[Wii] Mario Kart: Wii

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 71.875 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:31
Heb ook weer veel online gespeeld vandaag... Blijft toch echt leuk! :) (Ik heb trouwens niemand toegevoegd van de TS, omdat tsja... of ik nou tegen jullie race of tegen onbekenden... eigenlijk is het hetzelfde. :) Mijn code staat wel in de Wii CDDB, omdat ik hem dan gemakkelijk kan laten toevoegen door vrienden die mijn code willen weten (ik weet hem ook niet uit m'n hoofd)). Heb nu een ranking van rond de 6700 en rising. :)

Mijn favoriete racer is ChrisMii (m'n eigen Mii dus) en de kart is de offroader ofzo (Large Kart). Wat trouwens erg leuk is: als je een kleine Mii hebt (qua lengte dus ingesteld in het Mii-kanaal, misschien ook de breedte of een combinatie van die tweee), dan krijg je ook Small Karts. Ik heb een lange Mii, dus ik krijg Large karts. Maar erg leuk en goed dat daar ook rekening mee wordt gehouden! :)

Vind het trouwens wel jammer dat je maar 4 licences kan hebben. (Snap dat systeem sowieso niet... waarom niet gewoon koppelen aan je Mii, en dan net zoveel als je Mii's hebt). En vind het ook jammer dat als je online gaat met z'n 2-en en je hebt allebei een licence, dat er dan maar 1 een hogere ranking kan krijgen en de andere guest is. Maar goed... Blijft een top spel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Zo, net weer een flinke MK kart sessie achter de rug. Zowel on- als offline. Online werkte alles weer goed, heb even m'n punten van 4000 (hehe, vrienden kwamen langs _O-) opgeschroefd naar 5000. Geen lag, en alles gaat gewoon goed; maar dat wisten we al ;)

Verder heb ik de 50cc GP's allemaal met 1 of 2 sterren uitgespeeld en dus heb ik
spoiler:
Baby Peach
unlocked. De 100cc GP's heb ik bijna allemaal met 1 of 2 sterren. :)

Wat ik nog niet helemaal snap is dat als ik bij rankings ga kijken, niemand van mijn vrienden een goede tijd heeft neergezet, terwijl ik van sommige zeker weet dat ze een poging voor record gewaagd hebben (Victorio ;)). Iemand enig idee hoe het hiermee zit? :o

Trouwens, heb iedereen uit mijn friendlist verwijderd die mij nog niet had toegevoegd, er zijn dus weer 8 plaatsen vrij in mijn friendlist. Als je me wilt toevoegen hoor ik het wel via PM. :P

[ Voor 12% gewijzigd door monnick op 13-04-2008 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

na een weekje tentamens kan het nu eindelijk losgaan!!

ik zal iedereen die mij heeft toegevoegd (ingame nick: geniux in de lijst in de startpost)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
monnick schreef op zondag 13 april 2008 @ 20:39:
Zo, net weer een flinke MK kart sessie achter de rug. Zowel on- als offline. Online werkte alles weer goed, heb even m'n punten van 4000 (hehe, vrienden kwamen langs _O-) opgeschroefd naar 5000. Geen lag, en alles gaat gewoon goed; maar dat wisten we al ;)

Verder heb ik de 50cc GP's allemaal met 1 of 2 sterren uitgespeeld en dus heb ik
spoiler:
Baby Peach
unlocked. De 100cc GP's heb ik bijna allemaal met 1 of 2 sterren. :)

Wat ik nog niet helemaal snap is dat als ik bij rankings ga kijken, niemand van mijn vrienden een goede tijd heeft neergezet, terwijl ik van sommige zeker weet dat ze een poging voor record gewaagd hebben (Victorio ;)). Iemand enig idee hoe het hiermee zit? :o

Trouwens, heb iedereen uit mijn friendlist verwijderd die mij nog niet had toegevoegd, er zijn dus weer 8 plaatsen vrij in mijn friendlist. Als je me wilt toevoegen hoor ik het wel via PM. :P
he :)

even een vraagje, wat bepalen die sterren??

Want ik heb vandaag ook alle 50CC GP uitgespeeld, allemaal goud gewonnen. En bij de meeste cups ook zelfs alle banen gewonnen! (dus 60 punten).

Maar die rank snap ik niet echt?? Soms 1 ster, soms 2 sterren? En soms rank A of B????

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

monnick schreef op zondag 13 april 2008 @ 20:39:
Kwil je wel toevoegen, maar wifi is ff brak hier en heb dus geen verbinding momenteel :/
Morgen maar eens kijken of ik ergens een lan adapter kan scoren ergens.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamefaqs:

You will be ranked based on your performance within the Grand Prix, up to
three stars. You need to one star many of the cups in order to get all the
unlockables, so it is important to know how to get them. To three stars,
you have to win ALL four races and get 60 points, and get very good times
on all the laps. That is it, help yourself to items and what not. Just try
not to obviously fall off the track or hit into walls, as it will slow your
time down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 21:12:
Gamefaqs:

You will be ranked based on your performance within the Grand Prix, up to
three stars. You need to one star many of the cups in order to get all the
unlockables, so it is important to know how to get them. To three stars,
you have to win ALL four races and get 60 points, and get very good times
on all the laps. That is it, help yourself to items and what not. Just try
not to obviously fall off the track or hit into walls, as it will slow your
time down.
Jahoor?

Slaat nergenst op, ik had bij 1 cup, alle banen gewonnen!! En dus 60 punten...
En dan krijg ik RANK B?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Rank * krijg je dus als je perfect rijd, als het ik begrijp dan??
Momenteel ben ik bezig met 150cc en heb van 50cc en 100cc alles met de gouden beker behaald en minstens rank B. Rank * heb er nog maar 3 van behaald ofzo. 150cc is echt kut. Alles gaat in de eerste 2 rondes en dan in de 3e ronde krijg ik vlak voor het einde steeds de volle lading en finish ik bijna onderaan de lijst :/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Laatst online: 07:41

Rudedadude

Maybe we were born to run

Ik neem aan dat om 'Expert Staff ghost data' in de timetrials te krijgen ik nog wat sneller moet rijden dan ik nu waarschijnlijk doe in de time-trials? :P

Verder dan A rankings ben ik overigens nog niet gekomen in de cups.. Verder dan 5400 punten online ook nog niet, dus er is nog ruimte voor verbetering. Ik ben inmiddels wel overgestapt van stuurtje naar wiimote & nunchuck: dan weet ik tenminste zeker dat wanneer ik een zwiep geef voor een stunt, ik ook niet per ongeluk een verkeerde kant opstuur...

[ Voor 53% gewijzigd door Rudedadude op 13-04-2008 21:32 ]

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Rakkerzero schreef op zondag 13 april 2008 @ 21:11:
[...]
Kwil je wel toevoegen, maar wifi is ff brak hier en heb dus geen verbinding momenteel :/
Morgen maar eens kijken of ik ergens een lan adapter kan scoren ergens.
Ik had speciaal voor mariokart ook al lan adapter gescoord voor leuk prijsje (op aanraden van andere tweaker) :) De originele is weer veel te overpriced.

http://www.cdrwinkel.com/...3368/Wii_Lan_Adapter.html

Vanwege de verzendkosten nog maar wat erbij besteld ;)

[ Voor 3% gewijzigd door punisher007 op 13-04-2008 21:33 ]

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Prachtig dat stuurtje, werkt echt briljant, en je ziet er ook niet uit tijdens het rijden :d. Heb de andere besturing nog niet geprobeerd, vindt het wel best werken zo, sta momenteel op 65xx punten online.
Vandaag wel aardig op mn lip moeten bijten om
spoiler:
Bowser Jr.
te unlocken, maar dat was het meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

punisher007 schreef op zondag 13 april 2008 @ 21:33:
[...]

Ik had speciaal voor mariokart ook al lan adapter gescoord voor leuk prijsje (op aanraden van andere tweaker) :) De originele is weer veel te overpriced.

http://www.cdrwinkel.com/...3368/Wii_Lan_Adapter.html

Vanwege de verzendkosten nog maar wat erbij besteld ;)
Ah, thanks. Ook maar gelijk eentje besteld + wat andere zooi daar. Hopelijk duurt het niet lang voordat ie binnen is :)
Rudedadude schreef op zondag 13 april 2008 @ 21:29:
Ik ben inmiddels wel overgestapt van stuurtje naar wiimote & nunchuck: dan weet ik tenminste zeker dat wanneer ik een zwiep geef voor een stunt, ik ook niet per ongeluk een verkeerde kant opstuur...
Ellebogen tegen mn lichaam aangedrukt en zwiepen maar 8)
Werkt prima hier met het wheeltje :+

[ Voor 26% gewijzigd door Zeror op 13-04-2008 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Laatst online: 09-06-2023
spoiler:
Courses/Cups
Star Cup
Wordt 3rde of hoger in Flower Cup

Special Cup
Wordt 3rde of hoger in Star Cup

Leaf Cup
Wordt 3rde of hoger in Banana Cup

Lightning Cup
Wordt 3rde of hoger in Leaf Cup

Mirror mode
Win alle cups met 150cc moeilijkheidsraad.
Personages
King Boo
Win 50cc Star Cup

Diddy Kong
Complete all 50cc Cups

Baby Daisy
1 Star in all 50cc Wii-Cups

Dry Bones
Win 100cc Leaf Cup

Mii (Outfit A)
Win 100cc Special Cup

Bowser Jr.
1 Star in all 100cc Retro-Cups

Daisy
Win 150cc Special Cup

Dry Bowser
1 Star in all 150cc Wii-Cups

Rosalina
Have a Super Mario Galaxy savefile and she will be unlocked after some GPs

Funky Kong
Unlock 4 Expert Staff Ghost Data in Time Trials

Baby Luigi
Unlock 8 Expert Staff Ghost Data in Time Trials

Birdo
Play Time Trials on 16 different courses

Toadette
Play Time Trials on all 32 different courses

Wagens
Cheep Charger (small kart) Attain at least 1 Star Rank for all 50cc Retro Grand Prix Cups
Blue Falcon (small kart) Win Mirror Lightning Cup
Rally Romper (small kart) Unlock 1 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Turbo Blooper (medium kart) Win 50cc Leaf Cup
Royal Racer (medium kart) Win 150cc Leaf Cup
Piranha Prowler (large kart) Win 50cc Special Cup
Dragonetti (large kart) Win 150cc Lightning Cup

Motor's
Quacker (small bike) Win 150cc Star Cup
Bubble Bike (small bike) Win Mirror Leaf Cup
Magikruiser (small bike) Play Time Trials on 8 different courses
Rapide (medium bike) Win 100cc Lightning Cup
Nitrocycle (medium bike) Attain at least 1 Star Rank for all 100cc Wii Grand Prix Cups
Dolphin Dasher (medium bike) Win Mirror Star Cup
Twinkle Star (large bike) Win 100cc Star Cup
Phantom (large bike) Win Mirror Special Cup
Torpedo (large bike) Unlock 12 Expert Staff Ghost Data in Time Trials

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

ZandBak schreef op zondag 13 april 2008 @ 22:07:
spoiler:
Baby Daisy
1 Star in all 50cc Wii-Cups
Dit doel heb ik zeker behaald, maar dit character heb ik nog niet :S
Of ik doe misschien iets fout. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kajun schreef op zondag 13 april 2008 @ 19:25:
Pff, Punisher heeft al een rating over de 7000! Merendeel van de tijd liep hij op kop, en zag ik hem vrijwel alleen in de eerste lap. Maar goed, ik ben dan ook een newbie ;)
7k valt nog mee, speelde vannochtend met een Japans meisje en die had al 10k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn.. als ik die sterren wil halen mag ik wel wat beter gaan rijden dus..
Is winnen niet meer genoeg tegenwoordig :(
hoogste wat ik haal is A :P

ps. wat is een retro cup eigenlijk 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2008 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 22:20:
ps. wat is een retro cup eigenlijk 8)7
De cups met banen uit de vorige Mario Kart-versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het loopt prima, online ook, alleen soms nog die 86420 foutmelding...maarja neem aan dat iedereen dat wel eens heeft,toch?

Anders wordt het gewoon bedraad gamen denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 22:24:
Het loopt prima, online ook, alleen soms nog die 86420 foutmelding...maarja neem aan dat iedereen dat wel eens heeft,toch?

Anders wordt het gewoon bedraad gamen denk ik....
Ik heb die melding nog nooit gehad. Ook nog nooit andere problemen met het online gedeelte gehad na de eerste 2 dagen toen de Nintendo servers down waren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ben momenteel op 150cc bezig en dan is de game weer echt ouderwets evil.
Ik blijf erbij dat deze versie het eerlijkst is van de karts die ik tot nu heb gespeeld maar dan nog blijft het eneurm frustrerend! Helemaal Rainbow road...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Deddiekoel schreef op zondag 13 april 2008 @ 23:05:
Ben momenteel op 150cc bezig en dan is de game weer echt ouderwets evil.
Ik blijf erbij dat deze versie het eerlijkst is van de karts die ik tot nu heb gespeeld maar dan nog blijft het eneurm frustrerend! Helemaal Rainbow road...
Ja,d ie Rainbow Road is echt gruwelijk in deze versie. Ik vind overigens Bowser Castle ook knap vervelend worden nu ik die een tijdje gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Ik vind juist de Bowser's Castle een stuk minder erg in deze versie vergeleken met de GCN en N64 versies. Rainbow Road ook! Ik doe ze nog niet met alle plezier, zoals sommige andere banen, maar ze vallen wel mee. :) Heb nog niet op 150cc geprobeerd, trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-09 13:43
kan je online alleen op 100cc rijden? Zo ja, dat zou een beetje jammer zijn, mirror en 150cc zouden veel leuker zijn voor de afwisseling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Online wordt er afgewisseld, volgens mij, tussen 100cc en 150cc. Ook heb ik al een keer een mirror track online gespeeld, dus dat wordt ook afgewisseld. 50cc kan ik me niet herinneren. Het is wel meestal 100cc. Ik heb ook geen idee waar het aan ligt welke track je speelt, ik denk puur willekeurig. (Ik heb in ieder geval nog niet de mirror tracks vrijgespeeld, maar heb hem dus al wel online gedaan, dus daar ligt het niet aan.)
Je ziet het trouwens in één van de schermen na het racen. Dan staat ergens rechtsonder (als ik het me goed herinner) iets van "The next track will be a 100cc race" ofzo. Maar dat staat er wel onopvallend, want het is me maar 1x opgevallen toevallig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je de unlockables ook online gebruiken? (net als brawl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Ja. Als je bijv. de 100cc Special Cup hebt gewonnen en je met je eigen Mii kan rijden, dan kan je ook online met je eigen Mii rijden. Daarvoor kan dit nog niet.

Je kan al wel alle banen doen, ook al heb je die nog niet ge-unlocked. Maar voordat je een baan gaat doen, kan je aangeven welke baan je graag zou willen doen... hier kan je weer niet de banen kiezen die je nog niet ge-unlocked hebt. (Maar als iemand anders die baan kiest en hij wordt gekozen, dan kan je hem wel spelen dus.) Dus het is wel handig alles te unlocken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Laatst online: 09-09 00:29
ChrisM schreef op maandag 14 april 2008 @ 00:25:
Ik vind juist de Bowser's Castle een stuk minder erg in deze versie vergeleken met de GCN en N64 versies. Rainbow Road ook! Ik doe ze nog niet met alle plezier, zoals sommige andere banen, maar ze vallen wel mee. :) Heb nog niet op 150cc geprobeerd, trouwens.
Beide zijn goed te doen, vooral bowser castle is een eitje om heel eerlijk te zijn. Vind die GBA strand map met die kreeften veel irritanter.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:10
Rudedadude schreef op zondag 13 april 2008 @ 21:29:
Ik neem aan dat om 'Expert Staff ghost data' in de timetrials te krijgen ik nog wat sneller moet rijden dan ik nu waarschijnlijk doe in de time-trials? :P
Ik ben gisteren een tijdje bezig geweest de expert staff ghost data te krijgen (eerste 10 zijn nu gelukt). en mijn ervaring is dat je toch zeker wel een 6 sec sneller moet zijn dan de normale ghostdata om het te unlocken. Aangezien je daarvoor vaak nagenoeg foutloos moet rijden 3 rondes lang is dat bij sommige tracks nog best een pittige opgave.
Rakkerzero schreef op zondag 13 april 2008 @ 22:12:
[...]

Dit doel heb ik zeker behaald, maar dit character heb ik nog niet :S
Of ik doe misschien iets fout. :S
Op gamefaqs staat het een beetje knullig, maar je moet dus:
spoiler:
Bij alle cups in de 50cc klasse 1,2 of 3 sterren halen.

Niet 1 ster bij een van de 50cc cups zoals ik eerst dacht.

Mocht je dat toch hebben, helpt het vaak om even terug te gaan naar het titel scherm en opnieuw je license te openen.

Vanavond maar eens mijn best doen om de nieuwe challenge van MurDoc te verslaan. Gaat volgens mij nog een pittige opgave worden, want de tijd staat behoorlijk scherp. ^^
Al moet het een stuk sneller kunnen als ik zo naar de tijd van RemcoINC kijk.

Handig trouwens dat je gelijk bij het opstarten van je wii kan zien dat je een challenge hebt ontvangen aan het envelopje op het wii kart kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zondag 13 april 2008 @ 21:17:
Rank * krijg je dus als je perfect rijd, als het ik begrijp dan??
Momenteel ben ik bezig met 150cc en heb van 50cc en 100cc alles met de gouden beker behaald en minstens rank B. Rank * heb er nog maar 3 van behaald ofzo. 150cc is echt kut. Alles gaat in de eerste 2 rondes en dan in de 3e ronde krijg ik vlak voor het einde steeds de volle lading en finish ik bijna onderaan de lijst :/
Haha, hier precies hetzelfde, best irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zo, gister even weer de 100cc uitgespeeld :) Heb ook nog een timetrial gedaan op Mario Circuit van N62.. een tijd van 2:03:xx ^^

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Zo... al een tijdje niet meer op GOT geweest, maar sinds dit spel vond ik het toch weer de moeite waard om weer eens wat te gaan ouwehoeren.

Voor degenen die mijn friendcode willen hebben: 0001-3430-3724

Anyways... ontopic:
ChrisM schreef op maandag 14 april 2008 @ 01:32:
Ja. Als je bijv. de 100cc Special Cup hebt gewonnen en je met je eigen Mii kan rijden, dan kan je ook online met je eigen Mii rijden. Daarvoor kan dit nog niet.
Ik rij al een paar dagen met mijn mii... (zwaarste klasse / motor) het valt me op dat ik nog niemand anders met een mii heb zien rijden. Is het misschien zo dat je alleen de mii van jezelf ziet en niet die van een ander als je aan het racen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:19

13art

Moderator Mobile
50cc heb ik nu helemaal rond. Alles met * of **
Net ook even met ghostdata gespeeld. Leuk maar krijg maar 3 banen. Had liever meer afwisseling gezien. Wilde ook nog even online spelen maar waren alleen maar spelers met punten tussen de 4500-5500 dus niet echt leuk als je zelf 7100+ punten hebt.

Ik blijf het verder echt een super leuk spel vinden. Verveelt me nog steeds niet :D

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
PizZa_CalZone schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:03:
Zo... al een tijdje niet meer op GOT geweest, maar sinds dit spel vond ik het toch weer de moeite waard om weer eens wat te gaan ouwehoeren.

Voor degenen die mijn friendcode willen hebben: 0001-3430-3724

Anyways... ontopic:

[...]

Ik rij al een paar dagen met mijn mii... (zwaarste klasse / motor) het valt me op dat ik nog niemand anders met een mii heb zien rijden. Is het misschien zo dat je alleen de mii van jezelf ziet en niet die van een ander als je aan het racen bent?
Nope want ik heb al wel iemand met een Mii zien rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
Ook online kun je de mii's van anderen zien en hun die van jou.
Je moet het alleen wel aanzetten bij de wifi connect opties in het spel.

Ik ben zelf iig al wel anderen tegengekomen die met hun Mii racen, en zelf doe ik dat ook altijd. Maar mogelijk doet niet iedereen dat omdat je vast zit aan 1 klasse en dus beperkte keuze hebt uit auto's / motoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Heb toch al aardig wat online gespeeld
spoiler:
Heb Birdo al unlocked op 2 verschillende licences
en ben nog niemand tegen gekomen...

Heb je mij zeker rond zien rijden? :+ ...die gozer op die harley met de naam Mark die altijd wint. (ook iets van 7000 punten nu denk ik)
Slamdance schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:09:
Ook online kun je de mii's van anderen zien en hun die van jou.
Je moet het alleen wel aanzetten bij de wifi connect opties in het spel.

Ik ben zelf iig al wel anderen tegengekomen die met hun Mii racen, en zelf doe ik dat ook altijd. Maar mogelijk doet niet iedereen dat omdat je vast zit aan 1 klasse en dus beperkte keuze hebt uit auto's / motoren.
Zoals eerder vermeld kan je dus je mii groter of kleiner maken en zo beinvloeden in welke klasse je zit. _/-\o_

[ Voor 67% gewijzigd door PizZa_CalZone op 14-04-2008 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om als je met twee personen online speelt dat de tweede persoon ook gewoon punten krijgt en niet als guest speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 11:07

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Neen. En dat is inderdaad een irritante (en onnodige) beperking. Als ik samen met mijn zusje online ga wisselen we om de 10 potjes maar even van user, omdat anders de ander nooit puntjes krijgt.

[ Voor 3% gewijzigd door Gizz op 14-04-2008 12:23 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanwege de ellende met Wifi op de Wii heb me toch maar een Wii lan adapter gehaald.

Ik hoop dat de foutmeldingen nu eindelijk weg zijn...
Kan er trouwens ook geen touw aan vast knopen, de ene keer speel ik 2 uur nonstop zonder foutmeldingen, vervolgens de ene na de andere. Heb ook wat research gedaan waar dit aan kan liggen.. Nintendo verwijst naar een NAT probleem, en zegt dat je poorten moet forwarden en dat je je WII als statisch IP moet instellen. Helaas heeft dit het probleem niet verholpen.

Heb gisteren tijdens een race in MK een aantal keren connection lost gehad,
de race is dan plotseling afgelopen en je eindigt altijd als eerste! :S
Vervolgens staat er please waite... en dan krijg je connection lost.
Dus het verbaasd me niets als meerdere mensen achter dit truucje zijn gekomen en zo
de boel proberen te flessen met hun 10k + punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Kan iemand aangeven wat het voordeel van friendscodes is?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik bijzonder iritant vind is dat je bij het opstarten van mk niet meteen ook online bent.
zo kan ik nooit zien in een single player potje of 1 van jullie ook aanwezig is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:29:
Dus het verbaasd me niets als meerdere mensen achter dit truucje zijn gekomen en zo
Ik kan me niet voorstellen dat je daadwerkelijk ook die punten krijgt. Zou wel een erg slechte bug zijn van nintendo 8)7

En 10K punten? heb ze nog niet zien rondrijden maar dat kan veranderd zijn sinds vrijdag... ben een weekendje weg geweest.

Wat ik wel heb gemerkt is dat als je ongeveer 8000 of meer punten hebt je zelfs al punten verliest als je 2e wordt in een race met 12 mensen.

[ Voor 18% gewijzigd door PizZa_CalZone op 14-04-2008 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PizZa_CalZone schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:52:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat je daadwerkelijk ook die punten krijgt. Zou wel een erg slechte bug zijn van nintendo 8)7

En 10K punten? heb ze nog niet zien rondrijden maar dat kan veranderd zijn sinds vrijdag... ben een weekendje weg geweest.

Wat ik wel heb gemerkt is dat als je ongeveer 8000 of meer punten hebt je zelfs al punten verliest als je 2e wordt in een race met 12 mensen.
De punten zijn gewoon erbij gekomen....dus bug tja......geef het beesje een naam.

10k+ ben ik een aantal keren tegen gekomen bij Japanse namen.... (verrassend :P)

Maar ondanks mijn online probleempjes, die hopelijk nu opgelost zijn, ben ik echt dik tevreden met mariokart!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:39:
Kan iemand aangeven wat het voordeel van friendscodes is?
daar mee kan je vrienden mee toevoegen die ook MK hebben!
en dan kan je tegen hun spelen, nadeel is dat ze die van jou ook moeten hebben :/
zo moeilijk was die toch niet :+

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom moet ik straks een Wii halen met Mario Kart? Wie gaat me overtuigen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:07:
Overtuigen.. hmmz.. probeer eens reviews.. Ik vind de Wii een innovatieve console, waar op de toekomst nog heel veel leuk speelgoed voor gaat komen. De Wii is vooral leuk met meerdere spelers de reden waarom ik eerder een Wii zou kopen dan een Xbox 360/PS3. (heb al een Xdoos 360, maar vooral voor SP games, Burnout Paradise en straks GTA4)

Als je voor Graphics wilt gaan dan moet je wel 1 van deze machines nemen. De Wii is niet voor graphics gemaakt, maar toch ziet het er heel leuk uit in mijn ogen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:09:
[...]

Overtuigen.. hmmz.. probeer eens reviews.. Ik vind de Wii een innovatieve console, waar op de toekomst nog heel veel leuk speelgoed voor gaat komen. De Wii is vooral leuk met meerdere spelers de reden waarom ik eerder een Wii zou kopen dan een Xbox 360/PS3. (heb al een Xdoos 360, maar vooral voor SP games, Burnout Paradise en straks GTA4)

Als je voor Graphics wilt gaan dan moet je wel 1 van deze machines nemen. De Wii is niet voor graphics gemaakt, maar toch ziet het er heel leuk uit in mijn ogen.
PS3 heb ik gehad. Ik heb altijd wel Nintendo's gehad en heb me altijd wel mee kunnen vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

De main reden waarom ik elke nintendo console heb gekocht is dat er altijd gegarandeerd een nieuwe versie van de volgende gameseries wordt gereleased:

Super Mario (SMB 1,2,3, 64, sunshine en galaxy)
Mario Kart (multiplayer madness) 8)
Zelda

Het geld wat je erin steekt is het wat mij betreft gegarandeerd waard.

Een Wii is nog even wat interessanter om te kopen door met name wii sports. Maar ook andere innovatieve spellen zoals wii fit etc.

Vaak komt er een lading vrienden bij mij binnen om gezellig een avondje te ouwehoeren en een biertje te zuipen. 9 van de 10 keer komen we aan het eind van de avond erachter dat we al een uur of 4 met een man of 5 / 6 zitten te bowlen, konijnen kapot te slaan of vanaf nu ook te mario karten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mario Kart is net zo vet als de eerdere delen en net zo leuk en nog eens online te spelen. Daarnaast kun je met de Wii ook de nieuwste Zelda, Mario, Metroid, Smash Bros.(in de toekomst) spelen en zijn er leuke experimentele games zoals No More Heroes, Zack & Wiki en arcade achtige games zoals Excite Truck, Resident Evil UC en Ghost Squad. De Wii heeft uitzonderlijke goede games iets dat echt belangrijk is voor een console.

Vergeet ook de virtual console niet, heel veel oude klassiekers van Capcom, SEGA, Nintendo binnen handbereik. De prijzen zijn soms best hoog maar dat heb ik voor een niet wazige Mario 64 en Lylat Wars best over :)
PS3 heb ik gehad. Ik heb altijd wel Nintendo's gehad en heb me altijd wel mee kunnen vermaken.
Op de Wii zijn franchises als Mario en Zelda weer in hun oude glorie hersteld en komt men met aardig wat nieuw materiaal :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is iemmand er al over uit of motors of karts nou sneller zijn? ik kom er niet uit. Probleem van de motors vind ik dat alleen de standaard motor lekker rijd, die andere vind ik kut, maar ze lijken wel sneller. Alleen op het rechte stuk lever je weer (veel) in tenzij je een wheelie kan doen natuurlijk maar online lukt dat weer niet altijd omdat er wat meer gebeukt word. Op banen met veel bochten is een kart denk ook sneller door die extra boost die je kan krijgen in de bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 08:11
[ @ some posts back ]

Zie Birdo nog niet tussen speelbare characters staan maar hij is idd met online spelen te bemachtigen. Het gaat erom dat je 250 keer wint als ik me niet vergis. Wel gaaf dat je statics bijgehouden worden. Online competetie is gewoon erg gaaf 8)

Heb Birdo bij toeval vrijgespeeld. Kreeg vannacht na een tijdje online racen ineens de melding dat hij vrijgespeeld was. Zit nu in de 7100 ranking ...

[ Voor 47% gewijzigd door Inspector op 14-04-2008 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Birdo krijg je ook als je:
spoiler: title
16 timetrails gereden hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:29:
Heb ik inderdaad ook gehad. Echt heel erg vaag. Het is maar 1 keer voorgekomen. Snapte totaal niet hoe het kon, want reed niet eens eerste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gaat niemand doen. Leen er ff ergens eentje voor een paar dagen of een week en overtuig jezelf (of overtuig jezelf van het tegendeel). Hier verzandt het toch in een grote welles/nietes discussie, want over smaak valt niet te twisten imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:33:
Is iemmand er al over uit of motors of karts nou sneller zijn? ik kom er niet uit. Probleem van de motors vind ik dat alleen de standaard motor lekker rijd, die andere vind ik kut, maar ze lijken wel sneller. Alleen op het rechte stuk lever je weer (veel) in tenzij je een wheelie kan doen natuurlijk maar online lukt dat weer niet altijd omdat er wat meer gebeukt word. Op banen met veel bochten is een kart denk ook sneller door die extra boost die je kan krijgen in de bochten.
het is bijna het zelfde als de karts ik vermoed alleen dat motoren wat sneller zijn in de bochten ;)
maar veel sneller zijn ze geloof ik niet
de bovenste is snel met optrekken en goed in de bochten maar gaat niet al te hard
de middelste is gemiddeld met optrekken en redelijk soepel in de bochetn en haalt een gemiddelde snelheid
de onderste is traag met optrekken gaat niet goed door de bochten maar halt een hoge snelheid.

ook het personage speelt een rol maar niet zie heel erg veel. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:27
Afgelopen weekend kreeg ik berichtje binnen op m'n Wii Message board dat Psychoclown mij had toegevoegd in MK. Vervolgens ging ik naar het MK-Channel en kreeg ik automatisch de vraag of ik hem ook wilde toevoegen (gedaan, uiteraard).

Maar dit is de enige MK-Wii friendrequest die ik gekregen heb. Betekent dit dat verder niemand mij toegevoegd heeft? Krijg je altijd automatisch melding als iemand jouw MK friendcode heeft toegevoegd of alleen bij mensen die al contacts van je zijn in je Mii Addressbook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PizZa_CalZone schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:03:
Denk dat niemand met een Mii rijd omdat ze vet tergende stemmen hebben :P Ik weet dat nintendo 4 mannen en 4 vrouwen heeft gebruikt voor de stemmen maar de stem die ik bij me Mii heb is een tergende mix tussen mario en wario 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:56:
Afgelopen weekend kreeg ik berichtje binnen op m'n Wii Message board dat Psychoclown mij had toegevoegd in MK. Vervolgens ging ik naar het MK-Channel en kreeg ik automatisch de vraag of ik hem ook wilde toevoegen (gedaan, uiteraard).

Maar dit is de enige MK-Wii friendrequest die ik gekregen heb. Betekent dit dat verder niemand mij toegevoegd heeft? Krijg je altijd automatisch melding als iemand jouw MK friendcode heeft toegevoegd of alleen bij mensen die al contacts van je zijn in je Mii Addressbook ?
Uhm...als het goed kan je mensen die in je adressenboek staan uitnodigen in het MK Channel hun krijgen daar dan ook bericht van. Zo zou t gwoon altijd moeten zijn maar helaas kan t alleen maar als degene in je adressenboek staan anders moet je elkaar's friend code toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motoren: kun je een korte weelie doen voor een korte boost
karts : in de bochten driften voor een korte boost.

Met beide kun je ook stunten voor ook een jawel een korte boost.

Eigenlijk maakt het dus niet veel uit welke je gebruikt voor de snelheid.ze zijn allemaal zo
afgesteld dat ze even snel zijn maar dan op een andere manier.
Zelf vind ik driften in de bochten fijner.En het is mario KART en heb dus op een motor niks te zoeken.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:10:

Eigenlijk maakt het dus niet veel uit welke je gebruikt voor de snelheid.ze zijn allemaal zo
Zelf vind ik driften in de bochten fijner.En het is mario KART en heb dus op een motor niks te zoeken.
Met motoren kan je ook driften in de bocht voor een korte boost. Met de karts is het mogelijk om een grotere boost te krijgen. En met de karts kun je de motoren makkelijker uit de weg rammen :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:10:

Ik vind dat Motors veel beter reageren op het sturen met wheel :P en daar kun je imho meerdere manoeuvres mee uithalen (het ontwijken van personen schilden etc....)

Heb trouwens gistere geregeld mensen met hun eigen Mii poppetje zien rijden, best geinig!

Trouwens ik las iets over Birdo:
"Het gaat erom dat je 250 keer wint als ik me niet vergis. "

Maar ik heb toch nog echt geen 250 keer gewonnen maar heb wel al birdo, en timetrails doe ik (nog) niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mezelf inmiddels ook toegevoegd aan de tabel in de TS.

Weet iemand hier hoe het trouwens werkt met die star-ranking per cup?
Ik heb daar nog niet echt een patroon in kunnen vinden namelijk. Ik heb al een paar cups op 2 sterren, maar vraag me niet hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat stuur gebruik ik al helemaal niet want driften lukt me voor geen meter met dat ding.
Decube controller vind ik nog het fijnst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:03:
daar mee kan je vrienden mee toevoegen die ook MK hebben!
en dan kan je tegen hun spelen, nadeel is dat ze die van jou ook moeten hebben :/
zo moeilijk was die toch niet :+
Dan kan je 1:1 tegen vrienden, of 1:12 tegen vreemden?
schiet niet echt op dus?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helleuw, waarom is dat kloteding nergens te krijgen? :D

Wie weet een winkel waar je hem wel kunt bestellen en waar die op voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:44:
[...]

Dan kan je 1:1 tegen vrienden, of 1:12 tegen vreemden?
schiet niet echt op dus?
Je kan ook een Room openen voor vrienden zodat je eventueel nog met 12 vrienden kan racen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
remmelt schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 10:25:
OK, zoals eerder al gezegd: heel leuk spel. Toch heb ik een klacht en dat is de battle mode. Waarom, waarom moest die verneukt worden?

Het concept voor de battle mode: 2 karts, drie ballonnen, schilden gooien tot er iemand drie keer geraakt is. Wat de fuck is op met die teams? Hier is toch echt geen reet aan? Sorry hoor, ik vind de rest heel leuk, maar ik heb vroeger zo'n plezier gehad met battle mode en dat is nu zo stom geworden dat ik het echt een beetje jammer vind. Heel erg matig.
He-le-maaaaaal mee eens.
WTF is dit?

Wat wij altijd deden met de N64 en GCN is met zn 3e battle spelen en de winnaar mocht dan blijven zitten. Dat kan nu niet eens meer.
En wat is er nu zo moeilijk om een optie er in te stoppen dat je _geen_ tegenspelers hebt.
De optie om _wel_ tegenspelers toe te voegen lijkt me een stuk lastiger.
De waarde van de ballonnen is helemaal weg.
Zijn je ballonnen nu op? Begin je gewoon op nieuw..... 8)7

Ook vind ik het erg sneu dat je niet meer 1vs1 kan racen. Altijd zit er een heel team omheen. Erg jammer (dan bedoel ik dus 1vs1 of 1vs1vs1 enz thuis in je huiskamer).
Zeker omdat ze de Wii neerzetten als 'gezamenlijke spelmachine'.
Het hele idee om elkaar te verslaan is nu weg.
Ik hoop op een downloadbare patch maar dat zal er voor de wii wel niet in zitten...
Al met al; de multi valt me dus tegen.

/edit
Ow, btw, ik race natuurlijk met de GCN controller... Powersliden ftw (dat ook weer anders werkt wat ik enorm jammer vind. Een winnende setup moet je niet veranderen)
Ipv de slechte veranderingen die ik heb gezien had ik liever de invloeden van MarioKart 2 Arcade gezien.
Die heb ik in Hong Kong redelijk wat gespeeld en ik kan je vertellen dat Namco blijkbaar beter weet wat ze met mariokart moeten doen (muntjes op de weg, raceparcour beter aangekleed, super veel items, sneller enz)

[ Voor 14% gewijzigd door ixl85 op 14-04-2008 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:29:
[...]

Ik vind dat Motors veel beter reageren op het sturen met wheel :P en daar kun je imho meerdere manoeuvres mee uithalen (het ontwijken van personen schilden etc....)

Heb trouwens gistere geregeld mensen met hun eigen Mii poppetje zien rijden, best geinig!

Trouwens ik las iets over Birdo:
"Het gaat erom dat je 250 keer wint als ik me niet vergis. "

Maar ik heb toch nog echt geen 250 keer gewonnen maar heb wel al birdo, en timetrails doe ik (nog) niet.
Het zit iets subtieler... Je moet niet 250 keer winnen, maar je moet VAN 250 mensen winnen. Als je dus eerste wordt in een game met 12 racers heb je dus al van 11 man gewonnen.

Over het Kart/Motor verhaal... Ik denk dat het redelijk duidelijk is.

+ en - punten motor ten opzichte van een kart:

+ motor kan wheelies maken en zo korte boosts krijgen
+ wheelies zorgen ervoor dat je in een rechte baan van a tot b rijdt (handig met het stuurtje)
+ motor heeft standaard een iets betere handling
+ motor is smaller
+ door goed gebruik te maken van wheelies kan je sneller zijn dan een vergelijkbare kart in dezelfde klasse (als de karter een driftkoning is dan zou dit nog wel eens anders kunnen zijn)
- speed ligt lager dan bij een vergelijkbare kart in dezelfde klasse
- motor is lichter -> dus je verliest het tijdens een beuk wedstrijd met een kart
- powerslide boost gaat maar tot het eerste "level" (blauwe vonken)
- tijdens een wheelie ben je extra kwetsbaar voor beukwerk

Anyways... ik zit lekker op de motor (zo zwaar mogelijk dan wel) >:)

edit: nog een pluspuntje voor de motor... Een Mii op een Wario bike ziet er gewoon stoer uit. _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door PizZa_CalZone op 14-04-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Zo, bijna alle personages unlocked. Moet er nog een paar, vooral Dry Bowser wordt een aardige klus. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:44:
Helleuw, waarom is dat kloteding nergens te krijgen? :D

Wie weet een winkel waar je hem wel kunt bestellen en waar die op voorraad is?
Ik heb mijn apparaat nog niet zo lang... 2 maandjes geleden gekocht via marktplaats (3 dagen oud.)
Toen was het ook al zo dat de Wii nergens leverbaar was (verwachtte leverdatum was 3 weken verder.)
Dit geldt voor zover ik weet nog steeds en tevens voor de nunchuck controller.

Mijn buurman heeft hem echter een week geleden bij de mediamarkt besteld. Hier hadden ze hem een week later voor hem liggen (een kleine aanbetaling van 10% is wel vereist.)

Tevens komt het ook voor dat de mediamarkt een import batch inkoopt. Dan heb je bijv. een wii uit portugal, garantieafhandeling kan dan gewoon nog in NL en er zit een gekopieerde nederlandse handleiding in, het apparaat is dan gewoon engels ingesteld. Deze zijn dan vaak in de winkel verkrijgbaar ipv bij een bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nou zo slecht of zijn die timetrails zo moeilijk?
Ik er nog maar 1 kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Heb het nog niet geprobeerd, nu ik weet dat je er characters mee kan unlocken ga ik het vanavond maar eens uittesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:07:
Ben ik nou zo slecht of zijn die timetrails zo moeilijk?
Ik er nog maar 1 kunnen winnen.
Ik vind ze best te doen. Heb al 15 Expert Ghost Data unlocked, wat dat ook moge zijn. En heb 4 Ghost Races van andere spelers gewonnen (en 0 verloren ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
ixl85 schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:55:
[...]

Ook vind ik het erg sneu dat je niet meer 1vs1 kan racen. Altijd zit er een heel team omheen. Erg jammer (dan bedoel ik dus 1vs1 of 1vs1vs1 enz thuis in je huiskamer).
Zeker omdat ze de Wii neerzetten als 'gezamenlijke spelmachine'.
Het hele idee om elkaar te verslaan is nu weg.
Ik hoop op een downloadbare patch maar dat zal er voor de wii wel niet in zitten...
Al met al; de multi valt me dus tegen.
1 vs 1 racen kan gewoon in offline multiplayer mode volgens mij.

Ik heb het niet getest maar je kan de ai op: easy, medium, hard en off zetten. Ik ga er dus van uit dat off gewoon 1 vs 1 racen is.

In dat optie menu kun je ook aanzetten dat je een complete cup wil spelen zonder dat je telkens de losse tracks moet selecteren.

Helaas zijn de battle mode opties minder uitgebreid, daar blijf je vast zitten aan de teams.

als ik straks thuis ben zal ik even opzoeken waar dat menu zit, maar het staat iig ergens in de rechterbovenhoek nadat je het speltype geselecteerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:55:
[...]

/edit
Ow, btw, ik race natuurlijk met de GCN controller... Powersliden ftw (dat ook weer anders werkt wat ik enorm jammer vind. Een winnende setup moet je niet veranderen)
Ik vind het nogal afgezaagd om met een GCN controller te gaan spelen.
Dan haal je gewoon de kracht en leukigheid van het spel weg....

Het is net de besturing (imho) die het zo leuk maakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Mhh ok, als je er iets mee van weet; laat het ons/mij weten :D
Want dat moet er toch op zn minst wel inzitten......
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:21:
[...]

Nouja, als een spel niet goed speelbaar is, dan ga ik liever voor de "afgezaagde" besturing dan eentje die niet lekker werkt.

Het stuur is trager en minder precies.
Powersliden gaat lang niet zo goed.
De knoppen zitten niet lekker waardoor je sneller in de problemen komt.
(schouderknoppen op de GCN controller zijn wel de fijnste ooit! :D)

[ Voor 74% gewijzigd door ixl85 op 14-04-2008 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Het blijft natuurlijk een persoonlijke voorkeur wat het lekkerst stuurt...

Blijkbaar waren de meningen bij Nintendo zelf ook verdeeld, want anders hadden we nooit zoveel verschillende controllers kunnen gebruiken ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Whow, even tussendoor!!!!!!!!!!

Ik weet niet of mensen het hier al wisten, ik in elk geval niet.
Het valt ook totaal niet op maar goed;

Als je de 2 player mode hebt gekozen, en je ding dat je wilt doen, battle/race.
Dan kan je rechts boven in de hoek naar options, hier kan je voor alletwee de modes de CPU uitzetten, eveneens als de wapens enz!

Dit is dus redelijk belangrijk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:10:
[...]

Ik vind ze best te doen. Heb al 15 Expert Ghost Data unlocked, wat dat ook moge zijn. En heb 4 Ghost Races van andere spelers gewonnen (en 0 verloren ;)).
De naam "Expert Ghost Data" zegt het al, die zijn door de beste racers van het dev. team gemaakt ;) En zijn dus ook moeilijk te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Slamdance schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:15:
[...]
In dat optie menu kun je ook aanzetten dat je een complete cup wil spelen zonder dat je telkens de losse tracks moet selecteren.
Kan je met deze optie ook de cup's "winnen" en zo dus dingen unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:55

4play

-Nintendo- fan

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:21:
[...]

Ik heb gister het stuurtje boos door de kamer gegooit uit frustratie dat mijn poppetje weer de verkeerde kant op powerslide (links af sliden terwijl ik rechtsaf stuurde) heel frustrerend allemaal. Sindsdien speelde ik met de WaveBird van mijn GC maar vandaag heb ik met wiimote en nunchuck gedaan en dat beviel me zo goed dat ik dat blijf doen... Lekker slingeren kunsten in de lucht en toch een analoog stuurpookje.... Wiimote en nunchuck gata het worden voor mij...

Voor de rest geniaal spel, alhoewel ik die motoren heel vervelend vind.

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
PizZa_CalZone schreef op maandag 14 april 2008 @ 17:01:
[...]

Kan je met deze optie ook de cup's "winnen" en zo dus dingen unlocken?
helaas kan ik je daar geen antwoord op geven.

Ik heb het zelf alleen met 50cc gespeeld met alles op easy, omdat de personen waarmee ik aan het spelen was nog niet zo behendig waren. en de 50 cc cups had ik al helemaal unlocked.

Denk echter niet dat het gaat werken, juist omdat je alle regels (class, cpu, vehicles, course, items, races) zelf in kan stellen. beetje raar als je het dan dingen met makkelijkere settings kan unlocken.

De regels en hoe je ze in kunt stellen staat overigens allemaal op pagina's 22 en 23 van de handleiding.

[ Voor 15% gewijzigd door Slamdance op 14-04-2008 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4play schreef op maandag 14 april 2008 @ 17:16:
[...]

Ik heb gister het stuurtje boos door de kamer gegooit uit frustratie dat mijn poppetje weer de verkeerde kant op powerslide
Vind je het gek, je gebruikt het polsbandje niet :P

Ik ben zelf een voorstander van al dat gewiebel en gezwaai maar dat komt vooral ook omdat ik veel games heb gespeeld die daar gebruik van maken. Het is even wennen maar een stuk leuker dan een normale controller. Aan de andere kant blijf ik Smash Bros. Brawl stug met de GameCube controller spelen en kan ik niet aan de andere opties wennen dus ik snap best met mensen Mario Kart liever met de GameCube of Classic controller spelen.

Het maakt op zich niet zoveel uit maar ik heb wel een gouden stuurtje naast mijn naam staan tijdens de online races en dat hebben mensen met een Cube of Classic niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Slamdance schreef op maandag 14 april 2008 @ 17:19:
[...]

De regels en hoe je ze in kunt stellen staat overigens allemaal op pagina's 22 en 23 van de handleiding.
oooooooooooooOOOO, kinkie... :9~ >:)

Die ga ik dan maar even lezen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Net even twee 150 cc GP's uitgespeeld met 2 sterren beide :*)

Verder is mijn favoriete racer Bowser Jr. met de Mach Bike of de Wild Wing kart, daarmee win ik bijna alles. :) Ook nog even Toadette unlocked, nu ben ik voor Dry Bowser bezig, maar dat gaat nog wel even duren. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die willen weten hoe je bij de start een 'boose' krijgt

spoiler:
enkele miliseconde voor het derde stoplicht gaat branden op gas drukken, en ingedrukt houden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ hierboven:
spoiler:
dat kan eerder hoor, op de helft van het tweede lampje ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Voor Birdo en Toadette,
Moet je enkel op die banen gespeeld hebben of ook daadwerkelijk de boel verbeterd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 19:49
Rakkerzero schreef op maandag 14 april 2008 @ 17:42:
Voor Birdo en Toadette,
Moet je enkel op die banen gespeeld hebben of ook daadwerkelijk de boel verbeterd hebben?
Enkel op de banen spelen, de tijden verbeteren hoeft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enkal gespeeld is genoeg ;)

Edit: ik moet vaker refreshen...

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Dan is dat een eitje dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan echter meer unlocken als je de Staff Ghosts unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand als je bv eerste ligt in een race hoe je dan een groene shell naar achteren kan vuren ipv alleen naar voren, mij lukt het niet met het stuur of is het niet mogelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-09 22:47
door mij toegevoegd zijn:
Alexander, bart1981, benvds, bitfighter, bong4002, chester, chocovla, chrism, cornmeister, daniel, debart, decheveir, deddiekoel, desperadoz, domien. mocht iemand mij hebben toegevoegd graag even melden, anders kom je elkaar nooit tegen. de kans is wel heel klein dat je elkaar toevallig toevoegd. mijn tag: AVATAR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:30:
Weet iemand als je bv eerste ligt in een race hoe je dan een groene shell naar achteren kan vuren ipv alleen naar voren, mij lukt het niet met het stuur of is het niet mogelijk ?
Jaa, dit kan;

Dan moet je het pijltje naar beneden indrukken. (De pijltjes helemaal links op de controller in je stuur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:07:
Je kan echter meer unlocken als je de Staff Ghosts unlocked.
Hoe unlock je die dingen dan? gaat zeker op je ghosttijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: de punten van het online racen, is dat alleen maar om gelijkwaardige tegenstanders te krijgen of is dat ook voor het unlocken van het een en ander. Heb daar niets over gezien (of overheen gelezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Online is wel hectisch maar echt heel addictive :D

Soms achter elkaar 7e, 10e, en dan ineens een winning streak zodat ik gemiddeld lekker rond de 5000 blijf schommelen :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:38:
[...]

Hoe unlock je die dingen dan? gaat zeker op je ghosttijden?
Je moet 4 á 5 seconden sneller zijn dan de eenvoudige gohsts van het Nintendo-team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

akatar schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:33:
door mij toegevoegd zijn:
Alexander, bart1981, benvds, bitfighter, bong4002, chester, chocovla, chrism, cornmeister, daniel, debart, decheveir, deddiekoel, desperadoz, domien. mocht iemand mij hebben toegevoegd graag even melden, anders kom je elkaar nooit tegen. de kans is wel heel klein dat je elkaar toevallig toevoegd. mijn tag: AVATAR
Sinds ik je geen PM kan sturen zeg ik hier wel even. Ik add jou ook wel even vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je je friendcode wil doorgeven kun je in de TS lezen hoe.