All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
bij voorbaat dank
Zo rap mogelijk binnen komenFacundo schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:50:
Waar moet je op letten als je 3 sterren wilt halen bij de grand pix modus
bij voorbaat dank
Zo weinig mogelijk items gebruiken is volgens mij niet waar.
[ Voor 63% gewijzigd door frickY op 10-02-2009 15:27 ]
Is dat zoVerwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:01:
En zo weinig mogelijk items gebruiken
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij wel.
Ik had dus ongelijk.To three stars, you have to win ALL four races and get 60 points, and get very good times on all the laps. That is it, help yourself to items and what not.
Het is echter wel een goede graadmeter voor jezelf. Als je zo ver voor kan rijden, en het dan zonder items kan, haal je die 3 sterren wel.
Ik zit trouwens wel bijna op de 2 sterren: nog (mirror) 2 grandprix's verbeteren naar twee sterren en dan heb ik die binnen
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Ik heb m'n Mii outfit B unlocked en eerlijk gezegd had ik wel wat spannenders verwacht ipv zo'n overall
[ Voor 13% gewijzigd door Apie! op 11-02-2009 09:32 ]
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Blown past falling sands
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door frickY op 12-02-2009 19:11 . Reden: O-) ]
Verwijderd
Je kan met Stuur, ClassicController, GameCubeController of Nunchuck spelen.. niet met die van de N64.
Verwijderd
Waarschijnlijk bedoelde hij wel met Gamecubecontroller.Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:30:
sinds wanneer kan je met een N64 controller spelen?
Je kan met Stuur, ClassicController, GameCubeController of Nunchuck spelen.. niet met die van de N64.
Zelf speel ik het liefst en makkelijkst met de ClassicController (voelt het best aan als SNES controller en heb daar uren/dagen met gespeeld)
Verwijderd
Spelen, spelen en nog eens spelen. Daarmee leer je het vanzelf gebruiken. Op die manier moet iedereen het imho doen.Er!k schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:57:
Ik vind het handmatig driften nog erg lastig, maar ik denk wel dat je hiermee de scherpste tijden kunt neerzetten... Iemand tips?
En als je het eenmaal kent, dan weet je ook waar je wel en waar je niet het handmatig driften kunt gebruiken.
[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 17-02-2009 11:00 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Money for nothin' and your chicks for free
Stuurtje krijg je er "gratis" bij. Is maar een stukje plastic waar je je controller in steekt.DeeJee schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:56:
Is dit spel ook los te koop? Dus zonder stuurtje.
Gratis bestaat nietjongentje schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 11:01:
[...]
Stuurtje krijg je er "gratis" bij. Is maar een stukje plastic waar je je controller in steekt.
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Verwijderd
TOCH niet. Het MarioKart spel kost 50 euro (adviesprijs), maar dat bedrag bestaat uit 40 euro voor het spel en 10 euro voor het stuurtje. Dat de totaalprijs evenveel is als meeste wii games, maakt niets uit.MaximusTG schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 11:10:
In dit geval wel toch hoor, Mario Kart Wii is net zo duur als andere Wii spellen, inclusief het stuurtje.
Echter wordt het spel niet los verkocht.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2009 11:54 ]
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Gratis en Nintendo = no no.MaximusTG schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:04:
Natuurlijk wel, je meent toch niet dat je zou verwachten dat je het spel voor 40 euro zou kunnen kopen als ze er geen stuurtje bij zouden doen? Dat het stuurtje los 10 euro kost staat los van de prijs van Mario Kart + stuur. De productiekosten voor het stuurtje zijn waarschijnlijk zo laag, dat ze het prima 'gratis' bij Mario Kart kunnen stoppen. En op de losse stuurtjes verdienen ze vervolgens extra goed.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Verwijderd
Ik speel met classic controller maar heb alleen nog niet helemaal door hoe ik een groene schildpad neer moet leggen.DeeJee schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 10:55:
Ach het maakt niet meer uit. Ik heb het spel nu met stuurtje, maar gebruik het gewoon niet
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Uhh ik zie toch wel degelijk groene schilden liggen.CyBeR schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 19:27:
Idd, groene schilden leg je niet neer maar die vuur je naar achteren af. Rode schilden leg je neer.
als er ergens een bliksem is geweest, worden er ook groene neergelegd omdat die van iemand af vallen.xzaz schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 20:03:
[...]
Uhh ik zie toch wel degelijk groene schilden liggen.
no comment
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
no comment
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
vind het gewoon curieus dat me dit nu al 3 is overkomen... terwijl de tegenstanders niet anders punten hebben. Ik snap best dat als je in een league zit waar idereen 8k punten heeft dat je daar niks te zoekn hebt, maar niet zoals ik dat ervaar. Ach ik ben blijkbaar niet gemaakt voor die familie spelletjes.Rudedadude schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 23:59:
Je speelt tegen andere mensen, hoe zou Nintendo dan eigen rechter kunnen spelen? Gewoon een kwestie van beter racen / beter items gebruiken om anderen dwars te zitten / ter verdediging (en met name dat laatste is essentieel voor het winnen van races)
no comment
De game is gemaakt om te balanceren, de beste wint bijna nooit.Martinus schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 17:41:
hoe kan het toch dat elke keer als ik de 6500 mark haal dat ik daarna alles verlies ook van 4500 mensen of wat dan ook, en onder de 6000 mark weer eens wat ga winnen? Speelt nintendo eigen rechter? ik voel keer op keer genaaid, zijn er meer die dat zo zien?
Hier had ik in het begin ook last van: strak gefocusd op die punten w00000tMartinus schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 10:52:
[...]
vind het gewoon curieus dat me dit nu al 3 is overkomen... terwijl de tegenstanders niet anders punten hebben. Ik snap best dat als je in een league zit waar idereen 8k punten heeft dat je daar niks te zoekn hebt, maar niet zoals ik dat ervaar. Ach ik ben blijkbaar niet gemaakt voor die familie spelletjes.

Staar je niet blind op de punten, maar heb gewoon plezier in het spel, dan komen de punten vanzelf. Zo werkt het bij mij iig.
Van 't weekend m'n luigi circuit record van 1:17:nogwat op 1:15:381 ofzo gezet \o/
Blown past falling sands
handmatig driften draait al snel uit op tijdverlies doordat je een bocht niet lekker neemt. je kan ook dmv wheelies tijdwinst behalen (pijltje naar voor op classic controller)Er!k schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:57:
Ik vind het handmatig driften nog erg lastig, maar ik denk wel dat je hiermee de scherpste tijden kunt neerzetten... Iemand tips?
d:)b
Mij valt het oko op, plus dat ik zelden of nooit mensen zie met enorm hoge scores. (die zijn er vast, maar ik zie ze nooit). Het zou mij niet verbazen als je door het spel tegengewerkt wordt als je een hoge score achter je naam hebt staan, in de vorm van welke items je krijgt/de tegenstanders krijgen. Net zoals als je achter ligt, je ook betere items krijgtMartinus schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 10:52:
[...]
vind het gewoon curieus dat me dit nu al 3 is overkomen... terwijl de tegenstanders niet anders punten hebben. Ik snap best dat als je in een league zit waar idereen 8k punten heeft dat je daar niks te zoekn hebt, maar niet zoals ik dat ervaar. Ach ik ben blijkbaar niet gemaakt voor die familie spelletjes.
Maar ik moet weer eens even een rondje spelen, al een tijd niet meer online geraced met dit spel...
De Xbox en de Pleestation heeft wel d/l content dat wel bij aardig wat spellen.
Vaag
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Daar is de Wii simpelweg niet voor gemaakt.motormuus schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 15:51:
Misschien een stomme vraag maar waarom is er geen download content bij mariokart of bij welk Wii spel dan ook?
De Xbox en de Pleestation heeft wel d/l content dat wel bij aardig wat spellen.
Vaag
De Wii kan wel degelijk DLC aan. Rock Band 2 en Guitar Hero World Tour ondersteunen bijvoorbeeld allebei DLC op de Wii. Het probleem is alleen dat Nintendo nooit rekening gehouden heeft met het uitbrengen van patches zoals Sony en Microsoft dat wel hebben gedaan met de Xbox 360 en PlayStation 3. Als een spel geen ondersteuning heeft voor DLC, dan kan dat ook niet op een later moment aan het spel worden toegevoegd door middel van een patch.RetroTycoon schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 15:57:
[...]
Daar is de Wii simpelweg niet voor gemaakt.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Sorry, ik had mijn reactie iets moeten nuanceren. Mag ik weten op welke manier dit geregeld wordt eigenlijk?MetroidPrime schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 18:47:
[...]
De Wii kan wel degelijk DLC aan. Rock Band 2 en Guitar Hero World Tour ondersteunen bijvoorbeeld allebei DLC op de Wii. Het probleem is alleen dat Nintendo nooit rekening gehouden heeft met het uitbrengen van patches zoals Sony en Microsoft dat wel hebben gedaan met de Xbox 360 en PlayStation 3. Als een spel geen ondersteuning heeft voor DLC, dan kan dat ook niet op een later moment aan het spel worden toegevoegd door middel van een patch.
Verwijderd
Ieder spel dat DLC ondersteund heeft zijn eigen winkelomgeving binnen het spel zelf. De betalingen gaan (op de achtergrond) echter weer wel via het winkelkanaal, waardoor je je Nintendo points kunt gebruiken om DLC aan te schaffen.RetroTycoon schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 18:52:
[...]
Sorry, ik had mijn reactie iets moeten nuanceren. Mag ik weten op welke manier dit geregeld wordt eigenlijk?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Als ze het echt graag willen kunnen ze uiteraard in de firmware van de Wii opnemen dat de binaries die gelezen worden van de cd, on-the-fly gepatched kunnen worden met DLC op een SD-kaart.MetroidPrime schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 18:47:
De Wii kan wel degelijk DLC aan. Rock Band 2 en Guitar Hero World Tour ondersteunen bijvoorbeeld allebei DLC op de Wii. Het probleem is alleen dat Nintendo nooit rekening gehouden heeft met het uitbrengen van patches zoals Sony en Microsoft dat wel hebben gedaan met de Xbox 360 en PlayStation 3. Als een spel geen ondersteuning heeft voor DLC, dan kan dat ook niet op een later moment aan het spel worden toegevoegd door middel van een patch.
Mijn vriendin en ik spelen veel samen, nu is het zo dat ik alles unlocked heb en zij niets (ze wil alleen maar tegen mij spelen en niet alleen). Is het mogelijk op een of andere manier dat wij ook de mirror races/150cc races tegen elkaar kunnen doen? Ik kan die optie nergens vinden.
Moet ik met haar license misschien alles nog eens unlocken? Of kan het helemaal niet?
Spel wordt een beeetje saai op deze manier, alle races worden we 1e en 2e (afwisselend) met dikke voorsprong.
[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 02-06-2009 23:37 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ze zijn immers unlocked op jouw license. Net als dat je dan met de autootjes kunt spelen die je unlocked hebt.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Anyway, ik had een vraagje over het driften. Ik doe het in 90% van de bochten, maar ik merk vooral in de 150cc dat ik toch regelmatig word ingehaald door niet-driftende tegenstanders. Hoe doen jullie dat? Meteen bij een 'blauwe drift' de boost pakken en verderop in de bocht eventueel weer driften? Want die 'oranje/gele/goude/whatever drift' krijg ik eigenlijk nooit met mijn combo (Bowser op Wario Bike), maar dat komt denk ik omdat de drift op die bike best slecht is? Iemand anders goeie tip voor fijne combo?
Verwijderd
Ik zelf kies altijd Funky+Standard bike maar de Bowser bike is ook erg goed (maar wel wat lastiger te besturen) Ik denk zelf dat het inhalen niet aan jou ligt maar meer aan de CPU die erg overpowered is bij de hogere niveaus. Probeer zoveel mogelijk turbobochten te maken en als het kan ook op rechte stukken zou ik zeggen.jelle. schreef op maandag 15 juni 2009 @ 19:54:
Ola, meld me ook maar eens in dit topic. Speel het nu paar weken, leuk leuk leukBezig met 150cc cup, soms nog best wel lastig (en ernstige frustraties) als ik op het laatste moment werkelijk alle items op m'n dak krijg. Online af en toe, maar ben vooral nog aan het trainen en wil eerst alles in single player uitspelen.
Anyway, ik had een vraagje over het driften. Ik doe het in 90% van de bochten, maar ik merk vooral in de 150cc dat ik toch regelmatig word ingehaald door niet-driftende tegenstanders. Hoe doen jullie dat? Meteen bij een 'blauwe drift' de boost pakken en verderop in de bocht eventueel weer driften? Want die 'oranje/gele/goude/whatever drift' krijg ik eigenlijk nooit met mijn combo (Bowser op Wario Bike), maar dat komt denk ik omdat de drift op die bike best slecht is? Iemand anders goeie tip voor fijne combo?
Voor zover ik weet kan je met de bike alleen de blauwe turbo krijgen, de oranje is kart-exclusief.
Daarnaast kan de bike dan wel weer snelheid maken door een Wheely.
Verwijderd
Goed punt al heb ik het gevoel dat de winst bij de wheelie minimaal is en je bent vrij kwetsbaar.Arunia schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 08:23:
Dat klopt helemaal. Alleen de kart kan een dubbele turbo krijgen (oranje).
Daarnaast kan de bike dan wel weer snelheid maken door een Wheely.
Ik rij eigenlijk altijd met Dry Bones met dat karretje wat zo hoog op z'n wielen staat. Als je dan een keer een beuk krijgt, rij je tenminste nog een beetje door.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Die Bullet bike is er niet in de zwaarste gewichtsklasse toch?
Verwijderd
Die is louter medium meende ik.jelle. schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:20:
Ah vandaar dus dat ik nooit een dubbele drift turbo kreegHelder
Zal Bowser bike ook eens gaan proberen.
Die Bullet bike is er niet in de zwaarste gewichtsklasse toch?
Verwijderd
Nee dat kan niet. Als je een spel van WOD (Wii Official Disc) of een kanaal start is alles wat je op het schem ziet geladen vanuit die bron. De Wii Firmware, beter bekend als Wii Menu, is dan niet meer in het geheugen aanwezig en kan dus geen patches uitvoeren. Daarom werkt SDHC/WiiMotion+ niet in oudere games.frickY schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 08:44:
[...]
Als ze het echt graag willen kunnen ze uiteraard in de firmware van de Wii opnemen dat de binaries die gelezen worden van de cd, on-the-fly gepatched kunnen worden met DLC op een SD-kaart.
WiiWare/VC/Nintendo Kanalen kunnen wel van deze patches krijgen door er een nieuwe versie van uit te brengen.
Sorry, kon boekje even niet vinden(A)
Eerste worden en zoveel mogelijk eerste rijden tijdens de races. Of ja, dat is mijn idee er van. Ik heb ook wel eens gelezen over met zoveel mogelijk tijdsverschil tussen nr 1 en 2 winnen, maar ik haalde laatst nog een keertje 2/3 sterren terwijl de nr 2 en 3 steeds vlak na mij finishte.. het zit 'm volgens mij gewoon in constant eerste rijden.xzaz schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 21:46:
Hoe behaal je eigenlijk meerdere sterren? Ik dacht altijd door gewoon alle cups 3 keer te winnen maar dat blijkt niet het geval te zijn.
Sorry, kon boekje even niet vinden(A)
Ik moet volgens mij nog 1 of 2 cups in 150cc mirror mode met 2 sterren halen om die tweede ster te halen, maar ik heb dat al een tijd niet meer geprobeerd. Erg frustrerend namelijk om een paar keer achter elkaar in de vierde race te falen. Gisteren nog wel even online gespeeld, het viel me op dat er minder gevorderde rijders waren (rating 8000+), de meeste zijn blijkbaar afgehaakt.
Of op vakantieRudedadude schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 23:14:
Gisteren nog wel even online gespeeld, het viel me op dat er minder gevorderde rijders waren (rating 8000+), de meeste zijn blijkbaar afgehaakt.
Verwijderd
Als ze alle Gamecube tracks speelbaar hadden gemaakt, waren er weer klachten gekomen dat niet alle banen uit Super Mario Kart/Mario Kart 64/Mario Kart Super Circuit/Mario Kart DS in het spel hadden gezeten. Daarnaast zou het toevoegen van alle banen aan Mario Kart Wii een eventuele New Play Control versie van Double-Dash in de weg hebben gezeten.Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 09:11:
Ik snap persoonlijk niet waarom de Cube banen niet allemaal speelbaar gemaakt waren ... zo moeilijk is die omzetting toch niet?
Ik ben al blij en gefrustreerd genoeg als ik sterrenstatus haal in een 150cc cupRudedadude schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 23:14:
Om online met meerdere sterren bij je naam te spelen moet je alle cups met minimaal dat aantal sterren gehaald hebben. Om een cup met 1/2/3 sterren te halen moet je idd zoveel mogelijk eerste rijden en altijd als eerste finishen en bovenal gewoon snelle tijden neerzetten. Om in een cup 2 sterren te halen moet je in elk geval 60 punten halen.
Ik moet volgens mij nog 1 of 2 cups in 150cc mirror mode met 2 sterren halen om die tweede ster te halen, maar ik heb dat al een tijd niet meer geprobeerd. Erg frustrerend namelijk om een paar keer achter elkaar in de vierde race te falen. Gisteren nog wel even online gespeeld, het viel me op dat er minder gevorderde rijders waren (rating 8000+), de meeste zijn blijkbaar afgehaakt.
Het is mij trouwens wel eens gelukt om een E/D-status in een keer om te zetten naar een 3-sterrenstatus
Verwijderd
Als die New Play er zou komen, zou ik dat best vinden ... tesamen met F-Zero (waarom we daar niets over horen is mij een raadselMetroidPrime schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 13:23:
[...]
Als ze alle Gamecube tracks speelbaar hadden gemaakt, waren er weer klachten gekomen dat niet alle banen uit Super Mario Kart/Mario Kart 64/Mario Kart Super Circuit/Mario Kart DS in het spel hadden gezeten. Daarnaast zou het toevoegen van alle banen aan Mario Kart Wii een eventuele New Play Control versie van Double-Dash in de weg hebben gezeten.
Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:16:
[...]
Als die New Play er zou komen, zou ik dat best vinden ... tesamen met F-Zero (waarom we daar niets over horen is mij een raadsel) !
Miyamoto schijnt niet zo onder de indruk te zijn geweest van F-Zero GX en Amusement Vision is inmiddels opgeheven, dus ik zou geen New Play Control versie daarvan verwachten.
no comment
Verwijderd
Jammer F-Zero GX is een van de beste en mooiste GameCube-spellen. Ik speel hem regelmatig op de Wii. Ondanks de nieuwprijs van 60 Euro vond ik het elke Euro waard. Zou een online-variant waarderen al zal ik dan nog wel wat moeten oefenen.MetroidPrime schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:15:
[...]
offtopic:
Miyamoto schijnt niet zo onder de indruk te zijn geweest van F-Zero GX en Amusement Vision is inmiddels opgeheven, dus ik zou geen New Play Control versie daarvan verwachten.
Hoeveel verschillende racebanen zijn er eigenlijk in Mario Kart (versie 8 denk ik).
Wij hebben momenteel in de grand prix, 4 hoofdthemas, met elk 4 raceparcours.
is er nog meer te ontdekken?
Als je mirror nog zou meetellen, dan vierenzestig in totaal
Op youtube zie ik wel eens filmpjes staan van custom tracks. Daar zijn d'r vast ook weer een berg van voorhanden.
K had 3 jaar niet gespeeld, maar na 2 races oefenen maakte ik m zwaar in
Blijkbaar was hij toch erg trots op zichzelf: https://twitter.com/zeefNL/status/501748623580082176 maar de volgende keer krijg ik je wel! Zo'n ouwe knar kan echt niet zomaar winnen van een racing geek
¯\_(ツ)_/¯
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Jij hebt zeker zn tweet gelezen? (oja die had k erbij gezet...)
Hij maakte mij inderdaad de eerste twee races in. Dat kwam de 1e keer omdat ik nog nooit Mario Kart had gespeeld met een controller als waarmee ik toen in mn handen zat. Ik moest dus eerst uitvinden hoe t allemaal werkte. De tweede ronde besloot ik het eens met een gewone Wii-controller te proberen. Dat werkte niet, maar tegen de tijd dat ik de controller die ik eerst had weer had ingeplugd was de gatenzeef al een halve lap verder
De derde ronde had ik het ongeveer door en kon ik mn racing-skills eindelijk op de weg zetten. Dat werkte: ik finishte 4e of 5e en zeefie 12e
Volgende keer gaat ie er helemaal aan, gnagna
¯\_(ツ)_/¯
Als je je friendcode wil doorgeven kun je in de TS lezen hoe. Lijsten met wie je allemaal toegevoegd hebt hoeven we ook niet te zien.