Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Hoe kun je online nou ranking A hebben?
Er wordt bij je naam een ster, een stuur, of niets afgebeeld. Een "A" ben ik nog niet tegengekomen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan het op je license zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Icelus schreef op zondag 01 juni 2008 @ 16:50:
[...]

Het nieuwe toernooi zou nu on-line moeten zijn. Iemand al gespeeld?
Vanochtend knipperde me drive pas blauw :D , even lezen , en was dus de mario competitie.

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 09:38
Na het lezen van dit topic ben ik helemaal overtuigd en dit spel aan het bestellen op amazon.de , echter daar wordt bij betaalgegevens gevraagd om een Bankleitzahl, volgens wikipedia een soort 8 cijferige bankcode. Tevens Kontoinhaber (NICHT Name der Bank) .

Iemand enig idee? Ik heb een Postbank rekening in NL en geen credit card. Is het dan niet mogelijk om te bestellen?

Alvast bedankt.

Edit: Kontoinhaber is blijkbaar rekeninghouder, naar ik aanneem mijn naam. Heb ook een IBAN nummer van de postbank maar dat werkt ook niet, evenmin als het plaatsen van een aantal nullen voor mijn rekeningnummer.

[ Voor 21% gewijzigd door dedominee op 03-06-2008 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik denk niet dat je kunt betalen middels een internationaal incasso. Die kun je namelijk eenvoudig storneren zodra je je product binnen hebt en zij geen handtekening kunnen overleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:52:
Hoe kun je online nou ranking A hebben?
Er wordt bij je naam een ster, een stuur, of niets afgebeeld. Een "A" ben ik nog niet tegengekomen :?
Heeey guys.....ben nieuw hier op deze forum! ziet er echt mooi uit!

Een A kan je ook niet tegenkomen. Je kan alleen zien of iemand 1,2,3 sterren achter ze naam heeft. Maar als je naar je license gaat kan je je eigen statistieken bekijken en daar staat je overal....en die kan wel A zijn.

Het is me vorige week trouwens gelukt om 9999 punten te halen online! Eindelijk na elke keer disconnected te worden en weer 400 punten te moeten verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54
Als mensen die Wii-wheel zat zijn en hem liever kwijt zijn, dan heb ik de oplossing :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vulcan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 19:29
/me schopt topic

Gisteravond eindelijk ook een online race rating van 9999 gehaald O+

Maar ja, en dan? Weinig eer meer te behalen nu in online racen... ;(

Overige stats:

Distance travelled: 10758
Total race count: 1638
Tricks performed: 12652
Race rating: 9999
VS Race record: Wins: 5534 Losses: 987
Times 1st place achieved: 792
% Race Time in 1st place: 51%
Item hits delivered: 2357
Item hits received: 5106

edit:
overige stats

[ Voor 52% gewijzigd door vulcan op 16-06-2008 10:58 ]

Je kan het laten, je kan het doen of je kan het laten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Het lijkt me dat ej nu ook in rooms terrecht komt met andere mensen met een dergelijke hoge rating, waardoor er toch nog enigzins een uitdaging in zit?
En je kunt de "% Race Time in 1st place" natuurlijk nog naar de 99% gaan pushen :p

Ik zag gister dat er weer een nieuwe competitie is. Zijn er hier al extreme tijden gereden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:10
De competitie is dit keer een time trial van mirror Mushroom Gorge

Net een tijd van 2:01.249 gereden na aardig wat pogingen.

Hij kan volgens mij onder de 2 minuten gereden worden, maar mij lukt dat niet met karts

edit:

onder de 2 minuten is zeker mogelijk, de world champion heeft een tijd van 01:52.331 :/

[ Voor 18% gewijzigd door Slamdance op 16-06-2008 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
vulcan schreef op maandag 16 juni 2008 @ 10:51:
/me schopt topic

Maar ja, en dan? Weinig eer meer te behalen nu in online racen... ;(
Tja dat idee heb ik ook al een tijdje met iets meer dan 8000 punten. Had wel verwacht dat het aantal punten zou stijgen. Maar na langere tijd zelf niet geraced te hebben blijft het merendeel toch rond de 5000/6000 hangen ;(

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik ben gister avond bij Saturn in Groningen geweest om even te informeren naar de status daar.

Het schijnt dat ze sinds hun opening ca. 1 maand geleden ongeveer 250 bestellingen van Mario Kart hebben gekregen. Echter zijn er in die tijd maar 12 geleverd. Hij vertelde me dat Saturn een lading Mario Kart (500 stuks) uit Spanje heeft gekocht, en dat de levering daarvan naar verwachting begin volgende week zal plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
BlackMage schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:58:
Hij vertelde me dat Saturn een lading Mario Kart (500 stuks) uit Spanje heeft gekocht, en dat de levering daarvan naar verwachting begin volgende week zal plaatsvinden.
Hmmm , zou dat zomaar kunnen? ziet er ook niet echt proffesioneel uit als er in een nederlandse shop MK-WII ligt met spaanse hoesjes...

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:21
Wat ben ik blij dat ik toevallig op dixons.nl afgelopen donderdagavond mario kart Wii tegen kwam.

Baalde er zo erg van. Op de dag van de Launch kwam ik hem toevallig tegen in de FRS, maar toen was ik nog niet in het bezit van de Wii (lang getwijfeld en afgelopen woensdag uiteindelijk gekocht :))

Een dag erna Mario Kart! Wat een geluk en wat een tof spel. Alleen dat stuurtje, daar moet ik echt zo aan wennen. Voor online is het verdomd lastig spelen met het stuurtje vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het stuurtje is niet verplicht ;) Je kan ook een GameCube controller pakken, of met de Wiimote + nunchuck/classic controller spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
degroot schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:39:
[...]

Hmmm , zou dat zomaar kunnen? ziet er ook niet echt proffesioneel uit als er in een nederlandse shop MK-WII ligt met spaanse hoesjes...
Veel europese games hebben hoesjes met daarop tekst in meerdere talen. En het zou me eigenlijk niet eens boeien als het alleen spaans/duits zou zijn, het spel is zo slecht leverbaar dat heel veel die mening zullen delen. Mijn Wii-Play hoesje is ook alleen met duitse tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd. De game-discs zijn (in Europa) overal hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:49:
Mijn Wii-Play doosje is wel 100% duits. Of bedoel je de dvd zelf en niet het doosje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 21:21
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:47:
Het stuurtje is niet verplicht ;) Je kan ook een GameCube controller pakken, of met de Wiimote + nunchuck/classic controller spelen.
Klopt, maar ik wil het gewoon onder de knie krijgen;) Dat is toch een van de toffe dingen aan de Wii en Mario Kart Wii!

Mijn vriendin zweert inderdaad bij de Wiimote + nunchuck ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:49:
Dat klopt , alle PAL disc zijn hetzelfde , dat begrijp ik , speltaal word aangepast aan taal van je wii.
Alleen had ik het natuurlijk over de hoesjes

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Weer beperkt leverbaar/voorradig. Kreeg een half uur geleden bericht op mail en direct besteld:

https://www.eplaza.com/

[ Voor 4% gewijzigd door Paniohitus op 19-06-2008 18:04 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:24:
[...]

Mijn Wii-Play doosje is wel 100% duits. Of bedoel je de dvd zelf en niet het doosje?
Ik boedel idd de DVD ;)
koentjuh schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:47:
[...]

Klopt, maar ik wil het gewoon onder de knie krijgen;) Dat is toch een van de toffe dingen aan de Wii en Mario Kart Wii!

Mijn vriendin zweert inderdaad bij de Wiimote + nunchuck ;)
Ik vind de GameCube controller toch beter :p Mijn gebruik van het Wii Wheel staat op 0%. :p

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2008 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:14

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 22:50:
Ik vind de GameCube controller toch beter :p Mijn gebruik van het Wii Wheel staat op 0%. :p
Ik ook, toch heb ik geprobeerd met het Wii Wheel te spelen (erger nog, heb er zelfs een bijgekocht).. resultaat, na 1 minuut schelden en onbedoeld zig-zaggen 2 Wii Wheels in de kast ;)
Ben toch wel erg blij met mijn witte gc controllers.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O ik speel regelmatig met het Wii Wheel, maar het is nooit genoeg voor 1% van de totale tijd :p Ik vlieg tenminste niet continu uit de bocht.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2008 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Laatst online: 22:20

Rudedadude

Maybe we were born to run

Slamdance schreef op maandag 16 juni 2008 @ 22:14:
De competitie is dit keer een time trial van mirror Mushroom Gorge

Net een tijd van 2:01.249 gereden na aardig wat pogingen.

Hij kan volgens mij onder de 2 minuten gereden worden, maar mij lukt dat niet met karts

edit:

onder de 2 minuten is zeker mogelijk, de world champion heeft een tijd van 01:52.331 :/
Ik kom al geeneens in de buurt van de 2:00 met deze timetrial. Moet ik toch iets verkeerds doen als de snelste tijd 16 seconden sneller is :| Ik neem de linker padestoelenroute in het begin en de boost gebruik ik om de eerste bocht af te snijden, verder de snelste kart met een groot character...

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 21:10
wat ik deed om mijn tijd rond de 2 min te krijgen:
- de linker paddestoel route.
- weer de linker route over de paddestoelen.
- op de houten brug de boost gebruiken om zo net langs het hekje te schieten en op die paddestoel terecht te komen, zodat je de laatste bocht af kan snijden. (heeft mij de eerste keer even wat pogingen gekost om het hekje niet te raken.)

Dit zou je al dichter bij de 2 minuten grens moeten helpen, maar om daaronder te komen moet er haast nog een andere shortcut zijn.
Eigenlijk is het jammer dat je (zover ik weet ) niet door middel van een ghost ofzo kan zien hoe de world champion zijn tijd behaald heeft.(wel nadat de competitie afgelopen is natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

De afgelopen contest was niet helemaal mijn cup of tea, ik ben, ondanks bovenstaande tips, niet echt dichtbij de 2:00 gekomen, terwijl de winnaar uiteindelijk ergens in de 1:51 reed.

Maar goed, mijn wii knipperde weer blauw: nieuwe contest nieuwe kansen! Het kan allemaal ws. nog een stuk scherper, maar inmiddels zit ik op 0:45 bij het verzamelen van de muntjes in de mall :)

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:29

greatgonzo

schit-te-rend!

is ergens te vinden wat de beste combi's zijn (dus rijder+voertuig) qua snelheid, handelbaarheid etc. Want het maakt natuurlijk veel verschil of je donkey kong op de bowser bike hebt, of baby peach op de mach..

Ik zoek het vooral omdat ik benieuwd ben op welke baan je de beste combi kan nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:02

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

*zucht* Ik heb tot nu toe alleen maar een enkele keer Mario Kart gespeeld toen wat kennissen het spel meenamen.

Ik heb het in een aanbieding van de Wehkamp besteld op 13 april - met een levertijd van 4 weken. Inmiddels heb ik de status zien teruglopen van 4 weken naar 2 weken naar "binnenkort" en nu weer 2 weken - ik verdenk ze ervan nieuwe (duurdere) orders voorrang te geven... Heeft iemand toevallig na 13 april Mario Kart besteld bij de Wehkamp en het spel inmiddels wel al ontvangen??

Ik wil ook aan de slag! Vrouwlief valt me er ook zo mee lastig ;)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

greatgonzo schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:17:
is ergens te vinden wat de beste combi's zijn (dus rijder+voertuig) qua snelheid, handelbaarheid etc. Want het maakt natuurlijk veel verschil of je donkey kong op de bowser bike hebt, of baby peach op de mach..

Ik zoek het vooral omdat ik benieuwd ben op welke baan je de beste combi kan nemen..
Afgezien van shy guy beach, waar je het snelste rijd door permanent in het water te rijden en dus een voertuig dat dat goed kan wel handig is, is meestal funky kong met de bowser bike de snelste combo. Met die bike kom je gewoon erg scherp door de bochten en de topsnelheid is erg goed. Maar goed, dat is alleen het time-trial verhaal. Met tegenstanders hangt het er toch echt vanaf hoe vaak je bijvoorbeeld stil komt te staan, want dan wordt acceleratie opeens een belangrijk aandachtspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Twee Dee
Annuleren en bestellen op amazon.de
Collega had hem na 2 werkdagen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Zit er eigenlijk ook verschil tussen de characters binnen een bepaalde gewichtsklasse? Ik ging er altijd maar vanuit dat Mario, Yoshi en bijv. Peach het zelfde waren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnen 1 gewichtsklasse zijn de chars idd hetzelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Ik heb inmiddels dus begrepen dat dit niet zo is en dat er verschillen in snelheid en wendbaarheid zijn. Zeker die snelheid valt te testen door met een ghost te vergelijken, maar die moeite heb ik nog niet genomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is inderdaad niet zo. Er zitten minieme verschillen tussen de personages uit dezelfde klasse, al zal je hier normaal gesproken niet veel van merken, maar er is wel degelijk een verschil. Zo merk ik wel het verschil tussen Donkey Kong en Funkey Kong, omdat ik alleen maar met Funky Kong rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niox
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Niox

I'm sorry, who?

In Breda en omstreken was de game ook nergens te krijgen, en via Nederlandse webshops was het natuurlijk ook kansloos.
Zondagavond besteld bij amazon.de, en vanochtend binnen gekregen. 54 euro inclusief verzenden. Enige nadeel is dat er dan een duitse handleiding bijzit, maar de Engelstalige is gelukkig bij Nintendo te downloaden :).

De game bevalt erg goed, en het stuurtje is leuke toevoeging. Wel even wennen, zeker het door de bochten slippen.
De retro banen zien er, op bowsers castle na goed uit. Maar goed, het gaat mij bij Mario Kart vooral om de gameplay, en niet zozeer om de graphics.

Een goede verandering (ten opzichte van de N64 versie, laatste die ik gespeeld heb) vind ik dat je niet perse een race opnieuw moet doen als je niet bij de eerste zoveel eindigt. Dat maakt het een stukje moeilijker om de verschillende cups te winnen.
Minpuntje is dat, op het moment dat je voorligt, er soms wel erg veel voorwerpen op je af komen.

Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:49
Hmm, zo te lezen ga ik ook maar eens bestellen bij amazon.de. Half Rotterdam afgelopen (zover mn vriendin toeliet) maar niemand heeft m. En op verschillende webshops gekeken en daar staat dat ze vanaf 30.08 weer leverbaar zijn. Ja, dag :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Niox
Toys 'r us op de Lunet lijkt er elke vrijdag een paar binnen te krijgen. 's Ochtends even bellen en apart laten leggen. Is bij mij ook gelukt :) Maar via amazon.de lijkt je hem inderdaad gegarandeerd binnen een paar dagen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de heel enschede doorgefiets op zoek naar mario kart wii, was nergens te krijgen :( iemand nog tips?

Online kopen is namelijk voor mij geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Laatst online: 16:29

TAA

Liever IRC

Gisteren ook maar besteld bij amazon.de; komt woensdag binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
maar is het niet te gek voor woorden dat deze spel nergens te krijgen zijn.
bv: bij bol.com avnaf 30.08.2008 (ze zijn gek geworden).
had laatste bij makro gekocht maar zat alleen een stuur in de doos maar geen spel. dus terug gebracht. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roxsman schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:04:
Heb em nu sinds vorige week donderdag en moet zeggen dat ik er redelijk over te spreken ben maar wat ik gewoon niet kan begrijpen is dat het niet mogelijk is om gewoon met 1,2,3 of van mijn part 12 man tegen elkaar te battlen. Wat is dat met die teams?!?! Dat is echt te saai voor woorden.
Het blijft namelijk gewoon geweldig als je met een paar man thuis zit, via splitscreen 1 tegen 1 te battlen en dan zonder dat er 10 andere debielen rondscheuren.

Was al in de 7e hemel omdat Battle Course van de SNES erin zat (nostalgie ten top)..
Moeten ze toch Super Mario Kart uitbrengen op de Virtual Console :)

Team is leuk als optie, maar hou het wel als extra, en ga niet een succesformule eruit slopen.

FOEI NINTENDO!! :)
Het kan gelukkig wel!
Je kunt gewoon je 1 tegen 1 als je bij Rules de CPU op off zet. Kan zowel bij Battle als bij Race in 2 of meer player mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-09 10:07
Vraagje: hoe zie je bij welk circuit je een star rank hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dijkhuis schreef op maandag 07 juli 2008 @ 23:25:
Vraagje: hoe zie je bij welk circuit je een star rank hebt?
Star rank krijg je alleen per cup, je ziet ze als je een cup selecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-09 10:07
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:57:
[...]

Star rank krijg je alleen per cup, je ziet ze als je een cup selecteerd.
Thanks! Ik dacht dat ze op het overzicht van je driver license moest komen, maar daar staan dus alleen je medals. Ik kon al niet geloven dat je het zelf bij zou moeten houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 02:22
Heb hem gister als kadootje van me vriendin gekregen! bij de intertoys in Assen was hij weer.
Heb eigenlijk gister avond alleen ff 50cc gespeeld. Dat was redelijk easy!
Maar hij is gewoon grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dijkhuis schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:18:
[...]

Thanks! Ik dacht dat ze op het overzicht van je driver license moest komen, maar daar staan dus alleen je medals. Ik kon al niet geloven dat je het zelf bij zou moeten houden...
Mn license is al een tijdje helemaal goudkleurig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik speel nu een tijdje met de Classic Controller en moet zeggen dat ik dit veel beter vind werken als de Wiimote+Nunchuck. Met de combo heb ik regelmatig dat ik de nunchuck een beetje scheef houd en ik het pookje schuin naar onder/boven beweeg ipv links/rechts. Dit komt het sturen bij Mario Kart niet ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie dat ook, dat de cursor in menu's als je heb bijvoorbeeld op de tafel legt dat hij nog steeds verspringt(iets van 5cm heen en weer op het scherm)?
Zo nee hoe kan je hier iets aan doen?

Edit: was bedoeld voor nintendo wii ervaring topic :$

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:48
Nieuwe competitie in het Channel: In Twilight Princess, 5 rondjes rijden in VS mode. Wat is jullie record?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Ergens in de 51 seconden. Wat een frustratie! De leider rijdt er nog 5 seconden af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Laatst online: 22:35

-ET-

Phone Home

Gisteren ook eindelijk Mario Kart. Ze hadden bij ons bij de Intertoys mazzel gehad met de levering. Dus nu heb ik een vervroegd verjaardags kado. Eerste indruk. Rijd goed. Werking van het stuurtje is best goed uitgewerkt. Gisteren avond even gespeelt. en de eerste 2 goude medailles op 50cc binnen. Was ook niet al te moeilijk. Vanavond ook maar eens kijken online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

RetroTycoon schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:40:
Nieuwe competitie in het Channel: In Twilight Princess, 5 rondjes rijden in VS mode. Wat is jullie record?
52 seconden oid. Ik snap nog niet helemaal hoe je daar nog 8 seconden af kan krijgen (het wereldrecord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ET- schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 08:11:
Gisteren ook eindelijk Mario Kart. Ze hadden bij ons bij de Intertoys mazzel gehad met de levering. Dus nu heb ik een vervroegd verjaardags kado. Eerste indruk. Rijd goed. Werking van het stuurtje is best goed uitgewerkt. Gisteren avond even gespeelt. en de eerste 2 goude medailles op 50cc binnen. Was ook niet al te moeilijk. Vanavond ook maar eens kijken online.
50cc is inderdaad makkelijk, maar dat is ook de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Rudedadude schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 08:50:
[...]

52 seconden oid. Ik snap nog niet helemaal hoe je daar nog 8 seconden af kan krijgen (het wereldrecord)
Tja, maar als je kijkt naar hoe strak de time trials worden gereden... Daar kom ik toch niet aan. Zo zal het hierbij ook wel zijn, denk ik. Toch is het natuurlijk veel moeilijker en moet je ook wel geluk hebben, zo met die tegenstanders die voortdurend voorbijsterren.

Weet eigenlijk iemand hoe je de start boost kan doseren? Ik merk dat de time trial kampioenen veel sneller starten dan ik. Ik start natuurlijk ook wel met een boost, maar die van hun duurt langer en is sneller. Zelfde voertuig en bestuurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
remmelt schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:05:
[...]

Tja, maar als je kijkt naar hoe strak de time trials worden gereden... Daar kom ik toch niet aan. Zo zal het hierbij ook wel zijn, denk ik. Toch is het natuurlijk veel moeilijker en moet je ook wel geluk hebben, zo met die tegenstanders die voortdurend voorbijsterren.

Weet eigenlijk iemand hoe je de start boost kan doseren? Ik merk dat de time trial kampioenen veel sneller starten dan ik. Ik start natuurlijk ook wel met een boost, maar die van hun duurt langer en is sneller. Zelfde voertuig en bestuurder.
Het gaat om je timing.
Rocket Start
To kick off a race in style, hold accelerate right after the '2' finishes animating on-screen during the pre-race countdown, giving you an instant speed boost right off the grid. The better your timing, the greater the boost. However, failing to nail the timing perfectly will cause a stall, so be careful.
Bron: IGN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Toch weer mooi gemaakt he, vroeger was het gewoon boost of niet, nu kan je zelfs daarbij goed of slecht timen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 02:22
Rudedadude schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 08:50:
[...]

hmm dan doe ik echt wat fout.. waar rijden jullie de challange mee? bikes of kart?

Ik moet nog maar even oefenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
RetroTycoon schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:45:
[...]

Het gaat om je timing.

[...]

Bron: IGN
Met bike kan je dus nog sneller starten door direkt na de start al verder te gaan met een wheelie.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:51
Ik heb sinds gisteren ook eindelijk Mario Kart gehaald. Vervent speler van de eerdere delen.
Ik boost eigenlijk vanuit de helft van de 2 countdown.

Mijn vrouw vond het spel ook fantastisch en bleef iedere keer maar zeggen dat ze nog een potje wilde online. Dus dat zit wel goed. We hebben erg gelachen.
Ik heb een paar keer met het stuur gespeeld, maar mijn voorkeur is nog steeds de Wavebird.
Het is me overigens nog niet gelukt om die voor online te selecteren als je in je eentje speelt.
Ik ga mezelf en mijn vrouw zometeen even aan de lijst met friendcodes toevoegen en thuis anderen toevoegen.

Ik ben in iedergeval heel erg blij dat ik het spel gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De controller waarmee je het spel opstart (dus op a drukt) is in 1 speler altijd de controller waarmee je speelt. Dat geldt voor alle speelmethoden, inclusief online. Dus als je het spel start druk op je GC controller op A.

Ik spel zelf nooit online met wii wheel, nunchuck of classic controller ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2008 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Thanks, dat scheelt al een hoop.
Ga dat vanmiddag meteen uit proberen.
Zie net dat ik om te registreren bij die database mijn Wii code nodig heb. Nahja, dan komt het vanavond wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je tussen wiimote, wiimote+nunchuck en classic controller wilt switchen moet je gewoon de gewenste controller aansluiten en dan met A bevestigen. Onthoud wel dat dit tijdens een race niet mag ;)

Tussen Wii mote en gamecube controller switchen kan ook door de NGC controller er uit te halen en op de Wii mote op A te druken, andersom door de batterijen er uit te halen en op de NGC controller op a te drukken :p

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2008 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
haha, ok. Dat kost wel wat moeite om dat voor elkaar te krijgen.
Van Wavebird naar Wii-mote is niet zo moeilijk, maar andersom moet ik eerst dat condoom eraf halen (of uit het stuur wippen).

Thanks voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook gewoon terug naar het titelscherm gaan en dan op de Wavebird op a drukken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 12:58
haha dit is gaaf , zoveel enthousiaste spelers op tweakers had ik niet verwacht heb het sinds kort en wist niet eens dat hier een topic voor was :D

Tis echt lachen en met name natuurlijk tegen melkaar! Mn friendscode staat er binnenkort ook bij :D:D:D

Super!!!!

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Tito129 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 22:11:
[...]

hmm dan doe ik echt wat fout.. waar rijden jullie de challange mee? bikes of kart?

Ik moet nog maar even oefenen..
Ik heb inmiddels 51 seconden nogwat gereden met funky kong op de Bowser bike. Ik heb alleen een hekel aan rijden met de wii-wheel, dat doe ik dus nooit. Ik speel altijd met de Nunchuck voor de beste besturing bij het driften. Dat leidt ertoe dat ik online ergens rond de 8000 punten hang (en blijf hangen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!
Sinds vandaag heb ik eindelijk ook Mario Kart.
Helaas heb ik er nog niet mee kunnen spelen omdat ik nadat ik het verzoek kreeg om in het hoofdmenu de beeldinstellingen te veranderen naar 60 ipv 50 enkel nog een grijs scherm heb.
Het geluid doet het nog dus er is niets stuk.
Weet iemand wellicht hoe ik de instellingen weer terug kan zetten op 50 (aangezien ik dus geen beeld heb weet ik niet waar ik het moet zoeken???)

Alvast ontzettend bedankt en hopelijk kan ik binnenkort laten weten hoe Mario Kart ons hier thuis bevalt.

Groet,
Ron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de handleiding van je Wii daar staat het in. ;)
quote: handleiding
Als je op omlaag op de richtingsknop ingedrukt houdt en op de RESET-knop drukt op het Wii-systeem, start het systeem opnieuw op in de 50hz stand

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2008 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 00:16:
Lees de handleiding van je Wii daar staat het in. ;)

[...]
Hoi,
Ik ben weer helemaal blij _/-\o_
Tsja....Ik had wel de handleiding van het spel erbij gepakt maar niet die van de speler.
Voor vanmiddag weet ik in ieder geval wat ik ga doen..... Karten!!!!

Bedankt,
Ron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het grappige is, het staat ook in de MarioKart handleiding :p (Pagina 10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 00:13:
Help!!!
Sinds vandaag heb ik eindelijk ook Mario Kart.
Waar vandaan als ik vragen mag? Kan hem nog steeds niet vinden in de winkels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Bosmonster schreef op zondag 20 juli 2008 @ 23:17:
[...]

Waar vandaan als ik vragen mag? Kan hem nog steeds niet vinden in de winkels..
Ik meen te herinneren dat ik bij de Mediamarkt (breda) de hele bovenste plank van de Wii-spellenmuur vol met Mario Kart heb zien staan.
Ik denk dat het zoekwerk naar een Mario Kart exemplaar dan ook zeer afwisselend is per regio.
TAA schreef op maandag 21 juli 2008 @ 07:22:
Zaterdag bij de MM in Breda: geen kart, paper mario, pokemon etc. Aanvoer is gewoon slecht op dit moment.

Als een CC geen probleem is; gewoon bestellen bij amazon.de; vandaag besteld 2 dagen later in huis...
Dat is dan snel gegaan. Ik was bij de MM in Breda op maandag en toen hadden ze hem nog wel.

[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 21-07-2008 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Laatst online: 16:29

TAA

Liever IRC

Zaterdag bij de MM in Breda: geen kart, paper mario, pokemon etc. Aanvoer is gewoon slecht op dit moment.

Als een CC geen probleem is; gewoon bestellen bij amazon.de; vandaag besteld 2 dagen later in huis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb hem afgelopen donderdag (reservering) gehaald bij onze lokale gameswinkel. Een goede vriend van mij wilde Smash Bros hebben, dus die hadden we voor hem gereserveerd. Toen we daar zaterdag kwamen stond er toevallig een Mario Kart in het rek (niet afgehaald), dus hij had toen ook een Mario Kart.
Er is echt ontzettend slecht aan te komen. Denk dat het geluk is.

Ik ga hopelijk vanmiddag eens mensen toevoegen uit de grote lijst. Ikzelf sta er nu ook in. Ik laat de personen er een maand in staan, en dan gooi ik de niet geactiveerden er weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Zo, van het weekend zowel de 50cc als de 100cc met minimaal iedere race 1 ster uitgespeelt. Ik moet zeggen dat het mij toch wel redelijk makkelijk afging. Waar je alleen vervelend van wordt is dat je in de laatste ronde als je redelijk ver voorrijd eerst en roodschild naar je toe krijgt om vervolgens een spikeschild naar je te krijgen. Rode schilden kan je nog wel stoppen maar de spike schilden ben je altijd de sjaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik vind het jammer dat je vanaf Super Mario Kart eigenlijk een groot deel van de items ervoor zorgen dat je de lucht in knalt. Daarnaast gebeurt het vaak dat je een blauw schild up yours krijgt wat wel erg iritant is.

Klopt het trouwens dat ik eens iemand een rode heb zien terug ketsen? Ik zag die van mij niet een banaan raken ofzo, dus dat kan het niet zijn. Ik moet zeggen dat ik volgens mij met een boost slip ook eens iets heb afgeketst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-06 09:17

Xoverride

sabai sabai

Ik heb bij gebrek aan Wii wheels twee racestuurtjes van SpeedLink gekocht. Maar ik vraag me af of deze hetzelfde zijn als de Wii Wheels. In de OP zie ik namelijk staan dat als je online gaat spelen je dan een stuurtje in het beeld krijgt.

Ik heb nog niet online kunnen spelen, maar ik vraag me af hoe dat dan werkt. Hoe weet de Wii dat je een stuurtje gebruikt? En werkt dit dan ook met mijn racestuurtje?

Wat ik wel irritant vind is dat ik nu eerst met de wiimote van alles op het scherm moet aanwijzen om te kunnen starten met het spel en dan vervolgens snel die Wiimote in mijn stuurtje moet klikken. Kan dan niet anders?

verder, hulde spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Je kan toch met de vierpunts toets naar de betreffende menu opties gaan als je WiiMote in het stuurtje zit. Dat doe ik tenminste. Volgens mij wordt er gekeken of je nunchuck aangesloten is. Zo niet dan gaat de game ervanuit dat je met stuutje speelt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
De Wii weet dat je met een "stuurtje" speelt wanneer je de Wii-mote gebruikt zonder Nun-chuck. Dus of je em nou los in je handen hebt of niet, dat maakt niet uit.
Zit er bij jouw stuurtje dan niet zo'n gat voor het infra-rood? Dit zit er bij de originele namelijk wel, die hoef je er dus niet uit te halen. Beetje wazig aanwijzen, maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Laatst online: 23:17
Xoverride schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:46:
Ik heb bij gebrek aan Wii wheels twee racestuurtjes van SpeedLink gekocht. Maar ik vraag me af of deze hetzelfde zijn als de Wii Wheels. In de OP zie ik namelijk staan dat als je online gaat spelen je dan een stuurtje in het beeld krijgt.

Ik heb nog niet online kunnen spelen, maar ik vraag me af hoe dat dan werkt. Hoe weet de Wii dat je een stuurtje gebruikt? En werkt dit dan ook met mijn racestuurtje?

Wat ik wel irritant vind is dat ik nu eerst met de wiimote van alles op het scherm moet aanwijzen om te kunnen starten met het spel en dan vervolgens snel die Wiimote in mijn stuurtje moet klikken. Kan dan niet anders?

verder, hulde spel!
Stuurtje zijn in Amsterdam en omgeving gewoon verkrijgbaar.

Probleem met je wiimote is opgelost als je de orginele stuur gebruik. Die moet je al hebben als je in de winkel hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-09 19:51
Arunia schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:29:
Ik vind het jammer dat je vanaf Super Mario Kart eigenlijk een groot deel van de items ervoor zorgen dat je de lucht in knalt. Daarnaast gebeurt het vaak dat je een blauw schild up yours krijgt wat wel erg iritant is.

Klopt het trouwens dat ik eens iemand een rode heb zien terug ketsen? Ik zag die van mij niet een banaan raken ofzo, dus dat kan het niet zijn. Ik moet zeggen dat ik volgens mij met een boost slip ook eens iets heb afgeketst.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Kan je trouwens nog steeds groene en rode schildjes achter je rug houden zoals in vorige versies?

Ik heb mijn mariokart vorige week gekocht bij toys'r'us in Groningen. Ik kwam woensdagochtend en toen hadden ze net nieuwe binnen (aan de balie gevraagd). Nog bijna niet gespeeld helaas door tijdgebrek.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pierz schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:27:
[...]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Kan je trouwens nog steeds groene en rode schildjes achter je rug houden zoals in vorige versies?
Ja dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-06 09:17

Xoverride

sabai sabai

Ik ben nog van de SNES generatie wat Mario Kart betreft. Ik merk dat er een behoorlijke compensatie factor in het spel is ingebakken. Daarmee bedoel ik dan vooral de items die je krijgt als je voor danwel achteraan rijdt.

Opzich wat voor te zeggen. Hoewel het soms wel irritant is dat je de klok erop gelijk kunt zetten dat als je op de eerste plaats rijdt je vanzelf een paar attributen naar je hoofd kunt verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Dat was in de SNES versie ook hoor! Wel wat minder duidelijk dan tegenwoordig, maar het zat er zeker in. Kijk: Wikipedia: Game artificial intelligence

"Cheating" dus. Het komt erop neer dat je met veel mensen leuk kan samenspelen, zonder dat ze allemaal even goed moeten zijn. De beste zal altijd alsnog wel winnen, maar met minder overtuigende cijfers.

Maar goed, vertel dat maar eens aan jezelf als je vlak voor de finish een blauw schild en daarna een rood schild op je knar krijgt en je alsnog vijfde wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja als dat niet zou gebeuren, zou het spel te snel veels te makkelijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

En daarom merk ik dat ik online toch graag de wat langere banen speel: op korte banen (luigi circuit, peach beach, joshi falls) voelt het spel soms aan als een roulette. Alhoewel er ook dan weer betere spelers zijn dan ik die ook op deze banen (bijna) altijd winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik heb hem ook sinds gisteren :)
Van marktplaats opgepikt hier in goirle, gelukkig dat ik m nog kon halen.
Gisteren tot die in de nacht gespeeld en nu toen ik thuiskwam van werk weer meteen begonnen, echt een topspel, zowel tegen elkaar/met elkaar als online vind ik het écht goed :)

Kan online alleen nog niet zo heel goed meekomen, maar dat komt vast wel :)
Straks eens even mn friendcode toevoegen

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ach, dat AI cheaten zit er zeker al in sinds de eerste Mario Kart.
Bij Super Mario Kart kon je al precies achterhalen wie je buttmate was als je een bepaald character koos. Bijvoorbeeld Peach als je voor Koopa Troopa koos.

Waar ik bij Mario Kart 64 heel erg om heb moeten lachen is toen bij die gigantische schans (dat je richting het kasteel vliegt) Peach voor me reed (mijn broer was eerste op dat moment) en zij ineens in de lucht uit het niets begon te accelereren om maar bij hem in de buurt te komen. Hoe bedoel je cheaten. :P

Ik ga hopelijk dit weekend iedereen uit de lijst (voor zover mogelijk) toevoegen aan de friendslist. Ik heb op dit moment alleen Sander toegevoegd.
Maar, wat ik eigenlijk wilde vragen, moet je Wii op 24 connect blijven staan om mensen toegevoegd te krijgen? Want van andere mensen heb ik ook nog geen acceptatie bericht namelijk. Kan ook zijn dat ze me nog niet hebben toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 17:29

greatgonzo

schit-te-rend!

tja, tis natuurlijk ook een vorm van het verlengen van de speeltijd, zo lukt het mij steeds maar niet goud te halen in de 150 cc special cup. Iemand die me kan vertellen wat voor die banen de beste combi is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Ik heb geloof ik alles gehaald met de mach bike (large) / bowser bike (medium). Maar die twee gebruik ik per definitie, met andere karts / bikes kan ik niet meer overweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik meestal de machbike (medium) of een van de medium karts (wisselt nogal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 20:35:
tja, tis natuurlijk ook een vorm van het verlengen van de speeltijd, zo lukt het mij steeds maar niet goud te halen in de 150 cc special cup. Iemand die me kan vertellen wat voor die banen de beste combi is?
De bowser bike, met Donkey of Funkey Kong. Als je die eenmaal beheerst, en min of meer met wheelies en powerdrifts de baan doorgaat, dan rij je de concurrentie verschrikkelijk snel op achterstand. Overal een ster halen moet dan geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
even een vraagje:

Ik heb mario kart wii sinds vandaag.

Maar kan je ook battle doen met baloons zonder teams? Nu zit je wel met erg veel spelers in een arena. Ik vond juist met 3 vrienden tegelijk spelen (niet meer) altijd erg leuk! niet in het wilde weg schieten maar echt achter elkaar aan. Is deze optie er? of kan je spelers in teams uitzetten? ik heb het nog niet gevonden.

Alvast bedankt.

(Verder erg leuk spel!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
arieman007 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:44:
even een vraagje:

Ik heb mario kart wii sinds vandaag.

Maar kan je ook battle doen met baloons zonder teams? Nu zit je wel met erg veel spelers in een arena. Ik vond juist met 3 vrienden tegelijk spelen (niet meer) altijd erg leuk! niet in het wilde weg schieten maar echt achter elkaar aan. Is deze optie er? of kan je spelers in teams uitzetten? ik heb het nog niet gevonden.

Alvast bedankt.

(Verder erg leuk spel!)
Nee kan niet. Ze hebben balloon battel verknoeit hierdoor in mijn ogen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
Kaasje123 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 16:06:
[...]

Nee kan niet. Ze hebben balloon battel verknoeit hierdoor in mijn ogen. ;(
idd!
Dit vond ik juist altijd het leukste van het hele spel. Jammer dat die optie er niet is om gewoon simpel 1 tegen 1 te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corvo
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 21:08
Als ik een mede-tweaker mag geloven, dan kan dat wel... ---->
(trouwens, zelf niet geprobeerd)
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:29:
[...]

Het kan gelukkig wel!
Je kunt gewoon je 1 tegen 1 als je bij Rules de CPU op off zet. Kan zowel bij Battle als bij Race in 2 of meer player mode.
Dus, wat is waar? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CPU spelers kan je wel uitzetten, teams niet.
(dus als je met 3 man speelt, heb je 1 team van 2 en 1 team van 1)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2008 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corvo
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 21:08
Helemaal helder, bedankt! :)

Dus nostalgie is alleen te beleven via 1-vs-1... wat dan toch weer net iets te saai is. Jammerrrrrr.
Misschien het ideale moment voor Nintendo om een eerste game-patch/update uit te brengen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Corvo schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 16:38:
Helemaal helder, bedankt! :)

Dus nostalgie is alleen te beleven via 1-vs-1... wat dan toch weer net iets te saai is. Jammerrrrrr.
Misschien het ideale moment voor Nintendo om een eerste game-patch/update uit te brengen :+
Idd! Een van de dingen van MK64 die ik erg leuk (en verslavend) vind, is de balloon battle. Maar bij MKW vind ik 'm toch niet helemaal lekker uitgewerkt om de een of andere reden en dat is jammer :/ 't Is op zich namelijk een heel leuke optie :P

edit: typos

[ Voor 5% gewijzigd door RetroTycoon op 03-08-2008 09:24 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Let op:
Als je je friendcode wil doorgeven kun je in de TS lezen hoe. Lijsten met wie je allemaal toegevoegd hebt hoeven we ook niet te zien.