[Wii] Mario Kart: Wii

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 71.873 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tom b,pelt en peter zijn de enige nog maar in mijn lijst actief van de 30.
wie heeft mij toegevoegd?
ik ben nu online trouwens ;)

man wat mis ik de voice chat bij dit spel...lekker vloeken op elkaar >:)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-09 22:47
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 20:18:
[...]

Sinds ik je geen PM kan sturen zeg ik hier wel even. Ik add jou ook wel even vanavond.
oeps sorry, hierbij pm aangezet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Dat hele friendcode is maar een vaag systeem eigenlijk. Nintendo had beter een centrale friend database op een Mii kunnen installeren waarmee je dan dmv van een spelcode oid. je friendcode database bij spellen kunt unlocken ofzo. Zou veel beter werken :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 20:37:
tom b,pelt en peter zijn de enige nog maar in mijn lijst actief van de 30.
wie heeft mij toegevoegd?
ik ben nu online trouwens ;)
Ik had je volgens mij wel geadd, gezien je geen dm aan hebt staan maar even zo.
Friendcode: 1977-0296-9598

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:02:
[...]

heb je erin gezet!!!

Peter!!wie is peter!hahaha
dat was lachen.tegen jou speel ik vaker.
en Daniel,waarom stop je ermee als je ook maar even 3es ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Hmmmm, ik kan perfect online spelen. Mn schoonbroer ook.
Maar nu probeer ik "join friend" om tegen mn schoonbroer te race en dan krijg ik steeds error 86420 en wordt mn netwerk verbinding verbroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 21:10
Dat was ik ;)

Mijn god wat speel ik bagger vandaag, gelukkig toch nog een paar keer kunnen winnen :P
Helemaal die laatste 4 rondes waarin ik baby luigi en een motor die ik zelden gebruik nam. ontzettend slechte combinatie met star road. Elke bocht lag ik er af :') en bij bowsers castle heb ik elk hoekje geraakt omdat de motor iets te scherpe bochten maakt :p

desalniettemin was het enorm fun om te doen ^^

enigste nadeel met 2 personen is dat als je eenmaal achter ligt door een schildje of stuurfoutje je bijna niet meer terug komt. je krijgt ook op de 2e plek alleen maar groene schillen en bananen. (of je moet wel heel erg achter liggen)

En idd geen fatsoenlijke chat is een gemis. Die 24 pagina's met standaard zinnetjes zijn nou ook niet heel erg makkelijk om te navigeren.

Overigens heb ik de challange die je me gestuurd hebt wel verbroken ;) dus kom maar op met een betere tijd ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Hopelijk komt morgen mn pakketje binnen met de Lan Adapter en dan kan ik ook ongestoord online gaan prutsen :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slamdance schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:19:

de challange die je me gestuurd hebt wel verbroken ;) dus kom maar op met een betere tijd ^^
euh...
En hoe heb ik dat gedaan dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mipviwawes
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01-2024
Back to the drawing board!

Vanavond meegedaan aan de 'room' van BONG4002. Dat was weer een goede check!
Nu eerst lange nachten oefenen :). Ik kwam helaas niet verder dan 3de... van de 3 :'(

debart deed mee aan een 'Continental VS battle' maar kon hem helaas niet joinen (86420 error). Helaas volgende keer beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 20:37:

man wat mis ik de voice chat bij dit spel...lekker vloeken op elkaar >:)
Hierdoor zit er dus geen voice chat in de game, trash talkers gaan maar lekker XboxLive verzieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 11-09 21:10
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:17:
[...]

euh...
En hoe heb ik dat gedaan dan???
Ah my bad, heb nog een bart (koffieleutje) in mijn lijst staan, denk dat de challange dan van hem was ;)

maar challenges kun je versturen door naar de rankings te gaan. daar zie je vervolgens de tijden van je friends. en kun je je eigen ghost data versturen. die de ander vervolgens moet proberen te verslaan.

Zo push je elkaar steeds net even wat verder in de time trials ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:23:
[...]

Hierdoor zit er dus geen voice chat in de game, trash talkers gaan maar lekker XboxLive verzieken.
Zeer niet zo.Jij gaat me niet vertellen dat jij met woorden als JOTTEM komt als je wint.en bij het zoveelste schild in je kont en potverdikke van je tong komt rollen.
Geef mij maar een welgemeende FOK!of in youre face mofo....
Als er nou allemaal van die kleine k*t amerikaantjes zijn met hun iritante piep stemmetjes oke.
Dit spel vraagt gewoon om een voice chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:23:
[...]

ik mis het ook wel een beetje hoor
kan je de andere horen janken als die verloren heeft >:)
tenzij je gelijk spel hebt zoals ik net tegen debart.
ik haat die rainbow baan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:02:
[...]

ow jou had ik nog niet die van mij is 3222-5671-4518
heb er nog 5 in mijn lijst die mij niet toegevoegd hebben!
zal morgen ff die friend codes er bij zetten ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2008 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Hey,

Heeft iemand hier regelmatig de error code 86420 ? Bij mij gebeurt het als ik al connected ben. Ik kan dus zien of er friends online zijn. Maar heel vaak als ik een game join dan blijft het soort hangen. En dan komt die error code 86420. Ook regelmatig als ik in een game zit, net paar potjes gedaan. En dan p00f, you were disconnected from the other players. Terwijl er niets aan de hand is lijkt mij.

Iemand dit eerder gehad? En zo ja hoe los ik dit op? Op nintendo site staat gooi al je poorten open, en zorg dat het ip adres van je wii minstens 10 hoger is dan die van de PC's. Maar ik krijg me wii niet op een static IP. En al me poorten open, uuuhhhhh ? :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Vreemd verhaal van die minstens 10 hoger... maarja... En erg professioneel van nintendo om te vragen om al je poorten open te gooien. :|

Statisch ip lukt niet... -> probeer eens een dhcp reservation te maken voor je wii, dan heeft hij altijd hetzelfde ip adres. Dit moet lukken in elke normale router. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door PizZa_CalZone op 15-04-2008 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Whahahahaha het staat er echt!
"Error Code: 86420

This particular error is typically caused by a firewall interfering with a successful connection to the Nintendo WFC. Please read the following information.

Do you receive this error every time you try and connect?
If you receive this error every time, please proceed to step #2 on this page.
If you receive this error only when playing a particular friend, then it is likely a problem with the friend's firewall settings on their connection. If possible, recommend to your friend that they visit the Nintendo Wi-Fi Connection help area of http://support.nintendo.com for possible solutions.

Ensure your router has the latest firmware installed. Visit your router manufacturer?s website and look for any updated firmware that may be available (these are typically found under "downloads" or by searching for your particular model number). Contact your router manufacturer for additional assistance.

If the above information does not solve your problem, you may consider adjusting your router's Port Forwarding settings*. Each router is unique, so consult the owner's manual for your router or contact the manufacturer for specific information on working with your router's ports. For your information:
If you are prompted for a device or profile name, you can enter anything you like (such as Nintendo DS, etc.).
The starting port to open is 1, the ending port to open is 65535 (or as high as the router will allow).
Protocols will need to be set to UPD only.
Set the IP address for the ports to forward to the same as the DS's static IP that you assigned in the previous step on this page.

If you are still unable to connect, please call 1-800-255-3700 in the USA or Canada for more information.

*While Nintendo provides this information for our consumers' use, it is up to each consumer to determine what security needs they have for their own networks, and to decide how best to configure their network settings to meet those needs."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Laatst online: 07:41

Rudedadude

Maybe we were born to run

Ik krijg nooit errors, wel een paar keer verbinding verbroken, en, wat ik helaas wat vaker heb, soms blijft online het scherm met 'please wait' hangen. Normaal zie je dat scherm maximaal 10 seconden tussen de races, maar bij mij blijft dat scherm soms hangen. Enige mogelijkheid is dan om de Wii even uit te zetten.

En inmiddels zit ik op de 5500 punten... Ik rij meestal met een medium/klein personage en de meest wenbare kart, maar misschien moet ik eens op zoek naar een combinatie met een wat hogere basissnelheid waarmee ik ook nog door de bochten kom :)

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Hmm bovenstaande (of onderstaande) quote heb ik van een onafhankelijke site...

Dit komt van nintendo.com:
Error Code: 86420

If you are getting error code 86420 only some of the time, chances are this is temporary and the issue will resolve itself. Due to the overwhelming popularity of Super Smash Bros. Brawl, everyone is wanting to play at once and we are seeing significant peak traffic loads.

If you are consistently getting error code 86420 and you are unable to make a connection with other players, the troubleshooting below may help resolve the issue. If the following troubleshooting doesn't help you, or you would like more specific assistance, please fill out our online form to provide us the details of your situation.

When does this error code appear?

Occurs Immediately: If the error code occurs immediately after selecting "With Anyone" from the Nintendo Wi-Fi Connection, our servers may be experiencing a high amount of traffic. Please try to connect again later.

Occurs when looking for a match: If the error code occurs after the matchmaking process has started, it is likely an indication of NAT negotiation problems. Try the connection again later. However, if the error still occurs regularly after matchmaking has been running, even for more than a minute, please read the following instructions:

Do you receive this error every time the Nintendo Wi-Fi Connection attempts to find a match for you?
If you receive this error every time, please proceed to step #2 on this page.
If you receive this error only when playing a particular friend, then it is likely a problem with the friend's firewall settings on their connection. If possible, ask your friend to try troubleshooting on this page.

In order to solve this problem, you may consider adjusting your router's Port Forwarding settings*. Each router is unique, so consult the owner's manual for your router or contact the manufacturer for specific information on working with your router's ports. For your information:
If you are prompted for a device or profile name, you can enter anything you like (such as Wii, etc.).
The starting port to open is 1, the ending port to open is 65535 (or as high as the router will allow).
Protocols will need to be set to UDP only.

Set the IP address for the ports to forward to the same as the Wii's static IP address. If you don't know what the Wii's IP address is, the best way to determine it is by performing a manual setup:
How to manually configure the Wii's IP address:

The first thing you'll need to do is find out what IP address range you should be using. To do this:
Click the "Start" button in the lower left-hand corner of your computer.
Next, you will need to access the command prompt. To do this:
Windows XP users click "Run."
Windows Vista users click inside the search bar.
Type "cmd" into the box and press Enter.
Type "IPCONFIG/ALL" and press Enter. The IP address, Subnet Mask, Default Gateway, and DNS servers of the PC will be displayed.
The IP address you are going to assign to the Wii must be 10 digits higher than the PC's. (e.g., 192.168.1.100 becomes 192.168.1.110). The Wii and the PC must have different IP addresses. Make note of what IP address you will assign to the Wii. Enter in the exact same values for your Subnet Mask, Default Gateway, Primary DNS and Secondary DNS. They must be the same for your Wii console and for your PC.

You will now need to manually assign this new IP address to your Wii console. For step-by-step instructions on how to do this, please click here.

After you perform the manual setup, the Wii will initiate a connection test. If the connection tests fails, then please review the values you entered. If you still cannot complete the manual setup, please give us a call at 1-800-255-3700 in the USA or Canada for assistance.

Ensure your router has the latest firmware installed. Visit your router manufacturer?s website and look for any updated firmware that may be available (these are typically found under "downloads" or by searching for your particular model number). Note for users with Netgear routers: The firmware for your router must be downloaded from Netgear's website. Using the "auto update" feature from your router settings page may not get you the most updated firmware.

Try disabling the firewall* (also called SPI firewall). Netgear routers have this setting located under the "WAN Setup" tab of the router settings page. Other routers usually have it located under the "Security", "Firewall", or "Filter" settings. It may be possible to keep the firewall enabled by configuring it a certain way. For assistance with configuring your router firewall, refer to the router instruction manual or contact your router manufacturer. The ports that must be open are UDP ports 1 through 65535 (or as high as the router will allow). Try enabling the "DMZ" feature of the router and setting it to the Wii's IP address (see the instructions above on manually setting up the Wii's IP address).

The Error Code may be caused by connecting multiple routers together on your home network. "Chaining" multiple routers together may cause NAT negotiation problems. If you are experienced with configuring multiple routers together, then you will want to repeat the troubleshooting steps listed above for every router on your network. However, when setting up port forwarding and DMZ, use the IP address of the next device in the "chain" instead of the Wii's IP address.

A simpler solution that does not require configuring multiple routers would be to connect the Wii directly to the first router on the network (the router that is directly connected to the modem). If this first router is maintained by an administrator other than yourself, such as many routers found in office buildings, apartments, or dormitories, then you will need to contact the administrator for assistance.

If you are connecting via the Nintendo Wi-Fi USB Connector, the troubleshooting above regarding multiple routers applies. Try connecting your PC to the first router on the network, or try using the configuration settings on this page regarding port forwarding, DMZ, and firmware updates to try and solve the connection problem.

Lastly, the error may be caused by a basic setting on the router that needs to be adjusted (such as the channel). Please review our general router troubleshooting.
If this troubleshooting hasn't helped you, or you would like more specific assistance, please fill out our online form to provide us the details of your situation.

*While Nintendo provides this information for our consumers' use, it is up to each consumer to determine what security needs they have for their own networks, and to decide how best to configure their network settings to meet those needs.
Beetje wazig... maarja 8)7

Volgens mij is nintendo helemaal gek geworden. ->

* Alle poorten open.
* Een ip adres 10 nummers verder. (niemand heeft 10 pc's?)
* Firewall uit.

Het wordt een hackers walhalla :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 07:32:
Hey,

Heeft iemand hier regelmatig de error code 86420 ? uuuhhhhh ? :p
Ik kan bijna nooit iemand joinen.Dan is het unable to connect.Dit is meestal als iemand al in een race zit.Maak ik een eigen room aan dan is er nooit wat aan de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 08:13:
[...]
Ik kan bijna nooit iemand joinen.Dan is het unable to connect.Dit is meestal als iemand al in een race zit.Maak ik een eigen room aan dan is er nooit wat aan de hand
Dat zal het zijn dan. Hij zat in een worldwide VS race, en ik probeerde te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
PizZa_CalZone schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 08:12:
Volgens mij is nintendo helemaal gek geworden. ->

* Alle poorten open.
* Een ip adres 10 nummers verder. (niemand heeft 10 pc's?)
* Firewall uit.

Het wordt een hackers walhalla :X
Krankzinnig, inderdaad! 8)7

Overigens heb ik de bekende error ook een paar keer gehad, terwijl ik inmiddels een paar honderd races online heb gespeeld, met mijn Wii op DHCP. Dat zal dus niet aan de port forwarding of firewall van mijn router liggen. Lijkt me eerder een connectie die "lost" gaat: Wii verstuurt berichtje maar krijgt geen antwoord. Zoals ook wel eens in je browser gebeurt als je een pagina probeert op te vragen: eerste keer wacht je tot je een ons weegt, direct daarna probeer je het nog een keer en verschijnt 'ie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Heeft iemand hier regelmatig de error code 86420 ? Bij mij gebeurt het als ik al connected ben. Ik kan dus zien of er friends online zijn. Maar heel vaak als ik een game join dan blijft het soort hangen. En dan komt die error code 86420. Ook regelmatig als ik in een game zit, net paar potjes gedaan. En dan p00f, you were disconnected from the other players. Terwijl er niets aan de hand is lijkt mij.

Iemand dit eerder gehad? En zo ja hoe los ik dit op? Op nintendo site staat gooi al je poorten open, en zorg dat het ip adres van je wii minstens 10 hoger is dan die van de PC's. Maar ik krijg me wii niet op een static IP. En al me poorten open, uuuhhhhh ? :p
Zie mijn verhaal op de vorige pagina, heb al alles geprobeerd, inclusief het lange verhaal met poorten openzetten tot static IP. Het maakt allemaal geen verschil. Wellicht dat het aan mijn modem ligt,
Ik heb zo'n 'geweldige'' Experia box van KPN.

Maar goed Ik probeer dus maar wired te gaan en te kijken of dit het probleem oplost.

@ Bamslam,

Ik denk dat je daar precies het probleem omschrijft, de Wii raakt een seconde de verbinding kwijt...
vervolgens check ik altijd of ik via de Wii browser nog connectie heb en die is er dan altijd

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2008 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Heeft de wii in deze situatie niet gewoon een slecht bereik? Of een andere vorm van een trage verbinding? bijv door downloaden, 28k8 modem.

Mijn wii staat praktisch op me router... heb nog nooit een probleem gehad met online spelen. Heb nog geen reservation voor me wii in me dhcp server dus hij krijgt gewoon een random lease. Alle poorten staan netjes dicht op uitzondering van enkele TCP poorten.

Wat ik me nog kan voorstellen dat je zoals nintendo ook aangeeft met NAT negotiations problemen hebt als je gebruik maakt van meerdere routers.

Tevens kan ik me voorstellen dat als je worldwide speelt meer problemen kan krijgen dan continental.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:27
Hey,

UIk krijg soms die errorcode als ik voorheen met een andere console online ben geweest, de wii resetten helpt soms (en natuurlijk internet standby aanzetten ook).

Ik ga vanavond kijken om een grote groep mensen van hier toe te voegen, zo wordt de time trial optie echt nog leuk en kan ik eindelijk tegen wat 'bekender volk' spelen. Kijken jullie dan even om mij ook toe te voegen?

Friend Code: 1977-0296-6956
Wii-code: 2792-7517-6346-8202

Heb het al in de database geplaatst.

Ohja, favoriete time trial banen tot nu toe zijn mario circuit 3 (lightning cup 1ste race denk ik) en luigi circuit (denk ik, die met die grote pijp op het einde van het circuit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond anders als de vrouwen gtst kijken even met zn allen online komen?
20.00uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 08:51:
Vanavond anders als de vrouwen gtst kijken even met zn allen online komen?
20.00uur?
Helaas, de wii staat aan mijn samsung 40" aangesloten in de woonkamer, waarop de vrouw GTST moet kijken.

Ik had de game als 1 van de eerste, maar ben nog steeds niet toegekomen aan online te spelen.

Ik heb nl. 2 kids, 4 en 7 jaar oud en elke keer als ik de wii aanzet om te karten, komen ze er bij zitten en wordt het een 3 player split screen game, ook erg leuk, maar ondanks dat ik geen goede mario karter ben, win ik natuurlijk wel elke keer.

Ik heb al wel een paar cups kunnen unlocken (150cc blijft lastig), toch binnenkort eens wat friendcodes toevoegen.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 08:46:
[...]

Zie mijn verhaal op de vorige pagina, heb al alles geprobeerd, inclusief het lange verhaal met poorten openzetten tot static IP. Het maakt allemaal geen verschil. Wellicht dat het aan mijn modem ligt,
Ik heb zo'n 'geweldige'' Experia box van KPN.

Maar goed Ik probeer dus maar wired te gaan en te kijken of dit het probleem oplost.

@ Bamslam,

Ik denk dat je daar precies het probleem omschrijft, de Wii raakt een seconde de verbinding kwijt...
vervolgens check ik altijd of ik via de Wii browser nog connectie heb en die is er dan altijd
Ja ik heb dus ook zo'n geweldige Expiria Box. Ik kan dus ook al een maand gamefaqs.com niet bereiken. Time out bij 8 ste hop. Ma goed das een ander verhaal.

Ik ga als ik thuis ben van me werk wel kijken naar of die stuff van ninty werkt, anders bel ik met wifi support of zo. En anders dan gebruik ik wel kabeltje of zo. Ik geloof dat me neef ook een expiria box heeft, maar ze wii met een kabel op ze pc aangesloten heeft en op die manier verbinding maakt. Ik ga wel ff bij hem langs om z'n setup te zien, en zelf ff toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren een hoop punten verloren vanwege slide problemen.
Naar links sturen (sliden) en de kart slide naar rechts.
Ook andersom gaf problemen.

Op pagina 32 (deel 1) gaf 4play ook al aan dat hij problemen had met sliden en moet zeggen dat het knap vervelend is.
Heb al geprobeert te spelen met mijn andere controller, maar ook dit hielp niet.

Nog meer mensen met dit probleem en eventueel de oplossing?

Zijn er ook nog karters met ruimte in hun friendlist om mij toe te voegen?
Pannekoek: 1375-7388-9640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:03:
[...]

Ja ik heb dus ook zo'n geweldige Expiria Box. Ik kan dus ook al een maand gamefaqs.com niet

Offtopic:
Zet de webbrouwsing interceptie uit op je speedtouch.

Ik heb nu aardig wat timetrails gewonnen.Maar niks vrijgespeeld.Snap er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:08:
Heb gisteren een hoop punten verloren vanwege slide problemen.
Naar links sturen (sliden) en de kart slide naar rechts.
Ook andersom gaf problemen.

Op pagina 32 (deel 1) gaf 4play ook al aan dat hij problemen had met sliden en moet zeggen dat het knap vervelend is.
Heb al geprobeert te spelen met mijn andere controller, maar ook dit hielp niet.

Nog meer mensen met dit probleem en eventueel de oplossing?
deze fout zat er ook al in op de gamecube... een teken dat men dus gewoon oude code gepakt heeft... heb er ook regelmatig last van
Henkus schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:01:
[...]
Ik heb nl. 2 kids, 4 en 7 jaar oud ... win ik natuurlijk wel elke keer.
ok dan... misschien moet je ze eens 'per ongeluk' laten winnen?

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 15-04-2008 09:12 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:09:
[quote]ye-roon schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:03:
[...]

Ja ik heb dus ook zo'n geweldige Expiria Box. Ik kan dus ook al een maand gamefaqs.com niet
[/quote]
Offtopic:
Zet de webbrouwsing interceptie uit op je speedtouch.

Ik heb nu aardig wat timetrails gewonnen.Maar niks vrijgespeeld.Snap er niks van.
webbrowsing interceptie? hoe wat waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:10
Schitterend, dat online spelen, alleen wel jammer dat het niet iets meer "racen" is: als je eerste rijdt krijg je soms 2x vlak na elkaar dat blauwe schildje, om daarna ook nog eens anaal gepenetreerd te worden door een rooie, als je net weer op gang bent gekomen... en dat alles natuurlijk in de laatste ronde, vlak voor de finish.
Je zou ook iets moeten hebben om te verdedigen tegen blauwe schildjes.

En tuurlijk kan je wel zorgen dat je niet de hele tijd op kop rijdt, maar ja, dan ben je weer niet "echt" aan het racen :D

Hoeveel banen zijn er? 32 ofzo? Kunnen we niet een time trial topic maken?
Met alleen de snelste tijden in de startpost. Dus je checkt de startpost. Heb je een snellere tijd, dan post je die, met je friendscode erbij. Als iemand denkt sneller te kunnen zijn, dan kan hij je PM-en en kan je hem een challenge sturen, zoiets?
In het begn zal het wel veel editen van de startpost zijn, maar na een tijdje staan die records vrij scherp, gok ik...

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
matthijst schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:25:
Schitterend, dat online spelen, alleen wel jammer dat het niet iets meer "racen" is: als je eerste rijdt krijg je soms 2x vlak na elkaar dat blauwe schildje, om daarna ook nog eens anaal gepenetreerd te worden door een rooie, als je net weer op gang bent gekomen... en dat alles natuurlijk in de laatste ronde, vlak voor de finish.
Je zou ook iets moeten hebben om te verdedigen tegen blauwe schildjes.

En tuurlijk kan je wel zorgen dat je niet de hele tijd op kop rijdt, maar ja, dan ben je weer niet "echt" aan het racen :D

Hoeveel banen zijn er? 32 ofzo? Kunnen we niet een time trial topic maken?
Met alleen de snelste tijden in de startpost. Dus je checkt de startpost. Heb je een snellere tijd, dan post je die, met je friendscode erbij. Als iemand denkt sneller te kunnen zijn, dan kan hij je PM-en en kan je hem een challenge sturen, zoiets?
In het begn zal het wel veel editen van de startpost zijn, maar na een tijdje staan die records vrij scherp, gok ik...
Of een PHP scriptje (in de TS vewerken) waarin ieder z'n snelste tijd kan invoeren per map. Maja, dan moet je er wel op kunnen vertrouwen dat iedereen z'n echte tijd invult en niet even 1,2 sec sneller. Wordt erg lastig, want - no offense - er zijn altijd mensen die even net iets sneller invoeren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:11:
[...]
webbrowsing interceptie? hoe wat waar?
Ik zet het hier wel in dit topic.misschien wel handig voor anderen:
Deze optie logt normaal alle verkeerd in het modem.En kan de boel goed vertragen of zelfs tegenhouden.
Typ het adres van de modempagina in, 192.168.1.254
Klik op SpeedTouch
Kies in het menu SpeedTouch voor de optie Configuration
Klik rechtsboven in de pagina op Configure
Klik bij Web Browsing Interception op Enabled
Kies Disabled
Klik op Apply

@ ye-roon
Ik zal het wel even vragen in mn pauze aan ipb collega's hier

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2008 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:32:
[...]

Ik zet het hier wel in dit topic.misschien wel handig voor anderen:
Deze optie logt normaal alle verkeerd in het modem.En kan de boel goed vertragen of zelfs tegenhouden.
Typ het adres van de modempagina in, 192.168.1.254
Klik op SpeedTouch
Kies in het menu SpeedTouch voor de optie Configuration
Klik rechtsboven in de pagina op Configure
Klik bij Web Browsing Interception op Enabled
Kies Disabled
Klik op Apply
Mja, maar ik heb een Siemens experia box ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat time trial nu al een gehackde bende ofzo? ik probeer die snelste tijd op ghost valley te halen maar als ik naar de ghost van die gast kijk heeft ie bij de start opeens al rode vlammen, op rechte stukken zonder wat te doen krijgt ie ook rode vlammen en hij is gewoon niet bij te houden. Hoe de f... kan dat?

En moet je voor het driften nou wel of niet je analoge stick heen en weer blijven bewegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

monnick schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:32:
[...]

Of een PHP scriptje (in de TS vewerken) waarin ieder z'n snelste tijd kan invoeren per map. Maja, dan moet je er wel op kunnen vertrouwen dat iedereen z'n echte tijd invult en niet even 1,2 sec sneller. Wordt erg lastig, want - no offense - er zijn altijd mensen die even net iets sneller invoeren. :P
Je hebt toch een ghost? -> lijkt me lastig neppen als mensen die ghost gaan proberen te verslaan. :*)
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:50:
Is dat time trial nu al een gehackde bende ofzo? ik probeer die snelste tijd op ghost valley te halen maar als ik naar de ghost van die gast kijk heeft ie bij de start opeens al rode vlammen, op rechte stukken zonder wat te doen krijgt ie ook rode vlammen en hij is gewoon niet bij te houden. Hoe de f... kan dat?

En moet je voor het driften nou wel of niet je analoge stick heen en weer blijven bewegen?
Stick heen en weer bewegen hoeft niet, wel is het voor zover ik kan inschatten zo dat als je een bocht scherper instuurt terwijl je een powerslide doet je powerslide sneller oplaadt. Dus soms stuur ik een bocht expres te scherp in zodat ik op tijd mijn boost heb.

Het grote verschil bij de timetrial is zo dat de champions meestal met die bowser bike rijden, die heeft de beste drift en hoogste speed... alsmede de hoogste powerslide boost-> ik kan er alleen nog niet mee spelen. Je powerslide laadt wel sneller maar de bochten die je door driften neemt zijn gewoon TE scherp voor mij op dit moment.

[ Voor 51% gewijzigd door PizZa_CalZone op 15-04-2008 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:03:
[...]

Ja ik heb dus ook zo'n geweldige Expiria Box. Ik kan dus ook al een maand gamefaqs.com niet bereiken. Time out bij 8 ste hop. Ma goed das een ander verhaal.

Ik ga als ik thuis ben van me werk wel kijken naar of die stuff van ninty werkt, anders bel ik met wifi support of zo. En anders dan gebruik ik wel kabeltje of zo. Ik geloof dat me neef ook een expiria box heeft, maar ze wii met een kabel op ze pc aangesloten heeft en op die manier verbinding maakt. Ik ga wel ff bij hem langs om z'n setup te zien, en zelf ff toepassen.
Kijk daar hebben we dus ons probleem, het heeft niets met de Wii of nintendo te maken maar gewoon met Expiria box zelf, zucht :(... als het goed is krijg ik vanavond mijn Wii lan adapter...

Ik zal je wel even een berichtje sturen of dit dan wel vlekkeloos werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

PizZa_CalZone schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:51:
[...]

Je hebt toch een ghost? -> lijkt me lastig neppen als mensen die ghost gaan proberen te verslaan. :*)

[...]

Stick heen en weer bewegen hoeft niet, wel is het voor zover ik kan inschatten zo dat als je een bocht scherper instuurt terwijl je een powerslide doet je powerslide sneller oplaadt. Dus soms stuur ik een bocht expres te scherp in zodat ik op tijd mijn boost heb.

Het grote verschil bij de timetrial is zo dat de champions meestal met die bowser bike rijden, die heeft de beste drift en hoogste speed... alsmede de hoogste powerslide boost-> ik kan er alleen nog niet mee spelen. Je powerslide laadt wel sneller maar de bochten die je door driften neemt zijn gewoon TE scherp voor mij op dit moment.
Ja time trial met bowser bike is idd het beste. Maar die worldwide champ op het moment heeft tijden staan die niet normaal zijn. Als je die ghost download en alleen die ghost bekijkt, dan zie je echt vage dingen. Dat is niet iets wat normaal een mogelijkheid is. Meeste van deze dingen zijn van MetalCloud of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Ik heb gisteren ook de ghost van de champion op bowser's castle gedownload en bekeken. Het zag er inderdaad raar uit (veel vlammen etc) maar als ik dezelfde route nam en ongeveer dezelfde dingen deed als die gozer had hij maar een paar seconden voorsprong op mij. En ik reed op de wario bike.

[ Voor 5% gewijzigd door PizZa_CalZone op 15-04-2008 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Wat een geweldig spel zeg. Gisteren gekocht, helemaal weg van. Zonder twijfel voor mij de beste Mario Kart uit de series.

Goed voorbeeld dat ik er nog duidelijk aan moet wennen, was samen aan het racen met iemand. Stond eerste, vlak voor de finish sta ik op en doe ik mijn armen in de lucht in combinatie met mijn evil victory-lach. Vervolgens neemt m'n wagentje een directe hoek de bosjes in vlak voor de finish! Argh!

Enige irritante vind ik dat Nintendo er voor heeft gekozen ook hier weer een los friends-code systeem op te zetten. Word ik toch zo schijtziek van als ik lekker Xboxen ben gewend. Had ik destijds in m'n Wii een aardige vriendenlijst opgebouwd, kom ik er met m'n eerste Nintendo WFC game achter dat ik weer een hele zooi mensen los hun friends-code moet gaan vragen. Super slecht doordacht van Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:50:

1. Powerstart
2. WiiMote controller; sliden op manual zetten, B knop ingedrukt houden als je de bocht instuurt en naar een paar seconden krijg je een powerboost.
3. met een Bike zoveel als mogelijk wheelies maken (WiiMote tikje omhoog bewegen)
Veel plezier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:09:
[sub]ye-roon schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:03:
[...]
...
A - In time Trials kan je 3 unlockables vrijspelen door een X aantal verschillende circuits te rijden in Ghost mode.
B - door het rijden van een hele snelle tijd in Ghost mode op 32 verschillende circuits (sneller dan de normal staff ghost) kun je de overige 5 extra unlockables vrijspelen.

Om de vrijgespeelde goodies te zien moet je wellicht even uit het menu en weer terug.

spoiler: MarioKart Ghost Unlockables
Unlock Magikruiser - zet een tijd neer op 8 verschillende circuits
Unlock Birdo - zet een tijd neer op 16 verschillende circuits
Unlock Toadette - zet een tijd neer op 32 verschillende circuits

Unlock Funky Kong - als je 4 Expert Staff Ghosts hebt vrijgespeeld
Unlock Baby Luigi - als je 8 Expert Staff Ghosts hebt vrijgespeeld
Unlock Torpedo - als je 12 Expert Staff Ghosts hebt vrijgespeeld
Unlock B Dasher Mk 2 - als je 24 Expert Staff Ghosts hebt vrijgespeeld
Unlock Mii Outfit B - als je alle 32 Expert Staff Ghosts hebt vrijgespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 10:39:
2. WiiMote controller; sliden op manual zetten, B knop ingedrukt houden als je de bocht instuurt en naar een paar seconden krijg je een powerboost.
Manual hoeft niet perse, want met Automatic kan het ook. Met automatic moet je enkel een bepaalde lengte sliden (wii wheel wat verder sturen dan normaal) om die powerboost te krijgen. Met Manual heb je enkel het voordeel dat je zelf de controle hebt over over wanneer je gaat sliden en je wilt stoppen. Dit heb je dus met Automatic niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze zou ik al moeten hebben.
spoiler: title

in en uit het menu geweest en zelfs de wii opnieuw opgestart.
Vaag.En birdo kreeg ik gisteren ook maar ineens zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 11:14:
deze zou ik al moeten hebben.
spoiler: title

in en uit het menu geweest en zelfs de wii opnieuw opgestart.
Vaag.En birdo kreeg ik gisteren ook maar ineens zomaar.
spoiler:
Birdo kreeg ik gister nadat ik 250 wins had in online versus mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:27
matthijst schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:25:
Kunnen we niet een time trial topic maken?
Als ik mij niet vergis kan je de time trial tijden van je vriendenlijst opvragen of je eigen ghost data doorsturen naar je vrienden. Maar die tijden lijken mij wel iets, ik ben best trots op enkele tijden die ik gerealiseerd heb en doe er alles aan om de rival times vervolgens telkens opnieuw te verslaan (grappig hoe het steeds lukt om op die manier tijden scherper te stellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Een expert Ghost Data kun je herkennen als dat er een tijd van jouw staat EN een tijd van NIN*<name> met een veel betere tijd. Staat dit er niet heb je nog geen expert ghost data van die baan.
Hoe dit eruit ziet als je de expert ghost data verslagen hebt, weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik heb nu 5 cups gedaan van de 50cc. Ik win ze redelijk makkelijk.
Wat wel irritant is dat elke race in de laatste lap je zoveel dingen om je oren heen krijgt dat je meer stil staat dan race't :)

Voor de rest uiterst vermakelijke game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Rakkerzero schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 11:23:
Een expert Ghost Data kun je herkennen als dat er een tijd van jouw staat EN een tijd van NIN*<name> met een veel betere tijd. Staat dit er niet heb je nog geen expert ghost data van die baan.
Hoe dit eruit ziet als je de expert ghost data verslagen hebt, weet ik niet.
Je kan met het unlocken van de expert ghost data natuurlijk ook al een tijd hebben gereden die zoveel sneller is dan de normale staff ghost data dat hij ook al hoger is dan de expert ghost. ;) Geen idee hoe het spel hierop zal reageren.... 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door PizZa_CalZone op 15-04-2008 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepF
  • Laatst online: 12-08 22:35
dan heb je gewoon de expert ghost in één keer gebeat, ... het spel reageert zowiezo niet echt enthousiast op het feit dat je net een expert ghost verslagen hebt... XD

Verder weet ik niet of dit al ter sprake is gekomen, maar wat betekend een gouden stuur bij je naam in online modus? Ik heb nu (nog) 100% wii wheel usage rate, waarschijnlijk heeft het daarmee te maken :)

[ Voor 38% gewijzigd door pepF op 15-04-2008 12:08 ]

Pepf's Blob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik weet niet of mensen dit al gelezen of gezien hebben.. Maar ik zie vaak genoeg hier whines over het niet kunnen instellen van CPU players of dergelijke... Je kunt als je kiest voor multiplayer, rechtsboven in kiezen voor Rules/Regels. Hier kun je tegenstanders uitzetten.. zelfs items.. instellen of je random banen wilt kiezen of opeenvolgend.. hoeveel wins je achter elkaar nodig heb... welke classe je wilt rijden.. en zelfs! of je met alleen karts of bikes of beide mag rijden.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 08:10
monnick schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:32:
Maja, dan moet je er wel op kunnen vertrouwen dat iedereen z'n echte tijd invult en niet even 1,2 sec sneller. Wordt erg lastig, want - no offense - er zijn altijd mensen die even net iets sneller invoeren. :P
Maar daar heb je dan toch je ghostdata voor, om het te bewijzen?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:16:
Ik weet niet of mensen dit al gelezen of gezien hebben.. Maar ik zie vaak genoeg hier whines over het niet kunnen instellen van CPU players of dergelijke... Je kunt als je kiest voor multiplayer, rechtsboven in kiezen voor Rules/Regels. Hier kun je tegenstanders uitzetten.. zelfs items.. instellen of je random banen wilt kiezen of opeenvolgend.. hoeveel wins je achter elkaar nodig heb... welke classe je wilt rijden.. en zelfs! of je met alleen karts of bikes of beide mag rijden.
Dit is al meerdere malen in dit topic aan bod gekomen, net als de vraag PepijnFens;
Naar een X aantal wedstrijden die je wint (of wint van een aantal mensen) krijg je een goudenstuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

matthijst schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:21:
[...]

Maar daar heb je dan toch je ghostdata voor, om het te bewijzen?
Daar was ik het ook al mee eens: :)
PizZa_CalZone schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:51:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PepijnFens schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:04:
Verder weet ik niet of dit al ter sprake is gekomen, maar wat betekend een gouden stuur bij je naam in online modus? Ik heb nu (nog) 100% wii wheel usage rate, waarschijnlijk heeft het daarmee te maken :)
Die krijg je als je een bepaald niveau behaald. Ik kreeg 'm toen ik Daisy unlockte (150cc Special Cup winnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:45:
[...]

Die krijg je als je een bepaald niveau behaald. Ik kreeg 'm toen ik Daisy unlockte (150cc Special Cup winnen)
Nou ik heb bijna overal nu hoge rankings, maar ik heb nog niet eens een normaal stuur. Ik gebruik wel wiimote/nunchuck. En niet wii wheel. Ik vraag me echt af of het aan de wii wheel of aan rankings, of aan beide ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepF
ye-roon schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:02:
[...]

Nou ik heb bijna overal nu hoge rankings, maar ik heb nog niet eens een normaal stuur. Ik gebruik wel wiimote/nunchuck. En niet wii wheel. Ik vraag me echt af of het aan de wii wheel of aan rankings, of aan beide ligt.
Je moet uiteraard je wii wheel gebruiken, je wordt op nintendo wfc namelijk gecompenseerd (ja het is moeilijker) voor het gebruik van je wii wheel in de vorm van punten.

Pepf's Blob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Gecompenseerd? Oh? Waar lees je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyernr1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-09 08:33
Gisteren avond thuis gekomen en tot mijn grote verrassing lag Mario Kart daar op me te wachten! Mijn vriendin had deze gehaald om me te verrassen O+

Direct schijfje in de Wii gestopt, dinnetje laten mee racen en ook zij is er helemaal weg van! (zelf een paar keer serieus op mijn bakkes gegaan door mijn vriendin...)

Super spel, graphics vallen goed mee (maar dat is niet het belangrijkste in dit spel vind ik) het enige wat ik jammer vond is dat 3 laps toch weinig is. Heb nog niet verder kunnen kijken dus misschien kan ik het aantal laps verhogen.

Online nog niet kunnen spelen, hopelijk heb ik hier vlug tijd voor en dan voeg ik de mensen hier toe en post ik tegelijk mijn friend code.

In het uurtje en een half dat ik het gespeeld heb is mijn conclusie: VERSLAVEND!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:19

13art

Moderator Mobile
RedHat schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 11:44:
Ik heb nu 5 cups gedaan van de 50cc. Ik win ze redelijk makkelijk.
Wat wel irritant is dat elke race in de laatste lap je zoveel dingen om je oren heen krijgt dat je meer stil staat dan race't :)

Voor de rest uiterst vermakelijke game :)
Wacht maar tot je verder komt. 100cc is al een stuk lastiger, en daar vliegt er nog veel meer om je oren.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:46

M-ThijZ

Riding on Rails

PepijnFens schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:16:
[...]

Je moet uiteraard je wii wheel gebruiken, je wordt op nintendo wfc namelijk gecompenseerd (ja het is moeilijker) voor het gebruik van je wii wheel in de vorm van punten.
Bedoel je dat, wanneer je gebruik maakt van het wii wheel, je een handicap hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepF
nee dat is persoonlijk, ligt eraan of je goed om kunt gaan met de wii wheel.. maar mijn ervaring is dat ik met de wii wheel op een 3e plek evenveel punten krijg als iemand op de 2e plek zonder wii wheel, met beiden een race rank rond de 5000. Dat betekent volgens mij dan dat je met een wii wheel dus meer punten krijgt.
Een conclusie die je hieruit kunt trekken is dat je met een wii wheel een handicap hebt... Maar het zou ook kunnen zijn om het gebruik van het wii wheel te stimuleren..

Pepf's Blob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik kan echt totaal niet rijden met dat Wii-Wheel.. Ik maak lekker gebruik van mijn Gamecube controller! Dit spel is echt vermakelijk :) Gister mijn tijd weer verbeterd @ Mario Circuit (N64) Zit nu op 2:02:3xx maar daar kan nog wel wat vanaf :D

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 08:31
In het begin telkens op Automatic gereden, maar sinds gisteren ook maar eens met Manual ge-experimenteerd. Wel met gebruik van de Wii-Wheel. Vind het gewoon lekker in de hand liggen, en een van de voornaamste redenen dat ik een Wii gekocht heb en geen Xbox of PS3 is dat ik niet van die traditionele controllers houd. Juist het intuitieve van sturen op beweging dat juist zo nieuw is in de Wii vind ik fijn.

Nu heb ik de 50cc klasse met allemaal gouden cups voltooid, en als ik naar Time Trials ga zie ik bij elke baan als ghost een *NIN*<naam> staan. Zijn dat dan die Expert Staff ghosts? En betekent dit dat ik bij het normale Grandprix spelen de Nintendo Staff "Normal" ghosts al allemaal verslagen heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat zijn de gewone staff tijden, je kan expert ghosts niet unlocken in de GP modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:55

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Gister ook Mario Kart aangeschaft (Toys'R Us en Saturn waren uitverkocht in Hoofddorp, Intertoys had er nog 2), wat verslavend! Het online spelen werkt ook helemaal prima, en solo heb ik nu 7 van de 8 50CC banen cirquits uitgereden en net m'n eerste nieuwe medium kart (rij met mario) geunlocked. Vanavond tegen vriendinlief. Ik ga er vanuit dat ze me hiermee een stuk minder in gaat maken dan met Wii Sports Bowling :P
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 00:00:
Geef mij maar een welgemeende FOK!of in youre face mofo....
Heh, da's precies de reden dat ik blij ben dat er geen voicechat in zit. Ik vind mensen die "In your face muddefukker" gaan lopen roepen enorm storend.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Net eventjes gelezen. Wat een fout van Nintendo :X

Laat Nintendo maar een nieuwe gepatche speldisc uitbrengen waarbij dit probleem verholpen is. En dat dan iedere speler dmv het opgeven van de Club Nintendo pincode een het nieuwe exemplaar opstuurt naar je. Oude speldiscs moeten dan onbruikbaar gemaakt worden door een Wii console patch (systeemsoftware bijwerken).
Maargoed dat gebeurd toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepF
reset glitch:
(The timer reset glitch is a glitch where the game only counts your first lap if you take your first lap, sit there, and let the timer run to 99:99. It will then "reset" and only give you that first lap time. This has been used to cheat on World Records, often shaving whole minutes off the true best record.)
Een paar mooie citaten uit een topic op gamefaqs:
You mean there are sad bas***** out there sitting there drinking coffee or something for an hour and a half!!!
I DO want a patch to even out the playing field for honest players out there who use SKILL!!!
Cheaters (or glitchers even) and supporters of this make me SICK!!!
see the funniest part, the bit that makes me lol at you is that your gonna sit there for over an hour and a half running your batteries down (as the controller will just turn off) for 1 track....

even with chargers etc thats alot of wasted life for 1 char when like...y'know you could be playing the game as intended and get the skills to do it legit in proberly half that time.

Pepf's Blob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:29:
Gister ook Mario Kart aangeschaft (Toys'R Us en Saturn waren uitverkocht in Hoofddorp, Intertoys had er nog 2), wat verslavend! Het online spelen werkt ook helemaal prima, en solo heb ik nu 7 van de 8 50CC banen cirquits uitgereden en net m'n eerste nieuwe medium kart (rij met mario) geunlocked. Vanavond tegen vriendinlief. Ik ga er vanuit dat ze me hiermee een stuk minder in gaat maken dan met Wii Sports Bowling :P
Natuurlijk moet je je vriendin laten winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
ChrisM schreef op maandag 14 april 2008 @ 01:32:
Ja. Als je bijv. de 100cc Special Cup hebt gewonnen en je met je eigen Mii kan rijden, dan kan je ook online met je eigen Mii rijden. Daarvoor kan dit nog niet.
Ik krijg het in die special cup niet voor elkaar om dat laatste circuit (Mario Glaxy?) te winnen. Iemand tips voor me?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is Rainbow Road, die zit al in MarioKart sinds de eerste SNES versie ;) En hij is steeds anders. En een tip: blijf oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
pven schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 15:12:
[...]

Ik krijg het in die special cup niet voor elkaar om dat laatste circuit (Mario Glaxy?) te winnen. Iemand tips voor me?
Je bedoelt de Rainbow Road, neem ik aan? Veel oefenen!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ok dan, ik blijf oefenen. -O- :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:24

SdR

Dat vind ik nu werkelijk 1 van de mooiste en leukste circuits binnen de MK series..

Don't Speak, Just Think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

pven schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 15:12:
[...]

Vraag met welke motor rij je? Light, Medium, Heavy? Dit spel is net als de gemiddelde mario kart(MK64 was een uitzondering). Met Light kan je redelijk makkelijk 50cc winnen, maar alles daar boven heb je eigenlijk te weinig snelheid. Zelfde met medium en 100cc, en Heavy en 150cc. Heavy is _te_ goed voor 50cc op dezelfde manier. Verder is je motor keuze zeer van belang. Als je met de Mach bike rijdt als medium zal je zeker moeten wennen aan het nemen van bochten. Ik heb 100cc in eerste instantie gedaan met een medium char op standard bike M. En had weinig problemen. Je moet hier Sliden echt goed onder de knie hebben en je blaast er doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Rainbow Road is altijd al een samenvatting geweest van alle verschillende race-elementen die er te vinden zijn binnen Mario Kart.
Dus als je steeds afgaat op een bepaald stuk, zoek dan de baan op die dat element veel heeft en ga daar op oefenen. Bijv. die kwartloopings. Daarvoor zou je DK Snowboard Cross kunnen pakken om te oefenen.

Edit: Net mn broertje maar eens even dat foute trucje van die time trial laten uitproberen, maar hier werkt het dus niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 15-04-2008 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vind de Rainbow Road echt leuk :) Lekker uitdagend.. maar wat je moet doen is vooral op het midden blijven.. en je daarop focussen. sommige boost-strips moet je ook lekker overslaan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Het is mij nog steeds niet gelukt om trucs te doen als ik met het Wii Wheel speel.
Volgens de handleiding moet ik het stuur omhoog swiepen maar dat levert niets op. Weet iemand wat ik verkeerd doe? Of is het iets dat je kunt vrij spelen?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Deddiekoel schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 15:43:
Het is mij nog steeds niet gelukt om trucs te doen als ik met het Wii Wheel speel.
Volgens de handleiding moet ik het stuur omhoog swiepen maar dat levert niets op. Weet iemand wat ik verkeerd doe? Of is het iets dat je kunt vrij spelen?
Speel je met een kart of een bike? Want enkel met een bike kun je een wheelie maken dmv de wiiwheel omhoog te zwiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Laatst online: 07:53
Deddiekoel schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 15:43:
Kwestie van timing.

Vlak voordat je van de schans afgaat moet je met je stuur omhoog.

Oefen baart kunst :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
SpoTs schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 15:38:
Vind de Rainbow Road echt leuk :) Lekker uitdagend.. maar wat je moet doen is vooral op het midden blijven.. en je daarop focussen. sommige boost-strips moet je ook lekker overslaan ;-)
Heh, dat was in m'n eerste 50cc cup avonturen gister de eerste baan waarbij ik niet eerste werd, ik had de grootste problemen in de baan te blijven. Helaas kun je in GP modus niet van voertuig wisselen voordat je naar de volgende gaat.

Op zich is het wel grappig dat MK compenseert voor je positie. Als je achteraan loopt omdat je uit de baan geflikkerd bent kan het volgende blokje zo een bullet bill zijn, die zijn echt enorm grappig.
ChiMan schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 15:51:
Kwestie van timing.

Omhoog of naar je toe kantelen?

[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 15-04-2008 15:56 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Hydra schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 15:55:
Omhoog of naar je toe kantelen?
Maak niet uit, als de wiimote maar duidelijk kan waarnemen dat je ding plotseling hard beweegt. Dus niet zachtjes doen of een kleine beweging maken.

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 15-04-2008 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Alle 4 de kanten zijn verschillende stunts. Tip: liever te vroeg dan te laat!

Hoe zit dat nou met die Time Trial ghosts? Unlock je die of kan je die downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

SpoTs schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 15:38:
Dat deed ik in het begin ook... maar tegenwoordig pak ik ze allemaal...

Na veel oefenen heb je de baan wel een beetje door en lukt het om praktisch elke bocht te powersliden, elk recht stuk wheelies te gebruiken en alle boosts te pakken. :)
ChiMan schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 15:51:
[...]

Kwestie van timing.

De timing is inderdaad belangrijk. Voor zover ik kan inschatten moet je precies op het hoogste punt van de schans een swing geven aan je controller. In mijn geval (zonder stuurtje dus, maar met nunchuck en wiimote) schud ik een beetje met mijn wiimote op het moment dat ik de rand van de schans/helling bereik en blijf ik schudden totdat de trick wordt uitgevoerd. Dit is een methode die in 99% van de gevallen werkt en zo kan je stunten op bijna elk denkbaar heuveltje.
Rakkerzero schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 15:50:
[...]

Speel je met een kart of een bike? Want enkel met een bike kun je een wheelie maken dmv de wiiwheel omhoog te zwiepen.
Ik heb het gevoel dat hij het heeft over stunten en niet over wheelies trekken. Zie stunthandleiding hierboven ^^ (werkt voor karts en motors) :*)

[ Voor 52% gewijzigd door PizZa_CalZone op 15-04-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Rakkerzero schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 15:38:
[...]
Edit: Net mn broertje maar eens even dat foute trucje van die time trial laten uitproberen, maar hier werkt het dus niet.
volgens mij moet je nadat je tegen het verkeer in over de finish bent gegaan wachten tot het spel time-out.... dus tot de timer op 99:99.999 staat....

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Snap nog steeds niet wat het toevoegd.. je hebt niets bereikt namelijk.
Als ik lekker aan het time-trailen ben.. dan ga ik na m'n race nog even de replay bekijken.. kijken op welke punten ik onnodige fouten maak e.d. Dan daarna de ronde erop weer wat tijd eraf rijden.. bied voor mij de meeste voldoening als ik dan weer een paar honderste eraf rij ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
PizZa_CalZone schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 16:12:
[...]
De timing is inderdaad belangrijk. Voor zover ik kan inschatten moet je precies op het hoogste punt van de schans een swing geven aan je controller. In mijn geval (zonder stuurtje dus, maar met nunchuck en wiimote) schud ik een beetje met mijn wiimote op het moment dat ik de rand van de schans/helling bereik en blijf ik schudden totdat de trick wordt uitgevoerd. Dit is een methode die in 99% van de gevallen werkt en zo kan je stunten op bijna elk denkbaar heuveltje.
Ik speel ook met nunchuck en controller, maar ik doe gewoon 1 ruk naar boven, opzij, omlaag of andere opzij op het moment vlak voordat je de sprong maakt en dat werkt ook goed... en je rukt je niet suf. (:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:19

13art

Moderator Mobile
Aghhh net in een online game, gewoon zo'n 5-6 keer een rood schild tegen mn donder. Kon ook niks achter me hangen omdat elke keer de vraagteken blokken voor me weg gepakt werden. Hoe irritant! maar goed it's all in the game.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Het irritatiegehalte is bij mij soms ook erg hoog... Vooral na de start van een race..

3,2(gas),1, BOOST, wheelie, bocht, itemblokken -> banaan!!! |:(
Rood schild -> geen banaan meer... Rood schild -> auw... draaien -> RAG beuk knots stilstaan.
Optrekken... bliksem -> POW blok -> draaien, glijden afgrond.....

Binnen 15 seconden van 1e naar 12e plek.... :'(

Vervolgens de rest van de race erover doen om weer eerste te komen staan.

AHRG the frustration :X

[ Voor 12% gewijzigd door PizZa_CalZone op 15-04-2008 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

PizZa_CalZone schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:07:
Dat is Mario Kart! Je kan in 15 seconden van de 12e naar de 1e plek ;)
Voegt toe aan het schreeuwgehalte, ik vind het prachtig leuk. Maar inderdaad werkt dat leuker met vrienden als dat je online een potje competatief zit te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

And i love it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Nu alle 150 cc GP's op 1 na uitgespeeld met 1 of 2 sterren. De special cup heet de resterende geloof ik, dat is die met de Rainbow Road en Moonview Highway ofzo, die zijn beide erg lastig op 150 cc. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Het irritatiegehalte is bij mij soms ook erg hoog... Vooral na de start van een race..

3,2(gas),1, BOOST, wheelie, bocht, itemblokken -> banaan!!! |:(
Rood schild -> geen banaan meer... Rood schild -> auw... draaien -> RAG beuk knots stilstaan.
Optrekken... bliksem -> POW blok -> draaien, glijden afgrond.....

Overigens kon dat je al overkomen vanaf de eerste MarioKart.. in feite is er nu alleen meer variatie in 'irritaties' >:)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Michael Knight schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:16:
[...]

Overigens kon dat je al overkomen vanaf de eerste MarioKart.. in feite is er nu alleen meer variatie in 'irritaties' >:)
True... true... er is echter nog een verschil... er zijn nu geen 8 irritatiebronnen meer maar tegenwoordig 12 >:)
monnick schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:14:
Nu alle 150 cc GP's op 1 na uitgespeeld met 1 of 2 sterren. De special cup heet de resterende geloof ik, dat is die met de Rainbow Road en Moonview Highway ofzo, die zijn beide erg lastig op 150 cc. :P
In verhouding met Moonview Highway is Rainbow Road "a piece of cake"... ik wordt helemaal gek van die auto's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vind Moonview Highway echt een makkelijke track.. die auto's zijn prescripted.. dus als je eerste rijd kom je altijd dezelfde auto's op dezelfde plek tegen volgens mij ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

En dan sta vlak voor de finish weer eenmaal op de eerste plek en dan krijg je een f***ing blauw schild op je dak. Dan powerboost je weg als je weer op de baan gezet wordt en knal tegen een randje in de bocht voor de finish en vervolgens eindig je op de 7e plek }:|

Erg leuk die gamefrustaties. Ik heb er al meerdere controllers/muizen en toetsenborden aan versleten verspreid over verschillende spellen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 15-04-2008 17:25 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je je friendcode wil doorgeven kun je in de TS lezen hoe.