Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 14:33
Bij de Bart Smit staat de zwarte Wii op dit moment voor €189,- (Geldig t/m 20 maart.)

Nintendo Wii Zwart + Wii Sports + Wii Resort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nmgn231 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:39:
[...]

Hier kun je je kans nog slaan: http://www.gsmeasy.nl/abo...-sms-50/1jaar/nokia-1661/
€3,95 goedkoper en een reischeck €50,- gratis :)

-edit- Hij staat ook nog gewoon op de site van TPH...
Kijk dat is nog eens een aanbieding, ook al doe je niets met het abbo, je hebt wel een goedkope Wii :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SigmundFreud
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

SigmundFreud

Sic transit gloria mundi

Ik heb nog 1600 punten staan, had 3000 gekocht (wilde World of Goo hebben). Wat is een goede Wiiware investering? Na googlen vind ik het nog steeds lastig te beoordelen.

...maar ik heb een bel op mijn fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:16
SigmundFreud schreef op zondag 21 maart 2010 @ 23:04:
Ik heb nog 1600 punten staan, had 3000 gekocht (wilde World of Goo hebben). Wat is een goede Wiiware investering? Na googlen vind ik het nog steeds lastig te beoordelen.
Van welke genres hou je? Wat heb je verder al? Mega man 10 is een optie, maar dat is wel een hardcore titel bijvoorbeeld.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimzm
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Je zou eens in de IGN 'top reviewed-lijst' kunnen kijken, daar kan je ook kiezen voor WiiWare en VC games (en vergeet de datum niet aan te passen). Het door Nederlanders ontwikkelde Swords and Soldiers schijnt erg leuk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:29
Bomberman is een aanrader, leuke game om tegen vrienden te doen.

Tetris ben ik nog altijd een liefhebber van (weinig games zo hardcore als tetris)

Sin & Punishment voor de N64 moet je gespeeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas0mniia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-08 16:55
Ok, niet in 't kader van Nintendo Wii ervaringen, maar deze wilde ik jullie niet onthouden:
Nintendo 3DS announced!

Nieuwe Nintendo DS, met 3D scherm, zonder bril :9~

Vroege 1 april grap?

edit:
Ik zie net dat er apart topic voor geopend is: Nintendo 3DS - Deel 1

[ Voor 23% gewijzigd door Bas0mniia op 23-03-2010 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bas0mniia schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:57:
Ok, niet in 't kader van Nintendo Wii ervaringen, maar deze wilde ik jullie niet onthouden:
Nintendo 3DS announced!

Nieuwe Nintendo DS, met 3D scherm, zonder bril :9~

Vroege 1 april grap?

edit:
Ik zie net dat er apart topic voor geopend is: Nintendo 3DS - Deel 1
Zolang er een R43DS komt zal ik hem kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Laatst online: 22:30
Zag vandaag RedSteel 2 al liggen bij de mediamarkt in alphen. Wist eigenlijk niet zo goed of ik hem mee moest nemen of niet... Heb het toch maar niet gedaan, had namelijk nog geen reviews gelezen, behalve die in de Power Unlimited en die was niet zo positief. IGN blijkt nu wel weer erg positief te zijn, maar dat waren ze ook bij the Conduit, dus of dat nu echt iets zegt :s

Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik hem ga halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 22:46

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Voor wat het waard is heeft Tweakers zelf zojuist een review online gezet: reviews: Red Steel 2 :)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik kijk erg uit naar Red Steel 2. Heb hem online besteld vanwege de pre-order goodies. Hopelijk stuurt 12Game hem snel op.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De grapphics van Red Steel vallen erg tegen, zelfs de Ps2 heeft mooiere shooters. Dat die ontwikkelaars hiermee aan durven komen zetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-08 17:04
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:58:
De grapphics van Red Steel vallen erg tegen, zelfs de Ps2 heeft mooiere shooters. Dat die ontwikkelaars hiermee aan durven komen zetten :(
Ik vind het er juist erg slick uitzien, ze hebben dingen toegepast waardoor de relatief lage 480p resolutie wordt verdoezeld. Het is niet voor niks dat o.a. ign opmerkt dat dit door zou kunnen gaan als x360 titel als je het plaatje ziet. Het loopt ook nog eens zonder enige hickup.
Enige puntje van kritiek vind ik de relatief lege omgevingen, het oogt soms nogal levenloos. Het speelt wel erg lekker door m+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 22:40
SigmundFreud schreef op zondag 21 maart 2010 @ 23:04:
In de nieuwe Ngamer raden ze 'Max and the magic marker' aan voor wie 'World of Goo' leuk vind.
Daar moet je zaken als trappen tekenen om de hoofdpersoon (zal Max wel wezen) te helpen.
1000 punten zo te zien.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Heb net Silent Hill gekocht. Niet beste moment omdat deze ook Red Steel komt maar had hem nog maar weinig in de winkel zien liggen. Hoofdreden om te kopen was om de moeite die ervoor is gedaan te steunen.
Nu maar hopen dat deze niet over een maand voor 10eu in de budgetbak ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:29
Nu maar hopen dat je niet net zo teleurgesteld bent in die game als ik.

Eerste indruk was tof en mooi gemaakt. Daarna boring, frustrerend en niet spannend. Maar hopelijk bevalt hij jou beter. Ik vond het ook wel jammer dat je op bepaalde plekken kon zien hoe goedkoop en simpel dat schaduw effectje eigenlijk in elkaar steekt ;)

[ Voor 26% gewijzigd door BarôZZa op 24-03-2010 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-08 13:07
Krijg hopelijk deze week Red Steel 2 binnen, hoop dat het beetje de moeite waard is. Anders verpats ik 'm weer via marktplaats :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:58:
Oh ja? PS2 shooters die met 480P 16:9 beeldverhouding, 60 fps die er ook zo goed uitzien? Welke?

Mijn ervaring na het spel zelf 2 uur gespeeld te hebben op m'n eigen Wii is dat het top uitziet. Door het cell-shaded stijltje is het misschien wat schoon en klinisch. Maar juist door die stijl en de kleuren spat het spel van het scherm.

De tegenstanders zien er ook goed uit met gedetaileerde textures en de motion controls voelen natuurlijk aan en geven een tevreden gevoel bij weer een finish doodsteek >:)

Det enige nadelen die ik tot nog toe tegenkwam is dat de wereld op de tegenstanders na wat leeg werkt (al genoemd hier). Je moet zo af en toe eventjes wachten voordat een deur open gaat (nieuw level wordt dan geladen) en het verhaal is aan de vage kant.

In ieder geval veel lol met Red Steel 2 op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boshar schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 00:00:
[...]

Oh ja? PS2 shooters die met 480P 16:9 beeldverhouding, 60 fps die er ook zo goed uitzien? Welke?

Mijn ervaring na het spel zelf 2 uur gespeeld te hebben op m'n eigen Wii is dat het top uitziet. Door het cell-shaded stijltje is het misschien wat schoon en klinisch. Maar juist door die stijl en de kleuren spat het spel van het scherm.

De tegenstanders zien er ook goed uit met gedetaileerde textures en de motion controls voelen natuurlijk aan en geven een tevreden gevoel bij weer een finish doodsteek >:)

Det enige nadelen die ik tot nog toe tegenkwam is dat de wereld op de tegenstanders na wat leeg werkt (al genoemd hier). Je moet zo af en toe eventjes wachten voordat een deur open gaat (nieuw level wordt dan geladen) en het verhaal is aan de vage kant.

toon volledige bericht
De graphics zijn niet veel beter dan die van XIII. Shooters hebben nu gewoon een ander niveau qua graphics en het is spijtig dat de makers van Red Steel dat niet kunnen bijbenen. Zelfs Metroid ziet er mooier uit en die is alweer een paar jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasjanb
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05-2021
boshar schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 00:00:
Waarom boeien de graphics je als dat laatste punt toch echt het belangrijkste is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
klaasjanb schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 09:00:
[...]

Waarom boeien de graphics je als dat laatste punt toch echt het belangrijkste is?
Ik ben het met je eens dat gameplay en een game als totaal plaatje het enige is dat echt telt. De beschrijving van de graphics is meer een beetje tegengas voor wat ik hier hoor van JohnKimble en Cpt. Bennet. Ik krijg een beetje het idee dat die meningen gebaseerd zijn op wat screenshots en de flash filmpjes ipv echt even lekker het spel zelf spelen.

Wanneer je bijvoorbeeld denkt dat Red Steel 2 er ongeveer uitziet als XIII op de PS2... Dan mis je dat Red Steel in ieder geval op het technische vlak al 480P, 16:9 beeldverhouding, complexere models/enviroments en een hogere texture resolutie meebrengt. Bovendien draait het (ervaring tot nog toe) lekker in 60 FPS.

Tuurlijk het zijn geen X-Box 360 / PS3 HD graphics maar om daarom maar zo neerbuigend te gaan doen. Wanneer je HD graphics belangrijk vind moet je maar op je X-Box en Playstation gaan spelen (doe ik overigens ook).

Maar om terug te komen op Red Steel 2. Ik denk dat de PS3 Move en X-Box Natal developers dit spel nu uitgebreid aan het spelen en analiseren zijn. Niet omdat ze het zo goed vinden maar gewoon om er van te leren. De Wii heeft jarenlange ervaring met motion controls. De huidige X-Box en PS3 demo's laten op dit moment wel iedere keer 1 op 1 beweging (beweging in het echt = beweging op het scherm) zien maar wanneer je goed oplet op de Wii games (dus ook in Wii sports, Sports island) zie je dat we meer op een 'gesture' manier aan het sturen zijn. Maak grofweg, ongeveer de beweging die hier hoort, het spel schaaft het een beetje bij en plakt de beweging in het spel. Wanneer het ongeveer klopt breien onze hersens het wel weer recht.

Er komt volgens mij heel wat kijken voordat je bediening met motion controls lekker werkt. Ik ben wel bang dat de games industrie zich verkijkt op de groeipotentie die motion controls biedt. Alles leuk en aardig op een goedkope console als de Wii met een paar vanaf de grond af als motion game gebouwde titels van Nintendo er bij maar als losse add-on van rond de 100 Euro? Er zal veel afhangen van de eerste games die ze er voor gaan maken. Volgens mij zouden ze erg blij zijn met een game als Red Steel 2 1/2 (Red Steel 2 met full hd graphics) maar zoiets kost tijd.

Misschien komt er volgend jaar een Red Steel 3 op Natal en de Motion. Dan kunnen we die motion addons eens goed met elkaar vergelijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-08 17:04
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 07:26:
[...]

De graphics zijn niet veel beter dan die van XIII. Shooters hebben nu gewoon een ander niveau qua graphics en het is spijtig dat de makers van Red Steel dat niet kunnen bijbenen. Zelfs Metroid ziet er mooier uit en die is alweer een paar jaar oud.
I disagree, metroid heeft een goede artsyle, maar grafisch is het zeker de mindere. RS2 oogt crisp, weinig kartels en zeker geen blur en vage textures. Dat kan ik van MP niet altijd zeggen al vind ik die er nog steeds ook goed uitzien. En XIII, are you kidding me? Dat zag er op de ps2 zeker niet uit, de pc versie was dan wel goed te pruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb hier toevallig laatst een blogje over geschreven: Schaamteloze plug

Wat volgens mij het probleem is met motioncontrollers is dat er geen feedback terugkomt. En dan heb ik het niet over een beetje trillen. Je kunt wel leuk 1:1 beweging nabootsen, maar tenzij je ook voor elkaar krijgt dat je ook merkt dat je iets raakt of iets jou raakt dan blijf je een cruciaal onderdeel van de interactie missen. Virtueel en echt kunnen simpelweg niet in sync lopen zonder die feedback.
Dus, zoals Boshar al aangeeft, moet je met gestures gaan werken om het speelbaar te krijgen. Nintendo heeft daar nu het meeste ervaring in en ik ben dus ook benieuwd of we een herhaling van stappen (lees: fouten) gaan zien van Sony en MS. Third parties die al op de Wii actief zijn kunnen meteen door naar de Move.

Verder denk ik wel dat Red Steel (in concept) een van de sterkste voorbeelden is van wat (goede) motioncontrols kunnen brengen. Allereerst is er natuurlijk het schietdeel maar om dit goed te combineren met melee aanval is iets dat alleen met de juiste motioncontroller kan. Red Steel liet zien hoe moeilijk dit is. Red Steel 2 laat zien dat het wel kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
Deddiekoel schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:00:
Ik heb hier toevallig laatst een blogje over geschreven: Schaamteloze plug

Wat volgens mij het probleem is met motioncontrollers is dat er geen feedback terugkomt.
Vergeet ook de lag niet. De beweging moet eerst worden geregistreerd en geïnterpreteerd worden voordat het in het spel gebruikt kan worden. De paar personen die al even echt met Natal mochten spelen bemerkten allemaal dat het momenteel nogal laggy is. Op diverse filmpjes op YouTube filmpjes kun je deze echte speel sessies zien en daarbij is de lag goed zichtbaar. Uiteraard zegt Microsoft toe dat ze dat probleem nog eventjes gaan oplossen maar ik vraag me af of ze dat lukt.

Uiteraard heb je op de Wii ook last van lag. Dat merk je goed als je echt fanatiek gaat boksen in Wii sport. Er is zelfs weinig voor nodig om de controler helemaal de weg kwijt te laten raken. Al deze realworld problemen zorgen ervoor dat we ook straks op de andere consoles in feite 'alleen maar' gesture controls hebben 1 op 1 motion controls zijn onhaalbaar maar ja de marketing kan daar niks mee dus nu beloven ze gouden bergen met een nieuwe golf volledig door beweging gestuurde HD beeld games. Ik denk dat we straks allemaal teleurgesteld zullen zijn door de geringe vooruitgang. Als iemand die serieus gamed op een Wii en een X-Box 360 kan ik het sommetje HD beeld met goede motion controls best maken. Ik denk niet dat ik daar zoveel blijer van ga worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Net toch maar Red Steel 2 besteld. 35 euro bij mediaoffer, dat kon er nog wel vanaf ;-)
Ik was wat geschrokken door de review van jurjen in de PU, maar na het zien van de review van ign en gametrailers toch maar de stap gewaagd. Ik hoop nu alleen niet dat het een Conduit herhaling is...

Over motion-controlls:
Er zijn daarin denk ik 2 opties voor ontwikkelaars. Bij de 1e maakt de onwikkelaar gebruik van vooraf gemaakte animaties, die worden geactiveerd door een bepaalde beweging. Dus met lag.
Bij de tweede opties gebeurt het allemaal real-time, zoals je nu ziet bij Wii Sports Resort. Ik denk dat het per spel verschilt welke controll-set beter werkt.

Zo is het bij No More Heroes niet storend, omdat het hakken nog 'ouderwets' met een knop gaat en alleen de specials 'getriggerd' worden door bewegingen. Het zwaardvechten in Wii Sports Resort kan met zoiets niet wegkomen, omdat je niet alleen moet slaan, maar ook moet verdedigen met de motion controls. Daarbij is het denk ik ook lastiger om special moves in te bouwen in zo'n real-time motion controll. Al zijn daar natuurlijk wel trucjes voor.
Ik ben benieuwd wat ze met de nieuwe Zelda doen wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
nmgn231 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:39:
[...]

Hier kun je je kans nog slaan: http://www.gsmeasy.nl/abo...-sms-50/1jaar/nokia-1661/
€3,95 goedkoper en een reischeck €50,- gratis :)

-edit- Hij staat ook nog gewoon op de site van TPH...
Iemand de wii al ontvangen bij deze acite ?? zonder verborgen kosten ofzo ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
  • Laatst online: 17-12-2023
Die van mij wordt vandaag afgeleverd. Hier meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Nu online
ja ik ben die site ook al tegengekomen en had er dan ook vertrouwen in om hem ook te bestellen ! :D alleen ben nog niet gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Net ff Red Steel 2 gespeeld en ik moet zeggen dat het me tot nu toe wel bevalt. Hij is in ieder geval een stuk beter dan the Conduit en ik kan het spel tot nu toe wel aanbevelen. Ik zit nu nog een beetje te spelen met de controlls.

De graphics zijn zoals eerder gezegd best goed! De laadtijden zijn soms best lang voor wat wij nintendo gamers gewend zijn. Nintendo stopt daar altijd een animatie in van mannetje doet deur open of Mario springt in de schilderij. Hier is het echt gewoon wachten tot de deur open gaat. Het is nog niet echt iritant geworden, maar het had natuurlijk relaxter geweest als het allemaal wat vlotter ging.

Ik heb de ontwikkeling enzo niet echt gevolgd, dus ik was eigenlijk best verrast door de opzet van het spel. Je begint eigenlijk standaard vanuit een dojo/hide-out, een plek waar je nieuwe moves, upgrades koopt en nieuwe missies aanneemt. De wereld eromheen is denk ik (ik ben nog niet zover) niet zo heel erg groot, maar gaande weg unlock je steeds meer deuren enzo. Het unlocken merk je eigenlijk nauwelijks. Dus het is niet zo dat er steeds 'nee' verkocht word, het spel leid je automatisch de goede kant op.

Tot nu toe ben ik dus best te spreken over Red Steel 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Woohoo, ik heb RS2 ook binnen. Pre order pack is meer dan ik dacht. Heb er nog niet in kunnen duiken en heb uitgerekend nu een vrijgezellenweekend. Misschien zondag eindelijk RS2 spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06 00:03
Er zijn geen mensen die Fragile hebben? Heb nu een uur of 8 gespeeld en het is echt een coole game. Vooral omdat je ook gewoon de originele japanse stemmen kan gebruiken. Vooral het verhaal en de manier waarop het vertelt wordt vind ik goed. Je krijgt echt het idee dat je inderdaad helemaal alleen bent. Het combat system stelt niet zoveel voor maar daar moet de game het toch niet van hebben.

Zeker een aanrader voor mensen die een game willen met een goed verhaal.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb dit weekend heel kort Red Steel 2 gespeeld en ben tot nu toe erg enthousiast. Ik vind de game er top uit zien, helemaal in de cinematics. Ben de controls nog een beetje aan het tunen.
Wat ik me nog wel afvraag is waar ik mijn pre-order wapens kan vinden? De codes zijn ingevoerd maar ingame kan ik ze (nog) niet terugvinden. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje:
Wat is het verschil tussen zo'n "Zone: Induction Charger" en een "Wave: Direct-port charger" van speed-link.
Kwartiertje bij de MM gestaan maar ik kom er niet uit.
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:11:
Een vraagje:
Wat is het verschil tussen zo'n "Zone: Induction Charger" en een "Wave: Direct-port charger" van speed-link.
Kwartiertje bij de MM gestaan maar ik kom er niet uit.
Bedankt.
Op basis van de naam zou ik zeggen dat de eerste op basis van inductie is en dat je die dus niet ergens 'in' hoeft te klikken maar alleen 'op' te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Precies, inductie gaat dus eigenlijk gewoon door de beschermhoesjes heen terwilj je bij direct-port de controller zonder hoesje moet opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah je hebt jullie hebben gelijk nu zie ik het, goh wat heb ik me daarop blind gestaard... idd de inductie kan je gewoon erop leggen en voor die andere moet je de motes "uitkleden" en erop klikken.
Bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2010 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-01-2023
Heb sinds kort ook een Wii aangeschaft en ben er zeer tevreden over!
Heb hem gesoftmod, en het een en andere aan homebrew erop gezet.
Vind dit een zeer mooi topic, voor de start post!
Good job ;)

I'm a tweetin'! - @RendyHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blck schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:16:
Heb sinds kort ook een Wii aangeschaft en ben er zeer tevreden over!
Heb hem gesoftmod, en het een en andere aan homebrew erop gezet.
Vind dit een zeer mooi topic, voor de start post!
Good job ;)
Welkom, dat homebrew is idd handig.
Het hinten van warez zien we liever ook niet.

[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 30-03-2010 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Ok, ik ben nu een stuk verder met Red Steel 2 en ik moet zeggen; VET!

Kwa missie structuur doe ik nu voor de 3e keer hetzelfde, maar het verveelt nog niet. De moves zijn echt goed gedaan en werken echt. Er zit best wat diepgang wat dat betreft in. Op een gegeven moment had ik zoiets van; nu ken ik die finishing-move wel. En warempel, ik kreeg er 2 bij :)

Als ze bij de nieuwe Zelda een gelijksoortige bediening implementeren ben ik blij!

Red Steel 2 is wat mij betreft een must-have!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Nieuwe hands-on van Super Mario Galaxy 2 op IGN ziet er ook zeer veel belovend uit. Light Yoshi en Rock Mario, bring it on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:30:
[...]
Welkom, dat homebrew is idd handig.
[mbr]Het hinten van warez zien we liever ook niet.[/]
Warez!=homebrew. Mijn Wii is ook gesoftmod, maar alleen om homebrew te kunnen draaien. Illegaal gekopieerde spellen kun je op mijn Wii niet draaien, daarvoor moet je hem nog verder modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
BamSlam_ schreef op donderdag 01 april 2010 @ 06:45:
[...]

Warez!=homebrew. Mijn Wii is ook gesoftmod, maar alleen om homebrew te kunnen draaien. Illegaal gekopieerde spellen kun je op mijn Wii niet draaien, daarvoor moet je hem nog verder modden.
Homebrew!=NES roms, SNES roms

Zodra je emulators draait met ROMS die geen abandonware zijn (en je hebt zelf het origineel niet in de kast liggen) dan ben je illegaal bezig.

Vertel eens wat voor onmisbare homebrew is er als je de emulators weg laat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
boshar schreef op donderdag 01 april 2010 @ 08:49:
Vertel eens wat voor onmisbare homebrew is er als je de emulators weg laat...
GeckoOS ofwel import games draaien op je Wii.
Denk aan Excite Truck bots (niet in EU uitgekomen) of de bloed versie van No More Heroes. Metroid Other M komt ook maanden later uit in EU dus wellicht dat ik die ook ga invliegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Uhhh exite trucks is echt wel in de EU uitgekomen. Ik kan het weten want heb die game namelijk nog gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Hij bedoelt uiteraard exitebots trick racing. Excite Trucks is idd wel uit gekomen en zeker een game waar ik me een goede tijd mee heb vermaakt. Excitebots schijnt een stuk beter te zijn volgens de reviews maar helaas nooit in Europa uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
fZeroNewbie schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 00:00:
Hij bedoelt uiteraard exitebots trick racing. Excite Trucks is idd wel uit gekomen en zeker een game waar ik me een goede tijd mee heb vermaakt. Excitebots schijnt een stuk beter te zijn volgens de reviews maar helaas nooit in Europa uitgekomen.
Het was idd Excitebots. Bots is een uitbreiding op Truck maar wel een hele goeie. Ben nog bezig hem helemaal uit te spelen. Ben al in de laatste Super Excite cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Deddiekoel schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:55:
[...]

Het was idd Excitebots. Bots is een uitbreiding op Truck maar wel een hele goeie. Ben nog bezig hem helemaal uit te spelen. Ben al in de laatste Super Excite cup.
Het lijkt er idd verdacht veel op en volgens IGN is ie beter.
Zelf heb ik een beetje moeite met bv. een mechanische kikkerrobot op wieltjes. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Hyp Hyper schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 19:49:
[...]
Het lijkt er idd verdacht veel op en volgens IGN is ie beter.
Zelf heb ik een beetje moeite met bv. een mechanische kikkerrobot op wieltjes. :'(
Als je daar over valt moet je uit de buurt blijven. Game wordt nl. alleen maar raarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
No More Heroes 2 is nu van april naar 28 mei verplaatst. Beetje jammers, nu wordt ik in de verleiding gebracht om Sin en Punishment en Monster Hunter Tri te spelen :(

nieuws: No More Heroes 2 verschijnt op 28 mei in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Deddiekoel schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 22:38:
[...]

Als je daar over valt moet je uit de buurt blijven. Game wordt nl. alleen maar raarder.
Ik snap ook niet waarom ik een schildpad op een kart die bananen lanceert en in een kogel kan veranderen wel weer accepteer. Misschien omdat excitebots qua looks wat meer naar realisme neigt en minder cartoon-achtig is. Maar ik ben bereid het ooit een kans te geven aangezien ik heb begrepen dat de game-mechanics erg goed zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk wordt Fifa worldcup wel een beetje beter dan Fifa 10 op de Wii, die was best wel slecht vooral met die 'overwichts meter' dan kon je gewoon zo vanaf 40meter scoren :o. Nee die mogen ze van mij er wel weer uitslopen..
Weet iemand trouwens of je Fifa10 ook kan spelen met de Classic controller voor de Wii? volgens mij speelt dat echt 5x zo goed :)

& Ik kan echt niet meer wachten tot SMG2! :D

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-08 05:58
t_o_c schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 13:55:
Er zijn geen mensen die Fragile hebben? Heb nu een uur of 8 gespeeld en het is echt een coole game. Vooral omdat je ook gewoon de originele japanse stemmen kan gebruiken. Vooral het verhaal en de manier waarop het vertelt wordt vind ik goed. Je krijgt echt het idee dat je inderdaad helemaal alleen bent. Het combat system stelt niet zoveel voor maar daar moet de game het toch niet van hebben.

Zeker een aanrader voor mensen die een game willen met een goed verhaal.
Dit klinkt als een game waarvoor ik de PS3 een tijdje stof ga laten verzamelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-08 19:38
Ik denk me ook de Wii te kopen.

IK heb Super mario bros gespeeld voor de wii en ben er helemaal weg van. Zijn er accesoires die ik direct best bijkoop ? Ik dacht al aan een 2e controller + nunchuk. Kan ik zonder extra accesoires op internet ? Ik heb wifi modem hier.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
not2secure4u schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:31:

IK heb Super mario bros gespeeld voor de wii en ben er helemaal weg van. Zijn er accesoires die ik direct best bijkoop ? Ik dacht al aan een 2e controller + nunchuk. Kan ik zonder extra accesoires op internet ? Ik heb wifi modem hier.
Als je iemand anders hebt om mee te spelen is een tweede wiimote plus eventueel een nunchuck natuurlijk een logische eerste keuze als accesoire. Voor internettoegang heb je niets extra nodig. Je kunt met de Wii zonder meer connecten met je wireless router en online is bij Nintendo gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-08 05:58
Klein puntje wat betreft internet: de Wii heeft wel standaard wifi, maar geen ethernet aansluiting.

In elk geval zou ik er een 2e wiimote bij kopen. De 2e nunchuck gebruik ik eigenlijk niet eens zo gek vaak. Meestal speel je toch van die spellen als wii sports en mariokart met 2 personen. Bij wii sports heb je maar bij enkele minigames een nunchuck nodig.

[ Voor 6% gewijzigd door Pierz op 13-04-2010 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Er zit toch standaard een USB -> ethernet verloopkabel bij? Ik kwam 'm laatst nog tegen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Laatst online: 11-08 22:46

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Zat niet bij in de doos hoor (zwarte LEF500 bij Mediamarkt), maar je kunt ze eventueel wel krijgen via internet. Maar zoals bevestigd heb je het niet nodig als je gewoon een wifi-punt in de buurt hebt want de Wii heeft een ingebouwde wireless-mogelijkheid.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
DUX schreef op woensdag 14 april 2010 @ 00:02:
Zat niet bij in de doos hoor (zwarte LEF500 bij Mediamarkt), maar je kunt ze eventueel wel krijgen via internet. Maar zoals bevestigd heb je het niet nodig als je gewoon een wifi-punt in de buurt hebt want de Wii heeft een ingebouwde wireless-mogelijkheid.
Je kan je afvragen in hoeverre je een lan adapter echt nodig hebt voor de wii, Ik denk als je van plan bent dag in dag uit online te gaan dat het wel een verstandige aankoop is. Maar als je zo nu een dan is mariokart online wil spelen kan dat prima via wireless denk ik (heck ik ben te lui om een kabel te trekken naar mijn 360 bij de tv en daarmee kan ik ook nog prima online via mijn wiresless verbinding).

Een 2e wiimote is echter een must, de wii is echt gemaakt voor local multiplayer. Imho dan uiteraard.

Oh hoe is het eigenlijk afgelopen met murasama the demon blade? Die game is inmiddels toch europees uit? Of had iedereen hem hier al via (al dan niet legale) import?

[ Voor 15% gewijzigd door Sagat op 14-04-2010 07:27 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

not2secure4u schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:31:

Helemaal afhankelijk wat jij er mee wil doen!

- Wil je multiplayer games spelen thuis dan heb je zeker een tweede wiimote nodig, wellicht zelfs met nunchuck.
- Wil je fitnessgames spelen dan heb je de balanceboard nodig
- Wil je racegames spelen dan kan een stuurtje handig zijn
- Wil je nieuwere games spelen dan heb je wiimotion plus nodig (echte aanrader)
- Wil je bijvoorbeeld unrail schooters spelen dan is een gun houder handig

Zoals je ziet WAT wil je er mee gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-07 15:14
Sagat schreef op woensdag 14 april 2010 @ 07:25:
Je kan je afvragen in hoeverre je een lan adapter echt nodig hebt voor de wii, Ik denk als je van plan bent dag in dag uit online te gaan dat het wel een verstandige aankoop is. Maar als je zo nu een dan is mariokart online wil spelen kan dat prima via wireless denk ik (heck ik ben te lui om een kabel te trekken naar mijn 360 bij de tv en daarmee kan ik ook nog prima online via mijn wiresless verbinding).
Waarom zou ik een LAN adapter komen als ik iedere dag online wil spelen :? Ik heb er heel wat online-uren opzitten en nog nooit ook maar een enkel probleem met WiFi gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelle. schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:30:
[...]

Waarom zou ik een LAN adapter komen als ik iedere dag online wil spelen :? Ik heb er heel wat online-uren opzitten en nog nooit ook maar een enkel probleem met WiFi gehad...
Daarnaast, LAN-adapter loopt niet lekker als je andere usb-apparaten op de Wii hebt aangesloten zoals een Harddiscje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een stuurtje te koop waarin de Remote + motionplus + siliconenhoes ingeklemd kan worden?
Lijkt mij het allerhandigst namelijk.

Of iemand een tip hoe er eentje te maken?

Groeten A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Sagat schreef op woensdag 14 april 2010 @ 07:25:
Oh hoe is het eigenlijk afgelopen met murasama the demon blade? Die game is inmiddels toch europees uit? Of had iedereen hem hier al via (al dan niet legale) import?
Hij is hier al uit maar wat lastig te vinden. Ik heb hem uitgespeeld en het is een heerlijke game imho. Weinig replay value, dus als je wilt kun je hem van me overnemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
jelle. schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:30:
[...]

My thoughts exactly. Ook ik ben echt nog nooit een probleempje tegengekomen met m'n wireless Wii verbinding en ik speel behoorlijk veel on-line. (bv. Mario Kart met 12 spelers tegelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Haha, ok veel fans van wireless networking hier. No offense bedoeld hoor. Maar ik ben old skool en fan van bekabeld. Voor mij voelt bekabel gewoon veilig en stabiel en snel.
Hoewel als je dus terugleest ik toch echt 'zeg' dat ik mijn xbox dus ook via wireless gebruik, en dat het prima bevalt.
Samengevat, IK zou dus wel voor een lan adapter gaan. Maar dat betekent niet dat je met wireless niet goed online kan gamen hoor.
Misschien is mijn mening nog te veel gebaseerd op oude wireless netwerken, en zou ik hem moeten bijstellen.
Oh en een hd mag niet he, tsk tsk ;)

@Deddie
Naast old skool en misguided met new fangled wireless tech ben ik ook nog een vrek :+ Je vraagprijs moet heeeeeeeeel scherp zijn (nou ja jij moet natuurlijk helemaal niks, maar u get the general idea :*) ) , anders wacht ik nog een paar maandjes op een mega monday aanbieding ofzo.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Sagat schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:16:
Oh en een hd mag niet he, tsk tsk ;)
Nu moeten we je weer terechtwijzen. ;)
Een hdd mag zeker wel. Je kunt er heel makkelijk kopieën van al je games naar toe zetten en mooi uit een lijstje selecteren i.p.v. steeds dvd's te moeten wisselen. En je schijfjes blijven nog mooier ook. 8)

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
* Sagat heeft gisteren trouwens Punch out gespeeld. Echt jeugd sentiment om dat weer is te spelen. Zonder motion controls dan, want die schijnen slecht te zijn, en met dit spel kost dat ook behoorlijk wat moeite. Ik vond het eerst raar dat ie 'zo snel' al in de budget bak lag, maar het is gewoon wel een beetje een quick and dirty remake.

Ook lol gehad met het nintendo kanaal, beetje filmpjes checken van spellen, interviews.

@deddie:
Ben nog aan het denken over MtDB, ik zag op budgetgaming dat ie bij gamemanie al nieuw voor 30 te krijgen was, ik pm je binnenkort wel.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op donderdag 15 april 2010 @ 07:22:
* Sagat heeft gisteren trouwens Punch out gespeeld. Echt jeugd sentiment om dat weer is te spelen. Zonder motion controls dan, want die schijnen slecht te zijn, en met dit spel kost dat ook behoorlijk wat moeite. Ik vond het eerst raar dat ie 'zo snel' al in de budget bak lag, maar het is gewoon wel een beetje een quick and dirty remake.

Ook lol gehad met het nintendo kanaal, beetje filmpjes checken van spellen, interviews.

@deddie:
Ben nog aan het denken over MtDB, ik zag op budgetgaming dat ie bij gamemanie al nieuw voor 30 te krijgen was, ik pm je binnenkort wel.
Punch Out Wii is inderdaad erg leuk maar zoals je zegt voegt het weinig toe aan de NES-versie op gameplay gebied. Persoonlijk zou ik liever een remake van de Snes versie zien, die had wat leukere personages en diepere gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Hier ook veel mensen die zin hebben in Monster Hunter Tri :9~ ?

Ik in iedergeval wel, ik ga denk ik de versie met de CC en de wii speak kopen (Iemand die zeker weet dat die ook in Nederland komt?).

[ Voor 15% gewijzigd door Alien B.O.B. op 16-04-2010 16:36 ]

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Nu online
lijkt mij wel een vet spel ja !
Vooral met zo'n 4en rondlopen in die wereld ! lache lache !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Laatst online: 08-08 14:33

hilgo

Clear your mind of can't.

Alien B.O.B. schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:43:
Hier ook veel mensen die zin hebben in Monster Hunter Tri :9~ ?

Ik in iedergeval wel, ik ga denk ik de versie met de CC en de wii speak kopen (Iemand die zeker weet dat die ook in Nederland komt?).
Ik heb hem in de pre-order staan bij de gamemania dus hij komt naar Nederland :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-08 19:38
Weet er iemand waar ze een goede zwarte oplaadkit verkopen voor 4 wii controllers samen ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Pierz schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 00:25:
[...]

Dit klinkt als een game waarvoor ik de PS3 een tijdje stof ga laten verzamelen :)
Yep game is echt goed wat mij betreft. Heb de game al een tijdje uit en heb er wel van genoten. Het is alleen wel een game die je echt voor het verhaal en de sfeer moet spelen. Het gevechts systeem stelt niks voor en kwa puzzels stelt het ook niet echt iets voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik was net bij de MM en zit nu serieus een Speedlink Zone charger te overwegen.
+ Battery packs zijn normale grootte en passen dus in Wii Wheel en guns zonder problemen
+ Losse zwarte packs te verkrijgen
+ Gemak van inductie
- Aansluiting via T-sluiting...

Wil nu eigenlijk een wit station kopen met een extra zwarte pack. Iemand ervaring met de Zone inductie charger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:41
Deddiekoel schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:55:
+ Battery packs zijn normale grootte en passen dus in Wii Wheel en guns zonder problemen
+ Gemak van inductie

Wil nu eigenlijk een wit station kopen met een extra zwarte pack. Iemand ervaring met de Zone inductie charger?
Wat is het nadeel van een T-sluiting? Als je daarmee bedoelt tussen je voeding is het juist toch een pré? Kun je je Wii tenminste helemaal uitschakelen (roodlampje). En dan staan je USBpoorten uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
jongetje schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:27:
[...]

Wat is het nadeel van een T-sluiting? Als je daarmee bedoelt tussen je voeding is het juist toch een pré? Kun je je Wii tenminste helemaal uitschakelen (roodlampje). En dan staan je USBpoorten uit.
Ik vind het prettig om dit los te hebben van mijn Wii. Nu moet ik mijn Wii aanlaten (oranje) om te kunnen chargen en ik moet de charger in de buurt van de Wii zetten. Ik had liever gezien dat ik hem gewoon in het stopcontact kon steken (evt. met een USB charger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:41
Deddiekoel schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:24:
[...]

Ik vind het prettig om dit los te hebben van mijn Wii. Nu moet ik mijn Wii aanlaten (oranje) om te kunnen chargen en ik moet de charger in de buurt van de Wii zetten. Ik had liever gezien dat ik hem gewoon in het stopcontact kon steken (evt. met een USB charger).
Als het tussen je voeding is kun je je wii zelfs helemaal loskoppelen en dan laadt ie nog op als je voeding aanstaat (zie mijn post die je quote).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
jongetje schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:26:
[...]

Als het tussen je voeding is kun je je wii zelfs helemaal loskoppelen en dan laadt ie nog op als je voeding aanstaat (zie mijn post die je quote).
Ok, dat heb ik verkeerd ingeschat dan. Neemt het euvel dat het ding dicht bij de Wii moet staan echter niet weg.
Ga hem vanmiddag kopen denk ik. Het is voor 37eu (inc. extra zwarte accu) niet echt goedkoop maar vind het het wel waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:55:
+ Gemak van inductie

Ik heb de inductie charger van BigBen. Die bevalt goed. Mijn kinderen hoeven de remotes alleen maar terug te leggen en dan staan wij nooit met lege batterijen.
Ik heb gewoon 'witte' batterypacks in zwarte remotes, maar met de siliconenhoes zie je daar helemaal niets van.

Ik heb de Wii en daarmee de charger op een stekkerblokje met schakelaar gezet. Deze laat ik aanstaan tbv het laden en zet hem gewoon uit als ik naar bed ga.

Groeten, A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Heb de speedlink net gekocht. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeahbaby
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Gister bij Kruidvat een "wii motion plus controller" gehaald voor 17,99, hier de review:

Het gaat om een naamloze namaak controller uit China.
Ten eerste: Motion Plus, vergeet het maar. Ja, de motion plus module is aansluitbaar, maar deze controller heeft het niet ingebouwd, zoals de naam wellicht doet vermoeden.

De afmetingen zijn gelijk aan die nintendo remote. Hij is 7 gram lichter (87 vs 80 gram, zonder batterij). En de bouwkwaliteit is redelijk tot goed, hij is iets meer plastic, maar robuust genoeg. En de blauwe lampjes zijn minder mooi afgewerkt.
Het grote nadeel van dit product zijn de knoppen. Met d-pad wil je nog wel eens mis drukken en de 1 en 2 zijn niet zo prettig als het orgineel, liggen hoger en zijn minder groot. Ook +,- en home zijn minder netjes, maar vind ik niet van belang.

Verder werkt de controller goed, syncen geen probleem, aansluiten motion plus, nunchuk gaat allemaal goed. Een ook de ingebouwde sensoren (tennis, racen) werken goed. De vibratie maakt nogal wat geluid en is minder.

Gespeeld met de volgende games:

Wii sports resort: (motion plus nodig) werkt goed.
Mario kart: Heel goed bestuurbaar, '2' knop is minder prettig, past goed in wii wheel.
New super mario bros: D-pad wil nog wel eens misdrukken, 1 en 2 knop minder prettig.

Conclusie: Al met al een goede koop als je even wat minder geld hebt voor een 2e (3e of 4e) controller, echter voor de hardcore gamer niet goed genoeg.

Aanbieding bij Kruidvat geldt zolang de voorraad strekt, maar kreeg niet het idee dat ze veel voorraad hebben. Ze hebben trouwens ook een oplaadstation voor 9,99 liggen, helaas niet op inductie, maar met batterijklepje met contactpuntjes. Niet gekocht overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Vanochtend een sms van de gamemania dat mijn limited edtition van monster hunter tri al binnen was. Dus meteen maar gehaald (ik had toevallig vrij vandaag) en heb er nu ruim 3 uur opzitten en het eerste quest van de guild gedaan. Daarvoor zat een ruime 'tutorial' (je speelt wel maar leert steeds nieuwe dingen) waarin je wat kleine quests moet doen.
De eerste reactie toen ik de game opstartte en het intro filmpje keek was "wow". De filmpjes zien er overigens iets beter uit dan de game zelf al valt er, imho, niets te klagen over de graphics en zo. Vergeleken met andere games zou ik zelfs zeggen boven gemiddeld.
De character designer is uitgebreid genoeg en met de classic controller is het heerlijk spelen. Het is dat mijn vrouw de tv net opeiste anders was ik gewoon nog uren door gegaan met gamen. Na de ruim 3 uur heb ik het idee dat ik pas het topje van de ijsberg heb gezien. Voor mijn gevoel is er nog heel veel te ontdekken en te doen.

Crappy foto ($!#% telefoon) van de limited edtion, gewoon omdat ik hem wil showen :F
Afbeeldingslocatie: http://img5.imagevenue.com/loc455/th_52730_MonsterHunterTri_LimitedEdition_122_455lo.jpg

Bij eurogamer zijn ze ook enthousiast :D

[ Voor 4% gewijzigd door hilgo op 22-04-2010 19:10 . Reden: linkje naar review toegevoegd ]

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb mijn Speedlink inductielader nu een paar dagen en ben er erg tevreden over.
Zoals verwacht passen de batterijen perfect waardoor de controllers hun normale vorm behouden. Mooie hierin is dat ze een gat hebben gemaakt zodat je nog wel bij je sync button kan komen. Dit is wel praktisch aangezien je anders niet meer zou kunnen syncen zonder eerst weer normale batterijen in de remote te doen.
Het laden zelf werkt ook prima. Het is idd zo simpel als het ding er op leggen en hij laad. Een LED geeft de status aan (rood voor laden en blauw voor klaar) en na 6 uur gaan deze LEDs uit (handig!).
Ik heb ze nog te kort gebruikt om in te schatten hoe lang de batterijen het volhouden etc. maar tot nu ben ik erg tevreden. Het was wat duur maar het is wel mooi en makkelijk spul!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:42

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb de semi-limited edition van Monster Hunter Tri gekocht bij E-Plaza vandaag. Dar zit het spel + een classic controller in. Ik wil nog ff kijken in hoeverre ik de Wii-speak nodig ga hebben, anders haal ik die nog wel. Ik heb om die reden de limited edition laten liggen.

Ga het spel zo spelen. Ben benieuwd.

[ Voor 30% gewijzigd door Zeror op 22-04-2010 21:52 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
@ Hilgo, die classic controller lijkt wel erg veel op een PS3 controller maar die zal nog wel iets fijner in de hand liggen denk ik (de classic). Wel een leuk pakketje lijkt mij zo. Veel plezier ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
Rakkerzero schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:51:
Ik heb de semi-limited edition van Monster Hunter Tri gekocht bij E-Plaza vandaag. Dar zit het spel + een classic controller in. Ik wil nog ff kijken in hoeverre ik de Wii-speak nodig ga hebben, anders haal ik die nog wel. Ik heb om die reden de limited edition laten liggen.

Ga het spel zo spelen. Ben benieuwd.
Mijn Limited edition is vandaag bezorgt. Ook meteen even geregistreert bij de Nintendo Club voor de gratis Qurupeco-figurine. Ze vragen je wel je hemt van je lijf. Het lijkt er op of ze willen weten of ze hiermee Hardcore gamers trekken en waar ze de hardcore gamer het beste kunnen bereiken.

Ik ben nu nog druk bezig de basics onder de knie te krijgen dus nog lang niet toe aan een online sessie. Laat staan een online sessie met Wii speak! Houdt er wel rekening mee dat Wii speak alleen gaat werken wanneer je ook Friendscodes hebt uitgewisseld. Een bizar apparaatje dat Wii Speak ding. Maar goed de Monster Hunter Limited edtion met Classic controller en Wii speak is een relatief goedkope manier om aan een extra Classic controller en een Wii Speak te komen.

Ik zag vandaag trouwens voor het eerst dat je ook een lokale splitscreen sessie voor 2 personen kunt starten. Wel aardig dat dat er ook in zit.

De Classic controller is nog even wennen. De nieuwe vorm geeft dan wel meer houvast maar ik mis gewicht. Ik verwacht zo'n zware PS2 / PS3 controller gezien de vorm en de kleur. Ik weet niet of ik deze nieuwe Classic Controller beter vind dan de 'Classic' Classic controller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ia natuurlijk gewoon slecht dat je alleen beperkt online kan chatten wanneer je zo'n Wii speak ding hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-06 16:03
tijd voor een monster hunter tri topic? Zocht er net toevallig op en niemand heeft dat nog gestart. Ik zou het zelf doen maar ik ben te lui om een mooie start post te maken :)

Gepassioneerd Landschapsfotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 08:31:
Het ia natuurlijk gewoon slecht dat je alleen beperkt online kan chatten wanneer je zo'n Wii speak ding hebt.
Is gewoon een veiligheidsmaatregel van Nintendo zodat je alleen mensen die je kent vieze woorden hoort zeggen. Ze zijn bang voor Chatroulette op de Wii (maar dan in ieder geval (gelukkig) zonder de beelden) :*)

Voor de overige connectiviteit zijn er overigens geen beperkingen in Monster Hunter. De friendcodes zijn alleen nodig voor de Wii Speak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boshar schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:26:
[...]

Is gewoon een veiligheidsmaatregel van Nintendo zodat je alleen mensen die je kent vieze woorden hoort zeggen. Ze zijn bang voor Chatroulette op de Wii (maar dan in ieder geval (gelukkig) zonder de beelden) :*)

Voor de overige connectiviteit zijn er overigens geen beperkingen in Monster Hunter. De friendcodes zijn alleen nodig voor de Wii Speak...
Dat snap ik en dat maakt in mijn ogen de onlineervaring stukken minder ivm de nextgens. Daarnaast, als Nintendo zo nodig dit wil begrenzen kunnen ze een kinderslot implementeren. Trouwens is het sowieso kinderachtig dat je perse een Speak nodig ding hebt en niet gewoon een usb-mike kan gebruiken De software zou met een gewone usb mike ook overweg moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Tc-Chub schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:00:
@ Hilgo, die classic controller lijkt wel erg veel op een PS3 controller maar die zal nog wel iets fijner in de hand liggen denk ik (de classic). Wel een leuk pakketje lijkt mij zo. Veel plezier ermee.
Hij ligt, imho, inderdaad veel beter in de hand dan de oude classic controller (die ik maar een onding vond).

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ben nu redelijk onderweg in Red Steel 2 en moet zeggen dat ik het een behoorlijk uitdagende game vind.
De controls werken top en het wisselen tussen zwaard en gun werkt goed.
Wel vind ik het jammer dat het zwaardvechten de boventoon voert. Had graag met deze controls wat meer geschoten. Maar het zwaardvechten werkt wel lekker en je moet ook echt wel verdedigen (nooit mijn sterkste punt). De game speelt heerlijk maar kom er toch niet helemaal lekker in.
Mijn inductieoplader rokt wel nog steeds...

[ Voor 27% gewijzigd door Deddiekoel op 23-04-2010 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:42

Zeror

Ik Henk 'm!

Blizzard Entertainment heeft artwork hangen in hun kantoor wat toch wel duidelijk gebaseerd is op Super Mario LOL

Afbeeldingslocatie: http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2010/april/blizzhq/088.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Red Steel 2 bevalt steeds beter. Allereerst ben ik op mijn wenken bediend en heb ik nu veel meer schietwerk. Daarnaast heb ik eindelijk eens lekker lang (uur of 3) achter elkaar kunnen gamen en wil nu wel zsm weer door. Ik denk wel dat dit de beste shooter op de Wii is, met afstand (en dan reken ik MP als adventure niet als shooter ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

hmmm. je positieve reacties over Red Steel 2 hebben me doen besluiten om hem ook maar te gaan kopen. Heb wel weer een keer zin in een actie game op de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb gisteren Red Steel 2 uitgespeeld. Heerlijke game en ik ben dan ook blij dat RS3 al aangekondigd is.
Nu staat mijn vizier op de nieuwe PoP. Vond de vorige trilogie extreem vermakelijk en hoop dat deze de lijn goed doorzet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

@ Deddiekoel > Helaas blijkt R3 nog niet aangekondigd te zijn. Maar goed, dat wil nog niet zeggen dat het er nooit van gaat komen natuurlijk.

http://www.n-europe.com/news.php?nid=14008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
ff wachten op de e3 hopelijk voor RS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 02-08 11:19

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wil ik na maanden mijn Wii weer eens booten krijg ik mijn wiimote niet in sync. Het eerste lampje knippert een 3tal keer en gaat dan weer uit. Ik heb natuurlijk ook het rode knopje op de Wii ingedrukt gehad, eerste de wiimote, dan het knopje op de wii. Eerst op de wii dan op de wiimote maar niets lijkt te helpen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

MrVegeta schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 20:46:
Wil ik na maanden mijn Wii weer eens booten krijg ik mijn wiimote niet in sync. Het eerste lampje knippert een 3tal keer
Batterij bijna leeg van remote?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste