"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
- MetroidPrime
- Registratie: Oktober 2003
- Laatst online: 11-09 09:54
Turn it up loud, captain!
Topicstartereven bellen dan maarMorphine schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 12:39:
ze hebben nog 2 wii's bij komplett> http://komplett.nl/k/ki.asp?sku=327670
ze krijgen er 1 feb namelijk 100stuks binnen.. ik heb tijdje terug besteld (toen stond dat ze er nog 20 hadden oid)
- MetroidPrime
- Registratie: Oktober 2003
- Laatst online: 11-09 09:54
Turn it up loud, captain!
Topicstarter
HIER WEER VERDER: Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 78
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
<naar het nieuwe topic>
[ Voor 96% gewijzigd door pven op 27-01-2007 16:25 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik heb daar wel eens iets over gehoord (kan bron niet meer vinden) maar of dit waar is? Geen idee. Zou wel mooi zijn.Razor.Timo schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 10:39:
Weet iemand eigelijk of er ooit nog een demo kanaal komt oid? Zou namelijk ideaal zijn aangezien ik gewoonweg niet weet of ik een spel leuk zal vinden of niet...
Ik zag wel een artikel over downloadable content voor de wii. Dit gaat meer over low cost games, maar misschien komt er wel iets bij voor game demos.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!