Tsja ik vind het ook niet zo leuk om te horen dat het flagship nieuwe spel niet echt vernieuwend is. En ja als iemand die vroeger op zijn c64, amiga, pc en als laatste xbox1 kopieen kon spelen is het idd zeer verleidelijk om de wii om te bouwen.
Maar ik doe het niet. Mijn hobby is gaming en daar betaal ik voor en sommige games speel ik gewoon maar niet. Galaxy2 is daar waarschijnlijk een van, in een wereld waar geld en tijd onbeperkt waren had ik het zeker gespeeld. Maar nu dus niet.
Belangrijk vind ik verder hoe er op CapB gereageerd word. Hij komt wel met argumenten. En je mag toch een game niet goed (of in zijn geval eerder, niet vernieuwend denk ik zo) vinden?
Om even in de nes analogie mee te gaan, ja er waren veel verschillen tussen 1,2 en 3. Maar zoals je zelf als zei, 2 was een heel andere game! En in die tijd ging de techniek veel harder wat zeker uitmaakt, 1 hoe goed ie ook is, is zelfs zeer beperkt tov 2 en 3......eens?
Galaxy 2 is een pure sequel (lijkt me ook uit de titel

) en geeft de mensen meer van wat ze goed vonden. Ik vind dit eigenlijk nog eerlijker dan bijvoorbeeld zelda, die (voor zover ik kan inschatten, heb hem niet uitgespeeld) ook niet veel van de voorgangers verschilt. maar wel een hele andere subtitel meekrijgt.
Ik heb hetzelfde met RDR, ik snap dat het spel 9's en 10-en krijgt, maar ik vind het niks, het is gta in het wilde westen, en ik been geen gta speler (behalve de ouwe 2d's

).
Hmmz deze post is eigenlijk een samenvatting van wat anderen al zeiden, in mijn hoofd was het een nuttige toevoeging.....

is required.