Sinds een of andere zwakzinnige dat blauwe schild nodig vond ja, de Snes versie was gewoon perfect kwa balans. 150cc is nu gewoon niet te doen, je kan voorop rijden wat je wil maar door rubberbanding zal je sowieso geen gigantische voorsprong op kunnen bouwen en die blauwe schilden naaien je er standaard op het laatst bij zodat je ook niet meer terug kan komen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 18:16:
precies ik wordt daar ook helemaal krankjorum van maar ja dat is Mario Kart he
Verwijderd
Eindelijk weer een videogame die je met je vriendin kan spelen.
(COD4 vinden ze meestal maar niks.)
Heb het spel net binnen. Spui mijn bevindingen z.s.m.
(COD4 vinden ze meestal maar niks.)
Heb het spel net binnen. Spui mijn bevindingen z.s.m.
Krijg je eigenlijk extra items / punten / whatever als je al stuntend door de lucht vliegt? Ik hoor iedere keer een geluidje, maar kan verder niets ontdekken.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
vaak ben je eigenlijk veel sneller dan de rest maar wordt je gewoon ontzettend genaaid door of blauwe schildjes of dat ding waardoor je erg klein wordtVerwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 18:53:
[...]
Sinds een of andere zwakzinnige dat blauwe schild nodig vond ja, de Snes versie was gewoon perfect kwa balans. 150cc is nu gewoon niet te doen, je kan voorop rijden wat je wil maar door rubberbanding zal je sowieso geen gigantische voorsprong op kunnen bouwen en die blauwe schilden naaien je er standaard op het laatst bij zodat je ook niet meer terug kan komen.
Je krijgt een boost als je landpven schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:03:
Krijg je eigenlijk extra items / punten / whatever als je al stuntend door de lucht vliegt? Ik hoor iedere keer een geluidje, maar kan verder niets ontdekken.
Ps4/switch gamer
Ja, dat is een afweging maken. Of een Wii met erg veel vette party games, niet allemaal kiddie gedoe hoor, ook gewoon 'volwassen' party games.Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 18:50:
Crap moet ik nu een Wii + Kart halen of een Xbox + GTA IV.. aargh
^^ Idd een afweging.. Ik heb alle drie next gen consoles en heb, serieus, bijna een jaar niet op mijn Wii gespeeld tot afgelopen week.. nu speel ik weer dagelijks en langer dan normaal (2 uur tov 20 mins dorgaans) door Mario Kart! 
Kijk of de games je aanspreken, bekijk filmpjes online, speel demo`s/games bij vrienden en oordeel zelf
Kijk of de games je aanspreken, bekijk filmpjes online, speel demo`s/games bij vrienden en oordeel zelf
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Heb ook 360 en wii, maare speel eigenlijk ook alleen de nintendo games
Wat dat betreft is het aanbod op de 360 wat beter voor mij.
Ohja?punisher007 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:43:
Heb ook 360 en wii, maare speel eigenlijk ook alleen de nintendo gamesWat dat betreft is het aanbod op de 360 wat beter voor mij.
Weet niet of het ondertussen al verbeterd is, maar vond de 360 een enorme teringherrie maken (ventilator) als ie aan stond, alsof je in een windtunnel staat...Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 18:50:
Crap moet ik nu een Wii + Kart halen of een Xbox + GTA IV.. aargh
Alleen daarom al: Wii
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
de voeding van de xbox 360 is al bijna net zo groot als de wii zelf.matthijst schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:53:
[...]
Weet niet of het ondertussen al verbeterd is, maar vond de 360 een enorme teringherrie maken (ventilator) als ie aan stond, alsof je in een windtunnel staat...
Alleen daarom al: Wii
maar er zitten op de xbox ook wel mooie spellen maar ik vind spelen op de wii wel wat leuker eerlijk gezegd ( graphics zeggen niet alles)
zie nu ook MK waar heb ik daar nu al een tijd mee vermaakt
Verwijderd
Ik moest destijds ook die afweging maken. Toch voor de Wii gekozen omdat vooral Mario spellen me erg aanspreken. Ik ben geen kind meer of dergelijke maar Mario spellen blijven hilarisch en erg leuk, denk aan Mario Galaxy, Strikers Charged en nu Mario Kart. Ik ben niet zo vecht gericht en daar is de Xbox wel op gericht helaas. Bovendien komen er hier vaak vrienden en dan zijn party games erg leuk, maar ook de Wii heeft goede single player games, denk aan Galaxy, Zelda, MP3 , MKWII ( ook single player is vet ) en Resident Evil en nog veel meer.
ik heb een vraagje over die expert ghost data?
Daar hebben veel mensen het over? Maar hoe kom je daar? Wat moet je doen enz?
Want ik zie enkel die time trails?
Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me
Dat zijn gewoon time trials maar dan moet je een snellere tijd rijden dat de standaard tijd (door Nintendo neergezet). En dan unlock je de expert ghost data waarmee je weer dingen kan unlocken.Johantjuuh schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:11:
ik heb een vraagje over die expert ghost data?
Hoe frustrerend, de enige 150 cc cup die me niet lukt met 1 of meer sterren is de Special Cup.

Verwijderd
Hoe kom je aan die expert ghost datas. Ik ga nu altijd naar het mario kart channel en neem altijd challenges aan en ik ben al 4 keer sneller geweest dan die ghost met een voorsprong met meer dan 5 seconden. Nu wil ik Funky etc vrijspelen maar weet niet wat ik moet doen. Moet ik nou offline records neerzetten of uitdagingen doen online..ik snap er niet veel van, maar ik moet wel funky hebbenmonnick schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:24:
[...]
Dat zijn gewoon time trials maar dan moet je een snellere tijd rijden dat de standaard tijd (door Nintendo neergezet). En dan unlock je de expert ghost data waarmee je weer dingen kan unlocken.![]()
Hoe frustrerend, de enige 150 cc cup die me niet lukt met 1 of meer sterren is de Special Cup.
Wat een K*T spel zeg.
Ik wil een online race doen. Duurt al 5 minuten voordat hij een game vind.
Kom ik in een race van 11 personen.
Ik win (uiteraard
) en zo ongeveer 5 sec NA de finish gooit ie me eruit. "you lost connection to other players".
Ik ga weer online, wat denk je, 200 punten van mn ranking ERAF.
Tot en met zondag ging online perfect, de laatste 2 dagen steeds trager en bugier. Volgens mij moeten ze bij nintendo toch wat aan hun servers doen.
Ik win (uiteraard
Ik ga weer online, wat denk je, 200 punten van mn ranking ERAF.

Tot en met zondag ging online perfect, de laatste 2 dagen steeds trager en bugier. Volgens mij moeten ze bij nintendo toch wat aan hun servers doen.
Ja, ik snap het ook nog niet echt eigenlijk.monnick schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:24:
[...]
Dat zijn gewoon time trials maar dan moet je een snellere tijd rijden dat de standaard tijd (door Nintendo neergezet). En dan unlock je de expert ghost data waarmee je weer dingen kan unlocken.![]()
ik begon met de 1e cup, dus luigi circuit...
ben ik 3,5 sec eerder! en dan na de race kan je kiezen: retry.. enz enz.
Dan kies ik QUIT, en ga ik daarna de volgende race doen....
Maar ik krijg geen melding van extreme ghost.. ??
Johantjuuh schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:45:
[...]
Ja, ik snap het ook nog niet echt eigenlijk.
ik begon met de 1e cup, dus luigi circuit...
ben ik 3,5 sec eerder! en dan na de race kan je kiezen: retry.. enz enz.
Dan kies ik QUIT, en ga ik daarna de volgende race doen....
Je moet offline time trials doen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:27:
[...]
Hoe kom je aan die expert ghost datas. Ik ga nu altijd naar het mario kart channel en neem altijd challenges aan en ik ben al 4 keer sneller geweest dan die ghost met een voorsprong met meer dan 5 seconden. Nu wil ik Funky etc vrijspelen maar weet niet wat ik moet doen. Moet ik nou offline records neerzetten of uitdagingen doen online..ik snap er niet veel van, maar ik moet wel funky hebbenAlvast bedankt
Het verslaan van de nintendo ghost alleen is echter niet genoeg.
Je moet toch zeker een 5 en vaak minstens 6 seconde sneller zijn op de tracks voordat je de expert ghosts data unlocked.
Overigens net ook mijn eerste Expert ghost verslagen door een tijd van 1:18.781 neer te zetten op Luigi's Circuit.
@Desperadoz
Nou je gaat naar SIngle player > Time Trial > Kies een baan uit > Versla de tijd van Nintendo met 4-5 sec sneller zodat je expert mode vrijspeelt. Doe dit nog eens 3 keer en je hebt Funky Kong.
Nou je gaat naar SIngle player > Time Trial > Kies een baan uit > Versla de tijd van Nintendo met 4-5 sec sneller zodat je expert mode vrijspeelt. Doe dit nog eens 3 keer en je hebt Funky Kong.
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 15-04-2008 22:14 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ok. Zal het nog eens proberen dan...Slamdance schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:11:
[...]
[...]
Je moet offline time trials doen.
Het verslaan van de nintendo ghost alleen is echter niet genoeg.
Je moet toch zeker een 5 en vaak minstens 6 seconde sneller zijn op de tracks voordat je de expert ghosts data unlocked.
Overigens net ook mijn eerste Expert ghost verslagen door een tijd van 1:18.781 neer te zetten op Luigi's Circuit.
Had idd 3,.. seconde!
Maar daarna kan ik wel gewoon op QUIT drukken?
Of krijg ik meteen te zien of ik iets unlock??
EDIT:
Dus is echt vaag..
Ik moest een tijd halen, die heb ik toen met 3 sec. verbroken..
En nu staat er ineens een nieuwe tijd ( van nintendo), die ik nu weer moet verbreken??
Maar ik heb steeds rond de 1.24! En sneller kan gewoon NIET! Rij alles voluit, geen foutjes enz!?
(Bij Luigi circuit!)
[ Voor 19% gewijzigd door Johantjuuh op 15-04-2008 22:33 ]
Dat wordt hier aangegeven:Johantjuuh schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:45:

Speciaal ff een foto van de gebeurtenis gemaakt
Als het nu nog niet duidelijk is weet ik het ook niet meer. Misschien iets voor in de startpost om dit ff goed uit te leggen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Of jij moet wat aan je verbinding gaan doen?M a r c o schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:39:
Wat een K*T spel zeg.
Ik win (uiteraard) en zo ongeveer 5 sec NA de finish gooit ie me eruit. "you lost connection to other players".
Ik ga weer online, wat denk je, 200 punten van mn ranking ERAF.![]()
Respect voor Nintendo, na de eerste 2 dagen (toen het spel nog niet uit was) geen enkel probleem gehad met de online functies, alles werkt als een trein (en snel)!
Naja met de zware motoren kun je stuk sneller, had zelf meen ik iets van tijd rond de 1.17Johantjuuh schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:17:
[...]
Ok. Zal het nog eens proberen dan...
Had idd 3,.. seconde!
Maar daarna kan ik wel gewoon op QUIT drukken?
Of krijg ik meteen te zien of ik iets unlock??
EDIT:
Dus is echt vaag..
Ik moest een tijd halen, die heb ik toen met 3 sec. verbroken..
En nu staat er ineens een nieuwe tijd ( van nintendo), die ik nu weer moet verbreken??
Maar ik heb steeds rond de 1.24! En sneller kan gewoon NIET! Rij alles voluit, geen foutjes enz!?
(Bij Luigi circuit!)
@ Michael Knight, Ik bedoel hiermee dus dat op de Wii eigenlijk alleen de games van Nintendo zelf mij aanspreken, terwijl op de 360 er veel meer goede spellen zijn imho.punisher007 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:43:
Heb ook 360 en wii, maare speel eigenlijk ook alleen de nintendo gamesWat dat betreft is het aanbod op de 360 wat beter voor mij.
Wat ik een vervelende powerup vind is dat %^%^&#^ wolkje. Ik krijg dat ding altijd op de meest godsonmogelijke momenten
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Mwah de allerkutste vind ik het blauw schild, de bliksemschicht en de POW, tegen deze kan je niks doen (toch?).Willybubba schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:43:
Wat ik een vervelende powerup vind is dat %^%^&#^ wolkje. Ik krijg dat ding altijd op de meest godsonmogelijke momenten

Bij het POW blok moet enkel zorgen dat je in de lucht bent zodra hij inslaat. Dan gebeurd er niks met je.
Blauwe schild slaat nergens op, wordt iedere keer gebruikt vlak voor de finish, en dan ben je 5e ipv 1e.
Pow blok ben ik nog niet uit.. je moet het timen, maar de standaard kart jump lijkt niet hoog genoeg te zijn, mij nog niet gelukt om hem tegen te houden.
Pow blok ben ik nog niet uit.. je moet het timen, maar de standaard kart jump lijkt niet hoog genoeg te zijn, mij nog niet gelukt om hem tegen te houden.
Bliksemschicht vind ik meestal niet zo erg, omdat iedereen daar last van heeft. Zelfde voor de POW.monnick schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:46:
[...]
Mwah de allerkutste vind ik het blauw schild, de bliksemschicht en de POW, tegen deze kan je niks doen (toch?).
Maar dat kl*te blauwe schild kost me regelmatig een overwinning.
Frustrerend: in singleplayer rij je die parcours vrij simpel "goud" uit, maar online verlies je vaak van de eerste de beste gek met een blauw schild
Als je dan tegen iemand aan botst gaat het wolkje over op die persoon!Willybubba schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:43:
[ Voor 32% gewijzigd door GoTyce op 15-04-2008 23:49 ]
Verwijderd
Wat is het meest irritant vind, is dat je je eigen powerup kwijt raakt als je door bepaalde aanvallen geraakt wordt... waar slaat dat op :\ Heb je eindelijk iets goeds.. wordt je geraakt door bliksem en hop weg is je powerup, lekker fair.
Heeft iemand anders trouwens ook last van slechte powerups als je 1ste/2de/3de ligt? Ik krijg alleen maar bananen en groene schilden als ik op die positie lig.. terwijl achter mij iedereen mij zit te bestoken met bliksems/rode schilden en weet ik veel wat meer.. Hoe moet ik in hemelsnaam winnen dan :\
Snes versie was veel beter imo
ps. vandaag eindelijk m'n eerste ster gehaald
, in de 100cc nog wel
Heeft iemand anders trouwens ook last van slechte powerups als je 1ste/2de/3de ligt? Ik krijg alleen maar bananen en groene schilden als ik op die positie lig.. terwijl achter mij iedereen mij zit te bestoken met bliksems/rode schilden en weet ik veel wat meer.. Hoe moet ik in hemelsnaam winnen dan :\
ps. vandaag eindelijk m'n eerste ster gehaald
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2008 23:58 ]
Verwijderd
als je eerste of tweede ligt kriojg je alleen fake blokken en bananen en groene schildjes.Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 23:56:
Wat is het meest irritant vind, is dat je je eigen powerup kwijt raakt als je door bepaalde aanvallen geraakt wordt... waar slaat dat op :\ Heb je eindelijk iets goeds.. wordt je geraakt door bliksem en hop weg is je powerup, lekker fair.
ps. vandaag eindelijk m'n eerste ster gehaald, in de 100cc nog wel
sleep die groene schildjes achter je aan als er een rood schildje tegen aan komt kan je gewoon door rijden.
??? ik snap nog steeds niks van die time trials ik kan alleen maar gedownloade vinden en geen normale?
Ah, ik snap `m nu! Die mening deel ik ook welpunisher007 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:40:
[...]
@ Michael Knight, Ik bedoel hiermee dus dat op de Wii eigenlijk alleen de games van Nintendo zelf mij aanspreken, terwijl op de 360 er veel meer goede spellen zijn imho.
spoiler: Blauwe shells en POW blocks
Blauwe shells kan je ontwijken door op het moment dat de shell op je af duikt een turbo te gebruiken (door een mushroom of door een powerslide bijvoorbeeld). Dat heb ik in ieder geval gezien op youtube, waar je bérgen filmpjes kan vinden over het ontwijken van die dingen (vooral bij Mario Kart DS). POW blocks kan je ontwijken door in de lucht te zijn, of door met elk "knalletje" de nunchuk een tik te geven (heb ik gezien in de video-preview van 1Up).
Ik kan het niet bevestigen want ik heb het spel (nog?) niet. Ik lees een beetje tegenstrijdige berichten op internet over het spel. De één zegt juist dat het spel veel eerlijker is, en dat je race-skills meer beloont worden dan in andere Mario Karts (ik dacht onder andere Deddiekoel), terwijl anderen (waaronder in dit topic Phusebox) juist zeggen dat het een ramp is. Hoe zit het nu precies? Mij lijkt het spel me op zich wel leuk, maar ik heb geen zin dat ik me naar de eerste plek worstel, om daarna altijd omver getrapt te worden door allerlei shells van de nummer 11.
Ook vraag ik me af hoe het zit met iets wat ik hier en hier zie? Ik heb daar namelijk nog niets over gelezen in reviews. Zijn dit de "competitions" waar sommige mensen het over hebben, als ze zeggen dat de WiFi het niet doet bij hun Mario Kart?
Wat in die spoiler staat klopt niet... al eens meegemaakt en op die manier werd ik nog steeds geraaktWhollabilla schreef op woensdag 16 april 2008 @ 01:26:
spoiler: Blauwe shells en POW blocksBlauwe shells kan je ontwijken door op het moment dat de shell op je af duikt een turbo te gebruiken (door een mushroom of door een powerslide bijvoorbeeld). Dat heb ik in ieder geval gezien op youtube, waar je bérgen filmpjes kan vinden over het ontwijken van die dingen (vooral bij Mario Kart DS). POW blocks kan je ontwijken door in de lucht te zijn, of door met elk "knalletje" de nunchuk een tik te geven (heb ik gezien in de video-preview van 1Up).
Ik kan het niet bevestigen want ik heb het spel (nog?) niet. Ik lees een beetje tegenstrijdige berichten op internet over het spel. De één zegt juist dat het spel veel eerlijker is, en dat je race-skills meer beloont worden dan in andere Mario Karts (ik dacht onder andere Deddiekoel), terwijl anderen (waaronder in dit topic Phusebox) juist zeggen dat het een ramp is. Hoe zit het nu precies? Mij lijkt het spel me op zich wel leuk, maar ik heb geen zin dat ik me naar de eerste plek worstel, om daarna altijd omver getrapt te worden door allerlei shells van de nummer 11.
Ook vraag ik me af hoe het zit met iets wat ik hier en hier zie? Ik heb daar namelijk nog niets over gelezen in reviews. Zijn dit de "competitions" waar sommige mensen het over hebben, als ze zeggen dat de WiFi het niet doet bij hun Mario Kart?
De eerste screen is Coin Runners van de Battles. Verzamel zoveel muntjes als je kan zegmaar.Whollabilla schreef op woensdag 16 april 2008 @ 01:26:
De tweede zou ik ook niet weten eigenlijk, maar wel dat de baan daar reversed wordt gedaan. Zou dat dan die mirror banen zijn???
Is grappig dat je dit zegt want mijn vriendin was gister nog aan het racen en was ook aan het klagen dat ze telkens weer alleen maar bananen kreeg en toen reed ze ook 1st. Ik kan me best voorstellen dat dit een onderdeel is van de game play.Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 23:56:Heeft iemand anders trouwens ook last van slechte powerups als je 1ste/2de/3de ligt? Ik krijg alleen maar bananen en groene schilden als ik op die positie lig.. terwijl achter mij iedereen mij zit te bestoken met bliksems/rode schilden en weet ik veel wat meer..
Ik heb de firewall standaard op uit staan en met toagangs beheer aan of uit maakte geen verschil. Ik heb inmiddels alles geprobeerd wat meneer nintendo voorschotelt op hun website en geen van dit alles werkt. Zoals ik zei heb ik zowiezo al meer problemen met dat gare internet plus bellen. Of misschien juist alleen die experia box. Ik weet dat er bij KPN andere routers geleverd worden. Ik ga vanmiddag na me werk wel ff bellen of ze zo'n ding willen sturen. En dan hopen dat het met een andere router wel werkt.Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 18:16:
[...]
probeer eens in de geavanceerde instellingen voor internet de firewall en de toegangsbeheer uit te schakelen
*knip*
Experia box ftw
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
pardon? Ik heb een stabiele 8 Mbit kabelverbinding, en mn wireless router staat 1 meter van de wii vandaan. De eerste 2/3 dagen ging alles online perfect en supersnel.monnick schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:35:
[...]
Of jij moet wat aan je verbinding gaan doen?
Net alleen de laatste 2 dagen doet ie af en toe moeilijk.
En ik vind het gewoon k*t dat ze punten aftrekken voor een race die je al gefinished en gewonnen hebt.
Ik kan dit bevestigen. Het klopt inderdaad nietMichael Knight schreef op woensdag 16 april 2008 @ 02:48:
[...]
Wat in die spoiler staat klopt niet... al eens meegemaakt en op die manier werd ik nog steeds geraakt
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Wat wel werkt is als je een ster actief hebt of groot bent.
Heb het al een keer gehad, maarja zie die powerups maar eens te krijgen op de eerste plaats
Heb het al een keer gehad, maarja zie die powerups maar eens te krijgen op de eerste plaats
Blauw schild kan je stoppen door een bom achter je neer te leggen en te hopen dat hij op tijd ontploft en het schild mee neemt (als je eerste staat wens ik je success met het verkrijgen van een bom)monnick schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:46:
[...]
Mwah de allerkutste vind ik het blauw schild, de bliksemschicht en de POW, tegen deze kan je niks doen (toch?).
Bliksemschicht kan je stoppen door net die mega mushroom te hebben gebruikt... je wordt dan normale size ipv mini. Volgens mij werkt een sterretje ook.
POW blok kan je tegen gaan als je in de lucht bent... het werkt ook door PRECIES op het juiste moment te springen. (is me 2x gelukt)
Hoe is het dan?Pedr0 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:31:
[...]
Ik kan dit bevestigen. Het klopt inderdaad niet

PS: Over die expert ghost data.
Nog steeds vind ik het vaag, als ik iemand uitdaag, en ik versla hem met 2/3 seconde! Heb ik geen expert... Maar als ik die baan daarna opnieuw wil doen, moet ik zowat 10sec sneller zijn de tijd wie hij eerst had!??
Hoe zit dat dan precies?
En moet je van elke baan die expert ghost data halen? En kan je dan ook nog tegen een expert racen, als je die hebt unlocked? Of heb je die dan meteen al "gewonnen" zegmaar?
Beide screens zijn voor zover ik heb gehoord van challenges die door nintendo gemaakt worden. Ze hebben het eea weg van de missions op de DS. Eerste screen is niet coin runners want het is geen battle level.Rakkerzero schreef op woensdag 16 april 2008 @ 06:45:
[...]
De eerste screen is Coin Runners van de Battles. Verzamel zoveel muntjes als je kan zegmaar.
De tweede zou ik ook niet weten eigenlijk, maar wel dat de baan daar reversed wordt gedaan. Zou dat dan die mirror banen zijn???
Je kan inderdaad tegen een expert racen als je hem hebt unlocked. Maar om de extra karts/motors/characters te krijgen hoef je niet van ze te winnen... alleen unlocken dus.Johantjuuh schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:55:
[...]
En moet je van elke baan die expert ghost data halen? En kan je dan ook nog tegen een expert racen, als je die hebt unlocked? Of heb je die dan meteen al "gewonnen" zegmaar?![]()
Waar kan je dat racen doen dan?PizZa_CalZone schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:58:
[...]
Beide screens zijn voor zover ik heb gehoord van challenges die door nintendo gemaakt worden. Ze hebben het eea weg van de missions op de DS. Eerste screen is niet coin runners want het is geen battle level.
[...]
Je kan inderdaad tegen een expert racen als je hem hebt unlocked. Maar om de extra karts/motors/characters te krijgen hoef je niet van ze te winnen... alleen unlocken dus.
En op het vorige bericht: Hoe spring je dan? (zonder een schans?)
ik denk zelf dat het bij wifi connect onder de competition optie zit. Dit is echter nog uitgeschakeld door nintendo en krijg je vanzelf bericht over als dat start.
Het springen zonder schans is denk ik dat hopje wat je maakt net voor je gaat driften. (moet drifting wel voor op manual staan volgens mij). Zelf is het me nog neit gelukt, misschien nog wat meer oefenen met de timing
.
Het springen zonder schans is denk ik dat hopje wat je maakt net voor je gaat driften. (moet drifting wel voor op manual staan volgens mij). Zelf is het me nog neit gelukt, misschien nog wat meer oefenen met de timing
[ Voor 11% gewijzigd door Slamdance op 16-04-2008 09:10 ]
Verwijderd
Ook ben sinds eer-gisteren de gelukkige. Gisteravond ff een paar rondjes gespeeld. Heb me aardig vermaakt ! Ben niet echt een Mario Kart persoontje... Speel hem eigenlijk nu pas voor het eerst. Met stuurtje is best lachen... denk dat ik vanavond ff wat meer aandacht ga schenken als Groningen - Ajax niks wordt...
btw , 4 rondjes battle gespeeld en al meteen 5000 punten ? damn... dan kan dat wel hard gaan
btw , 4 rondjes battle gespeeld en al meteen 5000 punten ? damn... dan kan dat wel hard gaan
je begint standaard met een 5000 rating ^^Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:13:
Ook ben sinds eer-gisteren de gelukkige. Gisteravond ff een paar rondjes gespeeld. Heb me aardig vermaakt ! Ben niet echt een Mario Kart persoontje... Speel hem eigenlijk nu pas voor het eerst. Met stuurtje is best lachen... denk dat ik vanavond ff wat meer aandacht ga schenken als Groningen - Ajax niks wordt...
Heb je het over de timing met driften of over de timing met springen om een pow blok te ontwijken?Slamdance schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:10:
ik denk zelf dat het bij wifi connect onder de competition optie zit. Dit is echter nog uitgeschakeld door nintendo en krijg je vanzelf bericht over als dat start.
Het springen zonder schans is denk ik dat hopje wat je maakt net voor je gaat driften. (moet drifting wel voor op manual staan volgens mij). Zelf is het me nog neit gelukt, misschien nog wat meer oefenen met de timing.
Je begint met 5000 puntenVerwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:13:

Edit: ben altijd te laat....

Om het pow block te ontwijken. Voor zover ik weet is dat namelijk het enige "springen" wat je kan doen zonder een schans.PizZa_CalZone schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:16:
Heb je het over de timing met driften of over de timing met springen om een pow blok te ontwijken?
[ Voor 3% gewijzigd door Slamdance op 16-04-2008 09:27 ]
Je moet racen bij TimeTrial en niet bij Ghostdata via WFC.Johantjuuh schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:55:
[...]
PS: Over die expert ghost data.
Nog steeds vind ik het vaag, als ik iemand uitdaag, en ik versla hem met 2/3 seconde! Heb ik geen expert... Maar als ik die baan daarna opnieuw wil doen, moet ik zowat 10sec sneller zijn de tijd wie hij eerst had!??
Hoe zit dat dan precies?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Maar nog even over die error code 86420. Ik blijf naast die code, ook gewoon disconnecten. En toen ging ik 3 potjes van 6200 naar 5400 rating dankzij de disconnects
Whollabilla schreef op woensdag 16 april 2008 @ 01:26:
spoiler: Blauwe shells en POW blocksBlauwe shells kan je ontwijken door op het moment dat de shell op je af duikt een turbo te gebruiken (door een mushroom of door een powerslide bijvoorbeeld). Dat heb ik in ieder geval gezien op youtube, waar je bérgen filmpjes kan vinden over het ontwijken van die dingen (vooral bij Mario Kart DS). POW blocks kan je ontwijken door in de lucht te zijn, of door met elk "knalletje" de nunchuk een tik te geven (heb ik gezien in de video-preview van 1Up).
offtopic:
whollabilla hahahahaha wat een vette username
whollabilla hahahahaha wat een vette username
Al eerder gezegd maar geen idee of er al antwoord op was... zit je niet gewoon te ver van je router af? Ik neem aan dat je geen usb lan adapter gebruikt maar gewoon wifi?ye-roon schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:37:
Maar nog even over die error code 86420. Ik blijf naast die code, ook gewoon disconnecten. En toen ging ik 3 potjes van 6200 naar 5400 rating dankzij de disconnects
Verwijderd
dat met die blauwe schildjes kan dus niet he....
ik kreeg een blauw schild achter me aan en juist op dat momment stuite ik op een padestoel dus ik schoot naar voren maar werd toch geraakt
ik kreeg een blauw schild achter me aan en juist op dat momment stuite ik op een padestoel dus ik schoot naar voren maar werd toch geraakt
Wat wel werkt tegen een blauw schild is op het juiste moment door zo'n kanon heen gaan...
Deze zitten o.a. in:
Maple Treeway, GCN DK's Mountain, DK's snowboard cross, Rainbow road (geen kanon maar wel hetzelfde effect) etc.
Geen idee of die pijp in koopa cape ook werkt.
En uiteraard een bom achter je neerleggen en hopen dat hij het schild met zich mee neemt.
Wat tevens werkt is die schans in dat N64 DK level. Als je wordt geraakt terwijl je in de lucht hangt gebeurt er niets.
Deze zitten o.a. in:
Maple Treeway, GCN DK's Mountain, DK's snowboard cross, Rainbow road (geen kanon maar wel hetzelfde effect) etc.
En uiteraard een bom achter je neerleggen en hopen dat hij het schild met zich mee neemt.
Wat tevens werkt is die schans in dat N64 DK level. Als je wordt geraakt terwijl je in de lucht hangt gebeurt er niets.
Overigens was de SNES versie al net zo rubber band als op de Wii. Er zijn nu natuurlijk wel meer mooie powerups voor de achterhoede dan voorheen, maar volgens mij was het toen ook al zo dat je voorin alleen bananen kreeg.
Hoe sleep je een groen schild achter je?
Hoe sleep je een groen schild achter je?
[ Voor 9% gewijzigd door remmelt op 16-04-2008 12:49 ]
Viel me net trouwens op toen ik met baby bowser aan het racen was, en op het moment dat er zo'n power down was geweest (schokgolf) en als ik dan direct erna met mn Wiimote omhoog begon te bewegen dat die heel erg snel herstelde. Misschien dat het met elke mini racer is dat weet ik niet. Heb het ook nog niet met andere racers geprobeerd.
De schietknop ingedrukt houden, dit werkt ook met een rood schild een bom, nep blok en een banaan. Je kan deze items allemaal naar voren of naar achteren schieten.
1 tip... sleep de bom niet achter je aan... Als dat ding wordt geraakt door een andere racer of een item dan ontploft hij en neemt hij jou mee in de explosie...

Thanks.
@ DJ:
Volgens mij blijf je langer klein naar mate je verder naar voren in de race zit. De eerste blijft langer klein dan de laatste. Ik weet het niet zeker hoor! (Bovendien wil ik natuurlijk niet beweren dat je laatste lag
)
@ DJ:
Volgens mij blijf je langer klein naar mate je verder naar voren in de race zit. De eerste blijft langer klein dan de laatste. Ik weet het niet zeker hoor! (Bovendien wil ik natuurlijk niet beweren dat je laatste lag
Verwijderd
Vanavond ga ik eens testen met Wii lan adapter...wellicht dat dat de uitkomst bied en dat het volledig te wijten is aan de 'experia box'.ye-roon schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:37:
Ik laat je vanavond wat weten....
Cool, en ik bedenk me net dat ik een wifi usb adapter heb van nintendo die dus in me eigen pc kan. Ik ga ff testen via dat ding verbinding te maken ^^Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:12:
[...]
Vanavond ga ik eens testen met Wii lan adapter...wellicht dat dat de uitkomst bied en dat het volledig te wijten is aan de 'experia box'.
Ik heb idd het idee dat MKWii eerlijker is. Dit verschil wordt op 150cc wel minder maar met name het rubberbanding is volgens mij een stuk minder. Als ik alleen rij dan kan ik nu echt afstand nemen. Daarnaast krijg je achteraan sneller de betere items.Whollabilla schreef op woensdag 16 april 2008 @ 01:26:
Laatst had ik wel een mooie situatie ik had als nr 2 een blauw schild, maar toen ik die gebruikte lag ik net nr 1 waardoor ik mezelf opblies...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
bloody hell , daar gaat me enthousiasme
Iedergeval heb ik wel het idee dat ik me hier aardig aan ga vermaken.
Verwijderd
Ik heb nog geen disconnect gehad met MKWiiVerwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:12:
[...]
Vanavond ga ik eens testen met Wii lan adapter...wellicht dat dat de uitkomst bied en dat het volledig te wijten is aan de 'experia box'.
Nee, daar kan je dus geen blauw schild mee blocken. Ik heb al eens een aanval van een blauw schild gehad terwijl daar van die waterval in de buis viel. (ja, je valt gewoon naar benedenPizZa_CalZone schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:47:
Over het algemeen kan ik wel tegen de overvloed aan power-ups die je op je aars krijgt wanneer je voorop ligt, behalve als je een blauw schild vlak voor de laatste jump voor de finish in Bowser's Castle op je dak krijgt en zo regelrecht de lava in vliegt. 
Verder niets dan lof over de multiplayer, 2 player online mode is echt geniaal!

[ Voor 14% gewijzigd door SD5k op 16-04-2008 14:51 ]
Maar aan de andere kant zit je wel zwaar te lachen als jij 2e ligt en de nummer 1 krijgt em voor z'n harses.-Sander schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:50:
Over het algemeen kan ik wel tegen de overvloed aan power-ups die je op je aars krijgt wanneer je voorop ligt, behalve als je een blauw schild vlak voor de laatste jump voor de finish in Bowser's Castle op je dak krijgt en zo regelrecht de lava in vliegt.
Da's gewoon onderdeel van Mario Kart, niet alleen racen maar elkaar ook heel erg dwars zitten.
Tsja, maar andersom gebeurt vaker...QuarK schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:26:
Maar aan de andere kant zit je wel zwaar te lachen als jij 2e ligt en de nummer 1 krijgt em voor z'n harses.
Zwaar irritant...
Dat vond ik bij Toad ook al.. ik zat op wat knopjes te rammen en hij reed bijna gelijk weer door (optrekken lekk de helft korter te duren).DjWannaB2002 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:49:
Viel me net trouwens op toen ik met baby bowser aan het racen was, en op het moment dat er zo'n power down was geweest (schokgolf) en als ik dan direct erna met mn Wiimote omhoog begon te bewegen dat die heel erg snel herstelde. Misschien dat het met elke mini racer is dat weet ik niet. Heb het ook nog niet met andere racers geprobeerd.
Ik ben echt nog een Mario Kart noob, en heb zelfs nog moeite om 100cc cups te winnen en time trials te verbeteren (lukt zelden).
Hebben jullie nog tips, met name welk karakter + bike/kart ik het beste kan nemen?
Via de 50cc cups heb ik wel alles unlocked, dus uit die bikes/chars kan ik wel kiezen.
Hebben jullie nog tips, met name welk karakter + bike/kart ik het beste kan nemen?
Via de 50cc cups heb ik wel alles unlocked, dus uit die bikes/chars kan ik wel kiezen.
Ik vind persoonlijk dat in alle voorgaande Mario Kart versies je beter af was met een lichtgewicht character, maar in deze Mario Kart rijd ik veel beter met een zwaargewicht. Daarnaast vond ik de offroad kart/bike (de 2e) het fijnste om de banen eens goed te inspecteren, 
Heeft er iemand btw nog leuke 'verborgen' shortcuts gevonden??
Ik vond enkel nog de volgende:
Zo zijn er vast nog wel meer.
spoiler:
Wario Mines:
De gang in waar de mijnkarrertjes naartoe rijden.
Coconuts Mall:
Rechts na de eerste roltrap de winkel in.
Daisy Circuit:
Huisje in na de eerste paar bochten
Dry Dry Ruins:
Ipv van over de brug, links voorbij de brug door het zand. Mushroom aangeraden.
Moonview Highway:
Gelijk na de eerste bocht de dijk op rijden.
De gang in waar de mijnkarrertjes naartoe rijden.
Coconuts Mall:
Rechts na de eerste roltrap de winkel in.
Daisy Circuit:
Huisje in na de eerste paar bochten
Dry Dry Ruins:
Ipv van over de brug, links voorbij de brug door het zand. Mushroom aangeraden.
Moonview Highway:
Gelijk na de eerste bocht de dijk op rijden.
[ Voor 47% gewijzigd door Zeror op 16-04-2008 17:25 ]
Is het toeval of zijn alle snelle tijden met motoren gereden?
Ik rijd nog steeds met een kart (koopa troopa+concerto) Maar ik kan niet in de buurt komen van de Expert Ghost, bijvoorbeeld op Luigi Circuit.
Oftewel, kan je met een motor beter time trials doen dan met karts?
Ik rijd nog steeds met een kart (koopa troopa+concerto) Maar ik kan niet in de buurt komen van de Expert Ghost, bijvoorbeeld op Luigi Circuit.
Daar lijkt het vooralsnog wel op jaBartvw schreef op woensdag 16 april 2008 @ 17:45:
Dat kan ik bevestigen inderdaad. Net zo als je die kogelpowerup krijgt (die soort autopilot) als je achter ligt dan duren ze langer dan als je voorin racet...remmelt schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:08:
Thanks.
@ DJ:
Volgens mij blijf je langer klein naar mate je verder naar voren in de race zit. De eerste blijft langer klein dan de laatste. Ik weet het niet zeker hoor! (Bovendien wil ik natuurlijk niet beweren dat je laatste lag)
Een beetje het catch-up verhaal zoals dat in meerdere racegames toegepast wordt volgens mij...
[ Voor 8% gewijzigd door P.E.No.1 op 16-04-2008 18:21 ]
PSN id: PENo1
ik heb een aantal mk friends codes toegevoegd maar zie niemand online. moet je ook nog de wii console code toevoegen of is dat niet nodig?
Verwijderd
tip kijk ff bij de timetrials bij de wereld kampioenen die nemen de kortste weg.Rakkerzero schreef op woensdag 16 april 2008 @ 17:15:
Ik vind persoonlijk dat in alle voorgaande Mario Kart versies je beter af was met een lichtgewicht character, maar in deze Mario Kart rijd ik veel beter met een zwaargewicht. Daarnaast vond ik de offroad kart/bike (de 2e) het fijnste om de banen eens goed te inspecteren,

Nee dat is niet nodig maar zij moeten jou ook toevoegen... Pm gewoon degene die je geadd hebt of zet dat in een post hieroakatar schreef op woensdag 16 april 2008 @ 18:48:
ik heb een aantal mk friends codes toegevoegd maar zie niemand online. moet je ook nog de wii console code toevoegen of is dat niet nodig?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
Ik heb net dus nu Wii adapter aangesloten maar helaas krijg ik nog altijd foutmeldingen
zowel bij pes als bij de Mario kart....
probleem nog niet opgelost.
Vooralsnog probeer ik met Exposed host (dus alle poorten open naar de wii) de problemen op dit moment op te lossen. Het werkt dusdanig dat ik geen foutmeldingen meer krijg.
zowel bij pes als bij de Mario kart....
probleem nog niet opgelost.
Vooralsnog probeer ik met Exposed host (dus alle poorten open naar de wii) de problemen op dit moment op te lossen. Het werkt dusdanig dat ik geen foutmeldingen meer krijg.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2008 19:56 ]
Naja op banen met langere rechte stukken kun je wheelies doen voor snelheid en in time trial hoef je ook niet bang te zijn voor beukende tegenstandersBartvw schreef op woensdag 16 april 2008 @ 17:45:
Ik heb het Mii-gebeuren vrij gespeeld! Het kostte wat moeite (we eindigden met drie man op de eerste plaats, gelukkig was dat voldoende.)
Ik las in dit topic ergens dat je alleen met motoren kan stunten. Als ik echter met mijn kart (en Mii) in de lucht hang, dan kan ik ook stunten.
Ik las in dit topic ergens dat je alleen met motoren kan stunten. Als ik echter met mijn kart (en Mii) in de lucht hang, dan kan ik ook stunten.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
De volgende heb ge'add in mario kart wii
dopje1982 3222-5671-4518
Chester 3823-8635-7122
debart 5198-2532-8061
desperadoz 4940-5577-8625
iNSaNe-oNe 5455-9487-2148
Michel Knight 5189-2530-7252
Monnick 0774-4340-7754
MurDoc 0602-6360-8665
Slamdance 0903-2858-6641
psychoclown 1977-0296-9598
Victorio 4468-1055-1910
Xin-Evil 3909-7607-5505
Mijn fc is 4768-7575-1131
dopje1982 3222-5671-4518
Chester 3823-8635-7122
debart 5198-2532-8061
Monnick 0774-4340-7754
MurDoc 0602-6360-8665
Slamdance 0903-2858-6641
Victorio 4468-1055-1910
Xin-Evil 3909-7607-5505
PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
Haha lag inderdaad vooraan, dus dat kan het niet zijn. Maar bedoelde niet het klein zijn, maar die schok waardoor je even slipt en daarna pas weer verder gaat (volgens mij komt er dan een blokje POW boven je te staan).remmelt schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:08:
Thanks.
@ DJ:
Volgens mij blijf je langer klein naar mate je verder naar voren in de race zit. De eerste blijft langer klein dan de laatste. Ik weet het niet zeker hoor! (Bovendien wil ik natuurlijk niet beweren dat je laatste lag)
Nou zie het zo:Bartvw schreef op woensdag 16 april 2008 @ 17:45:
Karts zijn meer een instapvoertuig voor degene die het wat makkelijker willen hebben. Voor de gevorderde racer is er de bike. Hier vergt wat energie om de benodigde trucs zoals driften en wheelies goed onder de knie te krijgen. Als dat eenmaal gelukt is, dan kun je echt hoogstandjes bereiken met de bike die je met de kart nooit zal kunnen doen.
Verwijderd
mmm ik zal vanavond ff kijken of ik je in mijn lijst heb staan.Bitfighter schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:15:
dopje1982 3222-5671-4518
Chester 3823-8635-7122
debart 5198-2532-8061
Monnick 0774-4340-7754
MurDoc 0602-6360-8665
Slamdance 0903-2858-6641
Victorio 4468-1055-1910
Xin-Evil 3909-7607-5505
vanavond rond 22:30 heb ik weer een room open staan voor de gene die geen zin hebben om te maffen.
Ok cool! Ik zal je vrijdagavond gelijk adden (zit doordeweeks in Enschede ivm studie)Bitfighter schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:15:
dopje1982 3222-5671-4518
Chester 3823-8635-7122
debart 5198-2532-8061
Monnick 0774-4340-7754
MurDoc 0602-6360-8665
Slamdance 0903-2858-6641
Victorio 4468-1055-1910
Xin-Evil 3909-7607-5505
Ik speel Mario Kart op mijn Philips LCD tv. Nu draait mijn LCD tv op 50 hrtz, ik heb de Wii ook ingesteld op 50 hrtz.
Als ik nu Mario Kart speel dan draait die heel schokkerig op 50 hrtz. Zodra ik de Wii instel op 60 hrtz loopt Mario normaal, alleen is het beeld heel onscherp op tv. Blijkbaar kan mijn 1 jaar oude LCD tv dus geen 60 hrtz aan. Weet iemand of dit een bekend probleem is? Speelt Mario Kart alleen soepel bij 60 hrtz?
Als ik nu Mario Kart speel dan draait die heel schokkerig op 50 hrtz. Zodra ik de Wii instel op 60 hrtz loopt Mario normaal, alleen is het beeld heel onscherp op tv. Blijkbaar kan mijn 1 jaar oude LCD tv dus geen 60 hrtz aan. Weet iemand of dit een bekend probleem is? Speelt Mario Kart alleen soepel bij 60 hrtz?
Nog twee posts en dan alweer toe aan een nieuw deeltje, snel gegaan
Verwijderd
ja is een bekend "probleem". Check bladzijde 10 maar van je Mariokart Handleidingboekenbon schreef op woensdag 16 april 2008 @ 21:21:
Ik speel Mario Kart op mijn Philips LCD tv. Nu draait mijn LCD tv op 50 hrtz, ik heb de Wii ook ingesteld op 50 hrtz.
Verwijderd
Zou jou vandaag of morgen ook toevoegenBitfighter schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:15:
dopje1982 3222-5671-4518
Chester 3823-8635-7122
debart 5198-2532-8061
Monnick 0774-4340-7754
MurDoc 0602-6360-8665
Slamdance 0903-2858-6641
Victorio 4468-1055-1910
Xin-Evil 3909-7607-5505
Verwijderd
De besete optie is een component kabel(als je die nog niet hebt) en de TV instellen op 480p/EDTV in het Wii menu. Wordt alles veel scherper en vloeiender.boekenbon schreef op woensdag 16 april 2008 @ 21:21:
Ja idd gaat best vlot zoImpry schreef op woensdag 16 april 2008 @ 21:25:
Nog twee posts en dan alweer toe aan een nieuw deeltje, snel gegaan
Alweer over de 1k dus hop hop over naar het volgende top(ic)
Hmmm, heb alleen geen componentaansluiting op mijn Philips.... Toch een verkeerde tv gekocht.Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 21:44:
[...]
De besete optie is een component kabel(als je die nog niet hebt) en de TV instellen op 480p/EDTV in het Wii menu. Wordt alles veel scherper en vloeiender.
ik vind het nog steeds vaag, met die expery ghost data's...
Je moet voor luigi, de nintendo van 1.29 verslaan! Ik had toen 1,26, dus was niet genoeg.
Daarna wil ik het NOG een keer gedaan, maar NU heeft nintendo ineens 1:19. En deed ik het in 1.24 en verloor ik!
Toen op mn zusje dr account; moest zij gewoon 1:29 halen, ze haald 1,24, en had meteen de expert ghost data unlocked!!
Hoe kan dit? En hoe zit dat nou....?
Je moet voor luigi, de nintendo van 1.29 verslaan! Ik had toen 1,26, dus was niet genoeg.
Daarna wil ik het NOG een keer gedaan, maar NU heeft nintendo ineens 1:19. En deed ik het in 1.24 en verloor ik!
Toen op mn zusje dr account; moest zij gewoon 1:29 halen, ze haald 1,24, en had meteen de expert ghost data unlocked!!
Hoe kan dit? En hoe zit dat nou....?

Blijkbaar vindt jouw tv 60hz via scart niet lekker... dat is vrij balen 
Component is dan wellicht de beste keuze
Component is toch die kabel met 5 dikke tulpstekkers?Michael Knight schreef op woensdag 16 april 2008 @ 22:13:
Blijkbaar vindt jouw tv 60hz via scart niet lekker... dat is vrij balen
Ik ga de handleiding eens zoeken, nog niet ingezien eigenlijk.Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 21:29:
[...]
ja is een bekend "probleem". Check bladzijde 10 maar van je Mariokart Handleiding
Dit topic is gesloten.
Let op:
Als je je friendcode wil doorgeven kun je in de TS lezen hoe.
Als je je friendcode wil doorgeven kun je in de TS lezen hoe.