Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

xzaz schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:59:
[...]

Staat overigens ook gewoon in de handleiding, die niemand leest maar gelijk begint met racen. :D
Mijn handleiding is italiaans :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:55
De handleiding is helaas ook niet alles omvattend. Ik pakte hem erbij toen ik wilde weten hoe je een ster-rank scoort, en waarom sommige mensen in WFC een gouden stuurtje hadden. Daar antwoord de manual niet op; dit topic wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-08 21:39
Waar moet je op letten als je 3 sterren wilt halen bij de grand pix modus
bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Facundo schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:50:
Waar moet je op letten als je 3 sterren wilt halen bij de grand pix modus
bij voorbaat dank
Zo rap mogelijk binnen komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zo weinig mogelijk items gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Elke lap vooraan rijden, tegenstanders opzij botsen en items van tegenstanders afweren (bananen ontwijken, schilden blokkeren met banaan of eigen schild, ster gebruiken tegen blauw schild, etc).

Zo weinig mogelijk items gebruiken is volgens mij niet waar.

[ Voor 63% gewijzigd door frickY op 10-02-2009 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:48
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:01:
En zo weinig mogelijk items gebruiken
Is dat zo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het allemaal zo lees, zal ik me ook eens online moeten gaan gooien met Mario Kart. Lijkt me wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij wel.
To three stars, you have to win ALL four races and get 60 points, and get very good times on all the laps. That is it, help yourself to items and what not.
Ik had dus ongelijk. :P

Het is echter wel een goede graadmeter voor jezelf. Als je zo ver voor kan rijden, en het dan zonder items kan, haal je die 3 sterren wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 13:58
Dat wordt weer even flink oefenen de komende tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:20

Rudedadude

Maybe we were born to run

3 sterren in elke grandprix is een stukje te hoog gegrepen voor mij. Ik heb zeker niet het geduld om zo vaak te oefenen en te proberen totdat dat lukt. Zeker niet omdat de rotste banen (mirror-mode) vaak pas als vierde zijn en je, wanneer dat mis gaat, weer voor niets 3 andere banen gespeeld heb.

Ik zit trouwens wel bijna op de 2 sterren: nog (mirror) 2 grandprix's verbeteren naar twee sterren en dan heb ik die binnen :)

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 17:07
Het makkelijkste is dan eerst een paar keer zonden grandprix de races stuk voor stuk te oefenen, en welke dan het moeilijkste is een paar keer extra. En op die manier dus niet onnodig te herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Ik vind het probleem niet zozeer de (mirror) banen op zich, maar de items die ze krijgen als je een tijdje 1e rijdt. Ik word halverwege de derde lap regelmatig om de oren geslagen met een blauwe shell en meteen een rode achteraan en wéér een rode er achteraan. Tja, dan word je weer door 8 karts ingehaald en probeer dan maar weer eens voorop te komen liggen :/

Ik heb m'n Mii outfit B unlocked en eerlijk gezegd had ik wel wat spannenders verwacht ipv zo'n overall :+

[ Voor 13% gewijzigd door Apie! op 11-02-2009 09:32 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat doe ik, zelfs in mirrormode, door een halve baan voor te liggen op de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Nja, dat lukt me nog niet. Ik denk dat ik iets meer dan een kwart voorlig ofzo en dan gebruik ik Rosalina met de Bowser Bike.

Blown past falling sands

Verwijderd

Ik heb de 3 sterren overal en ik gebruik het liefst Funky met de Bowserbike of een Daisy met de machbike. Misschien dat die keuze kan helpen voor degenen die het nog niet hebben.

• Er!k
Ik gebruik inderdaad ook over het algemeen de Bowser Bike het meest. Stuurt prima!

• frickY
Het verschilt ook nogal of je met stuurtje, nunchuck, of N64GameCube controller speelt.

[ Voor 8% gewijzigd door frickY op 12-02-2009 19:11 . Reden: O-) ]

Verwijderd

sinds wanneer kan je met een N64 controller spelen? :S

Je kan met Stuur, ClassicController, GameCubeController of Nunchuck spelen.. niet met die van de N64.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:30:
sinds wanneer kan je met een N64 controller spelen? :S

Je kan met Stuur, ClassicController, GameCubeController of Nunchuck spelen.. niet met die van de N64.
Waarschijnlijk bedoelde hij wel met Gamecubecontroller.
Zelf speel ik het liefst en makkelijkst met de ClassicController (voelt het best aan als SNES controller en heb daar uren/dagen met gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister weer even online gespeeld. Het blijft ook razend spannend zeg, maar wel leuk gelukkig. Valt me ook op dat ik nu bijna overal van die bochtturbo's weet te scoren wat behoorlijk scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Ik vind het handmatig driften nog erg lastig, maar ik denk wel dat je hiermee de scherpste tijden kunt neerzetten... Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:54
Er!k schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:57:
Ik vind het handmatig driften nog erg lastig, maar ik denk wel dat je hiermee de scherpste tijden kunt neerzetten... Iemand tips?
Spelen, spelen en nog eens spelen. Daarmee leer je het vanzelf gebruiken. Op die manier moet iedereen het imho doen.
En als je het eenmaal kent, dan weet je ook waar je wel en waar je niet het handmatig driften kunt gebruiken.

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 17-02-2009 11:00 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Is dit spel ook los te koop? Dus zonder stuurtje.

Money for nothin' and your chicks for free

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:00
DeeJee schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:56:
Is dit spel ook los te koop? Dus zonder stuurtje.
Stuurtje krijg je er "gratis" bij. Is maar een stukje plastic waar je je controller in steekt.

• DeeJee

DeeJee

Dus...

jongentje schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 11:01:
[...]

Stuurtje krijg je er "gratis" bij. Is maar een stukje plastic waar je je controller in steekt.
Gratis bestaat niet ;)

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
In dit geval wel toch hoor, Mario Kart Wii is net zo duur als andere Wii spellen, inclusief het stuurtje.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Dan koop ik het spel maar met stuur. Thanks!

Verwijderd

MaximusTG schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 11:10:
In dit geval wel toch hoor, Mario Kart Wii is net zo duur als andere Wii spellen, inclusief het stuurtje.
TOCH niet. Het MarioKart spel kost 50 euro (adviesprijs), maar dat bedrag bestaat uit 40 euro voor het spel en 10 euro voor het stuurtje. Dat de totaalprijs evenveel is als meeste wii games, maakt niets uit.

Echter wordt het spel niet los verkocht.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2009 11:54 ]

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Natuurlijk wel, je meent toch niet dat je zou verwachten dat je het spel voor 40 euro zou kunnen kopen als ze er geen stuurtje bij zouden doen? Dat het stuurtje los 10 euro kost staat los van de prijs van Mario Kart + stuur. De productiekosten voor het stuurtje zijn waarschijnlijk zo laag, dat ze het prima 'gratis' bij Mario Kart kunnen stoppen. En op de losse stuurtjes verdienen ze vervolgens extra goed.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:49
MaximusTG schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:04:
Natuurlijk wel, je meent toch niet dat je zou verwachten dat je het spel voor 40 euro zou kunnen kopen als ze er geen stuurtje bij zouden doen? Dat het stuurtje los 10 euro kost staat los van de prijs van Mario Kart + stuur. De productiekosten voor het stuurtje zijn waarschijnlijk zo laag, dat ze het prima 'gratis' bij Mario Kart kunnen stoppen. En op de losse stuurtjes verdienen ze vervolgens extra goed.
Gratis en Nintendo = no no.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Verwijderd

Elke commerciële organisatie is uit op geldverdienen. Zelfs als ze iets "gratis" aanbieden zit er meestal iets in wat de kosten betaald. (Advertenties, sponsoring bv) Misschien zal de verhouding iets anders zijn dan wat ik zei, maar dat was gewoon een idee.

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Ach het maakt niet meer uit. Ik heb het spel nu met stuurtje, maar gebruik het gewoon niet :)

Verwijderd

tja, ik speel het ook met mn goeie oude NGC controllers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
DeeJee schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 10:55:
Ach het maakt niet meer uit. Ik heb het spel nu met stuurtje, maar gebruik het gewoon niet :)
Ik speel met classic controller maar heb alleen nog niet helemaal door hoe ik een groene schildpad neer moet leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Is dat niet gewoon het pijltje naar achter? dan vuur je m naar achteren af. Volgens mij kun je m niet neerleggen maar ik kan het mis hebben.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Idd, groene schilden leg je niet neer maar die vuur je naar achteren af. Rode schilden leg je neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
CyBeR schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 19:27:
Idd, groene schilden leg je niet neer maar die vuur je naar achteren af. Rode schilden leg je neer.
Uhh ik zie toch wel degelijk groene schilden liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Laatst online: 08-09 13:52
xzaz schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 20:03:
[...]

Uhh ik zie toch wel degelijk groene schilden liggen.
als er ergens een bliksem is geweest, worden er ook groene neergelegd omdat die van iemand af vallen.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
jah inderdaad die kun je niet vrijwillig neerleggen, alleen door ze "kwijt te raken". Maar hoezo kun je rode schildjes wel neerleggen? ook alleen naar achteren vuren, en dan volgen ze niks.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
hoe kan het toch dat elke keer als ik de 6500 mark haal dat ik daarna alles verlies ook van 4500 mensen of wat dan ook, en onder de 6000 mark weer eens wat ga winnen? Speelt nintendo eigen rechter? ik voel keer op keer genaaid, zijn er meer die dat zo zien?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Je speelt tegen andere mensen, hoe zou Nintendo dan eigen rechter kunnen spelen? Gewoon een kwestie van beter racen / beter items gebruiken om anderen dwars te zitten / ter verdediging (en met name dat laatste is essentieel voor het winnen van races)

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Rudedadude schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 23:59:
Je speelt tegen andere mensen, hoe zou Nintendo dan eigen rechter kunnen spelen? Gewoon een kwestie van beter racen / beter items gebruiken om anderen dwars te zitten / ter verdediging (en met name dat laatste is essentieel voor het winnen van races)
vind het gewoon curieus dat me dit nu al 3 is overkomen... terwijl de tegenstanders niet anders punten hebben. Ik snap best dat als je in een league zit waar idereen 8k punten heeft dat je daar niks te zoekn hebt, maar niet zoals ik dat ervaar. Ach ik ben blijkbaar niet gemaakt voor die familie spelletjes.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Martinus schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 17:41:
hoe kan het toch dat elke keer als ik de 6500 mark haal dat ik daarna alles verlies ook van 4500 mensen of wat dan ook, en onder de 6000 mark weer eens wat ga winnen? Speelt nintendo eigen rechter? ik voel keer op keer genaaid, zijn er meer die dat zo zien?
De game is gemaakt om te balanceren, de beste wint bijna nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Martinus schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 10:52:
[...]

vind het gewoon curieus dat me dit nu al 3 is overkomen... terwijl de tegenstanders niet anders punten hebben. Ik snap best dat als je in een league zit waar idereen 8k punten heeft dat je daar niks te zoekn hebt, maar niet zoals ik dat ervaar. Ach ik ben blijkbaar niet gemaakt voor die familie spelletjes.
Hier had ik in het begin ook last van: strak gefocusd op die punten w00000t :7 8) . Daar ben ik mee opgehouden en nu zit ik redelijk stabiel rond de 6000-6500 waar ik eerst rond de 4500-5500 bleef hangen. De ene keer race ik goed, de andere keer slecht. De ene keer heb ik geluk, de andere keer pech. Ik win af en toe van spelers met 8000+ punten en verlies van spelers met 4000 punten :/
Staar je niet blind op de punten, maar heb gewoon plezier in het spel, dan komen de punten vanzelf. Zo werkt het bij mij iig.

Van 't weekend m'n luigi circuit record van 1:17:nogwat op 1:15:381 ofzo gezet \o/

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Er!k schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:57:
handmatig driften draait al snel uit op tijdverlies doordat je een bocht niet lekker neemt. je kan ook dmv wheelies tijdwinst behalen (pijltje naar voor op classic controller)

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Martinus schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 10:52:
[...]

Mij valt het oko op, plus dat ik zelden of nooit mensen zie met enorm hoge scores. (die zijn er vast, maar ik zie ze nooit). Het zou mij niet verbazen als je door het spel tegengewerkt wordt als je een hoge score achter je naam hebt staan, in de vorm van welke items je krijgt/de tegenstanders krijgen. Net zoals als je achter ligt, je ook betere items krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Maar dat is sowieso een mechanisme in het spel. Verder is het idd zo dat bij het online indelen van spelers volgens mij spelers van ongeveer een gelijk niveau bij elkaar worden geplaatst, om de races spannend te houden. Ik heb vaak genoeg geraced tegen 6/7 andere mensen die allemaal een rating van 7000-9000 hadden en dat is idd ook wel een stuk spannender dan tegen personen met allemaal een rating van 6500 of minder (alhoewel het daarbij de uitdaging is om stelselmatig elke race te winnen :) )

Maar ik moet weer eens even een rondje spelen, al een tijd niet meer online geraced met dit spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moi. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mario Kart nu als mini-RC autootje:

http://www.geekstuff4u.co...fb694466d12f9554ff6a2f1db

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Misschien een stomme vraag maar waarom is er geen download content bij mariokart of bij welk Wii spel dan ook?

De Xbox en de Pleestation heeft wel d/l content dat wel bij aardig wat spellen.
Vaag

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
motormuus schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 15:51:
Misschien een stomme vraag maar waarom is er geen download content bij mariokart of bij welk Wii spel dan ook?

De Xbox en de Pleestation heeft wel d/l content dat wel bij aardig wat spellen.
Vaag
Daar is de Wii simpelweg niet voor gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

RetroTycoon schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 15:57:
[...]

Daar is de Wii simpelweg niet voor gemaakt.
De Wii kan wel degelijk DLC aan. Rock Band 2 en Guitar Hero World Tour ondersteunen bijvoorbeeld allebei DLC op de Wii. Het probleem is alleen dat Nintendo nooit rekening gehouden heeft met het uitbrengen van patches zoals Sony en Microsoft dat wel hebben gedaan met de Xbox 360 en PlayStation 3. Als een spel geen ondersteuning heeft voor DLC, dan kan dat ook niet op een later moment aan het spel worden toegevoegd door middel van een patch.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
MetroidPrime schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 18:47:
[...]

De Wii kan wel degelijk DLC aan. Rock Band 2 en Guitar Hero World Tour ondersteunen bijvoorbeeld allebei DLC op de Wii. Het probleem is alleen dat Nintendo nooit rekening gehouden heeft met het uitbrengen van patches zoals Sony en Microsoft dat wel hebben gedaan met de Xbox 360 en PlayStation 3. Als een spel geen ondersteuning heeft voor DLC, dan kan dat ook niet op een later moment aan het spel worden toegevoegd door middel van een patch.
Sorry, ik had mijn reactie iets moeten nuanceren. Mag ik weten op welke manier dit geregeld wordt eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe dan ook, het is wel vervelend dat we op de volgende console moeten wachten voor we nieuwe banen kunnen spelen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

RetroTycoon schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 18:52:
[...]

Sorry, ik had mijn reactie iets moeten nuanceren. Mag ik weten op welke manier dit geregeld wordt eigenlijk?
Ieder spel dat DLC ondersteund heeft zijn eigen winkelomgeving binnen het spel zelf. De betalingen gaan (op de achtergrond) echter weer wel via het winkelkanaal, waardoor je je Nintendo points kunt gebruiken om DLC aan te schaffen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is natuurlijk geen mario kart vervolg maar ben benieuwd naar de Sega 'Mario kart' die gister is aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
MetroidPrime schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 18:47:
Als ze het echt graag willen kunnen ze uiteraard in de firmware van de Wii opnemen dat de binaries die gelezen worden van de cd, on-the-fly gepatched kunnen worden met DLC op een SD-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:34

St@m

@ Your Service

Ik kan het helaasch nergens vinden, dus ik vraag het maar even hier:
Mijn vriendin en ik spelen veel samen, nu is het zo dat ik alles unlocked heb en zij niets (ze wil alleen maar tegen mij spelen en niet alleen). Is het mogelijk op een of andere manier dat wij ook de mirror races/150cc races tegen elkaar kunnen doen? Ik kan die optie nergens vinden.
Moet ik met haar license misschien alles nog eens unlocken? Of kan het helemaal niet?

Spel wordt een beeetje saai op deze manier, alle races worden we 1e en 2e (afwisselend) met dikke voorsprong.

[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 02-06-2009 23:37 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Als je gewoon jouw license pakt, en dan 2 players, kun je toch gewoon mirror/150cc spelen?
Ze zijn immers unlocked op jouw license. Net als dat je dan met de autootjes kunt spelen die je unlocked hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:34

St@m

@ Your Service

Dan doe ik iets verkeerd denk ik.. ik kies 2 players, dan kies ik VS mode, dan kunnen we allebei een character uitkiezen, dan de wagen/motor.. en dan komt 'ie standaard in de 100cc banen.. Of vergeet ik ergens wat :?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Ja, nadat je 2 spelers hebt gekozen kom je in een scherm waarin je rechts bovenin de regels aan kunt passen en dat soort dingen kunt selecteren (blauw-wit icoon 'Rules')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Ola, meld me ook maar eens in dit topic. Speel het nu paar weken, leuk leuk leuk :) Bezig met 150cc cup, soms nog best wel lastig (en ernstige frustraties) als ik op het laatste moment werkelijk alle items op m'n dak krijg. Online af en toe, maar ben vooral nog aan het trainen en wil eerst alles in single player uitspelen.

Anyway, ik had een vraagje over het driften. Ik doe het in 90% van de bochten, maar ik merk vooral in de 150cc dat ik toch regelmatig word ingehaald door niet-driftende tegenstanders. Hoe doen jullie dat? Meteen bij een 'blauwe drift' de boost pakken en verderop in de bocht eventueel weer driften? Want die 'oranje/gele/goude/whatever drift' krijg ik eigenlijk nooit met mijn combo (Bowser op Wario Bike), maar dat komt denk ik omdat de drift op die bike best slecht is? Iemand anders goeie tip voor fijne combo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelle. schreef op maandag 15 juni 2009 @ 19:54:
Ola, meld me ook maar eens in dit topic. Speel het nu paar weken, leuk leuk leuk :) Bezig met 150cc cup, soms nog best wel lastig (en ernstige frustraties) als ik op het laatste moment werkelijk alle items op m'n dak krijg. Online af en toe, maar ben vooral nog aan het trainen en wil eerst alles in single player uitspelen.

Anyway, ik had een vraagje over het driften. Ik doe het in 90% van de bochten, maar ik merk vooral in de 150cc dat ik toch regelmatig word ingehaald door niet-driftende tegenstanders. Hoe doen jullie dat? Meteen bij een 'blauwe drift' de boost pakken en verderop in de bocht eventueel weer driften? Want die 'oranje/gele/goude/whatever drift' krijg ik eigenlijk nooit met mijn combo (Bowser op Wario Bike), maar dat komt denk ik omdat de drift op die bike best slecht is? Iemand anders goeie tip voor fijne combo?
Ik zelf kies altijd Funky+Standard bike maar de Bowser bike is ook erg goed (maar wel wat lastiger te besturen) Ik denk zelf dat het inhalen niet aan jou ligt maar meer aan de CPU die erg overpowered is bij de hogere niveaus. Probeer zoveel mogelijk turbobochten te maken en als het kan ook op rechte stukken zou ik zeggen.
Voor zover ik weet kan je met de bike alleen de blauwe turbo krijgen, de oranje is kart-exclusief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 22:51
Dat klopt helemaal. Alleen de kart kan een dubbele turbo krijgen (oranje).
Daarnaast kan de bike dan wel weer snelheid maken door een Wheely.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 08:23:
Dat klopt helemaal. Alleen de kart kan een dubbele turbo krijgen (oranje).
Daarnaast kan de bike dan wel weer snelheid maken door een Wheely.
Goed punt al heb ik het gevoel dat de winst bij de wheelie minimaal is en je bent vrij kwetsbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:28

Tarin

Just plain weird.

Het probleem is idd kwetsbaarheid. Met een zware kart (of bike) ben je uiteindelijk best snel, maar zodra je een schild of bliksem tegen je hoofd krijgt, sta je stil en kan je weer van voor af aan beginnen met accelereren.

Ik rij eigenlijk altijd met Dry Bones met dat karretje wat zo hoog op z'n wielen staat. Als je dan een keer een beuk krijgt, rij je tenminste nog een beetje door.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Heel makkelijk rijdt die lichte motor die erop lijkt alsof 'ie een bloem op z'n reet heeft hangen. Die moet je wel eerst unlocken overigens, maar die rijdt als een tierelier. Snel, goede bochten en snel weer op gang. Kan ook wheely maken door het water, dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik rij altijd met de Bullet Bike, die bevalt mij het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Ah vandaar dus dat ik nooit een dubbele drift turbo kreeg :P Helder :) Zal Bowser bike ook eens gaan proberen.

Die Bullet bike is er niet in de zwaarste gewichtsklasse toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelle. schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:20:
Ah vandaar dus dat ik nooit een dubbele drift turbo kreeg :P Helder :) Zal Bowser bike ook eens gaan proberen.

Die Bullet bike is er niet in de zwaarste gewichtsklasse toch?
Die is louter medium meende ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 08:44:
[...]

Als ze het echt graag willen kunnen ze uiteraard in de firmware van de Wii opnemen dat de binaries die gelezen worden van de cd, on-the-fly gepatched kunnen worden met DLC op een SD-kaart.
Nee dat kan niet. Als je een spel van WOD (Wii Official Disc) of een kanaal start is alles wat je op het schem ziet geladen vanuit die bron. De Wii Firmware, beter bekend als Wii Menu, is dan niet meer in het geheugen aanwezig en kan dus geen patches uitvoeren. Daarom werkt SDHC/WiiMotion+ niet in oudere games.
WiiWare/VC/Nintendo Kanalen kunnen wel van deze patches krijgen door er een nieuwe versie van uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Hoe behaal je eigenlijk meerdere sterren? Ik dacht altijd door gewoon alle cups 3 keer te winnen maar dat blijkt niet het geval te zijn.
Sorry, kon boekje even niet vinden(A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
xzaz schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 21:46:
Hoe behaal je eigenlijk meerdere sterren? Ik dacht altijd door gewoon alle cups 3 keer te winnen maar dat blijkt niet het geval te zijn.
Sorry, kon boekje even niet vinden(A)
Eerste worden en zoveel mogelijk eerste rijden tijdens de races. Of ja, dat is mijn idee er van. Ik heb ook wel eens gelezen over met zoveel mogelijk tijdsverschil tussen nr 1 en 2 winnen, maar ik haalde laatst nog een keertje 2/3 sterren terwijl de nr 2 en 3 steeds vlak na mij finishte.. het zit 'm volgens mij gewoon in constant eerste rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Om online met meerdere sterren bij je naam te spelen moet je alle cups met minimaal dat aantal sterren gehaald hebben. Om een cup met 1/2/3 sterren te halen moet je idd zoveel mogelijk eerste rijden en altijd als eerste finishen en bovenal gewoon snelle tijden neerzetten. Om in een cup 2 sterren te halen moet je in elk geval 60 punten halen.

Ik moet volgens mij nog 1 of 2 cups in 150cc mirror mode met 2 sterren halen om die tweede ster te halen, maar ik heb dat al een tijd niet meer geprobeerd. Erg frustrerend namelijk om een paar keer achter elkaar in de vierde race te falen. Gisteren nog wel even online gespeeld, het viel me op dat er minder gevorderde rijders waren (rating 8000+), de meeste zijn blijkbaar afgehaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Rudedadude schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 23:14:
Gisteren nog wel even online gespeeld, het viel me op dat er minder gevorderde rijders waren (rating 8000+), de meeste zijn blijkbaar afgehaakt.
Of op vakantie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap persoonlijk niet waarom de Cube banen niet allemaal speelbaar gemaakt waren ... zo moeilijk is die omzetting toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 09:11:
Ik snap persoonlijk niet waarom de Cube banen niet allemaal speelbaar gemaakt waren ... zo moeilijk is die omzetting toch niet?
Als ze alle Gamecube tracks speelbaar hadden gemaakt, waren er weer klachten gekomen dat niet alle banen uit Super Mario Kart/Mario Kart 64/Mario Kart Super Circuit/Mario Kart DS in het spel hadden gezeten. Daarnaast zou het toevoegen van alle banen aan Mario Kart Wii een eventuele New Play Control versie van Double-Dash in de weg hebben gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:35
Rudedadude schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 23:14:
Om online met meerdere sterren bij je naam te spelen moet je alle cups met minimaal dat aantal sterren gehaald hebben. Om een cup met 1/2/3 sterren te halen moet je idd zoveel mogelijk eerste rijden en altijd als eerste finishen en bovenal gewoon snelle tijden neerzetten. Om in een cup 2 sterren te halen moet je in elk geval 60 punten halen.

Ik moet volgens mij nog 1 of 2 cups in 150cc mirror mode met 2 sterren halen om die tweede ster te halen, maar ik heb dat al een tijd niet meer geprobeerd. Erg frustrerend namelijk om een paar keer achter elkaar in de vierde race te falen. Gisteren nog wel even online gespeeld, het viel me op dat er minder gevorderde rijders waren (rating 8000+), de meeste zijn blijkbaar afgehaakt.
Ik ben al blij en gefrustreerd genoeg als ik sterrenstatus haal in een 150cc cup :+

Het is mij trouwens wel eens gelukt om een E/D-status in een keer om te zetten naar een 3-sterrenstatus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 13:23:
[...]

Als ze alle Gamecube tracks speelbaar hadden gemaakt, waren er weer klachten gekomen dat niet alle banen uit Super Mario Kart/Mario Kart 64/Mario Kart Super Circuit/Mario Kart DS in het spel hadden gezeten. Daarnaast zou het toevoegen van alle banen aan Mario Kart Wii een eventuele New Play Control versie van Double-Dash in de weg hebben gezeten.
Als die New Play er zou komen, zou ik dat best vinden ... tesamen met F-Zero (waarom we daar niets over horen is mij een raadsel :P) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:16:
[...]

Als die New Play er zou komen, zou ik dat best vinden ... tesamen met F-Zero (waarom we daar niets over horen is mij een raadsel :P) !
offtopic:
Miyamoto schijnt niet zo onder de indruk te zijn geweest van F-Zero GX en Amusement Vision is inmiddels opgeheven, dus ik zou geen New Play Control versie daarvan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
ik ben dr zat van... ik speel het niet meer.. voel me alleen maar genaaid, cheaters om je heen, wat je ook doet gaat altijd mis.... ben dr klaar mee.... familie spelletjes zijn voor h***...

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:15:
[...]

offtopic:
Miyamoto schijnt niet zo onder de indruk te zijn geweest van F-Zero GX en Amusement Vision is inmiddels opgeheven, dus ik zou geen New Play Control versie daarvan verwachten.
Jammer F-Zero GX is een van de beste en mooiste GameCube-spellen. Ik speel hem regelmatig op de Wii. Ondanks de nieuwprijs van 60 Euro vond ik het elke Euro waard. Zou een online-variant waarderen al zal ik dan nog wel wat moeten oefenen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan d
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-10-2023
Hallo,

Hoeveel verschillende racebanen zijn er eigenlijk in Mario Kart (versie 8 denk ik).
Wij hebben momenteel in de grand prix, 4 hoofdthemas, met elk 4 raceparcours.

is er nog meer te ontdekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chokolademan2
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09-2024
Acht verschillende cups met elk vier tracks, rekent af op tweeendertig banen.

Als je mirror nog zou meetellen, dan vierenzestig in totaal :)

Op youtube zie ik wel eens filmpjes staan van custom tracks. Daar zijn d'r vast ook weer een berg van voorhanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Vergeet de arena's niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-09-2023

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

Vandaag zeef ingemaakt met n potje mariokart :)
K had 3 jaar niet gespeeld, maar na 2 races oefenen maakte ik m zwaar in >:)
Blijkbaar was hij toch erg trots op zichzelf: https://twitter.com/zeefNL/status/501748623580082176 maar de volgende keer krijg ik je wel! Zo'n ouwe knar kan echt niet zomaar winnen van een racing geek :*)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Volgens mij zijn jullie allebij ingemaakt :p

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-09-2023

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

ToolkiT schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:46:
Volgens mij zijn jullie allebij ingemaakt :p
Jij hebt zeker zn tweet gelezen? (oja die had k erbij gezet...)
Hij maakte mij inderdaad de eerste twee races in. Dat kwam de 1e keer omdat ik nog nooit Mario Kart had gespeeld met een controller als waarmee ik toen in mn handen zat. Ik moest dus eerst uitvinden hoe t allemaal werkte. De tweede ronde besloot ik het eens met een gewone Wii-controller te proberen. Dat werkte niet, maar tegen de tijd dat ik de controller die ik eerst had weer had ingeplugd was de gatenzeef al een halve lap verder :(
De derde ronde had ik het ongeveer door en kon ik mn racing-skills eindelijk op de weg zetten. Dat werkte: ik finishte 4e of 5e en zeefie 12e :*)
Volgende keer gaat ie er helemaal aan, gnagna >:)

¯\_(ツ)_/¯

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Als je je friendcode wil doorgeven kun je in de TS lezen hoe. Lijsten met wie je allemaal toegevoegd hebt hoeven we ook niet te zien.