Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Gewoon relaxed spelen en niet te agressief, heb nl. de indruk dat de AI zich aanpast aan jouw racegedrag, dus als je gewoon rustig aan doet en niet teveel items gebruikt als je 1ste bent dan lijkt het makkelijker te gaan dan als je heel fanatiek gaat doen (kan ook toeval zijn maar bij mij werkte dat iig)SpoTs schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:48:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om sterren beoordelingen te halen op de banen?
Ik word altijd alle kanten op geknalt.. word dan wel eerste.. maar met een tijd om van te huilen..
En aangezien je sterren-beoordeling word gebasseerd op je tijd.. tja
als ik bijvoorbeeld laatste lig in een race dan krijg ik veel vaker die "rocket bullit".
rijd ik redelijk vooraan dan krijg ik dat ding bijna nooit.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Tja, met de pc heb ik er ook nooit last van. Alleen op de Wii. Maar ja je Wii in DMZ gooien is niet zo'n veiligheidsprobleem. Het enige vervelende is dat als je wil wii-en steeds je router in DMZ moet gooienVerwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:37:
[...]
Okej thnxToch raar dat de Wii voor MK dus in de DMZ moet, op de PC heb ik bijv. nooit last van een onderbreking als ik bijv. aan het downloaden ben of live streams volg, zal wel een ander systeem zijn kennelijk?
(Nu moet ik ook eerlijk bekennen dat MK:Wii mijn allereerste online game ervaring is)

Ik denk dat dat subjectieve waarneming is. Ik denk echt niet dat de AI in de GP je met rust laat als jij gewoon 'vriendelijk' rijdend op kop ligt. In ieder geval niet mijn ervaring, heh heh.Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:53:
Gewoon relaxed spelen en niet te agressief, heb nl. de indruk dat de AI zich aanpast aan jouw racegedrag, dus als je gewoon rustig aan doet en niet teveel items gebruikt als je 1ste bent dan lijkt het makkelijker te gaan dan als je heel fanatiek gaat doen (kan ook toeval zijn maar bij mij werkte dat iig)
Verwijderd
Remmen in MarioKartVerwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:24:
[...]
remmen, het is de enige baan waar je je rem moet gebruiken.
Verwijderd
STFU!Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:24:
[...]
remmen, het is de enige baan waar je je rem moet gebruiken.
Remmen is echt helemaal nergens nodig, en juist niet in Rainbow Road. Neem een bike, die lekker gevoelig stuurt, leer ermee te rijden, en dan zal je zien, dat Rainbow Road heerlijk driftend is door te komen. De banen zijn misschien niet erg breed, maar de bochten zijn er wel ideaal voor.
Overigens zit ik nog steeds met 20 ingevulde vriendcodes, waarvan er nog maar 1 online is. Ik heb ook maar wat lukkraak ingevuld in Mario Kart, dus ik zal wel even een lijstje hier neer gooien. Ik heb vooral mensen toegevoegd uit het Wii topic, en uit mijn hoofd weet ik: Deddiekoel, ChrisM, WillyBubba, debart en Micheal Knight. Als julie me willen, of kunnen, toevoegen, dan hoor ik het graag. Sowieso ben ik nog op zoek naar nieuwe vrienden, want ik zou wel eens mijn Time Trial tijden willen vergelijken, met iemand anders dan de wereld kampioen
Verwijderd
0:59.117 op SNES Ghost Valley!Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 14:31:
[...]
STFU!![]()
Remmen is echt helemaal nergens nodig, en juist niet in Rainbow Road. Neem een bike, die lekker gevoelig stuurt, leer ermee te rijden, en dan zal je zien, dat Rainbow Road heerlijk driftend is door te komen. De banen zijn misschien niet erg breed, maar de bochten zijn er wel ideaal voor.
Overigens zit ik nog steeds met 20 ingevulde vriendcodes, waarvan er nog maar 1 online is. Ik heb ook maar wat lukkraak ingevuld in Mario Kart, dus ik zal wel even een lijstje hier neer gooien. Ik heb vooral mensen toegevoegd uit het Wii topic, en uit mijn hoofd weet ik: Deddiekoel, ChrisM, WillyBubba, debart en Micheal Knight. Als julie me willen, of kunnen, toevoegen, dan hoor ik het graag. Sowieso ben ik nog op zoek naar nieuwe vrienden, want ik zou wel eens mijn Time Trial tijden willen vergelijken, met iemand anders dan de wereld kampioen
Ik rij altijd met een brede lach op mijn gezicht ;-) altijd een item achter mijn billetjes aan.. ennuh.. tja.. paar keer blauw schildje, POW block, lightning bolt.. en tis weer even afgelopen.Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:53:
[...]
Gewoon relaxed spelen en niet te agressief, heb nl. de indruk dat de AI zich aanpast aan jouw racegedrag, dus als je gewoon rustig aan doet en niet teveel items gebruikt als je 1ste bent dan lijkt het makkelijker te gaan dan als je heel fanatiek gaat doen (kan ook toeval zijn maar bij mij werkte dat iig)
Nou maakt dat mij niet uit.. maar die sterren beoordeling is imo meer geluk dan wijsheid.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Als de POW bij zijn laatste deel is, voordat de grote schok komt zeg maar. Moet je ff met je wii-mote schudden, dan raak je je huidige wapen wel kwijt maar dan kun je wel fatsoenlijk doorrijden. Werkt bij mij altijdSpoTs schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 16:44:
[...]
Ik rij altijd met een brede lach op mijn gezicht ;-) altijd een item achter mijn billetjes aan.. ennuh.. tja.. paar keer blauw schildje, POW block, lightning bolt.. en tis weer even afgelopen.
Nou maakt dat mij niet uit.. maar die sterren beoordeling is imo meer geluk dan wijsheid.
En om star-ranking te halen, gewoon heel veel driften dat je dus veel min-turbo's hebt. En elke keer als je springt met je wii-mote schudden zodat je character een trucje doet zodat je daar ook weer een mini-turbo van krijgt.
[ Voor 15% gewijzigd door Gurneyhck op 25-04-2008 18:35 ]
Maar vooral als je online gaat racen, zul je merken dat mensen met manual drift je zo voorbij racen
Wat... Dat is de enige waar ik de expert ghost niet eens unlocken kan. Die baan vond ik op de SNES al kut en nu vind ik 'm nog steeds kut.
Verwijderd
Leuke starrating inderdaad, nu op naar de 3 starrating op elke cup! Succes zonder miniturbo'tjes!ChrisM schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:54:
Ik heb driften op automatic staan en krijg dus geen mini-turbo's... maar heb wel een star ranking op alle 150cc cups. Dus dat hoeft niet per se.
Verwijderd
Enige wat ik haal is maximaal rank A. En dat is als ik steeds 1ste word en zo goed als in iedere bocht boosts gebruikVerwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 18:13:
[...]
Leuke starrating inderdaad, nu op naar de 3 starrating op elke cup! Succes zonder miniturbo'tjes!

Verwijderd
Dan rij je gewoon niet snel genoeg. De starrating is afhankelijk van je eindtijd per baan. Ik heb nu:Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 18:44:
[...]
Enige wat ik haal is maximaal rank A. En dat is als ik steeds 1ste word en zo goed als in iedere bocht boosts gebruik
- 5x 3starrating
- 13x 2starrating
- 8x 1starrating
De laatste 6 cups in mirrormode moet ik nog spelen
Als ik ver voor lig, dan lijkt het wel of ze allemaal sneller gaan, zodat ze weer dichtbij me rijden. Hebben jullie ook dit probleem?
Verwijderd
Ja typische mario kart AI die zich aanpast. Daar ergerde ik me op de SNES al aan.Killerbees schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:09:
Hebben jullie ook het probleem bij 150CC dat je gewoon niet weg kunt rijden van de bots.
Als ik ver voor lig, dan lijkt het wel of ze allemaal sneller gaan, zodat ze weer dichtbij me rijden. Hebben jullie ook dit probleem?
Verwijderd
Maar dat heeft geen nadelig effect op het behalen van een sterstatus, aangezien die kijkt naar je gereden rijd.Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:32:
[...]
Ja typische mario kart AI die zich aanpast. Daar ergerde ik me op de SNES al aan.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2008 20:09 ]
Maar goed, denk dat het heel persoonlijk is, ik vind het stuurtje erg fijn, en vind het wel iets toevoegen aan de spelervaring. Of ik er daadwerkelijk beter of slechter mee speel weet ik eerlijk gezegd niet..
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Maar zometeen nog maar eens wat racen en nogmaals proberen(als ik mezelf van de balance board afkrijg:p)
Ga zometeen aan de 150CC beginnen , ben benieuwd , vond 100CC ook al best pittig.
Online heb ik vandaag gewoon ff 400 punten verloren , ik kom daar voorlopig ff niet
www.degroot-it.nl
't is best makkelijk hoor, gewoon lekker gaan zwieren en zwapperen met de Wii-mote als het POW-block in beeld verschijnt.degroot schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 20:35:
Ik heb het nog steeds niet helemaal door om het POW block te ontwijken , al een aantal keer geprobeerd.
Uh, in SMK was dat helemaal niet zo erg. De computer opponenten gingen wel harder rijden, maar als je gewoon geen grote fouten maakte, haalden ze je niet in. Het is de enige Mario Kart waarbij het zo makkelijk is om de computer een ronde in te halen. De items waren daarnaast veel minder krachtig over het algemeen (items zoals de lightning kreeg je ook veel minder), wat SMK minder luck-based maakt dan de overige delen.Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:32:
[...]
Ja typische mario kart AI die zich aanpast. Daar ergerde ik me op de SNES al aan.
Nee, de rubberband AI begon pas echt met Mario Kart 64, voor zo ver ik weet.
MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!
Verwijderd
ja klopt. Ze hadden de items in MKW wel ietsje minder sterk mogen maken. Vooral de mass-items..Kajun schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 22:07:
[...]
Uh, in SMK was dat helemaal niet zo erg. De computer opponenten gingen wel harder rijden, maar als je gewoon geen grote fouten maakte, haalden ze je niet in. Het is de enige Mario Kart waarbij het zo makkelijk is om de computer een ronde in te halen. De items waren daarnaast veel minder krachtig over het algemeen (items zoals de lightning kreeg je ook veel minder), wat SMK minder luck-based maakt dan de overige delen.
Nee, de rubberband AI begon pas echt met Mario Kart 64, voor zo ver ik weet.
Dan heb jij nog geluk , ik lig dikwijls 2 ronden op kop , en laatste ronden krijg ik van alles om mijn oren.Killerbees schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 23:53:
Ik heb juist vaak dat ik de hele tijd eerste sta, en op t laatst word geraakt door een vliegend blauw bowserschild, waardoor ik 3e-4e word.
dan word het dus gewoon plekkie 10 ,11 of 12 opvullen
www.degroot-it.nl
Verwijderd
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Tegen bots rijden ze (bij mij) altijd enorm langzaam, zodat ik er wel langs moet. En bij online rijd ik zelf altijd aan kop, tenzij er een 9000 gast bijzit, die ik bijna niet kan bijhouden
Verwijderd
Heeft iemand enig idee waar in Den Haag / Omgeving Mario Kart nog te halen is?
Ben vanmiddag een flink aantal winkels afgegaan en overal uitverkocht
Verwijderd
Verwijderd
Het tweedeVerwijderd schreef op zondag 27 april 2008 @ 16:20:
spoiler:Net de Mii unlocked! Is dat altijd een small karakter of komt het gewoon omdat ik maar een klein ukkie ben?
[ Voor 70% gewijzigd door TheZeroorez op 27-04-2008 17:06 ]
Tweede idd.Verwijderd schreef op zondag 27 april 2008 @ 16:20:
spoiler:Net de Mii unlocked! Is dat altijd een small karakter of komt het gewoon omdat ik maar een klein ukkie ben?
Ben ik trouwens de enige die de geluiden die de mii maakt echt belachelijk vindt?
De 'sound effects' van de mii zijn allemaal door een japans meisje gemaakt lijkt het... klinkt voor geen meter in combinatie met mannelijke Mii's

Nja, niet dat het uit maakt, ik race al sinds MK64 exclusief alleen maar met Luigi.. just because he rocks
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Het zijn inderdaad een beetje treurige geluidjes maar Nintendo heeft natuurlijk ook geen enkel idee hoe de Mii eruit ziet waarop deze worden toegepast.Spike_wolf schreef op zondag 27 april 2008 @ 17:14:
[...]
Tweede idd.
Ben ik trouwens de enige die de geluiden die de mii maakt echt belachelijk vindt?
De 'sound effects' van de mii zijn allemaal door een japans meisje gemaakt lijkt het... klinkt voor geen meter in combinatie met mannelijke Mii's
Nja, niet dat het uit maakt, ik race al sinds MK64 exclusief alleen maar met Luigi.. just because he rocks
Misschien de Mii aanpassen naar de geluidjes
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
[ Voor 2% gewijzigd door TheZeroorez op 27-04-2008 19:00 ]
Moet zeggen echt een geweldig spel! Vermaak me nog steeds prima, zeker online is mooi.
Die expert-Ghost's zijn nog wel onmogelijk om bij te houden, en handmatig driften moet ik nog gaan uitproberen. Ben momenteel bezig om op alle circuits de Expert Ghost te unlocken, alleen bij de DS Yoshi Falls wil het maar niet lukken...
Heb hier iig mijn FC neergezet, zal ook wel een aantal mensen toevoegen van hier.
[ Voor 42% gewijzigd door JM83 op 27-04-2008 19:46 ]
Verwijderd
Ga gelijk bij de start naar rechts langs het ravijn af driften. Dan over de houten brug en pak de boost. Daarna met een mushroom door het water en pak dan weer 2 boosts maar niet de 3e en pak de binnenbocht. Gebruik na elke miniboost een wheelie en op elk rechtstuk ook een wheelie. Zo moet het makkelijk lukken!boemboem schreef op zondag 27 april 2008 @ 19:34:
heb zelf nu ook een goede week ervaring met Mario Kart.
Moet zeggen echt een geweldig spel! Vermaak me nog steeds prima, zeker online is mooi.
Die expert-Ghost's zijn nog wel onmogelijk om bij te houden, en handmatig driften moet ik nog gaan uitproberen. Ben momenteel bezig om op alle circuits de Expert Ghost te unlocken, alleen bij de DS Yoshi Falls wil het maar niet lukken...
Heb hier iig mijn FC neergezet, zal ook wel een aantal mensen toevoegen van hier.
zal deze tip eens gaan gebruiken, en ook de motor pakken ipv de kart (voor dat circuit dan).Verwijderd schreef op zondag 27 april 2008 @ 20:00:
[...]
Ga gelijk bij de start naar rechts langs het ravijn af driften. Dan over de houten brug en pak de boost. Daarna met een mushroom door het water en pak dan weer 2 boosts maar niet de 3e en pak de binnenbocht. Gebruik na elke miniboost een wheelie en op elk rechtstuk ook een wheelie. Zo moet het makkelijk lukken!
maar dat wordt pas morgen ofzo, vandaag al te lang gekart
Ook zal ik proberen een snelle moter te pakken die heel scherp drift:
- Licht = Bullet Bike
- Medium = Mach Bike
- Large = Bowser Bike.
Ze zijn erg snel en ze driften heel scherp. Dit zal in het begin erg lastig zijn, maar als je er eenmaal aan gewend bent, wordt alles een stuk makkelijker
Het oefenen ermee zal niet erg lang duren, omdat je er heel snel aan went
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Heb ook nog geen enkele online problemen gehad. Leuk en erg verslavend, en toch wat spannender dan tegen AI tegenstanders spelenCaptain N schreef op maandag 28 april 2008 @ 00:14:
Ik heb van het weekend even met 2 spelers via WiFi wat races gejoined. Werkt erg soepel, hoewel je wel iets benadeeld ben op een splitscreen tegenover mensen met een volledig scherm natuurlijk. Ook ontdekt dat je de race waarin een friend aan het racen is kunt joinen. Ben positief verrast over het online gedeelte. Ook vrijwel geen lag.
Ben benieuwd wanneer de eerste competitie start!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Wat ik soms wel jammer vind is de manier waarop banen gekozen worden. Ik had liever een soort van wachtrij gezien dat wat het nu is.
Soms moet ik 10 races wachten voordat eindelijk de baan die ik wil, gekozen wordt. Ook wordt eenzelfde baan soms 2-3 keer op rij gekozen o0. Dit vind ik wel erg jammer. Als een baan net is geweest, zou hij daarna niet gekozen mogen worden imo.
Verwijderd
Ik vind het prima zo. Anders zat die wachtrij vol met Luigi Circuit of Rainbow RoadKillerbees schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:59:
Ik ook. Ik zou er graag aan willen meedoen.
Wat ik soms wel jammer vind is de manier waarop banen gekozen worden. Ik had liever een soort van wachtrij gezien dat wat het nu is.
Soms moet ik 10 races wachten voordat eindelijk de baan die ik wil, gekozen wordt. Ook wordt eenzelfde baan soms 2-3 keer op rij gekozen o0. Dit vind ik wel erg jammer. Als een baan net is geweest, zou hij daarna niet gekozen mogen worden imo.
Mijn foto's op Flickr.
Ik haat rainbow road eigenlijk en luigi is zosnel voorbijCaptain N schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:04:
Ja, het valt mij ook op dat die twee banen vooral erg veel gekozen worden. Waarom is me een raadsel, want ik vind ze beiden niet zo heel erg speciaal. Doe mij maar de retro banen eigenlijk.
Verwijderd
Aan de ene kant logisch dat die 2 banen veel gekozen worden. De 'goede' spelers kiezen Rainbow Road omdat daar een gemiddeld beginneling er vaak invalt en het hun dus verzekerd van een goede plek.Captain N schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:04:
Ja, het valt mij ook op dat die twee banen vooral erg veel gekozen worden. Waarom is me een raadsel, want ik vind ze beiden niet zo heel erg speciaal. Doe mij maar de retro banen eigenlijk.
Luigi Circuit word juist gekozen door mensen die het niet goed kunnen of een nieuwe motor/kart willen uitproberen, omdat die baan vooral 'itembased' is omdat hij zo simpel is.
Luigi's Circuit waarschijnlijk precies andersom, aangezien het een makkelijke baan is voor beginners en je daar juist vaak nog wel kunt winnen met wat goede items en wat geluk.
edit: Lol, te laat.
[ Voor 31% gewijzigd door Captain N op 28-04-2008 13:16 ]
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Pff, de SNES banen zijn nu net het leukst, die hadden ze er wel meer in mogen doen!Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:17:
Echter haat ik die SNES / GBA parcours die echt iedere keer een vote krijgen.
1. Niet samen GP kunnen doen (en dus samen dingen unlocken)
2. Battle-mode alleen in teams. Ik vind teams wel een leuke toevoeging maar battlemode wil ik ook free for all kunnen doen...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ook GP met z'n tweeën was altijd erg leuk, ik snap niet waarom dat niet in MKW zit.
Ook vind ik het jammer dat je VS met bots MOET doen. Met z'n tweeën-vieren was altijd lachen.
Moeten er bepaalde poorten in de firewall geopend worden?
01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001
Verwijderd
Ik heb manual nog niet helemaal onder controle dus doe nog steeds automatic.
Mijn beste tijd is daarom maar 1.15.134
maar is er ergens nog te vinden waar dat bijgehouden word?
ik weet nu al niet meer op welk parcours , het overkwam me gewoon
ik weet niet eens hoe je die dingen moet unlocken
Hoeft niet in teams. NPC characters kan je uitzetten in de Battle options.MaximusTG schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:19:
Speelde gister ff met mn broertje de retro snes battle course. Echt nostalgisch gevoel. Vooral dat muziekje dr bij. Jammer alleen dat het in teams moet..
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Je moet x aantal seconden sneller zijn dan de Nintendo ghost staff dan unlock je de Expert ghost staff.murky123 schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:34:
ik heb nu ook zon expert ghost staff data ding unlockt.
maar is er ergens nog te vinden waar dat bijgehouden word?
ik weet nu al niet meer op welk parcours , het overkwam me gewoon
ik weet niet eens hoe je die dingen moet unlocken
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Is al erg snel hoor, zeker als je nog geen manual drift gebruiktVerwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:29:
Wat zijn jullie beste tijden bij luigi circuit in time trial?
Ik heb manual nog niet helemaal onder controle dus doe nog steeds automatic.
Mijn beste tijd is daarom maar 1.15.134
De expert staff rijdt 1:19 ofzo. Als je daaronder zit, doe je het al netjes.
1:15 is dus heel goed
eerste indruk:
- met het wii-wheel is het moeilijk te doen
- met de nunchuck erbij gaat het aardig... ga toch ook nog eens proberen om met de gamecube controller te driften.
Ben bezig met Ghost Valley, en de tijden beginnen op te lijken. Lastige vind ik soms nog een links/rechts combinatie, wil ik er nog wel eens afgaan. Maar over het algemeen vind ik het gewone automatische toch leuker/makkelijker en kon ik er redelijke tijden mee neerzetten. Maar wie weet, oefening baart kunst
(toegegeven, luigi circuit niet vaak gereden, maar dan nog..)
Een groot deel van de tijd die ik in Mario Kart steek (meestal alleen 's weekends) besteed ik aan Time-Trial'en om de banen een beetje te leren kennen. Gisteren eindelijk alle expert ghosts unlocked. De meeste tijden aangescherpt om in de buurt te zitten van de expert times. Op acht tracks zit ik onder de expert tijd, op elf tracks zit ik op 0-3% boven de expert tijd, en en de overige dertien tracks zit dat percentage op 4-8%. Niet geweldig, maar wel wat respectabelere tijden inmiddels. Maar nog steeds een schildpad vergeleken met de world record holders
Het moet wel mogelijk zijn om onder alle expert ghost times te gaan zitten, lijkt me. Maar dat kost veel tijd en moeite (ik raak hevig gefrustreerd tijdens time trials

MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!
En ja, bikes zijn vaak sneller (niet beter!) dan karts. Je kunt wheelies maken, die je op elk recht stuk een boost geven. Ook kun je scherper door de bochten gaan, wat je meestal wat tijdwinst geeft.
Als je net boven, of onder de tijd van de expert ghost zit, doe je het al prima hoor
Verwijderd
Al de Wereldrecord ghosts op youtube zijn geweldigKillerbees schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 01:25:
Al die wereldrecords zijn echt insane. Alles, maar dan echt alles, moet meezitten. Vaak hebben ze ook van die onmogelijke afsnijdweggetjes. Moet je maar eens bij het WR van GBA Bowser's Castle 3 kijken.
En ja, bikes zijn vaak sneller (niet beter!) dan karts. Je kunt wheelies maken, die je op elk recht stuk een boost geven. Ook kun je scherper door de bochten gaan, wat je meestal wat tijdwinst geeft.
Als je net boven, of onder de tijd van de expert ghost zit, doe je het al prima hoor
Leuk om te zien waar ze stukke inkorten waar ze inzetten met sliden etc.
Verwijderd
Ik heb toch echt 1.15 gereden zonder drift. Moet makkelijk 1.14 kunnen rijden en misschien nog wel sneller. Ik rij met funky kong en de torpedo bike. Met de bowser bike reed ik eerst en daar bleef ik op 1.16.9 steken. dus probeer de torpedo bike en je zult zien dat je veel sneller dan die 1.21 rijdt.Kajun schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:13:
Ik kan me haast niet voorstellen dat je zonder drift 1'15 kan rijden. Hoe is dat mogelijk? Als het echt kan, dan voel ik me wel een newbie met 1'21'xxx op 'manual'...![]()
(toegegeven, luigi circuit niet vaak gereden, maar dan nog..)
Rainbowroad nu op 2.48 staan, begin deze baan ook steeds leuker te vinden, vond er bij het begin echt helemaal niets aan.
Verwijderd
Je hebt niet echt Youtube nodig om die te bekijken. Start MarioKart Channel maar eens op en kijk bij rankingVerwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 03:02:
[...]
Al de Wereldrecord ghosts op youtube zijn geweldig![]()
Leuk om te zien waar ze stukke inkorten waar ze inzetten met sliden etc.
Verwijderd
Nja ik vind youtube toch iets sneller en makkelijker navigerenVerwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:40:
[...]
Je hebt niet echt Youtube nodig om die te bekijken. Start MarioKart Channel maar eens op en kijk bij ranking
Krijg je trouwens een bericht als je een expert ghost unlocked ? zo ja.. dan suck ik heel hard, want ik krijg het maar niet voor elkaar om ook maar 1 expert ghost te unlocken
ik vote meestal voor GBA bowsers castle 3 ^^ hebben we die gehad, dan Ghost valley 2, daarna mario circuit 3 van de snes. Enige echt gave banen van de nieuwe editie zijn rainbow, bowsers castle en koopa cape.Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:17:
Ik vind Rainbow Road de leukste van allemaalEchter haat ik die SNES / GBA parcours die echt iedere keer een vote krijgen.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
Bij retro: DS Delfino Square, GBA Shy Guy Beach, N64 DK Parkway.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2008 11:33 ]
Je kan de regels aanpassen bij een VS race. Kijk bij het selecteren van de race rechtsboven, daar staat een "rules" bolletje. Klik daar op en zie de opties!Killerbees schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:08:
Ook vind ik het jammer dat je VS met bots MOET doen. Met z'n tweeën-vieren was altijd lachen.
Jammer dat je in dit level zo'n stuk modder hebt in die grot. Op de N64 kon je daar altijd die heuvel gewoon op powersliden. Dat is wel ff wennen. Die "shortcut" waarbij je de muur in kon springen vlak voor de finish en dan een lap extra kreeg werkt zeker ook niet meer?Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:32:
N64 DK Parkway.
Mijn foto's op Flickr.
Wat hebben al die online gamers toch met Delfino Square, ik vind dat zo'n niet leuke baan. Echt geen lol aan..Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:32:
Nou dan hoop ik dat ik jou niet online tegenkom. Mijn favo banen zijn (in volgorde) Rainbow Road, Daisy Circuit, Mario Circuit, Dry Dry Ruins, Moonview Highway en Koopa Cape.
Bij retro: DS Delfino Square, GBA Shy Guy Beach, N64 DK Parkway.
Rainbow Road is online mijn favoriet, heb daar al meerdere malen meegemaakt dat ik mensen op een rondje zet,.. (dat is pas lachen). Speel al wel sinds SNES mario kart dus ben redelijk oude garde.
Don't Speak, Just Think
Je bedoeld deze:Captain N schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:23:
[...]
Jammer dat je in dit level zo'n stuk modder hebt in die grot. Op de N64 kon je daar altijd die heuvel gewoon op powersliden. Dat is wel ff wennen. Die "shortcut" waarbij je de muur in kon springen vlak voor de finish en dan een lap extra kreeg werkt zeker ook niet meer?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd

Dat heb ik met rainbow roadSdR schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:06:
[...]
Wat hebben al die online gamers toch met Delfino Square, ik vind dat zo'n niet leuke baan. Echt geen lol aan..
Rainbow Road is online mijn favoriet, heb daar al meerdere malen meegemaakt dat ik mensen op een rondje zet,.. (dat is pas lachen). Speel al wel sinds SNES mario kart dus ben redelijk oude garde.
Klopt. In Mario Kart 64 zaten sowieso heel veel van dat soort glitches, ook bijvoorbeeld in Frappe Snowland en Yoshi's Valley. Was op zich wel grappig. Ik zag net dat in MK Wii ook een of andere glitch zit waarmee je van die extreme tijden krijgt, maar las ook dat die tijden gedelete worden. Gelukkig maar ook, want met zo'n online ranking systeem zou dan de lol er snel vanaf zijn.Rakkerzero schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:13:
Je bedoeld deze:
Mijn foto's op Flickr.
Als ik die online tegen kom kan ik net zo goed even lekker naar de plee gaan of een kop koffie pakken, want hoe vaak ik ook oefen... mij lukt het echt niet.
Dat was ook even een domper in huize RukapulDeddiekoel schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:44:
Ik vind dat er maar twee echte missers in deze Mario Kart zitten:
1. Niet samen GP kunnen doen (en dus samen dingen unlocken)
Rainbow Road is pittig, maar met een beetje oefenen is het goed te doen en kun je er heerlijk slidend doorheen (zonder er steeds af te vallen). Ik had ook een tijdje moeite met SNES Ghostvalley (?), maar na een beetje oefenen kan ik die echt helemaal slidend rijden. Dan wordt die ook ineens leuk
Ik heb genoeg favorieten. SNES Mario Circuit 3 is de fijnste baan, gewoon om puur te karten (alhoewel de andere Mario circuits ook fijn zijn). GCN Donkey Kong Mountain, omdat het zo heerlijk is om de slides te maken van de berg af. Verder heb ik geen DS, en dat zijn ook goede banen. Van de nieuwe banen vind ik Moonview Highway de mooiste met de lichteffectjes uit SMG. Alhoewel ik eerlijk gezegd de meeste nieuwe banen (afgezien dus van Grumble Volcano) leuk vind.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
omdat de enige baan is waar de meeste niet vol gas door heen kunnen komen.AlexR schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:05:
Ik lees hierboven dat enkele Rainbow Road een leuke baan vinden...
Als ik die online tegen kom kan ik net zo goed even lekker naar de plee gaan of een kop koffie pakken, want hoe vaak ik ook oefen... mij lukt het echt niet.
mijn favo is natuurlijk N64 DK Parkway
geweldige baan met mooie bochtjes en rechte stukken
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2008 14:58 ]
Tip, ga hem veel oefenen met time trial, dan leer je beter de bochten nemen en dan kun je er vrijwel vol gas doorheen. Ik vond hem ook naar de eerste 5 keer, maar nu ik hem goed beheers ben ik vrijwel altijd eerste of tweede online zonder daar veel moeite voor te moeten doen. Als je Rainbow Road goed beheerst is hij opeens heel leuk om te rijden. Zelfs met Wheel is hij heel goed te doen.AlexR schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:05:
Ik lees hierboven dat enkele Rainbow Road een leuke baan vinden...
Vond ik ook, maar misschien moet je de wereldkampioen time trial daar even van downloaden en zijn tip afkijken...Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:16:
Ik haat GBA Shy Guy Beach. Die krabben die daar rondlopen zijn zo enorm irritant, en de baan is echt belachelijk kort. Ik heb niet per definitie iets tegen korte banen (Baby Park), maar dan moet ze niet vol met stukken gras liggen, en her en der water verspreid.
Ik vind dat juist een leuke baan. Vooral omdat de baan halverwege inelkaar stort en zo bepaalde delen van de baan dus smaller worden. Erg geinig bedacht iig. Maar ondanks dat ik het wel een leuke baan vind, is het ook een kut baan, maar dat houd het juist spannendHoedje schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:38:
Ik vind eigenlijk alleen "Grumble Volcano" geen leuke baan. Hij is zo saai. Het is net alsof ze klaar waren en toen nog een keer gingen natellen en erachter kwamen dat ze er een vergeten waren. Toen hebben ze in een middagje nog wat inelkaar geklust.
GCN Donkey Kong Mountain vind ik leuk omdat ik daar met toeval een shortcut ontdekte
Maar heb Mario Kart op de GC nooit gespeeld dus de baan was nieuw voor me.
[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 29-04-2008 17:55 ]
Grumble Volcano vind ik ook een leuke baan. Origineel, en niet heel makkelijk. Hiermee bedoel ik dat de echte noobs je niet snel met een paar items zullen bijhouden. Ze zullen meer in de lava vallen en door die vlammen op het eind geraakt worden. Veel beter dan bijvoorbeeld Luigi Circuit
Heb al gekeken bij Bol.com, dynabyte, wehkamp, otto etc. etc. maar allemaal niet voorradig of 2 tot 4 weken levertijd.
De shortcut die deze persoon doet op 0.36 sec.Killerbees schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:22:
Welke shortcut bedoel je precies?
Edit:
ff crosspost uit de HK aangezien hij hier ook op zn plaats is.

[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 29-04-2008 20:39 ]
Ja, lees dit topic/wii topics doorRed schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:51:
Mijn broer is over 2 weken jarig en wou hem Mario Kart Wii + Wheel voor zijn verjaardag geven. Alleen kan ik nergens een online shop vinden die hem op voorraad heeft. Heeft iemand nog tips waar ik moet kijken?
Heb al gekeken bij Bol.com, dynabyte, wehkamp, otto etc. etc. maar allemaal niet voorradig of 2 tot 4 weken levertijd.
In Duitsland zijn btw nog genoeg exemplaren te krijgen
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Volg dit topic en deel 1 al vanaf ongeveer het begin. Misschien gebruik ik de verkeerde zoekterm maar ik ben op zoek naar een (Duitse) online webwinkel die heb wel op voorraad heeft.Michael Knight schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:40:
[...]
Ja, lees dit topic/wii topics door
In Duitsland zijn btw nog genoeg exemplaren te krijgen
In Duitsland of bij een winkel zelf halen is geen optie.... moet online te bestellen zijn.
Heb oa de Wii zelf en Wii-fit via Amazon.de besteld. Mario Kart is daar momenteel ook op voorraad. De taal van de spellen is meestal Engels, Duits, Frans, Spaans etc. Meestal zijn de handleidingen meertalig, soms alleen in het duits. Vind ik niet zo erg, handleidingen lees ik toch nauwelijks.Volg dit topic en deel 1 al vanaf ongeveer het begin. Misschien gebruik ik de verkeerde zoekterm maar ik ben op zoek naar een (Duitse) online webwinkel die heb wel op voorraad heeft.
In Duitsland of bij een winkel zelf halen is geen optie.... moet online te bestellen zijn.
Verwijderd
Dimplus heeft weer een voorraadje:Red schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:51:
Mijn broer is over 2 weken jarig en wou hem Mario Kart Wii + Wheel voor zijn verjaardag geven. Alleen kan ik nergens een online shop vinden die hem op voorraad heeft. Heeft iemand nog tips waar ik moet kijken?
http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=791151&z=80
Wel een tientje duurder.
Verwijderd
De hele game is een voorgeprogrammeerde rotzooi met maar 1 doel en dat is het naaien van de speler. Op 50 en 100cc valt dit nog te verbergen maar op 150cc is het gewoon niet te doen. De hele game heeft totaal niets, maar dan ook echt helemaal niet meer te maken met goed zijn. Geluk is het enige wat nog telt. Je moet iedere 150cc cup tot in het oneindige herhalen omdat de game er gewoon op geprogrammeerd is om jouw niet te laten winnen wat de omstandigheden ook zijn. Behalve de compleet achterlijke rubberbanding is ook het item gebruik niet leuk meer en het is overduidelijk dat zelfs dingen als groene schilden zijn geprogrammeerd om jouw te raken.
Zo komen blauwe schilden ik weet niet hoe vaak om een moment dat jij net over een schans gaat en weer in een gat pleurt. Groene schilden raken je op de meest onmogelijke plaatsen. Het is ongeloofelijk hoe vaak je wel niet achter elkaar geraakt word. Geraakt worden door een blauw schild, daarna meteen gebeukt worden door een ster of kogel en daarna nog een keer geraakt worden door een schild of bliksem is eerder regel dan uitzondering. Alles in de game is erop gericht om jouw niet te laten winnen.
Het is echt niet te geloven hoe walgelijk dit gemaakt is. Ik vraag me af of de halve tamme die hier de leiding over had zijn eigen troep wel eens heeft gespeeld?
Heeft nintendo niet ergens een klanten service nummer (en dan niet NL shit want die doen er toch niks mee)? kan ik eerst vragen welke apenkop heeft besloten dat dit verkocht mag worden en als tweede of ik mijn geld terug kan krijgen voor deze waardeloze bende. Ik ben naar de winkel gegaan met de gedachte om mariokart te kopen met de snes en DS versie in mijn gedachten. In plaats daarvan krijg je iets waar zelfs de gemiddelde crappy 3rd party wii dev nog niet aan kan tippen.
mariokart Wii

Verwijderd
Op 150cc is het idd veel moeilijker. Maar het is niet zo dat de CPU je constant naait/het zo erg is dat ze niet willen dat je wint.
Als je gewoon goed rijdt, dus wheelies maakt, scherpe bochten, kun je zo een stukje van de cpu's wegrijden, en die voorsprong zal groot genoeg zijn om nog steeds eerste te staan na een blauw schild. Ja, soms zijn er 4-6 in een ronde op je en voel je je genaaid. Soms zijn het er 0 en sta je zo een kwart ronde voor op de tweede.
Zo is het spel nou eenmaal. Het is geen 100% hardcore skill spel. Het is een party game
Als je je friendcode wil doorgeven kun je in de TS lezen hoe. Lijsten met wie je allemaal toegevoegd hebt hoeven we ook niet te zien.