Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasjanb
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05-2021
Dennis Lammers schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 14:41:
Hebben mensen hier ervaring met 'niet Nintendo' Wii Remotes en Nunchucks?
Ik heb een Wiimote/nunchuk setje van dealextreme (vergelijkbare prijs). Het ding werkt, maar ik krijg het niet voor elkaar 'm vast te synchroniseren. Als extra controller in bv. Mario Kart doet hij het aardig. Knoppen zijn wel wat minder. Vooral de "A" knop voelt wat sponzig aan.
Of het "veilig" is: de goedkope wiimotes bestaan echt en je Wii zal er niet stuk van gaan. Het is wel handig een extra remote achter de hand te hebben voor die incidentele momenten dat je met 4 personen wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:25
Kapot kan je Wii natuurlijk niet gaan. Het werkt gewoon via Bluetooth ;)

Maar zelf ben ik er niet zo fan van. Ze werken nooit zo lekker als de originele en het is altijd suf wanneer mensen de controller de schuld geven als ze verliezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Ik heb 1 originele controller, 1 van Nyko, 1 van Dealextreme (bestelling geannuleerd ivm aankoop Nyko, toch gekregen) en nu 1 van het Kruidvat. De laatste heb ik nog niet geprobeerd, de rest werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:27
Voor de mensen die interesse hebben:

Madworld kost bij Amazon.co.uk op dit moment £3,78 (+ £1,99 verzendkosten) komt ongeveer neer op €6,85.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heellooo :)
Ik ben echt happy zo'n topic als dit te vinden! Ik ga over ongeveer 2 weken eindelijk eens een wii halen! Waarom nu pas; 1. Nu heb ik het geld. :9 en 2. Er is een nieuwe Mario en er komt een nieuwe Zelda en Kirby game! :D
Nou was mijn vraag eigenlijk, ik wou een leuke party game. Dan denk ik gelijk aan mario-kart wii. Maar aangezien ik ook als eerste mario galaxy 2 wil kopen, vraag ik me af of er niet nog meer leuke wii race games zijn? Dan moet je er wel bij denken dat ik een meisje ben en dat ik natuurlijk auto wel heel mooi vind maar wel mijn moeder wil ergeren met zoals ik mario kart wii schildjes en al die items.
Heeft iemand misschien enig idee of die games er nog meer zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Verwijderd schreef op maandag 12 juli 2010 @ 14:56:
Heellooo :)
Ik ben echt happy zo'n topic als dit te vinden! Ik ga over ongeveer 2 weken eindelijk eens een wii halen! Waarom nu pas; 1. Nu heb ik het geld. :9 en 2. Er is een nieuwe Mario en er komt een nieuwe Zelda en Kirby game! :D
Nou was mijn vraag eigenlijk, ik wou een leuke party game. Dan denk ik gelijk aan mario-kart wii. Maar aangezien ik ook als eerste mario galaxy 2 wil kopen, vraag ik me af of er niet nog meer leuke wii race games zijn? Dan moet je er wel bij denken dat ik een meisje ben en dat ik natuurlijk auto wel heel mooi vind maar wel mijn moeder wil ergeren met zoals ik mario kart wii schildjes en al die items.
Heeft iemand misschien enig idee of die games er nog meer zijn?
Er zijn wel andere games, zoals de Sonic racer, maar ik denk wel dat Mario Kart echt wel de beste keuze zal gaan zijn. En ja dat betekent dat je meteen twee "Mario" games hebt, maar dat is vaak een goed teken. Daarbij heb je juist daarom een Nintendo console. Ik zou dus zeker voor Mario Kart gaan.
Qua andere party games zou ik even wachten op Wii Party, die moet nog uitkomen dus ik weet niet hoe de reviews zijn. Maar ik lees dat er iig een hoop minigames in zitten en op Wii Music na is de "Wii" gamereeks ook heel behoorlijk!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op maandag 12 juli 2010 @ 15:21:
[...]

Er zijn wel andere games, zoals de Sonic racer, maar ik denk wel dat Mario Kart echt wel de beste keuze zal gaan zijn. En ja dat betekent dat je meteen twee "Mario" games hebt, maar dat is vaak een goed teken. Daarbij heb je juist daarom een Nintendo console. Ik zou dus zeker voor Mario Kart gaan.
Qua andere party games zou ik even wachten op Wii Party, die moet nog uitkomen dus ik weet niet hoe de reviews zijn. Maar ik lees dat er iig een hoop minigames in zitten en op Wii Music na is de "Wii" gamereeks ook heel behoorlijk!
Oke, ik had het al gevraagd aan m'n vriendje.. Maar goed wie neemt nou iets van zijn vriendje aan :P Maar er kwam eigenlijk het zelfde antwoord uit, hehe ^^. Is wel fijn om te weten want dan hoef ik mijn hoofd er niet zo meer over te breken!
En ja; tuurlijk heb ik een nintendo console voor MARIO, maar natuurlijk ook voor zelda! En wat ik ook nog steeds heel leuk vind is de guitar hero reeks, maar die zijn voor latere zorg :D
Dank je voor je advies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 13:38

Zuurstok

Passionately curious

Verwijderd schreef op maandag 12 juli 2010 @ 22:12:
[...]

Maar goed wie neemt nou iets van zijn vriendje aan :P
offtopic:
vrouwen :N en olé tegen moi dat mensen het hier met me eens zijn *O*

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op maandag 12 juli 2010 @ 15:21:
[...]

Sonic vind ik zelf beter. Mario Kart wordt verziekt door
a)te simpele banen
b)online cheaters
c)oneerlijke cpu op hogere niveaus
d)blauwe schilden nonsens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Als je multplayer wilt racen gaat er in mijn optiek niets boven Mario Kart. Als ik met vrienden aan het gamen ben is het ofwel Fifa 10 op de 360 of Mario Kart Wii/New Super Mario Wii wat er gespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 07:08:
[...]

Sonic vind ik zelf beter. Mario Kart wordt verziekt door
a)te simpele banen
b)online cheaters
c)oneerlijke cpu op hogere niveaus
d)blauwe schilden nonsens
Eerst was ik helemaal mario kart.. Vandaag heb ik reviews gekeken en dingen gelezen. Het spijt me Mario Kart lovers, maar ik neem sonic all stars. De banen zijn moeilijker en de items vrijwel hetzelfde.. Behalve dan inderdaad die blue shell :D Ook de characters lijken mij veel leuker.. Denk dat ik meer lol zal beleven aan deze game, dan aan mario kart. Vooral omdat ik mensen als; mijn neefje, nichtje en moeder veel makkelijker kan verslaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Als je echt een party game wilt, dan moet je Super Smash Bros Brawl halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 13:38

Zuurstok

Passionately curious

Super Smash Bros Brawl ! *O*

Zo ontzettend veel uur gespeeld, ook samen met yaraa.

Die game is ontzettend vet, en leuk om te spelen met wat mensen die ook daadwerkelijk kunnen gamen

Maar om ssbb te gaan spelen met je oom/tante/nichtje/moeder die voorderest nooit gamen te gaan spelen ? nah.
Dan is imo mario kart/sonic all star racing/mario party leuker om te spelen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Zuurstok op 14-07-2010 19:47 ]

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BobF. schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 19:47:
Super Smash Bros Brawl ! *O*

Zo ontzettend veel uur gespeeld, ook samen met yaraa.

Die game is ontzettend vet, en leuk om te spelen met wat mensen die ook daadwerkelijk kunnen gamen

Maar om ssbb te gaan spelen met je oom/tante/nichtje/moeder die voorderest nooit gamen te gaan spelen ? nah.
Dan is imo mario kart/sonic all star racing/mario party leuker om te spelen :)
SSBB is echt een geweldig game; en ik own iedereen met kirby! Maar wat het ook is, racen blijft daarin gewoon leuker.. Dat is natuurlijk mijn mening.. Maar ik denk dat zelfs mijn moeder het gevoel heeft dat ze weet wat ze doet en dat dat dan natuurlijk niet zo is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou de Wii motion plus de prijs waard zijn? 40 euro voor 2 van die dingen is nou niet erg goedkoop. De meeste nieuwe spellen behalve sports resorts kan je nl. ook prima zonder dat ding spelen en dat werkt ook prima.

Oh en wanneer ik de Wii aanzet moet ik altijd met altijd dezelfde controller op A drukken, die andere is dan nog niet gesynchd ofzo, ook als ik die als eerste probeer te gebruiken, is dat een instelling of kan je dat niet veranderen?

Wat ook wel raar is is dat je niet op een SD kaart games kan saven, zal wel iets met beveiliging te maken hebben ofzo. 13000 blocks vrij op de SD kaart maar moest toch een paar savegames van het interne geheugen verwijderen voor CODMWR 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 17:01:
[...]

Eerst was ik helemaal mario kart.. Vandaag heb ik reviews gekeken en dingen gelezen. Het spijt me Mario Kart lovers, maar ik neem sonic all stars. De banen zijn moeilijker en de items vrijwel hetzelfde.. Behalve dan inderdaad die blue shell :D Ook de characters lijken mij veel leuker.. Denk dat ik meer lol zal beleven aan deze game, dan aan mario kart. Vooral omdat ik mensen als; mijn neefje, nichtje en moeder veel makkelijker kan verslaan >:)
Op X-Box live kun je een demo downloaden van Sonic all stars. Zeker even doen (of iemand met een X-Box zoeken die het kan laten zien/spelen wanneer je aan de Wii vast zit).

Mijn eigen mening na het spelen van die demo is dat het zeker niet zo lekker speelt als Mario Kart op de Wii.

Ik denk dat ModNation Racers dé next gen Mario Kart is maar om dat te checken zal ik eerst een PS3 moeten kopen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:10:
Zou de Wii motion plus de prijs waard zijn? 40 euro voor 2 van die dingen is nou niet erg goedkoop. De meeste nieuwe spellen behalve sports resorts kan je nl. ook prima zonder dat ding spelen en dat werkt ook prima.
Ik heb m'n Motion+ 'en gebundled gekocht. (Sports resort, Tiger Woods golf, EA Grand Slam Tennis). In alle gevallen betaal je dan ongeveer 10 Euro meer voor de game. In de genoemde games bewijst de Motion+ weldegelijk zijn meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boshar schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:15:
[...]

Op X-Box live kun je een demo downloaden van Sonic all stars. Zeker even doen (of iemand met een X-Box zoeken die het kan laten zien/spelen wanneer je aan de Wii vast zit).

Mijn eigen mening na het spelen van die demo is dat het zeker niet zo lekker speelt als Mario Kart op de Wii.

Ik denk dat ModNation Racers dé next gen Mario Kart is maar om dat te checken zal ik eerst een PS3 moeten kopen 8)
Modnation racers is wat Mario Kart had moeten zijn. Als ik het creeeren niet meereken kent de game nog meer voordelen in het daadwerkelijke racen.

-Het systeem met slippen om turbo's te sparen is erg slim
-het stunten ook en je kan je stunts zelf sturen ipv Mario's standaard animaties
-Leukere/dynamischer banen die niet 5 km breed zijn.
-eindelijk kan je (beperkt) een schild inzetten om aanvallen af te weren
-Het upgraden van power ups beviel me al in Diddy Kong Racing en ben blij dat het ook in deze game zit

Ohja en Mario is volgens mij elke week de populairste mod daaro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boshar schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:23:
[...]

Ik heb m'n Motion+ 'en gebundled gekocht. (Sports resort, Tiger Woods golf, EA Grand Slam Tennis). In alle gevallen betaal je dan ongeveer 10 Euro meer voor de game. In de genoemde games bewijst de Motion+ weldegelijk zijn meerwaarde.
Ah okay. Ik speel Tiger Woods 2011 nl. zonder Wii motion plus en dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:59
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 10:40:
[...]

Ah okay. Ik speel Tiger Woods 2011 nl. zonder Wii motion plus en dat werkt prima.
Werkt prima, maar dat is lang niet zo precies als met M+. Ik speel ook golf in real life en voor mij is de toevoeging van M+ het verschil tussen een poging tot een golfswing en echt het idee te hebben dat je aan het golfen bent. Slicen en hooken kloppen vrijwel precies en afwijking die ik in het echt wel eens heb heb ik hier ook.
Je kunt ook veel beter je spel bepalen en geeft gewoon veel meer voldoening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boshar schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:15:
[...]

Ik heb juist gehoord via gamereviews dat het niet al te moeilijk zou zijn de gameplay van sonic all stars onder de knie te krijgen.. Maar weet ook dat ik de banen van mario kart wii te makkelijk vind.. Maar de cartoonie characters en de items wel heel leuk vind.. Dan lijkt mij sonic een mooie tussen weg.. Wat vind jij?
sjekneck schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:00:
[...]

Werkt prima, maar dat is lang niet zo precies als met M+. Ik speel ook golf in real life en voor mij is de toevoeging van M+ het verschil tussen een poging tot een golfswing en echt het idee te hebben dat je aan het golfen bent. Slicen en hooken kloppen vrijwel precies en afwijking die ik in het echt wel eens heb heb ik hier ook.
Je kunt ook veel beter je spel bepalen en geeft gewoon veel meer voldoening.
Ben blij dat iemand deze vraag heeft gestelt.. Mij leek M+ ook beetje te duur voor wat het is.. Maar als ik het zo bekijk kan je wii'en dus wel degelijk al een sport gaan beginnen te zien :9

[ Voor 29% gewijzigd door PromoX op 16-07-2010 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb juist gehoord via gamereviews dat het niet al te moeilijk zou zijn de gameplay van sonic all stars onder de knie te krijgen.. Maar weet ook dat ik de banen van mario kart wii te makkelijk vind.. Maar de cartoonie characters en de items wel heel leuk vind.. Dan lijkt mij sonic een mooie tussen weg.. Wat vind jij?
SAS is een leuke cartoony racers die gewoon goed verzorgd is. Niet meer, niet minder. Het heeft goede banen, graphics, muziek en gameplay maar zorgt ook voor weinig nieuws onder de zon. Als je into Sega bent is het daarnaast nog een stuk interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 07:11:
[...]

SAS is een leuke cartoony racers die gewoon goed verzorgd is. Niet meer, niet minder. Het heeft goede banen, graphics, muziek en gameplay maar zorgt ook voor weinig nieuws onder de zon. Als je into Sega bent is het daarnaast nog een stuk interessanter.
H-okie, dan ga ik die ook maar eens bekijken! Ben gewoon zo veel mogelijk trailers/reviews aan het kijken.. Sega is wel okee, maar heb gewoon echt goede herinneringen aan Sonic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-09 19:51
Ik heb van modnation racers alleen de demo gespeeld, maar ik vond het rijden als een natte krant. Het voelt gewoon niet als racen. Mariokart heeft een veel betere feel.

Dat neemt niet weg dat de punten van Capt Bennet waarschijnlijk wel kloppen, maar een lekker race gevoel is voor mij het belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 13:25
Vraagje, mocht het al beantwoord zijn in de afgelopen 106 delen :+
Ik begin sinds kort weer te spelen met mijn Wii. Nu wil ik daarvoor nog twee controllers+nunchuk kopen, en bovenal 4x een MotionPlus blokje. Waar kan ik die het goedkoopst halen?

Also, Monster Hunter Tri ftw :D Kan niet wachten tot ik hem binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 07:11:
[...]

Zelfde zou je kunnen zeggen over Mario Kart (behalve goede graphics dan) als je het woordje Sega met Nintendo vervangt. Tenminste, na het grijs spelen van Mario Kart op de gamecube lijkt me Mario Kart Wii nou niet echt veel toevoegen (en dus ook niet gekocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:41:
[...]

Zelfde zou je kunnen zeggen over Mario Kart (behalve goede graphics dan) als je het woordje Sega met Nintendo vervangt. Tenminste, na het grijs spelen van Mario Kart op de gamecube lijkt me Mario Kart Wii nou niet echt veel toevoegen (en dus ook niet gekocht).
Inderdaad.. Ik heb mijn mario kart DS namelijk ook al een paar keer helemaal uitgespeeld..

@HotFix;
Op tweakers heb je ook een price watch.. Daar kan je zoeken naar de dingen die je wilt en dan krijg je automatisch de goedkoopste winkel te zien.. En ook nog 2e, 3e enz. keuzes! Give it a try! En ik persoonlijk vind de mediamarkt altijd wel handig, omdat hun ook vaak aanbiedingen hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
HotFix schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:20:
Vraagje, mocht het al beantwoord zijn in de afgelopen 106 delen :+
Ik begin sinds kort weer te spelen met mijn Wii. Nu wil ik daarvoor nog twee controllers+nunchuk kopen, en bovenal 4x een MotionPlus blokje. Waar kan ik die het goedkoopst halen?
Kijk eens op Ebay bij Chinese handelaren. Die verkopen namaak Wii Motes tegen een zacht prijsje. De kwaliteit is ietsje minder, maar bij mij doen ze het al bijna een jaar zonder problemen.

Je zou ook Dealextreme kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:14

DukeBox

loves wheat smoothies

Opzich zijn de 3rd party wiimotes best ok maar wanneer er een uitbreiding voor de Wii komt waarvoor een firmware update in de controllers nodig is dan heb je toch een probleem. Dit is nu al 2 maal voorgekomen, met de wiimotion+ en met de zwarte pro controller.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

12,50 per controller bij het Kruidvat, da's toch een no-brainer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzwind
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-06 19:42
Even terugkomend op mijn scart probleem...
Heb nu een logic3 rgb scart ertussen gezet. Probleem opgelost! Dus goedkope joytech is pech...
Handig voor degenen die ook een scart connector willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:31
schaduw schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:27:
12,50 per controller bij het Kruidvat, da's toch een no-brainer?
Is dit een oude aanbieding ofzo, kan het niet vinden of de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

http://online.kruidvat.nl...scontroller.html?token=-1
in sommige winkels liggen ze nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 23:55
Ik heb een nieuwe TV gekocht (pricewatch: Sony Bravia KDL-46HX700), en wil nu ook een component-kabel voor mijn Wii kopen (want mooier dan de RGB kabel die ik al heb als het goed is). Nu vraag ik mij alleen af of het merk nog uitmaakt. Moet ik persé die van Nintendo zelf kopen, of is deze bijvoorbeeld ook prima: http://www.bol.com/nl/p/g...04004005567626/index.html ? Of, nog goedkoper, deze: http://www.bol.com/nl/p/g...04004006193987/index.html ?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Ik heb deze gekocht:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4256

Werkt perfect en kost omgerekend €3,81 inclusief verzendkosten ;) Je moet alleen een week of 2 geduld hebben.

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 23:55
Dank :) Geduld heb ik zeker wel, ik speel amper op mijn Wii. Maarre: deze is dus kwalitatief hetzelfde als die van Nintendo zelf? Bizar dat prijsverschil...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzwind
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-06 19:42
Nee, hoeft niet. Er kan verschil tussen zitten. Zie ook mijn scart RGB probleem (er zijn er die dat overigens prefereren boven component, bij mij is component sowieso bezet voor de xbox die bij mij geen hdmi heeft).
Problemen als analoge signalen met storing wat goed zichtbaar wordt op hdtv's... Je hoeft trouwens weinig verschil te verwachten tussen hetgeen je nu hebt (als je nu een rustig beeld zonder storing ziet met goede rgb scart connector) en component als ik her en der de belevingen lees. Bij scart RGB kun je kiezen tussen 576i 50hz en 480i 60hz.

[ Voor 6% gewijzigd door Rinzwind op 25-07-2010 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
arggg

Wii geeft de melding "systeembestanden zijn beschadigd.." Is nu dus gebricked, was onzorgvuldig met softmodden :(. Kan ik hiermee naar Nintendo om het (betaald) te laten repareren?

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:18
Zijn er nog meer mensen die last hebben van raar reagerende controllers? Ik merk het vooral bij Wii Sports Resort met de motionplus. Eerst met tafeltennis deed hij precies wat je wilde en hoefde je bijna niet opnieuw te centeren. Nu reageert ie nauwelijk, backhands zijn forehands en omgedraaid, rare effectballen, raar serveren. Ook bij wakeboarden gaat m'n wakeboard alle kanten op. :(

Begon de spelletjes net leuk te vinden en behoorlijk onder de knie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
IR licht? Mijn controller tript wanneer er zon door m'n raam schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:20

Rudedadude

Maybe we were born to run

Calibreer je elke keer wel door bijvoorbeeld voor een opslag op het beeld te richten en op de richtingenknop (daar is vast een betere naam voor) op naar beneden te drukken?

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

SOCO_cola schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:45:
arggg

Wii geeft de melding "systeembestanden zijn beschadigd.." Is nu dus gebricked, was onzorgvuldig met softmodden :(. Kan ik hiermee naar Nintendo om het (betaald) te laten repareren?
Diverse(ombouw)shops kunnen hiervoor een nieuwe moederbord(niet een mainbord voor dvd) voor je inbouwen. Is goedkoper dan een nieuwe wii. Heeft een collega van mij ook laten doen nadat hij een hardware mod verpest had.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:18
BarôZZa schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 19:28:
IR licht? Mijn controller tript wanneer er zon door m'n raam schijnt.
Sensorbar assistentie is uitgeschakeld, dus dit kan geen effect erop hebben.
Rudedadude schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:06:
Calibreer je elke keer wel door bijvoorbeeld voor een opslag op het beeld te richten en op de richtingenknop (daar is vast een betere naam voor) op naar beneden te drukken?
Jep, maar binnen 2/3 slagen is hij weer helemaal de weg kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misanthroopia
  • Laatst online: 18-01-2020
Heeft niets met de Wii zelf te maken en toch ook wel twijfelachtig. Daarnaast denk ik dat google een dergelijke vraag ook wel kan beantwoorden.

[ Voor 85% gewijzigd door PromoX op 06-08-2010 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren monster hunter tri voor het eerst gespeeld, dat richten is echt 3x ruk :D Zit er nou verschil tussen met of zonder motion plus gebruik? Of maakt dat voor Monster hunter tri echt niets uit?

Ik wil wel online gaan spelen met 4 mensen, lijkt me echt heel vet. Game is vooral gericht op online gebruik heb ik gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Laatst online: 20:50

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Misschien een beetje een obvious vraag, maar kan het niet in dit topic vinden :P
De sensorbalk heb ik altijd onder mijn tv geplakt, waardoor je bijna niet zag dat er een balkje onder geplakt zat.
Nu heb ik de sensor balk los moeten halen ivm een verbouwing, maar nu plakt hij niet meer zo goed :X
Wat is nu de beste methode om te plakken? Dubbelzijdig tape is te dik en gaat dus opvallen.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Koffie schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 07:53:
Dubbelzijdig tape is te dik en gaat dus opvallen.
Licht eraan wat voor dubbelzijdig tape. Je hebt van die plakbanden om spiegels enzo mee op te hangen. Die zijn inderdaad dik. Maar je hebt ook dunnere dubbelzijdig tape. Die valt echt niet op als het eenmaal vast zit.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
SOCO_cola schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:45:
arggg

Kan vast wel, maar is ook zelf wel op te lossen. Ik heb dat ook eens aan de hand gehad. Per ongeluk een update gedraaid van een spel (japans) op mijn nederlandse Wii. Even rondneuzen op gbatemp heeft me de oplossing geboden. Kwestie van terugzetten van ios-en geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruiken jullie wel eens wat accesoires bij het spelen. bijvoorbeeld een stuurtje of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 08:04:
Gebruiken jullie wel eens wat accesoires bij het spelen. bijvoorbeeld een stuurtje of zo.
M'n vriendin gebruikt 't stuurtje van mariokart wel eens.
Verder alleen de gun uit 'House of the Dead: Overkill' soms.

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 08:04:
Best vaak eigenlijk. Voor de Nintendo accesoires (stuur & gun) zijn er ook redelijk wat games te vinden.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• Sandien
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 30-08 09:29
Morgen komt bij mij de Wii Black Sports Resorts binnen met extra controller+nunchuck :D

Zijn er leuke goedkope spellen die ik zou moeten hebben volgens jullie? Een aantal spelen die ik wel wil hebben zijn nergens meer te krijgen.. (Denk aan Okami en Fire Emblem).
Verder vind ik Mario Galaxy nog te duur. Die komt vanzelf wel een keertje denk ik.

• SigmundFreud
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

SigmundFreud

Sic transit gloria mundi

• Geometry Wars kost een tientje en ik vond het een heerlijk spel om te spelen. Heb er een gamepad voor aangeschaft. Lekker schieten op alles dat beweegt.
  • MadWorld. Ook voor een tientje te koop (enorm afgeprijsd). Vrij bruut spel in zwart-wit (alleen het bloed is rood). 18+, schijnbaar, maar stylistisch fraai.

...maar ik heb een bel op mijn fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Sandien schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 19:39:
Morgen komt bij mij de Wii Black Sports Resorts binnen met extra controller+nunchuck :D

Zijn er leuke goedkope spellen die ik zou moeten hebben volgens jullie? Een aantal spelen die ik wel wil hebben zijn nergens meer te krijgen.. (Denk aan Okami en Fire Emblem).
Verder vind ik Mario Galaxy nog te duur. Die komt vanzelf wel een keertje denk ik.
Fire Emblem is nog (o.a.?) te koop bij Amazon.co.uk.
http://www.amazon.co.uk/F...mes&qid=1282257147&sr=1-2
Ik weet niet of je de prijs wat voor je is, maar 't is goedkoper dan de nieuwprijs die ik heb betaald, en waar ik overigens totaal geen moeite mee had. Zoals je zelf zegt though, hij wordt steeds lastiger te vinden, en sommige Nintendo games worden nu eenmaal niet (veel) goedkoper. Ik heb meer mensen zien zitten wachten op koopjes totdat de games gewoon niet meer te vinden waren (en dus alleen maar duurder worden, zelfs 2de hands).

Ik weet verder niet wat voor andere games je leuk vind, maar als je koopjes wilt:
http://www.amazon.co.uk/F...d=1282257243&sr=1-1-spell
Niet het meest geweldige Final Fantasy spel, maar zeker de moeite waard voor zeg een tientje. Ik ben er zelf nog niet echt aan begonnen, maar daar heb ik 'm dus ook vandaan, voor een tientje kon ik 'm niet laten liggen toen ik Fragile en No more heroes 2 bestelde.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandien
Wat een ideeën. Mad World had ik al een paar keer naar gekeken, kan me er niet echt iets bij voorstellen, maar net als Okami is het design en ontwerp erg gaaf!

Fire Emblem vind ik helaas nog erg duur. Hij staat al op de wish list, nu nog de uitvoering een keer. Trouwens, is Fire Emblem op de Wii ongeveer hetzelfde qua spel als op de DS en GBA?

Verder had ik zelf al DragonBall-The Revenge of King Piccolo gezien, lijkt me ook leuk om te spelen en is nu maar een tientje bij Intertoys :P
Sowieso heb ik SSX Blur al aangeschaft, kon ik niet laten liggen! SSX op de PS2 was al heerlijk :D (3, on tour en tricky in mijn bezit)

Gelukkig heb ik ook de mogelijkheid om van mijn vriend zijn broertje wat spellen te lenen, dus die kan ik dan ook uitproberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Laatst online: 20:50

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Koffie schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 07:53:
Misschien een beetje een obvious vraag, maar kan het niet in dit topic vinden :P
De sensorbalk heb ik altijd onder mijn tv geplakt, waardoor je bijna niet zag dat er een balkje onder geplakt zat.
Nu heb ik de sensor balk los moeten halen ivm een verbouwing, maar nu plakt hij niet meer zo goed :X
Wat is nu de beste methode om te plakken? Dubbelzijdig tape is te dik en gaat dus opvallen.
Duh |:(
In de doos zit dus nog een extra stripje met de standaard plakkertjes :P

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandien
De Wii is binnen :D Heerlijk heel de middag Wii Sports en Wii Sports Resort gespeeld, morgen komt SSX Blur om uit te proberen. En ik ben bezig om Okami hierheen te halen als eveneens Kororinpa. Iemand ervaringen daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Sinds vandaag werkt mijn Wii niet meer. :o

Ik druk op de aan/uit-knop, lampje wordt groen, DVD speler begint te ratelen, maar ik krijg alleen maar een zwart scherm.

Nu heb ik de Wii begin augustus 2009 gekocht en mij lijkt dat ik toch wel langer dan 1 jaar garantie heb.

Maar ik kan nergens iets vinden hierover. Of waar ik 'm dan heen moet sturen, of waar ik dan een RMA moet maken, etc.

Weet iemand misschien iets meer hierover? :D

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
*speelt dodenmars*

Not good :( En volgens mij heb je toch sowieso 2 jaar garantie op electronica?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
l0c4lh0st schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 18:46:

Ik druk op de aan/uit-knop, lampje wordt groen, DVD speler begint te ratelen, maar ik krijg alleen maar een zwart scherm.

Nu heb ik de Wii begin augustus 2009 gekocht en mij lijkt dat ik toch wel langer dan 1 jaar garantie heb.

Maar ik kan nergens iets vinden hierover. Of waar ik 'm dan heen moet sturen, of waar ik dan een RMA moet maken, etc.

De Wii Klantenservice van Nintendo biedt denk ik wel uitkomst. Schijnt goede service te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
SigmundFreud schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 22:37:
  • MadWorld. Ook voor een tientje te koop (enorm afgeprijsd). Vrij bruut spel in zwart-wit (alleen het bloed is rood). 18+, schijnbaar, maar stylistisch fraai.
Ik vond MadWorld erg tegenvallen. Als je eenmaal het truukje te pakken hebt, vermoord je al je tegenstanders en wordt het spel zelfs saai.

In huize /me pven zijn de BoomBoom-spellen nog steeds populair. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:56
l0c4lh0st schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 18:46:

Officieel gezien moet je terug gaan naar hetgene waar je die vandaan hebt (ik neem aan de winkel in jou geval), nintendo hoeft je niet perse te helpen aangezien hun je niets hebben verkocht. De kans is echter groot dat ze je wel helpen.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
kfaessen schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:45:
[...]

Officieel gezien moet je terug gaan naar hetgene waar je die vandaan hebt (ik neem aan de winkel in jou geval), nintendo hoeft je niet perse te helpen aangezien hun je niets hebben verkocht. De kans is echter groot dat ze je wel helpen.
Gewoon even bellen met Nintendo. Ik heb mijn Wii destijds in Duitsland gekocht. Ik hoefde gelukkig niet eerst terug naar de winkel. Een kopie van de bon bijvoegen en de Wii zelf op te sturen was voldoende. Ik kreeg gewoon zonder kosten een nieuwe Wii met daarbij wel de tip om hem niet dag en nacht in standby te laten staan.

Helaas wel de niet naar SD gesavede speelstanden kwijt. Wii ware en VC games waren gewoon weer te downloadenb (ze zetten de nieuwe Wii op je shopping account)

Weet alleen niet hoe oud m'n Wii toen was. Ze geven je zowiezo korting op vervangende hardware als de garantie voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heb maar House of the Dead en Ghost Squad besteld. Mijn Wii is gesoftmod, maar ik probeer (serieus) alleen spellen; deze bevielen me dusdanig goed (met gun) dat ik ze besteld heb.

Koop echter toch veel meer voor de 360 (65 spellen nu) en PS3 (14), heb nu 10 spellen voor de Wii. Vangt toch meer stof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandien
Exorcist schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 22:55:
[..]
Koop echter toch veel meer voor de 360 (65 spellen nu) en PS3 (14), heb nu 10 spellen voor de Wii. Vangt toch meer stof.
En ik dacht dat ik veel spellen had voor de PS2 (47)!

Heb nu twee zelf gekochte spellen voor de Wii - SSX Blur (wel erg lastig, maar superleuk!) en Kororinpa (zenuwenspel, ben wel bang dat ik 'm snel heb uitgespeeld...)
Sports en Sports Resort zaten bij mijn Wii dus die hoefde ik niet te kopen.

Verder ben ik nu spellen van het broertje van mijn vriend aan het proberen. Link's crossbow training is echt superleuk! Net als New Super Mario Bros.!

Spel wat mij erg tegenviel was Super Smash Bros Brawl. Erg onduidelijk wat nu de bedoeling is van het spel (buiten de button-bash die wel degelijk werkt) en hoe je de story-mode moet spelen. Er word niks gesproken en je moet maar gokken of je het goede doet. Erg onduidelijk.

En als je echt wil lachen is Wario Ware Smooth Moves super! Ik heb dingen staan doen in de woonkamer, haha! Je had die gezichten moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Revenge of King Piccolo gekocht. Een leuke beat'm up, niks meer maar voor 10 euro zeker te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandien
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:24:
Revenge of King Piccolo gekocht. Een leuke beat'm up, niks meer maar voor 10 euro zeker te doen.
Volgens mij was het een spel met sideways rennen en mannetjes neerhoeken en af en toe een bossfight? Zaten ook veel (lange) tussenfilmpjes in, daarom heb ik hem niet gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandien schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:35:
[...]

Volgens mij was het een spel met sideways rennen en mannetjes neerhoeken en af en toe een bossfight? Zaten ook veel (lange) tussenfilmpjes in, daarom heb ik hem niet gekocht.
Klopt simpele old-school gameplay. Ach als je een beetje van DB houdt ben je er wel wat uurtjes me zoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandien
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:19:
[...]

Klopt simpele old-school gameplay. Ach als je een beetje van DB houdt ben je er wel wat uurtjes me zoet.
Ahaa, naja ben wel fan van DB :) Heb ook budokai tenkaichi 3 voor de ps2, denk dat dit spel beetje tegen zal vallen. Maar als jij me om kan praten? Is het spel een beetje Wii gericht? Met dat motion gedoe. Omdat je de game speelt met de wii-mote dwars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandien schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:11:
[...]

Ahaa, naja ben wel fan van DB :) Heb ook budokai tenkaichi 3 voor de ps2, denk dat dit spel beetje tegen zal vallen. Maar als jij me om kan praten? Is het spel een beetje Wii gericht? Met dat motion gedoe. Omdat je de game speelt met de wii-mote dwars?
Ach volgens mij moet je ad en toe schudden ermee tijdens bossfights maar ik gebruik gewoon de Gamecube pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandien
Haha, als dat alles is denk ik dat ik 'm laat liggen ;) Sowieso kan ik die tien euro beter besparen voor Mario Galaxy oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:45
Hebben sommige Metroid Other M al gereserveerd? IGN heeft het een 8,5 gegeven. Conclusie IGN:
Metroid: Other M is a huge step forward for Nintendo, a company that’s been reluctant to push story over gameplay. It’s certainly possible that what the Other M team did for Metroid could potentially shape the direction of other Nintendo franchises, but for now this is a great first step.
Many of the issues in Metroid: Other M could have been addressed with the inclusion of nunchuck control, so I’m not entirely sold on the idea that single Wii remote control was the best thing for this game. But in the end, this is still an excellent experience with great, intense action and an engaging story that turns one of Nintendo’s beloved characters into something more than a kick-ass bounty hunter.
Jammers dat het spel aan het eind van mijn vakantie uitkomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

Metroid moet je halen, zodra hij uit is! Is 1 van de betere games op die Wii en is echt vet.

Maar Other M is niet perfect, voelt een beetje aan als Metroid voor dummies. Het spel is vrij liniear, intstant energy en raketten bijvullen en volledig herladen bij save points. Soort van checkpoints, dus als je bij een baas dood gaat, begin je er weer. Van die vage 'Where's Waldo' stukken waar je een pixel moet zoeken.... had van mij niet gehoeven en kan best irriteren. Ook worden bijvoorbeeld je ice-beam en varia suit gewoon geunlocked en hoef je die dus niet te zoeken.

Is een leuk spel, maar ik vraag me nog steeds af waarom ze geen Super Metroid 2 kunnen maken.

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wat gebruiken jullie voor games met gun? Ik kom niet veel verder dan de twee Resident Evil on-rail shooters, Ghost Squad en House of the Dead..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 1e RE shooter was wel vet vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Exorcist schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:20:
Wat gebruiken jullie voor games met gun? Ik kom niet veel verder dan de twee Resident Evil on-rail shooters, Ghost Squad en House of the Dead..?
Wii Play en dan die modus waarbij je op targets moet schieten ala duck hunt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Laatst online: 11-09 10:52

hilgo

Clear your mind of can't.

Dead Space Extraction, ook een leuke on-rails shooter al speel ik liever zonder gun (maar dat is persoonlijke voorkeur natuurlijk).

Discogs

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap