Het Grote GBA topic Deel 4

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 5.323 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76992

Topicstarter
Het Grote GBA topic deel 4

De Nintendo DS neemt veel aandacht van de GBA af, maar deze handheld is nog lang niet verleden tijd :Y) toch?

[ Voor 171% gewijzigd door Anoniem: 76992 op 16-05-2008 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dit is mijn eerste grote openingspost dus niet teveel commentaar a.u.b. B)
ik nam de taak maar op me, omdat niemand anders het deed
als er nog dingen aangepast moeten worden aan de OP dan roept u maar ;)

Game On

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

Anoniem: 76992 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:37:
Dit is mijn eerste grote openingspost dus niet teveel commentaar a.u.b. B)
ik nam de taak maar op me, omdat niemand anders het deed
als er nog dingen aangepast moeten worden aan de OP dan roept u maar ;)

Game On
Kijk naar andere Grote [insert console/game hier] topics en jat daar dingen van. Toppers, prijzen etc. Toppers zijn er zat dus veel edit-plezier :P
Anoniem: 76992 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:46:
Is goed, dat zal ik nog doen
de vorige OP was ook niet echt uitgebreid, maar ik zal morgen nog wel een heleboel editten
Kom op Wacko. Dat de vorige niet zo uitgebreid was is juist een reden om deze WEL uitgebreid te maken :) . Kop op, je kunt het.

[coach modus]Je moet jong, aanstormend talent wel een beetje aanmoedigen natuurlijk.[/coach modus]

[ Voor 33% gewijzigd door GZ op 17-01-2005 22:22 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Is goed, dat zal ik nog doen
de vorige OP was ook niet echt uitgebreid, maar ik zal morgen nog wel een heleboel editten
GolbeZeromus schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:40:
Kom op Wacko. Dat de vorige niet zo uitgebreid was is juist een reden om deze WEL uitgebreid te maken :) . Kop op, je kunt het.

[coach modus]Je moet jong, aanstormend talent wel een beetje aanmoedigen natuurlijk.[/coach modus]
doordat de vorige OP niet uitgebreid was kon ik meer copy/pasten
morgen ga ik er nog ff flink mee aan de slag
nog meer dingen behalve prijzen en toppers?

...en dan zullen jullie posten ook ! :D

[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 76992 op 17-01-2005 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Nicely done :) Ik ben nu bezig met Zelda the Minish Cap, maar ik vind hem tot heden lastiger dan de eerdere Zelda's. Ik mis af en toe de duidelijke hints zoals in de andere games :P Ik ben nu driftig op zoek naar de Pegasus boots :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik ben ook bezig met Zelda The Minish Cap. Ik ben nu druk bezig bij het fire element. Tot daar is de game echt makkelijk. Ik hoor trouwens veel mensen roepen dat de game nogal kort is. Hoe hebben jullie dat ervaren?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik gooi hier mijn post in die ik aan het einde van deel 3 heb geplaatst.

Ik lees hier de discussie over roms via ebay. Nu heb ik zelf laatst de Urbz gekocht (sims2 voor de gameboy) via iemand uit hongkong, nou lijkt het me aardig origineel. Geen info over diegene die hem gekraakt hebben enzo, dus zover ik het kan zien lijkt het me origineel (achter op de cartridge staat ook nintendo enzo en het doosje ziet er ook origineel uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.dutchgunner.nl/images/urbz.jpg

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Duidelijk graadmeter is de dikte en de inhoud van het boekje. Ik heb drie bogus games uit HK gekregen maar ze spelen vooralsnog goed (eigenlijk alleen Z:MC echt gespeeld). Eentje had zelfs een crackers intro....

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Slasher schreef op maandag 17 januari 2005 @ 22:35:
Ik gooi hier mijn post in die ik aan het einde van deel 3 heb geplaatst.

Ik lees hier de discussie over roms via ebay. Nu heb ik zelf laatst de Urbz gekocht (sims2 voor de gameboy) via iemand uit hongkong, nou lijkt het me aardig origineel. Geen info over diegene die hem gekraakt hebben enzo, dus zover ik het kan zien lijkt het me origineel (achter op de cartridge staat ook nintendo enzo en het doosje ziet er ook origineel uit.

[afbeelding]
Ik heb nu een paar games via ebay gekocht. Tot nu toe waren deze allemaal (in tegenstelling tot wat er op ebay vermeld was) namaak. Aan het doosje is het nog het makkelijkst te zien. Deze zijn, hoewel goed gedaan, "zelf" geprint / laten printen. Maar de kwaliteit van de print is duidelijk minder dan van een origineel hoesje. Het lijken wel geprinte scans van originele doosjes. Hiernaast zit er bijna nooit een kartonnen houdertje in de doos waar de cartridge in valt. De boekjes zijn of niet aanwezig of klein van formaat met niet-originele inhoud. Ik heb bv bij Zelda een boekje van 2 blz met een heel dik nietje er doorheen waar eigenlijk totaal niets in staat. Bij de originele games is dit anders. Verder kun je de een namaak game vaak herkennen aan de merkjes achterop de cartridge. Deze zijn anders (soms staan er dingen als "nintendon", "ninenda" etc.

Op zich doen de namaak cartridges het prima. Je ziet geen "cracked"bij meldingen oid (hoeft ook niet). In alle opzichten "lijkt" het gewoon een originele card als je aan het spelen bent. Wat echter het geval is, is dat de gebruikte onderdelen vaak minder zijn. Mijn Zelda card is bv net iets anders van formaat dan een originele game waardoor het risico aanwezig is dat deze los raakt tijden het spelen. De overige cards zijn van formaat prima. Ik hoor wel verhalen over het gebruik van slechte batterijen in de namaak cards (goedkope rommel). Deze lopen sneller (tot snel) leeg waardoor de game niet meer te spelen is / geen savegames meer gemaakt / gebruikt kunnen worden.

Mijn ervaring is dat vrijwel alle games rond de 10 euro en lager op ebay etc namaak zijn. Om zeker te zijn kun je natuurlijk altijd vragen om een aankoopbewijs, foto's van het boekje (let op plaatjes en tekst / font gebruik etc), een foto van de achterkant van de card, omruilgarantie etc.

Wellicht is het handig deze info in de startpost op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Ziet er prima uit, Wacko-Dreamer! :)

Soms loop ik tegen een klein probleemje aan met het spelen van TMC.
Maar over het algemeen game ik dr lekker op los.

Sinds gisteren heb ik de Pegasus Boots! :)

Dus ben nu ook bezig het Fire element te zoeken.
Maar ik heb het idee dat ik iets binnen de Lon Lon Ranch overgeslagen heb, probleem is nu alleen dat ik daar niet uitkom.
Online guides brachten :(

Wel heb ik eindelijk een oplossing gevonden om makkelijker aan geld te komen. :)
Daardoor scoor ik elke keer 20 rupees, per 20 rupees gaat het wat sneller dan dat je continu dat gras maar loopt te maaien en wanneer je pech hebt maar 1 ruppie ziet liggen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 18-01-2005 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zo, flinke update :)
nieuwe games, toppers, prijzen, uitleg neppe games
iemand die fouten kan ontdekken?
dingen die veranderd moeten worden?
dingen die er nog meer bij moeten?

roept u maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Leuke update van de startpost. Ik zou alleen het stukje over neppe games even aanpassen:
Als je wilt weten of je een echte te pakken hebt moet je hierop letten:

- Het doosje is in minder goede kwaliteit geprint
Bij een echte is dus het doosje van mindere kwaliteit? Volgens mij kun je dat beter veranderen in "namaak games zijn o.a. als volgt te herkennen". Bovendien is het stukje niet erg duidelijk door het gebruik van dezelfde "bold" titels. Wellicht een table?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19137

Anoniem: 76992 schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 15:43:
Zo, flinke update :)
nieuwe games, toppers, prijzen, uitleg neppe games. Iemand die fouten kan ontdekken ?
Dingen die veranderd moeten worden? Dingen die er nog meer bij moeten?

Roept u maar...
Misschien een linkje naar Het grote GBA backup Tools ?

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 19137 op 18-01-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

En wellicht is het een goed idee de game banners clickable te maken en ze naar een review van het betreffende spel te laten wijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@ Bor: fout is verbeterd maar table maken kan ik niet... bovendien vind ik het niet nodig dat het meer moet opvallen dan de rest... het staat er dus het kan opgezocht worden

@CybErvee: done

@Bor again: Er staan nu een aantal handige links en op die pagina's zijn reviews te vinden
ik weet niet wat DE review is van een game dus is niet echt objectief op 1 review te linken...

zijn er nog meer links die er bij mogen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Het punt is dat het nu 3 apparte stukjes lijken ipv 1 stukje met 3 delen. Wat DE review is kan ik ook niet vertellen maar de reviews van ign etc worden altijd wel goed ontvangen. Het zijn maar aanwijzingen / ideeen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-04 07:33

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 76992 schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 16:10:
@ Bor: fout is verbeterd maar table maken kan ik niet... bovendien vind ik het niet nodig dat het meer moet opvallen dan de rest... het staat er dus het kan opgezocht worden

@CybErvee: done

@Bor again: Er staan nu een aantal handige links en op die pagina's zijn reviews te vinden
ik weet niet wat DE review is van een game dus is niet echt objectief op 1 review te linken...

zijn er nog meer links die er bij mogen...?
Waarom link je dan niet naar de pagina van het spel op Gamerankings.com? Dan krijg je een overzicht van alle reviews die van dat spel online staan en kun je zelf een keuze maken welke je wilt lezen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
MetroidPrime schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 16:18:
[...]

Waarom link je dan niet naar de pagina van het spel op Gamerankings.com? Dan krijg je een overzicht van alle reviews die van dat spel online staan en kun je zelf een keuze maken welke je wilt lezen.
Omdat ik de site niet kende 8)7
maar ik heb het al gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bor_de_Wollef schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 16:18:
Het punt is dat het nu 3 apparte stukjes lijken ipv 1 stukje met 3 delen.
kleine verbetering?
dubbele streep tussen onderdelen

heb ook de tabel even breed als de plaatjes gemaakt...
hoe ik het deed weet ik niet, maar het lukte :+
verder ben ik een table n00b in SML dus niet te moeilijke dingen vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Bor_de_Wollef schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 09:32:
[...]

Ik heb nu een paar games via ebay gekocht. Tot nu toe waren deze allemaal (in tegenstelling tot wat er op ebay vermeld was) namaak. Aan het doosje is het nog het makkelijkst te zien. Deze zijn, hoewel goed gedaan, "zelf" geprint / laten printen. Maar de kwaliteit van de print is duidelijk minder dan van een origineel hoesje. Het lijken wel geprinte scans van originele doosjes. Hiernaast zit er bijna nooit een kartonnen houdertje in de doos waar de cartridge in valt. De boekjes zijn of niet aanwezig of klein van formaat met niet-originele inhoud. Ik heb bv bij Zelda een boekje van 2 blz met een heel dik nietje er doorheen waar eigenlijk totaal niets in staat. Bij de originele games is dit anders. Verder kun je de een namaak game vaak herkennen aan de merkjes achterop de cartridge. Deze zijn anders (soms staan er dingen als "nintendon", "ninenda" etc.

Op zich doen de namaak cartridges het prima. Je ziet geen "cracked"bij meldingen oid (hoeft ook niet). In alle opzichten "lijkt" het gewoon een originele card als je aan het spelen bent. Wat echter het geval is, is dat de gebruikte onderdelen vaak minder zijn. Mijn Zelda card is bv net iets anders van formaat dan een originele game waardoor het risico aanwezig is dat deze los raakt tijden het spelen. De overige cards zijn van formaat prima. Ik hoor wel verhalen over het gebruik van slechte batterijen in de namaak cards (goedkope rommel). Deze lopen sneller (tot snel) leeg waardoor de game niet meer te spelen is / geen savegames meer gemaakt / gebruikt kunnen worden.

Mijn ervaring is dat vrijwel alle games rond de 10 euro en lager op ebay etc namaak zijn. Om zeker te zijn kun je natuurlijk altijd vragen om een aankoopbewijs, foto's van het boekje (let op plaatjes en tekst / font gebruik etc), een foto van de achterkant van de card, omruilgarantie etc.

Wellicht is het handig deze info in de startpost op te nemen.
Hoi Bedankt voor je reactie.
Ik heb het zo allemaal ff gelezen en het lijkt er op dat het een origineel is.

- Achter op de cartridge staat gewoon nintendo
- er zit netjes een kartonnetje in het doosje
- Er zit een goed hoesje omheen, duidelijk niet zelf geprint, of laten printen
- cartridge zit goed in de GBA

Het boekje vind ik wel een beetje summier, een paar bladzijden. Verder wel goed geprint.
Ik weet niet of boekjes zo dun zijn normaal gesproken? Zie het plaatje in de post boven van mij

De kwaliteit van de batterij heb ik nog niet kunnen testen, ik heb het spel net.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 76992 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:46:
...en dan zullen jullie posten ook ! :D
:Y)

er zijn trouwens de laatste tijd een paar aanbiedingen geweest qua games

Metroid Fusion
Zelda LTTP

zijn er nog meer gespot?
heb ze niet echt in foldertjes gezien en op internet zijn ze ook niet altijd te vinden en ik kijk ook niet regelmatig in de winkel...

ik moet echt nog veel GBA games hebben... maar wil eigenlijk wachten op aanbiedingen want ik vind 40€ voor sommige games best te duur...
ik hoop echt dat met de komst van de NDS de GBA games een stuk goedkoper worden...

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 76992 op 18-01-2005 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wario Ware 20 euro
Banjo Kazooie 15 euro
Top Gear rally 17,50
Virtua Tennis 15 euro

De dixons heeft ook een aantal GBA titels voor een leuke prijs.
Verder heb ik aanbiedingen gezien bij Bart Smit & Intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
heb je Zelda LTTP al kunnen verkopen...?

deze 4 games zeggen me eigenlijk niet veel...
virtua tennis heb ik een goede reactie van gezien, maar ik weet niet of het MIJN game is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Van wario ware lees ik eigenlijk alleen maar negatieve reviews. Wie heeft deze game en kan er wat meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zelda LTTP heb ik nog niet verkocht, maar dat komt nog wel! :)

Wanneer je Tennis een leuk vindt is dit echt een game voor je.
De game gamed echt goed, qua gameplay speelt hij net zo goed als voor op de DC en de PS2
Je kunt ook mee doen aan grote tournooien, dubbelen en spelers aanmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 84457 schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 20:41:
Zelda LTTP heb ik nog niet verkocht, maar dat komt nog wel! :)
misschien ben ik over een week of 2 geinteresseerd ;)

ik zal eens wat opzoeken over virtua tennis want je maakt me nu wel lichtelijk nieuwsgierig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vitua Tennis heb ik voor 15 euro gekocht bij Bart Smit.
Verder zie ik em bijna overal wel voor 29,99 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die Wario Ware niet leuk vindt. Het is echt supermaf! 3 seconden iets maf doen, en dan weer 3 seconden iets anders mafs doen. Echt cool :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Virtua Tennis op de GBA vind ik best tegenvallen. Wellicht komt dat omdat ik betere tennisgames heb op de PS2. Ik ga Wario Ware toch maar eens ergens opsnorren dan. Is die al ergens goedkoop gesignaleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Gameboy Advance

Dragonball Z: The Legacy of Goku 27.99
Megaman Battlechip Challenge 19.99
Megaman Zero 2 19.99

Dit zijn de aanbiedingen van dimplus, maar daar zit voor mij niks interessants bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:57

SD5k

>4&X

Megaman Zero 2 is erg leuk hoor.

Overgens vind ik Wario Ware juist een van de beste GBA spellen die er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
WW is toch een party game? misschien best leuk, maar imho niet geschikt voor de GBA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:57

SD5k

>4&X

Je hebt hem dus nog nooit gespeeld. Het is veeel meer dan een party game. Het party-gedeelte eraan is maar een extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Een Party in je eentje is inderdaad weinig leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
en linken doe ik ook niet echt...
-Sander schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:43:
Je hebt hem dus nog nooit gespeeld. Het is veeel meer dan een party game. Het party-gedeelte eraan is maar een extra.
klopt, ik wil 'm ook echt niet afkraken zonder ervaring te hebben

maar ook al zou ie erg goed zijn... dan zal ie niet met stip op mijn prioriteiten lijst verschijnen

want daar zou ie sowieso niet meer oppassen :X

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 76992 op 19-01-2005 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Linken doe ik inderdaad ook niet. Sterker nog, ik heb geen linkkabel of draadloze link mogelijkheid. Een handconsole is voor mij meer een "solo" iets eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
jep, same here
mijn gamecube zal ooit een party machine worden maar ook nu is die nog solo werk

maar er zijn echt nog veel toffe gba games die ik moet hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor_de_Wollef schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 08:56:
Virtua Tennis op de GBA vind ik best tegenvallen. Wellicht komt dat omdat ik betere tennisgames heb op de PS2. Ik ga Wario Ware toch maar eens ergens opsnorren dan. Is die al ergens goedkoop gesignaleerd?
Nou dan mag jij me es vertellen welke PS2 tennisgames je beter vindt?
Ik ben benieuwd! :)
Op de PS2 vind ik Virtua Tennis wel ongeveer het zelfde spelen als op de Dreamcast, het maakt elkaar niet zoveel.
Veel tijd hoef je er niet in te steken aangezien het vrij laagdrempelig is.
Misschien dat ik de Dreamcast controller lekkerder in de hand vindt liggen...

De GBA versie speelt gemakkelijk weg, maar goed, wanneer het je te makkelijk ervaart dan ga je een niveautje hoger.

Wat 'Smash Court Tennis Pro Tournament 2' betreft... Dze game is een kwestie van wennen, hier vond ik dat aardig wat tijd moet investeren om het 'timen' onder controle te krijgen.
En dan met name op het moment dat de tegenstander de bal naar je toeslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
virtua tennis staat niet op de nintendo site :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat zoek je dan over Virtua Tennis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
filmpjes screenshots info

is ergens anders ook wel te vinden maar meestal kijk ik eerst op de nintendo site...
vind het best raar dat er een game niet op de nintendo site zelf staat... 8)7

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 76992 op 19-01-2005 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-04 07:33

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 76992 schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:32:
WW is toch een party game? misschien best leuk, maar imho niet geschikt voor de GBA
Party game? Op de GameCube is het inderdaad een party game, maar de GBA versies zijn strikt single-player. Er is wel een multiplayer mode, maar die stelt vrij weinig voor, je kunt het spel niet eens linken!

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
wat is het dan eigenlijk wel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

screenshots Virtua Tennis:

http://media.gameboy.ign.com/media/480/480097/imgs_1.html

Voor filmpjes moet je lid zijn van ign.
Anders neem je gewoon je GBA mee naar de winkel en vraag je em even te proberen, zo heb ik em ook voor de zekerheid getest.

Wanneer je hier naar beneden scrolt kun je nog meer images bekijken:
http://www.gamespot.com/g...uatennis/screenindex.html

Movie:
http://www.gamespot.com/gba/sports/virtuatennis/media.html

Al moet ik zeggen dat het beeld er hier wazig uitziet en dat niet zo op je GBA is.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 19-01-2005 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
voor 15€ lijkt me dat best een toffe game :Y)

en het zal ook niet voor niks een 9 hebben op IGN :o

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 76992 op 19-01-2005 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
heb vanmiddag ff gekeken bij de intertoys voor de budget games, maar er stond eigenlijk niet veel tussen...

geen virtua tennis
geen Zlttp
wel een paar goedkope maar daar ben ik de naam al van kwijt (zo boeiend leken ze me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.bartsmit.com/assets/300x300/0122724.jpg

^ 20€ bij bart smit :)
deze was nog 45€ toen ik deel 1 kocht

het is best een toffe game alleen deel 1 is best kort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76992 schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 18:16:
[afbeelding]

^ 20€ bij bart smit :)
deze was nog 45€ toen ik deel 1 kocht

het is best een toffe game alleen deel 1 is best kort...
Op die game zit ik al een tijdje te azen idd! :)
Maar twijfel nog een beetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
waarom?

ik weet ook niet of ik 'm meteen ga halen... er zijn nog veel betere games die ik eerst wil hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif
Die knop zit er niet voor niks ;)

Heb nu eindelijk de Pegasus Boots in Zelda MC. Ik had het linkje tussen schoenen en schoenmaker even niet zo snel gelegd... :+

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Wacko-Dreamer, omdat 'Metal Slug Advance' me leuker lijkt en volgens mij het zelfde type spel is :)

@Captain N, dat gedeelte ben ik net voorbij, tis vanaf dat punt eigenlijk nog ongelofelijk dat je er dan nog zoveel 'hartjes-containers' bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
is metal slug ook afgeprijsd dan? :P

ik heb virtua tennis in de winkel zien liggen, maar nog niet meegenomen
bij dixons hebben ze echt leuke aanbiedingen
Dragonball Z was ook afgeprijsd, allemaal rond de 23€ daar (VT trouwens gewoon 15€)

ook nog ff bij bartsmit naar binnen gewipt en daar lag CT SF
verder lag er geloof ik niet veel bijzonders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Metal Slug, is niet afgeprijst, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102013

weet iemand of die GBA Movie Player ook op de oude Gameboy Advance kan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Anoniem: 102013 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 23:27:
weet iemand of die GBA Movie Player ook op de oude Gameboy Advance kan??
Volgens mij niet, wat ik heel vreemd vind. Maar ik kan me herinneren dat er expliciet bij stond dat het alleen op de GBA SP en NDS werkte en niet op de oude GBA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:49
btw, voor de mensen die toch zoeken naar koopjes .
niet op gbasp.org kopen ;) , alleen maar neppe spullen. ze probeerden mij nog te overtuigen toen ik vroeg waarom ze "legale" games verkochten naast hun 1xx in 1 cartrdiges .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

kenny89 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 14:16:

niet op gbasp.org kopen ;) , alleen maar neppe spullen. ze probeerden mij nog te overtuigen toen ik vroeg waarom ze "legale" games verkochten naast hun 1xx in 1 cartrdiges .
Dat ligt er wel heel dik bovenop inderdaad. Ze overspoelen e-bay er ook mee op dit moment. Ik las al een bericht van iemand die zo'n pakket gekocht heeft ergens. Alleen maar ellende. Neppe troep die ook nog een onbetrouwbaar is ook. Bij hem stopte het al snel met werken. Beware dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 01-02-2005 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Ik koop sowieso alleen originele games. Ik vind het namelijk ook erg leuk om te 'hebben' :)

Ja, ik weet het, zeg maar niks :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
weet iemand waar ik orgineel nog wat pokemon games kan vinden? >goedkoop<
ik vind deze nogal kewl na 4 jaar geen pokemon te hebben gespeeld ( nog nooit gekocht , alleen via emu dagen gespeeld )

het liefst ruby/saphhire ;)

edit: ik heb fire red/leaf green nooit gespeeld , gold/silver/cristal waren erg goed en hadden een lange houdsbaarheidsdatum . is dat ook bij ruby en sapphire?

[ Voor 39% gewijzigd door k5052 op 01-02-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb Ruby, alleen al een hele tijd niet meer gespeeld. Was toch meer verhaal bzeig, nooit die "Gotta catch'em all" drang gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chriztiaan
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:41
Heeft hier niet iemand nog een GBA Sp over? Ik ben op zoek naar eentje, en misschien willen mensen dr wel een kwijt omdat ze de DS gaan kopen :) Voor een eurotje of 50 neem ik hem graag van je over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Er staan er meerdere in de vraag en aanbod op de frontpage maar 'tis hier geen marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Bor_de_Wollef schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 14:19:
Dat ligt er wel heel dik bovenop inderdaad. Ze overspoelen e-bay er ook mee op dit moment. Ik las al een bericht van iemand die zo'n pakket gekocht heeft ergens. Alleen maar ellende. Neppe troep die ook nog een onbetrouwbaar is ook. Bij hem stopte het al snel met werken. Beware dus.
Kunnen we die niet aangeven bij Nintendo of zo? :)

*surft naar Nintendo.nl - Contact page * :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
heb ik al gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
reactie gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ja, een bedankje :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
^^ Lol! :D

zoals ik al eerder in dit (of het vorig) draadje vermelde wilde ik graag Golden Sun 1 en 2 hebben.

Ik krijg ze morgen :D En wel met meer leuke dingen, zie: addictive in "Goeie oude (retro) consoles deel 4"

[ Voor 7% gewijzigd door addictive op 02-02-2005 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
heb je tijd om te spelen? :P want het is echt enorm verslavend :Y)
niet eens wat extra sterren?! :P

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 76992 op 02-02-2005 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Anoniem: 76992 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 20:23:
Golden Sun bedoel je? Die heb ik beide al uitgespeeld. Maar ik wil ze ook graag zelf hebben :X

En ik heb nu een PSP, dus daar ben ik het meeste mee bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76992 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 20:23:

[...]

niet eens wat extra sterren?! :P
Nou idd een bedankje is toch wel een beetje goedkoop.
Daar komt Nintendo weer lekker simpel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik zal ze nog eens helpen... :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
je kan het altijd gewoon vragen he ;)

je weet maar nooit... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-04 19:12
Snap zoieso niet dat er bij eBay niet een belletje gaat rinkelen.
Bedoel, spellen die in de winkel ronde de 40-45 euro zijn voor 17,50? Zelfs importeren is nog 2x zo duur. En dat terwijl er met dikke letters in de voorwaarden staat dat illegale shit niet mag...

Hoop dat Nintendo ze eens flink op de vingers tikt, want je kan echt niks meer qua GBA-games kopen, 't is bijna 99,99% illegale troep. Ik kijk er niet eens meer... best klote want ik zoek nog een paar toffe GBA games :'(

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

17,50 is op ebay nog knap duur hoor. Ik denk dat het ebay gewoon geen #$$ kan schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Dingen als copyboxen worden er anders altijd afgekickt hoor. Trouwens ook leuk om een Zapper te verkopen op Marktplaats. Als je "pistool" in je omschrijving hebt staan zegt 'ie dat er een fout in je aanbieding zit :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Het zal eBay ook niet kunnen schelen... je moet hen namelijk 10% van de prijs betalen wanneer je verkoopt. Dus zij maken alleen winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

4%, en ze halen illegale dingen er dus echt wel af ;) Moeten ze alleen wel duidelijk zien dat iets illegaal is. Van die 893238-in-1 cartridges worden er wel vaak afgehaald.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:06

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik ben trouwens echt helemaal hooked aan Tactics Ogre: The Knight of Lodis.
Wat een top spel. (ongeveer zelfde als FF:TA, maar ff:ta vond ik nogal TE 'complex', niet dat ik het niet snapte maar de klik-in-de-menu's-en-tijd-dat-1-battle-duurt stond niet in verhouding met het actie element) TO:TKL is in principe net zo ingewikkeld :P (veel classes en hidden features/classes en items etc..) maar net wat meer actie :)

Menschen hier dir het al uitgespeeld hebben? ik zit al op 20uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Smile Pikachu GBA-SP

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/7editeurs20050204_190421_0_big.jpg

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
omg... wie koopt nou zoiets 8)7

Golden Sun blijft leuk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Haha, ik vind hem wel grappig :D Beter dan die Pikachu N64 :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
whaha :D hij's leuk :) (zou 'm alleen niet willen hebben, tenzij gratis :+)

Golden Sun blijft zeker leuk, ik denk dat ik ze van de zomer allebei nog een keer ga spelen :)
dan is het precies een jaar geleden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Ik heb nu ook Yoshi's Universal Gravitation voor de GBA binnen. Echt een heel grappig spelletje. :p Er zit dus een sensor in die merkt hoe schuin je de GBA houdt... (het is ook een grotere cartridge dan die van andere GBA spellen) en dat heeft invloed op het spel. Al vrij vroeg in de game kom je bijvoorbeeld voor een massieve muur te staan, en vlak daarvoor hangt een zware sloperskogel aan een ketting. Door de GBA te kantelen moet je die kogel dus laten slingeren (eerst een stukje naar links, dan een stukje naar rechts, dan weer naar links... je moet echt wel goed timen om genoeg momentum op te bouwen), als dat lukt kun je door die muur heen breken met de kogel. Het hele spel is merkbaar om die sensor heen bedacht, dus het zit echt tot de nok toe vol met dat soort grapjes. Sneeuwballen die je van bergen af moet laten rollen, halfpipes waar je yoshi door kunt laten glijden, loopplanken die uit de muur komen schuiven als je het spel schuin houdt... enzovoorts enzovoorts. Het spel zelf speelt ongeveer identiek aan Yoshi's Story op de N64... maar het gravitation gedeelte voegt echt heel veel toe. :)
Het is te hopen dat Nintendo deze ook nog buiten japan gaat uitbrengen, het is echt één van de betere GBA-spellen wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-04 17:14
kenny89 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 14:16:
Hmm daar heb ik dus net vorige week een game besteld, nog niet binnen. Ben benieuwd wat het dan wordt. Ik kon me niet voorstellen dat een bedrijf dat zo veel op marktplaats e.d. adverteert, niet legaal zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Hey das wat voor Thijs ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Dijkhuis schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:18:
[...]

Hmm daar heb ik dus net vorige week een game besteld, nog niet binnen. Ben benieuwd wat het dan wordt. Ik kon me niet voorstellen dat een bedrijf dat zo veel op marktplaats e.d. adverteert, niet legaal zou zijn...
Hmm, die xxxxx in 1 packages zijn zeker niet legaal. Bovendien mag je als bedrijf volgens mij niet eens zomaar adverteren op marktplaats.Hoe wil je uberhaubt legaal een card aanbieden met 266 games voor 39 euro 95, waarvan spel 1 op de lijst (001- POKEMON RUBY) al meer dan 39,95 alleen kost? Iedereen kan wel begrijpen dat dit niet legaal kan zijn volgens mij.

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 08-02-2005 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
verder zijn alle spellen daar 19,95 , ook de nieuwste spellen dus ze zitten een heel stuk onder de inkoopprijs...

in ieder geval geen import omdat hij echt nergens zo goédkoop is :P

[ Voor 25% gewijzigd door k5052 op 08-02-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Import? Namaak? Wie zal het zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
damn , kheb pokemon fire red en ik zit vast :P
ik heb nu namelijk bij die donkere grot maar ik ben vergeten flash te pakken ...

lama , via de grot kon ik bij route 2 komen :)

[ Voor 19% gewijzigd door k5052 op 08-02-2005 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

kenny89 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:38:
verder zijn alle spellen daar 19,95 , ook de nieuwste spellen dus ze zitten een heel stuk onder de inkoopprijs...

in ieder geval geen import omdat hij echt nergens zo goédkoop is :P
Bovendien zit daar ook nog eens gratis verzekerde verzending bij, en dat is ook niet goedkoop!

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Anoniem: 115248 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 12:49:
Ik heb nu ook Yoshi's Universal Gravitation voor de GBA binnen. Echt een heel grappig spelletje. :p Er zit dus een sensor in die merkt hoe schuin je de GBA houdt...
Je hebt 'm toch wel gekalibreerd aan het begin van het spel ;)
Vraag me af of dit spel nog buiten Japan zal worden uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Icelus schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:35:
Je hebt 'm toch wel gekalibreerd aan het begin van het spel ;)
Verrassend genoeg kan dat inderdaad! :)
Je kan kiezen uit 3 dingen:
-oorspronkelijke GBA
-GBAsp / Nintendo DS
-zelf instellen
Zelf instellen werkt het beste bij mij. Je krijgt 2 scheve plaatjes te zien, en dan moet je de (in mijn geval) DS zo houden dat de plaatjes recht staan. Dat is alles, en daarna werkt het perfect.
Vraag me af of dit spel nog buiten Japan zal worden uitgebracht.
Het is wel stil geworden rond deze titel...
Maar het zou wel bizar zijn als een heel platformspel met een bekend Nintendo-figuurtje in de hoofdrol (en Bowser als eindbaas!) nooit buiten japan wordt uitgebracht. Volgens mij is dat nog maar 1 keer eerder gebeurd (Mario & Wario voor de snes, maar dat was nog niet eens echt een platformgame ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Anoniem: 115248 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 00:52:
Verrassend genoeg kan dat inderdaad! :)
Je kan kiezen uit 3 dingen:
-oorspronkelijke GBA
-GBAsp / Nintendo DS
-zelf instellen
Zelf instellen werkt het beste bij mij. Je krijgt 2 scheve plaatjes te zien, en dan moet je de (in mijn geval) DS zo houden dat de plaatjes recht staan. Dat is alles, en daarna werkt het perfect.
Las het in een FAQ. Het bleek dat veel die het spel hadden geïmporteerd dat niet wisten en het spel zo moeilijk vonden ;) (doordat ze geen goede nul-stand hadden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Captain N schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:58:
[...]

Bovendien zit daar ook nog eens gratis verzekerde verzending bij, en dat is ook niet goedkoop!
Inderdaad, dat kost toch iets van 8 euro ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Dijkhuis schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:18:
Weet niet echt wat ik van die site moet vinden...
  • De garantie voorwaarden pagina's zijn volledig in het Engels en lijken van een andere site gekopieerd met wat wijzigingen
  • Pokémon spellen worden zonder draadloze adapter geleverd
  • Bij contactinformatie staat:
    Onze werkdagen zijn van 9:00 am en 20:00 pm (sic) van maandag - zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik denk dat het rond die site wel duidelijk is zo.

Ik heb mij trouwens vergist in wario ware inc. Fantastisch spel! Ik heb het nu wat langer gespeeld en het is echt erg verslavend. De gekste games (en allemaal 3 seconden). Replay waarde is absoluut zeer hoog. Een van de toppers voor de GBA. Dat een mens zo om kan draaien he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yoshi's Gravitation komt toch gewoon uit in amerika lees ik net. Alleen dan onder de titel Yoshi Topsy Turvy ( :r ). Release is waarschijnlijk rond het einde van dit jaar. Flinke vertraging zeg. :/ En dat is dan pas de amerikaanse release... wie weet hoelang het daarna nog duurt voordat ie in europa arriveert.
Het bleek dat veel die het spel hadden geïmporteerd dat niet wisten en het spel zo moeilijk vonden (doordat ze geen goede nul-stand hadden).
Dat probleem had ik ook in het begin. :p Het is echt bijna onmogelijk te spelen als hij niet goed staat afgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor_de_Wollef schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 11:44:
Ik denk dat het rond die site wel duidelijk is zo.

Ik heb mij trouwens vergist in wario ware inc. Fantastisch spel! Ik heb het nu wat langer gespeeld en het is echt erg verslavend. De gekste games (en allemaal 3 seconden). Replay waarde is absoluut zeer hoog. Een van de toppers voor de GBA. Dat een mens zo om kan draaien he ;)
Ophouden ;)
Straks ga ik em ook nog kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb zojuist Virtua Tennis gekocht :)
net ff gespeeld en het is best moeilijk, maar dat is gewoon wennen denk ik
't zit volgens mij echt goed in elkaar, vooral die wold tour :)
met je eigen persoon lekker trainen met minigames en daarna wedstrijden spelen voor geld :D

hier kan ik me wel ff mee vermaken totdat mn cube terug is :)

edit:

heb nu wat langer gespeeld en begin het onder de knie te krijgen
ik merk wel verschil tussen mannen en vrouwen tennis: vrouwen kan je makkelijker verslaan :P
ik speel nou nog op easy en dat is nog best pittig dus voordat ik op Very Hard speel ben ik nog wel een tijdje bezig

spoiler:
geen Anna Kournikova ;(

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 76992 op 11-02-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76992 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:52:
Ik heb zojuist Virtua Tennis gekocht :)
net ff gespeeld en het is best moeilijk, maar dat is gewoon wennen denk ik
't zit volgens mij echt goed in elkaar, vooral die wold tour :)
met je eigen persoon lekker trainen met minigames en daarna wedstrijden spelen voor geld :D

hier kan ik me wel ff mee vermaken totdat mn cube terug is :)

edit:

heb nu wat langer gespeeld en begin het onder de knie te krijgen
ik merk wel verschil tussen mannen en vrouwen tennis: vrouwen kan je makkelijker verslaan :P
ik speel nou nog op easy en dat is nog best pittig dus voordat ik op Very Hard speel ben ik nog wel een tijdje bezig

spoiler:
geen Anna Kournikova ;(
Gefeliciteerd met je aankoop, ik weet zeker dat je daar geen spijt van zult krijgen!

Trouwens die ballen kun je ook gewoon diagonaal richten he, heel simpel.
spoiler:
sommige tegenstanders kun je makkelijk pakken door naar het net te gaan
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste