Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:14

DukeBox

loves wheat smoothies

Nah, je hebt ook wel gelijk hoor.. ik pak er ook wel vaak een naslag bij (christal chronicles, zelda's)maar ik zou dat niet snel bij mario kart o.i.d. doen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Ikzelf zou het niet bij een spel als Mario Kart gebruiken.
Alles staat ook op internet. Het is of even naar de PC toelopen en het opzoeken, of gewoon blijven wiien met een boek naast je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-04 17:47

GeBas

--

misschien een gekke vraag, maar ben op zoek naar het mario kart logo als EPS file om tshirts te laten drukken

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
GeBas schreef op zondag 11 mei 2008 @ 17:24:
misschien een gekke vraag, maar ben op zoek naar het mario kart logo als EPS file om tshirts te laten drukken
Maak zelf een scan van het boekje/doosje etc in PS en je hebt je Highres EPS image... ;)

Let er alleen wel even op dat je wel in problemen kan komen door het gebruik van images, want die beschermd Nintendo erg goed

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Valt wel mee hoor, je hebt natuurlijk gewoon het recht om een eigen t-shirtje te maken met een opdruk naar wens. Zolang je de boel niet verkoopt of het anderszins de spuigaten uitloopt, valt dat onder fair use.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na ff zoeken: Afbeeldingslocatie: http://img.hexus.net/v2/gaming/screenshots_wii/mk/mk_logo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Dat zal denk ik goed op een t-shirt passen :)

Het is ook nice om een char achterop te zetten, bij die voorkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar mag dat zomaar? Ik heb ook wel eens een shirt of trui voor mezelf willen laten drukken met een logo of karakters uit een spel of iets dergelijks. Voor eigen gebruik is dat dus geen probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niets van de inhoud van deze website, inclusief artikelen, beeldmateriaal, schermafbeeldingen, graphics, logo's, downloads en andere bestanden, mag gebruikt worden voor een andere website, publicatie, openbaarmaking of in verband met welk product of welke service dan ook, anders dan die van Nintendo, op een manier die de klant zou kunnen verwarren, Nintendo in diskrediet zou kunnen brengen, met commercieel exploiterend doel of welk ander commercieel doel dan ook, of op een manier die op welke andere wijze dan ook inbreuk maakt op de intellectuele eigendomsrechten van Nintendo.
Van de website. Ik denk dus dat het niet erg is.. Maar als je het echt wilt weten kan je altijd contact met de helpdesk opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Denk dat je wel zeker inbreuk maakt op de intellectuele eigendomsrechten hoor ;) Maar denk echt niet dat je rond loopt een ze zien het dat je een rechtzaak op je dak krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Echt, waarom willen zoveel mensen toch Rainbow Road rijden? Dr zou een optie moeten zijn om een baan uit te sluiten, in plaats van er op te stemmen.... *sigh*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DizzyWeb schreef op maandag 12 mei 2008 @ 23:59:
Echt, waarom willen zoveel mensen toch Rainbow Road rijden? Dr zou een optie moeten zijn om een baan uit te sluiten, in plaats van er op te stemmen.... *sigh*
Omdat je dan meer beoordeeld wordt op je rijvaardigheid! Luigi Circuit is een roulette! Een blauw schild voor het einde en je bent laatste etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Als we zo gaan beginnnen: dan wil ik een optie om luigi circuit, moo moo meadows, mushroom gorge, shy guy beach en alle andere kleine levels te disablen.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Zo'n soort optie zal er helaas denk ik nooit komen..
Ieder z'n eigen banen die hij leuk vindt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 07:36:
[...]

Als we zo gaan beginnnen: dan wil ik een optie om luigi circuit, moo moo meadows, mushroom gorge, shy guy beach en alle andere kleine levels te disablen.
Nou alleen SNES Ghost valley 2 en GBA Bowser's Castle. :D Of eigenlijk alle behalve Rainbow Road :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vulcan
  • Laatst online: 10-09 19:29
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 21:07:
[...]

oke heb ik al een aantal keren geprobeert en er staan ook filmpjes op youtube dat het mogelijk is maar dat waren filmpjes van voorgaande MK versies voor de n64 en zo.
aan de explosie van een blauw schild val voor zo ver ik het weet niet te ontsnappen.
het is al bijna onmogelijk door als je eerste ligt een padestoel op te pakken dus ik sluit het gewoon uit dat je blauwe schildjes kan ontwijken O-)
Ik dacht ook dat het niet zou lukken maar het is, per toeval, gelukt!!

Ik was aan het racen en kreeg een blauw-schild waarschuwing. Voor me op de baan lag een paddestoel die iemand anders was verloren en ik reed over die paddestoel met het idee dat ik in ieder geval een stukje verder op de baan werd afgeknald door die blauwe.

Ik schoot vooruit door de paddestoel en ontweek zo het blauwe schild. Vraag me niet om het nog een keer te doen want het was puur toevallig. Maar het kan dus wel!

Je kan het laten, je kan het doen of je kan het laten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat dit de enige baan is, waarbij je puur op je stuurkunsten wordt beoordeeld. Luigi Circuit is geen lol aan, want zelfs met 1 rood schild is je complete voorsprong al weer weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:20:
[...]

Nou alleen SNES Ghost valley 2 en GBA Bowser's Castle. :D Of eigenlijk alle behalve Rainbow Road :+
gba bowsers castle 3 RULED! 1 van beste levels, en makkelijkst om rode schilden te ontwijken door je motor om de bochten te vouwen :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om te zien hoeveelste je bent geworden in de competitie.
Ik kan nu alleen maar de top 10 zien. (deze is niet te downloaden om te zien hoe ze gereden hebben)
Ik zie mijn eigen poppetje wel staan met achter mij een heleboel andere poppetjes, maar dat zegt me helemaal niets of ik dit wel of niet goed gedaan heb. Ik heb 1.39.458 gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Ik zou het ook graag willen weten. Is er geen site ofzo waar iedereen bijstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leslinho
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-07-2024
Iemand enig idee waar ik op dit moment mario kart nog kan kopen? Alles is overal zo goed als uitverkocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Duitsland..

En zoek bij de kleine winkels in Nederland, niet de grote ketens.. daar gaat de massa heen. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan_nl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 01:20
GeBas schreef op zondag 11 mei 2008 @ 17:24:
Check even http://www.brandsoftheworld.com
Staat vol met eps files van Nintendo

AMD Athlon 64 3500+ Venice | DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D | 2x Corsair CMX512R-3200C2 | Sapphire X800 GT 256MB DDR3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54
Leviathan_nl schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:23:
[...]

Check even http://www.brandsoftheworld.com
Staat vol met eps files van Nintendo
Mario Kart Wii logo staat daar niet bij ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kl0mpie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-03-2012
leslinho schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:36:
Iemand enig idee waar ik op dit moment mario kart nog kan kopen? Alles is overal zo goed als uitverkocht..
Uit het Nintendo Wii en Gamecube ervaringen topic deel 99:
rscheper schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:54:
Ben benieuwd hoe groot de voorraad bij Saturn is, en hoeveel je er voor moet neerleggen..

Edit
Actie bij Saturn: 15 - 18 mei, Mario Kart Wii met stuur voor 29euro, Wii Play ook voor 29euro.

Lijkt me niet verkeerd.
Voor de duidelijkheid: dit is alleen bij de nieuwe Saturn in Groningen.

[ Voor 5% gewijzigd door kl0mpie op 14-05-2008 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik kies ook vaak rainbow road. Die win ik dan ook vaak met een grote voorsprong. Het is bij bijna alle versies van mario kart al een van mijn favoriete tracks geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vulcan schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:24:
[...]

Ik dacht ook dat het niet zou lukken maar het is, per toeval, gelukt!!

Ik was aan het racen en kreeg een blauw-schild waarschuwing. Voor me op de baan lag een paddestoel die iemand anders was verloren en ik reed over die paddestoel met het idee dat ik in ieder geval een stukje verder op de baan werd afgeknald door die blauwe.

Ik schoot vooruit door de paddestoel en ontweek zo het blauwe schild. Vraag me niet om het nog een keer te doen want het was puur toevallig. Maar het kan dus wel!
oke dan heb je inderdaad geluk gehad dat is mij nog niet gelukt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
M a r c o schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:26:
[...]

Ik kies ook vaak rainbow road. Die win ik dan ook vaak met een grote voorsprong. Het is bij bijna alle versies van mario kart al een van mijn favoriete tracks geweest.
Nou vind deze niet echt op 1 van de retro rainbow roads lijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik vind deze RR iig leuker dan de twee op de N64 en Gamecube. Dat waren echt verschrikkingen waar je tot in den treure mee bezig was, zonder ook maar enige vorm van spanning. De SNES versie echter blijft geniaal met die Thwomps die op de baan vallen en scherpe bochten. De Wii versie is een goede tweede wat mij betreft en lijkt gelukkig meer op de SNES versie dan de N64/GC versies. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Captain N op 14-05-2008 16:15 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Inderdaad. Het is een baan waar je echt wat skill voor nodig hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mijn favo baan is Bowsers Castle N64 :D. Leuke baan!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Killerbees schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:15:
Inderdaad. Het is een baan waar je echt wat skill voor nodig hebt :)
Ja maar persoonlijk vind ik het nou niet echt spannend als nr 1 20 sec voor zit, nr2 ongeveer 10 etc etc ;) Das net weer te veel van het goede. is de spanning beetje weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Moet je beter leren rijden. :> :+

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Rainbow Road is niet moeilijk. Je moet alleen goed weten hoe de kart die je gebruikt door de bochten glijdt. Je kunt inschatten wanneer je de bocht in moet gaan om m goed te rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RR is beter te doen met een motor, omdat je een eventuele fout goed kunt opvangen, door de hoge wendbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
:* zei ik dan dat ik laatste was ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rainbow Road is een van de leukste banen die er bij zit, juist omdat het een beetje skill vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:54
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 20:57:
RR is beter te doen met een motor, omdat je een eventuele fout goed kunt opvangen, door de hoge wendbaarheid.
Maar juist door die hoge wendbaarheid kan je ook weer erg de fout IN gaan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 00:20:
[...]

Maar juist door die hoge wendbaarheid kan je ook weer erg de fout IN gaan.
Klopt, maar dan is het te wijten aan je (gebrek aan) skills, en minder aan het feit dat de bocht niet meer te nemen was, door de logheid van de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Misschien is dat al vaker ter spraken gekomen, maar het zou wel fijn zijn als er een optie was dat je online kon racen ZONDER power-ups. Dus gewoon een hele lege baan, waarbij het alleen om skills gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Dat kan, time trials en bij coop kun je ze ook uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Maar niet online....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een hele late tvp :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 05:43

Tarin

Just plain weird.

Hm, ik ben druk bezig voor elke cup een star-rating te halen, en bij de laatste retro-cup op 150CC zat ik een paar keer flink te balen, maar uiteindelijk heb ik daar met 53 punten (werd in Peach Garden vlak voor het einde vrij hard geraakt en werd 4e) toch een 1-star rating gekregen, je hoeft er dus niet per se 4 keer eerste voor te worden.
Nou de mirror-cups nog, daarnet alweer leuk frustrerend: ik werd in het laatste rondje van Mushroom Gorge door een blauw schild geraakt, op het moment dat ik tussen twee van die paddestoelen in die grot vloog. Hoppa, van ruim eerste in een keer 9e :P.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Ja dat zag ik ook al, dat je niet eerste moet worden. Als je maar goed genoeg rijdt, komt die ster vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Voor 2/3 ster rating moet je volgens mij wel 60 punten halen, en gewoon heel goed racen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om een ster te krijgen moet je:

1. Goud halen.
2. Met genoeg punten boven nummer 2 staan.
3. Niet te veel bananen raken.
4. Een stuk sneller zijn dan nummer 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Erik070 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:46:
Ben het helemaal eens met Monnick. Ben zelf een gamecube controller fan (heb 4 wavebirds) maar ben sinds gister toch de combinatie Wiimote en nunchuck gaan gebruiken. Kan je tenminste stunts maken en wheelie's, wat uiteindelijk weer betere tijden opleverde.
Met de GC-controller kun je wel degelijk wheelies en stunts maken. Gewoon de omhoogknop van het kruisvormige knopje indrukken. Overigens speel ik alleen met Wavebird.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Daar heb je Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/bookmark-todo.gif voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:14:

1. Goud halen.
En dat onder twee posts waarin we net beweren dat dat niet zo is. Ik heb ergens een ster zonder 4x goud gehaald te hebben. Die kan dus van je lijstje af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remmelt schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:48:
[...]

En dat onder twee posts waarin we net beweren dat dat niet zo is. Ik heb ergens een ster zonder 4x goud gehaald te hebben. Die kan dus van je lijstje af.
Je begrijpt me verkeerd, ik zei dat je goud moest halen niet dat je 4x 1e moest finishen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotharan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-09 11:59
Mario Kart Competition II

Vanaf vandaag tot 25-5

Doel: Zo snel mogelijk onder 10 poorten doorrijden
Track: Battle Course 3 uit Mario Kart Super Circuit.
Tegenstanders: Geen
Hulpmiddelen: Vraagtekens met steeds één paddestoel
Besturing: Alleen te spelen m.b.v. Wii Wheel

[ Voor 30% gewijzigd door Gotharan op 15-05-2008 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gotharan schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:24:

Vanaf vandaag tot 25-5

Track: Nieuwe, relatief kleine baan in de vorm van een vierkant met daarbinnen obstakels.
Hmm leuk dat ze besturing alleen wii wheel doen vind het beetje jammer dat je nl. voordeel kan halen door bijv. met wiimote+nunchuk te spelen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Leuke uitdaging :) Goed dat je alleen je wii wheel mag gebruiken. Dan heb je niet de hele tijd dezelfde die hoog eindigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:14:

1. Goud halen.
Ster halen was altijd zo min mogelijk (liefst geen) gebruik maken van special items...

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Michael Knight schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 03:48:
[...]

Ster halen was altijd zo min mogelijk (liefst geen) gebruik maken van special items...
Misschien op 100 en 150 cc wel , maar gisteren maar eens gestart om sterren te halen.
Begonnen met 50cc , en volgens mij best wel wat special items gebruikt en toch sterren gehaald, maar wel met de punten die hierboven genoemd worden

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mipviwawes
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01-2024

Vanaf vandaag tot 25-5

Werd vanochtend weer verrast door een blauwe gloed :D

Ben benieuwd naar de wedstrijd en de uitslagen! Heb een aantal vaste bezoekers van dit topic in mijn FL staan, maar het viel mij op hoe wienig mensen er daadwerkelijk mee hebben gedaan aan de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Bedoel je de oude competitie? Hoeveel mensen deden er aan mee?

Weet iemand ergens of je kunt zien hoeveelste je bent geworden? En daarmee bedoel ik niet alleen de top 10, maar gewoon je eigen rank. Of kun je dit nergens zien?

[ Voor 57% gewijzigd door Beunhaas op 16-05-2008 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabo_0
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 14:53
Ik vol blijdschap naar Saturn groningen gefietst voor de actie voor mario kart wii met stuur (29,-) op 15 mei Flyer bleek het spel uitverkocht. Ik vandaag bellen naar Saturn bleek het 4 weken te duren voordat de volgende lading binnen was. Heeft nintendo alle voorraden er doorheen gejast en zijn ze nu opnieuw aan het produceren (branden, in doosjes slingeren en boekjes erbij). Of ben ik naar de verkeerde winkel gegaan :p. Btw ik kan niet wachten. Was al verslaafd aan double dash en mario kart 64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mipviwawes
  • Laatst online: 29-01-2024
Killerbees schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:11:
Bedoel je de oude competitie? Hoeveel mensen deden er aan mee?

Weet iemand ergens of je kunt zien hoeveelste je bent geworden? En daarmee bedoel ik niet alleen de top 10, maar gewoon je eigen rank. Of kun je dit nergens zien?
Ik bedoel de oude competitie. Maar een aantal van mijn vrienden deed mee.
De tijden die Worldwide neer werden gezet vond ik erg indrukwekkend.

Volgens mij kan je nergens zien wat je uiteindelijke positie is geworden. Tenzij je in de top 10 zit natuurlijk.

Met de huidige competitie kom ik niet verder dan 1.11.** :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Laatst online: 04-09 15:04
Sabo_0 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:04:
Ik vol blijdschap naar Saturn groningen gefietst voor de actie voor mario kart wii met stuur (29,-) op 15 mei Flyer bleek het spel uitverkocht. Ik vandaag bellen naar Saturn bleek het 4 weken te duren voordat de volgende lading binnen was. Heeft nintendo alle voorraden er doorheen gejast en zijn ze nu opnieuw aan het produceren (branden, in doosjes slingeren en boekjes erbij). Of ben ik naar de verkeerde winkel gegaan :p. Btw ik kan niet wachten. Was al verslaafd aan double dash en mario kart 64
Binnen circa 3 uur was de hele voorraad van saturn er al doorheen. Tussen 0:00 en 3:00 was de saturn waarschijnlijk de enige plek in heel nederland waar je dat spel uberhaubt kon krijgen.

Ik heb hem besteld bij de Saturn, maar als ik nog 4 week moet doen met mijn wii sports+play word ik helemaal gek denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepFreeze.NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-03 08:01
Ook ik heb gisteren Mario Kart binnen gekregen :D. Nu wil ik mij gaan registreren bij de Wii Consolecode Database alleen weet ik niet waar ik mijn consolecode kan vinden...Ik heb al gezocht in het menu, maar ik kan nergens die code vinden. Wie weet waar ik die code vandaan moet halen?

Antwoord gevonden: To find your code, go into your Wii Messages, select the address book, first page, this will then give you your Wii code and also this is where you enter other peoples codes

[ Voor 26% gewijzigd door DeepFreeze.NL op 18-05-2008 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Het staat volgens mij ergens bij opties..

Of anders moet je eens proberen om een Wii-mail naar iemand anders z'n wii te versturen, dan zie je je eigen code volgens mij ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeBas

GeBas

--

Vanaf vandaag tot 25-5

Snelste tijd: 1.14.xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeBas

GeBas

--

BlackMage schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:58:
[...]

Binnen circa 3 uur was de hele voorraad van saturn er al doorheen. Tussen 0:00 en 3:00 was de saturn waarschijnlijk de enige plek in heel nederland waar je dat spel uberhaubt kon krijgen.

Ik heb hem besteld bij de Saturn, maar als ik nog 4 week moet doen met mijn wii sports+play word ik helemaal gek denk ik :D
gewoon webshops als 12game en dimensionplus in de gaten houden, ik heb de mijne via eplaza, gereseveerd en na een weekje was ie er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Heb hem eindelijk binnen (gekregen van mn ouders). Moet toch eerlijk zeggen dat ik het erg erg jammer vind dat je niet meer met 2 spelers kan spelen op 1 kart, dat vonden wij (vrouwtje en ik) juist zo leuk om te doen. Ook de battle vind ik niet helemaal geweldig je ziet erg weinig in het veld eigenlijk zou de camera iets "hoger" moeten richten zodat je het goed ziet.
En uiteraard mis ik de bomb run, las eigenlijk overal alleen maar positieve berichten dus had er misschien ook wel teveel van verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Ja de bomb run was geweldig :D Vooral als je het met z'n vieren speelde.
Met z'n tweeën op een kart was inderdaad ook wel leuk, het zou leuk zijn geweest al je de optie had om of met twee, of met een persoon op een kart te spelen. Twee speelt toch weer iets anders dan een, maar met z'n tweeën op een kart is leuker dan ieder apart.
Ook mis ik de special items die je per persoon had. Het maakt het spel toch iets meer tactisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Special Char items en Twee chars per kart is geschrapt in de DS versie. En hoe wou je met zn tweeën op een motor zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Op karts dan alleen natuurlijk :P

Maar het zal er toch nooit komen, het zou alleen leuk zijn als er een optie was om met twee personen in een kart te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
Word een beetje stil hierzo :P

Moet wel even melden dat ik toch over stag ben gegaan.
Geloofde altijd heilig in het wii-wheel , maar vandaag met nunchuk geprobeerd, en bevalt toch eigenlijk wel.
Misschien zelfs wel meer dan met de wheel..... :+

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

degroot schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 19:42:
Moet wel even melden dat ik toch over stag ben gegaan.
Geloofde altijd heilig in het wii-wheel , maar vandaag met nunchuk geprobeerd, en bevalt toch eigenlijk wel.
Het is jammer dat niet iedereen alle controllers heeft, ben best benieuwd wat er uit een poll zou komen. Ik ben toch wel erg fan van de GC controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 20:37:
[...]

Het is jammer dat niet iedereen alle controllers heeft, ben best benieuwd wat er uit een poll zou komen. Ik ben toch wel erg fan van de GC controller.
Helemaal mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ja ik ben ook wel benieuwd daarna, ik zit te denken om een classic controller aan te schaffen voor SNES VC´s maar ik hoop dat het dingetje het ook een beetje doet in mario kart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-09 12:11

Ryudo

Daily dose~

Cartman! schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:21:
Voor de liefhebbers: de stuurtjes zijn weer leverbaar bij Dixons voor 10e :) heb er zelf 2 besteld net.

http://dixons.nl/De_onlin...Wii).7105961/default.aspx
Geldt nu ook voor Dimension Plus. klik
Die stuurtjes zijn echt lastig te vinden zeg. Ik had al ruim een maand een backorder bij Dynabyte staan maar die leverden ook maar niet uit. Dus dan maar zo.
Afgelopen middag even een stuurtje achteruit laten leggen, vandaag even ophalen en van het weekend met wat vrienden helemaal los gaan. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Ryudo op 23-05-2008 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Laatst online: 23:17
BlackMage schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 21:43:
Ja ik ben ook wel benieuwd daarna, ik zit te denken om een classic controller aan te schaffen voor SNES VC´s maar ik hoop dat het dingetje het ook een beetje doet in mario kart.
Heb de classic controller maar vind het niet echt prettig met MK.
Wheel is leuk als je met meerdere mensen thuis speelt.
Nunchuck + controller is wanneer je alleen speelt en goede tijden wilt rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
ChiMan schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 08:25:
[...]

Wheel is leuk als je met meerdere mensen thuis speelt.
Nunchuck + controller is wanneer je alleen speelt en goede tijden wilt rijden.
Wat werkt er precies niet goed aan de Classic? Kan je niet met voldoende precisie rijden? Knoppen niet op een goed bereikbare plaats? Mis je de motion sensor van de Wiimote (POW)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 11-09 13:55
Eindelijk mijn handen kunnen leggen op dit spel. Ik woon vlakbij een Toys 'r Us en een Mediamarkt, maar beiden leken dit spel nooit te kunnen leveren. Maar nu dan toch eindelijk.

Bij het spel heb ik ook een los stuurtje, de Wii Drive gekocht. Wie hebben nog meer dit stuurtje, die afwijkt van het orgineel, en hoe bevalt hij?
De Wii Drive heeft, in tegenstelling tot de meegeleverde Wii Wheel, geen trigger op de achterkant. Ik ben daarom bang dat het indrukken van de B-toets op een wat onnatuurlijke manier zal moeten.
Klopt dat, of maak ik me druk om niets? Ik kan het pas vanavond uitproberen als ik thuis ben.

[ Voor 10% gewijzigd door frickY op 23-05-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:16
Dat stuurtje lijkt verdacht veel op het Big Ben stuurtje wat wij hebben. Persoonlijk vinden we het fijner in de handen liggen dan het origineel. Het origineel heeft echter als voordeel de iets handigere knop aan de achterkant (wen je wel aan) en het gat voor het IR oog in het Wii menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 08:47:
[...]

Wat werkt er precies niet goed aan de Classic? Kan je niet met voldoende precisie rijden? Knoppen niet op een goed bereikbare plaats? Mis je de motion sensor van de Wiimote (POW)?
Je kan met de classic controller hetzelfde als wat je met alle andere controllers kan. Alleen heeft die het nadeel dat de analoge stick een beetje op een vreemde plek zit. Ik blijf zeggen dat de Cube controller het beste is voor Mariokart en (op SNES VC spellen na) alle Wii spellen die daarmee bestuurbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

frickY schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:09:
Eindelijk mijn handen kunnen leggen op dit spel. Ik woon vlakbij een Toys 'r Us en een Mediamarkt, maar beiden leken dit spel nooit te kunnen leveren. Maar nu dan toch eindelijk.
Vanavond ook maar weer eens langs de MM dan... lukt me ook niet om deze game te pakken te krijgen momenteel... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

ChiMan schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 08:25:
B.t.w. classic lijkt voor geen meter op de GC controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbol
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:19
Bosmonster schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 16:11:
[...]

Vanavond ook maar weer eens langs de MM dan... lukt me ook niet om deze game te pakken te krijgen momenteel... :(
Spel is in de winkels proberen te krijgen is echt hopeloos. Heb hem vorige week besteld via www.amazon.de , en binnen 3 dagen werd die geleverd. Als je echt niet kan wachten is dat misschien een goeie optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:12:
[...]

B.t.w. classic lijkt voor geen meter op de GC controller.
Slechts de knopjes staan een beetje anders en de analoge stick en d-pad zijn gewisseld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Laatst online: 23:17
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:56:
[...]

Je kan met de classic controller hetzelfde als wat je met alle andere controllers kan. Alleen heeft die het nadeel dat de analoge stick een beetje op een vreemde plek zit. Ik blijf zeggen dat de Cube controller het beste is voor Mariokart en (op SNES VC spellen na) alle Wii spellen die daarmee bestuurbaar zijn.
Yep, dat is ook mijn bevinding van de classic controller. Analoge stick op een vreemde plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom vind ik de NGC controller nog steeds de beste gewone controller (Wii mote is geen gewone controller ;)) Zelfs de PS3/PS2/PS1 controller is niets vergeleken met die van de Cube. De XBOX360 controller heeft potentie, maar de triggers zijn wat lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Superbol schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 18:44:
[...]

Spel is in de winkels proberen te krijgen is echt hopeloos. Heb hem vorige week besteld via www.amazon.de , en binnen 3 dagen werd die geleverd. Als je echt niet kan wachten is dat misschien een goeie optie :)
Daar werd ie met verzending bijna 56 euro.. Heb hem maar bij Dynabyte besteld. Daar kan ik hem ophalen in het filiaal om de hoek en krijg ik ook nog 10% korting met klantenkaart. Kwam die op 43 euro ofzo, aardig verschil. Ze krijgen als het goed is maandag weer binnen...

En gelukkig voldeed ik ook aan de eisen voor de bestelling :P

Afbeeldingslocatie: http://www.bosmonster.nl/files/ouderdan3.gif

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 24-05-2008 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Laatst online: 22:20

Rudedadude

Maybe we were born to run

Zo, me eventjes boos gemaakt en nu heb ik alles ge-unlocked. (had eerder nog niet de moeite genomen om de 150 en mirror cups te winnen) Nu heeft m'n mii eindelijk een overall aan en heb ik online een sterretje achter mijn naam. Twee sterren zullen er niet gaan komen, dat gaat me teveel frustratie opleveren :) Iemand online met 2 sterren heb ik ook nog maar zeer zelden gezien, overigens.

Het online spelen blijft toch wel erg leuk, maar korte banen blijven wel een roulette...

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Bosmonster schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 14:58:
[...]
En gelukkig voldeed ik ook aan de eisen voor de bestelling :P

[afbeelding]
Gelukkig gebruiken ze geen ‘Everyone’-codering zoals in de VS ;)

Het nieuwe toernooi zou nu on-line moeten zijn. Iemand al gespeeld?

Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/thumb_MKWiiTopMan2.jpg

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 21:10
Na jouw post gezien te hebben gelijk de competitie gestart :D

1e poging 4 minuten
na een aantal pogingen, 17.436 seconde :D lijkt me dat ik daar toch vrij hoog mee in de ranking moet komen :D

helaas kun je morgen pas de tijden van anderen zien.

[ Voor 12% gewijzigd door Slamdance op 01-06-2008 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Laatst online: 22:20

Rudedadude

Maybe we were born to run

En ik dacht lekker bezig te zijn met 46 seconden... ;(

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had er 38 seconden voor nodig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
Rudedadude schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 22:35:
Twee sterren zullen er niet gaan komen, dat gaat me teveel frustratie opleveren :)
Vandaag begonnen om bij alle cups op alle klasse sterren status te halen.
Zag vandaag bij een 100cc cup voor het eerst een 3 sterren rank :D , maar dat zal wel de enigste blijven denk ik ;)

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
Even een vraagje.
Waar is je rank allemaal op gebaseerd? Alleen op totale rondetijden?

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
Wat vinden jullie de fijnste kart/bike om mee te rijden?
Ik vind de Quacker echt de meest ideale bike om GP's en online mee te rijden.
Merk wel dat je daarmee wat snelheid mist , en je bent ook superlicht zodat andere je makkelijk van de baan beuken.
Ik ben wel benieuwd wat jullie het fijnst vinden rijden.

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Probeer ipv de quacker die ene met die bloem op de achterkant eens. Die rijdt nog fijner! Toch is het misschien handiger om te oefenen met de zware bikes, want beuken is beter dan gebeukt worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Het ligt er een beetje aan. Ik vind die snelste bike fijn voor time trials, maar die dolfijn is ook wel weer lekker voor online matchen. Als je dan belaagd wordt met schilden kun je iig weer snel verder rijden. Vooral op de kortere banen als Luigi's Circuit is dat wel een voordeel t.o.v. die snelle bike (waarvan ik even de naam kwijt ben).

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 11-09 13:55
Ik rijdt de laatste dagen voornamelijk met King Boo op de Bowser Bike.
Dat is één van de snellere bikes. Als je tijdens de start een mini-turbo pakt en vervolgens slip-streamed achter Mario/Yoshi/Princess (die meestal als eerste weg zijn) rijdt je zo op kop en zie je ze de rest van de race niet meer terug.
In GP that is.. online gaat dat helaas niet op :p

Nog een vraagje. Online staat er een stuurtje achter je naam, om aan te geven dat je met de wheel speelt. Laatst was deze bij mij opeens goudkleurig. Wat houdt dat in? Ik zie ook andere spelers mert een gouden stuur.
Uit de posts hier boven lijdt ik af dat een ster bij je naam betekend dat je alle cups hebt uitgereden?
ChrisM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:24:
Wit stuurtje = Rijdt met Wii Wheel
Goud stuurtje = Heeft groot aantal keer (450?) gewonnen met stuurtje van anderen
Sterretje = Heeft op alle cups in de 150cc klasse een ster als ranking behaald (of is het bij alle cups? Ik dacht gelezen te hebben alleen bij 150cc). 2 sterren of 3 sterren = 2 of 3 sterren op alle cups (in single player modus dus).
Ah, dank je wel :) Dat het niet in het boekje staat is tot daaraantoe, maar waarom staat hetn iet in de topicstart?

[ Voor 36% gewijzigd door frickY op 02-06-2008 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-08 10:59

-MM-

D'oh!!

Die sterren gaan over je alle GP's die je gereden hebt. Zie je dus iemand met twee sterren, dan heeft hij alle GP's gemiddeld met twee sterren uitgespeeld. Ik heb nu bijvoorbeeld bij alle 50,100 en 150cc races 1 tot 3 sterren. Mirror mode heb ik slechts eenmaal gespeeld en daar heb ik nog een lage ranking. Daardoor heb ik nu Rank A als gemiddelde en geen ster(ren).

Verder vind ik overigens ook de Bowserbike het beste in Time Trial mode. Online rij ik met de Bullet Bike vanwege de wendbaarheid en de acceleratie.

Ten slotte nog even de toevoeging dat ik bij de nieuwe competition 19,2 sec heb behaald. Ik dacht snel te zijn maar zie alleen al hierboven dat iemand 17sec heeft behaald. Dat wordt nog ff oefenen dus! (Ik lees net dat het WR rond de 14sec zit,...)

Ps. Gisteravond Wii Fit gekocht en mijn eerste indruk is zeer positief. Mochten mensen het spel nog zoeken, op schiphol is een electronica zaakje (rechts van de grote hal, bij arrivals 1&2) waar ze nog een aantal exemplaren hebben van Wii Fit!

[ Voor 16% gewijzigd door -MM- op 02-06-2008 13:16 ]

What's the point of living if you can't feel alive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 05:43

Tarin

Just plain weird.

Die sterren gaan niet over het gemiddelde, maar wat je minimaal voor alle cups hebt gehaald. Dus haal je overal 2 of 3 sterren, maar voor -bijvoorbeeld- de laatste mirror-cup slechts 1 ster, krijg je online 1 ster.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-08 10:59

-MM-

D'oh!!

Tarin schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:10:
Die sterren gaan niet over het gemiddelde, maar wat je minimaal voor alle cups hebt gehaald. Dus haal je overal 2 of 3 sterren, maar voor -bijvoorbeeld- de laatste mirror-cup slechts 1 ster, krijg je online 1 ster.
Dit werkte inderdaad zo bij Mariokart DS. Maar ik heb in mirrormode bij enkele GP's een lagere ranking staan dan A (terwijl dit dus wel mijn online ranking is), vandaar mijn conclusie.

What's the point of living if you can't feel alive?

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Let op:
Als je je friendcode wil doorgeven kun je in de TS lezen hoe. Lijsten met wie je allemaal toegevoegd hebt hoeven we ook niet te zien.