Het Grote GBA topic Deel 4

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 5.425 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die tournament is makkelijk te winnen en dan heb je weer wat extra spelers (wel op easy)
maar die blijft wel leuk denk ik op steeds moeilijker te spelen

ik ben begonnen met de World Tour en die is echt tof !
die minigames zijn echt leuk
lekker veel diepgang in die game ipv alleen tennisen :)

edit:

echt een aanrader voor iedereen voor die prijs

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

weet iemand nog een goed spel dat je met link cable met zijn 2en of meerdere kan spelen door maar 1 cardridge te gebruiken? ik heb zelf al mario kart en advance wars die met zijn 2en kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik ken verder alleen multiplayers met 2 cartridges
maar je kan een goedkope game met multiplayer uitzoeken, dan zit je ongeveer op dezelfde prijs als een normale game

Wario Ware Inc. is nu afgeprijsd iig (25€)
Virtua Tennis (15€)
CT Special Forces 1 of 2

maar hoe leuk de multiplayer is weet ik niet...
die van CT SF lijkt me iig niet echt heel boeiend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 12:38:
ik ken verder alleen multiplayers met 2 cartridges
maar je kan een goedkope game met multiplayer uitzoeken, dan zit je ongeveer op dezelfde prijs als een normale game

Wario Ware Inc. is nu afgeprijsd iig (25€)
Virtua Tennis (15€)
CT Special Forces 1 of 2

maar hoe leuk de multiplayer is weet ik niet...
die van CT SF lijkt me iig niet echt heel boeiend
Wario Ware heeft alleen geen "echte" multiplayer. Je kan wel met twee spelers spelen, maar dat moet dan wel op dezelfde GBA tegelijkertijd. Het is voornamelijk een single-player spel.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm mischien een aanrader voor mensen met een credit card: Op www.alternativedvd.com zijn ongeveer alle GBA games rond de 28$ (ongeveer 20/22 euro). Uiterst betrouwbaar en uitstekende service. Ik bestel daar meestal met mijn crew in een keer een boel zodat de verzendkosten gedeeld kunnen worden.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 19:12:
Hmm mischien een aanrader voor mensen met een credit card: Op www.alternativedvd.com zijn ongeveer alle GBA games rond de 28$ (ongeveer 20/22 euro). Uiterst betrouwbaar en uitstekende service. Ik bestel daar meestal met mijn crew in een keer een boel zodat de verzendkosten gedeeld kunnen worden.

Over GBASP.org, Kep er nu Boktai 2 besteld. Dit zal wel een counterfeit zijn, maar dat boeit niet. Is eht een copy dan meld ik dit bij Nintendo, ik heb vrij goede contacten daar.
* addictive groet Notorious :w :D

Zodra je weer een IA organiseert zie ik het wel weer op het crew forum he :)
voor zover mijn offtopic medeling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 19:12:
quote]

Wat zijn de verzendkosten bij alternativedvd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
addictive schreef op maandag 14 februari 2005 @ 19:37:
[...]
voor zover mijn offtopic medeling ;)
alles om dit topic levent te houden ;)

probeer echt nog heel subtiel mn ouders over te halen een cc te nemen, maar ze houden er allebei niet van, dus dat wordt nog moeilijk misschien

zijn er in de buurt van Utrecht nog goede game winkels waar ik van't weekend nog ff moet proberen langs te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verzendkosten verschilt keer op keer.. Vorige keer was het rond de 120 dollar, maar had toen ook 15 ds games, 2 cube games, 4 dsen en nog wat klein spul. Grote doos van een paar kilo. Woensdag besteld en binnen een week heb je (ik tenminste nog altijd) het in huis. Ikzelf heb ook nog nooit extra kosten gekregen door de douane ofzo. Ze verschepen alles met FedEx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:07

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Die prijzen zijn inderdaad erg goed! En omdat Advance Wars 2 nog geen 19 dollar kost heb ik maar een bestelling geplaatst...
Over de verzendkosten: Zoals ik heb gezien is het eerste spel 9 dollar, het tweede spel 3 dollar en het 3e spel 0 dollar (aan verzendkosten dus).
Waarschijnlijk zit je bij het 3e spel net goed in het formaat/gewicht.

Ik heb dus maar meteen 3 spellen besteld:
- Mario & Luigi Superstar Saga
- Metroid Fusion
- Advance Wars 2

* DE laatste tijd een beetje koopgek isch.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 09:21
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 19:12:
Over GBASP.org, Kep er nu Boktai 2 besteld. Dit zal wel een counterfeit zijn, maar dat boeit niet. Is het een copy dan meld ik dit bij Nintendo, ik heb vrij goede contacten daar.
Ik heb er tot nu toe geen goede ervaring mee. :(

2 weken geleden besteld en betaald, kreeg afgelopen donderdag bericht dat het spel verzonden was (als standaard post), maar ook vandaag (dinsdag) niet door de PTT bezorgd... Ben benieuwd of hij nog komt, en of anderen met GBASP.ORG betere ervaringen hebben... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zag nog een nieuwe aanbieding bij de dixons: SSX3 voor 10€ en ik begrijp nu ook waarom :+
hij krijgt een 4.5 van IGN :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
@mail naar nintendo ivm GBAsp.org

"Beste Kenny89,

Bedankt voor de informatie. We zullen het doorspelen naar onze
juridische afdeling.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team" }) })

waarshcijnlijk hebben ze veel meldingen gekregen ?:P

[ Voor 16% gewijzigd door k5052 op 16-02-2005 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee Dee schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 00:34:
Die prijzen zijn inderdaad erg goed! En omdat Advance Wars 2 nog geen 19 dollar kost heb ik maar een bestelling geplaatst...
Over de verzendkosten: Zoals ik heb gezien is het eerste spel 9 dollar, het tweede spel 3 dollar en het 3e spel 0 dollar (aan verzendkosten dus).
Waarschijnlijk zit je bij het 3e spel net goed in het formaat/gewicht.

Ik heb dus maar meteen 3 spellen besteld:
- Mario & Luigi Superstar Saga
- Metroid Fusion
- Advance Wars 2

* DE laatste tijd een beetje koopgek isch.
Dat klinkt allemaal erg goed, dacht even dat ik van mijn GBA aankoop verslaving af was, maar je hebt me weer een reden tot kopen gegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:07

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 12:43:
[...]

Dat klinkt allemaal erg goed, dacht even dat ik van mijn GBA aankoop verslaving af was, maar je hebt me weer een reden tot kopen gegeven :)
Nouja, ik heb net een mailtje gekregen dat Advance Wars 2 niet voorradig is en dat ze die dus niet leveren (ook al staat er "in stock" op de site).

Als reactie heb ik het voorstel gedaan dat ze dan het duurdere "Mario Golf: Advance tour" tegen $3,52 korting (zodat er nog $6,00 extra afgeboekt moet worden) leveren.

Ik ben benieuwd wat ze hierop zeggen :7

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Mario Golf is wel een leuk spel maar wat het met Mario te maken heeft? Tenminste, ik speel op dit moment de story mode en het enige "mario" aan de game is de naam van een van de banen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie het interesseert:

Ik heb gisteren een spel binnen gekregen uit de japanse Famicom Mini serie. :)
Ik persoonlijk vind de NES classics serie in europa en usa een behoorlijke teleurstelling. (Qua verpakking bedoel ik, gewoon standaard GBA-doosjes. :( Dit is toch een serie die bedoeld is als monument voor een stel klassieke spellen. Om ze dan gewoon aan te bieden als ieder ander modern spel vind ik nogal een gemiste kans), dus ik was altijd al erg benieuwd naar de japanse versies, die ik er op plaatjes altijd veel interessanter uit vond zien.

En ik ben niet teleurgesteld! :D
Het buitenste doosje is gemaakt van transparant verpakkingsmateriaal. Een soort plastic zegmaar, best wel stevig. Er staan achterop een paar screenshots, en voorop dus dat "Origin of our TV games" logo.
Daar binnenin zit een heel plat kartonnen houdertje, met daarin de handleiding. Geen boekje, maar een groot uitvouwbaar vel. Niet echt authentiek, want er staan ook GBA-logo's op enzo. Maar het gedeelte over het spel zelf ziet er wel redelijk jaren '80 uit.

Maar waar het om gaat: in dat houdertje zit dan dus de echte verpakking van het spel. :) Een (volgens mij) exacte replica van de originele Famicom verpakking. "Copyright Konami 1986" staat erop. Nergens wordt vermeld dat het een heruitgave is van 2004. Nergens ook een GBA logo, er staat alleen maar op dat het een spel is voor FAMILY COMPUTER van Nintendo.
Het is een piepklein doosje, net groot genoeg voor een GBA-cartridge. Ik ben misschien wel een beetje een overdreven verpakkings-freak, maar ik vind dit dus echt helemaal geweldig allemaal. _/-\o_
Als er net zoveel aandacht zou zijn besteed aan de NES classic series had ik de hele serie wel willen verzamelen. (Lezen jullie dit Nintendo? :p)

Het spel is trouwens het allereerste deel van Legend of the Mystical Ninja (ganbare goemon), die bij ons pas op de snes z'n debuut maakte. Het spel is akelig moeilijk, zoals nes-games vroeger waren. Denk niet dat ik er het geduld voor zal kunnen opbrengen om dit helemaal uit te spelen, maar het is wel heel leuk om het begin van 1 van mijn favoriete series nu zelf eens te kunnen spelen. Alles wat de serie later zo goed maakt zit er in principe al in, in hele primitieve vorm, maar toch. Ik beschouw het als een fascinerende geschiedenis-les. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
klinkt stoer :D

Foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Die surrounded die heeft ook echt geld teveel volgens mij. :P

Het enige spel wat ik nu heb uit die serie is Zelda 1. Maar in Japan komen die spellen met 10 tegelijk uit volgens mij. Zo begon het hier ook, maar bij de tweede reeks kregen we er nog maar 4. Ben ondertussen wel benieuwd wat er allemaal verder uitkomt bij deze series.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

In Japan is er ook een box set uitgekomen met Famicom Minis. Zitten ze allemaal in... althans de eerste reeks dan. Ik wist niet dat er weer nieuwen waren verschenen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Captain N op 25-02-2005 21:41 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 12:08:
Voor wie het interesseert:

Ik heb gisteren een spel binnen gekregen uit de japanse Famicom Mini serie. :)
Ik persoonlijk vind de NES classics serie in europa en usa een behoorlijke teleurstelling. (Qua verpakking bedoel ik, gewoon standaard GBA-doosjes. :( Dit is toch een serie die bedoeld is als monument voor een stel klassieke spellen. Om ze dan gewoon aan te bieden als ieder ander modern spel vind ik nogal een gemiste kans), dus ik was altijd al erg benieuwd naar de japanse versies, die ik er op plaatjes altijd veel interessanter uit vond zien.

quote]

Gefeliciteerd met je aankoop!
De prijzen van al dat leuks zijn vergelijkbaar met het 'alternatief' wat er hier in de winkel ligt?

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foto's kan ik je helaas niet aan helpen. Ik heb ook weer niet zoveel geld teveel dat ik een digitale camera kan kopen. ;)
In Japan is er ook een box set uitgekomen met Famicom Classics. Zitten ze allemaal in... althans de eerste reeks dan. Ik wist niet dat er weer nieuwen waren verschenen
Volgens mij werkte het andersom. Als je alle tien de spellen uit de eerste serie had gekocht, dan kon je via de nintendo-site (met de japanse versie van het sterrensysteem denk ik) een verzamelbox bestellen om ze allemaal in te stoppen.
Of bedoelde je dat niet? Kan best dat er ook weer een andere boxset is verschenen.

Hoe leuk ik het allemaal ook vind, ik heb aan de famicom geen nostalgische herinneringen. Als het nu replica's waren van exact dezelfde doosjes als die ik vroeger in de kast had staan, dan zou ik ze wel allemaal willen hebben, en ook de verzamelbox. :9
Nu was ik er gewoon nieuwsgierig naar, maar ik heb hem meer gekocht vanwege dat het Ganbare Goemon is. Dat ik de famicom mini verpakking zo kon bekijken was een bijkomend voordeeltje. :p
De prijzen van al dat leuks zijn vergelijkbaar met het 'alternatief' wat er hier in de winkel ligt?
Ja, zo ongeveer. Deze was geloof ik iets van 23 euro... of wacht... *zoekt even op*... 22,70 euro. ;) Free Shipping. De NES classics serie zijn 19,95 per stuk geloof ik... dus bijna even duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik zie dat er inmiddels ook een Volume 2 is verschenen:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...7371&rd=1&ssPageName=WDVW

[ Voor 27% gewijzigd door Captain N op 25-02-2005 21:43 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

150 dollar voor een lege doos! Hij ziet er fantastisch uit, dat wel, maar die prijs is krankzinnig. (Hoewel ik vermoed dat hij hem nog wel kwijt zal raken ook. :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
die doos ziet er super vet uit! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 21:03:

[...]

Ja, zo ongeveer. Deze was geloof ik iets van 23 euro... of wacht... *zoekt even op*... 22,70 euro. ;) Free Shipping. De NES classics serie zijn 19,95 per stuk geloof ik... dus bijna even duur.
Nou das dan niet verkeerd!
Het oog wil tenslotte ook wat, ik zal het voor een volgende keer onthouden! :)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nieuwe geruchten.
New Game Boy this year?
Nintendo may plan to introduce the follow-up to its most popular system in 2005

NEW YORK (CNN/Money) - While Nintendo's next generation console gaming system likely won't hit living rooms until 2006, that doesn't mean the company won't introduce new hardware this year. A new analyst report suggests the company is planning to ship the next version of the Game Boy portable gaming system by the end of 2005.

If so, that would be the third new handheld gaming system in as many years for Nintendo, whose Nintendo DS was one of the hottest items of the 2004 holiday season and Game Boy Advance SP was one of the must-have gifts of 2003. The new Game Boy would face stiff competition, though, from Sony's PSP - which will hit U.S. stores in March.

"We believe it is likely that the next version of the Game Boy Advance SP will ship as early as this holiday, ahead of most expectations of calendar year 2006," wrote P.J. McNealy of American Technology Research.

The new system, he predicts, will launch at a $99 price point, with prices on the Game Boy Advance falling to $49. Nintendo DS prices, he wrote, will likely remain unchanged.
Nintendo representatives were unavailable for comment.

Official confirmation of the new Game Boy could come as early as March 10, when Nintendo president Satoru Iwata is scheduled to give a keynote speech entitled "The Heart of a Gamer" at the upcoming Game Developer's Conference in San Francisco.

It's unclear at this point what sort of advances might be found in a new Game Boy. While this may be a graphical leap forward like many next generation consoles, it could just as easily be an incremental step, slightly enhancing the company's current offering.

Releasing a new Game Boy on the heels of the Nintendo DS, which features two screens and a touch pad, might seem a bit odd, but Nintendo has been quite vocal in saying the two systems are built for different audiences. The Game Boy has traditionally been aimed at children, while Nintendo hopes to reach an older audience with the DS.

McNealy said the numbers seem to be backing Nintendo up.

"The Nintendo DS has, by and large, been additive to Nintendo software revenue and units sales and not cannibalistic," he wrote. "Even with the DS launch in November, GBA software revenue and unit sales were up double-digits in December and January."

That's not to say it has all been smooth sailing for the DS. While the system enjoyed tremendous success during the holiday period, software sales have been rather disappointing. So far in 2005, new title releases have been minimal, which has stymied the system's momentum.

And the imminent launch of the PSP will only make the fight harder. Sony's system has been getting rave reviews from overseas users - and demand will almost certainly exceed supply when the PSP launches in the U.S.

But a new hardware launch would help keep Nintendo top of mind with consumers during the holiday season. Sony will be heavily promoting the PSP as December draws near - and Microsoft is expected to launch the next version of its Xbox gaming system this fall. Without a new device, Nintendo could easily be overshadowed.

There's also the real threat of piracy with the current generation of Game Boys. Although piracy of GBA games has not been a major problem in North America, the company has seen a dramatic rise of digital theft in the Asia-Pacific region. The cartridges used for GBA cards are fairly easy for hackers to crack and the games are often posted online. The DS, which uses flash memory cards, has not had the same problems, writes McNealy.

A new Game Boy could give a boost to some game publishers. While industry leader Electronic Arts (Research) and Take Two Interactive Software (Research) do not have big presences on Nintendo's handhelds, THQ (Research) makes a large number of games for the system. And Activision (Research) has shown an increased interest in them recently.

"We believe that a new GBA SP could mean between $10 million to $20 million of additional revenue for both Activision and THQ in FY06, and an additional $0.02 to $0.04 in earnings," wrote McNealy.

The question is, though: Will Nintendo's audience be willing to shell out another hundred bucks (or more) for the third year in a row? Or will they invest their gaming dollars elsewhere?
Bronnen:
CNN.com
GameCube Advanced
Kotaku

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar komen :*)
ik heb nog steeds de eerste GBA en 'ben wel toe aan' (lees: heb wel zin in) een nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit vind ik dan wel weer grappig:
Crash schreef:
Niet echt handig om een topic van ruim een jaar te kicken met enkel een quote van een website.
Terwijl het topic nauwelijks een maand oud was. :+

De Nieuwe GBA2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat maakt dat uit? :P
dit is iig het grote GBA topic dus ik denk dat het hier wel thuis hoort :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Metroid Zero Mission voor 25€ @ Dixons
had 'm al eerder gezien, maar had 2 gamecube games gekocht dus eigenlijk moet ik ff stoppen met games kopen...
zat vandaag toch ff te twijfelen om 'm mee te nemen

toen ik thuis kwam besloot ik toch maar dat ik 'm van de week ga kopen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dixons heeft wel vaker leuke aanbiedingen :)
Bij Intertoys zag ik Zero Mission nog liggen voor 19,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Vaag, ik heb echt nog nooit een spel goedkoper bij Dixons zijn liggen dan bij andere winkels. Ze prijzen haast nooit af, en als ze eens afprijzen zijn de prijzen bij een andere winkel of allang afgeprijst, of veel meer afgeprijst (of beiden :))...

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, Dixons prijst aardig af hoor.
Gfi of dat regio gebonden is, maar ik ben best tevreden met de Dixons hier.

Het beeld wat jij schetst klinkt mij meer als een FRS in de oren. :)
Het beleid lijkt daar te zijn dat ze standaard 10 tot 15 euro duurder willen zijn dan de concurrrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 14:34:
Dixons heeft wel vaker leuke aanbiedingen :)
Bij Intertoys zag ik Zero Mission nog liggen voor 19,99.
middelburg?
dan haal ik 'm liever daar :P
plus dat er hopelijk niet zo'n enorme rotsticker opzit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gfi of 'Metroid Zero Mission' ook voor die prijs in Middelburg ligt.
Een beller is sneller ;)
Intertoys gebruikt wel stickers, bij mijn exemplaar zat er ook zo'n aso grote gele sticker op.
Maar met een beetje voorzichtigheid weet ik zeker dat je em dr wel netjes af krijgt.

*Gfi = Geen flauw idee* :)
Succes, hopelijk hebben ze dr nog 1 voor je liggen!

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2005 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gfi ?

ik ga morgen ff langs :)
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 16:25:
*Gfi = Geen flauw idee* :)
Succes, hopelijk hebben ze dr nog 1 voor je liggen!
welke intertoys heb jij 'm dan gezien...?
ben laatst nog bij de intertoys geweest maar heb niet bij de GBA games gekeken :o

bij de dixons in middelburg liggen er iig nog 2 exemplaren van voor €25,-
______

ff uit nieuwsgierigheid: heb jij Zelda LTTP nog dubbel?
niet dat ik 'm dan binnenkort zou kunnen kopen, want ik geef veel te veel geld uit aan games de laatste tijd :X

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2005 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt bij de ez client 3.10 de gold data selection
Kan iemand helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 16:29:
Gfi ?

ik ga morgen ff langs :)

[...]

welke intertoys heb jij 'm dan gezien...?
ben laatst nog bij de intertoys geweest maar heb niet bij de GBA games gekeken :o

bij de dixons in middelburg liggen er iig nog 2 exemplaren van voor €25,-
______

ff uit nieuwsgierigheid: heb jij Zelda LTTP nog dubbel?
niet dat ik 'm dan binnenkort zou kunnen kopen, want ik geef veel te veel geld uit aan games de laatste tijd :X
Ik heb Metroid Zero Mission gezien bij een Intertoys in Groningen :)
Zelda LTTP, heb ik hier nu zelfs 3x liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 20:03:
[...]

Ik heb Metroid Zero Mission gezien bij een Intertoys in Groningen :)
Zelda LTTP, heb ik hier nu zelfs 3x liggen.
wat moet je met 3x LTTP 8)7
maargoed... als je die over een maand of twee nog niet kwijt bent... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
whieeeh..!
ik heb Metroid Zero Mission gekocht 8)

bij de intertoys hier hebben ze bijna nooit aanbiedingen (behalve GBCgames)
dus voor 25€ bij dixons gehaald
gast moest ff lachen toen ik om een doosje zonder sticker vroeg :(
hij ging er nu beter af dan vorige keer maar toch weer stukjes eraf ;(
volgens mij plakken die ^$@% eerst de sticker erop en schrijven daarna de prijs erop 8)7
ik kan de prijs nog op het doosje lezen en daardoor ging de sticker er ook niet helemaal goed af...

maar verder zijn die aanbiedingen van de dixons hier top !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
bij de Bart Smit & Eplaza gaan de stickers er super makkelijk vanaf :)

Gelukkig maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 21:13:
[...]

wat moet je met 3x LTTP 8)7
maargoed... als je die over een maand of twee nog niet kwijt bent... :z
Meestal koop ik een aanbieding wel een paar x extra.
Deze slijt ik altijd wel weer een keer :)

Gefeliciteerd met je Zero Mission aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
addictive schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:06:
bij de Bart Smit & Eplaza gaan de stickers er super makkelijk vanaf :)

Gelukkig maar :)
eigenlijk is het gewoon te gek voor woorden... je koopt iets wat eigenlijk al beschadigd is door hun...
misschien loop ik gewoon te zeiken, maar ik kick op hoesjes en die wil ik graag zo mooi mogelijk houden...

dan irriteren zulke beschadigde plekjes echt... ;(
vooral bij zo'n mooie voorkant als metroid zero mission :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 18:42:
[...]

eigenlijk is het gewoon te gek voor woorden... je koopt iets wat eigenlijk al beschadigd is door hun...
misschien loop ik gewoon te zeiken, maar ik kick op hoesjes en die wil ik graag zo mooi mogelijk houden...

dan irriteren zulke beschadigde plekjes echt... ;(
vooral bij zo'n mooie voorkant als metroid zero mission :9~
Daarom is het soms handig om via internet iets te kopen, vaak zijn die nog gesealed.
Het is misschien beter, als er een aanbieding is bij bijvoorbeeld bart smit, deze via de intershop aan te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de aanbiedingen van dixons middelburg staan meestal niet op internet opdat ze plaatselijk zijn
maar bedankt voor de tip

ik zal er op letten want op bartsmit.com staan ook regelmatig aanbiedingen
maar de stickers van bart smit zijn wel groot maar heel makkelijk te verwijderen

intertoys krijgt ook eindelijk een normale website dus voortaan die ook in de gaten houden voor aanbiedingen :)

wat ben ik toch een koopjesjager :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee nieuwe GBA-spellen hebben de laatste tijd mijn aandacht getrokken. Heeft iemand ervaring hier er al ervaring mee?

De eerste is Racing Gear Advance. Een topdown-race-spelletje waarbij je alles eigenlijk schuin van boven ziet. Ik denk dan meteen: Rock 'n Roll Racing. :p Eén van de leukste spellen die ik ooit heb gespeeld op de SNES. En het ziet er naar uit dat deze daar heel erg op lijkt. Er zitten ook wapens in zoals raketten en olieplassen die je kunt droppen. Leuke shortcuts... het klinkt echt heel goed allemaal. :) En de graphics zijn tamelijk realistisch. Je racet echt tussen gebouwen, bossen en rivieren heen... wat ik dan weer een stukje leuker vind dan de abstracte R'nRracing banen. Ik ben hem alleen nog niet in de winkel tegengekomen.

Het andere spel is Astro Boy. Een echte oldschool platformer. Gruwelijk moeilijk (zo schijnt het), ontwikkeld door Treasure, hele mooie graphics. Maar hiervan kan ik wat moeilijker inschatten of ik hem echt zo goed zal vinden. Ik bedoel die beschrijving klinkt heel goed... ik stel me er iets Viewtiful Joe-achtigs bij voor. Maar voor hetzelfde geld blijkt het een hele suffe platformer te zijn waarin je eindeloos van het ene bewegende platformpje naar het andere moet springen... en dat heb ik net iets te vaak meegemaakt. Iemand die hem al gespeeld heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zeggen me allebei helemaal niks :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@surrounded ,

Lees jij toevallig het blad Ngamer? Van beide games staat namelijk een review in dit blad, beiden hebben ze het cijfer 8 gekregen.

Heb daar een abbo op genomen om aan die Zelda's collectors edition disk te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pijnlijk hoor, op maandag een game kopen en 'm vrijdag middag pas voor het eerst te kunnen spelen... ;(
komop, nog 2 dagen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 20:59:
Twee nieuwe GBA-spellen hebben de laatste tijd mijn aandacht getrokken. Heeft iemand ervaring hier er al ervaring mee?

De eerste is Racing Gear Advance. Een topdown-race-spelletje waarbij je alles eigenlijk schuin van boven ziet. Ik denk dan meteen: Rock 'n Roll Racing. :p Eén van de leukste spellen die ik ooit heb gespeeld op de SNES. En het ziet er naar uit dat deze daar heel erg op lijkt. Er zitten ook wapens in zoals raketten en olieplassen die je kunt droppen. Leuke shortcuts... het klinkt echt heel goed allemaal. :) En de graphics zijn tamelijk realistisch. Je racet echt tussen gebouwen, bossen en rivieren heen... wat ik dan weer een stukje leuker vind dan de abstracte R'nRracing banen. Ik ben hem alleen nog niet in de winkel tegengekomen.

Het andere spel is Astro Boy. Een echte oldschool platformer. Gruwelijk moeilijk (zo schijnt het), ontwikkeld door Treasure, hele mooie graphics. Maar hiervan kan ik wat moeilijker inschatten of ik hem echt zo goed zal vinden. Ik bedoel die beschrijving klinkt heel goed... ik stel me er iets Viewtiful Joe-achtigs bij voor. Maar voor hetzelfde geld blijkt het een hele suffe platformer te zijn waarin je eindeloos van het ene bewegende platformpje naar het andere moet springen... en dat heb ik net iets te vaak meegemaakt. Iemand die hem al gespeeld heeft?
Met een beetje emulatie kom je een heel eind...

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

De eerste is Racing Gear Advance. Een topdown-race-spelletje waarbij je alles eigenlijk schuin van boven ziet. Ik denk dan meteen: Rock 'n Roll Racing. :p Eén van de leukste spellen die ik ooit heb gespeeld op de SNES. En het ziet er naar uit dat deze daar heel erg op lijkt.
Let wel > Rock & Roll Racing is ook voor de GBA uitgebracht :) Kweet niet of je het al wist, maar kmeld het maar even ;)
Kijk hier maar eens :)
Er is ook een online demo :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okyah schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 18:46:
[...]

Let wel > Rock & Roll Racing is ook voor de GBA uitgebracht :) Kweet niet of je het al wist, maar kmeld het maar even ;)
Kijk hier maar eens :)
Er is ook een online demo :D
w00t !! the lost Vikings op GBA !!

Afbeeldingslocatie: http://blizzard.com/blizzclassic/vikings-screens/ss16.jpg

die MOET ik hebben

veel gespeeld op de pc en zocht 'm nog steeds _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:24:Lees jij toevallig het blad Ngamer? Van beide games staat namelijk een review in dit blad, beiden hebben ze het cijfer 8 gekregen.
Ik lees dat inderdaad, en ik heb vandaag toevallig het nieuwste nummer gekocht. :)
Goede recensies! Nu wil ik die 2 spellen nog meer hebben. :9~
Nouja, over Racing Gear vond ik het eigenlijk wel een beetje een karige recensie. Niet echt enthousiast-makend. IGN heeft daar een veel positiever stuk over geschreven.

Maar die recensie van Astro Boy deed me echt watertanden. Die game moet ik hebben! Ze gebruikten ook precies de juiste woorden... "elitaire old school schoonheid" mmmm... ;)
Let wel > Rock & Roll Racing is ook voor de GBA uitgebracht Kweet niet of je het al wist, maar kmeld het maar even. Kijk hier maar eens
:D !!!!!!!
Dat wist ik nog niet!
Hm... ik weet nu niet meer wat ik wil... racing gear advance of RnR racing... RnR zou ik eigenlijk ook wel weer voor de snes willen hebben... dilemma's dilemma's... nouja, ik koop in ieder geval binnenkort 1 van de 2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand hier wel eens een groene gameboy gezien?
de allereerste versie bedoel ik nu
dus geen pocket maar de grote

ik ken de grijze, de transparante en de rode versie...
maar iemand uit mn klas beweerd er één te hebben
ze neemt 'm binnenkort eens mee
ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Rock n Roll racing is in mijn herinnering quasi briljant. Eens kijken of ik die game ergens voor een prikkie kan vinden!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vraagjes over Metroid Zero Mission:

Is Easy te makkelijk? moet ik meteen op Normal spelen? (tot nu toe erg simpel allemaal, maar ben net begonnen)
Heb je hier geen logboek dat je bijhoud? je hoeft niet de creatures te scannen? maar je krijgt aan het eind wel een percentage te zien wat is dat dan? hoe houd ie dat bij?
_____

Ik heb gister mijn batterijklepje gebroken ;( dat 'haakje' waarmee hij blijft zitten is eraf...
nu valt mn klepje dus de hele tijd open...

die dingen zijn zeker niet los verkrijgbaar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Dat klepje van je gba? Bij die ene (retro)winkel in rotterdam hebben ze die los liggen, ik vergeet altijd de naam maar het is die winkel bij de V&D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:53:
Vraagjes over Metroid Zero Mission:

Is Easy te makkelijk? moet ik meteen op Normal spelen? (tot nu toe erg simpel allemaal, maar ben net begonnen)
Heb je hier geen logboek dat je bijhoud? je hoeft niet de creatures te scannen? maar je krijgt aan het eind wel een percentage te zien wat is dat dan? hoe houd ie dat bij?
_____

Ik heb gister mijn batterijklepje gebroken ;( dat 'haakje' waarmee hij blijft zitten is eraf...
nu valt mn klepje dus de hele tijd open...

die dingen zijn zeker niet los verkrijgbaar :?
Ik vond normal al redelijk makkelijk in Zero Mission. Er was maar één stuk dat echt moeilijk was, maar daar kom je zelf nog wel achter(ik kan er niet op ingaan vanwege spoilers). Ik had echter ondanks dit stuk toch maar 3 en een half uur nodig om het spel voor de eerste keer op normal uit te spelen, terwijl ik over Fusion de eerste keer meer dan 6 uur deed en dit spel groter is dan Fusion.

Over dat batterij klepje kun je beter contact opnemen met Nintendo. Volgens mij verkopen ze die klepjes ook gewoon los, alleen zul je ze bij Nintendo moeten bestellen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MetroidPrime schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 14:14:
[...]

Ik vond normal al redelijk makkelijk in Zero Mission. Er was maar één stuk dat echt moeilijk was, maar daar kom je zelf nog wel achter(ik kan er niet op ingaan vanwege spoilers). Ik had echter ondanks dit stuk toch maar 3 en een half uur nodig om het spel voor de eerste keer op normal uit te spelen, terwijl ik over Fusion de eerste keer meer dan 6 uur deed en dit spel groter is dan Fusion.
in 3½ uur uitgespeeld?
dat is wel erg weinig... maar daarna kan je de nes versie nog spelen :)

heeft ie een beetje replay waarde ook?
Over dat batterij klepje kun je beter contact opnemen met Nintendo. Volgens mij verkopen ze die klepjes ook gewoon los, alleen zul je ze bij Nintendo moeten bestellen.
is de site net down.. :(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 14:25:
[...]

in 3½ uur uitgespeeld?
dat is wel erg weinig... maar daarna kan je de nes versie nog spelen :)

heeft ie een beetje replay waarde ook?
De replay waarde is hetzelfde als bij de andere Metroids. Je kunt voor de 100% gaan of je kunt een speed-run proberen om een beter einde te krijgen. Het spel is wat dat betreft niet anders dan de andere Metroids. Ik schat dat er nog redelijk veel verborgen gebieden zijn waar ik nog niet ben geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Megaman Zero hier een beetje populair? Ik heb de eerste Zero effe geprobeert (emu) en ik vind het echt gigantisch vet! Alleen ik kan dus niet kiezen tussen 1, 2 of 3. Binnekort komt nog eens Zero 4 uit. Ik ga er sowieso een aanschaffen want spelen op de PC gaat voor geen meter. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 17:17:
Heeft er iemand hier wel eens een groene gameboy gezien?
de allereerste versie bedoel ik nu
dus geen pocket maar de grote

ik ken de grijze, de transparante en de rode versie...
maar iemand uit mn klas beweerd er één te hebben
ze neemt 'm binnenkort eens mee
ben benieuwd...
daar bestaat ook een blauwe van, dus een groene zal ook wel bestaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Net ff een mailtje gestuurd naar nintendo over mn batterijklepje

Ik heb trouwens gister voor het eerst in mn leven een groene Gameboy gezien
echt maf... ik kende alleen de grijze, rode en transparante versie
ze zegt dat ze 'm gewoon in de winkel heeft gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Heb gister ook Metroid Zero mission uitgespeeld :) het bleek dat ik al een paar maanden vlak voor de eindbaas zat :S ik moest een paar kamertjes door.. en huh :? hé is dat niet
spoiler:
mother brain?
en hoppa thats it (totaal onverwacht voor mij.

Ik miste een beetje een verhaallijn zoals in Fusion (die vind ik nogsteeds de beste na de cube versies)
Verder leuke puzzels en het speelde heerlijk maar was er in 5 uurtjes doorheen (en ik heb echt uren lopen dolen soms :S)

Fusion deed ik 8 uur over btw, prime 24 oid :P (eerste keer wil ik echt alle hoekjes van het spel zien, en laat ik hem vaak op pauzescherm staan als ik ga eten ofzo)

Metroid pwnage :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu 2 uur opweg met Zero Mission en ik vind 'm echt tof ! (heb kraid net gesloopt 8) )
Ik heb hiervoor alleen Prime gespeeld uit de metroid reeks en daar zat echt veel verhaal in
bij ZM mis ik ook het verhaal en ook het scannen van alle wezens
een doolhof is het echt af en toe maar dat vind ik echt niet erg

ik heb over de 30 uur over Prime gedaan dus misschien doe ik hier ook langer over dan de gemiddelde gamer :P

metroid fusion wil ik ook zeker nog hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu toch al 4½ uur onderweg met Zero Mission
Hij is wel erg makkelijk, ik ga wel een keer dood bij een baas bijv. maar de als je gewoon flink door blijft pompen met je missiles heb je 'm zo dood...

ik heb nu ridley en kraid beide verslagen dus waarschijnlijk is het einde al in zicht...
ik ga wel proberen meteen de 100% te halen (wat waarschijnlijk toch niet lukt)

ik ben ook wel benieuwd naar de NES versie
ik heb nog nooit een NES game gespeeld :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 16:56:
ik ben ook wel benieuwd naar de NES versie
ik heb nog nooit een NES game gespeeld :o
STERF!!!!! :( ;)

Trouwens, zijn er veel budget GBA games beschikbaar in winkels? Net als oude PC games die megagoedkoop zijn wil ik van die sterke budget GBA titels aanschaffen.

Echt belachelijk dat sommige winkels doodleuk 45 euri vragen voor een GBA game. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Is er al bekend wanneer en of F-Zero Climax hier uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op zondag 13 maart 2005 @ 21:39:
Is er al bekend wanneer en of F-Zero Climax hier uitkomt?
Ik weet weliswaar het antwoord op je vraag niet, maar misschien vind je het toch interessant om te horen dat ik het uiteindelijk de minste van de 3 gba f-zero's vind. :(
De controls zijn niet al te best (in vergelijking met Maximum Veloctiy en GP Legend). En de voorgeprogammeerde banen zijn ook nogal suf.

De track-editor is uiteraard wel erg leuk om een beetje mee te knutselen, maar het was voor mij een grote teleurstelling dat je die banen alleen maar in je eentje kunt uittesten op de time-trial. Ik had heel erg gehoopt op een "Edit Cup", die je naar eigen smaak kon inrichten met zelfgemaakte banen, en daar dan tegen CPU-spelers racen... maar dat kan dus niet. De eerste paar weken heb ik me nog wel vermaakt met zelf banen ontwerpen, (Mute City: Pink Elephant is echt een geweldige baan, al zeg ik het zelf ;)) maar als het nieuwtje daar vanaf is hou je toch een beetje een middelmatig spel over. IMO.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2005 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 13:46:
[...]

STERF!!!!! :( ;)

Trouwens, zijn er veel budget GBA games beschikbaar in winkels? Net als oude PC games die megagoedkoop zijn wil ik van die sterke budget GBA titels aanschaffen.

Echt belachelijk dat sommige winkels doodleuk 45 euri vragen voor een GBA game. :r
subtiel... :/

Zo goedkoop als oude PC games zijn GBA games niet verkrijrbaar
meestal is een aanbieding rond de 20€
met een beetje geluk zie je een aanbieding voor 10€ maar dat zijn dan niet altijd zulke geweldige games
____

metroid zero mission:
spoiler:
Heb net de motherbrain verslagen, wat nog best lastig was met al die irritante dingen om je heen...
ik dacht dat ik 'm had uitgespeeld maar nu zit ik rond te dwalen op de space pirate mothership en dat is helemaal oefenen... sommige stukjes moet ik echt 10x doen voordat het lukt zonder dat er van die rotbeesten achter me aan komen :/

zit nu al over de 5 1/2 uur speeltijd heen, wat ben ik toch langzaam :Y)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2005 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Zero Mission vanmiddag uitgespeeld :)
erg tof einde!
mn percentage viel alleen erg tegen: 67%
ik heb er volgens mn savegame 6 uur en 20 minuten over gedaan maar volgens mij kan je daar nog wel een half uurtje bij optellen...

nu kan ik in de map zien hoeveel ik nog van welke item moet hebben, maar als ik nu verder speel kan ik toch op sommige plaatsen helemaal niet meer komen...?
maar je kan ook op dezelfde savegame opnieuw beginnen, wat gebeurt er dan allemaal? ben je dan je gegevens kwijt?
_____

heb reactie gehad van Nintendo over mij batterijklepje
ik kan er één via email bestellen en dat kost me helemaal niks 8)
O+ Nintendo O+
maar nu weet ik niet precies hoe de kleur heet van mn GBA
het is een transparant blauw of paarse versie van de eerste GBA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 17:51:
Whoa!
Mijn GBA heeft ook al sinds mensenheugenis een kapot batterijklepje. Hij wordt dichtgehouden door plakband. ;) Toch ook maar eens een mailtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 17:51:

O+ Nintendo O+
maar nu weet ik niet precies hoe de kleur heet van mn GBA
het is een transparant blauw of paarse versie van de eerste GBA
Die bastards van de futurezone vragen er gewoon 4 Euro voor. Zouden ze dit weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Misschien hebben ze wel 100 keer naar Nintendo gebeld, en al die gratis verkregen klepjes in de winkel geplaatst :+

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wow, die NES versie is echt ff totaal wat anders dan Zero Mission
eigenlijk zou je het in andere volgorde moeten spelen
Zero Mission unlocken nadat je de NES versie uitspeeld :P

ik denk dat ik nog ff wacht voordat ik de NES versie ga spelen
en daarna ga ik voor de 100% in zero mission

maar nu eerst weer verder met Virtua Tennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 18:35:
[...]

Whoa!
Mijn GBA heeft ook al sinds mensenheugenis een kapot batterijklepje. Hij wordt dichtgehouden door plakband. ;) Toch ook maar eens een mailtje sturen.
heb je er al één besteld?
ik wel, maar de vorige keer toen ik een mailtje stuurde kreeg ik 3 minuten later een bevestiging...
nu niet...

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg leuk spel! Ik had deze gekocht omdat het op Gamespot het GBA spel met de hoogste rating is (9.2, gelijk aan Mario&Luigi), en het spel daar dus ook al een hele goede review had. Hoewel ik het ietsje overdreven vind om hem op gelijke hoogte te stellen met toppers als Mario&Luigi, Zelda Minish Cap of Advance Wars, is het wel degelijk een topspel, en natuurlijk in een totaal andere categorie.

Het is trouwens niet echt een platformspel, maar een side-scroller. Je kent het wel, het beeld beweegt op een gegeven moment niet meer mee en dan komen er van alle kanten vijanden het scherm binnengelopen/gevlogen. En levels waarbij je vliegt met je astrojets. Je kunt bij dit spel rekenen op een *HELEBOEL* actie. De graphics en special effects zijn erg mooi, hoop sterretjes en felle kleuren. Je beschikt als Astroboy over een ferme punch en lowkick, een (in het begin nog vrij zwakke) laser, en daarnaast twee speciale aanvallen die je moet opladen: een machinegun in je rug die alle vijanden op het scherm raakt, en een *VERY IMPRESSIVE* armlaser. :P Voor elke slag/trap/blast die raak is loopt je balkje verder op, en als ie vol is krijg je weer een extra Special Attack punt. Die worden overigens gewoon opgeteld, als je dus 30 punten hebt zou je 30 keer achter elkaar de zware armlaser kunnen gebruiken. ;)

Het spel is inderdaad niet altijd even makkelijk, vooral de eindbazen zijn soms behoorlijk pittig, zeker in de latere levels (inkoppertje :9 ). Verder krijg je zoals gezegd een heleboel actie, soms staat je scherm helemaal vol met missiles die op je afkomen etc. Het is trouwens nog wel nuttig om te vertellen dat Astroboy jets in z'n schoenen heeft, zodat ie razendsnel van de ene naar de andere kant van het scherm kan vliegen. Tijdens die korte periode dat hij vliegt kan hij niet geraakt worden, wat natuurlijk erg van pas komt als er tig missiles je scherm vullen. Je bent dus lekker bezig met over het hele scherm te vliegen en de massa's vijanden met je punches en armlaser af te maken. Heerlijk vermaak. :*)

Nog een laatst puntje. Bij een game als deze heb je de behoefte om af en toe een level nog eens opnieuw te spelen, gewoon omdat het zo lekker knallen was. Het verhaal houdt hier rekening mee. Ik zal niet teveel verklappen, maar het komt er op neer dat je na de eerste keer dat je alle levels uit hebt gespeeld terug reist in de tijd om je grote tegenstander te stoppen. Je begint nu weer bij het eerste level, maar je kunt nu ook vanuit het menu een willekeurig level opstarten. Astroboy kan op dat punt dus willekeurig door de tijd reizen. Je zult nu zien dat ineens de verhaaltjes en de gesprekken tussen de levels in heel anders verlopen. Verder zitten er in elk level personen verstopt. Sommigen staan gewoon ergens in het level, anderen zijn echt goed verstopt en om die te vinden zul je meer moeite moeten doen. Bij elk persoon die je vindt verandert het verhaal (en de toekomst) weer ietsje. Ze geven een clue over de oplossing van een probleem, of geven je meer inzicht in de relaties tussen de verschillende karakters in het spel. Hierdoor leert Astroboy weer iets meer voor de volgende keer dat hij terug reist naar een vorig level. Sommige figuren geven je een extra level waar je weer andere aanwijzingen kunt vinden. Uiteindelijk zul je erachter moeten komen in welke volgorde je de personen moet bezoeken om het héle verhaal uit te vogelen, en zo de 'grand finale' te unlocken. Ik moet zeggen dat ik dit een érg originele manier van replay value vond. :)

Al met al een spel dat je zeker eens gespeeld moet hebben. Persoonlijk vind ik dat hij niet net zo'n hoog cijfer verdient als games als Mario&Luigi, Zelda Minish Cap en Advance Wars, maar ze zijn dus ook moeilijk te vergelijken. Het is in ieder geval een game waarvan het verhaal erg boeit en ook erg clever in elkaar zit, en het is ook zeker een spel dat je regelmatig nog eens zult opstarten om bepaalde gave levels nog eens een keer te spelen als je zin hebt in een beetje lekkere actie.

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/918953_20040813_screen001.jpg Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/918953_20040813_screen004.jpg Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/918953_20040813_screen020.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow! Dank U voor deze geweldige review! _/-\o_
/me Surrounded gaat morgen maar even langs bij de lokale intertoys om Astro Boy aan te schaffen
Je bent dus lekker bezig met over het hele scherm te vliegen en de massa's vijanden met je punches en armlaser af te maken. Heerlijk vermaak. :*)
Dit klinkt echt heel erg goed! :9 Al die aanvallen die je omschrijft, ik kan het me al helemaal voorstellen. En dat systeem van sparen voor special attacks vind ik ook wel leuk.
Je begint nu weer bij het eerste level, maar je kunt nu ook vanuit het menu een willekeurig level opstarten. Astroboy kan op dat punt dus willekeurig door de tijd reizen. Je zult nu zien dat ineens de verhaaltjes en de gesprekken tussen de levels in heel anders verlopen.
Dit klinkt ook al zo briljant. Ik moet zeggen dat ik me hier nog niet echt een duidelijke voorstelling kan maken, maar het klinkt erg intrigerend. Als ik het goed begrijp zijn de levels hetzelfde, alleen de tussenstukjes veranderen steeds? Het concept van terugreizen in de tijd om de loop van het verhaal aan te passen is in ieder geval interessant. :) En als het spel net zo leuk is als ik hoop, is het ook helemaal geen straf om levels nog een keer te mogen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Heb astro boy ook wel is gespeeld. Het type "arcade" beviel me wel. Lekker beeld vullende actie ;)
Alleen de moeilijkheidsgraad is ongeveer dat van Ninja Gaiden op de xbox, en dat vind ik persoonlijk niet zo leuk :( Maar das heel persoonlijk. Soms wel 80x een level opnieuw doen.. etc.. Dus als je van vette arcade+moeilijkheid houdt is dit je game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CT schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 19:17:
Maar das heel persoonlijk. Soms wel 80x een level opnieuw doen.. etc.. Dus als je van vette arcade+moeilijkheid houdt is dit je game ;)
Als het een goed spel is vind ik het niet erg om iets 80x overnieuw te moeten doen. Juist wel leuk dan, zo'n uitdaging. :D

Maar als het telkens misgaat omdat het slordig geprogrammeerd is (slechte collision detection bijvoorbeeld) of omdat de computer cheat dan heb ik er snel genoeg van.

Maar Astro Boy lijkt me wel een goed spel. :) Heb veel vertrouwen in Treasure.
Alleen heb ik het nergens kunnen vinden toen ik vandaag een rondje speelgoedwinkels heb gemaakt. :( Dat wordt online bestellen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:35

Wekkie

Yeah

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, maar ik heb alleen geen creditcard. :)

Hoeveel waren die canadese dollar ook alweer omgerekend? Ik zie hem bij videogamesplus voor $29,99 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:35

Wekkie

Yeah

Wednesday, March 16, 2005
1 Canadian Dollar = 0.62267 Euro
1 Euro (EUR) = 1.60598 Canadian Dollar (CAD)

29.99 Canadian Dollar = 18.67390 Euro
29.99 Euro (EUR) = 48.16348 Canadian Dollar (CAD) :)

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

29.99 Canadian Dollar = 18.67390 Euro
Bedankt!

Duh... terwijl ik m'n order aan het invoeren was zag ik dat je de site ook gewoon in kan stellen op euro's. :p Oh well. Het spel is besteld! Met verzendkosten erbij iets meer dan 22 euro.... eigenlijk ben je hartstikke gek als je nog gameboy-spellen in de winkel koopt. Maar ik ben in ieder geval heel erg benieuwd. :) De vorige keer dat ik wat bij hun bestelde was het spel er razendsnel, hopelijk nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hé surrounded
heb je nou al zo'n kleppie besteld...?

*WD heeft nog steeds geen bevestiging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:55:
hé surrounded
heb je nou al zo'n kleppie besteld...?
Oeps, ik was het alweer vergeten.
Maar ik heb ze nu nét gemaild.
Ik heb me maar van de domme gehouden en gevraagd of ze misschien een adresje wisten waar je zulke klepjes los kon kopen. Kijken of ze mij ook zo'n mooi aanbod doen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 22:57:
[...]

Oeps, ik was het alweer vergeten.
Maar ik heb ze nu nét gemaild.
Ik heb me maar van de domme gehouden en gevraagd of ze misschien een adresje wisten waar je zulke klepjes los kon kopen. Kijken of ze mij ook zo'n mooi aanbod doen. :D
zou je het ff willen laten horen zodra een klepje besteld en of je daarop een bevestiging krijgt want ik vind het een beetje maf dat ik er nu helemaal niks meer van hoor...

misschien komt ie vandaag of morgen gewoon ineens binnevallen...
zou leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja da's goed. Ik hou je wel even op de hoogte.
misschien komt ie vandaag of morgen gewoon ineens binnevallen...
zou leuk zijn :)
Dat zou me trouwens niet eens echt verbazen. Ik vind ze over het algemeen niet erg communicatief daar bij nintendo nl. Ik maak af en toe echt werk van m'n mailtjes. Complimenten erbij, zeggen hoe leuk ik een spel vind enzo. En dan krijg je af en toe echt alleen maar een mailtje van 1 regel terug waarin ze kortaf reageren op m'n vraag.
Maar andere keren maken ze er wel meer werk van... het hangt er maar net vanaf wie je treft denk ik. Maar als jij net een chagerijn hebt getroffen, dan denkt die waarschijnlijk. "Zo, ook weer afgehandeld. Die Wacko merkt het vanzelf wel als z'n klepje aankomt. Ik ga koffie drinken." Ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
lag ineens een dikke envelop met mijn naam erop bij de brievenbus :)
wat zou dat nou eens kunnen zijn dacht ik :P

geweldig hoor :)
ik zal ze nog eens vriendelijk bedanken in een mailtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:25:
lag ineens een dikke envelop met mijn naam erop bij de brievenbus :)
wat zou dat nou eens kunnen zijn dacht ik :P
:)
Ik heb ook mail terug gehad dat ze batterij-klepjes kosteloos vervangen. Prima service! Ik bel maandag de technische dienst wel even op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 22:51:
[...]

:)
Ik heb ook mail terug gehad dat ze batterij-klepjes kosteloos vervangen. Prima service! Ik bel maandag de technische dienst wel even op.
heb ze ook ff flink bedankt :P zal wel geen reactie krijgen, maar dat maakt niet uit
je kan ook gewoon ff een mailtje sturen, hoor, dat is veel makkelijker

maandag een mailtje gestuurd met bestelling en vandaag al binnen :)
O+ Nintendo O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Yoshi's Universal Gravity - Europa - box art
Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo-europe.com/compel/images/buB5vP3deBrBDgCudJODIt4KG7Hp-hsG.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hij zou hier toch een andere naam krijgen? of was dat maar een gerucht...?
Nieuwe naam Yoshi's Universal Gravitation: Yoshi Topsy Turvy
bron: Fok! GBA topic

ik weet niet hoe betrouwbaar het is...

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2005 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 14:21:
hij zou hier toch een andere naam krijgen? of was dat maar een gerucht...?

[...]
bron: Fok! GBA topic

ik weet niet hoe betrouwbaar het is...
Da's volgens mij de Amerikaanse naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag een paar pagina's terug het eea over gbasp.org, zijn hier intussen al meer ervaringen over? De webshop werkt niet helemaal zoals het hoort (althans in firefox) en is niet je van het, maar dat hebben wel meer sites.

offtopic:
Je kan namelijk een waardebon van 50 euri voor die shop winnen op budgetgaming.nl, maar als het illegale zooi is hoef ik het natuurlijk niet O-)

edit:
linkjes clickable gemaakt

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Laatst online: 11-09 15:39
ik ben er laatst nog op geweest en zie dat ze een gehele nieuwe layout hebben ..
verder verkopen ze ook veel Ds spellen die (nog) niet verkrijgbaar zijn illegaal ( correct me if i'm wrong)
maar ik vertrouw het zaakje nog steeds niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
Ik heb het spel van GBASP.ORG uiteindelijk binnengekregen. Komt uit turkije. En heeft een voorfilmpje van een crack-group, zoals je die ook op een roms-site vindt (letterlijk dezelfde: rom 0776, filmpje van mode7, heb het ff gecontroleerd). Ze hebben trouwens wel een goeie service, reageren heel snel op email. Daar kunnen veel webshops nog wat van leren!

Ik heb er ook eentje gehaald van gameplaza op ebay (23.5 eu). Die komt uit singapore ofzo, en aangetekend. Met ook een heel karig boekje erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vertrouw het ook niet echt, maar vond dit recente stuk op het gbaparty.nl forum:
Notorious schreef:

Zojuist ben ik opgebeld door de mensen van GBASP.org. Ik heb daar een spel besteld, maar dit was een illegale copy. Het is echter nooit de bedoeling geweest dat gbasp.org illegale kopieën verstuurd. Het bedrijf regelt enkel de doorverkoop. Groothandels sturen de spellen op. Ze krijgen de spellen dus nooit zelf in handen. Ze zorgen er echter wel voor dat als je een illegale copy krijgt dat je netjes een nieuwe krijgt in ruil voor de illegale versie.

Dus mocht je een illegale versie hebben gekregen dan sturen ze je netjes een originele op. Een hele nette service dus. Ga voortaan dus niet klagen als de game illegaal is. Zelf zijn ze ook al achter de groothandels aan gegaan om ervoor te zorgen dat dit niet meer voorkomt. Ikzelf had dus ook iets beter op moeten letten en meer info moeten opzoeken!

Bestel dus wel je originele spellen op www.gbasp.org/shop .
http://www.gbaparty.nl/forum/showthread.php?threadid=28053

Er zit daar ook iemand van gbasp.org zelf. Ik weet niet, ben er nog steeds wel erg cynisch over. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:24:
Ik vertrouw het ook niet echt, maar vond dit recente stuk op het gbaparty.nl forum:

[...]

http://www.gbaparty.nl/forum/showthread.php?threadid=28053

Er zit daar ook iemand van gbasp.org zelf. Ik weet niet, ben er nog steeds wel erg cynisch over. :P
Leuk verhaal, maar het klopt niet: het boekje dat bij het spel zat was echt veels te simpel en slordig. Misschien kontroleren ze de spellen niet zelf, maar aan het boekje zag je toch echt wel dat er geen reet van klopte.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste