|
[ Voor 135% gewijzigd door monnick op 18-04-2008 13:47 ]
|
[ Voor 135% gewijzigd door monnick op 18-04-2008 13:47 ]
Dat kloptboekenbon schreef op woensdag 16 april 2008 @ 22:14:
[...]
Component is toch die kabel met 5 dikke tulpstekkers?
[ Voor 41% gewijzigd door Michael Knight op 16-04-2008 22:20 ]
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Mooooooeeeee......
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
no animals were harmed during the production of this message
Anoniem: 220439
Met exposed host is die foutmelding weg!!ye-roon schreef op woensdag 16 april 2008 @ 23:11:
Jammer dat je nog steeds van die foutmeldingen krijgt desp. Met die wifi USB werkte het ook niet. En nog steeds geen stabiele connectie. ik wordt zo langzamer hand beetje gek van 86420
Maja met 57.6 sec op Ghost valley 2. Time trial is een van hoofd redenen voor dit spel, en met online ghosts heb ik genoeg te doen ^^ Alleen nog ff zorgen dat ik die medium mach bike beetje onder de knie krijg, maar dat is iets voor het weekend.
Wouw 3 van de 30Harm-Jan schreef op woensdag 16 april 2008 @ 23:43:Ik heb 30 mensen toegevoegd vrijdag, zal zo even kijken wie mij ook heeft toegevoegd, rest gaat denk ik maar weer weg. heb je mij toegevoegd maar je ziet niet me niet moet je even een mailtje sturen met je FC
Mjah... schiet niet echt op... heb nu 7/8 mensen erin staan... en een paar hadden mij een DM gestuurd; zelf ook toegevoegd, maar ze blijven grijs op het scherm..Harm-Jan schreef op donderdag 17 april 2008 @ 00:30:
[...]
Wouw 3 van de 30gaat goed
nou speel ik ook meer solo en 2 player dan op het net
No thanks. Ik doe het graag
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
COOL!Anoniem: 220439 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 23:44:
[...]
Met exposed host is die foutmelding weg!!alleen heb je af en toe nog eens een disconnect (1 x in de drie uur gehad), maar dat ligt volgens mij echt aan nintendo zelf...dus try it out
Als je toch bezig ben, zet dan gelijk alle 24 karakters + de 25ste(mii) er in. Ik weet niet of het andere mii pakje een andere optie in het menu, nog niet unlocked ^^Rakkerzero schreef op donderdag 17 april 2008 @ 01:07:
[...]
No thanks. Ik doe het graag![]()
En die blooper van die blooper wordt gefixed in de nieuwe ts
[ Voor 39% gewijzigd door ye-roon op 17-04-2008 07:17 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me
Waardig? Hell, MKDD was zo verschrikkelijk bagger. Mario kart zeep kisten race ftlDjWannaB2002 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 07:28:
Mooie waardige opvolger van het vorige deel
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Easy, laat 1 van de 2 spelers meedoen aan een willekeurige online race en zoek hem vervolgens op in je friendlist dan kun je zo joinen en speel je samen tegen andere mensen.Deruxian schreef op woensdag 16 april 2008 @ 22:42:
Als ik met één vriend race of Wfc, kunnen er dan ook bots mee doen? Want nu rijden we bijvoorbeeld 1 op 1. (of 2 tegen 1 als me zussie meedoet:P)
Anoniem: 53468
[ Voor 27% gewijzigd door Erik070 op 17-04-2008 09:44 ]
Dat kan zeker weten, maar zou zo 1,2,3 niet weten hoe. Verder is wii-mote + nunchuck echt een aanrader, daarmee speel ik altijd en werkt prima. Ik vind het iig een stuk fijner dat met Wii-Wheel.Anoniem: 53468 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:38:
Vraagje ben nu ook met Mario Kart wii bezig en ik vindt het niet zo lekker sturen met die wii-mote horizontaal. Dus ik heb met gamecube controller aangesloten en daarmee ben ik gaan racen alleen dan heb ik nergens een knopje om items af te schieten![]()
Hebben meer hier last van? Want ik zou het wel echt 3x niks vinden als ik niet met een gamecube controller kan spelen.
Bij mij is met GC controller de L trigger de schiet knop. En als je met wii mote los speelt betekend dat hetzelfde als hij in de wii wheel zit? zo ja, ga dan met wii mote en nun chuck spelen, werkt in mijn ogen even goed als GC controller met bijkomend voordeel dat je niet je vinger van je pookje hoeft te halen om de in een jump in trick te doen of op een motor wheelie te maken aangezien je gewoon je wii mote een ruk geeft. ipv op d pad te drukken.Anoniem: 53468 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:38:
Vraagje ben nu ook met Mario Kart wii bezig en ik vindt het niet zo lekker sturen met die wii-mote horizontaal. Dus ik heb met gamecube controller aangesloten en daarmee ben ik gaan racen alleen dan heb ik nergens een knopje om items af te schieten![]()
Hebben meer hier last van? Want ik zou het wel echt 3x niks vinden als ik niet met een gamecube controller kan spelen.
Het zit zo: Je had wel de Expert Ghost Data unlocked. De expert data van Luigi is 1:19 namelijk.Johantjuuh schreef op donderdag 17 april 2008 @ 08:03:
ik vind het nog steeds vaag, met die expery ghost data's...
Je moet voor luigi, de nintendo van 1.29 verslaan! Ik had toen 1,26, dus was niet genoeg.
Daarna wil ik het NOG een keer gedaan, maar NU heeft nintendo ineens 1:19. En deed ik het in 1.24 en verloor ik!
Toen op mn zusje dr account; moest zij gewoon 1:29 halen, ze haald 1,24, en had meteen de expert ghost data unlocked!!
Hoe kan dit? En hoe zit dat nou....?![]()
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik neem aan dat ik niet hoef uit te leggen waarom.Mario Kart Wii is de officiële naam voor het nieuwste deel uit de Mario Kart-reeks en zal binnenkort verschijnen op de Wii.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Haha doelde meer op de TSye-roon schreef op donderdag 17 april 2008 @ 08:08:
[...]
Waardig? Hell, MKDD was zo verschrikkelijk bagger. Mario kart zeep kisten race ftlDeze komt eerder in de buurt van MK64. Misschien vind ik deze wel beter vanwege de online ghost exchange. Maar MKDD kom aan zeg, die game was echt slecht ^^
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Anoniem: 248013
Kan je zo ook met z'n tweeën voor rating racen via wfc?sjekneck schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:24:
[...]
Easy, laat 1 van de 2 spelers meedoen aan een willekeurige online race en zoek hem vervolgens op in je friendlist dan kun je zo joinen en speel je samen tegen andere mensen.
Gelukkig ^^
Racen via WFC is altijd voor rating als je met de mii uit van je license raced. Alleen als guest krijg je geen rating.Anoniem: 248013 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:00:
[...]
Kan je zo ook met z'n tweeën voor rating racen via wfc?
[ Voor 47% gewijzigd door ye-roon op 17-04-2008 10:05 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
In het vorige deel heb ik een opsomming gemaakt van de voor en nadelen van een motor t.o.v. een kart... zie hier:Deddiekoel schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:53:
Voor zover ik heb kunnen vast stellen is het grote verschil tussen karts en bikes dat je met bikes wheelies kunt doen die een kleine boost hebben. Karts hebben echter een twee-staps mini-turbo (als je langer drift) die dus sterker is. Daarnaast 'handlen' bikes en karts ook iets anders.
Mijn huidige favo combi is Toad met de nanobike.
Anoniem: 195135
Anoniem: 53468
Ok dan super ga ik het vanavond ff uitproberen met de wiimote en nunchuck te spelen kijken of dat goed werkt. Ik speelde zonder de nunchuck en dat werkt voor mij echt voor geen meter ik kan dan niet lekker driften door de bochten.ye-roon schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:45:
[...]
Bij mij is met GC controller de L trigger de schiet knop. En als je met wii mote los speelt betekend dat hetzelfde als hij in de wii wheel zit? zo ja, ga dan met wii mote en nun chuck spelen, werkt in mijn ogen even goed als GC controller met bijkomend voordeel dat je niet je vinger van je pookje hoeft te halen om de in een jump in trick te doen of op een motor wheelie te maken aangezien je gewoon je wii mote een ruk geeft. ipv op d pad te drukken.
M'n vriendin vind het ook erg leuk. Zij mag met 't stuurtje, en ik gebruik dan gewoon de mote + nunchuk. Zit ze zwaar fanatiek te racen, en vooral als ze bijna wint en dan toch net 2e wordt ofzo wil ze meteen nog een rondje. Zit alleen wel aan Luigi Cirquit vast, ze wil keer op keer dezelfde spelenAlexR schreef op donderdag 17 april 2008 @ 08:52:
Wat ook leuk is; dit is het eerste spel wat mn vriendin ook leuk vind, dus ik kan gewoon spelen zonder het gezeik ala "Kan je niet even boven gaan Wii-en".....
Yup.Anoniem: 250632 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:27:
Volgens mij is dat de A knop
Ik speel nu ik naar de 100C ben overgegaan ook met de nunchuk. Je hebt gewoon een fijnere besturing als het op bochten e.d. aankomt dan je met het stuur hebt. Daarnaast kreeg ik een beetje last van m'n armen na een avond sturenAnoniem: 53468 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:38:
Ok dan super ga ik het vanavond ff uitproberen met de wiimote en nunchuck te spelen kijken of dat goed werkt. Ik speelde zonder de nunchuck en dat werkt voor mij echt voor geen meter ik kan dan niet lekker driften door de bochten.
[ Voor 30% gewijzigd door Hydra op 17-04-2008 11:42 ]
https://niels.nu
Nou... dat ben ik dus echt met je oneens! Ik heb vet veel plezier gehad aan MKDD, mede omdat het zo'n leuke game is met z'n 4-en! Je kan gewoon lekker 1 vs 1 vs 1 vs 1, of Gran Prix doen met z'n 2-en in 1 kart. En aan elkaar ergeren als er een rood schildje aankomt, maar je maat doet te laat het banaantje ofzo. Super!ye-roon schreef op donderdag 17 april 2008 @ 08:08:
[...]
Waardig? Hell, MKDD was zo verschrikkelijk bagger. Mario kart zeep kisten race ftlDeze komt eerder in de buurt van MK64. Misschien vind ik deze wel beter vanwege de online ghost exchange. Maar MKDD kom aan zeg, die game was echt slecht ^^
Ja maar de TimeTrial was echt zwaar klote in DD. En dat is een van de leukste dingen imho, gewoon zo hard mogelijk rijden knallen en vergelijken met vrienden. Ik had gewoon een hekel aan met 2 mensen in 1 kart. En het waren zeep kisten. Hier zit tenminste een kart in. En die andere zijn ook "semi" karts. Enige gave van DD vond ik bomb battle. CHAOS met de bommen! heerlijk was dat. En kan je hier niet ook gewoon 1vs1vs1vs1(aka: free for all) doen met battle? gewoon bij rules boven in iets aan passen? Ik ben op werk dus kan dit niet even voor je checken.ChrisM schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:45:
[...]
Nou... dat ben ik dus echt met je oneens! Ik heb vet veel plezier gehad aan MKDD, mede omdat het zo'n leuke game is met z'n 4-en! Je kan gewoon lekker 1 vs 1 vs 1 vs 1, of Gran Prix doen met z'n 2-en in 1 kart. En aan elkaar ergeren als er een rood schildje aankomt, maar je maat doet te laat het banaantje ofzo. Super!Vond hem erg leuk... maar speel hem nu niet meer.
(Ook al had ik hem pas 2 maanden ofzo, speciaal gekocht om het wachten op Mario Kart Wii te verkorten!
)
Ik vind het niet zo'n heel groot probleem om met de d-pad truukjes te doen. Op 1of andere manier vind ik de cube controller toch fijner dan nunchuck en remote, mischien wel door teveel double dash te hebben gespeeld.Erik070 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:46:
Ben het helemaal eens met Monnick. Ben zelf een gamecube controller fan (heb 4 wavebirds) maar ben sinds gister toch de combinatie Wiimote en nunchuck gaan gebruiken. Kan je tenminste stunts maken en wheelie's, wat uiteindelijk weer betere tijden opleverde.
[ Voor 19% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 17-04-2008 12:09 ]
Ps4/switch gamer
1.) In de modem het (static) ipadres van de wii bij Exposed Host ingevuld, verder niets.ye-roon schreef op donderdag 17 april 2008 @ 07:14:
[...]
COOL!
2 vraagjes:
1) hoe heb je die ingesteld, niet zo zeer hoe hoe, maar meer wat zijn de instellingen, waar ik het moet invullen weet ik wel ^^
2) is dat met of zonder draad?
Haha; ja mijn vriendin wil ook bijna alleen maar Luigi Cirquit spelen. En Coconut Mall... maar dat is natuurlijk een vrouwen dingetje...Hydra schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:41:
[...]
M'n vriendin vind het ook erg leuk. Zij mag met 't stuurtje, en ik gebruik dan gewoon de mote + nunchuk. Zit ze zwaar fanatiek te racen, en vooral als ze bijna wint en dan toch net 2e wordt ofzo wil ze meteen nog een rondje. Zit alleen wel aan Luigi Cirquit vast, ze wil keer op keer dezelfde spelen
[...]
Ja dat heb ik ook. Single person spellen probeer ik wel met Manual Slide, maar online speel ik gewoon met automatisch sliden. Anders krijg ik het (nog) niet voor elkaar en eindig ik ergens onderin.Anoniem: 195135 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:24:
Helaas ook alle ritten met automatisch sliden gespeeld, handmatig gaat het keer op keer fout.
Hier heeft mijn zus echt precies hetzelfde!Hydra schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:41:
M'n vriendin vind het ook erg leuk. Zij mag met 't stuurtje, en ik gebruik dan gewoon de mote + nunchuk. Zit ze zwaar fanatiek te racen, en vooral als ze bijna wint en dan toch net 2e wordt ofzo wil ze meteen nog een rondje. Zit alleen wel aan Luigi Cirquit vast, ze wil keer op keer dezelfde spelen
cool thanks, ga is proberen als ik thuis ben ^^Anoniem: 220439 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:24:
[...]
1.) In de modem het (static) ipadres van de wii bij Exposed Host ingevuld, verder niets.
Normaal gesproken zou ik dit nooit doen, want je zet al je poorten open voor dit ip adres.
Maar ja het is de wii, dus lijkt me harmless.
2.) Dit is wired, nog niet wireless geprobeerd, maar dat moet niet veel uitmaken.
je vergeet coconut mallmonnick schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:32:
[...]
Hier heeft mijn zus echt precies hetzelfde!
Ik zag helaas geen PM of e-mail adres staan, dus ik doe het maar even zo.Bitfighter schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:15:
De volgende heb ge'add in mario kart wii
dopje1982 3222-5671-4518
Chester 3823-8635-7122
debart 5198-2532-8061
desperadoz 4940-5577-8625
iNSaNe-oNe 5455-9487-2148
Michel Knight 5189-2530-7252
Monnick 0774-4340-7754
MurDoc 0602-6360-8665
Slamdance 0903-2858-6641
psychoclown 1977-0296-9598
Victorio 4468-1055-1910
Xin-Evil 3909-7607-5505
Mijn fc is 4768-7575-1131
Ja, ik dacht meteen toen ik die voor 't eerst deed dat ik die echt aan m'n vriendin moest laten zien, denk dat ze 'em ook erg leuk vindt. Vind dat zelf ook wel een leuke track. Ik vind Rainbow Road eigenlijk de enige waar ik echt tegenop zie, ik knal te vaak de track uitAnoniem: 220439 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:43:
je vergeet coconut mallook erg geliefd bij de vrouwen
Het spel is alleen nog maar uit in Japan en Europa (en Australie geloof ik), USA en Australie volgen later deze maand. Dus is het niet zo gek dat je alleen europeanen treftAnoniem: 195135 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:22:
Om online te spelen kan je een keuze maken om te spelen tegen racers uit europa of de hele wereld.
Als ik voor de hele wereld kies krijg ik alsnog alleen spelers uit europa.
Is europa de eerste met online karten, is het gewoon technisch nog niet mogelijk of heb ik steeds de mazzel europeanen te treffen?
[ Voor 6% gewijzigd door JungleJim op 17-04-2008 13:43 ]
Ze heeft alleen de eerste paar nog maar gezien, dus ik moet die maar ff aan d'r voorstellenremmelt schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:09:
Mijn vriendin wil juist niet Luigi Circuit doen! Favorieten: DK Snowboard, Maple Leaf of Tree ofzo, en de Mall natuurlijk.
Het tijdsverschil met Japan is 7 uur (in zomertijd) en had dus mensen uit Japan kunnen treffen als ik in de middag speel.JungleJim schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:41:
[...]
Het spel is alleen nog maar uit in Japan en Europa (en Australie geloof ik), USA en Australie volgen later deze maand. Dus is het niet zo gek dat je alleen europeanen treftEn verder is er nog het tijdsverschil met de landen buiten Europa.
nee toch niet?Rakkerzero schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:50:
[...]
Het zit zo: Je had wel de Expert Ghost Data unlocked. De expert data van Luigi is 1:19 namelijk.
De tijd om de expertdata te unlocken ligt tussen de 1.29 en 1.24, de tijd van de expertdata die je unlocked (dat is dus een andere dan de tijd die je moet rijden om de data te unlocken) is dus 1.19.Johantjuuh schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:50:
[...]
nee toch niet?
Want ik heb 1.24 gereden..
Maar mn zusje moest dus 1,29 rijden, en reed ook 1:24 en had de baan unlocked!!
PS: Hoe kan je eigenlijk zien, bij welke banen je de expert al hebt unlocked??
Anoniem: 259215
Bij het selecteren van een baan kan je de beschikbare ghostdata bekijken als hier een expert inzit dan zie je dat snel genoeg.Johantjuuh schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:50:
[...]
nee toch niet?
Want ik heb 1.24 gereden..
Maar mn zusje moest dus 1,29 rijden, en reed ook 1:24 en had de baan unlocked!!
PS: Hoe kan je eigenlijk zien, bij welke banen je de expert al hebt unlocked??
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 259215 op 17-04-2008 16:02 ]
It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..
remmelt schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:35:
Even over zuignap: dat gaat alleen werken als het stuur verticaal is, dus als je 'm aan de koelkast plakt oid. OP de tafel lijkt me niet kunnen omdat 'ie dan niet goed registreert dat je omhoog beweegt. Of zie ik dat ding verkeerd voor me? Plaatje?
Anoniem: 259224
Gewoon met tafel en al omhoog halenRakkerzero schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:50:
Hoe ga je met dat stuurtje in godsnaam iets als powerjumps doen bij bijv. een schans?
Zie je wel een bed is niet om te slapen maar om te spelen!remmelt schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:57:
Lekker, die tribal prints
Zo kan je 'm wel lekker rechthouden, zit er comfy uit. Gaat bij mij niet omdat we in bed spelen (komt u maar met de grappen, puberaal Nederland).
Anoniem: 215024
Anoniem: 259224 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:53:
[...]
Gewoon met tafel en al omhoog halen
1) lelijk 2) werkt niet met 't karten omdat je geen jumps kunt doen volgens mij.murky123 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:43:
[...]
[afbeelding]
hij ligt nog achter in de auto, als ik vanavond thuis ben zal ik het eens proberen
Anoniem: 215024
je kan wel jumps doen zoals Vex Vice al zij je moet gewoon de tafel op tillen!!Hydra schreef op donderdag 17 april 2008 @ 17:33:
[...]
1) lelijk 2) werkt niet met 't karten omdat je geen jumps kunt doen volgens mij.
je kunt wel jumps doen want er zit een soort veer meganisme in zodat je het stuur kunt kantelen.Hydra schreef op donderdag 17 april 2008 @ 17:33:
[...]
betrekking op stuurwiel met zuignap
1) lelijk 2) werkt niet met 't karten omdat je geen jumps kunt doen volgens mij.
Nofi, (je bent blijkbaar een toffe vader!), maarreh je laat een kind van anderhalf al games spelen?murky123 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 19:06:
[...]
je kunt wel jumps doen want er zit een soort veer meganisme in zodat je het stuur kunt kantelen.
het stuur is ook los te halen van de basis .
voor mijn zoontje (19 mnd ) is het wel handig. hij kan lekker op zijn eigen stoeltje ziten achter zijn tafeltje met het stuurtje erop vast.
anders gaat hij alleen maar rondjes lopen door de woonkamer. nu kan ie netjes op zijn plek blijven zitten.
het uiterlijk van dat ding daar geef ik echt geen ruk om. dit ding koste 14,95 euro. en als het nix is gaat het op marktplaats voor een 10tje
Wat bedoel je precies met:Anoniem: 259215 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:01:
[...]
Bij het selecteren van een baan kan je de beschikbare ghostdata bekijken als hier een expert inzit dan zie je dat snel genoeg.
Je kan na een match zien of je expert data heb geunlocked doordat het heel klein onderin je scherm verschijnt
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
De boodschap is een beetje misleidend maar het komt op neer dat je de voorbije races in totaal 50 mensen achter jou zijn geëindigd. Good job btw!pven schreef op donderdag 17 april 2008 @ 20:27:
Volgens mij was WFC wat van slag. Ik startte MK vandaag voor het eerst op en kreeg de melding dat ik een-of-ander vrij had gespeeld omdat ik 50x online had gewonnen. Maar ik heb geen 50 keer gewonnen.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
[ Voor 99% gewijzigd door Johantjuuh op 17-04-2008 20:39 ]
Het is mij ook niet duidelijk. Ik heb bijvoorbeeld bij Luigi Circuit een ghost data van 1:29 die ik dus verslagen heb, maar hij staat er nog steeds. Het is compleet onduidelijk of dat nu een expert is of niet.Johantjuuh schreef op donderdag 17 april 2008 @ 20:17:
Want als ik een baan moet kiezen, kies ik dus eerst een CUP, daarna een baan. En dan kan ik mezelf of die nintendo uitdagen, voor ghost race.
Maar ik zie nergenst expert staan??
je moet het iets genuanceerder zien.Michael Knight schreef op donderdag 17 april 2008 @ 19:31:
[...]
Nofi, (je bent blijkbaar een toffe vader!), maarreh je laat een kind van anderhalf al games spelen?
Vind je dat niet een beetje vroeg voor een kind? Ik speelde toen nog met ander plastic spul..
PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
Kan goed zijn... je hebt mijn code alleen verkeerd opgeschrevenBitfighter schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 00:34:
dopje1982 3222-5671-4518*gelukt
Chester 3823-8635-7122
debart 5198-2532-8061
desperadoz 4940-5577-8625*
iNSaNe-oNe 5455-9487-2148
Michel Knight 5189-2530-7252
Monnick 0774-4340-7754
MurDoc 0602-6360-8665
Slamdance 0903-2858-6641
Sugadaddy 4725-8054-6177*
psychoclown 1977-0296-9598*
Victorio 4468-1055-1910
Xin-Evil 3909-7607-5505
* = hebben mij ook toegevoegdt nadat ik dat hier in het topic las.
hier even een update van mijn friends lijst
het spel blijft leuk wel jammer de ze de battle verziekt hebben
Om Moo Moo Meadows maar even als voorbeeldje te nemen.Hydra schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 00:23:
Huh, hoeveel sneller moet je zijn dan de normal? Beetje vreemd
[ Voor 9% gewijzigd door Slamdance op 18-04-2008 07:20 ]
Anoniem: 253874
Ik moet zeggen dat het er erg gelikt uitzietmonnick schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:08:
Check allemaal even de gloednieuwe / prachtige TS. Echt een verbetering t.o.v. de vorige! Credits gaan naar Rakkerzero! Bedankt man!
Ziet er echt supergoed uit. Alleen die header is niet helemaal goed uitgelijnd, krijg een zwart balkje en de bekende rode stippellijntjes er omheen.monnick schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:08:
Check allemaal even de gloednieuwe / prachtige TS. Echt een verbetering t.o.v. de vorige! Credits gaan naar Rakkerzero! Bedankt man!
Nice Jobmonnick schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:08:
Ik rij zowiezo met heavy chars in Timetrial. En de keuze kart of bike ligt aan de baan. Op SNES ghost valley 2 gebruik ik die flame flyer auto. Dat ding is namelijk koning van de bochten en die baan is 1 en al bocht. Op toad factory gebruik ik Bowser Bike omdat bowser bike snelste bike int spel is. Maar als ik ghosts bekijk zie ik veel mensen rijden op een bike die ik nog niet unlocked heb. Hoorde van een vriend van me dat die net iets minder strak om een bocht gaat, maar daardoor juist net iets lekkerder stuurt op sommige banen.Anoniem: 253874 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 08:48:
Rijden jullie vooral met Kart of met Bike om al die timetrails te unlocken?..
Ik zelf vind karts erg vet, maar op bepaalde punten word ik altijd door bikes ingehaald :\
En altijd hetzelfde voertuig, of voor iedere baan een andere?
Crap, dan heb ik die zonder het te weten vrijgespeeld. Beetje jammer dat dat niet duidelijker te zien is.Slamdance schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 00:01:
Ok gezien de grote verwarring voor het unlocken van expert ghost data. hier een lijstje met de normale ghosts en de expert ghost (spoiler tagged) tijden van de eerste 12 tracks. Heb er nog niet meer unlocked dus meer kan ik ook niet geven atm.
Heb je de normale ghost verslagen maar de expert niet geunlocked, dan was je simpelweg niet snel genoeg.
Moo Moo Meadows
Nin*YuNya - 01:37.856 - Normal
Mushroom Gorge
Nin*Murak - 02:16.110 - Normal
Ten eerste: mooi start post ^^monnick schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:08:
[ Voor 40% gewijzigd door Hydra op 18-04-2008 11:33 ]
Anoniem: 78369
monnick schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:08:
Die fiery auto van heavy chars is in vele gevallen het snelst. Ik wil niet zeggen het best, want het je moet wel met dat ding kunnen sturen. Voor stuur skills met die auto, download wereld kampioen tijd op Ghost valley ^^Hydra schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:32:
Vanochtend meteen aan de hand van die lijst met tijden + de tip dat de bowser bike de snelste is N64 Mario Circuit gaan proberen, eerste run meteen ruim onder de tijd en expert geunlocked. Gaaf
Maargoed, voor bochtige cirquits zijn karts dus het beste, maar welke? Voor cirquits met lange stukken zijn bikes nuttig. Ik doe het op zich niet slecht met Mario op de standard bike, maar ben wel benieuwd wat de beste combo's zijn voor time trials en GP.
*knip*
Anoniem: 105012
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq