[Wii] Mario Kart: Wii

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 71.871 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Haha, niks te moeilijk doen met reserveren. Gewoon naar de winkel, hups uit het rek pakken en naar de kassa lopen.

Intertoys, een plaatsje verderop (zevenbergen), had er genoeg binnengekregen. * Zeror is dus blij :D

En nu mario karten ^^

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 10-04-2008 15:58 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bij Media Markt in hengelo een gehaald! Ze hadden er nog genoeg staan! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:55

Neoz

Neoz & Hobbes

Wat kost een los Mario Kart Wii stuur eigenlijk ?

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Neoz schreef op donderdag 10 april 2008 @ 16:06:
Wat kost een los Mario Kart Wii stuur eigenlijk ?
Officieel Nintendo stuur kost 10 euro.
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:23:
[...]

alleen de MK code is genoeg ;)
Danke, dat scheelt iig wel want zelfs als je wii-codes add zowel via de database van xin-evil als via de wii en dan een dm stuurt wordt ik vaak maar door 1/3e geadd. Vind het sowieso al niet echt fijn maar je moet roeien met de riemen die je hebt he ;)

[ Voor 50% gewijzigd door psychoclown op 10-04-2008 16:13 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even de dixons in den haag gebelt, maar die krijgen dus veel te weinig binnen :') Nintendo kan ook echt niks :') Straks nog even bij de FRS op CS kijken maar daar was ie vannochtend nog niet dus nu waarschijnlijk ook niet. Wel mooi kut want ik heb veder nooit tijd om naar de winkel te gaanivm werktijden. Misschien dat het maar goed is ook trouwens, moet komende week de hele week thuis echt aan mijn examen werken en als ik mariokart zou hebben gaat dat ongetwijfeld weer een leuk aantal uurtjes kosten (+dat het al een hele dure maand word ivm aanschaf van een nieuwe htpc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 18:17
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 16:15:
Net even de dixons in den haag gebelt, maar die krijgen dus veel te weinig binnen :') Nintendo kan ook echt niks :') Straks nog even bij de FRS op CS kijken maar daar was ie vannochtend nog niet dus nu waarschijnlijk ook niet. Wel mooi kut want ik heb veder nooit tijd om naar de winkel te gaanivm werktijden. Misschien dat het maar goed is ook trouwens, moet komende week de hele week thuis echt aan mijn examen werken en als ik mariokart zou hebben gaat dat ongetwijfeld weer een leuk aantal uurtjes kosten (+dat het al een hele dure maand word ivm aanschaf van een nieuwe htpc).
FRS heeft 'm vandaag binnen gekregen, dus er is een kans!

Mijn FC: 1075-0844-2505

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:28

Tarin

Just plain weird.

Zo, de eerste 4 uur zitten er inmiddels op. Best eng dat die Wii dat allemaal bij houdt :P.
Online werkt lekker (heb samen met m'n broertje zitten racen), maar de eerste race werden we eruit geschopt.. De andere 8 gingen prima, maar die eerste kostte me dus wel meteen 150 punten ofzo :/.
Net even de dixons in den haag gebelt, maar die krijgen dus veel te weinig binnen :') Nintendo kan ook echt niks :')
Is volgens mij meer het inkoopbeleid van die winkel. Dixons Pijnacker kreeg er ook maar 8 (met 7 bestellingen), maar Mediamarkt R'dam had er minstens 30 staan.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
Hem vanochtend bij de lokale Intertoys gehaald, waar er nog voldoende lagen. Erg leuk spel, vooral in combinatie met het stuurtje en online wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 01:32
Ik heb vanmiddag in mijn pauze net de laatste bij Intertoys in Den Haag weggehaald. De Van Leest vertelde mij even daarvoor dat ie vanmiddag 2 zou binnen krijgen die niet gereserveerd waren. Probeer het daar eens.
Ik ga nu maar eens naar huis om hem uit te proberen :)

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neothor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10-2023
Zal eens kijken of ze er ook liggen in Zwolle. En dan meteen een extra controller met stuur scoren.
Tenminste met meerdere racen :9

Last.fm | LinkedIn | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
neothor schreef op donderdag 10 april 2008 @ 16:42:
Zal eens kijken of ze er ook liggen in Zwolle. En dan meteen een extra controller met stuur scoren.
Tenminste met meerdere racen :9
Ik heb 2 Wii-controllers en nog 4 GC controllers ^^ dus ik kan zodra ik thuiskom in principe al met 4 mensen tegelijk lekker karten. maarja.. eerst nog ff 45 minuten werken ^^

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mipviwawes
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01-2024
Ik heb Bart1981, Chester, Daniel, Domien, Geniux, Gitkua, Hitman, Joint_me, Koffieleutje, Monnick, Neggix, Plex, RemcoINC, remmelt, Tom_B, Victorio en Weilie toegevoegd. Starbomb bleek een verkeerde FC te hebben :S

Tot nu toe ervaar ik het als een leuk spel met oude tracks voor de nostalgie.
Ben benieuwd hoe het online spelen zal bevallen, ben er nog niet aan toegekomen.

De winkel waar ik MKW heb gekocht heeft er 30 binnengekregen, voor 3 filialen. Woensdagmiddag waren er nog 4 over :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skabouter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 08:55

skabouter

Skabouter

Whoei ik heb hem ook gehaald! Dit is echt een van de spellen waarvoor ik mijn Wii heb aangeschaft :) Online gebeuren werkt wel leuk, maar nog niet echt ideaal, soms moet je >3 minuten wachten voor er überhaupt mensen bij komen :( zal vanavond wel even mijn friends code plaatsen

[ Dislect ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remmelt schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:43:
Nee, niet moeilijk om ook in te programmeren, maar wel vatbaar voor misbruik. Je kan dan bijvoorbeeld je gast inzetten om anderen te stoppen. Dat hij even wacht met het schieten van z'n rode schild zodat 'ie niet op jou maar op je concurrent komt. Snappie? Jammer vind ik het ook wel, maar Nintendo kiest er juist voor om online zo clean mogelijk te houden. Mij is het vaak te clean (die stomme friend codes) maar als je iets als Xbox live ernaast houdt... Daarvan werd laatst gezegd dat de lamers en griefers doorbraak naar het (nog grotere) grote publiek tegenhouden.
Dat kan je nu nog steeds, meer zelfs, je gast kan het nu anoniem doen zonder zelf punten te verliezen. Als je met twee spelers speelt speelt speler 1 mét ranking en stats, speler twee speelt anoniem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Laatst online: 09-04 12:25
Hmm, ja. Daar heb je dan ook weer gelijk in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Laatst online: 07-07 09:41
skabouter schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:12:
Whoei ik heb hem ook gehaald! Dit is echt een van de spellen waarvoor ik mijn Wii heb aangeschaft :) Online gebeuren werkt wel leuk, maar nog niet echt ideaal, soms moet je >3 minuten wachten voor er überhaupt mensen bij komen :( zal vanavond wel even mijn friends code plaatsen
Geen last van die 3 minuten.. Meestal zijn ze al bijna klaar met de ronde of begin ik opnieuw....
Net m'n eerste friend battle gehad.. Wel leuk dat ze ook scores tegen elkaar bijhouden...
Nu bijna op 6000 punten *O*

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:23

Fioravanti

Fioravantastisch!

Bij de Dixons in 0318 liggen er ook nog genoeg :D

Mooi dat ik vanavond een avondje vrij heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
Tsjonge dit topic gaat hard. Ik ga maar eens even iedereen uit de TS toevoegen in m'n Friends list. Is er al iemand die alle grand prix met 150cc op Gold heeft? Welke characters/voertuigen zijn daarvoor het best? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even met iemand online zitten spelen en dit is eindelijk een game waarbij het waard is om de friendcodes enzo in te vullen. Het systeem dat je mensen online ziet werkt erg handig en de vooraf ingestelde gesprekjes zijn ook handig.

De game zelf heb ik gemengde gevoelens bij. Er zijn een paar hele toffe banen maar over het algemeen vind ik ze veel te breed. Er komt weinig techniek bij kijken en dat is toch weer een stap terug vergeleken met Mario Kart DS. Daarnaast zijn er behalve de stunts weinig spectaculaire vernieuwingen. Ik had zo'n beetje alle elementen al in eerdere Mario Kart spellen gezien.

De characters zijn leuk geanimeerd maar ze zien er echt veel slechter uit dan in andere spellen. De levels zijn dan veel mooier. De creativiteit van de levels had ik ook wel bij de karts en personages willen zien. Baby Daisy.... kom op zeg. 8)7 Daarnaast is het jammer dat je maar een keuze hebt uit een stuk of 9 voertuigen. Bowser heeft dezelfde wagen als Donkey Kong maar dan in een ander kleurtje. Misschien moet je de rest nog unlocken maar het is toch een minpunt.

Zal vanavond even mijn Friendcode dumpen en iedereen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Laatst online: 22:10

TF

bla bla

hij is super

Friend code: 0087-2422-0281

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Ik heb iedereen uit de ts toegevoegd! En bovenstaande FC ook!

[ Voor 24% gewijzigd door remmelt op 10-04-2008 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is mijn FC: 5026-4629-2522 (Stuur me een PM als je me toevoegd, vermeld wel ff jouw FC) Er staat trouwens ook een kleine fout in de TS:
Ondersteunde controllers: Wii-remote (met Wii-wheel), Classic Controller en GameCube-controller
Hij kan ook met de Wii-remote + nunchuck bestuurd worden ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2008 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben eindelijk in het bezit gekomen van MK:Wii :)

Vanavond na het Journaal (20:00) ga ik hem voor het eerst booten, dan weet ik ook gelijk mijn friendcode die ik dan weer in de ccdb kan gooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 18:03:
Daarnaast is het jammer dat je maar een keuze hebt uit een stuk of 9 voertuigen. Bowser heeft dezelfde wagen als Donkey Kong maar dan in een ander kleurtje. Misschien moet je de rest nog unlocken maar het is toch een minpunt.
Voor zover ik het systeem doorheb is het zo dat alle characters zijn verdeeld in 3 groepen: baby, medium en zwaar. Elke groep heeft dus 6 characters, vandaar o.a. de 'baby' figuren...
Vervolgens heeft elke groep 3 bikes en 3 karts... de specs van elk van deze voertuigen zijn per type hetzelfde voor de andere characters uit dezelfde groep. (zou anders een beetje oneerlijk zijn...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me trouwens af wat je precies moet behalen in het spel voordat de optie om je eigen Mii te kunnen gebruiken actief wordt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Plurk. schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:56:
Dixons heeft om 13u00 officieel toestemming van hun hoofdkantoor gekregen hem te verkopen.
Genoeg op voorraad in Oss, dus samen met een extra stuurtje gehaald.

Veel speelplezier iedereen!
Ik woon ook in Oss. Toevallig, had ik hem eergister ook al. _/-\o_ Leuke game is het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 19:04:
Ik vroeg me trouwens af wat je precies moet behalen in het spel voordat de optie om je eigen Mii te kunnen gebruiken actief wordt? :)
Special Cup 100cc winnen.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2008 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx, dat moet niet al te moeilijk zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m ook binnen^^
heb gelijk ff iedereen van de lijst toegevoegd

mijn FC: 3093-7190-0340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 19:08:
[...]
Thnx, dat moet niet al te moeilijk zijn ;)
Denk je? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga m morgen halen na mijn werk rond 7 uur. I will survive, moet toch naar school en werken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:11
Hier mijn FC: 1633-4300-2252

Moet je elkaar wederzijds toevoegen, of is het genoeg als 1 van de 2 een FC invoert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een ervaren MK'er :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Bartvw schreef op donderdag 10 april 2008 @ 19:22:
Hier mijn FC: 1633-4300-2252

Moet je elkaar wederzijds toevoegen, of is het genoeg als 1 van de 2 een FC invoert?
Je moet elkaar beiden hebben toegevoegd. Opzich wel jammer, had liever gezien dat als 1 iemand een code toevoegd de ander dan een message krijgt van "xxxx heeft u toegevoegd, wilt u dit accepteren?".

Maare, wat is dit topic hard gegaan! Ben vandaag de hele dag niet online geweest maar er zijn weer heel wat nieuwe berichten en veel nieuwe friendcodes. Ik ga jullie zo allemaal toevoegen! :)

Mijne: 0774 - 4340 - 7754

EDIT: @ Starbomb, is het 3093 of 3039. Je FC in de tabel verschilt namelijk met die in je post. :?

[ Voor 8% gewijzigd door monnick op 10-04-2008 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oepsifloepsi 8)7
ja het is die van me post ik zal die van de tabel wel ff aanpassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weilie
  • Laatst online: 17-06-2024
Tjongejonge wat een drukte vandaag hier in dit topic. Ik zal alle friendcodes invullen van de mensen die er vandaag bij zijn gekomen.

PSN: Weilie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapbrandhof
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:35
Heb vandaag het wii wheel binnen gekregen dat ik extra besteld had.

Helaas de game zelf nog niet. Heb hem btw bij bol.com besteld.
Iemand die hier verder ook last van heeft?

Intel P4 3.0 800MHz, 1024DDR PC3200(Twinmos), 160GB Maxtor S-ATA 150MB, Chieftec midi bleu, 360 Watt voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
God...Potverdriedubbeltjes ik heb MK nog niet in huis!!!! Gister verstuurd (zeggen ze)
Lekker dat pre-orderen.... volgende keer gewoon in de winkel kopen....

Edit: nou ik kan iig gewoon voetbal kijken ipv in dubio zitten...

[ Voor 18% gewijzigd door AlexR op 10-04-2008 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Laatst online: 23:17
MK gehaald bij de Bijenkorf in Amsterdam.

Wat een gave game!

Had wel problemen om de disc te laden. Mijn Wii herkende de disc niet. Heb toen mijn Wii ge-updated en mijn disc werd gelijk herkend.

Wii wheel werkt goed en ook de online functie is zeer gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

ChiMan schreef op donderdag 10 april 2008 @ 20:20:
Had wel problemen om de disc te laden. Mijn Wii herkende de disc niet. Heb toen mijn Wii ge-updated en mijn disc werd gelijk herkend.
Vreemd. Dat updaten voor nieuwe spellen hoort de Wii standaard automatisch te doen namelijk. Maargoed. Je hebt het al werkend gekregen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey

lijp spel idd, friend codes zijn wel lastig maarja
zal mijne dan toch maar ff posten

fc: 1633-4300-9786

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houd het nuttig...

[ Voor 75% gewijzigd door TheZeroorez op 10-04-2008 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Heren (en evt, dames)

Ik ga nu iedereen toevoegen die ook in de TS staat. Willen jullie mij ook even toevoegen? Tnx en ik zie jullie vanzelf online dan! :)

mijn friendcode voor Mario Kart= 5198-2530-7252 (tevens toegevoegd aan TS)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Laatst online: 22:20

Rudedadude

Maybe we were born to run

Ik heb geen MK achtergrond, maar ik vind het tot nu toe met stuur lekkerder spelen dan met nunchuck en wiimote.. Online werkt trouwens ook erg goed vind ik, alleen nu weer boven die 5000 punten uit zien te komen :P

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
Vind iedereen het hier, net als ik, ook handig als in de tabel in de TS ook de Wii codes erbij vermeld worden? Dan is het ten minste mogelijk om elkaar via prikbord berichten te sturen want die mogelijkheid is er in MarioKart niet geloof ik.

Zal binnenkort weer de nodige mensen die in de Tabel er bij gezet zijn toevoegen aan mijn vriendenlijst. Wel lastig dat je niet kan zien welke codes je al hebt toegevoegd en welke niet.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Jeuj, MK vandaag bezorgd. Alleen jammer dat ik net thuis ben. Mijn buren zijn nu onwetend (hoop ik ) bezitter van MK Wii :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm-Jan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-09 15:18
Zo jaloers hier ;) ik heb hem nu bij wehkamp in bestelling staan, daar was ie al 42 euro en nu nog eens 10% korting :*) maar ik ga morgen ook even in leeuwarden kijken bij de FRS O-)

Ik heb m'n Wii toegevoegd bij de consolecodes en MK ook al, maar dus nog geen FC ;) komt zsm 8)7

Morgen komt m'n extra stuurtje al _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Harm-Jan op 10-04-2008 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op donderdag 10 april 2008 @ 19:02:
[...]

Voor zover ik het systeem doorheb is het zo dat alle characters zijn verdeeld in 3 groepen: baby, medium en zwaar. Elke groep heeft dus 6 characters, vandaar o.a. de 'baby' figuren...
Vervolgens heeft elke groep 3 bikes en 3 karts... de specs van elk van deze voertuigen zijn per type hetzelfde voor de andere characters uit dezelfde groep. (zou anders een beetje oneerlijk zijn...)
Het jammere vind ik vooral dat de originaliteit wat de wagens betreft tot nog toe een beetje weg is. In Mario Kart DS had Luigi een stofzuiger, Mario een formule 1 wagen, Donkey Kong een ton, Yoshi een ei en Bowser een auto met zes wielen. Ik zie hier per klasse auto's maar niet per personage. Het kan natuurlijk zijn dat je er meer kunt unlocken maar dat weet ik niet.

De banen zijn voor het grootste deel erg tof. Mijn favoriet tot nu toe is Koopa Cape, je rijd eerst over een hele vette waterbaan en gaat dan met een "kruip-in-buis" geluid van Mario een tunnel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:50
Gebruikt iemand hier manual drifting? Ik vind het echt veeeeel prettiger automatic drifting te gebruiken....

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
theforce81 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 23:43:
Gebruikt iemand hier manual drifting? Ik vind het echt veeeeel prettiger automatic drifting te gebruiken....
Heb dat ook even getest. Manual drifting = sneller :) en veel leuker.

Verder vind ik Motoren echt super :D weet je hoe hard je alle karts inhaald :D Net even online gespeeld.. heb nu 5001 punten :D

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-09 13:43
ik zit al op 6000 punten, in een kart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 19:49
Mijn MK friendcode in de lijst in de TS toegevoegd. Zal wanneer ik tijd heb die lijst ook bij mij toevoegen. :)

Om te proberen ff online gespeeld, maar zonder voorkennis wist ik bij de Battlemode - Coinrunners in het begin niet eens wat ik nou moest doen. Later kreeg ik het wel door, maar het blijft erg chaotisch allemaal. Niet verwonderlijk dat ik dan ook één na laatste eindigde, ha ha :P

Verder is het een erg leuk spel en ik kijk er naar uit om het met anderen in de huiskamer te spelen. En wanneer ik tijd heb zal ik ook wel online te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:50
SpoTs schreef op donderdag 10 april 2008 @ 23:53:
[...]

Heb dat ook even getest. Manual drifting = sneller :) en veel leuker.

Verder vind ik Motoren echt super :D weet je hoe hard je alle karts inhaald :D Net even online gespeeld.. heb nu 5001 punten :D
Het is sneller als je het goed kan gebruiken LOL, maar je moet echt de baan kennen aangezien je de drift ver van te voren in moet zetten. Of sla ik hier de plank mis?

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

theforce81 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 23:43:
Manual was vroeger standaard... eerste wat ik dus heb ingesteld :*)

De besturing valt nu een beetje tussen MK-SC en MK-DD...

Btw, iemand enig idee hoe de wiimote uitgezet kan worden terwijl je de WaveBird gebruikt?

Nu blijft dat ding al die tijd aan staan en dat vind ik een beetje zonde van de batterijen :)
(en ja, nu haal ik er even en batterij uit :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ik ben zelf ook beter met automatic driften tov manual. Kwestie van oefenen.

Ondertussen zit ik om meer dan 6300 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 13:14
ik snap niet dat zoveel mensen moeite hebben om met punten te stijgen, zoveel die rond die 5000 zitten te kloten.

nooit mario kart eerder gedaan, en na 2 avonden van 2 uur spelen sta ik op 6500 punten zonder al te veel problemen.

hoogste wat ik ben tegengekomen is 7300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Manual driften is sneller omdat je daarmee de blauwe en oranje vonken kan halen, dat gaat met autodrift niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ja weet dat manual daarom sneller is/kan zijn, maar als je dat niet goed onder de knie hebt, dan is automatic sneller omdat je anders bochten enz mist.

Ben nu gestopt bij 6516. Weinig punten te verdienen op het moment omdat iedereen die ik nu tegenkom onder de 6000 punten zit.

Morgen weer een nieuwe dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
Gister avond online play gedaan, zit zat na een uurtje spelen al op 5800 punten :). Vandaag grand prix 50 cc klasse helemaal uitgespeeld. Ga morgen aan 100cc beginnen.

friendcode: 2492-4215-9939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

ChiMan schreef op donderdag 10 april 2008 @ 20:20:
MK gehaald bij de Bijenkorf in Amsterdam.

Wat een gave game!

Mijn Wii hangt even een maand of 2 geen internet; dus geen updates gehad. Bij invoeren werd er inderdaad geen plaatje van de game gegeven; maar een blanco schijfje. Wanneer ik op de disc klikte met de Wii-mote werd er automagisch gevraagd of de Wii geupdate moest worden (gedaan vanaf de Mario Kart Wii Disc); Wii werd gereboot; en plaatje kwam wel tevoorschijn. Is dus echt afhankelijk van de update.

Gisteren een dagje Zeeland geweest; werkelijk alle winkels hadden ze in overvloede. MM Middelburg zeker een stuk of 30/40 en evenveel extra stuurtjes. Niet gekocht omdat 's avonds de buurvrouw voor de deur stond met mijn (veel goedkopere) pre-order.

Stuurtje is door mij getest (als Mario Kart freak); daarna even door vriendin; is gelijk weer terug gegaan het doosje in; en komt er nooit meer uit :) Wavebird is alweer van zolder. Teveel afspraken gisteren gehad dus hooguit 2 uurtjes gespeeld:

-Mushroom 50CC
-Flower 50CC
-Star 50CC
-Special 50CC

-Shell Cup 50CC

Later nog even een Mushroom 150CC gestart voor de feeling en halverwege afgebroken omdat ik echt naar afspraak moest :)

Helaas zoals eerder vermeldt voor mij even geen online-mode :(

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Hey, nou ik heb em dus ook. Nog niet veel gespeeld, zit nu op werk en gister avond naar Arie en Silvester geweest. Ik heb alleen even 50cc mushroom gehaald. Met nunchuck/wiimote. Wat ik wel een relaxte setup vind omdat ik me handen vrij heb en bij alle knopjes die ik nodig heb goed kan (B voor sliden etc.)

Maar ik heb een vraag over Multiplayer banen, ik heb nog niet gekeken naar welke banen er standaard in zitten. En ik weet bijna zeker dat er banen te unlocken zijn net als bij MKDS. En ik heb volgens mij ergens een screenshot gezien van Block Fort op de wii, natuurlijk kan ik die nu niet vinden. Maar weet iemand of je die baan kan unlocken en zo ja hoe? Gebruik spoiler tags want er zijn vast mensen die dit niet willen weten ^^

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Mn dinnetje heeft um gister bij de BS meegenomen, bestelling bij onlineshop maar ff geannuleerd... Wel jammer dat ze me eerst in de tuin laat werken (moet nog op orde) en dan halverwege de avond verteld: Oh ja, ik heb ook Mario Kart gehaald... *laat schop vallen en rent naar binnen*

Vervolgens was het half 4, en ik zit nu weer op het werk (al 20 min, maar eerst koffie :> )...

Het speelt leuk, direct mote+nunchuck gepakt, heb single player nu 3 groepen van de nieuwe tracks goud staan, en 2 van de "historische tracks", ook de battle modus gespeelt met dinnetje (die met stuurtje), wel jammer opzich dat er geen 1 vs 1 mode is (is dat altijd zo geweest?)

Neh, dit spelletje ga ik me nog wel even mee vermaken, manual en dan driften is leuker, bepaalde banen kun je er zooooveel voordeel mee halen :)

[ Voor 5% gewijzigd door djidee op 11-04-2008 07:55 ]

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister bij Dixons waren er hier in elk geval nog gewoon complete pakketten en losse stuurtjes zonder pre-order gewoon te koop. Als ik zo de andere berichten lees zijn op de meeste plekken ruime voorraden aanwezig. Zijn er nog mensen die wel te horen hebben gekregen dat ze lang moeten wachten op hun pre-order? Zo ja, bij welke winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 07:57:
Gister bij Dixons waren er hier in elk geval nog gewoon complete pakketten en losse stuurtjes zonder pre-order gewoon te koop. Als ik zo de andere berichten lees zijn op de meeste plekken ruime voorraden aanwezig. Zijn er nog mensen die wel te horen hebben gekregen dat ze lang moeten wachten op hun pre-order? Zo ja, bij welke winkels?
Ja bij aantal online shops zoals wiihome en zuiderpark. Bij de meeste gewone winkels is het goed te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Wat een onwijs vette game zeg. Gisteren een hele tijd geraced / proberen te racen tegen een collega van me. Soms ging dit goed maar het grootste deel van de tijd werd de race voortijdig afgebroken met error 92020 (als ik het me goed herinner) met de tekst disconnected while file date transfering

Meer mensen hier last van gisteravond of moet ik het zoeken in mijn router instellingen? (Zyxel 2602HW)

Mijn friend code is overigens: 2191-7746-7987

[ Voor 5% gewijzigd door robbydw op 11-04-2008 08:36 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:31

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Heel erg gaaf dat spel. Nu inderdaad ook een paar online games gespeeld, en dat gaat prima!

Mijn FC: 5455-9487-2148

Ik zal iedereen toevoegen die nu in de lijst staat! Tot online-ziens? :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Ok...mijn vriendin heeft gisteren een avond gespeeld en meteen alle cups op 50cc gehaald - gouden beker -

Je speelt gaande weg extra karakters en cars/bikes vrij. Als je eenmaal een level (50cc in dit geval) uitspeeld krijg je de credits die erg lang duren. Deze kan je niet wegklikken, erg irritant dus.

Als je dan gewoon op de HOME knop druk en naar je titelscherm gaan blijven je gegevens gewoon opgeslagen!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Gisteren toch binnen gekregen... uurtje gespeeld met 2 players, online en offline...

Meteen een bug te pakken bij online, ik ging over de finish als 3e maar werd laatste geklasseerd :S (-100 :()

Eerste indruk is niet positief; DD was mijn inziens meer racen en minder geluk. Hier heb je teveel items, karts op de baan. Toppunt was: 1e plaats: blauw schild, geramd, gepakt door chainding, geramd, rood schild, gepakt door chainding. geramd. (en dat alles achter elkaar zonder ook maar 5m te rijden). Resultaat van 1 naar 12 en meteen een behoorlijke achterstand.

Ook hoop ik, verwacht ik, dat je bij multiplayer de cpu kan uitzetten? Anders gaat ie hier snel de kast in verwacht ik.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Phusebox schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 08:35:
..... Eerste indruk is niet positief; DD was mijn inziens meer racen en minder geluk.
Ik vond dat bij DD al het het geval ;) Bij deze valt mij op dat er teveel powerups zijn die ofwel alleen de eerste benadelen ofwel iedereen. Voor mij blijven de SNES en N64 versie het beste. Maar ik heb persoonlijk meer met de Wii versie van de gamecube versie.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Pfff hele dag werken nog :(

En dan morgen nog eens kijken of m'n Wii nog online wil. Dat lukte namelijk de laatste paar keer ineens niet.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 20:23

4play

-Nintendo- fan

Whaaaaaaa

ik ben vannacht veel te lang opgebleven om MK:Wii te spelen. Ik voel me zooo verrot, ik had gehoopt dat ze voor de release SMK:Snes op de VC zouden zetten maar helaas niets van dat alles.

Je kan max 30 friendcodes per kart licence invullen in je lijst dus niet te veel codes erinzetten hé...
Ik vind het een geniaal spel het gaat snel en het vliegt over je scherm. Lekker snel lekker vrolijk en het grote voordeel Ten opaichte van de vorige versie (Double Dash) is dat je bij deze ook kan racen en niet alleen maar kan slalomen tussen de items op de baan door... en lekker de Überitems eruit... heerlijk spel... ik heb een sterk "nog één ronde" gevoel bij dit spel...

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
4play schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 08:53:
Whaaaaaaa

ik ben vannacht veel te lang opgebleven om MK:Wii te spelen. Ik voel me zooo verrot, ik had gehoopt dat ze voor de release SMK:Snes op de VC zouden zetten maar helaas niets van dat alles.

Je kan max 30 friendcodes per kart licence invullen in je lijst dus niet te veel codes erinzetten hé...
Ik vind het een geniaal spel het gaat snel en het vliegt over je scherm. Lekker snel lekker vrolijk en het grote voordeel Ten opaichte van de vorige versie (Double Dash) is dat je bij deze ook kan racen en niet alleen maar kan slalomen tussen de items op de baan door... en lekker de Überitems eruit... heerlijk spel... ik heb een sterk "nog één ronde" gevoel bij dit spel...
racen? het is juist een groot item- en ram-festijn.

Ik vind het juist jammer dat de character-related items weg zijn. En wel wéér te veel blauwe schilden. Die hadden ze moeten afschaffen. Gister op een uur tijd heb ik er 10 gehad, waarvan 3 in één race.

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 11-04-2008 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Laatst online: 22:10

TF

bla bla

Ik heb wel het idee dat de kwaliteit van de graphics omlaag gaan als je onlnie speelt

[ Voor 14% gewijzigd door TF op 11-04-2008 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 21:10
Gisteravond hele avond zitten mario karten (voornamelijk online). Ging in het begin erg goed, maar later ben ik wat meer gaan experimenteren met de verschillende auto's / motoren en het handmatig driften, toen vloog mijn score omlaag :p

Mijn ervaring tot nu toe is dat het stuurtje op zich aardig werkt met automatisch driften, maar zodra je voor handmatig kiest de bochten niet meer fatsoenlijk te nemen zijn.

Wiimote + Nunchuck werkt voor mij veel beter. Manual drifting is op zich geen probleem daarmee, ik moet alleen nog even wat meer oefenen voor dat echt soepel gaat :)

Inmiddels 2 auto’s en een extra karakter vrij gespeeld door de single player races en ben benieuwd wat er allemaal nog meer te unlocken valt, maar dat zie ik vanzelf wel als ik wat beter wordt.
50cc is op zich nu goed te doen, maar bij 100cc lig ik telkens12e doordat je constant bestookt wordt met schilden en andere powerups van de tegenstanders in het liefst zo kort mogelijke tijd -_-.

Online werkt erg goed.
1 keer een disconnect gehad en 1 keer werd ik door de lag 2e terwijl ik als 1e over de finish ging. (nu was die ook wel erg close dus niet heel raar dat er een verschil in zat)
Niet slecht dus voor een hele avond spelen.
Wat me overigens erg opvalt is dat bijna iedereen online met het stuurtje speelt. Ik kwam zelfs al iemand tegen met een gouden stuurtje, wat als ik internet moet geloven betekend dat hij niets anders doet dan met het stuurtje spelen.

Heb gisteravond iedereen uit de startpost toegevoegd, maar gezien het aantal nieuwe spelers zal ik dat vanavond nog een keer doen. Zag iig dat er al 4 mij ook toegevoegd hadden.

Volgens mij heb ik per ongeluk ook iemand mijn (crappy) ghostdata van luigi’s circuit als uitdaging verstuurd.

Mijn FC: 0903-2858-6641

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Phusebox schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:01:
[...]

Ik vind het juist jammer dat de character-related items weg zijn. En wel wéér te veel blauwe schilden. Die hadden ze moeten afschaffen. Gister op een uur tijd heb ik er 10 gehad, waarvan 3 in één race.
Ja had ik ook gister. Ik wilde even proefen aant spel dus ff mushroom cup gedaan. Haal ik bijna de 12de in op dat laatste level(toad factory oid) en blauw shild, rood schild, pow block, lightning, blauw schild, rood schild en ik lag 2de :( Dat zijn echt dingen die ze er uit moeten halen imho. Maja wel 4 keer eerste ^^

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TF schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:03:
Ik heb wel het idee dat de kwaliteit van de graphics omlaag gaan als je onlnie speelt
dat niet alleen, het gaat ook echt traag.... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:23

S2S

Iemand hier ook een rare stotter in het spel? Doet hij bij mij in iedere baan, gewoon ff een tik. Niet echt een framedorp (of wel) maar gewoon ff 1 milliseconde ofzo vast, ook in de intro’s van de baan.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
Ik heb alle FC's uit de openingspost gisteren in mijn Wii in zitten kloppen, had maar 1 wederzijds vriendje :(

Dus als alle mensen mij ook willen toevoegen :P

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
zo, ik heb hem gisteren bij de mm in den haag gehaald. stonden echt hele bergen met de game :)

ik moet zeggen, ik was echt blij verrast met de controls. Het werkt beter dan ik had verwacht. Online werkt ook direct super goed. Had natuurlijk ook niets anders verwacht van ninty ;)

iedereen loopt bij elke mario kart weer opnieuw te janken dat het te sloom gaat. bij quake3 liep iedereen te janken dat het te snel ging (toen het net uit kwam), ik vind dat je er gewoon aan moet wennen. speel eerst die banen maar eens flawless, ga dan eens zeuren over of het wel of niet snel genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vannochtend even gehaald bij de frs op den haag centraal. Stonden er nog een aantal. Broertje betaald de helft dus kom er voor de verandering eens goedkoop vanaf (normaal mag ik alles betalen en spelen mijn broertjes vrolijk mee zonder een cent te betalen, en nog boos worden als ik een keer wil wii'en ook).

Ben wel bang dat de game me toch een beetje gaat tegenvallen. Het ziet er niet super uit, motoren vind ik een beetje lame, lijken teveel items in te zitten (vooral dat blauwe schild is zo lame, in in MKDS ook al, gewoon teveel nadeel) en de banen lijken me vrij simpel. Hoop dat de snes versie snel op de VC komt, die is gewoon het beste. Niet teveel powerups en je moet echt kunnen racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:05:
[...]

Ja had ik ook gister. Ik wilde even proefen aant spel dus ff mushroom cup gedaan. Haal ik bijna de 12de in op dat laatste level(toad factory oid) en blauw shild, rood schild, pow block, lightning, blauw schild, rood schild en ik lag 2de :( Dat zijn echt dingen die ze er uit moeten halen imho. Maja wel 4 keer eerste ^^
Dat is nou juist het leuke aan MarioKart. De race is pas besloten als je over de finish gaat. Je kan vrij eenvoudig in de laatste bocht van 1e naar 12e gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
Even een vraagje voor ik MK er vanavond voro het eerst in douw en online ga....
Hebben jullie je Wii een vast IP adres gegeven en Port forwarding gebuikt of gebruikt iedereen gewoon een dynamisch IP adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Vanmiddag haalt mijn broertje zijn pre-order op bij de Eplaza, en ik koop een extra stuur zometeen.

Krat bier er bij en de vrijdag avond is gevuld. _O_ Heb er nu al zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53

NoTimeRemains

I know

ik denk dat ik vanavond eens even mijn wavebird ga proberen. kijken hoe dat speelt. wel jammer dat je geen trucjes kan doen dus en dus ook geen boost krijgt...

wat ik erg leuk vond was het splitscreen online gaan. leuke feature!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:44:
ik denk dat ik vanavond eens even mijn wavebird ga proberen. kijken hoe dat speelt. wel jammer dat je geen trucjes kan doen dus en dus ook geen boost krijgt...

wat ik erg leuk vond was het splitscreen online gaan. leuke feature!
Je kan wél trucjes doen met de NGC controller! Druk maar eens op het D-pad als je in de lucht zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Niet online
AlexR schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:35:
Even een vraagje voor ik MK er vanavond voro het eerst in douw en online ga....
Hebben jullie je Wii een vast IP adres gegeven en Port forwarding gebuikt of gebruikt iedereen gewoon een dynamisch IP adres?
Ik heb hier een dynamisch ip en geen forwarding.
Is ook volgens mij helemaal niet nodig.
Tenzij iemand mij nu meer info geeft dan ik al had.

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
super-muffin schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:37:
Vanmiddag haalt mijn broertje zijn pre-order op bij de Eplaza, en ik koop een extra stuur zometeen.

Krat bier er bij en de vrijdag avond is gevuld. _O_ Heb er nu al zin in!
met stuur is echt bagger... heb het gevoel dat je dan ook een kleinere turning angle hebt, want haal sommige bochten niet met 't stuur, wel met controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
docftp schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:47:
[...]

Oke weet ik genoeg.
Op mijn PSP is het bv nodig bij sommige spellen (meestal van EA) om bepaald porten te forwarden ivm firewall op de router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 11-09 13:58

BaRF

bijna kerst

docftp schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:47:
[...]

die van mij heeft alles ook zelf ingesteld, geen speciale settings nodig :)

Vind het echt wel een geweldig spel, klote alleen dat mn vriendin bijna net zo goed is, dat ben ik niet gewend met games :X

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Kan je in de 50cc race ook trukjes doen? Ik krijg dat namelijk niet voor elkaar met de WiiMote+Nunchuck combo!

Volgens de hanleiding is het gewoon de WiiMote een kant op zwaaien? :?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pedr0 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:53:
Kan je in de 50cc race ook trukjes doen? Ik krijg dat namelijk niet voor elkaar met de WiiMote+Nunchuck combo!

Volgens de hanleiding is het gewoon de WiiMote een kant op zwaaien? :?
is ook een nadeel t.o.v. GCN/Classic controller; daar is het gewoon een knopje, hier is het zwaaien en hopen dat ie het doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze meldt ik mij ook als gebruiker van MK :P

Ik moet zeggen dat de game echt super is, vooral het online gedeelte.
Kan wel een beetje lachen om de tientallen mensen met hun pre-orders.
Heb hem gistere bij de MM in maastricht gehaald, en er stonden nog zeker 10 MK's in de schappen.

Mijn code 4639-9077-7142

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Niet online
AlexR schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:49:
[...]

Oke weet ik genoeg.
Op mijn PSP is het bv nodig bij sommige spellen (meestal van EA) om bepaald porten te forwarden ivm firewall op de router.
Ik kon gisteravond zonder moeite meteen online en zonder portforwarding.
Wat dat betreft is het echt Noob proof hoor ( niet dat jij een noob bent natuurlijk)

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Je moet eerder zwaaien met de wiimote. Het werkt zelfs al voordat je in de lucht zit, geef dat ding een zwieper en je doet een stunt. Timing zal wel uitmaken, sommige boosts zijn langer dan andere.

Phusebox: ik snap wel wat je bedoelt hoor, ik had dat heel erg bij Mario Strikers, daar wilde ik gewoon leuk voebele maar dat ging echt niet omdat er teveel andere bullshit gebeurde. Alleen maar de hele tijd ontploffingen en rondzwevende koeien en zo, die speel ik dan ook echt weinig.

Ik heb het overigens niet bij MK, daar gebeurt natuurlijk ook heel veel maar ik heb niet het idee dat het too much is. Ik vind het juist wel spannend om dicht bij elkaar te racen. Daar is het spel ook echt op ingesteld, al vanaf de allereerste versie. De voorste speler krijgt altijd alleen groene schilden en bananeschillen, achterin heb je de POW blokken en de bliksems enzo. Op die manier kun je ook snelle tegen minder snelle spelers laten rijden. Ik hou daar wel van. Het is een extra uitdaging om voorop te rijden, je krijgt het niet kado (behalve in de 50cc dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Fubaruba schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:20:
zo, ik heb hem gisteren bij de mm in den haag gehaald. stonden echt hele bergen met de game :)

ik moet zeggen, ik was echt blij verrast met de controls. Het werkt beter dan ik had verwacht. Online werkt ook direct super goed. Had natuurlijk ook niets anders verwacht van ninty ;)

iedereen loopt bij elke mario kart weer opnieuw te janken dat het te sloom gaat. bij quake3 liep iedereen te janken dat het te snel ging (toen het net uit kwam), ik vind dat je er gewoon aan moet wennen. speel eerst die banen maar eens flawless, ga dan eens zeuren over of het wel of niet snel genoeg is.
Precies, gewoon lekker je spelen en gaan langs die banaan! dikke +1 :P
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:46:
[...]

Je kan wél trucjes doen met de NGC controller! Druk maar eens op het D-pad als je in de lucht zit.
Precies vraag me ook af wie daarmee gekomen is...

Kan echt niet wachten tot vanavond, wel lelijk dat ik dan echt een enorme hoop codes moet adden eerst :P Wel irritant trouwens dat je dus maar 30 kan adden per license, nja ik add gewoon de eerste 30 uit de (db) tabel in de TS en hopelijk adden zij mij dan ook :)

[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 11-04-2008 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 21:37

Smoonshine

Feyenoord!!

Phusebox schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:01:
[...]

Dit viel mij dus ook al op. Zeker op 50cc waar je toch altijd dik vooraan ligt wordt je helemaal kapot gegooid met blauwe schilden. En wat me ook opvalt is dat er veel te veel gebruik wordt gemaakt van items die iedereen raken. De items zijn van een leuke extra naar irritant aanwezig gegaan.

Verder moet ik wel zeggen dat ik het een harstikke leuk spel vindt. Het Wii Wheel vind ik ook prima werken. Ik weiger om met de nunchuck te sturen, omdat anders in mijn ogen de hele meerwaarde van een Wii versie verdwijnt. Grafisch vindt ik het ook ok en zeker de nieuwe banen zijn echt super creatief ontworpen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
@ Phusebox, ik hoor je eigenlijk alleen maar negatieve dingen vermelden over MKW, heb je ook nog wat anders te vertellen?

@ Rest, gister online gespeeld zonder probs. Geen lag/geen dcs. En met mijn wireless internet thuis * Lees drama * viel me dat echt 100% mee. Af en toe zijn de items vervelend.. maar het balanceerd het een beetje en geeft 1e rijden echt het gevoel dat je door MOET rijden. En niet alles op je dooie gemakkie doen.

op de 50cc cups heb ik elke baan 1e gereden uiteraard.. Zelfs mijn vriendin reed eerste :D

Gister een 100cc mushroom uitgereden. En weer wat vrijgespeeld :) Vind het leuk dat je veel dingen kan vrijspelen. Ga vanavond naar een maat in Almere en dan ga ik nog meer dingen vrijspelen.

Vind het een zeer geslaagd product van nintendo :) Je word er vrolijk van als je het speelt. en alles oogt bijzonder compleet!

Edit: Wou nog even vermelden dat ik met een GC controller het spel bestuur.. Met het Wii Stuurtje kwam ik geen enkel bocht door :/

[ Voor 7% gewijzigd door Dakreal op 11-04-2008 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een belletje vandaag gehad van de Pre-order ? Iemand ook al happig geweest om te kijken of hij los te koop is/was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

SpoTs schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:35:
@ Phusebox, ik hoor je eigenlijk alleen maar negatieve dingen vermelden over MKW, heb je ook nog wat anders te vertellen?

@ Rest, gister online gespeeld zonder probs. Geen lag/geen dcs. En met mijn wireless internet thuis * Lees drama * viel me dat echt 100% mee. Af en toe zijn de items vervelend.. maar het balanceerd het een beetje en geeft 1e rijden echt het gevoel dat je door MOET rijden. En niet alles op je dooie gemakkie doen.

op de 50cc cups heb ik elke baan 1e gereden uiteraard.. Zelfs mijn vriendin reed eerste :D

Gister een 100cc mushroom uitgereden. En weer wat vrijgespeeld :) Vind het leuk dat je veel dingen kan vrijspelen. Ga vanavond naar een maat in Almere en dan ga ik nog meer dingen vrijspelen.

Vind het een zeer geslaagd product van nintendo :) Je word er vrolijk van als je het speelt. en alles oogt bijzonder compleet!

Edit: Wou nog even vermelden dat ik met een GC controller het spel bestuur.. Met het Wii Stuurtje kwam ik geen enkel bocht door :/
Zo is PhuseBox nu eenmaal :P

Online racen ging goed hier... heb gisteravond maar één keer gehad dat er een racer plots voor me verscheen vanuit het niets,maar dat was in een intercontinentale race met allemaal jappen :)
joint_me schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:18:
Ik heb alle FC's uit de openingspost gisteren in mijn Wii in zitten kloppen, had maar 1 wederzijds vriendje :(

Dus als alle mensen mij ook willen toevoegen :P
Dan ben jij zeker degene die als enige mij heeft toegevoegd.. helleuw! :D ;)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je je friendcode wil doorgeven kun je in de TS lezen hoe.