Het Grote GBA topic Deel 4

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 5.330 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Europe isn't going to get any of the Game Boy Micro faceplates for gamers to customise the look of their handheld...

If you've been looking in vain for Game Boy Micro faceplates, this could be why... According to the British Gaming Blog, who contacted Nintendo Europe about the lack of faceplates on sale, a Nintendo representative has said "I have not heard that Nintendo will be selling replaceable face plates in Europe. They are available in the USA but not over here unfortunately."

This seems strange - one of the Micro's selling points is it's customisable design, and the faceplates are easily available in Japan and America. For the time being, Nintendo fans in Europe still wanting one will have to resort to Ebay.
Bron: Revo-Europe.com

Beetje vaag bericht...

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Bor de Wollef schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:20:
Zelf ben ik een behoorlijke fan van de SSX serie op de PS2. De SSX op de GBA is een lachertje en eigenlijk vrijwel onspeelbaar imho.
True. De van de console bekende series zijn vaak waardeloos op de GBA. Die bedrijven kunnen gewoon niet meer mee omgaan met die beperkingen. Of misschien zijn ze te ambitieus? Ik weet het niet. De GBA is beter in simpele spelletjes, vaak zijn de onbekende titels veel beter als de grote namen. En natuurlijk Nintendo's eigen spellen, die zitten bijna altijd goed in elkaar.

Je moet gewoon een beetje voorzichtig spellen inkopen. Niet onvoorbereid naar de winkel gaan en kijken wat er leuk uitziet. Eerst een beetje reviews lezen, meningen vragen... etc. Het is een beetje zoeken, maar er zijn toch echt wel een paar tientallen erg sterke spellen voor de GBA te vinden. :) Maar goed, het kan ook gewoon een kwestie van smaak zijn natuurlijk. Mijn beeld van de GBA is: een hele hoop middelmatige rotzooi, met af en toe een echt meesterwerkje ertussen. Als je alleen die meesterwerkjes koopt zit je goed. :p
Een game waar ik wel erg lang mee heb gespeeld is Advancewars, een turnbased strategy game wat ik voor de GBA echt een vernieuwing vond.
Dan zul je Fire Emblem ook wel kunnen waarderen. Zelfde principe, hele andere setting en met meer nadruk op de verhaallijn.
Als eerste game denk ik erover om Zelda te kopen. Ik wil meteen een goede game, waarmee ik lang zoet ben. Is dit echt een aanrader, of weten jullie nog andere mooie werken?
Zelda: A Link To The Past is echt een hele uitgebreide en verschrikkelijk goede game. Ik ben daar vroeger echt zolang mee bezig geweest. :p Heerlijk.
Zelda: The Minish Cap is iets korter. Niet belachelijk kort, wel gewoon een degelijk formaat spel. Maar tegen ALTTP kan het niet op. :)
I have not heard that Nintendo will be selling replaceable face plates in Europe.
|:(
Dit is echt weer Nintendo op z'n slechtst. Waarom in hemelsnaam niet?
De importwinkels zullen wel blij zijn met dit bericht. :/

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 07-01-2006 03:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Naja, er staat natuurlijk ook weer niet:
I have heard that Nintendo will not be selling replaceable face plates in Europe.
Dus wie weet... :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119483

27 januari breekt voor mij de dag aan om een Gameboy te gaan kopen, want dan is mijn tentamenweek voorbij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 16:50
wie weet waar ik tetris advance kan krijgen?(jp)
tetris worlds zuigt gewoon. heb tetris advance (japans) op mn flashkaart, maar wil m graag origineel. enigste tetris voor de advance die goed is. probleem is alleen dat hij alleen in het japans is gereleased. heb al alle online winkels doorlopen die ik kon vinden (o.a. uit het gamecube topic) maar ik kan hem echt niet vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Een vriend van mn had de orginele Tetris voor de GB. Maar hij vond er geen zak aan (hoe kan dat nou :?) dus ik zeg, als ik een GBA(SP) koop, dan koop ik tetris wel van je over. Maar in de tussentijd had hij zn GBA al verkocht om een GBA SP te kopen (ik had toen ook een GBA SP gekocht). Maar die sjaak had tetris bij zn GBA gedaan. :(

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:24

Zeror

Ik Henk 'm!

@ vanitas
mocht je hem nog willen >> klik

:*)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119483

Kan iemand mij vertellen wat de levensduur van een Micro is, in de zin van: Tot wanneer zullen er nog nieuwe games voor de advance uitkomen? Ik dacht dat ik eruit was en een gameboy Micro zou kopen, maar ik ben weer aan het twijfelen gebracht. Als ik een Micro (ca. 95 euro) plus een goede game (ca. 40 euro) koop, ben ik ongeveer 135 euro kwijt. Nu heb ik gezien dat je voor bijna hetzelfde geld een Nintendo DS kan kopen incl. de game Mario of Nintendogs. Echter, vandaag las ik dat er weer een vernieuwde Nintendo DS aan zat te komen. Mijn vraag is dus: Wat kan ik het beste doen?

Zin om nog veel langer te wachten heb ik niet, evenals het feit dat mijn budget niet meer dan 140 euro bedraagt.

Voordelen Micro:
- Relatief nieuw
- Maakt zijn naam handheld meer dan waar

Nadelen Micro:
- Hoe lang zal het nog duren eer er geen nieuwe Advance gamen meer gemaakt zullen gaan worden?

Voordelen DS:
- Meer toekomts gericht
- Betere graphics, mooier geluid etc.

Nadelen DS:
- Er verschijnt weer een nieuw model binnenkort

Nou, zeg het maar, ik weet het in ieder geval niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-05 23:39

Wom

Vandaag Metroid Fusion binnen gekregen. Zit er gelijk helemaal in. Wat me opvalt is dat het spel er zo goed uit ziet eigenlijk.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Niet een heel nieuw bericht, maar hier nog niet gezien.

Pay per view in Japan voor je GBA. Even een filmpje op je movieplayer zetten.

Afbeeldingslocatie: http://www.ubergizmo.com/photos/gba-movie-machine.jpg

bron:
http://www.ubergizmo.com/...5/11/payperview_movi.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Is dat echt per view? Ik zou niet weten hoe ze dat dan doen :? Of is het per download zeg maar. Ik neem aan dat je het als je wilt 100x kan bekijken vanaf je movieplayer?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Castlevania - Aria of SorrowCastlevania - Harmony of Dissonance
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/8/84/Aosbox.jpgAfbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/e/ec/B-cvhod_s.jpg

Met doosjes en boekjes, in geweldige staat. :D

* Vanitas is er super blij mee

Ik zocht ze al een hele tijd.
En nu heb ik ze eindelijk :D _O_

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Vanitas schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:28:
Castlevania - Aria of SorrowCastlevania - Harmony of Dissonance
[afbeelding][afbeelding]

Met doosjes en boekjes, in geweldige staat. :D

* Vanitas is er super blij mee

Ik zocht ze al een hele tijd.
En nu heb ik ze eindelijk :D _O_
Die rechter zoek ik ook nog...
Heb je ze niet te snel gekocht? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Nee, ik wist dat de double pack uitkwam, maar ik heb het nooit zo met "budget" verpakkingen. Dus ben ik gewoon door blijven zoeken.

[ Voor 6% gewijzigd door Vanitas op 03-02-2006 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63861

Een tijdje geleden zag ik op IGN dat er een GBA SP met een echt backlight zou uitkomen. Inmiddels is hij een tijdje in de USA uit getuige de officiele GameBoy website. Heeft iemand een idee of en wanneer deze versie in Europa/Nederland gaat uitkomen?

• Icelus
  • Niet online
Anoniem: 63861 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:31:
Een tijdje geleden zag ik op IGN dat er een GBA SP met een echt backlight zou uitkomen. Inmiddels is hij een tijdje in de USA uit getuige de officiele GameBoy website. Heeft iemand een idee of en wanneer deze versie in Europa/Nederland gaat uitkomen?
Ik heb nooit een Europese aankondiging gezien. Denk dat de meerwaarde te klein is voor de Europese markt om 'm naast de micro en de DS uit te brengen.

Game Boy micro - MOTHER 3 versie
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060223/mother02.jpg
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Icelus schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 09:19:
[...]
Ik heb nooit een Europese aankondiging gezien. Denk dat de meerwaarde te klein is voor de Europese markt om 'm naast de micro en de DS uit te brengen.

Game Boy micro - MOTHER 3 versie
[afbeelding]
Bron
Nu hoop ik dat Nintendo wel uiteindelijk met eigen faceplates komt. Faceplates voor de Gameboy micro heb je bijna niet, alhoewel ik vandaag in de Media Markt een zwarte+roze faceplate te koop zag staan voor 10 euro.
Zover ik weet kan je in Japan ook moeilijk aan faceplates komen. In de VS heb je alleen vier soorten faceplates, twee voor de zilvere Micro en twee voor de zwarte Micro bij aanschaf.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 72901 op 25-02-2006 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Ook mijn Micro Famicom binnen! :)
Wat een beauty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Ik heb die Castlevania double pack liggen. Ik ben nog met Circle of the Moon bezig, daarna ga ik deze 2 spelen .... misschien ook nog ff de NES classic aanschaffen later of zo .... maar Circle of the Moon is gewoon eerder uitgebracht dan deze 2 games zat ik te lezen. Zie je er echt niet aan af moet ik zeggen, grafisch gezien. De andere 2 lijken iets grover uitgewerkt te zijn. Heb de gameplay nog niet goed bekeken, maar Circle of the Moon ziet er iets strakker uit. Wel apart, als je ze zou zien, zou je zeggen dat CotM de latere versie zou zijn ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:15

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 86074 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:06:
Ik heb die Castlevania double pack liggen. Ik ben nog met Circle of the Moon bezig, daarna ga ik deze 2 spelen .... misschien ook nog ff de NES classic aanschaffen later of zo .... maar Circle of the Moon is gewoon eerder uitgebracht dan deze 2 games zat ik te lezen. Zie je er echt niet aan af moet ik zeggen, grafisch gezien. De andere 2 lijken iets grover uitgewerkt te zijn. Heb de gameplay nog niet goed bekeken, maar Circle of the Moon ziet er iets strakker uit. Wel apart, als je ze zou zien, zou je zeggen dat CotM de latere versie zou zijn ;).
Totdat je beseft dat CotM voor de eerste generatie GBA is uitgebracht. Als je het spel daar op speelt is het spel zo donker, dat het bijna onspeelbaar is. In de twee opvolgers daarvan is rekening gehouden met het donkere scherm van de GBA.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:06:
Heb de Castlevania double pack ook maar even gescoord.
Voor 29,99 bij de MM en Dim+ mag je em denk ik niet laten liggen.

Nedgame is met 39,99 weer es te duur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op zondag 05 maart 2006 @ 15:35:
[...]Totdat je beseft dat CotM voor de eerste generatie GBA is uitgebracht. Als je het spel daar op speelt is het spel zo donker, dat het bijna onspeelbaar is. In de twee opvolgers daarvan is rekening gehouden met het donkere scherm van de GBA.
Ah op die manier. Ik speel hem 'natuurlijk' op de DS, da's duidelijk, dus dat verschil zie ja op dat vlak ook ja.

Maar ook de karakters, tegenstanders .... neem nu die skeletten .... volgens mij zijn ze een graadje groter, m.a.w. ziet er wat lomper uit, en de hoofdpersonage + zweepanimatie ziet er gewoon minder uit. Maakt 't spel niet minder of zo, maar viel me gewoon op. Ook de muziek tot nu toe vond ik minder. Al met al is CotM misschien iets donkerder, qua grafische strakheid verschilt 't toch. Dus even de lichtheid buiten beschouwing gelaten .... zie eens het verschil van de save-room, die uit CotM is echt schitterend uitgewerkt. De opvolgers zien er gewoon een stuk grover uit.

Ik las op gamespot ook dat de opvolgers makkelijker gemaakt waren dan CotM, daar kan ik nu nog niets van zeggen natuurlijk, maar ik vond CotM juist een goeie moeilijkheidsgraad hebben, ja, bossen 20 keer doen, da's soms ff vervelend, maar is leuker dan ze in 1 keer neerleggen. Ik zit nu wel op een vervelend punt, moet ik bepaalde vliegende tegenstanders verstenen en zo omhoog komen .... gaat nog niet helemaal vloeiend, maar is (voorlopig) nog niet al te erg, ff oefenen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, ik neem mijn woorden terug over die andere Castlevania titels .... moest kennelijk ff wennen, maar het ziet er toch wel prachtig uit! Speelt ook best lekker, bosses zijn tot nu toe ietswat makkelijker dan in de eerste GBA Castlevania, maar toch speelt 'ie lekker weg ;). Geen spijt van iig, bij de eerste van de doublepack zit ik tegen de 50% aan te hikken, dus gaat wel goed tot nu toe ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Van CotM, HoD en AoS, is AoS de beste imo.

Dat hele gebeuren met die zielen is zo geweldig leuk en vooral ook goed uitgewerkt. Het is echt goed gebalanceerd. En het is ook heel leuk om te verzamelen. Het is net pokemon :P.

Plus je kan nog een heleboel dingen unlocken. Zoals boss rush mode, Julius mode, hard mode, en als je alle zielen hebt kan je nog een speciaal item vinden. En in de boss rush kan je weer een stuk of 4 wapen unlocken die je dan in het spel weer kan gebruiken. Net als in Hard Mode, daar kan je ook nog een paar nieuwe wapens vinden. En dan heb je nog de verschillende eindes.

Nou dan moet je nogal wil je dat allemaal halen.

En daar komt bij de AoS ook nog es het mooiste is geanimeerd van de 3. Het lijkt DoS wel.

Ik had de Boss Rush van AoS mode gehaald in 1:45:73.
Beat that. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe, ik moet AoS nog spelen, ben zelf met HoD bezig. Tot nu toe bevalt 'ie heel goed. In AoS heb je geloof ik net als in de DS game een zwaard / mes ipv een zweep, is wel ff wennen. En in de 2e PS2 game zit dat geloof ik ook, maar ik koop die wel als 'ie budget is.

Wat ik me wel afvroeg is, dat ik o.a. een Red Stone heb, die zou fire damage moeten genereren .... ik zie wel als ik 'm selecteer dat mijn stats iets wijzigen .... maar ik zie niet net als CotM, een fire effect bij 't gebruik van de zweep, moet ik nog iets hebben om die te activeren?

Ik moet ze zowieso eerst uitspelen voordat ik records kan gaan verbreken, maar dan moeten boss fights wel in 1 keer goed gaan ;). Naast 't feit dat ik snel verdwaald raak, maar 't backtracken vind ik op zich wel leuk genoeg, net als met Metroid games, de spelen hebben wel wat dingen gemeen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Intertoys heeft diverse GBA titels in de uitverkoop!
Zo heb ik 'Donkey Kong Contry 2 & 3' voor 30 euro p/s gescoord!

'Banjo Pilot is 14,99' en 'Donkey Kong King of Swing 29,99 euro'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:34

SD5k

>4&X

Noem je dat uitverkoop?

Ik vind het erg jammer dat GBA toppers nauwelijks tot niet worden afgeprijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dat noem ik een uitverkoop! :)
Dr gaat in sommige gevallen meer dan 10 euro van de prijs af.

Of begint een uitverkoop bij jouw wanneer de games met 80% korting de sale in gaan?
Die tijd is al lang voorbij...

Maar misschien heb je hier wat aan...

Afbeeldingslocatie: http://pocketmedia.ign.com/pocket/image/article/694/694807/gba-gets-players-choice-20060309074742256.jpg

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 25-03-2006 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Anoniem: 84457 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 00:39:
Ja dat noem ik een uitverkoop! :)
Dr gaat in sommige gevallen meer dan 10 euro van de prijs af.

Of begint een uitverkoop bij jouw wanneer de games met 80% korting de sale in gaan?
Die tijd is al lang voorbij...

Maar misschien heb je hier wat aan...

[afbeelding]
GBA Player's Choice? Die heb ik nog nooit gezien.

En uitverkoop noem ik voor de halve prijs ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Naja, 30 euro voor een GBA spel komt overeen met 40-45 euro voor een Gamecube spel. D'r is dan wel wat van af, maar om nou te zeggen dat ze supervoordelig in de aanbieding zijn... Vanaf de helft van de prijs noem ik het echt een aanbieding :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die players Choice zou waarschijnlijk ergens in april moeten komen.

Games van nintendo en speciaal al voor de gameboy zie je al niet snel in prijs zakken...
Zo ben ik bv nog nooit de mario kart voor 30 euro voor de gameboy tegengekomen...

Wanneer je er dan ruim tien euro korting op krijgt dan noem ik dat een mooie uitverkoop.

Quote je even Capatain N

'Naja, 30 euro voor een GBA spel komt overeen met 40-45 euro voor een Gamecube spel.'

Daar heb je theoretisch wel gelijk in maar de praktijk is helaas anders...

Dat games als: Alien Hominid, Altered Beast, American Idol, Cat in the Hat, Disney Sports Football worden wel voor de helft van de prijs aangeboden, maar vind je dat gek?
Dan 'maar' 25% tot 30% korting op een goede game! :)

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 25-03-2006 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik zat meer te denken aan games als Baten Kaitos, die nu 25 euro is bij de Bart Smit, of Viewtiful Joe 2 voor 12.50 oid bij Bol.com, of Zelda: Four Swords voor 30 euro bij (ik meen) Bart Smit. DAT zijn aanbiedingen! :) Dat noem ik zelfs meer aanbieding dan de gebruikelijke bagger-dus-neem-het-mee-voor-bijna-niks-in-een-rommelbak-games :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach een Donkey Kong Country 2 & 3 of King of swing noem ik nou niet echt baggergames.

Nogmaals games waar 25 tot 30% korting op zit, dat zijn aanbiedingen.
Daar begint het voor mij wel mee, over een prijsaanpassing van 10% zul je me niet horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Nee, maar ook geen topgames. Ten tijde van de SNES misschien ja, die ports mogen wel wat goedkoper van mij.

En Alien Hominid is wel een goed spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik vind GBA games t/m 20 euro en Cube game t/m 30 euro aanbiedingen. Tenzij het een spel is dat net een maand uit is oid. En dan heb ik het alleen over de goede games dus :)

Niet dat het niet relaxt is dat je er ons even op attent maakt hoor, daar niet van :) Ik vind ze zelf alleen nog steeds duur.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die ports zijn inmiddels 25 tot 30% goedkoper geworden! :)
Voor de rest is het een kwestie van smaak, aangezien ik deze ports niet eerder gespeeld heb, is het voor mij en wellicht andere mensen een mooie prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 17:21:
Ik vind GBA games t/m 20 euro en Cube game t/m 30 euro aanbiedingen. Tenzij het een spel is dat net een maand uit is oid. En dan heb ik het alleen over de goede games dus :)

Niet dat het niet relaxt is dat je er ons even op attent maakt hoor, daar niet van :) Ik vind ze zelf alleen nog steeds duur.
Ik denk dat wanneer er 25 tot 30% of meer korting wordt gegeven op welke game dan ook het betreft op een echte aanbieding, afgezien of het nu een goede of slechte game is.
Immers smaken verschillen!

Dat het voor jullie nou niet echt een geweldige aanbieding is zegt waarschijnlijk meer over de game dan over de prijs.
Ik wil mensen erop attent maken die bv deze games wel aantrekkelijk geprijsd vinden.
Daarbij komt dat er uiteraard meer games dan deze zijn afgeprijsd maar je zult uiteraard begrijpen dat ik niet alle prijzen opsla. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 25-03-2006 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Naja, DKC 2 en 3 vind ik zeker toffe games hoor (hoewel het poorts blijven, maar dat even terzijde). Maar 30 euro voor een GBA game vind ik nog steeds veel geld, hoe gaaf 'ie ook is. Meer de normale prijs die ik verwacht te betalen voor een GBA game dan een aanbieding-prijs zeg maar. Je hebt zeker gelijk dat het een aanbieding is, maar wat mij betreft niet een "Wow!! Wat een spotprijsje!!!"-aanbieding :)

[ Voor 4% gewijzigd door Captain N op 25-03-2006 19:53 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
-Sander schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 02:33:
[...]

GBA Player's Choice? Die heb ik nog nooit gezien.

En uitverkoop noem ik voor de halve prijs ongeveer.
Zijn ook nog niet aangekondigd voor Europa.
De Player's Choice spellen zijn wel al voor te bestellen bij bijvoorbeeld www.dvdboxoffice.com.

[ Voor 4% gewijzigd door Icelus op 25-03-2006 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Zo, vandaag weer lekker in Tales of Phantasia begonnen, en ik verbaas me wederom wat een ontzettend gave RPG het is. Ik had hem al eerder gespeeld op een SNES emulator, en vond het toen al een van de beste SNES RPG's :D

Grappig is wel dat de Nintendo versie net iets anders vertaald is dan de DeJap versie.
Ik zag net Claus iets zeggen als "...Arche, you don't turn your back on a girl like that".
In de DeJap versie zei hij iets in de zin van: "...Arche may be only 18 but I'll bet she fucks like a tiger" :P

[ Voor 6% gewijzigd door Ecco op 31-03-2006 21:43 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Gisteren ook wat meegemaakt 8)7

Liep bij mij op de overloop thuis en jahoor ik laat mijn GBA:SP vallen. Hij stuitert van de overloop precies onder de trap (naar dezolder) door. Daar knalt hij weer van de trap op de grond.

Nee he, heb ik weer. Goed, ging naar bene en jawel hoor. Mijn GBA:SP deed het nog gewoon :D

Waarschijnlijk komt dit, vanwege het beschermhoesje wat eromzat maar dat zorgde ook voor de stuitering denk ik.

Pics !!!!111
Gba:SP met de betreffende hoes:
Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/img135/9804/gbaenhoes2wb.jpg

Zoviel de GBA:SP naar beneden...
Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/img135/1412/stuiter0qg.jpg

ja er moet eens geschilderd worden :p

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

Vanmiddag de donkerblauwe Micro gekocht. Speelt goed (heb niet zulke grote handen ;) )
En zoals bekend ziet het scherm er goed uit.

Naast de famicon versie, mother3 versie, Final Fantasy IV Advance versie, de Pokemon Limited Edition en de Decalgirl skins.
Heb ik deze nog gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/kdegooijer/forum/micro/micro_design.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/kdegooijer/forum/micro/micro_mario_faceplate.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/kdegooijer/forum/micro/micro_gold_faceplate.jpg

Ik zou zelf wel een faceplate willen ontwerpen en maken maar ik zag net dat de contacten wel heel klein en fragiel zijn. Iemand al iets zelfgemaakte gezien? Of nog andere ontwerpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Aap schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:45:
Waarschijnlijk komt dit, vanwege het beschermhoesje wat eromzat maar dat zorgde ook voor de stuitering denk ik.
Haha, die tweede foto kunnen de makers van dat hoesje wel in hun advertentie gebruiken. ;) "Met onze beschermhoes overleeft uw GBA met gemak deze val!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-04 14:17
Blijkbaar word er steeds minder en minder GBA gespeeld als ik uitga van de reacties in het topic.

Ik ben weer begonnen met Yoshi's Island :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-05 21:59

NoTimeRemains

I know

mss zou je je vraag kunnen stellen in het NDS topic. daarspeelt men ook nog met gba games

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Emu schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 14:10:
Blijkbaar word er steeds minder en minder GBA gespeeld als ik uitga van de reacties in het topic.

Ik ben weer begonnen met Yoshi's Island :)
Ideaal weer nu om buiten Superstar Saga voor de derde keer uit te spelen. Blijft echt een GBA topper vind ik persoonlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Final Fantasy V verpakkingskunst (NA)
Afbeeldingslocatie: http://www.enregistrersous.com/images/fc77f77cdc8f23af555b9af44fede6ac.jpg

Grotere versie
Afbeeldingen op Gamefront.de zijn meestal niet direct te openen.
Klik daarom op de link, selecteer/klik in de link in de browser en druk op enter om de link nogmaals te openen.

Opmerkelijk 'rustig' voor een Amerikaanse verpakking :)

[ Voor 6% gewijzigd door Icelus op 02-08-2006 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184612

Hi,
Heb sinds kort een GBA Micro en ben nu op zoek naar wat goede games, en jammer genoeg vind ik weinig écht goede games. Vooral inzake nieuwe spellen vind ik het gba-aanbod weinig soeps.

In mijn beperkte collectie prijken momenteel :

- Zelda : Minish Cap (zeer veel plezier aan beleefd)
- Super Mario Advance 4 : Super Mario Bros 3 (was ik vrij snel beu)
- The Incredibles (extreem slecht spel : weggegooide 20€)
- Star Wars trilogy (wel leuk als je SW fan bent, maar snel doorlopen en weinig replaywaarde)
- Advance Wars 2 (ga ik nu echt hevig aan beginnen maar het belooft veel goeds :9~ )

Volgende games zijn besteld en ben aan het wachten tot ze arriveren (in de loop van de week hoop ik) :
- WarioWare : Twisted
- Mario Tennis : Power Tour
- Metal Slug Advance

Nu ben ik nog aan het twijfelen om Mario Kart : Super Circuit te kopen. Heb al meermaals gehoord dat het een erg leuk spel is maar dat je het ook vrij snel beu bent. Is het dan de 25€ waard? En dan ten laatste zoek ik nog een Mario&Luigi : Superstar Saga, maar niemand wil er blijkbaar één weg doen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Zowel Mario Kart : Super Circuit als Mario & Luigi: Superstar Saga zijn de aankoop meer dan waard.
Als je het geld er voor over hebt zou je ik ze gewoon kopen ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
ik raad dezelfde games aan als rakkerzero, en daarnaast ook nog Golden Sun en Golden Sun 2. Mits je van RPG's houdt zijn dit TOP games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 13:17
addictive schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 01:24:
ik raad dezelfde games aan als rakkerzero, en daarnaast ook nog Golden Sun en Golden Sun 2. Mits je van RPG's houdt zijn dit TOP games!
Zeer goede games ja :Y

Verder heb je nog
Zelda A Link to the Past een topertje :)
Yoshi Island (platformer)
Metroid Fusion
Final fantasy's :)
Mario & Luigi: Superstar Saga is ook top moet hem zelf ook nog halen.

Afbeeldingslocatie: http://pricecompare.mezzin.com/trackgame.php?id=26

Vond zelf mario kart voor de GBA wel aardig. Lijkt gelukkig erg veel op de SNES versie _/-\o_ alleen had ik al te veel mario kart op de Gamecube gespeeld en die vind ik ff lekkerder spelen. (daarom ben ik blij met mijn Mario Kart DS :)

[ Voor 36% gewijzigd door MeZZiN op 08-08-2006 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OK, dan zal ik alvast de Mario Kart bestellen. Dan wordt nu het probleem om die Mario & Luigi te vinden, want heb al gehoord dat ze niet zo makkelijk zijn vast te krijgen..

Iemand die het hier toevallig verkoopt? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia: Rockman Zero 2 (Mega Man Zero 2) voor € 7,80. Goede prijs voor zo'n top spel.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Laatst online: 04-05 13:17
Anoniem: 184612 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:57:
OK, dan zal ik alvast de Mario Kart bestellen. Dan wordt nu het probleem om die Mario & Luigi te vinden, want heb al gehoord dat ze niet zo makkelijk zijn vast te krijgen..

Iemand die het hier toevallig verkoopt? }:O
Haal hem gewoon bij cduniverse is ie het goedkoopste nieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Final Fantasy V
Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/4765420060809_190858_0_big.jpg

Scans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ari3 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:59:
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia: Rockman Zero 2 (Mega Man Zero 2) voor € 7,80. Goede prijs voor zo'n top spel.
Thnx voor de link zeg! :)
Die ga ik zeker even oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

Iemand Rhytm Tengoku al geprobeerd hier?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag het spel (Rockman Zero 2, Mega Man Zero 2) binnen gekregen, ik zal em zo es even testen, snelle bezorging zeg! :)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 18-08-2006 20:14 ]

• Icelus
  • Niet online
Concurrentie voor de GBµ? ;)

30 ingebouwde spellen; TV-aansluiting.

Pocket Dream Console
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060824/31.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060824/36.jpg

Bron: watch.impress.co.jp

[ Voor 5% gewijzigd door Icelus op 24-08-2006 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Dat ding is nog kleiner als een Micro als ik het zo zie. Maar zoiets valt of staat met de spellen der er op zijn geinstalleerd. En die zien mij er op het eerste ook allemaal een beetje simpel uit eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
dat tweede spel hoe bedoel je complete rip off van zuma ball :(

nog leuke games de castlevania series vondt ik altijd erg goed
wat minder bekent maar zeker ook leuk Shining Soul 1 en 2 beetje hack en slash RPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Zie dat o.a. play-asia.com 'm al verkoopt voor US$ 59,90 (~€ 47).

Japanse Final Fantasy V site geopend.

[ Voor 22% gewijzigd door Icelus op 25-08-2006 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-05 11:01

Richard

Kuru Kuru Kururin

Misschien oud news, maar ik post het toch maar even;

Zoals jullie wel weten is in Amerika een Backlit GBA SP te koop sinds enige tijd:

Afbeeldingslocatie: http://gbamedia.gamespy.com/gba/image/article/654/654407/backlit-game-boy-advance-sp-hands-on-20050928102243601.jpg

vandaag las ik dus de Intertoys Speelboek 2006:

Plaatje van een roze GBA SP met op het beeldscherm: VERBETERD BEELDSCHERM!

In een kadertje:
GAMEBOY ADVANCE SP
De stijlvolle Game Boy Advance SP is vernieuwd. Nu met verbeterd hightech beeldscherm en een stijlvolle look. Verkrijgbaar in 3 kleuren; Pink, Surfblue en Tribal
Verder onder de GBA SP de tekst: 8 oktober.

20*350ZO45°

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Voor de liefhebbers: Ik zag hier in Enschede bij de Mediamarkt de Gameboy Micro liggen voor maar 49,95...

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
MaximusTG schreef op woensdag 27 september 2006 @ 12:41:
Voor de liefhebbers: Ik zag hier in Enschede bij de Mediamarkt de Gameboy Micro liggen voor maar 49,95...
ook bij bartsmith in de online winkel, alleen zilver

• MetroidPrime

MetroidPrime

Wat is er eigenlijk met Wario Ware Twisted aan de hand? Het spel zou begin 2005 in de winkel horen te liggen, maar iedere keer dat de release datum in de buurt komt, wordt het spel met 2 á 3 maanden uitgesteld. De huidige releasedatum staat momenteel op 31 december 2006, terwijl het spel al 2 jaar verkrijgbaar is in Japan en bijna anderhalf jaar verkrijgbaar is in de VS.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Icelus
  • Niet online
MetroidPrime schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:48:
Wat is er eigenlijk met Wario Ware Twisted aan de hand? Het spel zou begin 2005 in de winkel horen te liggen, maar iedere keer dat de release datum in de buurt komt, wordt het spel met 2 á 3 maanden uitgesteld. De huidige releasedatum staat momenteel op 31 december 2006, terwijl het spel al 2 jaar verkrijgbaar is in Japan en bijna anderhalf jaar verkrijgbaar is in de VS.
Oktober 2006 was de laatste datum die ik zag (Dixons?).

• MetroidPrime

MetroidPrime

Icelus schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:54:
[...]
Oktober 2006 was de laatste datum die ik zag (Dixons?).
Ik heb even op de website van Nintendo gezocht, maar daar staat alleen TBD(To Be Determined) bij de releasedatum. Nintendo weet het zelf dus nog niet. Dan wordt het tijd om te importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had WarioWare : Twisted besteld bij freerecordshop.nl, maar na 2 maanden wachten hebben ze me een notice gestuurd dat het spel waarschijnlijk niet binnen redelijke termijn geleverd ging worden. Ze hebben me vervolgens ook m'n geld teruggestort... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Sinds een paar weken ben ik weer bezig met mijn Game Boy games te spelen, zaten er namelijk toch wel een paar tussen die ik niet of niet helemaal heb uitgespeeld.

Nou heb ik dus een gewone Game Boy, die helaas brak is qua batterij gebruik, in de zin dat de batterijen echt goed moeten zitten en niet een klein stukje scheef, wat helaas dus door het spelen wel eens gebeurt, resultaat: lekker aan het gamen, bijna een baas verslagen en dan gaat de Game Boy vanzelf uit.

Helaas kunnen de Game Boy games niet in een DS, dus speel ik de Game Boy games dus op mijn Game Boy Advance.
Maar hier komt een vaag probleem naar voren.
Mijn Advance heb ik laten upgraden met een Afterburner lichtje.
Wat is nou het probleem?
Ik speel op dit moment Link's Awakening en heb soms problemen dat het spel in een soort van Bullettime snelheid verandert voor een paar tellen.
Bijv. wanneer ik naar zo een elfje ga die je volledige hartjes weer aanvult. De 1e hartjes komen het scherm op normale snelheid binnen vallen, maar zijn ze er bijna allemaal, dan wordt het traag totdat ze weer verdwijnen en dan is ook de slowmotion verdwenen.

Zijn er meer mensen met dit probleem?
Enige wat ik nog niet heb geprobeerd, is op het lichtnet te spelen, er is dus alleen maar op batterijen gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:12

Tarin

Just plain weird.

Nooit problemen mee gehad, volgens mij heb ik zowel Link's Awakening als Link's Awakening DX 2 keer uitgespeeld op m'n GBA met Afterburner, maar nooit de genoemde problemen gehad.
Goh, waar zou ik m'n nick vandaan hebben.

Ik heb voor de GBA-spellen overigens inmiddels een Game Boy Micro, jammer dat daar geen GB/GBC-spellen in passen..

[ Voor 20% gewijzigd door Tarin op 18-11-2006 02:44 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Release list Q1 USA

(01/16/07) Arthur and the Invisibles [Atari]
(02/01/07) Metal Slug [SNK Playmore]
(02/05/07) Final Fantasy VI Advance [Nintendo]
(03/30/07) Trick Star [Tantalus]

Metal Slug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178136

Iemand nog enig idee waar Gameboy micro's te koop zijn? Woon in omgeving Groningen, zag ze op de Bart Smit site staan maar daar zijn ze sinds gisteren af.

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-04 21:51
Ik zoek een opbergkoffer iets voor m'n gameboy advance games.
Iets in de trend van:
Afbeeldingslocatie: http://g-ec2.images-amazon.com/images/I/51WaC32ouQL._SS500_.jpg
of
Intec Game Boy Advance SP Pro Gamer's Case:
Afbeeldingslocatie: http://ec1.images-amazon.com/images/I/41NWMCQ1P3L._SS500_.jpg

Anyone got any leads? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104653

Serieuze kick maar heb me rot gezocht.
Is de Game Boy Micro uberhaupt nog ergens te koop? Liefst een webshop in de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

De Free Record Shop bij ons op het dorp (Berkel en Rodenrijs, even boven Rotterdam) had nog 3 stuks, in het blauw, nieuw in de doos, voor 25 euro. Vorige maand. Ik had er bijna eentje gehaald, maar besloot vervolgens dat 1 micro (zilver), 1 GBA (originele met zelf ingebouwde Afterburner (iemand die nog weet wat dat is? ;))) en 1 Gameboy (model grijze baksteen met 4 AA-batterijen) wel genoeg is.

Als ze ze nog hebben kan ik er eentje halen en naar Belgie verschepen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104653

Ai, had ik dit maar eerder gelezen. Heb er ondertussen één tweedehands gekocht voor 40€ (wel in uitmuntende staat).

Bedankt voor je aanbod hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
25 euro nieuw? Dat kan ik haast niet geloven :|
Heb laatst in Utrecht bij de FRS de SP nog voor 90 euro gezien :/

Play-Asia heeft nog wel een leuke aanbieding: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-1b-49-en-70-xdd.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Er staat er nog eentje zag ik vandaag, mocht je interesse hebben..

[ Voor 15% gewijzigd door Tarin op 27-06-2008 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
Nah, micro = kleiner scherm en geen/moeilijke link mogelijkheid ;)
Kheb zelf ook al 2 GBA's met stick-on-light, een SP en een brighter SP (die niet echt veel meer gebruikt worden) ;)
25 euro is wel een nice price though! Eigenlijk zou je ze gewoon moeten inkopen en op marktplaats/ebay gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Had zitten kijken, maar op marktplaats staan ze ook voor 30 euro, kaal (niet boxed) dan wel, maar goed.. niet genoeg verschil om gedoe met verzendkosten en mogelijk moeilijke kopers goed te maken.

En de dozen zien er niet supermooi meer uit na 2 jaar van de ene naar de andere hoek van de winkel te zijn geschoven ;).

Link-gedoe is inderdaad moeilijk. Ik heb de mijne opgengeschroefd in de hoop iets met een losgesoldeerde poort van een kapotte SP te kunnen doen, maar dat gaat niks worden, ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand nog waar ze de GBA Micro nieuw verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275034

Ik zag ze paar dagen geleden nog bij E-Plaza liggen voor 50 euro... had de neiging ook om eentje te halen. Alleen ben al in bezit van een PSP met GBA functie... maar voor 50 euro o.0 is het wel een leuk toevoeging aan je collectie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ik heb er nog eentje, maar die heb ik aan m'n vriendin beloofd, sorry. Misschien dat ze die andere nog hebben bij de FRS Berkel en Rodenrijs (een half jaar geleden iig wel :P), ik kan evt. pas vrijdag/zaterdag voor je kijken, maar je kan ze bellen..

Andere vraag trouwens: ik ben een beetje op zoek naar *een* GBA-Pokemon (welke moet ik dan uberhaupt hebben? Emerald lijkt de meest uitgebreide?), en op Marktplaats staan er een aantal waar dan bij staat dat je er wel in op kan slaan / dat het een echte is. Zijn er zoveel gepirate Pokemon-cardridges dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag toch maar een Micro gekocht voor mezelf... Ik kon em niet laten liggen toen die bij me plaatselijke E-Plaza voor maar 25 euro ligt!!!

Anoniem: 275034 schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 23:22:
Vandaag toch maar een Micro gekocht voor mezelf... Ik kon em niet laten liggen toen die bij me plaatselijke E-Plaza voor maar 25 euro ligt!!!
Hebben ze d'r nog meer en waar zit die? Ik ben nog steeds op zoek naar een nieuwe voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

Tarin schreef op maandag 05 januari 2009 @ 18:43:
Ik heb er nog eentje, maar die heb ik aan m'n vriendin beloofd, sorry. Misschien dat ze die andere nog hebben bij de FRS Berkel en Rodenrijs (een half jaar geleden iig wel :P), ik kan evt. pas vrijdag/zaterdag voor je kijken, maar je kan ze bellen..

Andere vraag trouwens: ik ben een beetje op zoek naar *een* GBA-Pokemon (welke moet ik dan uberhaupt hebben? Emerald lijkt de meest uitgebreide?), en op Marktplaats staan er een aantal waar dan bij staat dat je er wel in op kan slaan / dat het een echte is. Zijn er zoveel gepirate Pokemon-cardridges dan?
Emelald is is idd de "plus-versie" van Ruby en Sapphire mnaar het maakt weinig uit als je niet echt into Pokemon bent dacht ik. Op Markplaats staan idd veel piratencartridges. Heb als eens per ongeluk de piraten mario bros 3 gekocht daar. hij speelt in principe goed, maar toch....
Heb ook in een gamesshop 2e hands Fear Factor gekocht en die bleek ook piraat te zijn. Belabberd spel trouwens dat Fear Factor, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 08:14:
[...]

Hebben ze d'r nog meer en waar zit die? Ik ben nog steeds op zoek naar een nieuwe voor die prijs.
E-Plaza in Osdorp, check anders eff deze link http://e-plaza.winkelcentrumosdorp.nl/
Volgens mij hebben ze daar nog genoeg, houd rekening dat het om de laatste partij Micro's gaan dus OP=OP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-05 08:12
Hallo zijn er nog mensen actief in dit topic?
Ik en een vriend hebben onze oude gameboy advance en gamerboy advance SP uit de kast gehaald en willen ze weer nieuw leven in blazen, wij zoeken nog een aantal spellen die we graag zouden kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zou gewoon even gaan kijken bij de dichtstbijzijnde retrogameboer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
Daar zaten wij ook al aan te denken eerst maar even kijken of er een hier in de buurt is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:01
Of marktplaasts ... Gba games zijn nog vrij goedkoop te krijgen, en heel soms kom je ze nog in winkels als Intertoys tegen bij opruiming van oude voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
windowsboot schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:30:
Hallo zijn er nog mensen actief in dit topic?
Ik en een vriend hebben onze oude gameboy advance en gamerboy advance SP uit de kast gehaald en willen ze weer nieuw leven in blazen, wij zoeken nog een aantal spellen die we graag zouden kopen. :)
Als je een actief GBA topic zoekt kun je denk ik beter in het Goeie oude (retro) consoles deel 11 kijken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 21:58

The_Bird

Meneer de Raaf

Advance Wars is een goede. Met de singeplayer ben je daarnaast ook wel een tjdje bezig.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-05 19:38
Zelf game ik ook nog regelmatig op de GBA. Wat is jullie genre game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-02 10:21
Warioland 4, classic platform game naar mijn mening 1 van de beste in de school van nintendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
MiAnVaSa schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:07:
Zelf game ik ook nog regelmatig op de GBA. Wat is jullie genre game?
Pokémon Fire Red :D

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 21:58

The_Bird

Meneer de Raaf

Metroid Fusion is ook leuk.

"21 jaar DSL!"

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-05 19:38
Ik heb enkel: Legend of Zelda link to the past, Sword of mana en Golden Sun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
-

[ Voor 99% gewijzigd door Ad-Blokker op 28-02-2014 16:31 . Reden: reactie verwijderd (in strijd met het regelement!, sorry ]

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste