Het Grote Gamecube Topic Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.646 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76992

heb nog ff gekeken voor DKJB bij dixons en die lag niet meer in de vitrine...

ik koop in de vakantie denk ik een volgende game :)
nog 2 weekjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-06 15:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Zo, ik heb gisteren voor mijn verjaardag Donkey Konga gekregen :). Omdat ik eigenlijk Jungle Beat wilde, heb ik die er maar bij gekocht, omdat Donkey Konga toch ook wel ontzettend leuk was. Maar wat zijn die Bongo's een geweldig concept zeg en erg verslavend.

Ik wou gisteren even aan mijn vrienden laten zien hoe het werkte en even later waren ze aan het ruziemaken wie er nu op de trommels mocht :). Ze waren er niet achterweg te slaan. Helemaal geweldig die dingen. Persoonlijk vind ik tot nu toe Donkey Konga leuker, maar dat komt waarschijnlijk door de multiplayer en dat ik Jungle Beat nog niet echt goed heb gespeeld. Ik zal straks wel even een paar levels trommelen. Dat ik een hoop plezier aan die dingen ga beleven staat iig vast!

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*WD wil ook bongo's :P

moet je voor Zelda TWW eigenlijk dingen weten uit het verhaal?
ik heb nooit echt een zelda game gespeeld en in een filmpje zag ik dat dit een Sequal is
Voordat ik aan Metroid Prime was begonnen heb ik de verhalen van de vorige metroid games gelezen, misschien moet ik dat bij zelda ook doen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:57

Willybubba

Nut up or shut up.

Nee, hoeft niet. De Zelda's zijn losstaande verhalen zo ongeveer.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-06 16:15
Anoniem: 76992 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:32:

ik heb nooit echt een zelda game gespeeld en in een filmpje zag ik dat dit een Sequal is
Voordat ik aan Metroid Prime was begonnen heb ik de verhalen van de vorige metroid games gelezen, misschien moet ik dat bij zelda ook doen...?
De meeste Zelda spellen staan redelijk los van elkaar qua verhaal. The Wind Waker is één van de weinige Zelda spellen die direct op een ander aansluit(Ocarina of Time). Echter de kennis van Ocarina of Time die benodigd is is minimaal en wordt zelfs letterlijk in de intro van The Wind Waker nog een keer uitgelegd.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Anoniem: 76992 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:32:

Voor Zelda hoeft dat niet, aangezien elk Zelda spel het verhaal op zijn eigen manier vertelt. Ik denk dat je WW als sequel zou kunnen zien van OoT. Echter, Zelda is niet zoals Metroid chronolisch verteld. Voor Metroid geldt dat trouwens ook niet meer echt sinds Metroid Prime.

Ik kan me nog herinneren dat de gebruiker ds op dit forum best een flinke post heeft gemaakt betreffende het Zelda verhaal en haar eigenschappen. Gebruik D3's HGGCT-search om die post te zoeken.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Nou zo geweldig is ED ook weer niet.
Soms briljant, maar soms herhaaldelijk en suf. Het briljantste waren de sanity effecten, dat was echt f*cking scary. Vooral in als je jezelf ergens dood ziet hangen/liggen. Maar daar blijf ik niet de hele tijd in rondlopen, met dat schuine beeld, hup ff wat energie erbij en het is weer normaal. En afgezien daarvan waren er niet veel enge momenten.

RE vind ik een stuk beter, en ook enger als je het voor de eerste keer speelt. Dat is trouwens wel weer goed aan ED, elke keer komen de sanity moment weer op een ander punt. Dus je weet niet precies wat er gaan gebeuren.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Vanitas schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 00:45:
[...]

Nou zo geweldig is ED ook weer niet.
Soms briljant, maar soms herhaaldelijk en suf. Het briljantste waren de sanity effecten, dat was echt f*cking scary. Vooral in als je jezelf ergens dood ziet hangen/liggen. Maar daar blijf ik niet de hele tijd in rondlopen, met dat schuine beeld, hup ff wat energie erbij en het is weer normaal. En afgezien daarvan waren er niet veel enge momenten.

RE vind ik een stuk beter, en ook enger als je het voor de eerste keer speelt. Dat is trouwens wel weer goed aan ED, elke keer komen de sanity moment weer op een ander punt. Dus je weet niet precies wat er gaan gebeuren.
Ik vind em echt geniaal, zelf spells componeren rulez! er waren gewoon zoveel manieren waarop je kon spelen, zelf mensen doodmaken met magic spells, demons summonen die het voor je doen of ouderwets hakken en schieten.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

TheEvilCuber schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 02:31:
[...]

Ik vind em echt geniaal, zelf spells componeren rulez! er waren gewoon zoveel manieren waarop je kon spelen, zelf mensen doodmaken met magic spells, demons summonen die het voor je doen of ouderwets hakken en schieten.
Vond ED idd ook geniaal. Erg maf spel met die spells / magic. Het was niet zo "vast" als RE maar erg geheimzinnig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-06 16:01

TdV

ED is ook een van mijn meest gewaardeerde titels; ik ben hem nu voor de 2e keer aan het uitspelen. De filmpjes en gameplay zijn iets anders. Bij 3x uitspelen krijg je het echte uber eindfilmpje dus daar ga ik eigenlijk nog voor. Persoonlijk vind ik ED een vele male speelbaardere titel dan RE; deeltje 4 uit de RE serie daargelaten, die is geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06 22:00

rajackar

Blood Minister

ED is ook een van mijn meest gespeelde GC games (op RE na natruurlijk ;)).
Vergeet trouwens ook de replay waarde niet. Door aan het begin een ander artifact te kiezen is de gameplay anders omdat de sterke kanten van jou en de tegenstanders anders zijn. Dit zorgt ervoor dat je je tactiek wat aan moet passen en dat maakt het weer leuk om het hele spel nog een keer door te lopen. Ook zijn de cut-scenes en sommige bossess anders. Het verhaal is misschien niet bijster orgineel maar de presentatie vind ik echt fantastisch. Ook de cut-scenes zien er erg gaaf uit.
Een van de beste en orgineelste games van de afgelopen jaren naar mijn mening en voor een players choice prijs zeker de moeite waard omdat ie garant staat voor zeer veel uren speel plezier.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik ben volgens mij halverwege de derde keer uitspelen in ED. Maar dat is al een paar jaar zo. Wil op zich nog wel dat ubereinde zien. Is dat een beetje de moeite?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Natuurlijk stond het geld van winkelwijs nog steeds niet op mijn rekening dus ik ging gisteren nog maar eens bellen. Tussen 4 en 5 een stuk of 10x gebeld, geen gehoor. Terwijl de klantenservice op dinsdag toch echt tot 5 uur bereikbaar zou moeten zijn. Nu net nog maar een keer gebeld, en mezelf door laten verbinden met hun financiële administratie.

Ze hebben eindelijk door wat het probleem was: ze hebben gewoon een verkeerd nummer ingetypt (ik had zelf wel mijn correcte nummer gegeven, dat hadden ze zelfs nog gecontroleerd) bij het overmaken, waardoor ze de betaling hadden teruggekregen. Maar ze hadden dat dus niet even genoteerd |:(

Om een lang verhaal kort te houden, hij zou het nu gelijk overmaken. Ik ben benieuwd of dat dit keer dan wel eindelijk gebeurt. Ondertussen heb ik de 120 euro oid wat ik terug moet krijgen haast opgebeld naar hun klantenservice :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 14:24:
Ondertussen heb ik de 120 euro oid wat ik terug moet krijgen haast opgebeld naar hun klantenservice :P
daar moet je gewoon wat extra geld voor vragen ;)
schandalig dat dat zolang duurt... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Eindelijk! Het geld staat weer op mijn rekening, nadat het er iets van 27 januari vanaf was gegaan. :o

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06 17:03
Misschien een idee om deze site http://www.budgetgaming.nl/ in de startpost te zetten. Hier kun je vinden waar je spellen het goedkoopst kan kopen :)

Ik bedoel het verder niet als spam oid, gewoon om behulpzaam te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Mocht iemand het interesseren trouwens. In de FRS op Utrecht CS (die in de stationshal) lag Charlie's Angels voor 9.99. Zag het toevallig toen ik even op de trein moest wachten :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:54

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ik zal eens kijken naar budgetgaming.nl.

edit: Die DS Prijsvraag ! In principe staat het toch voor Developers System?..geen van de antwoorden heeft dat namelijk..
What does "DS" stand for?

To our developers, it stands for "Developers' System," since we believe it gives game creators brand new tools which will lead to more innovative games for the world's players.

It can also stand for "Dual Screen."
Lekker duidelijk ;)

[ Voor 139% gewijzigd door Max|Burn op 16-02-2005 20:34 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Je zou het ook kunnen lezen als Defense System, om hun marktaandeel te verdedigen tegen de PSP :P

Edit: Waarom post ik nou niet in het DS topic?

[ Voor 21% gewijzigd door GZ op 16-02-2005 21:30 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

MaxBurn schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 20:27:
edit: Die DS Prijsvraag ! In principe staat het toch voor Developers System?..geen van de antwoorden heeft dat namelijk..
Volgens mij staat het gewoon Dual Screen hoor. Dat "developer system" was meer een soort van beeldspraak van reggie. Gewoon om duidelijk te maken hoe leuk en makkelijk het is voor developers om op zo'n innovatief apparaatje te programmeren.
In het Nederlands zou hij gezegd hebben: "Dit is de Nintendo DS. Die DS staat natuurlijk voor Dual Screen, maar wij noemen het ook wel liefkozend ons Developers System. O+ "
Ofzoiets. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Eh..die quote komt van de Nintendo.com site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 21:49:
Eh..die quote komt van de Nintendo.com site ;)
Ik zie niet in hoe dat mijn theorie minder geloofwaardig maakt. :p
To our developers, it stands for "Developers' System,"
Dat geeft toch al aan dat dat niet de officiele naam is? Het is gewoon... tsja... zo noemen zij dat onderling, een kijkje in de nintendo-keuken. Misschien hebben ze ook wel koosnaampjes voor de andere nintendo-consoles. Voor de rest van de wereld is het gewoon de Nintendo Dual Screen.

(denk ik, maar ik kan het natuurlijk ook best mis hebben.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

offtopic:
ik weet nog steeds niet waar GBA SP voor staat... 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 76992 op 16-02-2005 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 76992 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 22:04:
offtopic:
Special Project was de codenaam voor de verbeterde GBA. Daarom werd het uiteindelijk GBASP.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:40
Anoniem: 76992 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 22:04:
offtopic:
SPecial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Maarre, weet iemand een tent die DKJB zonder bongo's verkoopt voor een Eurootje of 40? Want 50 vind ik echt absurd duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Volgens mij heeft MetroidPrime gelijk, dit dacht ik namelijk ook, hoor schweino.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:32

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Juj! Ben nu eindelijk op DVD2 aanbeland bij ToS :) Het verhaal begint eindelijk een beetje duidelijk te worden. Maar wat ik wel gaar vind is dat je nu pas wat leuke cutscenes krijgt en in de rest van het spel eigenlijk helemaal niet (ja, alleen in-game, maar das toch anders).

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
de SP in GBA SP staat inderdaad voor "Special Project" , niet voor SPecial dus.

[ Voor 16% gewijzigd door Max|Burn op 16-02-2005 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SPecial kwam ook niet echt geloofwaardig over als ik eerlijk mag zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Mijn handen zijn helemaal kapot. Na een paar uur zwoegen heb ik twee platina, en mijn god, wat is dat heilig(en zwaar)... Ik heb kingdom 1 en nog een kingdom, volgens mij appel. Ik was helemaal blij, maar ook helemaal kapot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06 17:03
GolbeZeromus schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 22:18:
Maarre, weet iemand een tent die DKJB zonder bongo's verkoopt voor een Eurootje of 40? Want 50 vind ik echt absurd duur.
Op die site van budgetgaming.nl staat er dat ie bij www.nedgame.com voor 40 euro te koop is! :Y)

http://www.nedgame.com/ht...idswitch=46&uit=&gamesid=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BLC_Twan schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 22:44:
[...]

Op die site van budgetgaming.nl staat er dat ie bij www.nedgame.com voor 40 euro te koop is! :Y)

http://www.nedgame.com/ht...idswitch=46&uit=&gamesid=
Don't push it ! :P

haha neehoor, die site is wel heel handig alleen ik heb al gemerkt dat ie niet altijd klopt...
maar van mij mag ie er bij als ie er nog niet bij staat

• MetroidPrime
Heeft er iemand anders gelezen over het interview dat Yuji Naka van Sonic Team onlangs heeft gegevem? Daarin stond dat hij samen met Shigeru Miyamoto regelmatig aan het brainstormen is over een Sonic Vs. Mario spel. Dit zou dan ook de reden zijn dat Sonic niet een gastoptreden in een Mario spel krijgt, Naka wil liever een dedicated spel voor Sonic en Mario samen. Zolang ze het camerasysteem door Miyamoto laten ontwerpen vind ik het prima.

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Anoniem: 105012 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 22:42:
Mijn handen zijn helemaal kapot. Na een paar uur zwoegen heb ik twee platina, en mijn god, wat is dat heilig(en zwaar)... Ik heb kingdom 1 en nog een kingdom, volgens mij appel. Ik was helemaal blij, maar ook helemaal kapot :P
kuch...heb alles platinum..kuch.. :) Ik vond het eigenlijk heel erg meevallen. Misschien maar 2 of 3 kingdoms waar ik meer dan 1 poging moest doen.

[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 17-02-2005 08:13 ]

• rajackar

rajackar

Blood Minister

MetroidPrime schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 00:34:
Heeft er iemand anders gelezen over het interview dat Yuji Naka van Sonic Team onlangs heeft gegevem? Daarin stond dat hij samen met Shigeru Miyamoto regelmatig aan het brainstormen is over een Sonic Vs. Mario spel. Dit zou dan ook de reden zijn dat Sonic niet een gastoptreden in een Mario spel krijgt, Naka wil liever een dedicated spel voor Sonic en Mario samen. Zolang ze het camerasysteem door Miyamoto laten ontwerpen vind ik het prima.
Dat had ik me 10 jaar geleden toch niet voor kunnen stellen ;)
Dat was iets waar je met je vriendjes op school over fantaseerde maar waarvan je wist dat het nooit zou gebeuren.
Het lijkt me wel erg tof.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Captain N
Ik heb op mijn copybox voor de SNES een spel met sonic en mario erin. Moet je met Sonic Mario redden oid geloof ik. Het spel was niet in de winkel verkrijgbaar natuurlijk ;)

Mijn foto's op Flickr.

Anoniem: 105012

MaxBurn schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 08:12:
[...]

kuch...heb alles platinum..kuch.. :) Ik vond het eigenlijk heel erg meevallen. Misschien maar 2 of 3 kingdoms waar ik meer dan 1 poging moest doen.
Jaja, dat weet ik nu wel... "I get your point"

Op cubezone staat iets over dat Juji Naka heeft gezegd dat er op de E3 een nieuwe Sonic zal zijn en een nieuwe Phantasy Star Online... Juji Naka over Sonic en PSO

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 17-02-2005 15:18 ]

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
M'n broer heeft eens een kijkje genomen naar een kapotte PS2 memorycard van Datel. Wat hem meteen opviel was dat alle contactpunten even lang zijn. Waarom is dat erg? Omdat zo op alle pinnetjes tegelijk spanning komt als je de kaart in de console steekt en er sluiting kan onstaan. Dit is simpel op te lossen door de grond gewoon ietsjes langer te maken zodat deze eerder contact maakt. Officiële Sony MC gecontroleerd en jawel die heeft contactpunten met verschillende lengtes. Nintendo GC MC ook netjes verschillende lengtes, Piranha GC MC daarentegen hetzelfde verhaal als de Datel. Erg lompe een zeer simpel te verhelpen ontwerpfout die nota bene niets extra kost! Ondertussen is er wel een veel grotere kans dat je MC overlijdt en je een nieuwe mag kopen. Prutsers zijn het :(

Dus als je een third party MC hebt loont het misschien de moeite om eens te kijken hoe het daarmee zit en als de contactpunten even lang zijn is het sterk af te raden de MC te verwisselen als de console aanstaat. En voortaan die prut niet meer kopen ;)

PS Die Datel en Piranha zaten allebei bij de consoles toen ik ze kocht :Y)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens goed nieuws voor RE4. :)

RE4 sales

Dus het is de best seller van de maand in de USA! :) 319.000 sales en dat is meer dan Halo 2, GTA:SA etc en dat terwijl RE4 pas 11 januari uitkwam.

Hopelijk zet deze lijn zich door zou zeer verdiend zijn . :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

schnumi schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 16:23:

RE4 sales

Dus het is de best seller van de maand in de USA! :) 319.000 sales en dat is meer dan Halo 2, GTA:SA etc en dat terwijl RE4 pas 11 januari uitkwam.

UIteraard moet je je daarbij wel bedenken dat HALO en GTA al langer op de markt zijn en er daar al gruwelijk veel van verkocht zijn. En waarschijnlijk ook nog eens heel veel in de maand ervoor met kerst. Buiten dat is het natuurlijk een heel positief bericht dat hij kennelijk een beter verkoopt dan andere spellen die toen zijn uitgekomen :)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 16:29:
[...]

UIteraard moet je je daarbij wel bedenken dat HALO en GTA al langer op de markt zijn en er daar al gruwelijk veel van verkocht zijn. En waarschijnlijk ook nog eens heel veel in de maand ervoor met kerst. Buiten dat is het natuurlijk een heel positief bericht dat hij kennelijk een beter verkoopt dan andere spellen die toen zijn uitgekomen :)
Ja weet ik maar normaalgesproken zijn er maar weinig 3th party cube games die zo verkopen. :) Gelijk ook een signaal richting 3th party developers dat het wel kan verkopen op de Cube alleen moeten ze eens wat meer tijd eraan besteden en niet zomaar slappe poorts maken.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• MetroidPrime
D³ schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 16:14:
M'n broer heeft eens een kijkje genomen naar een kapotte PS2 memorycard van Datel. Wat hem meteen opviel was dat alle contactpunten even lang zijn. Waarom is dat erg? Omdat zo op alle pinnetjes tegelijk spanning komt als je de kaart in de console steekt en er sluiting kan onstaan. Dit is simpel op te lossen door de grond gewoon ietsjes langer te maken zodat deze eerder contact maakt. Officiële Sony MC gecontroleerd en jawel die heeft contactpunten met verschillende lengtes. Nintendo GC MC ook netjes verschillende lengtes, Piranha GC MC daarentegen hetzelfde verhaal als de Datel. Erg lompe een zeer simpel te verhelpen ontwerpfout die nota bene niets extra kost! Ondertussen is er wel een veel grotere kans dat je MC overlijdt en je een nieuwe mag kopen. Prutsers zijn het :(

Dus als je een third party MC hebt loont het misschien de moeite om eens te kijken hoe het daarmee zit en als de contactpunten even lang zijn is het sterk af te raden de MC te verwisselen als de console aanstaat. En voortaan die prut niet meer kopen ;)

PS Die Datel en Piranha zaten allebei bij de consoles toen ik ze kocht :Y)
Ik heb meteen mijn memory cards erbij gehaald en inderdaad, bij de enige Piranha die ik heb heeft zijn de 3.3V en 5V contactpunten even lang als de aarde contactpunten. Bij de Max Drive en Mega Memory cards van Datel en de officiele van Nintendo zijn deze contactpunten net iets korter dan de twee aarde contactpunten. Vreemd dat Datel bij de ene console wel goed weet hoe het moet en bij de andere niet. 8)7

• Dyxtra
  • Niet online
schnumi schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 16:23:

RE4 sales

Mercenaries (PS2+XBX) is #1 met 380K, niet RE4 :P Maar idd goed nieuws, zeer verdiend.
MetroidPrime schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 17:16:
Ik heb meteen mijn memory cards erbij gehaald en inderdaad, bij de enige Piranha die ik heb heeft zijn de 3.3V en 5V contactpunten even lang als de aarde contactpunten. Bij de Max Drive en Mega Memory cards van Datel en de officiele van Nintendo zijn deze contactpunten net iets korter dan de twee aarde contactpunten. Vreemd dat Datel bij de ene console wel goed weet hoe het moet en bij de andere niet. 8)7
Misschien dat ze het ondertussen door hebben bij Datel, de MC die ik heb is vrij oud (AR2V2).

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Zijn er hier mensen die Rayman 3 hebben?
hij krijgt een 8.9 van IGN en hij is maar 15€
het lijkt me wel een toffe game en ik denk erover om 'm samen met Zelda TWW begin van de aankomende vakantie te kopen :)

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Anoniem: 76992 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:53:
Zijn er hier mensen die Rayman 3 hebben?
hij krijgt een 8.9 van IGN en hij is maar 15€
het lijkt me wel een toffe game en ik denk erover om 'm samen met Zelda TWW begin van de aankomende vakantie te kopen :)
Mhh misschien ga ik spammen... maar
Beyond good and evil ^_^
(ook 15 euro) en hij is leuker dan rayman (nouja dat denk ik, ik heb rayman nooit iets gevonden)
BGaE is btw van de zelfde makers als van rayman...
Afbeeldingslocatie: http://beyondgoodevil.com/ss/BGE_GC_01.jpg

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:25

S2S

Een nieuwe garde hier......Ubisoft is de maker van Rayman en BG&E.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Anoniem: 51765

S2S schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 19:22:
Een nieuwe garde hier......Ubisoft is de maker van Rayman en BG&E.
Das niet eens zo heel speciaal, Ubisoft is erg groot, Splinter Cell is ook van ze bijvoorbeeld. Rayman en BG&E zijn zelfs ook allebei van teams van Michel Ancel.

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
lang geleden dat ik hier gepost heb, maar ik zoek een filmpje, misschien dat iemand mij hier kan helpen.

het is het filmpje van iemand die in zijn eentje met twee joysticks ikaruga uitspeelt...

weet iemand daar de link van?

tnx in advance

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
daFubar, KNUPPEL, die heb ik net vorige week gedelete :(
Ik zou zeggen, zoek op Ikaruga chapter 3 etc :)

edit: Zoek eens hier op: Ikaruga_DP_NORMAL_chapter3_8649k_WH.lzh

[ Voor 58% gewijzigd door Max|Burn op 17-02-2005 20:21 ]

• sharkzor
  • Laatst online: 23-06 10:06
WAAR o WAAR kan ik ikaruga vinden?
ik heb de shops in dit topic geprobeerd, maar er was er maar 1 die m aanbood tegen niet zo'n schappelijke prijs..

bij frs kost ie nu 5 eurie! maar niet meer leverbaar... (zoals al een hele tijd)
ze hebben dus wel recent de prijs aangepast want hij stond pas geleden nog op 15 eurie

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:11
Voor 15 euro kan je rayman 3 wel kopen, het een leuke game voor tussen door, meer zou ik er niet voor betalen. Ik heb hem in een weekendje uitgespeeld en hij ligt nu stof te verzamelen. Als je bge nog niet hebt zou ik die eerst kopen. Heb hem net gekocht en ik vind het echt een top game.

spoiler:
Het nederlands is wel wennen, maar sommige teksten zijn geweldig:
Als je voor pej's een deur open doet
Hallo mevrouw wil u kinderpostzegels kopen?

Last FM

• GZ

GZ

!!

sharkzor schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:17:
ik heb de shops in dit topic geprobeerd, maar er was er maar 1 die m aanbood tegen niet zo'n schappelijke prijs..

bij frs kost ie nu 5 eurie! maar niet meer leverbaar... (zoals al een hele tijd)
ze hebben dus wel recent de prijs aangepast want hij stond pas geleden nog op 15 eurie
Ik vraag me precies hetzelfde af. Ondertussen zit ik al uit te kijken naar een eventuele opvolger genaamd Chaos Field. Alleen deze is alleen in het Japans verkrijgbaar en moet nog uitkomen.

OK, zonet Chaos Field Expanded besteld bij Play-Asia. 54,90 excl coupon code, met 49,90 USD. Wel jammer dat je inet meerdere Coupons kan gebruiken in 1 bestelling. Ook niet als je bijvoorbeeld 2 items aan je bestelling hangt. Zo blijf ik daar shoppen. ;(

[ Voor 18% gewijzigd door GZ op 17-02-2005 21:51 ]

• MetroidPrime
ixl85 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 19:14:
[...]

Mhh misschien ga ik spammen... maar
Beyond good and evil ^_^
(ook 15 euro) en hij is leuker dan rayman (nouja dat denk ik, ik heb rayman nooit iets gevonden)
BGaE is btw van de zelfde makers als van rayman...
[afbeelding]
Dat screenshot is zeker met GCNrd gemaakt?

is BGaE een RPG? zit er een sterk verhaal in?
ik koop nl sowieso ZeldaTWW en 2 verhaal games achter elkaar is misschien wat teveel
ik wissel graag af met verschillende soorten games en rayman zit niet echt veel boeiends aan verhaal in

BGaE komt dan gewoon de volgende keer
ik moet toch nog genoeg goede games hebben
This stylized, extremely gorgeous third-person action-adventure plays very much like a Zelda game.
IGN over Beyond Good and Evil
vandaar mijn opmerking / ik schaf 'm dus wel later aan

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 76992 op 17-02-2005 21:30 ]

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Anoniem: 76992 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 21:22:
Nee, Action-Adventure

iig eerst Zelda TWW en welke game daarbij zie ik dan wel :P
misschien heb ik maar geld voor 1 game :o

• ixl85
victenn schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:59:
Voor 15 euro kan je rayman 3 wel kopen, het een leuke game voor tussen door, meer zou ik er niet voor betalen. Ik heb hem in een weekendje uitgespeeld en hij ligt nu stof te verzamelen. Als je bge nog niet hebt zou ik die eerst kopen. Heb hem net gekocht en ik vind het echt een top game.

spoiler:
Het nederlands is wel wennen, maar sommige teksten zijn geweldig:
Als je voor pej's een deur open doet
Hallo mevrouw wil u kinderpostzegels kopen?
JAAA :) die is leuk...
en idd, ik schrok echt van de taal...
maar ik vind het niet meer storend... het speelt te lekker.. je word er toch wel ingezogen..
MetroidPrime schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 21:04:
[...]

Dat screenshot is zeker met GCNrd gemaakt?
Geen idee... ze komen van de officele site af, zie hier:
http://www.beyondgoodevil.com/
Anoniem: 76992 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 21:22:
ik koop nl sowieso ZeldaTWW en 2 verhaal games achter elkaar is misschien wat teveel
ik wissel graag af met verschillende soorten games en rayman zit niet echt veel boeiends aan verhaal in

:+ :+ :+ (sorry het moest even hoor

BGaE komt dan gewoon de volgende keer
ik moet toch nog genoeg goede games hebben

[...]

vandaar mijn opmerking / ik schaf 'm dus wel later aan
Ik heb zelda zelf ook, maar ik vind dit toch wel wat anders hoor... je kanz e wel makkelijk vergelijken, maar ik vind zelf dat BGaE sneller speelt...
maar als je dan toch een ander spel wilt hebben en geen BGaE wil kopen omdat je zelda al gaat kopen, pak dan Metroid Prime (of mario sunshine)

oei oie, mn vriendin heeft gisteren papermario gekocht!!! (ze is al verslaafd)
nu hopen dat ze hem snel uitspeeld, dan kan ik ook :D

Metroid Prime heb ik _/-\o_

SMS is 30€ en het ging me gewoon om een game van 15€ voor erbij
en rayman lijkt me toch ook wel wat hebben

maar bedankt voor je mening :P

Anoniem: 92587

sharkzor schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:17:

niet goedkoop maar je zou eens contact kunnen opnemen aan de hand van deze link: http://shop.next-level.nl/catalog/product_info.php?cPath=4_319&products_id=4264

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:18
Anoniem: 76992 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 21:54:

Ik heb Metroid Prime ook.. Voor 15 euro inclusief verzendkosten van Ebay. Morgen komen starfox (ngc) en Streetfighter (snes) samen voor 30 euro.

* HCMarX loves ebay :)

Moet ik dus
-Zelda TWW
-Metroid
-Starfox
Allemaal nog gaan uitspelen :)

Mario Party overigens leuk als multiplayer??
Verder wil ik ook nog Mario Power Tennis en Zelda (nieuwe) gaan scoren binnenkort

[ Voor 19% gewijzigd door HCMarX op 17-02-2005 22:30 ]

Gamecube (games) kopen of ruilen??

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Mario Party is toch alleen leuk als multiplayer? Dat is het hele idee van het spel dacht ik.

• GZ

GZ

!!

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:46:
Mario Party is toch alleen leuk als multiplayer? Dat is het hele idee van het spel dacht ik.
Alleen is het vrij saai ja.

Ook maar gelijk de Jap versie van Ikaruga besteld bij Play-Asia, als we dan toch bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:11
Anoniem: 76992 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 21:54:

Rayman is niet slecht hoor, ik heb er zeker van genoten en als je afwisseling wilt kan je die wel spelen. Maar er zijn veel te veel goede games dus je moet soms keuzes maken, maar als je ooit nog een spel zoekt BGE is echt erg leuk. Speelt lekker snel, nog nergens vastgezeten. Hopelijk is het een beetje groot spel.

edit:

Mario Party vind ik alleen ook niet veel aan, mijn zusje heeft 4 en laatst heb ik 5 met een paar vrienden gespeeld. Al die minigames in multiplayer zijn geweldig.

[ Voor 13% gewijzigd door victenn op 18-02-2005 00:22 ]

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Blaatschaap11 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:28:
[...]

Mario Party overigens leuk als multiplayer??
Verder wil ik ook nog Mario Power Tennis en Zelda (nieuwe) gaan scoren binnenkort
Ja! zeker weten!
alleen meot je dan wel MP5 hebben
MP4 is echt saai...
We hebben MP5 laatst met 7 mensen gedaan (3 teams van 2, 1 van 1)
echt dikke lol!

Ik heb ook een review van MP6 gezien.... en ik zit er zelfs over na te denken om hem te kopen! :o
(en ik heb warioware net binnen... ook echt een fantastische game!! ga zo meteen weer even spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Hallo, tot voor kort had ik zelf ook een gamecube.

Leukste spel was P.N.0.3.

Mijn vraag aan een van jullie: wat is de hoogste moeilijkheidsgraad waarop je hem hebt uitgespeeld?

Zal het spel laats voor 15 euro liggen :?
Tips voor kopers van gamecube spellen, wacht 3 maanden, dan heb je 90% kans op een fikse korting.
The windwaker was ook nog maar iets van 25 euro:?

Naja, goede toppers voor weinig geld, nu hopen dat deze trend zich ook op andere platformen voortzet :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
P.N.03 vind ik persoonlijk echt niks aan. Ik heb er een demo van liggen thuis. Ongedetailleerd, en uh... saaaaai :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Captain N schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 08:19:
P.N.03 vind ik persoonlijk echt niks aan. Ik heb er een demo van liggen thuis. Ongedetailleerd, en uh... saaaaai :)
Het is wel een goede voorbereiding op Mercenaries van RE4 ;)

Zelf vond ik het wel een tof spel, alleen jammer dat het level design zo herhaaldelijk is. Verder zitten er ook wel toffe bazen in. En Vanessa beweegt natuurlijk fantastisch en stijlvol.
Volgens mij heb ik als hoogste op Normal uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

HI -RES Mariokart Arcade screens:

http://forums.gaming-age....thread.php?t=36305&page=4

Oo en woot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

VET! Ik mis alleen de items! Dat maakt MK juist zo leuk vind ik, die frustrerende dingen die je kunt neerleggen en afschieten om elkaar te sarren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Nou die zijn er wel ;)....en voor de veteranen...de muntjes zijn er ook weer :)

[ Voor 6% gewijzigd door S2S op 18-02-2005 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Is dat Pac-man in een van die karretjes? Die met het Pac-man logotje op de achterkant. Het ziet er op een of andere manier heel anders uit dan de Mario Kart versies die wij gewend zijn. Is het al uit in Japan, of zijn dat prototypes op die pics? Ik had er nog nooit van gehoord :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Waar zie je de items dan? Of komen die in die broodtrommel links te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Kerel wat is nou een Mariokart zonder items? Een broodje kaas zonder kaas......heheheehehhe dacht je nou echt dat deze er niet in zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
maar de muntjes rulen dus echt wel!
10munten en je gaat weer wat sneller... (dan in een Ghosthouse op een houte vloer racen en je hebt de snes versie weer terug)

Ik hoop dat de munten er weer inzitten bij de volgende MK voor de NGC (zou opzich wel leuk zijn als ze MK naar een nieuw level tillen, waar je ook upgrades voor je kart kan kopen dmv deze munten... dat je iets meer in het spel komt te zitten dan dat je alleen de losse races doet (die optie moet er dan ook in blijven zitten :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Volgende MK voor de NGC? Denk je echt dat die er gaat komen? Lijkt mij dat ze die bewaren voor de Revolution als launch-titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
WTF @ Mariokart Arcade GP?! :D Wel grappig, maar vraag me af of hij uitkomt voor de NGC.
Zo te zien meer back to basic (dus beter voor Surrounded) alhoewel ik wel hou van de verfijning in MKDD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:10:
Volgende MK voor de NGC? Denk je echt dat die er gaat komen? Lijkt mij dat ze die bewaren voor de Revolution als launch-titel.
Ja owkee... dan bedoel ik dat :)
But you get my point right ;)

Munten zijn vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:10:
Yeah lijkt mij ook nog voor de GC.....grfx zijn niet goed genoeg voor next-gen en het is het triforce board een GC met wat meer geheugen en Sega GD-roms. Zelfde board als F-zero AX waar wij dus GX van hebben. Met E3 zien we Mariokart GX hehehhehe

En Revolution is nog wel 1,5 - 2 jaar verwijderd van ons.

[ Voor 6% gewijzigd door S2S op 18-02-2005 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

ixl85 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 00:35:
[...]

Ja! zeker weten!
alleen meot je dan wel MP5 hebben
MP4 is echt saai...
We hebben MP5 laatst met 7 mensen gedaan (3 teams van 2, 1 van 1)
echt dikke lol!

Ik heb ook een review van MP6 gezien.... en ik zit er zelfs over na te denken om hem te kopen! :o
(en ik heb warioware net binnen... ook echt een fantastische game!! ga zo meteen weer even spelen)
Ik vond 4 juist stukken leuker. Maar ja smaak ;)
Gisteren 6 eens uitgeprobeerd maar die gaat er niet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 20-05 15:14
Interresant stukje over zelda:
Eiji Aonuma (Nintendo) 'There will be without any doubt Zelda for the DS. In fact, you appear that the reflexions which we developed around Four Swords largely contributed to the reflexion which we had to conceive the DS.

The concepts with work in Four Swords formed part of the examples that we experienced while thinking on the possible plays for the DS and the advantages that the double screen allows. It was theoretical but today, it would be very a shame, and even ashamed, that one does not make the opposite demonstration: a truth good Zelda on DS. The next episode of Zelda conceived for GameCube is already completed but I can absolutely nothing say some moreover.
You know the house: even the title and the topic are still secret. This next large Zelda, which makes continuation with the WindWaker episode chronologically, will leave to Japan at at the end of 2005. I am engaged to 200 % in his development and I can betray one secrecy of it: it will be very, very beautiful.'
Wtf, zelda is al af :9~
Eind 2005 :(

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik vind die Gfx van die arcade MK wel een stuk beter ogen dan die van MKDD. Vind ik toch vreemd. Op zich wel een reele kans dat deze game nog naar de Cube komt... Dalijk komtie zelfs met online support ;-)

But I can dream can't I?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
De stijl wijkt sowieso af omdat Namco hem maakt. (Houd hart vast..) Hiernaast draait het op (misschien 10-20%?) sterkere hardware dan de kubus :)

[ Voor 37% gewijzigd door Max|Burn op 18-02-2005 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Begin deze week lazen we nog dat Sonic nooit in een Mario Kart spel kan voorkomen en nu zit Pacman er in! Als ze dit spel online maken voor de GC/Revolution zou dat best wel ownen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Elroy schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 16:19:
Interresant stukje over zelda:

[...]

Wtf, zelda is al af :9~
Eind 2005 :(
Lijkt me sterk. Ik denk dat ze bedoelen het uitgebreide verhaal met details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 72901 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 17:36:
[...]

Lijkt me sterk. Ik denk dat ze bedoelen het uitgebreide verhaal met details.
So sterk is het niet. Miyamoto zei zelf dat het spel ruim voor de komende E3 af zou zijn en dat de final versie op de E3 speelbaar zou zijn. De E3 is over drie maanden, de meeste demo's die daar speelbaar zijn zijn al twee tot drie maanden oud. Dus het klopt met alles wat we er tot nu toe over gehoord hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
GolbeZeromus schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 09:58:
[...]

Het is wel een goede voorbereiding op Mercenaries van RE4 ;)

Zelf vond ik het wel een tof spel, alleen jammer dat het level design zo herhaaldelijk is. Verder zitten er ook wel toffe bazen in. En Vanessa beweegt natuurlijk fantastisch en stijlvol.
Volgens mij heb ik als hoogste op Normal uitgespeeld.
Ik was blijven steken op hard bij level 8 of zo.
Cool, het was eigenlijk een heel erg retro spel op die moeilijkheidsgraad. Lekker hardcore.
Jammer dat het nooit naar de PS2 is gekomen, itt tot Viewtufull Joe en (binnenkort) Resident Evil 4 en Killer 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
MaxBurn schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 17:09:
De stijl wijkt sowieso af omdat Namco hem maakt. (Houd hart vast..) Hiernaast draait het op (misschien 10-20%?) sterkere hardware dan de kubus :)
Nou en?
De cube kan makkelijker meer aan dan wat MK-DD laat zien, toen ik het de eerste keer zag was ik ronduit verdrietig...
Nu vind ik graphics minder belangrijk dan gameplay en speel het spel veel met andere mensen...
maar ik blijf de graphics saai en dood vinden...

Als je MK-DD vergelijkt met Metroid prime, Burnout 2, Xtreme G3 (en de nieuwe versie, XGRA)
en bijv andere mariogames (sunshine) dan is het allemaal maar kaaltjes....
Terwijl ze er genoeg tijd voor gehad hebben...... (maargoed, het spel zelf blijft super cool)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
ik vind MKDD toch echt goed er uit zien hoor. Al helemaal t.o.v Mario sunshine (N64 graphics zijn dat imo) Vergelijken met een game als MP1 of een racegame ala arcade + real graphics kan al helemaal niet, appels en peren :)

Xg3 en XGRA :r
Me Extreme-G 1 vond ik voor zijn tijd erg vet maar alles daarna..blegh :)

[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 18-02-2005 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
MaxBurn schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 19:31:
ik vind MKDD toch echt goed er uit zien hoor. Al helemaal t.o.v Mario sunshine (N64 graphics zijn dat imo) Vergelijken met een game als MP1 of een racegame ala arcade + real graphics kan al helemaal niet, appels en peren :)

Xg3 en XGRA :r
Me Extreme-G 1 vond ik voor zijn tijd erg vet maar alles daarna..blegh :)
Waarom kan je andere soorten graphics niet met elkaar vergelijken?
Kan makkelijk, het gaat om de kwaliteit die ze leveren, als de cube zoiets als MP kan leveren kan MK-DD er ook vele malen mooier uitzien, dat bedoel ik (MK-DD kan veel gedetaileerder zijn, er zit nog veel te veel 2d werk in net zoals bij de N64, dat vind ik slordig, zoveel moeite is het niet om wat omgevingstukken te maken (en ja, ik spreek uitervaring, werk ook met 3d) (owja, en voor jou zal ik er Fzero er ook bij gooien, dat is dus acrade tegen arcade omdat jij er geen 'real' bij wil hebben)...

Hier even een vergelijking (alle screens zijn van de cube, dus neit van de Xbox oid)
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/01/27/xgra_screen021.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/gc/burnout2/0404/b_screen012.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/gc/mariokart/1113/mario_screen012.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/gc/fzero/0825/f_screen002.jpg

ik val het spel verder niet aan hoor

edit:
vergelijk voor de grap eens alle textures van de baan waar ze op racen... dat is bij mariokart toch om je voor te schamen?

[ Voor 5% gewijzigd door ixl85 op 18-02-2005 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Wel beetje raar dat je een vergelijking maakt met Metriod en Mariokart. Ene is een race spel en het andere niet. (boeit dat nou denkje, beide 3D op scherm toch?) ja maar bij een race spel moet alles wel lekker snel gerenderd worden.

Mario kart zet d.m.v. de graphics een bepaalde sfeer neer, wat precies bij mario kart hoort. (zoals je ziet heeft f-zero dat ook, een eigen sfeer.) Ook verschil met F-zero en mariokart is, dat wanneer JIJ gaat multiplayen met z'n 4ren, AL het detail wegvalt op de baan. Je houd dan letterlijk alleen de baan over en geen leuke details meer. (daar kwam ik dus achter toen ik het met z'n 4ren deed, dat level waar je zegmaar tussen die grote bomen reed. Nou alleen de baan was er nogmaar. Zo heb je bij mariokart een heleboel dingen die gebreuren. Bommen, power ups over de weg, karakters die switch van plaats, veel van dat soort dingen, kost allemaal rekenkracht.

En nog die textures... als jij een "blauw" bmp file hebt van 10mb, heeft jouw pc/console ereven veel moeite mee als een foto van het wegdek dat ook 10mb is. Dus is snap niet dat mariokart zich hoeft te schamen :) tis een uitstekende game :)

ik hoop nu niet dat ik je te veel aanval :P

[ Voor 6% gewijzigd door Dutchie! op 18-02-2005 20:38 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Aap schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 20:22:
Wel beetje raar dat je een vergelijking maakt met Metriod en Mariokart. Ene is een race spel en het andere niet. (boeit dat nou denkje, beide 3D op scherm toch?) ja maar bij een race spel moet alles wel lekker snel gerenderd worden.

Mario kart zet d.m.v. de graphics een bepaalde sfeer neer, wat precies bij mario kart hoort. (zoals je ziet heeft f-zero dat ook, een eigen sfeer.) Ook verschil met F-zero en mariokart is, dat wanneer JIJ gaat multiplayen met z'n 4ren, AL het detail wegvalt op de baan. Je houd dan letterlijk alleen de baan over en geen leuke details meer. (daar kwam ik dus achter toen ik het met z'n 4ren deed, dat level waar je zegmaar tussen die grote bomen reed. Nou alleen de baan was er nogmaar. Zo heb je bij mariokart een heleboel dingen die gebreuren. Bommen, power ups over de, karakters die switch van plaats, veel van dat soort dingen, kost allemaal rekenkracht.

En nog die textures... als jij een "blauw" bmp file hebt van 10mb, heeft jouw pc/console ereven veel moeite mee als een foto van het wegdek dat ook 10mb is. Dus is snap niet dat mariokart zich hoeft te schamen :) tis een uitstekende game :)

ik hoop nu niet dat ik je te veel aanval :P
Nee voel me niet aangesproken hoor,
maar ik weet heel goed hoe het werkt hoor met dingen renderen en de textures... dont worry ik weet waar ik over praat..
maar de stijl van mariokart is niet "plane"
kijk naar die andere screens voor de arcade, dat ziet er dus nog steeds mariokart achtig uit, alleen veel mooier, dat zou de cube ook nog wel aankunnen...

Over het wegvallen van detail, tja daar zit wat in (burnout heeft het ook zwaar met meer mensen)
Maar dat vind ik geen rede om de Singleplayer zo te laten zoals het bij 4 player mode ook is...
snapje? (en zoals ik al zei, het is een geweldige game... heb het nu alleen over graphics)

edit:
@maxburn onder me
:Z zoals ik al eerder zei, ik vind gameplay belangrijker dan graphics (daarom heb ik net ook een uur warioware zitten spelen, en ga zo weer verder)
ik zeg alleen dat ik MKdd er niet mooi uit vind zien, en het zeker niet is war de cube aankan...
ik heb ook niks over de sfeer gezegt zoals sommige hier aanhalen... ik heb het puur over de leegheid... niet over de inhoudelijke dingen van het spel.

en over de screenshots, het verschil is duidelijk te zien, als je mooiere wil ga je zelf maar zoeken.. daar moet je dus niet over gaan klagen...

[ Voor 16% gewijzigd door ixl85 op 18-02-2005 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Uhm, de textures van MKDD zijn best goed/scherp, dat het vaak grote vlakken zijn met weinig detail heeft alleen maar te maken met de stijl die ze neergezet hebben, niet met de kwaliteit van de textures. Als je zo kwaliteitsgeil bent moet je trouwens als vergelijking al helemaal geen brakke screens gebruiken, BO2 is nu net een PSX1 game :) Die shots bewijzen alleen maar het tegendeel :D

edit: heb wat gezocht maar ingame shots met goede kwaliteit zijn er geeneens te vinden van MKDD, allemaal low-res en jpg compressie-verneukt.

edit2: Als MK Arcade GP geport wordt naar de GC zal het net zoiets als F0GX worden. Deels erg scherpe textures en deel textures die toch zichtbaar wat minder zijn (maar nog steeds wel goed), simpelweg omdat er niet meer dan x mB op 1 moment geladen kan zijn :)

edit3: uhm die MK Arcade screens vind ik op een hoop stukken ook vrij LEEG :) Baby Park: fucking achtbaan man !

[ Voor 76% gewijzigd door Max|Burn op 18-02-2005 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:26:
Zo te zien meer back to basic (dus beter voor Surrounded)
Zeg dat wel! :9~
Tsjongejonge... Afgaande op de eerste screens gaat dit MKDD veruit overtreffen. (Ok ok, screens zeggen natuurlijk nog niet zoveel... maar evengoed... ik ga er wel van watertanden als ik dat zo zie. Gewone karts, zo te zien kleine simpele courses... de muntjes zijn terug ( _/-\o_ muntjes _/-\o_ )... het is bijna teveel... ik kan het haast niet geloven. Hoelang zal het duren voordat zo'n arcade-kast op ebay opduikt? ;)

(Die onderwater rainbowroad achtige baan ziet er trouwens wel vaag uit... kijk naar die map! :? Een los begin en eindpunt? wtf? Wat moet ik me daar nu weer bij voorstellen?)

Zal het op de gamecube verschijnen? Hm... aan de ene kant zou het wel vreemd zijn. Iedereen heeft al een mariokart in huis, wat voegt dit dan toe etc... aan de andere kant... het spel is er nu toch, en volgens mij moet de GC dit makkelijk aankunnen... klinkt als iets waar nintendo makkelijk wat extra zakgeld mee kan verdienen als ze dit porten... en daar is nintendo nooit vies van volgens mij. ;) Zelfs als het niet op de cube verschijnt kunnen we er vrijwel zeker van zijn dat het ooit op een bonusschijfje op een toekomstige console uitgegeven zal worden of zoiets.

Grafisch hoeft MKDD zich trouwens nergens voor te schamen volgens mij hoor. Het ziet er heel anders uit dan alle andere race-spellen... maar zeker niet minder mooi. Natuurlijk is het minder gedetaileerd dan F-Zero of BO... maar dat is gewoon de mario-stijl toch? Te realistisch en gedetaileerd past helemaal niet bij Mario. Het ziet er vrolijk, simplistisch en cartoony uit... helemaal perfect wat mij betreft. Ik krijg van MKDD het mariogevoel veel meer dan van mario sunshine zelf.
Maar dat vind ik geen rede om de Singleplayer zo te laten zoals het bij 4 player mode ook is...
snapje?
Dat is juist één van mijn grootste ergernissen van alle MK's ná Super Mario Kart... dat het er in de singleplayer beter uitziet dan de multiplayer. Dan heb je toch het gevoel als je de MP speelt dat je een minderwaardige versie van het spel aan het spelen bent? (ik in ieder geval). Op de N64 was het helemaal gortig. Die trein in het woestijnlevel veel korter, links en rechts bomen weggehaald (vooral in yoshi valley is het verschil enorm wat de bomen betreft). Zonde hoor. Mario Kart is de multiplayer game bij uitstek... laat ze het daar dan ook op fijnstellen. In SMK speel je zelfs in de singleplayer mode nog steeds op een half schermpje. Daar zouden ze weer naar terug moeten keren. ;) (jaja, ik besef me ook wel dat ik de enige zou zijn die daar blij mee was. :p De rest van de wereld zou moord en brand schreeuwen). Nouja, smaken verschillen zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Anoniem: 115248 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 22:56:
Dat is juist één van mijn grootste ergernissen van alle MK's ná Super Mario Kart... dat het er in de singleplayer beter uitziet dan de multiplayer.
Tja..dat is in alle MP games zo in multiplayer splitscreen..zal absoluut nooit veranderen. i.p.v. beeldkwaliteit omlaag schroeven (textures etc omlaag)in MKDD en MK64 hebben ze minder omgevingsspul..imo niks mis mee.
In SMK speel je zelfs in de singleplayer mode nog steeds op een half schermpje. Daar zouden ze weer naar terug moeten keren. ;) (jaja, ik besef me ook wel dat ik de enige zou zijn die daar blij mee was. :p De rest van de wereld zou moord en brand schreeuwen). Nouja, smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Tja..minder beeldlijnen maar aantal polygonen etc veranderen niet met je schermgrootte hoor..dus het maakt feitelijk bijna niks uit.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

S2S schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:56:
Yeah lijkt mij ook nog voor de GC.....grfx zijn niet goed genoeg voor next-gen en het is het triforce board een GC met wat meer geheugen en Sega GD-roms. Zelfde board als F-zero AX waar wij dus GX van hebben. Met E3 zien we Mariokart GX hehehhehe

En Revolution is nog wel 1,5 - 2 jaar verwijderd van ons.
Ik hoop natuurlijk dat je gelijk krijgt en dat hij naar de GC komt, maar ik las vandaag op gameqube dat de Revolution misschien al met kerst uitkomt ( http://www.gameqube.nl/article.php?id=8987 ). Mocht dat gerucht waar zijn dan denk ik toh dat hij eerder naar de Revolution geport zou worden, ook al zijn de graphics misschien niet revolution waardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Mario Sunshine N64 kwaliteit geven is trouwens echte grote onzin ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-06 15:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Hoe zit het trouwens met zo'n RGB kabel die je apart kunt kopen? Is de beeldkwaliteit veel beter dan?

Maar om over slechte graphics te spreken. Ik vind Fifa 2005 kwa graphics enorm slecht gedaan. Veel Low-res textures (shirtjes zien er niet uit), het beeld is wazig en ook de letters op het scherm gaan bijna richting onleesbaar.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsja Fifa zuigt sowieso. ;)

En ja met een RGB kabel is het beeld wel een stuk beter ja. Maar dan wel met een officiële Nintendo RGB kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Dat vind ik ook slecht bij Fifa het beeld is inderdaad niet erg scherp en de letters zijn vrijwel onleesbaar. Maar volgens Gamespot zijn de graphics bij de Gamecube beter dan bij de PS2 , maar minder dan bij de XBOX, dus ik vraag me af hoe beroerd de PS2 versie eruit zou zien. Van een vriend hoorde ik echter dat hem opviel dat de PS2 versie zoveel scherper was :?
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.