Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 107 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Dat is ondertussen dus niet meer waar, kan wel degelijk

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-04 21:40

neanderthaler

Are friends electric?

MaximusTG schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:16:
Dat kan ja, maar het is hier niet de plek daarover te discussiëren .
Is dat tegen de topic- danwel forumregels?

In dat geval disclaimer; ik heb diverse originele gamecube wii spellen die ik vanwege de defecte drive niet kan spelen op de betreffende wii. Als ik iso's van de spellen die ik ook in bezit heb wil spelen via een usb-drive, is dat toch geen probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

ik ben ook wel benieuwd naar dat gamecube verhaal, maar dat is vast ook ergens anders niet al te lastig te vinden.

Iemand hier die nog een "afstandsbediening" van de wii over heeft (wit) met zo'n plastic geval erbij? Ik zoek er nog eentje voor in het sinterklaascadeau namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 476843

neanderthaler schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:52:
[...]

Is dat tegen de topic- danwel forumregels?

In dat geval disclaimer; ik heb diverse originele gamecube wii spellen die ik vanwege de defecte drive niet kan spelen op de betreffende wii. Als ik iso's van de spellen die ik ook in bezit heb wil spelen via een usb-drive, is dat toch geen probleem?
Als je het technisch wil spelen zou je volgens mij alleen gebruik mogen van een backup van jouw eigen exemplaren. Mocht je een iso van Internet halen dan zou dat weer illegaal zijn, ook al is het bestand 100% geljk aan de jouwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:55
Op zich wel een leuke discussie, betere games, wii of cube? ik moet zeggen dat ik me heel erg goed vermaak met donkey kong en nsmb wii, meer dan me cube games? Denk het wel. Al hoewel windwaker en soul calibur me back in the day ook zeer veel plezier brachten.
(Totaal onvergelijkbare games ik weet het, maar wel de best of van beide consoles voor mij tot nu toe denk ik. Moet er wel bij zeggen dat ik beide wii zelda's nog niet gespeeld heb )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Wat mij betreft zijn b.v. de Super Mario Galaxy games beter dan Super Mario Sunshine. Maar ook dat is geen slechte game. Die had alleen weinig echt vernieuwends op zn voorganger Super Mario 64.
Twilight Princess speel ik liever de Cube-versie dan de Wii-versie omdat de Gamecube controller veel lekkerder speelt in dat spel. Logisch, omdat het ook daar voor ontworpen is.
Skyward Sword is dan wel weer perfect op de Wii. Maar Wind Waker vind ik ook een hele goeie game.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Sagat schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:19:
Op zich wel een leuke discussie, betere games, wii of cube? ik moet zeggen dat ik me heel erg goed vermaak met donkey kong en nsmb wii, meer dan me cube games? Denk het wel. Al hoewel windwaker en soul calibur me back in the day ook zeer veel plezier brachten.
(Totaal onvergelijkbare games ik weet het, maar wel de best of van beide consoles voor mij tot nu toe denk ik. Moet er wel bij zeggen dat ik beide wii zelda's nog niet gespeeld heb )
Ik denk dat de Cube het wint bij mij. Ik heb me ook goed vermaakt met een aantal wii spellen hoor. Donkey kong inderdaad, de galaxy spellen en new super mario bros. Met name die laatste was echt geniaal met een paar vrienden, heerlijk elkaar per ongeluk en soms expres in de weg zitten... Nu ik dit aan het typen ben realiseer ik me alleen wel dat ik nu zeker weet dat de Cube het voor mij wint. Niet alleen heb ik daarop genoten van spellen als windwaker (mijn favo in de serie) en metroid, maar vooral op het gebied van mulitplayer heb ik er goede herinneringen aan: Phantasy Star Online in splitscreen, timesplitters, final fantasy crystal chronicals en zelda 4 swords met vier GBA's aangesloten, ook monkey target uit monkeyball was altijd een leuke met vrienden. Daarnaast natuurlijk ook titels als smash bros en mario kart die er ook voor de wii zijn, maar ze hebben voor mij niet meer dezelfde aantrekkingskracht. Dat heeft misschien ook wel iets te maken met de periode. Ik was in de cube periode net gaan studeren en zowel mijn vrienden als ik hadden de interesse en tijd om te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 476843

Wat mij betreft zijn veel Mario Wii-games slappe versies van Cube-games

Zo genoot ik meer van Double Dash (offline met zn 4en in teams van 2) dan Mario Kart Wii
Zo vond Ik Smash Bros Melee stukken fijner spelen dan Brawl.
Mario Golf kwam niet eens op de Wii uit, evenals Tennis

Galaxy vond ik echter beter dan Sunshine maar dat was ook niet lastig.Soccer was ook iets beter op de Wii. New Super Mario Bros Wii vond ik een heel erg mindere, en makkelijke versie van Mario World.

Maargoed voornaamste speel ik dan toch MK en SB dus die maken voor mij het verschil. Daarnaast had de Cube een behoorlijk sterke launch line-up.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 476843 op 25-10-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-05 15:55
Doordat neanderthaler een defecte Wii had gekocht dacht er ook eens aan te gaan. Defect Wii gekocht voor €25,- en nog kunnen maken ook. Er zat een label in van een kledingstuk of zo, na het openmaken van de DVD drive kwam ik het tegen, hield de lezer tegen in het schuiven.

Super tip om goedkoop aan een Wii te komen. Denk dat ik er ook nog met softmodden mee aan de gang ga, lijkt me wel eens grappig.
Bedankt voor de tip neanderthaler!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 16:50
De A-knop van een van onze wiimotes werkt niet, alle andere knoppen werken wel. Weet iemand waar dat aan zou kunnen liggen en of het eventueel te maken is? Ik heb de wiimote al even open gehad en zag niets raars.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-04 23:20
Zijn er nog mensen die Animal Crossing spelen en elkaars dorpjes willen bezoeken? Ik zoek wat lui zodat ik zeldzaam fruit e.d op kan pikken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Vraagje aan de kenners: ik heb een USA Wii en daar lopen alle spellen op 60 hz full screen. Nu is die stuk en wil ik een PAL Wii kopen. Hebben alle spellen dan ook full screen beeld (zonder balkjes) en lopen alle spellen op 60 Hz of trager op 50 Hz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:10

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Sommige PAL games hebben idd de optie om voor 60Hz te kiezen maar het aantal beeldlijnen dan wel minder (downscale naar NTSC, 576i -> 480i). Dit geld overigens alleen voor composiet en svideo.
Middels de component kabel kan je overigens ook gebruik maken van 480p én breedbeeld*.
* afhankelijk per game

Toevallig vorig weekend weer een MKDD toernooitje gedaan met 2 GC's aan 2 beamers en component.. super scherp (voor PAL) en soepel.

[ Voor 17% gewijzigd door DukeBox op 16-02-2013 17:39 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik overigens de component kabel, ja. Zijn alle spellen dan wel op de juiste snelheid, dus 60 hz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Eduardboon schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:34:
Zijn er nog mensen die Animal Crossing spelen en elkaars dorpjes willen bezoeken? Ik zoek wat lui zodat ik zeldzaam fruit e.d op kan pikken ^^
Je hebt toch maar 6 soorten fruit? Ik heb volgens mij 5 verschillende soorten door brieven naar de andere bewoners te sturen en die sturen me dan weer een brief terug. En daar zit meestal ook een kado bij en zo ben ik aan andere soorten fruit gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil nog een poging wagen om mijn wii te laten repareren. Dit is de situatie.
Wii is aangesloten en staat maanden op stand-by. Ik probeer hem aan te doen, maar doet niets. Rood lampje blijft rood , flikkert een beetje, en ik kan de game die erin zit er niet uit halen. Alsof de voeding te weinig stroom geeft. Nieuwe voeding gekocht en ja hoor, wii gaat weer aan en eject werkt, disc is eruit.
Echter, wii geeft geen beeld, geen geluid en ik kan de wiimotes niet syncen.

Dit kan aan twee dingen liggen denk ik:
1. Wii heeft knal gehad door opblazen voeding en condensator in wii is stuk, kan dit?
2. Bluetooth module in wii is stuk, geeft zelfde fouten (geen beeld/geluid/sync).

Wat kan het zijn?

Anoniem: 181786

Vanmiddag maar eens Xenoblade gehaald. Schijnt een aardige RPG titel te zijn. Klein beginnetje gemaakt. Tot nu toe heb ik gespeeld met de classic controller. Wat voor een besturing raden jullie aan?

• DukeBox

DukeBox

Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 19:04:
Ik gebruik overigens de component kabel, ja. Zijn alle spellen dan wel op de juiste snelheid, dus 60 hz?
Ja, als het echt een component kabel is wel ja.. je hebt dus in totaal 5 tulp stekkers aangesloten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na de negatieve reacties op de frontpage bij de aankondiging van de Wii mini wel een leuk nieuwsbericht:

Wii Mini sells 35,700 units in Canada across first two months

http://www.joystiq.com/20...-across-first-two-months/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:50
Ik heb sinds kort de Wii U in huis gehaald en wil m'n oude Wii verkopen. Hebben jullie nog goede ervaringen met bepaalde winkels/sites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:49
Anoniem: 181786 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:47:
Vanmiddag maar eens Xenoblade gehaald. Schijnt een aardige RPG titel te zijn. Klein beginnetje gemaakt. Tot nu toe heb ik gespeeld met de classic controller. Wat voor een besturing raden jullie aan?
Ik heb 'm helemaal met de CCP gespeeld. De Wiimote voegt hier eigenlijk niks toe aangezien de motion controls toch niet ondersteund worden, en dan heb je meer aan de camera controls op de CCP die je met de Wiimote niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xenoblade slaat niet helemaal aan bij mij. Dus vandaag (bij GM nieuw voor 30 euro) maar Zelda: Skyward Sword gekocht. Wat een pareltje..... Veel te lang mee gewacht. Aan de andere kant wel ontzettend leuk dat mijn Wii nu een tweede leven krijgt. En er zullen vast nog veel meer pareltjes zijn die ik nog niet gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:08
Wij hadden het afgelopen jaar misschien 2x de Wii aangeraakt, staat wel op de planing om te doen maar kwam er niet van.

Gister 1.5 uur lang weer gespeeld. En was toch weer erg leuk. New Super Mario Bros :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:10

vliegnerd

Nintendo fan.

Mijn Wii staat ook soms maanden stil. Maar dan toch weer even Super Mario Galaxy 2 (moet nog steeds "The Perfect Run" halen) en/of NSMBWii.

Typisch Nintendo: Die toptitels die blijven leuk.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik ben al overgestapt naar de WiiU maar speel daar stiekem best wat Wii games op. Op de WiiU zien die games er nog best heel prima uit vind ik!
Galaxy 2 zit er nog regelmatig in. Onlangs Conduit 2 nog uitgespeeld. En deze week heb ik Pikmin 2 binnen gekregen. Xenoblade moet ik eigenlijk ook nog wel doen...waar hebben jullie die nog kunnen vinden?

[ Voor 6% gewijzigd door Deddiekoel op 07-08-2013 10:41 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-05 15:33
Als je Xenoblade leuk vind moet je ook eens kijken naar The Last Story :) Eventueel ook nog Pandora's Tower. Xenoblade eventueel 2de hands opzoeken? Anders even via budgetgaming.nl opzoeken.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Tweede hands is nog weinig te vinden. Maar bij het zoeken op Xenoblade kwamen die andere twee ook regelmatig langs. Ga eerst Xenoblade maar eens doen.

Xenoblade lijkt vrij zeldzaam... Op Amazon.com staat hij voor meer dan $200!
Heb hem nu maar op Amazon.co.uk besteld voor €53,-
Ben benieuwd!

Lees nu dat Xenoblade bij Gamestop 'opnieuw' in de schappen ligt voor 'slechts' $90,-

[ Voor 58% gewijzigd door Deddiekoel op 14-08-2013 12:11 ]

Anoniem: 101195

Hallo,

Ik heb net een 2e hand wii voor mijn dochter gekocht maar stuit op en vervelend probleem.

De wii geeft op de tv fletse kleuren op alle 3 de scart aansluitingen (nog beeldbuis van philips 2006)
Als ik hem via de dvdrecorder aansluit via een scart perfecte kleuren en dan via scart naar tv.
Via de humax pvr geen beeld .
Nu wil ik hem niet via de dvdrecoder laten lopen ivm logitech AB dat instellen wil niet goed werken na 2 weken fine tune nog steeds verkeerd krijg dit ook niet goed.

Wat kan dit zijn instellingen van de tv maakt niets uit.

groet

danny

• jongetje
  • Laatst online: 10:58
Wat je eventueel kunt proberen is een scart RBG kabel voor je Wii te halen. Ik heb hem via component aangesloten, maar die aansluiting heeft je analoge tv waarschijnlijk niet. Indien deze wel component heeft gebruik dan een component kabel.

• Seal64
Deddiekoel schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:39:
Ik ben al overgestapt naar de WiiU maar speel daar stiekem best wat Wii games op. Op de WiiU zien die games er nog best heel prima uit vind ik!
Galaxy 2 zit er nog regelmatig in. Onlangs Conduit 2 nog uitgespeeld. En deze week heb ik Pikmin 2 binnen gekregen. Xenoblade moet ik eigenlijk ook nog wel doen...waar hebben jullie die nog kunnen vinden?
Xenoblade stond pasgeleden nog gewoon nieuw in de lijst bij Bol.com. Tweedehands is inmiddels aan het oplopen en loopt in Amerika inmiddels de spuigaten uit - maar daar is de game altijd al moeilijk verkrijgbaar geweest.
Voor de WiiU is Pikmin 3 ook wel erg tof. Het feit dat je kan delegeren met de gamepad is erg handig.

• jongetje
Verbazing wekkend dat een game zo slecht bereikbaar is. Lijkt me kwestie van meer DVD's persen, in doosjes doen en opsturen.

• Sagat
Gevalletje 'einde lifecycle console dus weinig gemaakt'? Maar als je dit ziet zou je idd verwachten dat ze misschien nog serietje erbij persen ja. Misschien lastig met rechten ofzo?

10 second ninja DONE

• johan d
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-10-2023
Iemand nog tips voor leuke spelen voor 6-8 jarigen? Maar dan liefst up to date spellen en niet diegene met tekstberichtjes a la Zelda of Mario Galaxy, maar gesproken en in het Nederlands.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:48
Skylanders, Disney Infinity.
Voor de rest zou ik het eigenlijk niet zo weten om eerlijk te zijn.
Daar van weet ik dat ze iig NL talig spreken. Skylanders wordt ongeveer overal Nederlands gesproken. Van Infinity weet ik het niet zeker of het overal gebeurd.

Let wel op, het is poppetjes kopen. Ik zou eerder voor Skylanders gaan vanwege het aantal poppetjes dat je zou moeten kopen om alles er uit te krijgen.
Om samen te spelen met Infinity moet je van elke "film" twee poppetjes hebben, anders kun je alleen samen spelen in de sandbox modus. Ofwel, zelf levels bouwen.

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:10

vliegnerd

Nintendo fan.

http://www.bol.com/nl/p/d...de-reis/1004004005655309/

Disney Princess de Betoverende Reis.

Dit is geschikt voor 6 jarigen wat betreft besturing en alles in het Nederlands.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-05 20:13

Niku

Alagaesii

Laatst toch maar weer eens mijn Wii naast m'n PS3 gezet, wil Skyword Sword nog eens spelen. Maar wat een graf kwaliteit beeld op een HD tv. Heb nu de instellingen op HDTV gezet en er een component kabeltje tussen gehangen, beter dan dat wordt het niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb nog aardig wat Wii punten over en alle leuke spellen heb ik al. Nu hebben wij ook een Wii U en een 3DS, maar ik lees op internet dat die met bedragen werken in plaats van met punten. Iemand enig idee of ik nog wat kan met die punten die op mijn wii staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carsten888
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Hoe kan ik de achtergrond van het foto kanaal zwart krijgen?

Die achtergrond is wel heel creatief met kurk, maar ik wil gewoon een zwarte achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
Bianca schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:17:
Ik heb nog aardig wat Wii punten over en alle leuke spellen heb ik al. Nu hebben wij ook een Wii U en een 3DS, maar ik lees op internet dat die met bedragen werken in plaats van met punten. Iemand enig idee of ik nog wat kan met die punten die op mijn wii staan?
Uitgeven, meer niet. Het Wii Shop Channel is gewoon nog in de lucht. Op de 3DS en de WiiU werkt de eShop inderdaad niet meer met Wii Points, maar gewoon met eShop tegoed, dat gewoon in euro's wordt weergegeven. De twee zijn niet uitwisselbaar.

Je kunt wel de complete inhoud van je Wii overzetten naar de WiiU (system transfer) en daar dan de Wii Mode opstarten om je oude VC games op je WiiU te spelen. Houd er wel rekening mee dat vooralsnog de enige toegevoegde waarde dan is dat je het beeld en geluid van Wii games naar de gamepad kan streamen (maar je moet nog steeds een Wiimote gebruiken). Ook kun je VC games die je op de Wii al hebt, tegen een lagere prijs op de WiiU kopen, en die werken dan wél op de gamepad (Super Metroid en A Link to the Past bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Laatst online: 21-05 16:50
Niku schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 16:04:
Laatst toch maar weer eens mijn Wii naast m'n PS3 gezet, wil Skyword Sword nog eens spelen. Maar wat een graf kwaliteit beeld op een HD tv. Heb nu de instellingen op HDTV gezet en er een component kabeltje tussen gehangen, beter dan dat wordt het niet toch?
Ik heb laatst ook SkyWard Sword gekocht en ben hem aan het spelen op mijn HDTV, maar ik vond de kwaliteit ook al niet zo best. Ik heb nu nog een scart kabel in gebruik. Maar eens kijken of ik zo'n component kabel kan scoren voor niet al te duur.

Hoe zijn de ervaringen met niet-officiele kabels van bijvoorbeeld de Intertoys of allekabels.nl?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-05 23:27

Aidix

Geluidspietlut

Het beeld van skyward sword is sowieso nogal raar, met al die zwarte puntjes die door het beeld vliegen en er zit ook een filter op dat alles wazig maakt wat niet recht voor je neus staat (dat zal die zwarte spikkels ook wel veroorzaken). Wat jij grafbeeld noemt is waarschijnlijk de grafische stijl van het spel.

Het beeld is zeker veel beter met component maar ik het blijft dus onnodig wazig aangezien dat in het spel zit ingebakken. Merk kabel maakt verder niet zoveel uit.

[ Voor 18% gewijzigd door Aidix op 03-01-2014 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
Aidix schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:05:
Het beeld van skyward sword is sowieso nogal raar, met al die zwarte puntjes die door het beeld vliegen en er zit ook een filter op dat alles wazig maakt wat niet recht voor je neus staat (dat zal die zwarte spikkels ook wel veroorzaken). Wat jij grafbeeld noemt is waarschijnlijk de grafische stijl van het spel.

Het beeld is zeker veel beter met component maar ik het blijft dus onnodig wazig aangezien dat in het spel zit ingebakken. Merk kabel maakt verder niet zoveel uit.
De enige Zelda met zwarte spikkels die ik me kan herinneren is Twilight Princess, en dan alleen ook echt in Twilight. Dat was onderdeel van het effect en het sfeertje.
In Skyward Sword kan ik me geen zwarte spikkels herinneren en al zie je wel dat het geen HD beeld is, ik vind het er alsnog prima uitzien, als ik eerlijk ben. Maar goed, ik speel ook nog rustig Majora’s Mask (een oude N64 game via Wii VC) op een 46” fullHD scherm. Da’s ook zo fuzzy als wat, maar dat maakt de game niet minder goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Zoek even op "Wii black dots" op google en je komt erachter wat je probleem is.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik zal Zelda eens in mijn WiiU gooien. Ben namelijk wel de spreken over de HDMI upscaling van de Wii die de WiiU doet. Galaxy en DKR kwamen hiermee goed uit de bus. Kijken of bij Zelda ook het geval is.
Op de Wii is de component kabel de beste optie, maar het beste Wii beeld wordt momenteel denk ik door de WiiU over HDMI geproduceert. Niet dat jullie daar iets aan hebben, maar wellicht toch interessant om te weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
Koldur schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:40:
Zoek even op "Wii black dots" op google en je komt erachter wat je probleem is.
Mijn probleem niet - ik heb daar op mijn oude Wii ook geen last van, maar ik denk dat ik dan gewoon mazzel heb. Er zijn ook legio mensen die klagen over leesproblemen met Smash Bros Brawl en Xenoblade, en daar heb ik ook geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Deddiekoel schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:19:
Ben namelijk wel de spreken over de HDMI upscaling van de Wii die de WiiU doet.
De Wii U doet geen 'upscaling' (als in interpolatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Seal64 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:24:
[...]

Mijn probleem niet - ik heb daar op mijn oude Wii ook geen last van, maar ik denk dat ik dan gewoon mazzel heb. Er zijn ook legio mensen die klagen over leesproblemen met Smash Bros Brawl en Xenoblade, en daar heb ik ook geen last van.
Het was ook voor Aidix bedoeld, heb het zelf ook gehad en Nintendo heeft toen mijn Wii omgeruild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
DukeBox schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:30:
[...]

De Wii U doet geen 'upscaling' (als in interpolatie).
Hij spuugt iig een HD signaal uit en het ziet er met HDMI rete strak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Ik kan de Nintendo Wii van m'n broertje overnemen, want die heeft inmiddels een Wii U. Maar ik denk dat hij zijn controllers er niet bij gaat wegdoen :)

Zijn er al goede third party controllers, of moet je daar nog altijd van afblijven? Zag niets noemenswaardigs in dit topic voorbij komen volgens mij. Als ik, bijvoorbeeld, 4 nunchucks en remotes moet gaan kopen wordt het een duur geintje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Vraag, ik heb al heel wat jaren een Wii, maar eigenlijk kwam ik er vandaag pas achter dat er een full hd upscale converter bestaat.

Iemand hier die deze heeft? Wil wat oude gamecube spellen spelen maar resoluties tonen gewoon beroerd. En heb geen crt tv op handen(ja die kun je gratis afhalen).

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Die schaalt het op, net als dat je HDTV het doet. Ik verwacht geen verschil in beeldkwaliteit. Wat er niet is kan ie ook niet maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Als ik kijk naar wat de WiiU doet met Wii games qua upscaling dan zie je het verschil zeker wel. Het beeld is veel scherper, wat helaas in bepaalde gevallen ook niet echt een verbetering is.

Als die losse upscaler hetzelfde resultaat haalt dan is het wel het overwegen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Wat dat betreft zou ik de wii u willen hebben, maar ik vind het erg jammer dat deze niet backwards compatible is met gc games. Aan de andere kant snap ik het wel, zo blijf je bezig met steeds andere resoluties/systemen.

Maar voor wat ik ook op internet lees, haal je marginale resultaten eruit. Eigenlijk van analoog naar digitaal en dat is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
HDMI doet sowieso al enorm veel voor je signaal kwaliteit, dat moet je niet onderschatten. Maar je moet idd ook geen wonderen verwachten.
Stiekem hoop ik nog dat Nintendo stiekem GC compatibility toevoegt aan de WiiU (nu ze de controller adapter hebben aangekondigd). Qua architectuur zou dat moeten kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-05 08:02

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

RonaldDesigns schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:26:
Vraag, ik heb al heel wat jaren een Wii, maar eigenlijk kwam ik er vandaag pas achter dat er een full hd upscale converter bestaat.

Iemand hier die deze heeft? Wil wat oude gamecube spellen spelen maar resoluties tonen gewoon beroerd. En heb geen crt tv op handen(ja die kun je gratis afhalen).
Ik heb een Wii2HDMI converter omdat ik geen tv heb, alleen monitor. Maar qua kwaliteit ga je er niet op vooruit. Misschien een klein beetje, maar verwacht geen wonderen. Kan je beter een goede emulator pakken (is niet helemaal legaal, maar als je de games al bezig, ach). Wii games op de pc zien er verschrikkelijk goed uit.

[ Voor 3% gewijzigd door MrVegeta op 03-07-2014 22:04 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Deddiekoel schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 22:01:
Qua architectuur zou dat moeten kunnen...
Op het punt na dat de wii-u niet de hardware emulatie bezit voor de gc én de drive geen kleine dvd's pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-05 19:09

C0nscious

Mysteryman.

Ach, alleen nog HD opgepoetste versies op de Wii U voor:

- Super Mario Sunshine
- Paper Mario Thousand Year Door
- Luigi's Mansion
- Smash Brothers Melee
- Mario Kart Double Dash
- Star Wars Rogue Squadron II: Rogue Leader
- Eternal Darkness
- Metroid: Prime

...en ik ben gelukkig :P

[ Voor 30% gewijzigd door C0nscious op 04-07-2014 00:09 . Reden: dan maar paar titeltjes erbij ;) ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
C0nscious schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 00:04:

- Super Mario Sunshine
- Luigi's Mansion
- Smash Brothers Melee
- Mario Kart Double Dash
- Eternal Darkness

En een GC VC met die games? Die optie is nl. realistischer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
C0nscious schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 00:04:

- Super Mario Sunshine
- Luigi's Mansion
- Smash Brothers Melee
- Mario Kart Double Dash
- Eternal Darkness

Voor spellen die blauwgespeeld zijn? Als een leuke DLC toevoegen dan. Bovendien komen er betere versies voor helft van dat lijstje terug voor de U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:20
Deddiekoel schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 22:01:
HDMI doet sowieso al enorm veel voor je signaal kwaliteit, dat moet je niet onderschatten. Maar je moet idd ook geen wonderen verwachten.
Stiekem hoop ik nog dat Nintendo stiekem GC compatibility toevoegt aan de WiiU (nu ze de controller adapter hebben aangekondigd). Qua architectuur zou dat moeten kunnen...
Het zal bij dromen blijven. De reden waarom de Wii zo makkelijk geëmuleerd wordt op de WiiU is omdat de architectuur quasi identiek is. Alle Wii consoles die de backward campatibility hebben zitten eigenlijk met een ingebouwde GC processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Kan je beter een goede emulator pakken (is niet helemaal legaal, maar als je de games al bezig, ach). Wii games op de pc zien er verschrikkelijk goed uit.
Net als alle alle andere oude games... Ik ga het gewoon eens proberen voor de lol, kijken wat het effect nou echt is. Hoogstens hoekerige textures. Ooit eens de gamecube zo opgesteld: gamecube > vcr > s-video ingang videokaart (pc) > kanaal zoeken met video programma en ik had beeld. Was scherper, maar niet ideaal (buiten de werkwijze om) en mijn oude scherm was ook crt, resolutie 1024x768 geloof ik.

Ik vind het niet kunnen dat de Wii U pas de hogere resolutie / textures gebruikt.

Afbeeldingslocatie: http://babysoftmurderhands.com/wp-content/uploads/2013/01/Legend-of-Zelda-Wind-Waker-Wii-U-Remake-HD-Remaster-Screenshot-1.jpg

Die zou ik graag weer spelen met deze graphics bijv. Maar aan andere kant, ik ken het verhaal, om dan 60 euro te dokken voor HD... slimme marketing om oude games opnieuw in leven te blazen voor die hard fans die het geld ervoor over hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Ekfad schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:39:
[...]
Het zal bij dromen blijven. De reden waarom de Wii zo makkelijk geëmuleerd wordt op de WiiU is omdat de architectuur quasi identiek is. Alle Wii consoles die de backward campatibility hebben zitten eigenlijk met een ingebouwde GC processor.
Ik heb hier toevallig al veel over geschreven in dit (of het wii u) topic.. maar zo zit het niet helemaal in elkaar. Er zit geen extra cpu o.i.d.in de wii/wii u en er wordt ook geen software emulatie gedaan (vc uitgesloten). Alle emulatie wordt in de hardware uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-05 19:09

C0nscious

Mysteryman.

Tjah, een GC VC release mag ook.. gaat uiteindelijk om de gameplay. Maar ik zou gerust 25 euro p/s neerleggen (om de paar maanden dan ;)) voor een Windwaker behandeling, want dat ziet er wel echt prachtig uit.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Oh dat zeker.. zou de andre wii/gc zelda's en alle mario's (2d 3d paper wario kart enz..) vrijwel meteen kopen. Zeker als je het origineel hebt (bijv. middels club nintendo te bepalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-05 11:20
hoi allen, vandaag een tweedehandse wii op de kop getikt. HIerbij zitten 2 controllers, beide niet motion
plus. Daarover een vraag. Voor sommige games heb ik een plus nodig, wat is het slimste om te kopen?

Ik zie losse adapters te koop die ik op de controller kan klikken. Heb ik er aan 1 genoeg, of is 2 voor sommige games ook noodzakelijk / beter?

Daarnaast zie ik volgens mij ook 2 in 1 controllers ? Dat is niet een losse adapter, maar zit de motion plus ingebouwd? De prijs op ebay is rond de 11 GBP. Zijn dit wel echte Nintendo controllers (Denk zelf van niet). Iemand enig idee hoe ik dit kan zien, en ervaring met de kwaliteit van 3rd party controllers?

En hoe zit het met opladen van deze controllers? Momenteel heb ik een lader waar ik de controllers dmv magneten aan kan klikken. Deze laden de accus van de controllers op.

Alvast bedankt voor de reacties.

Mvg,

Species

[ Voor 10% gewijzigd door SpeciesXX op 15-01-2015 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Ik zou ze 2e hands kopen (mariowii.nl bijv.). Die losse dingen zijn niet duur dus dat kan je altijd proberen. Mocht het niet bevallen kan je altijd nog de wiimote+ kopen.
In enkele gevallen zijn 4 controllers wel fijn om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-05 15:33
RonaldDesigns schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:01:
[...]

Net als alle alle andere oude games... Ik ga het gewoon eens proberen voor de lol, kijken wat het effect nou echt is. Hoogstens hoekerige textures. Ooit eens de gamecube zo opgesteld: gamecube > vcr > s-video ingang videokaart (pc) > kanaal zoeken met video programma en ik had beeld. Was scherper, maar niet ideaal (buiten de werkwijze om) en mijn oude scherm was ook crt, resolutie 1024x768 geloof ik.

Ik vind het niet kunnen dat de Wii U pas de hogere resolutie / textures gebruikt.

[afbeelding]

Die zou ik graag weer spelen met deze graphics bijv. Maar aan andere kant, ik ken het verhaal, om dan 60 euro te dokken voor HD... slimme marketing om oude games opnieuw in leven te blazen voor die hard fans die het geld ervoor over hebben
60 uur? neh, ik had hem sneller uitgespeeld, maar ik deed ook bijna geen andere dingen dan de mainstory. Overigens heb ik er ooit 20 euro voor betaald (nintendo actie voor gamedownload voucher). Ik zou hem inderdaad niet halen voor 45euro, maar zeker wel als die later goedkoper is :)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
DukeBox schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 22:41:
Ik zou ze 2e hands kopen (mariowii.nl bijv.). Die losse dingen zijn niet duur dus dat kan je altijd proberen. Mocht het niet bevallen kan je altijd nog de wiimote+ kopen.
In enkele gevallen zijn 4 controllers wel fijn om te hebben.
Bedankt voor de reactie. Op ebay zie ik ze iets goedkoper (iig de controllers), maar dat zijn natuurlijk geen echte Nintendo's? De wiimote+ bijvoorbeeld is cyan kleur, en er zit ook meteen zo'n nunchuk bij.

Dacht zelf ook al aan 4 controllers, maar hebben die echt allemaal die plus module nodig? Lijkt mezelf niet eigenlijk.

En de pro controller, is die handig om te hebben voor de Wii? Lijkt meer op een 'normale' controller zeg maar. Werkt dat een beetje voor de games?

Alvast bedankt!

Gr,

Species

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Die goedkoper zal wel geen echte zijn. Afhankelijk of je veel of weinig met meerdere speelt (origineel is écht beter) zou ik toch 1 of anders 2 originele setjes willen. De rest zou je 'namaak' kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
RonaldDesigns schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:01:
Het lijkt net de filmindustrie.. VHS->DVD->BluRay 2k->4k En wij Star Wars telkens maar opnieuw kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
DukeBox schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:08:
Die goedkoper zal wel geen echte zijn. Afhankelijk of je veel of weinig met meerdere speelt (origineel is écht beter) zou ik toch 1 of anders 2 originele setjes willen. De rest zou je 'namaak' kunnen nemen.
ok thanks. Ik ben op ebay aan het kijken uit China zijn er vanaf 14 dollar. Staat bij dat het echte Nintendo controllers zijn, ook op de plaatjes lijkt het ok. Iemand ervaring met bestellen uit China?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Ga er maar van uit dat op ebay alles nep is tenzij het een gerenomeerde shop is.

Nieuw zijn ze hier vrij goedkoop: http://www.amazon.de/dp/B...4&creativeASIN=B009ACAK8G

Of je moet ze uit japan bestellen voor €27 maar dan moet je langer wachten met mogelijk nog inklarings kosten wanneer je over de vrijstelling gaat.

Anders is dit altijd het proberen waard voordat je een nieuwe koopt: http://www.ps3xbox360wii....for-wii-remote-white.html

Hoe dan ook zijn er redelijk wat negatieve verhalen over de 3rd party motion controllers. Met name de onnauwkeurigheid ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-05 10:19
Is het ook mogelijk om te casten naar je Wii zoals bijvoorbeeld google Chromecast??

stel je kijkt een youtube film op je telefoon dan druk je op de cast knop rechtsbovenin en dan cast je hem naar je TV (smart TV / chromecast)

vraag is dus of dit mogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

DukeBox schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:10:
Ga er maar van uit dat op ebay alles nep is tenzij het een gerenomeerde shop is.

Nieuw zijn ze hier vrij goedkoop: http://www.amazon.de/dp/B...4&creativeASIN=B009ACAK8G

Of je moet ze uit japan bestellen voor €27 maar dan moet je langer wachten met mogelijk nog inklarings kosten wanneer je over de vrijstelling gaat.

Anders is dit altijd het proberen waard voordat je een nieuwe koopt: http://www.ps3xbox360wii....for-wii-remote-white.html

Hoe dan ook zijn er redelijk wat negatieve verhalen over de 3rd party motion controllers. Met name de onnauwkeurigheid ervan.
Zoveel zijn die controllers van mariowii ook niet eigenlijk. Zijn weliswaar gebruikt maar omdat ze batterijen hebben zit je niet met versleten accu's zoals ik nu ervaar op bij mijn PS3 :X Kwaliteit is daar dikke prima. Als je slim bent doe je dat. Ben je in 1x klaar.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
gram501 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 22:47:
Is het ook mogelijk om te casten naar je Wii zoals bijvoorbeeld google Chromecast??

stel je kijkt een youtube film op je telefoon dan druk je op de cast knop rechtsbovenin en dan cast je hem naar je TV (smart TV / chromecast)

vraag is dus of dit mogelijk is...
Je had een tijd geleden wel Orb, waarmee je een client op je PC kon installeren en die dan via de webbrowser kon benaderen om media van je PC naar dat apparaat te streamen. Dat werkte ook op de Wii, maar dat was dus alleen voor media op je PC, niet voor YouTube. De Wii zelf ondersteunt het niet, en de WiiU ook niet. De Wii is een gamesconsole, geen Xbox One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
DukeBox schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:10:
Ik heb een paar weken terug controllers uit Japan gehaald voor omgerekend 31,50 eur per stuk (incl. verzendkosten). Het duurde 8 dagen om ze binnen te krijgen en ik hoefde geen extra kosten te betalen aan de grens. Besteld bij Nippon-Yasan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

xelfer schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:03:
Ik heb een paar weken terug controllers uit Japan gehaald voor omgerekend 31,50 eur per stuk (incl. verzendkosten). Het duurde 8 dagen om ze binnen te krijgen en ik hoefde geen extra kosten te betalen aan de grens. Besteld bij Nippon-Yasan.
:? Dat is toch zo'n beetje wat ik schrijf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik hoefde geen inklaringskosten te betalen alleen de controllers waren iets duurder vanwege de dalende waarde van de euro. Dat is het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-05 08:51
Ik had een tijdje geleden een tweede Wii (zwart) gekocht, wat een GC-D4 model is. Wat ik toch wel jammer vind is dat ik er geen video dvd's op kan afspelen met WiiMC (vanaf type GC-D3-2 er uit gesloopt). Heeft iemand toevallig ervaring met verwisselen van de dvd-drive dan wel motherboard? Ik lees een beetje tegengestelde berichten dat de oude revisies wel of niet passen in de D4, en of alleen de dvd-drive voldoende is of ook echt de motherboard moet worden geswapped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testert
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-09-2024
Het begon met het constateren van meer lege doosjes dan verwacht. Nu heb ik ook een apparaat dat niet werkt. Bij in t gleufje kijken lijkt het erop dat een dom kaboutertje een tweede schijfje in de wii gepropt heeft... Hoe krijg ik dat eruit?!

Sjoch dizze stêd; sjoch wat der rûnom bart - It âlde spegelet him yn wat de takomst hat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-05 23:43
Testert schreef op zondag 12 juni 2016 @ 09:57:
Het begon met het constateren van meer lege doosjes dan verwacht. Nu heb ik ook een apparaat dat niet werkt. Bij in t gleufje kijken lijkt het erop dat een dom kaboutertje een tweede schijfje in de wii gepropt heeft... Hoe krijg ik dat eruit?!
Open maken.

Of met iets duns en stevigs eruit proberen te wippen.

Beide op eigen risico overigens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testert
Hmmm, daar was ik al bang voor. Geen klepje dat ik er even af kan wippen... Zal vanavond even wat gereedschap pakken. Kijken of ik de passende schroevendraaiertjes heb.

Sjoch dizze stêd; sjoch wat der rûnom bart - It âlde spegelet him yn wat de takomst hat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testert
Ik heb er met een pincet 3 schijfjes uit getrokken... 👹

Edit: Bleek zelfs nog een vierde in te zitten! Gelukkig doet hij t weer!

[ Voor 37% gewijzigd door Testert op 25-06-2016 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-05 23:43
Lol - wel knap dat dat kaboutertje er drie schijfjes in heeft gekregen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Tweedehands Wii gekocht, vooral voor Wii fit met balance board. Dat board hadden we nog liggen. De bijbehorende Wii is zo'n twee, drie jaar geleden kapot gegaan. Mijn vrouw miste het toch te veel dus... tweedehands Wii.

Nou werkt alles BEHALVE het skateboarden: het balance board reageert niet als je van het board moet afstappen om je af te zetten. Ook naar voren of naar achteren hangen doet niets. Het poppetje doet niets anders dan springen als je op het board staat. Gekke is dat bij andere onderdelen alles wel werkt!

Het lijkt mij dat dit ligt aan het board... of kan dit te maken hebben met de tweedehands Wii? Belangrijker: iemand enig idee hoe we dit werkend kunnen krijgen? Dat skateboarden was juist een van de favoriete onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Deze console wordt morgen een retro console. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Mag je hier praten over softmodden?
Modbreak:nee

[ Voor 95% gewijzigd door Gropah op 05-03-2017 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 21-05 17:34

PcDealer

HP ftw \o/

Zo, ik heb mijn inventaris Wii een update gegeven: inventaris: Console (Wii)
Ik gebruik het niet meer omdat er sinds vorig jaar een Wii U in huis staat met nu de belangrijkste spellen er bij: inventaris: Console (Wii U)

Met de Wii U wil ik liever direct spelen i.p.v. de ingebouwde Wii emulator.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-05 20:39

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Beste,

Ik heb mijn Wii afgestoft. Nu wil ik het internet op.
Alleen ik kom bij verbinding instellen niet verder.
Ik wil de Wii updaten van 3.1E naar ??? Verder kijk is of de kanalen na 12 jaar nog bijgewerkt worden. _/-\o_
Ik ga niet online gamen, want ik hoorde dat Nintendo de stekkers van de servers van Mario Kart Wii online heeft uitgetrokken.

Ik zoek ook nog een component kabel voor de Wii. Weinig aanbod maar ik ben benieuwd welk kabel de beste is.

[ Voor 21% gewijzigd door MedionAkoya op 28-04-2018 15:53 ]

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-05 13:58
MedionAkoya schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:42:
Beste,

Ik wil de Wii updaten van 3.1E naar ??? Verder kijk is of de kanalen na 12 jaar nog bijgewerkt worden. _/-\o_

Geen online, want ik hoorde dat Mario Kart Wii online is opgeheven.
Ik zoek ook nog een component kabel voor de Wii. Weinig aanbod maar ik ben benieuwd welk kabel de beste is.
Component kabels voor de wii kun je voor minder dan 5 euro vinden op aliexpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Ik ga niet online gamen, want ik hoorde dat Nintendo de stekkers van de servers van Mario Kart Wii online heeft uitgetrokken.
Volgens mij zijn alle online diensten niet meer beschikbaar voor de Wii.

Daarnaast, waarom zou je willen updaten? Als een spel een update nodig hebt dan staat die ook op de disk van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

jongetje schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 18:55:
[...]

Volgens mij zijn alle online diensten niet meer beschikbaar voor de Wii.

Daarnaast, waarom zou je willen updaten? Als een spel een update nodig hebt dan staat die ook op de disk van het spel.
Oh sorry, ik leefde teveel in de Xbox 360 en PSP. Bij elke update kwam er toen iets bij. _/-\o_

Ontopic: ik ga kijken of Gamecube-games mooier uitzien op een Wii (met component).
Wii is ook stuk kleiner dan een Gamecube.
Tot nu toe weergeeft mijn Gamecube met Scart mooiere beelden dan een Wii met composiet. Component voor de Gamecube is te duur. 8)7

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:48
@MedionAkoya het is niet zo gek dat een Wii met composiet aansluiting minder goed beeld geeft dan een GC met RGB.
Composiet geeft 3 kleuren door 1 kabel en RGB heeft een draad per kleur.
Bij composiet krijg je hierdoor een waas.
Was toen zelfs zo erg dat de ps2 tekst van final fantasy x nauwelijks leesbaar was op een kleiner scherm. RGB kabel was echt een verademing.

Volgens mij emuleert een Wii nauwelijks iets van de GC omdat de hardware verder hetzelfde is alleen opgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:13
Qua beeldkwaliteit zal het denk weinig uitmaken, SCART RGB is ook een soort component (al zijn het wat andere componenten ;)). Voordeel voor de Wii is dat hij kleiner is, Wii-games af kan spelen, en je via nintendont PAL GC games op 480p kunt forceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler
  • Laatst online: 02-04 21:40

neanderthaler

Are friends electric?

Beste,

Waarom geen HDMI-converter gebruiken? Kost paar euro op Aliexpress maar dan duurt het even, via Bol.com morgen nog in huis voor een paar euro meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
MedionAkoya schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 19:00:
[...]

Oh sorry, ik leefde teveel in de Xbox 360 en PSP. Bij elke update kwam er toen iets bij. _/-\o_

Ontopic: ik ga kijken of Gamecube-games mooier uitzien op een Wii (met component).
Wii is ook stuk kleiner dan een Gamecube.
Tot nu toe weergeeft mijn Gamecube met Scart mooiere beelden dan een Wim met composiet. Component voor de Gamecube is te duur. 8)7
Ik heb laatst een gecombineerde wii/ps2 en ps3 component kabel gekocht.

Kostte geloof ik iets minder dan 2 tientjes. Ben er zeer tevreden mee behalve dan dat ik dacht dat ipv van ps3 de laatste functie de org xbox zou zijn.
Ps3 functionaliteit ook nooit getest want die heeft hdmi, maar over kwaliteit ps2 en wii ben ik tevreden.

Qoute of pm me maar als je het merk/model wil weten, dan zoek ik het op voor je.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

Ik heb wii component gekocht voor 8 euro.
Jammer dat er EM interferentie optreedt.

Update voor Wii wordt inderdaad ook via DVD geleverd. Met een spel van de rommelmarkt werd Wii geüpgraded.

Ik heb ook een PS2 gekocht en later een componentkabel erbij gekocht. Ps2 geeft een veel heldere beeld. 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door MedionAkoya op 07-05-2018 20:22 ]

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-05 19:38
MedionAkoya schreef op maandag 7 mei 2018 @ 20:11:
Ik heb wii component gekocht voor 8 euro.
Jammer dat er EM interferentie optreedt.

Update voor Wii wordt inderdaad ook via DVD geleverd. Met een spel van de rommelmarkt werd Wii geüpgraded.

Ik heb ook een PS2 gekocht en later een componentkabel erbij gekocht. Ps2 geeft een veel heldere beeld. 8)7
Plaats ferriet kernen om de kabel en je bent van de storing af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-05 22:09
Sinds deze week er een leuke controller bij voor de wii.

Eindelijk een complete wii cyberbike kunnen vinden. Deze avond aamgesloten en werkt best goed.

Per toeval tegengekomen op marktplaats.nl. Ben er blij mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

@Henkje.doc Geinig, moest ff googlen wat dat ook alweer was maar toen herkende ik de big ben fiets ;)

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste