www.degroot-it.nl
Maar je wordt er wel eerste van
Volgens mij is dit de goede tactiek om het te doen:
Je moet Funky Kong zijn met de Torpedo.
Een superstart maken, en zorgen dat de bij het eerste item doosje 3 turbo's krijgt. Deze heb je gewoon nodig!!
Verder lijkt het dan op een gewone time trial met die 3 turbo's. Gebruik de afsnijdweg, doe wheelies, maak scherpe bochten en pas op voor de rollende chomps. Ook moet je geluk hebben dat je niet geraakt wordt door een schild/POW block/bliksem/blauw schild.
Als dit alles meezit kun je een zeer goede tijd rijden
ik rijd met donky kong en de bowserbike. en dan 1.55.xx en ik vind dat wel erg snel. ik doe dat met nunchuck + controller en op manualKillerbees schreef op zondag 04 mei 2008 @ 00:25:
Ik ben nog niet echt met die competitie bezig geweest.
Ik zit volgens mij rond de 1.47.xxx-1.45.xxx
Wat is eigenlijk de beste bike/kart voor die competitie?
als je 1,45.xx of 1.47.xx rijd dan is dat aardig foutloos op mario circuit. netjes hoor
de internationale topper is 1.32.xx maar ik acht dat niet realistisch , vind het ongeloofwaardig.
met 1.32 moet je altijd op je achterwiel rijden, zo vaak mogelijk sliden , de meeste boosts verzamelen, er mag je echt niets verkeerds overkomen en dan nog geloof ik 1.32 niet....
je mii heeft ook en bepaalde gewichtsklasse, mijne is best groot dus een zwaar gewicht, jouwe waarschijnlijk ook (gezien je een Bowser bike kan rijden)
Verwijderd
Klopt, je moet 8 sterren halen per cc. Dus als je op vier cups 2 sterren heb gehaald en 4x een a klasse dan unlock je alsnog met de melding dat je overal sterren heb gehaald.Targhor schreef op zondag 04 mei 2008 @ 15:56:
Hmm, volgens mij net een bugje ontdekt. Had op de 100cc klasse alles op minimaal 1 ster ranking gereden, behalve de lightning cup daar had ik nog rank C. Kreeg ik iets geunlocked met de melding je hebt ster ranking gereden op alle 100cc cups
Ik denk niet dat die lui cheaten hoor, ze zijn gewoon zo goed. Ze gebruiken wel Killabees' tactiek: net zo lang vaak proberen totdat ze een triple mushroom item krijgen, en dan gebruik maken van de shortcut (met ramp).murky123 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:50:
[...]
ik rijd met donky kong en de bowserbike. en dan 1.55.xx en ik vind dat wel erg snel. ik doe dat met nunchuck + controller en op manual
als je 1,45.xx of 1.47.xx rijd dan is dat aardig foutloos op mario circuit. netjes hoor
de internationale topper is 1.32.xx maar ik acht dat niet realistisch , vind het ongeloofwaardig.
met 1.32 moet je altijd op je achterwiel rijden, zo vaak mogelijk sliden , de meeste boosts verzamelen, er mag je echt niets verkeerds overkomen en dan nog geloof ik 1.32 niet....
MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!
Ah, op die manier, beetje vaag gedaan dan.Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 17:54:
[...]
Klopt, je moet 8 sterren halen per cc. Dus als je op vier cups 2 sterren heb gehaald en 4x een a klasse dan unlock je alsnog met de melding dat je overal sterren heb gehaald.
Verwijderd
Elke TimeTrial begin je met een triple mushroom en er valt daar niks extra te krijgen qua items. En ze cheaten inderdaad niet, rij zelf op sommige banen net een paar seconden boven die toptijden, op 1 baan lig ik er 0,9 seconden achterKajun schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:00:
[...]
Ik denk niet dat die lui cheaten hoor, ze zijn gewoon zo goed. Ze gebruiken wel Killabees' tactiek: net zo lang vaak proberen totdat ze een triple mushroom item krijgen, en dan gebruik maken van de shortcut (met ramp).
Aha! Dus als ik mijn Mii heel klein maak zou ik nog steeds gebruik kunnen maken van een Bowserbike..... Dat is nog eens interessant om uit te zoeken...GoldenSample schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:58:
[...]
je mii heeft ook en bepaalde gewichtsklasse, mijne is best groot dus een zwaar gewicht, jouwe waarschijnlijk ook (gezien je een Bowser bike kan rijden)
Mooooooeeeee......
Murky had het toch echt over de huidige Competition, en niet over de time trial. En in de VS race heb je items.Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 19:03:
[...]
Elke TimeTrial begin je met een triple mushroom en er valt daar niks extra te krijgen qua items. En ze cheaten inderdaad niet, rij zelf op sommige banen net een paar seconden boven die toptijden, op 1 baan lig ik er 0,9 seconden achter
MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!
Nee, juist niet. Als je een kleine Mii hebt, krijg je de small karts en bikes...Black Piet schreef op zondag 04 mei 2008 @ 19:15:
[...]
Aha! Dus als ik mijn Mii heel klein maak zou ik nog steeds gebruik kunnen maken van een Bowserbike..... Dat is nog eens interessant om uit te zoeken...
Verwijderd
Maak je je Mii toch moddervet?ChrisM schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:44:
[...]
Nee, juist niet. Als je een kleine Mii hebt, krijg je de small karts en bikes...
klopt de competitie is een vs. race en de toptijd 1.32.xx.dat zie ik tenminste staan in de rankings zodra ik mijn tijd doorgegeven heb.Kajun schreef op zondag 04 mei 2008 @ 19:30:
[...]
Murky had het toch echt over de huidige Competition, en niet over de time trial. En in de VS race heb je items.
dus een tijd van 1.32.xx met 11 andere op de track die je het leven zuur maken. onmogelijk lijkt mij.
"mario circuit" that is
Heb het overigens gisteren zelf ook even geprobeerd en heb een tijd van 1:45:xxx. Daar is echter heel wat ruimte voor verbetering. Ben met die tijd wel eens in de berm beland en een keer overhoop geschoten. En uiteraard is mijn bochtenwerk nog niet denderend.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Dan lijkt het net op een gewone TT.
Net 1.16.073 op Peach Beach gereden.. 0.1 sec sneller en ik zat in de top 10
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Wereldwijd zullen de tijden iets sneller zijn, maar het zal niet zo veel verschillen
http://dixons.nl/De_onlin...Wii).7105961/default.aspx
Echt een aanrader voor iedereen die nog een cube controller zoekt, is geweldig om weer op een splinternieuwe controller te kunnen spelen. Ook het langere snoer is een groot pluspunt voor mij.
Perfect rijden kan nietCaptain N schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:00:
...Een kwestie van perfect rijden (constant wheelies, bochten zo scherp mogelijk nemen, en zo veel mogelijk boosten)...
Ze zullen altijd nieuwe dingen vinden om de tijd te verbeteren, maar de verbeteringen in tijd worden steeds kleiner. En op een gegeven moment spelen steeds minder mensen het spel. Maar omdat MKWii net uit is, zullen er nog regelmatig WRs worden verbroken.
thnx ik was nog opzoek naar een tweede stuurtje, ga hem direct bestellen.Cartman! schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:21:
Voor de liefhebbers: de stuurtjes zijn weer leverbaar bij Dixons voor 10eheb er zelf 2 besteld net.
http://dixons.nl/De_onlin...Wii).7105961/default.aspx
Iemand rijdt beter dan diegene door beter te driften/wheelies doen -> nieuw WR.
Iemand vindt een betere shortcut -> nieuw WR.
etc etc..
Verwijderd
ik blij had op een baan vet record gezet zou in top 10 continent staan.Killerbees schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:45:
Iemand rijdt beter dan diegene door beter te driften/wheelies doen -> nieuw WR.
etc etc..
druk op de top 10 wordt lijst vernieuwd en toen lag ik weer 5 sec achter
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
ja hoezo???
is toch niet zo slecht dacht ik zo
was track ... factory ben ff de hele naam kwijt...
ik oefen altijd door proberen mee te rijden met de ghost van de wereld kampioen
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
nee ik heb later even gekeken en blijkbaar had de nieuwe wk houder een leuke shortcut gevonden.Captain N schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:23:
Nou, het lijkt me sterk dat die wereldrecords top 10 even met vijf seconden verbeterd zijn, tenzij de laatste keer dat je keek op de release dag was of zo.Bedoel je niet vijf duizendste van een seconde?
en de lijst was al weer 2 weken oud..
en ik sta 5 sec achter op de top 10 continent niet op de wk houder

het zit vaak zo een verzint weer een nieuwe shortcut en de rest volgt vanzelf
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2008 12:49 ]
Toch wel lastig dat dat niet makkelijker te checken is op de een of andere manier in het spel zelf
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Alleen die van SNES Ghost Valley (yak wat een irri baan) lukt met niet.
tot nu toe vond ik dat ook de lastigste timetrial baan. Yoshi falls was aanvankelijk ook problematisch :x
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
edit: 0:57:274
edit 2: 0:56:776
[ Voor 23% gewijzigd door Captain N op 05-05-2008 16:11 ]
Mijn foto's op Flickr.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Heb je misschien een lijstje van de tijden? Miss wel makelijk in topic start danremmelt schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:22:
Hahaha! Kut is dat. Desert Hills vond ik geloof ik een van de makkelijkste ghosts om te verslaan, daar reed ik gewoon en zonder de baan echt te kennen, zo een berg seconden eraf. Ik heb nu m'n laptop ernaast met alle expert tijden en loop zo alle banen af... Enige manier.
http://board.gscentral.org/showthread.php?t=25362SaURoN schreef op maandag 05 mei 2008 @ 15:43:
[...]
Heb je misschien een lijstje van de tijden? Miss wel makelijk in topic start dan
Het is een hele lijst
Tijdens het naar rechts sturen komt de polsband te strak te zitten. Los laten hangen werkt ook niet,
want bij elke stunt vliegt dat ding dan weer omhoog.
Hoe is jullie ervaring daarmee? Op welke manier doen jullie die polsband om zodat ie niet in de weg zit met het sturen?
Als jij stuurt, hoe krijg jij het dan in hemels naam voor elkaar om het bandje te strak te laten zitten?Gotharan schreef op maandag 05 mei 2008 @ 16:18:
Tijdens het naar rechts sturen komt de polsband te strak te zitten.
Als je stuurt blijven je handen op dezelfde plek op het suur, en draaien zowel je handen als het stuur om de 'as' van het stuur... of rol jij het stuur op de een of andere manier om je hand heen ofzo?
* Spike_wolf speelt eigenlijk alleen maar met wireless cube controller, speelt echt 20 keer beter dan met de wiimote/stuur
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ja dat vond ik ook dus eerste wat ik deed was dat touwtje zo opbergen dat je er geen last meer van had. Mijn manier, doe het touwtje om de bovenkant van het stuurtje door de wiimote er doorheen te steken en daarna de wiimote gewoon in het stuurtje doen. Geen last meer van een polsbandje dat in de weg zitGotharan schreef op maandag 05 mei 2008 @ 16:18:
Met het stuurtje racen is wel leuk en voelt goed aan, alleen zit die polsband continue in de weg.![]()
Tijdens het naar rechts sturen komt de polsband te strak te zitten. Los laten hangen werkt ook niet,
want bij elke stunt vliegt dat ding dan weer omhoog.
Hoe is jullie ervaring daarmee? Op welke manier doen jullie die polsband om zodat ie niet in de weg zit met het sturen?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Spike_wolf schreef op maandag 05 mei 2008 @ 16:22:
Als jij stuurt, hoe krijg jij het dan in hemels naam voor elkaar om het bandje te strak te laten zitten?![]()
Als je stuurt blijven je handen op dezelfde plek op het suur, en draaien zowel je handen als het stuur om de 'as' van het stuur... of rol jij het stuur op de een of andere manier om je hand heen ofzo?
Oké, dus als ik het goed begrijp haal je het bandje niet door die ring van het stuur, maar laat je die er aan de bovenkant gewoon uitsteken. Nog steeds redelijk veilig, want dan kan de Wiimote in ieder geval nooit weg. Zal ik eens gaan proberen. Bedankt voor de tip!psychoclown schreef op maandag 05 mei 2008 @ 16:23:
Ja dat vond ik ook dus eerste wat ik deed was dat touwtje zo opbergen dat je er geen last meer van had. Mijn manier, doe het touwtje om de bovenkant van het stuurtje door de wiimote er doorheen te steken en daarna de wiimote gewoon in het stuurtje doen. Geen last meer van een polsbandje dat in de weg zit.
Ben je ook gelijk van de hele ge-etter met dat bandje af.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Ik gebruikte die shortcut al. Ik ben al wel sneller dan de gewone tijd maar net 2 seconden ofzo. Dus nu race ik steeds tegen mijn eigen tijd.Chiron schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:54:
ghost valley is een bitch idd, het helpt als je die shortcut neemt na de 2e bochten verder een hoop driften boosten en haakse bochten maken
tot nu toe vond ik dat ook de lastigste timetrial baan. Yoshi falls was aanvankelijk ook problematisch :x
Yoshi falls DS heb ik al unlocked.
een goede lijst . ik heb hem er net ook even bij gehouden. en er 4 expert ghost staff's mee unlocked.eborn schreef op maandag 05 mei 2008 @ 16:17:
[...]
http://board.gscentral.org/showthread.php?t=25362
Het is een hele lijst
op een track was ik een paar honderdste langzamer als de unlock tijd maar ik unlockte toch de expert staff.
ik mag nu met die funky kong rijden..
die youtube filmpjes op de laptop naast me op de bank en zo proberen na te rijden..
Verwijderd
Ghost Valley is 1 van de weinige banen die je beter met een kart kan rijdenKillerbees schreef op maandag 05 mei 2008 @ 22:47:
Ghost Valley is inderdaad een lastige. Let erop dat je zoveel mogelijk wheelies doet op de rechte stukken, en goed drift. Echt scherp. Let er ook op dat je niet gaat sturen tijdens een wheelie, dit remt je erg af, hoewel dit niet echt zo lijkt
Welke kart gebruik je dan?
Mijn foto's op Flickr.
Ik zie bij Play-asia bij alle controllers expliciet "Japan" staan... er zit toch geen verschil tussen de controllers? Of wel?-Sander schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:27:
Ik heb zojuist mijn nieuwe witte Gamecube controller ontvangen van Play-Asia.
Echt een aanrader voor iedereen die nog een cube controller zoekt, is geweldig om weer op een splinternieuwe controller te kunnen spelen. Ook het langere snoer is een groot pluspunt voor mij.
Mijn foto's op Flickr.
Dus die save/licence naar mijn Wii kopieren, alles unlocken, en vervolgens die licence te deleten?
Ik weet dat Nintendo de Mario Kart saves heeft gelocked tegen kopieren, maar daar zijn werkende workarounds voor.
Dus eigenlijk wil ik dan een licence hebben die alles heeft unlocked, maar nog niet online is gegaan...
Je kan zelf alles toch wel unlocken? Vind de dingend die je moet doen nou niet echt spectaculairQuarK schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:44:
Unlocks gekoppeld aan een licence? Hmm, dat zuigt eigenlijk best wel.
Dus eigenlijk wil ik dan een licence hebben die alles heeft unlocked, maar nog niet online is gegaan...
Nou, ik ben geen geweldige racer... Uiteindelijk zal het wel lukken, maar voorlopig even niet. Voornamelijk door tijdgebrek.SaURoN schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:45:
[...]
Je kan zelf alles toch wel unlocken? Vind de dingend die je moet doen nou niet echt spectaculair
En juist even af en toe een multiplayer race is wel zo leuk als je vrije keuze uit alles chars + bikes hebt.
En je kan met de standaard bikes/karts en figuurtjes ook genoeg spelen, zodat het nog steeds leuk is. Zoveel scheelt het ook weer niet, als je per se met Dry Bowser kan rijden op die ene bike. Online wordt er sowieso ook flink gebeukt (als je met een bike naast mijn Large Kart rijdt, dan lig je so-wie-so naast de baan
[ Voor 30% gewijzigd door ChrisM op 06-05-2008 14:50 ]
Maar juist een extra licence voor multiplayer races met gasten is natuurlijk veel gaver als je uit meer opties kan kiezen.
Naja, als het dus niet mogelijk is (of niet makkelijk) dan wordt het dus gewoon wat vaker racen. Laatste keer singleplayer was 2 weken geleden

Oh, en je kunt toch gewoon kiezen aan welke Mii hij gekoppeld is? Optie rechts-bovenin ergens.
[ Voor 12% gewijzigd door QuarK op 06-05-2008 14:54 ]
Nouja ik zou zeggen probeer het gewoon eens danQuarK schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:53:
Kijk, ik wil zowieso mijn licence houden, voor mijn eigen prestaties en unlocks e.d.
Maar juist een extra licence voor multiplayer races met gasten is natuurlijk veel gaver als je uit meer opties kan kiezen.
Naja, als het dus niet mogelijk is (of niet makkelijk) dan wordt het dus gewoon wat vaker racen. Laatste keer singleplayer was 2 weken geleden
Oh, en je kunt toch gewoon kiezen aan welke Mii hij gekoppeld is? Optie rechts-bovenin ergens.
Verwijderd
misschien een simpel merk maar ze doen het goed
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2008 21:43 ]
Ik heb ze ook binnen.. en idd, erg fijn, exact dezelfde kwaliteit als de oude GC controllers, ook voelen ze hetzelfde aan (helemaal top !) en is de kleur perfekt bij de Wii.-Sander schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:27:
Ik heb zojuist mijn nieuwe witte Gamecube controller ontvangen van Play-Asia.
De 3 meter is meestal ook voldoende maar ik heb er toch 2 extra verloopsnoertjes van 2,5 meter tussen zitten.
Ik zou toch voor de originele gaan, heb zelf slechte ervaringen en lees op internet ook veel slechte ervaringen. Daarnaast kosten de originele maar 16€.Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:38:
even een tip ivm gc controllers bij intertoys kosten ze 12 euro
misschien een simpel merk maar ze doen het goed
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Verwijderd
heb er 2 een orginele en een van de intertoys de orginele is kaduk.DukeBox schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 00:01:
[...]
Ik zou toch voor de originele gaan, heb zelf slechte ervaringen en lees op internet ook veel slechte ervaringen. Daarnaast kosten de originele maar 16€.
ik vind ze allebij net zo degelijk en heb er voor de rest geen problemen mee.
Maar er stond na mij race dat mijn ghost niet kon worden
Iemand hetzelfde probleem gehad?
Stuurtje speelt erg prettig.MantaMania schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:05:
Ik heb sinds 2 dagen een wii en ben ook opzoek naar mario maar nu hoorde ik dat het voor geen meter speelt met dat stuurtje en dat je beter een original controller erbij kan kopen, maar vroeg me af ik heb 2 gamecube controllers die zijn toch gewoon "net zo goed" als die nieuwe witte original controllers?
Heb ook met de nunchuck en classic controller gespeeld maar blijf voorlopig aan het stuurtje
Heb andere methode ook nog niet eens geprobeerd , dus kan daar niet over oordelen , maar voor mij speelt het stuurtje zo prettig dat ik geen behoefte aan andere controllers heb.
www.degroot-it.nl
Mijn foto's op Flickr.

Met het stuurtje vind ik velen malen leuker om te spelen maar hoe goed ik er ook mee rijd met wiimote + nunchuk kan ik nog veel nauwkeuriger rijden. Dit vind ik erg jammer want voor timetrials moet ik bijna wel naar de nunchuk en wiimote grijpen want preciezer rijden met stuurtje kan ik bijna niet...
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Stuurtje gaat best wel goed hoor.. maar het is wel wat gevoeliger voor de mensen die nogal driftig heen en weer schuddenMantaMania schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:05:
Ik heb sinds 2 dagen een wii en ben ook opzoek naar mario maar nu hoorde ik dat het voor geen meter speelt met dat stuurtje...
Ze zijn exact gelijk op de lengte van het snoer na (en de kleur natuurlijk...en dat je beter een original controller erbij kan kopen, maar vroeg me af ik heb 2 gamecube controllers die zijn toch gewoon "net zo goed" als die nieuwe witte original controllers?
Ook als je voor snelle tijden etc. gaat, kun je beter een gc controller of een mote+nunchuk gebruike
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Wat bij mij soms gebeurt, is dat ik tijdens een race opeens word gedisconnect. Hierbij verlies ik vaak 100-300 rating per disconnect. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Toch heb ik de 8000 rating weten te bereiken vandaag.
Op naar de 9000
B.t.w. heb eindelijk 6 experts vrijgespeeld (eerste 1,5 cup).. ik had best wel moeite met moo moo maddows.. nu de rest nog. Vind het steeds leuker worden
Je leert er best veel van door achter/met een ghost te rijden.
Ik had dit nog niet eerder gezien........
Het zou mooi zijn als je dit zélf zou kunnen instellen: da's mooi een verdubbelding van je aantal banen.
remmh01 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 08:11:
Het zou mooi zijn als je dit zélf zou kunnen instellen: da's mooi een verdubbelding van je aantal banen.
Verwijderd
Welke vind je nu het beste van de 5Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:22:
Ik heb nog 3 originele GameCube controllers, 1 wavebird en 1 third party. Die vind ik het beste..
Online of Offline?
Volgens mij rijd je constant andere klasse online, dan 50cc, dan 100cc en dan weer eens 150cc.
Of heb ik dat verkeerd?
En multiplayer maakt eigenlijk niks uit welke klasse je rjidt, je rijdt toch niet tegen CPU maar andere spelers.
En die andere spelers worden weer uitgezocht aan de hand van je punten totaal....
But correct me if im wrong
www.degroot-it.nl
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Niet altijd hoor. Soms is het 150cc , en ik ben ook al eens mirrortracks tegengekomen.
Of er ook 50cc races online gedaan worden weet ik niet, maar ik denk van niet.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Nintendo SWITCH! FTW
Er zijn dus verschillende classes qua races, 50cc, 100cc, 150cc en een mirrorclass.SOCO_cola schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 18:03:
wat bizar, zat ik denet online te spelen, was het level Coconut Mall in spiegelbeeld?? waarvoor is dat dan? ook maar 1 x gehad
Oftewel, de circuits in spiegelbeeld, en helaas is het dus zo dat als je online speelt, je alles voor je kiezen kan krijgen.
En da's best logisch, aangezien nintendo niet zal kijken wat je hebt geunlocked om te kunnen gebruiken, dus alles wat jezelf hebt geunlocked qua chars, karts en bikes kan je zelf kiezen, maar als iemand die dus in je race zit alles heeft geunlocked, kan hij het dus gebeuren dat je online mirror class speelt.
Scheelt je zo per ronde 2 seconden!!! Maandag maar even de andere circuittips proberen
Mooooooeeeee......
Je kan ook gewoon de sneltse rondes van de wereld van elk circuit downloaden via het mario kart kanaal. als je dan naar de herhaling van hun time trail kijkt zie je ook waar alle afsnij route's liggen.Black Piet schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 08:24:
Heb een strategieguide gekocht voor MK Wii. En als je daar in kijkt zie je hoe je je voor bijvoorbeeld het Luigi circuit niet de versnellingspijlen moet gebruiken, maar net langs de rand van de boarding moet gaan met een paddestoel.
Scheelt je zo per ronde 2 seconden!!! Maandag maar even de andere circuittips proberen
oja en dan nog even proberen na te doen
Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini
Verwijderd
Dat is toch niet zo lastig om zelf te verzinnen? Als je een paddestoel hebt ga je toch altijd proberen ergens door het gras/modder/zand etc heen te rijden?Black Piet schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 08:24:
Heb een strategieguide gekocht voor MK Wii. En als je daar in kijkt zie je hoe je je voor bijvoorbeeld het Luigi circuit niet de versnellingspijlen moet gebruiken, maar net langs de rand van de boarding moet gaan met een paddestoel.
Mooooooeeeee......
Dan ga jij toch lekker lezen in je gekochte boek ? Wij spelen wel lekker het echte spel met de gratis ghots's.Black Piet schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 10:28:
Echter kan ik nu in 1 opslag lezen wat de kortere routes zijn zonder eerst alle circuit te gaan bekijken
Als je je friendcode wil doorgeven kun je in de TS lezen hoe. Lijsten met wie je allemaal toegevoegd hebt hoeven we ook niet te zien.