Waarom zou je dat willen?
Nieuwe versie? Echt nieuwe update of alleen maar kanaalupdate?
(Misschien verhelpt het stiekem wel mijn probleem
)
Denk van niet maar ik klamp me vast aan elke strohalm... Maand zonder Wii
(Misschien verhelpt het stiekem wel mijn probleem
Denk van niet maar ik klamp me vast aan elke strohalm... Maand zonder Wii
[ Voor 28% gewijzigd door Willybubba op 26-01-2007 10:13 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Anoniem: 90152
Ja, dat vermelden ze niet, versie nu is volgens mij 2.1E. Het schermoje dat weergeeft wat er veranderd is geeft trouwens nog steeds weer dat het ouderlijk toezicht gebruikt kan worden (die melding was na vorige update ook al zichtbaar) en geen melding over het nieuwskanaal terwijl dit de grote verandering is.
Het is niets meer dan een stekkerbak.Willybubba schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 09:23:
Hey... 10 euri's met optie tot makkelijk ruilen
Doe mij ff het merk, dan ga ik die ook eens checken. Heb nu namelijk 1 RGB aanslutiing en 3 RGB apparaten.
DVD speler op composiet KAN maar op RGB is natuurlijk leuker
EDIT: Ik begrijp dus dat je niet hoeft te kloten met knoppen oid? Gewoon 3 SCART's erin en het apparaat wat aanstaat geeft automagisch signaal?
Het enige probleem kan zijn dat je apparaten het niet leuk vinden dat er een signaal op hun uitgang staat, maar met video signalen zal dat geen problemen opleveren denk ik.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Anoniem: 90152
Zoals Oscar zegt waarom zou je dat willen? Voor mij was er wel een bijkomend voordeel en dat was dat bij het scartblokje (composiet-versie) deze zo ver naar achteren stak dat mijn tv niet helemaal meer in mijn kastje kon (de deurtjes konden niet dicht). De RGB kabel heeft gelukkig minder ruimte nodig achter de tvMad_Cow schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:11:
Een vraagje nog over de RGB kabel, werkt de kabel als je TV geen RGB scart ondersteund?
Ik wil nou wel eens een release date van Metal Slug Anthology weten :<
Waarom duurt dat trouwens zo lang hier? 4 maandan later dan de VS is wel een beetje heel extreem.
Ook heeft de EU versie een andere uitgever oO
Waarom duurt dat trouwens zo lang hier? 4 maandan later dan de VS is wel een beetje heel extreem.
ik ben mijn tv handleiding kwijt en kweetniet zeker of mijn TV (deawoo DTH-2881) RGB scart ondersteund (khad al op internet gezocht, maar geen antwoord gevonden)Anoniem: 90152 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:34:
[...]
Zoals Oscar zegt waarom zou je dat willen? Voor mij was er wel een bijkomend voordeel en dat was dat bij het scartblokje (composiet-versie) deze zo ver naar achteren stak dat mijn tv niet helemaal meer in mijn kastje kon (de deurtjes konden niet dicht). De RGB kabel heeft gelukkig minder ruimte nodig achter de tv.
dus ik dacht dan koop ik zon kabel, en hopen dat ie t in iedergeval doet, en als RGB scart door mn tv wordt ondersteund, dat ik dan ook nog een betere beeld kwaliteit heb.
daarom wou ik weten of de RGB-scart kabel ook werkt op een niet-RGB-scart-aansluiting
Dat is een behoorlijk nieuwe tv, dus je kunt er haast donder op zeggen dat ie gewoon RGB ondersteunt. Er zijn vrijwel geen tv's te vinden (die niet in de categorie 37cm keuken tv vallen) die geen RGB ondersteunen.
Ik heb pas ook zo'n rgb verdeler gekocht. Nog niet kunnen testen met de wii omdat ik nog steeds geen RGB kabel heb kunnen scoren maar mijn dvd spelen geeft iig nog steeds perfect beeld. Ding was maar een paar euro of zo. Linkje is ooit in dit topic voorbij gekomen.
Bij media markt in rotterdam alexander liggen btw genoeg zelda's, controllers en zelfs een paar componentkabels voor de liefhebbers.
Bij media markt in rotterdam alexander liggen btw genoeg zelda's, controllers en zelfs een paar componentkabels voor de liefhebbers.
[ Voor 0% gewijzigd door rajackar op 26-01-2007 15:40 . Reden: spelfout / en component kabel uiteraard, tnx nero355 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
metal slug anthology zou voor in maart zijn blijkbaarCapital_G schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:42:
Wat ik me ook afvraag: waar blijft Wii Music nu? Dat was een van de hoofdredenen dat ik een wii wou hebben.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Anoniem: 127279
Ze leveren dus ook europese versies, dan kun je toch gewoon ook de europese spellen er op afspelen?laurensl schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 22:22:
[...]
Volgens mij kan je er dan geen europese games mee spelen, omdat hij gelockt is voor regio japan.
Dan zal je dus al je games ook uit japan moeten halen.. en die willen vaak nogal japans gesproken / geschreven zijn.
Houd daar dus ook rekening mee.
offtopic:
Is er nog iemand in regio Amersfoort of Eindhoven, waarvoor een Wii klaarligt in de winkel, maar inmiddels elders al een Wii gekocht heeft? Ik ben nog op zoek
Iemand trouwens ervaring met die ''shop'' (melmartrade)?
Ik ging vanochtend naar het winkelkanaal om te kijken of Mario Kart 64 er al was. Ik kreeg de melding dat ik een update moest uitvoeren om het winkelkanaal te kunnen bekijken. De update uitgevoerd en daarna was het nieuwskanaal aangepast.Anoniem: 90152 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:27:
Ja, dat vermelden ze niet, versie nu is volgens mij 2.1E. Het schermoje dat weergeeft wat er veranderd is geeft trouwens nog steeds weer dat het ouderlijk toezicht gebruikt kan worden (die melding was na vorige update ook al zichtbaar) en geen melding over het nieuwskanaal terwijl dit de grote verandering is.
Ik hoop overigens niet dat het ontbreken van Ghost save data in Mario Kart 64 te maken heeft met het feit dat dat op de N64 op een Controller Pak werd opgeslagen, ipv op de cart zelf (waar al het andere op opgeslagen werd). Zou een beetje knudde zijn als dat een beperking aan de emulator van die Wii zou zijn, het niet kunnen emuleren van saven naar Controller Pak...
Ik zou er idd niet op hopen dat je binnen een paar dagen een nieuwe hebt. Mijn moeder d'r DS Lite ging na een tijdje intensief gebruik niet meer aan, en had hem (via Dixons) terug naar Nintendo gestuurd. Heeft een week of zes geduurd voordat ze hem weer terug had. Dat de Wii nog niet echt lekker leverbaar is helpt natuurlijk ook niet.Willybubba schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:12:
Denk van niet maar ik klamp me vast aan elke strohalm... Maand zonder Wii![]()
Wees blij. Hier komt 'ie helemaal niet.Capital_G schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:42:
Als 'ie het niet doet kan je beter die RGB kabel weer verkopen, en gewoon de composiet kabels gebruiken die er bijgeleverd zijn lijkt me?Mad_Cow schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:01:
ik ben mijn tv handleiding kwijt en kweetniet zeker of mijn TV (deawoo DTH-2881) RGB scart ondersteund (khad al op internet gezocht, maar geen antwoord gevonden)
dus ik dacht dan koop ik zon kabel, en hopen dat ie t in iedergeval doet, en als RGB scart door mn tv wordt ondersteund, dat ik dan ook nog een betere beeld kwaliteit heb.
daarom wou ik weten of de RGB-scart kabel ook werkt op een niet-RGB-scart-aansluiting
[ Voor 60% gewijzigd door Captain N op 26-01-2007 12:09 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
- MetroidPrime
- Registratie: Oktober 2003
- Laatst online: 06-06 09:27
Turn it up loud, captain!
TopicstarterDat is inderdaad de reden dat er geen Ghost Data gebruikt kan worden. In de handleiding staat meerdere keren aangegeven dat de Virtual Console geen ondersteuning biedt voor de N64 Controller Pak.Captain N schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:05:
Ik hoop overigens niet dat het ontbreken van Ghost save data in Mario Kart 64 te maken heeft met het feit dat dat op de N64 op een Controller Pak werd opgeslagen, ipv op de cart zelf (waar al het andere op opgeslagen werd). Zou een beetje knudde zijn als dat een beperking aan de emulator van die Wii zou zijn, het niet kunnen emuleren van saven naar Controller Pak...
Mario Kart 64 ziet er wel fantastisch uit. Het spel draait duidelijk in een hogere resolutie en de textures zien er ook veel scherper uit. Helaas is het wel de minste van alle Mario Kart spellen, maar nog steeds de moeite waard, mocht je het spel nog niet hebben.
Ik vraag me trouwens af waarom Nintendo nog geen berichtje heeft rondgestuurd, zoals bij de lancering van het weerkanaal is gebeurd.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Op zich ben ik het met je eens, al is de battlemode wel veruit de besteMetroidPrime schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:15:
[...]
Mario Kart 64 ziet er wel fantastisch uit. Het spel draait duidelijk in een hogere resolutie en de textures zien er ook veel scherper uit. Helaas is het wel de minste van alle Mario Kart spellen, maar nog steeds de moeite waard, mocht je het spel nog niet hebben.
Ik denk dat ze het bij Nintendo zelf nog niet doorhebben, overal is namelijk 27 januari gecommuniceerd. Maf, het staat idd ook op de N.nl pagina... maar ik weet al misschien waarom:Ik vraag me trouwens af waarom Nintendo nog geen berichtje heeft rondgestuurd, zoals bij de lancering van het weerkanaal is gebeurd.
Houd in het achterhoofd dat dit nog maar de eerste versie van het nieuwskanaal is in Europa. De eindversie zal echter vrij snel beschikbaar komen. Bedankt voor je geduld en we hopen dat je met plezier het wereldnieuws bekijkt met je Wii.
[ Voor 18% gewijzigd door Hoedje op 26-01-2007 12:26 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dat is gaar, er zijn aardig wat toffe games die je moet opslaan op een Controller Pak. Dat beperkt de potentiële toffe N64 games op de VC aanzienlijk.MetroidPrime schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:15:
Dat is inderdaad de reden dat er geen Ghost Data gebruikt kan worden. In de handleiding staat meerdere keren aangegeven dat de Virtual Console geen ondersteuning biedt voor de N64 Controller Pak.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 24394
Zelf zie ik niet zo heel veel meerwaarde van het nieuws en het weer kanaal. Beide zijn veel minder actueel dan de normale kanalen, teletekst journaal en internet.
Zullen er daadwerkelijk mensen zijn die het nieuws en het weer dagelijks via de Wii bekijken. Als je met de Wii online gaat heb je ook de beschikking over normaal Internet.
Zelf heb ik het twee of drie maal bekeken, dit alleen maar omdat het nieuw was.
Ik zit zelf WEL te wachten op de online game functionaliteit, helaas duurt dat nog even.
Zullen er daadwerkelijk mensen zijn die het nieuws en het weer dagelijks via de Wii bekijken. Als je met de Wii online gaat heb je ook de beschikking over normaal Internet.
Zelf heb ik het twee of drie maal bekeken, dit alleen maar omdat het nieuw was.
Ik zit zelf WEL te wachten op de online game functionaliteit, helaas duurt dat nog even.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 24394 op 26-01-2007 12:31 ]
Ik werd wel wakker met een blauw lichtje ^^
Ben overigens aan het twijfelen of ik mk64 koop. Kan denk ik beter wachten op een Wii versie die je ook online kunt spelen
Ben overigens aan het twijfelen of ik mk64 koop. Kan denk ik beter wachten op een Wii versie die je ook online kunt spelen
Know Thyself
Daarom breng ik hem ook zelf weg en ga ik niet via de leverancier (in mijn geval Bart Smit) want dat zorgt alleen maar voor extra doorlooptijd.Ik zou er idd niet op hopen dat je binnen een paar dagen een nieuwe hebt. Mijn moeder d'r DS Lite ging na een tijdje intensief gebruik niet meer aan, en had hem (via Dixons) terug naar Nintendo gestuurd. Heeft een week of zes geduurd voordat ze hem weer terug had. Dat de Wii nog niet echt lekker leverbaar is helpt natuurlijk ook niet.
Evengoed hou ik rekening met een week of 3, 4 Wii-loos zijn.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Anoniem: 181080
Ik heb net ge-updated, niuewskanaal ziet er wel aardig uit. Er zit alleen bijna geen nieuws in. Ik zou het leuker vinden als je zelf je nieuwsbronnen in zou kunnen stellen....
De presentatie weergave is wel leuk, die maakt gebruik van dezelfde wereldbol als het weerkanaal.
De presentatie weergave is wel leuk, die maakt gebruik van dezelfde wereldbol als het weerkanaal.
Zelfs Australie heeft een datum gekregen, daar komen spellen altijd een stuk later uit door hun aangepaste rating system (heb ik me ooit laten vertellen).Boeboe schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:47:
[...]
metal slug anthology zou voor in maart zijn blijkbaar
- MetroidPrime
Topicstarter
Ik heb net een review van Windows Vista zitten lezen op het nieuws kanaal en het werkt allemaal vrij goed. Het is alleen erg jammer dat het nieuws dat je krijgt afhankelijk is van de taal die ingesteld is op de Wii. Ik heb mijn Wii op Engels ingesteld en krijg veel meer berichten dan wanneer je de Wii op Nederlands instelt.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik las op Eurogamer dat er later dit jaar een nieuwe versie zal komen die meer focused op regionaal nieuws.MetroidPrime schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:04:
Ik heb net een review van Windows Vista zitten lezen op het nieuws kanaal en het werkt allemaal vrij goed. Het is alleen erg jammer dat het nieuws dat je krijgt afhankelijk is van de taal die ingesteld is op de Wii. Ik heb mijn Wii op Engels ingesteld en krijg veel meer berichten dan wanneer je de Wii op Nederlands instelt.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Als Nintendo N00b zijnde: Moet ik voor Mario Cart 64 nu ook classic controllers gaan halen? Of werkt het ook met Wiimote / Nunchuk? Iemand nog een goedkoop adres (behalve Marktplaats) voor classic controllers?
- MetroidPrime
TopicstarterZucht.S1W schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:06:
Als Nintendo N00b zijnde: Moet ik voor Mario Cart 64 nu ook classic controllers gaan halen? Of werkt het ook met Wiimote / Nunchuk? Iemand nog een goedkoop adres (behalve Marktplaats) voor classic controllers?
Lees de topicstart eens!
Aangezien er zelfs in de topicwarning staat dat je de startpost moet doorlezen, is dat absoluut geen excuus.nero355 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:09:
Ik begrijp hem wel hoor : 9 van de 10 topicstarts @ GoT worden niet fatsoenlijk up-to-date gehouden
[ Voor 36% gewijzigd door MetroidPrime op 26-01-2007 13:25 ]
Dude ... gewoon je order cancellen en in de winkel halen !! Zie ook :Exorcist schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 23:17:Verleden week zette ik de Wii weer eens aan, nadat deze sinds kerst uit had gestaan. Had allemaal blauwe artifacts in beeld...
Heb m dus uitgezet, stekker eruit en weer aangedaan, toen was het gelukkig weg. Ik zet dat ding nu wel compleet uit ipv stand-by *dus rood ledje ipv geel*, ik vind hem aardig warm voor iets dat standby is.
Het intresseert me ook geen biet dattie dan tussentijds geen updates kan binnehalen nl.
/Bol.com, schiet op met die *** component kabel die al sinds NOVEMBER in bestelling staat.
rajackar schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:43:Ik heb pas ook zo'n rgb verdeler gekocht. Nog niet kunnen testen met de wii omdat ik nog steeds geen RGB kabel heb kunnen scoren maar mijn dvd spelen geeft iig nog steeds perfect beeld. Ding was maar een paar euro of zo. Linkje is ooit in dit topic voorbij gekomen.
Bij media markt in rotterdam alexander liggen btw genoeg zelda's, controllers en zelfs een paar composietcomponent kabels voor de liefhebbers.
En anders ben ik wel gek genoeg om het naar je op te sturen als je de aangetekend pakket verzendkosten wil betalen die iets van 6,95 € zijn ofzoiets en je het echt niet kan missen/heel erg pissed bent op de winkel waar je het besteld hebt
Denk het wel, omdat mijn normale SCART "kanaal" ook beeld geeft en niet alleen het RGB "kanaal" maar pin me er niet op vast !!Mad_Cow schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:11:Een vraagje nog over de RGB kabel, werkt de kabel als je TV geen RGB scart ondersteund?
Wat ik trouwens nog kwijt wou :
Zijn er hier mensen die aardig wat RGB apparaten hebben waarvan ze heel graag het audio gedeelte via hun versterker/stereo zouden willen hebben i.c.m. een van de RGB kabels ??
Ik heb eindelijk een blokje ervoor gevonden die het kan opsplitsen alleen moet ik het nog bestellen + testen
Mochten we let's say voor een man of 15/30 een bestelling kunnen plaatsen is het een stukje goedkoper !!
Als er geinteresseerden zijn dan kunnen die me DM'en en dan kijken we wel verder hoe en wat, nadat ik het heb getest.
Verder zoek ik nog steeds Wii Play voor een € of 10/15 inclusief verzendkosten ...
Ik begrijp hem wel hoor : 9 van de 10 topicstarts @ GoT worden niet fatsoenlijk up-to-date gehouden

[ Voor 4% gewijzigd door nero355 op 26-01-2007 13:11 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik denk dat NIntendo ervoor gekozen heeft, omdat ze in de VS geen teletekst hebben. Dan heeft zo'n kanaal best wel toegevoegde waarde. Als je op de bank hangt gan je niet even snel internetten en nieuws(zender) gaan kijken neemt meer tijd in beslag.Anoniem: 24394 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:31:
Zelf zie ik niet zo heel veel meerwaarde van het nieuws en het weer kanaal. Beide zijn veel minder actueel dan de normale kanalen, teletekst journaal en internet.
@nero355: Betekent nog niet dat je niet even die topicstart door dient te lezen. Even ctrl+f-en op wat je zoekt en je hebt het gevonden.
[ Voor 3% gewijzigd door Captain N op 26-01-2007 13:19 ]
Mijn foto's op Flickr.
En daarbij. Even zoeken op google en je hebt ook bij de eerste de beste pagina antwoord op je vraag. Zelfs in het shoppingkanaal staat bij de titel met welke controllers je kunt spelen.Captain N schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:18:
@nero355: Betekent nog niet dat je niet even die topicstart door dient te lezen. Even ctrl+f-en op wat je zoekt en je hebt het gevonden.
uhm...
Uitgebreide info over Wing Island is uitgebracht. Het spel komt op 23 maart uit in Europa en gaat ook maar 49 euro kosten!
Is er eigenlijk iets bekend over de puntentelling van Wii Sports Tennis? Ik had net een potje 'best of 5' gespeeld met mijn mii (+/- 2000 punten).... ik won met 3-2, maar ik kreeg -31 punten aan mijn broek
Verder is het wel slordig dat die grafiek van je puntenaantal niet de assen verschuift. Nu loopt mijn grafiek gewoon over de tekst door!
Verder is het wel slordig dat die grafiek van je puntenaantal niet de assen verschuift. Nu loopt mijn grafiek gewoon over de tekst door!
Weet iemand of Zelda (Wii) ook echt gebruik maakt van progressive scan? Ik lees steeds vaker berichten dat dit niet het geval zou zijn. De Wii stuurt wel een 480p signaal uit maar in feite zijn dit gewoon half-frames à la 480i mode. Heb het zelf even snel getest en in 1st person mode lijkt het er inderdaad op dat het geen ‘volledige’ frames zijn. De NTSC versie zou dit wel ondersteunen.
Weet iemand hier meer over?
Weet iemand hier meer over?
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Tadaaaa! Alhier mijn projectje van afgelopen week.
Tegenwoordig neem ik mijn wii vaak mee naar een vriend. Dat ging normaal met een plastic zak, maar dan kletst alles tegen elkaar en dat zinde me niet. Dus ben ik gaan kijken voor een permanente oplossing om mijn wii veilig te vervoeren.
En toen zag ik op zolder een oude koffer staan. (lampje
)
Naar de lokale schuimrubber-boer geweest en schuimrubber gehaald.
Nu moet je niet verwachten dat het een artistiek hoogstandje is, want het is gewoon een simpele oplossing om mijn wii wat te beschermen.
Dan nu de foto's

En de oplettende kijker ziet vast wel dat de RGB of composiet kabel ontbreekt. Dat is omdat ik de composiet kabel bij die vriend van me heb gelegd en zelf heb ik de RGB kabel thuis.
Met andere woorden: ruimtegebrek in de koffer
Tegenwoordig neem ik mijn wii vaak mee naar een vriend. Dat ging normaal met een plastic zak, maar dan kletst alles tegen elkaar en dat zinde me niet. Dus ben ik gaan kijken voor een permanente oplossing om mijn wii veilig te vervoeren.
En toen zag ik op zolder een oude koffer staan. (lampje
Naar de lokale schuimrubber-boer geweest en schuimrubber gehaald.
Nu moet je niet verwachten dat het een artistiek hoogstandje is, want het is gewoon een simpele oplossing om mijn wii wat te beschermen.
Dan nu de foto's

En de oplettende kijker ziet vast wel dat de RGB of composiet kabel ontbreekt. Dat is omdat ik de composiet kabel bij die vriend van me heb gelegd en zelf heb ik de RGB kabel thuis.
Met andere woorden: ruimtegebrek in de koffer
Mijn post is interessanter dan mijn Sig..
Mooi gedaan! Er zijn ook al cases te koop.dailyleaf schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:20:

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 24394 op 26-01-2007 14:34 ]
Haha vet goed. Wel een goed idee idd.dailyleaf schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:20:
<tekst>
Even een vraagje over de besturing van Mario Kart. Ik had gister donkeykong gekocht en dat werkte voor geen meter met de GC controller. Ik heb vandaag dus maar een Classic controller gehaald. Maar ik wil wel heel graag met mario kart kunnen multiplayeren (battle mode is tha bomb
- MetroidPrime
Topicstarter
Oeps: in het nieuws kanaal is onder Arts/Entertainment een review te vinden van Lost Planet voor de Xbox 360.
Ziet er goed uit
.
Hoe heb je die 'gaten' erin zo netjes gekregen? Zo'n 'gloeidraad-snijder'? Ik had vroeger ooit eens van dat schuimrubber proberen te bewerken met een mes, maar dat was me een drama zeg...
Hoe heb je die 'gaten' erin zo netjes gekregen? Zo'n 'gloeidraad-snijder'? Ik had vroeger ooit eens van dat schuimrubber proberen te bewerken met een mes, maar dat was me een drama zeg...
Eerst met een mes geprobeerd, maar dat is echt een drama zoals je zegt.WaWaWiiiiWa schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:37:
Ziet er goed uit.
Geen gloeidraad voor handen, dus maar iets anders gezocht.
Uiteindelijk met een schaar gedaan en dat ging erg goed. Natuurlijk ziet het er van dichtbij niet heel erg goed uit, maar who cares.
Maar die koffer was gratis en schuimrubber €3,60Anoniem: 24394 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:31:
[...]
Mooi gedaan! Er zijn ook al cases te koop.
[afbeelding]
[afbeelding]
Daarbij is mijn koffer smaller en kleiner
[ Voor 30% gewijzigd door dailyleaf op 26-01-2007 14:44 ]
Mijn post is interessanter dan mijn Sig..
Ik heb 1 time trial race gereden. Maar volgens mij is het niet echt onmogelijk. R is springen, A is gas, B remmen dacht ik en x en y kwam er iets van turbo ofzo. Met de linkse stick sturen en met de rechtse stick kun je als je hem naar rechts beweegt de kaart veranderen naar een snelheids meter of een ander soort overzicht hoever je met je ronde bent.fuzzyeyebrows1 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:32:
[...]
Haha vet goed. Wel een goed idee idd.
Even een vraagje over de besturing van Mario Kart. Ik had gister donkeykong gekocht en dat werkte voor geen meter met de GC controller. Ik heb vandaag dus maar een Classic controller gehaald. Maar ik wil wel heel graag met mario kart kunnen multiplayeren (battle mode is tha bomb) alleen om dan 4 classic controllers te kopen is een dure zaak. Werkt mario kart goed met een gamecube controller? Alvast bedankt.
Intertoys Zaltbommel zag ik trouwens 3 keer Wii Play en dacht ook drie losse wiimotes liggen.
[ Voor 4% gewijzigd door jip_86 op 26-01-2007 15:01 ]
Tijd om een bedrijfje op te zetten zou ik zeggendailyleaf schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:42:
Maar die koffer was gratis en schuimrubber €3,60
Daarbij is mijn koffer smaller en kleiner
Hier:
http://www.gametrailers.com/index.php?p=rev
Staan bijzonder veel goede filmpjes en reviews(video!) van Wii spellen. Daarbij is het ook nog wel een goede site, en hoef je je niet te registreren om iets te bekijken. Vooral Mortal Kombat ziet er goed uit
http://www.gametrailers.com/index.php?p=rev
Staan bijzonder veel goede filmpjes en reviews(video!) van Wii spellen. Daarbij is het ook nog wel een goede site, en hoef je je niet te registreren om iets te bekijken. Vooral Mortal Kombat ziet er goed uit
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Anoniem: 117981
Ik zit nu op 2222 punten en daarvoor moet ik dan niet meer dan één punt verliezen in een best of three spel, anders ga ik omlaag. Af en toe is ie heel vaag die puntentelling, maar als ik een tweede punt verlies druk ik gewoon op herstarten met de + knop. Bij mij loopt ie nu echt aan de onderkant van de tekst, dat is wel heel slordig iddBartolomew85 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:02:
Is er eigenlijk iets bekend over de puntentelling van Wii Sports Tennis? Ik had net een potje 'best of 5' gespeeld met mijn mii (+/- 2000 punten).... ik won met 3-2, maar ik kreeg -31 punten aan mijn broek![]()
Anoniem: 104593
Net even WiiPoints gehaald en MarioKart 64 gedownload, wat een verschil, geen rare balken aan de zijkant. De blur van de N64 is net als bij Mario compleet verdwenen, en de scherpte
Het spel is alleen niet echt snel, maar dat is geen enkele Mariokart naar mijn weten.
Het spel is alleen niet echt snel, maar dat is geen enkele Mariokart naar mijn weten.
Mariokart? Is die al te downloaden.... master zeg, even snel downloadn, heb volgens mij nog 1500 wii puntenAnoniem: 104593 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 15:48:
Net even WiiPoints gehaald en MarioKart 64 gedownload, wat een verschil, geen rare balken aan de zijkant. De blur van de N64 is net als bij Mario compleet verdwenen, en de scherpte![]()
Om nog een beetje goed punten te kunnen scoren, doe ik vaak 'best-of-1'. Dat levert vaak meer op dan een 'best-of-3' of 'best-of-5'. Als ik dan met een lovegame win, krijg ik nog maar 20 punten ofzo, schiet niet op.Anoniem: 117981 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 15:35:
[...]
Ik zit nu op 2222 punten en daarvoor moet ik dan niet meer dan één punt verliezen in een best of three spel, anders ga ik omlaag. Af en toe is ie heel vaag die puntentelling, maar als ik een tweede punt verlies druk ik gewoon op herstarten met de + knop. Bij mij loopt ie nu echt aan de onderkant van de tekst, dat is wel heel slordig idd
En inderdaad gewoon opnieuw beginnen voordat je punten afgeschreven worden...
Ik heb laatst bij Electronica-online.nl zo'n scart-breakout blokje gekocht. Werkt prima, maar heb ik niet meer nodig omdat ik nu gewoon m'n 3 RGB apparaten via een scart-verdeelblokje heb aangesloten op de SCART-1 poort, en de SCART-2 poort van m'n TV gebruik als audio-out naar m'n Dolby/DTS surround versterker.nero355 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:09:
Wat ik trouwens nog kwijt wou :
Zijn er hier mensen die aardig wat RGB apparaten hebben waarvan ze heel graag het audio gedeelte via hun versterker/stereo zouden willen hebben i.c.m. een van de RGB kabels ??
Ik heb eindelijk een blokje ervoor gevonden die het kan opsplitsen alleen moet ik het nog bestellen + testen
Dolby Pro Logic is een techniek om 4.0 kanalen (links-voor, midden, rechts-voor en achter) gematrixed in een stereo kanaal te stoppen, zodanig dat als je het via stereo luistert dan hoor je het geluid gewoon in stereo, maar een DPL decoder kan er dan 4.0 surround van maken. Als je een 5.1 opstelling hebt dan krijgen de 2 achterspeakers hetzelfde "achter" signaal.
Dus ik heb nu zo'n break-out scartblokje over. Is maar in m'n grote tas met reserve audio/video snoeren en stekkers gegaan
komen er eigenlijk nog leuke games binnenkort?
de wii staat nu alweer bijna een maand stof te happen
mario party kijk ik wel naar uit, verder mario kart (nog ver weg)... en F- Zero Wii
(nog verder weg)
weet iemand trouwens of die Wii schoudertas op nintendo.nl ook geschikt is voor je Wii in te doen?
Of is het gewoon een elcheapo tas van 5 euro inkoop?
de wii staat nu alweer bijna een maand stof te happen
mario party kijk ik wel naar uit, verder mario kart (nog ver weg)... en F- Zero Wii
weet iemand trouwens of die Wii schoudertas op nintendo.nl ook geschikt is voor je Wii in te doen?
Of is het gewoon een elcheapo tas van 5 euro inkoop?
[ Voor 27% gewijzigd door Phusebox op 26-01-2007 16:11 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Anoniem: 93354
Mariokart64 is voor n00bs. Echte mannen spelen de snes versie
maar die is nog niet te krijgen op de vc

De battlemode was imo de beste op de n64 van alle mario karts. Echt plat gespeeld. Zometeen maar is kijken of ik 'm zal downloaden.Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 16:14:
Mariokart64 is voor n00bs. Echte mannen spelen de snes versiemaar die is nog niet te krijgen op de vc
- MetroidPrime
Topicstarter
Sterrencatalogus update:
5500 Wii sweater met rits - maat S (unisex)

Mooie Wii sweater met rits!
4500 Wii schoudertas

Mooie Wii schoudertas!

4500 Wii schoudertas

Mooie Wii schoudertas!
Ik heb ook eens een Classic controller gehaald en wat Wii punten. Eerste game die ik kocht in het winkelkanaal was Super Castlevania 4. Ik dacht gelezen te hebben dat SNES spellen 17% langzamer draaide en zwarte balken boven en onder hadden? (PAL vs NTSC)
Nou ik start het spel op en wat schets mijn verbazing: Geen slowdowns (als ik op youtube kijk draait de NTSC versie even snel) en full screen 16:9 (niet scretched maar echt breedbeeld). Nu vraag ik me af... hoe zit dat?
Als alle spellen zo draaien koop ik er nog wel een paar
Nou ik start het spel op en wat schets mijn verbazing: Geen slowdowns (als ik op youtube kijk draait de NTSC versie even snel) en full screen 16:9 (niet scretched maar echt breedbeeld). Nu vraag ik me af... hoe zit dat?
Als alle spellen zo draaien koop ik er nog wel een paar
Know Thyself
Anoniem: 158292
Ik heb eindelijk de Wii weten te bemachtigen :D!
Had een middagje vrij dus ben maar eens richting Duitsland gegaan.
Eerst naar aken, nergens een Wii te vinden.
Op terugweg langs MM in herzogenrath geweest en tot mijn verbazing lagen daar gewoon 7 Nintendo wii's dus maar meteen eentje meegenomen.
Op terugweg langs MM in herzogenrath geweest en tot mijn verbazing lagen daar gewoon 7 Nintendo wii's dus maar meteen eentje meegenomen.
Ik had ook wel trek in een Wii, ben bij Toys R Us, Mediamarkt en V&D geweest in Leeuwarden. Niks, nakkes nada. Wachtlijsten hanteren ze wel maar ze hebben geen flauw idee hoelang het gaat duren.
Iemand tips voor een korte wachtlijst in Friesland?
Mooi is dat, dan toch maar de 360?
- MetroidPrime
TopicstarterNiet alle spellen lopen 17% langzamer. Super Castlevania 4 is juist één van de weinige spellen die geoptimaliseerd is voor 50Hz en daardoor niet langzamer loopt. Het spel is wordt echter wel uitgerekt over het scherm, de Wii geeft namelijk ten onrechte een signaal door om aan te geven dat het beeld in 16:9 formaat is bij Virtual Console spellen, terwijl geen enkel VC spel breedbeeld ondersteunt. Het beeld wordt dus uitgerekt, wat je bijvoorbeeld merkt wanneer je het Home menu opvraagt.SoulWar1 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 17:12:
Ik heb ook eens een Classic controller gehaald en wat Wii punten. Eerste game die ik kocht in het winkelkanaal was Super Castlevania 4. Ik dacht gelezen te hebben dat SNES spellen 17% langzamer draaide en zwarte balken boven en onder hadden? (PAL vs NTSC)
Hm thanks. Het menu ziet er idd iets breder uit maar in het spel merk je er niets van, prima dus. Weet je toevallig ergens een list met wel en niet geoptimaliseerde VC spellen?MetroidPrime schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 17:28:
[...]
Niet alle spellen lopen 17% langzamer. Super Castlevania 4 is juist één van de weinige spellen die geoptimaliseerd is voor 50Hz en daardoor niet langzamer loopt. Het spel is wordt echter wel uitgerekt over het scherm, de Wii geeft namelijk ten onrechte een signaal door om aan te geven dat het beeld in 16:9 formaat is bij Virtual Console spellen, terwijl geen enkel VC spel breedbeeld ondersteunt. Het beeld wordt dus uitgerekt, wat je bijvoorbeeld merkt wanneer je het Home menu opvraagt.
Know Thyself
Anoniem: 136075
Lees net op www.maxconsole.net dat de eerste modchip voor de Wii 1 februari gereleased wordt, Wiinja. Niet dat wij hier daar interesse voor hebben natuurlijk, is puur voor het illegale werk.
Videoland in Dokkum. Daar waren tot de kerst vakantie zelfs helemaal geen wachtlijsten en ik kocht mij Wii dan ook gewoon na 1 telefoontje, iets meer dan een week na de release. Er komen daar niet heel veel mensen en veel mensen weten niet dat de videoland ook consoles verkoopt. Dat is mijn ervaring in ieder gevalZephaniah schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 17:23:
Ik had ook wel trek in een Wii, ben bij Toys R Us, Mediamarkt en V&D geweest in Leeuwarden. Niks, nakkes nada. Wachtlijsten hanteren ze wel maar ze hebben geen flauw idee hoelang het gaat duren.
je zou je console maar begin februari kapot modden, dan zit je een mooie poos zonderAnoniem: 136075 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 17:57:
Lees net op www.maxconsole.net dat de eerste modchip voor de Wii 1 februari gereleased wordt, Wiinja. Niet dat wij hier daar interesse voor hebben natuurlijk, is puur voor het illegale werk.
en terrecht!
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Zo te zien zijn de enige boeiende dingen aan modchips nog niet beschikbaar? Geen mogelijkheid om games uit andere regio's te booten, en ook geen homebrew. Zonde. Maar dat zal in de toekomst hopelijk nog wel komen. Ik geef een koekje aan degene die dan GoldenEye 007 met Wii-mote support ontwikkelt.Anoniem: 136075 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 17:57:
Mijn foto's op Flickr.
In MM Amsterdam ook hoor, lagen er nog drie 2 uur geleden. Heb dus zonder dat ik het verwacht had (was alvast een component kabel aan het scoren) nu ook een WiiAnoniem: 158292 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 17:20:
Ik heb eindelijk de Wii weten te bemachtigen :D!

- MetroidPrime
TopicstarterIk hoop dat homebrew op de Wii nooit mogelijk zal worden. Het zou voornamelijk door cheaters misbruikt worden in online games, net zoals nu met Mario Kart DS gebeurd.Captain N schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 18:46:
[...]
Zo te zien zijn de enige boeiende dingen aan modchips nog niet beschikbaar? Geen mogelijkheid om games uit andere regio's te booten, en ook geen homebrew. Zonde. Maar dat zal in de toekomst hopelijk nog wel komen. Ik geef een koekje aan degene die dan GoldenEye 007 met Wii-mote support ontwikkelt.
in belgie weer nog niets te sporen van dit prachtigeMetroidPrime schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 16:52:
Sterrencatalogus update:
[afbeelding]
4500 Wii schoudertas
[afbeelding]
Mooie Wii schoudertas!
Sinds vandaag heb ik ook een RGB kabel voor mn Wii. En damn wat een verschil zeg. Echt stukken beter. Nou heb ik ook een RGB kabel voor mn GC, dus ik wist wel wat ik kon verwachten. Maar het verschil op de Wii is groter dan op de GC, iirc.
Zo viel het me ineens op de die blauwe bolletjes bij sommige nieuws artikels, in het newschannel, eigenlijk aardbollen waren. En natuurlijk zijn de kleuren vele malen beter en lopen ze niet meer in elkaar over.
Zo viel het me ineens op de die blauwe bolletjes bij sommige nieuws artikels, in het newschannel, eigenlijk aardbollen waren. En natuurlijk zijn de kleuren vele malen beter en lopen ze niet meer in elkaar over.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Anoniem: 104593
Voor mensen die nog geen Wii hebben is de redding nabij, vanaf april verhoogd Nintendo de productie van de Wii naar 1 miljoen stuks per maand:
http://www.wii-gamer.nl/?section=fullview&id=148
Anoniem: 31556
Ik zag dat vandaag het nieuws channel is gerealesed?, wat vinden jullie daarvan? Ik vind het wel mooi werken allemaal, alleen het is soms wat slecht leesbaar (zoomen helpt niet echt).
Hadden ze beter wat eerder kunnen doenAnoniem: 104593 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 20:57:
Voor mensen die nog geen Wii hebben is de redding nabij, vanaf april verhoogd Nintendo de productie van de Wii naar 1 miljoen stuks per maand:
Daar heb ik geen problemen mee gehad.Anoniem: 31556 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 21:03:
Ik zag dat vandaag het nieuws channel is gerealesed?, wat vinden jullie daarvan? Ik vind het wel mooi werken allemaal, alleen het is soms wat slecht leesbaar (zoomen helpt niet echt).
Ik vind het trouwens heel lekker werken. En het ziet er ook netjes uit. Bijvoorbeeld als je gaat inzoomen op de tekst, dan verschuiven de woorden heen en weer. Of als je bij de globe kijkt en gaat uitzoomen, dan zie je die artikels op stapels liggen. Als je dan weer gaat inzoomen verschuiven ze weer naar kleinere stapeltjes. En dat is toch erg leuk
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Anoniem: 178962
Iemand enig idee wanneer LTTP nu bij ons ook op de VC komt?
Ik heb net een hele update gedaan, maar helaas geen LTTP te vinden.
In de USA zou ie er al een tijdje op moeten staan...
Waar slaat dat eigenlijk op dat wij niet tegelijk spellen krijgen met de US?
* Anoniem: 178962 wants LTTP
Ik heb net een hele update gedaan, maar helaas geen LTTP te vinden.
In de USA zou ie er al een tijdje op moeten staan...
Waar slaat dat eigenlijk op dat wij niet tegelijk spellen krijgen met de US?
* Anoniem: 178962 wants LTTP
weet iemand of je ook gewoon naar gmail adressen kan mailen? het lukt me niet...
edit: al gelukt
edit: al gelukt
[ Voor 11% gewijzigd door Snippertje op 26-01-2007 21:57 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ik vind het wel mooi overzichtelijk. De tekst is ook scherp en duidelijk. Maar dat is dan wel in 480p met een component kabel.Anoniem: 31556 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 21:03:
Hebben jullie die help gezien bij het news channel
Zo'n uitgebreide help bij een doodsimpel systeem.
Ik vond het echt geweldig werken, alleen jammer dat ze geen mogelijkheid hebben om zelf RSS feeds ofzo toe te voegen.
Zo'n uitgebreide help bij een doodsimpel systeem.
Ik vond het echt geweldig werken, alleen jammer dat ze geen mogelijkheid hebben om zelf RSS feeds ofzo toe te voegen.
Ik vind dat in/uit zoomen van de tekst bij het nieuwskanaal zo geniaal! Verder niet echt nuttige channel, maar die tekst heeft een dikke entertainment waarde voor mij
Hoi,Gerwin schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 04:23:
Ik heb reeds een component kabel en een component naar DVI kabel. Maar hoe kan ik nu de Wii op 480p zetten als hij nog in de 576i stand staat? Deze optie is vaag en kan niet geselecteerd worden. Als ik de component kabel aansluit dan heb ik helemaal geen beeld daar mijn tv geen 576i of 480i over component -> DVI accepteerd ik moet dus met de composiet kabel een selectie maken naar 480p en dan de kabel veranderen. Of is er een mogelijkheid de wii te laten opstarten in 480p zonder een menuinstelling maar met een shortcut?
Had ik dus ook.. Ik heb het opgelost door de groene of de blauwe (weet ik ff niet meer) in m'n LCD tv's Composite (gele aansluiting) te stoppen. Ik kreeg toen zwart/wit beeld. Maar ik was toen wel in staat om de Wii op 480 te zetten. Daarna gewoon de kabel op de Component aangesloten (DVI) en perfect beeld!!
Succes
Hier, perfecte site voor reviews van VC spellen en ook met info over wel of niet geoptimaliseerd voor PAL 50 Hz, en met welke controller speelbaar: VC-reviews.com.SoulWar1 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 17:38:
Hm thanks. Het menu ziet er idd iets breder uit maar in het spel merk je er niets van, prima dus. Weet je toevallig ergens een list met wel en niet geoptimaliseerde VC spellen?
Tweakers...
Aardige vage dingen die sinds dat ik mijn Wii heb gebeuren bij mijn TV, waar ik eindelijk de oplossing van weet!!!!!!
Ik had altijd 2 paarse vlekken op mijn beeldscherm, maar het blijkt dus, dat die precies door de sensorbar geplaatst worden als ik niks doe, aan die zijkanten van die sensorbar zitten precies 2 verdikkingen, en precies boven die verdikkingen geeft die paarse vlekken.
Iedere keer als ik ongeveer een meter van mijn TV aan het boksen ben (als het moeilijk wordt
) viel mijn TV uit, heb zo een idee dat er dan teveel straling komt, waardoor mijn TV het niet meer trekt!
ideaal dus, vanaf nu bij mijn thuis
min. vanaf 2 meter boksen en geen probleem!!
Aardige vage dingen die sinds dat ik mijn Wii heb gebeuren bij mijn TV, waar ik eindelijk de oplossing van weet!!!!!!
Ik had altijd 2 paarse vlekken op mijn beeldscherm, maar het blijkt dus, dat die precies door de sensorbar geplaatst worden als ik niks doe, aan die zijkanten van die sensorbar zitten precies 2 verdikkingen, en precies boven die verdikkingen geeft die paarse vlekken.
Iedere keer als ik ongeveer een meter van mijn TV aan het boksen ben (als het moeilijk wordt
ideaal dus, vanaf nu bij mijn thuis
min. vanaf 2 meter boksen en geen probleem!!
Nintendo SWITCH! FTW
Ik neem dus aan dat je geen LCD hebt 
Vervormingen zoals dat, vooral paars en groen, komen door magnetische velden en die kunnen je TV (bij CRT schermen althans) gewoon dood aan gaan. Ik heb dit niet eerder gehoord i.c.m. de sensorbar dus het verbaast me, dus is je TV denk ik wel erg slecht afgeschermd.
Je hebt toevallig geen 5.1 setje dicht bij je TV staan ? Misschien verplaatst toen je Wii in huis kwam? (Centerspeaker o.a.)
De afstand tot je TV/Bar met boksen lijkt me niet uitmaken, daar zit geen magnetische straling in.
Vervormingen zoals dat, vooral paars en groen, komen door magnetische velden en die kunnen je TV (bij CRT schermen althans) gewoon dood aan gaan. Ik heb dit niet eerder gehoord i.c.m. de sensorbar dus het verbaast me, dus is je TV denk ik wel erg slecht afgeschermd.
Je hebt toevallig geen 5.1 setje dicht bij je TV staan ? Misschien verplaatst toen je Wii in huis kwam? (Centerspeaker o.a.)
De afstand tot je TV/Bar met boksen lijkt me niet uitmaken, daar zit geen magnetische straling in.
Anoniem: 66797
centerspeakers zijn altijd zeer goed afgeschermd omdat die altijd op of heel dicht bij de TV staan. met mijn panasonic trouwens nergens last vanMax|Burn schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 00:12:
Ik neem dus aan dat je geen LCD hebt
wil wel een LCD scherm maar wacht nog even af de schermen van nu zijn het net niet helemaal en in verhouding vrij duur. verder weinig (betaalbare) LCD schermen die alle HD resoluties aan kunnen (480p, 480i, 720p, 720i, 1080p en 1080i)
De sensorbar zijn gewoon twee groepen van 3 IR ledjes... niet echt iets waar je straling van kan krijgen. Sterker nog, op dat lage voltage vraag ik me af of het uberhaupt door het plastic heen kan komen, laat staan het magnetische veld van je TV vervormen.
Ook van de Wiimotes komt geen straling af, de sensor bar ziet ie met behulp van een ingebouwde webcam (soort van) en verdere communicatie gaat via bluetooth, oftewel gewoon radiogolven.
De kabel vanuit de CAI die je achterin de TV propt geeft waarschijnlijk meer EMI af als de Wii, de adapter en 4 wiimotes tegelijk.
Het kan met vanalles te maken hebben, maar toch echt niet met de Wii en al helemaal niet met de sensor bar.
Ook van de Wiimotes komt geen straling af, de sensor bar ziet ie met behulp van een ingebouwde webcam (soort van) en verdere communicatie gaat via bluetooth, oftewel gewoon radiogolven.
De kabel vanuit de CAI die je achterin de TV propt geeft waarschijnlijk meer EMI af als de Wii, de adapter en 4 wiimotes tegelijk.
Het kan met vanalles te maken hebben, maar toch echt niet met de Wii en al helemaal niet met de sensor bar.
Bij mij werkt dat nieuwskanaal niet, ik krijg de foutmelding:
"De laatste informatie kon niet worden opgehaald"
Daarna gaat ie weer naar het wii-menu.
Internet kanaal, weer kanaal, winkel kanaal werken wel.
Iemand enig idee hoe dit komt??
"De laatste informatie kon niet worden opgehaald"
Daarna gaat ie weer naar het wii-menu.
Internet kanaal, weer kanaal, winkel kanaal werken wel.
Iemand enig idee hoe dit komt??
Ook met mega goedkope setjes? Daar dacht ik vooral aancenterspeakers zijn altijd zeer goed afgeschermd
De eerste modchip voor de Wii is aangekondigd: http://gbatemp.net/index.php?showtopic=43162
(Zie ook diverse andere sites; dit lijkt geen fake te zijn.)
@ hieronder: waar is dat gemeld? Ik heb gezocht in dit draadje, maar kan niets vinden.
@ hieronder: waar is dat gemeld? Ik heb gezocht in dit draadje, maar kan niets vinden.
[ Voor 23% gewijzigd door pven op 27-01-2007 09:04 ]
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Dat is al gemeld
De chip is puur bedoeld voor illegale kopietjes, doet geen regio unlock ,etc. Ook niet iets om op dit forum te discussieren dus.
[ Voor 66% gewijzigd door Max|Burn op 27-01-2007 08:45 ]
Anoniem: 26457
Eindelijk binnen..via Intertoys Alphen aan den Rijn (Herenhof) die er gisteren 12 hebben binnengekregen.
1.] Wat mij opviel (maar misschien niet bijzonder) is dat mijn pincode al zichtbaar was op het bijgeleverde papiertje en niet meer (zoals de beschrijving melde) zichtbaar gemaakt kon worden door het beschermlaagje laagje weg te krassen. Klopt dit of is er iets mis ?
2.] Nu dus ook nog het net op... kan met de WiFi usb dongle, maar dat kreng is volgens mij maar relatief weing goedkoper als een wireless router. Dan kan je toch beter een router kopen ?
1.] Wat mij opviel (maar misschien niet bijzonder) is dat mijn pincode al zichtbaar was op het bijgeleverde papiertje en niet meer (zoals de beschrijving melde) zichtbaar gemaakt kon worden door het beschermlaagje laagje weg te krassen. Klopt dit of is er iets mis ?
2.] Nu dus ook nog het net op... kan met de WiFi usb dongle, maar dat kreng is volgens mij maar relatief weing goedkoper als een wireless router. Dan kan je toch beter een router kopen ?
Correct, een router kan het internet verzorgen terwijl je pc's uitstaan, minder stroom gebruik. En je kan lekker door gamen op Wii/x360/PS3 etc..Anoniem: 26457 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 09:31:
Dan kan je toch beter een router kopen ?
Maar ik zou geen cheap ass router halen, sweex etc.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ik heb ze net gebeld: die zijn natuurlijk al weer weg, ze hebben nu nog een lijst met 20 tot 50 reserveringen.Anoniem: 26457 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 09:31:
Eindelijk binnen..via Intertoys Alphen aan den Rijn (Herenhof) die er gisteren 12 hebben binnengekregen.
Voor de zekerheid heb ik nog in de rondte gebeld met wat winkels, maar de Wii is echt niet leverbaar.

Als iemand trouwens nog tips voor me heeft waar de Wii wel leverbaar is: LAAT HET ME AUB WETEN!
[ Voor 17% gewijzigd door pven op 27-01-2007 10:35 ]
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
tjah er wordt altijd zo preuts over gedaan, op een gegeven moment zijn er best wel betrouwbare en goeie modchips te krijgen... en dan vraag ik me toch af wie van de Wii tweakers zo'n ding gaat (of laat) inbouwenMax|Burn schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 08:42:
Dat is al gemeldDe chip is puur bedoeld voor illegale kopietjes, doet geen regio unlock ,etc. Ook niet iets om op dit forum te discussieren dus.
ik durf best eerlijk te zeggen dat ik nu echt geen modchip in zou bouwen ivm verlies garantie en bijbehorende risico's omdat nog niet bekend is hoe goed of slecht ze zijn
[ Voor 29% gewijzigd door Chaoss op 27-01-2007 10:16 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ben benieuwd wat dit met de verkopen gaat doen. Een console die gehackt is koop je toch sneller dan een console waar je moet betalen voor je spellen. Gezien de extreem simpele beveiliging van de Wii (dat haal ik iig uit die presentatie waar laatst naar verwezen werd) lijkt het er haast op dat Nintendo wilde dat de console gekraakt werd (zal wel niet, maar toch). De PS2 was ook gehackt en daar heeft Sony ook winst mee kunnen maken en Nintendo maakt alleen op de verkoop van Wii's al winst.
Weet iemand eigelijk of er ooit nog een demo kanaal komt oid? Zou namelijk ideaal zijn aangezien ik gewoonweg niet weet of ik een spel leuk zal vinden of niet...
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Klopt.Anoniem: 26457 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 09:31:
Een router is inderdaad beter, dan hoef je je computer niet aan te zetten etc.2. Nu dus ook nog het net op... kan met de WiFi usb dongle, maar dat kreng is volgens mij maar relatief weing goedkoper als een wireless router. Dan kan je toch beter een router kopen ?
Volgens Matt (IGN) komt dat er, maar het kan nog wel even durenRazor.Timo schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 10:39:
Weet iemand eigelijk of er ooit nog een demo kanaal komt oid? Zou namelijk ideaal zijn aangezien ik gewoonweg niet weet of ik een spel leuk zal vinden of niet...
goed nieuws nu wordt het intressant om er 1 aan te schaffen. Maar volgens mij kon je maar 1 regio afspelen dus een pal wii kan alleen pal backups afspelenpven schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 08:32:
De eerste modchip voor de Wii is aangekondigd: http://gbatemp.net/index.php?showtopic=43162
De Wii is een schitterend ding maar toch zou ik nog wel wat verbeteringen weten, dingen die mogelijk zouden moeten zijn. Zo zou ik graag:
- Externe HDD support willen zijn waardoor je ook grotere downloads kan verwerken.
- Savegames direct op SD zetten zodat je de interne 512Mb ontziet.
- Beter VC system
Wat zijn jullie gedachten hierover?
- Externe HDD support willen zijn waardoor je ook grotere downloads kan verwerken.
- Savegames direct op SD zetten zodat je de interne 512Mb ontziet.
- Beter VC system
Wat zijn jullie gedachten hierover?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
En zie daar: Nintendo's verspreiding van een modchip gerucht werkt!jaaoie17 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 11:08:
[...]
goed nieuws nu wordt het intressant om er 1 aan te schaffen.
haha nou een kopietje van je eigen spel spelen lijkt me wel wat, game van 60 euro die je vriendin laat vallen en vervolgens op de grond versplinterd is dan verleden tijd - alleen nog backups in je wii hoera
is er niet simpelweg via firmware voor nintendo te checken of er een chip ingebouwd zit?
zijn er eigenlijk al plannen voor usb producten voor de wii? (naast lan)
[ Voor 6% gewijzigd door BaRF op 27-01-2007 11:56 ]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ik ben het helemaal met je eens Deddiekoel. Zie ook bijv. de IGN voorspellingen voor 2007. Ik heb ook meerdere dingen die ik graag zou willen zien, even afgezien van de games (online, diepere multiplayergames etc.):
-RGB kabel fix
-Demo kanaal
-Beter VC systeem (gebruikersnaam en niet Wiinummer & indelen per systeem in het menu)
-Kanaal voor downloaden nieuwe games
-Classic controller ondersteuning voor GC games
-Veel meer en betere online mogelijkheden
Op zich moet dat allemaal niet al te moeilijk zijn. Maar ja...
Overigens hebben jullie ook dat MK64 het niet goed doet. Als je in multiplayer speelt en iemand krijgt een boost bij de start, dan loopt de rest van het level veelste hard. Daardoor gaat de framerate eraan en wordt het vrijwel onspeelbaar.
-RGB kabel fix
-Demo kanaal
-Beter VC systeem (gebruikersnaam en niet Wiinummer & indelen per systeem in het menu)
-Kanaal voor downloaden nieuwe games
-Classic controller ondersteuning voor GC games
-Veel meer en betere online mogelijkheden
Op zich moet dat allemaal niet al te moeilijk zijn. Maar ja...
Overigens hebben jullie ook dat MK64 het niet goed doet. Als je in multiplayer speelt en iemand krijgt een boost bij de start, dan loopt de rest van het level veelste hard. Daardoor gaat de framerate eraan en wordt het vrijwel onspeelbaar.
hm waar kan ik die wii schouder tas vinden zie m nergens staanMetroidPrime schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 16:52:
Sterrencatalogus update:
[afbeelding]
4500 Wii schoudertas
[afbeelding]
Mooie Wii schoudertas!
Anoniem: 127279
http://melmartrade.com/E_...lmartrade.com/E_home.htmlpven schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 10:09:
[...]
Ik heb ze net gebeld: die zijn natuurlijk al weer weg, ze hebben nu nog een lijst met 20 tot 50 reserveringen.
Voor de zekerheid heb ik nog in de rondte gebeld met wat winkels, maar de Wii is echt niet leverbaar.
Als iemand trouwens nog tips voor me heeft waar de Wii wel leverbaar is: LAAT HET ME AUB WETEN!(via marktplaats is er aan te komen, maar dat is me allemaal wat te prijzig)
Moet je ff kijken bij electronics.
Hier kun je ze krijgen, maar ik weet dus niet of die site betrouwbaar is.
ze hebben nog 2 wii's bij komplett> http://komplett.nl/k/ki.asp?sku=327670
ze krijgen er 1 feb namelijk 100stuks binnen.. ik heb tijdje terug besteld (toen stond dat ze er nog 20 hadden oid)
ze krijgen er 1 feb namelijk 100stuks binnen.. ik heb tijdje terug besteld (toen stond dat ze er nog 20 hadden oid)
Was gister bij de Mediamarkt Leeuwarden. Er stonden rond 8 uur nog 7 Wii's
Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
Dit topic is gesloten.
Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!