Ooh Captain_N! Dat ik jou nou moet betrappen op het slecht lezen van een Nintendo topic!!!
Wit stuurtje = Rijdt met Wii Wheel
Goud stuurtje = Heeft groot aantal keer (450?) gewonnen met stuurtje van anderen
Sterretje = Heeft op alle cups in de 150cc klasse een ster als ranking behaald (of is het bij alle cups? Ik dacht gelezen te hebben alleen bij 150cc). 2 sterren of 3 sterren = 2 of 3 sterren op alle cups (in single player modus dus).
Over dat je je items kwijt raakt: ja, maar je hebt ze er ook zo weer bij. Als iemand een lightning doet, goed, dan ben je je banaantje achter je kwijt... maar de rest ook, dus dan krijg je geen rood schildje op je dak. Gewoon als een gek naar het volgende cadeautje (zo noemen wij dat altijd

) racen en weer het banaantje vast houden. Tegen blauwe nukes is niks te doen, maar ja, dat is het pech van 1e rijden. Je kan echt nog steeds wel heel goede tijden rijden in de GPs, ook al krijg je een shitload aan items rond je kop geslingerd.
Punten: Hoe hoger je ranking is, hoe minder punten je krijgt als je wint. Dit is logisch, want een hoge ranking betekent dat je goed bent en dan is het logisch dat je wint van mensen met een lagere ranking (die dus minder goed zijn). Als je verliest van iemand met een lagere ranking, krijg je minpunten, want je behoort beter te zijn dan die persoon. De persoon met een lagere ranking krijgt weer meer punten als hij wint van iemand met een hogere ranking. Zo wordt het voor alle spelers berekend en krijg je er punten bij of gaan er punten af. Wat precies de formule is, weet ik niet, maar dat boeit ook niet echt, als je het in grote lijnen maar weet, lijkt me?
[
Voor 20% gewijzigd door
ChrisM op 24-04-2008 15:27
]