Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 14:36:
Denk niet dat iemand het leuk vind dat de cpu je constant naait....
Maar wensen dat een bedrijf falliet gaat omdat jij 1 spel niet leuk vind is ook wel erg extreem en egoïstisch, vooral als het merendeel van de mensen het spel wel leuk vind. Ik erger mij ook aan de vele blauwe schilden, maar ik vind het verder een zeer leuk spel.

[ Voor 11% gewijzigd door MetroidPrime op 30-04-2008 15:03 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd, ik vind het gewoon debiel dat een geweldige game als mariokart, dat is tenminste wat ik van de snes en DS versie vond zo word verneukt. Goed zijn doet er niet toe, je kan zo snel gaan als je wilt, de cpu gooit er gewoon een lading items tegenaan.

Hell, zelfs het party gedeelte is minder geworden omdat ze schijnbaar denken dat de ''non gamers'' bang worden als ze opeens in hun eentje battlemode oid moeten spelen en er dan maar 2 teams van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:24
Oooh boohoo, b3n666 is niet goed genoeg. :) Stel je niet zo aan, joh, en verkoop het spel of probeer het nog een keer. En nog een keer. En nog een keer. De 150cc cup moet ook moeilijk zijn... en als het niks met skills te maken zou hebben maar alleen maar puur geluk, dan zouden de mensen die 3 sterren op alle cups hebben ook niet zo goed online zijn... maar dat zijn ze wel. Dus... je bent gewoon niet vaardig genoeg om Mario Kart te spelen. Leer de vaardigheden of laat het zitten... en ga dan even ergens anders uithuilen.

Sorry hoor, maar jouw verhaal vind ik echt overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet goed genoeg? ja dat zal het zijn. Vandaar dat ik constant #1 rijd maar er iedere keer weer het laatste rondje bij word genaait omdat de cpu opeens een shitload aan items krijgt die alleen op mijn dak komen. Nee het feit dat er totaal geen balans in de items zit is mijn gebrek aan kunde. De DS versie heb ik grijs gespeeld en overal op 1 of 2 gp's na 3 sterren gehaald. Daar staat wel tegenover dat winnen in de DS versie grotendeels afhankelijk is van of je wel of niet kan rijden en niet of je toevallig een keer geen half dozijn blauwe schilden ed op je dak krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand wel eens geprobeerd als je een blauwe krijgt om dan naar de nummer 1 positie te rijden en te kijken wat er dan gebeurd. Gooi je dan je eigen raak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je eerste blijft rijden wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 15:22:
Ik ben niet goed genoeg? ja dat zal het zijn. Vandaar dat ik constant #1 rijd maar er iedere keer weer het laatste rondje bij word genaait omdat de cpu opeens een shitload aan items krijgt die alleen op mijn dak komen. Nee het feit dat er totaal geen balans in de items zit is mijn gebrek aan kunde. De DS versie heb ik grijs gespeeld en overal op 1 of 2 gp's na 3 sterren gehaald. Daar staat wel tegenover dat winnen in de DS versie grotendeels afhankelijk is van of je wel of niet kan rijden en niet of je toevallig een keer geen half dozijn blauwe schilden ed op je dak krijgt.
Als je vooraan rijdt, krijg je veel banaatjes. Bewaar die banaantjes voor de rode en groene schilden. En als je zo goed bent, kom je ook wel over een blauw schildje heen... en anders doe je de baan nog een keer. Van de andere items hebben de anderen ook last, (op nummer 2 krijg je echt niet veel mass-murder weapons)... Dus niet zeuren, racen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Racen? ja dat heb ik net gedaan. Tenminste, een poging. Maar het is gvd gewoon niet te doen. 150cc, lightning cup op de mario baan. Lang leven de magische turbo's die iedereen het laatste rondje krijgt waardoor je as usual vlak voor het eind weer ergens door word geraakt wat niet te ontwijken is en vervolgens je weer fijn 4e word omdat 50 meter voor de finish iedereen je nog ff voorbij knalt. DS peachgardens. Laatste rondje, op 2 na laatste bocht, je rijd de hele tijd eerste, opeens komt nummer 2 naast je en pleurt opeens een banaan of een schild recht tegen je aan. Dit is geen 1x gebeurt, maar 3x achter elkaar. Positie? 10e ofzo want iedereen knalt je meteen voorbij.

Nee hoor, de game doet geen poging om je te naaien. Het feit is dat het niet uitmaakt hoe hard ik rij, ik knal iedere bocht met rode vonkjes door en rijd gewoon goede lijnen maar als dat klote spel gewoon elk item standaard tegen jouw aan laat gaan en de cpu hoe hard je ook rijd gewoon in een kluitje vlak achter je blijft rijden ja dan word het toch problematisch of niet soms?

Als jij mij wil wijsmaken dat jij op 150cc kan rijden zonder constant genaait te worden neem het eens op en laat het zien. Als het echt zo is krijg je 50 euro van mij. Wedden dat de cpu bij jouw ook steeds op magische wijze aan je reet weet blijven te kleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:19

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 16:34:
Racen? ja dat heb ik net gedaan. Tenminste, een poging. Maar het is gvd gewoon niet te doen. 150cc, lightning cup op de mario baan. Lang leven de magische turbo's die iedereen het laatste rondje krijgt waardoor je as usual vlak voor het eind weer ergens door word geraakt wat niet te ontwijken is en vervolgens je weer fijn 4e word omdat 50 meter voor de finish iedereen je nog ff voorbij knalt. DS peachgardens. Laatste rondje, op 2 na laatste bocht, je rijd de hele tijd eerste, opeens komt nummer 2 naast je en pleurt opeens een banaan of een schild recht tegen je aan. Dit is geen 1x gebeurt, maar 3x achter elkaar. Positie? 10e ofzo want iedereen knalt je meteen voorbij.

Nee hoor, de game doet geen poging om je te naaien. Het feit is dat het niet uitmaakt hoe hard ik rij, ik knal iedere bocht met rode vonkjes door en rijd gewoon goede lijnen maar als dat klote spel gewoon elk item standaard tegen jouw aan laat gaan en de cpu hoe hard je ook rijd gewoon in een kluitje vlak achter je blijft rijden ja dan word het toch problematisch of niet soms?

Als jij mij wil wijsmaken dat jij op 150cc kan rijden zonder constant genaait te worden neem het eens op en laat het zien. Als het echt zo is krijg je 50 euro van mij. Wedden dat de cpu bij jouw ook steeds op magische wijze aan je reet weet blijven te kleven?
Haha klinkt alsof er iemand hier flink gefrustreerd is ;)
Uiteraard is de 150cc moeilijker dan de 50cc, maar dan nog blijft het zo dat als je genoeg ervaring hebt dat je ver genoeg vooraan kan rijden om er voor te zorgen dat je eerste eindigt. Als anderen het kunnen kan jij het ook. Spel blijft hetzelfde, enige andere factor ben jij.

En je hebt gelijk, iedereen krijgt natuurlijk een schild oid op zijn donder. Al heb ik wel het idee, hoe verder je vooraan rijdt, hoe minder vaak je iets op je donder krijgt. Logisch ook want rode schilden knallen dan sneller tegen een muur oid. Dan heb je dus te doen met blauwe schilden die je niet kan ontwijken, en dan de bliksemschichten waar iedereen door geraakt wordt, dus dat heeft niet veel invloed op jou eerste positie en de 'POW' heeft ook iedereen last van dus is ook niet echt van invloed op jou nr1 positie.

Kortom ver genoeg voorop rijden. En jij kan dan nu zeggen dat je erg goed rijdt, en de ideale lijn houdt enz, maar als dat zo zou zijn dan zou jij ook alle expert data kunnen verbeteren zonder problemen, en daar geloof ik niet in. Dus de goede lijn die jij aanhoudt tijdens het rijden kan vast nog beter worden.

Kortom, blijven proberen :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
50 euro? Deal! Ik ga meteen aan de slag. Ik heb ook alleen nog maar 1 sterren (en 2 cups 2 sterren op 150cc) op alle cups, dus zo supergoed ben ik ook niet... maar in ieder geval wel goed genoeg om te winnen.

POW kan je ook gemakkelijk overheen komen door als een gek te gaan zwaaien met de wii-mote. Dus zoveel last heb je daar dan ook niet van. Ik ga het nu opnemen... zal 1 cup doen, de 2e 150cc cup, en laten zien dat je een beetje overdreven reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten de eerte 2 nou net wat makkelijker zijn, neem de leaf of de lightning eens. En probeer daar maar eens 4 races achter elkaar eerste te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Ik heb de 3e 150cc cup gedaan, weet niet hoe die heet, met die baan dat je door de boom heen vliegt, Koopa Cape en nog 2 anderen. Ben 4x 1e geworden. En zo goed rij ik niet eens.... Hij is nu aan het converteren en dan moet ik hem nog even uploaden. Uurtje is hij klaar. :)

edit:
Het is de Star Cup

[ Voor 6% gewijzigd door ChrisM op 30-04-2008 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook eens 1 van de laatste 2 proberen? daar word ik namelijk pas echt goed gekontbonkt. (behalve die koopa baan, die vind ik echt niet leuk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Het was alweer een tijdje geleden, maar ik ben blij dat je nog altijd de goede oude gefrustreerde b3n666 bent. ;) 150cc is inderdaad een stuk moeilijker dan 100cc, maar zeker niet onmogelijk of zo. Gisteren even de eerste drie cups geprobeerd en direct in een poging gehaald. Desalniettemin vind ik 100cc sowieso altijd de leukste cc en heb ook altijd het idee dat de banen daar specifiek op afgestemd zijn. Niet voor niks dat de time trial ook altijd 100cc is. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Ik ben de film nu aan het uploaden naar Google Video. Het filmpje heet mariokart.mpg, maar duurt nog wel even voordat hij geupload is. Ik moet zelf nu gaan, maar zal morgen of als ik nog een beetje nuchter thuis kom vannacht hier de link wel plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-08 03:22

hayate666

zwaardfetisjist

Alle 50, 100 en 150 cc banen gehaald met minstens 1 ster. Op zich niet zo heel moeilijk. Als je wilt voorkomen dat je steeds een blauw schild tegen je aan krijgt, ga 2e rijden tot de laatste ronde. Prima te doen en op het laatst schiet je ze gewoon voorbij.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08 15:40
B3n666: je bent waarschijnlijk gewend met de spellen van tegenwoordig dat je alles in ene moet kunnen uitspelen.

Geloof me dit was vroeger ook niet het geval, dat met de (meeste) huidige spellen is betekend dat die te gemakkelijk zijn.
Verder voor de 150cc, ik vond het zeer gemakkelijk de meeste banen in 1 of 2 keer behaald op goud.

Geloof me de mirror cup en de time trails, dat zijn uitdagingen.
Maar een spel afbranden omdat het moeilijk is vind ik wel erg zwak.

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@b3n666 Ik daag je uit ;) Mijn toegangscode is: 0645-5881-3797 :)

Ik ben geen masterplayer maar beheers het spel goed genoeg om te kunnen beoordelen of het aan je race-capaciteiten ligt of niet ;) (Heb zelf overigens alle cups op alle classen behaald met goud en minimaal één ster) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op woensdag 30 april 2008 @ 18:56:
Het was alweer een tijdje geleden, maar ik ben blij dat je nog altijd de goede oude gefrustreerde b3n666 bent. ;)
Voor jouw altijd ;) Ik vind het altijd geweldig om posts van gefrustreerde mensen te lezen en ik neem aan dat dit omgedraait ook zo werkt, daarom kan van tijd tot tijd ff lekker je frustraties uiten geen kwaad :D
Ikke_Niels schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:35:
B3n666: je bent waarschijnlijk gewend met de spellen van tegenwoordig dat je alles in ene moet kunnen uitspelen.
Niet echt, voordat ik een wii kocht heb ik op de snes na geen enkele console gehad en eigenlijk alleen online pc gamen gedaan waarbij je vaak toch wel wat beter moet zijn (al was ik daar ook niet al te best in ;)) dan in SP games..
Verder voor de 150cc, ik vond het zeer gemakkelijk de meeste banen in 1 of 2 keer behaald op goud.
De banen zijn het probleem niet, die vind ik eerlijk gezegd vrij simpel. Het probleem is dat ik door de item galore van de cpu gewoon nauwelijks kan winnen. Ik rij constant #1 maar omdat de rubberbanding zo erg is en alle cpu's ook nog eens op een kluitje rijden ben je gewoon kansloos als je op het laatste gedeelte van een baan opeens door een blauw schild en een paar schilden word geraakt. Net ook weer, blauw schild op je dak en op het moment dat je weer rijd meteen weer een rood schild. Of ligt ik eerste, met een rood schild, komt er op het einde nog net iemand voorbij, knal meteen een bliksem en je schild weg en geen kans meer om te winnen. Dit soort dingen zijn gewoon geen toeval, het gebeurd constant en eigenlijk nooit bij de cpu op af en toe een blauw schild na.
Geloof me de mirror cup en de time trails, dat zijn uitdagingen.
Mirror cup is altijd lastiger omdat die banen dan niet meer ''kloppen''. Bochten die lastig te nemen zijn enzo. Tenminste, in de DS versie was dat zo. Time trial heb ik even gedaan, maar dat is niks voor mij, kan ik gewoon niet om een of andere reden. Ik kom meestal wel aan die standaard tijden die er al inzitten maar om een of andere reden kan ik gewoon niet sneller dan dat zelfs als ik snellere ghosttijden bekijk en die na doe.
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:43:
@b3n666 Ik daag je uit ;) Mijn toegangscode is: 0645-5881-3797 :)

Ik ben geen masterplayer maar beheers het spel goed genoeg om te kunnen beoordelen of het aan je race-capaciteiten ligt of niet ;) (Heb zelf overigens alle cups op alle classen behaald met goud en minimaal één ster) :)
Ik zal je morgen toevoegen, misschien kom ik je dan wel tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 00:15

the mod man

iets van beeldmaker

Ik weet niet helemaal of dit hier mag, dus zo niet mag een modje of iemand anders hem weghalen/melden.

Ik heb een modchip in m'n wii en nou wil ik mario kart kopen, gaat dit werken (want bij mario galaxy zat zo'n soort beveiliging in die ongewenste chips detecteerd en bij sommige updates ook)

Ik wil dus alleen graag weten of ik dit spel origineel gewoon kan spelen of dat ik dan de modchip moet verwijderen.

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 20:20:
Ik zal je morgen toevoegen, misschien kom ik je dan wel tegen :)
Ok ;) Laat maar even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan voeg ik jouw ook toe ;)
the mod man schreef op woensdag 30 april 2008 @ 20:28:
Ik weet niet helemaal of dit hier mag, dus zo niet mag een modje of iemand anders hem weghalen/melden.

Ik heb een modchip in m'n wii en nou wil ik mario kart kopen, gaat dit werken (want bij mario galaxy zat zo'n soort beveiliging in die ongewenste chips detecteerd en bij sommige updates ook)

Ik wil dus alleen graag weten of ik dit spel origineel gewoon kan spelen of dat ik dan de modchip moet verwijderen.
Voor zover ik weet kan het geen kwaad, en werkt MK:Wii gewoon naar behoren :)

Wil je volgende keer graag zelf de edit-knop gebruiken? :)

[ Voor 56% gewijzigd door TheZeroorez op 30-04-2008 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
K heb net de Banana/Lightning/Leaf cup allemaal op 150CC gedaan, 3x ***.
Houd je bananen/schilden die je krijgt, gooi ze niet weg, ze redden je van al die stomme rode schilden. Een blauw schild voor de finish is gewoon domweg pech. Maar als hij niet voor de finish komt bij lap 3, kun je de cpu zo weer inhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3x 3 sterren? Wow.. Mn max is 2 sterren. Nice job ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
b3n666: de video staat online: http://video.google.nl/vi...4104329402385761572&hl=nl
[Video: http://video.google.nl/videoplay?docid=4104329402385761572&hl=nl]
Kwaliteit is niet super-super, maar je kan alles goed genoeg zijn. Volgens mij voldoe ik nu aan de weddenschap en moet ik €50 ontvangen? :D
ZOals je ziet, rijd ik helemaal niet superstrak overal langs en maak ik nog best wel veel foutjes. Maar ik ben uiteindelijk wel snel genoeg om 2 sterren ranking te halen, dus dat is niet slecht. En ik krijg best veel dingen op me gegooid, maar die block ik bijna allemaal. En... ik kan best een voorsprong opbouwen. Dus het is gewoon een kwestie van meer oefenen! :)

[ Voor 36% gewijzigd door ChrisM op 30-04-2008 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerlijk gezegd bak je er niks van ;)

Ik heb zojuist Baby Luigi en Funky Kong unlocked. En nu moet ik alleen nog de 2 Bowsers (Dry Bowser en Bowser Jr.) te unlocken en ik heb alle chars. :D (O vergeet ik bijna Mii outfit B )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:38
Cool, de 1e Competition is begonnen.
Welcome tot the first Mario Kart Wii competition!
Get the best time you can in a VS Race on Mario Circuit.
You can submit as many times as you like!

Deadline: 10/5
Ik ben benieuwd, heb net even een tijd gezet, maar kan helaas nog niet zien hoe goed die tijd zou zijn.
Nou moet ik wel toegeven, de tijd die ik heb neergezet vind ik zelf een beetje r*k als ik kijk naar de tijd die ik net heb gezet op de Time Trial hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Leuk, een competitie :)
Ik ga dat zo ook maar eens doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RollieBollie schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 04:25:
Cool, de 1e Competition is begonnen.

[...]

Ik ben benieuwd, heb net even een tijd gezet, maar kan helaas nog niet zien hoe goed die tijd zou zijn.
Nou moet ik wel toegeven, de tijd die ik heb neergezet vind ik zelf een beetje r*k als ik kijk naar de tijd die ik net heb gezet op de Time Trial hiervan.
Als je 'm racet hebt, moet je je tijd uploaden. Dan kom je vanzelf in het ranking scherm terecht en zie je hoe goed je het doet t.o.v. je vrienden / je continent / de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Als ik op competitions klik, zie ik helemaal niks. Wat moet je doen om mee te doen aan die competitie.

Ik ga naar kart channel --> Competitions --> En dan staat er. You have to be connected with the Wi-fi/Wiiconnect24 (of zoiets), en als ik op OK klik (ik ben connected), dan kom ik weer bij het kart channel

Hoe kan ik eraan meedoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je WiiConnect24 aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 20:31:
[...]

Ok ;) Laat maar even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan voeg ik jouw ook toe ;)
[...]
Ik heb je toegevoegd, mijn code is 3222-5704-7784

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killerbees schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:35:
Als ik op competitions klik, zie ik helemaal niks. Wat moet je doen om mee te doen aan die competitie.

Ik ga naar kart channel --> Competitions --> En dan staat er. You have to be connected with the Wi-fi/Wiiconnect24 (of zoiets), en als ik op OK klik (ik ben connected), dan kom ik weer bij het kart channel

Hoe kan ik eraan meedoen?
Heb ik ook, terwijl connect24/7 gewoon aanstaat. Mjah, dat nintendo nogal moeite heeft met online is bekend, iets wat anno 1998 al perfect werkte op de pc is in 2008 nog lastig voor nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel jammer dat hier een hoop mensen klagen over het feit dat de cpu "Oneerlijk" is.
Het is gewoon onzin als je goed rijd heb je een grote voorsprong en kan je zonder problemen
diverse aanvallen overleven en daarnaast kan je de meeste aanvallen gewoon afweren. Verder vind ik het een heerlijk en geweldig spel. Zeker beter dan de DS versie. Besturing met het Wii Wheel vind ik waardeloos maar met de Nunchuck rijdt het heerlijk. Ga vanavond maar eens wat mede tweakers toevoegen in de friendslist. Kan ik kijken of iedereen echt zo goed en/of slecht is als dat ze zeggen.
Heb alleen nog wel problemen met disconnecties online das wel vervelend. Maar de ene dag gebeurt het helemaal niet en de andere dag 4 keer achter elkaar heel irri. Maar al met al verder een top game !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Hey b3n666, m'n filmpje staat online! Zie vorige pagina in dit topic, onderaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
heb vanmiddag veel last van disconnects.. iemand meer het probleem?? drukte door vakantie? want aan mijn internetverbinding/router ligt het niet

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 15:19:
Hey b3n666, m'n filmpje staat online! Zie vorige pagina in dit topic, onderaan. :)
Bedankt :) Jij kan idd met een straatlengte voorsprong winnen. Maar jij krijgt ook echt geen items op je hoofd. Ik heb 2blauwe schilden tijdens het racen getelt, een stuk of 4 verkleintjes en dat is het wel. Ik krijg dat per race op mijn dak. Ik zal eens kijken of ik wat op kan nemen via mijn webcam of de mobiel van mijn broertje.
SOCO_cola schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 16:48:
heb vanmiddag veel last van disconnects.. iemand meer het probleem?? drukte door vakantie? want aan mijn internetverbinding/router ligt het niet
ik ook. En door het geweldige systeem van nintendo werd ik 2x tijdens een race gedisconnect terwijl ik #1 lag en ben ik nu 600 punten kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
SOCO_cola schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 16:48:
Yep, ik kom al een paar uur niet meer het online-gedeelte op. Net nou mijn broer op bezoek is :( Ligt aan Nintendo's Mario Kart-servers, want de rest van het online-gebeuren (nieuws, weer, enquete, wedstrijd etc) werkt wel gewoon. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt door de competitie, iedereen is nu zn tijden aan het uploaden. Dat kost Ninty veel bandbreedte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
ik gok dat iedereen het over de 61070 heeft?

is iig geen brakke wifi want ik speel over netwerk, maar ik kom er al een paar dagen niet meer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:04:
[...]

Bedankt :) Jij kan idd met een straatlengte voorsprong winnen. Maar jij krijgt ook echt geen items op je hoofd. Ik heb 2blauwe schilden tijdens het racen getelt, een stuk of 4 verkleintjes en dat is het wel. Ik krijg dat per race op mijn dak. Ik zal eens kijken of ik wat op kan nemen via mijn webcam of de mobiel van mijn broertje.
Maar ik kan wel een vette voorsprong halen... door gewoon ok te racen. Maar goed... krabbel maar terug van de weddenschap.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mipviwawes
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01-2024
Was vandaag goed bezig, qua unlocken. Ik kwam de volgende zaken tegen. Deze zijn anders / niet vermeld in de TS.
spoiler: title
Royal racer (medium bike kart)
Winnen van 150CC Leaf Cup

Dragonetti (large kart)
Winnen van 150CC Lightning Cup

Star ranking:
In een 150CC cup heb ik 57 punten gehaald en toch een star-ranking kunnen behalen. Ik heb 3/4 race's van de Leaf Cup gewonnen. In de TS staat dat minstens 60 punten nodig zijn

Baby Daisy
Ik kreeg de indruk dat je alle 150CC cups moest winnen om haar te krijgen. De bovenste 4 waren voor mij voldoende om haar te unlocken

Just my 2 cents :)

Ik ben benieuwd naar de uitkomst van de competitie. Hoop alleen dat er meer mensen on-line gaan spelen aangezien ik nu weinig mensen tegenkom. Met 25 mensen in mijn lijst, had ik dat toch anders verwacht.

[ Voor 4% gewijzigd door mipviwawes op 01-05-2008 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:39
was laatst bij een vriend met zijn 3en mario kart aan het spelen en op 1 of andere manier kregen 2 van ons dezelfde racer:

Afbeeldingslocatie: http://upload.halflife-2.nl/20080501-3274.jpg Afbeeldingslocatie: http://upload.halflife-2.nl/20080501-25787.jpg Afbeeldingslocatie: http://upload.halflife-2.nl/20080501-17177.jpg

is deze bug al meer voorgekomen?

we hebben na de race nog een keer geprobeerd of we misschien met zijn 3en dezelfde konden worden maar het wou niet meer lukken

(toch wel leuk dat je met zo'n mobiele telefoon infrarood kan fotograferen, zie sensor bar op tv, eerste foto)

[ Voor 10% gewijzigd door iwaarden op 01-05-2008 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
dafz0r schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:50:
ik gok dat iedereen het over de 61070 heeft?

is iig geen brakke wifi want ik speel over netwerk, maar ik kom er al een paar dagen niet meer op
Hmmm , die kreeg ik vandaag ook een aantal keer, maar kwam er daarna wel op.
Al moest ik zeggen dat ie niet echt snel was.

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:04:
[
Dat heb ik ook al eerder gezegd, de mate waarin je voorop ligt is volgens mij ook van invloed op hoeveel blauwe schilden je op je af krijgt. Vraag me niet waarom, maar ik heb wel eens het idee gehad dat op de momenten dat ik ver voorop lag ik minder troep (lees blauwe schilden) over me heen kreeg dan als ik maar een kart lengte voorop reed bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
DjWannaB2002 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 18:58:
[...]

Dat heb ik ook al eerder gezegd, de mate waarin je voorop ligt is volgens mij ook van invloed op hoeveel blauwe schilden je op je af krijgt. Vraag me niet waarom, maar ik heb wel eens het idee gehad dat op de momenten dat ik ver voorop lag ik minder troep (lees blauwe schilden) over me heen kreeg dan als ik maar een kart lengte voorop reed bijvoorbeeld.
dan sta je 4de en krijg je 2x achter elkaar zo'n wolkje en als je eerste staat krijg je gewoon schilden en turbo's :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Lol, ik heb vanmiddag een hele tijd zitten proberen de Expert Ghost in Luigi Circuit te unlocken. Reed steeds sneller en sneller en ook onder de tijd van de Normal Ghost, maar ik unlockte die Expert Ghost maar niet. Uiteindelijk reed ik 1:14:nogwat, maar nog steeds geen nieuwe ghost. Toch maar even checken hoe snel je moest zijn voor die EG en wat bleek: ik reed er al de hele middag tegen. :+

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 00:15

the mod man

iets van beeldmaker

the mod man schreef op woensdag 30 april 2008 @ 20:28:

Het kan dus niet.. heb Mario kart wii van een vriend even geprobeerd en de wii geeft: foutcode 001 ongeoorloofd onderdeel gevonden.

weet iemand hoe je een modchip were uit de wii haalt?
is 1 draadje los genoeg of moet de hele chip eruit?

(nogmaals als dit hier niet mag excuses)

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 22:41:
3x 3 sterren? Wow.. Mn max is 2 sterren. Nice job ;)
Ik heb nu 5x 3 sterren en 22x 2 sterren :)
Ook op 25 banen al de expert ghost al verslagen met Time Trial :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
KillaH87 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 19:04:
[...]

dan sta je 4de en krijg je 2x achter elkaar zo'n wolkje en als je eerste staat krijg je gewoon schilden en turbo's :S
Nee niet schilden en turbo's, Ten minste ik niet. ging meer over blauwe schilden enz die je zelf op je donder krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Met een 100Hz CRT + scartkabel, kan je dan beter op 480i spelen, of op 576i?
ChrisM schreef op woensdag 30 april 2008 @ 23:45:
b3n666: de video staat online: http://video.google.nl/vi...4104329402385761572&hl=nl
[video]
Kwaliteit is niet super-super, maar je kan alles goed genoeg zijn. Volgens mij voldoe ik nu aan de weddenschap en moet ik €50 ontvangen? :D
ZOals je ziet, rijd ik helemaal niet superstrak overal langs en maak ik nog best wel veel foutjes. Maar ik ben uiteindelijk wel snel genoeg om 2 sterren ranking te halen, dus dat is niet slecht. En ik krijg best veel dingen op me gegooid, maar die block ik bijna allemaal. En... ik kan best een voorsprong opbouwen. Dus het is gewoon een kwestie van meer oefenen! :)
Hoe die onderste kart? En hoe unlock je die?

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 15:34:
Heeft iemand wel eens geprobeerd als je een blauwe krijgt om dan naar de nummer 1 positie te rijden en te kijken wat er dan gebeurd. Gooi je dan je eigen raak?
Ja, ik heb dit een keer gehad dat ik als 2e een baluw schild kreeg en toen ik wilde schieten de nr 1 voorbij reed. Het gevolg, het blauwe schild pakte mij....

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
HyperMan schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 00:01:
Met een 100Hz CRT + scartkabel, kan je dan beter op 480i spelen, of op 576i?

[...]

Hoe die onderste kart? En hoe unlock je die?
Volgens mij bedoel je de Dragonetti

Die krijg je door
spoiler:
de 150cc lightning cup te winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Double Dash wilde ik wel eens proberen om een blauw schild achter me te leggen toen ik op nummer 1 reed. Mijn gratis tip aan jullie; probeer dat niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
DjWannaB2002 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 22:31:
[...]

Nee niet schilden en turbo's, Ten minste ik niet. ging meer over blauwe schilden enz die je zelf op je donder krijgt.
ja maar de item verdeling klopt dus ook niet helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 20:33
waar word ergen bijgehouden welke expert ghoststaff's je hebt unlockt? of waar kan je dat aan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Even serieus, hoe kunnen die knakkers nou 1:33:xxx rijden op die baan man!!
Ik begin net aan rondje 3 bij wijze van en hun zouden er al zijn... Hoe doen ze dat :)

Andere vraag, hoe kan ik een enkele banaan of een enkel schild achter mij hangen??

Mijn eigen record staat op 1:59:136 ofzo ;) ben al tevreden :)

[ Voor 11% gewijzigd door orange.x op 02-05-2008 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
orange.x schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:00:
Even serieus, hoe kunnen die knakkers nou 1:33:xxx rijden op die baan man!!
Ik begin net aan rondje 3 bij wijze van en hun zouden er al zijn... Hoe doen ze dat :)

Andere vraag, hoe kan ik een enkele banaan of een enkel schild achter mij hangen??

Mijn eigen record staat op 1:59:136 ofzo ;) ben al tevreden :)
Over welke baan heb je het? :?

Kijk eens hoe de wereldkampioen dat circuit rijdt, dat moet je toch een hoop informatie geven. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
pven schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:11:
[...]

Over welke baan heb je het? :?

Kijk eens hoe de wereldkampioen dat circuit rijdt, dat moet je toch een hoop informatie geven. :Y)
Had het over de challenge, en even gekeken hoe hij dat deed op het normale circuit, dat is toch niet normaal meer :D

En dan met vijanden kan ie alsnog enorm snel rijden, doet ie netjes :)

[ Voor 18% gewijzigd door orange.x op 02-05-2008 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
orange.x schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:00:

Houd de 'fire' knop ingedrukt, dus de knop waarmee je iets afvuurt. Hiermee verschijnt een schild/banaan/fake blok achter je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
zo. net mijn allereerste competitie gedaan online. de " May 2008 competition"
duurt toy 10/5/2008 en je moet een zo snel mogelijke tijd neerzetten op het Mario circuit.
je kan zo vaak als je wilt je tijden doorsturen.

pfffffff ik rijd net er net 2 minuten over en de world champ 1.33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 17:33
Misschien een rare vraag met een simpel antwoord, maar hoe krijg je een item "achter je hangen" (dan bedoel ik een groen schild/banaan ofzo).

Goedemorgen, wakker worden. Net gevraagd...

Overigens nu overal de expert ghost geunlocked behalve bij Ghost Valley, maar dat lijkt me bijna onmogelijk met automatisch driften...

[ Voor 40% gewijzigd door JM83 op 02-05-2008 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 22:29

Smarron

The bend

murky123 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 03:31:
waar word ergen bijgehouden welke expert ghoststaff's je hebt unlockt? of waar kan je dat aan zien.
Dit wil ik ook wel graag weten. :)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:34
DjWannaB2002 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 18:58:
[...]
Vraag me niet waarom, maar ik heb wel eens het idee gehad dat op de momenten dat ik ver voorop lag ik minder troep (lees blauwe schilden) over me heen kreeg dan als ik maar een kart lengte voorop reed bijvoorbeeld.
Volgens mij krijg je juist meer blauwe schilden. Als je dichtbij rijdt krijg je juist weer meer rode op je dak.

Ik krijg ook altijd een bliksem als ik net een jump aan het maken ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
DjWannaB2002 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 16:47:
[...]
en de 'POW' heeft ook iedereen last van dus is ook niet echt van invloed op jou nr1 positie.
POW kun je tenminste nog (deels) ontwijken door op je achterwiel te gaan rijden :) Vaak is dat juist in je voordeel, omdat de PC's wel een paar spins maken en jij maar 1.

[ Voor 12% gewijzigd door eborn op 02-05-2008 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eborn schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:58:
[...]

POW kun je tenminste nog (deels) ontwijken door op je achterwiel te gaan rijden :) Vaak is dat juist in je voordeel, omdat de PC's wel een paar spins maken en jij maar 1.
Idd bij Pow blokken moet je op het juiste moment je Wiimote omhoog bewegen (of omhoog op het DPad van de classic controller/ngc controller drukken). Je maakt dan 1 spin maar verliest geen snelheid. Echter kan je dan wel in een ravijn (e.d) vallen of tegen de items die je bij je hebt aanvliegen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2008 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:02:
[...]
Echter kan je dan wel in een ravijn (e.d) vallen of tegen de items die je bij je hebt aanvliegen.
Bekend probleem O-)

Valt me op dat computerspelers dat trucje maar weinig uithalen. Ook wel weer prettig :) Vooral in de 150cc is alles meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Smarron schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:52:
[...]
Dit wil ik ook wel graag weten. :)
Heb net ook even lopen zoeken, maar kon het ook niet vinden..Wel jammer want ik weet niet meer welke ik nou allemaal gedaan had :$

Vreemd trouwens bij 50 en 100cc kon ik nooit sterren halen, altijd A B of C en nu doe ik 150cc heb ik al 2 en 3 steren gehaald bij alles wat ik gedaan heb (4 cups) :P

Ik word nog beter, nu alleen dat manual nog onder de knie zien te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boemboem schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:41:

Overigens nu overal de expert ghost geunlocked behalve bij Ghost Valley, maar dat lijkt me bijna onmogelijk met automatisch driften...
geen probleem hoor. ik heb alles geunlocked op automatisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Mmmms, ik snap niet dat iedereen op automatisch rijdt. Ik kan met het stuurtje op manual echt niet vooruit komen en bochten goed maken etc. Nu rijd ik met de nunchuck eraan en altijd op manual omdat je dan lekker kan driften. Sturen met het knuppeltje vind ik ook makkelijker dan echt sturen zeg maar.

Als ik die dude zag die dat filmpje had geplaatst hoeveel voorsprong ie wel niet haalt op 150cc.. gevoelsmatig lijkt dat bij mij haast onmogelijk... Zal zo eens kijken of dat echt zo is of dat ik me dat verbeeld. En of dat dan ligt aan het automatisch of manual is ook wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:37:
[...]

geen probleem hoor. ik heb alles geunlocked op automatisch...
Ik heb nu bijna alle expert ghosts verslagen, op een paar banen is hij toch wel aardig snel maar op sommige banen ben ik bijna 10 seconden sneller :)

Zijn hier nog mensen met een snelle tijd op SNES Ghost Valley 2, daar rij ik nu 0:58:117 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

orange.x schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 16:53:
Mmmms, ik snap niet dat iedereen op automatisch rijdt. Ik kan met het stuurtje op manual echt niet vooruit komen en bochten goed maken etc. Nu rijd ik met de nunchuck eraan en altijd op manual omdat je dan lekker kan driften. Sturen met het knuppeltje vind ik ook makkelijker dan echt sturen zeg maar.

Als ik die dude zag die dat filmpje had geplaatst hoeveel voorsprong ie wel niet haalt op 150cc.. gevoelsmatig lijkt dat bij mij haast onmogelijk... Zal zo eens kijken of dat echt zo is of dat ik me dat verbeeld. En of dat dan ligt aan het automatisch of manual is ook wel interessant.
Ik lap regelmatig mensen op Ghost Valley 2 online, dan rij ik zeker meer dan een half rondje voor op de nr2 op een baan met 20sec per rondje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
ik heb dit spel gister uitgebreid gespeeld met wat vrienden, echt een enorme meevaller _/-\o_ . Mario Kart: DD vond ik echt niet leuk, ik dacht dat ik uitgekeken was op de serie. dit spel gaf me toch weer een beetje dat snes/n64 gevoel terug, en dat stuurtje werkte echt verrassend goed! heel leuk met zn 4en op de bank :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
Zijn 'r hier truowens meer mensen met problemen met naar friends connecten?

Ik probeer hopeloos met een vriend samen te spelen maar word echt 99 v/d 100x (1x is het gelukt) eruit gekicked met error 86200(uit me hoofd)

Echt zwaar waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punica- schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 18:54:
Zijn 'r hier truowens meer mensen met problemen met naar friends connecten?

Ik probeer hopeloos met een vriend samen te spelen maar word echt 99 v/d 100x (1x is het gelukt) eruit gekicked met error 86200(uit me hoofd)

Echt zwaar waardeloos
Brakke server? Portforwaring problemen met de router (aan jouw kant of die van die vriend)? Werkt gewoon spelen via WFC wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 19:11:
[...]

Brakke server? Portforwaring problemen met de router (aan jouw kant of die van die vriend)? Werkt gewoon spelen via WFC wel goed?
Normaal via WFC spelen werkt prima met hier en daar een disconnect. Het is trouwens 86420.

Andere mensne kunnen wel naar hem connecten en me wifi werkt verder ook prima, wat zou ik eventueel moeten forwarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet voor hoever ik kan helpen maar het ligt aan de versie van je WII en de Chip.
Overigens kan ik hier zowel mijn orgineel en mijn backup zonder enkel probleem spelen.
Om het uit te proberen heb ik eerst de backup gespeeld zonder de orginele te spelen
en die deed het prima. Succes.
the mod man schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 20:01:
[...]

Het kan dus niet.. heb Mario kart wii van een vriend even geprobeerd en de wii geeft: foutcode 001 ongeoorloofd onderdeel gevonden.

weet iemand hoe je een modchip were uit de wii haalt?
is 1 draadje los genoeg of moet de hele chip eruit?

(nogmaals als dit hier niet mag excuses)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Online racen is gaaf :D.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
waarom kan ik niet met alle voertuigen die ik unlock online? Ik zie andere mensen ermee rijde maar zelf lukt het niet, kan enkel de standards, nostaligic en bowser bike nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
murky123 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 03:31:
Iemand hier al een idee over? Of is het gewoon gokken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaURoN schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:02:
[...]

Iemand hier al een idee over? Of is het gewoon gokken? :P
Dat kan je toch makkelijk zien aan de tijd van die ghost? Die standaard ghost rij je er al uit met 2 ogen dicht en als je stuurt met je voeten. Die expert ghost die rijdt tenminste een beetje door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had nog een vraagje die ik nog niet heb terug gevonden,
Het is mogelijk de mirrorcup te unlocken en dan de banen in een GP tegengesteld te rijden.
Vroeg me af of iemand weet of het, bv. nadat je de mirrorcup hebt voltooid, mogelijk is om zelf bv. timetrials te doen op banen in de rijrichting die je zelf wilt?

Ik doel hiermee op de Ghostvalley.
Op de vorige console hebben we ons helemaal suf gereden op dat circuit in de timetrials.
Nu zit diezelfde baan hier ok weer in maar dan tegengesteld, die zou ik dus graag andersom willen rijden (en dan wel netjes een tijd rijden, tegengesteld rijden kan altijd (voor de wijsneuzen onder ons ;) ))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:25:
[...]

Dat kan je toch makkelijk zien aan de tijd van die ghost? Die standaard ghost rij je er al uit met 2 ogen dicht en als je stuurt met je voeten. Die expert ghost die rijdt tenminste een beetje door :)
neem aan dat het dus niet mogelijk is? Want ik heb geen zin alles 1voor 1 door te bladeren om te zien welke ik nou mis :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

dafz0r schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 15:54:
waarom kan ik niet met alle voertuigen die ik unlock online? Ik zie andere mensen ermee rijde maar zelf lukt het niet, kan enkel de standards, nostaligic en bowser bike nemen..
pak je wel de goede gewichtsklasse dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
SaURoN schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 18:27:
[...]

neem aan dat het dus niet mogelijk is? Want ik heb geen zin alles 1voor 1 door te bladeren om te zien welke ik nou mis :S
ik ga er ook maar vannuit dat je de expert ghost die je unlocked heb . dat dat niet bijgehouden word.
je kan het nergens terug zien welke je al hebt en welke niet.

mensen die zeggen dat je alles zo unlocked hebt , dat je de ghost eruit rijd met 2 ogen dicht en als je stuurt met je voeten, dat klopt ook niet helemaal.
ik heb al vele ghost's verslagen en maar 1 expert staff unlocked.
alle grandprix cups heb ik op goud gehaald, ik kan wel aardig rijden.

dus de criteria voor het unlocken van een expert ghost staff is dus ghost verslaan?? en met hoeveel seconden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Met een seconde of zes. Ik vind het best meevallen om die expert ghosts vrij te spelen; uiteraard zitten er enkele moeilijke tussen, maar het is niet zo dat je weken bezig bent om er eentje te unlocken.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Ik vind die GBA Shy guy beach behoorlijk irri, kan geen snelheid krijgen met al dat water :)

(ja ik rij op automatisch) anders kan je er zo overheen jumpen :P

toadette met magicruzer wil ook wel helpen :P

[ Voor 13% gewijzigd door SaURoN op 03-05-2008 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

murky123 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 18:45:
[...]

mensen die zeggen dat je alles zo unlocked hebt , dat je de ghost eruit rijd met 2 ogen dicht en als je stuurt met je voeten, dat klopt ook niet helemaal.
ik heb al vele ghost's verslagen en maar 1 expert staff unlocked.
alle grandprix cups heb ik op goud gehaald, ik kan wel aardig rijden.
Kijk, goud halen en goed kunnen rijden is ook niet echt een logisch verband. Je kan een '3 sterren status' halen op elke cup, dat is dan weer lastiger en is tijd gebonden.

Ik heb elke expert ghost op elke baan in 1 poging ge-unlocked. Wil niet zeggen dat ik zo goed ben maar het was gewoon te makkelijk. Als ik een baan nog nooit gereden heb en gelijk de expert ghost unlock vind ik belachelijk. Ook vind ik het jammer dat als je alle expert ghosts verslagen hebt dat je niks krijgt.

De marges tussen verslaan en unlocken is baanafhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaURoN schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:08:
Ik vind die GBA Shy guy beach behoorlijk irri, kan geen snelheid krijgen met al dat water :)

(ja ik rij op automatisch) anders kan je er zo overheen jumpen :P

toadette met magicruzer wil ook wel helpen :P
Inderdaad gewoon Magicruiser en constant in het water blijven rijden en wheelie's maken + je paddo's gebruiken om door dat gras te gaan na de 1ste bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Laatst online: 09-04 12:25
Is er ergens al bewezen of anderszins aangetoond of het in snelheid uitmaakt met welke coureur je speelt? Er werd eerder in deze thread beweerd dat dat zo was, maar verder is daar niet zo heel erg op ingegaan. Wereldkampioen ghosts zie ik vaak met Funky Kong en de Torpedo Bike, die bike kan ik me voorstellen natuurlijk, maar verder denk ik dat de berijder niet zo uitmaakt? FK is de laatste zware die je kan unlocken, kan het zijn dat die lui daarom met hem rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remmelt schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:56:
Is er ergens al bewezen of anderszins aangetoond of het in snelheid uitmaakt met welke coureur je speelt? Er werd eerder in deze thread beweerd dat dat zo was, maar verder is daar niet zo heel erg op ingegaan. Wereldkampioen ghosts zie ik vaak met Funky Kong en de Torpedo Bike, die bike kan ik me voorstellen natuurlijk, maar verder denk ik dat de berijder niet zo uitmaakt? FK is de laatste zware die je kan unlocken, kan het zijn dat die lui daarom met hem rijden?
Je kan het zelf toch ook uitproberen. Rij een goede tijd met TimeTrial op een map met een lang recht stuk erin, Peach Beach bijvoorbeeld. Neem de eerste keer Funky Kong en de 2e keer een andere coureur maar zelfde bike en kijk of je inloopt of niet op dat rechte stuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 17:29

greatgonzo

schit-te-rend!

of ik ben achterlijk, of ik zie de optie nergens staan, hoe kan ik alleen met een GC controller besturen? Ik kan nergens kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

GCC aansluiten, en op A drukken op het titelscherm. Achteraf kan het ook, kies voor change controller en druk dan ook op A van de remote die je als eerste wilt.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
kan je met de gamecube controller ook die turbo activeren in de lucht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 22:18:
kan je met de gamecube controller ook die turbo activeren in de lucht?
Vierpuntdruktoets omhoog, zelfde als een wheelie maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik speel eigenlijk alleen maar met de GC controller.. met nunchuck nog niet eens geprobeerd.
Pak wel af en toe het stuurtje als ik tegen anderen thuis speel (ook allen met stuurtje), daar speel ik toch net ff minder mee.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 13:00
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:37:
[...]

Ik heb elke expert ghost op elke baan in 1 poging ge-unlocked. Wil niet zeggen dat ik zo goed ben maar het was gewoon te makkelijk. Als ik een baan nog nooit gereden heb en gelijk de expert ghost unlock vind ik belachelijk. Ook vind ik het jammer dat als je alle expert ghosts verslagen hebt dat je niks krijgt.

De marges tussen verslaan en unlocken is baanafhankelijk.
Ik denk dat jij een uitzonderlijk geval bent. Uitzonderlijk, gezien vanuit het perspectief van de doelgroep van Nintendo ('casual' gamer). De meeste mensen kunnen die claim niet maken: zij hebben de nodige moeite om drifting te beheersen, laat staan dit consistent toe te passen op de verschillende courses.

Jij bent waarschijnlijk een ervaren gamer, en dit zal waarschijnlijk ook niet je eerste Mario Kart zijn. Dat maakt ontzettend veel uit.

En aangezien jij al een aantal keren hebt gepost dat je alle ghosts heb verslagen en lage tijden hebt op Ghost Valley 2, zul jij stiekem toch op zijn minst wel een beetje goed zijn ;)

Re: Ghost Valley 2, heb ik mijn tijd iets aangescherpt tot 0'59'047. 058'hoog moet zeker kunnen, maar ik heb een beetje moeite om in de op één-na-laatste bocht, voor de pijl-booster, met mijn kart een lange drift-boost te krijgen en dan goed uit te komen voor de pijl-booster. Nog tips (als je met een kart rijdt?).
remmelt schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:56:
Voor zo ver ik zie, heb je binnen de klassen (lightweight, midweight en heavyweight) weer subtiele verschillen. Vergelijk Rosalina met Funky bijvoorbeeld. Beide heavyweights (wel opmerkelijk in het geval van Rosalina), maar Funky rijdt iets harder, maar Rosalina stuurt iets beter. De verschillen zijn kleiner dan de verschillen tussen klassen, maar voldoende merkbaar.

MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
zijn er eigenlijk mensen die ook met die mei 2008 competitie bezig zijn. volgens mij ist de eerste europese competitie online.
wel leuk om te doen, je mag zo vaak mogelijk tot 10 mei om een zo goed mogelijke tijd neer te zetten.

ik haal nu 1.55 rond met een bike.

vind het allemaal wel leuker worden nu want ik win ook vaker. was eerst gezakt naar de 4000 maar zit alweer op de 5300 punten. meestal haal ik wel de top 3 a 4 ..
dit is mijn eerste kart spelletje. mijn eerste nintendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Ik ben nog niet echt met die competitie bezig geweest.

Ik zit volgens mij rond de 1.47.xxx-1.45.xxx

Wat is eigenlijk de beste bike/kart voor die competitie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hmm zojuist weer iets vaags online meegemaakt.
Ik was aan het racen , en lag 4e tijdens de race.
Opeens kreeg ik in de 2e ronde het resultaten scherm te zien ("Results are determined")
En stond ik 1e(terwijl ik toch echt 4e lag op dat moment) toch mooi 150 punten mee gescoord :P
MAar daarna weer wel disconnected from other players....

Beetje brakke server denk.

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
degroot schreef op zondag 04 mei 2008 @ 01:10:
Hmm zojuist weer iets vaags online meegemaakt.
Ik was aan het racen , en lag 4e tijdens de race.
Opeens kreeg ik in de 2e ronde het resultaten scherm te zien ("Results are determined")
En stond ik 1e(terwijl ik toch echt 4e lag op dat moment) toch mooi 150 punten mee gescoord :P
MAar daarna weer wel disconnected from other players....

Beetje brakke server denk.
Denk eerder dat er weer iemand was die een bug heeft gewonnen waarmee die vroegtijdig het spel kan afronden.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Let op:
Als je je friendcode wil doorgeven kun je in de TS lezen hoe. Lijsten met wie je allemaal toegevoegd hebt hoeven we ook niet te zien.