Wauw, net een hele sessie online karten achter de rug. Was echt super tof!
Nadat je connectie hebt gemaakt koos ik voor
continental, dan kies je een game mode en dan wordt er gezocht naar geschikte tegenstanders. Het ging meteen erg goed, er werden 11 medespelers gevonden (met 12 personen racen is de max). Ik moest even wachten tot hun ronde was afgelopen, daarna kon ik meespelen.
Je krijgt de optie om een map te
voten, ik koos voor random. Dan wordt er een map gekozen indien er geen meerderheid is. Werkte allemaal ook gewoon goed en snel, je krijgt niet het gevoel dat je oeverloos zit te wachten iig.
Na een korte laadtijd begon dan de race, en ik moet zeggen: dat werkte geweldig!

Ik racete dus tegen 11 andere spelers en er was echt 0% lag (mede spelers kwamen uit Spanje, UK en Nederlands; dat kan je zien). Heb zo'n 5 races gespeeld, nergens lag meegemaakt of andere problemen.
Mijn eind positie wisselde wel erg (blijft een party racer he

), paar keer rond de 6de plaats, 1x was ik 2de en nog 1x 11de.

Het lijkt erop dat je met 5000 punten begint; elke keer als je goed eindigt komen er punten bij en zo gaan er punten af als je slechts scoort.
Al met al een erg goede eerste indruk. Nu wil ik nog met vrienden proberen; ik heb iedereen uit dit topic toegevoegd maar zie alleen van Victorio dat hij mij geaccepteerd heeft.
Dus mensen die mij nog niet hebben toegevoegd:
0774 - 4340 - 7754