Exorcist schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 23:17:Verleden week zette ik de Wii weer eens aan, nadat deze sinds kerst uit had gestaan. Had allemaal blauwe artifacts in beeld...
Heb m dus uitgezet, stekker eruit en weer aangedaan, toen was het gelukkig weg. Ik zet dat ding nu wel compleet uit ipv stand-by *dus rood ledje ipv geel*, ik vind hem aardig warm voor iets dat standby is.
Het intresseert me ook geen biet dattie dan tussentijds geen updates kan binnehalen nl.
/Bol.com, schiet op met die *** component kabel die al sinds NOVEMBER in bestelling staat.
Dude ... gewoon je order cancellen en in de winkel halen !! Zie ook :
rajackar schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:43:Ik heb pas ook zo'n rgb verdeler gekocht. Nog niet kunnen testen met de wii omdat ik nog steeds geen RGB kabel heb kunnen scoren maar mijn dvd spelen geeft iig nog steeds perfect beeld. Ding was maar een paar euro of zo. Linkje is ooit in dit topic voorbij gekomen.
Bij media markt in rotterdam alexander liggen btw genoeg zelda's, controllers en zelfs een paar
composietcomponent kabels voor de liefhebbers.

En anders ben ik wel gek genoeg om het naar je op te sturen als je de aangetekend pakket verzendkosten wil betalen die iets van 6,95 € zijn ofzoiets en je het echt niet kan missen/heel erg pissed bent op de winkel waar je het besteld hebt

Dan betaal je totaal dus net geen 37 € voor het geheel.
Denk het wel, omdat mijn normale SCART "kanaal" ook beeld geeft en niet alleen het RGB "kanaal" maar pin me er niet op vast !!
Wat ik trouwens nog kwijt wou :
Zijn er hier mensen die aardig wat RGB apparaten hebben waarvan ze heel graag het audio gedeelte via hun versterker/stereo zouden willen hebben i.c.m. een van de RGB kabels ??
Ik heb eindelijk een blokje ervoor gevonden die het kan opsplitsen alleen moet ik het nog bestellen + testen

Mochten we let's say voor een man of 15/30 een bestelling kunnen plaatsen is het een stukje goedkoper !!
Als er geinteresseerden zijn dan kunnen die me DM'en en dan kijken we wel verder hoe en wat, nadat ik het heb getest.
Verder zoek ik nog steeds Wii Play voor een € of 10/15 inclusief verzendkosten ... Ik begrijp hem wel hoor : 9 van de 10 topicstarts @ GoT worden niet fatsoenlijk up-to-date gehouden
[
Voor 4% gewijzigd door
nero355 op 26-01-2007 13:11
]