Toon posts:

Het Grote GBA topic Deel 4

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste
Acties:
  • 5.444 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik vind de hele site wat vaag.
Het feit dat er op diverse plaatsen spelfouten zitten, teksten als Onze werkdagen zijn van 9:00 am en 23:00 pm (sic) van maandag - zondag en dat de garantie/gebruiksvoorwaarden van produkten en de site in het Engels zijn en gewoon gekopieerd zijn met wat (foute) aanpassingen maken het er niet beter op.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dijkhuis schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:18:
Ik heb het spel van GBASP.ORG uiteindelijk binnengekregen. Komt uit turkije. En heeft een voorfilmpje van een crack-group, zoals je die ook op een roms-site vindt (letterlijk dezelfde: rom 0776, filmpje van mode7, heb het ff gecontroleerd). Ze hebben trouwens wel een goeie service, reageren heel snel op email. Daar kunnen veel webshops nog wat van leren!

Ik heb er ook eentje gehaald van gameplaza op ebay (23.5 eu). Die komt uit singapore ofzo, en aangetekend. Met ook een heel karig boekje erbij.
Dus je betaald 23.50 euro voor een namaak slechte kwaliteit gecrackte rom? Op ebay is bijna alles namaak. Die worden voor nog geen 5 euro ingekocht. Dat GBASP.org namaak verkoopt lag er ook wel een beetje boven op. Vind je dat niet zonde van je geld?
Ze zorgen er echter wel voor dat als je een illegale copy krijgt dat je netjes een nieuwe krijgt in ruil voor de illegale versie.
Ja, namaak zonder "cracked by" intro zeker? Gewoon een ander rommetje uit de rom sets... Leuk stukje spam. Zou me niets verbazen als die "notorious" helemaal niet bestaat. "Ikzelf had dus ook iets beter op moeten letten en meer info moeten opzoeken!" maakt het helemaal niet geloofwaardig. Die post is gewoon verkapte reclame. Ook "Ga voortaan dus niet klagen als de game illegaal is." ligt er wel heel dik boven op. Als je de games bij een normale groothandel koopt kan ik mij niet voorstellen dat je illegale versies in handen krijgt.

Trap hier niet in mensen...

[ Voor 32% gewijzigd door Bor op 22-03-2005 11:59 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ze zeggen dus dat ze de spellen die verstuurd worden niet zelf in handen krijgen en dus ook niet kunnen checken of ze echt zijn of niet. Er staat op gbaparty.nl dat je dat namaakspel dan terug kunt sturen en dan wel het originele spel ervoor terugkrijgt.

Maar ja, klinkt nog steeds niet erg betrouwbaar. Een oeroud Chinees gezegde luidt: 'Lijkt het te mooi om waar te zijn, dan is het dat ook.' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De kans is natuurlijk altijd aanwezig, ik zeg duidelijk niet dat het zo is, dat je gewoon een andere illegale versie krijgt waar dan net geen "cracked by" logo op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is waar, maar je kunt natuurlijk aan heel veel dingen zien dat het een nepspel is. Alleen voor de cassette weet ik wel een stuk of 5/6 punten die je makkelijk kunt checken op echtheid. Daar ben ik niet bang voor, je kunt makkelijk zien of je met een echt spel te maken hebt of niet. Maar ik vraag me wel af hoe betrouwbaar het is dat je daadwerkelijk kunt inruilen. Iemand anders al ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het feit dat ze uberhaubt illegale zooi leveren (ik heb bij sommige producten op de site nog steeds ernstige vragen) zegt mij wel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Weet iemand of de spelcassettes van de Game Boy Advance los te koop zijn, zonder inhoud dus? Mijn hond vond het nodig om op een GBA-spel te knagen waardoor de kunstoffen bescherming naar de knoppen is. Ik heb alleen een nieuw hoesje nodig, maar ik weet niet waar ik daarvoor moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Yep, die kun je gewoon kopen (als je tenminste de losse plastic beschermhoesjes bedoelt). Bij Dixons hebben ze ze altijd wel. Kosten zijn ongeveer 1.50 voor 4 ofzo. Niet duur in ieder geval.

Edit: klik hier en bekijk de onderkant van de bladzijde.

Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/Store/images/products/7024636F.gif

[ Voor 53% gewijzigd door Bor op 22-03-2005 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Niet die beschermdoosjes, maar de die grijze kunstoffen dingen, waar de PCB inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-10 11:14
misschien een imitatiekopen @ ebay/marktplaats en daarvan de behuizing gebruiken ? want volgens mij verkopen ze die niet los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Voor die 22 euro oid wat een GBA game op GBASP.org kost krijg je er ook nog eens gratis aangetekende post kwijt. Dat KAN gewoon niet legaal zijn. En het kan best zijn dat ze dropshippers zijn en dus nooit de spellen in kwestie bekijken en ze de adressen van klanten doorgeven aan hun leveranciers, maar dan nog is dat natuurlijk geen excuus om illegale zooi te leveren!

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bor_de_Wollef schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:57:
Yep, die kun je gewoon kopen (als je tenminste de losse plastic beschermhoesjes bedoelt). Bij Dixons hebben ze ze altijd wel. Kosten zijn ongeveer 1.50 voor 4 ofzo. Niet duur in ieder geval.

Edit: klik hier en bekijk de onderkant van de bladzijde.

[afbeelding]
die dingen waren net uitverkocht toen ik ze nodig had...
daardoor heb ik ze maar bij intertoys moeten kopen, maar die dingen zijn echt niet prettig
als ze dicht zitten, zitten ze echt niet stevig dicht en springen bij een klein tikje al open...

ze waren nog duurder ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag kreeg ik Astro Boy: Omega Factor binnen van videogamesplus. Heb even het eerste level gespeeld, en ik moet zeggen ik ben erg onder de indruk! Je hebt echt véél verschillende moves. En je hebt ook constant te maken met heel veel tegenstanders. Zalig om ze allemaal op een verschillende manier om zeep te helpen. >:) Zoals traquan ook al zei, het is meer een beat 'm up dan echt een platformgame. De eerste wereld die ik even gespeeld heb was eigenlijk gewoon een grote kale vlakte, alles draait om de gevechten.Het is ook nog één van de mooiste spellen die ik totnutoe op de GBA heb gezien. Mooie gedetaileerde achtergronden, erg leuke lichteffecten... je voelt echt gewoon dat dit een kwaliteitsproduct is en niet het zoveelste matige GBA-spel.

Op dit moment ben ik nog even druk bezig met een zekere horrorgame op de gamecube, maar daarna ga ik me serieus op Astro Boy storten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Virtua Tennis zit nog in mn GBA
hij begint alleen lichtelijk saai te worden
het trainen wordt echt steeds moeilijker, waardoor je het niet altijd haalt, waardoor je vaker een training moet doen om je punten te scoren...
verder houd ik niet zo van die lange doubles wedstrijden... singles is veel leuker
maar ik ben er bijna: ze zitten nu beide rond plaats nr 50 (van de 300)

post nr. 555

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 22:26
Ok, hier mijn vraag over het scherm van de GBA SP. Ik zag hem pas bij MediaMarkt een spelletje draaien op wat ik een nogal donker schermpje vond, maar toen ik op het 'backlightknopje' drukte werd het alleen maar donkerder. De backlight bleek dus al aan te staan. Nou is dus mijn vraag of bij de SPs het schermpje toch altijd nog best donker is of dat het toevallig een donker spelletje was. En hoe verhoudt het scherm zich tot het scherm van de DS qua helderheid? Ik hoef namelijk niet perse een DS, speel vnl 2d platform spul en wrijven hoeft van mij ook niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:32

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Het schermpje is redelijk duidelijk verlicht hoor. Soms bij fel (zon)licht kan het ivm schaduwen en reflecties wel eens lastig zijn om het spel goed te zien maar over het algemeen gaat het prima.

Het is natuurlijk wel standaard dat het spul dat bij de MM staat flink wordt misbruikt, dus misschien was de GBA al aan het einde van zijn latijn....

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Dancing_Animal schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:43:
Ok, hier mijn vraag over het scherm van de GBA SP. Ik zag hem pas bij MediaMarkt een spelletje draaien op wat ik een nogal donker schermpje vond, maar toen ik op het 'backlightknopje' drukte werd het alleen maar donkerder. De backlight bleek dus al aan te staan. Nou is dus mijn vraag of bij de SPs het schermpje toch altijd nog best donker is of dat het toevallig een donker spelletje was. En hoe verhoudt het scherm zich tot het scherm van de DS qua helderheid? Ik hoef namelijk niet perse een DS, speel vnl 2d platform spul en wrijven hoeft van mij ook niet zo.
Als je alleen GBA spellen in single player mode wilt spelen, dan is de DS veel beter dan de GBASP. De DS heeft een beter verlicht en veel scherper scherm. Ook komen er ook 2D platform spellen exclusief voor de DS, er is zelfs al een nieuw Super Mario Bros. spel aangekondigd exclusief voor de DS. De DS is trouwens wel meer dan alleen "wrijven" op het scherm, er zijn spellen waar het touchscreen echt een belangrijke toevoeging is voor de gameplay.

De GBASP heeft een vrij goed verlicht scherm, maar als de omgeving vrij fel verlicht is, dan kan het scherm wat moeilijker te zien zijn. Voor zover ik kan beoordelen heeft de DS hier geen last van. Ook heeft het scherm van de GBASP als de frontlight aan staat een blauwe waas over het scherm die ontstaat doordat het licht van de interne belichting weerkaatst wordt. De GBASP heeft weer als voordeel dat je hem weer kan linken met andere GBA's, wat de weer DS niet kan vanwege een gebrek aan een linkpoort.

Het ligt dus eigenlijk maar aan waar je zelf de voorkeur aan hebt, zul je nooit gebruikmaken van de link optie in GBA spellen en wil je een mooi TFT scherm, ga dan voor de DS. Wil je echter wel een GBA spel kunnen linken of maakt het je niet uit dat het scherm iets slechter is dan dat van de DS, ga dan voor de GBASP.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Heeft hier iemand ervaring met Alternatedvd? Zijn de spellen daar legaal? Leveren ze een beetje snel?

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Ik heb al eens besteld bij AlternativeDVD.com en heb er wel goede ervaringen mee, ik heb net weer een nieuwe order geplaatst. Soms is de voorraad-informatie niet actueel, dan krijg je een mailtje dat een besteld item niet voorradig is en dan krijg je de mogelijkheid om je bestelling te wijzigen.

Ik ben er positief over, levertijd is redelijk (1 of 2 weekjes ofzo) de prijzen zijn goed (zeker met de lage dollar), ook zorgen ze ervoor dat ze het pakketje aan de buitenkant op 20 dollar waarderen, zodat je geen problemen krijgt met de douane.

De spellen zijn 100% Nintendo origineel.

Mijn tip: koop spellen per 3, bij de 3e worden er geen extra verzendkosten gerekend dus 3 is wel een optimaal getal te noemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Twee Dee schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:14:
Ik heb al eens besteld bij AlternativeDVD.com en heb er wel goede ervaringen mee, ik heb net weer een nieuwe order geplaatst. Soms is de voorraad-informatie niet actueel, dan krijg je een mailtje dat een besteld item niet voorradig is en dan krijg je de mogelijkheid om je bestelling te wijzigen.

Ik ben er positief over, levertijd is redelijk (1 of 2 weekjes ofzo) de prijzen zijn goed (zeker met de lage dollar), ook zorgen ze ervoor dat ze het pakketje aan de buitenkant op 20 dollar waarderen, zodat je geen problemen krijgt met de douane.

De spellen zijn 100% Nintendo origineel.

Mijn tip: koop spellen per 3, bij de 3e worden er geen extra verzendkosten gerekend dus 3 is wel een optimaal getal te noemen ;)
Bedankt! Mario & Luigi, Metroid Zero Mission en Kingdom Hearts. Dat gaat goed komen :)
Nu alleen nog aan Castlevania Aria of Sorrow zien te komen en mijn gba collectie is compleet. Dat spel is echt nergens voor een redelijke prijs te krijgen. Ik had hem via marktplaats gekocht maar die stuurde me zo'n aziatisch prul op. En dan ook nog ontkennen dat het een kopie was en weigeren geld terug te geven. Die zaak ligt nu uiteraard bij de politie :r

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gister een poging tot speedrun op Metroid Zero Mission maar ik deed er nog over de 2 uur over :{
zag op een site staan dat iemand in een half uurtje uit kan spelen

ik ga het nog maar eens een aantal keer proberen
moet nog 4 plaatjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Voor geïnteresseerden die nog op zoek zijn naar Golden Sun: Op dit moment is de game weer op voorraad bij www.game.net voor een prijs van 9.99 pond (incl verzendkosten 12.94 pond). Dit komt neer op nog geen 20 euro.

[/gouden tip] ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ecco schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:48:
[...]

Die zaak ligt nu uiteraard bij de politie :r
En dan denk je dat die er wat aan doen? Kijk eens naar ebay etc. Allemaal illegale rommel. Veel van de online winkels verkopen ook namaak etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Twee Dee schreef op woensdag 20 april 2005 @ 20:57:
Voor geïnteresseerden die nog op zoek zijn naar Golden Sun: Op dit moment is de game weer op voorraad bij www.game.net voor een prijs van 9.99 pond (incl verzendkosten 12.94 pond). Dit komt neer op nog geen 20 euro.

[/gouden tip] ;)
zeker een aanrader !
erg toffe game en deel 2 helemaal :)
denk dat ik die van de zomer weer eens ga spelen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Bor de Wollef schreef op woensdag 20 april 2005 @ 21:30:
[...]

En dan denk je dat die er wat aan doen? Kijk eens naar ebay etc. Allemaal illegale rommel. Veel van de online winkels verkopen ook namaak etc.
Ik heb een brief van de politie gekregen dat ze inderdaad actie gaan ondernemen ja. Dit is een persoon waarvan ze gewoon naw gegevens hebben en die zich duidelijk schuldig heeft gemaakt aan oplichting. Je moet ze alleen wel even duidelijk maken dat het geen civiele kwestie is.

Waarom er niets tegen Ebay enzo gedaan wordt is mij echt een raadsel.

Golden Sun is echt gaaf trouwens. Ik ben er een nog maar een paar dagen geleden aan begonnen maar het is een van de beste spellen die ik op de gba gespeeld heb _/-\o_
Nu deeltje twee nog even zien te veroveren.

[ Voor 30% gewijzigd door Ecco op 20-04-2005 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
whieeh!
ik heb eindelijk Metroid Fusion :)
hij zou beter zijn dan Zero Mission die ik net gespeeld heb, dus ik ben benieuwd :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metroid Zero Mission en Mario & Luigi Superstar Saga, zijn beiden 14,99 euro p/s.

Uiteraard zijn er nog meer titels in de sale bij (Dixons) gegaan, maar dit vond ik de opmerkelijkste, vandaar.
Heb de bovenste 2 ook maar gauw aangeschaft! :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2005 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Mario en Luigi Superstar Saga is echt een topper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, das natuurlijk altijd mooi om te horen! :)

Wat Metroid Zero Mission betreft, om 14,99 maak ik me niet druk hoor.
In het ergste geval is dat altijd nog wel, voor die prijs verkoopbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MZM heb ik voor 22 gekocht bij dixons :{
Ik ga is ff kijken voor M&L... zaterdag niet zien liggen

edit: Noax, MZM is ook een topper !
Virtua Tennis al uitgespeeld...?
ik niet :X

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx voor je reactie!
Virtua Tennis, heb ik nog lang niet uitgespeeld, maar dat komt mede door de gote hoeveelheid games die ik heb :)
Sommige games speel ik helemaal niet, zoals bv de GTA reeks voor de PS2.
Wanneer er weer een nieuw deel is dan wil ik em hebben maar verder dan level 2 kom ik niet puur door het de uren die je daar in moet steken.

En toch koop ik het volgende deel ook weer, ziek he? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zit vast bij een baas in Metroid Fusion
hij heet Nightmare en zit in (ARC)

dat pokke beest wil echt niet dood... ik kan 'm bijna niet raken zonder zelf geraakt te worden...

iemand een tip..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 13:49:
ik zit vast bij een baas in Metroid Fusion
hij heet Nightmare en zit in (ARC)

dat pokke beest wil echt niet dood... ik kan 'm bijna niet raken zonder zelf geraakt te worden...
Ja dat beest heeft een hele toepasselijke naam.
Er is niet echt een gouden tip of een perfecte manier om hem te verslaan (ik heb hem in ieder geval niet gevonden). Zorg dat je erg goed bent in spacejumping, want dat moet je bijna de hele tijd doen. Door die kamer vliegen terwijl je hem ontwijkt, en zodra hij ophoudt met achtervolgen (en gewoon weer traag van rechts naar links zweeft) snel aan de linkermuur gaan hangen en hem zo vaak raken als je kunt. Zodra hij te dichtbij komt: spacejumpen en weer ontwijken. En dat patroon een paar keer herhalen. Het is erg moeilijk, maar niet onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmmm... dan ga ik eens aan de muur proberen te hangen, want via een hoek schieten vanaf de grond werkt iig niet zo goed 8)7

wat een %^@$%&@$%beest :{

ik moet zeggen dat Metroid Fusion echt wel moeilijker is dan Zero Mission...
zelfs op Hard was ZM nog goed te doen (behalve de laatste run van de eindbaas naar je schip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Wie interesse heeft:
Kurukuru Kururin Paradise is deze week in de aanbieding bij play-asia.com (US$ 20).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 13:59:
hmmm... dan ga ik eens aan de muur proberen te hangen, want via een hoek schieten vanaf de grond werkt iig niet zo goed 8)7
Oh nou, dan was dat misschien toch nog een soort gouden tip. :D
Vanaf de grond begin je er inderdaad weinig tegen, je moet echt aan de muur hangen ter hoogte van z'n zwakke plek. Als je de timing eenmaal een beetje in je vingers hebt kun je hem dan aardig wat keren raken.

Het spel is inderdaad een stuk moeilijker als Zero Mission... maar dat maakt het juist zo leuk. ;) Plus dat ik het verhaal ook heel erg spannend vond, misschien wel de sfeervolste Metroid totnutoe.
Zero Mission was redelijk simpel. Behalve het gevecht met Mother Brain. In alledrie de spellen waarin dat gevecht voorkomt (het origineel, super en zero mission) vind ik dat echt een afschuwelijk en frustrerend gedeelte. Al die irritante donuts die je op komen vliegen, en de lava... er is gewoon geen beginnen aan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja klopt, dat was best een moeilijk gevecht
ik vind 'm ook vrij kort eigenlijk... ik vond de filmpjes wel allemaal erg tof en die mis ik tot nu toe in Fusion

Ik heb die Nightmare nu dus verslagen (dankzij je gouden tip) maar ik ben iets te vlug geweest met naar de volgende ruimte rennen en volgens mij heb ik nu mezelf vastgelopen...
ik moest naar een navigationroom en dat heb ik niet gedaan
ik ben door een muur met speedblocks gerent waardoor ik niet terug kan vanwege te weinig renruimte om snelheid op te bouwen, maar alles in die ruimte is gesloten door level 4 blocks... en ik kan dus nergens heen volgens mij...

is het mogelijk dat je vast komt te zitten waardoor je echt niks meer kan doen en dus opnieuw moet beginnen...?
ik ben namelijk zo stom geweest te saven in die ruimte en volgens mij zit ik nu dus helemaal vast...
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Volgens mij kun je er wel uit, moet je gewoon in de aansluitende kamer je aanloop nemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 16:01:
Metroid Zero Mission en Mario & Luigi Superstar Saga, zijn beiden 14,99 euro p/s.

Uiteraard zijn er nog meer titels in de sale bij (Dixons) gegaan, maar dit vond ik de opmerkelijkste, vandaar.
Heb de bovenste 2 ook maar gauw aangeschaft! :)
En bedankt! In leeuwarden hadden ze ze niet, dus meteen ff naar Groningen gebeld en ik kan ze zo op komen halen :)

[ Voor 30% gewijzigd door Ecco op 28-04-2005 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Twee Dee schreef op donderdag 28 april 2005 @ 07:43:
Volgens mij kun je er wel uit, moet je gewoon in de aansluitende kamer je aanloop nemen. ;)
daar is nou juist geen ruimte voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 23:55:
is het mogelijk dat je vast komt te zitten waardoor je echt niks meer kan doen en dus opnieuw moet beginnen...?
ik ben namelijk zo stom geweest te saven in die ruimte en volgens mij zit ik nu dus helemaal vast...
:X
Pffff... het is voor mij al te lang geleden om me nog te herinneren hoe het er daar ongeveer uitzag. Maar het klinkt heel erg on-metroid-achtig dat je zo simpel vast kan komen te zitten. Het spel is er juist op gebouwd om uitgebreid onderzocht te worden, en Nintendo weet best dat fans erop kicken om rare dingen uit te proberen, en sequence-breaking stunts uitvoeren etc. Mijn gevoel zegt dat er waarschijnlijk wel een uitweg zal zijn, maar zeker weten doe ik het niet. Heb je al geprobeerd een powerbomb te leggen? Als er ergens een opblaasbaar blokje ofzoiets is kun je het op die manier ontdekken.

Als er echt helemaal geen uitweg is... dan mijn medeleven. Dat zou wel heel erg irritant zijn.

Ik ben zelf de laatste paar dagen eindelijk begonnen aan The Minish Cap. :) En ik geniet van elke seconde! Wat een heerlijk spel zeg, misschien zelfs wel beter dan LTTP. Aan de inventory-schermen te zien (ruimte voor speciale voorwerpen enzo) zal het spel wel weer veel te kort zijn. Ik verwacht geen 11 dungeons zoals in LTTP... Maar voor zolang als het duurt is het echt een meesterlijk spel. Ook echt veel nieuwe puzzels! Ik heb al een paar keer een tijdje vastgezeten zonder een flauw idee wat m'n volgende stap moest zijn... net als vroeger. :)
(Maar helaas ook al een paar keer meegemaakt dat ik ergens vast leek te gaan zitten, en dan begint Link z'n hoed ineens te praten en geeft je ongevraagd een hint, die zo weinig subtiel is dat je meteen weet hoe je verder moet. :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt wel gelijk... maar ik heb wel uitgebreid gekeken...
overal powerbombs gedropt... en wel nieuwe gangen ontdekt... maar ik kom elke keer weer van die red hatches tegen...

ik zal dit weekend nog eens wat beter zoeken, maar mocht het het geval zijn dat ik echt niet meer verder kan zal dit beteken dat ik 'm een maand ofzo niet meer aanraak :{

ik houd er niet van 2x hetzelfde spel achter elkaar te spelen, want dat bederft erg veel replay waarde

;(

Ik heb nog geen zelda game gespeeld op op een handheld maar het lijkt me erg tof...
ik ben bezig met TWW op mn cube (waar ik ook vast zit (gaat niet lekker de laatste tijd :X ))
Ik heb echt genoten van beide Golden Suns :9 en ben wel weer toe aan een RPG denk ik
LTTP was dacht ik een keer afgeprijsd maar heb geen exemplaar kunnen bemachtigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ecco schreef op donderdag 28 april 2005 @ 09:18:
[...]

En bedankt! In leeuwarden hadden ze ze niet, dus meteen ff naar Groningen gebeld en ik kan ze zo op komen halen :)
yw, hf! :)
Ik was nog bij die dixons geweest en zag dat beide games er al niet meer lagen.
Vond het al verdacht dat die games daar niet meer lagen, net nadat ik het gepost had op tweakers.

Ik ga je toch nog even flauw maken..
Natuurlijk heb ik beide doosjes van Mario & Luigi in mijn handen gehad.
Uiteraard heb ik het mooiste doosje uitgezocht, als het goed is zit er in dat doosjes van jou op bovenkant (waar je het doosje opent, een scheurtje). >:)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2005 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 01:58:
[...]

yw, hf! :)
Ik was nog bij die dixons geweest en zag dat beide games er al niet meer lagen.
Vond het al verdacht dat die games daar niet meer lagen, net nadat ik het gepost had op tweakers.

Ik ga je toch nog even flauw maken..
Natuurlijk heb ik beide doosjes van Mario & Luigi in mijn handen gehad.
Uiteraard heb ik het mooiste doosje uitgezocht, als het goed is zit er in dat doosjes van jou op bovenkant (waar je het doosje opent, een scheurtje). >:)
Wat super grappig, dat is inderdaad mijn doosje! Haha voor 15 euri hoor je mij niet klagen natuurlijk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 01:58:
[...]
als het goed is zit er in dat doosjes van jou op bovenkant (waar je het doosje opent, een scheurtje). >:)
dat is niks vergeleken met die achtelijke $@&stickers die ze er hier op plakken en waardoor je je doosje verpest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Ecco, gelijk heb je natuurlijk, voor 15 euri mag je em ook niet laten liggen! :)
Ik had in een zelfde soort situatie ook dat licht beschadigde meegenomen.

@ Wacko-Dreamer, de games die ik had aangeschaft waren ook flink voorzien van de onnodige stickers.
Ik sprak de verkopers daar opaan, dat deze stickers moeilijk verwijderbaar zijn en dat 'we' het liefst games kopen waar niet allemaal ranzige stickers opzitten.

De verkopers, vertelden me dat het hele gebruiksvriendelijke stickers zijn en dan metname die waar de barcode opstaat.
De sale -sticker schijnt daar niet officieel voor gemaakt te zijn.

Verder vertelden ze me dat kopers het helemaal niets uitmaakt dat er stickers op die doosjes zitten, duhhhhh.

Eeen beetje laat zag ik dat 1 verkoper inmiddels aan het peuteren was geslagen om die stickers van mijn games af te halen.
Ik had zoiets, wanneer het misgaat mag je me nog meer korting geven, dit aangezien ik ze niet had verteld dat ik een verzamelaar ben.

Tot mijn verbazing zag ik dat die grappenmaker het lukte alle stickers netjes te verwijderen. :)
Toen ik de zaak verliet riep 1 verkoper me nog na, dat wanneer ik geen stickers wilde dat ik de game maar buiten de sale moet gaan kopen, alsof er dan nog geen sticker opzit. :Z :Z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
die knuppel hier lachte te half uit toen ik vroeg om een versie zonder sticker
ik zei dat ze moeilijk te verwijderen waren...
maar meestal laten hun de sticker er gewoon opzitten en probeer ik het zelf zo goed mogelijk, want ik zie die gasten er nog wel voor aan 'm er gewoon met geweld af te trekken

helaas lukt het niet altijd... ;(
mijn voorkant van vitua tennis ziet er niet uit ;(

waar ik helemaal geen respect voor heb is dat ze eerst de sticker plakken en daarna met balpen de prijs erop schrijven ! 8)7
dan gaat de sticker er ook moeilijker af en trekt ie net de stukjes waar geschreven is mee

ik ben niet echt "verzamelaar" maar hecht wel waarde aan doosjes
maar dit gaat niet samen met koopjes jagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een stukje inleving is bij die gasten helaas is ver te zoeken.
Balen voor je dat je voorkant van virtua tennis er niet goed uitziet.

Ik ben een echte verzamelaar van vooral goede games, daarmee doel ik toch wel op games die een cijfer krijgen tussen de 9/10.
Mocht het gebeuren dat ik echt spuugziek van een game ben dan lever ik em in bij een games-shop.
Aangezien er altijd naar gekeken wordt in welke staat het in te leveren doosje verkeert, is dat eigenlijk ook een reden dat ik mijn doosjes zo kras/stickers vrij mogelijk wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb je misschien een game list...?
ben wel benieuwd wat je allemaal hebt

ik heb eigenlijk nog geen game verkocht en zou het ook niet willen

ik koop alleen een game als ie me echt tof lijkt en goede cijfers krijgt (tot nu toe)

edit: er zijn een paar uitzonderingen: die waren gewoon goedkoop

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2005 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 20:00:
De verkopers, vertelden me dat het hele gebruiksvriendelijke stickers zijn en dan metname die waar de barcode opstaat.
De sale -sticker schijnt daar niet officieel voor gemaakt te zijn.
Ze zouden ze gewoon gesealed moeten verkopen, zou ook met ruilen een hoop problemen voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
idd, maar ik heb eigenlijk nog geen winkel gezien die dat doet...
vergroot de kans op diefstal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:34:
idd, maar ik heb eigenlijk nog geen winkel gezien die dat doet...
vergroot de kans op diefstal...
MediaMarkt en een gameshop in Hoofddorp, er zijn er inderdaad weinig die het doen.

Waarom zou het de kans op diefstal vergroten?
Nu is het zo dat de winkels de spellen in het plastic binnenkrijgen, de verkoper de verpakking opent, inhoud verwijdert en alle (!) lege verpakkingen in het rek zet.
Zet gewoon één lege verpakking in het rek en pak, als iemand dat spel wilt kopen, een nog niet geopende uit het magazijn en zet de lege verpakking terug in het rek.
De winkels zouden dan ook die belachelijke 24-uurs ruil van spellen kunnen afschaffen en eisen dat het spel nog niet geopend is als je het wilt ruilen.

(Spellen die je via internet bestelt zijn normaal gesproken altijd ongeopend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 22:06:

ik heb eigenlijk nog geen game verkocht en zou het ook niet willen

ik koop alleen een game als ie me echt tof lijkt en goede cijfers krijgt (tot nu toe)

edit: er zijn een paar uitzonderingen: die waren gewoon goedkoop
Ik heb nog geen game list....
Voor de GBA heb ik weinig bijzondere titels, dit doordat ook lang niet alles me boeit. :)

Mede dankzij de PS2, Xbox, GameCube, Dreamcast, N64 zou mijn game list wat groter worden .
Aangezien ik alle consoles heb aangesloten,duurt het wat langer voordat ik helemaal klaar ben met een game, raar he? ;)

Heb jij nog andere consoles, naast je GBA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Gamecube en een brakke PC waar ik een aantal leuke titels voor heb (zoals MYST :Y)

Mijn Gamelist staat niet meer in mn sig.

Ik zie het nog niet zitten meerdere consoles aan te schaffen (misschien een nieuwe handheld over een tijdje) omdat er nog gewoon games zijn voor de NGC die ik moet hebben

@ Icelus:

je hebt gelijk... dat zou wel ideaal zijn...
ik heb maar 1x het genoegen gehad de game nog uit het plastic te halen (was besteld)

maar verder heb ik een aantal doosjes die gewoon prima in orde zijn omdat er de juiste stickers op zaten die makkelijk te verwijderen waren

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zozo... dat ze dat nog durven uit te brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 11:31
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 19:03:
zozo... dat ze dat nog durven uit te brengen...
wel mooi :D zwart van binnen, zilver van buiten... best vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jep, maar misschien had ie er een half jaar eerder moeten zijn... (of langer)

*WD hoopt dat de SP's binnenkort nog eens flink afgeprijsd worden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje. Ik denk erover om de GBA SP te kopen (de NES editie) en super mario erbij te kopen. Nu zag ik dat de GBA SP geen memorykaart heeft, is het alsnog mogelijk om je game bij bv mario te saven?

En heeft iemand de GBA SP al gespot voor minder dan 94,99 ?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 16:41:
Even een vraagje. Ik denk erover om de GBA SP te kopen (de NES editie) en super mario erbij te kopen. Nu zag ik dat de GBA SP geen memorykaart heeft, is het alsnog mogelijk om je game bij bv mario te saven?

Alvast bedankt
ROM-based systemen zoals de GBA en de DS hebben geen memory kaarten nodig. Alle voortgang kan op de cartridge/gamecard zelf worden opgeslagen. Het hangt verder van de spelontwikkelaars af of je in een game kan saven, maar meestal is dat wel zo.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 22:06:
http://users.ign.com/collection/_Yoshi_

Dit is mijn lijstje. Zoals je ziet verdacht weinig GBA games. Ik heb een flash card, dus ik heb wel het een en ander gespeeld. Maar het meeste is de moeite niet om te kopen in de winkel. Ik heb ze immers al voor de SNES liggen... En degenen die geen directe ports zijn van de SNES en wel de moeite waard zijn, die heeft m'n moeder bijna allemaal :P

Dat Tiny Toons had ik gekregen trouwens, dat zou ik niet zelf kopen. :+

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Laatst online: 06-10 11:14
bij de intertoys @ rotterdam verkochten ze de blauwe gameboy sp voor 49,99€!!!!!!!
maar toen ik hem zag was hij allang weer verkocht :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zohee dat is wel heeeeel goedkoop. graag meer van dit soort aanbiedingen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Captain N schreef op zondag 08 mei 2005 @ 17:03:
[...]

http://users.ign.com/collection/_Yoshi_

Dit is mijn lijstje. Zoals je ziet verdacht weinig GBA games. Ik heb een flash card, dus ik heb wel het een en ander gespeeld. Maar het meeste is de moeite niet om te kopen in de winkel. Ik heb ze immers al voor de SNES liggen... En degenen die geen directe ports zijn van de SNES en wel de moeite waard zijn, die heeft m'n moeder bijna allemaal :P

Dat Tiny Toons had ik gekregen trouwens, dat zou ik niet zelf kopen. :+
Wat een lijst _/-\o_

Maar welke games vind je wel de moeite waard...?

wat ik de moeite waard vind: Golden Sun 1 en 2, Metroid Fusion (moet ik nog mee verder :X), Metroid Zero Mision, MK SC

de rest was of goedkoop of miskoop :{
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 16:41:
Ik hoop dat ie dat binnenkort wordt :Y)

maar misschien ga ik eerst voor een DS (zodra Metroid Prime Hunters er is)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2005 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit niet wat?

https://www.alternativedv...form=Game%20Boy&Category=

79,99 dollar dus ongeveer 62 euro. Ik weet niet hoeveel verzend kosten erbij komen enzo maar het lijkt mij een goede deal, of hebben mensen hiermee slechte ervaringen mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 22:04:
Is dit niet wat?

https://www.alternativedv...form=Game%20Boy&Category=

79,99 dollar dus ongeveer 62 euro. Ik weet niet hoeveel verzend kosten erbij komen enzo maar het lijkt mij een goede deal, of hebben mensen hiermee slechte ervaringen mee ?
Is op zich wel een goede deal. Het nadeel is dat áls er een probleem is je het apparaat moet terugsturen, er een 120V adapter bijgeleverd wordt (je moet dus alsnog een 240V adapter kopen) en er een behoorlijk grote kans is dat je aan de douane nog 'ns 19% BTW moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hhmmm ja heb je gelijk in. En betreft de 120 v aansluiting had ik nog geeneens naar gekeken :+

Dan gaat me zoektocht weer verder naar de goedkoopste GBA SP Nes editie :) dat staat nu namelijk op: 94,99 bij dixons. Hou me aanbevolen voor nog lagere prijzen :D

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 21:01:
Wat een lijst _/-\o_

Maar welke games vind je wel de moeite waard...?

wat ik de moeite waard vind: Golden Sun 1 en 2, Metroid Fusion (moet ik nog mee verder :X), Metroid Zero Mision, MK SC

de rest was of goedkoop of miskoop :{
Thanks! :) Ik vond Metroid Fusion erg tof, Metroid Zero Mission moet ik nog gaan spelen. MK SC is wel leuk, maar MK speel ik toch liever op een console .Ook Golden Sun moet ik nog aan beginnen. Advance Wars vond ik leuk. En ben momenteel bezig met Zelda: the Minish Cap (al een hele tijd niet meer gedaan trouwens, moet er nog eens mee verder gaan). Tijd tekort! :(

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MK SC heb ik echt lang gespeeld, maar ik had het daarvoor nog nooit MK gespeeld
Advance Wars wil ik nog hebben, maar wel afgeprijsd
Zelda wil ik ook nog wel proberen LTTP en MC
Mario n Luigi moet ik nog hebben

hoop voordat ik op vakantie ga nog een paar goedkope toppers te scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Oja, Mario & Luigi is ook erg tof. Vergeten :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeej heb de GBA SP NES editie net besteld bij bart Smit :D :Y)

Iemand al ervaring met de supercard in combinatie met de gba sp ?

Afbeeldingslocatie: http://www.supercard-shop.nl/uploads/img4225e7edc8333.gif

Werkt met een compact flash kaartje. Zit te twijfelen om deze aan te schaffen, of is er nog een ander goed alternatief ( zonder een compact flash kaart erbij, want die heb ik al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
moet dat niet in het GBA backup tools topic...?

Het GBA "backup tools" topic deel 2

wat kost die SP nou...?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 12:42
Ik heb em voor 60 euro (uit Canada ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:41:
moet dat niet in het GBA backup tools topic...?

Het GBA "backup tools" topic deel 2

wat kost die SP nou...?
Bij Bart Smit was ie 94.95 + bestelkosten en rembours = 100 euro precies (de NES versie hadden ze hier niet meer in Hoorn). Kom het gewoon niet laten, moest um kopen :)

zal het idd ff bij het GBA "backup tools" topic deel 2 posten. Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Babelfish vertaling:

Bron: Jeux-France.com

Lijkt me allemaal wat snel, als het echter een verbeterde SP is is het misschien niet zo vreemd.

GBA SP2 details
At a few days of E3, the rumours do not cease flowing on the Net, and more particularly around than could reveal Nintendo at the time of its pre-E3 conference on May 17. According to the last rumours, the firm of Kyoto should present Nintendo Revolution only in the form of one video which will present, undoubtedly, some plays to come on the future machine.

According to our last information, Nintendo should also reveal a new version of its Game Boy Advance SP current. The machine should be put on sale with the end of the year in the whole world at a very aggressive price. In term of design, it would be identical to the current model with a very new screen, it would act of that already employed for the screen of play of Nintendo DS (that the top). It would contain also new functionalities like Wi-Fi. The latter should allow to the having players Nintendo DS and a GBA SP to play together in network on plays Game Boy Advance and why not on line for the future plays of the console. In order to continue the development of plays on Game Servant boy Advance, several of our sources evoke also a review with the fall of the tariffs side software. It will however be necessary to wait until on May 17 to know the official version of Nintendo.

UPDATE 2 : Our sources in the distribution have just indicated to us that GBA SP 2 should leave at the end November to Europe and a little earlier to the United States. We hold you informed.

UPDATE 1 : According to our fellow-members of IGN, the Revolution should finally be revealed at the time of the conference of Nintendo. It could be thus that the final name of the console, its design features and its design are finally revealed. The final version of the lever is however likely to miss for the moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

DOH, dat menen ze niet! |:( nog een keer die oude GBA? maak dan een DS SP maar niet die oude hoor.. pff

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, en ik al die tijd maar denken dat F-Zero Maximum Velocity maar 15 banen had, net als de snes-klassieker. :p Maar nu ik die 3 cups eindelijk allemaal heb uitgespeeld op expert krijg ik er ineens nog een 4e cup bij (Queen). Leuke verrassing! Had ik echt niet verwacht, hooguit nog een paar extra wagens (die er trouwens ook in zitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoezo? de SP is compacter dan de DS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:01

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

maakt mij allemaal voor de rest geen zak uit, maar de ds is net uit, en dan gaan ze binnen het jaar nog een handheld launchen, zit ik dan strax met een verouderde ds ofzo?

ze maken nu echt geen ds sp dat kan gewoon niet binnen het jaar.

het zal wel een compact model worden, zeker geen dual screen, en iets minder proc kracht(dan de ds), het moet wel budget blijven natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zolang er maar toffe games uitgebracht worden :Y)
die ik op de DS nog niet zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:01

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 13:40:
zolang er maar toffe games uitgebracht worden :Y)
die ik op de DS nog niet zie...
games komen wel

de lineup van de psp is ook niet zaligmakend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja, ze komen wel... ergens in juli :9 (Metroid!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peentje schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:35:
games komen wel

de lineup van de psp is ook niet zaligmakend
Ja met de DS komt het allemaal wel goed, maar het aanbod voor de GBA vind ik eigenlijk best wel matig. De meeste interessante spellen komen van third parties. Nintendo zelf brengt maar zelden iets nieuws en exclusiefs uit. Toch wel jammer vind ik. (Niet om de 3rd parties af te kraken, maar nintendo's eigen spellen vind ik toch altijd net iets interessanter. :D).

Als je er vanuit gaat dat ze onderhand ook al wel bezig zullen zijn met spellen voor hun volgende console, zou je dus kunnen zeggen dat ze op dit moment hun tijd en aandacht moeten verdelen over vier verschillende platforms. De GBA is daar duidelijk het slachtoffer van geworden. Ik verwacht voorlopig (laten we zeggen dit jaar) in ieder geval nog geen nieuwe mario, zelda of metroid games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 23:06:Nintendo zelf brengt maar zelden iets nieuws en exclusiefs uit. Toch wel jammer vind ik. (Niet om de 3rd parties af te kraken, maar nintendo's eigen spellen vind ik toch altijd net iets interessanter. :D).
Nintendo heeft zelf inderdaad weinig uitgebracht; zelfs spellen als Mario & Luigi en Zelda zijn door 2nd parties gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maar hebben ze daar echt onder geleden..? volgens mij heeft de GBA best goed gelopen
waarschijnlijk zijn ze gewoon druk bezig geweest met een Rev, de DS en misschien de nieuwe GBA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Icelus schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:13:
[...]
Nintendo heeft zelf inderdaad weinig uitgebracht; zelfs spellen als Mario & Luigi en Zelda zijn door 2nd parties gemaakt.
Zelda was van Capcom, alhoewel ik het wel leuk zou vinden als ze een second party waren zijn ze jammer genoeg nog steeds een third-party.

Nintendo brengt inderdaad weinig spellen zelf naar de GBA in vergelijking met de GC. Ik kan eigenlijk alleen de Super Mario Advance serie, F-Zero serie, de Metroid spellen, de Advance Wars spellen en de Classic NES serie bedenken, de rest is afkomstig van second en third parties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:55:
[...]
Ik kan eigenlijk alleen de Super Mario Advance serie, F-Zero serie, de Metroid spellen, de Advance Wars spellen en de Classic NES serie bedenken, de rest is afkomstig van second en third parties.
Precies. Of de gameboy eronder geleden heeft, dat kun je je inderdaad afvragen. Waarschijnlijk nog niet echt. Maar op een gegeven moment moet het ze toch haast wel gaan opbreken dat er bijna nooit een grote AAA+ titel voor uitkomt.

Maar goed, zelf heb ik vandaag Kurukuru Kurukurin (sp?) binnengekregen. Een japanse versie.
Een nieuwe verslaving is geboren zeg. :p Wat een krankzinnig concept, en wat verslavend! Als een level niet lukt is de drang om het telkens opnieuw te blijven proberen waanzinnig hoog, net zolang totdat het wel lukt.
En als het dan uiteindelijk gelukt is, wil je "even 1 keertje kijken" in het volgende level, gewoon uit nieuwsgierigheid... en vervolgens blijf je daar ook weer hangen totdat je gehaald hebt. ;) Superspel!
Alleen de "bossfights" vind ik nogal storend. Moet je ineens een suf platformleveltje gaan spelen, of een 1 of ander vaag schietspelletje.
Heeft echt helemaal niks met de rest van het spel te maken. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Zelda was van Capcom, alhoewel ik het wel leuk zou vinden als ze een second party waren zijn ze jammer genoeg nog steeds een third-party.
Is een 2nd party niet een bedrijf dat de spellen via de 1st party - Nintendo - distribueert?
Maar goed, zelf heb ik vandaag Kurukuru Kurukurin (sp?) binnengekregen.
Kururu Kururin: kurukuru = ronddraaien(de), Kururin is de naam van het karakter.
Is het het eerste spel op de GBA (ook verkrijgbaar in Europa tijdens launch) of de nieuwere versie (paradise?). Dacht dat er ook een GameCube versie was/kwam.
Heel simpel concept maar erg verslavend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Icelus schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 14:02:
[...]
Is een 2nd party niet een bedrijf dat de spellen via de 1st party - Nintendo - distribueert?
Volgens Wikipedia:
In the video game industry, a second-party developer is a developer who, while being a separate entity from any console manufacturer, is tied to a specific one usually through contract or partial ownership and makes games specifically for that console manufacturer.
Er staat alleen op die pagina een foutje, Retro Studios is geen second party (meer) omdat het tegenwoordig een 100% dochter is van Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icelus schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 14:02:
Kururu Kururin: kurukuru = ronddraaien(de), Kururin is de naam van het karakter.
Ah. Nouja, ik zat er maar een paar letters naast. ;)
Is het het eerste spel op de GBA (ook verkrijgbaar in Europa tijdens launch) of de nieuwere versie (paradise?). Dacht dat er ook een GameCube versie was/kwam.
Heel simpel concept maar erg verslavend...
Dat weet ik eigenlijk niet. Hij was in aanbieding bij play-asia voor 15 euro. Ik had echt geen idee wat ik me bij het concept voor moest stellen, maar voor 15 euro kan je je er geen buil aan vallen. :) En ik heb er zeker geen spijt van gehad!
Ik heb nu ook een sleutel gevonden waarmee ik in een eerder level een deur kon openmaken, en die leidt dan weer naar een serie bonuslevels. :) Maar in die bonuslevels is de moeilijkheidsgraad wel ineens een stuk hoger zeg, pfff. Ik vrees nu al voor de latere levels als het ongetwijfeld nog veel moeilijker word.

In japan is er volgens mij inderdaad ook een gamecube-versie uitgebracht.

In dezelfde bestelling heb ik ook nog het compilatie-spel binnengekregen van Mystical Ninja 1 + 2.
Ik heb deel 1 een stukje geprobeerd, en het is moeilijk te geloven, maar die speelt nu zelfs nog beter dan de geniale snes-versie. Alles lijkt ietsje sneller te gaan, en het is gewoon allemaal wat opgepoetst zodat Goemon nog beter reageert. Je kunt nu zelfs tijdens de levels van poppetje wisselen, en natuurlijk zit er een fatsoenlijke save-functie in ipv het password-systeem van de snes. De presentatie is gestroomlijnd. cutscenes kunnen nu geskipt worden, en teksten snel doorgespoeld. Het is gewoon een droom die uitkomt voor iedere Goemon-fanaat. :9
Als het ooit nog buiten Japan wordt uitgebracht is dit echt een verplichte aankoop voor iedere GBA-bezitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 18:08:
Dat weet ik eigenlijk niet. Hij was in aanbieding bij play-asia voor 15 euro. Ik had echt geen idee wat ik me bij het concept voor moest stellen, maar voor 15 euro kan je je er geen buil aan vallen. :)
Da's inderdaad Kurukuru Kururin Paradise. Heb zelf alleen de in Europa uitgebrachte versie (moet je voor zo'n €20 wel kunnen vinden). Paradise is wat uitgebreider (bonusvelden e.d.) dan de eerste versie.
Multi-player (één cartridge nodig bij de eerste versie) is ook erg goed.
SimTower 28 mei in Japan

Sennen Kazoku (zie ook filmpje).

Game Boy Wars 1+2 (Advance Wars)

[ Voor 24% gewijzigd door Icelus op 12-05-2005 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icelus schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 21:32:
[...]
Paradise is wat uitgebreider (bonusvelden e.d.) dan de eerste versie.
Multi-player (één cartridge nodig bij de eerste versie) is ook erg goed.
Maar is Paradise dan echt een opvolger van die eerste versie, of een remake met wat extra's?
Sennen Kazoku (zie ook filmpje).
Die hou ik ook al een tijdje in de gaten ja. :) Ik hoop heel erg dat het vertaald zal worden, maar ik schat die kans eigenlijk niet zo hoog in. Maar het lijkt me echt een heel leuk spelletje. The Sims, maar dan Nintendo-achtiger. :D Lachen dat het ook zo lang duurt, 1000 jaar... dan krijg je echt een flink aantal generaties.
Maar nu al importeren is niet echt een optie. Een paar mensen op de gamefaqs-forums hebben het geprobeerd te spelen, maar komen meestal nauwelijks voorbij het titelscherm. :'( Veel te veel tekst, dit moet echt in het engels gemaakt worden wil ik het kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:29

Tarin

Just plain weird.

Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo.com/mediaFiles/82821f02-4142-4401-bcb2-a3bb122cc86f.jpg

GameBoy Micro \o/.

Tja, er zal vast weer een hoop "Nou brengen ze %^$#$ weer hetzelfde in een ander jasje uit"-gezeur komen (je hoeft hem niet te kopen), maar ik zit er toch wel aan te denken. Mooi klein, en als hij nog steeds GB(C)-games doet vind ik het een leuke opvolger voor m'n oude, op de releasedatum gehaalde GBA met Afterburner.
The sporty, silver metal Game Boy Micro measures a mere 4 inches wide, 2 inches tall and 0.7 inches deep, allowing it to sit comfortably alongside today’s hippest technological gadgets. It weighs an astonishing 2.8 ounces, or about the weight of 80 paper clips. Yet Game Boy Micro has the same processing power and plays the same games as Game Boy Advance SP models, complete with standard face controls and gleaming shoulder and Start/Select buttons that literally shine.
Ziet er positief uit dus. En 80 gram. Nice.

[ Voor 46% gewijzigd door Tarin op 19-05-2005 16:42 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 23:16

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Tja maar met een scherm nog niet half zo groot als die van de SP.... jammer maar dat wordt me echt te klein, je moet er dan met je neus bijna in gaan zitten om het te zien.

[ Voor 3% gewijzigd door W1LL3M op 20-05-2005 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Gaaf ding ja. Maar mijn GBA SP speelde geen GB(C)-spellen af hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

BAUKstEr schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:48:
[...]

Gaaf ding ja. Maar mijn GBA SP speelde geen GB(C)-spellen af hoor...
Dan moet je hem maar omruilen bij de winkel, want die van mij doet het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 23:16

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Wel leuk om de micro in de behuizing van een oude nes control-pad te modden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:29

Tarin

Just plain weird.

W1LL3M schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 09:29:
Tja maar met een scherm nog niet half zo groot als die van de SP.... jammer maar dat wordt me echt te klein, je moet er dan met je neus bijna in gaan zitten om het te zien.
2.9" vs 2". Vind ik nog wel meevallen met 'nog niet half zo groot' :P.
Okay, fantastisch groot is het niet, maar het apparaatje zelf is natuurlijk ook vrij klein.
W1LL3M schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:05:
Wel leuk om de micro in de behuizing van een oude nes control-pad te modden :D
Gaaf idee inderdaad. Jammer dat ik geen NES-controllers over heb.. ze zijn alle twee in gebruik ;).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De gba sp zal nu hopelijk ook goedkoper worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarin schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 16:35:
[afbeelding]

GameBoy Micro \o/.

Tja, er zal vast weer een hoop "Nou brengen ze %^$#$ weer hetzelfde in een ander jasje uit"-gezeur komen (je hoeft hem niet te kopen), maar ik zit er toch wel aan te denken. Mooi klein, en als hij nog steeds GB(C)-games doet vind ik het een leuke opvolger voor m'n oude, op de releasedatum gehaalde GBA met Afterburner.

[...]

Ziet er positief uit dus. En 80 gram. Nice.
Misschien dat ik mijn SP wel doorgeef aan mijn broertje zodat ik die micro koop, kunnen we tegen elkaar, want zelf een kopen vind hij te duur :p De micro heeft wel een hoger gadget gehalte dan de SP, en een DS koop ik denk ik toch niet (wacht op de release van de PSP, want die ligt mij toch wat beter).
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste