Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:58:
Anyway, die vergelijking met Bluray en DVD is wel een goeie. Over DVD gesproken, waarom kan je die niet standaard afspelen in de Wii? Met Homebrew kan het wel dus dan is de techniek er wel. Vreemd dat Nintendo een leuke extra feature standaard blokkeerd.
Antwoord is: licentiekosten. Je moet licentiekosten betalen om DVD-Video te mogen afspelen. Die kosten heeft Nintendo niet gemaakt en dus kan (of beter gezegd mag) het niet op de Wii.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Ik hoor heel veel mensen op 'het internet' zeggen dat SMG2 eerder een addon is dan een nieuwe game, maar vrijwel alle professionele reviewers zeggen dat het veel meer dan een add-on is. Nou ja, ik zie het wel wie er gelijk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Of ze gelijk hebben ofniet, ik ga het toch wel spelen. Mario Galaxy FTW!! Meet uitdagende levels voor NSMB zijn ook zeer welkom :D die vond ik wel een beetje aan de korte kant (vooral als je single player speelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 07:02:
Ik heb inmiddels Mario Galaxy 2 en het is een aardig spel alhoewel het in feite meer een level-pack is. Dat ze hier de volle prijs voor vragen is schandalig. Bij de next-gen consoles zou dit DLC zijn waar je ongeveer de helft minder voor betaald.
Je praat echt poep
http://www.gamerankings.c...mario-galaxy-2/index.html
Het is nu feitelijk de op twee na beste game.

Nee, bij 'next-gen' consoles zou dit Uncharted 2, Halo 3: ODST of Call of Duty: Modern Warfare 2 zijn waar we ook gewoon de volle mep voor betalen en wat ook gewoon volwaardige games zijn. Sequels zijn er al sinds de game-industrie bestaat.

Ik merk overigens dat ik hier nauwelijks meer kom en dat het lastig te combineren is met een explosief groeiende site dus ik draag het stokje van de TS graag over aan een tweaker die er met net zo veel enthousiasme aan wil werken als ik en mijn voorgangers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik praat geen poep jochie. Ik heb de game al gespeeld dus kan er goed oordeel op vellen. Naast het feit dat de gimmick met planeten met individuele zwaartekracht sowieso al gejat is van Sonic Adventure 2 hebben ze hier alleen een paar extra pakjes bijgegooid en de yoshigimmick en ze zijn klaar.

De graphics zijn zelfs nog grotendeels hetzelfde :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:25
Je kan ook zeuren om het zeuren. Nieuwe pakjes(aka gameplay elementen), nieuwe hub, Yoshi, muziek en geheel nieuwe levels. Een level pack is geen tientallen uren gameplay. Sterker nog, dat zijn de meeste complete games tegenwoordig al niet, daar mag je blij zijn met een single player mode van 6 uur.
Daarnaast zitten er gewoon veel geniale en originele momenten in.

Galaxy stage in Sonic Adventure 2 was trouwens verschrikkelijk. En graphics van Galaxy 1 waren al het beste van de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op maandag 31 mei 2010 @ 11:22:

Galaxy stage in Sonic Adventure 2 was trouwens verschrikkelijk. En graphics van Galaxy 1 waren al het beste van de Wii.
Dat is een mening. Het concept is echter in deze game naar voren gekomen en het is duidelijk dat Nintendo hier naar gekeken heeft en de raketten uit Sonic vervangen heeft door die oranje stervormen.
En graphics van Galaxy 1 waren al het beste van de Wii.
Ik geef toe dat de graphics van Galaxy 1 erg goed zijn maar het is gebruikelijk dat naarmate de levensduur van de console vordert de graphics ook beter worden. De 3 Mario Bros games kwamen immers ook op dezelfde console uit en waren progressief stukken beter getekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Nu breng je het alsof Mario Galaxy niet zo hebben bestaan zonder het Sonic level, dat lijkt me onzin. Nintendo had het idee al in de Super Mario 128 demo. Je zou kunnen zeggen dat Sega daarnaar heeft gekeken. Of je gaat er gewoon vanuit dat er bij beide teams creatieve mensen werken die het op verschillende manieren hebben uitgewerkt.

De vergelijking tussen NES en Wii gaan ook niet op. Bij Mario Bros 1 was het nieuwe hardware, die bovendien veel directer aangesproken moest worden, waardoor er steeds meer trucjes werden uitgehaald. De Wii is wat dat betreft bekend terrein aangezien het min of meer een krachtigere Gamecube is. Daarnaast zijn dat soort grafische trucjes een stuk lastiger bij 3D games dan bij 2D games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:16:
Nu breng je het alsof Mario Galaxy niet zo hebben bestaan zonder het Sonic level, dat lijkt me onzin. Nintendo had het idee al in de Super Mario 128 demo. Je zou kunnen zeggen dat Sega daarnaar heeft gekeken. Of je gaat er gewoon vanuit dat er bij beide teams creatieve mensen werken die het op verschillende manieren hebben uitgewerkt.

De vergelijking tussen NES en Wii gaan ook niet op. Bij Mario Bros 1 was het nieuwe hardware, die bovendien veel directer aangesproken moest worden, waardoor er steeds meer trucjes werden uitgehaald. De Wii is wat dat betreft bekend terrein aangezien het min of meer een krachtigere Gamecube is. Daarnaast zijn dat soort grafische trucjes een stuk lastiger bij 3D games dan bij 2D games.
De super mario 128 demo was een demo met allemaal mannetjes die op een enkele planeet lopen. Sonic Adventure 2 had eenzelfde dit idee en werkte het uit naar het reizen van planeet naar planeet om zo items (fragmenten van de Master Emerald).

Vervolgens komt MG waarbij je van planeet naar planeet moet gaan om zo items (sterren/munten etc) moet verzamelen. Dit terwijl in de jaren daarvoor SA2 een gigantische hit was. Hmmm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Maar Mario 128 was al jaren in ontwikkeling daarna. Wat dacht je dan? Dat ze 1 planeet zouden doen, je zal toch van planeet naar planeet moeten kunnen gaan.

Sterren verzamelen heeft Nintendo trouwens zelf groot gemaakt met Mario 64, dus dat is ook geen verrassing. De levels van Sonic Adventure 2 waarbij je dingen moest zoeken waren verschrikkelijk. Alleen de Sonic levels waren tof. Daarnaast was dat een klein onderdeel van de game en doe je bij Galaxy tig meer dingen dan van planeet naar planeet hoppen.

Ik ben een groot Dreamcast fan, maar ik kan me echt niet voorstellen dat Nintendo een hele game gaat baseren op een paar waardeloze levels uit Sonic Adventure 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:45
Cpt Bennet doet weer graag interessant over games die die niet kan waarderen. Als je naar bijvoorbeeld de Halo serie kijkt zie ik naast graphics en andere wapens geen enkele waardevolle toevoeging sinds de 1e halo in 2001. Zelfde geld voor CoD (wat ik overigens een meesterlijke game vind..) en veel andere series.

Dan kijk ik nu weer naar Galaxy2 die ik nog niet gespeeld heb, maar wel wat filmpjes van heb gekeken. Dan zie ik items voorbij komen die wel nieuwe dingen brengen.

Een boormachine-schroef geval.
Yoshi
Steenpak
Wolkenpak

Die dingen zien er nu weinig vernieuwend uit, maar net zoals in Galaxy1 zal nintendo daar zeker venieuwende dingen mee doen. Zoals met t boor-itempje. Daarvoor onbereikbare ruimtes en zwakke plekken van eindbazen worden in ene wel bereikbaar. En gezien de cijfers die het spel overal krijgt ben ik er ook best zeker van dat Nintendo nog wat leuke trucjes heeft verzonnen daarvoor.

Ik heb Sonic 2 nooit gespeeld tot mijn spijt, maar het unieke aan Galaxy 1 was dat je niet alleen bovenop liep, maar ook eronder. En er binnen. Met in sommige levels ook nog wisselende zwaartekrachtsbronnen. Dat gaf die Mario een nieuwe dimensie en ik heb toentertijd nergens in een review gelezen: 'Gejat van Sonic2'. Dus ik geloof daar eerlijk gezegd niet zo in, maar goed het kan natuurlijk een meningsding zijn.

Maar alsnog veel plezier met het niet zo unieke spelletje en ik hoop dat je het uiteindelijk toch de moeite vind er wat voor te betalen ;)

edit:
Vb, van zo'n review:
http://www.gametrailers.com/video/review-super-mario/100404

En let op wat die in de 'closing comments' zegt:
'there's more creativity in some single stages in this game, than in entire other games.'

[ Voor 13% gewijzigd door Tijn89 op 31-05-2010 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 08:05:
Ik praat geen poep jochie. Ik heb de game al gespeeld dus kan er goed oordeel op vellen. Naast het feit dat de gimmick met planeten met individuele zwaartekracht sowieso al gejat is van Sonic Adventure 2 hebben ze hier alleen een paar extra pakjes bijgegooid en de yoshigimmick en ze zijn klaar.

De graphics zijn zelfs nog grotendeels hetzelfde :')
Het idee van Galaxy komt waarschijnlijk hier vandaan:
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2h6tuec.png

Leuk weetje, voormalige stage designers van Sonic Team werken nu voor EAD Tokyo. Ze hebben dus hun eigen game/concept gejat? :+

Ik heb de game overigens ook gespeeld in de persruimte bij Nintendo dus je praat gewoon poep.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2010 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 13:11
heb een vraagje aan jullie

heb een Benq TFT een et-0009-8 een 24'' monitor dus daar wil ik me wii op aan sluiten
want hij hoef niet altijd op me grote tv te draaien

heb al een dvi Component kabel gehaalt maar niet paste niet op me TFT want de dvi is net iets anders

dus heb daarna een VGA Component kabel gehaald maar hier krijg mee krijg ik geen signaal mee
dus dan zou me TFT monitor geen RGB aan kunnen beetje jammer

is er nog een andere manier dat het wel zou kennen ?

weet dat er paar zijn met Component aansluiting maar ga nu nog geen andere TFTje halen :P
misschien wel later in het jaar

maar misschien dat er nog een andere makkelijke manier is
en anders maar gewoon tijdje nog gewoon door op de tv en later op een nieuwe TFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:20

Rudedadude

Maybe we were born to run

fZeroNewbie schreef op maandag 24 mei 2010 @ 23:01:
Het halen van alle sterren in SMG1 is nog een behoorlijke klus. Zo uit mijn geheugen vooral een woestijn level waar ik aardig wat keren zoet mee ben geweest om het binnen de tijd te halen .
Ja, dat is het enige wat me dwars zit. Ik ben nu ook al weer tegen wat levels aangelopen waar ik de eerste keer al behoorlijk op heb lopen ploeteren en ik weet er ook nog wel een aantal waar ik nooit doorheen ben gekomen. Maar wie weet promoveer ik nog eens uit de casual-gamer klasse...

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Ik vond Galaxy 1 eigenlijk vrij makkelijk, maar een paar momentjes die ik over moest doen.
Merk wel dat ik minder geduld heb dan vroeger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijn89 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:46:
Cpt Bennet doet weer graag interessant over games die die niet kan waarderen. Als je naar bijvoorbeeld de Halo serie kijkt zie ik naast graphics en andere wapens geen enkele waardevolle toevoeging sinds de 1e halo in 2001. Zelfde geld voor CoD (wat ik overigens een meesterlijke game vind..) en veel andere series.
Ik zeg niet dat ik Galaxy 2 niet waardeer, ik vind het alleen weinig vernieuwend. Dat neemt niet weg dat ik zeker mijn reservering zal ophalen zodra deze uitgeleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:18
Tsja ik vind het ook niet zo leuk om te horen dat het flagship nieuwe spel niet echt vernieuwend is. En ja als iemand die vroeger op zijn c64, amiga, pc en als laatste xbox1 kopieen kon spelen is het idd zeer verleidelijk om de wii om te bouwen.

Maar ik doe het niet. Mijn hobby is gaming en daar betaal ik voor en sommige games speel ik gewoon maar niet. Galaxy2 is daar waarschijnlijk een van, in een wereld waar geld en tijd onbeperkt waren had ik het zeker gespeeld. Maar nu dus niet.

Belangrijk vind ik verder hoe er op CapB gereageerd word. Hij komt wel met argumenten. En je mag toch een game niet goed (of in zijn geval eerder, niet vernieuwend denk ik zo) vinden?
Om even in de nes analogie mee te gaan, ja er waren veel verschillen tussen 1,2 en 3. Maar zoals je zelf als zei, 2 was een heel andere game! En in die tijd ging de techniek veel harder wat zeker uitmaakt, 1 hoe goed ie ook is, is zelfs zeer beperkt tov 2 en 3......eens?
Galaxy 2 is een pure sequel (lijkt me ook uit de titel :P ) en geeft de mensen meer van wat ze goed vonden. Ik vind dit eigenlijk nog eerlijker dan bijvoorbeeld zelda, die (voor zover ik kan inschatten, heb hem niet uitgespeeld) ook niet veel van de voorgangers verschilt. maar wel een hele andere subtitel meekrijgt.

Ik heb hetzelfde met RDR, ik snap dat het spel 9's en 10-en krijgt, maar ik vind het niks, het is gta in het wilde westen, en ik been geen gta speler (behalve de ouwe 2d's :P ).

Hmmz deze post is eigenlijk een samenvatting van wat anderen al zeiden, in mijn hoofd was het een nuttige toevoeging..... :z is required.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Sagat schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 00:49:
Tsja ik vind het ook niet zo leuk om te horen dat het flagship nieuwe spel niet echt vernieuwend is.

Maar ik doe het niet. Mijn hobby is gaming en daar betaal ik voor en sommige games speel ik gewoon maar niet. Galaxy2 is daar waarschijnlijk een van, in een wereld waar geld en tijd onbeperkt waren had ik het zeker gespeeld. Maar nu dus niet.
MIj leek SMG2 ook meer van hetzelfde en datwas al genoeg voor me. Maar als ik de reviews online lees doet SMG2 zo enorm veel meer. Ja het is dezelfde engine maar daarbuiten doet het (blijkbaar) zoveel frisse en nieuwe dingen dat het enorm goede cijfers scoort.
Ik kan iig niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van me had Galaxy2 al, op een minder legale wijze, maar heb er toch even een paar levels gespeeld. En inderdaad; het is allemaal zoveel creatiever en inventiever qua level design. In het half uur dat ik het heb gespeeld heb ik continue met een glimlach om mijn mond gezeten. Daarnaast vond ik het ook al direct van af het begin uitdagender dan Galaxy1. Ik ga hem zeker aanschaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:45
Sagat schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 00:49:
Belangrijk vind ik verder hoe er op CapB gereageerd word. Hij komt wel met argumenten. En je mag toch een game niet goed (of in zijn geval eerder, niet vernieuwend denk ik zo) vinden?
Correctie hij komt niet met argumenten. Hij zegt dat hij geen vernieuwingen ziet zonder voorbeelden te noemen (dat galaxy verhaal vergeten we maar gewoon want dat is ook gewoon onzin zoals hierboven aangegeven), terwijl dat door alle andere mensen die het spel hebben gespeeld wordt tegengesproken, met argumenten.

Ik denk dat we kunnen concluderen dat Galaxy 2 geen revolutie is. Er wordt bijvoorbeeld niet in ene een vitality sensor gebundeld om mario pas te laten springen bij een hartslag van 120 (als zoiets een revolutie zal zijn natuurlijk..). Gezien de cijfers die de pers (en daar baseren we ons voor het gemak maar op) aangeven dat Galaxy2 meer is dan een makkelijke sequel (kijk naar wat andere vervolgen voor cijfers krijgen gemiddeld; halo2, GoW2 enz) dan zeg ik dat Galaxy2 een uitzonderlijke goede sequel is, volgens sommige misschien zelfs een evolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Galaxy 2 komt wel een keer, lijkt mij een goed spel (krijgt niet voor niets een 10 op Gamespot) ... maar moet de eerste nog steeds uitspelen.

Ga nu beginnen aan Prince of Persia, heb ook Rival Swords besteld (had Two Thrones als enige nog niet uitgespeeld ... kwam vast te zitten bij het gevecht met 2 zwaard-mini-bossjes.

Ik had gelezen dat deze game beter is dan de HD versie, meer de originele stijl en daar hou ik wel van. Daarnaast, de PS3 versie duurt erg kot ... ik ga daar geen volle mep aan uitgeven, ik wacht wel even.

Vreemd dat ik in het actie forum geen Prince topic zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzwind
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-06 19:42
Prijservaring: ik zie diverse titels afgeprijsd. Maar Nintendo zelf lijkt absoluut niet te doen aan lagere prijzen, hoe oud het spel ook is. Erg jammer, en valt best op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:34
Feit is dat veel mensen nog geen genoeg hadden van SMG toen hij uit was, meer van het zelfde en een beetje evolutie is dan al goed. Net als bij de verschillende GTA versies, tussen GTA3, GTA:VC en GTA:SA zat ook niet zoveel verschil, meer van het zelfde, een aantal kleine toevoegingen en de rest beter uitgewerkt en het zijn stuk voor stuk topgames.

Over smaak valt niet te twisten, als iemand niets met Mario heeft moet hij dat zelf weten. Ik ben een hard core (PC) gamer en voor dit spel zal ik menig avondje voor de Wii bij mn vriendin thuis hangen :) nog 5 dagen, kan haast niet wachten.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rinzwind schreef op zondag 06 juni 2010 @ 10:37:
Prijservaring: ik zie diverse titels afgeprijsd. Maar Nintendo zelf lijkt absoluut niet te doen aan lagere prijzen, hoe oud het spel ook is. Erg jammer, en valt best op.
Enige uitzondering is volgens mij Metroid ... om een of andere reden prijzen ze die altijd WEL af. Niet erg, want ik had Metroid Trilogy voor 25 euro :D (Metroid serie is voor mij de beste Nintendo franchise, puur persoonlijk natuurlijk :D ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Verwijderd schreef op zondag 06 juni 2010 @ 11:42:
[...]

Enige uitzondering is volgens mij Metroid ... om een of andere reden prijzen ze die altijd WEL af. Niet erg, want ik had Metroid Trilogy voor 25 euro :D (Metroid serie is voor mij de beste Nintendo franchise, puur persoonlijk natuurlijk :D ).
De makers van Metroid zijn toch ook niet Nintendo zelf maar een 2nd party developer? Dus dan is dat misschien de reden van het afprijzen van de trilogie.

[ Voor 3% gewijzigd door Alien B.O.B. op 06-06-2010 13:00 ]

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
De hamvraag deze week: is Galaxy 2 al in het wild gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNO
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 22:02

TNO

cake.

11 juni bij de Mediamarkt, 39 euro. Aldus de Mediamarkt folder. Ik krijg 'm van m'n vriendin O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Deddiekoel schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 09:10:
De hamvraag deze week: is Galaxy 2 al in het wild gespot?
Ik hoop de game vanavond te kunnen ophalen. Games liggen te vaak al voor hun releasedatum in de winkel.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb hem zojuist bij de MM in Rijswijk voor 39eu opgehaald. Vanavond eerst naar de A-Team film maar morgen en het weekend Mariooooooo!
Heb er zin an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

E-plaza verkoopt hem voor 39 euro.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Waarom heb ik dat kreng besteld voor een "mooie prijs" als ie nu her en der in de winkel ligt voor 39 euro vraag ik me dan af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

jelle. schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:28:
Waarom heb ik dat kreng besteld voor een "mooie prijs" als ie nu her en der in de winkel ligt voor 39 euro vraag ik me dan af :P
Tsja, moet je maar niet zo ongeduldig zijn :+

[ Voor 40% gewijzigd door Zeror op 10-06-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
In de middag Super Mario Galaxy 2 bij de MM in Rotterdam gehaald. Kost inderdaad maar 39,-

Volgens mij heb ik voor de originele versie destijds 49,- betaald. Dus Nintendo leest waarschijnlijk dit forum en heeft de prijs verlaagt omdat het 'slechts' een extra levels uitbreiding is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samantha
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-04-2024

Samantha

Tweakers-Elect devver
TNO schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:03:
11 juni bij de Mediamarkt, 39 euro. Aldus de Mediamarkt folder. Ik krijg 'm van m'n vriendin O+
Hij ligt hier op tafel, vanmorgen gehaald, nu maar wachten tot je klaar bent met werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

boshar schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 23:47:
In de middag Super Mario Galaxy 2 bij de MM in Rotterdam gehaald. Kost inderdaad maar 39,-

Volgens mij heb ik voor de originele versie destijds 49,- betaald. Dus Nintendo leest waarschijnlijk dit forum en heeft de prijs verlaagt omdat het 'slechts' een extra levels uitbreiding is :*)
Nee, dat zijn gewoon release-aanbiedingen van winkels. Veel winkels bieden hem gewoon voor de volle prijs van 49,95 aan.

Maargoed, De ervaringen van de Super Mario Galaxy 2 mogen hier:

- [Wii] Super Mario Galaxy 2

Anders is dat topic ook zo nutteloos :P

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 11-06-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
Rakkerzero schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:32:
[...]

Nee, dat zijn gewoon release-aanbiedingen van winkels. Veel winkels bieden hem gewoon voor de volle prijs van 49,95 aan.
Volgens mij zijn dat geen release aanbiedingen. Er zjn winkel ketens die structureel de games 5 tot 10% goedkoper aanbieden. Normaal ben je in Nederland bij een online winkel al 10% goedkoper uit (komen alleen daarna weer verzendkosten bij).

Sommige ketens als Freerecordshop en Dixons zijn wel duurder maar met een ANWB kaart of een eigen (gratis) klantenkaart gaat daar alsnog 5% vanaf.

Volgens mij zijn er dus een aantal ketens die genoegen nemen met ietsje minder winst om zo meer klanten binnen te krijgen. De andere winkels willen die 5 tot 10 Euro extra winst zelf houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Rakkerzero schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:55:
[...]

Tsja, moet je maar niet zo ongeduldig zijn :+
Sorry ik formuleerde het misschien een beetje verkeerd: ik had 'm online besteld voor 39,99 euro, omdat ik in de veronderstelling was dat ie niet voor die prijs in de winkels zou komen te liggen. Maargoed hij is ook net binnengekomen dus ik heb niks meer te klagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb even een E3 2010 topic aangemaakt zoals ik dat vorig jaar ook had gedaan. Hier kun je dus lekker ouwehoeren over de persconferenties en dergelijke

De E3 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Alien B.O.B. schreef op zondag 06 juni 2010 @ 13:00:
[...]

De makers van Metroid zijn toch ook niet Nintendo zelf maar een 2nd party developer? Dus dan is dat misschien de reden van het afprijzen van de trilogie.
Retro Studios is juist een first party developer, ze zijn sinds de controverse rond de tijd dat de GameCube werd gelanceerd 100% in handen van Nintendo.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Fake?

Goldeneye met de nieuwe Bond ipv Brosnan?

En ik zeg het niet graag (ik ben ook zeker geen grafix fanboy) maar die trailer zag er vrij slecht uit. Totaal geen detail in de gezichten etc... nu is het maar de vraag (als het serieus is) of Bond de eerste FPS op de wii kan zijn met dezelfde verslaven elementen Goldeneye had op de N64.

Maar gok op fake.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:29
Ziet er wel goed uit qua actie. Maar ben niet zo zot op de wii motion controls, liever gewoon dual analoge sticks voor shooters. Maar ademt wel het oude James Bond sfeertje. Als ze het nu niet verpesten kan dit wel een leuke game worden voor de multiplayer sessies op de wii :*)
MrVegeta schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 00:01:
Fake?

Goldeneye met de nieuwe Bond ipv Brosnan?

En ik zeg het niet graag (ik ben ook zeker geen grafix fanboy) maar die trailer zag er vrij slecht uit. Totaal geen detail in de gezichten etc... nu is het maar de vraag (als het serieus is) of Bond de eerste FPS op de wii kan zijn met dezelfde verslaven elementen Goldeneye had op de N64.

Maar gok op fake.
Nee, was al eerder bevestigd dat Daniel Craig de rol in de game zou spelen ipv Pierce Brosnan. Aan de ene kant is het logisch, maar Brosnan had ik ook niet slecht gevonden. Ja, grafisch ziet het er niet geweldig uit, maar als de gameplay goed is dan boeit het mij niet zo erg. Speel nu ook vaak James Bond Nightfire op de NGC, puur omdat het zo lachen is ;)

[ Voor 47% gewijzigd door ninc op 15-06-2010 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Ik ben juist wel een voorstander van motion controls voor shooters, maar dan wel graag zoals in red steel 2. Daar werken de controls echt goed naar mijn mening, had persoonlijk liever wat minder zwaardvechten gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Video is alweer offline gehaald door auteursrechten :( Iemand enig idee waar ik 'm wel kan bekijken? Ben wel heel benieuwd nu, GoldenEye @ N64 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

hihi check dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.benintendo.be/images/GoldenEye-Remake.jpg

Das pas een coole zapper :D

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 15-06-2010 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Laat de E3 media briefing maar beginnen. Heb er weer zin in. Hopen dat ze het dit jaar goed gaan doen!

succes alle Nintendo fans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

YES!!
Eindelijk komt er weer een Donkey Kong platformer op een nintendo console. Dat heeft lang geduurd zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ekGb8SsEcis]
Skip naar 0.42
Het heeft iig dezelfde feel. n64+ graphics :D
Ik herken stukjes level uit de orginele game.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2010 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik denk dat Nintendo goed bezig is geweest met flink wat A titels die gaan terugkeren naar Wii en DS. En dat terwijl wij allemaal dachten dat Nintendo screwed is. Op gameplay gebied gaat Nintendo weer vooruit in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:02:

Het heeft iig dezelfde feel. n64+ graphics :D
Ik herken stukjes level uit de orginele game.
Het lijkt wel of ze expres voor de N64 look gegaan zijn. Maar ik had precies hetzelfde gevoel.. Scenes uit de N64 versie. Het gevoel of ik weer in die game zat. De Wii heeft ook nog een FPS nodig waar je lokaal goed kan multi playen en dit lijkt hem te worden.

Ik ben erg tevreden over wat Nintendo deze E3 heeft aangekondigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Bestaat er een Grease-spel voor de Wii? Ik vind diverse sites waar rond halverwege 2009 dit spel aan was gekondigd, maar ik kan hem werkelijk nergens terug vinden 'in de schappen'.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
pven schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:29:
Bestaat er een Grease-spel voor de Wii? Ik vind diverse sites waar rond halverwege 2009 dit spel aan was gekondigd, maar ik kan hem werkelijk nergens terug vinden 'in de schappen'.
Dat spel is nog steeds in ontwikkeling, aldus XGN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dat moet dan wel een heel erg mooi spel worden. :P Dank! :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Alle trailers die geshowed zijn tijdens de Nintendo E3 presentatie zijn inmiddels ook terug te vinden op:

- http://e3.nintendo.com/

Je kan er zelfs de Nintendo presentatie nog een keer bekijken op die link. Alleen bij mij deed het ie nog niet. Misschien dat een ander meer geluk heeft.

[ Voor 40% gewijzigd door Zeror op 15-06-2010 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Eindelijk, dat gaat dan de 2e game die ik koop voor de Wii worden :) (min Wii play).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Weet niet wat ik er van moet vinden. De graphics zijn een beetje een hybride van TWW en TP. Nu heb ik laatst TWW weer eens opgestart, maar ik verloor toch vrij snel m'n interesse. Dat ligt natuurlijk niet (alleen) aan de graphics, maar de cartoony sfeer kan me nu toch niet echt meer bekoren (vond die bij de release wel geslaagd). Naja, als leveldesign en dergelijke maar in orde is. En een stuk moeilijker dan de laatste delen (denk OOT / MM) mag ook wel, hoewel ik dat niet zie gebeuren. Ik vraag me trouwens wel af of deze game nou nog steeds op een doorontwikkelde TWW engine draait. Zo te zien wel, en dat vind ik toch best wel een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
Cocytus schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 23:15:
Weet niet wat ik er van moet vinden. De graphics zijn een beetje een hybride van TWW en TP. Nu heb ik laatst TWW weer eens opgestart, maar ik verloor toch vrij snel m'n interesse. Dat ligt natuurlijk niet (alleen) aan de graphics, maar de cartoony sfeer kan me nu toch niet echt meer bekoren (vond die bij de release wel geslaagd). Naja, als leveldesign en dergelijke maar in orde is. En een stuk moeilijker dan de laatste delen (denk OOT / MM) mag ook wel, hoewel ik dat niet zie gebeuren. Ik vraag me trouwens wel af of deze game nou nog steeds op een doorontwikkelde TWW engine draait. Zo te zien wel, en dat vind ik toch best wel een beetje jammer.
Hier ben ik het volledig mee eens. Die cel-shaded graphics waren leuk 8 jaar geleden maar nu heb ik er totaal geen zin in. De stijl van TP staat me veel meer aan, en voelt ook een stuk beter. Daarbij komt dat ik TWW de slechtste Zelda game in de hele serie vind, dus dat draagt ook niet echt bij.

De moeilijkheidsgraad mag inderdaad ook wel eens wat omhoog. TWW was echt belachelijk makkelijk, TP was een stukje lastiger. Maar niks van het niveau van LTTP, OoT, MM etc. Maar dit is tegenwoordig bij veel games zo. Wanneer ga je nou nog dood bij een eindbaas..?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Vanitas schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 00:49:
[...]

Hier ben ik het volledig mee eens. Die cel-shaded graphics waren leuk 8 jaar geleden maar nu heb ik er totaal geen zin in. De stijl van TP staat me veel meer aan, en voelt ook een stuk beter. Daarbij komt dat ik TWW de slechtste Zelda game in de hele serie vind, dus dat draagt ook niet echt bij.

De moeilijkheidsgraad mag inderdaad ook wel eens wat omhoog. TWW was echt belachelijk makkelijk, TP was een stukje lastiger. Maar niks van het niveau van LTTP, OoT, MM etc. Maar dit is tegenwoordig bij veel games zo. Wanneer ga je nou nog dood bij een eindbaas..?
Ik vind het vooral jammer dat het op mij overkomt als weer hetzelfde. Groot Zelda fan hier, en zal de game zeker kopen maar vind het jammer dat het toch iedere keer weer tempel in,, side missie tempel in etc. is..
Had echt verwacht dat ze met wat totaal nieuws zouden komen, aangezien ze dat bij de release van TP aangaven.

Verder is GoldenEye geweldig natuurlijk had echt totaal niet verwacht door de licentie "problemen"dat deze game opnieuw uitgebracht zou worden.. had eerder verwacht dat die via VC te downloaden zou zijn dan dit. Dank Nintendo met mijn blote knieen als de online multiplayer goed werkt..

DK ook geweldig toch had ik stiekem op een volledige 3D versie gehoopt. denken jullie niet de ontwikkelaars zelf ook klaar zijn met de kracht van de Wii, waardoor ze maar "2D" games ontwikkelen??

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Ik denk dat ze gewoon kijken welke games goed lopen en daar op in spelen. New Super Mario Brothers was een grote hit en ik verwacht dat DKC Returns vergelijkbare resultaten zal behalen. Mij hoor je niet klagen. Speel graag side-scrolling platform games en DKC en Kirby lijken me toppers te worden.

Hoewel de demo van Zelda tijdens de pers conferentie niet goed werkte zijn de hands-on verslagen wel positief. Ik denk dat het een top game gaat worden. Ik vind de Wind Waker stijl veel toffer dan twilight Princess. Het lijkt meer op A Link to the Past in 3d. Verder hebben we natuurlijk nog niks van de opbouw van de game gezien. Ik verwacht dat in de game opbouw ook nog wel wat vernieuwende elementen zullen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik hou wel van gestyleerde graphics, helemaal op de Wii.
Ben benieuwd wat Zelda nog meer te bieden heeft want de nieuwe controls lijken me leuk maar na een uurtje hoop ik toch wel dat er wat anders is dat mijn aandacht vast kan houden.
Verder ben ik blij dat ik de DSi over heb geslagen. De 3DS gaat er hier zeker komen. Al lijkt Kid Icarus me niet de game die ik gehoopt had. Lijkt nu iets van een onrail shooter te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 09:31
Hoe groot achten jullie de kans dat er tijdens deze e3 nog een prijsverlaging aangekondigd wordt? Zit er sterk over na te denken weer, heb bij de launch een wii gehad voor 7 maanden, een wii te kopen. Wil natuurlijk niet na 2 weken de Wii voor 50 euro minder in de schappen zien liggen :)

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Ik denk dat je geen wii prijs verlaging hoeft te verwachten op hele korte termijn. Ik kan er naast zitten natuurlijk. Er is al zat leuks te vinden voor een leuke prijs. Wii Sports Resort pack voor 179,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 96% gewijzigd door PromoX op 17-06-2010 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ga toch weg man met je gratis spellen. De goeie Wii games kosten ongeveer 40 tot 60 euro. En dat is een prijs die dergelijke (hardcore) games echt wel waard zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door PromoX op 17-06-2010 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
Overbodig geworden

[ Voor 100% gewijzigd door PromoX op 17-06-2010 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Snap echt niet dat bijna iedereen de realistische TP graphics mooier vinden dan die van de WW. Het doet daardoor alleen maar denken uit een spel met outdated graphics, terwijl je met een cartoony look je dit veel beter kan verbloemen. Plus dat de hele Zelda sfeer (blij groen mannetje, fantasievolle monsters) veel natuurlijker over komt als het cartoony is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
SeamusXanthus schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 16:07:
terwijl je met een cartoony look je dit veel beter kan verbloemen. Plus dat de hele Zelda sfeer (blij groen mannetje, fantasievolle monsters) veel natuurlijker over komt als het cartoony is.
Dat is meer een kwestie van smaak :) ik houd juist meer van een duistere sfeer bij zelda en vind de cartoony sfeer juist wat minder :)

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-09 19:51
Rakkerzero schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:59:
[...]

Ga toch weg man met je gratis spellen. De goeie Wii games kosten ongeveer 40 tot 60 euro. En dat is een prijs die dergelijke (hardcore) games echt wel waard zijn.
Tip:

Kijk eens op amazon.co.uk :)

Om maar even weer ontopic te komen, Kirby lijkt me echt geweldig. Old school platform in een heel leuk jasje. De physics zien er in de gameplay filmpjes ook erg goed uit.

Dus die gaat er zeker komen! Net als de 3DS trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik denk dat de 3DS een behoorlijk succes zal zijn. Toch knap hoe Nintendo die handheld markt helemaal in zijn knip heeft zitten. Met behoorlijke concurrentie van met name Apple hebben nu toch weer een vernieuwend platform neergezet dat ook nog eens goed inspeelt op de huidige 3DTV rage. Het is dan ook erg slim dat je ook 3D films er op kunt kijken. En allemaal zonder een brilletje.

Hopelijk trekt dit ook door naar de Wii. De DS was grafisch ook zwakker dan de PSP maar bleek een (veel) groter succes. Zo ook met de Wii. Als ze voor de Wii ook een "3DS" achtige stap kunnen maken, dus een met extra vernieuwing maar ook meer horsepower, ben ik heeel blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Deddiekoel schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 17:57:
En allemaal zonder een brilletje.
Dat maakt het apparaat imo interessanter dan alle andere 3D initiatieven. 3D met bril zal in mijn optiek altijd een gimmick blijven en alleen een brilloze oplossing zal massaal omarmt worden door de massa.

Naast Kinect (vanwege de innovatie) ben ik heel blij met deze aankondiging, omdat het (naast de innovatie) de eerste gameconsole is sinds 2006 en de eerste nieuwe handheld sinds 2005(!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Gepolariseerde brilletjes lijken mij niet echt een probleem. Ik snap sowieso dat gezeur over een brilletje niet, er zitten ook volksstammen met een headset op hun hoofd ;) .

Maar fatsoenlijk 3D op de tv zal nog wel een paar jaar duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 20:18:
Gepolariseerde brilletjes lijken mij niet echt een probleem. Ik snap sowieso dat gezeur over een brilletje niet, er zitten ook volksstammen met een headset op hun hoofd ;) .

Maar fatsoenlijk 3D op de tv zal nog wel een paar jaar duren.
Mee eens, we hebben in Nederland nog niet eens HDTV-uitzendingen :')

Over die brilletjes, zelf zit ik er niet zo mee maar ik draag bijv ook geen bril. Denk wel dat des te groter het scherm, des te beter de ervaring al ben ik benieuwd naar het 3d van de 3Ds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Gisteren melding gehad van de lokale games winkel dat m'n GH5+GHWT+instrumentenpakket er is :) Meteen opgehaald en even snel de drums getest :P
Denk dat ik dit weekend maar even wat mensen erbij ga optrommelen (pun intended :+ ) om eens een potje mee te komen spelen :)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McKaamos schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 08:21:
Gisteren melding gehad van de lokale games winkel dat m'n GH5+GHWT+instrumentenpakket er is :) Meteen opgehaald en even snel de drums getest :P
Denk dat ik dit weekend maar even wat mensen erbij ga optrommelen (pun intended :+ ) om eens een potje mee te komen spelen :)
Ai, het GHWT drumstel staat niet echt bekend om zijn kwaliteit. Veel succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Ach, het was een goeie deal. 150 euro voor 2 games, gitaar, microfoon en de drumkit.
Zelfs als het ding stuk zou gaan is het niet duur geweest. En ik heb nu iig nog garantie ;)
Is denk ik ook wel een kwestie van een beetje fatsoenlijk spelen. Niet als een kleine koter gaan rammen.
Nu, 24uur verder, doettie het nog prima iig :+

Edit: 1 dag later en de stick op de drumkit is stuk :+ Inmiddels al weer gefixt met een beetje lijm en een rubber ringetje, maar is wel slecht hoor :p

[ Voor 18% gewijzigd door McKaamos op 20-06-2010 11:26 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil een wii aanschaffen voor de mooie prijs van 180,- maar wil nu ook nog een paar leuke games erbij halen. Nu weet ik dat er ergens sites zijn te vinden die alle reviews van gamesites verzamelen en hier een gemiddeld cijfer aan geven. Weet iemand zo een site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Metacritic is er 1 van.

check hier: http://www.metacritic.com...?q=super%20mario%20galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-09 19:51
Wat mij betreft de beste review site voor de Wii:

http://wiids.nl/

Lees vooral de review ook door en let niet allen op het cijfer. De reviews geven je een erg goed idee van een spel. Ik heb nooit een miskoop gedaan na het lezen van deze reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wie speelt hier Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3?

Want ik vroeg me af of je bij Mission 100 kan save zeg maar, want anders moet je alles steeds opnieuw halen.

Wie weet dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasNation
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-08 17:11
Vraagje: één van mijn Wiimotes is denk ik dood. Gloednieuwe batterijen erin gedaan (2 verschillende nieuwe setjes geprobeerd), maar maakt niet uit wat ik druk, de ledjes gaan niet branden. Er gebeurt dus 0,0 niks nada. Zelfs al zou de wiimote zijn sync verloren zijn met de Wii, dan nog zouden de LEDjes moeten knipperen toch?

Is Nintendo een beetje relaxed met vervanging? Wii komt namelijk uit 2007/2008 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:58

OgWok

U.N.C.L.E.

Kan je met de WII ook .smc bestanden spelen op een SD kaartje?

[ Voor 16% gewijzigd door OgWok op 01-07-2010 15:44 ]

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
OgWok schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:42:
Kan je met de WII ook .smc bestanden spelen op een SD kaartje?
Ik weet niet wat een .smc bestand is maar ben wel behoorlijk zeker dat het niet kan omdat de Wii feitelijk niets van een SD kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubenb994
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 16:33
BasNation schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:51:
Vraagje: één van mijn Wiimotes is denk ik dood. Gloednieuwe batterijen erin gedaan (2 verschillende nieuwe setjes geprobeerd), maar maakt niet uit wat ik druk, de ledjes gaan niet branden. Er gebeurt dus 0,0 niks nada. Zelfs al zou de wiimote zijn sync verloren zijn met de Wii, dan nog zouden de LEDjes moeten knipperen toch?

Is Nintendo een beetje relaxed met vervanging? Wii komt namelijk uit 2007/2008 ofzo.
Nee, qua garantie is Nintendo echt bagger. Je kan er op rekenen dat je net zoveel betaald als je nu naar de dicht bijzijnde winkel gaat en daar een nieuwe Wii-Mote koopt.

Wat je wel kunt doen is de Wii-Mote open maken, en kijken of de contactjes goed zitten, ik had namelijk hetzelfde probleem en het was een kwestie van opendraaien, beetje trekken en duwen, en hij deed het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:58

OgWok

U.N.C.L.E.

Deddiekoel schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:09:
[...]

Ik weet niet wat een .smc bestand is maar ben wel behoorlijk zeker dat het niet kan omdat de Wii feitelijk niets van een SD kan afspelen.
Heb via internet Donkey Kong Country gedownload (800 punten) via de WII op een SD kaartje en die draait daar vanaf zonder probs. De .smc bestanden worden oa. gebruikt met de Zsnes emulator.

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Oke wellicht is dit een stomme vraag maar ik wil een zwarte Wii kopen en ik haat batterijen dus ik wil een battery pack. Probleem is.. ik kom deze nergens zwart tegen? Gaat de battery onder een klepje van de controller dan of hoe zit dit?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Bananenspin schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 23:35:
Oke wellicht is dit een stomme vraag maar ik wil een zwarte Wii kopen en ik haat batterijen dus ik wil een battery pack. Probleem is.. ik kom deze nergens zwart tegen? Gaat de battery onder een klepje van de controller dan of hoe zit dit?
Hier heb je een zwarte:

- http://www.wehkamp.nl/gam...an%29/C13_J10_J26_184940/

Alleen geen idee of ie ook goed is :P

Edit:

Deze dan:
http://www.muizenshop.nl/...er-%28black%29-wii/57441/

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 01-07-2010 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Hij is idd zwart de eerste die ik zie.. maar de review is niet erg hoop gevend :p

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:52
Een vraagje. Ten tijde van de release van Smash Brothers Brawl heb ik een Europese Wii gekocht, met Freeloader en de Amerikaanse versie van Brawl. Nou komt het, nieuwe spellen als New Super Mario Bros en Galaxy 2, willen deze de Wii updaten, en werkt Freeloader dan nog? Of kan ik ze starten met Freeloader dat het updateproces omzeild wordt?
Anders misschien een Europese Brawl zoeken en hopen dat de savegames mee over gaan.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homer.J
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Bananenspin schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 23:35:
Ik heb deze net besteld, van Nyko:
http://www.nyko.com/produ...20Base%20IC%20%28Black%29

Volgens mij is Nyko wel een goed merk van dit spul. Deze lader werkt met inductie, dus hij laat op door hem gewoon op de oplader te leggen. Zou ook moeten werken met de sleeve er nog omheen. Het heeft erg lang geduurd, maar deze zwarte opladers van Nyko zijn eindelijk verkrijgbaar:
http://www.bol.com/nl/p/g...04004008171772/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Millert schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 10:15:
Een vraagje. Ten tijde van de release van Smash Brothers Brawl heb ik een Europese Wii gekocht, met Freeloader en de Amerikaanse versie van Brawl. Nou komt het, nieuwe spellen als New Super Mario Bros en Galaxy 2, willen deze de Wii updaten, en werkt Freeloader dan nog? Of kan ik ze starten met Freeloader dat het updateproces omzeild wordt?
Anders misschien een Europese Brawl zoeken en hopen dat de savegames mee over gaan.
Na de update werkt freeloader niet meer. Van de officiële website:
Unfortunately, due to circumstances beyond our control Wii Freeloader is not compatible with Wii firmware 3.3 and higher (released as an online update 17/06/2008).

You can continue to use Wii Freeloader perfectly with any Wii console running firmware 3.2 and below.
Of nieuwe games nog op een oudere firmware willen draaien weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
OgWok schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 18:40:
[...]

Heb via internet Donkey Kong Country gedownload (800 punten) via de WII op een SD kaartje en die draait daar vanaf zonder probs. De .smc bestanden worden oa. gebruikt met de Zsnes emulator.
VC games worden niet vanaf SD gedraait. Feitelijk kopieert de Wii ze naar zijn interne geheugen en speelt ze vanaf daar. Dat kun je merken als je een andere game gaat spelen dan duur het laden langer. Speel je daarna dezelfde game nog een keer dan gaat het erg rap.
Millert schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 10:15:
Savegames zullen niet mee over gaan helaas. Wellicht is er wel een savegame converter...
Wat ook een optie is is om het Homebrew channel met GeckoOS te installeren. GeckoOS kan hetzelfde als een freeloader en kan dit ook op de meest recente firmware.

[ Voor 40% gewijzigd door Deddiekoel op 03-07-2010 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Savegames zullen niet mee over gaan helaas. Wellicht is er wel een savegame converter...
Wat ook een optie is is om het Homebrew channel met GeckoOS te installeren. GeckoOS kan hetzelfde als een freeloader en kan dit ook op de meest recente firmware.
Je bent me net voor. Je kan ook de GammaLoader gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzwind
scart rgb vraagje
Wie heeft zijn Wii ook aangesloten per RGB SCART op een Plasma HDTV. Ik krijg verschrikkelijke interferentie bij bepaalde vlakken. Diagonale lopende lijnen...
Op mijn CRT tv heb ik hem ook even gehangen. Hier zie ik het niet, maar ook een heel andere kleinere tv. Het gaat om een cheap Joytech RGB scart kabel, ziet er op het oog vrij degelijk uit...
Fototje van bitblip (of zoiets) startscherm....
Afbeeldingslocatie: http://img816.imageshack.us/img816/189/img0060a.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Rinzwind op 06-07-2010 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Gister Tiger Woods 11 gehaald en het valt zeker niet tegen.

Heb pas half uurtje kunnen spelen gister want toen was het tijd voor..... :9~ HOLLAND!! _/-\o_ Met motion plus werken de controls zoals je mag verwachten en de 1st person view (true view) incombinatie met de nieuw swing modus advanced plus en tour pro maken het echt een ander spel. Vooral het feit dat je echt hard moet zwaaien om een harde swing te krijgen vind ik tof. Zeker een gslaagde aankoop iig.

[ Voor 7% gewijzigd door fZeroNewbie op 07-07-2010 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Rinzwind schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 20:19:
scart rgb vraagje
Wie heeft zijn Wii ook aangesloten per RGB SCART op een Plasma HDTV. Ik krijg verschrikkelijke interferentie bij bepaalde vlakken. Diagonale lopende lijnen...
Op mijn CRT tv heb ik hem ook even gehangen. Hier zie ik het niet, maar ook een heel andere kleinere tv. Het gaat om een cheap Joytech RGB scart kabel, ziet er op het oog vrij degelijk uit...
Fototje van bitblip (of zoiets) startscherm....
[afbeelding]
Ik heb mijn GameCube wel eens aangesloten via composiet (rood-wit-geel) en dan waren op mijn LCD-tv vooral gele letters op het scherm zo goed als onleesbaar door een diagonaal patroon. Of dit vergelijkbaar is met jouw probleem op een plasma-scherm weet ik niet, maar bij mij was het opgelost met een component-kabel (rood-wit-rood-groen-blauw). Op CRT's had je inderdaad nergens last van, maar die hadden natuurlijk niet zo'n scherp beeld.
Bij mijn Wii heb ik altijd een component-kabel gebruikt.

Extra opmerking:
In het GameCube-tijdperk waren er veel goedkopere RGB-scartkabels in omloop die niet echt RGB waren. Het zou kunnen dat met een officiële Nintendo kabel het beeld beter is. Maar als je een componentaansluiting op je tv vrij hebt, zou ik een componentkabel gebruiken.

[ Voor 15% gewijzigd door MartijnS72 op 08-07-2010 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Ligt het niet toevallig aan de contrast settings van je tv. Als je die te hoog instelt wil dat nogal eens resulteren in flikkerende lijnen etc. Of misschien een pixel plus modus of iets dergelijks. Uiteraard blijft het RGB signaal analoog dus kan het ook aan de kabel liggen. Hoe is het beeld via composite? Misschien dat het iets meer geblurde beeld er nog wel beter uitziet als het RGB signaal. Aan je verhaal te begrijpen neem ik aan dat je geen component aansluiting hebt want anders is de keuze makkelijk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

De Wii controller van het Kruidvat, is nu 12,50 in de uitverkoop, offline en online: http://online.kruidvat.nl...MotionPluscontroller.html

Let op, de motion-plus tekst slaat nergens op, er wordt alleen bedoeld dat je een motion-plus accesoire kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzwind
Ik heb een component aansluiting, maar die is gereserveerd voor de xbox360 (zonder hdmi uitgang).
Nee ligt niet aan instellingen tv. Heb alles wat niet gebruikt werd los getrokken. RGB en component zou niet zo'n verschil moeten zijn volgens diverse bronnen er zijn zelfs flames wat dat betreft ;)
Composiet is helemaal hopeloos, vandaar mijn RGB scart aanschaf. Maar misschien dat het aan het cheap kabeltje ligt. Wii en HD gaan al niet zo samen.
Diagonale lopende lijnen/interferentie. Irriteer me er mateloos aan. Ik kijk verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:51
Hebben mensen hier ervaring met 'niet Nintendo' Wii Remotes en Nunchucks?
Op eBay vind je er talloze voor 12/13 euro incl. verzending (dat is dus Remote en Nunchuck).

De prijs is in ieder geval een stuk aantrekkelijker dan de Nintendo prijzen....

Ik heb sowieso een paar officiële Remote en Nunchuck voor de spellen die heel precies met de Remote moeten werken zoals Wii Sports Resort enzo.

Maar kan het kwaad om zo'n 'nep' setje te kopen, puur voor de extra? :)
Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste