[Wii] Mario Kart: Wii

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 71.872 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zal vanavond trouwens even kijken of ik mijn FC kan toevoegen. Gister veel te druk bezig geweest met dingen unlocken :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:47:
Iemand al een belletje vandaag gehad van de Pre-order ? Iemand ook al happig geweest om te kijken of hij los te koop is/was?
Niet om het een of ander maar als je eens leest zie je dat de meesten hun exemplaar gister (en sommige zelfs eergister al) uit de winkels hebben geplukt. Ik heb mijn preorder gister ook gecanceled en hem in de winkel gehaald daar zijn nl. geen tekorten.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
SpoTs schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:35:
@ Phusebox, ik hoor je eigenlijk alleen maar negatieve dingen vermelden over MKW, heb je ook nog wat anders te vertellen?
ik belicht de negatieve punten, de positieve mag de rest doen :)

OMG; er zit geen Baby Park in??? Dat was dus echt de ENIGE baan die wij met zijn 3en of 4en altijd speelden... dan toch maar weer Double Dash uit de kast halen

In zijn simpliciteit was Baby Park gewoon geniaal, hij leek simpel maar er zat zoveel tactiek in, of meteen proberen weg te rijden of ff lekker een half rondje afstand nemen om dan 5 rondjes te knallen en er op t laatst nog voorbij gaan

*sigh* those were the days

[ Voor 42% gewijzigd door Phusebox op 11-04-2008 11:05 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:10

TF

bla bla

Wat ik wel jammer vind is dat het eigenlijk niet uit maakt hoe goed je rijdt. Je plaatst in het veld is afhankelijk aan hoe vaak je geraakt word.
Dit is volgens mij vanaf de eerste Mario Kart al het geval.
Als je 12e rijdt krijg je alleen maar zaken waarmee alle speler belast worden. Als 1e word je werkelijk doodgegooid met van alles en nogwat en is er van echt racen geen sprake meer.

Neemt niet weg dat een een kunst is om vlak voor de finish in de final lap op kop te lopen! Is wel zo leuk voor mensen die er niet zo goed in zijn. Echt racen kan wel weer in de time trials...en dat is meestal ook de competitie tussen goede spelers.

[ Voor 19% gewijzigd door TF op 11-04-2008 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Nooit als 1e de laatste ronde ingaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
AlexR schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:09:
Nooit als 1e de laatste ronde ingaan!
Ik rij bijna altijd eerste.. hoe moet ik dit nu aanpakken? :(

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

SpoTs schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:11:
[...]

Ik rij bijna altijd eerste.. hoe moet ik dit nu aanpakken? :(
Even naar de koelkast rennen en een biertje pakken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-08 10:59

-MM-

D'oh!!

TF schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:04:
Wat ik wel jammer vind is dat het eigenlijk niet uit maakt hoe goed je rijdt. Je plaatst in het veld is afhankelijk aan hoe vaak je geraakt word.
Dit is volgens mij vanaf de eerste Mario Kart al het geval.
Ik ben het hier niet mee eens. Ik heb alle MK's zeer fanatiek gespeeld en je kan er wel een beetje de regel op loslaten: Hoe nieuwe de MK versie, hoe meer geluk er bij komt kijken. Natuurlijk win je veel gemakkelijker als je ook veel skills hebt, maar waar het bij de SNES versie ( _/-\o_ ) vrijwel onmogelijk is om iemand in te halen die veel beter is, is het bij de nieuwere versie's absoluut mogelijk!

What's the point of living if you can't feel alive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je GP rijden met twee spelers én toch je cups halen (dingen unlocken)? nee toch?

Vanavond een paar vrienden uitgenodigd maar ik heb vandaag geen tijd meer om ervoor te zorgen dat alle (de meeste) parcours unlocked zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MOAW schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:13:
[...]

Even naar de koelkast rennen en een biertje pakken? :P
Note to myself: get beer in last lap * lees.. 30 sec per lap :P *

Volgens mij is het niet mogelijk om met z'n 2en een cup te doen omdat je namelijk geen cups kan doen.. maar 4 maps los selecteren ;-)

Dat is op zich wel jammer.. maar ook wel logisch.. want dat maakt het allemaal veel te makkelijk.. je zorgt dat player 2 alle gasten op afstand houdt.. terwijl player 1 als een bezetene door rijd.

Om te winnen helpt skill trouwens echt wel. Als jij beroerd rijd rij je zowiezo meestal niet eerste ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Als je eerste rijd is het natuurlijk wel zaak om schilden en bananen etc achter je kart aan te blijven sleuren zodat je niet door rode schilden etc geraakt kan worden :)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:15:
Kan je GP rijden met twee spelers én toch je cups halen (dingen unlocken)? nee toch?
Helaas niet :'( Ik persoonlijk vind het een groot gemis en vind het ook nergens op slaan, die mogelijkheid zit er vanaf het 1e deel in, nu mist er duidelijk iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Ja dat vind ik ook het enige jammere aan deze versie. Samen GP-en!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
remmelt schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:57:
Ja dat vind ik ook het enige jammere aan deze versie. Samen GP-en!
Optie zit er gewoon in hoor :) Alleen mag je zelf de tracks kiezen :)

Vind ik persoonlijk prettiger.. want er zijn altijd maps in GP die je bv niet leuk vind of de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
ja het is zeker zo; hoe nieuwer de mario kart, hoe minder skill erbij komt kijken.

De blauwe schilden vliegen je echt om de oren, soms krijg je de 2e al in je nek als je nog stilstaat van de eerste. Verder kreeg je vroeger heel af en toe een goed item als je eerste stond, nu is het zoizo een banaan of met mazzel een enkel groen schild. Ook kun je nu 10x per ronde nieuwe items pakken, op de SNES lag er maar op 1 plek items per ronde.

Wel zijn de nieuwe banen aardig gelukt, naar mijn mening, daar kun je tenminste nog een beetje goed in worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerox schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:06:
ja het is zeker zo; hoe nieuwer de mario kart, hoe minder skill erbij komt kijken.
Ik vind dat reuze mee vallen, als je een op kop rijd moet je gewoon rode schilden zien te pakken en die laten hangen aan je kart, voor de rest gewoon als vanouds driften in de bochten...

Maar dat er meerdere items zijn maak het ook gewoon leuker voor de minder goede spelers,
vroeger had je enkel idd. één plaats waar items te vinden waren. Maarja als je laatste was waren deze meestal al weg en was je al gedoemd om laatste te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:10:
[...]

Ik vind dat reuze mee vallen, als je een op kop rijd moet je gewoon rode schilden zien te pakken en die laten hangen aan je kart, voor de rest gewoon als vanouds driften in de bochten...

Maar dat er meerdere items zijn maak het ook gewoon leuker voor de minder goede spelers,
vroeger had je enkel idd. één plaats waar items te vinden waren. Maarja als je laatste was waren deze meestal al weg en was je al gedoemd om laatste te worden.
Helemaal mee eens! als je eerste rijd kun je 70% van de aanvallen afweren door iets achter je te hangen. Tegen blauwe schildjes, donder, pow block. is idd weinig te doen. Maar dat maakt het voor de mensen die minder goed zijn weer mogelijk om in de buurt te blijven.

nog even over de blauwe schilden.. ik denk dat ik per wedstrijd HOOGUIT 1 of 2 blauwe schildjes op me krijg. meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hele goeie tactiek: probeer tot de laatste bocht 2e te blijven en haal dan de eerste in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:23

S2S

SpoTs schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:22:
[...]

Helemaal mee eens! als je eerste rijd kun je 70% van de aanvallen afweren door iets achter je te hangen. Tegen blauwe schildjes, donder, pow block. is idd weinig te doen. Maar dat maakt het voor de mensen die minder goed zijn weer mogelijk om in de buurt te blijven.

nog even over de blauwe schilden.. ik denk dat ik per wedstrijd HOOGUIT 1 of 2 blauwe schildjes op me krijg. meer niet.
FF over het POW block, volgens mij had ik 1 keer, dat toen ik precies op de knal in de lucht sprong ik niet werd geraakt...

Ik weet het bijna zeker.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar Nintendo heeft zelf ook gezegd dat ze het makkelijker gemaakt hebben zodat mensen met no skill ook kunnen winnen met mensen die ervaring hebbe omdat Wii natuurlijk wel een familiesystem is

maar ook ik wordt soms zwaar geirriteerd door de chains van wapens die ik op me donder krijg :(
heb al weetikveel hoeveel keer gehad dat ik net over een ravijn ofso wou springen en dat ik geraakt werd en er zo in donderde ;(

maar me wheel icoontje is nu wel eindelijk van goud _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:33:
Ja maar Nintendo heeft zelf ook gezegd dat ze het makkelijker gemaakt hebben zodat mensen met no skill ook kunnen winnen met mensen die ervaring hebbe omdat Wii natuurlijk wel een familiesystem is
Allemaal prima natuurlijk voor die casual gamer maar als ik hierboven de opmerkingen lees is de balans te ver doorgeslagen en zou dit voor mij een reden zijn om de game niet te willen spelen.

Ik vind dit sowieso een probleem van Wii games. In het verleden hebben games als Mario Kart of Metroid me overgehaald om een Nintendo machine te kopen maar de nieuwe koers van nintendo om meer casual gamers binnen te halen gaat wat mij betreft ten koste van de doorgewinterde gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:42:
[...]

Allemaal prima natuurlijk voor die casual gamer maar als ik hierboven de opmerkingen lees is de balans te ver doorgeslagen en zou dit voor mij een reden zijn om de game niet te willen spelen.

Ik vind dit sowieso een probleem van Wii games. In het verleden hebben games als Mario Kart of Metroid me overgehaald om een Nintendo machine te kopen maar de nieuwe koers van nintendo om meer casual gamers binnen te halen gaat wat mij betreft ten koste van de doorgewinterde gamer.
Dus even ter samenvatting. Omdat iedereen nu een kans heeft om te winnen is het voor degeen die hier ontzettend veel tijd aan besteed niet leuk meer?

Ik vind het juist een grotere uitdaging... en leuker!

Kan niet wachten om vanavond weer meer content vrij te spelen :) vind het ook leuk dat er een hoop retro tracks inzitten van GC/N64/SNES :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, heb mijn FC ook even geadd aan de Wii-ccdb, als het goed is staat ie nu ook in de startpost! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
Ach, ik vind dat iedereen hier een beetje te negatief reageert over die 'aanvallen' De enige echte irritante is het blauwe schild, maar daar heb je alleen last van als je als eerste rijdt. Als je een beetje doorrijdt eindig je gewoon alsnog eerste of in de top 3.
De powerdowns en het klein worden heeft iedereen last van behalve degene die de aanval uitvoert en die rijdt eigenlijk altijd zo goed als achteraan dus kleine kans dat die jou inhaalt (mits je vooraan rijdt ten minste).

Rij je niet vooraan, ja dan zijn die aanvallen balen, maar goed dan moet je blijkbaar toch meer oefenen om wel vooraan te komen.

Ondanks alle aanvallen eindig ik toch 9 van de 10 keer in de top 3. Wat niet wil zeggen dat als ik MK aan het spelen ben dat ik nooit vloekend en tierend op de bank zit omdat ik weer getroffen wordt door een schild of wolkje ;)

[ Voor 17% gewijzigd door 13art op 11-04-2008 13:02 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:56
Ik heb gisteravond ook een avondje gekart. Erg leuk spel! :) Heb nu de helft van 100cc geunlockd en ga straks verder (jammer genoeg ligt m'n router er net even uit, dus geen online :().

Maar goed... De negatieve punten wat betreft items etc. is al veel over gezegd, maar waar nog weinig over gezegd is, is het "licence" systeem. Ik snap niet zo goed waarom ze dit doen... Waarom niet gewoon elke keer als je gaat rijden, aangeven welke Mii van jou is, en dan statistieken bij houden van die Mii. Ik vind de statistieken erg leuk... echt een leuke toevoeging! Maar die van mij zijn alweer wat verneukt, omdat ik het saai vind om in m'n eentje alles te unlocken en daar dus gister avond met wat vrienden mee bezig ben geweest. Dus steeds om de beurt (waarom, oh waarom kunnen we niet meer met z'n 2-en GPs doen!!? De reden "dan kan nummer 2 iedereen op afstand houden" geldt toch ook voor de N64 en Gamecube versie?).

Nou goed... lijkt een negatief verhaal (en onsamenhangend. :P), maar ik vind Mario Kart echt wel een leuk spel en ga het ook echt wel veel spelen! Maar vind het alleen jammer dat er niet, per Mii, statistieken bij worden gehouden... Maar goed. :)

Trouwens, over de categorien, je hebt er 3: light, medium en heavy. Dit staat ook netjes in het Mario Kart boekje (moet toch wat lezen op de WC. :P)... ook staat daar in hoe je trucjes kan doen met de Gamecube controller.

Misschien leuk idee voor de TS: Een poll toevoegen met daarbij de verschillende besturingsmogelijkheden... kijken wat iedereen het meest gebruikt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:33:

maar me wheel icoontje is nu wel eindelijk van goud _/-\o_
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Laatst online: 11-09 16:05
Cougar schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:21:
[...]

Als je volgens mij alleen maar met je stuurtje speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Jippie, een klein uur geleden kwam de postbode met mijn Mari Kart Wii!

Net even snel gespeeld, eerste indrukken:
- Zet je Wii op 60Hz!!! Op 50Hz loopt het niet lekker vloeiend. Mijn eerste indruk was dan ook: terug naar Double Dash. Maar toen ik 60Hz probeerde was het snelheidsgevoel er wel.
- Goldmine is een gaaf circuit (die als eerste geprobeerd n.a.v. de video's op internet)

In mijn doosje zaten trouwens twee sterrenkaarten.. helaas kon ik er slechts één registreren bij Nintendo. De tweede gaf de melding "Je kunt dit systeem niet nogmaals registreren." :(

Hierbij mijn FC: 3351-4184-5083

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:00:
Ach, ik vind dat iedereen hier een beetje te negatief reageert over die 'aanvallen'
Daar ben ik het helemaal mee eens. Eerst wordt mario kart weken (zoniet maandelang) de hemel ingeprezen om het vervolgens weer af te kraken.

Het is gewoon een leuk goed spel. Heb je teveel 'pech/schild' momenten ben je gewoon nog niet goed genoeg. Dus ik zou zeggen game on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

idd, in het begin was het maar goed dat er een polsbandje aan m'n wiimotes zat, anders had m'n muur nu vol gezeten met afdrukken van kapotgesmeten controllers ;P Het is idd erg frustrerend wanneer je 1e bent en net 1 bocht voor het einde nog ff wordt achterhaalt door de rest vanwege een blauw schild oid.

Maar na een paar dagen racen merk ik nu wel dat het me steeds minder vaak overkomt. Als ik nu 1e rij eindig ik negen van de 10 keer wel in de top 3, terwijl dat eerst echt niet het geval was. Het gaat dus om de handigheidjes vinden en je tegenstander te slim af te zijn

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
@Bamslam Ik heb je toegevoegd. Zet je code anders ook even in de database. Dat heb ik ook net gedaan. Heb iedereen ook toegevoegd. Wat een tering werk! Maar goed. Vanavond krijgen jullie allemaal rode schilden op jullie achterste! Mijn FC: 1160-9816-6006

[ Voor 4% gewijzigd door pelt op 11-04-2008 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
FF over het POW block, volgens mij had ik 1 keer, dat toen ik precies op de knal in de lucht sprong ik niet werd geraakt...

Ik weet het bijna zeker.
Klopt. Werkt inderdaad, die POW is een soort trilling van de grond die je aan hoort komen, zorg dat je bij de laatste klap niet de grond raakt oftewel ergens springt en je hebt er geen last van :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Nadeel is alleen dan met drifting op automatic je niet kan springen, ten minste mij lukt het niet.
Net weer even online geraced. Zit nu op 7068 punten. Allemaal leuk en aardig, maar net was ik tijdens een race derde, maar punten krijgen ho maar, nee hoor ging juist 2 punten vanaf :p

Misschien maar een paar dagen niet spelen zodat de anderen ook wat meer punten hebben, kan ik er weer meer verdienen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
pelt schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:30:
[...]

Als je volgens mij alleen maar met je stuurtje speelt.
Dat doe ik ook... Heb hele 50cc + eerste helft van 100cc uitgespeeld. Kan nu wel met mijn eigen MII spelen maar nog geen gouden stuurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-09 13:43
DjWannaB2002 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:59:
Nadeel is alleen dan met drifting op automatic je niet kan springen, ten minste mij lukt het niet.
Net weer even online geraced. Zit nu op 7068 punten. Allemaal leuk en aardig, maar net was ik tijdens een race derde, maar punten krijgen ho maar, nee hoor ging juist 2 punten vanaf :p

Misschien maar een paar dagen niet spelen zodat de anderen ook wat meer punten hebben, kan ik er weer meer verdienen ;)
tja tegen noobs racen werkt dan natuurlijk niet meer, ik zit nu ergens in de 6000, en het begint langzaam terug te lopen eno hoeveel moet je gereden hebben om zo'n goud stuurtje te krijgen? boven me werd de vraag niet echt beantwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
Ik gooi vanavond ook even mijn FC in de database (Alexander) en zal ik de rest ook even toevoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 07:34
einde van filmpje: http://nl.youtube.com/watch?v=_pIbBVcd4hc ontwijken van blue shell???
Om de negatieve berichten van daarvoor te ontkrachten? Just need skillz? :P

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:42:
Gedeeltelijk ben ik het met je eens, maar gisteren heb ik zo ontzettend veel plezier gehad met Karten met m'n vriendin, we zaten samen hard te lachen achter de Wii. Dat is voor mij eigenlijk meer waard dan hardcore gamen en natuurgetrouw racen.

Over die punten: net zo als met Wii Sports, daar is het ook moeilijk om meer dan 2100 punten te krijgen. Zelfs als je geen punt verliest bij bijvoorbeeld tennis, kan je nog minpunten krijgen omdat het niet snel genoeg gaat. Hier is dat hetzelfde.

Weet iemand al hoe je je "cijfer" verbeterd? Je krijgt bij het einde van een cup een cijfer voor hoe goed je hebt gestuurd, en dat is niet of niet alleen afhankelijk van je finishplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al aardig wat potjes gespeeld ik snap aleen nog niet hoe ik mooie jumps kan maken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HOPPA!!!
Friendcode toegevoegd!!
5198-2532-8061

ik voeg jullie ook allemaal toe.
wel gaaf spelletje alleen ik mis toch wat mooie oude banen zoals wario stadium van de n64.en wat doen ze...drukken ze er wat van die saai kale snes banen in.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2008 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

fatbenny schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:41:
[...]

Klopt. Werkt inderdaad, die POW is een soort trilling van de grond die je aan hoort komen, zorg dat je bij de laatste klap niet de grond raakt oftewel ergens springt en je hebt er geen last van :9
Si, die taktiek komt letterlijk uit de eerste Crash Team Racing op de Playstation 1..deed het de tweede keer vanzelf. Die game heb ik ook helemaal grijs gespeeld.

Een stuk van de baan uit Bowsers Castle (?) deed me ook denken aan een baan uit CTR :)

Straks weer ff online _/-\o_

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Mouki_9 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:08:
einde van filmpje: http://nl.youtube.com/watch?v=_pIbBVcd4hc ontwijken van blue shell???
Om de negatieve berichten van daarvoor te ontkrachten? Just need skillz? :P
Filmpje is wel van de DS versie hoor, die al 2-3 jaar uit is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm-Jan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-09 15:18
wehkamp stond vanmorgen ineens op 4 weken levertijd, heel jammer. geannuleerd en net in leeuwarden wezen kijken. 2 FRS en 1 Dixons helemaal op ;) Dixons bij de Mac Donalds had er nog genoeg.

FC:0473-7904-5331

Zal zo iedereen uit de TS even toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:29

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:22:
HOPPA!!!
Friendcode toegevoegd!!
5198-2532-8061

ik voeg jullie ook allemaal toe.
wel gaaf spelletje alleen ik mis toch wat mooie oude banen zoals wario stadium van de n64.en wat doen ze...drukken ze er wat van die saai kale snes banen in.
Ik vind de banen van de SNES juist de leukste van allemaal! Misschien lichtelijke bevooroordeeld, omdat ik de allereerste mariokart ook de leukste vond.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 07:34
SaURoN schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:29:
[...]

Filmpje is wel van de DS versie hoor, die al 2-3 jaar uit is ;)
ziet ik ook wel, ik vraag me af of dit ook niet mogelijk is met mario kart wii ;)

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SANDEREVERS!!!!
jou friend code klopt niet.

Heb iedereen toegevoegd.hoop dat jullie dat ook doen.Want zoals in smash brothers staat zowat iedereen nog op awaiting registration :s

wat ik wel mis zijn die missies die ook op de DS versie zaten.
wel grappig is dat al mijn zelf gemaakte mii's in het spel zitten.zelfs op de posters in dat winkelcentrum

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2008 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Zo, heb em ook, FRS station Enschede, was de laatste :p. Nu lekker karten!

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister avond heb ik hem gehaald bij de Intertoys. Bij de Dixons zei een of ander vrij vaag persoon pas dat ze vandaag uit kwamen want dat stond op de verpakking (reserverings doosje)....
Bij 2 andere zaken was alles gereserveerd.
Volgens mij gaan de verkopen dus redelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Ik weet wel dat ik niet meer bij Bol ga preorderen. Heb hem zelfs 2 keer besteld bij Bol.com 1x op de 25 maart besteld, 1x 30 maart.... maar inderdaad zoals zovelen dat mailtje gehad dat het niet gegarandeerd kan worden. Wat is het nut dan van pre-orderen.....?

Had hem vandaag dolgraag willen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Hoe komt het trouwens dat bij de stats ik al 63 wins heb en 43 losses, twerwijl ik toch never nooit 107 potjes heb gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Red schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 15:44:
Ik weet wel dat ik niet meer bij Bol ga preorderen. Heb hem zelfs 2 keer besteld bij Bol.com 1x op de 25 maart besteld, 1x 30 maart.... maar inderdaad zoals zovelen dat mailtje gehad dat het niet gegarandeerd kan worden. Wat is het nut dan van pre-orderen.....?

Had hem vandaag dolgraag willen spelen...
Pre-orderen is een bestelling plaatsen die op dat moment niet aanwezig is.
Aangezien het Pre-orderen al op 16 maart begonnen was, ( de dag wanneer ik hem besteld heb ) ben je waarschijnlijk gewoon te laat geweest :)

Volgens mij zijn er in de stad nog diverse winkels die MKW verkopen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:20:
ik heb al aardig wat potjes gespeeld ik snap aleen nog niet hoe ik mooie jumps kan maken :'(
Op het moment dat je in bepaalde levels tegen een helling aan de zijkant op kan rijden (gemarkeerd met een blauwe rand aan de bovenzijde) bovenaan de wiimote hard omhoog bewegen of bij een schans(je) hier overheen gassen en op het moment dat je loskomt de wii hard omhoog bewegen.
Dit lukt mij in ieder geval vrij aardig.

Nu hopen dat ik vanavond met een aanpassing van mijn wifi instellingen het online gedeelte stabiel krijg. Ik heb gelezen dat de Wii de voorkeur heeft voor wifi channel 1 of 11. Zijn er mensen hier die dat kunnen bevestigen. Het channel op mijn router dat ik nu gebruik is 6. Ben benieuwd of het echt uitmaakt.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
robbydw schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:05:
[...]

Op het moment dat je in bepaalde levels tegen een helling aan de zijkant op kan rijden (gemarkeerd met een blauwe rand aan de bovenzijde) bovenaan de wiimote hard omhoog bewegen of bij een schans(je) hier overheen gassen en op het moment dat je loskomt de wii hard omhoog bewegen.
Dit lukt mij in ieder geval vrij aardig.

Nu hopen dat ik vanavond met een aanpassing van mijn wifi instellingen het online gedeelte stabiel krijg. Ik heb gelezen dat de Wii de voorkeur heeft voor wifi channel 1 of 11. Zijn er mensen hier die dat kunnen bevestigen. Het channel op mijn router dat ik nu gebruik is 6. Ben benieuwd of het echt uitmaakt.
Bij mij staat ie op automatic. Werkt als een trein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

SpoTs schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:02:
[...]

Pre-orderen is een bestelling plaatsen die op dat moment niet aanwezig is.
Aangezien het Pre-orderen al op 16 maart begonnen was, ( de dag wanneer ik hem besteld heb ) ben je waarschijnlijk gewoon te laat geweest :)

Volgens mij zijn er in de stad nog diverse winkels die MKW verkopen hoor.
Ik heb vandeweek op de site van BOL nog zien staan dat pre orderen nog mogelijk was maar dat bestellingen NA 8 april niet gegarandeerd geleverd konden worden op de dag van de release.
Wat dat betreft zou Red dus gewoon op tijd geweest zijn.

Daarbij staat er nu ook: "Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis "
Hij lijkt dus gewoon leverbaar te zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door robbydw op 11-04-2008 16:10 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pelt schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 15:55:
Hoe komt het trouwens dat bij de stats ik al 63 wins heb en 43 losses, twerwijl ik toch never nooit 107 potjes heb gespeeld?
Ik heb gisteren zelfs een nieuwe kart unlocked, omdat ik zogenaamd 50 wins had online. Terwijl ik ongeveer 15 games heb gespeeld :?
Stats kloppen volgens mij dus nog niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
Ik heb ook ineens een gouden stuur, geen idee hoe dat komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbydw schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:05:
[...]

bedankt voor de tip zal het straks ff proberen.
dat wifi gedeelte zou weinig uit moeten maken maar draadloos is voor gamen eigenlijk helemaal niet verstandig.
ik heb het allemaal bekabeld aangesloten zitten en heb geen problemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:16:
[...]

bedankt voor de tip zal het straks ff proberen.
dat wifi gedeelte zou weinig uit moeten maken maar draadloos is voor gamen eigenlijk helemaal niet verstandig.
ik heb het allemaal bekabeld aangesloten zitten en heb geen problemen :P
Hier werkt het draadloos uitstekend ;) (de Wii staat dan ook op 3 meter afstand van de router, en heb alles secured (WPA2 AES, MAC filter, SSID cloacked etc.), gaat prima! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:20:
[...]

Hier werkt het draadloos uitstekend ;) (de Wii staat dan ook op 3 meter afstand van de router, en heb alles secured (WPA2 AES, MAC filter etc.), gaat prima! :Y
misschien toch een kanaal probleem dan????
ik heb vroeger veel problemen gehad met draadloos etc vooral bij gamen dus heb nu bijna alles gewoon met kabeltjes aangesloten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:20:
[...]

Hier werkt het draadloos uitstekend ;) (de Wii staat dan ook op 3 meter afstand van de router, en heb alles secured (WPA2 AES, MAC filter etc.), gaat prima! :Y
Afstand zou bij mij ook geen probleem moeten zijn...als het een meter van elkaar afstaat is het veel. Ik gebruik enkel WEP en MAC filter ivm het ook online kunnen gaan met mijn NDS

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:23:
[...]

misschien toch een kanaal probleem dan????
ik heb vroeger veel problemen gehad met draadloos etc vooral bij gamen dus heb nu bijna alles gewoon met kabeltjes aangesloten :/
Bij mij staat het kanaal ook op automatic (meestal is dat 1) en tot dusver (heb nog maar één avondje MK online gespeeld) heb ik geen problemen ondervonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen klikken als je wilt zien wat je kan vrij spelen.
meer poppetjes dan in de TS staan in ieder geval.

http://www.gamefaqs.com/console/wii/code/942008.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
robbydw schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:08:
[...]

Ik heb vandeweek op de site van BOL nog zien staan dat pre orderen nog mogelijk was maar dat bestellingen NA 8 april niet gegarandeerd geleverd konden worden op de dag van de release.
Wat dat betreft zou Red dus gewoon op tijd geweest zijn.

Daarbij staat er nu ook: "Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis "
Hij lijkt dus gewoon leverbaar te zijn.
Ik kreeg hetzelfde mailtje waarin stond dat het bestellingen na 28 maart betrof, dan zou je nog op tijd zijn maar goed. Tough luck i guess :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

Nou, net met Bol.com gebeld en waarschijnlijk heb ik gewoon dikke vette pech. En in een winkel kan ik het waarschijnlijk ook niet meer krijgen.

Wat moet ik nou doen in mijn vrije weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Red schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:43:
Nou, net met Bol.com gebeld en waarschijnlijk heb ik gewoon dikke vette pech. En in een winkel kan ik het waarschijnlijk ook niet meer krijgen.

doe niet zo zielig joh, je wordt er mee doodgegooid in elke winkel, dus zo'n onmogelijke taak zal het nou ook weer niet zijn :P

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

SpoTs schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:40:
[...]

Ik kreeg hetzelfde mailtje waarin stond dat het bestellingen na 28 maart betrof, dan zou je nog op tijd zijn maar goed. Tough luck i guess :X
Sorry, je hebt helemaal gelijk. Was in de war met Wii Fit. Mijn vrouw heeft deze 2 weken geleden besteld om 25 april geleverd te krijgen. Ze dou dus op tijd moeten zijn maar als ik dit zo lees is ook dat niet zeker.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

trouwens dat ontwijken van die POW attack lukt me voor geen meter. Heb net bijna een uur zitten oefenen offline, maar het lijkt geen hol uit te maken of je springt of niet. Misschien werkt het wel alleen als je in de lucht hangt na te zijn gelanceerd van een schans of halfpipe :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
robbydw schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:48:
[...]

Sorry, je hebt helemaal gelijk. Was in de war met Wii Fit. Mijn vrouw heeft deze 2 weken geleden besteld om 25 april geleverd te krijgen. Ze dou dus op tijd moeten zijn maar als ik dit zo lees is ook dat niet zeker.
Vind de levering van bol.com af en toe vreemd.. netzoals ik de Wii een maand voor de release date had besteld.. kreeg hem netjes op de release date binnen terwijl sommige mensen al veel langer hun bestelling hebben geplaatst.

Mijn collega hier had MKW op 26 maart besteld. en heeft hem gister ook gehad.

Maar goed.. daar schiet jij nog steeds weinig mee op :)

edit: maandje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

SpoTs schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 17:02:
[...]

Vind de levering van bol.com af en toe vreemd.. netzoals ik de Wii een maand voor de release date had besteld.. kreeg hem netjes op de release date binnen terwijl sommige mensen al veel langer hun bestelling hebben geplaatst.

Mijn collega hier had MKW op 26 april besteld. en heeft hem gister ook gehad.

Maar goed.. daar schiet jij nog steeds weinig mee op :)
das knap, op 26 april bestellen en 10 april binnen, of heeft ie em vorige jaar april al gepre-ordered :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 08:27
Vandaag in Purmerend en in Utrecht gezocht, maar niet te vinden helaas..
Eens kijken of ik hem morgen ergens kan vinden..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Red schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:43:

Oej, de knop staat op negatief, draai eens gauw naar positief 8)

Als je nu toch een vrij weekend hebt, heb je dus genoeg tijd om alle gamestores af te gaan in je regio. Er zit er vast en zeker wel een tussen die een exemplaar speciaal aan jou wil verkopen. Nou ja, dat speciaal mag weglaten, maar je snapt wel wat ik bedoel :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:57:
trouwens dat ontwijken van die POW attack lukt me voor geen meter. Heb net bijna een uur zitten oefenen offline, maar het lijkt geen hol uit te maken of je springt of niet. Misschien werkt het wel alleen als je in de lucht hangt na te zijn gelanceerd van een schans of halfpipe :?
Voor zover ik heb gespeeld werkt het idd alleen als je gelanceerd ben vanaf een schans/halfpipe etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cougar schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:21:
[...]

Gwoon alleen met je stuurtje spelen dat komt t vanzelf
Zag vnmiddag ook iemand met een Ster als icoontje vraag me af of dat de volgende is ofso
en vind dat 30 friendcodes ook maar nix want zit nu al weer vol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-09 13:43
waar kan ik mn aantal wins en loses zien? dat vond ik op de DS altijd wel leuk om te bekijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game Error schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 17:32:
waar kan ik mn aantal wins en loses zien? dat vond ik op de DS altijd wel leuk om te bekijken :P
In het menu moet je rechtsboven op je License klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
Jaaa ik heb m ook eindelijk binnen!
Hier mijn FC:

3695-0164-0922 (Alexander)

Als mensen me toevoegen even zeggen (via prive bericht), dan kan ik je ook toevoegen!

[ Voor 5% gewijzigd door AlexR op 11-04-2008 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
Ik heb mijzelf ook maar ff in de database gezet zodat ik jullie eens kan gaan inmaken ;)

2492-4215-9939

Ik add iedereen die in de TS staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Onhandig, die limiet van 30 friends. Er staan er nu al 32 in de ts, -1 voor mezelf, gaat nooit passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer XXXXXXXXX van 30 maart 2008 hebben wij overgedragen aan TNT post. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.

Mario Kart & Wheel -
Dus. Kan alsnog het weekend spelen.... Tenminste als de TNT morgen bezorgt. Hoe groot is het pakketje ongeveer? Past zeker niet door de brievenbus of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Red schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 18:47:
[...]

Dus. Kan alsnog het weekend spelen.... Tenminste als de TNT morgen bezorgt. Hoe groot is het pakketje ongeveer? Past zeker niet door de brievenbus of wel?
9/10 keer wel hoor, of zolang er maar geen 2 spellen in 1 verpakking zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
Nee pakje is ongeveer even groot als de Wii zelf is... iets dikker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als mensen mij willen toevoegen, meld dat dan even apart of via een PM, dan is het voor mij inzichtelijker wie mij wel/niet heeft toegevoegd ;) Mn code staat in de startpost via de ccdb :)

Ga nu offline en MK opstarten, in de loop van de avond check ik via de Wii browser GoT om te kijken of er eventueel mensen mij hebben toegevoegd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

@ AlexR: daar was ik al bang voor, komt waarschijnlijk door het Wheel.

Naja, dan hoop ik dat morgen pakketpost komt, kan ik ook lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Yay eindelijk kunnen spelen nu ffkes 2 cups gespeeld en nu gaak ffkes online.
Friendcode: 1977-0296-9598
Ik zal eerst maar eens even iedereen uit de TS adden!
Hopelijk doen jullie dat ook bij mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
Red schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 18:59:
@ AlexR: daar was ik al bang voor, komt waarschijnlijk door het Wheel.

Naja, dan hoop ik dat morgen pakketpost komt, kan ik ook lekker spelen.
Niet waarschijnlijk.... dat weet ik wel zeker! :9
Ik hou wel een plekje voor je vrij in de Friend List; anders hebben de mensen die de mazzel hadden om als 1e te spelen iedereen al toegevoegd en de rest van de tweakers die m nu pas hebben niemand! haha

@ psychoclown... Toegevoegd! Nu jij mij nog.... 3695-0164-0922

[ Voor 12% gewijzigd door AlexR op 11-04-2008 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierbroeder
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-09 19:59
Zo online al meer dan 7300 punten.

Mijn code is: 2191-7732-9608

Ik ga nu de rest toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Heb vanmiddag weer wat met vrienden zitten spelen, met z'n 2'en online is wel leuk. Alleen mijn puntenaantal is nu wel behoorlijk verneukt, zit nu rond de 4700. :P Heb al redelijk wat shit in de singleplayer unlocked maar ga zometeen even een poging wagen voor meer. ;)

Enne, is er echt een limiet van 30 vrienden? Heb namelijk echt al enorm veel mensen toegevoegd (6-7 pagina's ofzo) en ik heb nog niks over een limiet te horen gekregen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu ook. Vanavond ga ik online even FC opzoeken. Zal jullie allemaal ook toevoegen wanneer ik tijd heb, en dat is morgenavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierbroeder
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-09 19:59
monnick schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 19:34:
Heb vanmiddag weer wat met vrienden zitten spelen, met z'n 2'en online is wel leuk. Alleen mijn puntenaantal is nu wel behoorlijk verneukt, zit nu rond de 4700. :P Heb al redelijk wat shit in de singleplayer unlocked maar ga zometeen even een poging wagen voor meer. ;)

Enne, is er echt een limiet van 30 vrienden? Heb namelijk echt al enorm veel mensen toegevoegd (6-7 pagina's ofzo) en ik heb nog niks over een limiet te horen gekregen? :o
Ja ik krijg nu dat ik er maar 30 mag toevoegen.

Heb de 100 cc uitgespeelt en kan nu met me eigen mii rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

monnick schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 19:34:

En toch heb je die 30 zo bereikt.. ik kon iig niet alle mensen uit de tabel toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Ik sta nu ook in de tabel. 2191-7746-7987 :)
Ik ga nu een zwikkie toevoegen en zie jullie dan wel!

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griever
  • Niet online
Zo TNT vandaag langs geweest, kan ik eindelijk ook Mario Kart Wii spelen.
Vind het rijden met Wii Wheel nog wel lastig maar dat zal ook wel wennen, vanavond eens met een good old gamecube controller proberen.

Friend code: 2878-9726-0068

Ga nu codes uit de database toevoegen, heb mijn code ook al toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

max. 30 friend codes. Dat is wel een beetje jammer :(

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Ik ga ook eens proberen te racen online :)

Mario Kart friend code: 1118-0364-9938
Wii Console Code: 0917-5534-7284-2729

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Zo, de eerste cup al uitgespeeld :D, nog niet zo lang gespeeld, want ben mij mn ouders dit weekend, en daar "moet" ik op de wii van mn broertje.. Rijdt echt heel apart, zo met het Wii Wheel moet ik zeggen, beetje onwennig in het begin, maar was gelukkig wel eerste :P . Heb nu alleen spijt dat ik niet meteen een tweede Wii Wheel gekocht heb, kan ik samen met mn vriendin racen :+ . Stond nog een doosje naast in de FRS, los stuur was 10 euro.
Denk dat vooral de online functie veel gaat toevoegen. Laatste keer dat ik echt Mario Kart gespeeld heb, was op de SNES. Weet het nog goed, was ik jaar of 10 geloof ik, hadden we eerst Yoshi´s Safari gekocht (verkoper had niet gemeld dat je daar zo´n superscope voor nodig had). Die hebben we toen ingeruild voor Mario Kart. Heeft heel wat bloed, zweet en tranen gekost voor ik alle cups op alle cc niveaus gehaald had :+ .

Mario Kart Wii!

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Graag mij ook even een dm sturen @ got dan weet ik idd ook wie er mij add en wie niet want nu heb ik daarstraks de eerste 30 geadd maar dat schiet natuurlijk niet op als de helft mij niet add en de nieuwe mij wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 11-09 15:02
Nou vandaag gespeeld en wat een zuigspel zeg!

Na Mario Kart op de Snes zijn het echt zuigspellen geworden.
Er komt bijna geen skill meer bij kijken. En het driften wat echt goed tot zijn recht kwam op de snes, slaat nu echt nergens meer op.

Ik vraag me echt af welke doelgroep dit spel wel leuk vindt?

In de tijd van de Nintendo/Super Nintendo had ik nintendo echt hoog zitten, daarna is het eigenlijk alleen maar bergafwaarts gegaan.

Tuurlijk, met de Wii hebben ze een hele hoop non-gamers weten te strikken, maar die kopen ook maar 2 a 3 games en dan ligt hij weer in de kast als het nieuwtje er af is.

95% van de spellen op de Wii zijn kut en ik heb zo spijt dat ik hem gekocht heb.

Ps dit is dus mijn mening!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm-Jan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-09 15:18
8)7 8)7 Had hem woensdag bij bol.com geannuleerd en daarom vandaag in Leeuwarden gezocht en gevonden. krijg ik vanavond email dat ie morgen alsnog komt |:( die gaat dus terug. had Wii Fit ook besteld bij bol.com maar die heb ik net voor de 2e keer geannuleerd. 1e keer geen bevestiging, net als MK, dit keer is het handmatig gegaan. nu maar Fit bij Wehkamp besteld, scheeld 15 euro dit weekend met bol.com _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Harm-Jan op 11-04-2008 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
damn wat een *peep*spel; vooral online is het echt 1000x niks.

Waren er maar custom matches zonder items dan was het nog te doen. En dan die achterlijke bikes. Bah bah bah, echt als dit spel in reviews meer dan een 7 krijgt slaat het nergens op.

Ok voor een publiek van 5-10 jaar is het perfect, A knop ingedrukt blijven houden voor 3 minuten, beetje sturen en veel geluk hebben... kun je net zo goed Lotto gaan spelen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Phusebox schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 23:34:
damn wat een *peep*spel; vooral online is het echt 1000x niks.

Waren er maar custom matches zonder items dan was het nog te doen. En dan die achterlijke bikes. Bah bah bah, echt als dit spel in reviews meer dan een 7 krijgt slaat het nergens op.

Ok voor een publiek van 5-10 jaar is het perfect, A knop ingedrukt blijven houden voor 3 minuten, beetje sturen en veel geluk hebben... kun je net zo goed Lotto gaan spelen
dan heb jij nooit de essensie van mario kart begrepen. het is ook meer een fun game dan die hard racen als bij bijv een formule 1 game

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je je friendcode wil doorgeven kun je in de TS lezen hoe.