[Wii] Mario Kart: Wii

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 71.865 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Bartvw schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:57:
Ik heb hem gister nog ge-preorderd bij de FRS op Leiden Centraal:D
Die vrouw wist nog niets over tekorten, dus ik kan hem vrijdag gewoon ophalen:D
Dat wordt lekker gamen van het weekend(A) Heb alleen 1 vraagje die hier misschien niet thuishoort: Hoe speel je online met de Wii, is dat gewoon een kabeltje erin pluggen, of moet er nog iets voor gekocht worden?
dat die vrouw niets weet over tekorten betekend niet automatisch dat jij em op vrijdag kan ophalen. Ik ben vanochtend ff een sdcard en een stuurtje gaan halen (dat extra kanaal kost toch vrij veel geheugenblocks) en de meneer bij consoleshop.nl wist me te vertellen dat het dramatisch was met de levering van MK, vele malen slechter nog dan bij GH3. Er zou minder dan 10% van het beloofde aantal games worden geleverd aan Nederland, wat zou betekenen dat elke shop slechts 1/10 van hun bestelde voorraad zou krijgen. Zowieso was die voorraad al relatief klein, maar een inkorting van 90% nogmaals op die kleine leveringen is toch wel absurd.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:49
Ook een vraagje over het online spelen: Iemand schreef al dat je met z'n 2-en online kan spelen, maar kan je ook met z'n 4-en online spelen? (Dus 4 op één scherm thuis, tegen 8 anderen online?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

ChrisM schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:13:
Ook een vraagje over het online spelen: Iemand schreef al dat je met z'n 2-en online kan spelen, maar kan je ook met z'n 4-en online spelen? (Dus 4 op één scherm thuis, tegen 8 anderen online?)
nee kan niet, max met 2 personen online op 1 wii. En je hebt niks extras nodig om online te kunnen gamen, gaat allemaal via de ingebouwde wifi van de wii (moet je natuurlijk wel een draadloos netwerk hebben ;) en anders via een lan adapter)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i57.photobucket.com/albums/g216/AdamTurner/dsc00035pd2.jpg
Ein Deutsche Mario Kart exemplar|(niet van mij ik ben geen Duitser)

De game is nu al op diverse plaatsen in Duitsland te krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2008 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:33

Impry

Rallymedia.nl

Zag het topic langskomen in active topics en was net op DX aan het surfen, even een tip:
Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/customerphotos/3358-d71daf43-fcd5-46ba-8f68-4f152a94cdbc.jpg
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3358
€ 3,65 inclusief verzenden :P

http://www.dealextreme.com/products.dx/category.601
Staan nog veel meer Wii-accesoires, allemaal zonder verzendkosten.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
Impry schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:35:
Zag het topic langskomen in active topics en was net op DX aan het surfen, even een tip:
[afbeelding]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3358
€ 3,65 inclusief verzenden :P

http://www.dealextreme.com/products.dx/category.601
Staan nog veel meer Wii-accesoires, allemaal zonder verzendkosten.
Dit stuurtje heb ik ook, het enige wat je hierbij moet doen is een gat aan de achterkant maken, waar je het koordje doorheen kunt halen.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:24:
[afbeelding]

Ziet er wel nice uit dat stuurtje :D Lijkt me wel wat, :)

Is online nog beetje lag vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:26

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Redelijk, ik heb 1x gehad dat een tegenstander opeens voor me verdween en achter me opdook. Dit was wel met alleen europese spelers (Frankrijk en Duitsland). Het potje tegen Amerikanen lukte me niet, toen viel de hele WFC-connectie weg (waardoor het systeem wel zei dat ik 1e van de 12 was geworden, terwijl we net 10 seconden aan het racen waren :') )

[ Voor 50% gewijzigd door Gizz op 08-04-2008 12:47 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

SaURoN schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:29:
[...]

Ziet er wel nice uit dat stuurtje :D Lijkt me wel wat, :)

Is online nog beetje lag vrij?
yep, tot nu toe vrijwel geen lag meegemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:24:
[afbeelding]

Is ie in engels? Woon namelijk aan de grens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:41:
[...]

Is ie in engels? Woon namelijk aan de grens :)
Ik weet niet, niet van mij ik ben geen Duitser.

Ik denk het wel want iedere Europese Wii game heeft als het goed is een 4 of 5 talen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:50
Mijn friend code: 5370-0491-5178

Alvast bedankt! Ik zal vanavond online zijn :P

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik hoop dat Dixons de stuurtjes ook in de winkel heeft liggen.
En natuurlijk dat Dynabyte snel zijn pre-orders gaat uitleveren. Trouwens goed nieuws dat de FL het blijft doen, want Brawl opgeven voor Kart is een duivels dillemma.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Laatst online: 08-09 21:33

Neoz

Neoz & Hobbes

Beetje teleurgesteld door mogelijke leveringsproblemen Nintendo, Heb hem al 3 weken geleden pre-ordered bij wii-home. Maar hoor ook positieve berichten, als IK hem maar heb vrijdag :P

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Ik hoor net van mijn webshop dat ik 'm wel deze week verstuurd krijg omdat ik erg hoog op de lijst sta. Maar hun hebben ook problemen, dus levering gaat overal 1 groot drama worden... Het gaat weer lekker!

Hoe dan ook: Ik heb er zin in! *vroem vroem*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:05:
Ik hoop dat Dixons de stuurtjes ook in de winkel heeft liggen.
En natuurlijk dat Dynabyte snel zijn pre-orders gaat uitleveren. Trouwens goed nieuws dat de FL het blijft doen, want Brawl opgeven voor Kart is een duivels dillemma.
ja dat is idd een groot dilemma want echt duidelijk waneer brawl nou precies in nederland uit komt.
ik moet toch al wachten op de nl versie ivm PAL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
echt als Nintendo nu f*ck-up nummer zoveel gaat leveren dan gaat die Wii echt weg hier... ze brengen amper wat fatsoenlijks uit en als er wat is is het niet te krijgen

is toch belachelijk. Ze verdienen bakken met geld; kunnen ze best wel eens iets investeren in fatsoenlijke fabrieken (of het afschaffen van hun FAKE policy dat alles overal op is en dat ze de produktie niet bijhouden... kom op na meer dan een jaar geloof ik er niks meer van)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:59:
echt als Nintendo nu f*ck-up nummer zoveel gaat leveren dan gaat die Wii echt weg hier... ze brengen amper wat fatsoenlijks uit en als er wat is is het niet te krijgen

is toch belachelijk. Ze verdienen bakken met geld; kunnen ze best wel eens iets investeren in fatsoenlijke fabrieken (of het afschaffen van hun FAKE policy dat alles overal op is en dat ze de produktie niet bijhouden... kom op na meer dan een jaar geloof ik er niks meer van)
En wat moeten ze dan met die mega fabrieken als zo'n spel in de eerste week door iedereen gekocht is? Of wil je dat de huidige fabrieken eerst een flinke buffer opbouwen en dus gewoon wat langer wachten tot het spel gereleased wordt?

Had je maar gewoon op tijd moeten pre-orderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de dixons zag ik een exemplaar liggen maar er stond op : Reserveer nu voor vrijdag 11 april. Ze zeiden dat ze niet verkopen VOOR vrijdag. Bij FRS hetzelfde verhaal ..bij Dimension Plus heb ik hem gereserveerd, die zeiden gister ook 11 april maar daar probeer ik het morgen en donderdag ook nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Hehe, ik krijg hem straks van een oud-collega die nu voor nintendo-europe werkt @ marketing afdeling. :) Die hadden hem vrijdag al meegekregen, alleen liep er wat mis waardoor ik hem pas vandaag krijg :@ Maargoed, nogsteeds eerder dan 11 april :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 14:09:
[...]
Had je maar gewoon op tijd moeten pre-orderen...
ik heb em gepre-ordered op de dag dat het mogelijk was om te pre-orderen, eerder ging dus niet

weet nog niet of ik em krijg maar als ik hoor dat het erger is dan met GH3 :S

In t vervolg maar bij 10 winkels reserveren, lullig voor de winkelier maar ja dan moeten ze maar bij Nintendo klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 09:41
FC: Neggix: 1590-4774-1019

Ik word er nu de hele tijd uitgedonderd... Bij het zoeken naar mensen online, krijg ik hele tijd 84020 storing... Irritant....

verder, nieuwe Rainbow Road _O_

[ Voor 10% gewijzigd door neggix op 08-04-2008 14:30 ]

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Zit wel aardige info tussen van sommige al houd ik niet zo van de illegale praktijken op consoles vooral als ze dan topics vol spammen. Wel beter dat je dus GC controllers gelijktijdig met Wiimotes kan gebruiken!

Wel echt zin in deze game al ziet het er voor helaas niet rooskleurig uit en deze week zal ik hem dan ook niet zien. Besteld bij zuiderpark en heb 30-03 besteld (redelijk laat maar ik was dus voorbereid) en ben 27e in rij. Tot nog toe krijgen ze morgen 4 MKWii binnen van één van de leveranciers waar ze bestellingen hebben lopen.

Nja zal wel op z'n pootjes terecht komen maar hoop natuurlijk binnen 2,5 week want dan heb ik als student zijnde weer eens vakantie (met de nodige verplichtingen... hertentamen.. zucht!).
MOAW schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 14:20:
Hehe, ik krijg hem straks van een oud-collega die nu voor nintendo-europe werkt @ marketing afdeling. :) Die hadden hem vrijdag al meegekregen, alleen liep er wat mis waardoor ik hem pas vandaag krijg :@ Maargoed, nogsteeds eerder dan 11 april :P
Pff klaag niet jij hebt hem sowieso :P Lucky bastard ^^

[ Voor 21% gewijzigd door psychoclown op 08-04-2008 14:32 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:04

NoTimeRemains

I know

hoe is het spelen nu met dat wii wheel ding? lijkt me zo onconfortable.
gelukkig heb ik nog 4 GC controllers :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

:| Here we go again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 14:24:
[...]

ik heb em gepre-ordered op de dag dat het mogelijk was om te pre-orderen, eerder ging dus niet

weet nog niet of ik em krijg maar als ik hoor dat het erger is dan met GH3 :S

In t vervolg maar bij 10 winkels reserveren, lullig voor de winkelier maar ja dan moeten ze maar bij Nintendo klagen.
of je rijdt gewoon een keer met je auto of je pakt ff de terin naar het oosten.
hier liggen er elke keer genoeg op voorraad. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:14
neggix schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 14:30:

Ik word er nu de hele tijd uitgedonderd... Bij het zoeken naar mensen online, krijg ik hele tijd 84020 storing... Irritant....

ik heb ook de hele tijd 84020 storing. Is een netgear WGR614 router; heb de SPI Firewall al uitgezet, UDP poorten 1 - 65534 naar Wii doorgelust; Wii als DMZ aangewezen, mag niks helpen.

En is het normaal dat die op de 50CC zo ontzettend easy is on in single player te winnen? Toevallig afgelopen weekend een DS met Kart gekocht en die vond ik veel moeilijker.

Nu 2 grandprix gespeeld: 1e 1e 1e 2e (pech) en 1e 1e 1e 1e en al een Cup unlocked.. En ook gewoon met gemak 1e blijven op de baan zonder echt geconcentreerd te hoeven zijn.. Weinig replayvalue lijkt me... (Wel vette banen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
trekker22 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 15:08:
[...]

ik heb ook de hele tijd 84020 storing. Is een netgear WGR614 router; heb de SPI Firewall al uitgezet, UDP poorten 1 - 65534 naar Wii doorgelust; Wii als DMZ aangewezen, mag niks helpen.

En is het normaal dat die op de 50CC zo ontzettend easy is on in single player te winnen? Toevallig afgelopen weekend een DS met Kart gekocht en die vond ik veel moeilijker.

Nu 2 grandprix gespeeld: 1e 1e 1e 2e (pech) en 1e 1e 1e 1e en al een Cup unlocked.. En ook gewoon met gemak 1e blijven op de baan zonder echt geconcentreerd te hoeven zijn.. Weinig replayvalue lijkt me... (Wel vette banen!)
Ligt niet aan je router denk ik, want vannacht heb ik nog een paar uur online gespeeld... Denk dat ze het dichtgegooid hebben ofzo... Dus ff wachten tot de officiele uitkomt..

En 50 cc is altijd easy :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neggix schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 14:30:

Enig idee wat dat kan zijn? Heb ik nl. ook last van (idem code 84020). En ik krijg tijdens een race ook dat de verbinding wegvalt met code 94020??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:05
Is de wiimote/nunchuck besturing de meest rielekste besturing zoals 1UP beweerde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

ze hebben de servers idd ff dichtgegooid :P

je kan nog wel time trials online doen, ik stond net ff 5 minuten in de EU top 10 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Laatst online: 16:50
Ik heb iedereen hier toegevoegd als friend, en word er ook iedere keer uigedonderd.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
Nou jah, dan maar even wachten tot vrijdag...

Weet iemand hoe je btw een super start haalt :? ik krijg em niet meer voor elkaar zoals het normaal moest???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

pelt schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 15:18:
Is de wiimote/nunchuck besturing de meest rielekste besturing zoals 1UP beweerde?
ik vind van wel, stuurtje is leuk als gimmick, maar het gevoel van totale controle ontbreekt wel enigzins omdat je in het luchtledige aan het draaien bent :P

combi nunchuck/wiimote werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
http://www.nintendo.com/c...action2.x=21&action2.y=18

Nintendo zegt dat de 84020 fout een firewall fout of port mapping fout is :{

Lijkt me toch niet aangezien die het vannacht wel deed :{
Error Code: 94020

Our experience shows that error messages within this range are typically caused by temporary network issues with the Nintendo Wi-Fi Connection. If there is a problem with the network, our technician's will work to get the service back up as soon as possible. Please retry your connection later.

If you are connecting to the Nintendo Wi-Fi Connection for the first time, or the problem has not resolved itself after a few hours, please review the following:
Aahhhh, deze krijg ik ook zo af en toe...

[ Voor 51% gewijzigd door neggix op 08-04-2008 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FC: 2535-3708-7698

Graag toevoegen in de tabel.

Alvast ff oefenen voor het echte online werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Laatst online: 08:00

TF

bla bla

dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door TF op 08-04-2008 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik heb dat ding al op 16 maart besteld bij bol.com.
Zit echt met plezier te wachten op deze game :) Vooral het online gedeelte spreekt mij erg aan :)

en mensen.. Als je even content over de game wil neerzetten doe dat even met een spoiler. Ik wil niet in 1 opslag zien wat er allemaal in de game zit ( zoek dit graag zelf uit ) en denk dat dit voor meer personen geld.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Laatst online: 08:00

TF

bla bla

TF schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:29:
[mbr]TVP's doen we niet aan op GoT. Maak liever een bookmark aan met dit knopje bovenaan de pagina: [afbeelding][/mbr]
Doe eens niet zo flauw, ik stelde en passant ook een vraag.

---

Wat is er waar van het tekort aan Mario Kart voor de Wii ... wat is mijn kans dat ik 11 april een setje kan kopen?

[ Voor 14% gewijzigd door TF op 08-04-2008 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Laatst online: 12-04 18:17
Ik heb hem bij de FRS besteld en ik heb een leeg doosje meegekregen, dus ik ga ervanuit dat ze voor alle lege doosjes sowieso wel een exemplaar hebben. Man o man o man wat is dit? We leven toch in 2008?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Heb alle mensen (inclusief mijzelf) in de startpost opgenomen. Ga zometeen iedereen toevoegen! :)

Ik heb vanochtend samen met een vriend even een stuk of 5 potjes gespeeld en dat was erg leuk. Wat een variatie qua positie, het ene moment sta je 1ste en daarna 11de. Het 'pistoolschot/kogel' is wel een beetje te flauw, daarmee sta je in 1x bijna eerste. :|

Zag op het eerste gezicht wel erg veel maps die ik al ken, bijna geen nieuwe, maar heb ook nog niet unlocked. Verder vallen de graphics nog wel tegen, zoals iemand terecht al oppert "de opgepoetste GC versie", wel een beetje jammer. :X

Ik heb al meerdere malen online een race geprobeerd maar krijg steeds een connection error (of in WFC menu of bij het zoeken van spelers), denk dat dit dezelfde fout is als waar mensen hierboven het overhebben. Laten we hopen dat de servers van Nintendo snel goed hun werk gaan doen. :)

Groot voordeel trouwens dat je zowel met Wiimote als GC-controller kan spelen, werkt beide fijn! En nu kan ik met z'n 4'en spelen. Het spelen met Wii-wheel / Wii-mote werkt trouwens fijn! :P

Mijn friendcode: 0774 - 4340 - 7754

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:17
Net Dixons (amsterdam) gebeld en ik kan er eentje ophalen op donderdag of anders vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

TF schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:29:
[...]

Doe eens niet zo flauw, ik stelde en passant ook een vraag.

---

Wat is er waar van het tekort aan Mario Kart voor de Wii ... wat is mijn kans dat ik 11 april een setje kan kopen?
Nihil als je het mij vraagt en zoals het er nu uit ziet maarja dit hoeft natuurlijk niet door het hele land zo te zijn want bij SMG was die ook gewoon goed te verkrijgen hier in Enschede en ook in Arnhem dus de vraag is hoe erg is het werkelijk? Zoja, is dat door heel het land zo? Even afwachten dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hoe kunnen mensen nu al spelen als ik vragen mag? Het spel word volgens mij nog bij geen enkele winkelketen verkocht. Hebben er al een aantal via internet iets geregeld? of zitten er weer een partij over warez te lullen... Jammer hoor!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:26

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

SpoTs schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:03:
of zitten er weer een partij over warez te lullen... Jammer hoor!
Niemand heeft het hier over warez (behalve jij nu :P ). Het is al eens in andere topics langsgekomen, maar voor de eerste reacties en vragen/antwoorden over het spel maakt het natuurlijk niks uit hoe het spel verkregen is. Dus waarom zou je je er druk om gaan maken, de reacties blijven even nuttig danwel nutteloos.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-09 13:43
Hoe kunnen mensen nu al spelen als ik vragen mag? Het spel word volgens mij nog bij geen enkele winkelketen verkocht. Hebben er al een aantal via internet iets geregeld? of zitten er weer een partij over warez te lullen... Jammer hoor!
het spel is uitgelekt via de meeste bekende site's verder is hij nog niet te koop in NL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Laatst online: 16:40
Zover ik het nog kan volgen bij de leveranciers zijn de eerste orders onderweg naar retailers sinds gister dus er kunnen al wat legale kopietjes rond gaan. Echter lees ik al een hoop reacties over het niet hebben van een stuur en kloon stuurtjes. Deze mensen hebben duidelijk een warez versie, het spel word immers enkel geleverd met stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat je ook de wiimote/nunchuk combi kan gebruiken? Ik heb niemand daar nl. nog over gehoord en was benieuwd of die besturing ook prettig werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:14:
Ik neem aan dat je ook de wiimote/nunchuk combi kan gebruiken? Ik heb niemand daar nl. nog over gehoord en was benieuwd of die besturing ook prettig werkt :)
amahusu schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 15:51:
[...]

ik vind van wel, stuurtje is leuk als gimmick, maar het gevoel van totale controle ontbreekt wel enigzins omdat je in het luchtledige aan het draaien bent :P

combi nunchuck/wiimote werkt perfect!
;)

[ Voor 29% gewijzigd door amahusu op 08-04-2008 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperado112
  • Laatst online: 09-09 11:02

Desperado112

Mokum

Volgens Bart -shit is mijn mario-kart verstuurd en heb ik hem dus waarschijnlijk morgen :)

Kan niet wachten

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, overheengelezen :P

Dan zal ik ws. kiezen voor die combi (vooral omdat je met de GC controller geen stunts kan uitvoeren naar ik heb begrepen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
sjekneck schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:13:
[...]
Echter lees ik al een hoop reacties over het niet hebben van een stuur en kloon stuurtjes. Deze mensen hebben duidelijk een warez versie, het spel word immers enkel geleverd met stuur.
Op eBay zijn MKW's te koop zonder stuur, dus men hoeft niet per sé een illegale versie te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Desperado112 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 19:13:
Volgens Bart -shit is mijn mario-kart verstuurd en heb ik hem dus waarschijnlijk morgen :)

Kan niet wachten
Hmm, dan zullen de winkels met pre-order morgen ook wel gaan bellen hoop ik :9

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael Knight schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 19:18:
[...]

Hmm, dan zullen de winkels met pre-order morgen ook wel gaan bellen hoop ik :9
Ik heb hem gereserveerd bij Intertoys maar die schijnen zich (dacht ik) nogal strak te houden aan de releasedatum en aangezien ik morgen ivm werk al in een stad zit zal de mediamarkt/bartsmit ws. een betere optie zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb vandaag wel erg veel errors, dat ie geen internet verbinding meer heeft,

maar die is er wel gewoon :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Heb je niet ergens iets erlangs liggen wat storing kan veroorzaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

is al sinds vanochtend bij iedereen, nintendo heeft volgens mij iets met de server uitgehaald zodat we pas op 11 april erop kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of we zijn allemaal geblokkeerd, voor uh uh te vroeg spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Voor de freeloaders onder ons: ik lees net dat de Freeloader niet werkt met Mario Kart Wii. Als in, je kunt de NTSC Mario Kart Wii blijkbaar niet spelen met een PAL Wii en een Freeloader.

De FL werkt wel gewoon voor SS:BB.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 20:45:
Voor de freeloaders onder ons: ik lees net dat de Freeloader niet werkt met Mario Kart Wii. Als in, je kunt de NTSC Mario Kart Wii blijkbaar niet spelen met een PAL Wii en een Freeloader.

De FL werkt wel gewoon voor SS:BB.
maar de us versie komt pas de 28ste ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-09 10:52

Hachy

Laadpas Nerd

Gisterenavond deed'ie het echt perfect. Helemaal geen LAG, europa was massaal online, vooral later op de avond. Sinds vanmiddag hoor je op alle fora hetzelfde, heel europa krijgt error 84020.

Het ligt dus heus niet aan je router of je wireless instellingen. Ik vraag me af of ze het voor donderdag opgelost hebben aangezien hij in Japan donderdag officieel gereleased wordt.

En in de VS een dag of 10 later })

[ Voor 7% gewijzigd door Hachy op 08-04-2008 21:01 ]

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem zo spelen, spannend!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 21:06:
Ik ga hem zo spelen, spannend!!!
Geweldig, ik wil hem ook spelen :( Normaal ben ik niet gauw jaloers maar dit slaat alles. Heel veel mensen hebben hem al maar nee hoor, ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
OH WAT IS IE VET!

Lekker al wat rondjes gereden en het sturen is even wennen, maar nog steeds met de paddo cup alles eerste (misschien wat te makkelijk)

Geen voorkeur qua karretje of poppetje, heb alleen het idee dat er meer uit te halen valt. Maar oefenen baart kunst :P

Voor de vriendjes tabel: 5069-4019-0410

[ Voor 7% gewijzigd door joint_me op 08-04-2008 21:12 ]

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 21:08:
[...]

Geweldig, ik wil hem ook spelen :( Normaal ben ik niet gauw jaloers maar dit slaat alles. Heel veel mensen hebben hem al maar nee hoor, ik nog niet.
Ach ja, de meesten hiero hebben het toch over warez versie dus daar ben ik niet echt jaloers op :).
Maar wat ik dan wel jammer vind dat er wrs wel weer gekloot zal zijn met tekorten en ik zal hem vrijdag dan ook niet hebben gezien ik 27e in rij ben bij zuiderpark en ze er morgen maar liefst 4 krijgen...
Alles van de positieve kant bekijken imo en gewoon rustig afwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapbrandhof
  • Laatst online: 14:35
Ik heb hem ook besteld bij bol.com met extra stuur. hoop dat ik hem vrijdag krijg dus een goed weekend tegemoet ga:)

Mijn friendcode is: beetje verkeerd denk ik. was de code van de wii zelf

[ Voor 18% gewijzigd door jaapbrandhof op 09-04-2008 18:46 ]

Intel P4 3.0 800MHz, 1024DDR PC3200(Twinmos), 160GB Maxtor S-ATA 150MB, Chieftec midi bleu, 360 Watt voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
jaapbrandhof schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 21:22:
Ik heb hem ook besteld bij bol.com met extra stuur. hoop dat ik hem vrijdag krijg dus een goed weekend tegemoet ga:)

Mijn friendcode is: 0288 1233 3126 4269
Wow jij hebt een lange friendcode. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Tsja. Zo'n briljante trailer, en dan amper kunnen leveren. Shame on you, Nintendo! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Heb hem twee maanden geleden pre-ordered. Als ik hem zaterdag a.s. niet heb laat ik mijn Wii modden en zeg ik: "Lang leve warez"... tot ik MKWii legaal heb kunnen aanschaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
Ik heb hem nu ook een uurtje gespeeld! Super leuke game :)

Mijn friendscode is:

2492-4215-9939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Ik heb even Mario Kart toegevoegd aan wii-ccdb.nl .
Als je een image wilt genereren voor in de TS, kun je " http://wii-ccdb.nl/wccdb?wat=mkw " gebruiken.
Deze maakt een image met alleen de gebruikers die Mario Kart samen met hun friend code :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Zo. Spel 'uitgespeeld'. (titles zien rollen... :O)
De eerste paar characters, stages en karts unlocked... nu de rest nog. :9

Sommige stages i.c.m. de 150cc classe zijn echt lastig, maar dat maakt het wel kicken. :z
XiN-eViL schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 22:42:
Als je een image wilt genereren voor in de TS, kun je " http://wii-ccdb.nl/wccdb?wat=mkw " gebruiken.
Deze maakt een image met alleen de gebruikers die Mario Kart samen met hun friend code :) .
Kijk, dat is nog eens nice voor monnick. ;) Brawl kan er op zich ook al wel bij of niet? Super werk iig! _/-\o_

[ Voor 51% gewijzigd door Victorio op 08-04-2008 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Victorio schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 22:44:
Zo. Spel 'uitgespeeld'. (titles zien rollen... :O)
De eerste paar characters, stages en karts unlocked... nu de rest nog. :9

Sommige stages i.c.m. de 150cc classe zijn echt lastig, maar dat maakt het wel kicken. :z

[...]

Kijk, dat is nog eens nice voor monnick. ;) Brawl kan er op zich ook al wel bij of niet? Super werk iig! _/-\o_
offtopic:
Done en een klein bugje gefixt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

psychoclown schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 21:18:
[...]

Ach ja, de meesten hiero hebben het toch over warez versie dus daar ben ik niet echt jaloers op :).
Maar wat ik dan wel jammer vind dat er wrs wel weer gekloot zal zijn met tekorten en ik zal hem vrijdag dan ook niet hebben gezien ik 27e in rij ben bij zuiderpark en ze er morgen maar liefst 4 krijgen...
Alles van de positieve kant bekijken imo en gewoon rustig afwachten ;)
Tja.. net als met zoveel dingen. Als het via de reguliere kanalen zo moeilijk gaat... ik zit nu ook al op m'n order te wachten. Maar krijgt het zo te zien pas volgende week pas binnen.
Nou.... als ik dan de optie had om toch eerder te spelen....

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

XiN-eViL schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 22:42:
Lekker bezig! Kan niet wachten totdat ik me friendcode erin mag zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

kunnen we nu niet met alleen 'friends' (dus met friendcodes) een race starten? Of zou je dan ook een 84020 error krijgen?

ik ga zo ff iedereen uit de startpost toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
Ik ben er wel dus voeg me maar toe :)

Ben er nu trouwens uit dat als je automatisch driften uitzet het weer ouderwets mario karten is! Gaat me zo veel beter af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
joint_me schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 21:10:
OH WAT IS IE VET!

Lekker al wat rondjes gereden en het sturen is even wennen, maar nog steeds met de paddo cup alles eerste (misschien wat te makkelijk)

Geen voorkeur qua karretje of poppetje, heb alleen het idee dat er meer uit te halen valt. Maar oefenen baart kunst :P

Voor de vriendjes tabel: 5069-4019-0410
Heb je added:

De mijne = 2492-4215-9939

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Geinig spel! Dit + Brawl houdt me de komende maanden zeker zoet als ik me verveel.
Voelt echt aan als ouderwets Mario kart. Heb de motors nog niet geprobeerd, ben alleen even in de Mushroom Cup aan het racen geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

online werkt weer .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy

Hachy

Laadpas Nerd

Ja rond een uurtje of 23:00 werkte het weer. Vooral die manual mode op de motor en dan wheelies maken is leuk :) En ook die online tournament, worldwide is grappig.

Iedereen begint met 5000 punten, als je eerste wordt krijg je er 117 punten bij, als je 4e wordt blijft je saldo ongewijzigd en als je laatste wordt gaan er 123 punten af ofzoiets. Zo kun je al redelijk snel zien of iemand heel goed is of niet. Nu heeft bijna iedereen nog iets van 4700 - 5300 maar dat zal de komende tijd wel snel veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
En jup, kom ook net terug van wat potjes online.... Wat een duitsers :{ Gelukkig stuk voor stuk ingemaakt 8-)

Heb alleen wel het idee dat met random level kiezen wel erg vaak dezelfde gekozen worden :{
Allemaal makkelijke en die je al 200 keer heb gespeeld... Maar het blijft leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

neggix schreef op woensdag 09 april 2008 @ 01:59:
En jup, kom ook net terug van wat potjes online.... Wat een duitsers :{ Gelukkig stuk voor stuk ingemaakt 8-)

Heb alleen wel het idee dat met random level kiezen wel erg vaak dezelfde gekozen worden :{
Allemaal makkelijke en die je al 200 keer heb gespeeld... Maar het blijft leuk :P
Waarschijnlijk om die Duitsers nog enige kans te geven... jij bruut >:)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 09-09 20:48
Gisterenavond met 4 man tegelijk Mario Kart gespeeld. Spitscreen errug leuk.

Toch na een tijdje kom je er toch achter dat het Wii-wheel niet meer is dan een gimmick.

Voor de echte controle ga voor de wii-mote met nunchuck of zelfs voor de gamecube controler (zonder stunts)

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Hachy schreef op woensdag 09 april 2008 @ 00:44:
Ja rond een uurtje of 23:00 werkte het weer. Vooral die manual mode op de motor en dan wheelies maken is leuk :) En ook die online tournament, worldwide is grappig.

Iedereen begint met 5000 punten, als je eerste wordt krijg je er 117 punten bij, als je 4e wordt blijft je saldo ongewijzigd en als je laatste wordt gaan er 123 punten af ofzoiets. Zo kun je al redelijk snel zien of iemand heel goed is of niet. Nu heeft bijna iedereen nog iets van 4700 - 5300 maar dat zal de komende tijd wel snel veranderen :)
Nice! Dat systeem gebruikte ze ook met Tetris DS en dat is nog steeds mijn beste online game ervaring. Je speelt erdoor nl. echt tegen mensen van vergelijkbare skill en langzaam maar zeker wordt je beter. Vind het een erg prettig systeem!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag nog eens kijken of hij ergens al te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
kan niet wachten, 4 player madness galore... double dash hebben we echt helemaal grijs gespeeld... zeker 120 uur inzitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Laatst online: 16:05
Je wordt wel weer echt keihard verneukt door die items. Lig ik echt dik eerste in 50cc krijg je 3 blauwe schilden op je harses en donder je daardoor in het ravijn, wordt je alsnog 3e. Frustrerend, maar ik vind het toch echt een vette game.

Die bike is wel wennen, wat een scherpe bochten maakt dat ding. Maar aan die online ranking te zien heb je die toch wel nodig om fast laps te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
pelt schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:17:
Je wordt wel weer echt keihard verneukt door die items. Lig ik echt dik eerste in 50cc krijg je 3 blauwe schilden op je harses en donder je daardoor in het ravijn, wordt je alsnog 3e. Frustrerend, maar ik vind het toch echt een vette game.

Die bike is wel wennen, wat een scherpe bochten maakt dat ding. Maar aan die online ranking te zien heb je die toch wel nodig om fast laps te maken.
dat is voor mij wel de enige kans om racegames te spelen tegen mijn vriendin en/of vrienden; zonder de items vinden ze het niet leuk (racegames zijn mijn specialiteit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 17:29

greatgonzo

schit-te-rend!

iemand al winkels gespot waar die verkocht wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy

Hachy

Laadpas Nerd

Ach die items maken het ook wel weer spannend. Er is toch niks aan om vanaf ronde 1 in dezelfde volgorde achter elkaar aan te rijden ?

Maar soms is het wel frustie als je door een paar items achter elkaar in de laatste ronde van 1e naar 12e zakt en hierdoor veel punten verliest. Aan de andere kant win je af en toe ook door een beetje geluk met de items, het werkt twee kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Iemand al geluk in een bepaalde winkel? :9

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand mario kart al heeft wordt dat hier heus wel gemeld, dus zullen we daar niet meer met z'n allen naar gaan vragen :>

@Hieronder: Heb je nu niets meer te doen? Welterusten ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2008 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:41:
Als iemand mario kart al heeft wordt dat hier heus wel gemeld, dus zullen we daar niet meer met z'n allen naar gaan vragen :>
:O

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Wachten op mijn order @ bol.com :) Heb zoveel zin om deze game lekker te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of er een update op de disk staat ( freeloader breker ) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:51:
Freeloader = warez = niet toegestaan op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raging_Trancer
  • Laatst online: 05-06-2022
Ja, staat een update op... Update is ws voor de mogelijkheid tot ingame channels toe te voegen? Anyway, is een gaaf spel. Gisteren met zijn tweeen gespeeld in race modus (weet ff niet of ik het goed zeg, doe het uit blote hoofdje ;)), in zowel team verband, als vs... Ik moet wel zeggen dat de team modus leuk is, maar vs blijft toch meer een uitdaging.

Vind het in de lucht sturen erg k*t... De classic controller maakt dan een hoop goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
Toen ik de game erin deed moest ik wel eerst een systemupdate uitvoeren vanuit de disk :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je je friendcode wil doorgeven kun je in de TS lezen hoe.