True. De van de console bekende series zijn vaak waardeloos op de GBA. Die bedrijven kunnen gewoon niet meer mee omgaan met die beperkingen. Of misschien zijn ze te ambitieus? Ik weet het niet. De GBA is beter in simpele spelletjes, vaak zijn de onbekende titels veel beter als de grote namen. En natuurlijk Nintendo's eigen spellen, die zitten bijna altijd goed in elkaar.
Je moet gewoon een beetje voorzichtig spellen inkopen. Niet onvoorbereid naar de winkel gaan en kijken wat er leuk uitziet. Eerst een beetje reviews lezen, meningen vragen... etc. Het is een beetje zoeken, maar er zijn toch echt wel een paar tientallen erg sterke spellen voor de GBA te vinden.

Maar goed, het kan ook gewoon een kwestie van smaak zijn natuurlijk. Mijn beeld van de GBA is: een hele hoop middelmatige rotzooi, met af en toe een echt meesterwerkje ertussen. Als je alleen die meesterwerkjes koopt zit je goed.

Een game waar ik wel erg lang mee heb gespeeld is Advancewars, een turnbased strategy game wat ik voor de GBA echt een vernieuwing vond.
Dan zul je Fire Emblem ook wel kunnen waarderen. Zelfde principe, hele andere setting en met meer nadruk op de verhaallijn.
Als eerste game denk ik erover om Zelda te kopen. Ik wil meteen een goede game, waarmee ik lang zoet ben. Is dit echt een aanrader, of weten jullie nog andere mooie werken?
Zelda: A Link To The Past is echt een hele uitgebreide en verschrikkelijk goede game. Ik ben daar vroeger echt zolang mee bezig geweest.

Heerlijk.
Zelda: The Minish Cap is iets korter. Niet belachelijk kort, wel gewoon een degelijk formaat spel. Maar tegen ALTTP kan het niet op.

I have not heard that Nintendo will be selling replaceable face plates in Europe.
Dit is echt weer Nintendo op z'n slechtst. Waarom in hemelsnaam niet?
De importwinkels zullen wel blij zijn met dit bericht.
[
Voor 6% gewijzigd door
Anoniem: 115248 op 07-01-2006 03:17
]