Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Niet om het een of ander maar als je eens leest zie je dat de meesten hun exemplaar gister (en sommige zelfs eergister al) uit de winkels hebben geplukt. Ik heb mijn preorder gister ook gecanceled en hem in de winkel gehaald daar zijn nl. geen tekorten.Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:47:
Iemand al een belletje vandaag gehad van de Pre-order ? Iemand ook al happig geweest om te kijken of hij los te koop is/was?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
ik belicht de negatieve punten, de positieve mag de rest doenSpoTs schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:35:
@ Phusebox, ik hoor je eigenlijk alleen maar negatieve dingen vermelden over MKW, heb je ook nog wat anders te vertellen?
OMG; er zit geen Baby Park in??? Dat was dus echt de ENIGE baan die wij met zijn 3en of 4en altijd speelden... dan toch maar weer Double Dash uit de kast halen
In zijn simpliciteit was Baby Park gewoon geniaal, hij leek simpel maar er zat zoveel tactiek in, of meteen proberen weg te rijden of ff lekker een half rondje afstand nemen om dan 5 rondjes te knallen en er op t laatst nog voorbij gaan
*sigh* those were the days
[ Voor 42% gewijzigd door Phusebox op 11-04-2008 11:05 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dit is volgens mij vanaf de eerste Mario Kart al het geval.
Als je 12e rijdt krijg je alleen maar zaken waarmee alle speler belast worden. Als 1e word je werkelijk doodgegooid met van alles en nogwat en is er van echt racen geen sprake meer.
Neemt niet weg dat een een kunst is om vlak voor de finish in de final lap op kop te lopen! Is wel zo leuk voor mensen die er niet zo goed in zijn. Echt racen kan wel weer in de time trials...en dat is meestal ook de competitie tussen goede spelers.
[ Voor 19% gewijzigd door TF op 11-04-2008 11:07 ]
Ik rij bijna altijd eerste.. hoe moet ik dit nu aanpakken?AlexR schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:09:
Nooit als 1e de laatste ronde ingaan!
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Even naar de koelkast rennen en een biertje pakken?SpoTs schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:11:
[...]
Ik rij bijna altijd eerste.. hoe moet ik dit nu aanpakken?
Ik ben het hier niet mee eens. Ik heb alle MK's zeer fanatiek gespeeld en je kan er wel een beetje de regel op loslaten: Hoe nieuwe de MK versie, hoe meer geluk er bij komt kijken. Natuurlijk win je veel gemakkelijker als je ook veel skills hebt, maar waar het bij de SNES versie (TF schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:04:
Wat ik wel jammer vind is dat het eigenlijk niet uit maakt hoe goed je rijdt. Je plaatst in het veld is afhankelijk aan hoe vaak je geraakt word.
Dit is volgens mij vanaf de eerste Mario Kart al het geval.
What's the point of living if you can't feel alive?
Verwijderd
Vanavond een paar vrienden uitgenodigd maar ik heb vandaag geen tijd meer om ervoor te zorgen dat alle (de meeste) parcours unlocked zijn.
Note to myself: get beer in last lap * lees.. 30 sec per lapMOAW schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:13:
[...]
Even naar de koelkast rennen en een biertje pakken?
Volgens mij is het niet mogelijk om met z'n 2en een cup te doen omdat je namelijk geen cups kan doen.. maar 4 maps los selecteren ;-)
Dat is op zich wel jammer.. maar ook wel logisch.. want dat maakt het allemaal veel te makkelijk.. je zorgt dat player 2 alle gasten op afstand houdt.. terwijl player 1 als een bezetene door rijd.
Om te winnen helpt skill trouwens echt wel. Als jij beroerd rijd rij je zowiezo meestal niet eerste ;-)
Helaas nietVerwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:15:
Kan je GP rijden met twee spelers én toch je cups halen (dingen unlocken)? nee toch?
Optie zit er gewoon in hoorremmelt schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:57:
Ja dat vind ik ook het enige jammere aan deze versie. Samen GP-en!
Vind ik persoonlijk prettiger.. want er zijn altijd maps in GP die je bv niet leuk vind of de ander.
De blauwe schilden vliegen je echt om de oren, soms krijg je de 2e al in je nek als je nog stilstaat van de eerste. Verder kreeg je vroeger heel af en toe een goed item als je eerste stond, nu is het zoizo een banaan of met mazzel een enkel groen schild. Ook kun je nu 10x per ronde nieuwe items pakken, op de SNES lag er maar op 1 plek items per ronde.
Wel zijn de nieuwe banen aardig gelukt, naar mijn mening, daar kun je tenminste nog een beetje goed in worden.
Verwijderd
Ik vind dat reuze mee vallen, als je een op kop rijd moet je gewoon rode schilden zien te pakken en die laten hangen aan je kart, voor de rest gewoon als vanouds driften in de bochten...Jerox schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:06:
ja het is zeker zo; hoe nieuwer de mario kart, hoe minder skill erbij komt kijken.
Maar dat er meerdere items zijn maak het ook gewoon leuker voor de minder goede spelers,
vroeger had je enkel idd. één plaats waar items te vinden waren. Maarja als je laatste was waren deze meestal al weg en was je al gedoemd om laatste te worden.
Helemaal mee eens! als je eerste rijd kun je 70% van de aanvallen afweren door iets achter je te hangen. Tegen blauwe schildjes, donder, pow block. is idd weinig te doen. Maar dat maakt het voor de mensen die minder goed zijn weer mogelijk om in de buurt te blijven.Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:10:
[...]
Ik vind dat reuze mee vallen, als je een op kop rijd moet je gewoon rode schilden zien te pakken en die laten hangen aan je kart, voor de rest gewoon als vanouds driften in de bochten...
Maar dat er meerdere items zijn maak het ook gewoon leuker voor de minder goede spelers,
vroeger had je enkel idd. één plaats waar items te vinden waren. Maarja als je laatste was waren deze meestal al weg en was je al gedoemd om laatste te worden.
nog even over de blauwe schilden.. ik denk dat ik per wedstrijd HOOGUIT 1 of 2 blauwe schildjes op me krijg. meer niet.
FF over het POW block, volgens mij had ik 1 keer, dat toen ik precies op de knal in de lucht sprong ik niet werd geraakt...SpoTs schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:22:
[...]
Helemaal mee eens! als je eerste rijd kun je 70% van de aanvallen afweren door iets achter je te hangen. Tegen blauwe schildjes, donder, pow block. is idd weinig te doen. Maar dat maakt het voor de mensen die minder goed zijn weer mogelijk om in de buurt te blijven.
nog even over de blauwe schilden.. ik denk dat ik per wedstrijd HOOGUIT 1 of 2 blauwe schildjes op me krijg. meer niet.
Ik weet het bijna zeker.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Verwijderd
maar ook ik wordt soms zwaar geirriteerd door de chains van wapens die ik op me donder krijg
heb al weetikveel hoeveel keer gehad dat ik net over een ravijn ofso wou springen en dat ik geraakt werd en er zo in donderde
maar me wheel icoontje is nu wel eindelijk van goud
Verwijderd
Allemaal prima natuurlijk voor die casual gamer maar als ik hierboven de opmerkingen lees is de balans te ver doorgeslagen en zou dit voor mij een reden zijn om de game niet te willen spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:33:
Ja maar Nintendo heeft zelf ook gezegd dat ze het makkelijker gemaakt hebben zodat mensen met no skill ook kunnen winnen met mensen die ervaring hebbe omdat Wii natuurlijk wel een familiesystem is
Ik vind dit sowieso een probleem van Wii games. In het verleden hebben games als Mario Kart of Metroid me overgehaald om een Nintendo machine te kopen maar de nieuwe koers van nintendo om meer casual gamers binnen te halen gaat wat mij betreft ten koste van de doorgewinterde gamer.
Dus even ter samenvatting. Omdat iedereen nu een kans heeft om te winnen is het voor degeen die hier ontzettend veel tijd aan besteed niet leuk meer?Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:42:
[...]
Allemaal prima natuurlijk voor die casual gamer maar als ik hierboven de opmerkingen lees is de balans te ver doorgeslagen en zou dit voor mij een reden zijn om de game niet te willen spelen.
Ik vind dit sowieso een probleem van Wii games. In het verleden hebben games als Mario Kart of Metroid me overgehaald om een Nintendo machine te kopen maar de nieuwe koers van nintendo om meer casual gamers binnen te halen gaat wat mij betreft ten koste van de doorgewinterde gamer.
Ik vind het juist een grotere uitdaging... en leuker!
Kan niet wachten om vanavond weer meer content vrij te spelen
Verwijderd
De powerdowns en het klein worden heeft iedereen last van behalve degene die de aanval uitvoert en die rijdt eigenlijk altijd zo goed als achteraan dus kleine kans dat die jou inhaalt (mits je vooraan rijdt ten minste).
Rij je niet vooraan, ja dan zijn die aanvallen balen, maar goed dan moet je blijkbaar toch meer oefenen om wel vooraan te komen.
Ondanks alle aanvallen eindig ik toch 9 van de 10 keer in de top 3. Wat niet wil zeggen dat als ik MK aan het spelen ben dat ik nooit vloekend en tierend op de bank zit omdat ik weer getroffen wordt door een schild of wolkje
[ Voor 17% gewijzigd door 13art op 11-04-2008 13:02 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Maar goed... De negatieve punten wat betreft items etc. is al veel over gezegd, maar waar nog weinig over gezegd is, is het "licence" systeem. Ik snap niet zo goed waarom ze dit doen... Waarom niet gewoon elke keer als je gaat rijden, aangeven welke Mii van jou is, en dan statistieken bij houden van die Mii. Ik vind de statistieken erg leuk... echt een leuke toevoeging! Maar die van mij zijn alweer wat verneukt, omdat ik het saai vind om in m'n eentje alles te unlocken en daar dus gister avond met wat vrienden mee bezig ben geweest. Dus steeds om de beurt (waarom, oh waarom kunnen we niet meer met z'n 2-en GPs doen!!? De reden "dan kan nummer 2 iedereen op afstand houden" geldt toch ook voor de N64 en Gamecube versie?).
Nou goed... lijkt een negatief verhaal (en onsamenhangend.
Trouwens, over de categorien, je hebt er 3: light, medium en heavy. Dit staat ook netjes in het Mario Kart boekje (moet toch wat lezen op de WC.
Misschien leuk idee voor de TS: Een poll toevoegen met daarbij de verschillende besturingsmogelijkheden... kijken wat iedereen het meest gebruikt?
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:33:
maar me wheel icoontje is nu wel eindelijk van goud
Als je volgens mij alleen maar met je stuurtje speelt.
Net even snel gespeeld, eerste indrukken:
- Zet je Wii op 60Hz!!! Op 50Hz loopt het niet lekker vloeiend. Mijn eerste indruk was dan ook: terug naar Double Dash. Maar toen ik 60Hz probeerde was het snelheidsgevoel er wel.
- Goldmine is een gaaf circuit (die als eerste geprobeerd n.a.v. de video's op internet)
In mijn doosje zaten trouwens twee sterrenkaarten.. helaas kon ik er slechts één registreren bij Nintendo. De tweede gaf de melding "Je kunt dit systeem niet nogmaals registreren."
Hierbij mijn FC: 3351-4184-5083
Verwijderd
Daar ben ik het helemaal mee eens. Eerst wordt mario kart weken (zoniet maandelang) de hemel ingeprezen om het vervolgens weer af te kraken.DjWannaB2002 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:00:
Ach, ik vind dat iedereen hier een beetje te negatief reageert over die 'aanvallen'
Het is gewoon een leuk goed spel. Heb je teveel 'pech/schild' momenten ben je gewoon nog niet goed genoeg. Dus ik zou zeggen game on!
Maar na een paar dagen racen merk ik nu wel dat het me steeds minder vaak overkomt. Als ik nu 1e rij eindig ik negen van de 10 keer wel in de top 3, terwijl dat eerst echt niet het geval was. Het gaat dus om de handigheidjes vinden en je tegenstander te slim af te zijn
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
[ Voor 4% gewijzigd door pelt op 11-04-2008 13:41 ]
Klopt. Werkt inderdaad, die POW is een soort trilling van de grond die je aan hoort komen, zorg dat je bij de laatste klap niet de grond raakt oftewel ergens springt en je hebt er geen last vanFF over het POW block, volgens mij had ik 1 keer, dat toen ik precies op de knal in de lucht sprong ik niet werd geraakt...
Ik weet het bijna zeker.
Net weer even online geraced. Zit nu op 7068 punten. Allemaal leuk en aardig, maar net was ik tijdens een race derde, maar punten krijgen ho maar, nee hoor ging juist 2 punten vanaf
Misschien maar een paar dagen niet spelen zodat de anderen ook wat meer punten hebben, kan ik er weer meer verdienen
Dat doe ik ook... Heb hele 50cc + eerste helft van 100cc uitgespeeld. Kan nu wel met mijn eigen MII spelen maar nog geen gouden stuurtje.pelt schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:30:
[...]
Als je volgens mij alleen maar met je stuurtje speelt.
tja tegen noobs racen werkt dan natuurlijk niet meer, ik zit nu ergens in de 6000, en het begint langzaam terug te lopen eno hoeveel moet je gereden hebben om zo'n goud stuurtje te krijgen? boven me werd de vraag niet echt beantwoord...DjWannaB2002 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:59:
Nadeel is alleen dan met drifting op automatic je niet kan springen, ten minste mij lukt het niet.
Net weer even online geraced. Zit nu op 7068 punten. Allemaal leuk en aardig, maar net was ik tijdens een race derde, maar punten krijgen ho maar, nee hoor ging juist 2 punten vanaf
Misschien maar een paar dagen niet spelen zodat de anderen ook wat meer punten hebben, kan ik er weer meer verdienen
Om de negatieve berichten van daarvoor te ontkrachten? Just need skillz?
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Gedeeltelijk ben ik het met je eens, maar gisteren heb ik zo ontzettend veel plezier gehad met Karten met m'n vriendin, we zaten samen hard te lachen achter de Wii. Dat is voor mij eigenlijk meer waard dan hardcore gamen en natuurgetrouw racen.Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:42:
Allemaal prima natuurlijk voor die casual gamer maar als ik hierboven de opmerkingen lees is de balans te ver doorgeslagen en zou dit voor mij een reden zijn om de game niet te willen spelen.
Over die punten: net zo als met Wii Sports, daar is het ook moeilijk om meer dan 2100 punten te krijgen. Zelfs als je geen punt verliest bij bijvoorbeeld tennis, kan je nog minpunten krijgen omdat het niet snel genoeg gaat. Hier is dat hetzelfde.
Weet iemand al hoe je je "cijfer" verbeterd? Je krijgt bij het einde van een cup een cijfer voor hoe goed je hebt gestuurd, en dat is niet of niet alleen afhankelijk van je finishplaats.
Verwijderd
Friendcode toegevoegd!!
5198-2532-8061
ik voeg jullie ook allemaal toe.
wel gaaf spelletje alleen ik mis toch wat mooie oude banen zoals wario stadium van de n64.en wat doen ze...drukken ze er wat van die saai kale snes banen in.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2008 14:32 ]
Si, die taktiek komt letterlijk uit de eerste Crash Team Racing op de Playstation 1..deed het de tweede keer vanzelf. Die game heb ik ook helemaal grijs gespeeld.fatbenny schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:41:
[...]
Klopt. Werkt inderdaad, die POW is een soort trilling van de grond die je aan hoort komen, zorg dat je bij de laatste klap niet de grond raakt oftewel ergens springt en je hebt er geen last van
Een stuk van de baan uit Bowsers Castle (?) deed me ook denken aan een baan uit CTR
Straks weer ff online
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Filmpje is wel van de DS versie hoor, die al 2-3 jaar uit isMouki_9 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:08:
einde van filmpje: http://nl.youtube.com/watch?v=_pIbBVcd4hc ontwijken van blue shell???
Om de negatieve berichten van daarvoor te ontkrachten? Just need skillz?
FC:0473-7904-5331
Zal zo iedereen uit de TS even toevoegen.
Ik vind de banen van de SNES juist de leukste van allemaal! Misschien lichtelijke bevooroordeeld, omdat ik de allereerste mariokart ook de leukste vond.Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:22:
HOPPA!!!
Friendcode toegevoegd!!
5198-2532-8061
ik voeg jullie ook allemaal toe.
wel gaaf spelletje alleen ik mis toch wat mooie oude banen zoals wario stadium van de n64.en wat doen ze...drukken ze er wat van die saai kale snes banen in.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
ziet ik ook wel, ik vraag me af of dit ook niet mogelijk is met mario kart wiiSaURoN schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:29:
[...]
Filmpje is wel van de DS versie hoor, die al 2-3 jaar uit is
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Verwijderd
jou friend code klopt niet.
Heb iedereen toegevoegd.hoop dat jullie dat ook doen.Want zoals in smash brothers staat zowat iedereen nog op awaiting registration
wat ik wel mis zijn die missies die ook op de DS versie zaten.
wel grappig is dat al mijn zelf gemaakte mii's in het spel zitten.zelfs op de posters in dat winkelcentrum
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2008 15:49 ]
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Verwijderd
Bij 2 andere zaken was alles gereserveerd.
Volgens mij gaan de verkopen dus redelijk goed.
Had hem vandaag dolgraag willen spelen...
Pre-orderen is een bestelling plaatsen die op dat moment niet aanwezig is.Red schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 15:44:
Ik weet wel dat ik niet meer bij Bol ga preorderen. Heb hem zelfs 2 keer besteld bij Bol.com 1x op de 25 maart besteld, 1x 30 maart.... maar inderdaad zoals zovelen dat mailtje gehad dat het niet gegarandeerd kan worden. Wat is het nut dan van pre-orderen.....?
Had hem vandaag dolgraag willen spelen...
Aangezien het Pre-orderen al op 16 maart begonnen was, ( de dag wanneer ik hem besteld heb ) ben je waarschijnlijk gewoon te laat geweest
Volgens mij zijn er in de stad nog diverse winkels die MKW verkopen hoor.
Op het moment dat je in bepaalde levels tegen een helling aan de zijkant op kan rijden (gemarkeerd met een blauwe rand aan de bovenzijde) bovenaan de wiimote hard omhoog bewegen of bij een schans(je) hier overheen gassen en op het moment dat je loskomt de wii hard omhoog bewegen.Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:20:
ik heb al aardig wat potjes gespeeld ik snap aleen nog niet hoe ik mooie jumps kan maken
Dit lukt mij in ieder geval vrij aardig.
Nu hopen dat ik vanavond met een aanpassing van mijn wifi instellingen het online gedeelte stabiel krijg. Ik heb gelezen dat de Wii de voorkeur heeft voor wifi channel 1 of 11. Zijn er mensen hier die dat kunnen bevestigen. Het channel op mijn router dat ik nu gebruik is 6. Ben benieuwd of het echt uitmaakt.
Geen commentaar
Bij mij staat ie op automatic. Werkt als een trein!robbydw schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:05:
[...]
Op het moment dat je in bepaalde levels tegen een helling aan de zijkant op kan rijden (gemarkeerd met een blauwe rand aan de bovenzijde) bovenaan de wiimote hard omhoog bewegen of bij een schans(je) hier overheen gassen en op het moment dat je loskomt de wii hard omhoog bewegen.
Dit lukt mij in ieder geval vrij aardig.
Nu hopen dat ik vanavond met een aanpassing van mijn wifi instellingen het online gedeelte stabiel krijg. Ik heb gelezen dat de Wii de voorkeur heeft voor wifi channel 1 of 11. Zijn er mensen hier die dat kunnen bevestigen. Het channel op mijn router dat ik nu gebruik is 6. Ben benieuwd of het echt uitmaakt.
Ik heb vandeweek op de site van BOL nog zien staan dat pre orderen nog mogelijk was maar dat bestellingen NA 8 april niet gegarandeerd geleverd konden worden op de dag van de release.SpoTs schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:02:
[...]
Pre-orderen is een bestelling plaatsen die op dat moment niet aanwezig is.
Aangezien het Pre-orderen al op 16 maart begonnen was, ( de dag wanneer ik hem besteld heb ) ben je waarschijnlijk gewoon te laat geweest
Volgens mij zijn er in de stad nog diverse winkels die MKW verkopen hoor.
Wat dat betreft zou Red dus gewoon op tijd geweest zijn.
Daarbij staat er nu ook: "Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis "
Hij lijkt dus gewoon leverbaar te zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door robbydw op 11-04-2008 16:10 ]
Geen commentaar
Verwijderd
Ik heb gisteren zelfs een nieuwe kart unlocked, omdat ik zogenaamd 50 wins had online. Terwijl ik ongeveer 15 games heb gespeeldpelt schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 15:55:
Hoe komt het trouwens dat bij de stats ik al 63 wins heb en 43 losses, twerwijl ik toch never nooit 107 potjes heb gespeeld?
Stats kloppen volgens mij dus nog niet helemaal.
Verwijderd
bedankt voor de tip zal het straks ff proberen.robbydw schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:05:
[...]
dat wifi gedeelte zou weinig uit moeten maken maar draadloos is voor gamen eigenlijk helemaal niet verstandig.
ik heb het allemaal bekabeld aangesloten zitten en heb geen problemen
Verwijderd
Hier werkt het draadloos uitstekendVerwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:16:
[...]
bedankt voor de tip zal het straks ff proberen.
dat wifi gedeelte zou weinig uit moeten maken maar draadloos is voor gamen eigenlijk helemaal niet verstandig.
ik heb het allemaal bekabeld aangesloten zitten en heb geen problemen

Verwijderd
misschien toch een kanaal probleem dan????Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:20:
[...]
Hier werkt het draadloos uitstekend(de Wii staat dan ook op 3 meter afstand van de router, en heb alles secured (WPA2 AES, MAC filter etc.), gaat prima!
ik heb vroeger veel problemen gehad met draadloos etc vooral bij gamen dus heb nu bijna alles gewoon met kabeltjes aangesloten

Afstand zou bij mij ook geen probleem moeten zijn...als het een meter van elkaar afstaat is het veel. Ik gebruik enkel WEP en MAC filter ivm het ook online kunnen gaan met mijn NDSVerwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:20:
[...]
Hier werkt het draadloos uitstekend(de Wii staat dan ook op 3 meter afstand van de router, en heb alles secured (WPA2 AES, MAC filter etc.), gaat prima!
Geen commentaar
Verwijderd
Bij mij staat het kanaal ook op automatic (meestal is dat 1) en tot dusver (heb nog maar één avondje MK online gespeeld) heb ik geen problemen ondervondenVerwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:23:
[...]
misschien toch een kanaal probleem dan????
ik heb vroeger veel problemen gehad met draadloos etc vooral bij gamen dus heb nu bijna alles gewoon met kabeltjes aangesloten
Verwijderd
meer poppetjes dan in de TS staan in ieder geval.
http://www.gamefaqs.com/console/wii/code/942008.html
Ik kreeg hetzelfde mailtje waarin stond dat het bestellingen na 28 maart betrof, dan zou je nog op tijd zijn maar goed. Tough luck i guessrobbydw schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:08:
[...]
Ik heb vandeweek op de site van BOL nog zien staan dat pre orderen nog mogelijk was maar dat bestellingen NA 8 april niet gegarandeerd geleverd konden worden op de dag van de release.
Wat dat betreft zou Red dus gewoon op tijd geweest zijn.
Daarbij staat er nu ook: "Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis "
Hij lijkt dus gewoon leverbaar te zijn.

Wat moet ik nou doen in mijn vrije weekend?
doe niet zo zielig joh, je wordt er mee doodgegooid in elke winkel, dus zo'n onmogelijke taak zal het nou ook weer niet zijnRed schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:43:
Nou, net met Bol.com gebeld en waarschijnlijk heb ik gewoon dikke vette pech. En in een winkel kan ik het waarschijnlijk ook niet meer krijgen.
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Sorry, je hebt helemaal gelijk. Was in de war met Wii Fit. Mijn vrouw heeft deze 2 weken geleden besteld om 25 april geleverd te krijgen. Ze dou dus op tijd moeten zijn maar als ik dit zo lees is ook dat niet zeker.SpoTs schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:40:
[...]
Ik kreeg hetzelfde mailtje waarin stond dat het bestellingen na 28 maart betrof, dan zou je nog op tijd zijn maar goed. Tough luck i guess
Geen commentaar
Vind de levering van bol.com af en toe vreemd.. netzoals ik de Wii een maand voor de release date had besteld.. kreeg hem netjes op de release date binnen terwijl sommige mensen al veel langer hun bestelling hebben geplaatst.robbydw schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:48:
[...]
Sorry, je hebt helemaal gelijk. Was in de war met Wii Fit. Mijn vrouw heeft deze 2 weken geleden besteld om 25 april geleverd te krijgen. Ze dou dus op tijd moeten zijn maar als ik dit zo lees is ook dat niet zeker.
Mijn collega hier had MKW op 26 maart besteld. en heeft hem gister ook gehad.
Maar goed.. daar schiet jij nog steeds weinig mee op
edit: maandje
das knap, op 26 april bestellen en 10 april binnen, of heeft ie em vorige jaar april al gepre-orderedSpoTs schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 17:02:
[...]
Vind de levering van bol.com af en toe vreemd.. netzoals ik de Wii een maand voor de release date had besteld.. kreeg hem netjes op de release date binnen terwijl sommige mensen al veel langer hun bestelling hebben geplaatst.
Mijn collega hier had MKW op 26 april besteld. en heeft hem gister ook gehad.
Maar goed.. daar schiet jij nog steeds weinig mee op
Eens kijken of ik hem morgen ergens kan vinden..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Oej, de knop staat op negatief, draai eens gauw naar positiefRed schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:43:
Nou, net met Bol.com gebeld en waarschijnlijk heb ik gewoon dikke vette pech. En in een winkel kan ik het waarschijnlijk ook niet meer krijgen.
Als je nu toch een vrij weekend hebt, heb je dus genoeg tijd om alle gamestores af te gaan in je regio. Er zit er vast en zeker wel een tussen die een exemplaar speciaal aan jou wil verkopen. Nou ja, dat speciaal mag weglaten, maar je snapt wel wat ik bedoel
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Voor zover ik heb gespeeld werkt het idd alleen als je gelanceerd ben vanaf een schans/halfpipe etc.amahusu schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:57:
trouwens dat ontwijken van die POW attack lukt me voor geen meter. Heb net bijna een uur zitten oefenen offline, maar het lijkt geen hol uit te maken of je springt of niet. Misschien werkt het wel alleen als je in de lucht hangt na te zijn gelanceerd van een schans of halfpipe
Verwijderd
Gwoon alleen met je stuurtje spelen dat komt t vanzelf
Zag vnmiddag ook iemand met een Ster als icoontje vraag me af of dat de volgende is ofso
en vind dat 30 friendcodes ook maar nix want zit nu al weer vol
Verwijderd
In het menu moet je rechtsboven op je License klikkenGame Error schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 17:32:
waar kan ik mn aantal wins en loses zien? dat vond ik op de DS altijd wel leuk om te bekijken
Hier mijn FC:
3695-0164-0922 (Alexander)
Als mensen me toevoegen even zeggen (via prive bericht), dan kan ik je ook toevoegen!
[ Voor 5% gewijzigd door AlexR op 11-04-2008 18:52 ]
2492-4215-9939
Ik add iedereen die in de TS staat
Dus. Kan alsnog het weekend spelen.... Tenminste als de TNT morgen bezorgt. Hoe groot is het pakketje ongeveer? Past zeker niet door de brievenbus of wel?Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer XXXXXXXXX van 30 maart 2008 hebben wij overgedragen aan TNT post. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.
Mario Kart & Wheel -
9/10 keer wel hoor, of zolang er maar geen 2 spellen in 1 verpakking zitten.Red schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 18:47:
[...]
Dus. Kan alsnog het weekend spelen.... Tenminste als de TNT morgen bezorgt. Hoe groot is het pakketje ongeveer? Past zeker niet door de brievenbus of wel?
Verwijderd
Ga nu offline en MK opstarten, in de loop van de avond check ik via de Wii browser GoT om te kijken of er eventueel mensen mij hebben toegevoegd!
Naja, dan hoop ik dat morgen pakketpost komt, kan ik ook lekker spelen.
Friendcode: 1977-0296-9598
Ik zal eerst maar eens even iedereen uit de TS adden!
Hopelijk doen jullie dat ook bij mij
Niet waarschijnlijk.... dat weet ik wel zeker!Red schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 18:59:
@ AlexR: daar was ik al bang voor, komt waarschijnlijk door het Wheel.
Naja, dan hoop ik dat morgen pakketpost komt, kan ik ook lekker spelen.
Ik hou wel een plekje voor je vrij in de Friend List; anders hebben de mensen die de mazzel hadden om als 1e te spelen iedereen al toegevoegd en de rest van de tweakers die m nu pas hebben niemand! haha
@ psychoclown... Toegevoegd! Nu jij mij nog.... 3695-0164-0922
[ Voor 12% gewijzigd door AlexR op 11-04-2008 19:11 ]
Mijn code is: 2191-7732-9608
Ik ga nu de rest toevoegen.
Enne, is er echt een limiet van 30 vrienden? Heb namelijk echt al enorm veel mensen toegevoegd (6-7 pagina's ofzo) en ik heb nog niks over een limiet te horen gekregen?
Verwijderd
Ja ik krijg nu dat ik er maar 30 mag toevoegen.monnick schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 19:34:
Heb vanmiddag weer wat met vrienden zitten spelen, met z'n 2'en online is wel leuk. Alleen mijn puntenaantal is nu wel behoorlijk verneukt, zit nu rond de 4700.Heb al redelijk wat shit in de singleplayer unlocked maar ga zometeen even een poging wagen voor meer.
![]()
Enne, is er echt een limiet van 30 vrienden? Heb namelijk echt al enorm veel mensen toegevoegd (6-7 pagina's ofzo) en ik heb nog niks over een limiet te horen gekregen?
Heb de 100 cc uitgespeelt en kan nu met me eigen mii rijden
En toch heb je die 30 zo bereikt.. ik kon iig niet alle mensen uit de tabel toevoegen.monnick schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 19:34:
Heb vanmiddag weer wat met vrienden zitten spelen, met z'n 2'en online is wel leuk. Alleen mijn puntenaantal is nu wel behoorlijk verneukt, zit nu rond de 4700.Heb al redelijk wat shit in de singleplayer unlocked maar ga zometeen even een poging wagen voor meer.
![]()
Ik ga nu een zwikkie toevoegen en zie jullie dan wel!
Geen commentaar
Vind het rijden met Wii Wheel nog wel lastig maar dat zal ook wel wennen, vanavond eens met een good old gamecube controller proberen.
Friend code: 2878-9726-0068
Ga nu codes uit de database toevoegen, heb mijn code ook al toegevoegd.
Geen commentaar
Mario Kart friend code: 1118-0364-9938
Wii Console Code: 0917-5534-7284-2729
Denk dat vooral de online functie veel gaat toevoegen. Laatste keer dat ik echt Mario Kart gespeeld heb, was op de SNES. Weet het nog goed, was ik jaar of 10 geloof ik, hadden we eerst Yoshi´s Safari gekocht (verkoper had niet gemeld dat je daar zo´n superscope voor nodig had). Die hebben we toen ingeruild voor Mario Kart. Heeft heel wat bloed, zweet en tranen gekost voor ik alle cups op alle cc niveaus gehaald had
Mario Kart Wii!
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Na Mario Kart op de Snes zijn het echt zuigspellen geworden.
Er komt bijna geen skill meer bij kijken. En het driften wat echt goed tot zijn recht kwam op de snes, slaat nu echt nergens meer op.
Ik vraag me echt af welke doelgroep dit spel wel leuk vindt?
In de tijd van de Nintendo/Super Nintendo had ik nintendo echt hoog zitten, daarna is het eigenlijk alleen maar bergafwaarts gegaan.
Tuurlijk, met de Wii hebben ze een hele hoop non-gamers weten te strikken, maar die kopen ook maar 2 a 3 games en dan ligt hij weer in de kast als het nieuwtje er af is.
95% van de spellen op de Wii zijn kut en ik heb zo spijt dat ik hem gekocht heb.
Ps dit is dus mijn mening!
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

[ Voor 10% gewijzigd door Harm-Jan op 11-04-2008 23:32 ]
Waren er maar custom matches zonder items dan was het nog te doen. En dan die achterlijke bikes. Bah bah bah, echt als dit spel in reviews meer dan een 7 krijgt slaat het nergens op.
Ok voor een publiek van 5-10 jaar is het perfect, A knop ingedrukt blijven houden voor 3 minuten, beetje sturen en veel geluk hebben... kun je net zo goed Lotto gaan spelen
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
dan heb jij nooit de essensie van mario kart begrepen. het is ook meer een fun game dan die hard racen als bij bijv een formule 1 gamePhusebox schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 23:34:
damn wat een *peep*spel; vooral online is het echt 1000x niks.
Waren er maar custom matches zonder items dan was het nog te doen. En dan die achterlijke bikes. Bah bah bah, echt als dit spel in reviews meer dan een 7 krijgt slaat het nergens op.
Ok voor een publiek van 5-10 jaar is het perfect, A knop ingedrukt blijven houden voor 3 minuten, beetje sturen en veel geluk hebben... kun je net zo goed Lotto gaan spelen
Dit topic is gesloten.
Als je je friendcode wil doorgeven kun je in de TS lezen hoe.