommige Wii games kunnen met de Classic controller gespeeld worden, bijvoorbeeld Mario Kart en Smash Bros. Verder kunnen alle Virtual Console games ermee gespeeld worden. Gamecube games kan je er niet mee doen. (Bijna?) elke Classic controller-combatible game kan je ook met de GC controller spelen, maar bij VC games is dat niet zo prettig. Daarnaast zijn de Wavebird GC controllers erg duur inmiddels, dus misschien is het een idee om op zoek te gaan naar de Japanse witte GC controllers. Die zijn een tijdje geleden geïntroduceerd, en hebben een kabel van 3 meter, in plaats van dat kleintje van de originele controllers. Een ander idee is de Thrustmaster controller. Deze is combatible met GC games en is draadloos, maar heeft wel de fijnere layout van de Classic controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Whollabilla schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:54:
[...]

Sommige Wii games kunnen met de Classic controller gespeeld worden, bijvoorbeeld Mario Kart en Smash Bros. Verder kunnen alle Virtual Console games ermee gespeeld worden. Gamecube games kan je er niet mee doen. (Bijna?) elke Classic controller-combatible game kan je ook met de GC controller spelen, maar bij VC games is dat niet zo prettig. Daarnaast zijn de Wavebird GC controllers erg duur inmiddels, dus misschien is het een idee om op zoek te gaan naar de Japanse witte GC controllers. Die zijn een tijdje geleden geïntroduceerd, en hebben een kabel van 3 meter, in plaats van dat kleintje van de originele controllers. Een ander idee is de Thrustmaster controller. Deze is combatible met GC games en is draadloos, maar heeft wel de fijnere layout van de Classic controller.
Hmm ik zat aan deze te denken:
* Up to 35 feet of wireless freedom
* 2.4GHz RF Technology with Auto-Scan
* 75 hours of gaming on 3 "AAA" batteries (not included)
* Dual rumble vibration motors
* Pressure sensitive buttons
* Ergonomic design
* Works with Nintendo GameCube and Wii (GameCube and Virtual Console games only)
* Package includes: 2 x White Shock-Wave Wireless Controllers + 2 x White Wireless Receivers
* Brand new in sealed retail packaging

Maar ik kan me goed voorstellen dat GC controllers niet zo prettig zijn bij VC spellen.

De Thrustmaster heb ik in een winkel zien liggen, nu ik het weer op internet bekijk valt me pas op dat deze inderdaad de vertrouwde layout van de Classic controller heeft. Hoe kan het dan goed werken met GC spellen? Dat begrijp ik niet.
En jammer dat dat ding lelijke blauwe rubbers heeft..

Is er geen alternatief voor de Thrustmaster? Ik zat ook hiernaar te kijken maar dat ding maakt van je Classic Controller slechts een draadloze.

Enige opties zijn dus (1) een niet zo mooie Thrustmaster, of (2) die dingen van Ebay (draadloze GC controller) + classic controller aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Anoniem: 104593 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 19:50:
[...]

Ik kan je zo 10 redenen geven waarom RE4 geen standaard actie pakketje was op 8-3-2005.
OK, het was wel iets anders toen het uit kwam en vanuit een commercieel oogpunt was het ook een hele goede beslissing om iets anders te doen met resident evil. En aangezien de hele wereld het spel de hemel in prijst zal het ook zeker een super goede game zijn. Maar toch blijf ik de oude RE stijl vettel vinden. Maar echt klagen zal ik niet doen. Capcom heeft me 5 games in die stijl gegeven die ik verslonden heb en allemaal nog regelmatig speel en het moest ooit een andere kant op gaan om de franchise levend te houden,
Maar ondanks dat zal er voor mij niet snel een game komen die ik persoonlijk hoger waardeer dan RE(make).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 15:47

Zeror

Ik Henk 'm!

(jarig!)
Jazco2nd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 01:23:
En jammer dat dat ding lelijke blauwe rubbers heeft..
Die lelijke blauwe rubbers, zoals jij die noemt, zorgen er juist voor dat de controller enorm lekker in de hand ligt gepaard met een goeie grip waardoor de controller niet wegglijd. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
rajackar schreef op zondag 13 juli 2008 @ 03:56:
[...]

OK, het was wel iets anders toen het uit kwam en vanuit een commercieel oogpunt was het ook een hele goede beslissing om iets anders te doen met resident evil. En aangezien de hele wereld het spel de hemel in prijst zal het ook zeker een super goede game zijn. Maar toch blijf ik de oude RE stijl vettel vinden. Maar echt klagen zal ik niet doen. Capcom heeft me 5 games in die stijl gegeven die ik verslonden heb en allemaal nog regelmatig speel en het moest ooit een andere kant op gaan om de franchise levend te houden,
Maar ondanks dat zal er voor mij niet snel een game komen die ik persoonlijk hoger waardeer dan RE(make).
Ik ben ook een groot RE fan en ik vind de nieuwe richting van RE4 toch een verbetering. Ik vind dat een hoop van de belangrijkste RE elementen bewaard zijn gebleven maar dat het actie gedeelte nu veel beter werkt.

Heb gisteren Tomb Raider: Anniversary uitgespeeld. Komt perfect uit want ik zag ook LEGO Star Wars bij de Bart Smit liggen voor 40 euro. EINDELIJK een acceptabele prijs (ik weiger Wii games te kopen die meer dan 40 euro kosten). Ik kan nu eindelijk deze game gaan beleven. Maar eerst ga ik beginnen met Okami!

[ Voor 13% gewijzigd door Deddiekoel op 13-07-2008 11:48 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Rakkerzero schreef op zondag 13 juli 2008 @ 04:12:
[...]

Die lelijke blauwe rubbers, zoals jij die noemt, zorgen er juist voor dat de controller enorm lekker in de hand ligt gepaard met een goeie grip waardoor de controller niet wegglijd. :)
ok maar kan je deze ook aanbevelen voor Gamecube spellen? Want daarvoor is de knoppenindeling afwijkend tov GC controller... dus dat begrijp ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Ik lees overal dat Bio Hazard 0 geen verbeteringen bevat, maar weet iemand of deze wel 480p ondersteund? Het origineel had geen progressive scan ondersteuning.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:14

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Deddiekoel schreef op zondag 13 juli 2008 @ 11:46:
[...]

Ik ben ook een groot RE fan en ik vind de nieuwe richting van RE4 toch een verbetering. Ik vind dat een hoop van de belangrijkste RE elementen bewaard zijn gebleven maar dat het actie gedeelte nu veel beter werkt.

Heb gisteren Tomb Raider: Anniversary uitgespeeld. Komt perfect uit want ik zag ook LEGO Star Wars bij de Bart Smit liggen voor 40 euro. EINDELIJK een acceptabele prijs (ik weiger Wii games te kopen die meer dan 40 euro kosten). Ik kan nu eindelijk deze game gaan beleven. Maar eerst ga ik beginnen met Okami!
Ben benieuwd naar jou ervaringen met Okami. Ik wil hem ook gaan halen binnenkort. Al moet ik ook nog mass effect, assassins creed en GTA IV uitspelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217133

Ik ben vorige week woensdag begonnen met Okami, wat ik in die paar uurtjes kan zeggen is iig dat het een hele aparte en mooie game is, helaas waren er andere zaken (PC herinstall etc) waardoor ik het spel nog niet echt volledig heb kunnen spelen maar mijn eerste indruk is zeer goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
Anoniem: 217133 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:00:
Ik ben vorige week woensdag begonnen met Okami, wat ik in die paar uurtjes kan zeggen is iig dat het een hele aparte en mooie game is, helaas waren er andere zaken (PC herinstall etc) waardoor ik het spel nog niet echt volledig heb kunnen spelen maar mijn eerste indruk is zeer goed! :)
Veel plezier... na 9 uur spelen zit ik nog steeds aan het begin volgens mij. En zit een beetje vast... :) Qua verhaal vind ik het spel wel enorm goed opgebouwd. De dialogen zijn niet te lang en soms zelfs serieus grappig. (Een bepaalde soort humor die in andere spellen niet echt tot uitdrukking komt imo...) Nieuwe characters worden op de juiste momenten geïntroduceerd en voegen wat toe aan het verhaal. Alleen de vele soorten items zijn me nog niet duidelijk. Maar ik denk dat het nog wel duidelijk wordt de komende 40 uur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nintendo introduceert Wii MotionPlus:
http://www.nintendo.com/w...N6vntHPDycCJAKWhEO9zBvyPH
Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo.com/nintendo/bin/p1TcSFcuTcwFGHV5K2I9M_jPGQq0eO6M/c502KBfbSeXO2_Ji8pzZHo3gSH9SkICI.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Hmm... In elk geval niet iets dat ik verwacht had. Ben benieuwd wat de E3 gaat brengen. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ben benieuwd welke games hier gebruik van gaan maken. Hoop stiekem dat The Force Unleashed er een van is. Vraag me ook af of dit in combinatie met Nunchuck kan werken.
Ben ook benieuwd of nieuwere wiimotes deze functie standaard zullen krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Deddiekoel schreef op maandag 14 juli 2008 @ 18:20:
[...]

Ben benieuwd welke games hier gebruik van gaan maken. Hoop stiekem dat The Force Unleashed er een van is.
Die is vast al te ver in ontwikkeling.
Vraag me ook af of dit in combinatie met Nunchuck kan werken.
Het uitbreidingspoort zit ook op deze uitbreiding, dus ja.
Ben ook benieuwd of nieuwere wiimotes deze functie standaard zullen krijgen...
Ik denk het zelf niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217133

Victorio schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:31:
[...]

Veel plezier... na 9 uur spelen zit ik nog steeds aan het begin volgens mij. En zit een beetje vast... :) Qua verhaal vind ik het spel wel enorm goed opgebouwd. De dialogen zijn niet te lang en soms zelfs serieus grappig. (Een bepaalde soort humor die in andere spellen niet echt tot uitdrukking komt imo...) Nieuwe characters worden op de juiste momenten geïntroduceerd en voegen wat toe aan het verhaal. Alleen de vele soorten items zijn me nog niet duidelijk. Maar ik denk dat het nog wel duidelijk wordt de komende 40 uur. :)
Ik zal er zeker nog veel plezier aan gaan beleven ;) Moet eerlijk zeggen dat ik wel eens geneigd ben om op www.gamefaqs.com te kijken maar wil eigenlijk zoveel mogelijk zelf ontdekken, dit in tegenstelling tot Zelda TP, daar gebruikte ik af en toe wel een FAQ maar het is eigenlijk veel leuker om een game helemaal zelf te spelen en desnoods bij een 2e run (dus als je hem hebt uitgespeeld) wel een FAQ te gebruiken om alle items e.d. te behalen :)

En idd, moest af en toe ook lachen om sommige conversaties en characters, het werkt een beetje op de lachspieren maar de algehele sfeer is heel uniek en ook ontspannend vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
Hoewel het misschien voor de gameplay een leuke toevoeging is, ziet het er absoluut niet uit. Ik krijg er een beetje een Sega Megadrive gevoel bij. Hoeveel "leuke uitbreidingen" komen er nog bij? Ik kan me overigens wél goed voorstellen dat ontwikkelaars hier iets mee kunnen, zodat de spellen iets meer remote-acties krijgen dan "schudden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Morgen om 18:00 Nederlandse tijd begint de persconferentie van Nintendo op de E3. Ben zeer benieuwd, zoals ik al eens eerder heb laten weten. Zodra er wat bekend is en het is nog niet aan de orde geweest in dit topic zal ik het posten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
zit nu ook al start klaar voor de microsoft conferentie

http://livewire.ign.com/2008/e3/index.html#

hier te volgen enkel alleen even de player downen en installen

kan ook echt niet wachten tot morgen 1800 uur :P

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
SOCO_cola schreef op maandag 14 juli 2008 @ 19:25:
zit nu ook al start klaar voor de microsoft conferentie

http://livewire.ign.com/2008/e3/index.html#

hier te volgen enkel alleen even de player downen en installen

kan ook echt niet wachten tot morgen 1800 uur :P
Hmmmz, die doen niet aan Linux.... :(

hier een flash versie van live stream van presentaties (momenteel is Microsoft bezig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Mm, ben ook benieuwd wat nintendo allemaal gaat uitbrengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
echt een dikke show van microsoft hoor (qua inhoud dan)

vorig jaar kondigde ze alleen halo 3 en een halo 3 xbox aan,

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Net mailtje gehad van Nintendo zelf. Daar kondigen ze de E3 ook aan. Volgens mij gaat er nog wat moois komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Jazco2nd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 23:46:
ok maar kan je deze ook aanbevelen voor Gamecube spellen? Want daarvoor is de knoppenindeling afwijkend tov GC controller... dus dat begrijp ik niet.
De Thrustmaster werkt prima met GC spellen. De Wavebird is zonder twijfel degelijker en ligt prettiger in de hand. De lay-out van de GC knoppen is met de meeste cube spellen wat handiger dan de lay-out zoals op de Thrustmaster/classic controller.

Ik zelf gebruik meestal de Wavebird, maar soms gebruik ik ook de Thrustmaster i.v.m. rumble.
De Thrustmaster leeft in ieder geval nog wel, wat ik van de meeste 3rd party controllers niet lang kon zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
90710 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 18:23:
[...]
Ik denk het zelf niet.
Dat laatste is weer schrikbarend. Voor een partygame-avond waar je met vier man speelt heb je nu al vier keer een wii mote en nunchuck nodig en in het geval van smash brawl nog een old-school controller en nu moet je daar voor precieze partygames nog vier van dergelijke add-ons bij kopen. Dan zit je al aan honderden euro's alleen voor de controllers 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

SOCO_cola schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:43:
echt een dikke show van microsoft hoor (qua inhoud dan)

vorig jaar kondigde ze alleen halo 3 en een halo 3 xbox aan,
Mooie show idd. Grappig dat ze de mii's gejat hebben als avatars maar wel in een verbeterde vorm. Ach ik zal er als xbox en wii bezitter niet wakker van liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Ik ben wel benieuwd naar wat Nintendo met dat MotionPlus gebeuren gaat doen. Gekoppeld met die Punch-Out!! geruchten lijkt het er op dat dat het eerste spel zal zijn wat er gebruik van zal maken. Ik vraag mij alleen af wat er nog meer met de MotionPlus sensor mogelijk is, zou je de Wiimote nu als een soort virtuele hand kunnen gebruiken bijvoorbeeld?
monnick schreef op maandag 14 juli 2008 @ 19:21:
Morgen om 18:00 Nederlandse tijd begint de persconferentie van Nintendo op de E3. Ben zeer benieuwd, zoals ik al eens eerder heb laten weten. Zodra er wat bekend is en het is nog niet aan de orde geweest in dit topic zal ik het posten. :)
En zoals gebruikelijk is iedereen welkom om tijdens de persconferentie (en er voor en er na) te komen chatten op irc.tweakers.net in het kanaal #nintendo. Voor iedereen zonder IRC client is er ook een webbased client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
MetroidPrime schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 00:05:
Ik ben wel benieuwd naar wat Nintendo met dat MotionPlus gebeuren gaat doen. Gekoppeld met die Punch-Out!! geruchten lijkt het er op dat dat het eerste spel zal zijn wat er gebruik van zal maken. Ik vraag mij alleen af wat er nog meer met de MotionPlus sensor mogelijk is, zou je de Wiimote nu als een soort virtuele hand kunnen gebruiken bijvoorbeeld?

[...]

En zoals gebruikelijk is iedereen welkom om tijdens de persconferentie (en er voor en er na) te komen chatten op irc.tweakers.net in het kanaal #nintendo. Voor iedereen zonder IRC client is er ook een webbased client.
Ik zal rond die tijd in het kanaal aanwezig zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
Dit lijkt me wel wat worden. Doordat de huidige sensor niet nauwkeurig genoeg is krijg je van dat stomme gewapper in elke game. Hopelijk dat dit echt goed werkt. Dan kan je echt met een zwaard vechten enzo. Nu maar hopen dat de developers er ook echt wat goeds mee weten te maken. Misschien de nieuwe Zelda oid. Het is vast al te laat voor Star Wars :(

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

De huidige controls zijn behoorlijk nauwkeurig. Sluit 'm maar eens op een PC aan en kijk naar de input. Er is een X en Y voor de pointer (sensorbar vereist) daarbij zijn er 2 assen die voor de accleratiesensoren werken. En die zijn heel nauwkeurig. Het enige verschil is dat je niet goed kan zien hoe ver de Wii mote van de sensorbar verwijderd is, dit valt te berekenen maar ik denk dat dit te veel cpu kracht van de Wii gaat vragen. En dan kan je slechts zien op welke afstand de mote is. Niet de precieze locatie van de Wiimote. Deze nieuwe uitbreiding gaat dus beiden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Laatst online: 07-05 20:25

mr_obb

Lakse Perfectionist

Veel developers hebben de Wiimote in zijn huidige vorm nog niet goed weten te gebruiken in hun games. Er is echt veel meer mogelijk dan de developers eruit gehaald hebben en nu komt er dus weer een addon die het nauwkeuriger moet maken. Ik vind de creativiteit van de gamedevelopers wel een beetje tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Wellicht de knuppel in het hoenderhok: zou Nintendo de Motionplus niet aan alle huidige Wii-bezitters gratis moeten naleveren? In feite is de huidige Wii met inferieure controllers verscheept.

Ik vraag me ook af of dit altijd een optionele add-on zal blijven of dat Nintendo ze in de toekomst standaard gaat meeleveren met nieuwe Wii's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

BamSlam_ schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 09:16:
Wellicht de knuppel in het hoenderhok: zou Nintendo de Motionplus niet aan alle huidige Wii-bezitters gratis moeten naleveren? In feite is de huidige Wii met inferieure controllers verscheept.

Ik vraag me ook af of dit altijd een optionele add-on zal blijven of dat Nintendo ze in de toekomst standaard gaat meeleveren met nieuwe Wii's.
Dat dacht ik nou ook ja. Lijkt me meer een soort update van de huidige technologie.
Voor developers is het altijd lastig om zoiets GOED te ondersteunen. Als je het namelijk verplicht maakt schrijf je per defenitie al een groep potentiele kopers af en dat is natuurlijk nooit slim.
De vergelijking die hier met de mega drive gemaakt werd gaat volgens mij dan ook zeker op.

Wel grappig btw dat ze de avatars van de xbox bij ign-xbox nu al mii-60's noemen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
BamSlam_ schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 09:16:

Sorry maar dit is gewoon onzin. Twee jaar lang is de Wiimote revolutionair en goed geweest. Nu komt Nintendo met een uitbreiding (waar feitelijk nog niets over bekend is) en men gaat roepen dat ze bekocht zijn.
Ik schaar deze update in de categorie rumble pack. Na een paar jaar hebben ze hun product door ontwikkeld en stellen ze dit direct beschikbaar. De Wiimote is gemaakt om uitgebreid te worden en ik ben dan ook blij dat het gebeurd. Het had ook gekund dat je een hele nieuwe controller had moeten kopen omdat er alsnog rumble (lees last-gen technologie) in is gestopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Toch nog Wii Music?

Beetje sneu trouwens, die X360 avatars. Niet alleen het idee is hetzelfde, maar ze zien er nog vrijwel hetzelfde uit ook...

[ Voor 45% gewijzigd door Captain N op 15-07-2008 10:30 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

(jarig!)
quote: startpost
Ik wil mijn website geschikt maken voor het Wii Internet Kanaal, hoe doe ik dat :?

Nintendo heeft een FAQ gepubliceerd over het speciaal voor de Wii aanpassen van websites. Hierin wordt onder andere de schermresolutie van websites onder bepaalde omstandigheden besproken. In deze FAQ worden ook enkele Javascript extensies besproken, die het mogelijk maken om de status, hoek en afstand van de Wiimote ten opzichte van de TV uit te lezen en welke knoppen er op controllers 2-4 ingedrukt worden.
Deze website kan ik niet bereiken. Bestaat die überhaupt nog wel? :S

Nog een vraagje:
Weet iemand of Pokemon Battle Revolution ook werkt met een illegale Pokemon Diamond/Pearl. Ik heb een DS flashcard met Diamond erop namelijk. Maar als het werkt dan wil ik Pokemon Battle Revolution daar misschien voor gaan kopen.

[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 15-07-2008 10:33 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Laatst online: 07-05 20:25

mr_obb

Lakse Perfectionist

Rakkerzero schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:31:
[...]

Nog een vraagje:
Weet iemand of Pokemon Battle Revolution ook werkt met een illegale Pokemon Diamond/Pearl. Ik heb een DS flashcard met Diamond erop namelijk. Maar als het werkt dan wil ik Pokemon Battle Revolution daar misschien voor gaan kopen.
Ik zou eens kijken in de Nintendo Wii FAQ,daar staat het wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

(jarig!)
mr_obb schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:34:
[...]

Ik zou eens kijken in de Nintendo Wii FAQ,daar staat het wel in.
Ik wil mn website namelijk compatible maken met de Nintendo Wii. Ook maar eens uitvogelen hoe ik flash werkend krijg met de Wii controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Ik word een beetje moe van al die hardware uitbreidingen. Straks heb je dus drie componenten nodig per speler (wiimote, nunchuck, motionplus), ofwel 2 of 4x drie(!) onderdelen die per stuk minimaal 19 euro kosten. Duur geintje wordt dat! Komt die balance board natuurlijk ook nog bij.
Het lijkt er sterk op dat Nintendo voornamelijk aan de hardware wil verdienen.

ECHT goede games voor de Wii zijn helaas nog steeds op een hand te tellen. Daar zou nintendo beter eerst de aandacht op moeten vestigen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
[...]

Nog een vraagje:
Nee dat werkt niet, orginele cardridge is nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:38
[...]

Nog een vraagje:
Volgens mij is er maar één merk kaart die wel kan linken (op de originele na dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Je kunt natuurlijk ook gewoon het origineel kopen voor 25 euro...

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
chrisboers schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:40:
Ik word een beetje moe van al die hardware uitbreidingen. Straks heb je dus drie componenten nodig per speler (wiimote, nunchuck, motionplus), ofwel 2 of 4x drie(!) onderdelen die per stuk minimaal 19 euro kosten. Duur geintje wordt dat! Komt die balance board natuurlijk ook nog bij.

ECHT goede games voor de Wii zijn helaas nog steeds op een hand te tellen. Daar zou nintendo beter eerst de aandacht op moeten vestigen.
Nintendo levert anders genoeg toptitels voor de Wii. Van de vijf (1 hand) toptitels op de Wii zijn ze denk ik allemaal van Nintendo.
Ik ben zelf niet zo tegen de uitbreiding (ik hou er wel van) en zeker zo'n kleine als dit die waarschijnlijk altijd op mijn Wiimote zal zitten.

Wat ik me nu afvraag is wat Nintendo vanavond allemaal in petto heeft voor de E3. Als ze nu al deze addon bekend maken betekent dat ze morgen nog (veel) meer in hun hoge hoed hebben zitten.
Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-06 14:37
Hopelijk is deze add-on wel te combineren met mijn net aangeschafte wireless nunchuck...
Maar ik vind het wel veelbelovend klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:10

Spotmatic

Ken sent me

Hopelijk is het grote nieuws dat ze de productie van alles gaan opvoeren. Want echt, zoveel als er niet leverbaar is... Dit lijkt me geen gezonde bedrijfsvoering. Oorspronkelijk kon ik nergens een nieuwe Wii krijgen, dus ik heb de mijne tweedehands gekocht (tegen een mooie prijs, dat wel). Vervolgens wilde ik Mario Kart aanschaffen: nergens te krijgen. Uiteindelijk bij Amazon in Duitsland besteld. Nu wil ik een extra stuurtje hebben, maar je raadt het al: in mijn woonplaats (toch niet de minste) is er niks te krijgen, alleen offbrand exemplaren. Dit heb ik bij mijn PS3 en Xbox 360 (die consoles heb ik ook) nooit meegemaakt.

Maar goed, als je eenmaal speelt dan ben je dat allemaal gauw vergeten :)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chrisboers schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:40:

De prijzen voor de hardware vallen me mee eerlijk gezegd. Mario Kart Wii en stuur was gewoon 50 euro, Link's Crossbow Training met een Zapper 30 euro. De Wii MotionPlus zal ook wel geleverd worden met een hele toffe game. Een Zelda met 1:1 controls of maakt dit zelfs motion contros voor een hectische F-Zero in de trant van GX mogelijk?

Ik denk ook dat de third parties een dergelijk accesoire wilden. De Wii controller werkt goed, maar dit voegt net even iets toe waardoor de mogelijkheden van een van de belangrijkste succesfactoren van de Wii worden uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:09

Sagat

Is pappa x2!

Spotmatic schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:13:
maar je raadt het al: in mijn woonplaats (toch niet de minste) is er niks te krijgen, alleen offbrand exemplaren.
Ik heb zelf een hekel aan 3rd party for controllers, maar een wii wheel lijkt me vrij weinig uit te maken? Dat is toch echt een stukkie plastic met een knop? (heb er nog niet zo heel veel meegespeeld, dus forgive me if i am wrong :) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
Ik snap eerlijk gezegt deze uitbreiding niet helemaal. Steek wat meer tijd in support voor 3th party developers, want daar slaat Nintendo (WEER) echt de plank finaal mis. Het lijkt mij het meest logische dat die uitbreiding weer geleverd gaat worden met een exta library voor ontwikkelaars zodat de games weer lastiger te ontwikkelen worden.

Ik denk ook wel dat je er vergif op in kan nemen dat ze aan gaan geven dat ze de productie op gaan voeren, al is dit alleen om ons tevreden te houden.

Daarnaast zit ik echt met smart te wachten op een nieuwe zelda en hoop echt dat ze deze vanavond gaan aankondigen! Wel hoop ik dat ze niet zo als vorig jaar van dat borstklop gedrag gaan tonen hoe goed ze wel niet zijn, d.m.v. cijfers!

tot vanavond op irc

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

SOCO_cola schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:49:
Wel hoop ik dat ze niet zo als vorig jaar van dat borstklop gedrag gaan tonen hoe goed ze wel niet zijn, d.m.v. cijfers!
Inderdaad, als er iets is dat me niet boeit is dat het wel. Een of twee zinnetje okay, maar een kwartier geouwehoer over hoeveel Wii's er verkocht zijn, hoeveel caloriën er verbrand zijn met Wii Fit, hoeveel grijze hersencelletjes iedereen er wel niet bij heeft gekregen met Brain Training... het zal me een zorg zijn. Nieuwe games, dat willen we zien! :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:11:
[...]

Inderdaad, als er iets is dat me niet boeit is dat het wel. Een of twee zinnetje okay, maar een kwartier geouwehoer over hoeveel Wii's er verkocht zijn, hoeveel caloriën er verbrand zijn met Wii Fit, hoeveel grijze hersencelletjes iedereen er wel niet bij heeft gekregen met Brain Training... het zal me een zorg zijn. Nieuwe games, dat willen we zien! :)
Nintendo zit weer in het Kodak Theatre, ik verwacht een herhaling van E3 2006(en die was geweldig). Wel jammer dat ik er zelf op het moment supreme niet ben en pas later vanavond de conferentie kan kijken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:34:
[...]

De prijzen voor de hardware vallen me mee eerlijk gezegd. Mario Kart Wii en stuur was gewoon 50 euro, Link's Crossbow Training met een Zapper 30 euro. De Wii MotionPlus zal ook wel geleverd worden met een hele toffe game. Een Zelda met 1:1 controls of maakt dit zelfs motion contros voor een hectische F-Zero in de trant van GX mogelijk?

Ik denk ook dat de third parties een dergelijk accesoire wilden. De Wii controller werkt goed, maar dit voegt net even iets toe waardoor de mogelijkheden van een van de belangrijkste succesfactoren van de Wii worden uitgebreid.
De 2 stukken hardware die je opnoemt zijn gewoon stukken plastic. Zelfs met de hoge olieprijzen kost dat nog geen fluit om te maken. Ik weet niet precies wat er in die motionplus zit, maar aangezien daar ook nog electronica bij komt kijken verwacht ik niet dat die zomaar gratis ergens bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:21:
[...]

De 2 stukken hardware die je opnoemt zijn gewoon stukken plastic. Zelfs met de hoge olieprijzen kost dat nog geen fluit om te maken. Ik weet niet precies wat er in die motionplus zit, maar aangezien daar ook nog electronica bij komt kijken verwacht ik niet dat die zomaar gratis ergens bij zit.
Ik denk het wel aangezien Nintendo dat wel vaker heeft gedaan met Wireless Adapters voor de GBA etc. Daarnaast is een Zelda game met zo'n adapter of Wii Music de perfecte manier om het ding te slijten aan de userbase waardoor third parties er sneller games voor zullen maken.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 15-07-2008 13:25 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.