![]() |
Inleiding |
Mario Kart Wii is de officiële naam voor het nieuwste deel uit de Mario Kart-reeks en zal binnenkort verschijnen op de Wii. Mario Kart Wii zal gebruik maken van de functies van de Wii-afstandsbediening. Bij het spel zal de speciale Wii Wheel geleverd worden, waar de Wii-afstandsbediening dient ingestoken te worden. Ook is het mogelijk om met de wiimote en nunchuck combinatie te racen. Maar het is ook mogelijk om met de classic controller of zelfs de gamecube controller te racen. De nunchuck combo, classic controller en gamecube controller zijn precieser dankzij de analoge stick. Als je online speelt met het Wii Wheel krijg je een logo dat je met het stuur speelt. |
Spel Informatie |
Ontwikkelaar: Nintendo Uitgever: Nintendo Genre: (party) Racing Spelers: 1-4 Leeftijdsklasse: 3+ Ondersteunde controllers: Wii-remote (met Wii-wheel), Wii-remote + Nunchuck, Classic Controller en GameCube-controller |
Release Dates |
![]() ![]() ![]() |
Scores |
Het merendeel van de grote gamesites hebben de nieuwe Mario Kart nog niet gerecenseerd, maar er zijn wel al een aantal cijfers bekend. Zie hieronder voor een klein overzicht van de cijfers die bekend zijn. Eurogamer: 8 / 10 Nintendo Power: 9 / 10 Games Master UK: 9.1 / 10 Voor een volledig overzicht van alle reviews verwijs ik je naar GameRankings |
Racers |
![]() ![]()
Deze lijst is niet zeker, er zijn op diverse sites andere lijsten te vinden. Het is mogelijk dat er meer (unlockable) racers in de game zitten. Poll: Wat is je favoriete racer? • Mario • Luigi • Peach • Bowser • Yoshi • Donkey Kong • Wario • Waluigi • Toad • Baby Mario • Baby Peach Tussenstand: Ook een poll maken? Klik hier |
Parcours |
De game zal 8 cups met totaal 32 parcours bevatten. Er zitten zowel nieuwe als oude parcours in de game. Een overzicht van beschikbare parcours volgt nog. |
Items |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Plaatjes |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Persoonlijk vind ik de screenshots er niet bijzonder goed uitzien. Maar laten we hopen dat het in beweging goed uitziet, ik ga hier wel van uit! |
Video |
Om een impressie te geven hier een aantal filmpjes / trailers van Mario Kart. Japanse Trailer [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CY8JgayUaic] Gameplay Footage Intro movie [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FqL4jYKcEOk] Video Preview @ GameTrailers.com |
Friendcodes |
Wil je ook in deze tabel opgenomen worden? Registreer je dan op de Wii Console Database en voeg Mario Kart met bijbehorende friendcode toe aan je profiel! Deze tabel wordt mogelijk gemaakt door XiN-eViL, bedankt! |
Externe Links |
Official Mario Kart Website Mario Kart Wii op Wikipedia Mario Kart Wii op IGN Mario Kart Central Dynabyte Pre-order E-Plaza Pre-order Dixons Pre-order |
Footer |
Topicstart door mij. Met dank aan Wikipedia. Spel- en typefouten graag even melden, en mochten er tips/suggesties of andere opmerkingen zijn dan hoor ik het graag! |
[ Voor 65% gewijzigd door monnick op 16-04-2008 14:33 ]