Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SpfelCLQuqPVKFJpG2Fj1RAr/full.jpg

> Inleiding

Mario Kart Wii is de officiële naam voor het nieuwste deel uit de Mario Kart-reeks en is op 11 april officieel uitgekomen op de Wii.

Mario Kart Wii zal gebruik maken van de functies van de Wii-afstandsbediening. Bij het spel zal de speciale Wii Wheel geleverd worden, waar de Wii-afstandsbediening dient ingestoken te worden. Ook is het mogelijk om met de wiimote en nunchuck combinatie te racen. Maar het is ook mogelijk om met de classic controller of zelfs de gamecube controller te racen. De nunchuck combo, classic controller en gamecube controller zijn precieser dankzij de analoge stick. Als je online speelt met het Wii Wheel krijg je een logo dat je met het stuur speelt.

> Spel informatie

Ontwikkelaar:Nintendo
Uitgever:Nintendo
Genre:Party / Racing
Aantal spelers:1 - 4 (max. 2 spelers op Nintendo WFC)
Leeftijdsklasse:3+
Ondersteunde controllers:Wii-remote (met Wii-wheel), Wii-remote + Nunchuck, Classic Controller en GameCube-controller
Ondersteunde tv-weergaven:50 Hz, 60Hz, EDTV/HDTV

Release data

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/9e/Flag_of_Japan.svg/20px-Flag_of_Japan.svg.png Japan: 10 april 2008
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a4/Flag_of_the_United_States.svg/20px-Flag_of_the_United_States.svg.png Amerika (NTSC): 27 april 2008
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b7/Flag_of_Europe.svg/20px-Flag_of_Europe.svg.png Europa (PAL): 11 april 2008

Scores

Het merendeel van de grote gamesites hebben de nieuwe Mario Kart nog niet gerecenseerd, maar er zijn wel al een aantal cijfers bekend. Zie hieronder voor een klein overzicht van de cijfers die bekend zijn.

Eurogamer: 8 / 10
Nintendo Power: 9 / 10
Games Master UK: 9.1 / 10

Voor een volledig overzicht van alle reviews verwijs ik je naar GameRankings

> Race characters

Er zijn in totaal 26 verschillende characters om mee te spelen. Helaas (of gelukkig!) voor jou moet je er wel eerst 14 unlocken om ze alle 26 te hebben. Daar moet je natuurlijk wel iets voor doen.
Naast verschillende characters zijn de racers ook nog eens verdeeld in verschillende gewichtklassen, zoals bekend in voorgaande Mario Kart-versies. Je hebt de Light-, Medium- en Heavy-klasse. Een heavy-klasse kan bijv. goed beuken bij Light-klasse, maar de Light-klasse is weer sneller op snelheid dan de Heavy-klasse. Zo heeft ieder gewicht zijn voordeel.

De standaard 12 characters die je vanaf het begin hebt zijn:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lr833NjV1P3OruS3EESGfI91/full.jpg

De characters die je kunt unlocken in het spel zijn:

Naam:Hoe te unlocken? (spoiler!!!)
Baby DaisyAttain at least 1 Star Rank for all 50cc Wii Grand Prix Cups
Baby LuigiUnlock 8 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
BirdoPlay Time Trials on 16 different courses/Get 250 wins online
Bowser Jr.Attain at least 1 Star Rank for all 100cc Retro Grand Prix Cups
DaisyWin 150cc Special Cup
Diddy KongWin all 50cc Cups
Dry BonesWin 100cc Leaf Cup
Dry BowserAttain at least 1 Star Rank for all 150cc Wii Grand Prix Cups
Funky KongUnlock 4 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
King BooWin 50cc Star Cup
Mii [outfit A]Win 100cc Special Cup
Mii [outfit B]Unlock 32 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
RosalinaWith a Super Mario Galaxy save, win a series of Grand Prix cups/Without Galaxy save, Attain at least 1 Star Rank for all Mirror Grand Prix Cup
ToadettePlay Time Trials on all 32 different courses

> Circuits

De game zal 8 cups met totaal 32 circuits bevatten. Er zitten zowel nieuwe als oude circuits in de game. Deze circuits zijn verdeeld over de Grand Prix-, Time Trial-, VS Race- en een Battlemode. Een overzicht van beschikbare circuits zie je hieronder.

Wii Cups (classes)
Mushroom CupLuigi Circuit
Moo Moo Meadows
Mushroom Gorge
Toad's Factory
Flower CupMario Circuit
Coconut Mall
DK's Snowboard Cross
Wario's Gold Mine
Star CupDaisy Circuit
Koopa Cape
Maple Treeway
Grumble Volcano
Special CupDry Dry Ruins
Moonview Highway
Bowser's Castle
Rainbow Road
Retro Cups (classes)
Shell CupPeach Beach (GCN)
Yoshi Falls (NDS)
Ghost Valley 2 (SNES)
Mario Raceway (N64)
Banana CupSherbet Land (N64)
Shy Guy Beach (GBA)
Delfino Square (NDS)
Waluigi Stadium (GCN)
Leaf CupDesert Hills (NDS)
Bowser's Castle 3 (GBA)
DK's Jungle Parkway (N64)
Mario Circuit (GCN)
Lightning CupMario Circuit 3 (SNES)
Peach Gardens (NDS)
DK Mountain (GCN)
Bowser's Castle (N64)

Battle arena's
Wii battle stagesBlock Plaza
Delfino Pier
Funky Stadium
Chain Chomp Roulette
Thwomp Desert
Retro battle stagesBattle Course 4 (SNES)
Battle Course 3 (GBA)
Skyscraper (N64)
Cookie Land (NGC)
Twilight House (DS)

Battle stages zijn beschikbaar voor 2 verschillende modes:

Balloon Battle - Maak zoveel mogelijk ballonnen kapot die bevestigd zitten aan het voertuig van de tegenstander. Team met de meeste punten wint.

Coin Runner - Verzamel zoveel mogelijk muntjes. Team met de meeste punten wint.

Unlockable (spoiler!!!):
Bekerfoto op het Wii Message BoardComplete all 8 Cups in a class
Bikes in 50ccEarn trophies in all 50cc Grand Prix Cups
Karts in 100ccEarn trophies in all 100cc Grand Prix Cups
Mirror ClassWin all 150cc Cups
Alternatief titelschermWin all Cups in all classes

> Voertuigen

Sinds deze versie van Mario Kart is het mogelijk om uit 2 soorten voertuigen te kiezen. Namelijk de welbekende kart en de nieuwe motorbike. Elke voertuigsoort is er verschillende soorten en maten. Hieronder zie je een overzicht:

Light-klasseMedium-klasseHeavy-klasse
Karts:
- Standard Kart S
- Baby Booster
- Concerto

Bikes:
- Standard Bike S
- Bullet Bike
- Nanobike
Karts:
- Standard Kart M
- Nostalgia 1
- Wild Wing

Bikes:
- Standard Bike M
- Mach Bike
- Bon Bon
Karts:
- Standard Kart L
- Offroader
- Flame Flyer

Bikes:
- Standard Bike L
- Bowser Bike
- Wario Bike

Unlockable (spoiler!!!):
Quacker (small bike)Win 150cc Star Cup
Bubble Bike (small bike)Win Mirror Leaf Cup
Magikruiser (small bike)Play Time Trials on 8 different courses
Rapide (medium bike)Win 100cc Lightning Cup
Nitrocycle (medium bike)Attain at least 1 Star Rank for all 100cc Wii Grand Prix Cups
Dolphin Dasher (medium bike)Win Mirror Star Cup
Twinkle Star (large bike)Win 100cc Star Cup
Phantom (large bike)Win Mirror Special Cup
Torpedo (large bike)Unlock 12 Expert Staff Ghost Data in Time Trials

> Voorwerpen

De bekende voorwerpen zoals het koopa schild en de bananen zijn ook deze Mario Kart weer van de partij. Ook maken 3 nieuwe voorwerpen hun intrede deze versie van Mario Kart. Dit zijn o.a. de Mega Mushroom en de Thunder Cloud.
Alle items kunnen eigenlijk verdeeld worden in 3 groepen; Single attack (1 tegenstander per item), Multi attack (meerdere tegenstanders per item) en Boosters (verhoging in snelheid).
Hieronder staan ze op een rijtje:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/szqSSKXazRcZUDDyG9pXAkff/full.jpg

> Screenshots en trailers

Hieronder een kleine impressie van hoe het spel eruit ziet in de vorm van screenshots en een gameplay trailer.

Afbeeldingslocatie: http://media.ign.com/thumb/231/2314871/mario-kart-wii-20080307034550320_thumb_ign.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.ign.com/thumb/231/2314878/mario-kart-wii-20080307034600695_thumb_ign.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.ign.com/thumb/231/2311629/mario-kart-wii-hands-on-20080305051132058_thumb_ign.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.ign.com/thumb/231/2311630/mario-kart-wii-hands-on-20080305051133730_thumb_ign.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.ign.com/thumb/231/2314889/mario-kart-wii-20080307034620929_thumb_ign.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.ign.com/thumb/231/2311640/mario-kart-wii-hands-on-20080305051155916_thumb_ign.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.ign.com/thumb/229/2293598/mario-kart-wii-20080220105536992_thumb_ign.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.ign.com/thumb/229/2293597/mario-kart-wii-20080220105535836_thumb_ign.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.ign.com/thumb/229/2293608/mario-kart-wii-20080220105547132_thumb_ign.jpg

> Friend codes

De online functie is zo ontzettend leuk om te doen dat we graag ook tegen elkaar via internet willen spelen. Hiervoor moet je met elkaar zogenaamde friend codes uitdelen. Je moet daarvoor elkaars friend code toevoegen om elkaar te kunnen zien.

De friendcodes van alle tweakers vind je hieronder (met dank aan XiN-eViL):

Wil je ook in deze tabel opgenomen worden? Registreer je dan op de Wii Console Database en voeg Mario Kart met bijbehorende friendcode toe aan je profiel!

Afbeeldingslocatie: http://wii-ccdb.nl/wccdb?wat=mkw&k2=FFFFFF&k3=E1E1E1&metcode=1

> Links
Vorige topics:
> Credits

Topicstart door Monnick + Rakkerzero. Met dank aan Wikipedia. Spel- en typefouten graag even melden, en mochten er tips/suggesties of andere opmerkingen zijn dan hoor ik het graag! ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KS3vFDhy1NvwKKTXBieowb7E/full.jpg

[ Voor 135% gewijzigd door monnick op 18-04-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Rakkerzero heeft via de PM laten weten dat hij bezig is aan een nieuwe layout voor dit topic. Wanneer hij hiermee klaar is zal ik / zullen we de layout in de TS verwerken. Tot die tijd zullen we het met deze TS 'moeten' doen. ;)

Enne: alvast bedankt Rakkerzero! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-06 22:21

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Geweldig het tweede topic!

Daarstraks even online geweest, maar zie vooral nog Duitsers online... doet iedereen intercontinentaal ofzo?
boekenbon schreef op woensdag 16 april 2008 @ 22:14:
[...]

Component is toch die kabel met 5 dikke tulpstekkers?
Dat klopt :)

[ Voor 41% gewijzigd door Michael Knight op 16-04-2008 22:20 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:57

Rudedadude

Maybe we were born to run

Ik ben benieuwd of de bikes en karts die het moeilijkst te unlocken zijn nog voordelen bieden t.o.v. degenen die je vanaf het begin hebt. Het valt me op dat de meeste timetrial records gereden worden met de meteen al beschikbare Bowser bike en qua besturing valt daarmee ook een hoop te bereiken doordat, alhoewel de bike niet scherp stuurt, je driftend wel scherp door de bochten kunt.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Als ik met één vriend race of Wfc, kunnen er dan ook bots mee doen? Want nu rijden we bijvoorbeeld 1 op 1. (of 2 tegen 1 als me zussie meedoet:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ben nog niet zo ver, maar snellere karts werken wel! Maar ik denk dat dat persoonlijk is. Denk dat sneller rijden ook door je persoonlijke vaardigheden komen.

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Ik blijf het een serieus toffe game vinden, maar moet eerlijk toegeven dat ik niet goed uit de voeten kan met het Wii Wheel (als ik met motoren speel) dan neem ik dus ook de wireless GCN controller ter hand....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-06 17:03

ye-roon

knaak

Jammer dat je nog steeds van die foutmeldingen krijgt desp. Met die wifi USB werkte het ook niet. En nog steeds geen stabiele connectie. ik wordt zo langzamer hand beetje gek van 86420 :(

Maja met 57.6 sec op Ghost valley 2. Time trial is een van hoofd redenen voor dit spel, en met online ghosts heb ik genoeg te doen ^^ Alleen nog ff zorgen dat ik die medium mach bike beetje onder de knie krijg, maar dat is iets voor het weekend.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 17:20
Vandaag boven de 6000 punten gekomen bij het online racen..... Kost nog wel even moeite, het is ook iedere keer weer kiezen of ik on-line moet gaan rijden of Grand Prix rijden. On-line vind ik leuker maar ik wil eigenlijk ook nog wel eea unlocken.
iig zeer verslavend, mijn enige andere Mario Kart ervaring is op de SNES en ik vind deze net zo leuk met als pluspunt de nieuwe mogelijkheden die je op de SNES niet had ;)

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm-Jan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-06 13:21
Voor in de TS bij de Items, zag dat er nog 1 miste de Blooper
Afbeeldingslocatie: http://www.harm-jan.nl/avatar/18.jpg

Ik heb 30 mensen toegevoegd vrijdag, zal zo even kijken wie mij ook heeft toegevoegd, rest gaat denk ik maar weer weg. heb je mij toegevoegd maar je ziet niet me niet moet je even een mailtje sturen met je FC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220439

ye-roon schreef op woensdag 16 april 2008 @ 23:11:
Jammer dat je nog steeds van die foutmeldingen krijgt desp. Met die wifi USB werkte het ook niet. En nog steeds geen stabiele connectie. ik wordt zo langzamer hand beetje gek van 86420 :(

Maja met 57.6 sec op Ghost valley 2. Time trial is een van hoofd redenen voor dit spel, en met online ghosts heb ik genoeg te doen ^^ Alleen nog ff zorgen dat ik die medium mach bike beetje onder de knie krijg, maar dat is iets voor het weekend.
Met exposed host is die foutmelding weg!! :) alleen heb je af en toe nog eens een disconnect (1 x in de drie uur gehad), maar dat ligt volgens mij echt aan nintendo zelf...dus try it out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm-Jan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-06 13:21
Harm-Jan schreef op woensdag 16 april 2008 @ 23:43:Ik heb 30 mensen toegevoegd vrijdag, zal zo even kijken wie mij ook heeft toegevoegd, rest gaat denk ik maar weer weg. heb je mij toegevoegd maar je ziet niet me niet moet je even een mailtje sturen met je FC ;)
Wouw 3 van de 30 ;) gaat goed 8)7 nou speel ik ook meer solo en 2 player dan op het net ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Harm-Jan schreef op donderdag 17 april 2008 @ 00:30:
[...]

Wouw 3 van de 30 ;) gaat goed 8)7 nou speel ik ook meer solo en 2 player dan op het net ;)
Mjah... schiet niet echt op... heb nu 7/8 mensen erin staan... en een paar hadden mij een DM gestuurd; zelf ook toegevoegd, maar ze blijven grijs op het scherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 10:31
monnick schreef op woensdag 16 april 2008 @ 22:18:
Enne: alvast bedankt Rakkerzero! _/-\o_
No thanks. Ik doe het graag :Y)

En die blooper van die blooper wordt gefixed in de nieuwe ts :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Anoniem: 220439 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 23:44:
[...]

Met exposed host is die foutmelding weg!! :) alleen heb je af en toe nog eens een disconnect (1 x in de drie uur gehad), maar dat ligt volgens mij echt aan nintendo zelf...dus try it out
COOL!

2 vraagjes:

1) hoe heb je die ingesteld, niet zo zeer hoe hoe, maar meer wat zijn de instellingen, waar ik het moet invullen weet ik wel ^^
2) is dat met of zonder draad? :)
Rakkerzero schreef op donderdag 17 april 2008 @ 01:07:
[...]

No thanks. Ik doe het graag :Y)

En die blooper van die blooper wordt gefixed in de nieuwe ts :)
Als je toch bezig ben, zet dan gelijk alle 24 karakters + de 25ste(mii) er in. Ik weet niet of het andere mii pakje een andere optie in het menu, nog niet unlocked ^^

[ Voor 39% gewijzigd door ye-roon op 17-04-2008 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:06

13art

Moderator Mobile
Mooie waardige opvolger van het vorige deel :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
ik vind het nog steeds vaag, met die expery ghost data's...

Je moet voor luigi, de nintendo van 1.29 verslaan! Ik had toen 1,26, dus was niet genoeg.

Daarna wil ik het NOG een keer gedaan, maar NU heeft nintendo ineens 1:19. En deed ik het in 1.24 en verloor ik!

Toen op mn zusje dr account; moest zij gewoon 1:29 halen, ze haald 1,24, en had meteen de expert ghost data unlocked!!

Hoe kan dit? En hoe zit dat nou....? 8)7 :9

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

DjWannaB2002 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 07:28:
Mooie waardige opvolger van het vorige deel :)
Waardig? Hell, MKDD was zo verschrikkelijk bagger. Mario kart zeep kisten race ftl :( Deze komt eerder in de buurt van MK64. Misschien vind ik deze wel beter vanwege de online ghost exchange. Maar MKDD kom aan zeg, die game was echt slecht ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
En hoe kan je nou eigenlijk zien van welke banen je de expert data hebt unlocked???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:35
Het is inderdaad een geweldig spel en het mooiste is dat iedereen in ons gezin het leuk vindt.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Kunnen we niet op wi-ccdb een soort tabel maken wie - wie heeft toegevoegd?
Dit is nml erg onoverzichtelijk. Ik heb ook een aantal mensen toegevoegd die op grijs blijven. Verder sta ik bovenaan (Alexander 3695-0164-0922) de lijst dus neem aan dat heel wat mensen op mijn uitnodiging zitten te wachten (zo ja; meld je even via DM).....

Verder is het spel echt geweldig! Ook de online functie werkt echt vlekkeloos bij mij.
Wat ook leuk is; dit is het eerste spel wat mn vriendin ook leuk vind, dus ik kan gewoon spelen zonder het gezeik ala "Kan je niet even boven gaan Wii-en".....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-06 15:43
Deruxian schreef op woensdag 16 april 2008 @ 22:42:
Als ik met één vriend race of Wfc, kunnen er dan ook bots mee doen? Want nu rijden we bijvoorbeeld 1 op 1. (of 2 tegen 1 als me zussie meedoet:P)
Easy, laat 1 van de 2 spelers meedoen aan een willekeurige online race en zoek hem vervolgens op in je friendlist dan kun je zo joinen en speel je samen tegen andere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53468

Vraagje ben nu ook met Mario Kart wii bezig en ik vindt het niet zo lekker sturen met die wii-mote horizontaal. Dus ik heb met gamecube controller aangesloten en daarmee ben ik gaan racen alleen dan heb ik nergens een knopje om items af te schieten :?

Hebben meer hier last van? Want ik zou het wel echt 3x niks vinden als ik niet met een gamecube controller kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-06 15:21
Dit is inderdaad onmogelijk met een Gamecube controller (just kidding).

Met L gooi/gebruik je items. Als je op start drukthad je dat ook kunnen zien (staan de controls uitgelegd).

[ Voor 27% gewijzigd door Erik070 op 17-04-2008 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Anoniem: 53468 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:38:
Vraagje ben nu ook met Mario Kart wii bezig en ik vindt het niet zo lekker sturen met die wii-mote horizontaal. Dus ik heb met gamecube controller aangesloten en daarmee ben ik gaan racen alleen dan heb ik nergens een knopje om items af te schieten :?

Hebben meer hier last van? Want ik zou het wel echt 3x niks vinden als ik niet met een gamecube controller kan spelen.
Dat kan zeker weten, maar zou zo 1,2,3 niet weten hoe. Verder is wii-mote + nunchuck echt een aanrader, daarmee speel ik altijd en werkt prima. Ik vind het iig een stuk fijner dat met Wii-Wheel. :)

EDIT: aah, je bent me voor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Anoniem: 53468 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:38:

Bij mij is met GC controller de L trigger de schiet knop. En als je met wii mote los speelt betekend dat hetzelfde als hij in de wii wheel zit? zo ja, ga dan met wii mote en nun chuck spelen, werkt in mijn ogen even goed als GC controller met bijkomend voordeel dat je niet je vinger van je pookje hoeft te halen om de in een jump in trick te doen of op een motor wheelie te maken aangezien je gewoon je wii mote een ruk geeft. ipv op d pad te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-06 15:21
Ben het helemaal eens met Monnick. Ben zelf een gamecube controller fan (heb 4 wavebirds) maar ben sinds gister toch de combinatie Wiimote en nunchuck gaan gebruiken. Kan je tenminste stunts maken en wheelie's, wat uiteindelijk weer betere tijden opleverde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Johantjuuh schreef op donderdag 17 april 2008 @ 08:03:
ik vind het nog steeds vaag, met die expery ghost data's...

Je moet voor luigi, de nintendo van 1.29 verslaan! Ik had toen 1,26, dus was niet genoeg.

Daarna wil ik het NOG een keer gedaan, maar NU heeft nintendo ineens 1:19. En deed ik het in 1.24 en verloor ik!

Toen op mn zusje dr account; moest zij gewoon 1:29 halen, ze haald 1,24, en had meteen de expert ghost data unlocked!!

Hoe kan dit? En hoe zit dat nou....? 8)7 :9
Het zit zo: Je had wel de Expert Ghost Data unlocked. De expert data van Luigi is 1:19 namelijk.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-06 08:48
Wordt dit ook aangepast in de nieuwe layout:
Mario Kart Wii is de officiële naam voor het nieuwste deel uit de Mario Kart-reeks en zal binnenkort verschijnen op de Wii.
Ik neem aan dat ik niet hoef uit te leggen waarom. ;)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:06

13art

Moderator Mobile
ye-roon schreef op donderdag 17 april 2008 @ 08:08:
[...]

Waardig? Hell, MKDD was zo verschrikkelijk bagger. Mario kart zeep kisten race ftl :( Deze komt eerder in de buurt van MK64. Misschien vind ik deze wel beter vanwege de online ghost exchange. Maar MKDD kom aan zeg, die game was echt slecht ^^
Haha doelde meer op de TS 8)7

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248013

sjekneck schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:24:
[...]

Easy, laat 1 van de 2 spelers meedoen aan een willekeurige online race en zoek hem vervolgens op in je friendlist dan kun je zo joinen en speel je samen tegen andere mensen.
Kan je zo ook met z'n tweeën voor rating racen via wfc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:22

TF

bla bla

dat het stuurtje zo goed werkt is echt vaag. Je verwacht eigenlijk dat het niet zo goed gaat. Ik heb overigens nog niet met de classic controller gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Gelukkig ^^
Anoniem: 248013 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:00:
[...]

Kan je zo ook met z'n tweeën voor rating racen via wfc?
Racen via WFC is altijd voor rating als je met de mii uit van je license raced. Alleen als guest krijg je geen rating.

[ Voor 47% gewijzigd door ye-roon op 17-04-2008 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Voor zover ik heb kunnen vast stellen is het grote verschil tussen karts en bikes dat je met bikes wheelies kunt doen die een kleine boost hebben. Karts hebben echter een twee-staps mini-turbo (als je langer drift) die dus sterker is. Daarnaast 'handlen' bikes en karts ook iets anders.
Mijn huidige favo combi is Toad met de nanobike.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Deddiekoel schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:53:
Voor zover ik heb kunnen vast stellen is het grote verschil tussen karts en bikes dat je met bikes wheelies kunt doen die een kleine boost hebben. Karts hebben echter een twee-staps mini-turbo (als je langer drift) die dus sterker is. Daarnaast 'handlen' bikes en karts ook iets anders.
Mijn huidige favo combi is Toad met de nanobike.
In het vorige deel heb ik een opsomming gemaakt van de voor en nadelen van een motor t.o.v. een kart... zie hier:

PizZa_CalZone in "[Wii] Mario Kart: Wii"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195135

Heb nog geen last gehad van lost connections, maar waarschijnlijk wel van vertragingen.
Gisteravond kwam ik als 1e over de streep en in het overzicht was ik 2e.
Daarna een keer als 4e over de lijn, in het overzicht was ik als 6e opgenomen.
Helaas ook alle ritten met automatisch sliden gespeeld, handmatig gaat het keer op keer fout.

Weet iemand toevallig hoe je achteruit kan kijken met het stuurtje?
Met de nunchuk & WII-mote geen probleem, maar wil dit ook kunnen met het stuurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250632

Volgens mij is dat de A knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53468

ye-roon schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:45:
[...]

Bij mij is met GC controller de L trigger de schiet knop. En als je met wii mote los speelt betekend dat hetzelfde als hij in de wii wheel zit? zo ja, ga dan met wii mote en nun chuck spelen, werkt in mijn ogen even goed als GC controller met bijkomend voordeel dat je niet je vinger van je pookje hoeft te halen om de in een jump in trick te doen of op een motor wheelie te maken aangezien je gewoon je wii mote een ruk geeft. ipv op d pad te drukken.
Ok dan super ga ik het vanavond ff uitproberen met de wiimote en nunchuck te spelen kijken of dat goed werkt. Ik speelde zonder de nunchuck en dat werkt voor mij echt voor geen meter ik kan dan niet lekker driften door de bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-06 15:42
AlexR schreef op donderdag 17 april 2008 @ 08:52:
Wat ook leuk is; dit is het eerste spel wat mn vriendin ook leuk vind, dus ik kan gewoon spelen zonder het gezeik ala "Kan je niet even boven gaan Wii-en".....
M'n vriendin vind het ook erg leuk. Zij mag met 't stuurtje, en ik gebruik dan gewoon de mote + nunchuk. Zit ze zwaar fanatiek te racen, en vooral als ze bijna wint en dan toch net 2e wordt ofzo wil ze meteen nog een rondje. Zit alleen wel aan Luigi Cirquit vast, ze wil keer op keer dezelfde spelen :D
Yup.
Anoniem: 53468 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:38:
Ok dan super ga ik het vanavond ff uitproberen met de wiimote en nunchuck te spelen kijken of dat goed werkt. Ik speelde zonder de nunchuck en dat werkt voor mij echt voor geen meter ik kan dan niet lekker driften door de bochten.
Ik speel nu ik naar de 100C ben overgegaan ook met de nunchuk. Je hebt gewoon een fijnere besturing als het op bochten e.d. aankomt dan je met het stuur hebt. Daarnaast kreeg ik een beetje last van m'n armen na een avond sturen :) Ik ga dus toch maar geen 2e stuurtje kopen.

[ Voor 30% gewijzigd door Hydra op 17-04-2008 11:42 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:49
ye-roon schreef op donderdag 17 april 2008 @ 08:08:
[...]

Nou... dat ben ik dus echt met je oneens! Ik heb vet veel plezier gehad aan MKDD, mede omdat het zo'n leuke game is met z'n 4-en! Je kan gewoon lekker 1 vs 1 vs 1 vs 1, of Gran Prix doen met z'n 2-en in 1 kart. En aan elkaar ergeren als er een rood schildje aankomt, maar je maat doet te laat het banaantje ofzo. Super! :D Vond hem erg leuk... maar speel hem nu niet meer. :P (Ook al had ik hem pas 2 maanden ofzo, speciaal gekocht om het wachten op Mario Kart Wii te verkorten! :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

ChrisM schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:45:
[...]

Nou... dat ben ik dus echt met je oneens! Ik heb vet veel plezier gehad aan MKDD, mede omdat het zo'n leuke game is met z'n 4-en! Je kan gewoon lekker 1 vs 1 vs 1 vs 1, of Gran Prix doen met z'n 2-en in 1 kart. En aan elkaar ergeren als er een rood schildje aankomt, maar je maat doet te laat het banaantje ofzo. Super! :D Vond hem erg leuk... maar speel hem nu niet meer. :P (Ook al had ik hem pas 2 maanden ofzo, speciaal gekocht om het wachten op Mario Kart Wii te verkorten! :P)
Ja maar de TimeTrial was echt zwaar klote in DD. En dat is een van de leukste dingen imho, gewoon zo hard mogelijk rijden knallen en vergelijken met vrienden. Ik had gewoon een hekel aan met 2 mensen in 1 kart. En het waren zeep kisten. Hier zit tenminste een kart in. En die andere zijn ook "semi" karts. Enige gave van DD vond ik bomb battle. CHAOS met de bommen! heerlijk was dat. En kan je hier niet ook gewoon 1vs1vs1vs1(aka: free for all) doen met battle? gewoon bij rules boven in iets aan passen? Ik ben op werk dus kan dit niet even voor je checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Erik070 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:46:
Ben het helemaal eens met Monnick. Ben zelf een gamecube controller fan (heb 4 wavebirds) maar ben sinds gister toch de combinatie Wiimote en nunchuck gaan gebruiken. Kan je tenminste stunts maken en wheelie's, wat uiteindelijk weer betere tijden opleverde.
Ik vind het niet zo'n heel groot probleem om met de d-pad truukjes te doen. Op 1of andere manier vind ik de cube controller toch fijner dan nunchuck en remote, mischien wel door teveel double dash te hebben gespeeld.

[ Voor 19% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 17-04-2008 12:09 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ye-roon schreef op donderdag 17 april 2008 @ 07:14:
[...]

COOL!

2 vraagjes:

1) hoe heb je die ingesteld, niet zo zeer hoe hoe, maar meer wat zijn de instellingen, waar ik het moet invullen weet ik wel ^^
2) is dat met of zonder draad? :)
1.) In de modem het (static) ipadres van de wii bij Exposed Host ingevuld, verder niets.
Normaal gesproken zou ik dit nooit doen, want je zet al je poorten open voor dit ip adres.
Maar ja het is de wii, dus lijkt me harmless.

2.) Dit is wired, nog niet wireless geprobeerd, maar dat moet niet veel uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
Hydra schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:41:
[...]
M'n vriendin vind het ook erg leuk. Zij mag met 't stuurtje, en ik gebruik dan gewoon de mote + nunchuk. Zit ze zwaar fanatiek te racen, en vooral als ze bijna wint en dan toch net 2e wordt ofzo wil ze meteen nog een rondje. Zit alleen wel aan Luigi Cirquit vast, ze wil keer op keer dezelfde spelen :D
[...]
Haha; ja mijn vriendin wil ook bijna alleen maar Luigi Cirquit spelen. En Coconut Mall... maar dat is natuurlijk een vrouwen dingetje... :) ;)
Anoniem: 195135 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:24:
Helaas ook alle ritten met automatisch sliden gespeeld, handmatig gaat het keer op keer fout.
Ja dat heb ik ook. Single person spellen probeer ik wel met Manual Slide, maar online speel ik gewoon met automatisch sliden. Anders krijg ik het (nog) niet voor elkaar en eindig ik ergens onderin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:41:
Hier heeft mijn zus echt precies hetzelfde! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Anoniem: 220439 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:24:
[...]

1.) In de modem het (static) ipadres van de wii bij Exposed Host ingevuld, verder niets.
Normaal gesproken zou ik dit nooit doen, want je zet al je poorten open voor dit ip adres.
Maar ja het is de wii, dus lijkt me harmless.

2.) Dit is wired, nog niet wireless geprobeerd, maar dat moet niet veel uitmaken.
cool thanks, ga is proberen als ik thuis ben ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

monnick schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:32:
[...]

Hier heeft mijn zus echt precies hetzelfde! :P
je vergeet coconut mall :p ook erg geliefd bij de vrouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mipviwawes
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01-2024
Bitfighter schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:15:
De volgende heb ge'add in mario kart wii

dopje1982 3222-5671-4518
Chester 3823-8635-7122
debart 5198-2532-8061
desperadoz 4940-5577-8625
iNSaNe-oNe 5455-9487-2148
Michel Knight 5189-2530-7252
Monnick 0774-4340-7754
MurDoc 0602-6360-8665
Slamdance 0903-2858-6641
psychoclown 1977-0296-9598
Victorio 4468-1055-1910
Xin-Evil 3909-7607-5505

Mijn fc is 4768-7575-1131
Ik zag helaas geen PM of e-mail adres staan, dus ik doe het maar even zo.

Ik heb je toegevoegd! Mijn FC is: 4725-8054-6177

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 220439 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:43:
je vergeet coconut mall :p ook erg geliefd bij de vrouwen
Ja, ik dacht meteen toen ik die voor 't eerst deed dat ik die echt aan m'n vriendin moest laten zien, denk dat ze 'em ook erg leuk vindt. Vind dat zelf ook wel een leuke track. Ik vind Rainbow Road eigenlijk de enige waar ik echt tegenop zie, ik knal te vaak de track uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Mijn vriendin wil juist niet Luigi Circuit doen! Favorieten: DK Snowboard, Maple Leaf of Tree ofzo, en de Mall natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om online te spelen kan je een keuze maken om te spelen tegen racers uit europa of de hele wereld.
Als ik voor de hele wereld kies krijg ik alsnog alleen spelers uit europa.

Is europa de eerste met online karten, is het gewoon technisch nog niet mogelijk of heb ik steeds de mazzel europeanen te treffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:22
Anoniem: 195135 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:22:
Om online te spelen kan je een keuze maken om te spelen tegen racers uit europa of de hele wereld.
Als ik voor de hele wereld kies krijg ik alsnog alleen spelers uit europa.

Is europa de eerste met online karten, is het gewoon technisch nog niet mogelijk of heb ik steeds de mazzel europeanen te treffen?
Het spel is alleen nog maar uit in Japan en Europa (en Australie geloof ik), USA en Australie volgen later deze maand. Dus is het niet zo gek dat je alleen europeanen treft ;) En verder is er nog het tijdsverschil met de landen buiten Europa.

[ Voor 6% gewijzigd door JungleJim op 17-04-2008 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
Ik kom best vaak jappen tegen hoor!
Al zijn het meestal Fransen, Engelsen of onze oosterburen die je de baan af mag beuken... Ligt idd denk ik aan het tijdsverschil. Denk dat als eind vd maand de Unaaitmesteeds online komt het wel druk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-06 08:15
ik heb nu zon stuur met een zuignap , zo maar eens kijken of dat wat is..
lijkt mij iets stabieler/nauwkeuriger als je het vast kan zetten op tafel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Laatst online: 08:22

TF

bla bla

Ik heb ook al gespeeld tegen wat mensen uit USA hoor, morgelijk zijn dat dan testers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
remmelt schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:09:
Mijn vriendin wil juist niet Luigi Circuit doen! Favorieten: DK Snowboard, Maple Leaf of Tree ofzo, en de Mall natuurlijk.
Ze heeft alleen de eerste paar nog maar gezien, dus ik moet die maar ff aan d'r voorstellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Even over zuignap: dat gaat alleen werken als het stuur verticaal is, dus als je 'm aan de koelkast plakt oid. OP de tafel lijkt me niet kunnen omdat 'ie dan niet goed registreert dat je omhoog beweegt. Of zie ik dat ding verkeerd voor me? Plaatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JungleJim schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:41:
[...]

Het spel is alleen nog maar uit in Japan en Europa (en Australie geloof ik), USA en Australie volgen later deze maand. Dus is het niet zo gek dat je alleen europeanen treft ;) En verder is er nog het tijdsverschil met de landen buiten Europa.
Het tijdsverschil met Japan is 7 uur (in zomertijd) en had dus mensen uit Japan kunnen treffen als ik in de middag speel.

Misschien lag het aanbod van spelers in Europa op dat moment hoger en heb ik daarom nooit tegen spelers uit Japan gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Rakkerzero schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:50:
[...]

Het zit zo: Je had wel de Expert Ghost Data unlocked. De expert data van Luigi is 1:19 namelijk.
nee toch niet?
Want ik heb 1.24 gereden..

Maar mn zusje moest dus 1,29 rijden, en reed ook 1:24 en had de baan unlocked!!

PS: Hoe kan je eigenlijk zien, bij welke banen je de expert al hebt unlocked??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 259215

@ remmelt
Vandaar dat er tegenwoordig monitors in koelkasten worden gebouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:04
Johantjuuh schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:50:
[...]

nee toch niet?

De tijd om de expertdata te unlocken ligt tussen de 1.29 en 1.24, de tijd van de expertdata die je unlocked (dat is dus een andere dan de tijd die je moet rijden om de data te unlocken) is dus 1.19.

Je krijgt overigens niet altijd te zien of je de expertdata unlocked hebt of niet. Ik had hetzelfde en toen ik MK opnieuw op gestart had, had ik ineens een extra kart unlocked omdat ik #aantal expert data unlocked had.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 259215

Johantjuuh schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:50:
[...]

nee toch niet?

Bij het selecteren van een baan kan je de beschikbare ghostdata bekijken als hier een expert inzit dan zie je dat snel genoeg.

Je kan na een match zien of je expert data heb geunlocked doordat het heel klein onderin je scherm verschijnt

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 259215 op 17-04-2008 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxsman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-06 20:32
Heb em nu sinds vorige week donderdag en moet zeggen dat ik er redelijk over te spreken ben maar wat ik gewoon niet kan begrijpen is dat het niet mogelijk is om gewoon met 1,2,3 of van mijn part 12 man tegen elkaar te battlen. Wat is dat met die teams?!?! Dat is echt te saai voor woorden.
Het blijft namelijk gewoon geweldig als je met een paar man thuis zit, via splitscreen 1 tegen 1 te battlen en dan zonder dat er 10 andere debielen rondscheuren.

Was al in de 7e hemel omdat Battle Course van de SNES erin zat (nostalgie ten top)..
Moeten ze toch Super Mario Kart uitbrengen op de Virtual Console :)

Team is leuk als optie, maar hou het wel als extra, en ga niet een succesformule eruit slopen.

FOEI NINTENDO!! :)

It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
remmelt schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:35:
Even over zuignap: dat gaat alleen werken als het stuur verticaal is, dus als je 'm aan de koelkast plakt oid. OP de tafel lijkt me niet kunnen omdat 'ie dan niet goed registreert dat je omhoog beweegt. Of zie ik dat ding verkeerd voor me? Plaatje?
Afbeeldingslocatie: http://img508.imageshack.us/img508/7672/imagezy0.jpg

hij ligt nog achter in de auto, als ik vanavond thuis ben zal ik het eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hoe ga je met dat stuurtje in godsnaam iets als powerjumps doen bij bijv. een schans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 259224

Rakkerzero schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:50:
Hoe ga je met dat stuurtje in godsnaam iets als powerjumps doen bij bijv. een schans?
Gewoon met tafel en al omhoog halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Lekker, die tribal prints ;)

Zo kan je 'm wel lekker rechthouden, zit er comfy uit. Gaat bij mij niet omdat we in bed spelen (komt u maar met de grappen, puberaal Nederland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

remmelt schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:57:
Lekker, die tribal prints ;)

Zo kan je 'm wel lekker rechthouden, zit er comfy uit. Gaat bij mij niet omdat we in bed spelen (komt u maar met de grappen, puberaal Nederland).
Zie je wel een bed is niet om te slapen maar om te spelen!

Keep up the good work

p.s. hoe tennis je dan? staand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215024

Anoniem: 259224 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:53:
[...]

Gewoon met tafel en al omhoog halen
_/-\o_ _O-

gisteren ff gepoogd om paar time trials te doen.
je kan mooi de time trials van de wereld kampioenen downloaden en dan eerst even bekijken en dan zelf uit testen.
die mensen nemmen vaak de meest onogelijke weggetjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
murky123 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:43:
[...]

[afbeelding]

hij ligt nog achter in de auto, als ik vanavond thuis ben zal ik het eens proberen
1) lelijk 2) werkt niet met 't karten omdat je geen jumps kunt doen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215024

Hydra schreef op donderdag 17 april 2008 @ 17:33:
[...]

1) lelijk 2) werkt niet met 't karten omdat je geen jumps kunt doen volgens mij.
je kan wel jumps doen zoals Vex Vice al zij je moet gewoon de tafel op tillen!! d:)b

wel vermoeiend hoor mario kart.
een beetje MK speler zal waarschijnlijk al van het stuurtje aan de kant hebben gelegd en een gc of classic controller of wii mote en Nunchuck spelen.
omdat die wat gevoeliger zijn dan het stuurtje en je natuurlijk makkelijker jumps kan maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Hydra schreef op donderdag 17 april 2008 @ 17:33:
[...]
betrekking op stuurwiel met zuignap

je kunt wel jumps doen want er zit een soort veer meganisme in zodat je het stuur kunt kantelen.
het stuur is ook los te halen van de basis .

voor mijn zoontje (19 mnd ) is het wel handig. hij kan lekker op zijn eigen stoeltje ziten achter zijn tafeltje met het stuurtje erop vast.

anders gaat hij alleen maar rondjes lopen door de woonkamer. nu kan ie netjes op zijn plek blijven zitten.

het uiterlijk van dat ding daar geef ik echt geen ruk om. dit ding koste 14,95 euro. en als het nix is gaat het op marktplaats voor een 10tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

murky123 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 19:06:
[...]

je kunt wel jumps doen want er zit een soort veer meganisme in zodat je het stuur kunt kantelen.
het stuur is ook los te halen van de basis .

voor mijn zoontje (19 mnd ) is het wel handig. hij kan lekker op zijn eigen stoeltje ziten achter zijn tafeltje met het stuurtje erop vast.

anders gaat hij alleen maar rondjes lopen door de woonkamer. nu kan ie netjes op zijn plek blijven zitten.

het uiterlijk van dat ding daar geef ik echt geen ruk om. dit ding koste 14,95 euro. en als het nix is gaat het op marktplaats voor een 10tje
Nofi, (je bent blijkbaar een toffe vader!), maarreh je laat een kind van anderhalf al games spelen?
Vind je dat niet een beetje vroeg voor een kind? Ik speelde toen nog met ander plastic spul.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Anoniem: 259215 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:01:
[...]

Bij het selecteren van een baan kan je de beschikbare ghostdata bekijken als hier een expert inzit dan zie je dat snel genoeg.

Je kan na een match zien of je expert data heb geunlocked doordat het heel klein onderin je scherm verschijnt
Wat bedoel je precies met:

Want als ik een baan moet kiezen, kies ik dus eerst een CUP, daarna een baan. En dan kan ik mezelf of die nintendo uitdagen, voor ghost race.

Maar ik zie nergenst expert staan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Volgens mij was WFC wat van slag. Ik startte MK vandaag voor het eerst op en kreeg de melding dat ik een-of-ander vrij had gespeeld omdat ik 50x online had gewonnen. Maar ik heb geen 50 keer gewonnen. :S

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-06 15:04

Ravefiend

Carpe diem!

pven schreef op donderdag 17 april 2008 @ 20:27:
Volgens mij was WFC wat van slag. Ik startte MK vandaag voor het eerst op en kreeg de melding dat ik een-of-ander vrij had gespeeld omdat ik 50x online had gewonnen. Maar ik heb geen 50 keer gewonnen. :S
De boodschap is een beetje misleidend maar het komt op neer dat je de voorbije races in totaal 50 mensen achter jou zijn geëindigd. Good job btw! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
So, ik ben echt goed! :*) :P

Tegen een Ghost racen is overigens ook leuk. Is het ook mogelijk om wat moeilijkere ghosts uit te zoeken?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
-

[ Voor 99% gewijzigd door Johantjuuh op 17-04-2008 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Johantjuuh schreef op donderdag 17 april 2008 @ 20:17:
Want als ik een baan moet kiezen, kies ik dus eerst een CUP, daarna een baan. En dan kan ik mezelf of die nintendo uitdagen, voor ghost race.

Maar ik zie nergenst expert staan??
Het is mij ook niet duidelijk. Ik heb bijvoorbeeld bij Luigi Circuit een ghost data van 1:29 die ik dus verslagen heb, maar hij staat er nog steeds. Het is compleet onduidelijk of dat nu een expert is of niet.

De andere ghost data's van de time trials zijn ook nogal 'vlotjes' zegmaar, niet makkelijk te verslaan, dus dat zijn dan ook experts? Ik weet nog dat ik op Luigi Circuit m'n eerste vs. Ghost heb gereden, en die was gewoon simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Michael Knight schreef op donderdag 17 april 2008 @ 19:31:
[...]

Nofi, (je bent blijkbaar een toffe vader!), maarreh je laat een kind van anderhalf al games spelen?
Vind je dat niet een beetje vroeg voor een kind? Ik speelde toen nog met ander plastic spul.. :P
je moet het iets genuanceerder zien.
hij vind het geweldig al die mooie geluidjes en vrolijke kleuren.
ik speel dat mario kart op een groot scherm in de woonkamer en hij heeft dan ook zon wieltje in zijn handen. zijn leeftijd heeft nu veel kopieer gedrag. en wil graag zijn vader na doen.
ook als je een score behaald hebt en er is dan applaus en gejuig dan staat hj ook leuk mee te klappen en springen.

het is voor hem denk ik een ietwat interactieve cartoon.

bytheway ik heb dus net dat stuur+zuignap geprobeerd en het werkt prima. heerlijk stabiel en de tricks lukken ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 23-06 16:32
Ok gezien de grote verwarring voor het unlocken van expert ghost data. hier een lijstje met de normale ghosts en de expert ghost (spoiler tagged) tijden van de eerste 12 tracks. Heb er nog niet meer unlocked dus meer kan ik ook niet geven atm ;).

Heb je de normale ghost verslagen maar de expert niet geunlocked, dan was je simpelweg niet snel genoeg.

Luigi Circuit
Nin*sato - 01:29.670 - Normal
spoiler:
Nin*Uta - 01:19.419 - Expert

Moo Moo Meadows
Nin*YuNya - 01:37.856 - Normal
spoiler:
Nin*Tkym - 01:25.909 - Expert

Mushroom Gorge
Nin*Murak - 02:16.110 - Normal
spoiler:
Nin*Miki - 02:01.011 - Expert

Toad's Factory
Nin*Misa - 02:22.480 - Normal
spoiler:
Nin*GQO - 02:05.593 - Expert

Mario Circuit
Nin*==Kony - 01:44.777 - Normal
spoiler:
Nin*fuyu - 01:33.702 - Expert

Coconut Mall
Nin*SiMO - 02:30.764 - Normal
spoiler:
Nin*MUGI* - 02:13.333 - Expert

DK's Snowboard Cross
Nin*Mokke - 02:34.693 - Normal
spoiler:
Nin*KOZ* - 02:17.546 - Expert

Wario's Gold Mine
Nin*morimo - 02:19.585 - Normal
spoiler:
Nin*Ryo - 02:04.800 - Expert

Van de volgende 4 tracks kan ik de normale tijd niet meer zien dus vandaar alleen de expert data.

Daisy Circuit
spoiler:
Nin*Taeko - 01:41.362 - Expert

Koopa Cape
spoiler:
Nin*morimo - 02:41.370 - Expert

Maple Treeway
spoiler:
Nin*MUGI* - 02:37.812 - Expert

Grumble Volcano
spoiler:
Nin*aki - 02:11.852 - Expert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Huh, hoeveel sneller moet je zijn dan de normal? Beetje vreemd :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:46

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

dopje1982 3222-5671-4518*gelukt
Chester 3823-8635-7122
debart 5198-2532-8061
desperadoz 4940-5577-8625*
Monnick 0774-4340-7754
MurDoc 0602-6360-8665
Slamdance 0903-2858-6641
Sugadaddy 4725-8054-6177*
psychoclown 1977-0296-9598*
Victorio 4468-1055-1910
Xin-Evil 3909-7607-5505

* = hebben mij ook toegevoegdt nadat ik dat hier in het topic las.

hier even een update van mijn friends lijst :P

het spel blijft leuk wel jammer de ze de battle verziekt hebben :'(

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nieuwe startpost is klaar! :Y)

Nu alleen ff wachten Monnick hem toevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Bitfighter schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 00:34:
dopje1982 3222-5671-4518*gelukt
Chester 3823-8635-7122
debart 5198-2532-8061
desperadoz 4940-5577-8625*
Monnick 0774-4340-7754
MurDoc 0602-6360-8665
Slamdance 0903-2858-6641
Sugadaddy 4725-8054-6177*
psychoclown 1977-0296-9598*
Victorio 4468-1055-1910
Xin-Evil 3909-7607-5505

* = hebben mij ook toegevoegdt nadat ik dat hier in het topic las.

hier even een update van mijn friends lijst :P

het spel blijft leuk wel jammer de ze de battle verziekt hebben :'(
Kan goed zijn... je hebt mijn code alleen verkeerd opgeschreven ;) (je staat er hier iig in :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
Hydra schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 00:23:
Huh, hoeveel sneller moet je zijn dan de normal? Beetje vreemd :S
Om Moo Moo Meadows maar even als voorbeeldje te nemen.
de normale ghostdata is Nin*YuNya met een tijd van 01:37.856
mijn tijd om de expert ghost te halen was 01:33.504
terwijl een tijd van 01:35.180 niet voldoende was voor een expert ghost.

Voor Moo Moo Meadows moet je dus ongeveer 4.352 seconde sneller zijn.
Nu verschilt dit per track want volgens mij ligt het normaal eerder rond de 6 seconde.
Zelf vind ik het een goede indicatie om elk rondje minimaal 1 maar eigenlijk meer naar de 2 seconde voor te liggen.

(Ik moet zo weg dus kan zo snel even geen betere data vinden, maar ik heb wel tracks waar de tijden tussen wel / niet unlocken dichter op elkaar liggen.)

@Bitfighter ik heb je gisteravond geadd.

[ Voor 9% gewijzigd door Slamdance op 18-04-2008 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253874

Rijden jullie vooral met Kart of met Bike om al die timetrails te unlocken?..
Ik zelf vind karts erg vet, maar op bepaalde punten word ik altijd door bikes ingehaald :\

En altijd hetzelfde voertuig, of voor iedere baan een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Check allemaal even de gloednieuwe / prachtige TS. Echt een verbetering t.o.v. de vorige! Credits gaan naar Rakkerzero! Bedankt man! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

monnick schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:08:
Check allemaal even de gloednieuwe / prachtige TS. Echt een verbetering t.o.v. de vorige! Credits gaan naar Rakkerzero! Bedankt man! _/-\o_
Ik moet zeggen dat het er erg gelikt uitziet d:)b

Dit weekend ga ik weer Mario Kart spelen... deze week te druk geweest :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Ziet er echt supergoed uit. Alleen die header is niet helemaal goed uitgelijnd, krijg een zwart balkje en de bekende rode stippellijntjes er omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nice Job

Heeft de feeling van de game.

Chapeux voor Rakkerzero! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Anoniem: 253874 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 08:48:
Rijden jullie vooral met Kart of met Bike om al die timetrails te unlocken?..
Ik zelf vind karts erg vet, maar op bepaalde punten word ik altijd door bikes ingehaald :\

En altijd hetzelfde voertuig, of voor iedere baan een andere?
Ik rij zowiezo met heavy chars in Timetrial. En de keuze kart of bike ligt aan de baan. Op SNES ghost valley 2 gebruik ik die flame flyer auto. Dat ding is namelijk koning van de bochten en die baan is 1 en al bocht. Op toad factory gebruik ik Bowser Bike omdat bowser bike snelste bike int spel is. Maar als ik ghosts bekijk zie ik veel mensen rijden op een bike die ik nog niet unlocked heb. Hoorde van een vriend van me dat die net iets minder strak om een bocht gaat, maar daardoor juist net iets lekkerder stuurt op sommige banen.

Op banen met grote lange stukken is het vaak een motor het snelst vanwege de wheelies. maar op banen met weinig rechte stukken zijn auto's veel beter.

Maar even ontopic van TimeTrial: aan iedereen: download de tijd van de wereld kampioen op N64 Bowser's castle. vooral het laatste stukje ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Slamdance schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 00:01:
Ok gezien de grote verwarring voor het unlocken van expert ghost data. hier een lijstje met de normale ghosts en de expert ghost (spoiler tagged) tijden van de eerste 12 tracks. Heb er nog niet meer unlocked dus meer kan ik ook niet geven atm ;).

Heb je de normale ghost verslagen maar de expert niet geunlocked, dan was je simpelweg niet snel genoeg.

Moo Moo Meadows
Nin*YuNya - 01:37.856 - Normal

Mushroom Gorge
Nin*Murak - 02:16.110 - Normal
Crap, dan heb ik die zonder het te weten vrijgespeeld. Beetje jammer dat dat niet duidelijker te zien is.

Edit: en een hele mooie startpost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ten eerste: mooi start post ^^
Maar bij unlockable carts staan alleen de bikes, niet de autotjes ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Vanochtend meteen aan de hand van die lijst met tijden + de tip dat de bowser bike de snelste is N64 Mario Circuit gaan proberen, eerste run meteen ruim onder de tijd en expert geunlocked. Gaaf :)

Maargoed, voor bochtige cirquits zijn karts dus het beste, maar welke? Voor cirquits met lange stukken zijn bikes nuttig. Ik doe het op zich niet slecht met Mario op de standard bike, maar ben wel benieuwd wat de beste combo's zijn voor time trials en GP.

Wat betreft de karts:
spoiler:
Aero Glider (large kart) Attain at least 1 Star in all 150cc Retro Cups
B Dasher Mk 2 (Medium Kart) Unlocked 24 Expert Staff Ghosts
Blue Falcon (small kart) Win Mirror Lightning Cup
Cheep Charger (small kart) Attain at least 1 Star Rank for all 50cc Retro Grand Prix Cups
Dragonetti (large kart) Win 150cc Lightning Cup
Piranha Prowler (large kart) Win 50cc Special Cup
Rally Romper (small kart) Unlock 1 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Royal Racer (medium kart) Win 150cc Leaf Cup
Turbo Blooper (medium kart) Win 50cc Leaf Cup

(Van GameFaqs)

[ Voor 40% gewijzigd door Hydra op 18-04-2008 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78369

_/-\o_ Erg degelijke start post. Staat duidelijke info in die ook nog nuttig is ook. Goed bezig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Hydra schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:32:
Vanochtend meteen aan de hand van die lijst met tijden + de tip dat de bowser bike de snelste is N64 Mario Circuit gaan proberen, eerste run meteen ruim onder de tijd en expert geunlocked. Gaaf :)

Maargoed, voor bochtige cirquits zijn karts dus het beste, maar welke? Voor cirquits met lange stukken zijn bikes nuttig. Ik doe het op zich niet slecht met Mario op de standard bike, maar ben wel benieuwd wat de beste combo's zijn voor time trials en GP.

*knip*
Die fiery auto van heavy chars is in vele gevallen het snelst. Ik wil niet zeggen het best, want het je moet wel met dat ding kunnen sturen. Voor stuur skills met die auto, download wereld kampioen tijd op Ghost valley ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
Mijn complimenten voor de nieuwe startpost een hele verbetering.

Toch even een paar kleine opmerkingen.

Bij het stukje over Balloon Battle staat "gevestigd" in plaats van "bevestigd"

En bij Retro Cups worden de afkortingen NGC en GCN door elkaar gebruikt.

Peach Beach (NGC)
Waluigi Stadium (NGC)
Mario Circuit (GCN)
DK Mountain (NGC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253874

Nieuwe TS is een hele verbetering. Goed werk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Vandaag ook Mario Kart weten te bemachtigen, dus ik zal wel even mijn FC hier neer zetten, en zoveel mensen toevoegen: 3780 9276 8941.

Wel een erg leuk spel zeg, de Wii Wheel is dan wel niet zo accuraat als een pookje, maar het brengt erg veel fun met zich mee.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Let op:
Als je je friendcode wil doorgeven kun je in de TS lezen hoe. Lijsten met wie je allemaal toegevoegd hebt hoeven we ook niet te zien.