Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:31
P.E.No.1 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 08:55:
Mijn broertje wilde gister met zijn Wii op internet via wifi maar de Wii gaf elke keer aan dat ie geen verbinding kon maken met internet met een foutcode (220611 geloof ik). Zijn internetverbinding was goed ingesteld en de Wii gaf ook een positief testresultaat. Toch lukte het het niet om bijv. het weerkanaal te openen en gaf hij de Wii elke keer die foutmelding. Google gaf mij niet veel antwoord. Behalve het resetten van de beveiliging op de router. Heb Wpa geprobeerd, Wep gebprobeerd maar niets werkt. Iemand een idee?
http://www.wiierrorcodes.com/wii-error-220602.php . Is dat het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-05 11:30

mjl

Ugh

Deddiekoel schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 16:11:
[...]

BartSmit had hem altijd voor weinig liggen. Anders heb ik hem ook nog wel in de aanbieding ;-)
Helaas overal uitverkocht, uiteindelijk voor ~45 euro bij amazon.de kunnen vinden en was op tijd binnen..

-------

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:09
mjl schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:16:
Ik ben op zoek naar de Lego: Starwars the complete Saga voor een thema middag. Ik kan 'm echter nergens krijgen (geen voorraad). Toevallig iemand met een adresje om 'm toch te kunnen kopen of van wie zou ik 'm eventueel kunnen lenen (Delft/Culemborg) ?
Ik heb hem onlangs besteld bij Play.com voor 20 euro. Weet niet of dat echt goedkoop is, maar vind dat wel een redelijke prijs. Helaas tijdelijk niet beschikbaar, dus wacht nog op levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik heb een vraagje. Ik heb een component kabel voor de Wii, met een kabellengte van 1,8m. Nu is dit te kort ivm een muurbeugel voor mijn lcd. Ik zoek als oplossing een component verlengkabel, maar kan hier niets van vinden. Iemand een idee/tip/oplossing? :)

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
mbvisiontt schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 14:15:
Ik heb een vraagje. Ik heb een component kabel voor de Wii, met een kabellengte van 1,8m. Nu is dit te kort ivm een muurbeugel voor mijn lcd. Ik zoek als oplossing een component verlengkabel, maar kan hier niets van vinden. Iemand een idee/tip/oplossing? :)
Volgens mij is elke kabel met tulp stekkers geschikt als verlenging. Dus 5 van die kopen en je bent klaar...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Laatst online: 02-05 11:30

mjl

Ugh

Haay schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 10:05:
[...]

Ik heb hem onlangs besteld bij Play.com voor 20 euro. Weet niet of dat echt goedkoop is, maar vind dat wel een redelijke prijs. Helaas tijdelijk niet beschikbaar, dus wacht nog op levering.
Ik hoop voor je dat je nog komt, alle leveranciers die ik gemailt heb vertelden me dat ze gewoonweg niet meer leverbaar waren ...

20 euro is wel een goede prijs, maar aangezien het voor het werk was zat ik er niet mee om 45 te betalen ...

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-04 15:53
Ik heb momenteel firmware 4.2E op mijn Wii draaien. Gisteravond heb ik mijn Wireless LAN ingesteld en de Wii vroeg of ik wilde updaten. Geen probleem, dus update aangezet. Iets later kijk ik nogmaals en zie dat er nog steeds 4.2E op staat. Is er geen update beschikbaar of gaat er iets fout? Ik kan nergens vinden of er een update is nieuwer dan 4.2E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-05 15:39
Als je de Wii aansluit op een netwerk, zal die vragen of je wilt updaten.
Heb je de nieuwste update erop staan, zal die nadat die klaar is, aangeven dat updaten niet lukte.
Als het goed is krijg je dan ook een melding dat de nieuwste firmware erop staat.
Mogelijk heeft iemand dus bij jou die melding gezien en doorgedrukt hebben en zie je nog steeds de zelfde firmware erop staan, maar volgens mij is die firmware ook de nieuwste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Hoe is de nieuwe Monkey Ball?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:51
Volgens de Power Unlimited die ik net las bagger. Heb het niet gelezen, enkel de conclussie, maar lijkt erop dat ze zich er weer is makkelijk vanaf maken. Wss is de oude een betere aanrader voor minder geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Voor mij blijven Super Monkey Ball 1 + 2 op de gamecube echt super spellen. Daar draaide het ook nog echt om het "core" spel en niet die stomme mini-games die niet werken.

Heb vandaag mijn Wii uit het stof getrokken om eindelijk New Super Mario Bros Wii te gaan spelen. Wat een geweldig spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik denk dat ik pas weer echt los ga als Red Steel 2 uit is. Misschien komt Silent Hill er nog.
Tot die tijd ga ik me vermaken met RE: Darkside Chronicles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-12-2024
Deddiekoel schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 19:04:
[...]

Volgens mij is elke kabel met tulp stekkers geschikt als verlenging. Dus 5 van die kopen en je bent klaar...
Hmm, verlengen aan de andere kant (ik dacht aan het Wii einde, met de Wii stekker), is ook een idee. ;) Wel mider dat je dan je vergulde aansluitingen moet gaan missen. Tenminste, ik ben niet van plan om voor die 5 kabeltjes meer uit te gaan geven dan de gehele componentkabel zelf kost... ;)

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2023
Super Mario Galaxy 2 en Metroid Other M vervroegd naar de zomer waarschijnlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Amerika ja, ben benieuwd wat NoE gaat doen daarmee... Kan wat dat betrefd alleen maar tegenvallen :(

Metroid: other M is 27 juni in Amerika beschikbaar
Monster Hunter Tri: 20 april
Galaxy 2 komt 23 mei

Betekend overigens niet dat we geen Zelda krijgen dit jaar. Aankondigingen vandaag gingen puur over de games die in het 1e helft van het jaar in Amerika op de markt komen.

[ Voor 63% gewijzigd door Tijn89 op 24-02-2010 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

Tijn89 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 19:51:
Betekend overigens niet dat we geen Zelda krijgen dit jaar. Aankondigingen vandaag gingen puur over de games die in het 1e helft van het jaar in Amerika op de markt komen.
Er werd zelfs expliciet gezegd dat de games voor de tweede helft van het jaar op E3 worden aangekondigd. Ik heb nog steeds goede hoop dat Zelda nog voor het eind van dit jaar verschijnt...

Anoniem: 340927

De Wii is wel zwakker dan ik dacht. Kan niet eens CPs2 games emuleren, iets wat de psp (!) makkelijk afgaat.

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:21
Ja en de PSP emuleert de N64 weer soepel |:(

Dat er geen fatsoenlijke CPS2 emu is betekent niet dat het niet mogelijk is.

BarôZZa schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 08:22:
Ja en de PSP emuleert de N64 weer soepel |:(

Dat er geen fatsoenlijke CPS2 emu is betekent niet dat het niet mogelijk is.
Is er inmiddels al een soepele N64-emulator?

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-02 04:38
Anoniem: 340927 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:33:
[...]

Is er inmiddels al een soepele N64-emulator?
Ja hoor. Kijk maar eens naar de N64 titels die uit zijn op de virtual console. Perfecte emulatie van Mario Kart 64, Wave Race 64, Mario 64, etc...

boshar schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:03:
[...]

Ja hoor. Kijk maar eens naar de N64 titels die uit zijn op de virtual console. Perfect Mario Kart 64, Wave Race 64, Mario, etc...
Die zijn dus niet perfekt. Controller pak-opties zijn er niet en rumble-opties kan je ook wel vergeten. Brakke ports dus.

• boshar
Anoniem: 340927 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:08:
[...]

Die zijn dus niet perfekt. Controller pak-opties zijn er niet en rumble-opties kan je ook wel vergeten. Brakke ports dus.
Je vraag ging over soepele N64 emulatie. Je verlegt nu de lat en verwacht dat specifieke N64 hardware ook even mee geemuleert wordt. Het wordt zo een kromme vergelijking om zo negatief te kunnen doen.

De N64 emultatie op de virtual console is in ieder geval beter dan al de PC emulators die ik geprobeert heb.

boshar schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:16:
[...]

Je vraag ging over soepele N64 emulatie. Je verlegt nu de lat en verwacht dat specifieke N64 hardware ook even mee geemuleert wordt. Het wordt zo een kromme vergelijking om zo negatief te kunnen doen.

De N64 emultatie op de virtual console is in ieder geval beter dan al de PC emulators die ik geprobeert heb.
Onder soepel versta ik dat de basisfuncties (waaronder bij sommige games dus controllerpak en rumble bij hoort) werken. Bij Zelda was dat bijv. een van de benodigdheden om geheime gangen te vinden. PC is verder met N64 emulatie aangezien die ook CP meenemen maar het is algemeen bekend dat Nintendo moeite heeft met N64 games emuleren;vandaar ook dat er zo weinig VC N64 games zijn.

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02:39

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Tijn89 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 19:51:
Amerika ja, ben benieuwd wat NoE gaat doen daarmee... Kan wat dat betrefd alleen maar tegenvallen :(

Metroid: other M is 27 juni in Amerika beschikbaar
Monster Hunter Tri: 20 april
Galaxy 2 komt 23 mei

Update 13:00: in Europa zal Super Mario Galaxy 2 op 11 juni verschijnen, voor Metroid: Other M heeft Nintendo alleen het derde kwartaal van 2010 genoemd meldt Eurogamer. Ook heeft de Europese tak van Nintendo 23 april voor Monster Hunter Tri en 7 mei voor Sin & Punishment 2 als releasedata genoemd.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• boshar
Anoniem: 340927 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:27:
[...]
Onder soepel versta ik dat de basisfuncties (waaronder bij sommige games dus controllerpak en rumble bij hoort) werken. Bij Zelda was dat bijv. een van de benodigdheden om geheime gangen te vinden. PC is verder met N64 emulatie aangezien die ook CP meenemen maar het is algemeen bekend dat Nintendo moeite heeft met N64 games emuleren;vandaar ook dat er zo weinig VC N64 games zijn.
Rumble en CP zijn nooit basis features geweest bij de N64 (werden ook los verkocht destijds). Je kan er wel extra's mee unlocken maar met de zelfde theorie zou je kunnen stellen dat alle Gamecube emulators een GBA link als basis feature nodig hebben. Je kunt Zelda perfect spelen zonder rumble. Je mist wel wat extra's zoals bv bij het vissen maar in de praktijk heb ik destijds op mijn US N64 nauwelijks gebruik gemaakt van dat rumble ding.

Bij PC emulatie zie ik altijd wel wat drops of rare artifacts in beeld. Het loopt gewoon niet zo soepel als op de Virtual Console. Wanneer je nu eenvoudig een good old N64 controler met CP en Rumble op je PC kon aansluiten maakte het misschien nog iets uit maar wat let je om gewoon de n64 uit de kast te trekken en aan te sluiten...

boshar schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:09:
[...]

Rumble en CP zijn nooit basis features geweest bij de N64 (werden ook los verkocht destijds). Je kan er wel extra's mee unlocken maar met de zelfde theorie zou je kunnen stellen dat alle Gamecube emulators een GBA link als basis feature nodig hebben. Je kunt Zelda perfect spelen zonder rumble. Je mist wel wat extra's zoals bv bij het vissen maar in de praktijk heb ik destijds op mijn US N64 nauwelijks gebruik gemaakt van dat rumble ding.

Bij PC emulatie zie ik altijd wel wat drops of rare artifacts in beeld. Het loopt gewoon niet zo soepel als op de Virtual Console. Wanneer je nu eenvoudig een good old N64 controler met CP en Rumble op je PC kon aansluiten maakte het misschien nog iets uit maar wat let je om gewoon de n64 uit de kast te trekken en aan te sluiten...
Ze werden misschien los verkocht maar een jaar na SF waren ze wel standaard. er zijn weinig N64 games vanaf die tijd die het niet gebruikten. Terecht want het voegt wel wat toe. Het gaat er echter om dat Nintendo te lui is om die features in te bouwen terwijl ze wel knutselen aan bijv. Pokemon Snap en Wave Race 64. De N64 emulator voor de Gamecube (Zelda disc) kende wel rumble dus dan is de VC release een tegenvaller.

• BarôZZa
Controller Pak en Rumble Pak. Wist je nog dat je continu die dingen kon verwisselen tijdens het spelen van bijvoorbeeld Turok :+ ?

Maar het ging natuurlijk om de vergelijking tussen de PSP en de Wii. De Wii moet CPS2 wel kunnen emuleren, maar de homebrew community is niet enorm.

De VC N64 is vrij brak. Maar op de nieuwe Wii64 heb ik net wat leveltjes Goldeneye gespeeld. Goldeneye is nog niet fullspeed, maar wel rumble pak support etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Wat is CPS2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:54
Het verbaasd me dat niet meer mensen hun aantal games heeft verteld.

88 vind ik trouwens wel erg veel. Als ik al mijn ps2 cube en xbox1 games optel kom ik misschien net tot de helft! (die generatie had ik ook werk en geen vrouw/kind en eigen huis :P )
Zelfs als ik onbeperkt tijd en geld had kan ik me niet voorstellen dat ik aan 88 games zou komen, puur omdat er veel showelware op de wii is. Ben wel erg benieuwd naar je lijst als je hem hebt.
Maar goed, als je het geld er voor over en beschikbaar hebt waarom niet.

En om de vraag te beantwoorden:
Ik heb zelf momenteel 7 full games en 1 VC titel.

@Deddie:
En ik dacht dat jij een serieuze gamert was ;)
CPS2

[ Voor 9% gewijzigd door Sagat op 26-02-2010 10:55 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
Sagat schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:54:
Het verbaasd me dat niet meer mensen hun aantal games heeft verteld.

88 vind ik trouwens wel erg veel.

....

Ik heb zelf momenteel 7 full games en 1 VC titel.

@Deddie:
CPS2
Tot nog toe te beroerd geweest om ze te tellen. Ben ook een beetje bang voor het aantal dat er dan uit komt.

Ik denk dat ik de 60 Wii games vrij makkelijk haal. Zijn allemaal full games maar iets van 30% komt uit de budget bakken. De laatste tijd regent het aanbiedingen van toffe games voor 10 tot 20 Euro.

Bij de VC zal het tussen de 10 en 20 liggen.

Ik zal eens een telpoging wagen. Ik moet eerst even goed zoeken want de 16 en 18 plus games liggen apart (en dan beweren ze nog dat het een kids console is :') )
[edit]

Hier in ieder geval al vast mijn Nintendo profiel. Daar staan in ieder geval de Nintendo games die ik geregistreert heb...

http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/showUser.do?username=boshar

[ Voor 9% gewijzigd door boshar op 26-02-2010 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Sagat schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:54:
@Deddie:
CPS2
Dat dacht ik ook! Maar arcade spul heeft me nooit echt geboeid. Met name omdat ik geen jaren er een heb gezien, laat staan een fatsoenlijke. Laatste dat ik meekreeg wat het Triforce bord (ben ook wel een beetje Nintendo oriented...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:54
@Deddie
Same here hoor, weet ook vrij weinig van arcade spul. Maar op cps2 zijn zeer veel goede 2d fighters verschenen dus dan hoor je die naam wel vaker als dat een van je favo genres is :)

Om weer even on topic te raken......ik heb sind kort een 'platte' tv die ook mooi aan de muur hangt, maar nu zit ik met nog even af te vragen wat wijsheid is qua sensor balk. Logish lijk me eigenlijk onder de tv maar erboven zit ie meer uit het zicht. Misschien mensen met ervaring of tips op dit vlak?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasjanb
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05-2021
Sagat schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 11:46:
Om weer even on topic te raken......ik heb sind kort een 'platte' tv die ook mooi aan de muur hangt, maar nu zit ik met nog even af te vragen wat wijsheid is qua sensor balk. Logish lijk me eigenlijk onder de tv maar erboven zit ie meer uit het zicht. Misschien mensen met ervaring of tips op dit vlak?
Plaats maakt niet uit zolang je maar aangeeft in het Wii menu waar de balk ligt. Voor zover ik gezien heb maakt het niets uit. Wel moet je de balk natuurlijk niet helemaal "uit het zicht" leggen, dan ziet de Wiimote ook niets meer...

PS. Geen idee of iemand er nog wat aan heeft, maar bij MM in Zwolle liggen nog een paar Wii points kaarten van 3000 punten voor 15 euro ipv. de gebruikelijke 30. Komt niet zo vaak voor dat ik VC spellen voor halve prijs kan downloaden ;)

[ Voor 15% gewijzigd door klaasjanb op 27-02-2010 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 00:08

Willybubba

Nut up or shut up.

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/311x5rc.jpg

_/-\o_

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CPS-2 is een soort arcadeboard van Capcom waarop de Marvel en de VS games en de SFA games zijn uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

Is het de moeite alle star coins te halen in world 9 van NSMBWii? Moet er nog 4 of 5 namelijk in totaal, maar heb er niet echt zin meer in.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
GZ schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 08:38:
Is het de moeite alle star coins te halen in world 9 van NSMBWii? Moet er nog 4 of 5 namelijk in totaal, maar heb er niet echt zin meer in.
Zekers, je krijgt dat een sterretje meer bij de savegame!
Ow en als dat t laatste is dat je nog niet gespeeld had dan krijg je een bericht dat je alles uitgespeeld hebt :D

Afbeeldingslocatie: http://dsultimate.net/photoplog/images/1/large/1_Everythingdone.JPG

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-05 19:19
Even een GuitarHero / online kopen vraag. Ik heb GH5 en ik las dat de DLC van world tour grotendeels ook werkt in GH5. Het verschijnt echter niet in de shop. Heb ik world tour nodig om die DLC te kunnen kopen?

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Aangezien ik gister mijn DVD/Games kasten weer een keer opgeruimd heb even een kleine inventarisatie gedaan voor de statistiek liefhebbers.

48 x Gamecube, 27 x Wii, 14 xbox en 3 xbox 360 games. En ergens in de 20 Ds games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

itsme schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 08:45:
[...]

Zekers, je krijgt dat een sterretje meer bij de savegame!
Ow en als dat t laatste is dat je nog niet gespeeld had dan krijg je een bericht dat je alles uitgespeeld hebt :D

[afbeelding]
OK, vet...

Geen nieuw einde of zoiets als je hem nogmaals uitspeelt dus? Geen nieuw titelscherm dus?

Beetje jammer, maar OK. Dan weer verder met NGS2 :P

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Malsain
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02-2023
Zou je een balance board willen kopen dan is er het standaard board gebundeld met Wii Fit Plus voor ongeveer 100 euro. Nu is er ook een balance board van Gbooster, het Njoy Balance Board, voor minder dan 60 euro.

Is dit alternatieve board even goed als het Nintendo board? Heeft er iemand ervaring met een board van Gbooster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Dr. Malsain schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:55:
Zou je een balance board willen kopen dan is er het standaard board gebundeld met Wii Fit Plus voor ongeveer 100 euro. Nu is er ook een balance board van Gbooster, het Njoy Balance Board, voor minder dan 60 euro.

Is dit alternatieve board even goed als het Nintendo board? Heeft er iemand ervaring met een board van Gbooster?
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik hou me altijd wel aan de regel om Nintendo hardware te kopen. Voor de Wii hardware zijn er inmiddels redelijke alternatieven (zoals de Nyko wand ipv de Wiimote) maar dat is meer uitzondering dan regel. Dus tenzij je hele positieve reviews kunt vinden zou ik de gok niet aan durven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Eindelijk weer 's Wii games gekocht, en geen verkeerde vind ikzelf.

Deadly Creatures : erg origineel, zeer leuk om te spelen en ziet er best goed uit ook
Metroid Trilogy : Super :D
The Conduit: Was hier niet helemaal zeker van, maar hij bevalt erg goed.
Indiana Jones & Staff of Kings: speelt leuk weg, Wii controls zijn zeker erg passend bij dit spel, tot nu toe erg leuk iig.

Ik zit nog aan Mad World te denken, maar eerst genoeg uit te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Mad World vond ik zelf de tofste van al die games. Simpelweg omdat het één van de weinige memorabele Wii games is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Kleine collectie hier;
12 cube-games en 11 wii games :)

Zou Okami en Lego Star Wars nog wel willen, maar heb op het moment ook geen tijd om te gamen :'(

[ Voor 47% gewijzigd door Tijn89 op 06-03-2010 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 08:13

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Dr. Malsain schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:55:
Voor de spelletjes (met name wii fit en mario winterspeler 2010) werkt hij goed. Als weegschaal is hij slecht, volgens die kloon (geen idee of het gbooster heet, vrouw heeft hem bij bart smit gekocht) varieert mijn gewicht dagelijks zoiets van 4 kg. (echt niet!)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BarôZZa schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 07:18:
Mad World vond ik zelf de tofste van al die games. Simpelweg omdat het één van de weinige memorabele Wii games is.
Ik heb op zich genoeg memorabele Wii games, voor iedereen is dat natuurlijk anders. Ik las dat de game erg kort was, vandaar dat ik zowieso niet de volg mep uitgeef, ik snap niet hoe ze dat zowieso kunnen maken.

Hoewel de game er niet mee te vergelijken is, had ik een beetje hetzelfde gevoel als Viewtiful Joe op de Cube, zag er erg origineel uit. Wat mij betreft is die game voor mij op de Cube de beste ervaring, super games vond ik het.

Inmiddels heb ik 1 van de 3 games al wat beter bekeken, the conduit. Op zich een aardig spel, als het op PC uit zou komen, dan zou het afgebrand worden. Ik snap het niet altijd hoor, ik bedoel, de Wii is toch krachtiger dan de originele Xbox, of niet ? Dan moet een game als deze er veel beter uitzien dan Halo anders is het gewoon luiheid van de developper.

Ik vind het voor 10 euro echt geen vervelend spel om te spelen, maar ik vind het geen 50 euro waard of zo. Controls zijn echt SUPER, waarom ze op de Wii niet meer van dit soort projecten proberen. Ja, Metroid, en dat is echt wat mij betreft mijn beste ervaring op de Wii ... heb inmiddels de trilogie, en ik ga de oude games echt nog een keer spelen :D.

Mad World komt denk ik nog wel, hoewel het erg bloederig is ... maar misschien te over-de-top dat het speelbaar is. Ik zat zelfs bij de demo van God of War even te twijfelen ... komt ook omdat de PS3 het gore gebeuren grafisch ook realistischer laat zien.

Het eerste level van the conduit was erg kort, ik was wel bang dat het erg kort ging worden, omdat het al aangaf dat ik 12% gespeeld had. Maar kennelijk deelt het gewoon de 9 levels in 11.11 % per level :D.

Level 2 was al iets langer, en het derde level werd al helemaal een groot stuk langer. Veel schietplezier in ieder geval, verhaal ontgaat me een beetje. Ik las dat het op hogere moeilijkheidsgraden erg uitdagend wordt.

Multiplayer moet ik nog proberen, maar duur naar is las erg lang om in te loggen in een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
leuk_he schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 22:51:
[...]
Voor de spelletjes (met name wii fit en mario winterspeler 2010) werkt hij goed. Als weegschaal is hij slecht, volgens die kloon (geen idee of het gbooster heet, vrouw heeft hem bij bart smit gekocht) varieert mijn gewicht dagelijks zoiets van 4 kg. (echt niet!)
Ik zou gewoon het originele Nintendo Balance Board aanschaffen. Zie ook dit artikel: http://www.nietnuttig.nl/...-als-medische-apparatuur/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289866

Zijn er hier ook mensen die uitkijken naar Fifa World Cup 2010 voor de wii? ik hoop dan wel dat ze die overwicht meter eruit hebben gesloopt en een beetje betere besturing hebben gemaakt, want fifa10 is zo veels te makkelijk vind, je schiet vanaf 40m op goal en de keeper heeft em nooit klem als je meter vol hebt, vervolgens loopt er een snelle spits (Torres oid) tegen aan, en kan de bal zo binnen pissen... beetje jammer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Heeft iemand Silent Hill al in het wild gezien? Hij zou nu uit moeten zijn nl.
Ik ga hem niet meer direct kopen. Games als Dead Space Extraction, Conduit en Madworld zijn binnen afzienbare tijd allemaal belachelijk in prijs gedaald. Dus ik wacht wel even.
Red Steel gaat er echter wel meteen komen al hoop ik wel dat er een versie is die zonder WM+ wordt verkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Iemand een idee waar ik Muramasa cheap kan vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
Deddiekoel schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:42:
Gezien, gekocht en gespeeld. Media Markt Rotterdam centrum heeft hem voor 35 Euro. Die prijs valt mee voor een nieuwe game.

Silent Hill is aan de korte kant maar ik heb er wel van genoten. Even wennen dat je alleen maar kan wegrennen maar op een gegeven moment werd het voor mij 2e natuur en vluchte ik als een gek door de omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Ik vond Silent Hill enorm waardeloos. Qua presentatie erg tof (vooral wanneer je in gesprek bent met iemand). Maar de vluchtgedeeltes waren enorm waardeloos en de game is totaal niet eng. De schrikmomenten hoor je aankomen en de vijanden komen ook alleen op een bepaald moment en zijn enorm suf. Knuffelende monstertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En die "Grudge" game, is die wel aan te bevelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289866

Deddiekoel schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:42:
Ik ga hem niet meer direct kopen. Games als Dead Space Extraction, Conduit en Madworld zijn binnen afzienbare tijd allemaal belachelijk in prijs gedaald. Dus ik wacht wel even.
Red Steel gaat er echter wel meteen komen al hoop ik wel dat er een versie is die zonder WM+ wordt verkocht!
Dat zijn trouwens wel goede games!
The Conduit én Madworld heb ik beide, en ze bevallen me prima.. al vind ik de eerstgenoemde wat leuker en pittiger.. de tweede is gewoon hak/slash game

heeft iemand Obscure 2 gespeeld? & zoja is dat een beetje een goede game? hoe bevalt die multiplayer?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 289866 op 09-03-2010 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
SFIV is uit op de iPhone en ziet er knallend goed uit. Waarom is er dan nog geen Wii versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 16:16:
SFIV is uit op de iPhone en ziet er knallend goed uit. Waarom is er dan nog geen Wii versie...
Omdat de Wii voor kinderen is. De console is er niet geschikt voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Malsain
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02-2023
BamSlam_ schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:03:
[...]

Ik zou gewoon het originele Nintendo Balance Board aanschaffen. Zie ook dit artikel: http://www.nietnuttig.nl/...-als-medische-apparatuur/
Wellicht ga ik dan toch voor het originele Nintendo board. Uiteindelijk is het prijsverschil niet zo groot en zo te lezen hebben de meeste mensen meer vetrouwen in Nintendo-hardware dan in 3rd-party hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Anoniem: 340927 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:35:
[...]

Omdat de Wii voor kinderen is. De console is er niet geschikt voor.
hehe >:)

ff serieus, No More Heroes anyone? Game is nu al weer (naar mijn gevoel) een tijdje te koop in USA en wij weten nog niet wanneer we hem kunnen verwachten... Ik ga denk maar is kijken voor dead space extraction..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijn89 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 23:37:
[...]

ff serieus, No More Heroes anyone? Game is nu al weer (naar mijn gevoel) een tijdje te koop in USA en wij weten nog niet wanneer we hem kunnen verwachten... Ik ga denk maar is kijken voor dead space extraction..
dus 1 volwassen game die niet uitermate matig verkoopt :')
Meeste volwassen games floppen op de Wii en daarom is het dus een kiddy-console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
Anoniem: 340927 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 07:06:
[...]

Meeste volwassen games floppen op de Wii en daarom is het dus een kiddy-console.
Naah, ik denk eerder dat sommige de meeste 'serieuze gamers' niet meer de moeite nemen om ook te betalen voor hun games. Ze spelen alles. Kraken het daarna af en worden lekker ongelukkig omdat ze niet meer echt lekker voor een game gaan zitten...

Mijn kiddies mogen echt geen Mad World, Silent Hill, Modern Warfare, House of the Dead, etc, etc spelen. Ze zouden geen oog meer dicht doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
ik denk eerder dat het probleem ligt dat de meeste hardcore gamers al lang een 360/ps3 ernaast hebben staan.
Voor mij geldt hetzelfde: Als ik kan kiezen tussen goede titels met goede graphics en goede titels met slechte graphics dan is de keuze snel gemaakt. Als ik alleen een Wii had, had ik ik al die boven me genoemde titels wel gekocht. Dus alleen het aller beste wordt op dit moment door mij op de Wii gespeeld. Waar dus de gameplay echt substantieel boven de rest uit komt. Dan kom je op het nivo Mario Galaxy bijvoorbeeld uit.

Bovengenoemde argument gaat maar zeer beperkt op. De 360 software verkoopt ook nog enorm goed ondanks de piracy daar. Verder zijn de mensen die ik ken die illegaal kopieeren bijna allemaal mensen met kleine kinderen. Wat niet goed te praten is, maar wel begrijpelijk, gezien het feit dat de kids een spel vaak na 5 minuten al weer links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Lees net stuk over PS Move op IGN.
Ze zeggen wel dat de tech beter is maar dat blijkt verder nergens uit. Move heeft schijnbaar ook dezelfde beperkingen als WM+.
Move is nog steeds voor mij een reden om een PS3 te overwegen. Maar ik ga wel eerst rustig de kat uit de boom kijken. Was Red Steel er maar vast al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
Deddiekoel schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:23:
Lees net stuk over PS Move op IGN.
Ze zeggen wel dat de tech beter is maar dat blijkt verder nergens uit. Move heeft schijnbaar ook dezelfde beperkingen als WM+.
Move is nog steeds voor mij een reden om een PS3 te overwegen. Maar ik ga wel eerst rustig de kat uit de boom kijken. Was Red Steel er maar vast al...
Het enige dat ik kan bedenken is dat de resolutie van de camera wat hoger is. Ook kan de acceleratie sensor wat beter zijn maar ik denk eerlijk gezegd dat ze de vergelijking maken met de normale Wiimote zonder WM+ (er zijn trouwens nog steeds bedroevend weing WM+ games dus het is wel te begrijpen).

Dat belachelijke disco balletje van de Move zorgt er wel voor dat het Sony systeem weinig afgeleid zal zijn. Een Wiimote kan nog wel eens last hebben van zon reflectie of de kerstboom verlichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Tijn89 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 23:37:
[...]

Ik neem aan dat je No More Heroes: Desperate Struggle bedoelt en die komt 30 april uit. Wat mij meer dan genoeg tijd geeft om deel 1 eens uit te spelen. :X Ik was tot de 5e bossfight gekomen, alleen tijdens het opschonen van mijn Wii had ik perongeluk een hoop saves verwijderd zonder die eerst te back uppen. |:( Dus kan ik weer overnieuw begonnen, ondertussen alweer hard op weg naar de 4e boss (rank 6). :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SeamusXanthus schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:46:
ik denk eerder dat het probleem ligt dat de meeste hardcore gamers al lang een 360/ps3 ernaast hebben staan.
Voor mij geldt hetzelfde: Als ik kan kiezen tussen goede titels met goede graphics en goede titels met slechte graphics dan is de keuze snel gemaakt. Als ik alleen een Wii had, had ik ik al die boven me genoemde titels wel gekocht. Dus alleen het aller beste wordt op dit moment door mij op de Wii gespeeld. Waar dus de gameplay echt substantieel boven de rest uit komt. Dan kom je op het nivo Mario Galaxy bijvoorbeeld uit.

Bovengenoemde argument gaat maar zeer beperkt op. De 360 software verkoopt ook nog enorm goed ondanks de piracy daar. Verder zijn de mensen die ik ken die illegaal kopieeren bijna allemaal mensen met kleine kinderen. Wat niet goed te praten is, maar wel begrijpelijk, gezien het feit dat de kids een spel vaak na 5 minuten al weer links laten liggen.
Ik snap wat je bedoelt, ik heb zelf ook een Wii en een PS3 ... op handheld ook een DS en een PSP ... Xbox heb ik me niet aan gewaagd :D. Ik weet dat de PS3 betere graphics eruit tovert dan de Wii, maar ik heb toch een aantal Wii games die ik toch behoorlijk goed vind. Wat mij persoonlijk betreft kan er in zijn genre geen game tegen de Metroid Prime reeks op. Helaas hebben de developers van Wii games het niet goed begrepen (of misschien juist wel ... helaas).

Er is geen balans ... of er komen tegelijkertijd een aantal top games uit, voor de echte gamers ... en dan weer een half jaar of langer alleen maar van die familie dingetjes of voor kleine kinderen. Ik vind het niet erg, maar ze moeten het beter spreiden, dan houd je iedereen blij.

Aan de andere kant, ik geef geen 70 euro meer voor games uit. Ik kan beter wachten dan vroeger, ik vind het echt geen prijzen meer. Bij 35 euro begint het te jeuken bij goede games, Metroid Prime Trilogy had ik bijvoorbeeld voor 26 euro. Ik geniet er echt gigantisch van.

The Conduit geniet ik ook van, hoewel ik het jammer vindt dat deze game niet door een Amerikaanse developers is gemaakt (als ik het niet mis heb :D). De aankleding van de ruimtes en de wereld vind ik niet echt mooi, saai soms ... de aliens vind ik er goed uit zien ... de humans niet zo ... geeft allemaal niet echt, want de game is verder goed qua besturing ... waren er maar meer games voor de Wii in dat genre, er kan zoveel uit gehaald worden. En de game is echt moeilijk ook ... ik kom zelf net "naar buiten" in level 3 ... en dat stuk erna is fokking moeilijk ... :D. Maar als er dezelfde developer achter gezeten had als Metroid, dan had alles mooier aangekleed geweest. Het is een goei game hoor, maar ... wat uitwerking van de graphics ... hebben ze zich er iets te makkelijk vanaf gebracht en dat is jammer, want het was een goeie optie.

Ik weet niet of het waar is, maar ik kan me herinneren gelezen te hebben dat de Wii krachtiger is dan de Xbox (oude Xbox :D) ... volgens mij kon die doos redelijk de oude Unreal engine aan ... als ik me goed herinneren zag Unreal Tournament 2 er goed uit, ook de Splinter Cell games ... konden die niet ook dynamic lighting aan ? In ieder geval bepaalde effects, ook met schaduwen. Waarom kan de Wii dat niet dan ? Of issie NIET krachtiger dan die oude Xbox (of zit het niet in de developer software ?).

Heb die antwoorden verder niet, maar ik verbaas me er soms over. Metroid 3 is tot nu toe de mooiste game die ik er op heb gezien, ik zat soms met mijn mond open van verbazing, ik hou gewoon ook van die designs. Had ik met Myst ook, soms moet ik een beetje aan Myst denken als ik Metroid speel ... vreemde vergelijking, maar gaat mij om het type design.

Mooier is niet altijd beter overigens, het blijft uiteindelijk om de gameplay gaan. Hoewel het vaak wel aan het spel plezier iets toevoegt, maar ik kan ook gewoon genieten van een leuke game met normale Wii graphics. Maar met de Wii kan een develloper wel moeite doen om een mooie game wereld te ontwerpen, en het feit dat je het soms niet ziet, is volgens mij we wijten aan luiheid. Die Wii games zijn qua ontwikkeling echt niet duur.

Een game als Deadly Creatures zou ik eerste links hebben laten liggen, maar die heb ik echt gekocht na een lijst met games op gamer.nl ... en ik heb er geen spijt van. Goeie gameplay, mooie graphics ... wellicht dat er nog meer games zijn die ik op die manier misloop :D. Die is iig echt aan te raden.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 12-03-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
@Farting bob:
Ik ben het met je eens dat de art direction (zoals dat zo mooi heet) belangrijker is de technologie. Conduit schijnt technisch een hoogstandje te zijn maar ze ziet het er niet aan af. Bij Metroid is het eerder omgedraaid.
Probleem van de Wii is dat de devs geen moeite doen. Eeuwig zonde wat mij betreft. Ergste is nog wel dat devs die wel moeite doen geen beloning krijgen. Games als Madworld, Conduit etc. verkochten ronduit slecht. Dus er is geen reen meer om die moeite te doen. Hopelijk gaat dat bij Red Steel 2 anders zijn anders stopt ook Ubisoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 17:44:
@Farting bob:
Ik ben het met je eens dat de art direction (zoals dat zo mooi heet) belangrijker is de technologie. Conduit schijnt technisch een hoogstandje te zijn maar ze ziet het er niet aan af. Bij Metroid is het eerder omgedraaid.
Probleem van de Wii is dat de devs geen moeite doen. Eeuwig zonde wat mij betreft. Ergste is nog wel dat devs die wel moeite doen geen beloning krijgen. Games als Madworld, Conduit etc. verkochten ronduit slecht. Dus er is geen reen meer om die moeite te doen. Hopelijk gaat dat bij Red Steel 2 anders zijn anders stopt ook Ubisoft.
Ik ben het helemaal met je eens. Helaas doen die developpers zich er makkelijk vanaf, als ze iets langer doorwerken, dan rolt er echt een toptitle uit. Conduit met Metroid art direction bijvoorbeeld :D. Of ondermaatste Resident Evil games, die wat mij betreft geen 50 euro waard zijn. Dat lijkt mij op snel geld willen verdienen, en dat is jammer ... dan gaan ze achteraf huilen, terwijl ze zelf ook beter hun best hadden kunnen doen ... ze snijden zichzelf in de vingers.

En Sega kan het wel ... op de PS3 en Xbox komen ze met Bayonetta ... en dat is geen slechte titel ;).

Ik hoop ook dat Red Steel 2 het goed gaat doen ... ik moet overigens Red Steel 1 nog aanschaffen, of is het echt zo slecht als de reviews het geven? Als het Conduit kwaliteit is, dan wil ik er best een tientje aan geven :D.

Hopelijk gaat Nintendo meer samenwerkingen aan zoals ze met Metroid M. doen, dan is erg nog hoop voor goeie titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Red Steel 1 vond ik destijds niet eens zo slecht. Maar als je MP3 en Conduit hebt gespeeld zullen de controls ze te erg frustreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Anoniem: 340927 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 07:06:
[...]

Ik wilde met No More Heroes 2 niet reageren op jouw [debiele en kinderachtige] opmerking, maar een algemene vraag stellen. Ik kijk uit naar NMH2 en kon geen releasedate vinden. 30 april dus, thx Pasta! :)

Om dan toch echt te reageren op cpt. bennet; De games die echt hard-core gespeeld worden hebben allen belabberde graphics kwa techniek: StarCraft (2 ook, ziet er alleen goed uit door de art), Warcraft3, CounterStrike (1.6/source). Hard-core gamers hoor je niet over graphics praten (die zetten ze het liefst zo laag mogelijk, zodat ze betere frame-rate en vaak ook beter overzicht houden), maar over balans. En balans is iets waar maar een paar developers echt goed in zijn (oa Blizzard), en Nintendo included.

@Deddiekoel:
Street Fighter is een game die ik ook direct zou kopen voor de Wii!

PS Move kan eigenlijk alleen maar een flop worden. 100 Dollar voor een kopie van wii sports. Hoeveel games zullen daar echt voor ontwikkeld gaan worden op de PS? Ze kunnen natuurlijk wel net als bij Smash Brothers op de Wii meerdere controllers ondersteunen, maar daarmee vergroot je niet de slagingskans van PS move... Wordt indd echt de kat uit de boom kijken en als iedereen dat gaat doen, mislukt het.

[ Voor 20% gewijzigd door Tijn89 op 14-03-2010 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Nintendo games zijn vaak erg toegankelijk, maar bieden genoeg voor de 'hardcore-gamers' (lelijke term, ik denk dan meestal aan dikke puisterige nerds van 25 die op een LAN-party hangen en maagd zijn :+ ). New Super Mario Bros Wii is een goed voorbeeld. Je kan het spelen als beginner, maar de game is ook weer zo opgezet dat het geschikt is voor zaken als speed running. Zelfs Wii Sports heeft elementen die het voor meer ervaren gamers interessant maken: sprong volleys met het voorste mannetje bij tennis vereisen flink wat timing, bij boxen kan je als een gek gaan zwaaien, maar ontwijken, combo's, hoeken en vooral de uppercut vereisen skills. En dan heb je nog bij veel games (Big Brain Academy, Wii Fit etc) de gouden medailles die vrijwel een perfecte uitvoering vereisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
BarôZZa schreef op zondag 14 maart 2010 @ 18:35:
Nintendo games zijn vaak erg toegankelijk, maar bieden genoeg voor de 'hardcore-gamers' (lelijke term, ik denk dan meestal aan dikke puisterige nerds van 25 die op een LAN-party hangen en maagd zijn :+ ). New Super Mario Bros Wii is een goed voorbeeld. Je kan het spelen als beginner, maar de game is ook weer zo opgezet dat het geschikt is voor zaken als speed running. Zelfs Wii Sports heeft elementen die het voor meer ervaren gamers interessant maken: sprong volleys met het voorste mannetje bij tennis vereisen flink wat timing, bij boxen kan je als een gek gaan zwaaien, maar ontwijken, combo's, hoeken en vooral de uppercut vereisen skills. En dan heb je nog bij veel games (Big Brain Academy, Wii Fit etc) de gouden medailles die vrijwel een perfecte uitvoering vereisen.
De discussie om wat nu een hardcore gamer is is hier al vaker gevoerd. Mijn visie is nog steeds dat een hardcore gamer geïnteresseerd is in alle spelervaringen. Wat nu doorgaans als hardcore betiteld wordt komt eigenlijk neer op first person shooters in wat variaties.
De Wii had voor mij de beste kaarten in hand om dit te bieden en heeft dit nog steeds. Ik vind de Wiimote echt een stap vooruit voor gaming. Ik ga niet ontkennen dat er een enorme berg waardeloze games op de Wii zijn uitgekomen en dat het met name (wederom) Nintendo is die de Wii boven water houdt. Maar dingen zoals de FPS controls en de Wii wheel houden mij enthousiast.
Gelukkig zijn er wel een paar 3rd parties die wel moeite doen op de Wii en het is dan ook echt zo enorm jammer dat die games niet verkopen. Toppers als Dead Space, Madworld etc liggen voor letterlijk 10eu in de budget bakken. Ik hoop stiekem dat de PS Move de deur naar nieuwe besturing bij de grote 3rd parties opent en dat die dat dan ook naar de Wii brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Voor mij geldt min of meer hetzelfde. Ik vind dit een stuk meer hardcore dan door een headset schreeuwen bij Halo ;)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jwC544Z37qo]

Voor de rest verwacht ik niet dat de PS Move vernieuwingen zal brengen voor de Wii. Sowieso verwacht ik bar weinig ervan. Ik denk dat er wat games het als extra besturing zullen hebben, maar dat er weinig Move-only games uit zullen komen, omdat de attachrate bij dat soort dingen altijd veel lager ligt. Als je kijkt naar de N64 Expension Pak of het Wii Balance Board, dan zie je ook dat er behoorlijk weinig games speciaal daarvoor gemaakt waren (ondanks dat ze beiden een aantal enorm succesvolle games hebben). Wii Motion Plus idem dito.

Dead Space moet ik misschien nog maar eens oppakken, alhoewel de magie van de onrailsshooters er voor mij wel af is nu. Zeker met de Wii mote krijg ik meer het gevoel dat ik met een muis dingen aan het aanklikken ben, dan dat ik werkelijk ergens op schiet zoals bij een echte lightgun.

Welke game ze trouwens nog eens over zouden moeten gooien is Rhythm Tengoku. Van de geniale GBA versie is tenslotte al een arcade versie gemaakt die prima zou moeten draaien op de Wii.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Ayc9kVWPWoI]

[ Voor 11% gewijzigd door BarôZZa op 15-03-2010 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
Anoniem: 86074 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:49:
[...]
The Conduit geniet ik ook van, hoewel ik het jammer vindt dat deze game niet door een Amerikaanse developers is gemaakt (als ik het niet mis heb :D). De aankleding van de ruimtes en de wereld vind ik niet echt mooi, saai soms ... de aliens vind ik er goed uit zien ... de humans niet zo ... geeft allemaal niet echt, want de game is verder goed qua besturing ... waren er maar meer games voor de Wii in dat genre, er kan zoveel uit gehaald worden. En de game is echt moeilijk ook ... ik kom zelf net "naar buiten" in level 3 ... en dat stuk erna is fokking moeilijk ... :D. Maar als er dezelfde developer achter gezeten had als Metroid, dan had alles mooier aangekleed geweest. Het is een goei game hoor, maar ... wat uitwerking van de graphics ... hebben ze zich er iets te makkelijk vanaf gebracht en dat is jammer, want het was een goeie optie.
Net even een stukje The Conduit gespeelt. Ik was destijds vast blijven zitten op het stuk dat je beschrijft. Ik moest toch daadwerkelijk de difficulty naar beneden zetten om er voorbij te gaan. Ik snap eigenlijk niet wat je zo goed vind aan deze game. Persoonlijk vind ik CoD World at War, CoD Modern Warfare Reflex ed. en Medal of Honor: Heroes 2 stuk voor stuk betere shooters.

The Conduit geeft hoogstens het oude Doom gevoel met de monster spawn points. De laatste game die dat echt 'lekker' deed was voor mij KISS Psycho Circus: The Nightmare Child maar dat zal meer mijn afwijking zijn >:)

Wanneer ik meer dan de 15 Euro budgetbak prijs betaald had zou ik me zwaar beetgenomen voelen met The Conduit.

Over hardcore gesproken. Als flightsim liefhebber zit ik nu al dagen op m'n bank The Sky Crawlers: Innocent Aces te spelen. Nunchuk in de rechterhand als stuurknuppel en de Wiimote links als gashandle. Ik kan alleen maar _/-\o_ WAUW _/-\o_ zeggen. Wat een heerlijk (en gewaagd!) concept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

boshar schreef op maandag 15 maart 2010 @ 23:23:
[...]Wanneer ik meer dan de 15 Euro budgetbak prijs betaald had zou ik me zwaar beetgenomen voelen met The Conduit.
Dat ben ik dan ook wel met je eens. Voor 15 euro vind ik het een leuke game, maar ik had er geen 50 euro aan uitgegeven.

De moeilijkheidsgraad bevalt me wel, en daarnaast is het een leuke knaller, maar ik had al ergens gezegd geloof ik, dat als de game voor PC was uitgebracht hij helemaal afgefikt zou worden ... en terecht. Maar ... de game speelt wel soepel, en is alles is goed instelbaar ... wat mij betreft is een game als dit wat mij reden genoeg voor andere developers om echt een paar goeie knallers neer te zetten ... tot nu toe blijf ik zeggen dat het gros van de developers te lui is voor de Wii, en dan achteraf gaat klagen dat de games zo slecht verkopen.

Ze weten voor andere consoles goeie games te maken, moet voor de Wii toch ook niet zo moeilijk zijn ?

Momenteel ben ik een Metroid Prime 2 bezig op de Wii ... en dan zie je echt hoe een mooie game gemaakt wordt, echt zijn geld meer dan waard die trilogy, dat is echt een topgame(pack).

Een onderschatte games naast de games hierboven genoemd blijf ik echt "Deadly Creatures" vinden ... wat mij betreft zeker een topper te noemen.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 16-03-2010 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
Anoniem: 86074 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 07:44:
[...]
Een onderschatte games naast de games hierboven genoemd blijf ik echt "Deadly Creatures" vinden ... wat mij betreft zeker een topper te noemen.
Deadly Creatures heb ik ook uit de budget bak gevist. Die zou zelfs full price een goede koop geweest zijn. Echt top zoals alles geanimeert is.

Voor mij was The House of the Dead: OVERKILL ook een verrassing. Je krijgt het gevoel of je midden in een Quentin Tarantino film zit. Ik heb me suf gelachen om de humor die er in zit.

Bottom line is dat ik nu via de budget bak een heel andere kant van de Wii ontdek. Ik heb die spellen nooit gekocht toen ze nog full price waren en dat is eigenlijk raar. Misschien is het de toon van de reviews of de constante vergelijking met de full HD consoles waardoor het niet cool is of minder lijkt om zo'n Wii game te kopen. Nu blijkt het zonde te zijn om die games geen kans te geven. Er zitten echte pareltjes bij! Je kan met een zure kop gaan kijken omdat het beeld slechts 480P is en er wat dingetjes niet kunnen maar een goede game overstijgt dat en geeft je gewoon top vermaak.

Op dit moment hebben we naast de unieke Nintendo content FPSen met unieke controls (IMHO beter dan Dual Analog), de beste (onrail) shooters en geweldige serieuze sport games (WM+ golf / tennis).

Wii 'de best ook wel goeie console' :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Eensch, het is gewoon jammer dat de Wii het kiddy/casual brandmerk heeft. Daardoor hebben de games die wel goed zijn nooit goed verkocht waardoor publishers als SEGA er geen trek meer in hebben. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is ook zo dat doordat de Wii zwak is met realistische beelden volwassen games er gewoonweg te slecht uit zien, zeker in vergelijking met de concurrentie. Gamecube beelden waren 5 jaar terug leuk, nu niet. Grittige games zoals Killzone 2 zouden de Wii doen ontploffen vanwege capaciteitsproblemen.

Games als Mario zien er geinig uit, maar ook niet meer dan dat. (Vergelijk Galaxy maar eens met Ratchet & Clank bijv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Games is meer dan aleen graphics. Ik stoor me er niet aan of zo ... Ratchett & Clank op de PS2 vond ik b.v. VEEL beter, nu is het misschien grafisch mooier, maar de gameplay zuigt gewoon ... althans, ik vind het te simpel.

Dus ik heb liever een disc met de oude R&C games verzameld voor de PS3 dan de nieuwe games.

Ik zeg niet dat graphics mij niets doen, natuurlijk vind ik veel PS3 games echt super mooi om te zien, maar uitiendelijk gaat het om de gameplay. Wii games zien er niet slecht uit, maar misschien te normaal in vergelijk met de concurrentie. Ik denk echter dat het apparaat wel meer kan dan het laat zien, maar dat heb ik nu al een paar keer gezegd ... is luiheid van developers.

SEGA moet echt niet janken bijvoorbeeld, maak een echt goeie game ... waarom wel Darksiders kunnen maken, en niet iets dergelijks voor de Wii ?

Mario galaxy is echt een briljante game, vind ik er ook goed uitzien ... wellicht ben ik wat minder verwend :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3nzym3
  • Laatst online: 22-02-2024
Zit sinds een paar dagen Tatsunoko Vs. Capcom te spelen.

WAT een spel zeg :9~

Heerlijke fighting game. Ben persoonlijk fan van Street fighter games, dus koos meteen Ryu als main char.
Wat speelt dat heerlijk weg. Alle special moves die ik nog in me hoofd had zitten van de SNES versie vlogen eruit. (incl de keiharde specials :+ ).

Naar mijn mening ziet het spel er goed uit en het speeld verdomd lekker soepel.

Komt mijn vraag: Waarom brengt men niet (s)SF IV uit op de WII.

Ondanks dat de WII natuurlijk onder doet qua hardware voor de PS3 en de Xdoos, leent de WII zich volgens mij uitermate goed voor deze game (iets mindere graphics lig ik in ieder geval niet wakker van.

Kan ik niet ergens een online petitie tekenen "Bring SSFIV to WIIIII" :+
(tot die tijd ga ik mij prima vermaken met Tatsunoko Vs. Capcom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3nzym3 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:02:
Zit sinds een paar dagen Tatsunoko Vs. Capcom te spelen.

WAT een spel zeg :9~

Heerlijke fighting game. Ben persoonlijk fan van Street fighter games, dus koos meteen Ryu als main char.
Wat speelt dat heerlijk weg. Alle special moves die ik nog in me hoofd had zitten van de SNES versie vlogen eruit. (incl de keiharde specials :+ ).

Naar mijn mening ziet het spel er goed uit en het speeld verdomd lekker soepel.

Komt mijn vraag: Waarom brengt men niet (s)SF IV uit op de WII.

Ondanks dat de WII natuurlijk onder doet qua hardware voor de PS3 en de Xdoos, leent de WII zich volgens mij uitermate goed voor deze game (iets mindere graphics lig ik in ieder geval niet wakker van.

Kan ik niet ergens een online petitie tekenen "Bring SSFIV to WIIIII" :+
(tot die tijd ga ik mij prima vermaken met Tatsunoko Vs. Capcom).
toon volledige bericht
De Wii-doelgroep is niet geschikt voor SF denk ik. Tats vs Capcom kan nog wel, dart is redelijk kiddy, maar SF 4 is te volwassen anders had Capcom het wel gedaan gezien de ondersteuning die ze bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
Anoniem: 340927 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 07:47:
Het is ook zo dat doordat de Wii zwak is met realistische beelden volwassen games er gewoonweg te slecht uit zien, zeker in vergelijking met de concurrentie. Gamecube beelden waren 5 jaar terug leuk, nu niet. Grittige games zoals Killzone 2 zouden de Wii doen ontploffen vanwege capaciteitsproblemen.

Games als Mario zien er geinig uit, maar ook niet meer dan dat. (Vergelijk Galaxy maar eens met Ratchet & Clank bijv.)
Ik vindt dat de next gen HD consoles vast zitten in dat realische net niet sfeertje. Alles lijkt daarbij op elkaar. Ik zie nauwelijks verschil tussen Battelfield Bad company en Modern Warfare 2. Ik vind dat super realisme ook maar een hype en tegelijk een zwaktebod. De games zitten vol met overduidelijk synthetische mensen. Ze zijn niet echt genoeg om voor mens door te gaan waardoor het er creepy uitziet, ze zijn niet echt genoeg.

Bij films heb ik daar ook last van bijvoorbeeld in de Polarexpress en Beowulf films. Wanneer je inplaats van realisme voor de Pixar approach gaat (Finding Nemo, Up, etc) krijg je ineens karakters die gevoelens kunnen overbrengen en waarmee je kunt 'meeleven'.

Ik snap niet dat jij je blind staart op het scherm naar hoe het er uit ziet. Ja, Mario zou er beter uit kunnen zien op een X-box of een PS3 maar die games zullen nooit op dat platform uitkomen.
Multi platform releases zullen altijd beter zijn op de PS3 en X-Box. Maar games die speciaal voor de Wii zijn gemaakt of games die echt iets doen met de unieke controls op de Wii kun je niet gaan vergelijken met PS3 en X-box releases.

Games zijn totaalplaatjes, daarnaast maakt de thuis situatie een groot verschil. Gebruik je een HD of SD TV, sluit je de boel aan met composiet, scart, component of HDMI. Welke Beeld diagonaal/beeldverhouding, kijkafstand. Zoveel variabelen....

Zo nu ga ik weer afwachten wanneer ik naar huis kan want ik wil Perfect Dark op m'n X-Box gaan spelen... Geen realistische volwassen beelden maar oowh wat zal ik straks een lol hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Waarom er geen SF4 uitkomt is vrij eenvoudig: dan zou het een classic controller only release moeten worden, aangezien het onmogelijk is om te spelen met wiimote/nunchuck. Daarnaast is het gewoon belangrijk dat een game als SF4 op alle consoles precies hetzelfde speelt (dus snelheid, balans, dezelfde animatie frames etc).
Dus ze konden of SF4 uitbrengen of een speciale game voor de Wii maken. Als ze het eerste hadden gedaan, dan weet ik zeker dat mensen als Cpt. Bennet daar weer over hadden geklaagd en zouden vertellen hoeveel slechter hij is dan de PS360 versie ;)

Beide games zijn in mijn ogen trouwens even 'kiddy'. TvsC is zelfs wat meer voor de die-hard VS-fanbase gebouwd, terwijl SF4 meer de mainstream bedient.

En over realistische graphics: pas weer Shenmue 2 uitgespeeld, die game voelt realistischer aan dan alles wat er op de huidige consoles te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3nzym3
  • Laatst online: 22-02-2024
BarôZZa schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:41:
Waarom er geen SF4 uitkomt is vrij eenvoudig: dan zou het een classic controller only release moeten worden, aangezien het onmogelijk is om te spelen met wiimote/nunchuck. Daarnaast is het gewoon belangrijk dat een game als SF4 op alle consoles precies hetzelfde speelt (dus snelheid, balans, dezelfde animatie frames etc).
Dus ze konden of SF4 uitbrengen of een speciale game voor de Wii maken. Als ze het eerste hadden gedaan, dan weet ik zeker dat mensen als Cpt. Bennet daar weer over hadden geklaagd en zouden vertellen hoeveel slechter hij is dan de PS360 versie ;)
Enigszins wel met je eens (ik speel TvcC ook met een classic controller, echter marketingtechnisch gezien zie ik hier juist voor Nintendo weer mogelijkheden om een bundle-pack te maken (SSFIV + classic controller, of zelfs een acrcade joystick. Misschien moet ik Nintendo / capcom even mailen met mijn idee :+

ze zouden wat mij betreft ook gewoon SSFIV "WII only" mogen maken (i.e. dat je alleen tegen spelers met een WII kan sparren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Maar het punt is dat die game nooit zo goed zal zijn als de PS360 versie. Terwijl de mensen met die consoles nu juist vragen om Tatsunoko vs Capcom.

Overigens vind ik het prima zo. Ik vermaakte me op de Dreamcast ook veel meer met Marvel vs Capcom 2 dan met SF3. Exclusives vind ik interessanter dan tig multiplatform games, zeker als de Wii toch standaard aan het kortste eind trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Ik heb net deze adapter binnen:

Afbeeldingslocatie: http://www-futuremax-eu.bytecdn.nl/media/catalog/product/cache/4/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/f/i/file_4_2.jpg

Werkt super, lekker SNES games spelen met de originele controller!
De NES controller port moet je alleen geen waarde aan hechten, die klopt niet namelijk.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Das wel grappig!
Waar heb je dat kastje besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
boshar schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:49:
[...]

Ik vindt dat de next gen HD consoles vast zitten in dat realische net niet sfeertje. Alles lijkt daarbij op elkaar. Ik zie nauwelijks verschil tussen Battelfield Bad company en Modern Warfare 2. Ik vind dat super realisme ook maar een hype en tegelijk een zwaktebod. De games zitten vol met overduidelijk synthetische mensen. Ze zijn niet echt genoeg om voor mens door te gaan waardoor het er creepy uitziet, ze zijn niet echt genoeg.

Bij films heb ik daar ook last van bijvoorbeeld in de Polarexpress en Beowulf films. Wanneer je inplaats van realisme voor de Pixar approach gaat (Finding Nemo, Up, etc) krijg je ineens karakters die gevoelens kunnen overbrengen en waarmee je kunt 'meeleven'.

Ik snap niet dat jij je blind staart op het scherm naar hoe het er uit ziet. Ja, Mario zou er beter uit kunnen zien op een X-box of een PS3 maar die games zullen nooit op dat platform uitkomen.
Multi platform releases zullen altijd beter zijn op de PS3 en X-Box. Maar games die speciaal voor de Wii zijn gemaakt of games die echt iets doen met de unieke controls op de Wii kun je niet gaan vergelijken met PS3 en X-box releases.

Games zijn totaalplaatjes, daarnaast maakt de thuis situatie een groot verschil. Gebruik je een HD of SD TV, sluit je de boel aan met composiet, scart, component of HDMI. Welke Beeld diagonaal/beeldverhouding, kijkafstand. Zoveel variabelen....

Zo nu ga ik weer afwachten wanneer ik naar huis kan want ik wil Perfect Dark op m'n X-Box gaan spelen... Geen realistische volwassen beelden maar oowh wat zal ik straks een lol hebben...
toon volledige bericht
Eens, goed voorbeeld hierin vind ik de Zelda Wind Waker game. Die game had die stijl gekregen zodat ze meer met de expressies van Link konden doen wat ook goed lukte. Alleen wilde de fans perse een realistische Zelda en dus kregen ze Twilight Princess. Grappige is dat TP in de basis op dezelfde engine draaide als WW. Qua techniek was het dus hetzelfde maar qua beleving totaal anders.
Realistische grfx hebben voor bepaalde games nut. Maar het moet ECHT goed gedaan worden om te overtuigen en dat is lastig. Op de HD consoles komen ze een heel eind maar ik zie liever de aanpak van GTA waar het net gestileerd is. Het Pixar voorbeeld dat je geeft is treffend. Doe mij Pixar maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:29

Sorbo

Uw hulp in huis!

Magic6399 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:58:
Das wel grappig!
Waar heb je dat kastje besteld?
Kijk, als je dus naar de bron van dat plaatje kijkt, dan zie je futuremax-eu in de link staan. Even googlen leert je dat futuremax.eu inderdaad het juiste adres is, en voila, daar heb je je link :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Jep, dat is em, was by far de goedkoopste die ik kon vinden. Bestaan ook diy oplossingen voor bedrade versies (raphnet.net) via de gamecube port, maar het kan niet door een simpel circuitje, je moet met microcontrollers aan de slag. Kostte me totaal 17.45, (had TNT post bezorging gekozen ipv het duurdere DPD, maar het kwam alsnog met DPD :P). Nu dus lekker gamen met de vertrouwde SNES controller!

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 07:44:
[...]

Momenteel ben ik een Metroid Prime 2 bezig op de Wii ... en dan zie je echt hoe een mooie game gemaakt wordt, echt zijn geld meer dan waard die trilogy, dat is echt een topgame(pack).
Ze lijken wel erg veel op elkaar en zijn graifisch ook achterhaald maar als je van simpele shooters houdt zijn ze wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Mwa, dat ben ik toch niet met je eens, toevallig gister ook weer eens MP1 van de trilogie op de Wii gespeeld, en het spel is nog net zo mooi en goed als toen ie voor het eerst uitkwam. Dat de 3 delen op elkaar lijken zal ik niet tegenspreken, maar grafisch vind ik MP nog steeds een topper. En echt simpel kan je het spel ook niet noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Anoniem: 340927 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:41:
[...]
Ze lijken wel erg veel op elkaar en zijn graifisch ook achterhaald maar als je van simpele shooters houdt zijn ze wel te doen.
Ik vind de meeste FPS games nogal simpel opgebouwd en ze lijker veel te veel op elkaar. Maar MP vind ik juist een uitzondering daarop!

Tja, de graphics zijn misschien wat eenvoudiger, maar de sfeer is nog steeds super.

De controls vind ik op de wii verschrikkelijk, dus ik speel het lekker op de gamecube (hoewel muis + keyboard nog steeds beter zou zijn dan joypad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Anoniem: 340927 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:41:
[...]
Jij hebt de games niet gespeeld, dat mag duidelijk zijn. Die spellen zijn moeilijker dan bijvoorbeeld call of duty of crysis, waar jij blijkbaar fan van bent. Daarbij zijn de Metroid Prime games geen shooter, maar action adventures. Je speelt het alleen vanaf first person view en je hebt een gun in je hand (beter gezegd je arm=gun). Net zoals Fall-Out 3 een rpg is.

Voor boerenkinkel volwassen games moet je blijkbaar inderdaad niet de Wii aanzetten. Er zijn maar een handje vol games die ik echt graag gespeeld zou willen hebben, die niet op de Wii; Alan Wake en Heavy Rain. Splinter Cell, CoD, HL2 episode3 en star craft 2 komen gelukkig (ook) uit op de pc/mac.

Heeft een van jullie eigenlijk de opnieuw uitgebrachte pikmin games voor de wii gespeeld? Is het nog beetje de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:24

FikkieHo

Wokmaster

Um.. Ik heb de pikmin spellen gespeelt op de Wii.. Als je de eerste serie hebt gespeelt op de GC vind ik het niet waard om ze nogmaals voor de Wii te halen.. Het is namelijk nogal vervelend als je alweer pikmins moet verzamelen enz enz met minieme verschillen vgl met de GC versie..

Maar wel een aanrader als je ze niet hebt gespeeld..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijn89 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 21:39:
[...]

Jij hebt de games niet gespeeld, dat mag duidelijk zijn. Die spellen zijn moeilijker dan bijvoorbeeld call of duty of crysis, waar jij blijkbaar fan van bent. Daarbij zijn de Metroid Prime games geen shooter, maar action adventures. Je speelt het alleen vanaf first person view en je hebt een gun in je hand (beter gezegd je arm=gun). Net zoals Fall-Out 3 een rpg is.

Voor boerenkinkel volwassen games moet je blijkbaar inderdaad niet de Wii aanzetten. Er zijn maar een handje vol games die ik echt graag gespeeld zou willen hebben, die niet op de Wii; Alan Wake en Heavy Rain. Splinter Cell, CoD, HL2 episode3 en star craft 2 komen gelukkig (ook) uit op de pc/mac.

Heeft een van jullie eigenlijk de opnieuw uitgebrachte pikmin games voor de wii gespeeld? Is het nog beetje de moeite waard?
Eeeh jawel, heb alle 3D metroids gespeeld, ook die op de DS. (Ziet er sterk uit voor de DS) maar de schietgedeeltes zijn gewoon erg simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2023
Ik heb gister een Nintendo Wii Black motion pack RETAIL besteld bij een aanbieding die alleen gister geldig zou zijn, hij is echter vandaag ook nog te bestellen: http://www.phonehouse.nl/abonnement/vodafone-bel-sms/

Zet hem vervolgens op 1jaar -> kies voor de enige gratis telefoon (Nokia 1661)

Je betaald dus 12 maanden €12,50 en €3,95 verzendkosten. Dus voor €153,95 heb je:
• Een abonnement met 50minuten of smsjes (Hoef je natuurlijk niet te gebruiken, op tijd opzeggen natuurlijk!)
• Nokia 1661
• Nintendo Wii console zwart (4.1 of 4.2)
• Wii Remote Controller
• Wii Nunchuck
• Wii Sports game
• Wii MotionPlus
• Wii Sports Resort game

[ Voor 13% gewijzigd door nmgn231 op 19-03-2010 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kickasz
  • Niet online
nmgn231 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 09:53:
Ik heb gister een Nintendo Wii Black motion pack RETAIL besteld bij een aanbieding die alleen gister geldig zou zijn, hij is echter vandaag ook nog te bestellen: http://www.phonehouse.nl/abonnement/vodafone-bel-sms/

Zet hem vervolgens op 1jaar -> kies voor de enige gratis telefoon (Nokia 1661)

Je betaald dus 12 maanden €12,50 en €3,95 verzendkosten. Dus voor €153,95 heb je:
• Een abonnement met 50minuten of smsjes (Hoef je natuurlijk niet te gebruiken, op tijd opzeggen natuurlijk!)
• Nokia 1661
• Nintendo Wii console zwart (4.1 of 4.2)
• Wii Remote Controller
• Wii Nunchuck
• Wii Sports game
• Wii MotionPlus
• Wii Sports Resort game
Ik heb net flink zitten zoeken naar de addertjes, maar kan ze niet vinden :*) . Het lijkt mij dan ook een goede deal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Kickasz schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:40:
[...]

Ik heb net flink zitten zoeken naar de addertjes, maar kan ze niet vinden :*) . Het lijkt mij dan ook een goede deal _/-\o_
En is zojuist van de site gehaald. Je moet nu minimaal een abbo van 23,50 nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2023
jongetje schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:34:
[...]

En is zojuist van de site gehaald. Je moet nu minimaal een abbo van 23,50 nemen
Hier kun je je kans nog slaan: http://www.gsmeasy.nl/abo...-sms-50/1jaar/nokia-1661/
€3,95 goedkoper en een reischeck €50,- gratis :)

-edit- Hij staat ook nog gewoon op de site van TPH...

[ Voor 15% gewijzigd door nmgn231 op 19-03-2010 13:48 ]

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste