[Wii] Mario Kart: Wii

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 71.868 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:57:
[...]

Freeloader = warez = niet toegestaan op Tweakers.
Freeloader heeft erg weinig met warez van doen hoor, je kan er geen back-ups mee spelen.
Alles wat de freeloader doet is tijdelijk de regio-lock van je Wii verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:29

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:41:
Als iemand mario kart al heeft wordt dat hier heus wel gemeld, dus zullen we daar niet meer met z'n allen naar gaan vragen :>

@Hieronder: Heb je nu niets meer te doen? Welterusten ;)
iedereen heeft het tot nu toe over warez (hij is nog niet uit officieel)... zullen we de game dan tot nader order helemaal niet bespreken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam gisteren in de Fun (België), ik had de indruk dat ze hem reeds binnen hadden maar de verkoper kwam hierop terug en ze wilden hem niet verkopen voor 11/4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Bart Smit in Tilburg heeft hem ook al. Zojuist liep een medewerker met Mario Kart Wii naar buiten.

Vanmiddag in mijn pauze toch eens gaan proberen!! :D

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:14:
[...]

iedereen heeft het tot nu toe over warez (hij is nog niet uit officieel)... zullen we de game dan tot nader order helemaal niet bespreken :?
Waar zie je mij zeggen dat we de game niet mogen bespreken? Wel goed lezen hoor.

Het lijkt mij alleen niet zo nuttig constant de vraag te herhalen of iemand de game al heeft en waar deze dan gekocht is...
Daarom zei ik ook dat als iemand de game al heeft, deze dat heus wel meldt.

Voor dit soort games geldt nou eenmaal een streetdate en indien een shop deze overtreed riskeren ze, in sommige gevallen, een flinke boete. Alle shops hebben op dit moment hun exemplaren al binnen, maar mogen deze pas vrijdag verkopen.
Alleen als we geluk hebben wordt de game vandaag of morgen vrijgegeven.

Mocht je willen weten hoe ik aan deze kennis kom, ik werk in een gameshop :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2008 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
XiN-eViL schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 22:42:
Ik heb even Mario Kart toegevoegd aan wii-ccdb.nl .
Als je een image wilt genereren voor in de TS, kun je " http://wii-ccdb.nl/wccdb?wat=mkw " gebruiken.
Deze maakt een image met alleen de gebruikers die Mario Kart samen met hun friend code :) .
Super dankje, ik zal hem gebruiken in de TS. Alleen er zijn nog wel twee aanmerkingen, ik hoop dat je ze door kan voeren. Ten eerst vind ik het jammer dat de codes op naam worden gesorteerd en niet op volgorde van toevoegen. Ik sta nu hoger in de lijst dan Victorio, terwijl hij eerder 'registreerde'. Wanneer je sorteert op datum van toevoegen kan je makkelijk zien wie je nog niet hebt toegevoegd.

Verder even gemierenneuk, het lijkt me fijner als je de codes weergeeft als xxxx-xxxx-xxxx en niet als xxxxxxxxxxxx, dat is net even iets onoverzichtelijker. ;)

Zal hem desondanks in de TS zetten (Super!), maar hoop dat je de aanpassingen nog kan doen. In ieder geval bedankt voor je bijdrage, erg fijn! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Huishoudelijke mededeling: de tabel van XiN-eViL is verwerkt in de startpost, de vorige tabel is dus 'verloren gegaan'. Wil je opgenomen worden in de tabel dan moet je je registreren op http://wii-ccdb.nl/ en Mario Kart en je friendcode toevoegen aan je profiel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:21:
[...]

Mocht je willen weten hoe ik aan deze kennis kom, ik werk in een gameshop :)
Nou, nou wat een wijsheden allemaal. Maar wettelijk bestaat er helemaal geen embargo op games in Nederland. Boetes worden in tegenstelling tot bij de boeken handel amper tot nooit opgelegd. Dit in contrast met de UK waar recentelijk nog hard opgetreden werd tegen winkelketen Argos die zich niet aan de streetdate van Halo 3 hield.

[ Voor 16% gewijzigd door tommy6 op 09-04-2008 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Ik zeg ook niet dat het in de wet geschreven staat...
Ik weet alleen wel dat de bijvoorbeeld de Media Markt in Groningen een keer gezeik heeft gehad doordat ze te vroeg waren begonnen met de verkoop van World of Warcraft: The Burning Crusade.
Ook met de release van Halo 3 zijn bijvoorbeeld een aantal shops op de vingers getikt.

Maar dit gaat heel erg off-topic, laten we het weer over Mario Kart hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:49
Ik heb het MK-Wii pre-order doosje (waar ik 10 euro voor betaald heb bij de FRShop) bij me, dus zodra er bericht komt dat de verkoop los gaat, dan ren ik daarmee naar de winkel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-09 10:52

Hachy

Laadpas Nerd

greatgonzo schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:14:
[...]

Eh, waarom? Omdat het nog geen 11 April is? Het gaat toch om de inhoud van de game, toch niet over de releasedate? Het spel is hetzelfde, en daar gaat het om. Bekijk het van de positieve kant en zie het als voorkennis ;)

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
Even een hele korte review van MarioKart Wii.

Het is weer ouderwets genieten. En dan bedoel ik ook letterlijk ouderwets. Want de nodige banen van de vorige MarioKart games zijn weer terug te vinden in deze game. Denk bijv aan de Donkey Kong baan van de N64 of de Ghost Valley van de SNES. Uiteraard ook zat nieuwe banen. Zelf heb ik alleen nog maar de 50cc cup en online gespeeld.

Alle personages vind je weer terug. Wat wel grappig is, is dat je uit verschillende karts kan kiezen, ieder met hun eigen eigenschappen. De ene is net iets sneller, de ander trekt net iets sneller op. Ook kan je nu kiezen of je zelf wil driften (glijden over de baan) of dat de Wii dat automatisch voor je doet.

Online spelen geeft weer een extra dimensie en spanning aan de game. Je raced namelijk voor punten. Iedereen begint met 5000 punten, en aan de hand van op welke plaats je eindigd, krijg je, of verlies je punten.
Je kan tegen elkaar racen, of battelen.
Gisteren had ik het idee dat het online spelen niet altijd even soepel liep. Moest soms wel heel erg lang wachten voordat de Wii weer verbinding leek te hebben, het scherm bleef maar op "please wait" staan, waarna ik de boel maar even gereset heb en daarna weer opnieuw ben begonnen.

Grafisch ziet het er gewoon mooi uit. Je krijgt weer typisch het Mario Kart gevoel. Leuke kleinigheidjes zijn weer verwerkt in de banen. Denk hierbij bijv aan koeien die over de baan lopen op de boerderij. Grappig is ook dat ze er bij Nintendo aan gedacht hebben dat je ze nu ook daadwerkelijk hoort lopen. Je hoort ze dus ook al vlak voordat je langs te ze moet rijden. Dan zijn er natuurlijk nog de nodige aanvallen. Veel bekende maar ook sommige nieuwe. Een aantal vind ik ook wel irritant (bijv de korte "powerdown" of dat er iets boven je komt vliegen en daarna dwars op je beukt waardoor je in de lucht vliegt en stil komt te staan. Volgens mij is dit niet te voorkomen. Maar goed er zijn ook wel weer grappige (de inktvis die boven je komt vliegen en daarna inktspetters op je scherm spuugt/poept, waardoor je zicht even minder is).

Kortom MarioKart Wii is een erg leuke game, waar je snel weer in zit. Als je MarioKart al kent van de vorige consoles dan zal het niet lang duren voordat je weer helemaal in deze game zit. Nintendo heeft het gewoon weer gepresteerd om een goede MarioKart game neer te zetten!

Dan nog even wat over de besturing. Dit kan je doen met een stuurtje, maar dat hoeft dus niet. Je kan ook gewoon sturen met het stickje van e nunchuck. Met het stuurtje heb ik zelf nog niet gespeeld kan dus nog niet beoordelen wat prettiger spelen is.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demandela
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-07-2019
Ik heb hem...

gekocht bij Next Level in Arnhem. had maar 4 pre orders en kreeg er genoeg binnen. 45 euries...

vriend van mij was toevallig in de stad en dacht laat ik eens even kijken. man zei dat de vrachtwagen ieder moment kon komen... dus heeft hij even gewacht met als resultaat 2x mario kart wii in de pocket. helaas nu aan het werk, dus kan hem vanavond pas spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Wauw, net een hele sessie online karten achter de rug. Was echt super tof! _/-\o_

Nadat je connectie hebt gemaakt koos ik voor continental, dan kies je een game mode en dan wordt er gezocht naar geschikte tegenstanders. Het ging meteen erg goed, er werden 11 medespelers gevonden (met 12 personen racen is de max). Ik moest even wachten tot hun ronde was afgelopen, daarna kon ik meespelen.

Je krijgt de optie om een map te voten, ik koos voor random. Dan wordt er een map gekozen indien er geen meerderheid is. Werkte allemaal ook gewoon goed en snel, je krijgt niet het gevoel dat je oeverloos zit te wachten iig. :)

Na een korte laadtijd begon dan de race, en ik moet zeggen: dat werkte geweldig! :9~ Ik racete dus tegen 11 andere spelers en er was echt 0% lag (mede spelers kwamen uit Spanje, UK en Nederlands; dat kan je zien). Heb zo'n 5 races gespeeld, nergens lag meegemaakt of andere problemen.

Mijn eind positie wisselde wel erg (blijft een party racer he ;)), paar keer rond de 6de plaats, 1x was ik 2de en nog 1x 11de. ;) Het lijkt erop dat je met 5000 punten begint; elke keer als je goed eindigt komen er punten bij en zo gaan er punten af als je slechts scoort. :P

Al met al een erg goede eerste indruk. Nu wil ik nog met vrienden proberen; ik heb iedereen uit dit topic toegevoegd maar zie alleen van Victorio dat hij mij geaccepteerd heeft.

Dus mensen die mij nog niet hebben toegevoegd: 0774 - 4340 - 7754 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Damnit door jullie word ik nog jaloers! Lijkt me leuk dat wanneer een groot aantal Tweakers hier MKW echt hebben dat we misschien iets van een toernooi online kunnen opstellen ofzo? of uiteraard gewoon puur voor de fun.

@ DjWannaB2002

Goed bezig!

@ de rest! have fun met Mario Kart.. ik ga weer aant werk :/

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick werkt je smash brothers nu nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:50

painkill

Pain(k)(ill)

Leuk spel

[ Voor 98% gewijzigd door painkill op 09-04-2008 13:05 ]

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
ach ja het ziet er nu naar uit dat die van mij niet op tijd voor de release zal zijn (nog niet verzonden), maar goed heb ook maar 27,50 betaald :)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ik ben net gebeld door de Bart Smit en mag hem komen ophalen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Lekker dan :O Ik ben net even naar de Bart Smit in de pauze geweest.. en die zeiden dat ze hem nog niet mochten verkopen :X maar goed! Hoe langer de wachttijd hoe leuker ik het ga vinden :)TOch maar even wachten tot de 11e dan :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
SpoTs schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:23:
Lekker dan :O Ik ben net even naar de Bart Smit in de pauze geweest.. en die zeiden dat ze hem nog niet mochten verkopen :X maar goed! Hoe langer de wachttijd hoe leuker ik het ga vinden :)TOch maar even wachten tot de 11e dan :)
Dan laat ze maar naar het hoofdkantoor bellen en dan krijgen ze toestemming om hem te verkopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:46

Smarron

The bend

Demandela schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:13:
Ik heb hem...

gekocht bij Next Level in Arnhem. had maar 4 pre orders en kreeg er genoeg binnen. 45 euries...

vriend van mij was toevallig in de stad en dacht laat ik eens even kijken. man zei dat de vrachtwagen ieder moment kon komen... dus heeft hij even gewacht met als resultaat 2x mario kart wii in de pocket. helaas nu aan het werk, dus kan hem vanavond pas spelen.
Owh, Next Level verkoopt ze dus al! Morgen dan maar even langs gaan. Gelukkig werk in vlakbij, dat scheelt.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:49
Net ff naar de FRS geweest waar ik hem gepre-ordered heb en gevraagd. Zeiden daar dat ze MK-Wii nog niet binnen gekregen hebben maar als het goed is morgen binnen krijgen en dan ook gaan verkopen. Dus morgen tijdens de lunch nog maar een keer daar naar toe gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weilie
  • Laatst online: 17-06-2024
Dacht vandaag even mijn geluk te beproeven in centrum Den Haag en het is me gelukt. Spel plus extra stuur kunnen kopen bij de dixons :) Dus ga em zometeen in mijn Wii duwen en proberen.

PSN: Weilie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:59:
monnick werkt je smash brothers nu nog wel?
Ja, SSBB werkt nog gewoon. De IO137 update die momenteel alleen nog in Amerika uit is, zit niet bij dit spel. Mocht deze update wel naar Europa komen dan zou Freeloader en Truchasigner (voor de modders onder ons) niet meer werken, althans dat is wat ik er van heb meegekregen.

In ieder geval geen IO137 bij MKW ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Geachte heer en/of mevrouw,

Uw bestelling is verzonden.

Uw tracktrace code is:

Op de postcode: **** **
Vanaf 23:00 uur kunt u de zending volgen op: http://www.tracktrace.nl

Hartelijk dank voor uw bestelling.

Met vriendelijke groet,
WiiHome.nl
W00t 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Grrrr.. Ik had trouwens niet de kans om te vragen of ze naar het hoofdkantoor konden bellen ;-)

Las dit natuurlijk toen ik weer terug was van mijn pauze ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ik heb hem zojuist opgehaald bij de Bart Smit en ze mogen hem nu officieel verkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:20

TF

bla bla

Ik wil het spel eigenlijk ook wel gaan kopen straks na mijn werk. Bij welke (grote) ketens word hij al verkocht? Want dan ga ik even spieken straks

oke, Bart Smit dus

[ Voor 6% gewijzigd door TF op 09-04-2008 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Pedr0 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:30:
Ik heb hem zojuist opgehaald bij de Bart Smit en ze mogen hem nu officieel verkopen!
Echt hoor .. stelletje schorem @ BS :/ dus om 13.10 mochten ze hem nog niet verkopen en 1 uur 20 min later wel :(

Naja dude! Have fun playing zou ik zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Yep...ik was daar om 12:40u toen mochten ze hem niet verkopen. Stukje verder in de stad zag ik mensen lopen met Mario kart Wii doosjes :| 8)7

Terug naar Bart Smit om te zeggen dat ze elder al verkopen. Ze ging direct met het hoofdkantoor bellen en zouden me meteen terugbellen. 15min. later, uiteraard al terug op kantoor werd ik gebeld dat ze hem inderdaad al mogen verkopen.

Zojuist dus opgehaald. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verdorie ben nog steeds niet gebeld ik heb morgen de hele dag vrij en had gehoopt dat ik morgen dus lekker aan het racen was.

off-topic
ik zit hier op mijn werk en normaal gesproken werkt tweakers perfect maar ik krijg nu al een aantal dagen een rare opbouw.
gewoon witte pagina met text en berichten.
is er misschien iets aangepast op de website of zo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mazzelaartje :) Nou veel plezier ermee :) Ik ga mezelf niet meer blij maken met een dode mus. ik wacht tot mijn bolletje bestelling binnenkomt. tot die tijd ga ik wel werken ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:37:
verdorie ben nog steeds niet gebeld ik heb morgen de hele dag vrij en had gehoopt dat ik morgen dus lekker aan het racen was.

off-topic
ik zit hier op mijn werk en normaal gesproken werkt tweakers perfect maar ik krijg nu al een aantal dagen een rare opbouw.
gewoon witte pagina met text en berichten.
is er misschien iets aangepast op de website of zo??
Heuj, ik heb hier geen last van tweakers problemen. Probeer ff je cache te legen of de pagina te refreshen met Ctr+F5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al wat vernomen van Dimension Plus?
Mijn bestelling is nog niet verzonden. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Hoe moet je eigenlijk gasgeven met de wii-wheel? Moet je je palm maar op de knop houden?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kmf schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:44:
Hoe moet je eigenlijk gasgeven met de wii-wheel? Moet je je palm maar op de knop houden?
Afbeeldingslocatie: http://image1.play-asia.com/640/6s/pa.122113.4.jpg
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Nou, laat ik even zo vrij zijn 8)

Ik heb even wat scans gemaakt.........

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pvanvliet/besturing3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pvanvliet/besturing4.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Pedr0 op 09-04-2008 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Pedr0 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:53:
Nou, laat ik even zo vrij zijn 8)

Ik heb even wat scans gemaakt.........

[afbeelding]
[afbeelding]
Is dat plaatje niet te hotlinken of even te scalen? :P dit kan mijn scherm niet aan lees 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:42:
Iemand al wat vernomen van Dimension Plus?
Mijn bestelling is nog niet verzonden. :'(
Ik ga er zo even langs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, je kan dus _wel_ met de gamecube controller die tricks doen zie ik nu...hmm...handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Scans even geresized naar 800*600, speciaal voor SpoTs

@hieronder: Bart Smit Tilburg!

[ Voor 105% gewijzigd door Pedr0 op 09-04-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Hmm apart, lokaal filiaal van Bart Smit zegt zojuist nog te hebben gehoord dat hij nog niet verkocht mag worden. Welke filialen zijn jullie langs geweest?

edit:
Sterker nog 2 bart smits in de buurt weigeren om zelfs ook maar naar hoofdkantoor te bellen.
"die neemt wanneer het mag gelijk contact met ons op"
bah :( ik wil racen met toadette

[ Voor 38% gewijzigd door Schalkie op 09-04-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik ben bij de lokatie Woerden geweest. Ik denk dat degene die hem nu nog niet hebben het beste even geduld kunnen uitbrengen tot morgen of de echte release date.

Like me :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

off-topic

ctrl + f5 heeft geen effect
het rare is dat de hoofdpagina het wel doet alleen het forum geeft het probleem.
ik zie wel alle avatars en smileys en zo maar voor de rest gebeurt er weinig nou kan hier op mijn werk het een en ander zijn aangepast maar het kan ook zijn dat er iets bij forum is aangepast en dat wou ik even weten...
kan ook niet quoten enzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

SpoTs schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:11:
Ik ben bij de lokatie Woerden geweest. Ik denk dat degene die hem nu nog niet hebben het beste even geduld kunnen uitbrengen tot morgen of de echte release date.

Like me :/
heb net ook ff de officiele versie gescoord, volgens mij hadden ze hier in r'dam nog wel een aantal liggen bij de dixons

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:33
Waar is doe nu al te koop omgeving TIEL! :) Dan ga ik daar met een bloed snelheid heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dimension Plus gaat vandaag de post-orders versturen, winkel verkoop is echter morgen pas.
Daar waar mij eerder verteld werd dat er voldoende vrije voorraad zou zijn, werd mij nu echter verteld dat die allemaal al op gereserveerd zijn.
Waarschijnlijk, dat was nog niet 100% zeker, zou er vrijdag een tweede grote levering komen.

@Hieronder: Nintendo zet het zelf in de handleiding van Mario Kart (zoals je kan zien in de scans van pedr0), dus het zou erg vreemd zijn als het niet kon :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2008 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:05
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:02:
hey, je kan dus _wel_ met de gamecube controller die tricks doen zie ik nu...hmm...handig
Heeft iemand dit al gecontroleerd? Dan is het wel verleidelijk om de GC-controller er gewoon weer bij te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pelt schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:40:
[...]

Heeft iemand dit al gecontroleerd? Dan is het wel verleidelijk om de GC-controller er gewoon weer bij te pakken.
staat op dat plaatje paar posts erboven ook, staan alle controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:32:
Dimension Plus gaat vandaag de post-orders versturen, winkel verkoop is echter morgen pas.
Daar waar mij eerder verteld werd dat er voldoende vrije voorraad zou zijn, werd mij nu echter verteld dat die allemaal al op gereserveerd zijn.
Waarschijnlijk, dat was nog niet 100% zeker, zou er vrijdag een tweede grote levering komen.

@Hieronder: Nintendo zet het zelf in de handleiding van Mario Kart (zoals je kan zien in de scans van pedr0), dus het zou erg vreemd zijn als het niet kon :)
Ik zie net dat Mario Kart+Extra stuur verzonden is. Als TPG op schiet heb ik hem morgen anders pas vrijdag :P

Het valt me mee dat ze nog genoeg hadden aangezien ik hem pas vrijdag heb gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:56
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:16:
offtopic:
ctrl + f5 heeft geen effect
het rare is dat de hoofdpagina het wel doet alleen het forum geeft het probleem.
ik zie wel alle avatars en smileys en zo maar voor de rest gebeurt er weinig nou kan hier op mijn werk het een en ander zijn aangepast maar het kan ook zijn dat er iets bij forum is aangepast en dat wou ik even weten...
kan ook niet quoten enzo!
offtopic:
Ik heb het zelfde, volgens mij komt het omdat de stylesheet van het forum nu ook van http://tweakimg.net wordt gehaald, net zoals dat al een tijdje gebeurd op de frontpage. Zie je die wel normaal? Kijk anders even of je toegang hebt tot tweakimg.net, zo niet, dan moeten ze die even toelaten op je firewall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Hmmm... nou nog niet alle winkels hebben `m binnen. :N

Net maar vast even gebeld om te vragen hoe het zat met reservering (morgen komen ze pas binnen)..

|Ik zal ook even mijn friendcode gaan toevoegen aan de database hier. Wordt btw mijn eerste online spel, ben enorm benieuwd (ook ivm wi-fi thuis en mijn lag-ervaringen met pc gaming in het verleden).

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

hmm.. net e-mail van bol.com... dat ze niets kunnen garanderen.. (zonder dat ik ook maar iets gevraagd had... niet fijn...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Laatst online: 19:55

Neoz

Neoz & Hobbes

Helaas nog geen verzendbevestiging van Wiihome :(

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neoz schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:24:
Helaas nog geen verzendbevestiging van Wiihome :(
Ik denk dat je buiten de boot valt.
De WiiGame.nl actie krijgt voorrang op de andere bestellingen en WiiHome heeft niet genoeg binnen gehad. Het was ook de grootste reden waarom het niet meer de sponsor is van WiiDS.nl simpelweg omdat ze steeds niet genoeg leverden en wij de beloftes aan onze bezoekers niet waar konden maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle winkels weer langsgeweest. Bij DimensionPlus Doetinchem wouden ze niet eerder verkopen dan vrijdag. Intertoys verkoopt morgen al als ze binnen zijn. Geen Bart Smit hier in Doetinchem Helaas. Bij FRS verkopen ze ook pas vrijdag. Net zoals Dixons. Maar morgen nog een keer de hele stad rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die nog geen Mario Kart hebben gereserveerd, ik hoorde vandaag dat de Game Mania zo'n 200 exemplaren verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:33:
Alle winkels weer langsgeweest. Bij DimensionPlus Doetinchem wouden ze niet eerder verkopen dan vrijdag. Intertoys verkoopt morgen al als ze binnen zijn. Geen Bart Smit hier in Doetinchem Helaas. Bij FRS verkopen ze ook pas vrijdag. Net zoals Dixons. Maar morgen nog een keer de hele stad rond.
Vreemd, Dimension Plus Groningen geeft ze morgen vrij namelijk.

Ik denk dat je morgen nog maar eens langs moet gaan ;)
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:37:
Voor mensen die nog geen Mario Kart hebben gereserveerd, ik hoorde vandaag dat de Game Mania zo'n 200 exemplaren verwacht.
Landelijk? Dan schieten ze daar nog niet veel mee op ben ik bang.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2008 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:37:
[...]

Vreemd, Dimension Plus Groningen geeft ze morgen vrij namelijk.

Ik denk dat je morgen nog maar eens langs moet gaan ;)

[...]

Landelijk? Dan schieten ze daar nog niet veel mee op ben ik bang.
per filiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De lokale Bart Smit moest mij ook nee verkopen. Ik probeerde het nog met 'maar op internet las ik berichten dat ...', maar hij hield vol dat ze instructies hadden gekregen die ze strikt moeten opvolgen, omdat er kennelijk toch wel boetes staan op het voor de release datum uitgeven van spellen. Anyway, hij had ze al wel binnen (15 stuks) en waarschijnlijk vrijdag, maar misschien morgen word ik gebeld om 'm op te mogen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Jamal schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:24:
hmm.. net e-mail van bol.com... dat ze niets kunnen garanderen.. (zonder dat ik ook maar iets gevraagd had... niet fijn...
Heb hem ook bij Bol.com besteld. maar geen mailtje gehad. Wanneer heb jij hem besteld?

ik 16 maart :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou al zeggen, met 200 stuks landelijk kom je niet zo ver :P
Hoe heb je dat losgepeuterd btw, exacte aantallen zijn tamelijk bedrijfsgevoelige info namelijk.
Laat maar, verwacht is natuurlijk iets anders dan krijgt :)
Nintendo kan namelijk helemaal niet genoeg leveren.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2008 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Als je hem voor 28 maart hebt besteld bij Bol.com dan heb je hem sowieso op dag van release begreep ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:47

Tarin

Just plain weird.

De lokale Dixons (Pijnacker) had hem nog niet binnen, als hij ze wel had gehad had hij ze niet verkocht, pas vanaf morgen.
Maar goed, hij had 6 preorders en kreeg er 8 binnen, dus ik ben nu nummer 7, voor alle zekerheid toch maar besteld dus. Was eigenlijk van plan morgen R'dam centrum af te struinen, maar dat hoeft dus niet meer :).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:48:
[...]

Ik zou al zeggen, met 200 stuks landelijk kom je niet zo ver :P
Hoe heb je dat losgepeuterd btw, exacte aantallen zijn tamelijk bedrijfsgevoelige info namelijk.
Laat maar, verwacht is natuurlijk iets anders dan krijgt :)
Nintendo kan namelijk helemaal niet genoeg leveren.
Ik weet het niet van ieder filiaal maar leiden en ik geloof haarlem krijgen er 200 binnen. Althans dat verwachten ze. De gamemania heeft meestal grote voorraden. Net de mail gehad met het track en trace nummer van Dimplus zoals altijd geweldige service :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de prijzen ongeveer gelijk? Bij Dimension Plus heb ik gereserveerd voor 50 euro maar als ze bij Interytoys morgen ook verkopen voor 50 euro ipv vrijdag haal ik hem daar natuurlijk. Is hij daar 60 euro dan wacht ik wel tot vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 17:13:
Zijn de prijzen ongeveer gelijk? Bij Dimension Plus heb ik gereserveerd voor 50 euro maar als ze bij Interytoys morgen ook verkopen voor 50 euro ipv vrijdag haal ik hem daar natuurlijk. Is hij daar 60 euro dan wacht ik wel tot vrijdag.
Overal 49,99 en met een beetje geluk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Zal ik hier mijn friendcode ook maar even neerzetten:
0688-5353-5865

Naam is gewoon Bart op de Wii :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Hoe willen jullie een overzicht van de FCs in de topicstart. Doormiddel van de image die werkt via de Wii Consolecode Database of gewoon een tabel die ik zelf invul (zo 1 als bij SSBB)? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:32:
[...]

Ik denk dat je buiten de boot valt.
De WiiGame.nl actie krijgt voorrang op de andere bestellingen en WiiHome heeft niet genoeg binnen gehad. Het was ook de grootste reden waarom het niet meer de sponsor is van WiiDS.nl simpelweg omdat ze steeds niet genoeg leverden en wij de beloftes aan onze bezoekers niet waar konden maken.
Grote onzin, wiihome is niet verder gegaan met WiiDS om hele andere redenen. Wij hebben zelf de samenwerking beindigd.

De Wiigamer.nl leden krijgen inderdaad een exemplaar omdat die heel vroeg hebben gereserveerd.

Mvg,

Wiihome / Xboxhome / PS3home team

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2008 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij dynabyte €48,- en als je een klantenkaart heb (gratis) krijg je nog 10% korting.

in Breda is mario kart nog nergens te koop :'( hoop dat ik morgen mn pre order bij dynabyte kan gaan halen. hoorde dat ze er 12 binnen kregen waarvan 8 pre orders waren.
bij MM hadden ze de stuurtje los al wel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:56
monnick schreef op woensdag 09 april 2008 @ 17:21:
Hoe willen jullie een overzicht van de FCs in de topicstart. Doormiddel van de image die werkt via de Wii Consolecode Database of gewoon een tabel die ik zelf invul (zo 1 als bij SSBB)? :o
Ik zou zeggen vanuit de Consolecode database. Voor jou gemakkelijker te onderhouden en het is ook weer wat extra reclame voor de Wii CCDB, zodat nog meer mensen hem gaan gebruiken. Alleen maar handiger! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij Mediamarkt EINDHOVEN hebben ze er echt nog heel veel liggen, en ook heeeel veel losse stuurtjes...(10 euro)

al was er ook iemand die ook mario kart kocht en een hele wii en nog iemand nam mario kart mee...
dus zal wel snel gaan.

als je er geen ziet..... draai om.... naast de ps3's...

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2008 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 17:22:
[...]

Grote onzin, wiihome is niet verder gegaan met WiiDS om hele andere redenen. Wij hebben zelf de samenwerking beindigd.

De Wiigamer.nl leden krijgen inderdaad een exemplaar omdat die heel vroeg hebben gereserveerd.

Mvg,

Wiihome / Xboxhome / PS3home team
Om dit nu niet in een spam oorlog te veranderen.

De grootste reden dat beide partijen er mee stopten was het constante gezeur van de bezoekers dat het te duur was of niet leverbaar was. Het was een cirkeltje van:
Pre order > klagen over prijs > toch bestellen > niet genoeg geleverd > bezoekers boos
De bezoekers waren minstens zo ongeduldig als ik en daarom liep het fout. Overigens kan ik het weten, ik schrijf voor WiiDS namelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net belletje gehad kan hem morgen ophalen :P
Jamal schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:24:
staat ook bij MK wii op de website ;)
ChrisM schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:19:
[...]

offtopic:
Ik heb het zelfde, volgens mij komt het omdat de stylesheet van het forum nu ook van http://tweakimg.net wordt gehaald, net zoals dat al een tijdje gebeurd op de frontpage. Zie je die wel normaal? Kijk anders even of je toegang hebt tot tweakimg.net, zo niet, dan moeten ze die even toelaten op je firewall.
off-topic
hmmz wordt niet wat denk ik.
ik zit op mijn werk dus kan dat niet zomaar aanpassen.
ik vermoed dat het forum zelf ook wat aangepast is want tot een week of 2 geleden had ik hier geen problemen mee

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2008 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

vind het wel jammer van wiiccdb dat je niet zelf je games + fc kan toevoegen. PES2008 staat er bijvoorbeeld helemaal niet bij, terwijl dat gigantisch veel online wordt gespeeld

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Heb hem ook weten te bemachtigen vandaag, net even gespeeld en moet zeggen dat mijn indruk nou niet zo heel erg positief is:
Ik begon met 50cc, puur om het een en ander te kunnen unlocken, maar dat gaat werkelijk waar zo langzaam dat ik er echt totaal geen plezier aan wist te beleven. Daarna maar gelijk even 150cc geprobeerd, was al een stuk beter, maar van mij had het nog wel wat sneller gemogen.
Vervolgens een aantal matches online gedaan, dat was al een stuk leuker, maar voor zover ik kon zien kun je alleen 100cc doen online.

Al met al zit ik er dus ernstig over te twijfelen om hem morgen terug naar de winkel te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het zojuist getest en het werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het een kwestie is van wennen. Ik heb de afgelopen weken aardig wat Sonic spellen en F-Zero GX gespeeld. Het zal wel weer wennen zijn om met 40km/u over de weg te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 15:32
Ik heb ook zo'n mail gehad van Bol.com die wordt afgesloten met klantenservic (zonder e). Tevens als je een blinde reply geeft dan komt je mail terug omdat het mail adres niet klopt. Dus heb hem nog een keer gestuurd naar een aangepast mail adres.

En dat alleen om gewoon te vragen dat wanneer die uitgesteld wordt wat dan de levertijd wordt, anders ga ik wel struinen.

Ik kan niet wachten om dit weekend online te racen.

There is no knowledge, that is not Power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Laatst online: 21:20

TF

bla bla

ik was net bij de XL media store in Hoorn, ze hadden hem al wel, maar morgen om 13:00 mochten ze pas verkopen. Bart Smit verkocht pas vrijdag, geen spelt ertussen.

Heb er 1 gereserveerd en ga morgenmiddag ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al twee keer een vastloper gehad (scherm blijft zwart) in 2-player modus. Gebeurt meteen na het selecteren van een track. Reset knop werkt niet, moet de powerknop een paar seconden ingedrukt houden om de Wii uit te kunnen zetten.

Zijn er anderen die vergelijkbare problemen hebben met hun Wii (+Argon)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Net in de Kinkerstraat in Amsterdam 2 gescoord. Eerst FRS: nee, pas morgen laat in de ochtend (byeee) daarna Dixons, die jongen ging even achter kijken en nam er twee voor me mee. 49,99. Dixons doet dus blijkbaar niet moeilijk over zulk soort dingen: verkoop is verkoop.

M'n friend code: 1633-4289-2032

[ Voor 6% gewijzigd door remmelt op 09-04-2008 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 09-09 20:48
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:51:
Weet iemand toevallig of er een update op de disk staat ( freeloader breker ) ?
Als je versie 3.2E hebt op je wii wordt er door de game GEEN update uitgevoerd.

Zelf kun je op het net wel zoeken of de freeloader met 3.2E werkt (wel dus)

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
Uurtje geleden MediaMarkt gebeld, ik had geen pre-order.

Na wat vragen bleek dat ze Mario Kart nog niet in de schappen mogen leggen, maar dat ze al wel stiekem uit het magazijn verkopen, ze hadden nog 2 pallets.

Bij binnenkomst in de MediaMarkt hoefde ik alleen maar naar degene te vragen die ik aan de telefoon had gehad en ze toverde een Mario Kart met extra stuurtje onder de toonbank vandaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
XiN-eViL schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 22:42:
Ik heb even Mario Kart toegevoegd aan wii-ccdb.nl .
Als je een image wilt genereren voor in de TS, kun je " http://wii-ccdb.nl/wccdb?wat=mkw " gebruiken.
Deze maakt een image met alleen de gebruikers die Mario Kart samen met hun friend code :) .
Zal iedereen die hierin staat binnenkort (vanavond) even toevoegen.
Voel je vrij om hetzelfde bij mij te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 17:23:
bij dynabyte €48,- en als je een klantenkaart heb (gratis) krijg je nog 10% korting.

in Breda is mario kart nog nergens te koop :'( hoop dat ik morgen mn pre order bij dynabyte kan gaan halen. hoorde dat ze er 12 binnen kregen waarvan 8 pre orders waren.
bij MM hadden ze de stuurtje los al wel liggen.
Ik zag ze online staan bij Wehkmap voor €42,- als je dan nog die enquête invult krijg je €10,- korting en komt het op €32,- :D

Overigens had ik al ergens anders een reservering.. maar als je nog het geduld hebt om te wachten is het een mooie aanbieding lijkt me :) (btw, daar komt komende dagen nog de 10% kortings-actie bij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op woensdag 09 april 2008 @ 17:31:
Heb hem ook weten te bemachtigen vandaag, net even gespeeld en moet zeggen dat mijn indruk nou niet zo heel erg positief is:
Ik begon met 50cc, puur om het een en ander te kunnen unlocken, maar dat gaat werkelijk waar zo langzaam dat ik er echt totaal geen plezier aan wist te beleven. Daarna maar gelijk even 150cc geprobeerd, was al een stuk beter, maar van mij had het nog wel wat sneller gemogen.
Vervolgens een aantal matches online gedaan, dat was al een stuk leuker, maar voor zover ik kon zien kun je alleen 100cc doen online.

Al met al zit ik er dus ernstig over te twijfelen om hem morgen terug naar de winkel te brengen.
het zijn karts he geen F1 wagens :+
en dat van 100cc denk ik dat het ivm is stabieliteit ivm internet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Stabiliteit van de wifi-module van de Wii eerder...

12 karts op een racebaan is niet zo`n zware activiteit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de mensen die in de tabel uit de topicstart staan allemaal toegevoegd als friend. Mijn friendcode staat nu ook in de topicstart!

Feel free to add me (wat 'n rijm!):
4983-5016-7137

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2008 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt de online modus draadloos trouwens een beetje lekker? Of kan je beter de LAN adapter gebruiken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Mario kart gehaald voor 45 bij de Saturn in Tilburg, Was nog genoeg :) de Intertoys had ook nog. Maar voor 50. Heb alleen geen Wii in Tilburg, morgen weer thuis dus dan karten!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-09 13:39
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 18:57:
[...]

het zijn karts he geen F1 wagens :+
en dat van 100cc denk ik dat het ivm is stabieliteit ivm internet :/
nergens iets gelezen over een restrictie kwa snelheid online. Ook lijkt het mij onzin dat dat uit zou maken. Kwestie van slimmer programmeren dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 16:39

RMX

Mooi spel !

Alleen wel last van een paar bugs..
Ik deed online en was 2de, maar (ik denk door een lag) was ik ineens 1e, dus kreeg alle punten..

Maar is het mogelijk om het 2 man de grandprix te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
Enige tegenvaller tot nu toe vind ik de snelheid, karts en bikes zijn ook op 150cc niet vooruit te branden. Alleen als je zo'n ster pakt rijd je een beetje door, heb het idee dat Mario Kart DS veel sneller ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijn89 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 19:11:
[...]

nergens iets gelezen over een restrictie kwa snelheid online. Ook lijkt het mij onzin dat dat uit zou maken. Kwestie van slimmer programmeren dan...
ik geef maar gewoon een gokje hoor.
zou ook kunnen dat ze gewoon te lui waren om de rest er in te programeren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Laatst online: 07-07 09:41
Hoe krijg je nou een turbo start :?

Ohh mijn FC: 1590-4774-1019

[ Voor 32% gewijzigd door neggix op 09-04-2008 19:50 ]

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDragicevic
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-03 10:37
even'n vraagje hé, wat vinden jullie nou eigenlijk het lekkerste racen?

- Stuurtje
- Wii-mote + nunchuck
- classic controller
- GC controller

Friend-code: 2707-1694-3526

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Laatst online: 07-07 09:41
Wii Mote + Nunchuck _O_
Dat in de lucht sturen vin ik kut... Ook bij andere racespellen... Te onstabiel....

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je je friendcode wil doorgeven kun je in de TS lezen hoe.