Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
http://www.gametrailers.c...rack-trackmania-wii/65144
Nice! Ik vind het er goed uitzien en volgens is het op de PC wel een gewaardeerde arcade racer. Met zo'n track editor wordt het natuurlijk ook een die leuk blijft!fZeroNewbie schreef op zondag 02 mei 2010 @ 12:08:
Trackmania Wii ziet er ook lekker uit moet ik zeggen. Leuke race games zijn altijd welkom en Mario Kart Wii kan ik ondertussen met mijn ogen dicht rijden.
http://www.gametrailers.c...rack-trackmania-wii/65144
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
[ Voor 83% gewijzigd door psychoclown op 07-05-2010 11:11 ]
Misschien handig om voor je eerste post de FAQ te lezen. Zou zonde zijn als je meteen een waarschuwing krijgt. De vraag daarboven over epoxy hars valt vast in dezelfde categorie2RULE schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 23:33:
Hoi, ik had een vraagje over het inbouwen van een modchip....

Door het zoeken op inet kon ik helaas niks vinden waardoor ik hier terecht ben gekomen. FAQ heb ik niet goed doorgelezen door het moeheid.Flitzer schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 23:46:
[...]
Misschien handig om voor je eerste post de FAQ te lezen. Zou zonde zijn als je meteen een waarschuwing krijgt. De vraag daarboven over epoxy hars valt vast in dezelfde categorie
Verwijderd
En dat is geen excuus. In het beleid, waarmee je bij het registreren akkoord bent gegaan, staat namelijk dat het niet de bedoeling is om het hier over modchips te hebben: Het algemeen beleid #consoles2RULE schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 23:58:
[...]
Door het zoeken op inet kon ik helaas niks vinden waardoor ik hier terecht ben gekomen. FAQ heb ik niet goed doorgelezen door het moeheid.
Op je vraag zal dan dus ook geen antwoord komen
N.a.v. je enthousiaste 'review' besloten ook maar zo'n Speedlink inductielader te bestellen. Altijd maar dat wisselen van oplaadbare batterijen, en vaak ook wanneer het net niet uitkomt, en altijd maar één of twee setjes opgeladen batterijen in reserve houden, is best wel irritant! Denk dat deze Speedlink inductielader wel een uitkomst is!Deddiekoel schreef op donderdag 22 april 2010 @ 18:36:
Ik heb mijn Speedlink inductielader nu een paar dagen en ben er erg tevreden over.
Zoals verwacht passen de batterijen perfect waardoor de controllers hun normale vorm behouden. Mooie hierin is dat ze een gat hebben gemaakt zodat je nog wel bij je sync button kan komen. Dit is wel praktisch aangezien je anders niet meer zou kunnen syncen zonder eerst weer normale batterijen in de remote te doen.
Het laden zelf werkt ook prima. Het is idd zo simpel als het ding er op leggen en hij laad. Een LED geeft de status aan (rood voor laden en blauw voor klaar) en na 6 uur gaan deze LEDs uit (handig!).
Ik heb ze nog te kort gebruikt om in te schatten hoe lang de batterijen het volhouden etc. maar tot nu ben ik erg tevreden. Het was wat duur maar het is wel mooi en makkelijk spul!
Leuk nieuws trouwens, dat Trackmania naar de Wii komt! Heb het ooit op de PC gespeeld en het stunten met loopings en vette jumps maken en hoge snelheden halen geeft wel een kick! En zeker als er een uitgebreide trackeditor bij zit waarbij gemaakte banen online gedeeld kunnen worden en er een goede online play modus in zit, dan kan dat wel een goede aanwinst voor de Wii worden!
Aan de ene kant is het logisch dat er na een aantal jaar minder Wii's worden verkocht maar volgens mij is het ontbreken van grote titels buiten de door Nintendo zelf uitgebrachte titels een oorzaak.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar zelfs een grote niet-Nintendo titel als Monster Hunter Tri zorgt er niet voor dat er meer Wii's verkocht worden.
Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:10:
Er moeten gewoon meer titels in de Laura's passie-reeks komen.
Als de Wii gewoon iets meer power onder z'n witte jasje had zitten, had het de meeste games en de meeste actieve gebruikers van alle platformen gehad. Nintendo koos echter voor cheap en na 3 en een half jaar gaat dat steeds meer z'n tol eisen. Een grotere opslag was niet eens nodig geweest, enkel een modernere cpu/gpu en een stoot geheugen...75% van de xbox360 power was al voldoende geweest.B2 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:50:
Vandaag dit bericht op Nu.nl Verkoop Wii verder onder druk.
Aan de ene kant is het logisch dat er na een aantal jaar minder Wii's worden verkocht maar volgens mij is het ontbreken van grote titels buiten de door Nintendo zelf uitgebrachte titels een oorzaak.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar zelfs een grote niet-Nintendo titel als Monster Hunter Tri zorgt er niet voor dat er meer Wii's verkocht worden.
Aan de andere kant zakt de concurrentie net zo hard mee, dus wellicht is gamen in populariteit aan het zakken en gaat de markt weer ergens anders heen de komende tijd.
Mhah volgens mij hoeft dat niet eens. Kijk eens wat het grote publiek aanspreekt: New Super Mario Bros Wii, Mario Galaxy (2), Mario Kart, Wii Fit/Sports achtige dingen e.d. Die spellen draaien prima op de Wii.sjekneck schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 00:54:
[...]
Als de Wii gewoon iets meer power onder z'n witte jasje had zitten, had het de meeste games en de meeste actieve gebruikers van alle platformen gehad. Nintendo koos echter voor cheap en na 3 en een half jaar gaat dat steeds meer z'n tol eisen. Een grotere opslag was niet eens nodig geweest, enkel een modernere cpu/gpu en een stoot geheugen...75% van de xbox360 power was al voldoende geweest.
Aan de andere kant zakt de concurrentie net zo hard mee, dus wellicht is gamen in populariteit aan het zakken en gaat de markt weer ergens anders heen de komende tijd.
Toevallig zijn dat allemaal Nintendo titels. Het lijkt alsof andere ontwikkelaars geen echt aansprekende titels (kunnen) maken.
Nintendo zou ook nog wel wat meer games uit kunnen brengen, bv een Donkey Kong Country achtig iets, nieuwe Mario Kart e.d.
De strategie van meegaan op power hebben ze al geprobeerd met de cube. En misschien in mindere mate ook met de n64. Die 2 consoles waren commercieel geen succes. Lag natuurlijk ook aan (het suces van) Sony. Voor de hardcore gamer biedt die wii mijn inziens te weinig (voor mij als gamer met minder tijd is het genoeg, ook omdat ik nog een 360 heb). Maar commercieel is het natuurlijk een mega succes geweest. Nintendo kan met de opbrengst van de wii de volgende ronde weer komen met iets wat ook qua power meekan. En dat moet ook wel, want met natal/magic wand gaat de wiimote als unique selling point wegvallen op korte termijn. Zelfs als het de concurentie deze generatie niet lukt om de techniek goed te krijgen, dan toch zeker in de volgende ronde.sjekneck schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 00:54:
[...]
Als de Wii gewoon iets meer power onder z'n witte jasje had zitten, had het de meeste games en de meeste actieve gebruikers van alle platformen gehad. Nintendo koos echter voor cheap en na 3 en een half jaar gaat dat steeds meer z'n tol eisen. Een grotere opslag was niet eens nodig geweest, enkel een modernere cpu/gpu en een stoot geheugen...75% van de xbox360 power was al voldoende geweest.
lol@dvd bij galaxy 2. Ik verwacht dat daar met koeien letters op gaat staan 'not playable in wii'
10 second ninja DONE
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Kan het niet gewoon komen doordat de mensen die een Wii willen er ondertussen al een hebben? Er zijn er tenslotte meer van verkocht dan de xbox360 en de ps3 samen. Daarnaast: als je nu een wii koopt is er genoeg aanbod aan games te vinden, imho.B2 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:50:
Vandaag dit bericht op Nu.nl Verkoop Wii verder onder druk.
Ja hoor, sinds januari al een PS3 met games als Uncharted 2. Dan wil je echt niet meer terug naar de wii. Heb de wii dus ook al niet mee aangeraakt sinds januari.Deddiekoel schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 08:45:
Door de komst van Move overweeg ik nog meer om een PS3 aan te schaffen. Ik mis op de Wii namelijk de grote verhalende games. Met de Move komen de Wii controls ook naar de PS3 en dat is voor mij wel van belang. Iemand anders hier die er hetzelfde over denkt?
Op zich denk ik dat ik Monster Hunter Tri ook geweldig zou vinden, maar ik heb simpelweg de tijd niet om alles te spelen wat leuk is en uitkomt. Misschien ooit...
Het zijn met name de Uncharted games die me trekken. Ik hoop dan ook dat daar Move support voor komt. Hoewel ik Gran Turismo op zich nooit boeiend vind gaat blijkbaar in GT5 het TopGear track met de reasonably priced car zitten, dat lijkt me ook top. Maar buiten die games heb ik weinig dat me echt trekt op de PS3.Tc-Chub schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:30:
[...]
Ja hoor, sinds januari al een PS3 met games als Uncharted 2. Dan wil je echt niet meer terug naar de wii. Heb de wii dus ook al niet mee aangeraakt sinds januari.
(ik wil hem nl. ook voor de media streaming capaciteiten)
Inderdaad, Lego Star Wars vond ik ook een van de leukere spellen. De overige Lego spellen zijn overigens ook wel aardig. In juli komt geloof ik Lego Harry Potter uit.Haay schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:33:
Ik heb recent de game Lego Star Wars Complete Saga voor m'n Wii gekocht (voor €19,50). Vermaak me er kostelijk mee en m'n zoontje (4) vindt het ook geweldig om samen met mij te spelen.
Op zich denk ik dat ik Monster Hunter Tri ook geweldig zou vinden, maar ik heb simpelweg de tijd niet om alles te spelen wat leuk is en uitkomt. Misschien ooit...
Nu heb ik zelf een X-Box voor 'er bij' maar ik moet toch behoorlijk wennen aan COD zonder de point & shoot van de Wii mote. Tuurlijk op de Wii heb je minder vijanden details en resolutie maar de 'core game' vind ik fijner spelen met motion controls. Helaas lijkt Natal me niet geschikt voor motion control in een FPS maar met het Playstation 3 systeem zal er eindelijke een goede HD COD met point & shoot mogelijk zijn.Tc-Chub schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 22:30:
Aha ok, nja de Assasins Creed reeks schijnt ook erg goed te zijn en daarbij zijn de FIFA's op de wii absoluut zwaar bagger en dat geld ook voor de Cod's. Heb voor die toch wel standaard games een PS3 gekocht.
Assasins Creed vind ik wel een aardig sfeer hebben maar de game zelf vind ik maar zo zo. Fifa is inderdaad veel beter buiten de Wii. Ik mis dan wel weer PES dat met de Wii controls echt super speelt (lekker tactisch bezig zijn).
Ik had eigenlijk wat meer verwacht van mijn X-Box. Nu speelt mijn zoon van 9 er voornamelijk Halo Wars en Fifa 2010 op. Final Fantasy XIII valt een beetje tegen. Ik heb nu voornamelijk toegang tot een hele zwik FPSen en race games. Voor de rest zit er niet zoveel smaak aan. Ik ben geloof ik wat verwender door het bredere Wii aanbod. Nog even wachten dan kan ik cowboytje spelen in Red Dead Redemption
Dat is ook de reden dat ik een PS3 overweeg. Dual analog FPS controls kunnen mij niet boeien maar op de Wii zijn er bijna geen FPS games. Ik hoop dus dat er op de PS3 FPS games komen die besturen als op de Wii.boshar schreef op zondag 09 mei 2010 @ 14:03:
[...]
Nu heb ik zelf een X-Box voor 'er bij' maar ik moet toch behoorlijk wennen aan COD zonder de point & shoot van de Wii mote. Tuurlijk op de Wii heb je minder vijanden details en resolutie maar de 'core game' vind ik fijner spelen met motion controls. Helaas lijkt Natal me niet geschikt voor motion control in een FPS maar met het Playstation 3 systeem zal er eindelijke een goede HD COD met point & shoot mogelijk zijn.
Assasins Creed vind ik wel een aardig sfeer hebben maar de game zelf vind ik maar zo zo. Fifa is inderdaad veel beter buiten de Wii. Ik mis dan wel weer PES dat met de Wii controls echt super speelt (lekker tactisch bezig zijn).
Ik had eigenlijk wat meer verwacht van mijn X-Box. Nu speelt mijn zoon van 9 er voornamelijk Halo Wars en Fifa 2010 op. Final Fantasy XIII valt een beetje tegen. Ik heb nu voornamelijk toegang tot een hele zwik FPSen en race games. Voor de rest zit er niet zoveel smaak aan. Ik ben geloof ik wat verwender door het bredere Wii aanbod. Nog even wachten dan kan ik cowboytje spelen in Red Dead Redemptiondaar heb ik wel zin in. Tot die tijd maar oefenen als samurai cowboy in Red Steel 2
Ben sowieso wel blij met Sony's Move. Het geeft aan dat de controls zullen blijven (iets waar ik heel blij mee ben) en beter uitgewerkt zullen gaan worden. Daarbij ontstaat er een beetje een Wii HD voor 3rd parties. En die ontwikkeling is hopelijk genoeg incentive voor Nintendo om met de opvolger voor de Wii te komen.
Gisteren trouwens weer ExciteBots zitten spelen (speel altijd met een vriend van me die eens in de zoveel tijd langs komt) en wat ben ik toch fan van die game. Heb bij het halen van bepaalde S-ranks echt weer staan juichen. Heb nu de mirror cup unlockt. Vind na de FPS controls het Wii wheel de beste toepassing van de Wiimote. Ik vind het zoveel lekkerder spelen dan met een pookje.
Ooit wel eens een FPS op de Wii gespeeld (buiten de red steel ganes). Komt imho niet zo heel veel beweging bij kijken...Tc-Chub schreef op zondag 09 mei 2010 @ 21:26:
SOCOM 4 is een game die Move ondersteuning gaat krijgen met volwaardige HD Graphics. Weet niet of ik de move wat vind, ben nu juist wel weer into het op de bank liggen met een controllertje.
Het gaat met name om het richten in een FPS. Voor mij gaat dat lekkerder wanneer ik gewoon naar het doel kan wijzen. Het gepiel met een 2e analoog stickje voor het richten vindt ik tegennatuurlijk. Dus lekker onderuit op de bank en dan rondlopen met het analoge stickje en richten met de Wii mote of Sony move.Tc-Chub schreef op zondag 09 mei 2010 @ 21:26:
SOCOM 4 is een game die Move ondersteuning gaat krijgen met volwaardige HD Graphics. Weet niet of ik de move wat vind, ben nu juist wel weer into het op de bank liggen met een controllertje.
Ik heb zelf met Natal een beetje wat ik voor de wii uitkwam had met motion controls, hoe gaat het spelen? Ik denk dat het echt nog een kwestie van afwachten word. Het kan slechter worden dan wat we nu hebben, maar misschien ook beter (hoewel ik zelf ook verwacht dat niets fysieks in je handen hebben heel raar gaat aanvoelen).boshar schreef op zondag 09 mei 2010 @ 14:03:
[...]
Nu heb ik zelf een X-Box voor 'er bij' maar ik moet toch behoorlijk wennen aan COD zonder de point & shoot van de Wii mote. Tuurlijk op de Wii heb je minder vijanden details en resolutie maar de 'core game' vind ik fijner spelen met motion controls. Helaas lijkt Natal me niet geschikt voor motion control in een FPS maar met het Playstation 3 systeem zal er eindelijke een goede HD COD met point & shoot mogelijk zijn.
wow, als voor jouw alle fps-en en driving games van de 360 afvallen dan is er idd een groot gedeelte van de toppers die niet meer meetellen voor je. Maar de wii een breder aanbod dan de 360? Volgens mij is juist het core probleem van de wii dat er niet veel (3rd party) toppers zijn en dat juist daarom veel mensen een console erbij nemen? Ik denk dat er zowel absoluut en misschien zelfs ook wel procentueel (hoewel dat is altijd een gevaarlijke, ik geef namelijk gelijk toe dat er op de 360 ook genoeg troep uitkomt*snip*
Ik had eigenlijk wat meer verwacht van mijn X-Box. Nu speelt mijn zoon van 9 er voornamelijk Halo Wars en Fifa 2010 op. Final Fantasy XIII valt een beetje tegen. Ik heb nu voornamelijk toegang tot een hele zwik FPSen en race games. Voor de rest zit er niet zoveel smaak aan. Ik ben geloof ik wat verwender door het bredere Wii aanbod. Nog even wachten dan kan ik cowboytje spelen in Red Dead Redemptiondaar heb ik wel zin in. Tot die tijd maar oefenen als samurai cowboy in Red Steel 2
Begrijp me niet verkeerd, je mag van mij de wii absoluut leuker vinden dan de 360, alleen je argumentatie verbaasd me een beetje.
10 second ninja DONE
Ik snap wel wat er bedoeld wordt. Op de X360 en PS3 is aanbod overwegend FPS en racegame. Daarbuiten is er niet zo heel veel te vinden. In op opzicht heeft de Wii (en feitelijk elk Nintendo platform) meer te bieden. Dit komt met name omdat Nintendo zich buiten deze genres beweegt.Sagat schreef op maandag 10 mei 2010 @ 07:31:
[...]
wow, als voor jouw alle fps-en en driving games van de 360 afvallen dan is er idd een groot gedeelte van de toppers die niet meer meetellen voor je. Maar de wii een breder aanbod dan de 360? Volgens mij is juist het core probleem van de wii dat er niet veel (3rd party) toppers zijn en dat juist daarom veel mensen een console erbij nemen? Ik denk dat er zowel absoluut en misschien zelfs ook wel procentueel (hoewel dat is altijd een gevaarlijke, ik geef namelijk gelijk toe dat er op de 360 ook genoeg troep uitkomt) meer toppers zijn als je naar sites als metacritic of gamerankings gaat. Juist met xbla erbij is er op de 360 ook heel veel variatie in genres.
XBLA brengt echter wel wat verandering. Maar dat doet WiiWare ook weer
[ Voor 3% gewijzigd door Deddiekoel op 10-05-2010 10:29 ]
Ik ben liefhebber van ongeveer elk genre behalve flightsim en kan alles genoeg vinden op de 360/PS3.
Noem een grote Nintendo titel en daar het genre van:SeamusXanthus schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:07:
Nu ben ik benieuwd, welk genre ontbreekt er dan op de 360/PS3 waarvoor de Wii zoveel meer aanbod heeft?
Ik ben liefhebber van ongeveer elk genre behalve flightsim en kan alles genoeg vinden op de 360/PS3.
- Mario -> Platformer
- Mario Kart, Excite Truck/Bots -> Arcade racer
- Zelda -> Action Adventure
- Metroid -> FPA
En ja, buiten Nintendo is er in die Genres ook niet veel te vinden. Maar ik snap het gemaakte punt wel, het is nl. een van de redenen dat ik (nog) geen PS3 of X360 heb. Ik heb nl. ook niet veel met FPS en Race games.
Onderschat ook niet, een XBLA service heeft een schat aan gevarieerde games. Sommige van de beste games deze generatie komen er vandaan. Beste puzzelgame deze generatie is imo Braid --> XBLA. Beste tower defense game PixelJunk Monsters of Defense Grid --> PSN/XBLA. Platformers? Shadow Complex (XBLA, moderne Castlevania 2D) , Splosion Man (XBLA, beste coop platformer die ik heb gespeeld). Dat zijn nog maar een paar voorbeelden.
Variatie genoeg dus, alleen weten veel mensen niet beter, omdat de FPSen de verkooplijsten aanvoeren. Maar je komt echt niks tekort op het gebied van Action Adventure, RTS, JRPG, WRPG, Arcade Racers, Puzzel Games, Adventures, Platformers. Sterker, ik denk dat op elk genoemd genre behalve platformers de keuze even groot of groter is op de 360 of PS3.
Je hebt ook gelijk. Ik realiseer me ook dat deze genres weinig alternatieven hebben op de Wii buiten Nintendo.SeamusXanthus schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:00:
Dat zijn gewoon 4 titels, geen genre's. Toptitels natuurlijk, maar daar kan je op de andere consoles ook makkelijk 4 titels zetten die niet onder FPS/Racers vallen die van hetzelfde caliber zijn.
Onderschat ook niet, een XBLA service heeft een schat aan gevarieerde games. Sommige van de beste games deze generatie komen er vandaan. Beste puzzelgame deze generatie is imo Braid --> XBLA. Beste tower defense game PixelJunk Monsters of Defense Grid --> PSN/XBLA. Platformers? Shadow Complex (XBLA, moderne Castlevania 2D) , Splosion Man (XBLA, beste coop platformer die ik heb gespeeld). Dat zijn nog maar een paar voorbeelden.
Variatie genoeg dus, alleen weten veel mensen niet beter, omdat de FPSen de verkooplijsten aanvoeren. Maar je komt echt niks tekort op het gebied van Action Adventure, RTS, JRPG, WRPG, Arcade Racers, Puzzel Games, Adventures, Platformers. Sterker, ik denk dat op elk genoemd genre behalve platformers de keuze even groot of groter is op de 360 of PS3.
Exclusives als Monster Hunter Tri, Tatsunoko vs Capcom (imo de beste beat em up totdat Marvel vs Capcom 3 uitkomt), Madworld en No More Heroes 1 + 2 zijn ook de moeite waard. Maar voor de rest is het vrij povertjes.
Ik zei niet dat de FPS en driving genres voor mij afvallen. Ik ben laat ingestapt in het X-Box 360 gebeuren. Ik heb dus op basis van de reviews, gamerankings en het spelen van de demo's voor mijzelf de beste FPS en racegame uitgezocht en gekocht. Na het spelen van deze toptitels heb ik het gevoel dat er wel incrementele verbeteringen zijn (HD graphics, verfijningen van de bestaande gameplay) maar dat maakt de spelen niet significant anders dan de versies die uitkwamen op de originele X-Box en de PS2.Sagat schreef op maandag 10 mei 2010 @ 07:31:
wow, als voor jouw alle fps-en en driving games van de 360 afvallen dan is er idd een groot gedeelte van de toppers die niet meer meetellen voor je. Maar de wii een breder aanbod dan de 360? Volgens mij is juist het core probleem van de wii dat er niet veel (3rd party) toppers zijn en dat juist daarom veel mensen een console erbij nemen? Ik denk dat er zowel absoluut en misschien zelfs ook wel procentueel (hoewel dat is altijd een gevaarlijke, ik geef namelijk gelijk toe dat er op de 360 ook genoeg troep uitkomt) meer toppers zijn als je naar sites als metacritic of gamerankings gaat. Juist met xbla erbij is er op de 360 ook heel veel variatie in genres.
Begrijp me niet verkeerd, je mag van mij de wii absoluut leuker vinden dan de 360, alleen je argumentatie verbaasd me een beetje.
De Wii doet mij meer omdat ze naast ietwat verbeterde 'oude spellen' en heel nieuw genre op de kaart heeft gezet:
1. De motion / casual factor
-Wii Fit
-Wii Sports
-Wii Sports Resort
Daarnaast voegt een goed geimplementeerde Wii mote besturing voor mij persoonlijk meer toe dan de incrementele verbeterde gameplay en HD graphics op de andere consoles:
2. Voorbeelden van 3rd party met motion controls die wel iets toevoegen
-PES
-Tiger Woods PGA Tour 10
-Grand Slam Tennis
-Call of Duty: Modern Warfare: Reflex Edition
-Zack & Wiki
Tenslotte is er de Nintendo factor:
3. De N-factor
-Super Mario Galaxy
-Super Smash Bros. Brawl
-Mario Kart
-Mario Party 8
-New Super Mario Bros.
-Zelda: Twilight Princess
Sinds ik ook op de X-Box 360 speel is het wel moeilijker om terug te schakelen van 720p naar 480p beeldkwaliteit maar een doorsnee X-Box topper is voor mij meer de nieuwste versie van een spelsoort dat ik al jaren speel. Het speelt lekker, ziet er
Waar heb je die voor 19,50 weten te vinden?Haay schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:33:
Ik heb recent de game Lego Star Wars Complete Saga voor m'n Wii gekocht (voor €19,50). Vermaak me er kostelijk mee en m'n zoontje (4) vindt het ook geweldig om samen met mij te spelen.
Verwijderd
Maar als je een antwoord stuurt als "je mag niets posten over modchips", dan is dat toch ook een antwoord ?TheZeroorez schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 09:11:
[...]
En dat is geen excuus. In het beleid, waarmee je bij het registreren akkoord bent gegaan, staat namelijk dat het niet de bedoeling is om het hier over modchips te hebben: Het algemeen beleid #consoles
Op je vraag zal dan dus ook geen antwoord komen
Niet om te flamen, maar jouw uitspraken zijn echt enorm tegenstrijdig in mijn ogen. Het grootste deel van jouw N-factor spellen zijn bijna kopieen van hun voorgangers. Incrementele veranderingen, maar dan zonder de HD upgrade... Nintendo leeft ongeveer op het remaken van hun bestaande franchises. Enige nieuwe wat ze op de tafel hebben gegooid zijn de casual games. Veel toppers zijn gewoon gamecube games met Wii controller, vaak zelfs letterlijk.boshar schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:47:
[...]
Na het spelen van deze toptitels heb ik het gevoel dat er wel incrementele verbeteringen zijn (HD graphics, verfijningen van de bestaande gameplay) maar dat maakt de spelen niet significant anders dan de versies die uitkwamen op de originele X-Box en de PS2.
3. De N-factor
-Super Smash Bros. Brawl
-Mario Kart
-Mario Party 8
-Zelda: Twilight Princess
Ik ben geen nintendo hater hoor. Mijn gamecube was me even lief als mijn ps2/xbox en de good-old DS heb ik vanaf dag 1 (nu toch wel aan vervanging toe). Maar het 'alleen nintendo innoveert' verhaaltje is zeer eenzijdig. De 360 heeft bijvoorbeeld community gaming op de kaart gezet (daarmee bedoel ik het totaal plaatje van de online dienst (xbla + gamerprofile + communicatie + achievements)) , wat ik toch minimaal een even belangrijke ontwikkeling vindt.
Als het om 'incrementele verbeteringen' gaat dan denk ik juist meer aan Nintendo dan aan de concurrentie.
- ietsje betere graphics, maar zwaar verouderd
- ietsje meer online mogelijkheden, maar zwaard verouderd
- ongeveer dezelfde games
Laatste punt geldt voor de concurrentie ook, maar die zijn op andere punten tenminste doorgegaan.
Ik vind het jammer dat Nintendo mij als 'core gamer' (stom woord) niets nieuws te bieden heeft behalve een nieuwe controller en bijpassende minigames. En een controller is een middel, geen doel op zich.
Bovenstaande niet als aanval op jou bedoeld. Ik merk dat ik altijd een beetje fel wordt als de 360 en in mindere mate de PS3 wordt neergezet als de niet-innovatieve terwijl in mijn ogen dit totaal niet de werkelijkheid is
Geen probleem hoor.SeamusXanthus schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:47:
Bovenstaande niet als aanval op jou bedoeld. Ik merk dat ik altijd een beetje fel wordt als de 360 en in mindere mate de PS3 wordt neergezet als de niet-innovatieve terwijl in mijn ogen dit totaal niet de werkelijkheid is
Bij Nintendo titles is het inderdaad incrementeel verbeteren maar... Deze titels zijn altijd exclusief voor Nintendo systemen (Duh...) en ze zijn voor velen nog steeds stuk voor stuk het beste in hun game categorie. De innovatie hoort in mijn opsomming bij kopje 1 en 2, niet bij 3.
DE extra verbetering die de Wii geeft ligt hem in de controller. Dus naast platform exclusives hebben we games die op een andere manier bestuurd worden en daardoor (voor mij dan) een stuk anders/interesanter worden.
VOORBEELDJE
Virtua tennis was gaaf op de de Dreamcast. Alle versies (en klonen) daarna zijn (voor mij dan) incrementele verbeteringen die weinig toevoegen (graphics daargelaten) totdat je Motion controls toevoegt. Die verandering is fundamenteel en voegt iets belangrijks toe.
VOORBEELDJE 2
PES of FIFA maakte voor mij niet zoveel verschil. Meestal FIFA vanwege de licenties en clubs. Maar met PES 2008 op de Wii is er een nieuw soort van voetbal game gecreert. Het is nu dus PES op de Wii en zo af en toe een nieuwe FIFA op de X-Box.
Geloof me ik zou willen dat de X-Box me wat meer deed. Op dit moment is het wachten op Red dead redemption. Is trouwens ook een mooi voorbeeld hou het voor mij werkt. Na GTA IV op de PS2 heeft het sandbox game principe me niet meer geinteresseert. Nu de hele setting verandert naar het Wilde Westen loop ik er weer warm voor. Een eventuele Red dead redemption 2 zou me waarschijnlijk weer niets doen tenzij de besturing dan via Natal gaat en ik mijn eigen gun kan trekken...
Ik weet trouwens niet wat je een core gamer vind maar gisteravond ben ik veel te lang doorgegaan in Monster Hunter Tri. Man man wat is die game een uitdaging. Fijn om weer eens hard te werken voor een kill
Misschien niet interessant voor de 'core' gamer maar tot op heden heeft de Wii het onrail shooter genre vast in handen (ik heb geen tijd voor Sin and Punishment maar misschien dat ik hem alvast haal en op de plank zet). Dat genre komt mijns inziens alleen tot zijn recht met motion controls. Sinds het gedwongen einde van de lightgun games (einde beeldbuis tijdperk) is dit genre alleen op de Wii overeind gebleven. Nu motion controls eindelijk naar de HD consoles komen zal het vast niet lang duren voordat de top onrial shooter game een PS3 titel is.
Onrail shooter is juist een 'core' genre, maar dat ter zijde.boshar schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:48:
[...]
Misschien niet interessant voor de 'core' gamer maar tot op heden heeft de Wii het onrail shooter genre vast in handen (ik heb geen tijd voor Sin and Punishment maar misschien dat ik hem alvast haal en op de plank zet). Dat genre komt mijns inziens alleen tot zijn recht met motion controls. Sinds het gedwongen einde van de lightgun games (einde beeldbuis tijdperk) is dit genre alleen op de Wii overeind gebleven. Nu motion controls eindelijk naar de HD consoles komen zal het vast niet lang duren voordat de top onrial shooter game een PS3 titel is.
Verschil tussen jou en mij is denk ik dat ik de controller juist niks vind toevoegen (uitzonderingen daargelaten, bijvoorbeeld World of Goo) en jij het een wereld van verschil vindt. Daardoor blijven het voor mij dezelfde games, en voor jou echt nieuwe ervaringen.
Verder vind ik zelf het totaalplaatje bij games belangrijk (hoe is gameplay, verhaal, graphics, originaliteit), en aangezien factor graphics altijd een onvoldoende scoort op de Wii en verhaal/gameplay en originaliteit gemiddeld niet hoger ligt komt het er eigenlijk op neer dat bijna niets 'goed genoeg' voor me is.
Uitzondering is dan bijvoorbeeld Mario Galaxy, maar zelfs dan denk ik: 'damn wat jammer dat het niet op ps3/360 is uitgekomen'. Die cartoony look met vele kleuren zou echt geweldig in HD zijn.
Even iets anders, hoe is de gameplay? Ik heb me aan Monster Hunter op de PSP gewaagd, maar wat een tegenvaller! Het spel lijkt echt diepgang te hebben, en het is moeilijk, wat allebei goed is. Maar het speelt zo ontzettend langzaam en clunky dat er echt niet doorheen te komen is.boshar schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:48:
[...]
Ik weet trouwens niet wat je een core gamer vind maar gisteravond ben ik veel te lang doorgegaan in Monster Hunter Tri. Man man wat is die game een uitdaging. Fijn om weer eens hard te werken voor een kill
De bediening is wel beter dan op de PSP (maar dat zegt nog niet zo veel). Laten we zeggen dat de controls nog steeds wat eigenaardigheden hebben maar er is mee te leven. Het spel kan misschien wat nog steeds wat langzaam aanvoelen omdat een eenmaal ingezette attack eerst helemaal afgespeeld moet worden voordat je een volgende beweging kunt maken. Dat hoort eigenlijk een beetje in het spel. Je moet vaak kiezen tussen een actie die veel schade toebrengt maar je bij problemen kwetsbaar maakt of een snelle actie met minder profijt.SeamusXanthus schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:22:
[...]
Even iets anders, hoe is de gameplay? Ik heb me aan Monster Hunter op de PSP gewaagd, maar wat een tegenvaller! Het spel lijkt echt diepgang te hebben, en het is moeilijk, wat allebei goed is. Maar het speelt zo ontzettend langzaam en clunky dat er echt niet doorheen te komen is.
Op de PSP heb ik zelf Monster Hunter Freedom gespeeld en daar kwam ik ook niet echt lekker in de game. Nu de besturing beter is en het scherm wat groter leeft het spel helemaal op wat mij betreft. Je ziet de details veel beter (reacties van de monsters, aanvalspatronen, etc) en je kan zoveel ontdekken in die wereld.
Ik zou in dit geval trouwens geen nee zeggen tegen een HD Monster Hunter versie op de X-Box. De wereld/setting bevalt me erg goed en in die gevallen stap ik ook in wanneer er 'alleen maar' een beetje extra 'bling bling' wordt toegevoegd
Je hebt wel gelijk maar ik vind wel dat elke nieuwe (echte) Mario game toch echt wel vernieuwing met zich meebrengt. Normaal geldt hetzelfde voor de grote titels van Nintendo. Al moet ik wel zeggen dat op de Wii dit alleen lijkt te gelden voor Mario. Zelda TP was een OoT kopie, maar dat was imho ook meer fanservice ('wij' wilden immers een realistische Zelda). Metroid 3 was hetzelfde als 1 & 2 maar nu met (briljante) Wii controls net als Mario Kart (ik ben Wii Wheel fan). Galaxy 2 lijkt ook weer wat vernieuwing te brengen maar niet zoveel als 1.SeamusXanthus schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:47:
Niet om te flamen, maar jouw uitspraken zijn echt enorm tegenstrijdig in mijn ogen. Het grootste deel van jouw N-factor spellen zijn bijna kopieen van hun voorgangers. Incrementele veranderingen, maar dan zonder de HD upgrade... Nintendo leeft ongeveer op het remaken van hun bestaande franchises. Enige nieuwe wat ze op de tafel hebben gegooid zijn de casual games. Veel toppers zijn gewoon gamecube games met Wii controller, vaak zelfs letterlijk.
Dus het valt idd tegen op de Wii.
Idd vandaar dat ik ook 2 Mario games uit het lijstje had gehaald.Deddiekoel schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:36:
[...]
Je hebt wel gelijk maar ik vind wel dat elke nieuwe (echte) Mario game toch echt wel vernieuwing met zich meebrengt.
Hulde dat dit topic wel normaal blijft bij een kritische post. Elders wordt je gekielhaald en voor alles en nog wat uitgemaakt.
Eens, de originele series mogen hun originele concept blijven uitwerken. Dus Uncharted 2 mag best doorgaan op hetgeen uit deel 1. Maar het zijn na-apers die een concept verpesten en het meer van hezelfde gevoel oproepen.Tc-Chub schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 21:29:
Ja maarja de meeste games zijn na-apers van de serie. Kijk Sims, die wordt elk jaar wel weer uitgebreid en vernieuwd maar het concept is hetzelfde. Voor Uncharted geld het zelfde maar deeltje 2 is wel veeeel beter maar het is hetzelfde idee. Maar ondanks dat vinden wij de game nog steeds supervet
[ Voor 66% gewijzigd door Deddiekoel op 12-05-2010 09:06 ]
Maar ik denk dat de Wii wel degelijk meer te bieden heeft dan de PS3 en Xbox360 dat op dit moment hebben. Puur en alleen door die motion controlls. Dat 'slicen' in No More Heroes of Red Steel 2 voelt gewoon goed en in mijn beleving ook echt beter simpel knopje drukken. Zo'n game als No More Heroes had mij minder geboeid met enkel knoppen-besturing.
Verder ben ik ook zo'n klootzak die shooters met zo'n analoge stick niet lekker vind spelen. Ik speel dan liever met de muis of wii-mote (al krijg ik wel een lamme arm van de wiimote
Motion controll biedt dus in mijn ogen wel degelijk meer dan graphics en is in mijn ogen dus ook wel innovatie binnen een genre.
Als zometeen PS Move uitkomt (blijf het een walgelijk ontwerp vinden, maar goed, hij houd in ieder geval beter vast dan de standaard playstation controller (big win: sony
*wanneer komt meatboy?
It's just a game! ... So have fun!
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Daarnaast ook RS2 wat verder gespeeld vandaag, ook zeer geslaagd spel, hoewel ik wel af en toe moeite heb met het vloeiend switchen tussen je gun en zwaard. Soms gaat de camera dan ineens omhoog. Maar het ziet er verder top uit en speelt lekker weg.
Wat een lekkere shooter is Sin and Punishment. Waar je in de cutscenes nog wat low res textures opvallen is dat tijdens het spellen absoluut niet het geval. Je zit midden in een 60 fps spektacel van prachtige vijanden, boeiende achtergronden, kogels, explosies aanvals golven. Het speelt heerlijk.
Bizar maar Nintendo released 2 core games vlak achter elkaar. Krijgen we strakjes ook nog Mario Galaxy 2 in juni maar... Wat doen we de rest van het jaar. De nieuwe Metroid en Zelda komen nog maar er is altijd plaats voor nog meer goeie games
Dat gaan we horen op E3. Ik meen op 16 juni...Ben ook heel benieuwd wat Nintendo naast Zelda gaat laten zien.boshar schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 09:22:
Bizar maar Nintendo released 2 core games vlak achter elkaar. Krijgen we strakjes ook nog Mario Galaxy 2 in juni maar... Wat doen we de rest van het jaar. De nieuwe Metroid en Zelda komen nog maar er is altijd plaats voor nog meer goeie games
Ik heb MP 1 t/m 8, en speel het liefst de N64 en eerste GameCube varianten. Weet niet hoe het komt.
Hmmz, ja zit ook beetje te denken... Ga ik Sin en Punisment nog halen... naast no more heroes en mario galaxy2...
En daarbovenop lijkt F1 2010 2009 mij ook weer leuk, maar twijfel daar wel erg aan
btw bookmark deze maar alvast:
http://www.gametrailers.com/e3/
[ Voor 13% gewijzigd door Tijn89 op 16-05-2010 21:05 ]
Heb em eigenlijk gekocht vanwege Resident Evil: Umbrella Chronicles en Darkside Chronicles.
Dat vind ik toch eigenlijk wel de meest geweldige titels op de Wii.
Inmiddels heb ik al een aardig rijtje games, ondanks dat ik vind dat er weinig echte volwassen titels op de Wii zijn.
Meeste waar ik naar kijk zijn toch wel de shooters. Daar houd ik van, en ik vind dat de Wii zich er uitstekend voor leent.
Dan moet je zeker house of the dead: overkill aanschaffen!McKaamos schreef op zondag 16 mei 2010 @ 21:19:
Ik ben nooit een Nintendo mens geweest, maar heb al wel ruim een half jaar een Limited Edition zwarte Wii.
Heb em eigenlijk gekocht vanwege Resident Evil: Umbrella Chronicles en Darkside Chronicles.
Inmiddels heb ik al een aardig rijtje games, ondanks dat ik vind dat er weinig echte volwassen titels op de Wii zijn.
Meeste waar ik naar kijk zijn toch wel de shooters. Daar houd ik van, en ik vind dat de Wii zich er uitstekend voor leent.
Gisteren gedaanPierz schreef op zondag 16 mei 2010 @ 22:44:
[...]
Dan moet je zeker house of the dead: overkill aanschaffen!
Heb HotD 2&3 Return ook al, Ghost Squad, beide onrail shooters van RE (UC en DC), Batallion Wars 2 en The Conduit.
Dead Space Extraction staat nog op het verlanglijstje.
Verder heb ik ook nog Manhunt 2, Madworld, Mortal Kombat Armageddon, SuperMario Galaxy, Cars (niet gespeeld, staat er voor de neefjes/nichtjes), Resident Evil Archives en Guitar Hero: Metallica.
GH5 incl complete instrumentenkit staat in pre-order. Komt volgende week uit, en ik ben als het goed is een van de eersten die hem zal hebben
Dead Space Extraction kan ik je zeker aanraden, top game en grafisch ook nog prima in ordeMcKaamos schreef op zondag 16 mei 2010 @ 23:13:
[...]
Gisteren gedaan
Heb HotD 2&3 Return ook al, Ghost Squad, beide onrail shooters van RE (UC en DC), Batallion Wars 2 en The Conduit.
Dead Space Extraction staat nog op het verlanglijstje.
Verder heb ik ook nog Manhunt 2, Madworld, Mortal Kombat Armageddon, SuperMario Galaxy, Cars (niet gespeeld, staat er voor de neefjes/nichtjes), Resident Evil Archives en Guitar Hero: Metallica.
GH5 incl complete instrumentenkit staat in pre-order. Komt volgende week uit, en ik ben als het goed is een van de eersten die hem zal hebbenGezellig met m'n zusjes en vrienden de rockster uithangen
Ik ben dit weekend eindelijk aan Darkside chronicles begonnen. Game ziet er goed uit. Vraag me altijd meteen weer af of dergelijke graphics ook bij een FPS haalbaar zijn...McKaamos schreef op zondag 16 mei 2010 @ 21:19:
Ik ben nooit een Nintendo mens geweest, maar heb al wel ruim een half jaar een Limited Edition zwarte Wii.
Dead Space Extraction is ook zeker de moeite. Bij e-plaza en waarschijnlijk Bart Smits ligt hij voor weinig.
[ Voor 6% gewijzigd door Deddiekoel op 17-05-2010 13:28 ]
@Deddiekoel: DC is inderdaad monsterlijk goed
UC ben ik pas weer gaan spelen om eens te zorgen dat ik alle files verzamel.
Resident Evil Archives: RE Zero staat ook nog op het verlanglijstje trouwens.
Nope. moet een credit card zijn:McKaamos schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:14:
Kan het hier niet openen, zit @ work, maar kan het ook met Paypal?
TheHut.com currently accepts Visa Credit/Debit, Mastercard, Switch/Maestro, Solo, Delta & American Express.
Binnenkort maar even verder met de RE serie, opnieuw. Heb alle RE delen ooit gemaakt, maar die op de Wii zijn wel grappig door het gun-principe. Met een maat erbij dikke pret, al was House of the Dead dan inderdaad vele malen beter in
Wat heb je dan bij de comp ingesteld?Exorcist schreef op zondag 16 mei 2010 @ 01:10:
snip..Mario Party 8 ....zelfs op weak is de CPU zo nu en dan bizar goed... snip
Hier reageert ie normaal op de handicapsettings.
does the pope shit in the woods? is a bear catholic?
Easy, en geen handicaps. Erger me dus aan de scripted events, dat de CPU "toevallig" 10 gooit, of precies op het juiste vakje komtdragunova schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:07:
[...]
Wat heb je dan bij de comp ingesteld?
Hier reageert ie normaal op de handicapsettings.
Maar goed, ik heb het idee dat dit toch minder is in de eerdere Party's . Mn favoriet is en blijft 2, jammer dat ik de Spaanse versie heb
Herkenbaar wat je beschrijft.Exorcist schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:09:
[...]
Easy, en geen handicaps. Erger me dus aan de scripted events, dat de CPU "toevallig" 10 gooit, of precies op het juiste vakje komt
Maar goed, ik heb het idee dat dit toch minder is in de eerdere Party's . Mn favoriet is en blijft 2, jammer dat ik de Spaanse versie heb
Eerdere parties heb ik geen ervaring mee. Ik merk dat de handicap wel meespeelt; als ik handicap 3 voor de compcharacters instel kan ik tenminste ook eens winnen (of liever gezegd, junior hier
does the pope shit in the woods? is a bear catholic?
Daar had ik ook last van. In de oude Mario Party games had je nog skill nodig om te winnen, nu moet je meestal veel mazzel hebben wil je het spel kunnen winnen. Allemaal om de casual gamer te lokken, kijk maar naar Mario Kart Wii, een spel dat ik niet speel door het inspiratieloze baandesign en de te hoge geluksfactor waardoor je alleen 1ste kun worden door veel mazzel ipv skill.dragunova schreef op maandag 17 mei 2010 @ 23:23:
[...]
Herkenbaar wat je beschrijft.
Eerdere parties heb ik geen ervaring mee. Ik merk dat de handicap wel meespeelt; als ik handicap 3 voor de compcharacters instel kan ik tenminste ook eens winnen (of liever gezegd, junior hier)
De accuratesse van die dingen zit meestal wel goed, maar de levensduur is net als de jouwe aanzienlijk korter.
Verwijderd
Voor een tientje had ik een controller + nunchuck, inderdaad met Nintendo logo. Ik was zelf aangenaam verrast, je kunt amper zien dat het niet de originele is, hij is alleen ietsjes breder, maar dan heb je het over hooguit een mmI_am_akira schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:48:
Ik denk dat je via deal extreme nu met de euro dollar koers en de import kosten niet veel goedkoper uit zult zijn
Dus je bent wel degelijk goedkoper uit. Ikzelf ben niet zo blij met de wii motion plus, om de zoveel minuten moet ik em op tafel leggen omdat de controller alle kanten op schiet... Maar als je die er bij wilt hebben dan betaal je iets van 8.50 euro voor het wii motion plus stukje en dan ben je nog steeds goedkoper uit
Ik heb nu een aantal weken een wii (heb gebruik gemaakt van de vodafone aanbieding, dat je er eentje kreeg bij een 1 jarig abo). Ik ben sowieso een Nintendo meisje
Je haalt het dan nog steeds min-of-meer bij de bron. Dezelfde bron waar 9/10 webwinkels en marktplaatshandelaartjes ook hun namaak spullen halen. Je haalt een schakel ertussenuit en dus ben je in veel gevallen nog steeds goedkoper uit.I_am_akira schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:48:
Ik denk dat je via deal extreme nu met de euro dollar koers en de import kosten niet veel goedkoper uit zult zijn
Het ziet er wel goed uit maar ik krijg het niet werkend om naar mijn smb-shares te connecteren.

Wel irritant dat je tegenwoordig automatisch naar uk.ign wordt doorgestuurd.
En het spel is zó mooi!
Ik stoorde me voornamelijk aan de camera van zowel Mario Galaxy 1 als Mario Sunshine. Al leek ie bij Mario Sunshine beter te zijn dan bij Galaxy.
Maar in Mario Galaxy 2 is het echt een heel stuk verbeterd.
Er zitten 240 sterren in!!!
En in het begin ook muziek uit wereld 8 van Mario Bros 3.
En je kan Yoshi spelen.

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Ik schaam mij er niet voor dat ik netjes betaal voor mijn games en wacht tot de release date.
[ Voor 6% gewijzigd door fZeroNewbie op 24-05-2010 15:21 ]
Zitten er nu wat meer basic platform levels in? Die 3 of 4 basic levels waarbij je blokken en gaten moest ontwijken op weg naar de eindstreep in Galaxy 1 vond ik de beste levels van het hele spel.
Er zijn nog maar weinig winkels waar je online No More Heroes 2 kan reserveren (lees er is er in nederland 1: dimension plus)... Beetje balen, ben wel fan van bol.com met dat soort dingen.
[ Voor 29% gewijzigd door Tijn89 op 24-05-2010 16:39 ]
Ja inderdaad, mijn vraag was ook meer bedoeld als "het zal toch niet zo zijn dat er een shop is die 'm al verkoopt?"fZeroNewbie schreef op maandag 24 mei 2010 @ 15:20:
En de rest van ons zal nog ff gedult moeten hebben en wat euro's moeten betalen![]()
Ik schaam mij er niet voor dat ik netjes betaal voor mijn games en wacht tot de release date.
edit: zie nu dat er een topic over is, daar maar verder dan
[ Voor 6% gewijzigd door jelle. op 24-05-2010 17:12 ]
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Zit je daar met je ouwe meuk, terwijl 't volgens mij wel backwards compatible is (WR+ => WR-games)
Bedoel je niet de MotionPlus?Jejking schreef op maandag 24 mei 2010 @ 22:33:
* Jejking is zeer waarschijnlijk niet de eerste die het fucking irritant vindt dat de oude Wii Remote'jes niet werken met games die een nieuwe Wii Remote Plus nodig hebben.
Zit je daar met je ouwe meuk, terwijl 't volgens mij wel backwards compatible is (WR+ => WR-games)
Dat op-klik geval? Want die kan je ook gewoon op een oude WiiMote doen.
Verwijderd
Maar goed dan dat jij dat er niet voor hebt hoeven betalen.Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 07:02:
Ik heb inmiddels Mario Galaxy 2 en het is een aardig spel alhoewel het in feite meer een level-pack is. Dat ze hier de volle prijs voor vragen is schandalig. Bij de next-gen consoles zou dit DLC zijn waar je ongeveer de helft minder voor betaald.
Bij die 'nextgen' consoles betaal je toch al 20 Euro meer per game.[b][message=34063064,noline] Bij de next-gen consoles zou dit DLC zijn waar je ongeveer de helft minder voor betaald.
Misschien moet je overstappen naar een PS3. Wel 1 probleem dan. Je kunt alleen maar games spelen nadat deze gereleased zijn en jij ze 'gekocht' hebt.
Ga nu geen game afkatten wanneer je zelf te beroerd bent om er voor te betalen. Zo veroorzaak je 2x schade, 1x lost sale en 1x anti reclame.
Verwijderd
boshar schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 10:18:
[...]
Bij die 'nextgen' consoles betaal je toch al 20 Euro meer per game.
Misschien moet je overstappen naar een PS3. Wel 1 probleem dan. Je kunt alleen maar games spelen nadat deze gereleased zijn en jij ze 'gekocht' hebt.
Ga nu geen game afkatten wanneer je zelf te beroerd bent om er voor te betalen. Zo veroorzaak je 2x schade, 1x lost sale en 1x anti reclame.
Houd je insinuaties voor je. Ik heb de game al gepreorderd en betaal er ook gewoon voor de 11e. Het blijft een Mario-titel van kwaliteit, het is alleen jammer dat het weinig toevoegd aan de vorige game. Het is geen slechte titel maar ik had meer van Nintendo verwacht. Dit is eigenlijk hetzelfde geval als met Mario bros 1 en Mario Bros 2 (japan). Ik ben blij dat we " onze" versie van Mario Bros 2 kregen hier.Deddiekoel schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 07:25:
[...]
Maar goed dan dat jij dat er niet voor hebt hoeven betalen.
Dat er voor ps3 titels veel meer betaald moet worden valt ook erg mee. Vaak zijn ze even duur of misschien 5 euro duurder maar als je kijkt naar multiplatformgames dan is de Wii-versie vrijwel ALTIJD de minste versie. Niet alleen HD-graphics missen maar ook andere features zijn vaak beperkter of er zijn verplicht trilcontrolls toegevoegd die nergens op slaan. Je betaald dus iets meer voor meer kwaliteit.
Jij loopt hier op te scheppen over het spelen van een illegale copy en we moeten je maar op je blauwe ogen geloven dat je alsnog the decent thing doet en de game ook echt gaat kopen.Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 10:28:
[...]
[...]
Houd je insinuaties voor je. Ik heb de game al gepreorderd en betaal er ook gewoon voor de 11e.
Je bent gewoon fout bezig en door er over op te scheppen creer je een klimaat waarin andere mensen in een 'dat kan ik ook actie' leren waar/hoe ze een illegale copy kunnen spelen. Misschien dat jij de disipline hebt om achteraf toch voor het genoten game genot te betalen maar ik kan je verzekeren de meeste van de slapende honden die je hiermee wakker maakt doen dat niet.
Dat een multi platform game beter is op een next gen console is trouwens niet echt een 'given' hoor. Zo komen we hier wel vaker terug op Firstr Person Shooters die lekkerder spelen door de Wii mote. Ook zoiets als Fifa 2010 kan je nog verassen. Mijn zoon heeft Fifa 2010 zowel op de Wii als op de X-Box. wanneer zijn neef (puber leeftijd, heeft zelf ook een Wii en X-Box) bij ons speelt wil hij liever Fifa 2010 op de Wii spelen. Dat speelt net iets meer casual en Coop 2 tegen 2 online is lekker simpel op te zetten en te spelen. (neef speelt thuis voornamelijk Fifa 2010 op de X-box zowel on als offline en is een serieus voetballer bij het jeugd team van Excelsior)
Ik zou stellen dat multi platform games op de Wii net zo leuk kunnen zijn als op de 'echte' next gens. Het gaat nu eenmaal om het spelletje en een echte Wii specifieke versie (zoals bij FIFA 2010, Modern Warfare Reflex ed en de nieuwe Prince of Persia) kan dat net zo leuk zijn. Tuurlijk zijn er dan minder details en is het niet 720P.
Ik speel nu trouwens Red Dead Redemption op de X-Box ik weet zeker dat wanneer jij die game op een Wii zou kunnen spelen en previewen je het zou hebben over frame rate slowdowns, Pop up en bugs en glitches. En inderdaad dat soort dingen zit er ook in dat spel maar in z'n geheel als compleet spel is RDR een super goed spel en unieke experience (10/10 op mijn schaal) .
[ Voor 3% gewijzigd door boshar op 27-05-2010 12:11 ]
Als je meerdere consoles bezit is vergelijken tussen de versies zinvol en kies je vervolgens de versie die het beste bij je voorkeur past. Dat wil nog niet zeggen dat voor de andere, (de in jouw ogen mindere versie) niet net zo veel plezier op kan leveren. Als je 1 console hebt koop je een spel en kijk je of het leuk is. Het is zo zinloos om dan naar andere versies te gaan kijken.
Die 5 Euro prijsverschil klopt niet. Kom eens met een voorbeeld. Mijn voorbeeld is van www.dimensionplus.nlVerwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 10:28:
Dat er voor ps3 titels veel meer betaald moet worden valt ook erg mee. Vaak zijn ze even duur of misschien 5 euro duurder maar als je kijkt naar multiplatformgames dan is de Wii-versie vrijwel ALTIJD de minste versie. Niet alleen HD-graphics missen maar ook andere features zijn vaak beperkter of er zijn verplicht trilcontrolls toegevoegd die nergens op slaan. Je betaald dus iets meer voor meer kwaliteit.
Prince of Persia: The Forgotten Sands
Wii versie 43,00
PS3 / X-Box 360 versie 57,00
verschil is 14 Euro
2010 FIFA Word Cup South Africa
Wii versie 40,00
PS3 / X-Box 360 versie 58,00
verschil is 18 Euro
Je krijgt in de Wii versies met minder (of andere) opties en 480p in plaats van 720p maar je betaalt ook een stukje minder. Wanneer je in een game beoordeling ook de kostprijs zou meenemen zouden Wii games dus zelfs hogere beoordelingen krijgen
Vergelijk het eens met DVD vesus Blue Ray. De laatse heeft een beter beeld en meer opties maar hij kost ook meer en wanneer je alleen de film wilt zien voldoet de DVD ook.
Verwijderd
Hmm dat is wel een extreem prijsverschil. Dacht dat de meeste Wii-titels ook zo'n 50 euro waren en de meeste ps3 rond de 55-60.boshar schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:49:
[...]
Die 5 Euro prijsverschil klopt niet. Kom eens met een voorbeeld. Mijn voorbeeld is van www.dimensionplus.nl
Prince of Persia: The Forgotten Sands
Wii versie 43,00
PS3 / X-Box 360 versie 57,00
verschil is 14 Euro
2010 FIFA Word Cup South Africa
Wii versie 40,00
PS3 / X-Box 360 versie 58,00
verschil is 18 Euro
Je krijgt in de Wii versies met minder (of andere) opties en 480p in plaats van 720p maar je betaalt ook een stukje minder. Wanneer je in een game beoordeling ook de kostprijs zou meenemen zouden Wii games dus zelfs hogere beoordelingen krijgen(niet dat ik daar een voorstander van ben)
Vergelijk het eens met DVD vesus Blue Ray. De laatse heeft een beter beeld en meer opties maar hij kost ook meer en wanneer je alleen de film wilt zien voldoet de DVD ook.
Anyway, die vergelijking met Bluray en DVD is wel een goeie. Over DVD gesproken, waarom kan je die niet standaard afspelen in de Wii? Met Homebrew kan het wel dus dan is de techniek er wel. Vreemd dat Nintendo een leuke extra feature standaard blokkeerd.
Helemaal gelijk in maar het vreemde aan mijn FIFA 2010 ervaring is dat ik helemaal niet verwacht had dat mijn puber neef de Wii versie van FIFA 2010 liever speelde. Dat kan natuurlijk ook te maken hebben met uitgekeken zijn op de X-Box versie maar toch hij schreef de Wii versie niet af om de mindere graphics. Hij vond de net iets andere manier van spelen in ieder geval ook leuk om eens even te spelen.fZeroNewbie schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:36:
Als je meerdere consoles bezit is vergelijken tussen de versies zinvol en kies je vervolgens de versie die het beste bij je voorkeur past. Dat wil nog niet zeggen dat voor de andere, (de in jouw ogen mindere versie) niet net zo veel plezier op kan leveren. Als je 1 console hebt koop je een spel en kijk je of het leuk is. Het is zo zinloos om dan naar andere versies te gaan kijken.
Ik speel zelf nauwelijks voetbal games en nu er verplicht Fifa World Cup voor de X-Box ligt. Heb ik daar ook eens wat mee gedaan. Is echt leuk hoor alle details (spelers, animaties, publiek). Gelukkig heb je nu ook op de x-box een simpel besturings optie (2 knopjes). ik kom gewoon vingers te kort. Toch heel anders dan Kick off op de C64
Verwijderd
Trouwens, hoe rapporteer je op dit forum posts aan de mods?