Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Krijg net een mail van nintendo, een SNES Wii controller in de sterrencatalogus voor 7000 sterren :9~

Ik heb alleen geen 7000 sterren ;(

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 14:15
die was allanger alleen in japan te koop.
zag een bericht dat deze in de UK wel beschikbaar zou komen. of dat betekend dat deze ook in de winkel beland... misschien even nintendo bellen?
itsme schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:28:
Krijg net een mail van nintendo, een SNES Wii controller in de sterrencatalogus voor 7000 sterren :9~

Ik heb alleen geen 7000 sterren ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Die hoeveelheid sterren is gewoon absurd om aan te komen. Nintendo moet gewoon gaan toestaan dat je sterren ook los kunt kopen ofzo. Bijv. 2.000 sterren voor een 10 euro ofzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik baal hier echt van. Heb ooit iets van 14000 sterren gehad maar die krengen zijn op een gegeven moment allemaal verlopen. En dan komen ze nu met deze coole zut. Bastards

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• hilgo
  • Laatst online: 11-09 10:52

hilgo

Clear your mind of can't.

Deddiekoel schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 22:23:
Ik baal hier echt van. Heb ooit iets van 14000 sterren gehad maar die krengen zijn op een gegeven moment allemaal verlopen. En dan komen ze nu met deze coole zut. Bastards
Idem. ruim 10k sterren maar nooit iets leuks voor te krijgen en nu grotendeels verlopen. Gelukkig nog een klein deel in punten om kunnen zetten maar toch zonde.

Discogs

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Ja, dat is inderdaad wel naaierij zeg.. Als ze nou ook gewoon een prijs in euro's erbij zouden zetten..
Ik heb gewoon zo'n ding gekocht een tijdje terug:

Afbeeldingslocatie: http://d008098-s06.bytecdn.nl/media/catalog/product/cache/4/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/f/i/file_4_2.jpg

Ik denk dat, als je een beetje handig bent, je de printplaat van dat ding er wel uit moet kunnen halen, en direct in een SNES controller kunnen bouwen. Dan is het een kwestie van de oude draad direct op de pcb van de adapter solderen, en de draad van de adapter uit de oude uitgang laten komen.
Of je gebruikt de adapter gewoon zoals ie bedoeld was :P.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:56
Rakkerzero schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 17:33:
Die hoeveelheid sterren is gewoon absurd om aan te komen. Nintendo moet gewoon gaan toestaan dat je sterren ook los kunt kopen ofzo. Bijv. 2.000 sterren voor een 10 euro ofzo.
De hoeveelheid sterren is wel aan te komen na een lange tijd, alleen heeft nintendo recent besloten dat sterren ook verlopen, dat vind ik een beetje erg flauw. Ik kwam er 1 maand ineens achter dat ik geen sterren meer had en dat ik er 1 jaar geleden meer dan 8000 had. Ik wachtte altijd op exclusieve dingen (zoals zelda collectors edition voor de gamecube). Maar nu zijn ze dus allemaal verlopen, gelukkig heb ik nog een aantal spellen welke ik nog niet had ingevuld, maar dat levert ook niet zoveel op.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• Deddiekoel
Met de nieuwe regels waarin sterren kunnen verlopen is het bijna niet te doen om dergelijke hoeveelheden sterren te krijgen. Ik spaar al sinds de Cube en koop veel Nintendo games. Dat en dat ik via sitebezoeken (toen dat nog sterren opleverde) ook redelijk wat had gespaard. In totaal ben ik daarmee over de jaren to iets van 15k gekomen. Om 7000 sterren in 1 jaar te halen moet je echt alles kopen dat Nintendo uitbrengt volgens mij. Dat zijn 28 games en volgens mij maakt Nintendo niet eens zoveel games per jaar...

[ Voor 8% gewijzigd door Deddiekoel op 16-09-2010 11:40 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Ik heb geen Wii ect, maar ik kwam er wel net achter dat ik nog 28k sterren had (Zusje heeft nintendo als startpagina, waardoor de punten niet verliepen)

Eens even vanmiddag kijken wat ik daar voor leuks mee kan halen :9

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

ZIjn er de laatste tijd eigenlijk nog leuke WiiWare games uitgekomen die de moeite waard zijn?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Heb je al een beetje gezocht? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ja, tuurlijk had ik gezocht. Wat ik wil weten wat nu leuke games zijn. Cijfertjes zeggen namelijk lang niet alles.

Dus welke WiiWare/Virtual Console games van de laatste paar maanden zijn nu echt leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Rakkerzero schreef op zondag 19 september 2010 @ 21:39:
[...]

Ja, tuurlijk had ik gezocht. Wat ik wil weten wat nu leuke games zijn. Cijfertjes zeggen namelijk lang niet alles.

Dus welke WiiWare/Virtual Console games van de laatste paar maanden zijn nu echt leuk?
'Leuk' is net als een cijfertje compleet persoonlijk en dus nietszeggend.

This space is occupied

• Sagat
  • Laatst online: 11-09 17:18
Objectief gezien heb je gelijk echter, ik ben (en nog wat anderen zijn ook) nog van het cube topic zeg maar, als iemand van die groep iets over een game zegt kan ik daar gezien ik een beetje weet wat ze leuk vinden al redelijk wat mee doen.

Maar to answer the q, nee zelf geen wii ware games gekocht die de moeite waard zijn, twijfel nog steeds of ik world of goo moet kopen.......of super metroid of of :P

10 second ninja DONE

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
En het is natuurlijk misschien ook wel handig om te weten wat voor soort games je leuk vindt (iemand kan wel enorm enthousiast zijn over Super Mario Kart, terwijl race-games niet je ding zijn)

• klaasjanb
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05-2021
Sagat schreef op woensdag 22 september 2010 @ 23:24:Maar to answer the q, nee zelf geen wii ware games gekocht die de moeite waard zijn, twijfel nog steeds of ik world of goo moet kopen.......of super metroid of of :P
World of Goo is bijzonder leuk als je een beetje van puzzels houdt. Als je kijkt naar value for money zijn de meeste Wiiware games heel behoorlijk (uitzonderingen daargelaten, maar daar zijn reviews voor).

Mijn eigen favorieten zijn Bit Trip runner, Swords&Soldiers en beide Lost Winds spellen. Bij elkaar net zo duur als 1 disc-based spel en goed voor uren vermaak ;)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Deddiekoel schreef op zondag 05 september 2010 @ 17:18:
De Wii gaat geen HDMI krijgen. Beste optie is de component kabel. Maar optie 2 gaat niet gebeuren.
Er schijnt een nieuwe Wii in ontwikkeling te zijn, wanneer die verder uit komt geen idee, maar er is iig al wel bevestigd dat deze HD ondersteund en daarmee wellicht dus ook HDMI.

nieuws: 'Opvolger Wii brengt meer dan alleen high-definition'

[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 02-10-2010 13:04 ]

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

^ precies, net als dat er een ps4 en een xbox361 enz.. uitkomt.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

CptChaos schreef op woensdag 29 september 2010 @ 00:05:
Er schijnt een nieuwe Wii in ontwikkeling te zijn, wanneer die verder uit komt geen idee, maar er is iig al wel bevestigd dat deze HD ondersteund en daarmee wellicht dus ook HDMI.
Het zou ook nogal schandalig zijn als een opvolger geen HD zou kunnen draaien via hdmi danwel displayport :)
Nieuwe Wii...Kerst 2012. 2013 zou echt veel te laat zijn.....

[ Voor 7% gewijzigd door Max|Burn op 04-10-2010 22:26 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Laatst online: 07:53
Volgens wiids.nl komt Super Mario Collection ook naar Europa :)

Bron: http://www.wiids.nl/article.php?id=35104

Afbeeldingslocatie: http://www.wiids.nl/files/SuperMarioCollection.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF? Las net dat Epic Yarn en DKCR verschoven zijn naar 2011 voor Europa. Zo werk je piraterij lekker in de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb hier letterlijk niemand gehoord over Metroid: Other M. Niemand hier die de game gespeeld heeft?
Ik zelf ook nog niet omdat ik nog PoP en SMG2 te gaan heb. Maar Metroid is normaal gesproken toch wel een AAA titel die wel wat posts oplevert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

kijk eens hier :
[Wii] Metroid: Other M

Er is gewoon een apart topic voor.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Je mist het punt, Deddie geeft juist aan dat er meestal wel wat waves door een game van dit kaliber gemaakt worden. Hype, posts etc in het algmene topic. Mensen die er pissig om worden en verwijzen naar het eigen topic ;)
Maar ik denk dat voor de hardcore gamer de wii niet genoeg biedt, en dat voor de casualers de hype rond de wii over is (vervangen door kinnect en move?). Daarom ook de relatieve rust in dit topic.

Ik las net op gamer dat nintendo goede kerstverkopen wil en dat ze denken hoe ze dit moeten gaan aanpakken, maar ik denk dat zonder killer games ze het niet gaan redden. Donkey kong had (imho uiteraard) die game kunnen zijn. Maar die komt dus later? Een prijsdaling misschien? Ben nieuwsgierig wat er gebeurd gaat.

edit: mooi voorbeeld is dat ik vroeger altijd de most wanted lijst van deddie bekeek voor wat eraan zit te komen. Al de games die er nu staan zijn al uit *g*

[ Voor 9% gewijzigd door Sagat op 09-10-2010 14:52 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Sagat schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 14:50:
edit: mooi voorbeeld is dat ik vroeger altijd de most wanted lijst van deddie bekeek voor wat eraan zit te komen. Al de games die er nu staan zijn al uit *g*
Hehehe, heb hem maar bijgewerkt. Maar veel komt er niet nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Epic Mickey...maar echt reviews afwachten. Verder donkey kong idd.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefding
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 14:59
MaximusTG schreef op woensdag 15 september 2010 @ 08:56:
Ik heb gewoon zo'n ding gekocht een tijdje terug:

[afbeelding]
waar heb je die gekocht, en hoe duur was ie?
die zou ik namelijk ook wel willen hebben :) heb hier nog 4 contollers liggen en anders moet je weer zo'n speciale controller kopen om die VC spelletjes te spelen

Last.FM | Trakt.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Zo dan, kheb de nieuwe Guitar Hero: Warriors of Rock.
Zitten, in tegenstelling tot World Tour weer een hele rits lekkere nummers in.
Gameplay is op een paar kleine dingetjes na onveranderd gebleven, maar daar koop je GH ook niet voor ;) Is inmiddels zo uitgekauwd dat het alleen zinnig is voor de muziek.
Meteen een set met gitaar gehaald, dus nu heb ik 3 gitaren, drums en een microfoon.
Gitaar kreeg ik ook nog een custom setje zijvleugels bij (itt tot verwisselbare plaat op de oude modellen) zodat het echt een "Axe" wordt.

Wel balen dat vandaag de drums er de brui aan hebben gegeven.
De rode pad registreerde niets meer. Bleek een draadje gebroken te zijn vlak onder de pad. Even gesoldeerd en nu doettie het weer prima :)

Edit:
@Kefding:
Ik heb gewoon een setje adapterkabeltjes om Playstation 2 controllers aan m'n Wiimotes te hangen.
Kost geen drol bij DealExtreme.
Misschien hebben ze ook wel iets voor andere controllers.

[ Voor 12% gewijzigd door McKaamos op 10-10-2010 21:21 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Sagat schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 20:44:
Epic Mickey...maar echt reviews afwachten. Verder donkey kong idd.
Check

Houd het aub nuttig, dit bericht voegt helemaal niets toe aan het Wii-ervaringen topic ;)

[ Voor 22% gewijzigd door TheZeroorez op 11-10-2010 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Kefding schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 20:50:
[...]

waar heb je die gekocht, en hoe duur was ie?
die zou ik namelijk ook wel willen hebben :) heb hier nog 4 contollers liggen en anders moet je weer zo'n speciale controller kopen om die VC spelletjes te spelen
Haha, het plaatje linkte door naar de site waar ik em gekocht had ;).

Deze dus: http://www.futuremax.eu/nl/nes-snes-to-wii-adapter.html

NES controller past er niet op trouwens, is andere connector (voor Famicom geloof ik).

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 08:31
Niet slecht... Losse (officiële Nintendo) Wii remote kost over het algemeen €40. Koop je de nieuwe Wii Party (inclusief Wii remote) dan ben je 45 euro kwijt.

Oftewel, als je nog een extra Wii remote kunt gebruiken dan heb je Wii Party al voor 5 euro. :)
Afbeeldingslocatie: http://img.budgetgaming.nl/boxarts/102396_wiiparty.png

[ Voor 9% gewijzigd door Haay op 11-10-2010 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Afbeeldingslocatie: http://www.newdigitalworld.nl/images/dancematwijpg

zaterdag bij de blokker gekocht voor 8 euro :)

Nu weet ik dat het spel "dancing stage" hiermee werkt..
Zijn er ook nog andere games die deze mat ondersteunen ?

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuws over Epic Mickey: je kan niet echt afgaan. Dat hebben ze gedaan om het voor iedereen leuk te houden maw game is verkiddied voor het Wii-publiek.
Vraag me af of er trouwens voice acting in zit. Na verwend te zijn door Kingdom Hearts zal het zonver VA behoorlijk kaal klinken. Hades zonder James Woods is geen Hades.

During an E3 chat today, we asked Warren Spector why Epic Mickey lacked voiceovers. The characters do squeak and chitter, Banjo Kazooie-style, but none of the classic Disney voices are featured in the game. Why not?

"There's something about that voice, you know?" Spector said in his best high-pitched Mickey impersonation, before returning to his normal voice. "It's hard to accept that as a really big hero. I wanted people to accept this guy as a hero, and so I kind of made an early decision that we wouldn't have speech in the game."

Plus, one of the main characters in Epic Mickey is the long-forgotten Oswald the Lucky Rabbit, who only appeared in Disney's silent cartoon era. "In a world where Oswald is the ruler," Spector told us, "it seemed appropriate that people don't talk."

Totale BS dus. Mickey was een serieuze held in KH2 en dat pakte ondanks, of juist door zijn stem erg goed. uit. Daarnaast komt Oswald misschien uit het tijdperk van de stille tekenfilm maar de rest van de game niet met levels gebaseerd op Disneyland en tekenfilms uit het spraak-tijdperk.

Oh en om het nog mooier te maken: Oswald zelf heeft een stem in Epic Mickey (!), verzorgd door de grote Frank Welker. Geeft hiermee dus echt aan dat het om budget gaat. Jammer want de game leek me bijzonder.

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2010 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ricjuh schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:58:
[afbeelding]
Nu weet ik dat het spel "dancing stage" hiermee werkt..
Zijn er ook nog andere games die deze mat ondersteunen ?
Ja, Ultimate Party Challenge en het GameCube spel Dance Dance Revolution with Mario.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Weet iemand of die Super Mario All-Stars bundel die voor de Wii uitkomt een echte remake is,dus speciaal voor Wii gemaakt met nieuwe graphics en geluid?

Uit de screenshots lijkt het exact op Super Mario All-Stars van de SNES waardoor ik vermoed dat het gewoon de ge-emuleerde virtual console versie is.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Laatst online: 21:40
zou inderdaad wel jammer zijn als er helemaal niks nieuws in zit

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:35
ari3 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:53:
Weet iemand of die Super Mario All-Stars bundel die voor de Wii uitkomt een echte remake is,dus speciaal voor Wii gemaakt met nieuwe graphics en geluid?

Uit de screenshots lijkt het exact op Super Mario All-Stars van de SNES waardoor ik vermoed dat het gewoon de ge-emuleerde virtual console versie is.
Het is geen remake:
Het pakket bevat de originele versie van vier van de beroemdste Mario-spellen aller tijden voor de NES, samen met een berg bonusmateriaal, en is in Europa verkrijgbaar voor de Wii vanaf 3 december 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:45
Ik snap niks van dat Super Mario Allstars gedoe. Sowieso vond ik de SNES versie suffer dan de originele NES games.
En daarnaast hadden ze gewoon de engine van New Super Mario Bros kunnen gebruiken oid. Dit is wel erg lui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Laatst online: 09-09 16:35
BarôZZa schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:51:
Ik snap niks van dat Super Mario Allstars gedoe. Sowieso vond ik de SNES versie suffer dan de originele NES games.
En daarnaast hadden ze gewoon de engine van New Super Mario Bros kunnen gebruiken oid. Dit is wel erg lui
Bekijk het positief: het is alsnog leuk om te kopen + nu hebben ze nog de ruimte om jou te verbazen met nieuwe super mario's (op basis van de New Super Mario Bros) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

ari3 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:49:
[...]

Ja, Ultimate Party Challenge en het GameCube spel Dance Dance Revolution with Mario.
Thx die lijkt me ook wel fun om een keer met vrienden te spelen.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Dance Dance Revolution Mario zou ik persoonlijk afraden. De nummers zijn niet echt leuk en het spel is echt veel te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Ik heb m'n reactie al op een Nintendo forum geplaatst, maar ik ben 't er mee eens, ik als Nintendo fan, vind die Super Mario Bros collectie maar suf. Ik vond Super Mario Allstars al suf wat dat betreft, de originele graphics zijn beter, koop dan de VC versies, of beter, k9oop een NES (want ook de NES controller is beter :D). Dat gezegd, 't is niet geheel zinloos, 't is nu eenmaal een budget titel, en meer voor de collectie. Er is toch een kleine kans dat ik 'm ga kopen, dan zal 't dus inderdaad voor de collectie zijn (retro verpakking staat toch erg mooi in je verzameling), het boekje, en vooral de soundtrack. Maar de gamedisc zelf zal in dat geval nooit van z'n leven de binnenkant van m'n Wii zien. Want als een collectie faalt het jammerlijk. Sinds Allstars (en zelfs vòòr Allstars) zijn er namelijk toch enkele Mraio klassiekers uitgebracht, die hier echt op hadden moeten staan. Super Mario World en Super Mario 64 hadden niet mogen ontbreken. Super Mario World 2, Sunshine en Galaxy hadden dan ook mooi geweest. Dan was 't een redelijk complete collectie geworden. Dan nog bonusmateriaal als een documentaire over Mario en alle releases waar ie in zit ofzo, en dan had je een hele mooie special edition collector's disc waar ze de volle prijs voor hadden kunnen vragen.

Nu wil ik vooral eigenlijk die rooie Wii met die speciale 25th anniversary Super Mario Bros voorgeïnstalleerd >:). Misschien wordt ie op VC uitgebracht.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Vragen met betrekking tot modden van consoles of inbouwen van chips zijn niet gewenst op tweakers.

[ Voor 76% gewijzigd door psychoclown op 14-10-2010 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Nieuwe Conduit 2 trailer op IGN. Ziet er toch wel weer erg goed uit. Hoewel ik het eens ben met de kritiek op deel 1 (eentonig etc.) heb ik me er toch goed mee vermaakt. Kijk dan ook zeker uit naar deel 2.

enjoy: http://uk.ign.com/videos/2010/10/13/conduit-2-trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:26

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:17:
WTF? Las net dat Epic Yarn en DKCR verschoven zijn naar 2011 voor Europa. Zo werk je piraterij lekker in de hand.
Play.com heeft Kirby's Epic Yarn nog gewoon op 12 November 2010 staan, waar had je dat precies gelezen?

Heb hem besteld nadat ik deze video ervan gezien heb:

http://www.giantbomb.com/...kirbys-epic-yarn/17-3374/

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Laatst online: 22:45
@deddie:
Ikzelf heb metroid: other m uitgespeeld. Daarna pas de review van jurjen in de PU gelezen en ik was het honderd procent met hem eens. Game balanceerd gedurende de hele rit tussen fantastisch en matig. Sommige delen zijn gameplay-matig erg saai en andere delen juist extreem cool, dat wordt dan weer afgewisseld door de meest waanzinnige cut-scènes en de meest slechte (echt een verschil; de 1 kan zo van Hollywood komen, de ander is echt b-film kwaliteit).
Heb ik spijt van mijn aankoop? Nee, want zoals gezegd, als het spel op stoom is, is het echt fantastisch!

Oja, wel appart; de beste boss-fight van het spel (en naar mijn idee de beste van de laatste tijd) vind je na de aftiteling van het spel, dus geduldig afkijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Fuelke schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:52:
[...]

Play.com heeft Kirby's Epic Yarn nog gewoon op 12 November 2010 staan, waar had je dat precies gelezen?

Heb hem besteld nadat ik deze video ervan gezien heb:

http://www.giantbomb.com/...kirbys-epic-yarn/17-3374/
Haha idd, ik heb me helemaal kapot gelachen met die review. Deze game is zo ontzettend vrolijk en cute, my heads gonna explode :+

[ Voor 4% gewijzigd door RamO op 17-10-2010 15:12 ]

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Haay schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:15:
Niet slecht... Losse (officiële Nintendo) Wii remote kost over het algemeen €40. Koop je de nieuwe Wii Party (inclusief Wii remote) dan ben je 45 euro kwijt.

Oftewel, als je nog een extra Wii remote kunt gebruiken dan heb je Wii Party al voor 5 euro. :)
[afbeelding]
Kan je ook Wii Party kopen zonder een Wiimote erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

ik zou verwachten van wel, maar eerlijkheid gebied, ik kan hem ook alleen MET wii-mote vinden. Misschien dat hij later zonder mote wordt gereleased ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 08:31
Rakkerzero schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 17:06:
Kan je ook Wii Party kopen zonder een Wiimote erbij?
Ik heb ergens gelezen dat Wii Party min of meer de opvolger/vervanger is van Wii Play. En Wii Play is ook nooit los, zonder Wiimote, te koop geweest. Dus ik betwijfel of dat met Wii Party wel zal gebeuren.

Je moet het maar zo zien: Als je een originele Nintendo Wiimote wilt aanschaffen, dan krijg je bij Wii Party de Wiimote, met voor weinig extra een best leuke partygame erbij. ;)

Overigens, ik heb van het weekend al vele uren Wii Party gespeeld, samen met m'n zoontje van 4, en ook met z'n drieën (ik, vrouw en zoontje). Zitten best leuke minigames in! Je moet het alleen niet zo serieus nemen want de geluks- (pech) factor kan er voor zorgen dat je toch verliest, hoe goed je ook je best doet.

[ Voor 22% gewijzigd door Haay op 18-10-2010 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Haay schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:22:
Je moet het maar zo zien: Als je een originele Nintendo Wiimote wilt aanschaffen, dan krijg je bij Wii Party de Wiimote, met voor weinig extra een best leuke partygame erbij. ;)
Ja, ik wil dus geen Wiimote aanschaffen. Enkel Wii Party, want Wiimotes heb ik al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:40:
[...]
Ja, ik wil dus geen Wiimote aanschaffen. Enkel Wii Party, want Wiimotes heb ik al genoeg.
Ebay? Daar staan ook genoeg losse Wii sports op dus ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Heeft er iemand al ervaring met Epic Yarn?

Ik weet dat 'ie nog niet uit is in NL. Ik heb 'm zojuist 100% uitgespeeld. Vooral in het begin viel 'ie me best wel tegen, er zit heel weinig pit in zeg maar, beetje lafjes. Ook dat kinderlijke geschreeuw hoefde van mij niet zo. Ook de besturing kon soms wel op m'n zenuwen werken, reageert niet altijd even 'snappy', helemaal tijdens de dikke framedrops die er soms zijn :). Wat dat betreft speelt het net als Kirby op de NES :).

Uiteindelijk waren er genoeg momenten dat ik zin had om die controller uit 't raam te smijten, je moet soms echt geduld hebben :P.

Uiteindelijk heb ik er me wel mee vermaakt, vooral de challenges zijn een redelijke uitdaging, de levels zelf niet echt (op wat uitzonderingen na dan).

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Digital-DNA schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:08:

Ik weet dat 'ie nog niet uit is in NL. Ik heb 'm zojuist 100% uitgespeeld. Vooral in het begin viel 'ie me best wel tegen, er zit heel weinig pit in zeg maar, beetje lafjes. Ook dat kinderlijke geschreeuw hoefde van mij niet zo. Ook de besturing kon soms wel op m'n zenuwen werken, reageert niet altijd even 'snappy', helemaal tijdens de dikke framedrops die er soms zijn :). Wat dat betreft speelt het net als Kirby op de NES :).

Uiteindelijk waren er genoeg momenten dat ik zin had om die controller uit 't raam te smijten, je moet soms echt geduld hebben :P.

Uiteindelijk heb ik er me wel mee vermaakt, vooral de challenges zijn een redelijke uitdaging, de levels zelf niet echt (op wat uitzonderingen na dan).
Ik heb hem voor een zacht prijsje uit Amerika geimporteerd dus verwacht um een dezer dagen. Kirby games zijn altijd wel leuk, de platformgames dan. Vind het ook jammer dat ze niks hebben gedaan met die Gamecube-Kirby.

[ Voor 16% gewijzigd door Fuelke op 21-10-2010 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 08:26

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 06:58:
[...]

Ik heb hem voor een zacht prijsje uit Amerika geimporteerd dus verwacht um een dezer dagen. Kirby games zijn altijd wel leuk, de platformgames dan. Vind het ook jammer dat ze niks hebben gedaan met die Gamecube-Kirby.
Het was al eerder aangehaald, maar Play.com heeft me net een mailtje gestuurd: "We have recently been informed by the manufacturer of this product that the release date has been changed to 25-Mar-2011. "

PS: had per ongeluk de post boven mij ge-edit ipv gequote ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Fuelke op 21-10-2010 18:49 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:17
Iemand een idee of er ook losse rooie wii remotes plus'en en nunchuk's op de markt komen ?

Zou wel leuk zijn bij de enkele die je bij de 25 jaar versie wii krijgt om alles compleet te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Quote me er niet op, maar ik had dacht ik gehoord dat 't de bedoeling was dat er losse rooie remotes op een later moment zouden uitkomen. Maar ik zal dat nog 'ns terug zoeken..

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 16:41

DUX

blijft ook nu voor Oranje

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Wii is nu nog geen 160 euro bij Amazon.co.uk.
Heb alleen geen creditcard en die rotzakken accepteren verder niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

hoe is jullie ervaring met inductie laders, accu's etc ?
en zo'n accu voor de ballance board.

ik zit er heftig over te denken om zo'n gun te kopen voor je wii remote .. echter .. ik ga binnekort naar de states dus denk dat ik hem daar ga scoren.

deze
Afbeeldingslocatie: http://www.ohgizmo.com/wp-content/uploads/2009/08/Buck-Shot2.jpg

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuelke schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:46:
[...]

Het was al eerder aangehaald, maar Play.com heeft me net een mailtje gestuurd: "We have recently been informed by the manufacturer of this product that the release date has been changed to 25-Mar-2011. "

PS: had per ongeluk de post boven mij ge-edit ipv gequote ;)
Heb um ook niet bij Play.com besteld maar we zullen zien. Hij is vorige week op de post gegaan. Ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
vso schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:36:
en zo'n accu voor de ballance board.

ik zit er heftig over te denken om zo'n gun te kopen voor je wii remote .. echter .. ik ga binnekort naar de states dus denk dat ik hem daar ga scoren.

deze
[afbeelding]
Wow, da's een vette gun! Zijn die er ook in het zwart/grijs? :P
Welke games speel je met gun op de Wii?

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Nu online
Melkunie schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:18:
Wii is nu nog geen 160 euro bij Amazon.co.uk.
Heb alleen geen creditcard en die rotzakken accepteren verder niets :(
Bij me mediamarkt kost is 175 euro en krijg je er ook een motion+ en Wii Sports resort bij. Lijkt me ook niet duur voor die 15euro extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Nu online
Tis bij Amazon ook de pack met Motion Plus en Wii Sports Resort :p
Maar ik denk dat ik em daar ga halen. Heb voor 2e hands gekeken, maar daar wordt stiekem best veel voor gevraagd in verhouding met een nieuwe. Plus je moet er meteen een boel zooi bijkopen die je niet hoeft want ze willen het alleen als pack verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Speek schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 08:58:
[...]

Wow, da's een vette gun! Zijn die er ook in het zwart/grijs? :P
Welke games speel je met gun op de Wii?
Die is inderdaad echt gaaf :)
Daar wil ik er ook wel een van eigenlijk... Waar koop je die?

Wat gun-games betreft:
Resident Evil: Umbrella Chronicles
Resident Evil: Darkside Chronicles
Ghost Squad
House of the Dead 2&3 Return
House of the Dead: Overkill
Link's Crossbow Training
Dead Space Extraction

En nog wel een hoop meer. Check Wikipedia: Wii Zapper

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

McKaamos schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 10:22:
[...]

Die is inderdaad echt gaaf :)
Daar wil ik er ook wel een van eigenlijk... Waar koop je die?

Wat gun-games betreft:
Resident Evil: Umbrella Chronicles
Resident Evil: Darkside Chronicles
Ghost Squad
House of the Dead 2&3 Return
House of the Dead: Overkill
Link's Crossbow Training
Dead Space Extraction

En nog wel een hoop meer. Check Wikipedia: Wii Zapper
gun heet "buck shot" ik zoek op buck shot wii .. gave youtube vid hoe die werkt ..
YouTube: Classic Game Room HD - BUCK SHOT SHOTGUN for Wii review

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supergert
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
vso schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:36:
Hier staat eenThrustmaster inductielader voor twee Wiimotes:
Afbeeldingslocatie: http://www.homeaudiovid.com/wp-content/plugins/wp-o-matic/cache/54f62_Thrustmaster-T-Charge-Stand-Contactless+-NW-For-Wii.jpg

Opladen duurt ca. 4 à 5 uur, accu's gaan zo'n 12 uur mee, daarna weer even een nachtje op de lader laten liggen. Het fijnste is dat we niet steeds die sleeves eraf hoeven te halen, zoals bij batterijen wisselen wel steeds moest. Geen spijt van deze aankoop (ca. 30 euro)

ZX81 > C64 > Amiga > BeBox > PowerMac > pc-klonen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Ik heb de lader van het Kruidvat (6 euro), gaatjes in siliconen hoesje gemaakt een pinnetjes een beetje verbogen. Laden werkt zo prima! We gebruiken de Wii echter weinig en de batterij-pack houdt het dan niet lang vol (tenzij je ze continu op de lader laat staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
  • Laatst online: 16-06-2021
Digital-DNA schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:08:

Ook de besturing kon soms wel op m'n zenuwen werken, reageert niet altijd even 'snappy', helemaal tijdens de dikke framedrops die er soms zijn :). Wat dat betreft speelt het net als Kirby op de NES :)
Ik vind de besturing heerlijk, gewoon eenvoudig en goed. En framedrops? Ik ben volgens mij in Wereld 5, maar ik heb nog geen enkele framedrop mee gemaakt. Alles loopt zo vloeiend als 't maar zijn kan. Ik verbaas me er soms over hoe alles zo heerlijk soepel loopt. Eigenlijk zo heerlijk dat dit voor mij toch echt een heel stuk fijner oogt en speelt dan nagenoeg alles wat ik op PS3 en 360 heb gespeeld. (tuurlijk, het is een 2D platformer, maar dan nog...)

Het voelt weer gewoon ouderwets leuk en goed aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds 2 dagen Epic Yarn binnen. Weekje verzending vanuit de States, erg netjes. Moet echter wachten op mn vriendin met beginnen dus dat duurt nog een weekje ;')

Trouwens vrij zonde dat PAL EY niet krijgt dit jaar. Waarschijnlijk door Allstars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasjanb
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 11:37:
Trouwens vrij zonde dat PAL EY niet krijgt dit jaar. Waarschijnlijk door Allstars?
Dat en Goldeneye, Epic Mickey, Donkey Kong Country returns, Sonic en misschien wil Nintendo met de kerst ook nog een paar Wii Party schijfjes verkopen om de verliescijfers goed te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klaasjanb schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:14:
[...]

Dat en Goldeneye, Epic Mickey, Donkey Kong Country returns, Sonic en misschien wil Nintendo met de kerst ook nog een paar Wii Party schijfjes verkopen om de verliescijfers goed te maken ;)
Maarja het hypocriete is dan ook dat die games OOK in de VS uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasjanb
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:16:
[...]
Maarja het hypocriete is dan ook dat die games OOK in de VS uitkomen.
Tsja, misschien heeft de localisatie wat vertraging opgelopen. Of is er een deadline voor een fabrieksreservering gemist; kan zo voor 2 maanden uitstel zorgen. Maar mijn punt is meer dat er met de kerst meer dan genoeg nieuws in de winkel ligt...

Blijft wel jammer dat EY nog even wachten is. Maargoed, kan ik nog even aan mijn Trackmania scores werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klaasjanb schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:52:
[...]

Tsja, misschien heeft de localisatie wat vertraging opgelopen.
Tja dat kan met een tekstheavy game als kirby :') Het is gewoon weer net als vroeger qua EU naaien. Nintendo heeft daar een handje van;andere ontwikkelaars hebben die gaten sinds de snes al ruimschoots weten te dichten. Als er slechts 2 weken verschil zit tussen de Amerikaanse en PAL versies van Kingdom Hearts dan weet je dat er iets mis is wanneer Kirby hier pas in 2011 uitkomt. Zo moedig je als bedrijf piraterij aan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Irritant ja, reden om piraterij maar goed te keuren nee.

Als jij je stoort aan late releases en helemaal als je je er in het verleden al aan geergerd hebt, dan moet je importeren. Helemaal als je ook weet hoe je je wii moet modden, dan heb je niet eens een usa wii meer nodig.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Nu online
Ik wilde iedereen hier even wijzen op de lage prijzen hierrrr
http://www.sbsupply.nl/sbsupply/wii-accessoires.html

Ik weet waar ik mijn volgende controllers ga halen :)
Kan ook bij de pricewatch worden toegevoegd, heb me er alleen nog niet in verdiept hoe dat werkt :+
Zit ik echter nog met een vraagje. Tweede motionplus er bij of niet? Leuk voor multiplayer, maar bij hoeveel games zou ik dat gaan gebruiken? Sports resort heeft er geloof ik baat bij, maar verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Nu online
Melkunie schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:35:

Kan ook bij de pricewatch worden toegevoegd, heb me er alleen nog niet in verdiept hoe dat werkt :+
Zit ik echter nog met een vraagje. Tweede motionplus er bij of niet? Leuk voor multiplayer, maar bij hoeveel games zou ik dat gaan gebruiken? Sports resort heeft er geloof ik baat bij, maar verder?
Webshops kunnen, tegen betaling, in de pricewatch dus hoef je hier niet aan te melden.

Je kunt zelf beter bepalen hoeveel games je hebt die motion+ gebruiken en aan de hand daarvan zelf bepalen of je het de moeite waard vind om er nog een aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heee,
ik heb hier laatst een zwarte oplader voor de wii gekocht voor 10,99!
Je kunt makkelijk betalen via iDeal en het werd de volgende dag geleverd!
IDEAL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Laatst online: 28-07 09:17
Zojuist in de pauze zowaar Goldeneye gescoord. Mediamarkt Rotterdam Centrum heeft ze al liggen. Wat duurt dat toch lang zo'n werkdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

Melkunie schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:35:

Pffff, na Poging tot oplichting marktplaats "as we speak" wil je nogmaals opgelicht worden? :P

Zeker gezien onderstaande post, waarbij deze Sander Berendsen (SB?) zich speciaal heeft aangemeld om te reageren.
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:45:
heee,
ik heb hier laatst een zwarte oplader voor de wii gekocht voor 10,99!
Je kunt makkelijk betalen via iDeal en het werd de volgende dag geleverd!
IDEAL!
Zie ook Google ;), en dan http://www.budgetgaming.b...topic_id=4968&forum_id=20
Geen KvK nummer te vinden op de site, wel staat op http://www.sbsupply.nl/sbsupply/over-ons "SB Live, SB Supply Deutschland, SB Supply Nederland en SB Supply Worldwide vormen samen SB Supply Beheer." Nou, probeer die maar ns te vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik keek al even op de site gister en dacht meteen "if it's too good to be true.." eigenlijk too obvious. Tenzij je er vanuit gaat dat het namaak is. maar origineel. no way.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

Domeinnaam sbsupply.nl
Status actief
Houder HGJ Berendsen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Nu online
Beter lezen, ik ben nooit opgelicht. Mensen lezen niet goed, daarom is dat topic ook dicht gegooid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

Melkunie schreef op woensdag 03 november 2010 @ 17:44:
[...]Beter lezen, ik ben nooit opgelicht. Mensen lezen niet goed, daarom is dat topic ook dicht gegooid ;)
offtopic:
Ik had idd wel gezien dat je er gelukkig niet in getrapt was, zie smilie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
Goldeneye nu 2 uurtjes gespeelt. De proloog en eerste 2 hoofdstukken van de single player.

Ik verwachte eigenlijk een soort remake van de N64 Goldeneye met updated graphics. De eerste minuten lijkt dat ook zo. Je bent bij de dam, even de soldaten bij wachttoren onschadelijk maken. Vervolgens naar de ingang voorbereid om te voet de tunnel in te gaan maar dan, suprise! je stapt in een truck vanaf de bijrijderplaats volgt een dodemans rit met vijanden in trucks en jeeps die overal vandaan lijken te komen. Op de plaats van bestemming weer een stukje sluipen en infiltreren en tot slot de sprong van de dam die overgaat in een klassieke Bond openingstitel (guns & babes) die niet zou misstaan in een echte Bond film.

Ook het 1e hoofdstuk (wapencomplex) heeft een paar elementen uit het origineel maar ook daar epische momenten waar je bijvoorbeeld bij je ontsnapping de luchtafweer installatie gebruikt om een vervelende Russische heli af te knallen. Het 2e hoofdstuk speelt zich af in een club waar je een shootout hebt op de dansvloer met club verlichting en muziek (erg moeilijk targetten)

De single player speelt als een stealthshooter en bij vlagen (ontsnappingen / ontdekkingen) als een soort van Modern Warfare Reflex edition. Ik vind het beter spelen dan The Conduit en Modern Warfare Reflex. Ik speel met de Wiimote & nunchuck, heb ook even de dual analog geprobeerd (gewoon omdat het kan) maar mijn persoonlijke voorkeur bij FPS games blijft bij de Wiimote.

Goldeneye is wat mij betreft een prima game geworden. Leuke FPS met zo af en toe een scripted / on rails stukje. De (local) multiplayer nog niet kunnen testen. Wel even in m'n eentje gekeken en het ziet er goed uit. Split screen op een breedbeeld TV is zoveel beter dan de mini schermpjes in de N64 tijd.

Wel weird om de klassieke MGM Leeuw te zien op de dag dat die studio zijn faillissement aanvraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boshar schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:18:
Goldeneye nu 2 uurtjes gespeelt. De proloog en eerste 2 hoofdstukken van de single player.

Ik verwachte eigenlijk een soort remake van de N64 Goldeneye met updated graphics. De eerste minuten lijkt dat ook zo. Je bent bij de dam, even de soldaten bij wachttoren onschadelijk maken. Vervolgens naar de ingang voorbereid om te voet de tunnel in te gaan maar dan, suprise! je stapt in een truck vanaf de bijrijderplaats volgt een dodemans rit met vijanden in trucks en jeeps die overal vandaan lijken te komen. Op de plaats van bestemming weer een stukje sluipen en infiltreren en tot slot de sprong van de dam die overgaat in een klassieke Bond openingstitel (guns & babes) die niet zou misstaan in een echte Bond film.

Ook het 1e hoofdstuk (wapencomplex) heeft een paar elementen uit het origineel maar ook daar epische momenten waar je bijvoorbeeld bij je ontsnapping de luchtafweer installatie gebruikt om een vervelende Russische heli af te knallen. Het 2e hoofdstuk speelt zich af in een club waar je een shootout hebt op de dansvloer met club verlichting en muziek (erg moeilijk targetten)

De single player speelt als een stealthshooter en bij vlagen (ontsnappingen / ontdekkingen) als een soort van Modern Warfare Reflex edition. Ik vind het beter spelen dan The Conduit en Modern Warfare Reflex. Ik speel met de Wiimote & nunchuck, heb ook even de dual analog geprobeerd (gewoon omdat het kan) maar mijn persoonlijke voorkeur bij FPS games blijft bij de Wiimote.

Goldeneye is wat mij betreft een prima game geworden. Leuke FPS met zo af en toe een scripted / on rails stukje. De (local) multiplayer nog niet kunnen testen. Wel even in m'n eentje gekeken en het ziet er goed uit. Split screen op een breedbeeld TV is zoveel beter dan de mini schermpjes in de N64 tijd.

Wel weird om de klassieke MGM Leeuw te zien op de dag dat die studio zijn faillissement aanvraagt.
Dankje voor jouw review. Is er nog iets over van het Facility level? Dat was mijn favoriet in de n64 versie. Zelf vind ik het gebrek aan praatmogelijkheden online wel een groot gemis maarja op de Wii kan dat dacht ik alleen met dat brakke Wii Speak ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik heb na cod-mwr wel zin in cod black ops.

Vind het altijd wel lekker om als er ff niets op tv is te wii-en en dan is de multiplayer (en single) een erg leuke bezigheid (om niet elke keer achter de pc te hoeven kruipen)

Wie kijkt hier nog meer naar uit? Ik vond het een 'groot' gemis dat mw2 nooit uit is gekomen voor de wii.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
Ik heb hem gisteren ook even kunnen proberen. Ziet er goed uit en veel herkenning aangezien ik het spel vroeger ook helemaal gaar heb gespeeld (4 speler multi e.d.). Wat ik wel minder vind is die Daniel Craig. >_<
Ze hadden daar gewoon Pierce moeten gebruiken of een heel ander model, maar goed. Het spel ziet er heel netjes uit.

[ Voor 14% gewijzigd door Arunia op 04-11-2010 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
Bij Goldeneye heb je geen spraak ondersteuning dus ook geen Wii speak. Ik las net ook online dat in de latere levels (single play) de boel wat traag kan worden (bij veel vijanden on screen) zelf heb ik daar nog geen last van gehad.

Het eerste hoofdstuk is volgens mij de facility (moet je toch op het einde die opslagtanks opblazen en je denkt dat 006 vermoord wordt?). De maps zijn compleet anders dan wat ik me van de N64 versie herhinner. Je hebt ook een Call of Duty achtig systeem zodat je altijd ziet waar je naar toe moet (volgens mij mocht je het op de N64 allemaal zelf uitzoeken). De link naar de oude game zit hem meer in key moments. Dus je komt nog steeds uit het plafond zakken in de WC en verrast daar een soldaat.

Aan sommige acties zit een harder Daniel Craig randje, dat is even wennen maar dat past wel beter bij Craig als Bond (ik mis Pierce ook hoor omdat hij voor mijn gevoel bij Goldeneye hoort). Wanneer je er van uit gaat dat ze vanwege de rechten Pierce niet konden gebruiken is het een redelijk oplossing. Het is meer 'in character' voor de Craig Bond.

Wat trouwens ook geweldig is zijn alle verschillende wapens in deze games. Ze hebben echt verschillende karakteristieken en soms is het echt moeilijk kiezen (je kunt ze niet allemaal tegelijk meenemen).

Ik ga dinsdag trouwens ook nog Call of Duty Black Ops halen voor de Wii. Ik geloof echt in de Wii mote als FPS besturing. Op mijn X-Box ziet Call Of Duty Modern Warfare er wel beter uit en er gebeurt veel meer op het scherm maar de dual analog controls bevallen me gewoon niet. Wie weet haal ik als Call of Duty Black Ops de Playstaion Move ook gaat ondersteunen en Gran Turismo 5 eindelijk uit komt ook nog een PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boshar schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:38:
Het eerste hoofdstuk is volgens mij de facility (moet je toch op het einde die opslagtanks opblazen en je denkt dat 006 vermoord wordt?).
Dat was bij het facility-level ja :)

Hoe hebben ze het eigenlijk aangepakt met de andere filmkarakters zoals Sean Bean's 006 en Famke'e Onatopp? Vervangen? Dat zou jammer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
Helaas mist Goldeneye ook andere herkenbare acteurs.

Dus geen Famke en geen Sean Bean ;(

Ik zie het daarom maar als een pre dat de hoofdrol tenminste nog door een Bond acteur gedaan wordt. Ik zag ook Judi Dench in de credits vermeld en haar stem zit er in ieder geval wel in.

In multi player zijn de speebare villians uiteraard wel herkenbaar (Oddjob, Jaws, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boshar schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:33:
Helaas mist Goldeneye ook andere herkenbare acteurs.

Dus geen Famke en geen Sean Bean ;(

Ik zie het daarom maar als een pre dat de hoofdrol tenminste nog door een Bond acteur gedaan wordt. Ik zag ook Judi Dench in de credits vermeld en haar stem zit er in ieder geval wel in.

In multi player zijn de speebare villians uiteraard wel herkenbaar (Oddjob, Jaws, etc)
Dan vind ik het jammer dat ze met hun expertise (want hoor er alleen maar positieve dingen over) geen orignele game hebben gemaakt. Een goldeneye game zonder de mensen die zowel de film als het origineel zo goed maakten voelt 'nep' aan lijkt me. Dan is het niet echt GoldenEye.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:37:
[...]

Dan vind ik het jammer dat ze met hun expertise (want hoor er alleen maar positieve dingen over) geen orignele game hebben gemaakt. Een goldeneye game zonder de mensen die zowel de film als het origineel zo goed maakten voelt 'nep' aan lijkt me. Dan is het niet echt GoldenEye.
Op deze manier kunnen ze toch iets 'nieuws' maken terwijl ze er toch van verzekerd zijn dat het verkoopt. Een nieuwe serie durven ze nu niet zomaar.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasjanb
Heb je het spel al gespeeld? De game speelt lekker, geeft zeker het "Bond" gevoel en kan zich meten met de beste shooters op de Wii. Graphics vallen ook bepaald niet tegen voor een Wii game.
En dat voor (net geen) 30 euro.

En dan gaan mensen zeuren dat ze de verkeerde acteur zien :?

Overigens is de titelsong in de opening "cinematic" ook niet de uitvoering van Tina Turner. Baggergame ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:29
Kan iemand zeggen wat de lengte is van de draad van deze controller?

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.be/NOE/images/teaser_moods_small/Wii_controller_pro_Black.jpg

Heb al overal gekeken maar niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Nu online
Heb die net een week, dus even gemeten. Precies 88 centimeter exclusief stekkertje :)

Zat bij mij alleen geen sterrenkaart bij, dus meteen even gemaild met Nintendo. Maar dat hoort zo bij hardware helaas :(

[ Voor 42% gewijzigd door Melkunie op 06-11-2010 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:29
Melkunie schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 17:16:
Heb die net een week, dus even gemeten. Precies 88 centimeter exclusief stekkertje :)

Zat bij mij alleen geen sterrenkaart bij, dus meteen even gemaild met Nintendo. Maar dat hoort zo bij hardware helaas :(
88 cm? Dommerik dat ik ben, ik dacht dat die controller in de Wii moest 8)7 8)7 _O-
Maar het is dus naar de Wii-afstandsbediening .
Nu ga ik zeker Goldeneye bestellen met de gouden contoller *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
Op dit moment geven de review scores de ontwikkelaars gelijk om Goldeneye op deze manier te maken/ 007: Blood Stone is precies wat er hier werd voorgesteld. Een eigen verhaal met de huidige Bond en M en toch zijn de review scores lager.

http://www.gamerankings.c...-goldeneye-007/index.html

http://www.gamerankings.c...07-blood-stone/index.html

Het maakt trouwens meteen duidelijk hoe het geld besparen gegaan is. Activison koopt gewoon de gamerechten voor Craig en Dench en kan deze gebruiken voor beide games. Wel jammer dat ze Blood Stone niet op Pierce Brosnan geschreven hebben. Dat zou Goldeneye for Wii nog beter maken.

Wat dus wel werkt - ondanks de Craig Bond- is dat je op een locaties van de film komt een paar situaties uit de film meemaakt en daarmee meer/makkelijker in het verhaal zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ook net even Goldeneye besteld bij Wehkampt voor 35eu (inc. verzendkosten).
Wilde een goede Wiishooter niet laten liggen. Alleen heb ik ook net Other M binnen dus ik rijg het nog druk (Galaxy 2 is ook nog niet uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klaasjanb schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 08:56:
[...]

Heb je het spel al gespeeld? De game speelt lekker, geeft zeker het "Bond" gevoel en kan zich meten met de beste shooters op de Wii. Graphics vallen ook bepaald niet tegen voor een Wii game.
En dat voor (net geen) 30 euro.

En dan gaan mensen zeuren dat ze de verkeerde acteur zien :?

Overigens is de titelsong in de opening "cinematic" ook niet de uitvoering van Tina Turner. Baggergame ;)
Ik zeg niet dat het een slechte game is. Het voelt alleen wat vreemd en 'nep' als je andere acteurs de rollen ziet invullen. Net als wanneer je het vervolg op een film kijkt en er zijn opeens andere mensen voor de rollen uit de 1e film gecast.

In ander nieuws ben ik dit weekend begonnen met Epic Yarn. Erg leuke en mooie game. Vormgeving doet wat denken aan LBP maar de gameplay voelt erg Kirby aan, ondanks dat je geen dingen kan absorberen. Met z'n 2en is het nog leuker, vooral als je transformeert en samen een voertuig oid moet besturen. Enig minpuntje is wel dat je de ander heel makkelijk per ongeluk oppakt als dit niet bedoeling is.
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste