Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 101 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 64.033 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:24:
[...]

Ik denk het wel aangezien Nintendo dat wel vaker heeft gedaan met Wireless Adapters voor de GBA etc. Daarnaast is een Zelda game met zo'n adapter of Wii Music de perfecte manier om het ding te slijten aan de userbase waardoor third parties er sneller games voor zullen maken.
en vergeet de rumble pack niet voor de N64 controller! deze zat volgens mij ook gratis bij Lylat Wars.
Daarover gesproken, daar wil ik weleens een goed vervolg van zien op de Wii!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou niet eens zo'n gek idee zijn. StarFox wordt meestal met "techniek" gekoppelt, althans door Nintendo.

Star Fox SNES > Introduceerde chips voor de SNES cartridges voor 3D
Lylat Wars> Introduceerde rumble pack
Star Fox Wii > Wii MotionPlus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik denk dat de Motionplus adapter het mogelijk maakt dat de houding van de Wiimote absoluut bepaald of 'onthouden' kan worden. Nu is het volgens mij zo dat de Wiimote bewegingen meet. Hij weet dus niet of je de controller al op een bepaalde manier vast hebt. Met dit ding weet hij dat wel en daar kunnen games dan op inspelen...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie het live wil zien:

http://a659.g.akamai.net/...=4226&mode=countdownlobby

Ik baal dat ik pas om 9 uur vanavond kan kijken. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ja, de countdown kan beginnen. Allemaal even op IRC komen in #nintendo op het tweakers kanaal. Voor een webbased versie van het kanaal klik hier of surf naar http://irc.tweakers.net/.

Voor live video-feed vanuit Los Angelos, hier een paar url's:

Live feed van Nintendo
Live feed van Gamespot
Live feed van IGN (leipe browser shit vereist :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Hmmm... Ik krijg een exception bij het opstarten van die chat applicatie. Eens kijken of het updaten van Java wil werken.
java.lang.ClassNotFoundException: Chat.class

Edit: De web irc client werkt niet met java 6. Zie ook tweakers irc werkt niet?

[ Voor 22% gewijzigd door mr_obb op 15-07-2008 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-09 17:23
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:29:
Dat zou niet eens zo'n gek idee zijn. StarFox wordt meestal met "techniek" gekoppelt, althans door Nintendo.

Star Fox SNES > Introduceerde chips voor de SNES cartridges voor 3D
Lylat Wars> Introduceerde rumble pack
Star Fox Wii > Wii MotionPlus?
Denk dat het wishfull thinking is dat er een nieuwe Starfox zal komen. Denk dat het weinig aan zal slaan op dit moment. Starfox is door de jaren heen toch een serie geweest die weinig meer heeft gepiekt na de snes volgens mij. Laat Nintendo maar eens dapper zijn en een compleet nieuw genre aankondigen voor de echte gamers, pas dan ben ik onder de indruk van hun wil om de wii bezitters te pleasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:55
Woohoo, het is begonnen! Maar... ik ben nog aan 't werk en kan niet meekijken. :( En heb ook geen toegang tot de IRC chat, waar jullie nu waarschijnlijk met z'n allen zitten te lullen over de mooie nieuwe Wii spelletjes! :( Dus wie houdt me hier op de hoogte? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:39
Damn, heb ik dat ik weer een keer aardig ben op mijn werk, ga ik overwerken.
Maar kan hier geen irc opzetten naar buiten toe. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Iets met de Olympisch kampioen snowborden, huppeldepup White. Snowboard game

@hieronder joehooeew, animal crossing... Zal mn vriendin leuk vinden

[ Voor 32% gewijzigd door mat.hi.as op 15-07-2008 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Wii] Shaun White Snowboarding gameplay met Shaun White, en een Nintendo Muts.

Satoru Iwata komt tevoorschijn. (Met nog steeds zijn gebrekkig Engels) Hij praat een beetje over de toekomst van games, en wat er nu met gaming gebeurd.

[Wii] Animal Crossing [Trailer] Komt uit in 2008. Bijgeleverde microfoon voor voicetalk.

Regie is aan het woord >:) (Nog steeds een even dikke kop)
Blablabla... Praatje over verkochte gamesystems.

[Wii] Star Wars Clonewars Trailer
[Wii] Rayman Raving Rabbids: TV Party
[Wii] Call of Duty: World at War

Zucht... die muts is weer tevoorschijn gehokuspokust...

[DS] Guitar Hero: On Tour [Trailer]
[DS] Spore: Creatures [Trailer]
[DS] GTA: Chinatown Wars komt uit deze winter
[DS] Iets met koken...

Reggie... Yeah !

Praatje over Wii Motion Plus

[Wii] Wii Sports Resort demonstratie met de Muts.

Wii Motion Plus werkt zo te zien wel goed. Helaas houd die muts haar klep niet dicht.
Reggie: "That's why they call me the Regienator :X "

[Wii] Music demonstratie - Ziet er goed uit, met gebruik van Wii Balance Board (Drumstel)

Miyamoto, komt met een saxofoon aanzetten. (Blaast op een Wiimote... Rare jappo)

Hele demonstratie, ziet er nogal casual uit. Ik word er in ieder geval niet warm van.

Afsluitertje, dat was het wel.

[ Voor 134% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
IGN loopt achter :o

Ik dacht al, hier klopt iets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 16:43
Jezus da vrouwmens kan zagen. Ze zouden beter es wat met nieuwe feiten afkomen.

EDIT:
Eindelijk: wiimotion plus

[ Voor 19% gewijzigd door zezke op 15-07-2008 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wii Music. Het werd eens tijd :) Dat spel zie ik nu al 2 jaar. Ziet er erg leuk uit, vraag me alleen af hoe lang het leuk blijft.

In de eerste demo kon je dirigent van een concert zijn, dat was wel erg lachen :)

[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 15-07-2008 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
mmm wiimusic..dat gaat hem niet worden denk ik..beetje saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige leuke titel is nog Animal Crossing Wii en voor de DS GTA..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Hmm, dat was het. Geen F-Zero of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waar is de nieuwe Zelda ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zijn uberhaubt de nieuwe games ? Wat is dit dan ? Alleen een paar bagger games en een demonstratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over een paar dagen komt de Next Advantage, ben benieuwd :p
(het wordt in ieder geval geen HD gaming, want dat is een imitatie...)

Een paar jaar geleden flikte ze het toch ook op E3 door pas op het eind de WiiMote te presenteren (en iedereen dacht van is deze presentatie nou alles?).

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Het enige boeiende was de DS aankondigingen. Voor de rest was het zeer teleurstellend. 2 jaar geleden was ik nog enthousiast over het Wii Music concept, maar hetgeen ik nu gezien heb kan ik niet echt warm voor lopen :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ook niet gedacht dat die uit zou komen...denk dat Wii Music de grote kraker was..nou echt niet fantastisch. Star Wars kan wel leuk worden, Animal Crossing is ook leuk maar meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-09 16:25
GTA voor de DS. Het begin is er, nu de Wii nog :P
Dacht even dat hij met fat is over en zichzelf verbazen nog met een nieuwtje kwam maar dat was het al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Over een teleurstelling gesproken, enkel gta voor ds en het zwaardvechten was wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ben ook niet enorm onder de indruk. Motionplus zie ik wel enorm zitten en ook Wii Speak is een werg welkome toevoeging!

Wii Music is een gevalletje eerst zien. De DS aankondigingen waren een stuk beter. Al moet ik zeggen dat ik CoD:WaW er wel goed uit vond zien!

Hoop dat tijdens de show zelf er nog meer komt...

[ Voor 9% gewijzigd door Deddiekoel op 15-07-2008 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Voor mensen die complete presentatie in (nederlandse) tekstvorm na willen lezen: http://www.insidegamer.nl...persconferentie-LIVE.html

helemaal niks leuks aangekondigd....... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Nintendo heeft geen één first party game aangekondigd voor de "hardcore" gamer (Zelda, Mario, F-Zero, Kid Icarus, en dat soort zut), alleen maar casual games en games van third party developers.
Dat vind ik echt jammer, had dan in ieder geval één gave trailer aan het eind gedaan ofzo... Op deze manier lijkt het er toch echt op dat Nintendo de hardcore gamer laat "stikken" imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:16:

helemaal niks leuks aangekondigd....... :(
Ja wel, dan heb je aan het einde niet goed opgelet...Dat was een heel belangrijke hint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 23:04

S2S

En mensen lachte om MS conference, vooral NEOGAF, nou deze shit was echt triest, waar is mijn zelda, een game van retro? wtf!

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:33
S2S schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:19:
En mensen lachte om MS conference, vooral NEOGAF, nou deze shit was echt triest, waar is mijn zelda, een game van retro? wtf!
Dit was echt heel, heel, heel, heel erg triest ...Er komt dus helemaal niks meer dit jaar uit van Nintendo. Wii Music leek eerder geschikt voor de Josti-band om mee te oefenen. Wat een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het was inderdaad heel slecht, en Music is dus niet wat ik had gehoopt. Gelukkig was daar wel GTA voor mijn DS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:50

BM

Moderator Spielerij
Van Wii music vond ik alleen het drummen er nog wel grappig uitzien. Ook het enige waar ik het idee had dat je nog enigszins invloed had op wat er gebeurde.

Voor de rest niet veel boeiends gezien. GTA voor de DS is wel leuk voor de mensen die er 1 hebben.
Verder vooral erg veel van hetzelfde als het mij vraagt. In ieder geval absoluut niks wat mij zou kunnen overhalen een Wii aan te schaffen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die laatste hint was inderdaad wel interessant, maar voor de rest is het bagger. It's all about the games, maar die zijn er niet. Ook al introduceren ze een Wii Lite, of DS Lite Lite, interesseerd het met nog geen kont.
Gewoon jammer dat ze zo'n slechte presentatie weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:27:
Die laatste hint was inderdaad wel interessant, maar voor de rest is het bagger. It's all about the games, maar die zijn er niet. Ook al introduceren ze een Wii Lite, of DS Lite Lite, interesseerd het met nog geen kont.
Gewoon jammer dat ze zo'n slechte presentatie weggeven.
Nintendo is er niet voor de games maar om mensen te laten glimlachen!

Wat was die hint aan het einde overigens? Ik heb blijkbaar iets te snel de livefeed uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blegh, ik was te laat. Is er ergens de hele E3 Nintendo video te zien? Ik wou graag even snel wat beelden zien :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee Nintendo is er niet voor de games... Daarom maken ze games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:19:
[...]

Ja wel, dan heb je aan het einde niet goed opgelet...Dat was een heel belangrijke hint.
Misschien inderdaad niet goed opgelet, welke hint? :o

@ Hitman-47; ik ben ook opzoek, mocht je iets vinden. Meld het dan even. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door monnick op 15-07-2008 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
monnick schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:36:
[...]

Misschien inderdaad niet goed opgelet, welke hint? :o
next step advantage (edit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

no offense, maar daarmee weet je even weinig 8)7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
Wellicht dat ze dus nog komen met iets revolutionairs omdat sony/ms/3rd parties dingen na zitten te apen. Op die manier probeer ze de concurrentie een stap voor te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djerror schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:40:
Wellicht dat ze dus nog komen met iets revolutionairs omdat sony/ms/3rd parties dingen na zitten te apen. Op die manier probeer ze de concurrentie een stap voor te zijn
Aan het einde gaat het erom dat het niet om imitatie draait maar om voordelen boven je concurrenten. Nintendo heeft z'n bedrijf gebouwd rondom steeds nieuwe voordelen in gaming te ontdekken, en niet imitaties te maken. Het gaat niet slechts om evolutie in graphics, maar de revolutie in 'feel'.

En dan zegt ie: de enige manier om voorop te blijven is door nieuwe advantages te bouwen.

THIS WEEK YOU WILLL FEEL THE NEXT STEPS AS NINTENDO
BUILDS THE NEXT ADVANTAGE TO KEEP YOU SMILING. WE LOOK FORWARD TO SEEING YOU IN THE NEXT FEW DAYS.

Dus ik ben heel benieuwd naar hun nieuwe 'next advantage' boven die van de concurrentie. Dat gaan we volgens Reggie deze week 'voelen'.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

zie: motion plus. Dat bedoelt ie dus gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:49:
[...]

Aan het einde gaat het erom dat het niet om imitatie draait maar om voordelen boven je concurrenten. Nintendo heeft z'n bedrijf gebouwd rondom steeds nieuwe voordelen in gaming te ontdekken, en niet imitaties te maken. Het gaat niet slechts om evolutie in graphics, maar de revolutie in 'feel'.

En dan zegt ie: de enige manier om voorop te blijven is door nieuwe advantages te bouwen.

THIS WEEK YOU WILLL FEEL THE NEXT STEPS AS NINTENDO
BUILDS THE NEXT ADVANTAGE TO KEEP YOU SMILING. WE LOOK FORWARD TO SEEING YOU IN THE NEXT FEW DAYS.

Dus ik ben heel benieuwd naar hun nieuwe 'next advantage' boven die van de concurrentie. Dat gaan we volgens Reggie deze week 'voelen'.
ja daar ben ik dan ook benieuwd naar :) ..zelfde strekking als wat ik zei toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:50:
zie: motion plus. Dat bedoelt ie dus gewoon.
Ik denk het niet. Dan had hij die in z'n eindpraatje wel expliciet genoemd als het voorbeeld van de next advantage.

//edit: volgens mij was zoiets wel vaker dus door Nintendo geflikt. Ze presenteerden geloof ik ook eerst de Wii en toen pas de Wiimote (iedereen had toen ook na de presentatie zoiets van: is dit alles?). Toch of niet? Ik kan me vergissen.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja of net zoiets als Wii Fit... Gewoon nog een accesoire...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer is die Next Advantage dan? De E3 is na vanavond toch afgelopen? Ik ben niet zo up to date in dat gebeuren, worden er nog meer spellen aangekondigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:54:
Wanneer is die Next Advantage dan? De E3 is na vanavond toch afgelopen? Ik ben niet zo up to date in dat gebeuren, worden er nog meer spellen aangekondigd?
Nee joh de E3 duurt t/m donderdag. Hier heb je het uitzendschema van IGN:

http://livewire.ign.com/2008/e3/index.html#

Over een halfuur komt die van Sony!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze richtten hun presentatie niet op de games maar op de hardware. Dat ze een paar spellen lieten zien was puur om te laten zien hoe de hardware in die games gebruikt zou worden. Ze hebben geen grote nieuwe releases aangekondigt. Dus dat komt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:52:
[...]

Ik denk het niet. Dan had hij die in z'n eindpraatje wel expliciet genoemd als het voorbeeld van de next advantage.

//edit: volgens mij was zoiets wel vaker dus door Nintendo geflikt. Ze presenteerden geloof ik ook eerst de Wii en toen pas de Wiimote (iedereen had toen ook na de presentatie zoiets van: is dit alles?). Toch of niet? Ik kan me vergissen.
Whatever, blijf dan maar geloven dat ze met hologrammen of zoiets gaan afkomen, zoals jullie met iedere E3 voorstelling doen.

Iedere persvoorstelling is het hetzelfde "je gaat nog zien, nintendo zal nog wel met iets uber aankomen", terwijl daar totaal geen aanleiding toe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 20:01:
Iedere persvoorstelling is het hetzelfde "je gaat nog zien, nintendo zal nog wel met iets uber aankomen", terwijl daar totaal geen aanleiding toe is.
De DS (twee schermen + touch) was toch wel uber. De Wii met z'n Wiimote was toch ook wel uber. Het wordt echt niet zoiets groot (nu al), maar ik vermoed dat ze net als toen met de Wii nog wel iets achterhouden voor de komende paar dagen; iets met 'feel'.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

wil je nu zeggen dat de DS en de Wii niet op de E3 persconferentie zelf aangekondigd werden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 20:03:
wil je nu zeggen dat de DS en de Wii niet op de E3 persconferentie zelf aangekondigd werden?
De Nintendo Revolution ("Wii") werd aangekondigd op E3 zonder en voordat de Wiimote werd aangekondigd. Toen had iedereen ook een lauwe ontvangst van de E3. Ik zeg niet dat ze nu weer met iets heel nieuws en speciaals komen. Ik zeg alleen maar dat er nog wel iets komt!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Dacht even omdat hij fat (eerste ds) noemde er een remake van de ds ging komen. Maar was gewoon een samenvatting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 23:04

S2S

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 20:11:
[...]

De Nintendo Revolution ("Wii") werd aangekondigd op E3 zonder en voordat de Wiimote werd aangekondigd. Toen had iedereen ook een lauwe ontvangst van de E3. Ik zeg niet dat ze nu weer met iets heel nieuws en speciaals komen. Ik zeg alleen maar dat er nog wel iets komt!
Nou ik volg al zo'n 10 jaar e3 en als het in een conference niet is aangekondigd, dan volgt er de volgende dagen niets nieuws...

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 20:20:
Dacht even omdat hij fat (eerste ds) noemde er een remake van de ds ging komen. Maar was gewoon een samenvatting.
Hij noemde niet 'fat', hij zei: '(a) fad' volgens de 1up-coverage:

"10:08 -- Phil: Reggie is pointing out that the Wii and DS were not a fad like some people had predicted. Going back to the idea that the "paradigm has shifted," which is why people are imitating them, but they're going to continue trying to be unique and create original games and ideas."

En 'fad' betekent zoiets als: dat maar leuk en nieuw is voor een korte tijd en daarna weer onder het stof in de hoek verdwijnt (zoals de Furbie of Tamagotchi bijv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ow ok. Hoef ik me dus niet gek te gaan zitten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Damn, wat een enorme tegenvaller zeg. Helemaal niets voor de hardcore gamers :(
Gelukkig hebben we nog andere devs. Ben benieuwd of we nog iets gaan zien van fatal frame.
Na het zien van deze presentatie ben ik blij dat ik een onlangs een xbox gekocht heb.
Hoeveel potentie de wii ook heeft (en ik blijf er bij dat de mogelijkheden vrijwel eindeloos zijn), er blijft alleen maar casual zooi komen. Wat een gemiste kans...

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Nou... noem me maar een casual gamer, 't maakt me niks uit.. maar ik vond het geweldig! Sowieso gaat Wii Music bij mij komen. Sowieso gaat Wii Sports Resort er komen. Sowieso komen er 4 van die Motion Plus dingen.. en sowieso gaat RRR: TV Party komen. Alleen dat animal crossing zie ik nog niet zitten, maar dan mis ik wel een accessoire en dat zou ik kut vinden..

Ha.. ik lees m'n berichtje terug en het lijkt net alsof ik het sarcastisch bedoel.. maar ik meen het echt serieus! Ik zie het echt wel zitten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik ben ondertussen ook blij dat ik een 360 naast m'n Wii heb staan.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is wel extreem slecht...
Niet eens Mario Party 9 of ook maar iets dat met Nintendo te maken heeft. Animal Crossing nog steeds met N64 beelden en totaal niets voor de games. Normaal gesproken veranderd mijn humeur na een kijkje op de PR site, maar ook daar staat dit jaar helemaal niets nieuws op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:54:
Damn, wat een enorme tegenvaller zeg. Helemaal niets voor de hardcore gamers :(
Waarom zou je hardcore games op een Wii willen spelen? Komen hardcore games niet over het algemeen beter tot hun recht op Xbox360/PS3? Ik zie mezelf dus echt geen hardcore games op de Wii spelen. Dat doe ik liever op de PS3/PC. Laat de Wii maar lekker casual blijven - dan blijft ie zich tenminste onderscheiden. Op games als CoD4 zit niemand te wachten op de Wii eigenlijk. Die kun je veel beter spelen op een ander platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
ChrisM schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:18:
Nou... noem me maar een casual gamer, 't maakt me niks uit.. maar ik vond het geweldig! Sowieso gaat Wii Music bij mij komen. Sowieso gaat Wii Sports Resort er komen. Sowieso komen er 4 van die Motion Plus dingen.. en sowieso gaat RRR: TV Party komen. Alleen dat animal crossing zie ik nog niet zitten, maar dan mis ik wel een accessoire en dat zou ik kut vinden..

Ha.. ik lees m'n berichtje terug en het lijkt net alsof ik het sarcastisch bedoel.. maar ik meen het echt serieus! Ik zie het echt wel zitten!!!
Je gaat geen accessoire missen als je geen Animal Crossing koopt volgens mij. Ik had ergens gelezen dat de adviesprijs 30 dollar zal zijn voor de microfoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Wat een rot conferentie zeg.

Animal crossing is vast leuk voor sommigen maar niet mijn ding, de voice chat is één of ander raar apparaat in plaats van een mooi headsetje.

Wiisports 2 boeit me niet, de sporten die ze lieten zien lijkt me niks aan. Ik had liever gezien dat ze met de motion plus controller een betere wii tennis enzo zouden maken (mario tennis nintendo, kom op).

Voor de rest geen één interessante 1st of 3rd party game aangekondigd :(

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:37:
[...]

Waarom zou je hardcore games op een Wii willen spelen? Komen hardcore games niet over het algemeen beter tot hun recht op Xbox360/PS3? Ik zie mezelf dus echt geen hardcore games op de Wii spelen. Dat doe ik liever op de PS3/PC. Laat de Wii maar lekker casual blijven - dan blijft ie zich tenminste onderscheiden. Op games als CoD4 zit niemand te wachten op de Wii eigenlijk. Die kun je veel beter spelen op een ander platform.
Je kan het ook omdraaien, waarom niet? Het is een platform met een enorme user base dus die games kun je echt wel slijten en er is een markt voor. En met die motion controls is er ruimte voor enorm vette games met voor de wii mooie graphics en een sterk verhaal.
Ik ben dus ook niet TEGEN casual games. Ik vraag me alleen af waarom andere games helemaal niet meer uitkomen...

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:31:
Animal Crossing nog steeds met N64 beelden en totaal niets voor de games.
Sterker nog, het lijkt nog vrijwel exact dezelfde Animal Crossing te zijn als op de N64, met een paar kleine toevoegingen.

De enige twee spellen die mij aanspraken waren Wii Sports 2 en GTA China Town Wars. Aan het begin van de persconferentie werd er wel gezegd dat de Zelda en Mario teams hard aan het werk zijn aan grafisch indrukwekkende titels voor de hardcore gamer, maar laat dan op zijn minst iets zien.

Wii MotionPlus ziet er enorm veel belovend uit, maar Nintendo had het denk ik beter met een andere titel kunnen demonstreren(Red Steel 2??, Zelda??, Wario Ware??, Clone Wars??). Wii Music ziet er niet zo heel interessant uit aangezien de Wii dit jaar ook Rock Band en Guitar Hero 4 krijgt en de muziekgame-markt daardoor een beetje verzadigd dreigt te raken.

Het ergste vind ik dat Nintendo nog steeds geen oplossing voor de beperkte opslagcapaciteit van de Wii heeft aangekondigd. Dat betekent dus dat we dat waarschijnlijk niet op korte termijn hoeven te verwachten. Nintendo snijd zichzelf hier alleen maar mee in de vingers, zolang die oplossing er niet is, koop ik gewoon geen nieuwe WiiWare of VC spellen meer.

Als ik echt heel eerlijk ben, dan vind ik het nieuwe Xbox 360 dashboard het meest interessante van wat er deze E3 tot nu toe is aangekondigd. Ik denk dat ik daar heel anders over had kunnen denken als Wii MotionPlus met een andere titel had gedemonstreerd, want volgens mij heeft die accessoire een enorme potentie.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik zit er eerlijk gezegd wel op te wachten, als de reviews goed zijn. Ik vind RE4 / Mario / Metroid / Zelda / F-zero / Super Smash e.d. geweldig. En ik zou juist wat meer 3rd party input willen zien. Call of Duty 4 vind ik het best op de Wii passen vanwege de besturing. Ik kan niet overweg met shooters i.c.m. pookjes. Ik had me er juist op verheugd dat er nu eindelijk goede shooters op een console kwam. Helaas is dit niet het geval.
Ik ben hardcore gamer in hart en nieren, en heb zo'n beetje op elk Nintendo systeem gegamed.
Maar hetgene wat ze nu laten zien vind ik toch wel erg triest.
Ik wil gewoon een goede game, waar ik mee bezig gehouden kan worden. Mijn Wii ligt al enkele maanden stof te happen. Het is dat ik nu even SSBB heb, maar die speel je ook niet continu.

Ik heb een gelukkig een prima pc hier staan, waar ik me ook mee vermaak. Anders had ik allang een 360 of PS3 gekocht. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Trouwens... Nog iets dat ik sowieso wil halen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1216133846.jpg
Zie: nieuws: Logitech introduceert draadloos toetsenbord voor de Wii

Dat is toch ook leuk spul? :) Past mooi bij de Wii!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii accesoires geek :P Je zou ook gewoon een normaal (wit) toetsenbord kunnen halen. Ben je nog goedkoper uit ook. En of je het veel gaat gebruiken is ook nog de vraag.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 22:12
Compleet belachelijk dat ze dat ding niet niet via de BT van de Wii laten werken :/

[ Voor 3% gewijzigd door Fire69 op 15-07-2008 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
[...]
Ik zou juist graag meer van dat soort games op de Wii zien. Met name omdat ik dual analog verafschuw.

Voor wat betreft de presentatie. Ik snap niet dat ze gisteren al MotionPlus bekend hebben gemaakt. Als we dat niet hadden geweten dan was er tenminste wel een goeie verrassing geweest. Waar ik nog het meest van baal is dat we een jaar op dat ding moeten wachten!
Verder denk ik wel dat Nintendo probeert expres meer ruimte te laten voor 3rd parties door bijvoorbeeld veel later games aan te kondigen. Ik hoop wel dat er nog meer komt...

Ben trouwens momenteel bezig met Okami. Wat een prachtige game. Game doet me erg aan Zelda denken en is ook van die kwaliteit, heerlijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Deddiekoel op 15-07-2008 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Tja, hier was ik dus al bang voor. Zoals ik vooraf al vreesde werd het cijfertjes over hoe goed de Wii en DS het wel niet doen, Animal Crossing en Wii Music. Enige interessante was wat mij betreft Wii Sports 2 (misschien), Call of Duty en GTA voor de DS. En die laatste dan voornamelijk vanwege de verrassing, echt mijn ding is het niet.

Het lijkt me nu toch echt wel duidelijk dat Nintendo zich met de Wii zich voornamelijk op de (veel grotere) casual markt richt, voor zover dat niet al duidelijk was. Wellicht kut voor de hardcore gamer, maar ach... wat maakt dat uit? Het grote geld komt daar toch niet vandaan. Business-wise gezien begrijpelijk, maar wel erg jammer voor de Wii bezitters die niet alleen maar casual games willen spelen. Microsoft's conferentie was beschamend, maar deze was ook niet om over naar huis te schrijven... :/

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:07

Smoonshine

Feyenoord!!

Waar ik vooral tegen aanhik, is dat wanneer je Wii Sports resort wilt multiplayen je dus ook weer 3 extra WiiMotionPlus accessoires kunt gaan aanschaffen. Ook het Balance Board lijkt een haast verplichte aanschaf te gaan worden, als je ziet wat er gaat komen. Het loopt mooi uit de klauwen met al die extensions.

Daarnaast bijna alleen maar casual titels. Clone Wars zag er veelbelovend uit, totdat ik de 2 spelers heel snel heen en weer zag schudden, omdat hun zwaarden tegen elkaar aanzaten. Tot zover real-time light-saber gevechten.

De Wii lijkt echt een familie console te worden, met daarop alleen maar familie/non-gamer games. Nou ja, voor multiplayer blijft het een toffe machine, maar ik had graag wat meer volwassen singleplayer games gezien.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Het lijkt inderdaad zo dat enkel de "wii60" gamers tenvolle kunnen genieten van de nieuwe generatie games, aangezien de wii games zich enkel richten op een zéér casual gamergroep. Ik zal waarschijnlijk Wii music wel kopen, maar dat is eerder vanwege persoonlijke verplichting (ik spaar dat soort muziekgame spul) omdat ik uiteindelijk veel liever de volgende guitar hero of rock band (als die ooit uitkomt) zal spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E3 is nog niet afgelopen wellicht nog een verrasing een deze dagen, aan de andere kant is de DS line-up ook om te huilen. De grootste game developer van de wereld heeft in totaal 3 games voor het einde van het jaar: Wario, Animal Crossing, Wii Music, want Sports Resort is een 2009 titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 01:48:
De grootste game developer van de wereld heeft in totaal 3 games voor het einde van het jaar: Wario, Animal Crossing, Wii Music, want Sports Resort is een 2009 titel.
Ik weet niet of je hebt geluisterd naar wat ze zeiden, maar ze vertelden dat ze maar 3 titels onthulden vandaag. De rest komt vanzelf. Dus je moet gewoon rustig afwachten en alles kan, zeker met nog genoeg gameshows dit jaar.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 01:53:
[...]

Ik weet niet of je hebt geluisterd naar wat ze zeiden, maar ze vertelden dat ze maar 3 titels onthulden vandaag. De rest komt vanzelf. Dus je moet gewoon rustig afwachten en alles kan, zeker met nog genoeg gameshows dit jaar.
Ik ben helaas bang dat Nintendo of Europe er in slaagt om een van de drie games gigantisch uit te stellen, ik gok op Animal Crossing.

Trouwens Nintendo is niet op de Leipzig games convention en ook niet op de Tokyo Game Show.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Dat maakt toch niet uit. Ik hoop dat er idd voor de kerst nog wat mooie games uitkomen. Maar ik heb pas de Wii dus ik moet mario kart wii enzo allemaal nog kopen dus ik heb nog genoeg te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 01:48:
E3 is nog niet afgelopen wellicht nog een verrasing een deze dagen, aan de andere kant is de DS line-up ook om te huilen. De grootste game developer van de wereld heeft in totaal 3 games voor het einde van het jaar: Wario, Animal Crossing, Wii Music, want Sports Resort is een 2009 titel.
Tja, dat hoor ik iedere keer als er een media briefing op een grote beurs tegenvalt. Maar tot nog toe is een grote verassing tijdens de beurs zelf altijd uit gebleven.
Ik vond de MS briefing btw helemaal niet echt tegenvallen. Er werden mooie games en vernieuwingen getoond. Hoewel de avatar natuurlijk wel heel beschamend jatwerk was ;)
Ik hoop iig dat enkele 3rd parties nog met mooie wii games komen.
Vanuit Nintendo snap ik het ook prima. Waarom torenhoge bedragen in de ontwikkeling van uitegebreide en prachtige games steken als je met simpele casual games veel meer geld kan verdienen? En waarom zouden we daarover zeuren? Niemand heeft je verplicht om een wii te kopen. Het enige wat je ze zou kunnen aanrekenen is dat er in eerste instantie wel gedaan werd alsof er ook genoeg games voor de hardcore gamer (wat een shit woord btw) uit zouden komen. Dit blijkt in de tijd dat de wii nu op de markt is behoorlijk tegen te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarbij zijn dit lang niet de enigste games waar ze aan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

E3 2008: Miyamoto Says New Zelda for Wii Progressing
Zelda Wii team exploring big and unique ideas.

by Matt Casamassina

July 15, 2008 - No big surprise. At E3 2008, Nintendo confirmed (very vaguely) that the Mario and Zelda teams had reassembled, but offered no further details. But when we sat down with Shigeru Miyamoto this week, he elaborated on situation, absolutely confirmed that a new Wii Zelda is underway, and suggested that it will see some fundamental changes.

"The Zelda team in particular always works on Zelda titles. The core members of the Zelda team have for a very long time now been focused on Zelda games, and continue to focus on Zelda games, so they are hard at work and working away," Miyamoto said. "And then, of course, we have the DS Zelda team as well, so even there we're having some switching of people in and out where the DS team is mixing in with the Wii team and working on the Wii version."

At GDC 2007, Eiji Aonuma gave a presentation on The Legend of Zelda: Twilight Princess. At that time, he showed a brief snippet of an experimentation the Zelda team conducted -- it was Twilight Princess running in the first-person view. We asked Miyamoto if such a fundamental change could await players of Wii's next Zelda adventure.

"I don't necessarily think it will change that drastically, but I think that Zelda is a franchise that does need some big new unique ideas," he said. "And so the team right now is very focused on trying to find those ideas."
De vraag is hoe lang het gaat duren. In ieder geval wordt er weinig informatie uitgegeven.

Dit is trouwens ook nog wel interessant. Een lange lijst met upcoming games.

[ Voor 3% gewijzigd door mr_obb op 16-07-2008 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal denk ik pas volgend jaar worden, maar ik hoop natuurlijk nog dit jaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

mr_obb schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:20:
[...]

De vraag is hoe lang het gaat duren. In ieder geval wordt er weinig informatie uitgegeven.

Dit is trouwens ook nog wel interessant. Een lange lijst met upcoming games.
Zal nog zeker twee jaar duren denk ik. Zelda games worden altijd met heel veel oog voor detail gemaakt en totaal niet gehaast (gelukkig maar!).
Die release lijst is eerder om te huilen dan interessant. Er staat werkelijk NIETS in dat me interesseert.
Ik mis vooral vanuit Nintendo een paar grote titels om naar uit te kijken. En waar de f*ck is Disaster gebleven?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

rajackar schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:30:
[...]
Er staat werkelijk NIETS in dat me interesseert.
Je hebt toch minimaal "Deal or No Deal" en "Ghostbusters: The video game" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
mr_obb schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:20:
[...]

Als de ontwikkeling vergevorderd was hadden ze wel een video of speelbare demo laten zien. Ik gok op een E3 2009 demo en november 2009 in Japan.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

mr_obb schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:32:
[...]

Je hebt toch minimaal "Deal or No Deal" en "Ghostbusters: The video game" :+
En ik vergeet "Babyz party" |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Waar ik nog het meeste van baal (tot nu toe) is dat Nintendo heeft geroepen dat de H2 lineup voor 2008 op E3 bekend zou worden. Nu hebben ze idd maar 3 titels laten zien en ik hoop nog op meer.
Wat me wel 'hoop' geeft is dat Nintendo niet bang is om een eigen event op te zetten.
De Wiimote is ook los van een beurs gepresenteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
rajackar schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:56:
[...]
Vanuit Nintendo snap ik het ook prima. Waarom torenhoge bedragen in de ontwikkeling van uitegebreide en prachtige games steken als je met simpele casual games veel meer geld kan verdienen? En waarom zouden we daarover zeuren? Niemand heeft je verplicht om een wii te kopen. Het enige wat je ze zou kunnen aanrekenen is dat er in eerste instantie wel gedaan werd alsof er ook genoeg games voor de hardcore gamer (wat een shit woord btw) uit zouden komen. Dit blijkt in de tijd dat de wii nu op de markt is behoorlijk tegen te vallen.
Het woord hardcore gamers vind ik niet de lading dekken. Je krijgt er het gevoel van dat die hardcore types extreem veel games spelen, het liefst op de allerhoogste moeilijkheidsgraad. Da's helemaal niet het geval want met die hardcore gamers bedoelen ze iedereen die de afgelopen dertig jaar games speelde. Iedereen die Super Mario Galaxy of Metroid Prime speelde, hoort ook in die hardcore categorie.

Het gaat om 'gamers vs non-gamers' want ook casual gamers spelen SMG. Het probleem met Nintendo nu is dat ze zo veel geld verdienen door juist non-gamers te willen aanspreken. Om die reden slaan ze helemaal door en krijg je wanprodukten als Wii Music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Wario Shake ziet er trouwens wel cool uit, waarom hebben ze daar ook niet een paar seconden van in hun conferentie gestopt (of ik moet het gemist hebben)? Ik had me er nog niet zo in verdiepd, dus wist niet dat het een platformer zou zijn. Nu nog hopen dat het ook echt leuk wordt. :P

En over dat "hardcore gamer" verhaal... ach, iedereen weet wel zo'n beetje wat ermee bedoeld wordt, toch? Dus what's in a name. :) Noem het "de wat meer ervaren gamer" of "de gamer die ook al gamede toen casual games nog niet hip waren". Het idee blijft in deze context hetzelfde. Natuurlijk kun je bij een "hardcore gamer" ook denken aan mensen die 40+ uur per week gamen, altijd op de hoogste moeilijkheidsgraad, etcetera, maar dat is dan wel een andere context. Meer de hardcore gamers onder de hardcore gamers. :P

[ Voor 47% gewijzigd door Captain N op 16-07-2008 10:58 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CAPCOM DOES WHAT NINTENDON'T!

Dead Rising naar de Wii:
http://wiids.nl/article.php?id=26879

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Goede zet van Capcom!
Blijft toch altijd een goede supplier van wat meer volwassen games op Nintendo platformen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
ChrisM schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 23:35:
Trouwens... Nog iets dat ik sowieso wil halen:
[afbeelding]
Zie: nieuws: Logitech introduceert draadloos toetsenbord voor de Wii

Dat is toch ook leuk spul? :) Past mooi bij de Wii!
En 29,95 Euro valt ook nog wel mee, zeker voor een draadloos toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Mja, maar wat moet je ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doe je met een toetsenbord? Oh ja.. typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Handig voor Wii Linux, bijvoorbeeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Voor de mensen die alle E3 conferances na willen kijken, hier zijn de conferenties van Nintendo, Microsoft en Sony. Je kunt ze binnenhengelen via usenet, hier een linkje naar de NZBs (want er is geen sprake van illegale content....)

http://www.binsearch.net/...&max=25&adv_age=7&server=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 17:14

Sagat

Is pappa x2!

'nieuwe' weg van nintendo & casual vs hardcore gamers verhaal.

Is er werkelijk sprake van een nieuwe weg? Ik denk dat niet veel mensen zullen 'aanvechten' dat in de snes tijd nintendo hardcore was. Maar daarna? pc en playstation waren 'the places to be' (uiteraard muv van de velen ninty toppers maar even in het algemeen).

Met de wii werd het eigenlijk officieel door te zeggen, we richten ons voornamelijk op de markt die vroeger controllers eng vond, en games te geweldadig etc.
Ik weet niet of ze hard gezegd hebben dat ook de die hard gamer niet vergeten zou worden, maar das volgens mij pure marketing geweest, en daarnaast ze kunnen zeker zeggen dat er wel degelijk hardcore games zijn en dat ook de VC een mooie service is voor de (oudere) die hard fans. Dus helemaal een leugen is het niet.

Zoals gezegd wii60 voor nu als je echt niet genoeg hebt aan alleen een wii. (of ps3/pc natuurlijk).
Ik ben echter wel zeer nieuwsgierig naar de volgende generatie systemen. Door het ds en wii succes gaan ms en sony natuurlijk ook deze kant uit. Zou nintendo omdat ze met de cube en helemaal de wii relatief weinig in hardware hebben geinvesteerd, dan weer volledig op alle fronten meedraain en de console wars?

Edit: oh en voor degene die het beu was dat de accessoires in veel spelen gebruikt worden, dit is zeker beter dan een paar spellen per accessoire!
Ik denk nu heel erg aan R.O.B., de powerglove, de nes ren mat, en in iets mindere mate de zapper

[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 16-07-2008 12:33 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de volgende generatie XBOX en PS zal ongeveer net iets beter zijn dan de huidige en met allemaal family fun spellen. En de volgende generatie Nintendo console zou die allemaal van het veld blazen met super graphics en gameplay :D

Nou ja, we zullen zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem is niet zozeer de Casual games, Wii Sports resort ziet er erg leuk uit moet ik zeggen.

Het probleem is eerder dat ze iets te ver doorgeslagen zijn, IGN over Wii Music:
We've seen that in the guitar, maracas, drums, piano, and saxophone already, and each is more a "baby's first music toy" than an actual game. Sometimes the casual-centric designs go too far even for the casuals. Wii Music may be the biggest proof of that thus far.
Daarnaast is Animal Crossing wederom min of meer dezelfde game met extra features. De line-up van Nintendo valt gewoon vies tegen. De voice-chat is wellicht oke, maar hoeveel games worden er door ondersteund? Is Nintendo WiiWare en de Virtual Console nu alweer vergeten? Geen nieuwe leuke Wii Channels of een oplossing voor de beperkte opslag? Geen van dit alles en ook geen bevestiging dat men er mee bezig is.

Miyamoto zegt dat men werkt aan een nieuwe Pikmin, Zelda en Mario. De vraag is alleen wanneer we deze games zien. Ik had op zijn minst Pikmin, Kirby, F-Zero of een andere tweederangs franchise van Nintendo verwacht. De third party titels kun je ook vinden op de Xbox 360: Shaun White Snowboarding, Call of Duty World at War, Star Wars: The Force Unleashed, Guitar Hero etc. Wat overblijft is een hele magere line-up vooral wanneer ik kijk naar de Nintendo pers site. Er is geen game in aantocht waarvoor je een Wii moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Was het maar zon feest :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
monnick schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:03:
Voor de mensen die alle E3 conferances na willen kijken, hier zijn de conferenties van Nintendo, Microsoft en Sony. Je kunt ze binnenhengelen via usenet, hier een linkje naar de NZBs (want er is geen sprake van illegale content....)

http://www.binsearch.net/...&max=25&adv_age=7&server=
Ook te bekijken op Gamespot.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.