heb nog ff gekeken voor DKJB bij dixons en die lag niet meer in de vitrine...
ik koop in de vakantie denk ik een volgende game
nog 2 weekjes...
ik koop in de vakantie denk ik een volgende game
nog 2 weekjes...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 76992
uhm...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
De meeste Zelda spellen staan redelijk los van elkaar qua verhaal. The Wind Waker is één van de weinige Zelda spellen die direct op een ander aansluit(Ocarina of Time). Echter de kennis van Ocarina of Time die benodigd is is minimaal en wordt zelfs letterlijk in de intro van The Wind Waker nog een keer uitgelegd.Anoniem: 76992 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:32:
*WD wil ook bongo's
moet je voor Zelda TWW eigenlijk dingen weten uit het verhaal?
ik heb nooit echt een zelda game gespeeld en in een filmpje zag ik dat dit een Sequal is
Voordat ik aan Metroid Prime was begonnen heb ik de verhalen van de vorige metroid games gelezen, misschien moet ik dat bij zelda ook doen...?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Voor Zelda hoeft dat niet, aangezien elk Zelda spel het verhaal op zijn eigen manier vertelt. Ik denk dat je WW als sequel zou kunnen zien van OoT. Echter, Zelda is niet zoals Metroid chronolisch verteld. Voor Metroid geldt dat trouwens ook niet meer echt sinds Metroid Prime.Anoniem: 76992 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:32:
*WD wil ook bongo's
moet je voor Zelda TWW eigenlijk dingen weten uit het verhaal?
ik heb nooit echt een zelda game gespeeld en in een filmpje zag ik dat dit een Sequal is
Voordat ik aan Metroid Prime was begonnen heb ik de verhalen van de vorige metroid games gelezen, misschien moet ik dat bij zelda ook doen...?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Nou zo geweldig is ED ook weer niet.MetroidPrime schreef op Tuesday 15 February 2005 @ 01:41:
[...]
Mixed Reviews? De gamepers vond het vrijwel zonder uitzondering een fantastisch spel.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik vind em echt geniaal, zelf spells componeren rulez! er waren gewoon zoveel manieren waarop je kon spelen, zelf mensen doodmaken met magic spells, demons summonen die het voor je doen of ouderwets hakken en schieten.Vanitas schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 00:45:
[...]
Nou zo geweldig is ED ook weer niet.
Soms briljant, maar soms herhaaldelijk en suf. Het briljantste waren de sanity effecten, dat was echt f*cking scary. Vooral in als je jezelf ergens dood ziet hangen/liggen. Maar daar blijf ik niet de hele tijd in rondlopen, met dat schuine beeld, hup ff wat energie erbij en het is weer normaal. En afgezien daarvan waren er niet veel enge momenten.
RE vind ik een stuk beter, en ook enger als je het voor de eerste keer speelt. Dat is trouwens wel weer goed aan ED, elke keer komen de sanity moment weer op een ander punt. Dus je weet niet precies wat er gaan gebeuren.
This space is occupied
Anoniem: 51617
Vond ED idd ook geniaal. Erg maf spel met die spells / magic. Het was niet zo "vast" als RE maar erg geheimzinnigTheEvilCuber schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 02:31:
[...]
Ik vind em echt geniaal, zelf spells componeren rulez! er waren gewoon zoveel manieren waarop je kon spelen, zelf mensen doodmaken met magic spells, demons summonen die het voor je doen of ouderwets hakken en schieten.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
daar moet je gewoon wat extra geld voor vragenCaptain N schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 14:24:
Ondertussen heb ik de 120 euro oid wat ik terug moet krijgen haast opgebeld naar hun klantenservice
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Mijn foto's op Flickr.
Lekker duidelijkWhat does "DS" stand for?
To our developers, it stands for "Developers' System," since we believe it gives game creators brand new tools which will lead to more innovative games for the world's players.
It can also stand for "Dual Screen."
[ Voor 139% gewijzigd door Max|Burn op 16-02-2005 20:34 ]
[ Voor 21% gewijzigd door GZ op 16-02-2005 21:30 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Anoniem: 115248
Volgens mij staat het gewoon Dual Screen hoor. Dat "developer system" was meer een soort van beeldspraak van reggie. Gewoon om duidelijk te maken hoe leuk en makkelijk het is voor developers om op zo'n innovatief apparaatje te programmeren.MaxBurn schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 20:27:
edit: Die DS Prijsvraag ! In principe staat het toch voor Developers System?..geen van de antwoorden heeft dat namelijk..
Ik zie niet in hoe dat mijn theorie minder geloofwaardig maakt.
Dat geeft toch al aan dat dat niet de officiele naam is? Het is gewoon... tsja... zo noemen zij dat onderling, een kijkje in de nintendo-keuken. Misschien hebben ze ook wel koosnaampjes voor de andere nintendo-consoles. Voor de rest van de wereld is het gewoon de Nintendo Dual Screen.To our developers, it stands for "Developers' System,"
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 76992 op 16-02-2005 22:07 ]
Special Project was de codenaam voor de verbeterde GBA. Daarom werd het uiteindelijk GBASP.Anoniem: 76992 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 22:04:
offtopic:
ik weet nog steeds niet waar GBA SP voor staat...
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
SPecialAnoniem: 76992 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 22:04:
offtopic:
ik weet nog steeds niet waar GBA SP voor staat...
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Tesla Model Y RWD (2024)
[ Voor 16% gewijzigd door Max|Burn op 16-02-2005 22:26 ]
Anoniem: 105012
Op die site van budgetgaming.nl staat er dat ie bij www.nedgame.com voor 40 euro te koop is!GolbeZeromus schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 22:18:
Maarre, weet iemand een tent die DKJB zonder bongo's verkoopt voor een Eurootje of 40? Want 50 vind ik echt absurd duur.
Don't push it !BLC_Twan schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 22:44:
[...]
Op die site van budgetgaming.nl staat er dat ie bij www.nedgame.com voor 40 euro te koop is!
http://www.nedgame.com/ht...idswitch=46&uit=&gamesid=
kuch...heb alles platinum..kuch..Anoniem: 105012 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 22:42:
Mijn handen zijn helemaal kapot. Na een paar uur zwoegen heb ik twee platina, en mijn god, wat is dat heilig(en zwaar)... Ik heb kingdom 1 en nog een kingdom, volgens mij appel. Ik was helemaal blij, maar ook helemaal kapot
[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 17-02-2005 08:13 ]
Dat had ik me 10 jaar geleden toch niet voor kunnen stellenMetroidPrime schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 00:34:
Heeft er iemand anders gelezen over het interview dat Yuji Naka van Sonic Team onlangs heeft gegevem? Daarin stond dat hij samen met Shigeru Miyamoto regelmatig aan het brainstormen is over een Sonic Vs. Mario spel. Dit zou dan ook de reden zijn dat Sonic niet een gastoptreden in een Mario spel krijgt, Naka wil liever een dedicated spel voor Sonic en Mario samen. Zolang ze het camerasysteem door Miyamoto laten ontwerpen vind ik het prima.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 105012
Jaja, dat weet ik nu wel... "I get your point"MaxBurn schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 08:12:
[...]
kuch...heb alles platinum..kuch..Ik vond het eigenlijk heel erg meevallen. Misschien maar 2 of 3 kingdoms waar ik meer dan 1 poging moest doen.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 17-02-2005 15:18 ]
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
UIteraard moet je je daarbij wel bedenken dat HALO en GTA al langer op de markt zijn en er daar al gruwelijk veel van verkocht zijn. En waarschijnlijk ook nog eens heel veel in de maand ervoor met kerst. Buiten dat is het natuurlijk een heel positief bericht dat hij kennelijk een beter verkoopt dan andere spellen die toen zijn uitgekomenschnumi schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 16:23:
Overigens goed nieuws voor RE4.
RE4 sales
Dus het is de best seller van de maand in de USA!319.000 sales en dat is meer dan Halo 2, GTA:SA etc en dat terwijl RE4 pas 11 januari uitkwam.
Hopelijk zet deze lijn zich door zou zeer verdiend zijn .
Ja weet ik maar normaalgesproken zijn er maar weinig 3th party cube games die zo verkopen.Oscar Mopperkont schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 16:29:
[...]
UIteraard moet je je daarbij wel bedenken dat HALO en GTA al langer op de markt zijn en er daar al gruwelijk veel van verkocht zijn. En waarschijnlijk ook nog eens heel veel in de maand ervoor met kerst. Buiten dat is het natuurlijk een heel positief bericht dat hij kennelijk een beter verkoopt dan andere spellen die toen zijn uitgekomen
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik heb meteen mijn memory cards erbij gehaald en inderdaad, bij de enige Piranha die ik heb heeft zijn de 3.3V en 5V contactpunten even lang als de aarde contactpunten. Bij de Max Drive en Mega Memory cards van Datel en de officiele van Nintendo zijn deze contactpunten net iets korter dan de twee aarde contactpunten. Vreemd dat Datel bij de ene console wel goed weet hoe het moet en bij de andere niet.D³ schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 16:14:
M'n broer heeft eens een kijkje genomen naar een kapotte PS2 memorycard van Datel. Wat hem meteen opviel was dat alle contactpunten even lang zijn. Waarom is dat erg? Omdat zo op alle pinnetjes tegelijk spanning komt als je de kaart in de console steekt en er sluiting kan onstaan. Dit is simpel op te lossen door de grond gewoon ietsjes langer te maken zodat deze eerder contact maakt. Officiële Sony MC gecontroleerd en jawel die heeft contactpunten met verschillende lengtes. Nintendo GC MC ook netjes verschillende lengtes, Piranha GC MC daarentegen hetzelfde verhaal als de Datel. Erg lompe een zeer simpel te verhelpen ontwerpfout die nota bene niets extra kost! Ondertussen is er wel een veel grotere kans dat je MC overlijdt en je een nieuwe mag kopen. Prutsers zijn het![]()
Dus als je een third party MC hebt loont het misschien de moeite om eens te kijken hoe het daarmee zit en als de contactpunten even lang zijn is het sterk af te raden de MC te verwisselen als de console aanstaat. En voortaan die prut niet meer kopen
PS Die Datel en Piranha zaten allebei bij de consoles toen ik ze kocht
Mercenaries (PS2+XBX) is #1 met 380K, niet RE4schnumi schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 16:23:
Overigens goed nieuws voor RE4.
RE4 sales
Dus het is de best seller van de maand in de USA!319.000 sales en dat is meer dan Halo 2, GTA:SA etc en dat terwijl RE4 pas 11 januari uitkwam.
Hopelijk zet deze lijn zich door zou zeer verdiend zijn .
Misschien dat ze het ondertussen door hebben bij Datel, de MC die ik heb is vrij oud (AR2V2).MetroidPrime schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 17:16:
Ik heb meteen mijn memory cards erbij gehaald en inderdaad, bij de enige Piranha die ik heb heeft zijn de 3.3V en 5V contactpunten even lang als de aarde contactpunten. Bij de Max Drive en Mega Memory cards van Datel en de officiele van Nintendo zijn deze contactpunten net iets korter dan de twee aarde contactpunten. Vreemd dat Datel bij de ene console wel goed weet hoe het moet en bij de andere niet.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Mhh misschien ga ik spammen... maarAnoniem: 76992 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:53:
Zijn er hier mensen die Rayman 3 hebben?
hij krijgt een 8.9 van IGN en hij is maar 15€
het lijkt me wel een toffe game en ik denk erover om 'm samen met Zelda TWW begin van de aankomende vakantie te kopen
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Anoniem: 51765
Das niet eens zo heel speciaal, Ubisoft is erg groot, Splinter Cell is ook van ze bijvoorbeeld. Rayman en BG&E zijn zelfs ook allebei van teams van Michel Ancel.S2S schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 19:22:
Een nieuwe garde hier......Ubisoft is de maker van Rayman en BG&E.
[ Voor 58% gewijzigd door Max|Burn op 17-02-2005 20:21 ]
Ik vraag me precies hetzelfde af. Ondertussen zit ik al uit te kijken naar een eventuele opvolger genaamd Chaos Field. Alleen deze is alleen in het Japans verkrijgbaar en moet nog uitkomen.sharkzor schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:17:
WAAR o WAAR kan ik ikaruga vinden?
ik heb de shops in dit topic geprobeerd, maar er was er maar 1 die m aanbood tegen niet zo'n schappelijke prijs..
bij frs kost ie nu 5 eurie! maar niet meer leverbaar... (zoals al een hele tijd)
ze hebben dus wel recent de prijs aangepast want hij stond pas geleden nog op 15 eurie
[ Voor 18% gewijzigd door GZ op 17-02-2005 21:51 ]
Dat screenshot is zeker met GCNrd gemaakt?ixl85 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 19:14:
[...]
Mhh misschien ga ik spammen... maar
Beyond good and evil ^_^
(ook 15 euro) en hij is leuker dan rayman (nouja dat denk ik, ik heb rayman nooit iets gevonden)
BGaE is btw van de zelfde makers als van rayman...
[afbeelding]
vandaar mijn opmerking / ik schaf 'm dus wel later aanThis stylized, extremely gorgeous third-person action-adventure plays very much like a Zelda game.
IGN over Beyond Good and Evil
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 76992 op 17-02-2005 21:30 ]
Nee, Action-AdventureAnoniem: 76992 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 21:22:
is BGaE een RPG? zit er een sterk verhaal in?
JAAAvictenn schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:59:
Voor 15 euro kan je rayman 3 wel kopen, het een leuke game voor tussen door, meer zou ik er niet voor betalen. Ik heb hem in een weekendje uitgespeeld en hij ligt nu stof te verzamelen. Als je bge nog niet hebt zou ik die eerst kopen. Heb hem net gekocht en ik vind het echt een top game.
spoiler:Het nederlands is wel wennen, maar sommige teksten zijn geweldig:
Als je voor pej's een deur open doet
Hallo mevrouw wil u kinderpostzegels kopen?
Geen idee... ze komen van de officele site af, zie hier:MetroidPrime schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 21:04:
[...]
Dat screenshot is zeker met GCNrd gemaakt?
Ik heb zelda zelf ook, maar ik vind dit toch wel wat anders hoor... je kanz e wel makkelijk vergelijken, maar ik vind zelf dat BGaE sneller speelt...Anoniem: 76992 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 21:22:
is BGaE een RPG? zit er een sterk verhaal in?
ik koop nl sowieso ZeldaTWW en 2 verhaal games achter elkaar is misschien wat teveel
ik wissel graag af met verschillende soorten games en rayman zit niet echt veel boeiends aan verhaal in
![]()
![]()
(sorry het moest even hoor
BGaE komt dan gewoon de volgende keer
ik moet toch nog genoeg goede games hebben
[...]
vandaar mijn opmerking / ik schaf 'm dus wel later aan
Anoniem: 92587
niet goedkoop maar je zou eens contact kunnen opnemen aan de hand van deze link: http://shop.next-level.nl/catalog/product_info.php?cPath=4_319&products_id=4264sharkzor schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:17:
WAAR o WAAR kan ik ikaruga vinden?
ik heb de shops in dit topic geprobeerd, maar er was er maar 1 die m aanbood tegen niet zo'n schappelijke prijs..
bij frs kost ie nu 5 eurie! maar niet meer leverbaar... (zoals al een hele tijd)
ze hebben dus wel recent de prijs aangepast want hij stond pas geleden nog op 15 eurie
Ik heb Metroid Prime ook.. Voor 15 euro inclusief verzendkosten van Ebay. Morgen komen starfox (ngc) en Streetfighter (snes) samen voor 30 euro.Anoniem: 76992 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 21:54:
Metroid Prime heb ik![]()
SMS is 30€ en het ging me gewoon om een game van 15€ voor erbij
en rayman lijkt me toch ook wel wat hebben
maar bedankt voor je mening
[ Voor 19% gewijzigd door HCMarX op 17-02-2005 22:30 ]
Alleen is het vrij saai ja.Oscar Mopperkont schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:46:
Mario Party is toch alleen leuk als multiplayer? Dat is het hele idee van het spel dacht ik.
Rayman is niet slecht hoor, ik heb er zeker van genoten en als je afwisseling wilt kan je die wel spelen. Maar er zijn veel te veel goede games dus je moet soms keuzes maken, maar als je ooit nog een spel zoekt BGE is echt erg leuk. Speelt lekker snel, nog nergens vastgezeten. Hopelijk is het een beetje groot spel.Anoniem: 76992 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 21:54:
Metroid Prime heb ik![]()
SMS is 30€ en het ging me gewoon om een game van 15€ voor erbij
en rayman lijkt me toch ook wel wat hebben
maar bedankt voor je mening
[ Voor 13% gewijzigd door victenn op 18-02-2005 00:22 ]
Ja! zeker weten!Blaatschaap11 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:28:
[...]
Mario Party overigens leuk als multiplayer??
Verder wil ik ook nog Mario Power Tennis en Zelda (nieuwe) gaan scoren binnenkort
Mijn foto's op Flickr.
Het is wel een goede voorbereiding op Mercenaries van RE4Captain N schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 08:19:
P.N.03 vind ik persoonlijk echt niks aan. Ik heb er een demo van liggen thuis. Ongedetailleerd, en uh... saaaaai
[ Voor 6% gewijzigd door S2S op 18-02-2005 12:10 ]
Mijn foto's op Flickr.
Ja owkee... dan bedoel ik datOscar Mopperkont schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:10:
Volgende MK voor de NGC? Denk je echt dat die er gaat komen? Lijkt mij dat ze die bewaren voor de Revolution als launch-titel.
Yeah lijkt mij ook nog voor de GC.....grfx zijn niet goed genoeg voor next-gen en het is het triforce board een GC met wat meer geheugen en Sega GD-roms. Zelfde board als F-zero AX waar wij dus GX van hebben. Met E3 zien we Mariokart GX hehehheheOscar Mopperkont schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:10:
Volgende MK voor de NGC? Denk je echt dat die er gaat komen? Lijkt mij dat ze die bewaren voor de Revolution als launch-titel.
[ Voor 6% gewijzigd door S2S op 18-02-2005 15:03 ]
Ik vond 4 juist stukken leuker. Maar ja smaakixl85 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 00:35:
[...]
Ja! zeker weten!
alleen meot je dan wel MP5 hebben
MP4 is echt saai...
We hebben MP5 laatst met 7 mensen gedaan (3 teams van 2, 1 van 1)
echt dikke lol!
Ik heb ook een review van MP6 gezien.... en ik zit er zelfs over na te denken om hem te kopen!
(en ik heb warioware net binnen... ook echt een fantastische game!! ga zo meteen weer even spelen)
Wtf, zelda is al afEiji Aonuma (Nintendo) 'There will be without any doubt Zelda for the DS. In fact, you appear that the reflexions which we developed around Four Swords largely contributed to the reflexion which we had to conceive the DS.
The concepts with work in Four Swords formed part of the examples that we experienced while thinking on the possible plays for the DS and the advantages that the double screen allows. It was theoretical but today, it would be very a shame, and even ashamed, that one does not make the opposite demonstration: a truth good Zelda on DS. The next episode of Zelda conceived for GameCube is already completed but I can absolutely nothing say some moreover.
You know the house: even the title and the topic are still secret. This next large Zelda, which makes continuation with the WindWaker episode chronologically, will leave to Japan at at the end of 2005. I am engaged to 200 % in his development and I can betray one secrecy of it: it will be very, very beautiful.'
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
[ Voor 37% gewijzigd door Max|Burn op 18-02-2005 17:10 ]
Anoniem: 72901
Lijkt me sterk. Ik denk dat ze bedoelen het uitgebreide verhaal met details.Elroy schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 16:19:
Interresant stukje over zelda:
[...]
Wtf, zelda is al af
Eind 2005
So sterk is het niet. Miyamoto zei zelf dat het spel ruim voor de komende E3 af zou zijn en dat de final versie op de E3 speelbaar zou zijn. De E3 is over drie maanden, de meeste demo's die daar speelbaar zijn zijn al twee tot drie maanden oud. Dus het klopt met alles wat we er tot nu toe over gehoord hebben.Anoniem: 72901 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 17:36:
[...]
Lijkt me sterk. Ik denk dat ze bedoelen het uitgebreide verhaal met details.
Ik was blijven steken op hard bij level 8 of zo.GolbeZeromus schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 09:58:
[...]
Het is wel een goede voorbereiding op Mercenaries van RE4
Zelf vond ik het wel een tof spel, alleen jammer dat het level design zo herhaaldelijk is. Verder zitten er ook wel toffe bazen in. En Vanessa beweegt natuurlijk fantastisch en stijlvol.
Volgens mij heb ik als hoogste op Normal uitgespeeld.
Nou en?MaxBurn schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 17:09:
De stijl wijkt sowieso af omdat Namco hem maakt. (Houd hart vast..) Hiernaast draait het op (misschien 10-20%?) sterkere hardware dan de kubus
[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 18-02-2005 19:32 ]
Waarom kan je andere soorten graphics niet met elkaar vergelijken?MaxBurn schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 19:31:
ik vind MKDD toch echt goed er uit zien hoor. Al helemaal t.o.v Mario sunshine (N64 graphics zijn dat imo) Vergelijken met een game als MP1 of een racegame ala arcade + real graphics kan al helemaal niet, appels en peren
Xg3 en XGRA![]()
Me Extreme-G 1 vond ik voor zijn tijd erg vet maar alles daarna..blegh
[ Voor 5% gewijzigd door ixl85 op 18-02-2005 20:14 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Dutchie! op 18-02-2005 20:38 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Nee voel me niet aangesproken hoor,Aap schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 20:22:
Wel beetje raar dat je een vergelijking maakt met Metriod en Mariokart. Ene is een race spel en het andere niet. (boeit dat nou denkje, beide 3D op scherm toch?) ja maar bij een race spel moet alles wel lekker snel gerenderd worden.
Mario kart zet d.m.v. de graphics een bepaalde sfeer neer, wat precies bij mario kart hoort. (zoals je ziet heeft f-zero dat ook, een eigen sfeer.) Ook verschil met F-zero en mariokart is, dat wanneer JIJ gaat multiplayen met z'n 4ren, AL het detail wegvalt op de baan. Je houd dan letterlijk alleen de baan over en geen leuke details meer. (daar kwam ik dus achter toen ik het met z'n 4ren deed, dat level waar je zegmaar tussen die grote bomen reed. Nou alleen de baan was er nogmaar. Zo heb je bij mariokart een heleboel dingen die gebreuren. Bommen, power ups over de, karakters die switch van plaats, veel van dat soort dingen, kost allemaal rekenkracht.
En nog die textures... als jij een "blauw" bmp file hebt van 10mb, heeft jouw pc/console ereven veel moeite mee als een foto van het wegdek dat ook 10mb is. Dus is snap niet dat mariokart zich hoeft te schamentis een uitstekende game
![]()
ik hoop nu niet dat ik je te veel aanval![]()
[ Voor 16% gewijzigd door ixl85 op 18-02-2005 21:23 ]
[ Voor 76% gewijzigd door Max|Burn op 18-02-2005 21:32 ]
Zeg dat wel!MaxBurn schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:26:
Zo te zien meer back to basic (dus beter voor Surrounded)
Dat is juist één van mijn grootste ergernissen van alle MK's ná Super Mario Kart... dat het er in de singleplayer beter uitziet dan de multiplayer. Dan heb je toch het gevoel als je de MP speelt dat je een minderwaardige versie van het spel aan het spelen bent? (ik in ieder geval). Op de N64 was het helemaal gortig. Die trein in het woestijnlevel veel korter, links en rechts bomen weggehaald (vooral in yoshi valley is het verschil enorm wat de bomen betreft). Zonde hoor. Mario Kart is de multiplayer game bij uitstek... laat ze het daar dan ook op fijnstellen. In SMK speel je zelfs in de singleplayer mode nog steeds op een half schermpje. Daar zouden ze weer naar terug moeten keren.Maar dat vind ik geen rede om de Singleplayer zo te laten zoals het bij 4 player mode ook is...
snapje?
Tja..dat is in alle MP games zo in multiplayer splitscreen..zal absoluut nooit veranderen. i.p.v. beeldkwaliteit omlaag schroeven (textures etc omlaag)in MKDD en MK64 hebben ze minder omgevingsspul..imo niks mis mee.Anoniem: 115248 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 22:56:
Dat is juist één van mijn grootste ergernissen van alle MK's ná Super Mario Kart... dat het er in de singleplayer beter uitziet dan de multiplayer.
Tja..minder beeldlijnen maar aantal polygonen etc veranderen niet met je schermgrootte hoor..dus het maakt feitelijk bijna niks uit..In SMK speel je zelfs in de singleplayer mode nog steeds op een half schermpje. Daar zouden ze weer naar terug moeten keren.(jaja, ik besef me ook wel dat ik de enige zou zijn die daar blij mee was.
De rest van de wereld zou moord en brand schreeuwen). Nouja, smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Ik hoop natuurlijk dat je gelijk krijgt en dat hij naar de GC komt, maar ik las vandaag op gameqube dat de Revolution misschien al met kerst uitkomt ( http://www.gameqube.nl/article.php?id=8987 ). Mocht dat gerucht waar zijn dan denk ik toh dat hij eerder naar de Revolution geport zou worden, ook al zijn de graphics misschien niet revolution waardig.S2S schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:56:
Yeah lijkt mij ook nog voor de GC.....grfx zijn niet goed genoeg voor next-gen en het is het triforce board een GC met wat meer geheugen en Sega GD-roms. Zelfde board als F-zero AX waar wij dus GX van hebben. Met E3 zien we Mariokart GX hehehhehe
En Revolution is nog wel 1,5 - 2 jaar verwijderd van ons.
uhm...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq