Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:20:
[...]

Ah wat schetig boeboe wil me dissen. :O
Zoals ook Pendaco aangeeft, je kan je vinger ook laten rusten op de 2 toets, daarnaast is het gewoon makkelijker om een om je as te sturen als je de twee toets indrukt omdat er aan de andere kant geen toets zit, doe je dit bij de B-knop dan zit daar.... een vierpunts-toets. Maar omdat jij het ben neem ik wel een rare afwijking aan mijn armen hoor.....

(weet je zeker dat je niet totaal negatief tegen alles en iedereen ben?)
oh? Ik vind mario kart niet goed en daarmee ben ik negatief tegen alles en iedereen? :>
Wat jij ZIELIG noemt, noem ik heerlijk, geen gesodemieter met instellingen, nadenken en uitzoeken. Gewoon 2, 2, 2, 2, 2, 2, 2, 2 en je speelt online tegen mensen die ongeveer even goed zijn.
euh...wat? Je bent ondertussen al vergeten wat je allemaal hebt moeten doen om tegen je vrienden te racen? Of bestond zijn friendscode uit allemaal tweetjes?

[ Voor 20% gewijzigd door boe2 op 21-04-2008 16:30 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:31
Bij mij staat ie op 50Hz volgens mij, hoe krijg ik hem op 60Hz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

50/60hz maakt geen verschil uit in snelheid ;). Anders zou je vreemde taferelen krijgen online.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Boeboe schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:28:
euh...wat? Je bent ondertussen al vergeten wat je allemaal hebt moeten doen om tegen je vrienden te racen? Of bestond zijn friendscode uit allemaal tweetjes?
Tjah wanneer je Xfire/ASE gebruikt voor online gaming moet je daar ook de IP adressen van je favoriete servers inzetten (+ vrienden aanmelden). Bij msn moet je ook de e-mailadressen van je vrienden invoeren, ik zie het probleem niet zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Maar dat zijn pc applicaties, slecht voorbeeld
bij xbox games kan je gewoon "invite friend" doen, waarna je doodeenvoudig zijn nickname intypt of selecteerd uit een lijst van mensen met wie je recent gespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:28:
[...]

oh? Ik vind mario kart niet goed en daarmee ben ik negatief tegen alles en iedereen? :>

[...]

Lees je eigenberichten na.
Dat je mario kart wii niet goed vind, dat mag. Blijkbaar vind je andere versies wel leuk mij best. Maar je houding is dermate negatief en je kan het niet verklaren dat ik mijzelf inderdaad afvraag of jij gewoon niet een negatief persoontje bent die het leuk vind om met iemand zijn fysieke gestel te spotten. Want denk jij dat het leuk is voor de mensen die inderdaad een afwijking aan hun handen hebben alleen maar kunnen kijken naar spelletjes in plaats van zelf te spelen?

50/60 Hrz maakt wel degelijk verschil in beleving, het gaat om het aantal beeldjes wat verzonden wordt naar je televisie/beamer niet naar de gegevens die online wordt verstuurd. 60 hrz is sneller dan 50 hrz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:42:
Maar dat zijn pc applicaties, slecht voorbeeld
bij xbox games kan je gewoon "invite friend" doen, waarna je doodeenvoudig zijn nickname intypt of selecteerd uit een lijst van mensen met wie je recent gespeeld hebt.
Dan moet je nog iemands nickname weten ook zeg

da's balen als je een nickname wil die al bezet is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het systeem van nintendo wel prima. Geen gezeik tijdens/voor/na het spelen. Geen gescheld, geen geflame. Puur spelen, 0% gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:26:
[...]
Wat jij ZIELIG noemt, noem ik heerlijk, geen gesodemieter met instellingen, nadenken en uitzoeken. Gewoon 2, 2, 2, 2, 2, 2, 2, 2 en je speelt online tegen mensen die ongeveer even goed zijn.
Idd. Ik vind het een heerlijk menu... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:09

Smarron

The bend

Mag het eigenlijk niet meer zeggen na zoveel posts in dit topic, maar wat een OP zeg! Complimeten!

Vandaag ook maar even geregistreerd. Ik zal even een zooi mensen toevoegen als Friend. Mijn code alvast: 3308-4807-1527

Ook even online gespeeld (continental), maar wat word ik afgemaakt zeg. :(
Ben er nog echt slecht in!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het online ook een giga geeikel hoor.
wat een shit systeem.Meer dan de helf van de mensen die ik toegevoegd heb kom ik
nog steeds niet online tegen...Dat gaat op de xbox wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:12
Boeboe schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:00:
Neem nu de multiplayer. Op de DS was dat al zeer beperkt, maar voor een volwaardige console als de Wii is het ronduit ZIELIG te noemen wat ze met de multiplayer gedaan hebben. Niets van lobbysysteem
Wat is daar de meerwaarde van? Het doel is toch dat je met anderen online wilt gamen? Dat doel heeft Nintendo gewoon bereikt hoor.
Als ik online wil gamen, wil online gamen en niks van die lobby toestand meemaken. Kost alleen maar tijd.
, totaal geen controle over met wie je wil spelen, of het moeten mensen uit je friendslist zijn, die je enkel kan toevoegen adhv een complexe code, wat langs weerszijden moet gebeuren.
Echt wel. Je kunt kiezen of wereldwijd, continentaal of enkel met je vrienden wilt spelen. De rest hangt af van je vaardigheden binnen het spel.
Wanneer je wilt verbinden krijg je verscheidene waarschuwingen dat je mii en je nickname over het het internet zullen verstuurd worden (oeioei) met de "niet verbinden" knop standaard geselecteerd,
Leuk he, die veiligheid voor je eigen gegevens. Wees blij dat Nintendo moeite heeft gedaan om dergelijk veiligheid (met name voor de jeugdige spelers) erin gebouwd heeft.
en eens verbonden is er werkelijk geen enkele manier om te communiceren met je medespelers.
Wat is daar de meerwaarde van? Je krijgt enkel maar gezeik hiermee en dat wil je niet. Dus weg die functie. Als je dat wel wilt, ga je maar skypen met elkaar ofzo.
Je kan enkel wachten en hopen dat je een wedstrijd zal spelen. Ik zou het een grap noemen als ik er niet voor betaald had.
Leuk en grappig toch dat online spelen? Het is nog uitdagend ook!!

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 21-04-2008 17:18 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

rakkerzero, je probeert nu echt het feit dat nintendo de wii multiplayer zwaar verkreupeld heeft te vermommen, doe dat niet, je probeert hier wanhopig excuses te verzinnen en die praten het simpelweg niet goed...

vex vice, in mario kart maakt 50/60 hertz geen verschil uit. De refresh rate is anders, maar dat heeft 0,0% invloed op je "beleving". Enkel wanneer de framerate rechtsreeks gelinkt is aan je refresh rate (wat hier niet het geval is) ga je een verschil merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind deze discussie vrij weinig bijdragen eigenlijk. Oftewel over de wijze waarop Nintendo het systeem op zet zijn de meningen dus verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Boeboe schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:56:
rakkerzero, je probeert nu echt het feit dat nintendo de wii multiplayer zwaar verkreupeld heeft te vermommen, doe dat niet, je probeert hier wanhopig excuses te verzinnen en die praten het simpelweg niet goed...
Ik ben het niet met je eens ;).

Maar waarom moeten we jouw mening wel respecteren als jij die van anderen niet wil respecteren? Het kan toch dat mensen het niet met je eens zijn. Misschien denken ze anders over de functionaliteit of misschien vinden ze dat je het spel geen eerlijke kans hebt gegeven. Het lijkt imo meer alsof je even een relletje wil schoppen dan dat je echt je mening wilt geven :> .

Overigens kun je bij Mario Kart via het Mario Kart kanaal ook mensen van wie je de Wii codes hebt uitgewisseld toevoegen aan je friendslist en dan hoef je dus niet het nummer uit te wisselen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Boeboe schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:56:
Kennelijk delen mensen je mening niet. Deal with it zou'k zeggen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

hoedje, het is gewoon weer eens een discussie die escaleert omdat mensen niet kunnen argumenteren. Kijk nog eens naar mijn eerste post over mario kart: ik leg netjes uit wat ik er juist zo slecht aan vind en dit zijn imo heel valide punten.
Beweren dat de 2-knop toch een betere knop is, is stof voor discussie, waar dit forum voor gemaakt is, daar ga ik dan ook op in :). Alle argumenten negeren en beweren dat het gewoon komt omdat ik "gefrustreerd" ben daarentegen is niet de manier om een discussie te voeren.
Kortom, ik denk denk dat de "relschoppers" eerder andere mensen zijn die er niet zo gezet mee zijn dat ik negatieve dingen te vertellen heb over mario kart.
Het multiplayer aspect was trouwens maar een voorbeeld, ik had niet verwacht dat mensen daar zo uitgebreid op zouden ingaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Boeboe schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:33:
hoedje, het is gewoon weer eens een discussie die escaleert omdat mensen niet kunnen argumenteren. Kijk nog eens naar mijn eerste post over mario kart: ik leg netjes uit wat ik er juist zo slecht aan vind en dit zijn imo heel valide punten.
Soory hoor maar:
rakkerzero, je probeert nu echt het feit dat nintendo de wii multiplayer zwaar verkreupeld heeft te vermommen
Dit heeft niks met discussieren te maken. Je hebt duidelijk een mening over dit spel die de rest niet deelt, dan heeft daarover discussieren ook geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
[...]

hoezo, men heeft niet graag dat ik negatieve commentaar heb op "hun" spel 8)7
Heel onverwacht, wanneer je blijft emmeren in een topic met voornamelijk fans van het spel. Als niet-fan kun je dat even meldene en verder het topic negeren. Lijkt me voor iedereen fijner. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
OK, Boeboe. Duidelijk is nu dat jij Mario Kart Wii dus niet geslaagd vind. Dus voor jou tijd voor een ander topic dan deze. Doei :w

En nu weer ontopic verder :)

Zojuist de Special Cup met de gouden beker kunnen afronden 8)
Op naar de Mirror Mode, want de rest had ik al wel klaar met de gouden beker. :D

[ Voor 30% gewijzigd door Zeror op 21-04-2008 19:39 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Nu online

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Mjah je kunt er lang of kort over zijn, maar de opzet van het hele online gebeuren past gewoon perfect in de lijn der verwachting. De Wii wordt door Nintendo als family console in de markt gezet dus toegankelijk voor een zo groot mogelijke doelgroep. Dat wij als Tweakers nu jarenlange ervaring hebben met online gaming, chatrooms, friendlists, game browsers en weet ik veel wat, betekent niet dat Piet en Truus op de hoek dat ook hebben ;)

Lekker laagdrempelig én.. het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Hydra schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:53:
[...]
heeft niks met discussieren te maken. Je hebt duidelijk een mening over dit spel die de rest niet deelt, dan heeft daarover discussieren ook geen zin.
heb je de post boven mij ook al gezegd, schat

En aan de rest: je mag hier dus enkel positieve ervaringen posten? Waarvoor dient dit forum dan?
"je mening komt niet overeen met de onze, dus trap het af", mooie visie, echt waar.....nintendo fans zijn niet meer wat ze vroeger waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

nFo

Pendaco schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:39:
Mjah je kunt er lang of kort over zijn, maar de opzet van het hele online gebeuren past gewoon perfect in de lijn der verwachting. De Wii wordt door Nintendo als family console in de markt gezet dus toegankelijk voor een zo groot mogelijke doelgroep. Dat wij als Tweakers nu jarenlange ervaring hebben met online gaming, chatrooms, friendlists, game browsers en weet ik veel wat, betekent niet dat Piet en Truus op de hoek dat ook hebben ;)

Lekker laagdrempelig én.. het werkt :)
Geef mij maar Xbox Live hoor.
Die Multiplayer in Mario Kart is nogal lame.
Ik geef BoeBoe dan ook grotendeels gelijk :>

[ Voor 72% gewijzigd door nFo op 21-04-2008 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Nu online

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Boeboe schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:52:
[...]
En aan de rest: je mag hier dus enkel positieve ervaringen posten? Waarvoor dient dit forum dan?
Ik lees anders genoeg 'negatieve' (of minder positieve) ervaringen hoor. Dat je het nu weer in het absurde moet doortrekken en daar op door blijft blaten is dan weer jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mipviwawes
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:14:
Ik vind het online ook een giga geeikel hoor.
wat een shit systeem.Meer dan de helf van de mensen die ik toegevoegd heb kom ik
Dat ben ik met je eens.
Maar de pret die ik heb met het online spelen maakt een hele hoop goed :)

Persoonlijk had ik liever met meerdere licenses (tegelijk) online gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Het mag wel wat meer nuttig, lief en on-topic.

Boeboe, je punt is onderhand duidelijk, verder uitbouwen is echt niet meer nodig. Mocht je dat wel willen doen, richt je in je berichten dan op het spel en je mening, en niet op de personen waar je die reply voor tikt. Dit geldt overigens ook voor veel mensen die erop gereageerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hmmm ik had daarstraks weer eens iets vaags...??

Ik heb sinds zaterdag Mario Kart Wii.
Ik heb gisteren voor het laatst MK Wii gespeeld , dus kom vandaag thuis , zet de Wii aan krijg ik gelijk bij MK Wii een bericht dat ik een nieuwe kart heb geunlocked.
You won 50 times in WFC , raar want ik heb gisteren voor het laatst wel WFC gespeeld , maar ik heb zeker nog geen 50 keer gespeeld , en zeker dus ook niet alles gewonnen(heb ook pas 5238 punten).

Toch een nieuwe kart(Bumper kart geloof ik) geunlocked.
Klopt dat , is het een bug, of is die op een andere manier geunlocked?

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
'You won 50 times' betekent dat dat er totaal opgeteld van alle races 50 personen achter je waren toen jij over de finishlijn heenging.
En soms zie je idd pas de nieuwe unlockables als je je license opnieuw inlaad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is idd een beetje misleidend, en op unlocks tijdens de GP na moet je steeds opnieuw je license laden voordat je je unlock krijgt.
Bovenin het scherm van de unlock zie je ook wáárom die unlock is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
Ok , dan is het helder!
Thanks voor de info!

EDIT:
En nu ook 50cc uitgespeeld , beginnen met 100 , maar dat zal vandaag niet meer worden als ik dat filmpje nog verplicht moet afkijken als je hem uitgereden hebt :P

[ Voor 65% gewijzigd door degroot op 22-04-2008 00:21 ]

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Gistermiddag ging het dramatisch, ik werd elke keer in de laatste ronde door iedereen ingehaald door allemaal onzin enzo. Ik lag continu 2e-4e, dus niet eens vooraan. Ik stond op een gegeven moment op 47xx punten. Schandalig gewoon. :(

Gisteravond weer geprobeerd en toen ging het een stuk beter. Inmiddels weer op 52xx punten. Het vreemde was de laatste race. Deze ging net de 2e ronde in en opeens werd de race afgevlagd :? (Terminated). En heeel toevallig booste ik net, waardoor ik aan kop ging. Werd ik als 1e afgevlagd! Maar het vreemde, waarom stopte de race? Er deden 9 mensen mee, dus ik kan me niet voorstellen dat iedereen tegelijkertijd stopte ofzo. Iemand dit eerder meegemaakt? Ik ontving wel dik 100 punten, dat is dan ook wel een keertje leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Time Trial doen met de bowser bike, is aan het begin enorm wennen, maar na een tijdje loont het. Zeker met een analoge combinatie (in mijn geval wiimote + nunchuck), zijn er echt snelle tijden mogelijk. Het is ook wel een fijn gevoel, dat je zo'n motor 'onder controle' hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Smarron schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 07:32:
Gistermiddag ging het dramatisch, ik werd elke keer in de laatste ronde door iedereen ingehaald door allemaal onzin enzo. Ik lag continu 2e-4e, dus niet eens vooraan. Ik stond op een gegeven moment op 47xx punten. Schandalig gewoon. :(

Gisteravond weer geprobeerd en toen ging het een stuk beter. Inmiddels weer op 52xx punten. Het vreemde was de laatste race. Deze ging net de 2e ronde in en opeens werd de race afgevlagd :? (Terminated). En heeel toevallig booste ik net, waardoor ik aan kop ging. Werd ik als 1e afgevlagd! Maar het vreemde, waarom stopte de race? Er deden 9 mensen mee, dus ik kan me niet voorstellen dat iedereen tegelijkertijd stopte ofzo. Iemand dit eerder meegemaakt? Ik ontving wel dik 100 punten, dat is dan ook wel een keertje leuk. :)
Gister avond zo'n zelfde iets mee gemaakt, maar dan omgekeerd. Ik was bij een vriend van me, we maakte een "online" license aan. Dus hij met 5000 ranking, en ik als guest. We zoeken een game. En we komen in een game met een gast met 7500 ranking. Toen we stopten hadden we 6600 ranking en hij 6500 ^^. Echt bizar, maja ze hadden allemaal small chars in karts. En wij reden met Luigi en Daisy op onze Mach bikes ver voor iedereen uit. Was wel heel erg cool.

Daarna thuis nog paar potjes. Precies op 7500 bij mezelf gestopt.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-09 09:25

Frituurman

Mjam!

Of je nu je rechterduim moet ingedrukt houden of je linkerwijsvinger maakt toch geen reet uit? In beide gevallen stuur je je vingers mee (mijn vingers toch in ieder geval, aangezien ze vastzitten aan mijn armen :p) Of heb jij soms een rare afwijking waardoor je geen goede controle hebt over je vingers? :S
Hmmzz.. Nintendo heeft meer dan 30 verschillende ontwerpen voor een stuur gemaakt en deze is het uiteindelijk geworden. Ik neem aan dat ze een behoorlijk grote testgroep hebben gehad en ik neem dan ook aan dat deze manier van besturen als beste uit de bus kwam. Dat sómmige mensen hier over vallen, dat is hun probleem. Lijkt wel een beetje het Alice-verhaal. Op forums las ik tientallen negatieve reacties over Alice. Maar die 80.000 klanten die géén problemen hebben, die hoor je niet of nauwelijks. Goed nieuws verkoopt niet. Dus dan maar zeiken, blijkt maar.

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:14:
...Meer dan de helft van de mensen die ik toegevoegd heb kom ik
Dat heb ik ook. Heb ook nog een hoop mensen op zwart staan (of bedoelde je dat niet?).
Maar dat komt ook gewoon omdat iedereen maar wat toevoegd uit de start topic zonder de ander daarvan te informeren. Wat wel beter zou zijn is dat je een bericht krijgt met "huppeldepup heeft je toegevoegd, wil je hem accepteren als vriend?".

Maar verder ben ik mega tevreden over het online spelen hoor! Persoonlijk vind ik het echt geweldig werken allemaal. Totaal geen last van lags of storingen oid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlexR schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 08:44:
[...]

Dat heb ik ook. Heb ook nog een hoop mensen op zwart staan (of bedoelde je dat niet?).
Maar dat komt ook gewoon omdat iedereen maar wat toevoegd uit de start topic zonder de ander daarvan te informeren. Wat wel beter zou zijn is dat je een bericht krijgt met "huppeldepup heeft je toegevoegd, wil je hem accepteren als vriend?".

Maar verder ben ik mega tevreden over het online spelen hoor! Persoonlijk vind ik het echt geweldig werken allemaal. Totaal geen last van lags of storingen oid....
Dat kan maar dat moet je dan via het Wii Prikbord doen ;) Echter moet je wel via het prikbord bevriend zijn ;)

Zijn hier al mensen die alles unlocked hebben?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2008 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:11
Heb mariokart ook en het is een tof spel.
Enkel mijn rank op het einde van de cups vallen dik tegen (A,B en D), zal dus bepaalde dingen nooit unlocken. En die timetrials zie ik ook al helemaal niet zitten.

Mss moet ik toch maar eens de shortcuts proberen te ontdekken, want deze gebruik ik dus nooit.
Het belangrijkste voor mij zijn toch alle banen vrij spelen, want anders ben ik er te rap op uitgekeken.

Ik speel het regelmatig met mijn vriendin en dat is gewoon dikke fun. We eindigen dikwijls in elkaars buurt, dat zegt dus iets over mijn capaciteiten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:19

13art

Moderator Mobile
Engineer Stewie schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 08:57:
Heb mariokart ook en het is een tof spel.
Enkel mijn rank op het einde van de cups vallen dik tegen (A,B en D), zal dus bepaalde dingen nooit unlocken. En die timetrials zie ik ook al helemaal niet zitten.

Mss moet ik toch maar eens de shortcuts proberen te ontdekken, want deze gebruik ik dus nooit.
Het belangrijkste voor mij zijn toch alle banen vrij spelen, want anders ben ik er te rap op uitgekeken.

Ik speel het regelmatig met mijn vriendin en dat is gewoon dikke fun. We eindigen dikwijls in elkaars buurt, dat zegt dus iets over mijn capaciteiten ;-)
Gewoon veel oefenen. Met shortcuts kom je niet boven de rank A uit hoor. Gewoon veel racen, weinig tegen de randen botsen, goede tijd neer zetten, daarmee zorg je dat je een hogere rank krijgt.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Engineer Stewie schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 08:57:

Ik speel het ook wel eens met mn vriendin (30 jaar), die een totale non-gamer is, en eindigen zovaak dicht bij elkaar. Dat vind ik nu ook de kracht van dit spel; je hoeft geen goede ervaren gamer te zijn om dit leuk mee te kunnen spelen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 11:52

Chiron

Moderator Discord
Ik heb de grandprixes even gelaten voor wat het is, en ben time trials gaan rijden om alle expert ghosts te unlocken.. heb er nu 6 gehad ofzo, en bij Ghost Valley 2 aanbeland.. die is niet normaal zo moeilijk :o

Sommige circuits lijken echt simpel, maar de tijden die je af en toe neer moet zetten om de expert te unlocken.. brr

Ook is het soms frustrerend dat je niet weet of je 3 of 10 seconden sneller moet zijn dan de 'normal' ghost.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chiron schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:44:
Ik heb de grandprixes even gelaten voor wat het is, en ben time trials gaan rijden om alle expert ghosts te unlocken.. heb er nu 6 gehad ofzo, en bij Ghost Valley 2 aanbeland.. die is niet normaal zo moeilijk :o

Sommige circuits lijken echt simpel, maar de tijden die je af en toe neer moet zetten om de expert te unlocken.. brr

Ook is het soms frustrerend dat je niet weet of je 3 of 10 seconden sneller moet zijn dan de 'normal' ghost.
Ghost Valley 2 moeilijk om te unlocken? Ik reed er gelijk mijn eerste keer 1.01:xxx en had gelijk die expert ghost. Ik vond die juist echt heel erg simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

AlexR schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:18:
[...]

Ik speel het ook wel eens met mn vriendin (30 jaar), die een totale non-gamer is, en eindigen zovaak dicht bij elkaar. Dat vind ik nu ook de kracht van dit spel; je hoeft geen goede ervaren gamer te zijn om dit leuk mee te kunnen spelen. _/-\o_
Ik denk dat dat ook precies goed verwoord is. Persoonlijk vind ik het wel jammer, maar voor de overall gameplay en de Wii-doelgroep is het gewoon 100% geslaagd.

* Smarron heeft spontaan gisteren Super Mario Kart op de SNES (lees: ROM-disc uit de kast gehaald en op de gemodde Xbox gedraaid) gespeeld om toch weer even wat oude tijden te herbeleven. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:27
Ik vraag me af of er mensen hier mij (mijn friend-code) hebben toegevoegd en nog wachten op een wederzijdse toevoeging? Zo ja, misschien handig om mij een privé berichtje te sturen zodat ik het wederzijdse toevoegen ook kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:00:
[...]
Ik denk dat dat ook precies goed verwoord is. Persoonlijk vind ik het wel jammer, maar voor de overall gameplay en de Wii-doelgroep is het gewoon 100% geslaagd.

* Smarron heeft spontaan gisteren Super Mario Kart op de SNES (lees: ROM-disc uit de kast gehaald en op de gemodde Xbox gedraaid) gespeeld om toch weer even wat oude tijden te herbeleven. 8)
Aan de ene kant is het wel zo, maar je kan echt wel verdomde goed in Mario Kart worden hoor. Er is meer techniek voor nodig dan heel wat andere 'race' spellen, maar het feit blijft dat door de items de 'mindere spelers' toch ook een kans maken, maar de echte toppers zullen uiteindelijk veel vaker winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:48:
[...]

Ghost Valley 2 moeilijk om te unlocken? Ik reed er gelijk mijn eerste keer 1.01:xxx en had gelijk die expert ghost. Ik vond die juist echt heel erg simpel.
Het zal wel aan de kramp in m'n duimen gelegen hebben ;) Had gisteravond die 6 experts achter elkaar geunlocked, en het was al laat :+ ik kom er net ook pas achter dat je die ramp van de shortcut ook kan halen als je een trick doet, terwijl ik gisteren als een malloot de drift uit die 2e bocht steeds zo probeerde uit te kienen dat ik met de boost daarvan de ramp kon pakken :+

Wel ziek als je die expert ghost filmpjes bekijkt trouwens, vrijwel continu aan het boosten enzo.. ik heb er iig veel aan gehad om bij sommige banen m'n lijnen te verbeteren (soms scheelt het echt enorm als je bepaalde bochten nog net iets strakker tegen de binnenbocht aan pakt)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:06:
Aan de ene kant is het wel zo, maar je kan echt wel verdomde goed in Mario Kart worden hoor. Er is meer techniek voor nodig dan heel wat andere 'race' spellen, maar het feit blijft dat door de items de 'mindere spelers' toch ook een kans maken, maar de echte toppers zullen uiteindelijk veel vaker winnen.
Yup, dat vind ik wel leuk. Ik ben wel echt 'beter' dan m'n vriendin, in time trials zou ze, ook omdat ze met stuur op auto rijdt, nooit van me winnen. Maar juist die items enzo maken dat je als je achteraan rijdt een voordeel kunt krijgen. Als je 12e rijdt is elke item die je pakt ongeveer een bullet bill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Laatst online: 09-04 12:25
Sommige time trials vind ik wel frustrerend hoor... Vooral als er dingen op de weg liggen, en dan met name die aangeketende bomhonden. Die zijn vervelend.

Ghost Valley haal ik ook niet zo een twee drie, een heleboel andere banen, Desert Hills bv, haal ik op m'n sloffen zonder moeite of inrijden. Typisch. Favo combi tot dusver: Diddy Kong op de Bullet Bike, maar ik heb nu die Torpedo bike en die rijdt toch ook wel heel fijn. Daarmee haal ik in de 100cc ineens overal een ster, terwijl ik niet eens echt goed aan het rijden was en een keer zelfs niet eerste.

Al met al een topspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volg het forum al een tijdje (erg handig als je user-info wil over een aan te schaffen spel!) en vermaak me ook trouwens zeer met de discussies waarom het wel of niet een goed spel is!

Ik vind zelf van wel (uiteraard), het enige probleem is dat mijn vriendin dat ook vindt en dus hiermee mijn gebruik van de wii, na al een substantiele vermindering na Zack&Wiki, nu dus tot een absoluut nulpunt is gedaald! ;-)

Even over de voice chat: Ik vind het zelf geen probleem, wat ik wel jammer vind is dat de voice chat niet aanwezig is bij de friends online play! Dat gezeur en gescheld tijdens voice chat kan me gestolen worden, maar hiet heb je geen last van tijdens het racen tegen vrienden neem ik aan! (of niet gemeend iig! ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 12:18:
Ik vind zelf van wel (uiteraard), het enige probleem is dat mijn vriendin dat ook vindt en dus hiermee mijn gebruik van de wii, na al een substantiele vermindering na Zack&Wiki, nu dus tot een absoluut nulpunt is gedaald! ;-)
Ga je toch multiplayeren? No way dat m'n vriendin in d'r eentje mag als ik ook wil, mag ze het lekker tegen mij opnemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remmelt schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:55:
Sommige time trials vind ik wel frustrerend hoor... Vooral als er dingen op de weg liggen, en dan met name die aangeketende bomhonden. Die zijn vervelend.
Als je gewoon de binnenbocht neemt bij die bomhonden dan mist hij je altijd, dan schiet hij gewoon voor je langs... dus niet schrikken.

Over het online zien van de mensen die je hebt toegevoegd. Je kunt elkaar pas zien als je beide tegelijk online bent geweest volgens mij, anders blijft de ander een vraagteken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:53
Gister schudde ik dus mijn Wiimote net op het moment dat het POW blokje mij zou raken. (Dat had ik namelijk bij een preview gezien bij 1Up geloof ik). En ik zweerde toch echt dat je dan weliswaar slipt, maar gewoon wel weer op dezelfde speed door kan rijden. Ik had alleen geen tijd meer om het nogmaals te proberen. Iemand hier ervaring mee?

Kan je trouwens het spinnen als je over een vraagteken blokje bent gereden stoppen, zodat je eerder je item kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

pelt schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:56:
Gister schudde ik dus mijn Wiimote net op het moment dat het POW blokje mij zou raken. (Dat had ik namelijk bij een preview gezien bij 1Up geloof ik). En ik zweerde toch echt dat je dan weliswaar slipt, maar gewoon wel weer op dezelfde speed door kan rijden. Ik had alleen geen tijd meer om het nogmaals te proberen. Iemand hier ervaring mee?

Kan je trouwens het spinnen als je over een vraagteken blokje bent gereden stoppen, zodat je eerder je item kan gebruiken?
Dit klopt inderdaad. Als je op het juiste moment met de wiimote schud dan draai je wel een rondje, en je items ben je kwijt. Maar je ziet soort van blauwe wave onder je en je rijdt lekker door. Als je dit goed timed win je echt zo makkelijk GP of online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet dat ik weet. Ik houd vaak gewoon de schietknop in zodat ik iets achter mn kart/bike houdt als bescherming en dan kan je gewoon een nieuw item oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:26:
[...]

Niet dat ik weet. Ik houd vaak gewoon de schietknop in zodat ik iets achter mn kart/bike houdt als bescherming en dan kan je gewoon een nieuw item oppakken.
Voor mijn gevoel wel, maar het werkt niet altijd, misschien is het ook een kwestie van timing. Maar druk tijdens het 'spinnen' maar eens snel achter elkaar op de knop waarmee je de items normaal wegschiet, soms stopt ie plotseling veel eerder met draaien dan andere keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile

Klopt, dit heb ik een tijd terug in deel 1 al eens gezegd. Je kan dan veel sneller weer door rijden. Volgens mij weten maar weinig mensen dit, dus ssssssssst O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:33:
[...]

Klopt, dit heb ik een tijd terug in deel 1 al eens gezegd. Je kan dan veel sneller weer door rijden. Volgens mij weten maar weinig mensen dit, dus ssssssssst O-)
En wanneer is dan ongeveer de juiste tijd? Ik vind zoon pow enorm vervelend! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:38:
[...]

En wanneer is dan ongeveer de juiste tijd? Ik vind zoon pow enorm vervelend! |:(
Wanneer precies weet ik niet, ik begin gewoon met op en neer schudden voordat de schokgolf daadwerkelijk er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
Kom weer even van een koude online kermis thuis.

Begon met 5238 punten , toen 5360 , en nu sta ik weer op 4823 8)7
En het lijkt wel of je in een gokhal staat , iedere keer dat je verliest, wil je nogmaals rijden om te winnen. maarja dat lukte niet :(

Ben er op een gegeven moment ook nog vanaf gegooid.
Was midden in een race , kreeg ik de melding "You have been kicked from the other players"
Kon ik weer opnieuw inloggen , en volgens mij koste het mij nog punten ook......

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

degroot schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:28:

En het lijkt wel of je in een gokhal staat , iedere keer dat je verliest, wil je nogmaals rijden om te winnen. maarja dat lukte niet :(

Was midden in een race , kreeg ik de melding "You have been kicked from the other players"
Kon ik weer opnieuw inloggen , en volgens mij koste het mij nog punten ook......
dat heb ik dus al 3x gehad vandaag :( !!! En daardoor al ruim 400 punten verloren, grrrrrrrr!

Volgens mij hebben de servers wat probleempjes ofzo, waren vanmiddag ook amper mensen online, telkens potjes met max 4 spelers terwijl het normaal wel vol zit rond 4/5 uur

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile

Gna gna, meer oefenen dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

amahusu schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:33:
[...]

dat heb ik dus al 3x gehad vandaag :( !!! En daardoor al ruim 400 punten verloren, grrrrrrrr!

Volgens mij hebben de servers wat probleempjes ofzo, waren vanmiddag ook amper mensen online, telkens potjes met max 4 spelers terwijl het normaal wel vol zit rond 4/5 uur
Idd, zojuist zitten racen met 3 man! Het grappige was dat de race startte met 7, maar na de start waren er nog 3 over. Wij scoorden allemaal punten. Heel wazig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:10

Mijn dank is groot _/-\o_ het lukt eindelijk die pow blokken te "ontwijken".
Zojuist meerdere malen in de praktijk gebracht.
Gewoon schudden als zo'n pow block bijna is afgelopen en als hij af gaat maak je dan een 360 graden spin en rij je gewoon weer verder.

Nu alleen nog iets tegen dat irritante blauwe schild vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Bananenschillen kan je iig ook makkelijk ontwijken. Dat is al meerdere Mario Karts hetzelfde namelijk.
Afremmen en dan gewoon doorrijden alsof er niks aan de hand is.

[ Voor 24% gewijzigd door Zeror op 22-04-2008 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam

[ Voor 98% gewijzigd door TheZeroorez op 23-04-2008 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Nee dan moet je het quoten 8)7

Wij hebben in de TS al een mooi systeem, gemaakt door een van de users hier.. :)

[ Voor 71% gewijzigd door TheZeroorez op 23-04-2008 15:04 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Poehee wat is het nog stil hier vandaag.

Gister iets moois mee gemaakt. 150cc Special cup gedaan, 4 keer DIK EN DIK eerste geworden, 1 keer met 20 sec voorsprong 1 keer met 40 sec voorsprong. En vervolgens krijg je 2 sterren, wat een klote zooi. Maja, wel me laatste char unlocked. Vanavond maar ff ook op de retro banen sterretjes rating neer zetten zodat ik een mooie ster bij me naam heb online. Gister van 7500 naar 7200 en daarna naar 7800 gegaan. Dit doordat ik op rainbow road van eerste schans gebeukt werdt, toen bij de golf. er af door iemand met een boost shroom. stond ik net, lag ik er weer af door een beuk. Stond ik weer net lag ik er weer af. en toen maakte ik die jump en kreeg ik een thunder mid air val ik er weer vanaf. Dus uiteindelijk helemaal bij, sta weer eerste, 2 spikes en een thunder 3 keer er afgevallen dus en uiteindelijk 8ste. Hoewel items ok zijn, als je zo ver achter ligt, eerste komt te rijden en dan weer gebeukt word als een @!##$@# en dan 8ste worden is gewoon niet normaal.

Verder heb ik een hekel aan mensen die moo moo meadows of luigi circuit spammen. Die kleine levels zijn gewoon zo klote als je snel rijdt en je p00f laatste ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Huh? Ben je er bewust vanaf ge-kicked? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
pven schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:58:
[...]

Huh? Ben je er bewust vanaf ge-kicked? :?
Ik weet het niet, eerste keer dat zoiets is gebeurd.
Dus weet ook niet of het misschien een network-interruption is geweest o.i.d.
Maar vond het wel erg vreemd

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:55:
Poehee wat is het nog stil hier vandaag.

Gister iets moois mee gemaakt. 150cc Special cup gedaan, 4 keer DIK EN DIK eerste geworden, 1 keer met 20 sec voorsprong 1 keer met 40 sec voorsprong. En vervolgens krijg je 2 sterren, wat een klote zooi. Maja, wel me laatste char unlocked. Vanavond maar ff ook op de retro banen sterretjes rating neer zetten zodat ik een mooie ster bij me naam heb online. Gister van 7500 naar 7200 en daarna naar 7800 gegaan. Dit doordat ik op rainbow road van eerste schans gebeukt werdt, toen bij de golf. er af door iemand met een boost shroom. stond ik net, lag ik er weer af door een beuk. Stond ik weer net lag ik er weer af. en toen maakte ik die jump en kreeg ik een thunder mid air val ik er weer vanaf. Dus uiteindelijk helemaal bij, sta weer eerste, 2 spikes en een thunder 3 keer er afgevallen dus en uiteindelijk 8ste. Hoewel items ok zijn, als je zo ver achter ligt, eerste komt te rijden en dan weer gebeukt word als een @!##$@# en dan 8ste worden is gewoon niet normaal.

...
Het is inderdaad soms zwaar @#$! als al die items en botsingen in 1x gebeuren. Ik had het bij de finish van de n64 beach level, sta ik eerste vlak bij de finish, word ik plat gereden (oke kan ik mee leven) maar vervolgens nog een schokgolf van het blauwe schild, een aantal rode schildjes en nog wat tunder. WErd ik dus uiteindelijk 10e (grrr..) ach ja het is maar een spel.
Maar als we het positief bekijken kan je met een beetje geluk als je 12e sta in de final lap wel weer eerste worden. Dus het is wel spel die past in het party principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Af en toe is het wel bizar ja, werd gisteren online ook gepakt door een blauw schild, vervolgens 2 rode schilden die me al voorbij waren gevlogen, en omkeerden (!) zodat ik na het wegrijden alsnog 2 mooie pirouetjes draaide en stil stond. Van de eerste naar de laatste plaats in 5 seconden. Frustrerend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het kan zijn dat het al in dit topic (of het vorige deel) is genoemd, maar ik kan het niet vinden. :$

Online zie ik regelmatig dat mensen bv een groen schildje achteruit gooien. Hoe doen ze dat? Het lukt me namelijk niet; vast houden wel (door de B ingedrukt te houden), maar naar achter gooien niet.

Twee keer dank @ hieronder: ik ga het proberen :)

[ Voor 7% gewijzigd door pven op 23-04-2008 11:31 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

pven schreef op woensdag 23 april 2008 @ 11:23:
Het kan zijn dat het al in dit topic (of het vorige deel) is genoemd, maar ik kan het niet vinden. :$

Online zie ik regelmatig dat mensen bv een groen schildje achteruit gooien. Hoe doen ze dat? Het lukt me namelijk niet; vast houden wel (door de B ingedrukt te houden), maar naar achter gooien niet.
Pijltje naar achter + gooien, ligt ook eraan welke controller je gebruikt ofc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Je besturing naar achteren en dan het schild loslaten....

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik helemaal GEK van word zijn die vuurballen in Bowser's castle! Gister tijdens time trial 4x geraakt: geraakt, niet snel weg kunnen rijden vanwege de modder--> hup weer geraakt--> etc.

Ik weet niet of het al gemeld is, maar met het items naar achter gooien, kan je ook mooi een rood schild blokken met een nepblok, groen/rood schild of banaan (als je goed timed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 06:53

Tarin

Just plain weird.

degroot schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:04:
[...]

Ik weet het niet, eerste keer dat zoiets is gebeurd.
Dus weet ook niet of het misschien een network-interruption is geweest o.i.d.
Maar vond het wel erg vreemd
Er staat in die melding als het goed is ook niks over 'kicked', maar "You have been disconnected from the other players". Wat gewoon betekende dat jouw verbinding met de Nintendo-servert (en/of de andere spelers) even hikte en je te ver achter lag.

Wat je overigens ook niet moet doen is de baan achteruit gaan rijden. M'n broertje dacht grappig te zijn en (als guest) een van de banen (Luigi Circuit) verkeerd om te gaan rijden, maar na anderhalf rondje werden we er uit gegooid.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Targhor
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 11:43:
Waar ik helemaal GEK van word zijn die vuurballen in Bowser's castle! Gister tijdens time trial 4x geraakt: geraakt, niet snel weg kunnen rijden vanwege de modder--> hup weer geraakt--> etc.

Ik weet niet of het al gemeld is, maar met het items naar achter gooien, kan je ook mooi een rood schild blokken met een nepblok, groen/rood schild of banaan (als je goed timed).
In dat level zitten boosten aan de randen van de halfpipe, hiermee kun je over de gaten springen die aan de zijkanten zitten en eventueel nog een boost pakken door een stunt te doen. Door deze weg te nemen ontwijk je ook de vuurballen en de modder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarin schreef op woensdag 23 april 2008 @ 11:50:
[...]
...

Wat je overigens ook niet moet doen is de baan achteruit gaan rijden. M'n broertje dacht grappig te zijn en (als guest) een van de banen (Luigi Circuit) verkeerd om te gaan rijden, maar na anderhalf rondje werden we er uit gegooid.
Dat is het cheat systeem dus bedank je broertje maar dat hij het wilde uittesten.
Conclusie cheaters worden aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 11-09 15:31
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 11:43:

Met een nepblok lukt het niet en ipv timen kan je natuurlijk ook gewoon het item achter je aan slepen ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Targhor schreef op woensdag 23 april 2008 @ 11:53:
[...]

In dat level zitten boosten aan de randen van de halfpipe, hiermee kun je over de gaten springen die aan de zijkanten zitten en eventueel nog een boost pakken door een stunt te doen. Door deze weg te nemen ontwijk je ook de vuurballen en de modder.
Thanks!! Vanavond maar eens proberen!! :*)
M1lamb3r schreef op woensdag 23 april 2008 @ 11:59:
[...]

Met een nepblok lukt het niet en ipv timen kan je natuurlijk ook gewoon het item achter je aan slepen ;)
Hoe doe je dat dan? Ik probeerde het door de vierpuntsdruktoets ingedrukt te houden, maar dat werktte volgens mij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
Ik keek toevallig vandaag even in m'n Mii kanaal op het plein en nu lopen daar maar liefst 126 Mii's rond! En allemaal gasten van wie ik geen idee heb wie ze zijn... ik heb ook nog maar 2 mensen in m'n adressenboekje staan (nieuwe Wii) en die hebben sowieso niet zoveel Mii's. Aangezien Mario Kart het enige spel is waarmee ik online ben gegaan, vraag ik me af of het hier door komt... hebben jullie ook dat jullie plein vol staat met onbekende Mii's? Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 11-09 15:31
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:05:
[...]

Hoe doe je dat dan? Ik probeerde het door de vierpuntsdruktoets ingedrukt te houden, maar dat werktte volgens mij niet?
Door de schietknop (B op de wiimote, linker schouderknop op GCN controller) in te houden (en dus niet los te laten)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
ChrisM schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:09:
Ik keek toevallig vandaag even in m'n Mii kanaal op het plein en nu lopen daar maar liefst 126 Mii's rond! En allemaal gasten van wie ik geen idee heb wie ze zijn... ik heb ook nog maar 2 mensen in m'n adressenboekje staan (nieuwe Wii) en die hebben sowieso niet zoveel Mii's. Aangezien Mario Kart het enige spel is waarmee ik online ben gegaan, vraag ik me af of het hier door komt... hebben jullie ook dat jullie plein vol staat met onbekende Mii's? Ben benieuwd!
Ja dat heb ik ook, het lijkt erop dat iedereen waarmee je hebt ge-raced op je plein komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Nu online

Rudedadude

Maybe we were born to run

Nou, dan zal ik inmiddels op veel pleinen staan, ik race al een tijdje met mijn mii online. Het trucje van schudden bij een pow heb ik inmiddels ook onder de knie en ik ben gestegen naar de 7200 punten :P Ik heb, zoals hierboven genoemd, wel een hekel aan korte banen. Laatst een keer Luigi circuit gedaan, lag tot halverwege de laatste bocht eerste, kreeg een blauw schild en vervolgens werd ik 8ste. Bij langere banen heb je tenminste de mogelijkheid om wat voorsprong op te bouwen, waardoor een blauw schild minder uitmaakt.

Verder ben ik, als ik (bijna) voorop lig, altijd erg zuinig op mijn rode /groene schilden / bananen om ze met name verdedigend te gebruiken. Dat op een goede manier doen en strak de banen rijden zorgt meestal voor een heel aardige klassering...

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Je hoeft niet met je Mii te racen om op een plein te komen. Dit gebeurd ook als je raced met een character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat ook af te zetten? Ik hoef namelijk niet allemaal onbekenden op mijn plein hè!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ LeHeraut
Als het goed is is dat uit te zetten, voor meer info verwijs ik je door naar je manual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:10
Als je het uit zet, is het volgens mij niet meer mogelijk om met je eigen mii online te racen.

Ook kun je de mii's van anderen niet meer zien, maar worden de guest poppetjes gebruikt.

Voor de 74 bytes die een enkele mii in beslag neemt, ga ik zelf de optie iig niet uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee idd.
Ik hou ook niet van vreemden op mijn plein.gewoon mn eigen soort mii's en verder niet
VOL=VOL :+

nee geintje.ik vind het wel mooi als ze daar bij komen.Aangezien ik echt zuig in het maken van die dingen

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2008 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Targhor
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:57:
Nee idd.
Ik hou ook niet van vreemden op mijn plein.gewoon mn eigen soort mii's en verder niet
VOL=VOL :+
Ze komen toch niet op je plein(Mii-plaza)? Alleen op de Mii-parade toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
@Targhor: dat is je plein. Jij hebt over je zaal. Daar komen ze inderdaad niet zomaar in... Op je plein staan alleen mensen met wie je verbonden bent (via adressenboek, dacht ik, maar nu dus ook via Mario Kart). Irritante daarvan is wel dat je echte vrienden er lastig tussenuit kan vissen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik heb vandaag ook Mario Kart binnen gekregen en heb m'n friend code toegevoegd aan de database.

Net even de mushroom cup gedaan, maar ben tot heden helaas nog niet echt overtuigd. Hopelijk komt dat nog.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Als je nog het wii-wheel gebruikt: Een Gamecube controller (als je die hebt), is veel fijner voor het spel. Je hebt meer controle over je kart/bike, al helemaal met het sturen door de bochten/het driften.

Ik zou ze zeker een gc controller aanraden als je die toevallig thuis hebt liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Weet iemand toevallig iets over die competities waar je online aan mee kunt doen?
Als ik via het mario kart channel klik op competitions, dan zegt ie dat je wiiconnect24 moet hebben, wat ik heb, en daarna sluit hij dat scherm af.

Nodigt Nintendo je soms uit voor die competities?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 06:53

Tarin

Just plain weird.

Zoo, 50cc op en sterrenrating, en nu ben ik halverwege 100cc (ik kreeg 3 sterren op de eerste retro-cup \o/).
Killerbees schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:23:
Als je nog het wii-wheel gebruikt: Een Gamecube controller (als je die hebt), is veel fijner voor het spel. Je hebt meer controle over je kart/bike, al helemaal met het sturen door de bochten/het driften.

Ik zou ze zeker een gc controller aanraden als je die toevallig thuis hebt liggen.
Ik vind het nog best prima werken eigenlijk met het Wii wheel. Maar als ik nog een paar Wavebirds zou vinden voor de Dixons-prijs van twee jaar geleden zou ik ze zo meenemen.

[ Voor 8% gewijzigd door Tarin op 23-04-2008 17:33 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

wiimote + nunchuck blijf ik persoonlijk het fijnste vinden, ook voor het uitvoeren van trucs en ontwijken van aanvallen

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik was inderdaad snel overgestapt op Wiimote + nunchuck en dat werkt een stuk fijner. Wat ik wel erg jammer vind is die glans die overal overheen zit. Op een of andere manier neemt dat dat lekkere Mario Kart sfeertje wat weg op grafisch vlak. Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killerbees schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:31:
Weet iemand toevallig iets over die competities waar je online aan mee kunt doen?
Als ik via het mario kart channel klik op competitions, dan zegt ie dat je wiiconnect24 moet hebben, wat ik heb, en daarna sluit hij dat scherm af.

Nodigt Nintendo je soms uit voor die competities?
Dat moet de bedoeling zijn. Ik verwacht dat je vanzelf een update op het MarioKart kanaal krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier de keuze uit Wii Wheel, Wii mote + chuck of de GC controller. Ik speel toch het liefste met de combo mote + chuck. Het voordeel van het wapperen tijdens een jump of een pow blok en toch gewoon sturen met een pookje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:05:
[...]

Dat moet de bedoeling zijn. Ik verwacht dat je vanzelf een update op het MarioKart kanaal krijgt.
ik vroeg me dat ook al af ik denk dat er nog niet iets van een competitie is maar dat die nog komen.
en misschien dat er uitgefilterd wordt ivm met je online punten ofzo.
en dat je dan een competietie krijgt ;)
dus dan zou je allemaal personen krijgen die bijvb op 6230 punten zitten of zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Nu online

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:41:
@ LeHeraut
Als het goed is is dat uit te zetten, voor meer info verwijs ik je door naar je manual.
Ik heb 'migratie' standaard uitstaan en heb geen last van onbekende MII's in mn zaal of plein, plein is nog lekker leeg :P

Die tip voor die POW werkt trouwens verdomde goed :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Let op:
Als je je friendcode wil doorgeven kun je in de TS lezen hoe. Lijsten met wie je allemaal toegevoegd hebt hoeven we ook niet te zien.