[Wii] Mario Kart: Wii

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 71.869 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

SpoTs schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:23:
Vind Moonview Highway echt een makkelijke track.. die auto's zijn prescripted.. dus als je eerste rijd kom je altijd dezelfde auto's op dezelfde plek tegen volgens mij ;-)
Op 150 cc komt het nog wel eens voor dat je wordt plat gebombardeerd... :/

[ Voor 65% gewijzigd door PizZa_CalZone op 15-04-2008 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Afbeeldingslocatie: http://imgs.xkcd.com/comics/fucking_blue_shells.png

:).

[ Voor 37% gewijzigd door Tarin op 15-04-2008 17:38 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag toch maar overgestapt op een LAN-kabel verbinding met de Wii ipv draadloos, werkt toch net een fractie beter heb ik de indruk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik zou dat op zich nog wel willen. Dat de game in de laatste kwart ronde geen blauwe schilden meer geeft. Zodat je niet op het ALLERLAATSTE moment door een schild van nummer 10 alsnog naast de eerste plek grijpt.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is juist Mario Kart. Het is lullig als het gebeurt maar als jij het geluk hebt dat je door zo'n bom eerste komt te rijden vind je het niet erg. Het is geven en nemen. Alhoewel het wel erg frustrerend is natuurlijk maar ook jij zult wel een paar keer geluk hebben. Het hoort ook gewoon bij Mario Kart. Dat maakt het juist zo leuk, vooral met vrienden, dan zit je samen lachend op de bank over de afloop van een race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Laatst online: 09-04 12:25
SpoTs schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:23:
Vind Moonview Highway echt een makkelijke track.. die auto's zijn prescripted.. dus als je eerste rijd kom je altijd dezelfde auto's op dezelfde plek tegen volgens mij ;-)
Mijn vriendin merkte op dat het een Japans spel is en ze daar aan de andere kant van de weg rijden. Daarom zijn er altijd zo veel tegenliggers! Gewoon links blijven rijden of anders op de middenstreep en het wordt een stuk makkelijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Rudedadude

Maybe we were born to run

Wat mij nog slecht lukt:

1/Als ik in lava/water/afgrond/whatever gevallen ben meteen weer de boost krijgen bij het neerkomen. Die timing van het gas geven heb ik nog niet zo onder controle..

2/ met behulp van de b knop een 'hupje' maken en zo bijvoorbeeld over ravijnen springen waar je anders net in zou vallen. Ik heb een aantal (echte) wereldrecord timetrials bekeken en daarin zie ik toch wel hele nuttige dingen voorbij komen (en voel ik me vervolgens ook een echte beginneling :P )

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:34:
[...]

Mja, maar ik heb een Siemens experia box ^^
probeer eens in de geavanceerde instellingen voor internet de firewall en de toegangsbeheer uit te schakelen ;)

trouwens vanmiddag potje met monnick mee gedaan was niet slecht.
online is wel fun maar tegelijker tijd zwaar frustrerend er zijn vaak van die slome slakken op de baan die elke keer zo'n grote raket krijgen en dan weer ver afzakken!
vaak als je in het begin al in een groepje zit ben je vaak al de klos en dan moet je hopen dat je alsnog 2e wordt.
;)
Deddiekoel schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:40:
Ik zou dat op zich nog wel willen. Dat de game in de laatste kwart ronde geen blauwe schilden meer geeft. Zodat je niet op het ALLERLAATSTE moment door een schild van nummer 10 alsnog naast de eerste plek grijpt.
precies ik wordt daar ook helemaal krankjorum van maar ja dat is Mario Kart he :P

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2008 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Vind die 150CC toch wel redelijk lastig ook met een zwaargewicht, je kan dan niet goed genoeg snel een slide van links naar rechts maken bijv. zoek daarom nu een beetje een goede character (naja dat maakt niet uit, alleen light medium heavy) om mee te scheuren. Deed eerst de standaard kart Large echter als je bijv. online speelt of met andere zijn er dan zoveel schilden etc. om je heen dat je er gewoon niks mee kan..
En ik moet nog wat beter worden in Manual driften

Gebruik nu nog wel een Koopa troopa met een Concerto heb je toch nog iets aan accerelatie en de boosts zijn erg lang om het gebrek aan top te compenseren. Maar eigenlijk ben ik nogal zoekende.
Ook is het overstappen van een erg goed sturende kart naar een heavy weight kart of andersom nogal moeilijk voormij, Als ik Van DK of King Boo oid naar Toad ging met een redelijk sturende kart deed ik elke keer te vroeg die drift :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crap moet ik nu een Wii + Kart halen of een Xbox + GTA IV.. aargh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 18:16:

precies ik wordt daar ook helemaal krankjorum van maar ja dat is Mario Kart he :P
Sinds een of andere zwakzinnige dat blauwe schild nodig vond ja, de Snes versie was gewoon perfect kwa balans. 150cc is nu gewoon niet te doen, je kan voorop rijden wat je wil maar door rubberbanding zal je sowieso geen gigantische voorsprong op kunnen bouwen en die blauwe schilden naaien je er standaard op het laatst bij zodat je ook niet meer terug kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk weer een videogame die je met je vriendin kan spelen.
(COD4 vinden ze meestal maar niks.)
Heb het spel net binnen. Spui mijn bevindingen z.s.m. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Krijg je eigenlijk extra items / punten / whatever als je al stuntend door de lucht vliegt? Ik hoor iedere keer een geluidje, maar kan verder niets ontdekken.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 18:53:
[...]

Sinds een of andere zwakzinnige dat blauwe schild nodig vond ja, de Snes versie was gewoon perfect kwa balans. 150cc is nu gewoon niet te doen, je kan voorop rijden wat je wil maar door rubberbanding zal je sowieso geen gigantische voorsprong op kunnen bouwen en die blauwe schilden naaien je er standaard op het laatst bij zodat je ook niet meer terug kan komen.
vaak ben je eigenlijk veel sneller dan de rest maar wordt je gewoon ontzettend genaaid door of blauwe schildjes of dat ding waardoor je erg klein wordt :( kan er even niet opkomen hoe dat ding heet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
pven schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:03:
Krijg je eigenlijk extra items / punten / whatever als je al stuntend door de lucht vliegt? Ik hoor iedere keer een geluidje, maar kan verder niets ontdekken.
Je krijgt een boost als je land :)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 18:50:
Ja, dat is een afweging maken. Of een Wii met erg veel vette party games, niet allemaal kiddie gedoe hoor, ook gewoon 'volwassen' party games. :P Of een Xbox 360 voor de vette single player games. Ze hebben beide hun charmes maar ik heb destijds voor een Wii gekozen omdat er vaak vrienden over de vloer komen, de besturing is revolutionair en er zijn veel leuke party games. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

^^ Idd een afweging.. Ik heb alle drie next gen consoles en heb, serieus, bijna een jaar niet op mijn Wii gespeeld tot afgelopen week.. nu speel ik weer dagelijks en langer dan normaal (2 uur tov 20 mins dorgaans) door Mario Kart! :)

Kijk of de games je aanspreken, bekijk filmpjes online, speel demo`s/games bij vrienden en oordeel zelf :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Heb ook 360 en wii, maare speel eigenlijk ook alleen de nintendo games :p Wat dat betreft is het aanbod op de 360 wat beter voor mij.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

punisher007 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:43:
Heb ook 360 en wii, maare speel eigenlijk ook alleen de nintendo games :p Wat dat betreft is het aanbod op de 360 wat beter voor mij.
Ohja? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 18:15
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 18:50:
Weet niet of het ondertussen al verbeterd is, maar vond de 360 een enorme teringherrie maken (ventilator) als ie aan stond, alsof je in een windtunnel staat...

Alleen daarom al: Wii _/-\o_

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:53:
[...]

Weet niet of het ondertussen al verbeterd is, maar vond de 360 een enorme teringherrie maken (ventilator) als ie aan stond, alsof je in een windtunnel staat...

Alleen daarom al: Wii _/-\o_
de voeding van de xbox 360 is al bijna net zo groot als de wii zelf.
maar er zitten op de xbox ook wel mooie spellen maar ik vind spelen op de wii wel wat leuker eerlijk gezegd ( graphics zeggen niet alles)
zie nu ook MK waar heb ik daar nu al een tijd mee vermaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moest destijds ook die afweging maken. Toch voor de Wii gekozen omdat vooral Mario spellen me erg aanspreken. Ik ben geen kind meer of dergelijke maar Mario spellen blijven hilarisch en erg leuk, denk aan Mario Galaxy, Strikers Charged en nu Mario Kart. Ik ben niet zo vecht gericht en daar is de Xbox wel op gericht helaas. Bovendien komen er hier vaak vrienden en dan zijn party games erg leuk, maar ook de Wii heeft goede single player games, denk aan Galaxy, Zelda, MP3 , MKWII ( ook single player is vet ) en Resident Evil en nog veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
ik heb een vraagje over die expert ghost data?

Daar hebben veel mensen het over? Maar hoe kom je daar? Wat moet je doen enz?

Want ik zie enkel die time trails?

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Johantjuuh schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:11:
ik heb een vraagje over die expert ghost data?

Daar hebben veel mensen het over? Maar hoe kom je daar? Wat moet je doen enz?

Want ik zie enkel die time trails?
Dat zijn gewoon time trials maar dan moet je een snellere tijd rijden dat de standaard tijd (door Nintendo neergezet). En dan unlock je de expert ghost data waarmee je weer dingen kan unlocken. :)

Hoe frustrerend, de enige 150 cc cup die me niet lukt met 1 of meer sterren is de Special Cup. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:24:
[...]

Dat zijn gewoon time trials maar dan moet je een snellere tijd rijden dat de standaard tijd (door Nintendo neergezet). En dan unlock je de expert ghost data waarmee je weer dingen kan unlocken. :)

Hoe frustrerend, de enige 150 cc cup die me niet lukt met 1 of meer sterren is de Special Cup. 8)7
Hoe kom je aan die expert ghost datas. Ik ga nu altijd naar het mario kart channel en neem altijd challenges aan en ik ben al 4 keer sneller geweest dan die ghost met een voorsprong met meer dan 5 seconden. Nu wil ik Funky etc vrijspelen maar weet niet wat ik moet doen. Moet ik nou offline records neerzetten of uitdagingen doen online..ik snap er niet veel van, maar ik moet wel funky hebben :p Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Wat een K*T spel zeg.
Ik wil een online race doen. Duurt al 5 minuten voordat hij een game vind.
Kom ik in een race van 11 personen.

Ik win (uiteraard ;) ) en zo ongeveer 5 sec NA de finish gooit ie me eruit. "you lost connection to other players".
Ik ga weer online, wat denk je, 200 punten van mn ranking ERAF. 8)7

Tot en met zondag ging online perfect, de laatste 2 dagen steeds trager en bugier. Volgens mij moeten ze bij nintendo toch wat aan hun servers doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
monnick schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:24:
[...]

Ja, ik snap het ook nog niet echt eigenlijk.
ik begon met de 1e cup, dus luigi circuit...
ben ik 3,5 sec eerder! en dan na de race kan je kiezen: retry.. enz enz.
Dan kies ik QUIT, en ga ik daarna de volgende race doen....

Maar ik krijg geen melding van extreme ghost.. ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:10
Johantjuuh schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:45:
[...]

Ja, ik snap het ook nog niet echt eigenlijk.
ik begon met de 1e cup, dus luigi circuit...
ben ik 3,5 sec eerder! en dan na de race kan je kiezen: retry.. enz enz.
Dan kies ik QUIT, en ga ik daarna de volgende race doen....

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:27:
[...]

Hoe kom je aan die expert ghost datas. Ik ga nu altijd naar het mario kart channel en neem altijd challenges aan en ik ben al 4 keer sneller geweest dan die ghost met een voorsprong met meer dan 5 seconden. Nu wil ik Funky etc vrijspelen maar weet niet wat ik moet doen. Moet ik nou offline records neerzetten of uitdagingen doen online..ik snap er niet veel van, maar ik moet wel funky hebben :p Alvast bedankt
Je moet offline time trials doen.
Het verslaan van de nintendo ghost alleen is echter niet genoeg.
Je moet toch zeker een 5 en vaak minstens 6 seconde sneller zijn op de tracks voordat je de expert ghosts data unlocked.

Overigens net ook mijn eerste Expert ghost verslagen door een tijd van 1:18.781 neer te zetten op Luigi's Circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 19:47

Zeror

Ik Henk 'm!

@Desperadoz
Nou je gaat naar SIngle player > Time Trial > Kies een baan uit > Versla de tijd van Nintendo met 4-5 sec sneller zodat je expert mode vrijspeelt. Doe dit nog eens 3 keer en je hebt Funky Kong.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 15-04-2008 22:14 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Slamdance schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:11:
[...]

[...]

Je moet offline time trials doen.
Het verslaan van de nintendo ghost alleen is echter niet genoeg.
Je moet toch zeker een 5 en vaak minstens 6 seconde sneller zijn op de tracks voordat je de expert ghosts data unlocked.

Overigens net ook mijn eerste Expert ghost verslagen door een tijd van 1:18.781 neer te zetten op Luigi's Circuit.
Ok. Zal het nog eens proberen dan...
Had idd 3,.. seconde!

Maar daarna kan ik wel gewoon op QUIT drukken?
Of krijg ik meteen te zien of ik iets unlock??

EDIT:
Dus is echt vaag..
Ik moest een tijd halen, die heb ik toen met 3 sec. verbroken..
En nu staat er ineens een nieuwe tijd ( van nintendo), die ik nu weer moet verbreken??
Maar ik heb steeds rond de 1.24! En sneller kan gewoon NIET! Rij alles voluit, geen foutjes enz!?
(Bij Luigi circuit!)

[ Voor 19% gewijzigd door Johantjuuh op 15-04-2008 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Johantjuuh schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:45:
Dat wordt hier aangegeven:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ImXaxpJFCuU7yNsxjwzO5K7V/full.jpg
Speciaal ff een foto van de gebeurtenis gemaakt ;)

Als het nu nog niet duidelijk is weet ik het ook niet meer. Misschien iets voor in de startpost om dit ff goed uit te leggen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
M a r c o schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:39:
Wat een K*T spel zeg.
Ik wil een online race doen. Duurt al 5 minuten voordat hij een game vind.
Kom ik in een race van 11 personen.

Ik win (uiteraard ;) ) en zo ongeveer 5 sec NA de finish gooit ie me eruit. "you lost connection to other players".
Ik ga weer online, wat denk je, 200 punten van mn ranking ERAF. 8)7

Tot en met zondag ging online perfect, de laatste 2 dagen steeds trager en bugier. Volgens mij moeten ze bij nintendo toch wat aan hun servers doen.
Of jij moet wat aan je verbinding gaan doen? :|

Respect voor Nintendo, na de eerste 2 dagen (toen het spel nog niet uit was) geen enkel probleem gehad met de online functies, alles werkt als een trein (en snel)! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Johantjuuh schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:17:
[...]

Ok. Zal het nog eens proberen dan...
Had idd 3,.. seconde!

Maar daarna kan ik wel gewoon op QUIT drukken?
Of krijg ik meteen te zien of ik iets unlock??

EDIT:
Dus is echt vaag..
Ik moest een tijd halen, die heb ik toen met 3 sec. verbroken..
En nu staat er ineens een nieuwe tijd ( van nintendo), die ik nu weer moet verbreken??
Maar ik heb steeds rond de 1.24! En sneller kan gewoon NIET! Rij alles voluit, geen foutjes enz!?
(Bij Luigi circuit!)
Naja met de zware motoren kun je stuk sneller, had zelf meen ik iets van tijd rond de 1.17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
punisher007 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:43:
@ Michael Knight, Ik bedoel hiermee dus dat op de Wii eigenlijk alleen de games van Nintendo zelf mij aanspreken, terwijl op de 360 er veel meer goede spellen zijn imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Wat ik een vervelende powerup vind is dat %^%^&#^ wolkje. Ik krijg dat ding altijd op de meest godsonmogelijke momenten :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Willybubba schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:43:
Wat ik een vervelende powerup vind is dat %^%^&#^ wolkje. Ik krijg dat ding altijd op de meest godsonmogelijke momenten :P
Mwah de allerkutste vind ik het blauw schild, de bliksemschicht en de POW, tegen deze kan je niks doen (toch?). :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Bij het POW blok moet enkel zorgen dat je in de lucht bent zodra hij inslaat. Dan gebeurd er niks met je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Blauwe schild slaat nergens op, wordt iedere keer gebruikt vlak voor de finish, en dan ben je 5e ipv 1e.
Pow blok ben ik nog niet uit.. je moet het timen, maar de standaard kart jump lijkt niet hoog genoeg te zijn, mij nog niet gelukt om hem tegen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
monnick schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:46:
[...]

Mwah de allerkutste vind ik het blauw schild, de bliksemschicht en de POW, tegen deze kan je niks doen (toch?). :/
Bliksemschicht vind ik meestal niet zo erg, omdat iedereen daar last van heeft. Zelfde voor de POW.
Maar dat kl*te blauwe schild kost me regelmatig een overwinning.
Frustrerend: in singleplayer rij je die parcours vrij simpel "goud" uit, maar online verlies je vaak van de eerste de beste gek met een blauw schild ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Willybubba schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:43:
Als je dan tegen iemand aan botst gaat het wolkje over op die persoon!

[ Voor 32% gewijzigd door GoTyce op 15-04-2008 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het meest irritant vind, is dat je je eigen powerup kwijt raakt als je door bepaalde aanvallen geraakt wordt... waar slaat dat op :\ Heb je eindelijk iets goeds.. wordt je geraakt door bliksem en hop weg is je powerup, lekker fair.

Heeft iemand anders trouwens ook last van slechte powerups als je 1ste/2de/3de ligt? Ik krijg alleen maar bananen en groene schilden als ik op die positie lig.. terwijl achter mij iedereen mij zit te bestoken met bliksems/rode schilden en weet ik veel wat meer.. Hoe moet ik in hemelsnaam winnen dan :\
Snes versie was veel beter imo :)

ps. vandaag eindelijk m'n eerste ster gehaald :D, in de 100cc nog wel :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2008 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 23:56:
Wat is het meest irritant vind, is dat je je eigen powerup kwijt raakt als je door bepaalde aanvallen geraakt wordt... waar slaat dat op :\ Heb je eindelijk iets goeds.. wordt je geraakt door bliksem en hop weg is je powerup, lekker fair.

Heeft iemand anders trouwens ook last van slechte powerups als je 1ste/2de/3de ligt? Ik krijg alleen maar bananen en groene schilden als ik op die positie lig.. terwijl achter mij iedereen mij zit te bestoken met bliksems/rode schilden en weet ik veel wat meer.. Hoe moet ik in hemelsnaam winnen dan :\
Snes versie was veel beter imo :)

ps. vandaag eindelijk m'n eerste ster gehaald :D, in de 100cc nog wel :P
als je eerste of tweede ligt kriojg je alleen fake blokken en bananen en groene schildjes.
sleep die groene schildjes achter je aan als er een rood schildje tegen aan komt kan je gewoon door rijden.

??? ik snap nog steeds niks van die time trials ik kan alleen maar gedownloade vinden en geen normale? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

punisher007 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:40:
[...]

@ Michael Knight, Ik bedoel hiermee dus dat op de Wii eigenlijk alleen de games van Nintendo zelf mij aanspreken, terwijl op de 360 er veel meer goede spellen zijn imho.
Ah, ik snap `m nu! Die mening deel ik ook wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
spoiler: Blauwe shells en POW blocks
Blauwe shells kan je ontwijken door op het moment dat de shell op je af duikt een turbo te gebruiken (door een mushroom of door een powerslide bijvoorbeeld). Dat heb ik in ieder geval gezien op youtube, waar je bérgen filmpjes kan vinden over het ontwijken van die dingen (vooral bij Mario Kart DS). POW blocks kan je ontwijken door in de lucht te zijn, of door met elk "knalletje" de nunchuk een tik te geven (heb ik gezien in de video-preview van 1Up).

Ik kan het niet bevestigen want ik heb het spel (nog?) niet. Ik lees een beetje tegenstrijdige berichten op internet over het spel. De één zegt juist dat het spel veel eerlijker is, en dat je race-skills meer beloont worden dan in andere Mario Karts (ik dacht onder andere Deddiekoel), terwijl anderen (waaronder in dit topic Phusebox) juist zeggen dat het een ramp is. Hoe zit het nu precies? Mij lijkt het spel me op zich wel leuk, maar ik heb geen zin dat ik me naar de eerste plek worstel, om daarna altijd omver getrapt te worden door allerlei shells van de nummer 11.
Ook vraag ik me af hoe het zit met iets wat ik hier en hier zie? Ik heb daar namelijk nog niets over gelezen in reviews. Zijn dit de "competitions" waar sommige mensen het over hebben, als ze zeggen dat de WiFi het niet doet bij hun Mario Kart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Whollabilla schreef op woensdag 16 april 2008 @ 01:26:
Blauwe shells kan je ontwijken door op het moment dat de shell op je af duikt een turbo te gebruiken (door een mushroom of door een powerslide bijvoorbeeld). Dat heb ik in ieder geval gezien op youtube, waar je bérgen filmpjes kan vinden over het ontwijken van die dingen (vooral bij Mario Kart DS). POW blocks kan je ontwijken door in de lucht te zijn, of door met elk "knalletje" de nunchuk een tik te geven (heb ik gezien in de video-preview van 1Up).

Ik kan het niet bevestigen want ik heb het spel (nog?) niet. Ik lees een beetje tegenstrijdige berichten op internet over het spel. De één zegt juist dat het spel veel eerlijker is, en dat je race-skills meer beloont worden dan in andere Mario Karts (ik dacht onder andere Deddiekoel), terwijl anderen (waaronder in dit topic Phusebox) juist zeggen dat het een ramp is. Hoe zit het nu precies? Mij lijkt het spel me op zich wel leuk, maar ik heb geen zin dat ik me naar de eerste plek worstel, om daarna altijd omver getrapt te worden door allerlei shells van de nummer 11.
Ook vraag ik me af hoe het zit met iets wat ik hier en hier zie? Ik heb daar namelijk nog niets over gelezen in reviews. Zijn dit de "competitions" waar sommige mensen het over hebben, als ze zeggen dat de WiFi het niet doet bij hun Mario Kart?
Wat in die spoiler staat klopt niet... al eens meegemaakt en op die manier werd ik nog steeds geraakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

De eerste screen is Coin Runners van de Battles. Verzamel zoveel muntjes als je kan zegmaar.
De tweede zou ik ook niet weten eigenlijk, maar wel dat de baan daar reversed wordt gedaan. Zou dat dan die mirror banen zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:05

Ravefiend

Carpe diem!

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 23:56:Heeft iemand anders trouwens ook last van slechte powerups als je 1ste/2de/3de ligt? Ik krijg alleen maar bananen en groene schilden als ik op die positie lig.. terwijl achter mij iedereen mij zit te bestoken met bliksems/rode schilden en weet ik veel wat meer..
Is grappig dat je dit zegt want mijn vriendin was gister nog aan het racen en was ook aan het klagen dat ze telkens weer alleen maar bananen kreeg en toen reed ze ook 1st. Ik kan me best voorstellen dat dit een onderdeel is van de game play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 18:16:
[...]

probeer eens in de geavanceerde instellingen voor internet de firewall en de toegangsbeheer uit te schakelen ;)

*knip*
Ik heb de firewall standaard op uit staan en met toagangs beheer aan of uit maakte geen verschil. Ik heb inmiddels alles geprobeerd wat meneer nintendo voorschotelt op hun website en geen van dit alles werkt. Zoals ik zei heb ik zowiezo al meer problemen met dat gare internet plus bellen. Of misschien juist alleen die experia box. Ik weet dat er bij KPN andere routers geleverd worden. Ik ga vanmiddag na me werk wel ff bellen of ze zo'n ding willen sturen. En dan hopen dat het met een andere router wel werkt.

Experia box ftw :( Gelukkig is het apparaatje met zelfde naam wel mooi (sony ericson experia x1 ^^)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
monnick schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:35:
[...]
Of jij moet wat aan je verbinding gaan doen? :|
pardon? Ik heb een stabiele 8 Mbit kabelverbinding, en mn wireless router staat 1 meter van de wii vandaan. De eerste 2/3 dagen ging alles online perfect en supersnel.

Net alleen de laatste 2 dagen doet ie af en toe moeilijk.
En ik vind het gewoon k*t dat ze punten aftrekken voor een race die je al gefinished en gewonnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Michael Knight schreef op woensdag 16 april 2008 @ 02:48:
[...]

Wat in die spoiler staat klopt niet... al eens meegemaakt en op die manier werd ik nog steeds geraakt :)
Ik kan dit bevestigen. Het klopt inderdaad niet :9

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
Wat wel werkt is als je een ster actief hebt of groot bent.
Heb het al een keer gehad, maarja zie die powerups maar eens te krijgen op de eerste plaats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

monnick schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:46:
[...]

Blauw schild kan je stoppen door een bom achter je neer te leggen en te hopen dat hij op tijd ontploft en het schild mee neemt (als je eerste staat wens ik je success met het verkrijgen van een bom)

Bliksemschicht kan je stoppen door net die mega mushroom te hebben gebruikt... je wordt dan normale size ipv mini. Volgens mij werkt een sterretje ook.

POW blok kan je tegen gaan als je in de lucht bent... het werkt ook door PRECIES op het juiste moment te springen. (is me 2x gelukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Pedr0 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:31:
[...]

Ik kan dit bevestigen. Het klopt inderdaad niet :9
Hoe is het dan? O-)

PS: Over die expert ghost data.
Nog steeds vind ik het vaag, als ik iemand uitdaag, en ik versla hem met 2/3 seconde! Heb ik geen expert... Maar als ik die baan daarna opnieuw wil doen, moet ik zowat 10sec sneller zijn de tijd wie hij eerst had!??

Hoe zit dat dan precies?

En moet je van elke baan die expert ghost data halen? En kan je dan ook nog tegen een expert racen, als je die hebt unlocked? Of heb je die dan meteen al "gewonnen" zegmaar? :) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Rakkerzero schreef op woensdag 16 april 2008 @ 06:45:
[...]

De eerste screen is Coin Runners van de Battles. Verzamel zoveel muntjes als je kan zegmaar.
De tweede zou ik ook niet weten eigenlijk, maar wel dat de baan daar reversed wordt gedaan. Zou dat dan die mirror banen zijn???
Beide screens zijn voor zover ik heb gehoord van challenges die door nintendo gemaakt worden. Ze hebben het eea weg van de missions op de DS. Eerste screen is niet coin runners want het is geen battle level.
Johantjuuh schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:55:
[...]
En moet je van elke baan die expert ghost data halen? En kan je dan ook nog tegen een expert racen, als je die hebt unlocked? Of heb je die dan meteen al "gewonnen" zegmaar? :) :*)
Je kan inderdaad tegen een expert racen als je hem hebt unlocked. Maar om de extra karts/motors/characters te krijgen hoef je niet van ze te winnen... alleen unlocken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
PizZa_CalZone schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:58:
[...]

Beide screens zijn voor zover ik heb gehoord van challenges die door nintendo gemaakt worden. Ze hebben het eea weg van de missions op de DS. Eerste screen is niet coin runners want het is geen battle level.

[...]

Je kan inderdaad tegen een expert racen als je hem hebt unlocked. Maar om de extra karts/motors/characters te krijgen hoef je niet van ze te winnen... alleen unlocken dus.
Waar kan je dat racen doen dan?

En op het vorige bericht: Hoe spring je dan? (zonder een schans?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
ik denk zelf dat het bij wifi connect onder de competition optie zit. Dit is echter nog uitgeschakeld door nintendo en krijg je vanzelf bericht over als dat start.

Het springen zonder schans is denk ik dat hopje wat je maakt net voor je gaat driften. (moet drifting wel voor op manual staan volgens mij). Zelf is het me nog neit gelukt, misschien nog wat meer oefenen met de timing :P.

[ Voor 11% gewijzigd door Slamdance op 16-04-2008 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ben sinds eer-gisteren de gelukkige. Gisteravond ff een paar rondjes gespeeld. Heb me aardig vermaakt ! Ben niet echt een Mario Kart persoontje... Speel hem eigenlijk nu pas voor het eerst. Met stuurtje is best lachen... denk dat ik vanavond ff wat meer aandacht ga schenken als Groningen - Ajax niks wordt...

btw , 4 rondjes battle gespeeld en al meteen 5000 punten ? damn... dan kan dat wel hard gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:13:
Ook ben sinds eer-gisteren de gelukkige. Gisteravond ff een paar rondjes gespeeld. Heb me aardig vermaakt ! Ben niet echt een Mario Kart persoontje... Speel hem eigenlijk nu pas voor het eerst. Met stuurtje is best lachen... denk dat ik vanavond ff wat meer aandacht ga schenken als Groningen - Ajax niks wordt...

btw , 4 rondjes battle gespeeld en al meteen 5000 punten ? damn... dan kan dat wel hard gaan :)
je begint standaard met een 5000 rating ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Slamdance schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:10:
ik denk zelf dat het bij wifi connect onder de competition optie zit. Dit is echter nog uitgeschakeld door nintendo en krijg je vanzelf bericht over als dat start.

Het springen zonder schans is denk ik dat hopje wat je maakt net voor je gaat driften. (moet drifting wel voor op manual staan volgens mij). Zelf is het me nog neit gelukt, misschien nog wat meer oefenen met de timing :P.
Heb je het over de timing met driften of over de timing met springen om een pow blok te ontwijken?
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:13:

Je begint met 5000 punten O-)

Edit: ben altijd te laat.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
PizZa_CalZone schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:16:
Heb je het over de timing met driften of over de timing met springen om een pow blok te ontwijken?
Om het pow block te ontwijken. Voor zover ik weet is dat namelijk het enige "springen" wat je kan doen zonder een schans.

[ Voor 3% gewijzigd door Slamdance op 16-04-2008 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
Johantjuuh schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:55:
[...]
PS: Over die expert ghost data.
Nog steeds vind ik het vaag, als ik iemand uitdaag, en ik versla hem met 2/3 seconde! Heb ik geen expert... Maar als ik die baan daarna opnieuw wil doen, moet ik zowat 10sec sneller zijn de tijd wie hij eerst had!??

Hoe zit dat dan precies?
Je moet racen bij TimeTrial en niet bij Ghostdata via WFC.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Maar nog even over die error code 86420. Ik blijf naast die code, ook gewoon disconnecten. En toen ging ik 3 potjes van 6200 naar 5400 rating dankzij de disconnects :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 17:37

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

offtopic:
whollabilla hahahahaha wat een vette username

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

ye-roon schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:37:
Maar nog even over die error code 86420. Ik blijf naast die code, ook gewoon disconnecten. En toen ging ik 3 potjes van 6200 naar 5400 rating dankzij de disconnects :(
Al eerder gezegd maar geen idee of er al antwoord op was... zit je niet gewoon te ver van je router af? Ik neem aan dat je geen usb lan adapter gebruikt maar gewoon wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat met die blauwe schildjes kan dus niet he....
ik kreeg een blauw schild achter me aan en juist op dat momment stuite ik op een padestoel dus ik schoot naar voren maar werd toch geraakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Wat wel werkt tegen een blauw schild is op het juiste moment door zo'n kanon heen gaan...

Deze zitten o.a. in:

Maple Treeway, GCN DK's Mountain, DK's snowboard cross, Rainbow road (geen kanon maar wel hetzelfde effect) etc.

Geen idee of die pijp in koopa cape ook werkt.

En uiteraard een bom achter je neerleggen en hopen dat hij het schild met zich mee neemt.

Wat tevens werkt is die schans in dat N64 DK level. Als je wordt geraakt terwijl je in de lucht hangt gebeurt er niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Overigens was de SNES versie al net zo rubber band als op de Wii. Er zijn nu natuurlijk wel meer mooie powerups voor de achterhoede dan voorheen, maar volgens mij was het toen ook al zo dat je voorin alleen bananen kreeg.

Hoe sleep je een groen schild achter je?

[ Voor 9% gewijzigd door remmelt op 16-04-2008 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Viel me net trouwens op toen ik met baby bowser aan het racen was, en op het moment dat er zo'n power down was geweest (schokgolf) en als ik dan direct erna met mn Wiimote omhoog begon te bewegen dat die heel erg snel herstelde. Misschien dat het met elke mini racer is dat weet ik niet. Heb het ook nog niet met andere racers geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

remmelt schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:48:

Hoe sleep je een groen schild achter je?
De schietknop ingedrukt houden, dit werkt ook met een rood schild een bom, nep blok en een banaan. Je kan deze items allemaal naar voren of naar achteren schieten.

1 tip... sleep de bom niet achter je aan... Als dat ding wordt geraakt door een andere racer of een item dan ontploft hij en neemt hij jou mee in de explosie... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Thanks.

@ DJ:
Volgens mij blijf je langer klein naar mate je verder naar voren in de race zit. De eerste blijft langer klein dan de laatste. Ik weet het niet zeker hoor! (Bovendien wil ik natuurlijk niet beweren dat je laatste lag ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:37:
Vanavond ga ik eens testen met Wii lan adapter...wellicht dat dat de uitkomst bied en dat het volledig te wijten is aan de 'experia box'.

Ik laat je vanavond wat weten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:12:
[...]

Vanavond ga ik eens testen met Wii lan adapter...wellicht dat dat de uitkomst bied en dat het volledig te wijten is aan de 'experia box'.

Cool, en ik bedenk me net dat ik een wifi usb adapter heb van nintendo die dus in me eigen pc kan. Ik ga ff testen via dat ding verbinding te maken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb idd het idee dat MKWii eerlijker is. Dit verschil wordt op 150cc wel minder maar met name het rubberbanding is volgens mij een stuk minder. Als ik alleen rij dan kan ik nu echt afstand nemen. Daarnaast krijg je achteraan sneller de betere items.

Laatst had ik wel een mooie situatie ik had als nr 2 een blauw schild, maar toen ik die gebruikte lag ik net nr 1 waardoor ik mezelf opblies...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:14:
[...]

je begint standaard met een 5000 rating ^^
bloody hell , daar gaat me enthousiasme :9

Iedergeval heb ik wel het idee dat ik me hier aardig aan ga vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:12:
[...]

Ik heb nog geen disconnect gehad met MKWii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

PizZa_CalZone schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:47:
Geen idee of die pijp in koopa cape ook werkt.
Nee, daar kan je dus geen blauw schild mee blocken. Ik heb al eens een aanval van een blauw schild gehad terwijl daar van die waterval in de buis viel. (ja, je valt gewoon naar beneden ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Over het algemeen kan ik wel tegen de overvloed aan power-ups die je op je aars krijgt wanneer je voorop ligt, behalve als je een blauw schild vlak voor de laatste jump voor de finish in Bowser's Castle op je dak krijgt en zo regelrecht de lava in vliegt. :/

Verder niets dan lof over de multiplayer, 2 player online mode is echt geniaal! _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door SD5k op 16-04-2008 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
-Sander schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:50:
Over het algemeen kan ik wel tegen de overvloed aan power-ups die je op je aars krijgt wanneer je voorop ligt, behalve als je een blauw schild vlak voor de laatste jump voor de finish in Bowser's Castle op je dak krijgt en zo regelrecht de lava in vliegt. :/

Verder niets dan lof over de multiplayer, 2 player online mode is echt geniaal! _/-\o_
Maar aan de andere kant zit je wel zwaar te lachen als jij 2e ligt en de nummer 1 krijgt em voor z'n harses.
Da's gewoon onderdeel van Mario Kart, niet alleen racen maar elkaar ook heel erg dwars zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
QuarK schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:26:
Maar aan de andere kant zit je wel zwaar te lachen als jij 2e ligt en de nummer 1 krijgt em voor z'n harses.
Tsja, maar andersom gebeurt vaker...
Zwaar irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

DjWannaB2002 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:49:
Viel me net trouwens op toen ik met baby bowser aan het racen was, en op het moment dat er zo'n power down was geweest (schokgolf) en als ik dan direct erna met mn Wiimote omhoog begon te bewegen dat die heel erg snel herstelde. Misschien dat het met elke mini racer is dat weet ik niet. Heb het ook nog niet met andere racers geprobeerd.
Dat vond ik bij Toad ook al.. ik zat op wat knopjes te rammen en hij reed bijna gelijk weer door (optrekken lekk de helft korter te duren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Ik ben echt nog een Mario Kart noob, en heb zelfs nog moeite om 100cc cups te winnen en time trials te verbeteren (lukt zelden).

Hebben jullie nog tips, met name welk karakter + bike/kart ik het beste kan nemen?
Via de 50cc cups heb ik wel alles unlocked, dus uit die bikes/chars kan ik wel kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik vind persoonlijk dat in alle voorgaande Mario Kart versies je beter af was met een lichtgewicht character, maar in deze Mario Kart rijd ik veel beter met een zwaargewicht. Daarnaast vond ik de offroad kart/bike (de 2e) het fijnste om de banen eens goed te inspecteren, :)

Heeft er iemand btw nog leuke 'verborgen' shortcuts gevonden??

Ik vond enkel nog de volgende:
spoiler:
Wario Mines:
De gang in waar de mijnkarrertjes naartoe rijden.

Coconuts Mall:
Rechts na de eerste roltrap de winkel in.

Daisy Circuit:
Huisje in na de eerste paar bochten

Dry Dry Ruins:
Ipv van over de brug, links voorbij de brug door het zand. Mushroom aangeraden.

Moonview Highway:
Gelijk na de eerste bocht de dijk op rijden.

Zo zijn er vast nog wel meer.

[ Voor 47% gewijzigd door Zeror op 16-04-2008 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:11
Is het toeval of zijn alle snelle tijden met motoren gereden?
Ik rijd nog steeds met een kart (koopa troopa+concerto) Maar ik kan niet in de buurt komen van de Expert Ghost, bijvoorbeeld op Luigi Circuit.

Oftewel, kan je met een motor beter time trials doen dan met karts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Bartvw schreef op woensdag 16 april 2008 @ 17:45:
Ik rijd nog steeds met een kart (koopa troopa+concerto) Maar ik kan niet in de buurt komen van de Expert Ghost, bijvoorbeeld op Luigi Circuit.

Daar lijkt het vooralsnog wel op ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Time Trials rij ik altijd op de motor met Rosalina of Yoshi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
remmelt schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:08:
Thanks.

@ DJ:
Volgens mij blijf je langer klein naar mate je verder naar voren in de race zit. De eerste blijft langer klein dan de laatste. Ik weet het niet zeker hoor! (Bovendien wil ik natuurlijk niet beweren dat je laatste lag ;))
Dat kan ik bevestigen inderdaad. Net zo als je die kogelpowerup krijgt (die soort autopilot) als je achter ligt dan duren ze langer dan als je voorin racet...
Een beetje het catch-up verhaal zoals dat in meerdere racegames toegepast wordt volgens mij...

[ Voor 8% gewijzigd door P.E.No.1 op 16-04-2008 18:21 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-09 22:47
ik heb een aantal mk friends codes toegevoegd maar zie niemand online. moet je ook nog de wii console code toevoegen of is dat niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op woensdag 16 april 2008 @ 17:15:
Ik vind persoonlijk dat in alle voorgaande Mario Kart versies je beter af was met een lichtgewicht character, maar in deze Mario Kart rijd ik veel beter met een zwaargewicht. Daarnaast vond ik de offroad kart/bike (de 2e) het fijnste om de banen eens goed te inspecteren, :)

Heeft er iemand btw nog leuke 'verborgen' shortcuts gevonden??

Ik vond enkel nog de volgende:

Zo zijn er vast nog wel meer.
tip kijk ff bij de timetrials bij de wereld kampioenen die nemen de kortste weg. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

akatar schreef op woensdag 16 april 2008 @ 18:48:
ik heb een aantal mk friends codes toegevoegd maar zie niemand online. moet je ook nog de wii console code toevoegen of is dat niet nodig?
Nee dat is niet nodig maar zij moeten jou ook toevoegen... Pm gewoon degene die je geadd hebt of zet dat in een post hiero

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net dus nu Wii adapter aangesloten maar helaas krijg ik nog altijd foutmeldingen
zowel bij pes als bij de Mario kart....

probleem nog niet opgelost.

Vooralsnog probeer ik met Exposed host (dus alle poorten open naar de wii) de problemen op dit moment op te lossen. Het werkt dusdanig dat ik geen foutmeldingen meer krijg.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2008 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007

Naja op banen met langere rechte stukken kun je wheelies doen voor snelheid en in time trial hoef je ook niet bang te zijn voor beukende tegenstanders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb het Mii-gebeuren vrij gespeeld! Het kostte wat moeite (we eindigden met drie man op de eerste plaats, gelukkig was dat voldoende.)

Ik las in dit topic ergens dat je alleen met motoren kan stunten. Als ik echter met mijn kart (en Mii) in de lucht hang, dan kan ik ook stunten. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:16

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

De volgende heb ge'add in mario kart wii

dopje1982 3222-5671-4518
Chester 3823-8635-7122
debart 5198-2532-8061
desperadoz 4940-5577-8625
iNSaNe-oNe 5455-9487-2148
Michel Knight 5189-2530-7252
Monnick 0774-4340-7754
MurDoc 0602-6360-8665
Slamdance 0903-2858-6641
psychoclown 1977-0296-9598
Victorio 4468-1055-1910
Xin-Evil 3909-7607-5505

Mijn fc is 4768-7575-1131

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
remmelt schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:08:
Thanks.

@ DJ:
Haha lag inderdaad vooraan, dus dat kan het niet zijn. Maar bedoelde niet het klein zijn, maar die schok waardoor je even slipt en daarna pas weer verder gaat (volgens mij komt er dan een blokje POW boven je te staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Nou zie het zo:

Karts zijn meer een instapvoertuig voor degene die het wat makkelijker willen hebben. Voor de gevorderde racer is er de bike. Hier vergt wat energie om de benodigde trucs zoals driften en wheelies goed onder de knie te krijgen. Als dat eenmaal gelukt is, dan kun je echt hoogstandjes bereiken met de bike die je met de kart nooit zal kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bitfighter schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:15:

dopje1982 3222-5671-4518
Chester 3823-8635-7122
debart 5198-2532-8061
Monnick 0774-4340-7754
MurDoc 0602-6360-8665
Slamdance 0903-2858-6641
Victorio 4468-1055-1910
Xin-Evil 3909-7607-5505

mmm ik zal vanavond ff kijken of ik je in mijn lijst heb staan.
vanavond rond 22:30 heb ik weer een room open staan voor de gene die geen zin hebben om te maffen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Bitfighter schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:15:

dopje1982 3222-5671-4518
Chester 3823-8635-7122
debart 5198-2532-8061
Monnick 0774-4340-7754
MurDoc 0602-6360-8665
Slamdance 0903-2858-6641
Victorio 4468-1055-1910
Xin-Evil 3909-7607-5505

Ok cool! Ik zal je vrijdagavond gelijk adden (zit doordeweeks in Enschede ivm studie)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Ik speel Mario Kart op mijn Philips LCD tv. Nu draait mijn LCD tv op 50 hrtz, ik heb de Wii ook ingesteld op 50 hrtz.

Als ik nu Mario Kart speel dan draait die heel schokkerig op 50 hrtz. Zodra ik de Wii instel op 60 hrtz loopt Mario normaal, alleen is het beeld heel onscherp op tv. Blijkbaar kan mijn 1 jaar oude LCD tv dus geen 60 hrtz aan. Weet iemand of dit een bekend probleem is? Speelt Mario Kart alleen soepel bij 60 hrtz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:33

Impry

Rallymedia.nl

Nog twee posts en dan alweer toe aan een nieuw deeltje, snel gegaan :D

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boekenbon schreef op woensdag 16 april 2008 @ 21:21:
Ik speel Mario Kart op mijn Philips LCD tv. Nu draait mijn LCD tv op 50 hrtz, ik heb de Wii ook ingesteld op 50 hrtz.

Als ik nu Mario Kart speel dan draait die heel schokkerig op 50 hrtz. Zodra ik de Wii instel op 60 hrtz loopt Mario normaal, alleen is het beeld heel onscherp op tv. Blijkbaar kan mijn 1 jaar oude LCD tv dus geen 60 hrtz aan. Weet iemand of dit een bekend probleem is? Speelt Mario Kart alleen soepel bij 60 hrtz?
ja is een bekend "probleem". Check bladzijde 10 maar van je Mariokart Handleiding
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je je friendcode wil doorgeven kun je in de TS lezen hoe.