[Wii] Mario Kart: Wii

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 71.870 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig al die verhalen over tekorten: toen ik om tien voor zes naar huis fietste bedacht ik me dat ik wel even kon checken of de Bart Smit (Enschede) hem al had, want die zijn wel vaker wat eerder met verkopen. Om vijf voor zes stond ik weer buiten met Mario Kart Wii! Geen pre-order, niets, ze hadden er gewoon genoeg liggen.

Maar voor mensen die hem ook al hebben, mijn FC:
0688-5362-1508

Ik heb in ieder geval de codes uit de wccdb ingevoerd en zal ook nog even de codes in dit topic toevoegen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neggix schreef op woensdag 09 april 2008 @ 19:46:
Hoe krijg je nou een turbo start :?

Ohh mijn FC: 1590-4774-1019
op juiste momment op gas drukken..
zie boekje is bij alle delen het zelfde gebleven geloof ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 09:41
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 20:06:
[...]

op juiste momment op gas drukken..
zie boekje is bij alle delen het zelfde gebleven geloof ik ;)
Ja, dat is het probleem dus... Elke versie lukt het, maar deze niet :{
Druk toch echt goed..

[ Voor 5% gewijzigd door neggix op 09-04-2008 20:14 ]

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
neggix schreef op woensdag 09 april 2008 @ 20:13:
[...]

Druk toch echt goed..
Ja hier hetzelfde. Bij Double Dash lukken snelle starts ook gewoon, maar hier - hoe goed ik ook time - lukt het niet. Zijn die karts die snel starten niet gewoon karts met hoge acceleratie en lagere top speed? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:29

greatgonzo

schit-te-rend!

ik baal wel... in Deventer verkochten ze dus nog nix! Dan maar vrijdag ophalen, heb morgen geen tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weilie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-06-2024
Ik heb iedereen toegevoegd aan mijn friend list. Mijn FC staat in de topicstart, dus ik hoop vanavond nog wat te kunne crossen >:)

spoiler:
Als de timer op 2 staat en je drukt dan het gas in krijg je een boost

PSN: Weilie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:48

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

monnick schreef op woensdag 09 april 2008 @ 20:29:
[...]

Ja hier hetzelfde. Bij Double Dash lukken snelle starts ook gewoon, maar hier - hoe goed ik ook time - lukt het niet.
Hoe het met eerdere MK's gaat weet ik niet, want daar heb ik geen ervaring mee.. maar het is toch vrij simpel?

Gewoon bij het aftellen wachten tot de '2' al even in beeld is en dan gas gaan geven. Doe je dat goed, dan heb je een snelle start. Ben je iets te vroeg begonnen met gassen, dan knalt je motor kapot, waardoor je als laatste start :P . Na 3x heb je de timing wel door (ik in ieder geval).

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neggix schreef op woensdag 09 april 2008 @ 20:13:
[...]

Druk toch echt goed..
oeffening baart kunst :+
ik had ook altijd dat probleem met mario kart ds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net uitvoerig getest en het bevalt me uitstekend. De gameplay is zoals vanouds en tegen alle ver(w)achtingen in stuurt het op de "Wii manier" uitstekend! Online gamen ging overigens ook zonder lag!

Ik snap overigens niet dat iedereen klaagt dat de GFX tegenvallen. Voor Wii standaarden vind ik het zeer netjes. Ik heb hem overigens op mijn beamer met component aangesloten.

Mario Kart zoals het hoort (foto van de iPhone..brak,scheef en onscherp, desalniettemin mooi!):
Afbeeldingslocatie: http://www.artsvitae.com/iphone/mario_kart_beamer.jpg

Hier zie je hoe groot het beeld is in vergelijking met mijn 32 " LCD _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://www.artsvitae.com/iphone/mario_kart_beamer2.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2008 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapbrandhof
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:35
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 21:09:
Net uitvoerig getest en het bevalt me uitstekend. De gameplay is zoals vanouds en tegen alle ver(w)achtingen in stuurt het op de "Wii manier" uitstekend! Online gamen ging overigens ook zonder lag!

Ik snap overigens niet dat iedereen klaagt dat de GFX tegenvallen. Voor Wii standaarden vind ik het zeer netjes. Ik heb hem overigens op mijn beamer met component aangesloten.

Mario Kart zoals het hoort (foto van de iPhone..brak,scheef en onscherp, desalniettemin mooi!):
[afbeelding]

Hier zie je hoe groot het beeld is in vergelijking met mijn 32 " LCD _/-\o_
[afbeelding]
ziet er vet uit. mijn component kabel staat in bestelling voor me 32" samsung tv.

Intel P4 3.0 800MHz, 1024DDR PC3200(Twinmos), 160GB Maxtor S-ATA 150MB, Chieftec midi bleu, 360 Watt voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor de beamer een tijdje gebruik gemaakt van de component kabel op de LCD (ook Samsung 32..irreeel maar goed) en ik vond het een wereld van verschil, je zal er zeker meer plezier van hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapbrandhof
Heb hem bij bol.com in bestelling staan maar net zoals zoveel voor de wii is die uitverkocht.

Zie net trouwens dat me extra stuurtje voor mario kart is verstuurd vanaf bol.com. mario kart wii zelf helaas nog niet :'(

Intel P4 3.0 800MHz, 1024DDR PC3200(Twinmos), 160GB Maxtor S-ATA 150MB, Chieftec midi bleu, 360 Watt voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke stuur heb jij in additie besteld? Ik heb extra stuurtjes van Nintendo zelf gehaald, de Wii Drive stuurtjes. Zijn exact dezelfde als die bij het spel meegeleverd wordt.

Pff, ik zou wel balen als je zo lang op dat kabeltje moet wachten. Je kon hem nergens bij jou in de buurt vinden?

Enfin, je wordt niet blij van al die enthousiaste reacties als je zo nog langer moet wachten haha.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Voegt iedereen die zich zelf in de TS tabel van Friendcodes plaatst wel iedereen toe? Anders heeft het namelijk geen nut om jezelf in de tabel te zetten. Ik check braaf om de zoveel tijd even of er nieuwe mensen in staan en dan voeg ik ze toe. Iedereen dus toegevoegd, maar slechts 6 mensen hebben mij ook toegevoegd geloof ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapbrandhof
Kabeltje heb ik bij bol.com besteld in combinatie met mario kart aangezien ik daar een cadeaubon van 20 euri voor had.
'k heb die wii zelf al sinds eind februari dus die paar weken extra zonder component kabel zing ik wel uit.

En ja, ik hoop dat mario kart heel snel volgt op dat stuurtje:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
neggix schreef op woensdag 09 april 2008 @ 19:46:
Hoe krijg je nou een turbo start :?

Ohh mijn FC: 1590-4774-1019
Ergens bij de 2sec moet je gas gaan geven

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
monnick schreef op woensdag 09 april 2008 @ 21:36:
Voegt iedereen die zich zelf in de TS tabel van Friendcodes plaatst wel iedereen toe? Anders heeft het namelijk geen nut om jezelf in de tabel te zetten. Ik check braaf om de zoveel tijd even of er nieuwe mensen in staan en dan voeg ik ze toe. Iedereen dus toegevoegd, maar slechts 6 mensen hebben mij ook toegevoegd geloof ik. :P
6 is meer dan de helft. Niet slecht dus. :) Ik moet nog wat mensen toevoegen. Er zijn misschien ook mensen die wel de CCDB gebruiken maar niet dit topic volgen, maakt verder ook niet uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Victorio schreef op woensdag 09 april 2008 @ 21:50:
[...]

6 is meer dan de helft. Niet slecht dus. :) Ik moet nog wat mensen toevoegen. Er zijn misschien ook mensen die wel de CCDB gebruiken maar niet dit topic volgen, maakt verder ook niet uit. ;)
6 is meer dan de helft van de huidige tabel idd. Maar heb inmiddels al meer dan 25 mensen toegevoegd, uit dit topic en vanaf een ander forum. :)

Waren trouwens erg vette races tegen jou zo net! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:14
klopt het dat als je met 2 players op WFC gaat er dan maar een persoon punten kan scoren en die andere als guest wordt vermeldt?

Beetje jammer als dat altijd zo is/blijft.

Of kijk ik over een setting heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Heb ook iedereen uit de TS toegvoegd, maar heb er maar 2 in mijn lijst staan. Frank en nog iemand.
Net online weer de nodige puntjes bij elkaar gesprokkeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

online mode is super vet vet vet mijn wii code is 3592 7049 9168 7958

ook te vinden op de wii console pagina voor andere spellen zie eerste pagina van dit topic
http://wii-ccdb.nl/

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2008 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 23:17:
online mode is super vet vet vet mijn wii code is 3592 7049 9168 7958

ook te vinden op de wii console pagina voor andere spellen zie eerste pagina van dit topic
http://wii-ccdb.nl/
Heb je toegevoegd :)
8411-1171-3188-2492

edit:
Is het niet mogelijk om in die tabel die in de TS staat ook de Wii console codes er bij te zetten? IS ook wat makkelijker om dat berichten naar mede MarioKart spelers te sturen via het prikbord.

edit2:
Hier trouwens ook dik tevreden met het beeld op mijn Panasonic TX-37LZD70 (94cm)

[ Voor 29% gewijzigd door 13art op 09-04-2008 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ksta nu op 6000 punten bij online, maar als ik nu eerste word :) :)

krijg je minder punten als de 2e of 3e als die bijv... nog maar 5000 punten staan....

ook al ben je 1ste..

en ik vind het stuurtje dus wel heel fijn....
mensen zonder stuurjes zijn cheaters ZO... >:)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2008 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
neggix schreef op woensdag 09 april 2008 @ 20:02:
Wii Mote + Nunchuck _O_
Dat in de lucht sturen vin ik kut... Ook bij andere racespellen... Te onstabiel....
Ik draai altijd het stuur te ver :|

Daarom ook maar nunchuck combo :)

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazytaxi819
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 09:25
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 17:26:
bij Mediamarkt EINDHOVEN hebben ze er echt nog heel veel liggen, en ook heeeel veel losse stuurtjes...(10 euro)
Waren dat (toevallig) de officiele stuurtjes van Nintendo zelf? Of een Chinees na-maak merk... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazytaxi819 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 01:23:
[...]

Waren dat (toevallig) de officiele stuurtjes van Nintendo zelf? Of een Chinees na-maak merk... :)
de originele... die vul jongen kwam net met een meter extra aan stuurtjes...

WII wheel nintendo, met een B verleng/grootmaak knop

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2008 03:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de FRS, BartSmit, ToysRUs afgeweest. Nada, niets... vrijdag pas. Bij de MediaMarkt Alexander (Rotterdam) lagen ze met stapels in de winkel voor 'administratieve handelingen'. Sure! Voor 44 euri's kreeg ik een doosje mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 07:21:
Gisteren de FRS, BartSmit, ToysRUs afgeweest. Nada, niets... vrijdag pas. Bij de MediaMarkt Alexander (Rotterdam) lagen ze met stapels in de winkel voor 'administratieve handelingen'. Sure! Voor 44 euri's kreeg ik een doosje mee.
En zo hoort het! _/-\o_

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazytaxi819
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 09:25
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 03:04:
[...]
de originele... die vul jongen kwam net met een meter extra aan stuurtjes...

WII wheel nintendo, met een B verleng/grootmaak knop
Bedankt! Ik zag ook bij dixons (op het web) dat ze 9,99 euro waren van Nintendo, mooie prijs voor een officieel product!...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verder vind ik het een vrij frustrerend spel. Sinds ik samen woon wilde mijn vriendin graag een spelcomputer. Ik ben niet zo voor racespellen, maar Mario Kart vind ik dus vet grappig. Het enige frustrerende is dat ik een complete NoNo ben. Bij de eerste cup, eerste baan... iets met Luigi blabla... sprong ik dus een gat in de lucht toen ik onder de 1:30 kwam. Iedereen hier dus lachen... hahaha wat leuk. Dat bleek ook later, aangezien mijn vriendin binnen kwam en bij de eerste keer timetrail zonder enige kick start mijn tijd met 2 seconde verbeterde. Nou dan voel je je wel zielig ;-) Laten we het maar houden op gebrek aan ervaring. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Gisterenavond en vanmorgen nog even gespeeld en ik moet zeggen - Nice Job Nintendo! -

Wel moet ik toegeven het spelen met het stuurwheel gewoon k*t is. Het slaat gewoon helemaal nergens op! Gewoon lekker met de Nunchuk is het beste in mijn ogen en ervaring tot nu toe.

Verder kunnen de powerups ook er frustrerend zijn in bepaalde levels.

Maargoed, bij de eerste 2 cups heb ik al een gouden beker. Zo erg moeilijk zijn de eerste circuits ook weer niet!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:49
Zo, nieuwe dag, met nieuwe kansen om MK-Wii te kunnen kopen, niet alleen voor mij, maar voor nog vele anderen hier! ;) Als het goed is gaan veel winkels vandaag officieel starten met de verkoop, dus met een beetje geluk ga ik vanmiddag met m'n pre-ordered MK-Wii naar huis na m'n werk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
Mag ik nu ook in de openingspost :)

Ik heb me ingeschreven in de database, was even zoeken hier op mijn werk wat mijn friendcode was, maar gevonden :D

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:59
Heb MK nu al een dag in huis en heb het net 4 tracks kunnen proberen en 1 online race. De opties bevallen met tot nu toe goed en het enige potje dat ik online kon testen liep prima zonder enige vertraging whatsoever.
Het stuurtje blijf ik voorlopig gewoon gebruiken, het werkt goed genoeg in mijn ogen en het is ook leuk voor de ervaring erbij. Gister met relatief gemak 2e geworden met WiiWheel op een baan die ik niet kende tegen 11 andere mensen, denk ik dat er weinig te klagen valt over de besturing van mijn kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik kreeg gisteravond ook een mailtje van bol.com dat ie verzonden was :) Vanavond lekker met me vriendin karten!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien voor de mensen die nog driftig opzoek zijn... Een vriend van me werkt bij Saturn, en vertelde mij dat op 11-04-2008 het mario kart +stuurtje voor maar 39 euro over de toonbank ging! Maar er zijn er maar beperkt! (ik weet niet of dit per filiaal anders is) maar is het proberen waard...

ik krijg hem vandaag binnen voor 37 euro(A) makkelijk zo'n bedrijfspas(A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Is het stuurtje nou de moeite waard of niet? Ik twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 16:39

RMX

Korte Review:

Gisterenavond even de GP gedaan, en Bowsers Castle is vet ! Vond ik de MKDD ook 't mooiste level..

Online werkt goed, behalve als je met lag over de finish eindigd. Ik was 2de maar op het einde stond dat ik 1ste was...
Verder voor de eerste x spelen online, dik 1ste geworden :)

Battle nog niet geprobeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

DjWannaB2002 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 23:25:
[...]

Heb je toegevoegd :)
8411-1171-3188-2492

edit:
Is het niet mogelijk om in die tabel die in de TS staat ook de Wii console codes er bij te zetten? IS ook wat makkelijker om dat berichten naar mede MarioKart spelers te sturen via het prikbord.

edit2:
Hier trouwens ook dik tevreden met het beeld op mijn Panasonic TX-37LZD70 (94cm)
Als er meer mensen zijn die willen dat hun Wii console code in de tabel erbij komen, zal ik het scriptje even aanpassen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Laatst online: 13:13

zwik

randomized

Heb 'm ook, meteen een tweede stuurtje erbij. Super kick ass. Die arena's zijn tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zo, net gebelt ^^ mijn bestelling is bezorgt thuis! :D Dus vanavond lekker karten.

Mensen die nog leuke feitjes over MK hebben die ze even kunnen posten? (Leesvoer!)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Laatst online: 09-04 12:25
XiN-eViL schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:04:
[...]

Als er meer mensen zijn die willen dat hun Wii console code in de tabel erbij komen, zal ik het scriptje even aanpassen :) .
Wat mij betreft mag de Wii code er ook wel bij, ik voeg echter eigenlijk alleen bekenden toe. In Kart zelf natuurlijk niet, daar is het hoe meer zielen hoe meer vreugd, ben nu aan het werk maar zal vanmiddag even iedereen toevoegen.

Even een vraag aan jou: zou je eventueel de kleuren van het plaatje kunnen aanpassen? Zwart op rood leest niet zo lekker... Verder goed concept met dat plaatje, heel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 14:40

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik heb em gisteren ook opgehaald bij de MM in Eindhoven, ze waren toen net een hele pallet de winkel in aan het rijden. :P Helaas heb ik nog maar een uurtje of 2 kunnen spelen, maar de eerste indruk is goed. :)
Wel is de rijstijl meer Mario Kart 64 dan DD, en ik moet zeggen die van DD me meer aanstond, die kwam net wat vloeiender en realistischer over voor m'n gevoel.
De nieuwe banen zijn echter wel weer leuk. Na zolang MKDD te hebben gespeeld was ik wel toe aan wat nieuws.

Ik heb trouwens de eerste cup in 50CC meteen met het stuurtje kunnen uitrijden, maar het kostte me wel wat moeite. Maar ik denk dat ik er best mee overweg kan als ik er even voor ga zitten.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
--MeAngry-- schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:25:
Ik heb em gisteren ook opgehaald bij de MM in Eindhoven, ze waren toen net een hele pallet de winkel in aan het rijden. :P Helaas heb ik nog maar een uurtje of 2 kunnen spelen, maar de eerste indruk is goed. :)
Wel is de rijstijl meer Mario Kart 64 dan DD, en ik moet zeggen die van DD me meer aanstond, die kwam net wat vloeiender en realistischer over voor m'n gevoel.
De nieuwe banen zijn echter wel weer leuk. Na zolang MKDD te hebben gespeeld was ik wel toe aan wat nieuws.

Ik heb trouwens de eerste cup in 50CC meteen met het stuurtje kunnen uitrijden, maar het kostte me wel wat moeite. Maar ik denk dat ik er best mee overweg kan als ik er even voor ga zitten.
Ik vond MK64 ook een veel betere game dan DD ;-) dus dat is dan maar goed dat je dat zegt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Laatst online: 22:10

TF

bla bla

Ik ga mijn spelletje om half 2 ophalen in mijn pauze. Vanavond spelen.... of PSV kijken.... of spelen .... of PSV kijken .... luxeprobleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
*snif* nog geen teken van MK (nog niet verzonden dus)

dat wordt dus volgende week waarschijnlijk :( ik zal iig zodra ik em heb hier mijn friendcode toevoegen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:31
TF schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:44:
Ik ga mijn spelletje om half 2 ophalen in mijn pauze. Vanavond spelen.... of PSV kijken.... of spelen .... of PSV kijken .... luxeprobleem
Gewoon Picture in Picture gebruiken en beide doen ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
TF schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:44:
Voetbal teh sux :P Go play MK! de uitslag zie je achteraf toch op internet of teletekst ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist MK gehaald in Doetinchem, bij Dixons. Ze verkochten hem officieel pas vanmiddag maar kreeg er gewoon eentje mee. Helaas zit ik nog op school tot half 4. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:31
Ik hoop dat DB vandaag belt zodat ik het op kan halen. Is toch koop avond in dordrecht. Zie wel onwijs op tegen het opnieuw vullen van mijn friendlist op de Wii. Heb namelijk een nieuwe gekregen van Ninty, omdat ze mijn ter reparatie aangeboden exemplaar kwijt waren....

Had iets van 20 man in die lijst, totaal geen zin die weer in te voeren. Gelukkig dat ik er wel ff een toetsenbord aan kan hangen tegenwoordig.

Hoe is de grafische kwaliteit eigenlijk? Beter dan op de screenshots?

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik mag nog even verder wachten. Volgens track&trace is het pakketje pas in het regionaal sorteercentrum in Dordrecht. Volgens mij had ie anders al in de bezorg route moeten zitten (of hij is niet gescand hier in Breda).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 18:17
Heb net even met de FRS gebeld of ik het spel vandaag al op kon halen, maar ze hadden hem nog niet binnen! Met een uurtje zou de voorraad wel langskomen, dus ga er vanuit dat hij er dan bij zit en ik hem dan vanmiddag wel op kan halen. Hij zei gelukkig niet dat het spel pas morgen op gehaald kan worden. We wachten nog even rustig af! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Cancel de FRS en ga naar Dixons of MM. FRS deed bij mij moeilijk gisteren, Dixons gaf er zo twee mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remmelt schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:12:
Cancel de FRS en ga naar Dixons of MM. FRS deed bij mij moeilijk gisteren, Dixons gaf er zo twee mee.
Inderdaad Dixons doet er niet moeilijk over. _/-\o_

Ik zit hier op school, met mario kart in m'n tas. :+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
Ik heb nog geen MK Wii (hopelijk morgen via pre-order bij Dynabyte). Maar klopt dit: http://gonintendo.com/?p=39952#comments. Krijgt de ander een berichtje als je iemand hebt toegevoegd? En wordt de code dan ook min-of-meer automatisch toegevoegd, zonder dat je de hele code moet overschrijven en daarna moet invoeren? Dat zou best wel een upgrade zijn van het huidige online gebeuren :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Of een zaak nou moeilijk doet of niet er zit een embargo en mogen ze morgen pas officieel worden verkocht. Boos worden op een retailer heeft geen zin, die houden zich vaak aan de regels en zo hoort het eigenlijk ook.
Volgens de spelregels moeten de zaken die voor release verkopen of uitleveren aangeven worden bij Nintendo die daar sancties oplegt. Vervolgens krijgen die zaken minder of niet geleverd voor langere tijd via de distributeur.

[ Voor 3% gewijzigd door sjekneck op 10-04-2008 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
sjekneck schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:19:
Of een zaak nou moeilijk doet of niet er zit een embargo en mogen ze morgen pas officieel worden verkocht. Boos worden op een retailer heeft geen zin, die houden zich vaak aan de regels en zo hoort het eigenlijk ook.
Volgens de spelregels moeten de zaken die voor release verkopen of uitleveren aangeven worden bij Nintendo die daar sancties oplegt. Vervolgens krijgen die zaken minder of niet geleverd voor langere tijd via de distributeur.
Als ik dat hier zo lees dan blijven er weinig winkels over waar nintendo de volgende keer nog spellen kan verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
PleXtor schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:27:
[...]

Als ik dat hier zo lees dan blijven er weinig winkels over waar nintendo de volgende keer nog spellen kan verkopen ;)
Als andere zaken er werk van maken en het aangeven dan kunnen er wel degelijk problemen aangericht worden, maarja bewijs het maar eens als alles onofficieel verkocht word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:46:
Is het stuurtje nou de moeite waard of niet? Ik twijfel.
Je kan Mario Kart niet zonder stuurtje kopen dus als je het officiele pakket koopt en hem niet ergens download dan kun je het zelf proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel met de classic controler, dat bevalt beter dan het stuurtje. Ben een stuk sneller zo.

Friendcode staat in de openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
w000t!! Net gebeld met de FRS. Ze hadden MK binnen en ik kon hem op komen halen!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Laatst online: 20:49
Hoezo tekorten...
Bij de mediamarkt in eindhoven liggen er nog een stuk of 30 29.
Nu nog even aan het werk, vanmiddag lekker racen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Ik werd daarnet ook gebeld en ga `m na het werk ophalen.. :P

Nu even m`n leerlingen treiteren met het feit dat ik er iig wèl eentje heb >:)

(pre-order van afgelopen week btw :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

remmelt schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:17:
[...]

Wat mij betreft mag de Wii code er ook wel bij, ik voeg echter eigenlijk alleen bekenden toe. In Kart zelf natuurlijk niet, daar is het hoe meer zielen hoe meer vreugd, ben nu aan het werk maar zal vanmiddag even iedereen toevoegen.

Even een vraag aan jou: zou je eventueel de kleuren van het plaatje kunnen aanpassen? Zwart op rood leest niet zo lekker... Verder goed concept met dat plaatje, heel netjes.
Kleuren kunnen aangepast worden:
Bijvoorbeeld:
http://wii-ccdb.nl/wccdb?...edcba&k2=ff3030&k3=abcdef
Maar wat mooier is voor de TS is denk ik:
http://wii-ccdb.nl/wccdb?wat=mkw&k2=ff3030
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

XiN-eViL schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:41:
[...]

Bijvoorbeeld:
svp niet die eerste, die kan ik niet lezen.. tnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:49
Zooooo, net tijdens de pauze ff naar de FRS geweest om m'n pre-order op te halen. Extra (origineel Nintendo) stuurtje erbij gekregen, dus vanavond kan ik ook karten op m'n Wiiiiiiii! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:51
Ik vind het zoiezo wel psychedelisch over komen, maar dat kan aan mij liggen.
Komt door het rode en het roze, maar zou ook zo 1-2-3 niet iets anders kunnen verzinnen.

Ik zal in iedergeval nog even moeten wachten met het aanschaffen van Mario Kart.

[ Voor 21% gewijzigd door Arunia op 10-04-2008 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Michael Knight schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:43:
[...]

svp niet die eerste, die kan ik niet lezen.. tnx! :)
Die eerste was ook maar een voorbeeld om te laten zien hoe het werkt :P . Ik kan die eerste zelf ook amper lezen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 01-09 14:15
wat een geneuzel dat nintendo maar 10% van de orders zou uitleveren? lees hier dat hij overal op voorraad ligt. net amersfoort ingelopen en daar ook zo mee kunnen pakken. bartsmit(eplaza) en dixons. alleen eplaza had nog geen losse stuurtjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJonk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:44
MM in Amsterdam heeft hem! Stuk of 100 in vooraad!

You can't be happy all the time, they will come and break your legs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Laatst online: 16:50
Hier in Alkmaar prima te verkrijgen bij media markt, net even een extra stuurtje gehaald, ook ruim op voorraad!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
Net heel even gespeeld, maar speelt lekker! Vind het niet te langzaam gaan (heb ook nog maar de 50cc gedaan). Maar heb verder al jaren geen race spellen meer gespeeld, misschien komt het daardoor. Graphics zien er ook prima uit, maar ik vind gameplay dan ook belangrijker.

Ik zal het boekjes eens doorneuzen, want ik weet niet wat er allemaal mogelijk is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Zo tezien valt dat hele doem denken van bepaalde personen hier over voorraad tekorten nog wel reuze mee, maar dan hoor je ze niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Kan iemand ook wat screens of foto's posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Laatst online: 08-09-2024
Klopt het dat je niet meer met zn 2en de gran prix kan rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo heb ff van pagina 1 de hele vrienden lijst toegevoegd alleen er staan er wat bij die de vriendcode voor mario kart er niet bij hebben staan.
ga ff naar de pagina en voeg ff de MK code er bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Trouwens.. even fijne naabvraag :) Dit word de eerste keer dat ik online ga spelen.. maar.. Waar staat die Friendscode? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:33:
Trouwens.. even fijne naabvraag :) Dit word de eerste keer dat ik online ga spelen.. maar.. Waar staat die Friendscode? :)
je eigen code staat onder je poppetje in het online menu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Net heel Den Haag door geweest, maar nergens willen ze hem nog verkopen hoor, ook bij de MM niet, ze hadden hem al wel binnen maar de verkoper zei dat hij straks eerst door de stad ging wandelen om te kijken of ze hem al ergens in de verkoop hadden gegooid, zo ja dan ging hij hem ook neerzetten :S Beetje vaag verhaal maar och, ook wisten ze me bij van Leest te vertellen dat er geen embargo op zit, dus hij gewoon uitgegeven kan worden zodra hij binnen is...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manie Riets schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:28:
Klopt het dat je niet meer met zn 2en de gran prix kan rijden?
Kan wel. Het is alleen zo dat je zelf je races moet kiezen. Het is dus niet dat je op 4 vaste banen rijdt. na elke race keis je weer een nieuwe baan. Je krijgt gewoon punten per race en na 4 races heb je gewoon een eindstand met 'prijsuitreiking'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Heb GamePlayer in Gouda gebeld waar ik op de wachtlijst sta voor MKW.

Kan hem gelukkig vanavond ophalen :P

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 16:19
Dixons heeft om 13u00 officieel toestemming van hun hoofdkantoor gekregen hem te verkopen.
Genoeg op voorraad in Oss, dus samen met een extra stuurtje gehaald.

Veel speelplezier iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Plurk. schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:56:
Dixons heeft om 13u00 officieel toestemming van hun hoofdkantoor gekregen hem te verkopen.
Genoeg op voorraad in Oss, dus samen met een extra stuurtje gehaald.

Veel speelplezier iedereen!
Hehe ik woon ook in Oss, had hem gister al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Laatst online: 08-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:43:
[...]

Kan wel. Het is alleen zo dat je zelf je races moet kiezen. Het is dus niet dat je op 4 vaste banen rijdt. na elke race keis je weer een nieuwe baan. Je krijgt gewoon punten per race en na 4 races heb je gewoon een eindstand met 'prijsuitreiking'.
Hmmz, ik vond het kicke van mario kart altijd met 2 personen de bekers halen en ondertussen ook elkaar het leven zuur maken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Nja vanmiddag me bestelling bij zuiderpark maar gecanceled want daar was ik nog 23e in de wachtrij.
Net dus maar even Enschede ingedoken voor boodschappen en MKW, MM wilde nog niet verkopen maar denk wel dat het per medewerker verschilt want als ik door had gedrukt kon ik bij de medewerker die ik aansprak wel meekrijgen. Nja toen ffkes appie in daar hadden ze MKW niet maar mijn boodschappen wel :P BS verkoopt ze dus al wel zoals eerder gezegd en dus bij deze bevestigd.

Iig verzekerd van eentje, morgen eerst een late tentamen :'( en daarna met de trein naar Arnhem crossen om meteen maar es te spelen!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Laatst online: 22:10

TF

bla bla

Ik heb er 1 in de auto liggen nu! Gekocht in Hoorn mij MediaStore , is niet landelijk volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ben net even stad in geweest en heb:
- 2x Mario Kart (1x Dynabyte preorder, 1x gewoon FRS)
- 3x Wii wheel

Ik en mijn collega's zijn nu erg blij ;-)

Is er iemand hier die kan bevestigen dat de Freeloader blijft werken met Brawl na Mario Kart te hebben gespeeld?

[ Voor 27% gewijzigd door Deddiekoel op 10-04-2008 14:52 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
XiN-eViL schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:41:
[...]

Bijvoorbeeld:
Ik vind deze mooi:
http://wii-ccdb.nl/wccdb?...bcdef&k2=abcdef&k3=abcdef

Lekker rustig.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, hij is echt een stuk beter dan ik dacht. Wel jammer dat het DVD doosje een beejte krom is. Haast gehad Nintendo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:56
Ik heb hem ook opgehaald! :) Heel eventjes gespeeld, nu weer studeren, vanavond komen er 3 vrienden langs, dan gaan we hem echt proberen.

Heb hem in Emmen gehaald:
* Intertoys verkoopt morgen pas, maar krijgt grote hoeveelheid.
* Dynabite heeft ze al wel binnen, maar allemaal pre-orders en heeft daar al niet genoeg voor.
* Free Records Shop (daar heb ik hem gehaald) heeft er nu nog 1 staan, verder alleen pre-orders (2). Ook geen Wii Wheels meer (oops. :P)
* Bart Smit en Dixons niet geweest.

Vraagje over de licence ("rijbewijs"): Ik snap dat er dan gegevens worden bijgehouden, maar het is gewoon een soort van algemene gegevens voor iedereen die op die savegame speelt? Je kan niet, als je met z'n 2-en (of meer) speelt, een aparte licence kiezen en dus ook de statistieken voor die persoon zien? Of werkt de licence alleen maar als je spel voor 1 speler speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Hoedje schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:17:
Ik heb nog geen MK Wii (hopelijk morgen via pre-order bij Dynabyte). Maar klopt dit: http://gonintendo.com/?p=39952#comments. Krijgt de ander een berichtje als je iemand hebt toegevoegd? En wordt de code dan ook min-of-meer automatisch toegevoegd, zonder dat je de hele code moet overschrijven en daarna moet invoeren? Dat zou best wel een upgrade zijn van het huidige online gebeuren :)
Ik weet het niet zeker, maar je kan naar je vrienden uit je wii console lijst een uitnodiging sturen om met jou te spelen. Het zou inderdaad raar zijn als daar dan niet even de friendcode bij staat... Hopelijk wel! Je hebt tenslotte al je console code uitgewisseld, wederzijds. Ik heb echter nog nooit zo'n bericht ontvangen, iemand anders misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag hem ook al overal liggen maar was mijn geld vergeten :( Neem ik er morgen wel eentje mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 09:33
grr het jeukt... ga bijna hem vandaag nog halen en dan maar mijn order online cancelen of verkopen op marktplaats

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Zal morgenavond ook eens even iedereen uit de lijst adden, moet je zeker ook de wiicode invoeren?

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Deddiekoel schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:51:
Ben net even stad in geweest en heb:
- 2x Mario Kart (1x Dynabyte preorder, 1x gewoon FRS)
- 3x Wii wheel

Ik en mijn collega's zijn nu erg blij ;-)

Is er iemand hier die kan bevestigen dat de Freeloader blijft werken met Brawl na Mario Kart te hebben gespeeld?
is al minstens 3x gepasseerd (en kom niet met "ik ga niet het hele draadje doorspitten", want met de search is dit binnen 1 sec gevonden :P)

antwoord: ja

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:15:
Zal morgenavond ook eens even iedereen uit de lijst adden, moet je zeker ook de wiicode invoeren?
alleen de MK code is genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de belgen: vanmorgen kon ik hem gewoon halen bij game mania, ze hadden en grote voorraad.

Minireview: Grafisch niet veel verbetering over DD, online racen gaat gewoon vlekkeloos en de besturing met het wii wheel valt goed mee, alleen slippen is lastig omdat je vaak bij het inzetten van de dash het stuurtje in de verkeerde richting hebt en dan ga je verkeerd.

GP met twee spelers kan je enigszins nog, maar om de bekers te halen moet je alleen spelen (flauw, mk met één speler) en online kan je niet met twee voor rating spelen, de tweede speler is altijd gast, ook al heeft ie ook een license, competitie met je vrienin/partner/broertje is op deze manier dus niet echt mogelijk en er worden ook maar van één speler stats bijgehouden. Was dit nu zo moeilijk om dit in te programmeren? Duidelijk niet over nagedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Nee, niet moeilijk om ook in te programmeren, maar wel vatbaar voor misbruik. Je kan dan bijvoorbeeld je gast inzetten om anderen te stoppen. Dat hij even wacht met het schieten van z'n rode schild zodat 'ie niet op jou maar op je concurrent komt. Snappie? Jammer vind ik het ook wel, maar Nintendo kiest er juist voor om online zo clean mogelijk te houden. Mij is het vaak te clean (die stomme friend codes) maar als je iets als Xbox live ernaast houdt... Daarvan werd laatst gezegd dat de lamers en griefers doorbraak naar het (nog grotere) grote publiek tegenhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hij is toch bezorgd vanmiddag bij mij. Heb hem even geprobeerd en ik vind het echt een leuk spel. Stuurtje vind ik goed waardeloos: Ligt niet lekker in mijn hand (is het voor kabouters gemaakt ofzo? Of moet je het met een pincet vasthouden) en het reageert ook totaal niet zoals je bijv vanuit een auto gewend bent. Kortom, lekker racen met de nunchuck :)
De circuits zijn erg leuk en het ziet er allemaal goed uit. Vooral de aangename menu navigatie vind ik erg prettig, want zoiets kan bij mij een spel wel maken of breken.

Verder nog niet lang genoeg gedaan om écht te kunnen oordelen, maar ik zie zo gauw geen slechte kanten aan het spel zelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top spel !! Net bij Mediamarkt gehaald, enorme voorraad, dus mijn online order mooi gecanceld :P

De 50cc races zijn wel een lachertje qua niveau.. beetje te makkelijk.
Nu nog een netwerkapparaat kopen zodat ik ook op internet kan.. (heb geen wireless :()
Vermaakt me nu iig nog met de offline modes
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je je friendcode wil doorgeven kun je in de TS lezen hoe.