Bij de Bart Smit staat de zwarte Wii op dit moment voor €189,- (Geldig t/m 20 maart.)
Nintendo Wii Zwart + Wii Sports + Wii Resort
Nintendo Wii Zwart + Wii Sports + Wii Resort
Verwijderd
Kijk dat is nog eens een aanbieding, ook al doe je niets met het abbo, je hebt wel een goedkope Wiinmgn231 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:39:
[...]
Hier kun je je kans nog slaan: http://www.gsmeasy.nl/abo...-sms-50/1jaar/nokia-1661/
€3,95 goedkoper en een reischeck €50,- gratis
-edit- Hij staat ook nog gewoon op de site van TPH...
...maar ik heb een bel op mijn fiets
Van welke genres hou je? Wat heb je verder al? Mega man 10 is een optie, maar dat is wel een hardcore titel bijvoorbeeld.SigmundFreud schreef op zondag 21 maart 2010 @ 23:04:
Ik heb nog 1600 punten staan, had 3000 gekocht (wilde World of Goo hebben). Wat is een goede Wiiware investering? Na googlen vind ik het nog steeds lastig te beoordelen.
10 second ninja DONE
[ Voor 23% gewijzigd door Bas0mniia op 23-03-2010 10:00 ]
Verwijderd
Zolang er een R43DS komt zal ik hem kopen.Bas0mniia schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:57:
Ok, niet in 't kader van Nintendo Wii ervaringen, maar deze wilde ik jullie niet onthouden:
Nintendo 3DS announced!
Nieuwe Nintendo DS, met 3D scherm, zonder bril![]()
Vroege 1 april grap?
edit:
Ik zie net dat er apart topic voor geopend is: Nintendo 3DS - Deel 1
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Ik vind het er juist erg slick uitzien, ze hebben dingen toegepast waardoor de relatief lage 480p resolutie wordt verdoezeld. Het is niet voor niks dat o.a. ign opmerkt dat dit door zou kunnen gaan als x360 titel als je het plaatje ziet. Het loopt ook nog eens zonder enige hickup.Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:58:
De grapphics van Red Steel vallen erg tegen, zelfs de Ps2 heeft mooiere shooters. Dat die ontwikkelaars hiermee aan durven komen zetten
In de nieuwe Ngamer raden ze 'Max and the magic marker' aan voor wie 'World of Goo' leuk vind.SigmundFreud schreef op zondag 21 maart 2010 @ 23:04:
Ik heb nog 1600 punten staan, had 3000 gekocht (wilde World of Goo hebben). Wat is een goede Wiiware investering? Na googlen vind ik het nog steeds lastig te beoordelen.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
[ Voor 26% gewijzigd door BarôZZa op 24-03-2010 18:54 ]
Oh ja? PS2 shooters die met 480P 16:9 beeldverhouding, 60 fps die er ook zo goed uitzien? Welke?Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:58:
De grapphics van Red Steel vallen erg tegen, zelfs de Ps2 heeft mooiere shooters. Dat die ontwikkelaars hiermee aan durven komen zetten
Verwijderd
De graphics zijn niet veel beter dan die van XIII. Shooters hebben nu gewoon een ander niveau qua graphics en het is spijtig dat de makers van Red Steel dat niet kunnen bijbenen. Zelfs Metroid ziet er mooier uit en die is alweer een paar jaar oud.boshar schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 00:00:toon volledige bericht
[...]
Oh ja? PS2 shooters die met 480P 16:9 beeldverhouding, 60 fps die er ook zo goed uitzien? Welke?
Mijn ervaring na het spel zelf 2 uur gespeeld te hebben op m'n eigen Wii is dat het top uitziet. Door het cell-shaded stijltje is het misschien wat schoon en klinisch. Maar juist door die stijl en de kleuren spat het spel van het scherm.
De tegenstanders zien er ook goed uit met gedetaileerde textures en de motion controls voelen natuurlijk aan en geven een tevreden gevoel bij weer een finish doodsteek![]()
Det enige nadelen die ik tot nog toe tegenkwam is dat de wereld op de tegenstanders na wat leeg werkt (al genoemd hier). Je moet zo af en toe eventjes wachten voordat een deur open gaat (nieuw level wordt dan geladen) en het verhaal is aan de vage kant.
In ieder geval veel lol met Red Steel 2 op dit moment.
Waarom boeien de graphics je als dat laatste punt toch echt het belangrijkste is?boshar schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 00:00:
In ieder geval veel lol met Red Steel 2 op dit moment.
Ik ben het met je eens dat gameplay en een game als totaal plaatje het enige is dat echt telt. De beschrijving van de graphics is meer een beetje tegengas voor wat ik hier hoor van JohnKimble en Cpt. Bennet. Ik krijg een beetje het idee dat die meningen gebaseerd zijn op wat screenshots en de flash filmpjes ipv echt even lekker het spel zelf spelen.klaasjanb schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 09:00:
[...]
Waarom boeien de graphics je als dat laatste punt toch echt het belangrijkste is?
I disagree, metroid heeft een goede artsyle, maar grafisch is het zeker de mindere. RS2 oogt crisp, weinig kartels en zeker geen blur en vage textures. Dat kan ik van MP niet altijd zeggen al vind ik die er nog steeds ook goed uitzien. En XIII, are you kidding me? Dat zag er op de ps2 zeker niet uit, de pc versie was dan wel goed te pruimen.Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 07:26:
[...]
De graphics zijn niet veel beter dan die van XIII. Shooters hebben nu gewoon een ander niveau qua graphics en het is spijtig dat de makers van Red Steel dat niet kunnen bijbenen. Zelfs Metroid ziet er mooier uit en die is alweer een paar jaar oud.
Vergeet ook de lag niet. De beweging moet eerst worden geregistreerd en geïnterpreteerd worden voordat het in het spel gebruikt kan worden. De paar personen die al even echt met Natal mochten spelen bemerkten allemaal dat het momenteel nogal laggy is. Op diverse filmpjes op YouTube filmpjes kun je deze echte speel sessies zien en daarbij is de lag goed zichtbaar. Uiteraard zegt Microsoft toe dat ze dat probleem nog eventjes gaan oplossen maar ik vraag me af of ze dat lukt.Deddiekoel schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:00:
Ik heb hier toevallig laatst een blogje over geschreven: Schaamteloze plug
Wat volgens mij het probleem is met motioncontrollers is dat er geen feedback terugkomt.
Iemand de wii al ontvangen bij deze acite ?? zonder verborgen kosten ofzo ???nmgn231 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:39:
[...]
Hier kun je je kans nog slaan: http://www.gsmeasy.nl/abo...-sms-50/1jaar/nokia-1661/
€3,95 goedkoper en een reischeck €50,- gratis
-edit- Hij staat ook nog gewoon op de site van TPH...
Artiest voorheen bekend als b3n666
Verwijderd
Op basis van de naam zou ik zeggen dat de eerste op basis van inductie is en dat je die dus niet ergens 'in' hoeft te klikken maar alleen 'op' te leggen.Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:11:
Een vraagje:
Wat is het verschil tussen zo'n "Zone: Induction Charger" en een "Wave: Direct-port charger" van speed-link.
Kwartiertje bij de MM gestaan maar ik kom er niet uit.
Bedankt.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2010 16:46 ]
Verwijderd
Welkom, dat homebrew is idd handig.Blck schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:16:
Heb sinds kort ook een Wii aangeschaft en ben er zeer tevreden over!
Heb hem gesoftmod, en het een en andere aan homebrew erop gezet.
Vind dit een zeer mooi topic, voor de start post!
Good job
[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 30-03-2010 18:41 ]
Warez!=homebrew. Mijn Wii is ook gesoftmod, maar alleen om homebrew te kunnen draaien. Illegaal gekopieerde spellen kun je op mijn Wii niet draaien, daarvoor moet je hem nog verder modden.Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:30:
[...]
Welkom, dat homebrew is idd handig.
[mbr]Het hinten van warez zien we liever ook niet.[/]
Homebrew!=NES roms, SNES romsBamSlam_ schreef op donderdag 01 april 2010 @ 06:45:
[...]
Warez!=homebrew. Mijn Wii is ook gesoftmod, maar alleen om homebrew te kunnen draaien. Illegaal gekopieerde spellen kun je op mijn Wii niet draaien, daarvoor moet je hem nog verder modden.
GeckoOS ofwel import games draaien op je Wii.boshar schreef op donderdag 01 april 2010 @ 08:49:
Vertel eens wat voor onmisbare homebrew is er als je de emulators weg laat...
Het was idd Excitebots. Bots is een uitbreiding op Truck maar wel een hele goeie. Ben nog bezig hem helemaal uit te spelen. Ben al in de laatste Super Excite cup.fZeroNewbie schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 00:00:
Hij bedoelt uiteraard exitebots trick racing. Excite Trucks is idd wel uit gekomen en zeker een game waar ik me een goede tijd mee heb vermaakt. Excitebots schijnt een stuk beter te zijn volgens de reviews maar helaas nooit in Europa uitgekomen.
Het lijkt er idd verdacht veel op en volgens IGN is ie beter.Deddiekoel schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:55:
[...]
Het was idd Excitebots. Bots is een uitbreiding op Truck maar wel een hele goeie. Ben nog bezig hem helemaal uit te spelen. Ben al in de laatste Super Excite cup.
Als je daar over valt moet je uit de buurt blijven. Game wordt nl. alleen maar raarder.Hyp Hyper schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 19:49:
[...]
Het lijkt er idd verdacht veel op en volgens IGN is ie beter.
Zelf heb ik een beetje moeite met bv. een mechanische kikkerrobot op wieltjes.
Ik snap ook niet waarom ik een schildpad op een kart die bananen lanceert en in een kogel kan veranderen wel weer accepteer. Misschien omdat excitebots qua looks wat meer naar realisme neigt en minder cartoon-achtig is. Maar ik ben bereid het ooit een kans te geven aangezien ik heb begrepen dat de game-mechanics erg goed zijn.Deddiekoel schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 22:38:
[...]
Als je daar over valt moet je uit de buurt blijven. Game wordt nl. alleen maar raarder.
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 10:00 ]
Dit klinkt als een game waarvoor ik de PS3 een tijdje stof ga laten verzamelent_o_c schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 13:55:
Er zijn geen mensen die Fragile hebben? Heb nu een uur of 8 gespeeld en het is echt een coole game. Vooral omdat je ook gewoon de originele japanse stemmen kan gebruiken. Vooral het verhaal en de manier waarop het vertelt wordt vind ik goed. Je krijgt echt het idee dat je inderdaad helemaal alleen bent. Het combat system stelt niet zoveel voor maar daar moet de game het toch niet van hebben.
Zeker een aanrader voor mensen die een game willen met een goed verhaal.
NUC I5 256GB SSD
Als je iemand anders hebt om mee te spelen is een tweede wiimote plus eventueel een nunchuck natuurlijk een logische eerste keuze als accesoire. Voor internettoegang heb je niets extra nodig. Je kunt met de Wii zonder meer connecten met je wireless router en online is bij Nintendo gratis.not2secure4u schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:31:
Ik denk me ook de Wii te kopen.
IK heb Super mario bros gespeeld voor de wii en ben er helemaal weg van. Zijn er accesoires die ik direct best bijkoop ? Ik dacht al aan een 2e controller + nunchuk. Kan ik zonder extra accesoires op internet ? Ik heb wifi modem hier.
[ Voor 6% gewijzigd door Pierz op 13-04-2010 22:27 ]
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Je kan je afvragen in hoeverre je een lan adapter echt nodig hebt voor de wii, Ik denk als je van plan bent dag in dag uit online te gaan dat het wel een verstandige aankoop is. Maar als je zo nu een dan is mariokart online wil spelen kan dat prima via wireless denk ik (heck ik ben te lui om een kabel te trekken naar mijn 360 bij de tv en daarmee kan ik ook nog prima online via mijn wiresless verbinding).DUX schreef op woensdag 14 april 2010 @ 00:02:
Zat niet bij in de doos hoor (zwarte LEF500 bij Mediamarkt), maar je kunt ze eventueel wel krijgen via internet. Maar zoals bevestigd heb je het niet nodig als je gewoon een wifi-punt in de buurt hebt want de Wii heeft een ingebouwde wireless-mogelijkheid.
[ Voor 15% gewijzigd door Sagat op 14-04-2010 07:27 ]
10 second ninja DONE
Verwijderd
Helemaal afhankelijk wat jij er mee wil doen!not2secure4u schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:31:
Ik denk me ook de Wii te kopen.
IK heb Super mario bros gespeeld voor de wii en ben er helemaal weg van. Zijn er accesoires die ik direct best bijkoop ? Ik dacht al aan een 2e controller + nunchuk. Kan ik zonder extra accesoires op internet ? Ik heb wifi modem hier.
Waarom zou ik een LAN adapter komen als ik iedere dag online wil spelenSagat schreef op woensdag 14 april 2010 @ 07:25:
Je kan je afvragen in hoeverre je een lan adapter echt nodig hebt voor de wii, Ik denk als je van plan bent dag in dag uit online te gaan dat het wel een verstandige aankoop is. Maar als je zo nu een dan is mariokart online wil spelen kan dat prima via wireless denk ik (heck ik ben te lui om een kabel te trekken naar mijn 360 bij de tv en daarmee kan ik ook nog prima online via mijn wiresless verbinding).
Verwijderd
Daarnaast, LAN-adapter loopt niet lekker als je andere usb-apparaten op de Wii hebt aangesloten zoals een Harddiscjejelle. schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:30:
[...]
Waarom zou ik een LAN adapter komen als ik iedere dag online wil spelenIk heb er heel wat online-uren opzitten en nog nooit ook maar een enkel probleem met WiFi gehad...
Verwijderd
Hij is hier al uit maar wat lastig te vinden. Ik heb hem uitgespeeld en het is een heerlijke game imho. Weinig replay value, dus als je wilt kun je hem van me overnemen...Sagat schreef op woensdag 14 april 2010 @ 07:25:
Oh hoe is het eigenlijk afgelopen met murasama the demon blade? Die game is inmiddels toch europees uit? Of had iedereen hem hier al via (al dan niet legale) import?
My thoughts exactly. Ook ik ben echt nog nooit een probleempje tegengekomen met m'n wireless Wii verbinding en ik speel behoorlijk veel on-line. (bv. Mario Kart met 12 spelers tegelijk)jelle. schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:30:
[...]
Waarom zou ik een LAN adapter komen als ik iedere dag online wil spelenIk heb er heel wat online-uren opzitten en nog nooit ook maar een enkel probleem met WiFi gehad...
10 second ninja DONE
Nu moeten we je weer terechtwijzen.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Punch Out Wii is inderdaad erg leuk maar zoals je zegt voegt het weinig toe aan de NES-versie op gameplay gebied. Persoonlijk zou ik liever een remake van de Snes versie zien, die had wat leukere personages en diepere gameplay.Sagat schreef op donderdag 15 april 2010 @ 07:22:
* Sagat heeft gisteren trouwens Punch out gespeeld. Echt jeugd sentiment om dat weer is te spelen. Zonder motion controls dan, want die schijnen slecht te zijn, en met dit spel kost dat ook behoorlijk wat moeite. Ik vond het eerst raar dat ie 'zo snel' al in de budget bak lag, maar het is gewoon wel een beetje een quick and dirty remake.
Ook lol gehad met het nintendo kanaal, beetje filmpjes checken van spellen, interviews.
@deddie:
Ben nog aan het denken over MtDB, ik zag op budgetgaming dat ie bij gamemanie al nieuw voor 30 te krijgen was, ik pm je binnenkort wel.
[ Voor 15% gewijzigd door Alien B.O.B. op 16-04-2010 16:36 ]
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Ik heb hem in de pre-order staan bij de gamemania dus hij komt naar NederlandAlien B.O.B. schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:43:
Hier ook veel mensen die zin hebben in Monster Hunter Tri?
Ik in iedergeval wel, ik ga denk ik de versie met de CC en de wii speak kopen (Iemand die zeker weet dat die ook in Nederland komt?).
NUC I5 256GB SSD
Yep game is echt goed wat mij betreft. Heb de game al een tijdje uit en heb er wel van genoten. Het is alleen wel een game die je echt voor het verhaal en de sfeer moet spelen. Het gevechts systeem stelt niks voor en kwa puzzels stelt het ook niet echt iets voor.Pierz schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 00:25:
[...]
Dit klinkt als een game waarvoor ik de PS3 een tijdje stof ga laten verzamelen
Wat is het nadeel van een T-sluiting? Als je daarmee bedoelt tussen je voeding is het juist toch een pré? Kun je je Wii tenminste helemaal uitschakelen (roodlampje). En dan staan je USBpoorten uit.Deddiekoel schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:55:
Ik was net bij de MM en zit nu serieus een Speedlink Zone charger te overwegen.
+ Battery packs zijn normale grootte en passen dus in Wii Wheel en guns zonder problemen
+ Losse zwarte packs te verkrijgen
+ Gemak van inductie
- Aansluiting via T-sluiting...
Wil nu eigenlijk een wit station kopen met een extra zwarte pack. Iemand ervaring met de Zone inductie charger?
Ik vind het prettig om dit los te hebben van mijn Wii. Nu moet ik mijn Wii aanlaten (oranje) om te kunnen chargen en ik moet de charger in de buurt van de Wii zetten. Ik had liever gezien dat ik hem gewoon in het stopcontact kon steken (evt. met een USB charger).jongetje schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:27:
[...]
Wat is het nadeel van een T-sluiting? Als je daarmee bedoelt tussen je voeding is het juist toch een pré? Kun je je Wii tenminste helemaal uitschakelen (roodlampje). En dan staan je USBpoorten uit.
Als het tussen je voeding is kun je je wii zelfs helemaal loskoppelen en dan laadt ie nog op als je voeding aanstaat (zie mijn post die je quote).Deddiekoel schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:24:
[...]
Ik vind het prettig om dit los te hebben van mijn Wii. Nu moet ik mijn Wii aanlaten (oranje) om te kunnen chargen en ik moet de charger in de buurt van de Wii zetten. Ik had liever gezien dat ik hem gewoon in het stopcontact kon steken (evt. met een USB charger).
Ok, dat heb ik verkeerd ingeschat dan. Neemt het euvel dat het ding dicht bij de Wii moet staan echter niet weg.jongetje schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:26:
[...]
Als het tussen je voeding is kun je je wii zelfs helemaal loskoppelen en dan laadt ie nog op als je voeding aanstaat (zie mijn post die je quote).
Verwijderd
Ik heb de inductie charger van BigBen. Die bevalt goed. Mijn kinderen hoeven de remotes alleen maar terug te leggen en dan staan wij nooit met lege batterijen.Deddiekoel schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:55:
Ik was net bij de MM en zit nu serieus een Speedlink Zone charger te overwegen.
+ Battery packs zijn normale grootte en passen dus in Wii Wheel en guns zonder problemen
+ Losse zwarte packs te verkrijgen
+ Gemak van inductie
- Aansluiting via T-sluiting...
Wil nu eigenlijk een wit station kopen met een extra zwarte pack. Iemand ervaring met de Zone inductie charger?
[ Voor 4% gewijzigd door hilgo op 22-04-2010 19:10 . Reden: linkje naar review toegevoegd ]
[ Voor 30% gewijzigd door Zeror op 22-04-2010 21:52 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Mijn Limited edition is vandaag bezorgt. Ook meteen even geregistreert bij de Nintendo Club voor de gratis Qurupeco-figurine. Ze vragen je wel je hemt van je lijf. Het lijkt er op of ze willen weten of ze hiermee Hardcore gamers trekken en waar ze de hardcore gamer het beste kunnen bereiken.Rakkerzero schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:51:
Ik heb de semi-limited edition van Monster Hunter Tri gekocht bij E-Plaza vandaag. Dar zit het spel + een classic controller in. Ik wil nog ff kijken in hoeverre ik de Wii-speak nodig ga hebben, anders haal ik die nog wel. Ik heb om die reden de limited edition laten liggen.
Ga het spel zo spelen. Ben benieuwd.
Verwijderd
Gepassioneerd Landschapsfotograaf
Is gewoon een veiligheidsmaatregel van Nintendo zodat je alleen mensen die je kent vieze woorden hoort zeggen. Ze zijn bang voor Chatroulette op de Wii (maar dan in ieder geval (gelukkig) zonder de beelden)Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 08:31:
Het ia natuurlijk gewoon slecht dat je alleen beperkt online kan chatten wanneer je zo'n Wii speak ding hebt.
Verwijderd
Dat snap ik en dat maakt in mijn ogen de onlineervaring stukken minder ivm de nextgens. Daarnaast, als Nintendo zo nodig dit wil begrenzen kunnen ze een kinderslot implementeren. Trouwens is het sowieso kinderachtig dat je perse een Speak nodig ding hebt en niet gewoon een usb-mike kan gebruiken De software zou met een gewone usb mike ook overweg moeten kunnen.boshar schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:26:
[...]
Is gewoon een veiligheidsmaatregel van Nintendo zodat je alleen mensen die je kent vieze woorden hoort zeggen. Ze zijn bang voor Chatroulette op de Wii (maar dan in ieder geval (gelukkig) zonder de beelden)
Voor de overige connectiviteit zijn er overigens geen beperkingen in Monster Hunter. De friendcodes zijn alleen nodig voor de Wii Speak...
Hij ligt, imho, inderdaad veel beter in de hand dan de oude classic controller (die ik maar een onding vond).Tc-Chub schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:00:
@ Hilgo, die classic controller lijkt wel erg veel op een PS3 controller maar die zal nog wel iets fijner in de hand liggen denk ik (de classic). Wel een leuk pakketje lijkt mij zo. Veel plezier ermee.
[ Voor 27% gewijzigd door Deddiekoel op 23-04-2010 22:26 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Batterij bijna leeg van remote?MrVegeta schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 20:46:
Wil ik na maanden mijn Wii weer eens booten krijg ik mijn wiimote niet in sync. Het eerste lampje knippert een 3tal keer
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq