Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-09 19:51
Gister crashte Mario Kart steeds als ik een friend wilde joinen (elke keer zelfde persoon, uit Duitsland). Het was telkens tijdens het uitzoeken van een personage/kart en ik kon de wii alleen herstarten door de stroom er af te halen. Hebben meer mensen dit probleem gehad? En het balangrijkste: is het te voorkomen?

Het ging wel goed als ik een normale wfc race deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:48
Hier heb ik een speciaal draadje geopend voor de online modus van Mario Kart!

[Wii] Mario Kart: Wii - online deel 1

Kijk 'm eens door en zeg wat je d'r van vind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:40
Misschien was dit al langer zo, maar vandaag zag ik het record van RR op 0.167 staan.. :?

[ Voor 83% gewijzigd door emiel74 op 03-08-2008 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
emiel74 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 21:40:
Misschien was dit al langer zo, maar vandaag zag ik het record van RR op 0.167 staan.. :?
Stond ook al op het Wii-draadje :) beetje vaag anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Ik zie wel vaker mensen die "verkeerde" tijden rijden. Kijk maar eens naar het online wereldrecord van Grumble Vulcano, die gast rijdt meteen links een heuveltje op en daar gaat 'ie dan drie keer omheen. Geen reet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:33
so, weer even de draad opgepakt...
inmiddels een nieuw "profiel" aangemaakt voor Mario Kart, en daarmee opnieuw begonnen.

inmiddels in de 50/100/150cc overal minimaal 1 ster, 90> 2 of meer sterren. Moet volgens mij alleen de mirror cup ook nog overal ster halen voor het sterretje bij het online spelen.
de enige echt lastige was de Leaf Cup van 150cc, heb daar wel even voor moeten zweten...

friendcodes heb ik echter nog geen gebruik van gemaakt. Nogal warboel, je ziet niet wie je toegevoegd heeft en dat maakt het soms toch wel lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
ik doe sinds kort ook intensief aan Mario Kart (voornamelijk omdat het nog vakantie is) en ik begin het aardig onder de knie te krijgen. Nu heb ik een vriend die het ook vaak speelt, waarvan ik graag de ghost wil hebben.
Door bij de ranking te kijken bij de juiste baan, kan ik zijn plaatje aanklikken en hem mijn ghost data sturen. Niet ophalen via daar dus.
Om een ghost te ontvangen moet ik volgens mij per se het Mario Kart Channel op mn Wii zetten. Alleen zodra ik zeg in Mario kart: "install mario kart channel" en ik klik OK, dan krijg ik een zwart scherm (niet stand-by), mn remote gaat uit (kan ook geen verbinding meer vinden) en alles wat ik nog kan doen is 4 seconden de powerknop inhouden om m te resetten.

Wat kan ik hier aan doen? Online kan ik slechts 1 keer dit zelfde probleem vinden, en daar staat geen antwoord bij. Iemand anders die dit ook heeft? Valt dit kanaal wellicht los te dloaden ergens?

Alvast bedankt!

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Woei! Vandaag de handleiding van Mariokart en de site IGZ ontdekt. Nu ga ik steeds beter begrijpen waarom ik altijd laatste werd met online spelen B)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 11:02

Desperado112

Mokum

Zo wat rustig hier zeg,

any way wat mij opviel bij marie kart deze week ( online) is dat er veel gecheat word.
Er word we gerden bij de start en meteen worden er blauwe schilden afgeschoten wtf!!!!.
Beetje vaag vond ik het tot dat ik zag dat er steeds een kart stil bleef staan met de naam joker hij had dus steeds blauwe schilden en of sterretje ( die hij gebruikte als ie zag dat ik ook stil bleef staan) .
Het is niet altijd onder de naam joker ben er al meedere tegen gekomen die dit deden.
Op het einde van de race rijden ze helemaal naar voren zodat ze net de race winnen

iemand anders dit toevallig ook opgevallen?

Gr desperado

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:20

Rudedadude

Maybe we were born to run

Nooit gezien, maar laatste keer dat ik online speelde is 1,5 week geleden.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forcepoint
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 09:31
Ben het één keer tegen gekomen, een paar weken terug. En dat terwijl ik het elke avond (al is het maar een half uurtje) speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
op youtube staat een filmpje dat iemand raced met onbeperkte blue shields... de cheat zelf nog niet kunnen vinden

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

<verkeerde topic>

[ Voor 94% gewijzigd door kmf op 08-10-2008 10:15 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag maar even m'n friendcode toegevoegd aan die online database.

Is er ergens ook een mogelijkheid om die van m'n vrouw toe te voegen?

Hier nog maar even die codes, tussen haakjes de namen die er online bij staan:

Raymond : 3480-5125-2091 (Qapla)
Irma : 3351-6614-0195 (SweetDusty)

Als iemand ons toevoegd graag even een berichtje zodat wij je ook kunnen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:22
Gisteren eindelijk ook mario kart gehaald!
goed spel zeg! maar handmatig driften is nog een kunst op zich :)

de friend code staat ook in de lijst! (1333-0888-2377)

zal ook even een rijtje toevoegen uit de sp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abacaxi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-07 06:05
Hahaha ik heb hem ook twee dagen en dat is de eerste keer dat ik een Mario titel speel ook (platformers zijn niet mijn ding).

Ik begin de timing voor de truuks net goed te krijgen maar vermoed dat ik iets wilder beweeg dan de bedoeling is: zojuist een WestMalle glas aan gruizels geslagen :). (Inderdaad ik gebruik het Wii Wiel, wat mij buiten verwachting bevalt, alhoewel ik nog geen ervaring met andere controllers heb).

Maar dat POW afschudden ga ik proberen.

Over dat stuurtje met zuignappen en trucks doen door de tafel op te tillen:) : zou dat niet kunnen werken met een tweede Wiimote? (en voordat u het vraagt: die geef je dan aan iemand anders, bv vriendin, of je teept hem aan een game-klomp (pics-specs :) ,allée van de klomp he)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Driften blijft lastig. Ik doe geregeld time trials om te kijken wat nou sneller is maar Automatic blijft sneller. Bij het driften maak ik mijn bochten veel te ruim. Ondanks de boost die je krijgt na een drift, blijft het trager.
Iemand tips?

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:40
Cis schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 10:47:
Driften blijft lastig. Ik doe geregeld time trials om te kijken wat nou sneller is maar Automatic blijft sneller. Bij het driften maak ik mijn bochten veel te ruim. Ondanks de boost die je krijgt na een drift, blijft het trager.
Iemand tips?
Ik heb nog wel een tip:
Probeer zoveel mogelijk vrij te spelen, dan vind je vanzelf een combinatie waarbij driften goed gaat.
Bij mij is dat bijvoorbeeld Funky Kong icm Torpedo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Gefeliciteerd. Wat een KNEITER van een uitvinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

* ToolkiT meld zich :)

Ook eindelijk Wii MK :)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage010
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-01-2023
Hi,

Ik speel samen met mijn vriendin altijd 1 tegen 1 (niet online, gewoon in 1 kamer). Maar het probleem is dat je wel altijd maar op 1 license kan spelen. Hoe krijg ik mijn eigen data en records op mijn license terwijl zij op haar eigen license speelt en zo ook haar records op haar eigen license krijgt. Is dat mogelijk, of ben je verplicht om altijd op 1 license te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Mirage010 schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:17:
Hi,

Ik speel samen met mijn vriendin altijd 1 tegen 1 (niet online, gewoon in 1 kamer). Maar het probleem is dat je wel altijd maar op 1 license kan spelen. Hoe krijg ik mijn eigen data en records op mijn license terwijl zij op haar eigen license speelt en zo ook haar records op haar eigen license krijgt. Is dat mogelijk, of ben je verplicht om altijd op 1 license te spelen?
Ja helaas kun je maar op 1 license spelen verder is er geen mogelijkheid.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage010
Jammer.... tnx voor je reply.

Verder heb ik nog een vraag. Ik heb een Nintendo Wi-Fi USB Stick in mijn pc op zolder. Deze haalt het echter niet helemaal naar waar mijn Wii staat (beneden). Bestaat er iets dergelijks als een Wi-fi signal extender? Hierop zoekend vind ik wel een paar suggesties, ik vroeg me echter af of een 'standaard' Wi-fi signal extender ook werkt met zo'n specifiek Nintendo stick. (of is dat gewoon hetzelfde signaal als een normale wi-fi? Gebruikt die van Nintendo niet bv andere frequenties oid?

En als ik een gewone wi-fi extender zou gebruiken welke raden jullie mij dan aan?

[ Voor 90% gewijzigd door Mirage010 op 08-12-2008 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

voor zover ik weet houd hij in multiplayer mode geen echte data bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Mirage010 schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:48:
Jammer.... tnx voor je reply.

Verder heb ik nog een vraag. Ik heb een Nintendo Wi-Fi USB Stick in mijn pc op zolder. Deze haalt het echter niet helemaal naar waar mijn Wii staat (beneden). Bestaat er iets dergelijks als een Wi-fi signal extender? Hierop zoekend vind ik wel een paar suggesties, ik vroeg me echter af of een 'standaard' Wi-fi signal extender ook werkt met zo'n specifiek Nintendo stick. (of is dat gewoon hetzelfde signaal als een normale wi-fi? Gebruikt die van Nintendo niet bv andere frequenties oid?

En als ik een gewone wi-fi extender zou gebruiken welke raden jullie mij dan aan?
Ben je niet goedkoper uit als je die Wi-Fi USB stick weer verkoopt en een simpel wireless accespoint aan je adsl/kabel modem of router knoopt?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage010
Ok. dat is misschien ook een oplossing. Ik ben op zich weinig handig met draadloze netwerken e.d.
Het plaatsen van een wireless access point lijkt mij op zich redelijk simpel (als ik ervoor zorg dat het geen wireloss router is?). Ik maak gebruik van Alice met standaard copperjet modem.

Is dat gewoon inpluggen in een USB/Netwerkkabelingang en spelen maar? Is zo'n wireless access point krachtiger dan zo'n UBS stick? En is het lastig voor een noob om zo'n wireless access point te beveiligen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Euh, daar zeg je wat; In principe is een draadloos access point voldoende, je gebruikt dan de router functionaliteit van de copperjet (heb toevallig zelf ook een copperjet) begrijp ik dus goed dat je nu dus een adsl modem (copperjet) beneden hebt staan, en 1 kabel naar boven voor je pc? Ik denk idd dat je met een access point veel betere resultaten boekt dan de wi-fi usb stick.

Maar of het moeilijk is; ik vind het een eitje, maar ik kan me voorstellen dat het wat lastig kan zijn.. Maar als je situatie is zoals ik em hierboven beschrijf is het een kwestie van:

Kort UTP kabeltje van modem naar nieuwe access point, lange kabel naar pc in access point. Vanaf pc access point benaderen via browser (zie handleiding access point) en dan beveiliging en draadloos netwerknaam invoeren.

Als je iemand kent die hier handig mee is kan ik je aanraden die dit probleem voor te leggen en om hulp te vragen.

Edit:
Wat ook nog kan is een kleine switch na je modem plaatsen en daar het modem in te pluggen en de kabel van je pc, en dan een extra netwerk kabel naar je Wii, en dan een usb netwerk aansluiting kopen voor de Wii, maar ik weet niet hoeveel die kosten.

[ Voor 12% gewijzigd door MaximusTG op 08-12-2008 15:51 ]

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:00
Een accespoint/router kun je ook beneden neerzetten waar je internet binnenkomt.

Dit is niet moeilijk in te stellen. Voor meer info hierover kun je beter in het netwerk forum kijken van tweakers. Daar staat een duidelijke how-to.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage010
@ Maximus. Nee de pc staat gewoon boven vlakbij het modem.

Dus:
- een korte utp kabel van modem naar nieuwe WAP.
- een korte (USB-(?)) kabel van PC naar nieuwe WAP

En via browser naar IP-adres van WAP (wordt die bekendgemaakt in de handleiding van nieuwe WAP?) om daar de beveiliging in te stellen.

En dan zou de Wii de WAP moeten vinden...

Maarrrr. in de copperjet zit maar 1 UTP kabel uitgang en die gaat al naar m'n pc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Mirage010 schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:10:

Dus:

En via browser naar IP-adres van WAP (wordt die bekendgemaakt in de handleiding van nieuwe WAP?) om daar de beveiliging in te stellen.

Maarrrr. in de copperjet zit maar 1 UTP kabel uitgang en die gaat al naar m'n pc...
Dan kun je beter een wirelessrouter kopen. Hier zitten meerdere UTP poorten op en daar sluit je je computer(s) op aan. Voor meer informatie verwijs ik je nogmaals naar: NT FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Mirage010 schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:10:

Dus:

Hmm, ik zal hier nog een keer op reageren, omdat dit niet echt het goede topic is voor deze discussie;

Je hebt dus je ADSL modem helemaal boven staan? Dan loopt er dus een telefoonkabel van beneden (vanaf je ISRA punt neem ik aan? (dat is het punt waar je telefoonlijn je huis binnenkomt) ) helemaal naar boven? Je weet dat het normaal gesproken aan wordt geraden je modem zo dicht bij het ISRA punt te plaatsen?

Het klopt dus dat de copperjet maar 1 UTP uitgang heeft; Die sluit je aan op een wireless access point (die trouwens vaak ook extra utp poorten hebben, ingebouwde switch). Vervolgens sluit je overige apparatuur (consoles, pc's) aan via het draadloze netwerk, of op een van de open UTP aansluitingen van het wireless access-point. Je kan trouwens volgens mij die nintendo wi-fi stick ook als gewoon draadloos client gebruiken (weet ik niet 100% zeker). Dan heb je twee vliegen in 1 klap; modem kan naar beneden met access point ernaast, en Wii en pc kunnen draadloos verbinden met het netwerk. Pc via nintendo usb stick, en wii via de ingebouwde draadloze client.

Maar goed, ik heb geen goed beeld over je situatie. Advies is dus: verdiep je in de materie, of vraag hulp van een bekende. Een topic hierover in NT is niet nodig, daarvoor is dit te simpel. Zie idd ook de NT FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Nee, steek dan een switch tussen je modem, je PC en je WAP. Dat heb ik precies zo en dat werkt goed. Een modem met meerdere poorten is niets meer dan een modem met ingebouwde switch.

Back on topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage010
Ok bedankt allemaal voor de opheldering.
Terug naar Mario Kart. Mario Rules....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 12:49
* Me heeft nu ook Mario Kart
Eerst maar eens die single player uitspelen en alles unlocken. Heb stiekem heel eventjes online gereden en heb nog boven de 5k. :)

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Wat een geweldig spel is dit! Ben helemaal hooked!

We zijn nu druk bezig om het driften onder de knie te krijgen.

Wt ik me trouwens afvroeg, krijg je voor je trucks (bij sprongen) ook bonus?

[ Voor 59% gewijzigd door sjolmers op 04-01-2009 17:50 ]

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Als je trucks bij het springen uithaalt krijg je een boost.

Ik ben ook behoorlijk hooked, moet ik zeggen, maar ik doe het rustig aan. Ik heb net 100cc uitgespeeld en m'n Mii outfit A unlocked \o/ Ik moest behoorlijk wennen aan het rijden met een bike, maar ik heb nu een combi waar ik redelijk mee uit de voeten kan : Mario op de Rapido.

Edit: het driften is overigens per kart/bike verschillend. Dat is echt een kwestie van zoeken naar welke kart/bike je fijn vindt driften.

[ Voor 17% gewijzigd door Apie! op 05-01-2009 11:18 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Driften is bijna het zelfde als op de SNES. Alleen moest je op de SNES altijd goed tegensturen. Had het driften al heel snel door, nu alleen nog de goede lijn vinden op elke track en je gaat als een speer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Nu moet je toch ook goed mee- en tegensturen tijdens het driften?

Ik begin trouwens een behoorlijke MarioKart-duim te krijgen, omdat ik blijkbaar erg fanatiek op de 2 button druk :/

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simpele remedie: wissel van controller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Ik heb twee stuurtjes, maar het maakt niet uit welk stuurtje ik gebruik. Ook niet als ik de wiimote omwissel :+

seriously: ik vind de wiimote icm nunchuck lang zo leuk niet als het stuurtje.

[ Voor 26% gewijzigd door Apie! op 05-01-2009 14:02 ]

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Niet zo leuk, wel zo precies... Afwegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Dat vond ik jammer van MKWii, al heeel lang niet meer aangeraakt simpel weg omdat met het stuurtje niet zo nauwkeurig te rijden is als met wiimore + nunchuk. Zeker als je zoals ik het leuk vind records te beaten.. op een gegeven moment met nunchuk en wiimote gespeeld en ik haalde bij sommige tracks nog wel wat eraf waar het bij het stuurtje vooral schaafwerk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJOE®DO
  • Laatst online: 29-01-2021

SJOE®DO

Gadget enthusiast

Yeeehaaa! :D

Afbeeldingslocatie: http://i.snaplog.com.s3.amazonaws.com/6D_FYdkaZDtRavfyRSEeMZY6N_2.jpg

[ Voor 68% gewijzigd door SJOE®DO op 06-01-2009 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Apie! schreef op maandag 05 januari 2009 @ 13:34:
Nu moet je toch ook goed mee- en tegensturen tijdens het driften?

Ik begin trouwens een behoorlijke MarioKart-duim te krijgen, omdat ik blijkbaar erg fanatiek op de 2 button druk :/
Niet zo zwaar als bij de SNES. Ik heb hem hier nog liggen dacht ik als Emulator op de PC. Geniaal spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 13:58
Is Mario Kart voor de Wii nog ergens te krijgen in de omgeving van Rotterdam? Voor de kerst nog wel een aantal malen gezien, maar nu zijn de schappen zo leeg als een week na de launch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Er!k schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:19:
Is Mario Kart voor de Wii nog ergens te krijgen in de omgeving van Rotterdam? Voor de kerst nog wel een aantal malen gezien, maar nu zijn de schappen zo leeg als een week na de launch...
Rotterdam Alexander MediaMarkt wel. Anders de Bart Smit in de Oosterhof eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-09 10:07
xzaz schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:59:
[...]

Rotterdam Alexander MediaMarkt wel. Anders de Bart Smit in de Oosterhof eens proberen.
Die nieuwe blokker aan het begin van het binnenwegplein (naast de donner) had hem maandag nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Dank voor de reacties, ga daar maar even een kijkje nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

is er trouwens een manier om te zien of je de expert staff hebt unlocked van een baan?

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek een lijstje met expert staff tijden en vergelijk ze ;) Ook krijg je ze te zien op het moment dát je ze unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

OMG ik had gisteren wat mafs...

Ik zat de hele dag af en aan te spelen tussen het leren door en rond een uur of 19:00 zag ik opeens een vage vlek rechtsonder in m'n zicht. De vlek werd groter en de randen leken kleine snel van kleur wisselende driehoekjes. Een soort caleidoscoop-achtig iets, maar dan doorzichtig. Ik kon dus wel gewoon zien, maar het beeld was distorted. Anyway de vlek werd steeds groter en groter, en ik zag het zelfs als ik m'n ogen dichthad wtf :?

Ik heb de Wii maar uitgezet en ben in het donker op bed gaan liggen om m'n oog weer wat rust te geven. Na een uur was het weer over maar ik had wel hoofdpijn :/

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-08 05:32
Dat klinkt als oog migraine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Ik heb het eens opgezocht, en inderdaad: klinkt als oogmigraine. Niet meer zo fanatiek rainbowroaden dus :+

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Apie! schreef op zondag 18 januari 2009 @ 11:03:
OMG ik had gisteren wat mafs...

Ik zat de hele dag af en aan te spelen tussen het leren door en rond een uur of 19:00 zag ik opeens een vage vlek rechtsonder in m'n zicht. De vlek werd groter en de randen leken kleine snel van kleur wisselende driehoekjes. Een soort caleidoscoop-achtig iets, maar dan doorzichtig. Ik kon dus wel gewoon zien, maar het beeld was distorted. Anyway de vlek werd steeds groter en groter, en ik zag het zelfs als ik m'n ogen dichthad wtf :?

Ik heb de Wii maar uitgezet en ben in het donker op bed gaan liggen om m'n oog weer wat rust te geven. Na een uur was het weer over maar ik had wel hoofdpijn :/
Klinkt niet best, heb je wel genoeg licht bij je Wii. Als je TV het enige lichtpunt is krijg ik altijd koppijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Er hangt schuin boven de tv een inbouwspot van 510lumen. Ik neem aan dat dat genoeg is, want ik heb nog nooit eerder hoofdpijn gehad, maar ik denk dat ik het gewoon een beetje overdone heb, die dag. Misschien zat ik ook wel te dicht op de tv:1-1,5m afstand. Daarnaast was ik ook echt fanatiek bezig :/

[ Voor 9% gewijzigd door Apie! op 19-01-2009 12:19 ]

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.nintendo.nl/NO...tenservice_5251_8061.html
WAARSCHUWING - RSI en vermoeide ogen

Het spelen van videogames kan tot spier- en gewrichtspijn, huidaandoeningen en vermoeide ogen leiden. Volg deze instructies op om problemen zoals tendinitis, carpaal tunnelsyndroom, huidirritatie en vermoeide ogen te voorkomen:
  • Vermijd overmatig spelen. Ouders dienen ervoor te zorgen dat hun kinderen niet te lang spelen.
  • Neem elk uur 10 tot 15 minuten pauze, zelfs als je denkt dat dit niet nodig is.
  • Als je handen, gewrichten, armen of ogen moe beginnen te worden of pijn beginnen te doen terwijl je speelt of als je een tintelend, verdoofd, brandend of stijf gevoel gewaarwordt, dien je onmiddellijk te stoppen en een paar uur te rusten voordat je opnieuw begint te spelen.
  • Als je tijdens of na het spelen last van een van de bovenstaande symptomen of van een ander ongemak blijft hebben, dien je te stoppen met spelen en een arts te raadplegen.
Lees dat even goed door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
WAARSCHUWING - RSI en vermoeide ogen

Het spelen van videogames kan tot spier- en gewrichtspijn, huidaandoeningen en vermoeide ogen leiden. Volg deze instructies op om problemen zoals tendinitis, carpaal tunnelsyndroom, huidirritatie en vermoeide ogen te voorkomen:

* Vermijd overmatig spelen. Ouders dienen ervoor te zorgen dat hun kinderen niet te lang spelen.
* Neem elk uur 10 tot 15 minuten pauze, zelfs als je denkt dat dit niet nodig is.
* Als je handen, gewrichten, armen of ogen moe beginnen te worden of pijn beginnen te doen terwijl je speelt of als je een tintelend, verdoofd, brandend of stijf gevoel gewaarwordt, dien je onmiddellijk te stoppen en een paar uur te rusten voordat je opnieuw begint te spelen.
* Als je tijdens of na het spelen last van een van de bovenstaande symptomen of van een ander ongemak blijft hebben, dien je te stoppen met spelen en een arts te raadplegen.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-08 05:32
Ja, een huidaandoening ja... als je een dag lang met bezwete poten zo'n controller vast hebt en er de hele tijd over dat ding heen schuurt, dan kan dat ja.

Overigens is gamen over het algemeen niet dé reden van oog migraine. Wel kan het er door uitgelokt worden.

Als je nooit eerder zoiets gehad hebt, dan was 't waarschijnlijk gewoon een bad day, komt het vaker voor, moet je toch eens aan oog migraine gaan denken (waar overigens geen echte remedie voor is).

Altijd leuk.. een dagje gamen. :X 8)

Ook lekker off-topic. :z

[ Voor 4% gewijzigd door laropo op 20-01-2009 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Licht het aan mij of is de online modus echt freaking irritant. Het ene moment sta je eerst en het andere moment sta je 12de. Dan pak je een bullit en sta je weer 4de. De techniek van het rijden en hoe je de bochten neemt wordt wel heel erg ver naar achter geduwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel nog maar sinds gisterenavond maar ben wel al verslaafd. Had spijt vanmorgen dat ik al moest gaan werken.
Eerst nog een beetje testrijden en daarna kom ik misschien ook wel eens online (heb totaal geen ervaring in het online gamen) ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

xzaz schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 10:42:
Licht het aan mij of is de online modus echt freaking irritant. Het ene moment sta je eerst en het andere moment sta je 12de. Dan pak je een bullit en sta je weer 4de. De techniek van het rijden en hoe je de bochten neemt wordt wel heel erg ver naar achter geduwd.
Dat is in alle modi wel het geval imho...
Dat is denk ik express gedaan om het veld een beetje bij elkaar te houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
xzaz schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 10:42:
Dat is voor mij juist het verslavende aan MKWii! Het zorgt ervoor dat ik het spel blijf spelen, never a dull moment. Ik heb ook een PS3, waarbij ik Gran Turismo 5 Prologue kocht. Gaaaaaaap. Totaal niet spannend. Hoewel Burnout Paradise en Motorstorm Pacific Rift dan weer wel gaaf zijn. Maar Mario Kart Wii blijft voor mij gewoon met afstand het beste racespel. Ever. Period.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
ToolkiT schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:01:
[...]

Dat is in alle modi wel het geval imho...
Dat is denk ik express gedaan om het veld een beetje bij elkaar te houden...
Nee hoor wij zetten items altijd op het laagste punt niet uit maar op het laagst. Dan handmatig transmissie. Als je dan gaat rijden is elke fout een grote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

xzaz schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:51:
[...]

Nee hoor wij zetten items altijd op het laagste punt niet uit maar op het laagst. Dan handmatig transmissie. Als je dan gaat rijden is elke fout een grote.
ah, ik speel eigenlijk tot nu toe alleen met standaard instellingen en automaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
ToolkiT schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:55:
[...]

ah, ik speel eigenlijk tot nu toe alleen met standaard instellingen en automaat..
Net nog even gedaan. Mijn broertje stond steeds 11 de / 12de, ik rond de 3de 4de. Laatste ronde krijgt hij een kogel, ramt overal doorheen en wordt 2de. Ik beëindig als 10de. Wtf dit spel is echt geen zak aan online, slechte rijders worden beloond door goede dingen. Slaat echt nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
xzaz schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 20:13:
[...]

Net nog even gedaan. Mijn broertje stond steeds 11 de / 12de, ik rond de 3de 4de. Laatste ronde krijgt hij een kogel, ramt overal doorheen en wordt 2de. Ik beëindig als 10de. Wtf dit spel is echt geen zak aan online, slechte rijders worden beloond door goede dingen. Slaat echt nergens op.
't Is idd moeilijk als je begint om een beetje mee te kunnen doen in de top. Er is echter na goed oefenen wel de mogelijkheid om in de top 3 te komen. Alleen uit de middenmoot komen is moeilijk, omdat het daar zo'n warboel is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
RetroTycoon schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 20:33:
[...]

't Is idd moeilijk als je begint om een beetje mee te kunnen doen in de top. Er is echter na goed oefenen wel de mogelijkheid om in de top 3 te komen. Alleen uit de middenmoot komen is moeilijk, omdat het daar zo'n warboel is ;)
Ik wordt wel vaak 1ste 2de of 3de, het verhaal daarachter is dat ik dan van een 7de plaats kom en in de laatste bocht de mensen met een snelheids item inhaal. Sorry maar dat vind ik geen zak aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Dankzij de tips hierboven gisteravond bij Media Markt Rotterdam Alexandrium ook Mario Kart bemachtigd...

Moet zeggen een erg vermakelijk spel, als je inderdaad in je achterhoofd houdt dat het een fun racer is... Als je eerste staat dan is het altijd wachten op wat bliksems of schilden }:O

Is er trouwens een mogelijkheid om die schilden te ontwijken, want je hoort ze wel aankomen?! En vinden jullie het Wii stuur ook overbodig? De Wii mote zijdelings houden werkt ook prima, alleen heb je met het stuur wat meer grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het stuur is idd wat overbodig, maar maakt het wel leuker ;) Je kan natuurlijk ook gewoon een WiiMote+Nunchuk/Classic Controller of GameCube controller gebruiken :p
xzaz schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 00:15:
[...]

Ik wordt wel vaak 1ste 2de of 3de, het verhaal daarachter is dat ik dan van een 7de plaats kom en in de laatste bocht de mensen met een snelheids item inhaal. Sorry maar dat vind ik geen zak aan.
Nee, dat is JUIST leuk. Meestal als ik eerste wordt, lig ik zo ver op nummer 2 voor dat ik een halve ronde eerder finish. En ja, dat kan en zelfs online.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2009 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Dat is inderdaad wel wat het spel leuk maakt, de onvoorspelbaarheid en de mogelijkheid om te winnen ondanks dat je er geen kans op lijkt te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Laatst online: 18-08 16:56
BamSlam_ schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:21:
[...]

Dat is voor mij juist het verslavende aan MKWii! Het zorgt ervoor dat ik het spel blijf spelen, never a dull moment. Ik heb ook een PS3, waarbij ik Gran Turismo 5 Prologue kocht. Gaaaaaaap. Totaal niet spannend. Hoewel Burnout Paradise en Motorstorm Pacific Rift dan weer wel gaaf zijn. Maar Mario Kart Wii blijft voor mij gewoon met afstand het beste racespel. Ever. Period.
Hoe lang speel je al Mario Kart Wii? Ik had dat namelijk in het begin ook, dat ik Mario Kart helemaal geweldig vond. Maar ik ben er nu wel beetje op uitgekeken eigenlijk.

Het stuur maakt het gewoon meer fun imho, niet perse nuttiger maar wel leuker dus ;-).

[ Voor 6% gewijzigd door McVirusS op 22-01-2009 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McVirusS schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:04:
[...]

Hoe lang speel je al Mario Kart Wii? Ik had dat namelijk in het begin ook, dat ik Mario Kart helemaal geweldig vond. Maar ik ben er nu wel beetje op uitgekeken eigenlijk.
Ik heb MarioKart sinds de launch en speel het nog regelmatig (als ik tijd voor games heb), blijf het een leuk spel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Ik kan me ook wel voorstellen dat het op een gegeven moment gaat vervelen. Je kent de banen op je duimpje, alle characters unlocked, je tijden staan scherp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

xzaz schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 00:15:
[...]

Het zal er toch echt vanaf hangen hoe goed je tegenstanders zijn. Het online rankingsysteem is toch redelijk betrouwbaar. Rijders met een rating van minder dan 6500 zal vrijwel altijd van winnen, omdat ik nu eenmaal de banen sneller en met minder fouten rij en meestal beter gebruik maak van mijn items. Aan de andere kant gebeurt het zelfden dat ik win van tegenstanders met een rating van rond de 9000 en hoger. Die zijn op alle punten weer een stukje beter dan ik ben. Zelf heb ik een rating van rond de 8000. Wanneer ik met een stuurtje ga rijden loopt dat terug tot tussen de 7000-7500. Op die manier maak ik het voor mezelf weer een stukje spannender (en soms frustrerender).

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Vandaag ook maar eens kennis gemaakt met het online racen. Dat valt niet tegen :) Gaat snel, totaal geen lag, kortom fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Er!k schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:59:
Dat is inderdaad wel wat het spel leuk maakt, de onvoorspelbaarheid en de mogelijkheid om te winnen ondanks dat je er geen kans op lijkt te maken.
Dat 'fun' is dus ergenis bij mij. Als jij geen kans hebt om te winnen moet je ook niet winnen. Ik snap dat de game gemaakt is voor een breed publiek. Maar dit slaat gewoon alles 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat dus wel meevallen. Ik zie mijzelf echt niet als extreem goede Mario Karter, maar ik heb toch een rating van 9600 oid, en die heb ik niet behaald door alleen maar in de laatste bocht te winnen. Als ik win, win ik ook dik, en kom ik een halve tot een hele ronde eerder binnen, en als ik niet win, eindig ik een stuk lager. Als je wegkomt van de grote groep, ben je ook echt los, en kan je gemakkelijk 1 of 2 blauwe schilden tegen je krijgen, zonder dat de tegenstanders ook maar in de buurt komen.

Met de nunchuk besturing, een goede, zware motor en doorzettingsvermogen kom je echt heel erg ver, zelfs zonder te vertrouwen op de itemgalore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Ik heb sinds dit weekend ook een Wii en Mario Kart.. geweldig spel..
1 ding snap ik alleen niet, en dat kan ik ook niet terug vinden in dit topic.

Ik zie maar 4 cups staan. De andere 4 hebben een vraagteken... Die moeten dus geunlocked worden?

Ik hoop niet dat ik dit nu echt ergens over het hoofd heb gezien bij het lezen van dit topic..

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Andre21 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 13:24:
1 ding snap ik alleen niet, en dat kan ik ook niet terug vinden in dit topic.

Ik zie maar 4 cups staan. De andere 4 hebben een vraagteken... Die moeten dus geunlocked worden?

Ik hoop niet dat ik dit nu echt ergens over het hoofd heb gezien bij het lezen van dit topic..
Als je de eerste 2 hebt vrijgespeeld unlock je automatisch die vraagtekens. Je zult nog wel meer dingen unlocken als je speelt, zoals extra voertuigen (bijv. als je Mario Galaxy een keer hebt gespeeld op je WII).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:55
Ik ontdekte gister dat je een schild, rood vraagteken of banaan achter je kart aan kunt slepen door de B toets ingedrukt te houden.

Voorheen probeerde ik het neerleggen van een banaan of schild altijd te timen als ik achterna werd gezeten door een rood schild, maar door het item achter je aan te slepen hoef je je daar niet meer druk om te maken. Ook kun je een nieuw vraagteken oprapen terwijl je het item achter je aansleept. Ik zou bijna denken dat het een bug is, in plaats van feature. Erg nice als je niet van achter gebotst wilt worden >:)

@Er!k
Meteen antwoord op je vraag. Ja dat kan, door een item te droppen vlak voordat je geraakt wordt. Alleen het blauwe schild kun je niet ontwijken.

@sanderev66 hier onder
Kwestie van even remmen voor de bocht. Dat is alsnog sneller dan geraakt worden. Idem voor jumps zoals bij Mushroom Gorge. Even remmen is vaak sneller dan mid-air geraakt worden en terug op het begin te worden gezet.

[ Voor 18% gewijzigd door frickY op 26-01-2009 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is geen bug ;)

Trouwens je kan niet altijd een rood schild ermee tegenhouden. Vooral in bochten werkt het minder goed.

Het blauwe schild kan je alleen ontwijken met een Ster (krijg je niet als je eerste ligt) of wanneer je gelanceerd wordt.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2009 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Okee, dat is bruikbare informatie voor de on-line potjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iets over het blauwe schild: hij gaat op de speler af die op het moment van afschieten de eerste speler is. Dus als je je in laat halen en eerste lag, gaat hij nog steeds op jou af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
frickY schreef op maandag 26 januari 2009 @ 13:37:
Ik ontdekte gister dat je een schild, rood vraagteken of banaan achter je kart aan kunt slepen door de B toets ingedrukt te houden.

Voorheen probeerde ik het neerleggen van een banaan of schild altijd te timen als ik achterna werd gezeten door een rood schild, maar door het item achter je aan te slepen hoef je je daar niet meer druk om te maken. Ook kun je een nieuw vraagteken oprapen terwijl je het item achter je aansleept. Ik zou bijna denken dat het een bug is, in plaats van feature. Erg nice als je niet van achter gebotst wilt worden >:)
Nooit MK op de SNES gespeeld? :) Overigens kan je blauwe schildjes ook ontwijken het is alleen een kwestie van timing. Je hebt nodig:
- een speed paddestoel
- goede timing
- en een blauwe schild.

Wanneer de blauwe schild op je af komt en het piepen is heel hard. Druk je de paddenstoel in en de blauwe schild ontploft achter je. Op youtube staan ook wel filmpjes. Best handig maar best moeilijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Zeer regelmatig nog MK op de SNES gespeelt. Wil je zeggen dat je daarop ook al items kon vasthouden?!
Ook nooit geweten :? Hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 13:44:
Dat is geen bug ;)

Trouwens je kan niet altijd een rood schild ermee tegenhouden. Vooral in bochten werkt het minder goed.

Het blauwe schild kan je alleen ontwijken met een Ster (krijg je niet als je eerste ligt) of wanneer je gelanceerd wordt.
Of als je turbo hebt in de vorm van een mushroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Heb helaas nog niet zoveel Mario Kart ervaring, maar ga de trucjes eens proberen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
frickY schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:11:
Zeer regelmatig nog MK op de SNES gespeelt. Wil je zeggen dat je daarop ook al items kon vasthouden?!
Ook nooit geweten :? Hoe?
Ja gewoon ook vasthouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Ben nu druk bezig met de time trials en zie soms in de herhalingen van Ghost races dat de betreffende persoon stukken off-road afsnijdt... Als ik dat probeer verlies ik zoveel snelheid dat het qua tijd allemaal niet meer uitmaakt. Is er een manier om sneller off-road te kunnen rijden (behalve dan een mushroom gebruiken?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Behalve over de wegrand heen hoppen/jumpen lijkt een mushroom (of boost na drift) me de enige optie?
En het hangt natuurlijk van je autootje af.

[ Voor 18% gewijzigd door frickY op 02-02-2009 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Time trials vergen erg goede timing. Steeds proberen totdat je er weer een paar ms eraf kan schaven ;)
Voor sommige shortcuts is het handig een mushroom te nemen en ook hier geldt weer de timing.
Weet je de mushroom vlak voor je het gras op gaat in te nemen zul er meer uit halen dan wanneer je het vroeg van tevoren doet of natuurlijk te laat. Handig is ook om een drift boost te doen voordat je het gras opgaat en voordat die uitgewerkt is (ook weer niet te vroeg of te laat) een mushroom te nemen.

Ben zelf altijd fan geweest van time trials maar vind het van MKWii jammer dat je de keuze hebt tussen stuurtje of wiimote+nunchuk gezien die laatste een groot voordeel geeft. Zo had ik in de eerste 2 weken een erg leuke/scherpe tijd neergezet met het stuurtje, deed ik het op een gegeven moment zonder en haalde ik er zonder enige moeite 2s eraf.. dat is nogal een verschil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
psychoclown schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:59:
Ben zelf altijd fan geweest van time trials maar vind het van MKWii jammer dat je de keuze hebt tussen stuurtje of wiimote+nunchuk gezien die laatste een groot voordeel geeft. Zo had ik in de eerste 2 weken een erg leuke/scherpe tijd neergezet met het stuurtje, deed ik het op een gegeven moment zonder en haalde ik er zonder enige moeite 2s eraf.. dat is nogal een verschil..
Dat is inderdaad jammer... Is de combi Wiimote/Nunchuck een stuk gevoeliger dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Er!k schreef op maandag 02 februari 2009 @ 19:50:
[...]

Dat is inderdaad jammer... Is de combi Wiimote/Nunchuck een stuk gevoeliger dan?
Ja en wat makkelijker, je kan sneller drift boosts maken bijv en dat scheelt enorm.. met het stuurtje kan je op een lange weg mss 1x hooguit 2x een drift boost krijgen met de wiimote makkelijk 3 keer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De GameCube controller is nog altijd de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

xzaz schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:51:
[...]

Hoe doe je dat? Ik heb er vaker over gelezen, maar ik kan nergens de optie vinden :?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het kiezen van je kart/motor krijg je die keuze: automatic en manual. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ja, da's vrij duidelijk ja, ik bedoel de items :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Bij een losse race voor 2 of meer personen heb je bij het eerste scherm oid rechts bovenin een wit/blauw icoon met rules (zie je snel over het hoofd) en daar kan je dat soort dingen instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ah yep. Gevonden nu, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Staat overigens ook gewoon in de handleiding, die niemand leest maar gelijk begint met racen. :D

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Als je je friendcode wil doorgeven kun je in de TS lezen hoe. Lijsten met wie je allemaal toegevoegd hebt hoeven we ook niet te zien.