Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om een duidelijk overzicht te hebben of je met een normale of een expert ghost te maken hebt is hier een handig overzichtje die alle tracks behelst: http://boards.gamefaqs.co...ard=942008&topic=42526151

Verder als je op de T-trial een goede tijd heb neergezet en de top 5 in beeld komt zie je onderin het scherm een klein zinnetje die aangeeft dat je de expert ghost unlocked hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Bong4002

Je bedoelt:
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:01:
[...]
...
Je kan na een match zien of je expert data heb geunlocked doordat het heel klein onderin je scherm verschijnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 13:56:
Verder als je op de T-trial een goede tijd heb neergezet en de top 5 in beeld komt zie je onderin het scherm een klein zinnetje die aangeeft dat je de expert ghost unlocked hebt ;)
Joh :P

Het ging me er vooral om dat je later niet goed kunt zien welke je al geunlocked hebt, en dat is een doel op zich natuurlijk, om zo meer characters / voertuigen vrij te spelen. Bedankt voor de link!

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
ik heb een vraagje over die turbo's..

Als ik rijd, krijg ik soms el een blauwe soort achtige druppeltjes om me heen, en een paar seconde later, krijg ik dan ineens een blauwe ring om me heen + TURBO.

Hoe kan dit? Hoe krijg je dit?

PS: Ben nu bezig met de expert ghost te unlocken, heb er al 10, alleen van CUP2 (links onderste), lukken mij 2 banen niet:
De yoshi falls en die GHOST baan.

Iemand tips??

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0rien
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-08 22:18
Johantjuuh schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:14:
ik heb een vraagje over die turbo's..

Als ik rijd, krijg ik soms el een blauwe soort achtige druppeltjes om me heen, en een paar seconde later, krijg ik dan ineens een blauwe ring om me heen + TURBO.

Hoe kan dit? Hoe krijg je dit?

Iemand tips??
Dat is slipstreamen. Als je dat lang genoeg volhoud krijg je het blauwe 'force field' en kun je door iemand heen beuken + turbo.

Wii Kart is all about turbo's en snelheidsverhogingen. Heel mooi well-balanced game, way to go Nintendo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
l0rien schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:22:
[...]

Dat is slipstreamen. Als je dat lang genoeg volhoud krijg je het blauwe 'force field' en kun je door iemand heen beuken + turbo.

Wii Kart is all about turbo's en snelheidsverhogingen. Heel mooi well-balanced game, way to go Nintendo :D
maar dat kon alleen als je driften op manuel had toch?
En ik heb dat altijd op auto staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johantjuuh schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:53:
[...]

maar dat kon alleen als je driften op manuel had toch?
En ik heb dat altijd op auto staan..
Als je driften op manual zet zal het spel een factor 10 beter zijn. Oke het zal wel even wennen zijn maar als je het gewend ben is nog leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Nee, met driften op manual kan je powerslide + mini turbo doen. Slipstreamen kan op manual en auto allebei.

Ik ben nu ook met de time trials bezig, heb al voor een paar banen de expert time vrijgespeeld (maar nog niet verslagen, die zijn wel snel zeg!) Yoshi Falls lukt me nog niet helemaal, misschien moet ik daar niet de bowser bike nemen? De wereldsnelste heeft 'm wel, maar zo strak kan ik niet rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
remmelt schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 17:09:
Nee, met driften op manual kan je powerslide + mini turbo doen. Slipstreamen kan op manual en auto allebei.

Ik ben nu ook met de time trials bezig, heb al voor een paar banen de expert time vrijgespeeld (maar nog niet verslagen, die zijn wel snel zeg!) Yoshi Falls lukt me nog niet helemaal, misschien moet ik daar niet de bowser bike nemen? De wereldsnelste heeft 'm wel, maar zo strak kan ik niet rijden.
Ok. Hoe werkt dat slipstream dan precies? :)

Ja, idd, die experts zijn zeker snel, daar heb ik er nog geen 1 van gehaald (wel unlocked, maar niet sneller). Dit hoeft toch ook niet? Je unlocked toch niets extra, als je deze tijden haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johantjuuh schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 17:12:
[...]

Ok. Hoe werkt dat slipstream dan precies? :)

Ja, idd, die experts zijn zeker snel, daar heb ik er nog geen 1 van gehaald (wel unlocked, maar niet sneller). Dit hoeft toch ook niet? Je unlocked toch niets extra, als je deze tijden haalt?
De expert ghosts verslaan is niet vereist om alles te unlocken, m.a.w. je speelt er niets extra's mee vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:16

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 13:41:
Vandaag ook Mario Kart weten te bemachtigen, dus ik zal wel even mijn FC hier neer zetten, en zoveel mensen toevoegen: 3780 9276 8941.

Wel een erg leuk spel zeg, de Wii Wheel is dan wel niet zo accuraat als een pookje, maar het brengt erg veel fun met zich mee.
ik voeg je toe.
mijn fc: 4768-7575-1131

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Sinds vorige week al bij menig vriend thuis gespeeld, vandaag zelf maar aangeschaft... maar...
Diverse potjes online zorgen toch voor wat problemen, pas na 4 keer proberen lukte het op in een game te komen. Terwijl vorige week zaterdag(avond) het geen enkel probleem was. Ik heb het idee dat het Nintendo netwerk spitsuren niet zo goed trekt eigenlijk... nu kan ik daar weinig over vinden, wat zijn jullie bevindingen?

Op rustige tijdstippen geen enkel probleem maar rond 19.00 is een ramp... diverse dropouts, lag in de games (je score gaat naar de filistijnen) en andere probleempjes. Hopelijk gaat Nintendo ermee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
Hoe zie je op welke circuits je de Expert Staff Ghost Data hebt unlocked in Time Trials? Ik heb bijna alle circuits gespeeld maar weet niet meer op welke ik nou wel en welke ik niet Expert Staff heb unlocked... :?

En als ik het goed heb haal je 1 ster als je 57 punten haalt in een cup (3x 1ste en 1x 2e...) en 2 sterren als je 60 punten haalt (4x 1ste).
spoiler:
Maar wanneer krijg je 3 sterren? :?

[ Voor 31% gewijzigd door Victorio op 18-04-2008 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
waar kan je dan in vredesnaam dat driften op manual zetten?

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

SOCO_cola schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 20:34:
waar kan je dan in vredesnaam dat driften op manual zetten?
Dat wordt je elke keer bij opstarten van WFC of SP gevraagd :P

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon net nadat je je figuurtje en je voertuig hebt gekozen. Het volgende scherm is automatic of manual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Wie add mij als vriend: FC 3050-7737-4761 wil het wel eens opnemen tegen een mede GoTTer..... en heb een maagdelijke vriendenlijst 8) >:) :D

[ Voor 4% gewijzigd door Red op 18-04-2008 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Victorio schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 20:26:
Hoe zie je op welke circuits je de Expert Staff Ghost Data hebt unlocked in Time Trials? Ik heb bijna alle circuits gespeeld maar weet niet meer op welke ik nou wel en welke ik niet Expert Staff heb unlocked... :?

En als ik het goed heb haal je 1 ster als je 57 punten haalt in een cup (3x 1ste en 1x 2e...) en 2 sterren als je 60 punten haalt (4x 1ste).
spoiler:
Maar wanneer krijg je 3 sterren? :?
dat kan je zien, door welke tijd je hebt gereden, en de tijd die je moet rijden (van nintendo zegmaar).

Zie deze site:
http://boards.gamefaqs.co...ard=942008&topic=42526151

Als je de langzamere tijd nog moet unlocken, zie je die staan! Heb je hem al unlocked (die expert), dan zie je die hele snelle tijd staan die je moet halen. (mag).

Trouwens, over die STER klopt niet. Ik heb verschillende keren gewoon 4x alles gewonnen = 60 punten! En geen EENS 1! ster! :S ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Kan iemand me uitleggen waar die letters voor staan bij de bekers die je krijgt? Ligt niet aan het aantal punten, want het gebeurd regelmatig dat je max aantal punten haalt, en toch maar klasse B, C of D hebt.

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54
Black Piet schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 22:24:
Kan iemand me uitleggen waar die letters voor staan bij de bekers die je krijgt? Ligt niet aan het aantal punten, want het gebeurd regelmatig dat je max aantal punten haalt, en toch maar klasse B, C of D hebt.
De letters staan voor de tijd die je erover doet om de finish te halen.
*** = het beste
**
*
A
B
C
D
E = het slechtste.

Edit: het staat trouwens nog de post boven je uitgelegd ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 18-04-2008 22:45 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij MK: DS was het ook zo, dat je zo min mogelijk items mocht gebruiken en/of crashen. Je moest een zo zuiver mogelijke race rijden, in de snelste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Rakkerzero _/-\o_ ik heb al veel TS'es gezien en zelf gemaakt maar deze slaat alles :*)

Ik heb trouwens de volgende mensen geadd: sugadaddy / bittfigther / willybubba. Iig sugaddy en bittfigther zeiden mij al geadd te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Bleh @ 150cc, fucking 4 blauwe schilden.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:37
punisher007 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 09:52:
Bleh @ 150cc, fucking 4 blauwe schilden.
"blauwe schilden"?

Bij ons thuis noemen wij dat "nummer-een-zoekers"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja, je lag eerste ;) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 13:00
Topic Start is belachelijk!

Belachelijk goed welteverstaan ;)

Ik heb de volgende mensen geadd:

Alexander 3695 0164 0922
BitFighter 4768 7575 1131
Debart 5198-2532-8061
Dopje1982 3222-5671-4518
Geniux 2363 5714 8282
Psychoclown 1977-0296-9598
Red 3050-7737-4761
Slamdance 0903-2858-6641
Sugadaddy 4725 8054 6177
Uniquement 3780 9276 8941

Moet mijn lijstje nog volmaken !

Ik las op NeoGAF trouwens dat je een friend van een friend kon toevoegen in Mario Kart door simpelweg voor/na een race op de profile te klikken. Heb het zelf nog niet kunnen proberen, maar dat zou geweldig zijn als dat klopt.

[ Voor 4% gewijzigd door Kajun op 19-04-2008 10:26 ]

MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Als ik 1x een time trial doe en een langzame tijd neer zet... dan wordt m'n ghost data gesaved en zie ik de volgende keer dus mijn data en de wii ghost data staan... en dan weet ik niet of ik expert al unlocked had of niet...
Dus ik kan in die post nu mooi zien of mijn beste tijd sneller is dan die unlock tijd daar. Thnx!
Je moet dus niet alleen winnen om de expert staff data te unlocken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

omg rakker, goeie TS!!!

speel je zelf ook? :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Kajun schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 10:13:
Topic Start is belachelijk!

Belachelijk goed welteverstaan ;)

Ik heb de volgende mensen geadd:

Alexander 3695 0164 0922
BitFighter 4768 7575 1131
Debart 5198-2532-8061
Dopje1982 3222-5671-4518
Geniux 2363 5714 8282
Psychoclown 1977-0296-9598
Red 3050-7737-4761
Slamdance 0903-2858-6641
Sugadaddy 4725 8054 6177
Uniquement 3780 9276 8941

Moet mijn lijstje nog volmaken !

Ik las op NeoGAF trouwens dat je een friend van een friend kon toevoegen in Mario Kart door simpelweg voor/na een race op de profile te klikken. Heb het zelf nog niet kunnen proberen, maar dat zou geweldig zijn als dat klopt.
Is dit een update van nieuwe mensen? Volgens mij had je mij ook toegevoegd een tijdje terug :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Weet iemand wat een GOUDEN STER, bij online racen betekend?

En hoe je die kan krijgen?

Ik begon met een wit stuurtje, en heb nu dus een goud stuurtje!

Maar er reed denet dus iemand met een gouden ster..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
Michael Knight schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 12:36:
[...]

Is dit een update van nieuwe mensen? Volgens mij had je mij ook toegevoegd een tijdje terug :)
yep, nieuwe mensen :)

Ik heb even aantal uurtjes ge-time-trialed (echt véééél leuker dat je tegen anderman's ghost data kan spelen), en ik wordt eindelijk wat beter in het spel. Dat uit zich dan ook wel online. Het is nogal rampzalig als je nooit Rainbow Road hebt gereden en opeens aan de bak moet ;)

Als ik naar de replays van de world records kijk, zie ik dat de tijden gehaald worden door de bochten zo economisch te nemen (en alle shortcuts te nemen). Dat is weer zoals vanouds. Ik ben blij dat het snaken is geminimaliseerd, dan leg je de nadruk meer op de bochten nemen...en het ontziet ook je duim ;)

MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Kajun schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 14:07:
[...]
Het is nogal rampzalig als je nooit Rainbow Road hebt gereden en opeens aan de bak moet ;)
Het is net zo rampzalig als je denkt dat je RR onder de knie hebt en dan opeens weer terug bij af bent als je de mirror mode voor het eerst speelt... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik trek de 100cc al amper :P

Maar dat is omdat dat bikes only is, ik kan d'r nog niet echt aan wennen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Willybubba schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 14:32:

Even doorracen en je unlocked de Karts versie van 100cc :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bikes zijn inderdaad erg lastig. Vooral driften met die dingen is enorm gevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 16:26:
Bikes zijn inderdaad erg lastig. Vooral driften met die dingen is enorm gevoelig.
Ja, klopt! :) Zelf ben ik momenteel fan van de Aero Glider, dat is een fijne - en zeer snelle - kart. Misschien wel de snelste uit de game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 16:26:
Bikes zijn wel sneller dan karts als je puur naar races kijkt. Wheelies maken is toch echt wel een voordeel, zeker op elk recht stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:19

13art

Moderator Mobile

gewoon sliden op automatisch zetten dan is op 100cc alles wel te winnen :-)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 17:03:
[...]

gewoon sliden op automatisch zetten dan is op 100cc alles wel te winnen :-)
Waarom zou het dan makkelijker worden? Automatisch sliden ben je sowieso langzamer dan manual dus zou het moeilijker worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Aangezien dit spel verschrikkelijk slecht beschikbaar is in Nederland wil ik dit spel uit Duitsland halen. Ik neem aan dat de duitse variant van Mario Kart wii gewoon in de engelse taal gezet kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
De TS is hartstikke mooi, Mario Kart waardig _/-\o_

Overigens de ster in de online modus krijg je als je de 150 cc modus uitspeelt met tenminste een ster per cup.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:49

nFo

Ook gespeeld, maar echt boeiend vond ik het niet. :Z
Misschien word ik te oud voor deze games, 23 jaar. :P

Mario Kart 64 heb ik wel grijs gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
nFo schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:23:

Mario Kart 64 heb ik wel grijs gedraaid.
Wat vond je er dan niet boeiend aan? Ik heb de vorige delen niet gespeeld, maar het lijkt me dat deze versie alleen maar beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OCTheEagle schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:04:
Aangezien dit spel verschrikkelijk slecht beschikbaar is in Nederland wil ik dit spel uit Duitsland halen. Ik neem aan dat de duitse variant van Mario Kart wii gewoon in de engelse taal gezet kan worden?
Ik ben de Duitse variant ook gekocht. Je krijgt er wel een Duitse handleiding bij (duhh!) maar de code die erbij zit kan je gewoon registeren op de Nederlandse site. Daarnaast hangt de taal af van de regio die je hebt ingesteld in je Wii. Bij mij is dat Nederland dus ik kreeg automatisch Engels als taal. (Ik neem gewoon aan dat er geen Mario Kart bestaat waarin je Nederlands als taal kan krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Mijn vriendin en ik zijn ook al aardig bedreven in de game, alhoewel ik nu met de wiimote en nunchuk rijd en mijn vriendin met het wieltje. Ik kon met het wheel totaal niet uit de voeten, bochten niet nemen etc. dat sliden op manual zeg maar icm het wheel is echt een ramp.

Denk dat als je met het wheel wil spelen hij op automatic moet staan. Met de wiimote en nunchuk kan het echt perfect op manual. Totale controle met de nunchuk, echt zo heerlijk zeg :) Werd ook gelijk een stuk beter!! :D Vroeger, SNES, had je de L en R knoppen om te springen en te sliden. Die controle was ik namelijk kwijt met het wheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nFo schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:23:
Ikzelf (25), mijn vriendin (26) en mijn broer (27) hebben allemaal hartstikke veel plezier van dit spel en ik ken meer mensen van mijn leeftijd die dit spel echt super vinden, niks met leeftijd te maken als je het mij vraagt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 19:42:
[...]

Ikzelf (25), mijn vriendin (26) en mijn broer (27) hebben allemaal hartstikke veel plezier van dit spel en ik ken meer mensen van mijn leeftijd die dit spel echt super vinden, niks met leeftijd te maken als je het mij vraagt!
Hier ook , ik 21(wel jongr) en me vriendin(24) vandaag dit spel gekocht , helaas maar 1 controller nog thuis omdat we de wii sinds vorige week hebben.
Tis nu dus vechten wie mag spelen ;)

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
4th schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 12:25:
omg rakker, goeie TS!!!

speel je zelf ook? :P
Tuurlijk speel ik. Heb bijna de 150cc afgerond nu met gouden bekers. Daarna is de Mirror class aan de beurt. En daarna ga ik me pas zorgen maken om alles met rank * af te ronden.

Ik wacht nog altijd nog op mn bestelde lan adapter zodat ik van die zwakke draadloze verbinding hier thuis af ben en gewoon fatsoenlijk online kan gaan. En ik ben qua besturing nog even aan het kijken wat ik het fijnste vind, wii wheel + remote OF remote + nunchuk.

offtopic:
Hoi 4th :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik (30) en mijn vriendin (30) hebben alle mario karts gespeeld, we amuseren er ons nog steeds goed mee, mijn vriendin is vooral verzot op de wfc mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 17:30:
[...]

Waarom zou het dan makkelijker worden? Automatisch sliden ben je sowieso langzamer dan manual dus zou het moeilijker worden
Nou ja voor het sliden op manual moet je wel weten waar je de slide in moet zetten. Weet je dat niet goed maak je een onnodig wijde bocht en verlies je juist meer tijd dan dat je tijd wint. Ben er zelf het levende voorbeeld van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Ja dat heb ik ook vind die bikes maar niks :).
Maar kan ook wel komen omdat ik alleen in het weekend kan spelen.

@ Kajun
Ik zal je vanavond of anders morgen adden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Rakkerzero schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:08:
[...]

Tuurlijk speel ik. Heb bijna de 150cc afgerond nu met gouden bekers. Daarna is de Mirror class aan de beurt. En daarna ga ik me pas zorgen maken om alles met rank * af te ronden.

Ik wacht nog altijd nog op mn bestelde lan adapter zodat ik van die zwakke draadloze verbinding hier thuis af ben en gewoon fatsoenlijk online kan gaan. En ik ben qua besturing nog even aan het kijken wat ik het fijnste vind, wii wheel + remote OF remote + nunchuk.

offtopic:
Hoi 4th :w
Zo doe ik het ook inderdaad.

Maar wat bedoel je precies met die mirror class?

PS:
over vorige post: Bedankt :)
Over die online ster = ster in alle 150CC cups :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:49

nFo

Hydra schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:32:
[...]

Wat vond je er dan niet boeiend aan? Ik heb de vorige delen niet gespeeld, maar het lijkt me dat deze versie alleen maar beter is.
[...]

Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:46:
Ik (30) en mijn vriendin (30) hebben alle mario karts gespeeld, we amuseren er ons nog steeds goed mee, mijn vriendin is vooral verzot op de wfc mode.
Ja misschien let ik te veel op de graphics, vond ik niet zo geweldig.
Die race banen uit oudere spellen was wel leuk, voor de rest nee.
Been There, Seen That, Done That.

Super Mario Galaxy was wel erg leuk. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Idem. M'n vriendin en ik zijn beiden 28, ze vind het zelf ook geweldig. Ze is gister nog een avond aan 't oefenen geweest terwijl ik in de stad was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Sweet! vandaag alles op goud gehaald! Mirrormode inclusief!

Nu heb ik bij elke klasse wel een aantal star rankings maar moet je ze echt allemaal halen om een ster bij online racen te krijgen of hoe zit dat precies?
Have a star by your nickname
Playing extraordinarily well in Grand Prix races can produce a Star Ranking upto 3 at the end results instead of the standard "C, B or A."
Collecting these stars in all Grand Prix's adds a Star Icon next to your name in WiFi Races and on the Results Screen for your opponents to see.

(Note: Say, if you get a Three star rating in every Grand Prix except one which you got a One star rating in. You would get a One starred nickname until you manage to upgrade the rank.)

bron: Gamespot.
Dus ik dacht, in elke grandprix (50,100,150,mirror) een ster halen voor een bepaalde cup.
Maar nu heb ik bijv de mushroom cup allemaal op star ranking gehaald en nog zie ik geen ster.
Ik heb t kennelijk verkeerd begrepen...
Hydra schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 21:19:
[...]

Idem. M'n vriendin en ik zijn beiden 28, ze vind het zelf ook geweldig. Ze is gister nog een avond aan 't oefenen geweest terwijl ik in de stad was.
Ik ben ook 26 en mn vriendin is 22 en we vinden t beiden een super spel! Zij is zelfs ook bezig om cups te winnen als ik niet thuis ben. _O_

[ Voor 17% gewijzigd door ElayZ op 19-04-2008 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
dubbelpost excuus

[ Voor 93% gewijzigd door ElayZ op 19-04-2008 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 11:02

Desperado112

Mokum

Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:59:
[...]

Ik ben de Duitse variant ook gekocht. Je krijgt er wel een Duitse handleiding bij (duhh!) maar de code die erbij zit kan je gewoon registeren op de Nederlandse site. Daarnaast hangt de taal af van de regio die je hebt ingesteld in je Wii. Bij mij is dat Nederland dus ik kreeg automatisch Engels als taal. (Ik neem gewoon aan dat er geen Mario Kart bestaat waarin je Nederlands als taal kan krijgen).
Lukt het jou dan omte registreren op die pleuris site van nintendo?? ik ben al een paar weken bezig spellen te registreren maar hij blijft steeds zeggen dat ik die veiligheids code goed moet invullen ( dat doe ik keer op keer) maar helaas zonder succes.

had jij daar ook last van??????????

Gr

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Johantjuuh schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:57:
Maar wat bedoel je precies met die mirror class?
Mirror class = mirror mode.
Lees de startpost maar hoe je die unlocked ;)

Ikzelf moet die nog unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, net eindelijk alles 'uitgespeeld'. Aka alle karts / bikes unlocked, alle poppetjes, 1 gele ster naast m'n naam online :D. Kwam er dus ook achter dat je ghost data naar je friends kan sturen, hoe grappig is dat zeg haha. Anyway, heeft iemand een _duidelijk_ overzicht van waarop die beoordelingen gemaakt worden, want soms haal je met supertijden en 60 punten 1 ster, en soms 3 :S...dus ik snap er weinig van.

Toch zijn er paar dingetjes die ik niet helemaal goed gedaan vind van nintendo. Online kan niet met 4 man (zonde, wij zitten hier altijd met 4, en moeten nu dus hele tijd doorgeven). Online kan ook niet met meerdere licenses tegelijk. battlemode kan niet free for all..... paar hele simpele dingetjes, maar die hadden het wat mij betreft helemaal af gemaakt.

Hebben meerdere mensen er hier last van, wanneer er met 4 spelers tegelijk word gespeeld dat het beeld lagt? Wij hier wel iig, en we spelen hier op een hd-ready tv met component cable, alles goed ingesteld (in wii menu ja), maar ik vind het echt naadje pet dat zoiets gebeurd met 4 man >.<

maar goed, overall toch een thumb up (ja 1tje ja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 20:33
ik (33) en mijn vriendin (30) spelen dit nu met groot plezier.
moedersdevrouw speelt graag met het stuurtje en ik speel met wii-mote en nunchuck

wat mij opvalt met de wii-mote en nunchuck besturing dat als ik "automatic" kies dat het driften me nog nooit gelukt is. dat blijkt alleen maar te lukken op "handmatig"

soms heb ik ook het gevoel dat het pookje op de nunchuck maar voor 50% reageert.
dan is mijn kart gewoon niet de bocht om te krijgen.
volgens mij gebeurd puur willekeurig, ik kan geen patroon ontdekken.
dus ligt dat aan het spel? of aan de nunchuck.
ik heb ook geen andere games waar ik de nunchuck kan testen.

ik heb nu alleen nog maar gereden met yoshi en de standaard kart.

ps: als je de game nog wilt kopen moet je ff in de kleinere zaak gaan kijken, vergeet MM, dixons, barst smit e.d. daar gaat de hele kudde shopen dus uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
ligt niet aan de game want heb er hier geen last van.
Het sliden kan ook niet als je het op automatisch hebt ingesteld. ten minste niet met boost. daarvoor moet je het op manual instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Desperado112 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 22:29:
[...]

Lukt het jou dan omte registreren op die pleuris site van nintendo?? ik ben al een paar weken bezig spellen te registreren maar hij blijft steeds zeggen dat ik die veiligheids code goed moet invullen ( dat doe ik keer op keer) maar helaas zonder succes.

Gr
Nee, niet echt. Gewoon 2x ingevuld en toen deed ie het! (had de eerste keer een typfout). |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Laatst online: 07:41

Rudedadude

Maybe we were born to run

Inmiddels 6500 punten online, het wordt nog eens wat :) Wel stressvol dat je vervolgens ook tegenstanders krijgt met 8700 punten e.d. Ook heel lastig dat je opeens ook mirrortracks online krijgt, terwijl ik die zelf nog niet unlocked heb. Dan moet je echt weer opnieuw het circuit leren rijden... Door het rijden van de time-trials ben ik helemaal vertrouwd geraakt met de bikes, ook online rij ik daar nu mee.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Net even een paar potjes geraced met die Trustmaster controller, maar boven verwachting ging dat best wel goed. Misschien dat die zelfs altijd ga gebruiken ipv wii wheel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Time Trial is echt frustrerend en dan met name door mezelf. Ik weiger om na een fout door te rijden asls het track is die ik denk goed te kunnen.
Maar ik wil wel zsm op alle tracks een tijd neerzetten, maar soms MOET ik gewoon beter...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Deddiekoel schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:27:
Time Trial is echt frustrerend en dan met name door mezelf. Ik weiger om na een fout door te rijden asls het track is die ik denk goed te kunnen.
Maar ik wil wel zsm op alle tracks een tijd neerzetten, maar soms MOET ik gewoon beter...
Ja dat ken ik wel, vandaag ook weer flink gestressed. Constant dat ik net ergens tegenaan kom of dat ie gewoon de verkeerde kant op drift (terwijl ik duidelijk de goede kant op stuur, vet irritant maar goed).
Iig wat leuke tijden neer gezet en een aantal verbeterd waaronder N64 Mario Raceway. Deze heb ik vandaag met 11 sec verbeterd van 2:1x:xx naar 2:0x:xx. Die eerste tijd was al erg strak maar die 2e toch wel veel strakker en dat was niet perfect gereden dus kan nog wat af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Ik ben er ook mee bezig.. gaat best goed opzich, alleen zit nu vast bij 3 banen...

Namelijk:
Toshi falls! Ik krijg er 2sec. van de tijd af, maar dat is niet genoeg!

Ghost valley, haal ik ook 2sec af, ook niet genoeg.

En Shy Guy Beach, krijg ik er 1sec van af.......

:( Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
Johantjuuh schreef op zondag 20 april 2008 @ 19:24:
Ik ben er ook mee bezig.. gaat best goed opzich, alleen zit nu vast bij 3 banen...

Namelijk:
Toshi falls! Ik krijg er 2sec. van de tijd af, maar dat is niet genoeg!

Ghost valley, haal ik ook 2sec af, ook niet genoeg.

En Shy Guy Beach, krijg ik er 1sec van af.......

:( Tips?
Wat voor tijd heb je voor Ghost Valley?

Ik weet niet of je die al gebruikt, maar Ghost Valley kent één shortcut. Na de finish line heb je één 180 graden bocht naar rechts, direct gevolgd door een 90 graden bocht naar links. Dan heb je een kort stukje straight, gevolgd door een bocht naar rechts. Laatstgenoemde bocht kun je skippen door richting het gat te rijden; daar zit een ramp, waarmee je over het gat kan springen. Vergeet niet een trick te doen uiteraard voor de mini-boost.

Maar eigenlijk is het veel gemakkelijker om naar de Time Trial ghost van anderen te kijken (bv. de world record). Je ziet dan alle shortcuts, hoe ideale lijn is, hoe vaak je een drift boost kunt krijgen in een bocht, en hoe scherp je de bochten kunt nemen...

Zelf heb ik 1'03'xx in Ghost Valley 2 (geloof ik), maar
a) ik heb een kart gebruikt
b) de meeste bochten zijn vrij ruim genomen.

Ik denk door de bochten wat scherper te nemen ik er weer een paar seconden kan afhalen. Maar dat is een proces dat veel oefening vereist (des te meer als je niet bovengemiddelde skills hebt), en ook voor veel frustratie zorgt. Wat dat betreft kan ik me in Deddiekoel's opmerking maar al te goed inleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Jeuj! Eindelijk Dry Bowser unlocked vandaag. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 06:53

Tarin

Just plain weird.

ElayZ schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 22:07:
[...]
Dus ik dacht, in elke grandprix (50,100,150,mirror) een ster halen voor een bepaalde cup.
Maar nu heb ik bijv de mushroom cup allemaal op star ranking gehaald en nog zie ik geen ster.
Ik heb t kennelijk verkeerd begrepen...
[...]
Nee, je moet voor _alle_ GP's een sterren-rating halen.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Kajun schreef op zondag 20 april 2008 @ 19:51:
[...]

Wat voor tijd heb je voor Ghost Valley?

Ik weet niet of je die al gebruikt, maar Ghost Valley kent één shortcut. Na de finish line heb je één 180 graden bocht naar rechts, direct gevolgd door een 90 graden bocht naar links. Dan heb je een kort stukje straight, gevolgd door een bocht naar rechts. Laatstgenoemde bocht kun je skippen door richting het gat te rijden; daar zit een ramp, waarmee je over het gat kan springen. Vergeet niet een trick te doen uiteraard voor de mini-boost.

Maar eigenlijk is het veel gemakkelijker om naar de Time Trial ghost van anderen te kijken (bv. de world record). Je ziet dan alle shortcuts, hoe ideale lijn is, hoe vaak je een drift boost kunt krijgen in een bocht, en hoe scherp je de bochten kunt nemen...

Zelf heb ik 1'03'xx in Ghost Valley 2 (geloof ik), maar
a) ik heb een kart gebruikt
b) de meeste bochten zijn vrij ruim genomen.

Ik denk door de bochten wat scherper te nemen ik er weer een paar seconden kan afhalen. Maar dat is een proces dat veel oefening vereist (des te meer als je niet bovengemiddelde skills hebt), en ook voor veel frustratie zorgt. Wat dat betreft kan ik me in Deddiekoel's opmerking maar al te goed inleven.
"Helaas", kende ik dat trucje inderdaad al.

Volgens mij moest je 1:06:xx rijden, en ik had hem dacht ik zo'n 1:04 of 1:05.

Maar wat het is denk ik: Ik rijd met driften op automatisch....

PS: Hoe kan je die replay's zien, van die wereldtijden? ZBij check rankings, kan ik de banen zien + tijden... Maar hoe kan ik dan de race zien?

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Dat is heel simpel dan ga je dus naar de rankings en dan kies je uiteraard de baan naar keuze en kun je op de nummer een klikken. Dan vraagt de channel of je wilt connecten met WFC etc nja dan vervolgens staat die replay daar en staat eronder "challenge this ghost data" en "watch replay".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 01:31:
zo, net eindelijk alles 'uitgespeeld'. Aka alle karts / bikes unlocked, alle poppetjes, 1 gele ster naast m'n naam online :D. Kwam er dus ook achter dat je ghost data naar je friends kan sturen, hoe grappig is dat zeg haha. Anyway, heeft iemand een _duidelijk_ overzicht van waarop die beoordelingen gemaakt worden, want soms haal je met supertijden en 60 punten 1 ster, en soms 3 :S...dus ik snap er weinig van.

Toch zijn er paar dingetjes die ik niet helemaal goed gedaan vind van nintendo. Online kan niet met 4 man (zonde, wij zitten hier altijd met 4, en moeten nu dus hele tijd doorgeven). Online kan ook niet met meerdere licenses tegelijk. battlemode kan niet free for all..... paar hele simpele dingetjes, maar die hadden het wat mij betreft helemaal af gemaakt.

Hebben meerdere mensen er hier last van, wanneer er met 4 spelers tegelijk word gespeeld dat het beeld lagt? Wij hier wel iig, en we spelen hier op een hd-ready tv met component cable, alles goed ingesteld (in wii menu ja), maar ik vind het echt naadje pet dat zoiets gebeurd met 4 man >.<

maar goed, overall toch een thumb up (ja 1tje ja)
jaaaa ulu, vanavond ga ik wel ff kijken of ik dat record van je op Rainbow kan beaten, beetje weer een challenge sturen. Als je een challenge wil, probeer dan me tijd op Ghost valley 2 te verslaan ^^.

Maar ben het idd met je eens, de frame lag met compenent cable zuigt. Me neef heeft een hd ready tv en gewoon scart en daar was er bijna geen frame lag toen we met 3 man zaten. Maar ik was bij vrienden en toen met 3 man en het was gewoon 4 frames per seconde of zo. En zij spelen met full hd met component cable.

Maja, flink werken en vanavond weer MK. Eerst maar ff de laatste dingen unlocken 150cc/Mirror op 1 of meerdere sterren halen ^^ En daarna weer rainbow road. Damn dat level is vet. Zelfde voor bowsers castle 3 en ghost valley.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Desperado112 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 22:29:
[...]

Gr
Met welke browser probeer je het?
ik had hetzelfde probleem tot dat ik het probeerde met IE ipv Firefox en toen ging het wel.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:02

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Tof spel zeg, i'm hooked :9

Ik heb vroeger enkel mario kart op de snes gespeeld maar toch leuk om al die klassieke elementen weer terug te zien én te horen 8)

Gister alle cups voor 50cc uitgespeeld en daarbij de nodige mennekes en voertuigen unlocked, maar 1 vraag krijg je nu telkens die twee pokke filmpjes aan het einde van een volledige GP?

Dammit dacht ik dat het eerste filmpje was afgelopen, krijg je dr nog een.. en skippen ho maar :'(

Online mode is tof, mooi uitgewerkt en grappig hoe ze het verbinden in elkaar hebben gezet. Enige puntje (zoals hierboven) is dat je enkel met 2 man online kunt maar heeft wellicht met de verbindingssnelheid van die Wii's te maken?

Had met twee man online af en toe dat we enkel ons tweeen op de kaart zagen en de rest gewoon compleet was verdwenen :o ook niet onder de hoofdjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Pendaco schreef op maandag 21 april 2008 @ 09:33:
Gister alle cups voor 50cc uitgespeeld en daarbij de nodige mennekes en voertuigen unlocked, maar 1 vraag krijg je nu telkens die twee pokke filmpjes aan het einde van een volledige GP?

Dammit dacht ik dat het eerste filmpje was afgelopen, krijg je dr nog een.. en skippen ho maar :'(
Je kunt alle filmpjes skippen. Zowel als wanneer je een GP wint als wanneer je een hele spelmode uitspeelt (bijv. 50 cc). Gewoon de +-knop indrukken of anders A of 2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

monnick schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:06:
[...]

Je kunt alle filmpjes skippen. Zowel als wanneer je een GP wint als wanneer je een hele spelmode uitspeelt (bijv. 50 cc). Gewoon de +-knop indrukken of anders A of 2. :)
Ah zo! Met de Cube controller werkt dat dus niet :>

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 15:31
Michael Knight schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:09:
[...]

Ah zo! Met de Cube controller werkt dat dus niet :>
Met de Wavebird controller lukte het mij iig wel hoor ;), wellicht dat je alleen de eerste keer dat je die filmpjes te zien krijgt niet kan skippen?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

M1lamb3r schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:11:
[...]

Met de Wavebird controller lukte het mij iig wel hoor ;), wellicht dat je alleen de eerste keer dat je die filmpjes te zien krijgt niet kan skippen?
Klopt, tweede keer is het wel te skippen. Eerste keer totaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Red schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:15:
[...]

Klopt, tweede keer is het wel te skippen. Eerste keer totaal niet
@ monnick
Heb alle knoppen meerdere malen ingeramd :P gelukkig dat ie daarna wel te skippen is, thnx voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:31
Wat zijn eigenlijk jullie favoriete karts / bikes per categorie ? Ben zelf nog niet zo ver maar mijn favoriete kart is op het moment de medium kart "Turbo Blooper". Rijd ik vaak in met Diddy Kong :)

Ben nu bezig met de 100cc Cup maar dat gaat al een stuk lastiger dan de 50cc, helemaal als je met het stuurtje speelt. Bikes zijn zo wiebelig! :P

Heb met die Turbo Blooper kart wel wat pogingen gedaan om de Normal Nintendo ghosts te verslaan, maar hoogstens benader ik die Normal tijd. Er ruim onderdoor komen is nog ver weg! Vraag me af of ik met een andere kart meer succes zal hebben, of dat ik die Turbo Blooper gewoon nog niet genoeg beheers? Of moet je sowieso met bikes rijden om echt goede tijden neer te zetten? Waarmee rijden jullie over het algemeen om Time Trial tijden te verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op maandag 21 april 2008 @ 12:37:
...
Waarmee rijden jullie over het algemeen om Time Trial tijden te verbeteren?
Eerst zorg je ervoor dat je diep mediteer en het punt van verlichting bereikt, waarna je op je motor stapt en op je dooie gemak het level haalt, de truc is wees ontspannen en wees voorbereid op wat er gaat komen.

Of gewoon oefenen, oefenen, oefenen.

Pick one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Wat zijn eigenlijk jullie favoriete karts / bikes per categorie ? Ben zelf nog niet zo ver maar mijn favoriete kart is op het moment de medium kart "Turbo Blooper". Rijd ik vaak in met Diddy Kong :)

Ben nu bezig met de 100cc Cup maar dat gaat al een stuk lastiger dan de 50cc, helemaal als je met het stuurtje speelt. Bikes zijn zo wiebelig! :P

Heb met die Turbo Blooper kart wel wat pogingen gedaan om de Normal Nintendo ghosts te verslaan, maar hoogstens benader ik die Normal tijd. Er ruim onderdoor komen is nog ver weg! Vraag me af of ik met een andere kart meer succes zal hebben, of dat ik die Turbo Blooper gewoon nog niet genoeg beheers? Of moet je sowieso met bikes rijden om echt goede tijden neer te zetten? Waarmee rijden jullie over het algemeen om Time Trial tijden te verbeteren?
Mijn fav kart is in elke cat de standaard voor het nostalgie gevoel. Maar voor snelheid heb ik graag die wild wing van medium. Ik heb nog nooit met light chars gereden.

Ik rij over het algemeen met heavy characters en die Flame Flyer kart, word waarschijnlijk eentje die ik nog niet unlocked heb. En verder rij ik meestal met een motor en dat is de Bowser bike.
spoiler:
Of de Torpedo

Online rij ik meestal met een medium char en dan de Mach bike. Of
spoiler:
de Doplhin Dasher
Dit vanwege de sneller acceleratie van mediums en de hoeveel blauwe schilden die ik gemiddeld op me dak krijg ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:38
Sinds donderdag ben ik ook aan het Karten. :D
Wat ik tot op heden allemaal al heb bereikt?
Ik heb de 50cc volledig gedaan, de 100cc ook volledig gedaan, tevens heb ik alle 32 time trials gereden, maar nog geen enkele expert ghost unlocked.

Het racen met de motoren is leuk, en kan soms zelfs beter zijn dan met een kart, aangezien je dan ook dmv de wheelies een boost krijgt.

Ik ben al bezig geweest met de 150cc, maar damn, wat is dat lastig.
Lig ik lekker voor, en ja hoor, nog een kwart rondje, komt er een rood schild, kan ik eindelijk weer gas geven, komt er nog een rood schild, en dan een blauw schild, en ja hoor, doe er ook nog maar een groene erbij en ik kom alsnog als 6e over de finish. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik rijd eigenlijk altijd met Funky Kong en kies daarbij de Twinkle Star bike. Erg fijne bike :)
RollieBollie schreef op maandag 21 april 2008 @ 13:32:
Ik ben al bezig geweest met de 150cc, maar damn, wat is dat lastig.
Lig ik lekker voor, en ja hoor, nog een kwart rondje, komt er een rood schild, kan ik eindelijk weer gas geven, komt er nog een rood schild, en dan een blauw schild, en ja hoor, doe er ook nog maar een groene erbij en ik kom alsnog als 6e over de finish. :(
Juh, vooral bij Rainbow Road is dat erg kut. Was er gisteren wel een tijdje mee bezig om de gouden beker op de Special Cup 150cc te halen. Ik had in de laatste ronde dat ik eerst een rood schild op me kreeg, daarna nog een beuk zodat ik van de baan af viel. Sta ik weer op de baan, krijg ik weer een beuk die mn van de baan afgooit. Vervolgens toen ik weer echt net op gang was nog eens groen schild. Je had me niet willen horen vloeken toen :+

[ Voor 52% gewijzigd door Zeror op 21-04-2008 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Net met een maat een uurtje zitten spelen en de unanieme conclusie: wat een kutspel zeg :|.

Mario Kart DS was waanzinnig leuk, maar de nieuwe Wii versie lijkt echt nergens op. Graphics zijn maar zo-zo en het snelheidsgevoel ontbreekt compleet (zelfs op 150cc). Grinden lijkt je ook minder snelheidsvoordeel te geven dan vroeger. Door de grote hoeveelheid spelers op de baan krijg je ook simpelweg TEveel pesterijen (schildjes, bommen, bliksems, noem maar op) op je dak, waardoor het bij momenten simpelweg onmogelijk is om te winnen, ongeacht je skills.

*edit* en over dat stuurtje: waarom in hemelsnaam steken ze de gas op de 2-knop ipv op de B-knop, wat VEEL comfortabeler zou zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door boe2 op 21-04-2008 15:06 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:38
Raibow road, aargh, ik ben blij dat ik nu op mijn werk zit en even niet aan Mario Kart hoef te denken, maar wat een ... circuit is dat.
Ik heb dat ik daar telkens van de baan afvlieg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Boeboe schreef op maandag 21 april 2008 @ 15:04:
Net met een maat een uurtje zitten spelen en de unanieme conclusie: wat een kutspel zeg :|.
Dus elk spel dat het eerste uurtje niet bevalt is een kutspel? :/ Ik zou er nog wat meer tijd in steken eerst... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Victorio schreef op maandag 21 april 2008 @ 15:12:
[...]
Dus elk spel dat het eerste uurtje niet bevalt is een kutspel? :/ Ik zou er nog wat meer tijd in steken eerst... ;)
Tenzij er nog een episch verhaal en hele nieuwe gameplay elementen achterkomen?
Maar nee, het is een racegame, na een uur heb je de essentie wel door hoor ;). Zeker als mario kart fan zijnde is het gemakkelijk om een mening te vormen.

[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 21-04-2008 15:14 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

*edit* en over dat stuurtje: waarom in hemelsnaam steken ze de gas op de 2-knop ipv op de B-knop, wat VEEL comfortabeler zou zijn.
Hier ben ik het wel met je eens(De rest van je post totaal NIET :+ , maar das smaak).
Ik krijg op me rechterduim dikke blaren van het drukken op de 2 toets(Nieuwe vorm van de welbekende nintendo duim?)

En naar mijn weten is het ook niet mogelijk om de knoppen anders in te delen vanuit het spel?

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Mario Kart DS was waanzinnig leuk, maar de nieuwe Wii versie lijkt echt nergens op. Graphics zijn maar zo-zo en het snelheidsgevoel ontbreekt compleet (zelfs op 150cc). Grinden lijkt je ook minder snelheidsvoordeel te geven dan vroeger. Door de grote hoeveelheid spelers op de baan krijg je ook simpelweg TEveel pesterijen (schildjes, bommen, bliksems, noem maar op) op je dak, waardoor het bij momenten simpelweg onmogelijk is om te winnen, ongeacht je skills.

wow, en dat na 1 uurtje spelen! :')

ik herken hierin meteen het "gefrustreerde winnaar" syndroom: het feit dat je niet kan winnen afschuiven op alle powerups/drukte/whatever en ondertussen niet beseffen dat alle andere spelers in hetzelfde schuitje zitten.

geeft je dan toch wel te denken hoe sommige spelers ruim boven de 7000 kunnen uitkomen niet? Simpel: zij zijn gewoon beter en jij moet meer gaan oefenen!

in het begin werd ik ook stapelgek van al die wapens als ik op kop reed, maar als ik nu eenmaal eerste rij kom ik ook moeilijk van die plek af. Tis een combinatie van skills, tactiek en een nodige dosis geluk, maar het is echt niet zo random als jij doet voorkomen :P

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Boeboe schreef op maandag 21 april 2008 @ 15:13:
[...]
Tenzij er nog een episch verhaal en hele nieuwe gameplay elementen achterkomen?
Maar nee, het is een racegame, na een uur heb je de essentie wel door hoor ;). Zeker als mario kart fan zijnde is het gemakkelijk om een mening te vormen.
Ik moet zeggen dat ik het eerste uur dat ik het speelde ook niet erg onder de indruk was. Maar nu vind ik vooral de "moeilijke" circuits erg leuk om te rijden. (Rainbow Road, Bowsers Castle...)
Er valt genoeg te unlocken en de bikes die je dan kan krijgen geven wel iets meer snelheid. Wat betreft de chaos bij 12 spelers ben ik het wel met je eens. Nu en dan ben je gewoon zwaar de klos, maar ja... dat is variantie he... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Speel je op 50Hz of 60Hz, want ik heb ik 60Hz meer snelheids gevoel dan op me DS. En in multiplayer kan je ook 1vs1 doen. Gewoon boven in de opties de AI uit zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ben ik het niet mee eens. Ik vind het juist fijn dat ze de 2-knop hiervoor gepakt hebben en dat het vierpuntdruktoets voor de items is. Hierdoor blijft functie 'gas geven' altijd bij je rechterhand en items afvuren op je linkerhand, ongeacht van welke controller je gebruikt.
Hierdoor was het voor mij ook makkelijk om zonder ook maar een handleiding te lezen van controller te switchen vanaf het eerste moment direkt de controls van de andere controller te begrijpen.
Erg goed van Nintendo dat ze dus op deze manier een vrijwel universele besturing ongeacht welke controller je gebruikt hebben weten te creeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is lastiger sturen als jij je b-knop ingedrukt moet houden. Vooral als je net in de slip bent geraakt en jij je stuur 90 graden heb gekanteld en dan weer 180 graden moet draaien. Persoonlijk vind ik het makkelijker op dan de 2-knop als as te gebruiken (maar ja da's persoonlijk) Wel is de B-knop "Kwalitatief Uitermate Terleurstellend" als je geen stuur heb want dan moet je een drukbeweging maken met je vinger wat nog onnatuurlijker aanvoelt, kortom zorg dat je het stuurtje gebruik als je gaat racen (dus afpakken als je met z'n 2+ bent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

amahusu schreef op maandag 21 april 2008 @ 15:16:
[...]
ik herken hierin meteen het "gefrustreerde winnaar" syndroom: het feit dat je niet kan winnen afschuiven op alle powerups/drukte/whatever en ondertussen niet beseffen dat alle andere spelers in hetzelfde schuitje zitten.
hoezo, men heeft niet graag dat ik negatieve commentaar heb op "hun" spel 8)7

Ik ben een mario kart veteraan, ik weet hoe lastig/frustrerend dit spel kan zijn. Dat heeft niets te maken dat er een hele hoop bagger aan dit spel is dat beter had gekund.

Neem nu de multiplayer. Op de DS was dat al zeer beperkt, maar voor een volwaardige console als de Wii is het ronduit ZIELIG te noemen wat ze met de multiplayer gedaan hebben. Niets van lobbysysteem, totaal geen controle over met wie je wil spelen, of het moeten mensen uit je friendslist zijn, die je enkel kan toevoegen adhv een complexe code, wat langs weerszijden moet gebeuren. Wanneer je wilt verbinden krijg je verscheidene waarschuwingen dat je mii en je nickname over het het internet zullen verstuurd worden (oeioei) met de "niet verbinden" knop standaard geselecteerd, en eens verbonden is er werkelijk geen enkele manier om te communiceren met je medespelers. Je kan enkel wachten en hopen dat je een wedstrijd zal spelen. Ik zou het een grap noemen als ik er niet voor betaald had.
Het is lastiger sturen als jij je b-knop ingedrukt moet houden. Vooral als je net in de slip bent geraakt en jij je stuur 90 graden heb gekanteld en dan weer 180 graden moet draaien.
Of je nu je rechterduim moet ingedrukt houden of je linkerwijsvinger maakt toch geen reet uit? In beide gevallen stuur je je vingers mee (mijn vingers toch in ieder geval, aangezien ze vastzitten aan mijn armen :p) Of heb jij soms een rare afwijking waardoor je geen goede controle hebt over je vingers? :S

[ Voor 15% gewijzigd door boe2 op 21-04-2008 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Ik vind 'B' meer kracht kosten dan '2'. Je kunt je vinger makkelijk op de 2 toets laten rusten terwijl je B in feite naar je toe moet trekken, lijkt mij ook dat ze die keuze weloverwogen hebben gemaakt.
Boeboe schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:00:
Neem nu de multiplayer. Op de DS was dat al zeer beperkt, maar voor een volwaardige console als de Wii is het ronduit ZIELIG te noemen wat ze met de multiplayer gedaan hebben. Niets van lobbysysteem, totaal geen controle over met wie je wil spelen, of het moeten mensen uit je friendslist zijn, die je enkel kan toevoegen adhv een complexe code, wat langs weerszijden moet gebeuren. Wanneer je wilt verbinden krijg je verscheidene waarschuwingen dat je mii en je nickname over het het internet zullen verstuurd worden (oeioei) met de "niet verbinden" knop standaard geselecteerd, en eens verbonden is er werkelijk geen enkele manier om te communiceren met je medespelers. Je kan enkel wachten en hopen dat je een wedstrijd zal spelen. Ik zou het een grap noemen als ik er niet voor betaald had.
Tjah, dat vind ik persoonlijk meer extra's. Ik denk dat velen het geen reet kan interesseren tegen wie ze racen als ze maar kunnen racen tegen anderen uit de rest van de wereld. Wat ik wel jammer vind is dat je maar op 1 moment uit een online race kunt stappen.

Heb een keer mn Wii uitgezet middenin een race maar toen raakte ie toch behoorlijk van slag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Of je nu je rechterduim moet ingedrukt houden of je linkerwijsvinger maakt toch geen reet uit? In beide gevallen stuur je je vingers mee (mijn vingers toch in ieder geval, aangezien ze vastzitten aan mijn armen :p) Of heb jij soms een rare afwijking waardoor je geen goede controle hebt over je vingers? :S
Ah wat schetig boeboe wil me dissen. :O
Zoals ook Pendaco aangeeft, je kan je vinger ook laten rusten op de 2 toets, daarnaast is het gewoon makkelijker om een om je as te sturen als je de twee toets indrukt omdat er aan de andere kant geen toets zit, doe je dit bij de B-knop dan zit daar.... een vierpunts-toets. Maar omdat jij het ben neem ik wel een rare afwijking aan mijn armen hoor.....

(weet je zeker dat je niet totaal negatief tegen alles en iedereen ben?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem nu de multiplayer. Op de DS was dat al zeer beperkt, maar voor een volwaardige console als de Wii is het ronduit ZIELIG te noemen wat ze met de multiplayer gedaan hebben.
Wat jij ZIELIG noemt, noem ik heerlijk, geen gesodemieter met instellingen, nadenken en uitzoeken. Gewoon 2, 2, 2, 2, 2, 2, 2, 2 en je speelt online tegen mensen die ongeveer even goed zijn.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Let op:
Als je je friendcode wil doorgeven kun je in de TS lezen hoe. Lijsten met wie je allemaal toegevoegd hebt hoeven we ook niet te zien.