[Wii] Mario Kart: Wii

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 71.874 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn Mario Kart ook in huis inmiddels, leuk spelletje *O*
Heb 'm voor onder de €40,- kunnen krijgen.

Ik moet snel wat vrienden over de vloer krijgen voor een beetje ouderwetse multiplayer fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:41

Rudedadude

Maybe we were born to run

Phusebox schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 23:34:
damn wat een *peep*spel; vooral online is het echt 1000x niks.

Waren er maar custom matches zonder items dan was het nog te doen. En dan die achterlijke bikes. Bah bah bah, echt als dit spel in reviews meer dan een 7 krijgt slaat het nergens op.

Ok voor een publiek van 5-10 jaar is het perfect, A knop ingedrukt blijven houden voor 3 minuten, beetje sturen en veel geluk hebben... kun je net zo goed Lotto gaan spelen
Verbazingwekkend dat ik dan online dat alsnog spelers tegenkom die stug elke online match met 10-11 spelers winnen. Dan zal er toch iets meer zijn dan alleen geluk.

Het is gewoon een beetje een links spel: alles wordt genivelleerd :P

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al online kunnen spelen?
Alle online functies werken hier behalve online racen:

You can participate in mario kart wii online competition.

Please connect youWii to the internet, make sure wiiconnect24 is activated and wait for a competition to start.

continental records
wii 24 staat aan (van bij 't begin al)

Kan iemand me aub helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 13:14

Waren er maar custom matches zonder items dan was het nog te doen. En dan die achterlijke bikes. Bah bah bah, echt als dit spel in reviews meer dan een 7 krijgt slaat het nergens op.

Ok voor een publiek van 5-10 jaar is het perfect, A knop ingedrukt blijven houden voor 3 minuten, beetje sturen en veel geluk hebben... kun je net zo goed Lotto gaan spelen
en waarom zit ik 8 van de 10 keer in de top 3? en rijd ik 80% van de tijd als nr1? kan toch niet alleen luck zijn...

en een score boven de 7000 houden moet je echt en goed geconcentreerd rijden.,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 17:29

greatgonzo

schit-te-rend!

tis gewoon een leuke party game, nix meer en nix minder... als je simulatie verwacht, pak je maar een willekeurige racer op de 360 of PS3

Je verwacht toch ook niet bij NFS een realistisch schademodel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 00:24:
Iemand al online kunnen spelen?
Alle online functies werken hier behalve online racen:

You can participate in mario kart wii online competition.

Please connect youWii to the internet, make sure wiiconnect24 is activated and wait for a competition to start.

continental records
wii 24 staat aan (van bij 't begin al)

Kan iemand me aub helpen?
Dat "competition" is een andere online functionaliteit die later van start gaat.
Je zit waarschijnlijk in het channel.

Je moet gewoon naar Nintendo WFC gaan, het knopje onder singleplayer in het hoofdmenu.

En games voor een breed publiek mogen niet hoog scoren? Daarnaast is Mario Kart altijd al een game geweest waarbij geluk belangrijker is dan je rijstijl. Ga nu niet roepen dat dat in SMK o.i.d. niet zo was want ook daar had je al rode schilden en andere rotzooi om te gooien. Het enige dat je kan doen is de afkortingen gebruiken of goed de drift en miniturbo gebruiken. Iedereen raakt gefrustreerd wanneer er een blauw schild vlak voor de finish op je knalt, maargoed dat is nu eenmaal Mario Kart.

Daarnaast snap ik niet dat je uberhaupt nog van dit soort games koopt, je zeurt soms nog meer dan ik en dat is al zeg ik het zelf een hele prestatie. :P

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2008 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de uitleg... zat dus idd verkeerd.
Online werkt nu wél _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 15:31
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 01:01:
[...]
Ga nu niet roepen dat dat in SMK o.i.d. niet zo was want ook daar had je al rode schilden en andere rotzooi om te gooien. Het enige dat je kan doen is de afkortingen gebruiken of goed de drift en miniturbo gebruiken. Iedereen raakt gefrustreerd wanneer er een blauw schild vlak voor de finish op je knalt, maargoed dat is nu eenmaal Mario Kart.

Daarnaast snap ik niet dat je uberhaupt nog van dit soort games koopt, je zeurt soms nog meer dan ik en dat is al zeg ik het zelf een hele prestatie. :P
Er is natuurlijk wel een klein verschil in items tussen SMK en MKW, in SMK kreeg je als nummer 1 naast schilden/bananen ook nog "nuttige" powerups (turbo/veertje om een shortcut te nemen) en was er maar 1 powerup (bliksem) waarmee je vanaf een lage plaats de nummer 1/iedereen stil kon zetten. Nu zijn dat er minimaal 3 (blauwe schild/biksem en POW blok).

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 13:00
Mijn friend code :

2750-1247-3905

Ik zal zoveel mogelijk adden...

EDIT: hmm, max 30 friends...in Brawl mag je 64 adden..

Eerste impressie: Ik hou niet zo van het drift/boost systeem, en dat geldt eigenlijk voor elke Mario Kart sinds SMK. Item randomness is te veel, SMK had wat dat betreft betere balans. Rubber-band AI is weer irritant, zoals gewoonlijk. Maar...de online mode is enorm uitgebreid, en erg leuk. Mario Kart biedt wat Brawl niet kon.

[ Voor 7% gewijzigd door Kajun op 12-04-2008 10:01 ]

MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 18:17
Heb de eerste 30 mensen van de TS ingevoerd. Gelukkig heb ik in het normale leven geen beperking op 't aantal vrienden ;)
Maar even een vraag aan de rest van de mensen die in het lijstje staan om ook even mijn FC in te vullen. Van de 30 is nu namelijk nog maar één vriend actief!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:20
Heb hem gisteren maar bij Consoleshop besteld. Mooi dat je tegenwoordig tot 21:00 kan bestellen en hem in principe de volgende dag nog in huis hebt.

Normaal komen pakketjes hier ook op zaterdag, dus waarschijnlijk kunnen we vanmiddag gewoon spelen. Eens kijken of mijn kleine meid dit ook leuk vindt :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb MKWII binnen en mijn FC is 4940-5577-8625 . Als je mij toevoegd stuur dan een pm zodat ik jou ook kan adden. Vanavond add ik iedereen in de database waar ik mijn code ook zal neerzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

PleXtor schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 08:02:
Heb de eerste 30 mensen van de TS ingevoerd. Gelukkig heb ik in het normale leven geen beperking op 't aantal vrienden ;)
Maar even een vraag aan de rest van de mensen die in het lijstje staan om ook even mijn FC in te vullen. Van de 30 is nu namelijk nog maar één vriend actief!!!
Ja dat is dus de vraag wie heb je allemaal geadd? :P want de lijst zal nu wel weer 10+ gegroeid zijn en mss heb je me net of net niet geadd.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Mijn doel is nu om eerst op 0 punten te komen door alles laatste te worden en dan vervolgens races te gaan winnen. Dan gaan er lekker veel punten af bij de anderen gnagna.

Ach ja ik zal wel gewoon zuigen dan als geluk er niks mee te maken heeft dat je keer op keer alle mogelijke pech kan hebben. Altijd bliksem in jumps over ravijnen, of de kogel op een smal bruggetje die je eraf beukt, of 5 blauwe schilden in 1 race.

En dan rijdt ik laatste en wat krijg ik; bananen, groene schilden en nepblokken. :S
Ik lag gewoon gisteren opzettelijk een rondje achter en krijg gewoon 6x achter elkaar alleen bananen...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Phusebox schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 09:48:Ach ja ik zal wel gewoon zuigen dan als geluk er niks mee te maken heeft dat je keer op keer alle mogelijke pech kan hebben. Altijd bliksem in jumps over ravijnen, of de kogel op een smal bruggetje die je eraf beukt, of 5 blauwe schilden in 1 race.

En dan rijdt ik laatste en wat krijg ik; bananen, groene schilden en nepblokken. :S
Ik lag gewoon gisteren opzettelijk een rondje achter en krijg gewoon 6x achter elkaar alleen bananen...
Ik denk dat Nintendo speciale Phusebox-detectiontm heeft ingebouwd, omdat ze bang waren dat je anders een dag niets had om over te zeuren :+

Ik vind het een geweldig spel. Gisteravond met vrienden gespeeld en ik kan eigenlijk alleen maar zeggen dat het de leukste Mario Kart tot nu toe is. Het rijd heerlijk met het stuurtje, vooral het driften is een hele goede verbetering. Verder is online eindelijk goed: geen lag en gewoon invites sturen naar de mensen waarvan je de Wii code hebt :)

Ik snap alleen niet waarom ze alleen teams hebben gemaakt bij de Battle Mode, voor online kan ik me dat nog voorstellen, maar waarom kun je met lokale multiplayer niet de normale modus spelen zonder teams. Dat is echt zonde, want de levels zijn prima...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
OK, zoals eerder al gezegd: heel leuk spel. Toch heb ik een klacht en dat is de battle mode. Waarom, waarom moest die verneukt worden?

Het concept voor de battle mode: 2 karts, drie ballonen, schilden gooien tot er iemand drie keer geraakt is. Wat de fuck is op met die teams? Hier is toch echt geen reet aan? Sorry hoor, ik vind de rest heel leuk, maar ik heb vroeger zo'n plezier gehad met battle mode en dat is nu zo stom geworden dat ik het echt een beetje jammer vind. Heel erg matig.

[ Voor 0% gewijzigd door remmelt op 12-04-2008 10:25 . Reden: He, precies dus wat mijn voorganger in de laatste alinea schreef :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
om over de motoren nog maar te zwijgen :X Eerst maakt Bizarre de fout met PGR4 om er motoren in te stoppen en NIntendo doet het nog es dunnetjes over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
remmelt schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 10:25:
OK, zoals eerder al gezegd: heel leuk spel. Toch heb ik een klacht en dat is de battle mode. Waarom, waarom moest die verneukt worden?

Het concept voor de battle mode: 2 karts, drie ballonen, schilden gooien tot er iemand drie keer geraakt is. Wat de fuck is op met die teams? Hier is toch echt geen reet aan? Sorry hoor, ik vind de rest heel leuk, maar ik heb vroeger zo'n plezier gehad met battle mode en dat is nu zo stom geworden dat ik het echt een beetje jammer vind. Heel erg matig.
Hmm zoals jij het beschrijft klinkt het idd een stuk leuker. (Had er nog geen ervaring mee...)
Ik vond er ook weinig aan online, ik had de highscore met 8 punten, maar mijn team verloor... gaat mijn ranking mooi de -10 in terwijl de beste gast van het andere team (met 7 punten...) +155 krijgt. Vreemde manier van een ranking bijhouden. 8)7

Daarnaast zitten er in de time trial (ghost data) online ranking ook bugs. Als je het world record bekijkt op Luigi Circuit (1 minuut... 8)7 ) zie je dat die gast 2 rondjes in een bagger traag tempo rijdt en daarna blijft stilstaan op de finish... ik heb nog 3 minuten gewacht maar er gebeurde niks... dus is zijn tijd van 1 minuut opgeslagen als record? Dat lijkt me een misselijk makende bug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
remmelt schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 10:25:

Ik snap hier ook niets van. De reden waarom ik Mario Kart zo geweldig vind is juist de Battle Mode, het racen zelf hoeft voor mij niet zo. En dan nu alleen nog maar rood tegen blauw, wtf? Waarom niet een 4 player FFA, 8 player FFA of 12 player FFA zoals vroeger?
Dit zuigt best hard, snap niet welke idioot de beslissing heeft gemaakt om teams te verplichten. Maakt nu niet uit hoe goed je bent, je zal nooit zelf iets winnen.

Verder vind ik het driften erg jammer, had het niet moeten halen na de dramas in eerdere mario karts waarin je zelfs op rechte stukken 1.5x zo snel was door heen en weer te driften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Dantar schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 11:12:
[...]
Dit zuigt best hard, snap niet welke idioot de beslissing heeft gemaakt om teams te verplichten. Maakt nu niet uit hoe goed je bent, je zal nooit zelf iets winnen.
Nouja, je hebt gewoon bij elke battle een kans van 50% dat je in het "betere" team zit, waar je zelf invloed op hebt natuurlijk. Maar als je de pech hebt dat de teams simpelweg oneerlijk verdeeld zijn - door een groot verschil is skills of simpelweg oneven aantal spelers - dan ben je vooraf kansloos. Erg jammer idd.

Ik heb de 50cc, 100cc en nu 4/8 150cc gp's gewonnen... maar...
spoiler:
wat unlock je eigenlijk als je alle gp's gewonnen hebt? Op je driver license zie je namelijk 4 regels staan, waarvan de bovenste 3 de 50, 100 en 150cc cups zijn... en de 4e regel wordt iets speciaals neem ik aan? :9

[ Voor 19% gewijzigd door Victorio op 12-04-2008 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMuchacho
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:19
Zo, ook maar ff mijn friendcode aan de wii-ccdb toegevoegd :+

Journey to the city unscathed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Victorio schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 12:02:
[...]
Ik heb de 50cc, 100cc en nu 4/8 150cc gp's gewonnen... maar...
spoiler:
wat unlock je eigenlijk als je alle gp's gewonnen hebt? Op je driver license zie je namelijk 4 regels staan, waarvan de bovenste 3 de 50, 100 en 150cc cups zijn... en de 4e regel wordt iets speciaals neem ik aan? :9
spoiler:
Mirror mode: Win all cups at 150cc class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind de race rating ook btje raar :|
Heb nu 7209 punten maar ik kom alleen maar bij mensen met 5000 of minder en elke keer als ik eerste wordt krijg ik 45 punten erbij en net werd ik 11ste en toen kreeg ik -250 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
M a r c o schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 12:10:
[...]
spoiler:
Mirror mode: Win all cups at 150cc class.
Idd ik lees het net...
Spoilers:
http://www.gamefaqs.com/console/wii/code/942008.html

spoiler:
When you fall into something, such as water or falling from rainbow road, when you land, if you hit 2 at the moment you hit the ground, you get a temporary boost.

When the countdown starts wait till the 2 starts to disappear and then press and hold the 2 button. So the 2 must still be visible but disappearing. This will give you a boost at the start of the race.

[ Voor 41% gewijzigd door Victorio op 12-04-2008 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08 13:07
Mijn friendcode is: 3737-96810378

Add me!!

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Henkus schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:05:
Wel moet je natuurlijk elke keer die condoom van je wii-mote afhalen.
Weet je dat ik die nooit gehad heb bij mijn Wiimotes? :)
Maar goed, ik had volgens mij mijn Wii ook al voordat die 'condoom' erbij kwam... :)

Ik heb gisteren en vandaag even gespeelt en ik moet zeggen, ik vind de singleplayer een beetje tegenvallen, ik weet niet wat het is, maar ik heb een gevoel dat dit meer een multiplayer game is dan een singleplayer game...

En zo ken ik Mario Kart eigenlijk ook wel... :) Lekker met vrienden tegen elkaar racen en elkaar het leven zuur maken op de baan!

Ik heb overigens mijn FC toegevoegd... Dus als je me toevoegt, let me know! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Smarron

The bend

Lekker dan. Dacht ik slim te zijn om woensdag een bestelling te doen bij Next Level (want daar lag hij al in de winkel), heb ik het spel vandaag nog steeds niet binnen! Dat terwijl hij nu echt overal te koop is. :( Lekker weekend dan.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:19

13art

Moderator Mobile
Even een poll gemaakt om te kijken of het merendeel van de mensen het handig vinden om in de Wii Console Database tabel in de TS ook een colom er bij te doen voor de Wii-codes zodat je mede MarioKart gebruikers een bericht kan sturen via het 'prikbord'

Poll: Wii-code koppelen aan de MK-code in de TS
Ja lijkt me handig.
Nee dat hoeft voor mij niet.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=282674&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Even over die win/loss stats. Ze worden gerekend op een andere manier. In een race met 12 man, wordt je dan eerste heb je 11 wins, vandaar dat die nummers zo hoog uitvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
Als we toch een poll hebben, mag ik dan een poll voor het toevoegen van een veld, waar je een vinkje kan zetten, wie je ge-add hebt?

Er komen er steeds meer bij en ik weet niet wie ik geadd heb en wie mij geadd heeft :|

Dus helemaal leuk zou zijn als een ander ook kan zien bij wie hij geadd is, dan krijg je tenminste een beetje een normaal overzicht :P

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
joint_me schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 13:56:
Als we toch een poll hebben, mag ik dan een poll voor het toevoegen van een veld, waar je een vinkje kan zetten, wie je ge-add hebt?

Er komen er steeds meer bij en ik weet niet wie ik geadd heb en wie mij geadd heeft :|

Dus helemaal leuk zou zijn als een ander ook kan zien bij wie hij geadd is, dan krijg je tenminste een beetje een normaal overzicht :P
Zou handig zijn, vraag me alleen af of dit wel te realiseren is in een TS aangezien iedereen voor zich moet kunnen afvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Schalkie schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 13:50:
Even over die win/loss stats. Ze worden gerekend op een andere manier. In een race met 12 man, wordt je dan eerste heb je 11 wins, vandaar dat die nummers zo hoog uitvallen.
Cool ben benieuwd hoe mijn stats zijn. Zal eens kijken als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Zonde dat Nintendo gewoon zo'n brak friends systeem heeft.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
punisher007 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 14:17:
Ben ik het helemaal mee eens. Ze kunnen beter binnen MK een message systeem zetten ongeacht of iemand online of offline is. Zou niet zo moeilijk kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

DjWannaB2002 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 13:38:
Even een poll gemaakt om te kijken of het merendeel van de mensen het handig vinden om in de Wii Console Database tabel in de TS ook een colom er bij te doen voor de Wii-codes zodat je mede MarioKart gebruikers een bericht kan sturen via het 'prikbord'

Poll: Wii-code koppelen aan de MK-code in de TS
Ja lijkt me handig.
Nee dat hoeft voor mij niet.
[afbeelding]
Ok ik heb het scriptje aangepast.
Als je "&metcode=1" achter de url zet, zal de console code er ineens bijfloepen :D .
Kun je zelf zien wat je ermee doet :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 11-09 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb voor mezelf maar even een nieuwe random avatar gebouwd gebaseerd op Mario Kart 8)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
bah... ik denk geef het nog es een kans maar nee dit is echt 3x niks. Gelukkig werkt Double Dash ook nog op de wii...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDragicevic
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-03 10:37
Sugadaddy schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:02:
Ik heb Bart1981, Chester, Daniel, Domien, Geniux, Gitkua, Hitman, Joint_me, Koffieleutje, Monnick, Neggix, Plex, RemcoINC, remmelt, Tom_B, Victorio en Weilie toegevoegd. Starbomb bleek een verkeerde FC te hebben :S
ik (Daniel) heb jou ook toegevoegd, beetje lastig dat je max 30 man kunt toevoegen..

Weet iemand overigens hoe lang't duurt voordat zo'n friend-request doorwerkt, ik heb je namelijk gister toegevoegd.... en'k zie nog steeds enkel vraagtekens....

de rest die'k heb toegevoegd uit de lijst zijn Alexander t/m Michael Knight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
XiN-eViL schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 14:54:
[...]

Als je "&metcode=1" achter de url zet, zal de console code er ineens bijfloepen :D .
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Vanavond ga ik ook tot de 30 mensen toevoegen, zal opschrijven wie allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Weet niet of iemand anders het al heeft opgemerkt, maar ik vind het ook vaag dat je poppetje kiest en dan pas baan wordt gekozen ...... je kan je poppetje dus niet afstemmen op de baan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Phusebox schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 15:33:
bah... ik denk geef het nog es een kans maar nee dit is echt 3x niks. Gelukkig werkt Double Dash ook nog op de wii...
Eeuwige mopperkont :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 11:42
Waarom is het spel zo super goedkoop? Ik stond net in de winkel om het aan te schaffen, en ik stond verbaast te kijken naar het kassa-LCDtje met de prijs aangeduid. Soort van Jumbo effect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Omdat trouwe Mario Kart fans de game toch wel kopen :D En door het iets goedkoper te maken dan de "normale" prijs trekt het nog meer mensen. Het is gewoon heel slim om dat te doen. De goedkoopste prijs die ik tot nu toe heb gezien is 38,- en dat is ook maar een tijdelijke aanbieding.

Vroemmm....... vroemmmm......... 8)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
punisher007 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 14:17:
Want? In mijn ogen is het Friends systeem om vrienden die je kent toe te voegen om daarmee te racen. Als je tegen een willekeurig iemand wilt racen kun je gewoon inhaken op een " continental" of " world wide" race. Of zie ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
XiN-eViL schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 14:54:
[...]

Weet je wat ik handig zou vinden? Als je een datum mee zou kunnen geven aan je script, en dat er dan alleen mensen worden getoond die na die datum hebben ingeschreven. Ik weet niet of je een wijzigingsdatum per persoon per spel bijhoudt, dan is het natuurlijk helemaal makkelijk, anders is het er ook wel bij te hacken maar werkt het niet voor de mensen die er nu al in staan.

Probleem: ik kijk gisteren, voeg iedereen toe die dan in de lijst staat. Nu kijk ik vandaag weer, en moet ik helemaal uitzoeken wie ik al wel en wie ik nog niet heb.
Voordeel van deze oplossing: je hoeft alleen maar bij te houden op welk moment je voor het laatst het script hebt bekeken, en die datum mee te geven in de url.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 19:42
jongentje schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 17:31:
[...]

Want? In mijn ogen is het Friends systeem om vrienden die je kent toe te voegen om daarmee te racen. Als je tegen een willekeurig iemand wilt racen kun je gewoon inhaken op een " continental" of " world wide" race. Of zie ik dit verkeerd?
maar voor elke keer meot je weer opnieuw friend codes invoeren, en het zijn ook van die lastige cijfercodes. een zelfgekozen nick is veel simpeler te onthouden, als ik op school ben en mensen vraag om me friend code voor een bepaalde game zou ik het echt niet zo weten. heb je voor alle games gewoon 1 en dezelfde zelf verzonnen nickname gaat dat wel makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

remmelt schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 17:55:
[...]

Weet je wat ik handig zou vinden? Als je een datum mee zou kunnen geven aan je script, en dat er dan alleen mensen worden getoond die na die datum hebben ingeschreven. Ik weet niet of je een wijzigingsdatum per persoon per spel bijhoudt, dan is het natuurlijk helemaal makkelijk, anders is het er ook wel bij te hacken maar werkt het niet voor de mensen die er nu al in staan.

Probleem: ik kijk gisteren, voeg iedereen toe die dan in de lijst staat. Nu kijk ik vandaag weer, en moet ik helemaal uitzoeken wie ik al wel en wie ik nog niet heb.
Voordeel van deze oplossing: je hoeft alleen maar bij te houden op welk moment je voor het laatst het script hebt bekeken, en die datum mee te geven in de url.
Het wordt nu nog niet bijgehouden, en heb het momenteel vrij druk met m'n studie, maar zal kijken of ik het een keer kan toevoegen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:19
Houd het nuttig.

[ Voor 90% gewijzigd door TheZeroorez op 12-04-2008 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Zeker super spel man!!

Alleen paar vraagjes;

Hoe krijg je nou precies dat gouden stuurtje?? :)

En hoe trek je nou SNEL op, bij de start?? Dat lukt mij echt niet! ? :)

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Weet het niet zeker, maar dacht hier te hebben zien staan dat je op 2 moet drukken als de aftel 2 net verdwijnt..

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hier boven staat een gigantische pol die ik zojuist heb aangemaakt. Ook heb ik een pol voor de favoriete racer gemaakt, die is in de TS te vinden (dus allemaal even stemmen!). ;)

Verder zijn er nog wat items in de TS toegevoegd en wellicht ga ik binnenkort ook nog wat sleutelen aan de Consolecode Database (dank aan XiN-eViL _/-\o_)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Voted for Koopa Cape. Echt een coole baan. Ook niet al te moeilijk. Vooral als je eenmaal onderwater gaat. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Weet iemand wanneer je met andere (snellere) auto's kan/mag racen??

Heeft iemand nog meer tips misschien?? :D

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDragicevic
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-03 10:37
Na lang twijfelen tussen Coopa Cape en Coconut Mall,

Toch gekozen voor Coconut mall...
Niet zo'n moeilijke baan, speelt lekker weg...
En best grappig, dat je je Mii's ook overal tegenkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Nash schreef op zondag 06 april 2008 @ 14:47:
Eerste review cijfer van EDGE is een magere 6. Kijk sowieso niet uit naar deze game maar had wel verwacht dat hij iets hoger zou scoren. Heb helemaal niks gezien qua screens en movies maar meestal scoren de Mario games wel goed..
Edge geeft meestal wel goede reviews imo. Ben benieuwd of ik 'em leuk ga vinden.

/me heeft een USA Wii zodat hij zijn spellen sneller krijgt.... (mario kart nog niet uit in de usa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Mijn friendcode is 0559-6911-0110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
MaximusTG schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:20:
Weet het niet zeker, maar dacht hier te hebben zien staan dat je op 2 moet drukken als de aftel 2 net verdwijnt..
Nee nog voor de twee verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand alle grandprix al gehaald?
De 50 cc was echt een eitje.. ben nu bij de 100cc en het wordt echt moeilijk en frusterend :P
2 ronden op kop liggen en vervolgens in de laatste ronde constant neergehaald worden door schilden en weet ik wat niet..
De 150cc zal wel een nog groter drama worden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Laatst online: 09-06-2023
DjWannaB2002 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 22:39:
[...]

Nee nog voor de twee verdwijnt.
Zoiets hoort in een spoiler.....

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 22:47:
De 150cc zal wel een nog groter drama worden ^^
Expert ghost data verslaan is nog ingewikkelder :/

Ik ben er net een uur mee bezig geweest om de Expert ghost data op Luigi Circuit (de makkelijkste baan) te proberen te verslaan, maar kom net steeds 3 seconden tekort. Het is nog niet gelukt.
En als ik deze baan al lastig vindt, dan wil ik niet weten hoe Rainbow Road is met de expert data :+
MaximusTG schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:20:
spoiler:
Voor karts:
Na de 1e PIEP ...... 2e PIEP ....[ (2) indrukken].. 3e piep ... racen maar!

Voor bikes:
Na de 1e PIEP ...... 2e PIEP ....[ (2) indrukken].. 3e piep [Wheelie maken] ... racen maar!

^^ zo volgens mij :)

[ Voor 31% gewijzigd door Zeror op 12-04-2008 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Heb de expert ghost van N64 Mario Raceway gebeat met 3 sec. Nu is dit al een stapje in de richting ofc maar nog steeds niet super, de world champion heeft nog eens 21 sec sneller dan dat ik heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:20
Heb me gisteren kostelijk vermaakt met Mario Kart.. Had het alleen in een ver verleden op de SNES gespeeld, dus ben een behoorlijke NOOB.

Dat wordt voorlopig nog wel even oefenen. :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detee
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-03 21:39

detee

Try not, do or do not

Helaas had Dynabyte mijn pre-order nog niet binnen :'( (stond nummer 5, zij hadden er 4 binnen gekregen :( ). Moet nog ff wachten dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

ZandBak schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 22:50:
[...]

Zoiets hoort in een spoiler.....
Het staat in de handleiding :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Gisteravond ook een time trial van Luigi circuit gedaan. De expert had ik in een keer verslagen maar kom atm niet verder dan 1:22. Wel hard om te zien als je tegen de world champion gaat die zit in de eerste ronde al 5-6 sec voorop echt ziek :P Daarvoor moet ik nog wel even oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
detee schreef op zondag 13 april 2008 @ 10:38:
Helaas had Dynabyte mijn pre-order nog niet binnen :'( (stond nummer 5, zij hadden er 4 binnen gekregen :( ). Moet nog ff wachten dus..
Dynabite in Vlissingen had er ook te weinig gekregen. Gelukkig stond ik hoog genoeg op de lijst :)

Ik speel trouwens maar met mijn cube controller of met nunchuck, het stuurtje gaat op zich niet slecht, maar met een pookje is toch echt veel beter.

De banen zijn over het algemeen wel leuk, alleen bij de classic banen kiezen ze af en toe levels die niet per se slecht zijn, maar er zijn toch nog veel betere classic banen.

[ Voor 15% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 13-04-2008 12:03 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Waarom staat er bij sommige parcours GCN en niet NGC, want ik neem aan dat dit voor Nintendo GameCube staat? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op zondag 13 april 2008 @ 12:28:
Waarom staat er bij sommige parcours GCN en niet NGC, want ik neem aan dat dit voor Nintendo GameCube staat? :o
Hierom:
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/media/news/image/cube/arakawamemo2.jpg
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Ik heb ook 30 mensen geadd, maar voor alsnog alleen Marco en PleX die mij hebben geadd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ook ff een paar polletjes gemaakt :)

Poll: Met wat voor gewicht rijd je het liefst?
Licht gewicht
Middel gewicht
Zwaar gewicht
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=282905&layout=6&sort=prc

Poll: Waarmee rijd het je het liefst?
Kart
Bike
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=282906&layout=6&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Ik vind het leuk dat je de ghost data van de wereldkampioen kan zien. Ik weet nog dat ik op de SNES kartte en daar hele middagen bezig was met een tijd neer te zetten op het eerste circuit. Steeds aanscherpen, honderdsten eraf schaven, heel leuk. Tot op het moment dat ik een PU opensloeg en er iemand met de aap 8 seconden sneller was dan ik. Inclusief fotootje. Ik heb toen nog wel geprobeerd om met de aap te rijden, maar de lol was er wel af. Bij MKW kan je de truukjes en shortcuts allemaal zien, en dat maakt het wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
monnick schreef op zondag 13 april 2008 @ 12:28:
Omdat een ander bedrijf al de afkorting NGC gebruikte. Was toevallig laatst een topic over op neogaf :P

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik wilde net ook ff wat friends gaan adden, maar wireless signaal is te zwak helaas. ;(

Misschien maar even iets halen van de week zodat ik gewoon wired het net op kan met de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Zijn er mensen die nog niet aan de 30 friendcodes zitten. Ik heb vrijdag avond 30 friendcodes opgevoerd vanuit de topicstart. (bovenaan gestatart) maar heb het idee dat op een enkeling na, iedereen al 30 friends in zijn lijst heeft staan. (of niemand wil virendjes zijn ;) ) maar ik heb maar een iemand nu in mijn lijst staan.

Daarom even het verzoek even een DM te sturen naar mij met je friend code als je er nog geen 30 in je lijst hebt staan en mij wilt toevoegen. Ik zal je dan toevoegen. Hopelijk komen er dan wat meer in mijn lijst te staan. :) Het online spelen vind ik zelf namelijk het leukste gedeelte.

Mijn friendcode: 2191-7746-7987

[ Voor 6% gewijzigd door robbydw op 13-04-2008 13:39 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Zelfde verzoek als Robbydw. Ik moet nog beginnen met toevoegen, als mensen aan de 30 zitten en mij niet toevoegen doe ik dat voor niks. Friendcode staat in de db, maar even ten overvloede: 2105 8831 6350.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een paar uur online gespeelt, volgens mij zijn de meeste mensen vrij nieuw wat betreft mariokart want ik rij zo'n beetje de hele tijd vooraan en ik ben toch niet echt een hardcore gamer. Heb vroegah wel vaak de snes versie gespeeld en de DS versie heb ik grijs gespeeld op school maar veel uitdaging is er nog niet en degeene die sneller zijn zijn ook meteen veel sneller (allemaal op de motor btw, misschien dat dat uitmaakt? ik vind motors echt niet lekker rijden dus ik blijf bij de karts). De SP vind ik trouwens ook veel te makkelijk net als de banen maargoed. Online vind ik vooral de oudere banen leuk, dan heb je tenminste niet zo'n item galare zoals met de wii banen maar gaat het gewoon om sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
Ook bij mij hetzelfde verzoek als Robby en Willy...

Friendcode is 2750-1247-3905.

Monnick, is het misschien mogelijk een optie in de Wiicode database te creeeren waarbij de user kan aangeven of deze al de friendlijst vol heeft of geen invites meer wilt ontvangen? Dat is wellicht zo handig...

MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ging het erg goed met het stuurtje en vandaag kom ik geen bocht meer door :? Ik heb de classic controller gepakt en nu ging het weer als een trein.
Ik heb de ene keer meer last van al die schildjes dan de andere keer, het wisselt. Voor mij is het een ideale manier om eens lekker de kop leeg te krijgen, de game is gewoon fun! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Tja weet je wat het probleem is, de meesten beginnen bovenaan met adden tot aan de 30. Volkomen logisch maar degene die dan net buiten de boot vallen (zoals ik vaak omdat ik bij de p sta) en die eerder waren hebben dan mensen geadd die nog eerder waren en zo krijg je alleen maar laagjes over elkaar.
User 1: a t/m s - nick: bxxx
User 2: a t/m p - nick: oxxx
User 3: a t/m m - nick: fxxx
User 1 heeft User 2 en 3 niet User 2 heeft User 1 maar drie niet want die kwam later en User 3 heeft alleen User 1 want User 2 viel net buiten de 30.
Dit heeft vrij weinig zin zo te zien en ook een dm sturen is voor de vroege spelers een beetje laat.
Het beste zou zijn als je een auto-pm kreeg dat je geadd bent door iemand. Ik heb nu 2 spots open gelaten en 2 mensen hebben mij ook geadd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Hmmm was ff zoeken voor DM (Direct Messaging) / PM (Personal Messaging) te vinden .... blijkbaar moet dat in het profiel aangezet worden. Viel mij op dat er ook veel mensen zijn hier die dit niet enabled hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kajun schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 02:30:
Eerste impressie: Ik hou niet zo van het drift/boost systeem, en dat geldt eigenlijk voor elke Mario Kart sinds SMK. Item randomness is te veel, SMK had wat dat betreft betere balans. Rubber-band AI is weer irritant, zoals gewoonlijk. Maar...de online mode is enorm uitgebreid, en erg leuk. Mario Kart biedt wat Brawl niet kon.
Dan mag je mij uitleggen wat Brawl niet bied... Ik neem aan dat je doelt op Super Smash Brothers: Brawl, wat overigens niet eens te vergelijken is, want is een totaal andere game... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 11-09 17:29

greatgonzo

schit-te-rend!

ga je met een wheelie nu echt harder of niet? Voor mijn gevoel wel, maar toch rijden die karts mij er soms uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Trouwens wel onzin, die limiet van 30 friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Willybubba schreef op zondag 13 april 2008 @ 15:13:
Trouwens wel onzin, die limiet van 30 friends.
Ja dat is idd wel jammer, zou wel mooi zijn als daar een update voor zou kunnen komen dat je er bijv. max 64 kan doen zoals bij brawl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
GJ-tje schreef op zondag 13 april 2008 @ 15:05:
[...]
Dan mag je mij uitleggen wat Brawl niet bied... Ik neem aan dat je doelt op Super Smash Brothers: Brawl, wat overigens niet eens te vergelijken is, want is een totaal andere game... ;)
Natuurlijk zijn het twee totaal verschillende games, maar het gaat om het werk en de inzet voor het online multiplayer component. Het zijn de kleine dingen zoals netwerk code (zoeken van random matches is enorm lastig in Brawl en lag is daar ook erger), online statistieken (er is geen 'brawl channel'. Het bijhouden van ratings en win/losses is niet noodzakelijk voor online play maar biedt extra incentives om online te spelen), de mogelijkheden om alleen tegen mensen op hetzelfde continent (i.v.m. lag) te spelen. En dan heb je nog de competities die een mysterie zijn op dit moment, maar veelbelovend klinken. Mario Kart Wii straalt uit dat online play een hele belangrijke, zo niet de meest belangrijke component is. Bij Brawl voelt dat juist aan als een afterthought. Alsof de online component er 'even aan is vastgeplakt'.

Begrijp me niet verkeerd, Nintendo loopt nog steeds mijlen achter op online multiplayer gebied. Zie XBox Live. Maar Mario Kart Wii is zeker een stap vooruit ten opzichte van eerdere produkten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Wat mij trouwens nog opviel, als je wheelie doet en NIET stuurt ga je sneller, Als je WEL stuurt, ga je weer langzamer .... eigenlijk logisch ook, maar je moet het maar net weten.

Vergeet daarnaast ook niet dat er verschillende klasses zijn in motoren en "karts" en dat degene ook een powerup/boost kan hebben gehad.

Wat betreft online ben ik vooral blij dat het ver lagvrij is.

[ Voor 37% gewijzigd door punisher007 op 13-04-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

punisher007 schreef op zondag 13 april 2008 @ 15:35:
Wat betreft online ben ik vooral blij dat het ver lagvrij is.
Heeft ook min of meer te maken, denk ik, dat als je verbinding wat zwak is, dat je er gewoon niet op komt. Ik heb al meerdere malen gehad dat ik er gewoon niet op kwam, omdat mn wireless verbinding te zwak was.

Edit: Die 150cc is trouwens best wel pittig. 50cc en 100cc vallen wat dat betreft nog aardig mee, maar 150cc daar wordt wel flink op los gebeukt enzo. Gelukkig heb ik de voorkeur aan een zwaargewicht, dus ik kan lekker goed terugbeuken :P

[ Voor 24% gewijzigd door Zeror op 13-04-2008 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf ook een zwaargewicht racer.
In de Snes versie speelde ik altijd met Browser, vooral met dat muntjes systeem, lekker beuken!!
In deze Wii versie zie ik niet echt het voordeel van zwaargewicht zijn, wordt even hard aan de kant gebeukt. Beetje jammer :)
En Karts boven alles, van mij mochten die bikes wel weg uit het spel, geen toegevoegde waarde imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 17:05:
En Karts boven alles, van mij mochten die bikes wel weg uit het spel, geen toegevoegde waarde imo.
Echt niet. Die bikes zijn juist veel gaver. Je kunt er als wheelie maak mee versnellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:56
Wat is het voordeel van invoeren van friendcodes? Is dat alleen bedoeld voor 1 tegen 1 online racen, of selecteert hij er ook op bij multiplayer op World, of Continent niveau? Dat hij dan bijvoorbeeld eerst kijkt of hij "friends" bij elkaar in een race kan stoppen?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Hetzelfde geldt voor mij mbt toevoegen van friendcode;

Geeft het even door aan mij per DM en dan voeg ik je ook toe.

Van alle mensen die ik toegevoegd heb tijdens de launch (en nee toen waren er nog geen 30 :P), hebben er maar 4/5 mij toegevoegd.
Ik zie nu trouwens wel langzaamaan meer Nederlanders online meedoen!! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik speel nu eigenlijk altijd met mijn Mii en dat is een zwaargewicht.
Ik vind de bikes lekkerder sturen dus ben blij dat die er in zitten.
Daarnaast vind ik dit de eerlijkste MK tot nu toe. Als je vooraan rijdt krijg je soms nog wel een rood schild en als je het goed doet vooraan kom je ook los van de nr 2!
Wat ik wel echt jammer vind is dat je niet met zijn tweeen grand prix kunt doen om tracks vrij te spelen...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok heb Mario Kart nu sinds 11 april en de eerste keer ooit dat ik MK heb gespeeld. Ik kan sommige meningen van hard core fans wel snappen denk ik. Heb de 50cc klasse in een paar uurtjes uitgespeeld en vind eigenlijk dat er wel weinig parkoers zijn als de franchise al zo lang duurt, zeker als er voor de helft oude parkoers wordt geleverd. Dus ik denk dat ik na drie dagen spelen wel kan snappen als MK veteranen teleurgesteld zijn maar ....

... online is het spel echt wel een winner, je blijft telkens maar nog een race spelen, superverslavend. De gameplay van MK is echt wel de max en ondanks de misschien wat magere single player is dit toch wel het beste spel dat ik al voor de Wii heb gekocht. Ik ga hier harder door mijn dak dan met SM Galaxy.

Dat er veel geluk bij komt spelen vind ik echt wel goed gedaan van nintendo. Normaal zou ik allang gestopt zijn met online spelen, omdat je meestal toch je meerdere moet erkennen. Hier kan iedereen winnen, zelfs mijn oma :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
Pff, Punisher heeft al een rating over de 7000! Merendeel van de tijd liep hij op kop, en zag ik hem vrijwel alleen in de eerste lap. Maar goed, ik ben dan ook een newbie ;)

Ik heb nog niet zo vaak gespeeld...maar wel een paar keer disconnects gehad, en zelfs één keer was mijn batterij leeggegaan tijdens een online battle. Het hangt natuurlijk van je tegenstand af, maar prompt verloor ik punten in de range van 100-175 punten. Lekker...

Het is natuurlijk begrijpelijk. Anders kunnen mensen cheaten door de router eruit te trekken wanneer het even wat minder loopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ah, als jij Albert bent zag ik dat ook :P

Maar in de laatste race waarin ik meedeed (N64 Mario Raceway) heb ik toch nog een keer weten te winnen :P

Dat was uiteraard na mijn enorm genante nederlaag in Wario's Gold Mine... En ik koos die baan nog wel zelf :'(

[ Voor 27% gewijzigd door Willybubba op 13-04-2008 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mipviwawes
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01-2024
Het is een verslavend spel en dat geldt niet alleen voor mijzelf :)

Ik vind de FC -limiet erg jammer. De volgende mensen heb ik toegevoegd (een paar beginnen verschijnen in het kart kanaal):

Bart1981, Chester, Daniel, Domien, Geniux, Gitkua, Hitman, Joint_me, Koffieleutje, Monnick, Neggix, Plex, RemcoINC, remmelt, Tom_B, Victorio, Weilie, Alexander, AVATAR, BONG4002, ChrisM, Cougar, Debart, Griever, Haay, Harm-Jan, Kevin, Maastricht, Micheal Knight en sanderevers

Mijn FC staat in de TS, stuur even een pm'tje als je me toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sugadaddy schreef op zondag 13 april 2008 @ 19:30:
Het is een verslavend spel en dat geldt niet alleen voor mijzelf :)

Ik vind de FC -limiet erg jammer. De volgende mensen heb ik toegevoegd (een paar beginnen verschijnen in het kart kanaal):

Bart1981, Chester, Daniel, Domien, Geniux, Gitkua, Hitman, Joint_me, Koffieleutje, Monnick, Neggix, Plex, RemcoINC, remmelt, Tom_B, Victorio, Weilie, Alexander, AVATAR, BONG4002, ChrisM, Cougar, Debart, Griever, Haay, Harm-Jan, Kevin, Maastricht, Micheal Knight en sanderevers

Mijn FC staat in de TS, stuur even een pm'tje als je me toevoegt.
Ik zie geen PM icoontje bij je naam dus daarom maar ff via een post! :) Omdat je me hebt toegevoegd zal ik je straks ook even adden aan de list :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Kajun schreef op zondag 13 april 2008 @ 19:25:
Pff, Punisher heeft al een rating over de 7000! Merendeel van de tijd liep hij op kop, en zag ik hem vrijwel alleen in de eerste lap. Maar goed, ik ben dan ook een newbie ;)

Ik heb nog niet zo vaak gespeeld...maar wel een paar keer disconnects gehad, en zelfs één keer was mijn batterij leeggegaan tijdens een online battle. Het hangt natuurlijk van je tegenstand af, maar prompt verloor ik punten in de range van 100-175 punten. Lekker...

Het is natuurlijk begrijpelijk. Anders kunnen mensen cheaten door de router eruit te trekken wanneer het even wat minder loopt...
Naja heb ook veel te veel gespeeld :) Maare imho zijn de motoren overpowered door hun wheelie. En dat terwijl ik het spelen met de kart eigenlijk leuker vind :( Zonde dat men geen filters heeft zoals bijv kart only of bike only of both, laat staan 50, 100, 150cc. Met name op bepaalde maps is het verschil enorm.

[ Voor 7% gewijzigd door punisher007 op 13-04-2008 20:34 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je je friendcode wil doorgeven kun je in de TS lezen hoe.