Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Alles staat ook op internet. Het is of even naar de PC toelopen en het opzoeken, of gewoon blijven wiien met een boek naast je
| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |
Maak zelf een scan van het boekje/doosje etc in PS en je hebt je Highres EPS image...GeBas schreef op zondag 11 mei 2008 @ 17:24:
misschien een gekke vraag, maar ben op zoek naar het mario kart logo als EPS file om tshirts te laten drukken
Let er alleen wel even op dat je wel in problemen kan komen door het gebruik van images, want die beschermd Nintendo erg goed
Mooooooeeeee......
Het is ook nice om een char achterop te zetten, bij die voorkant
Verwijderd
Verwijderd
Van de website. Ik denk dus dat het niet erg is.. Maar als je het echt wilt weten kan je altijd contact met de helpdesk opnemen.Niets van de inhoud van deze website, inclusief artikelen, beeldmateriaal, schermafbeeldingen, graphics, logo's, downloads en andere bestanden, mag gebruikt worden voor een andere website, publicatie, openbaarmaking of in verband met welk product of welke service dan ook, anders dan die van Nintendo, op een manier die de klant zou kunnen verwarren, Nintendo in diskrediet zou kunnen brengen, met commercieel exploiterend doel of welk ander commercieel doel dan ook, of op een manier die op welke andere wijze dan ook inbreuk maakt op de intellectuele eigendomsrechten van Nintendo.
Verwijderd
Omdat je dan meer beoordeeld wordt op je rijvaardigheid! Luigi Circuit is een roulette! Een blauw schild voor het einde en je bent laatste etc.DizzyWeb schreef op maandag 12 mei 2008 @ 23:59:
Echt, waarom willen zoveel mensen toch Rainbow Road rijden? Dr zou een optie moeten zijn om een baan uit te sluiten, in plaats van er op te stemmen.... *sigh*
Als we zo gaan beginnnen: dan wil ik een optie om luigi circuit, moo moo meadows, mushroom gorge, shy guy beach en alle andere kleine levels te disablen.DizzyWeb schreef op maandag 12 mei 2008 @ 23:59:
Echt, waarom willen zoveel mensen toch Rainbow Road rijden? Dr zou een optie moeten zijn om een baan uit te sluiten, in plaats van er op te stemmen.... *sigh*
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ieder z'n eigen banen die hij leuk vindt
Verwijderd
Nou alleen SNES Ghost valley 2 en GBA Bowser's Castle.ye-roon schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 07:36:
[...]
Als we zo gaan beginnnen: dan wil ik een optie om luigi circuit, moo moo meadows, mushroom gorge, shy guy beach en alle andere kleine levels te disablen.
Ik dacht ook dat het niet zou lukken maar het is, per toeval, gelukt!!Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 21:07:
[...]
oke heb ik al een aantal keren geprobeert en er staan ook filmpjes op youtube dat het mogelijk is maar dat waren filmpjes van voorgaande MK versies voor de n64 en zo.
aan de explosie van een blauw schild val voor zo ver ik het weet niet te ontsnappen.
het is al bijna onmogelijk door als je eerste ligt een padestoel op te pakken dus ik sluit het gewoon uit dat je blauwe schildjes kan ontwijken
Ik was aan het racen en kreeg een blauw-schild waarschuwing. Voor me op de baan lag een paddestoel die iemand anders was verloren en ik reed over die paddestoel met het idee dat ik in ieder geval een stukje verder op de baan werd afgeknald door die blauwe.
Ik schoot vooruit door de paddestoel en ontweek zo het blauwe schild. Vraag me niet om het nog een keer te doen want het was puur toevallig. Maar het kan dus wel!
Je kan het laten, je kan het doen of je kan het laten doen
Verwijderd
Omdat dit de enige baan is, waarbij je puur op je stuurkunsten wordt beoordeeld. Luigi Circuit is geen lol aan, want zelfs met 1 rood schild is je complete voorsprong al weer wegDizzyWeb schreef op maandag 12 mei 2008 @ 23:59:
gba bowsers castle 3 RULED! 1 van beste levels, en makkelijkst om rode schilden te ontwijken door je motor om de bochten te vouwenVerwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:20:
[...]
Nou alleen SNES Ghost valley 2 en GBA Bowser's Castle.Of eigenlijk alle behalve Rainbow Road
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
Ik kan nu alleen maar de top 10 zien. (deze is niet te downloaden om te zien hoe ze gereden hebben)
Ik zie mijn eigen poppetje wel staan met achter mij een heleboel andere poppetjes, maar dat zegt me helemaal niets of ik dit wel of niet goed gedaan heb. Ik heb 1.39.458 gereden.
En zoek bij de kleine winkels in Nederland, niet de grote ketens.. daar gaat de massa heen.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Check even http://www.brandsoftheworld.comGeBas schreef op zondag 11 mei 2008 @ 17:24:
misschien een gekke vraag, maar ben op zoek naar het mario kart logo als EPS file om tshirts te laten drukken
Staat vol met eps files van Nintendo
AMD Athlon 64 3500+ Venice | DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D | 2x Corsair CMX512R-3200C2 | Sapphire X800 GT 256MB DDR3
Mario Kart Wii logo staat daar niet bijLeviathan_nl schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:23:
[...]
Check even http://www.brandsoftheworld.com
Staat vol met eps files van Nintendo
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Uit het Nintendo Wii en Gamecube ervaringen topic deel 99:leslinho schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:36:
Iemand enig idee waar ik op dit moment mario kart nog kan kopen? Alles is overal zo goed als uitverkocht..
Voor de duidelijkheid: dit is alleen bij de nieuwe Saturn in Groningen.rscheper schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:54:
Ben benieuwd hoe groot de voorraad bij Saturn is, en hoeveel je er voor moet neerleggen..
Edit
Actie bij Saturn: 15 - 18 mei, Mario Kart Wii met stuur voor 29euro, Wii Play ook voor 29euro.
Lijkt me niet verkeerd.
[ Voor 5% gewijzigd door kl0mpie op 14-05-2008 14:43 ]
Ik kies ook vaak rainbow road. Die win ik dan ook vaak met een grote voorsprong. Het is bij bijna alle versies van mario kart al een van mijn favoriete tracks geweest.DizzyWeb schreef op maandag 12 mei 2008 @ 23:59:
Verwijderd
oke dan heb je inderdaad geluk gehad dat is mij nog niet geluktvulcan schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:24:
[...]
Ik dacht ook dat het niet zou lukken maar het is, per toeval, gelukt!!
Ik was aan het racen en kreeg een blauw-schild waarschuwing. Voor me op de baan lag een paddestoel die iemand anders was verloren en ik reed over die paddestoel met het idee dat ik in ieder geval een stukje verder op de baan werd afgeknald door die blauwe.
Ik schoot vooruit door de paddestoel en ontweek zo het blauwe schild. Vraag me niet om het nog een keer te doen want het was puur toevallig. Maar het kan dus wel!
Nou vind deze niet echt op 1 van de retro rainbow roads lijkenM a r c o schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:26:
[...]
Ik kies ook vaak rainbow road. Die win ik dan ook vaak met een grote voorsprong. Het is bij bijna alle versies van mario kart al een van mijn favoriete tracks geweest.
[ Voor 8% gewijzigd door Captain N op 14-05-2008 16:15 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ja maar persoonlijk vind ik het nou niet echt spannend als nr 1 20 sec voor zit, nr2 ongeveer 10 etc etcKillerbees schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:15:
Inderdaad. Het is een baan waar je echt wat skill voor nodig hebt
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Verwijderd
Maar juist door die hoge wendbaarheid kan je ook weer erg de fout IN gaan.Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 20:57:
RR is beter te doen met een motor, omdat je een eventuele fout goed kunt opvangen, door de hoge wendbaarheid.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Klopt, maar dan is het te wijten aan je (gebrek aan) skills, en minder aan het feit dat de bocht niet meer te nemen was, door de logheid van de auto.Rakkerzero schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 00:20:
[...]
Maar juist door die hoge wendbaarheid kan je ook weer erg de fout IN gaan.
Nou de mirror-cups nog, daarnet alweer leuk frustrerend: ik werd in het laatste rondje van Mushroom Gorge door een blauw schild geraakt, op het moment dat ik tussen twee van die paddestoelen in die grot vloog. Hoppa, van ruim eerste in een keer 9e
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verwijderd
1. Goud halen.
2. Met genoeg punten boven nummer 2 staan.
3. Niet te veel bananen raken.
4. Een stuk sneller zijn dan nummer 2.
Met de GC-controller kun je wel degelijk wheelies en stunts maken. Gewoon de omhoogknop van het kruisvormige knopje indrukken. Overigens speel ik alleen met Wavebird.Erik070 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:46:
Ben het helemaal eens met Monnick. Ben zelf een gamecube controller fan (heb 4 wavebirds) maar ben sinds gister toch de combinatie Wiimote en nunchuck gaan gebruiken. Kan je tenminste stunts maken en wheelie's, wat uiteindelijk weer betere tijden opleverde.
En dat onder twee posts waarin we net beweren dat dat niet zo is. Ik heb ergens een ster zonder 4x goud gehaald te hebben. Die kan dus van je lijstje af.Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:14:
Om een ster te krijgen moet je:
1. Goud halen.
Verwijderd
Je begrijpt me verkeerd, ik zei dat je goud moest halen niet dat je 4x 1e moest finishen.remmelt schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:48:
[...]
En dat onder twee posts waarin we net beweren dat dat niet zo is. Ik heb ergens een ster zonder 4x goud gehaald te hebben. Die kan dus van je lijstje af.
Vanaf vandaag tot 25-5
Doel: Zo snel mogelijk onder 10 poorten doorrijden
Track: Battle Course 3 uit Mario Kart Super Circuit.
Tegenstanders: Geen
Hulpmiddelen: Vraagtekens met steeds één paddestoel
Besturing: Alleen te spelen m.b.v. Wii Wheel
[ Voor 30% gewijzigd door Gotharan op 15-05-2008 22:33 ]
Hmm leuk dat ze besturing alleen wii wheel doen vind het beetje jammer dat je nl. voordeel kan halen door bijv. met wiimote+nunchuk te spelen.Gotharan schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:24:
Mario Kart Competition II
Vanaf vandaag tot 25-5
Track: Nieuwe, relatief kleine baan in de vorm van een vierkant met daarbinnen obstakels.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ster halen was altijd zo min mogelijk (liefst geen) gebruik maken van special items...Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:14:
Om een ster te krijgen moet je:
1. Goud halen.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Misschien op 100 en 150 cc wel , maar gisteren maar eens gestart om sterren te halen.Michael Knight schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 03:48:
[...]
Ster halen was altijd zo min mogelijk (liefst geen) gebruik maken van special items...
Begonnen met 50cc , en volgens mij best wel wat special items gebruikt en toch sterren gehaald, maar wel met de punten die hierboven genoemd worden
www.degroot-it.nl
Werd vanochtend weer verrast door een blauwe gloedGotharan schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:24:
Vanaf vandaag tot 25-5
Ben benieuwd naar de wedstrijd en de uitslagen! Heb een aantal vaste bezoekers van dit topic in mijn FL staan, maar het viel mij op hoe wienig mensen er daadwerkelijk mee hebben gedaan aan de wedstrijd.
Weet iemand ergens of je kunt zien hoeveelste je bent geworden? En daarmee bedoel ik niet alleen de top 10, maar gewoon je eigen rank. Of kun je dit nergens zien?
[ Voor 57% gewijzigd door Beunhaas op 16-05-2008 20:12 ]
Ik bedoel de oude competitie. Maar een aantal van mijn vrienden deed mee.Killerbees schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:11:
Bedoel je de oude competitie? Hoeveel mensen deden er aan mee?
Weet iemand ergens of je kunt zien hoeveelste je bent geworden? En daarmee bedoel ik niet alleen de top 10, maar gewoon je eigen rank. Of kun je dit nergens zien?
De tijden die Worldwide neer werden gezet vond ik erg indrukwekkend.
Volgens mij kan je nergens zien wat je uiteindelijke positie is geworden. Tenzij je in de top 10 zit natuurlijk.
Met de huidige competitie kom ik niet verder dan 1.11.**
Binnen circa 3 uur was de hele voorraad van saturn er al doorheen. Tussen 0:00 en 3:00 was de saturn waarschijnlijk de enige plek in heel nederland waar je dat spel uberhaubt kon krijgen.Sabo_0 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:04:
Ik vol blijdschap naar Saturn groningen gefietst voor de actie voor mario kart wii met stuur (29,-) op 15 mei Flyer bleek het spel uitverkocht. Ik vandaag bellen naar Saturn bleek het 4 weken te duren voordat de volgende lading binnen was. Heeft nintendo alle voorraden er doorheen gejast en zijn ze nu opnieuw aan het produceren (branden, in doosjes slingeren en boekjes erbij). Of ben ik naar de verkeerde winkel gegaan. Btw ik kan niet wachten. Was al verslaafd aan double dash en mario kart 64
Ik heb hem besteld bij de Saturn, maar als ik nog 4 week moet doen met mijn wii sports+play word ik helemaal gek denk ik
Antwoord gevonden: To find your code, go into your Wii Messages, select the address book, first page, this will then give you your Wii code and also this is where you enter other peoples codes
[ Voor 26% gewijzigd door DeepFreeze.NL op 18-05-2008 13:19 ]
Of anders moet je eens proberen om een Wii-mail naar iemand anders z'n wii te versturen, dan zie je je eigen code volgens mij ook
Snelste tijd: 1.14.xxxGotharan schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:24:
Vanaf vandaag tot 25-5
gewoon webshops als 12game en dimensionplus in de gaten houden, ik heb de mijne via eplaza, gereseveerd en na een weekje was ie er.BlackMage schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:58:
[...]
Binnen circa 3 uur was de hele voorraad van saturn er al doorheen. Tussen 0:00 en 3:00 was de saturn waarschijnlijk de enige plek in heel nederland waar je dat spel uberhaubt kon krijgen.
Ik heb hem besteld bij de Saturn, maar als ik nog 4 week moet doen met mijn wii sports+play word ik helemaal gek denk ik
En uiteraard mis ik de bomb run, las eigenlijk overal alleen maar positieve berichten dus had er misschien ook wel teveel van verwachten.
Met z'n tweeën op een kart was inderdaad ook wel leuk, het zou leuk zijn geweest al je de optie had om of met twee, of met een persoon op een kart te spelen. Twee speelt toch weer iets anders dan een, maar met z'n tweeën op een kart is leuker dan ieder apart.
Ook mis ik de special items die je per persoon had. Het maakt het spel toch iets meer tactisch
Verwijderd
Maar het zal er toch nooit komen, het zou alleen leuk zijn als er een optie was om met twee personen in een kart te spelen.
Moet wel even melden dat ik toch over stag ben gegaan.
Geloofde altijd heilig in het wii-wheel , maar vandaag met nunchuk geprobeerd, en bevalt toch eigenlijk wel.
Misschien zelfs wel meer dan met de wheel.....
www.degroot-it.nl
Het is jammer dat niet iedereen alle controllers heeft, ben best benieuwd wat er uit een poll zou komen. Ik ben toch wel erg fan van de GC controller.degroot schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 19:42:
Moet wel even melden dat ik toch over stag ben gegaan.
Geloofde altijd heilig in het wii-wheel , maar vandaag met nunchuk geprobeerd, en bevalt toch eigenlijk wel.
Verwijderd
Helemaal mee eens.DukeBox schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 20:37:
[...]
Het is jammer dat niet iedereen alle controllers heeft, ben best benieuwd wat er uit een poll zou komen. Ik ben toch wel erg fan van de GC controller.
Geldt nu ook voor Dimension Plus. klikCartman! schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:21:
Voor de liefhebbers: de stuurtjes zijn weer leverbaar bij Dixons voor 10eheb er zelf 2 besteld net.
http://dixons.nl/De_onlin...Wii).7105961/default.aspx
Die stuurtjes zijn echt lastig te vinden zeg. Ik had al ruim een maand een backorder bij Dynabyte staan maar die leverden ook maar niet uit. Dus dan maar zo.
Afgelopen middag even een stuurtje achteruit laten leggen, vandaag even ophalen en van het weekend met wat vrienden helemaal los gaan.
[ Voor 12% gewijzigd door Ryudo op 23-05-2008 00:37 ]
Heb de classic controller maar vind het niet echt prettig met MK.BlackMage schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 21:43:
Ja ik ben ook wel benieuwd daarna, ik zit te denken om een classic controller aan te schaffen voor SNES VC´s maar ik hoop dat het dingetje het ook een beetje doet in mario kart.
Wheel is leuk als je met meerdere mensen thuis speelt.
Nunchuck + controller is wanneer je alleen speelt en goede tijden wilt rijden.
Wat werkt er precies niet goed aan de Classic? Kan je niet met voldoende precisie rijden? Knoppen niet op een goed bereikbare plaats? Mis je de motion sensor van de Wiimote (POW)?ChiMan schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 08:25:
[...]
Heb de classic controller maar vind het niet echt prettig met MK.
Wheel is leuk als je met meerdere mensen thuis speelt.
Nunchuck + controller is wanneer je alleen speelt en goede tijden wilt rijden.
Bij het spel heb ik ook een los stuurtje, de Wii Drive gekocht. Wie hebben nog meer dit stuurtje, die afwijkt van het orgineel, en hoe bevalt hij?
De Wii Drive heeft, in tegenstelling tot de meegeleverde Wii Wheel, geen trigger op de achterkant. Ik ben daarom bang dat het indrukken van de B-toets op een wat onnatuurlijke manier zal moeten.
Klopt dat, of maak ik me druk om niets? Ik kan het pas vanavond uitproberen als ik thuis ben.
[ Voor 10% gewijzigd door frickY op 23-05-2008 11:11 ]
Verwijderd
Je kan met de classic controller hetzelfde als wat je met alle andere controllers kan. Alleen heeft die het nadeel dat de analoge stick een beetje op een vreemde plek zit. Ik blijf zeggen dat de Cube controller het beste is voor Mariokart en (op SNES VC spellen na) alle Wii spellen die daarmee bestuurbaar zijn.BlackMage schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 08:47:
[...]
Wat werkt er precies niet goed aan de Classic? Kan je niet met voldoende precisie rijden? Knoppen niet op een goed bereikbare plaats? Mis je de motion sensor van de Wiimote (POW)?
Vanavond ook maar weer eens langs de MM dan... lukt me ook niet om deze game te pakken te krijgen momenteel...frickY schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:09:
Eindelijk mijn handen kunnen leggen op dit spel. Ik woon vlakbij een Toys 'r Us en een Mediamarkt, maar beiden leken dit spel nooit te kunnen leveren. Maar nu dan toch eindelijk.
B.t.w. classic lijkt voor geen meter op de GC controller.ChiMan schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 08:25:
Heb de classic controller maar vind het niet echt prettig met MK.
Spel is in de winkels proberen te krijgen is echt hopeloos. Heb hem vorige week besteld via www.amazon.de , en binnen 3 dagen werd die geleverd. Als je echt niet kan wachten is dat misschien een goeie optieBosmonster schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 16:11:
[...]
Vanavond ook maar weer eens langs de MM dan... lukt me ook niet om deze game te pakken te krijgen momenteel...
Verwijderd
Slechts de knopjes staan een beetje anders en de analoge stick en d-pad zijn gewisseldDukeBox schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:12:
[...]
B.t.w. classic lijkt voor geen meter op de GC controller.
Yep, dat is ook mijn bevinding van de classic controller. Analoge stick op een vreemde plek.Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:56:
[...]
Je kan met de classic controller hetzelfde als wat je met alle andere controllers kan. Alleen heeft die het nadeel dat de analoge stick een beetje op een vreemde plek zit. Ik blijf zeggen dat de Cube controller het beste is voor Mariokart en (op SNES VC spellen na) alle Wii spellen die daarmee bestuurbaar zijn.
Verwijderd
Daar werd ie met verzending bijna 56 euro.. Heb hem maar bij Dynabyte besteld. Daar kan ik hem ophalen in het filiaal om de hoek en krijg ik ook nog 10% korting met klantenkaart. Kwam die op 43 euro ofzo, aardig verschil. Ze krijgen als het goed is maandag weer binnen...Superbol schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 18:44:
[...]
Spel is in de winkels proberen te krijgen is echt hopeloos. Heb hem vorige week besteld via www.amazon.de , en binnen 3 dagen werd die geleverd. Als je echt niet kan wachten is dat misschien een goeie optie
En gelukkig voldeed ik ook aan de eisen voor de bestelling

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 24-05-2008 15:00 ]
Het online spelen blijft toch wel erg leuk, maar korte banen blijven wel een roulette...
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Gelukkig gebruiken ze geen ‘Everyone’-codering zoals in de VSBosmonster schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 14:58:
[...]
En gelukkig voldeed ik ook aan de eisen voor de bestelling
[afbeelding]
Het nieuwe toernooi zou nu on-line moeten zijn. Iemand al gespeeld?

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
1e poging 4 minuten
na een aantal pogingen, 17.436 seconde
helaas kun je morgen pas de tijden van anderen zien.
[ Voor 12% gewijzigd door Slamdance op 01-06-2008 18:27 ]
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Vandaag begonnen om bij alle cups op alle klasse sterren status te halen.Rudedadude schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 22:35:
Twee sterren zullen er niet gaan komen, dat gaat me teveel frustratie opleveren
Zag vandaag bij een 100cc cup voor het eerst een 3 sterren rank
www.degroot-it.nl
Waar is je rank allemaal op gebaseerd? Alleen op totale rondetijden?
If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It
Ik vind de Quacker echt de meest ideale bike om GP's en online mee te rijden.
Merk wel dat je daarmee wat snelheid mist , en je bent ook superlicht zodat andere je makkelijk van de baan beuken.
Ik ben wel benieuwd wat jullie het fijnst vinden rijden.
www.degroot-it.nl
Mijn foto's op Flickr.
Dat is één van de snellere bikes. Als je tijdens de start een mini-turbo pakt en vervolgens slip-streamed achter Mario/Yoshi/Princess (die meestal als eerste weg zijn) rijdt je zo op kop en zie je ze de rest van de race niet meer terug.
In GP that is.. online gaat dat helaas niet op
Nog een vraagje. Online staat er een stuurtje achter je naam, om aan te geven dat je met de wheel speelt. Laatst was deze bij mij opeens goudkleurig. Wat houdt dat in? Ik zie ook andere spelers mert een gouden stuur.
Uit de posts hier boven lijdt ik af dat een ster bij je naam betekend dat je alle cups hebt uitgereden?
Ah, dank je welChrisM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:24:
Wit stuurtje = Rijdt met Wii Wheel
Goud stuurtje = Heeft groot aantal keer (450?) gewonnen met stuurtje van anderen
Sterretje = Heeft op alle cups in de 150cc klasse een ster als ranking behaald (of is het bij alle cups? Ik dacht gelezen te hebben alleen bij 150cc). 2 sterren of 3 sterren = 2 of 3 sterren op alle cups (in single player modus dus).
[ Voor 36% gewijzigd door frickY op 02-06-2008 10:30 ]
Verder vind ik overigens ook de Bowserbike het beste in Time Trial mode. Online rij ik met de Bullet Bike vanwege de wendbaarheid en de acceleratie.
Ten slotte nog even de toevoeging dat ik bij de nieuwe competition 19,2 sec heb behaald. Ik dacht snel te zijn maar zie alleen al hierboven dat iemand 17sec heeft behaald. Dat wordt nog ff oefenen dus! (Ik lees net dat het WR rond de 14sec zit,...)
Ps. Gisteravond Wii Fit gekocht en mijn eerste indruk is zeer positief. Mochten mensen het spel nog zoeken, op schiphol is een electronica zaakje (rechts van de grote hal, bij arrivals 1&2) waar ze nog een aantal exemplaren hebben van Wii Fit!
[ Voor 16% gewijzigd door -MM- op 02-06-2008 13:16 ]
What's the point of living if you can't feel alive?
Dit werkte inderdaad zo bij Mariokart DS. Maar ik heb in mirrormode bij enkele GP's een lagere ranking staan dan A (terwijl dit dus wel mijn online ranking is), vandaar mijn conclusie.Tarin schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:10:
Die sterren gaan niet over het gemiddelde, maar wat je minimaal voor alle cups hebt gehaald. Dus haal je overal 2 of 3 sterren, maar voor -bijvoorbeeld- de laatste mirror-cup slechts 1 ster, krijg je online 1 ster.
What's the point of living if you can't feel alive?
Als je je friendcode wil doorgeven kun je in de TS lezen hoe. Lijsten met wie je allemaal toegevoegd hebt hoeven we ook niet te zien.