Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 77 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.473 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:28
MetroidPrime schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 01:25:
[...]

Bij de losse controllers(en Wii Play) hebben als het goed is nooit de dunste polsbandjes gezeten. Er heeft wel een iets dunner type losse polsband bij de losse controllers gezeten, maar deze is wel een heel stuk dikker dan de polsband van de terugroepactie. Ik heb zelf ook zo'n polsband bij Wii Play gehad, maar deze komt overeen met het dikkere polsbandje in het plaatje in dit artikel nieuws: Nintendo biedt vervanging voor Wiimote-polsbandjes aan

Het polsbandje dat bij mijn Wii zat is nog dikker.
Bij mijn losse controller en de controller die ik bij de Wii zelf kreeg is toch wel een groot verschil. De losse controller heeft gewoon een 2x zo dun touwtje als de andere.

Nou gebruikte ik laatst ook de hele tijd het polsbandje niet omdat ik met nog iemand aan het spelen was en om dan de hele tijd dat bandje om en af moet doen, dat schiet niet echt op.

Ik ga hem maar goed vasthouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 10:11:
Ik heb meteen zelf maar een petitie aangemaakt in de hoop dat het iets zal doen (nooit geschoten is altijd mis):

http://www.petitiononline.com/NNTNDOVC/petition.html

Vult hem allen in zou ik zeggen.
Een mooie petitie!!

Wel een kanttekening en de reden waarom Nintendo waarschijnlijk voor deze methode heeft gekozen.

Bij koppelen aan persoon, zou die persoon de VC games zelf door kunnen verkopen of door kunnen geven aan vrienden (wat natuurlijk gaat gebeuren). Om dergelijk misbruik te voorkomen is er voor de huidige oplossing gekozen. Een extra en goed argument was het diefstal voorbeeld. Echter bij diefstal verhaal je normaal gesproken ook eventuele schade bij de verzekering of degene die het heeft gestolen, niet bij degene die het product heeft verkocht aan je. Daarom zal Nintendo noet snel iets doen met de petiti lijk me. Eventueel een download kwitantie voor de verzekeraar zou kunnen helpen in dit geval. Dat kan je wellicht aantonen met bon van gekochte wiipoints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:07
Ik vind de oplossing zoals een Steam-account het beste werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 08:00
Ook dat hele email gebeuren en buddy systeem werkt voor geen meter. Het zou veel handiger zijn als we een alias aan konden maken of iets dergelijks. Die rete-lange cijfercombinatie is leuk, maar niet te onthouden... Hopelijk wordt hier nog wat aan gedaan, maar ik zie het niet snel gebeuren..... :(

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Collaborator schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 09:47:
Als je je sterren account gekoppeld hebt komen je aankopen bij de lijst van geregistreerde games te staan. Het lijkt me dat ze ooit daar gebruik van gaan maken en dat je dan op die manier je VC games mee kan nemen naar een andere Wii.
Dat lijkt me niet. Zo ja, dan is een inkoopactie voor alle VC games geen gek idee. Hoe meer mensen er mee doen, hoe minder het per persoon kost! Gewoon een VIP accountje maken, en iedereen die ingelegd heeft de inloggegevens geven.

Uiteraard vind ik sowieso dat je je games terug moet krijgen wanneer je Wii kapot gaat (door je kapotte Wii als bewijs mee te sturen). Wanneer je je Wii verkoopt vind ik dat je als je een nieuwe Wii aanschaft je gewoon weer de games opnieuw moet kopen. Als ik m'n Gamecube met 10 spellen verkoop, dan krijg ik die er toch ook niet weer gewoon bij als ik een nieuwe koop? Dan moet je meer voor de Wii vragen wanneer je hem verkoopt, omdat er een aantal VC games op staan. Ook gaat dit vanuit Nintendo's standpunt niet werken natuurlijk. Anders koop ik een Wii, download een paar games, pass hem door aan een vriend voor 249 euro, koop voor mezelf een nieuwe Wii en download daar opnieuw gratis de games op. Er vanuit gaande dat Nintendo gewoon netjes je VC games herstelt wanneer je je Wii ter reparatie opstuurt naar ze, rest alleen nog het probleem bij diefstal. Maar ja, hier kan Nintendo natuurlijk ook niks aan doen. Je hebt geen bewijs, plus zij kunnen moeilijk opdraaien voor die diefstal. Je krijgt immers ook geen nieuwe TV van Philips als de inbrekers die ook mee hebben genomen.

Kortom: ik vind het systeem zoals het nu is juist wel prima, MITS Nintendo dus ook daadwerkelijk je VC games herstelt wanneer je je Wii ter reparatie indient.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:21
Deddiekoel schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 10:11:
Ik heb meteen zelf maar een petitie aangemaakt in de hoop dat het iets zal doen (nooit geschoten is altijd mis):

http://www.petitiononline.com/NNTNDOVC/petition.html

Vult hem allen in zou ik zeggen.
Nu overal nog een beetje reclame maken :)

[ Voor 3% gewijzigd door jip_86 op 25-01-2007 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Captain N schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 11:09:
[...]

Dat lijkt me niet. Zo ja, dan is een inkoopactie voor alle VC games geen gek idee. Hoe meer mensen er mee doen, hoe minder het per persoon kost! Gewoon een VIP accountje maken, en iedereen die ingelegd heeft de inloggegevens geven.

Uiteraard vind ik sowieso dat je je games terug moet krijgen wanneer je Wii kapot gaat (door je kapotte Wii als bewijs mee te sturen). Wanneer je je Wii verkoopt vind ik dat je als je een nieuwe Wii aanschaft je gewoon weer de games opnieuw moet kopen. Als ik m'n Gamecube met 10 spellen verkoop, dan krijg ik die er toch ook niet weer gewoon bij als ik een nieuwe koop? Dan moet je meer voor de Wii vragen wanneer je hem verkoopt, omdat er een aantal VC games op staan. Ook gaat dit vanuit Nintendo's standpunt niet werken natuurlijk. Anders koop ik een Wii, download een paar games, pass hem door aan een vriend voor 249 euro, koop voor mezelf een nieuwe Wii en download daar opnieuw gratis de games op. Er vanuit gaande dat Nintendo gewoon netjes je VC games herstelt wanneer je je Wii ter reparatie opstuurt naar ze, rest alleen nog het probleem bij diefstal. Maar ja, hier kan Nintendo natuurlijk ook niks aan doen. Je hebt geen bewijs, plus zij kunnen moeilijk opdraaien voor die diefstal. Je krijgt immers ook geen nieuwe TV van Philips als de inbrekers die ook mee hebben genomen.

Kortom: ik vind het systeem zoals het nu is juist wel prima, MITS Nintendo dus ook daadwerkelijk je VC games herstelt wanneer je je Wii ter reparatie indient.
Een systeem waarbij middels een account wordt afgedwongen dat VC games op 1 machine kunnen worden gespeeld lijkt mij de beste optie. Dit account kan dan maar aan 1 Wii worden gekoppeld.

Het huidige systeem kent simpelweg te veel beperkingen. Stel ik ben Nintendo fan en heb alle VC games gekocht (laten we zeggen dat dit er 200 zijn). Nu komt Nintendo uit met een exclusieve versie van de Wii (Zelda goud bijvoorbeeld) die ik als fan natuurlijk wil hebben. Maar op deze Wii kan ik dan niet mijn 200 VC kunnen spelen. Als ik mijn oude Wii wil verkopen (ben wel een arme Nintendo fan omdat ik 200 VC games heb gekocht) dan zou ik dus een enorme prijs moeten vragen vanwege al die VC games wat de kans dat ik hem verkoop klein. Daar komt verder bij kijken dat ik die 200 VC wel wil hebben en dus mag ik alles weer opnieuw kopen... Ik snap dat Nintendo hier wel vrolijk van wordt maar ik niet.

Als mijn VC games gekoppeld zijn aan een account die ik weer aan maar 1 Wii kan koppelen dan kan ik mijn VC collectie gewoon meenemen. Wel kan ik dan geen VC games meer doorverkopen maar is voor Nintendo juist weer goed lijkt me.

Er zijn vast wel betere manieren te bedenken als dit systeem. Ook als je niet altijd online wilt zijn met je Wii is er wel een oplossing te bedenken. Bijvoorbeeld door de optie te geven dat de games aan je Wii zelf worden gekoppeld en niet meer aan je account.

Over reclame maken, ik ben de petitie als nieuws aan het submitten bij wat sites. Schroom niet om dit ook te doen want dit gaat niet altijd even soepel bij me.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Captain N schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 11:09:
[...]

Ooit gehoord van steam? ;) Zelfde principe als wat ik bedoel. Dat werkt toch ook prima en daar shared ook niet iedereen 1 account. Je koopt de licencie op een game niet het fisieke spel lijkt me toch. Dan houd je die licencie dus ongeacht wat er met de hardware gebeurt. Als je PC kapot /gestolen is hoef je toch ook een nieuwe windows, photoshop en itunes te kopen? De oude word gedeactiveerd (online check uiteraard en je krijgt een nieuwe mits je kan aantonen dat je hem gekocht hebt of als je zelfs nog de serial zelf hebt.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Even over dat probleem met die RGB kabels, dat de Wii hoog signaal blijft geven en je TV signaal overruled, als hij in online stand-by gaat...

Stel dat je weet welk pinnetje van de scart connector dit probleem veroorzaakt en je zou dit pinnetje eruit breken, zou het probleem dan opgelost zijn? Of functioneert de kabel dan niet meer als RGB?
Iemand een idee?

Misschien dat dat wel de oplossing is... Hoop het in ieder geval...
Mij maakt het persoonlijk niks uit of ik de TV handmatig op het AV kanaal moet zetten. Liever zo dan dat overrule gezeik. Mijn Home Cinema Set heeft er ook al last van. Die RGB overruled altijd alles, word er helemaal gek van.

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:57

Smoonshine

Feyenoord!!

xsive schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 11:58:
Even over dat probleem met die RGB kabels, dat de Wii hoog signaal blijft geven en je TV signaal overruled, als hij in online stand-by gaat...

Stel dat je weet welk pinnetje van de scart connector dit probleem veroorzaakt en je zou dit pinnetje eruit breken, zou het probleem dan opgelost zijn? Of functioneert de kabel dan niet meer als RGB?
Iemand een idee?

Misschien dat dat wel de oplossing is... Hoop het in ieder geval...
Mij maakt het persoonlijk niks uit of ik de TV handmatig op het AV kanaal moet zetten. Liever zo dan dat overrule gezeik. Mijn Home Cinema Set heeft er ook al last van. Die RGB overruled altijd alles, word er helemaal gek van.
Als er verder geen informatie over dat pinnetje heen gaat (verwacht ik eigenlijk niet) Dan zal dat wel werken. Alleen zou ik persoonlijk liever wachten op een update. Ik neem aan dat het in 1 van de volgende updates wel verholpen gaat worden. Dat standby gebeuren vind ik zelf toch niet zo belangrijk. Het enige onlogische is dat WiiConnect aan moet staan voor het weerkanaal en ik denk straks ook het nieuwskanaal. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om met het opstarten van dat kanaal een verbinding te maken en even de laatste data op te halen? Waarom WiiConnect24 daar voor aan moet staan is me een raadsel.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Smoonshine schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:12:
Als er verder geen informatie over dat pinnetje heen gaat (verwacht ik eigenlijk niet) Dan zal dat wel werken. Alleen zou ik persoonlijk liever wachten op een update. Ik neem aan dat het in 1 van de volgende updates wel verholpen gaat worden. Dat standby gebeuren vind ik zelf toch niet zo belangrijk. Het enige onlogische is dat WiiConnect aan moet staan voor het weerkanaal en ik denk straks ook het nieuwskanaal. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om met het opstarten van dat kanaal een verbinding te maken en even de laatste data op te halen? Waarom WiiConnect24 daar voor aan moet staan is me een raadsel.
Maar ik heb er dus bijvoorbeeld ook last van bij mijn home cinema set die ook RGB uitstuurt en dan op de scart splitterbox de Wii overruled. Ik vind het sowieso zwaar irritant dat hij automatisch het AV kanaal aanzet als je de Wii of Home Cinema set aanzet...

PS: Is het een idee om een powerbuy op te zetten voor Blaze Wii RGB kabels vanuit Japan? Die kabels kosten iets van 10 dollar. Alleen de verzendkosten komen ook nog ongeveer op 10 dollar uit.Ik heb die gasten eens gemaild voor eventuele korting bij bestelling van 10 of meer kabels. Maar ja misschien is dat dan weer invoerrechten gevoelig... Iemand een idee?

[ Voor 17% gewijzigd door xsive op 25-01-2007 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
@Deddiekoel en Collaborator: Daar had ik idd zo snel niet aan gedacht. Vooral het idee dat je je VIP account kunt koppelen aan 1 Wii bevalt me wel. Dan kun je gewoon in je VIP account het nummer van je Wii invoeren, en veranderen indien 'ie gestolen is. Dat werkt mijn inziens handiger dan als je allemaal serial numbers moet gaan bewaren en inkloppen, zoals bij Steam (toch? is al weer een tijdje geleden :P).

Nu ik dit echter zo typt vraag ik me dan wel weer af... je moet dan wel een of andere check hebben in de Wii firmware of de emulator/VC games, die kijkt of in het VIP account waar je Wii aan gekoppeld is wel de games zijn geregistreerd staan die je op je Wii hebt staan. Anders kan je gewoon een paar games kopen, ff je Wii nummer in je VIP account veranderen en dan op de volgende Wii alles downloaden. Maar daarmee verplicht je dan wel weer min of meer dat je WiiConnect24 aan moet hebben staan. Lastig. Maar ik zie vast wel weer iets over het hoofd. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:12:
[...]

je kan wiiconnect24 op 'on' zetten en de standby op 'off' > wanneer je je Wii aanzet maaktie gelijk verbinding, wanneer je hem uit zet schakelt de Wii de verbinding uit (standby uit), hierdoor brand het rode lampje en niet het gele lampje (Wiiconnect24 met standby aan). Zodra je de Wii weer aanzet wordt er weer verbinding gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 13:57

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:22:
[...]

je kan wiiconnect24 op 'on' zetten en de standby op 'off' > wanneer je je Wii aanzet maaktie gelijk verbinding, wanneer je hem uit zet schakelt de Wii de verbinding uit (standby uit), hierdoor brand het rode lampje en niet het gele lampje (Wiiconnect24 met standby aan). Zodra je de Wii weer aanzet wordt er weer verbinding gemaakt.
Volgens mij heb ik dat wel eens geprobeerd, maar gaf hij toen aan dat om WiiConnect24 te gebruiken, internet-standby ook aan moet staan. Maar dat zal ik vanavond nog eens nakijken.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
WiiConnect24 wordt momenteel natuurlijk nog niet volledig gebruikt. Het enige voordeel dat ik nu zie is dat je er berichten mee kunt ontvangen en dat dan direct ziet. Weerkanaal kan me persoonlijk gestolen worden en ook dar lijkt me WiiConnect niet echt nodig. Ik hoop iig dat ze dit fixen met een update vind het nl. ook erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik de enige die al 6 weken wacht op 2 lullige nieuwe polsbandjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 13:07:
same overhere, heb toch erg vroeg straps besteld, maar nog steeds niks, heb ze een mailtje gestuurd, maar daar reageren ze niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 10:34
Deddiekoel schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 11:39:
Een systeem waarbij middels een account wordt afgedwongen dat VC games op 1 machine kunnen worden gespeeld lijkt mij de beste optie. Dit account kan dan maar aan 1 Wii worden gekoppeld.
Dat kan wel leuk klinken, maar is natuurlijk precies hetzelfde, in plaats van spellen aan een wii te binden bind je de spellen aan een account, en dat account bind je weer aan de wii.

Kortom....exactly the same.

Ik pak die regel even als kern van je verhaal, als dat niet klopt, vertel me dat dan vooral.

[ Voor 8% gewijzigd door Capital_G op 25-01-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Goed naast vragen over kabels, moet dat gezeur over die VC games ondertussen net zo, zo niet irritanter zijn. Ik snap dat het mensen bezighoudt, maar richt er dan fijn een discussie clubje/topic voor op. Ik zie hier de hele tijd dezelfde argumenten voorbij komen. Ik had vroeger ook zo'n leraar die iedere keer als we hem hadden begon uit te leggen waarom voorrang van links handiger is dan van rechts. ALtijd ging het daar weer over, hij had mischien wel gelijk maar het was nog steeds onnuttig. Het logisch als mensen zich er wat druk over maken als je je HARDWARE kwijt bent. Maar tot die tijd kunnen we er alsjeblieft mee stoppen? Schrijf anders een briefje naar Nintendo met alle goede of minder goede ideeen. Ik denk alles wat je hier neer zet ze daar ook wel aan gedacht hebben.En nu wil opeens iedereen een model a la steam? Volgens mij is steam de eerste 2 jaar zo onder- en verrotgescholden dat de programmeurs nog steeds aan het bijkomen zijn. En nu is het ideaal? Yup steam werkt tegenwoordig best goed, niet perfect maar het werkt goed. Maar dat heeft tijd gekost. De Wii is pas net uit, geef het is tijd van altijd dat geklaag. Maar goed je woont in nederland, alles is hier "niet slecht" ipv "erg goed" ;-)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JV69
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-08-2019
Ik heb ze net een uurtje geleden binnen gekregen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:59
Ook ik heb de touwtjes net binnen.
Duidelijk dikker touwtje, maarja, ik had ook gechecked voor ik vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 13:50:
voorrang van links is handiger dan van rechts
Waarom is dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Geen dode hoek. Aangezien ons stuur links zit:p anyway zoiets was het maar het was om een punt te illustreren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:18

Rj-

Zijn er nog veel mensen die nog wachten tot ze hun witte console in huis kunnen halen?

Ik heb nog maar is gebelt naar me locale intertoy's gebelt.. Hoe de stand van zaken was na 5 weken wachten. Tot mijn spijt kreeg ik te horen dat ik op nummer 8 stond, maar dat ze al 4 weken geen wii geleverd hebben gekregen :/ :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Rj- op 25-01-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Postius schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 14:01:
[...]Geen dode hoek. Aangezien ons stuur links zit:p anyway zoiets was het maar het was om een punt te illustreren ;-)
En juist daarom moet je de kant die wel een dode hoek heeft voorlaten.
Zodat je verplicht bent om vaart te minderen en je kunt zien wat er achter de "dode hoek" zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
De VC spellen worden nu al niet aan een Wii gekoppeld, maar aan een Shop Channel account. Dit account is namelijk te wissen in het optiemenu.

Een Steam-achtige oplossing zorgt er voor dat je geen VC spellen kunt spelen zonder actieve internetverbinding. Een iTunes-achtige oplossing is veel beter. Zodra je het Shop Channel account wist, wordt dit op een server van Nintendo bijgehouden, mits je je SC en VIP accounts aan elkaar gekoppeld hebt. Als je een andere Wii koopt, dan kun je je SC account éénmalig opnieuw downloaden tot je hem weer wist. Op deze manier kan Nintendo er voor zorgen dat er maar één Wii tegelijk de spellen kan spelen en kan het account toch overgezet worden naar een andere Wii en dit zou vrij makkelijk voor elkaar te moeten krijgen zijn met het huidige systeem.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:19

Snippertje

Light up your life

Zo net Wii play gekocht en een gamecube memory card. Gister een nunchuck, dus ik ben eindelijk helemaal compleet. Voor mensen die Wii play zoeken, de mediamarkt in Alphen a/d rijn heeft er nog zat.

Ik vind trouwens dat het boxen niet zo heel goed werkt.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Razor.Timo schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 14:16:
Zo net Wii play gekocht en een gamecube memory card. Gister een nunchuck, dus ik ben eindelijk helemaal compleet. Voor mensen die Wii play zoeken, de mediamarkt in Alphen a/d rijn heeft er nog zat.

Ik vind trouwens dat het boxen niet zo heel goed werkt.
Hey,, lagen er nog Wii's of zijn die alweer uitverkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 12:09
Rj- schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 14:07:
Zijn er nog veel mensen die nog wachten tot ze hun witte console in huis kunnen halen?

Ik heb nog maar is gebelt naar me locale intertoy's gebelt.. Hoe de stand van zaken was na 5 weken wachten. Tot mijn spijt kreeg ik te horen dat ik op nummer 8 stond, maar dat ze al 4 weken geen wii geleverd hebben gekregen :/ :'(
Ik zit ook nog te wachten... :/ Sta nu bij m'n lokale bartsmit 1ste, vorige week stond ik nog 5e. Maar ze hadden vorige week maar liefst 4 Wii's binnengekregen. Maar goed, dat was dus net 1 te weinig 8)7 . De eerste Wii die nu binnenkomt is wel voor mij, maar hoelang nog -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 17:16
Vandaag eentje binnen gekomen bij de lokale Dixons....nu sta ik 2de :'(

Achja, weekje extra kan er ook nog wel bij.

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:20
* Hoedje is blij :D

Tenminste, Australië krijgt zaterdag 27 januari het nieuwskanaal (ik hoop dat bij de update ook een RGB fix zit) en daarnaast komt 26 januari Mario Kart 64!!!

Aangezien alle PAL releases tot nu toe hetzelfde ware, behalve dan dat Australië nog minder games krijgt, denk ik dus dat dat ook voor ons geldt.

Ah en eindelijk wat nieuws over de productie (tijdens de presentatie financiele resultaten Q3):
Nintendo also announced:
• During the first nine months of the current fiscal year, consolidated worldwide shipments of 19 software titles for Nintendo platforms reached or surpassed 1 million units. These include three Wii titles, 13 Nintendo DS titles and three Game Boy Advance titles.
• Nearly 1.4 million Wii hardware systems have connected to the Internet worldwide (as of 1/24/07)
• Approximately 1.5 million Virtual Console games have been downloaded and sold to customers worldwide (as of 1/24/07)
• More than 3.5 million unique users have enjoyed game play on Nintendo Wi-Fi Connection for Nintendo DS, with far more than 100 million connections (as of 1/24/07)

The company held firm to its previous forecast for consolidated worldwide shipments of 6 million Wii hardware systems by the end of the fiscal year. Nintendo manufactured 4 million Wii systems by the end of 2006 and during that time sold and delivered 3.19 million to its distributors and retail customers around the world.
En deze moet ook nog even :P
SSX Blur Uber Moves

January 24, 2007 - Set for release on February 27, SSX Blur from Electronic Arts is shaping up to be one of the best games for Nintendo's console this year. The title marries the "best of" the SSX franchise with all-new Wii remote-tweaked controls. Players use the nunchuk attachment, literally tilting the device to carve through snow, and the pointer performs pinpoint Uber moves, some of which are shown below. [...]

[ Voor 76% gewijzigd door Hoedje op 25-01-2007 14:46 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hoedje schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 14:41:
* Hoedje is blij :D

Tenminste, Australië krijgt zaterdag 27 januari het nieuwskanaal (ik hoop dat bij de update ook een RGB fix zit) en daarnaast komt 26 januari Mario Kart 64!!!

Aangezien alle PAL releases tot nu toe hetzelfde ware, behalve dan dat Australië nog minder games krijgt, denk ik dus dat dat ook voor ons geldt.
Grappig, want we zouden deze week juist drie Mega Drive titels krijgen. Ik zie dat die weer een week zijn uitgesteld.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij mijn Wii ook nog de oude straps ontvangen! hoe kan ik ook nieuwe ontvangen aangezien die link van tweakers.net alleen slaat op mensen die in de US of Canada wonen. Kortom: welk formulier moet ik invullen voor een nieuwe strap in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:27

Willybubba

Nut up or shut up.

Nou dan zal ik ook wel mijn nieuwe straps binnenhebben. Nuttig, breng maandag mijn Wii naar Nintendo ter reparatie en die hebben ook niks op voorraad, dus ik kan nog ff wachten.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deltaquad_1979 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 14:35:
[...]

Ik zit ook nog te wachten... :/ Sta nu bij m'n lokale bartsmit 1ste, vorige week stond ik nog 5e. Maar ze hadden vorige week maar liefst 4 Wii's binnengekregen. Maar goed, dat was dus net 1 te weinig 8)7 . De eerste Wii die nu binnenkomt is wel voor mij, maar hoelang nog -O-
Vanochtend de hele ochtend gebeld. Bij FRS in Leiderdorp zouden ze nieuwe voorraad binnenkrijgen of ik na een half uurtje terug wilde bellen, maar helaas er zat geen wii bij de levering. In Katwijk en Noordwijk doen ze wel aan pre-orders bij FRS. In Katwijk sta ik 13e en Noordwijk 8e. Morgen verwacht Intertoys een nieuwe levering, ik ga er nog maar eens langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:30

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 14:46:
[...]

Ik heb bij mijn Wii ook nog de oude straps ontvangen! hoe kan ik ook nieuwe ontvangen aangezien die link van tweakers.net alleen slaat op mensen die in de US of Canada wonen. Kortom: welk formulier moet ik invullen voor een nieuwe strap in Nederland?
Asjeblieft

http://wii.nintendo.nl/6329.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:19

Snippertje

Light up your life

albert04 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 14:32:
[...]

Hey,, lagen er nog Wii's of zijn die alweer uitverkocht?
Geen idee, heb ik eigelijk niet op gelet.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:22

SmidsY

hallo!?.............

Got myself a Wii :) Heeft even geduurd (stond vanaf 23/12 als 1e op de lijst bij de locale dixons) vanmoirgen gebeld dat ze eindelijk weer geleverd hebben gekregen. Jawel één hele Wii, echt klagen mag ik nu dus niet, maar om nu te zeggen dat dit opschiet voor alle andere wachtenden.

Moet zeggen dat Wii tennis wel héél snel went, de learning curve is heel goed te doen. Nu is te begrijpen hoe zelfs non gamers meteen verkocht zijn

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rj- schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 14:07:

Yep ik zit ook te wachten, nog steeds noppes. :/ Neckermann weer gebeld maar ze ze hebben nog steeds geen wii's binnengekregen. Wacht al bijna 5 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed om te lezen dat er toch wekelijks mensen blij worden gemaakt met een Wii, al gaat het nog wat langzaam. Elke dag wat rondbellen (waar geen pre-orders zijn) zou wel wat op moeten leveren lijkt me.

Eerder berichte ik over www.mapwii.com een soortgelijke site is www.miiplaza.net/map al zou het handiger zijn als iedereen opdezelfde site registreerd...er zullen er wellicht nog wel meer zijn.

Iemand al leuke ervaringen met berichtjes uitwisselen, mii's die verschijnen etc?

peace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Capital_G schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 13:24:
[...]
Dat kan wel leuk klinken, maar is natuurlijk precies hetzelfde, in plaats van spellen aan een wii te binden bind je de spellen aan een account, en dat account bind je weer aan de wii.

Kortom....exactly the same.

Ik pak die regel even als kern van je verhaal, als dat niet klopt, vertel me dat dan vooral.
Het voordeel van het aan een account koppelen is dat jij de koppeling met de Wii kunt bepalen. Dus als je een nieuwe Wii hebt dan koppel je die aan je account.

Onderstaande oplossing van MP lijkt mij een prima oplossing.
MetroidPrime schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 14:08:
De VC spellen worden nu al niet aan een Wii gekoppeld, maar aan een Shop Channel account. Dit account is namelijk te wissen in het optiemenu.

Een Steam-achtige oplossing zorgt er voor dat je geen VC spellen kunt spelen zonder actieve internetverbinding. Een iTunes-achtige oplossing is veel beter. Zodra je het Shop Channel account wist, wordt dit op een server van Nintendo bijgehouden, mits je je SC en VIP accounts aan elkaar gekoppeld hebt. Als je een andere Wii koopt, dan kun je je SC account éénmalig opnieuw downloaden tot je hem weer wist. Op deze manier kan Nintendo er voor zorgen dat er maar één Wii tegelijk de spellen kan spelen en kan het account toch overgezet worden naar een andere Wii en dit zou vrij makkelijk voor elkaar te moeten krijgen zijn met het huidige systeem.
Alleen heb je nog wel het probleem dat als je Wii gejat wordt je niet je account hebt kunnen wissen. Dit moet dan op een of andere manier op afstand dan kunnen (wat onmogelijk is als je gestolen Wii offline blijft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah je kunt niet overal rekening mee houden. De kans dat je Wii word gestolen is zo klein dat ik daar mee zou kunnen leven als daar geen oplossing voor is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 16:19:
Alleen heb je nog wel het probleem dat als je Wii gejat wordt je niet je account hebt kunnen wissen. Dit moet dan op een of andere manier op afstand dan kunnen (wat onmogelijk is als je gestolen Wii offline blijft).
Maar dat is ook het geval bij de Xbox, Xbox 360, iPod en ook bij Steam als je gebruik maakt van de offline mode. Dat is gewoon iets waar je heel moeilijk iets tegen kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:35

Zym0tiC

^_^

Toevallig mensen die Donkey Kong Country op hun wii hebben (VC)?
Loopt dit spel gewoon veel sneller dan hoort? Heb echt grote moeite om van platformpje naar platformpje te springen, schiet er iedere keer voorbij. Ook de regen in het 2de level komt echt als een idioot over het scherm heen 8)7

Heb het spel vroeger bij een vriend gespeeld maar dit kan ik me echt niet herinneren.
Verder moet je voor dit spel echt wel de classic controller aanschaffen, knopjes op de GC controller zitten echt verrot. Ivm tonnetjes oppakken.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Zym0tiC schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 16:40:
Toevallig mensen die Donkey Kong Country op hun wii hebben (VC)?
Loopt dit spel gewoon veel sneller dan hoort? Heb echt grote moeite om van platformpje naar platformpje te springen, schiet er iedere keer voorbij. Ook de regen in het 2de level komt echt als een idioot over het scherm heen 8)7

Heb het spel vroeger bij een vriend gespeeld maar dit kan ik me echt niet herinneren.
Verder moet je voor dit spel echt wel de classic controller aanschaffen, knopjes op de GC controller zitten echt verrot. Ivm tonnetjes oppakken.
Ik heb nooit een SNES gehad, maar iid wel veel bij vriendjes gespeeld. Ik vind echter dat alles gewoon normaal gaat (zoals het hoort :P ).
KoppenSneller schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 16:58:
[...]

Zijn vraag is volgens mij of het door de VC sneller loopt dan normaal :)

Om deze post nog een beetje nuttig te maken: ik heb geen idee :+
Uh ja, sorry mijn antwoord was een beetje onduidelijk :P. Ik heb het dus veel vroeger gespeeld en daarom moest ik em dus ook hebben via de VC. Ik kom alleen niet voorbij dat stomme mijnkarretjes level :X . Volgens mij is het echter precies hetzelfde als vroeguh.

[ Voor 25% gewijzigd door Hoedje op 25-01-2007 16:59 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

Hoedje schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 16:53:
[...]

Ik heb nooit een SNES gehad, maar iid wel veel bij vriendjes gespeeld. Ik vind echter dat alles gewoon normaal gaat (zoals het hoort :P ).
Zijn vraag is volgens mij of het door de VC sneller loopt dan normaal :)

Om deze post nog een beetje nuttig te maken: ik heb geen idee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik kom alleen niet voorbij dat stomme mijnkarretjes level :X .
Al eens geprobeerd om
spoiler:
over dat eerste tonnetje heen te springen, en dan snel op links te duwen zodat je ergens onder het scherm en onder het tonnetje valt? Heeft m'n moeder jaren geleden ooit eens ontdekt toen ze gewoon het tonnetje miste toen ze erin wilde springen. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Captain N op 25-01-2007 17:23 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Willybubba schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 00:03:
Elroy, ik las in deel 76 dat jij ook artifacts had. Hoe heb je dat uiteindelijk opgelost?

(PM enzo staat blijkbaar uit, dus dan zo maar ff...)
Heb hem zelf opgestuurd en nu 2,5 week later nog steeds geen wii.Heb ze vandaag ook gebelt en vertelde ze me leuk dat het nog wel 1,5 week kan duren. M'n wii is nu langer bij nintendo dan dat ik hem thuis heb gehad. :/

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
[...]

[...]

Uh ja, sorry mijn antwoord was een beetje onduidelijk :P. Ik heb het dus veel vroeger gespeeld en daarom moest ik em dus ook hebben via de VC. Ik kom alleen niet voorbij dat stomme mijnkarretjes level :X . Volgens mij is het echter precies hetzelfde als vroeguh.
Als ik snes spellen wil spelen gebruik ik (sinds 1997) de beste snes emulator die er is: zsnes. Net een nieuwe versie verschenen: check www.zsnes.com! Je kan er nu ook filmpjes mee maken enzo. Volgens mij lukt dat met de VC niet.. O ja, en alle spellen zijn al gereleased!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
deltaquad_1979 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 20:01:
[...]

Als ik snes spellen wil spelen gebruik ik (sinds 1997) de beste snes emulator die er is: zsnes. Net een nieuwe versie verschenen: check www.zsnes.com! Je kan er nu ook filmpjes mee maken enzo. Volgens mij lukt dat met de VC niet.. O ja, en alle spellen zijn al gereleased!
Leuk voor je, en wat moet ik daarmee 8)7 . Het is hartstikke illegaal O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

[...]

Het is alleen illegaal om de spellen te spelen, maar goed dat doet natuurlijk niet ter zake :P

Wil trouwens niet zeggen dat ik zelf roomser dan de paus ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
[...]

Vertel mij eens wat dat met de originele vraag te maken heeft?

Of was dit een poging om op te scheppen over het feit dat je graag illegale kopieen speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:30

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Ik heb net donkeykong gekocht via VC. Ik vind het een beetje zuigend besturen met een GC controller. En je kon toch altijd iets sneller rennen (of vergis ik me hier?)? Met welke knop :P?

edit, never mind al gevonden.

edit 2: jezus christus, je moet dus snel lopen met y en springen met b. Dit werkt egt voor geen meter met een gamecube controller. Hopen dat ik mijn personeelskorting a 75 euro snel krijg, koop ik daar meteen een classic controller van want dit werkt voor geen meter.

[ Voor 46% gewijzigd door fuzzyeyebrows1 op 25-01-2007 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
MetroidPrime schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 20:09:
[...]

Vertel mij eens wat dat met de originele vraag te maken heeft?

Of was dit een poging om op te scheppen over het feit dat je graag illegale kopieen speelt?
Wat een gezeur zeg.. wat heeft dit met opscheppen te maken? Of is dat wat jij altijd doet? Ik vertel alleen maar over de emulator, die gewoon legaal is verder mits je roms speelt waarvan je origineel ook hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
fuzzyeyebrows1 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 20:18:
Ik heb net donkeykong gekocht via VC. Ik vind het een beetje zuigend besturen met een GC controller. En je kon toch altijd iets sneller rennen (of vergis ik me hier?)? Met welke knop :P?

edit, never mind al gevonden.
SNES games spelen gewoon veel beter met de classic controller.
deltaquad_1979 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 20:21:
[...]

Wat een gezeur zeg.. wat heeft dit met opscheppen te maken? Of is dat wat jij altijd doet? Ik vertel alleen maar over de emulator, die gewoon legaal is verder mits je roms speelt waarvan je origineel ook hebt.
Hoe vaak moet Oscar het nog zeggen. Het is absoluut wel illegaal, ook al heb je het origineel. Ik ben nog niet zo ver met rechten (prioriteit ligt bij BWS), maar je hebt A| alleen een licensie op de software en B| mag je geen thuiskopie maken van software.
.KeN. schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 20:37:
offtopic:
BWS ? Welk jaar zit je ? En welke stad ?
offtopic:
Zet even je Direct Messenging functie aan...

[ Voor 10% gewijzigd door Hoedje op 25-01-2007 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

offtopic:
BWS ? Welk jaar zit je ? En welke stad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
MetroidPrime schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 16:37:
[...]
Maar dat is ook het geval bij de Xbox, Xbox 360, iPod en ook bij Steam als je gebruik maakt van de offline mode. Dat is gewoon iets waar je heel moeilijk iets tegen kunt doen.
Ik zou er ook prima mee kunnen leven, dat is met het huidige systeem nl. ook.

Hebben mensen hier nog ideeen hoe ik de petitie onder de aandacht kan brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Elroy schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 19:31:
[...]

Heb hem zelf opgestuurd en nu 2,5 week later nog steeds geen wii.Heb ze vandaag ook gebelt en vertelde ze me leuk dat het nog wel 1,5 week kan duren. M'n wii is nu langer bij nintendo dan dat ik hem thuis heb gehad. :/
Damn, veelbelovend :/

Ik ga hem maandag langsbrengen iig. Ik hoop dan meer te horen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician
  • Laatst online: 14-09 14:06

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Ik heb van mijn vriendin een cube controller en Super Mario Sunshine gekregen! \o/
Maar als ik een cube spel speel op de Wii dan verliest de Wiimote zijn sync en kan ik dus niet terug naar het Wii hoofdmenu, hoort dit zo? Of mis ik iets om het spel af te sluiten?

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 19:58:
Ik heb een website gevonden waar je de Wii kunt krijgen. Wordt vanuit japan verstuurd. Heb wel een link maar weet niet of ik die hier mag plaatsen. Kan wel een naam plaatsen denk ik, dat is melmartrade, dus als je dat even googled kom je er zo. Als dit niet mag haal het dan maar weg, of pm me eventjes.

Ook wordt de ps3 daar aangeboden voor een prijs van 449 euro.

Maar weet niet of het een betrouwbare site is. Vriend van mij is daarin wel geintresseerd omdat ze de wii kunnen leveren tussen 7 en 10 werkdagen.
ff een kickje, zag dat je na 24 uur de vraag mag herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensl
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 22:19:
[...]

ff een kickje, zag dat je na 24 uur de vraag mag herhalen.
Volgens mij kan je er dan geen europese games mee spelen, omdat hij gelockt is voor regio japan.
Dan zal je dus al je games ook uit japan moeten halen.. en die willen vaak nogal japans gesproken / geschreven zijn.
Houd daar dus ook rekening mee.

offtopic:
Is er nog iemand in regio Amersfoort of Eindhoven, waarvoor een Wii klaarligt in de winkel, maar inmiddels elders al een Wii gekocht heeft? Ik ben nog op zoek :)

[ Voor 22% gewijzigd door laurensl op 25-01-2007 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 21:34
Zijn er hier nog mensen die farcry hebben voor de wii, en mij kunnen helpen?

spoiler:
Ik ben net met een boot naar een olieplatform gegaan met gele trappen, deze volg ik. Dan ga ik een ronde kamer binnen (een grote pijp/buis), hier krijg ik een filmpje te zien en dan kan ik mijn feral/mutatie gebruiken om verborgen klim-wanden te zien. ik zie er een links daar ga ik op, ik ga een deur door en kom op een plato maar wat dan?

[ Voor 7% gewijzigd door king of rats op 25-01-2007 22:24 . Reden: spoiler tags ]

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
<spoiler> en </spoiler> dus, maar dan met blokhaken [ en ]

te laat, ik had je originele bericht al gezien >:)

[ Voor 55% gewijzigd door Magic op 25-01-2007 22:25 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Dammit

hier ben ik dus niet blij mee, tijdens het zelda spelen, maakt ineens mijn Wii (volgens mij mijn fan) een behoorlijke harde zoom

Als ik dus mijn hand op de Wii leg is het even over (neem aan dat die trillingen geisoleerd worden door mijn huid ofzo?) maar na 10 sec gaat het gewoon door!

Mijn Wii maar uitgezet en hopen dat het morgen over is (zal wel niet)

mijn heb nu 2 vragen

1, Hebben meer mensen dit probleem
2, Is het slecht voor je Wii, dus kan die nu doorbranden omdat de Fan niet goed werkt?

Morgenavond een Wii avond met hoop vrienden en drank :'(

edit- even flink hard geblazen in de fan, en ik moet zeggen dat het al iets minder is -edit

[ Voor 7% gewijzigd door SOCO_cola op 25-01-2007 22:42 ]

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

fuzzyeyebrows1 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 20:18:
..knip..

edit 2: jezus christus, je moet dus snel lopen met y en springen met b. Dit werkt egt voor geen meter met een gamecube controller. Hopen dat ik mijn personeelskorting a 75 euro snel krijg, koop ik daar meteen een classic controller van want dit werkt voor geen meter.
offtopic:
Jij werkt overduidelijk bij de AH ^^

Zelf wacht ik nog op de Lan Adapter van Nintendo zodat ik online kan, eerdere pogingen met bestaande Lan Adapters hebben niks uitgehaald :'( hopen dat die van Nintendo nou een beetje snel komt.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 20:25:
[...]
[...]
Hoe vaak moet Oscar het nog zeggen. Het is absoluut wel illegaal, ook al heb je het origineel. Ik ben nog niet zo ver met rechten (prioriteit ligt bij BWS), maar je hebt A| alleen een licensie op de software en B| mag je geen thuiskopie maken van software.
[...]
Klopt, die thuiskopie regels gelden alleen voor films en muziek, daar is het weldegelijk zo geregeld dat je een backup mag hebben mits je de originelen ook in je bezit hebt. Voor software en dergelijken gaat deze regel echter niet op, dus je emulator en je roms zijn illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verleden week zette ik de Wii weer eens aan, nadat deze sinds kerst uit had gestaan. Had allemaal blauwe artifacts in beeld...

Heb m dus uitgezet, stekker eruit en weer aangedaan, toen was het gelukkig weg. Ik zet dat ding nu wel compleet uit ipv stand-by *dus rood ledje ipv geel*, ik vind hem aardig warm voor iets dat standby is.
Het intresseert me ook geen biet dattie dan tussentijds geen updates kan binnehalen nl.

/Bol.com, schiet op met die *** component kabel die al sinds NOVEMBER in bestelling staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik moet zeggen de Wii is wel DE console van Nintendo tot nu toe waarbij je toch redelijk veel van artifacts, crashes etc hoor :S

ps:
IGN artikel over Nintendo sales sluit af met..:
It seems like all is well in the Mushroom Kingdom; profits are most definitely not in another castle.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 10:50:
[...]

Een mooie petitie!!

Wel een kanttekening en de reden waarom Nintendo waarschijnlijk voor deze methode heeft gekozen.

Bij koppelen aan persoon, zou die persoon de VC games zelf door kunnen verkopen of door kunnen geven aan vrienden (wat natuurlijk gaat gebeuren). Om dergelijk misbruik te voorkomen is er voor de huidige oplossing gekozen. Een extra en goed argument was het diefstal voorbeeld. Echter bij diefstal verhaal je normaal gesproken ook eventuele schade bij de verzekering of degene die het heeft gestolen, niet bij degene die het product heeft verkocht aan je. Daarom zal Nintendo noet snel iets doen met de petiti lijk me. Eventueel een download kwitantie voor de verzekeraar zou kunnen helpen in dit geval. Dat kan je wellicht aantonen met bon van gekochte wiipoints.
Mijn wii is gestolen en alles wat er online gebeurd met dat ding is nu gelocked door nintendo. Tevens kan ik ze mailen op het moment dat ik een nieuwe console heb, dan worden mijn huidige points en VC games direct over gezet zonder verdere kosten of gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Exorcist schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 23:17:
Verleden week zette ik de Wii weer eens aan, nadat deze sinds kerst uit had gestaan. Had allemaal blauwe artifacts in beeld...

Heb m dus uitgezet, stekker eruit en weer aangedaan, toen was het gelukkig weg. Ik zet dat ding nu wel compleet uit ipv stand-by *dus rood ledje ipv geel*, ik vind hem aardig warm voor iets dat standby is.
Het intresseert me ook geen biet dattie dan tussentijds geen updates kan binnehalen nl.

/Bol.com, schiet op met die *** component kabel die al sinds NOVEMBER in bestelling staat.
Ik heb het idee dat het dus niet goed is om em lang in standby te zetten. Had ik ook gedaan. Denk dat ie dan gewoon echt uit moet ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
sander- schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 23:26:
[...]

Mijn wii is gestolen en alles wat er online gebeurd met dat ding is nu gelocked door nintendo. Tevens kan ik ze mailen op het moment dat ik een nieuwe console heb, dan worden mijn huidige points en VC games direct over gezet zonder verdere kosten of gedoe.
Hahaha dus eigelijk liep iedereen een probleem ergens van te maken terwijl het dat niet was.....Ik zeg niks |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Laatst online: 20:35

Zym0tiC

^_^

[...]

[...]

Net eens even de proef op de som genomen. Eerst via een filmpje op youtube gekeken daarna ff een test met een "echte" snes gedaan en op de Wii loopt hij zeker 1,5 keer zo snel. Best storend moet ik zeggen. Al eens met de beeldinstellingen gespeeld: 50/60hz 4:3/16:9 maar niets helpt. Moet nu iedere keer heel rustig lopen, als ik de richting ingedrukt houd op de D-pad ren ik me of kapot tegen een vijand of van een plateau of. Gewoon omdat wat er op het scherm gebeurd niet overeenkomt met wat ik voor mijn gevoel doe.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Mario Kart 64 en Soldier Blade zijn nu te downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:29
Max|Burn schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 23:19:
Ik moet zeggen de Wii is wel DE console van Nintendo tot nu toe waarbij je toch redelijk veel van artifacts, crashes etc hoor :S
bij mij na 40 dagen..alles 0, en ik heb mijn Wii behoorlijk op de proef gesteld - dus overdrijf niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Laatst online: 18:21
MetroidPrime schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 00:01:
Mario Kart 64 en Soldier Blade zijn nu te downloaden!
Mario Kart heeft geen ghost data opslag staat er in het Shop Channel.

Maar toch maar even downloaden, hoor iedereen er zo over roepen.

edit: 1 time trial gereden, wii gereset en een keer in het home menu geweest. Daarna weer terug, maar mijn tijd stond er gewoon nog. De save state zal de tijden dus wel bij houden lijkt me.

[ Voor 35% gewijzigd door jip_86 op 26-01-2007 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 23:50:
[...]

Hahaha dus eigelijk liep iedereen een probleem ergens van te maken terwijl het dat niet was.....Ik zeg niks |:(
Dat is niet iets niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max|Burn schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 23:19:
klopt, veel meer dan bij de SNES/N64 en zelfs GameCube. Sinds fabrikanten afgestapt zijn van cartridges zijn er veel meer problemen, heeft gewoon met de techniek te maken. Het zijn allemaal kleine PC's geworden. Maar de problemen met de Wii vallen in het niet i.v.m. de XBOX 360... Lees dat forum eens door. Tot nu toe zijn hier maar 2 kapotte Wii's gemeld. Daar zijn het er 2 per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morguh denk ook maar is VC games downloaden.. kan ik die controller gelijk ff testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blegh. Ik word echt een beetje misselijk van al het nieuws. Virtual Console games lopen 1,5x zo snel, ghost data in Mario Kart werkt niet, te lang je Wii standby laten staan resulteert in artefacts, als je je Wii op moet sturen ben je 'm zomaar vier weken kwijt, gadver gadver gadver. Ik heb in ieder geval definitief besloten om geen Wii te kopen als ik over drie maanden terug in Nederland ben. Twilight Princess is er ook op de Cube en mocht er ooit nog een killer game uitkomen dan kost het allemaal nog maar de helft van wat het nu kost.

En tja, ik blijf de VC prijzen belachelijk vinden. Het zal best dat het illegaal is om een ROM te spelen, maar met de huidige prijzen ga ik echt geen VC games kopen. Met een emu kun je bovendien alle games spelen die je wil, hoef je niet te wachten tot "The Big N" besluit dat de kopertjes eindelijk weer eens een extra gamepje mogen spelen. Bah. Met een verloopstuk kun je gemakkelijk je oude (echte) SNES / N64 controller aansluiten, en spelen maar :9 Maar ach, de belangrijkste games die ik eventueel zou willen spelen heb ik toch allemaal origineel liggen. Voor Zelda hoef ik niet eens de oude console af te stoffen, de 3D versies zijn allemaal op de Cube.

Overigens is er ooit een SNESPad uitgebracht, een controller met ongeveer de SNES vorm en indeling, vooral voor bv. Soul Calibur II. Ik heb er thuis nog eentje liggen, misschien dat die net zo goed werken op de VC voor SNES games als de classic controller, en dat die goedkoop op Ebay of iets dergelijks te vinden zijn? Misschien een ideetje voor mensen die de VC wel het geld waard vinden...
jip_86 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 00:15:
[...]

Mario Kart heeft geen ghost data opslag staat er in het Shop Channel.

Maar toch maar even downloaden, hoor iedereen er zo over roepen.

edit: 1 time trial gereden, wii gereset en een keer in het home menu geweest. Daarna weer terug, maar mijn tijd stond er gewoon nog. De save state zal de tijden dus wel bij houden lijkt me.
Ghost data is de replay van je race, wat anders dan alleen de tijd dus.
jaapstobbe schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 00:07:
[...]

bij mij na 40 dagen..alles 0, en ik heb mijn Wii behoorlijk op de proef gesteld - dus overdrijf niet zo
Jij hebt geen probleem dus is het overdrijven als iemand zegt dat er redelijk wat problemen zijn :?
[...]

Hadden ze dan niet het zo kunnen instellen dat de volgende keer dat dat ding aan het internet hangt de firmware gesloopt wordt :? Maakt het stelen meteen niet meer de moeite waard; nu kunnen ze gewoon nog lekker doorspelen met jouw Wii...

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2007 02:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Ik heb reeds een component kabel en een component naar DVI kabel. Maar hoe kan ik nu de Wii op 480p zetten als hij nog in de 576i stand staat? Deze optie is vaag en kan niet geselecteerd worden. Als ik de component kabel aansluit dan heb ik helemaal geen beeld daar mijn tv geen 576i of 480i over component -> DVI accepteerd ik moet dus met de composiet kabel een selectie maken naar 480p en dan de kabel veranderen. Of is er een mogelijkheid de wii te laten opstarten in 480p zonder een menuinstelling maar met een shortcut?

[ Voor 23% gewijzigd door Gerwin op 26-01-2007 04:24 ]

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@cas.fm: Doe je toch iets verkeerd als die spellen bij jou 1,5 keer zo snel lopen. Bij mij is het verschil tussen 50 en 60Hz geen 50% en Nintendo heeft er gewoon voor gekozen de PAL Wii spellen op de originele PAL snelheid te laten lopen. Lijkt me niet zo'n vreemde keuze aangezien iedereen hier niet anders gewend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die al 6 weken op Wii straps wacht: Ik wacht ook nog steeds. Ik verwacht nu eigenlijk dat we binnenkort de 3e soort kabeltjes gaan krijgen, zonder Nintendo logo en met beter schuifje: http://gonintendo.com/?p=11892

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik heb gisteravond nog een RGB-scart kabel gescoord :D we waren in het centrum voor boodschappen dus toen ook even naar intertoys, bart-smit, FRS gelopen, nergens een scartkabel te vinden viel me wel op dat in deze winkels wel overal Zelda te krijgenw as, ook waren de Wii remotes en classic controllers overal te krijgen.

Uiteindelijk bij de Dixons naar binnen gelopen en daar lag 1 RGB-scart kabel. thuis direct aangesloten en daar kwam ik er achter dat jammer genoeg maar 2 vd 3 scart aansluitingen op mijn TV RGB zijn (en ik heb 3 RGB apparaten :P) Dus nu maar ff de digitale ontvanger op de non-RGB aangesloten... dat ziet er best wel brak uit nu :X

Maar goed aangesloten en de Wii opgestart, menu ziet er strakker uit, vooral letters zijn beter te lezen, toen Zelda opgestart ook dat ziet er strakker uit, bij daglicht echt heldere kleuren en ook de twilight ziet er stukken beter uit en ook hier viel me op dat op veel plaatsen de tekst veel beter te lezen is.

er bestaan toch wel RGB-Scart verdeel blokjes? :? hebben die dingen nog nadelen (beeld kwaliteit, functionaliteit)

Metteen nog ff Zelda gespeeld, ben nu voor de 2'de keer in de twilight, moet weer van die lichtbeestjes zoeken en doodmaken.... maar tis erg lastig om in die huizen/gebouwen binnen te komen (lees een ingang te vinden), kzit nu nog maar op 9,5-10 speeluren,

[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 26-01-2007 08:21 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ik kwam net iets leuks tegen op GoNintendo,een paar gasten van US Robotics
hebben een robot arm die je bewegingen met de wiimote (niet realtime ofc).
Filmpie, KliK!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wel jammer, dit moet op zich prima realtime kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 08:09:
@cas.fm: Doe je toch iets verkeerd als die spellen bij jou 1,5 keer zo snel lopen. Bij mij is het verschil tussen 50 en 60Hz geen 50% en Nintendo heeft er gewoon voor gekozen de PAL Wii spellen op de originele PAL snelheid te laten lopen. Lijkt me niet zo'n vreemde keuze aangezien iedereen hier niet anders gewend is.
Waarom lees je niet eerst even de laatste 30 reacties voor je blaat? Ik reageerde op een post van iemand die meldde dat een VC game bij hem veel te snel liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 02:28:
Blegh. Ik word echt een beetje misselijk van al het nieuws. Virtual Console games lopen 1,5x zo snel, ghost data in Mario Kart werkt niet, te lang je Wii standby laten staan resulteert in artefacts, als je je Wii op moet sturen ben je 'm zomaar vier weken kwijt, gadver gadver gadver. Ik heb in ieder geval definitief besloten om geen Wii te kopen als ik over drie maanden terug in Nederland ben. Twilight Princess is er ook op de Cube en mocht er ooit nog een killer game uitkomen dan kost het allemaal nog maar de helft van wat het nu kost.

Jij hebt geen probleem dus is het overdrijven als iemand zegt dat er redelijk wat problemen zijn :?
Dit is dan ook weer overdreven. Nee, het is niet zo dat en geen problemen zijn. Maar er zijn zeker niet gigantisch veel problemen...

Virtual Console games 1,5 keer zo snel? Eentje dan ja. Ghost Data in mario kart werkt niet? Mja, het is nu eenmaal een soort emulator...

Op dit forum inderdaad maar 2 "echte" defecten. En fabricagefoutjes kunnen dus altijd. Dat ik WiiConnect de schuld nu geef van mijn probleem is meer omdat ik graag wil weten hoe en waarom, maar het kan best zijn dat er gewoon een f00ked up GPU in m'n Wii zit.

Aan de andere kant zijn er dus wel meer problemen dan ik van Ninty gewend ben.

En dat ik mijn Wii mogelijk 4 weken kwijt ga zijn is ook wel k*t. Maar ik hoop stiekem als ze tegen Elroy zeggen 1,5 week dat ze dan dus nieuwe Wii's krijgen bij Ninty en dat ze mij dan ook meteen helpen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Willybubba op 26-01-2007 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Henk
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:21
Een tijdje terug vroeg iemand hoe lang bol.com erover doet om wii's te leveren. Ik heb mijn wii op 19 december besteld en gisteren stond er iemand met een pakketje voor de deur. Helaas was ik niet thuis, maar ik had ook een e-mail van bol.com met de mededeling dat ze hem verzonden hadden. Het moet dus wel heel raar lopen wil ik dit weekend niet ook fijn naar de televisie kunnen wuiven met mijn witte toverstaf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is MarioKart 64 net zo scherp als de VC versie van Mario 64?
Dan moet ik namelijk direct WiiPoints zien te scoren, aangezien de verwijdering van de blur wel degelijk uitmaakt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 14:51
Chaoss schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 08:17:
Uiteindelijk bij de Dixons naar binnen gelopen en daar lag 1 RGB-scart kabel. thuis direct aangesloten en daar kwam ik er achter dat jammer genoeg maar 2 vd 3 scart aansluitingen op mijn TV RGB zijn (en ik heb 3 RGB apparaten :P) Dus nu maar ff de digitale ontvanger op de non-RGB aangesloten... dat ziet er best wel brak uit nu :X

<...>

er bestaan toch wel RGB-Scart verdeel blokjes? :? hebben die dingen nog nadelen (beeld kwaliteit, functionaliteit)
Bij mijn TV is het nog erger! 2 scart aansluitingen waarvan er 1 RGB ondersteunt, en 3 RGB apparaten (Wii, DVD-speler en KPN-Digitenne). En inderdaad, digitale TV via composiet ziet er echt wel brak uit ja!
Heb overigens voor 10 euro bij de Gamma een simpel scart verdeelblokje (van 1 naar 3 aansluitingen) gekocht:
Afbeeldingslocatie: http://www.elektronica-online.nl/productimages/2859.jpg

Staat op de verpakking niks op over RGB, maar hij is gewoon volledig bedraad en het RGB signaal wordt wel gewoon doorgegeven. Enige waarop je moet letten is dat de signalen niet gescheiden zijn, dus je moet niet 2 aangesloten apparaten tegelijk aanzetten, want dan krijg je door elkaar lopende beelden op je TV. Maar ik zorg gewoon dat er altijd 2 van de 3 apparaten op stand-by staan als ik een 3e gebruik, en dan werkt het probleemloos. Staat de Wii op stand-by (met Connect24 aan) dan kan ik prima naar m'n TV vanaf Digitenne of naar een DVD vanaf m'n DVD-speler kijken.
Tja, zo'n simpel scart verdeelblokje heeft geen vergulde aansluitingen, maar op mijn 72 cm CRT breedbeeld TV zie ik geen verschil in beeldkwaliteit tussen de Wii direct op de TV aangesloten of via dit verdeelblokje.

(Overigens is dit scart verdeelblokje bij Electronica-online slechts 1,50 euro, maar bij de Gamma had ik het zo terug kunnen brengen als het me toch niet was bevallen).
Willybubba schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 09:23:
EDIT: Ik begrijp dus dat je niet hoeft te kloten met knoppen oid? Gewoon 3 SCART's erin en het apparaat wat aanstaat geeft automagisch signaal?
Daarom kun je dat blokje gewoon ergens achter je TV verstopt hebben liggen. Je hoeft het niet in het zicht te leggen om handmatig op knopjes te drukken om het invoer-apparaat te selecteren. Alles heeft voor- en nadelen zeg ik altijd maar :P Zolang je maar zorgt dat je eerst het apparaat dat je kijkt op stand-by zet, voordat je het andere apparaat aanzet.........

<verder ontopic over de Wii...>
Gaaf dat MarioKart 64 uitgekomen is! Nooit gespeeld overigens, maar lijkt me een leuk multiplayer spelletje! Moet ik alleen nog een 2e Classic Controller halen, anders valt er weinig te multiplayeren :D
Overigens zal Mario Kart voor de GC vast nog wel mooier en leuker zijn, maar ja, dan zit je aan een hoop extra kosten zoals een duurdere game, plus het nog moeten bijkopen van GC controllers. Leuk voor de mensen die al een GC hadden en dus al GC controllers hadden, maar als de Wii je eerste console is en je alles nog moet bijkopen, dan is dat een duur grapje :P

[ Voor 25% gewijzigd door Haay op 26-01-2007 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hey... 10 euri's met optie tot makkelijk ruilen :P

Doe mij ff het merk, dan ga ik die ook eens checken. Heb nu namelijk 1 RGB aanslutiing en 3 RGB apparaten.

DVD speler op composiet KAN maar op RGB is natuurlijk leuker :P

EDIT: Ik begrijp dus dat je niet hoeft te kloten met knoppen oid? Gewoon 3 SCART's erin en het apparaat wat aanstaat geeft automagisch signaal?

[ Voor 24% gewijzigd door Willybubba op 26-01-2007 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 18:51
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 08:15:
Voor iedereen die al 6 weken op Wii straps wacht: Ik wacht ook nog steeds. Ik verwacht nu eigenlijk dat we binnenkort de 3e soort kabeltjes gaan krijgen, zonder Nintendo logo en met beter schuifje: http://gonintendo.com/?p=11892
hmm ik heb de straps ook meteen besteld en begin van de week ontvangen... maar heb er niet op gelet of ze anders zijn... straks eens checken

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
Mario Kart 64 gedownload

En het nieuwskanaal werkt eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 14:51
fatbenny schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 09:35:
Mario Kart 64 gedownload

En het nieuwskanaal werkt eindelijk.
En??? Hoe bevalt Mario Kart 64 ? En is het nieuwskanaal nog wat, of kun je beter gewoon het Internet kanaal opstarten en naar bv. nu.nl surfen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
[...]
Wow, dat is wel netjes van ze. Ik snap dan niet waarom ze allemaal zo enorm moeilijk deden bij defecte Wii's. Wellicht zijn er toch wat meer klachten gekomen over de VC games...
Haay schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 09:40:
[...]

En??? Hoe bevalt Mario Kart 64 ? En is het nieuwskanaal nog wat, of kun je beter gewoon het Internet kanaal opstarten en naar bv. nu.nl surfen ?
Heb net het nieuws kanaal geprobeerd. beetje zelfde idee als weerkanaal. Had van mij niet gehoeven.
Wel vreemd dat je hier geen bericht over kreeg. Ik kreeg in het winkelkanaal pas de melding dat ik moest updaten (voor het winkelkanaal) en toen bleek ook het nieuwskanaal er te zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door Deddiekoel op 26-01-2007 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
Haay schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 09:40:
[...]

Het ziet er iets minder uit dan ik had gehoopt, maar het speelt lekker. Ik ben nog niet zeker of het de 10 euro waard is.

Het nieuwskanaal begint met een lijst met nieuwscategorieen. Elke knop wordt groot weergegeven en je moet dus al scrollen om alle categorieen te zien. Na het klikken van een categorie kan je op diverse manieren door de berichten heen. Je kiest een bericht uit een lijst of je gaat naar de wereldbol en klikt daar de nieuwsberichten aan. Inzoomen en uitzoomen gaat prima.

Toen ik keek was het nieuws 33 minuten geleden ge-update en stonden maar enkele berichten per categorie, sport was bijvoorbeeld nog leeg. Het nieuws wordt geleverd door AP.

Leuk om mee te spelen, maar op dit moment surf ik idd liever even naar nu.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:00

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Hoe gaat bij jullie het SD kaartje in het slot? Ik ben namelijk bang dat het slot bij mij defect is, als hij er eenmaal inzit wordt het kaartje namelijk langzaam naar buiten gedrukt zonder dat hij is vastgeklikt. Dit uitdrukken gaat zelfs niet ver genoeg om het kaartje weer te verwijderen, het kaartje moet er met een pincet uitgehaald worden. De Wii ziet het kaartje ook alleen als het vastgedrukt wordt door mij, het slot houdt het kaartje dus niet vast met een klikje en veer (zoals bijvoorbeeld de in mijn laptop ingebouwde sd kaart lezer dat doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook even de nieuwe versie binnengehaald, maar het RGB probleem is nog niet verholpen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSVZ
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-08 06:51
Ik last in voorgaande replies dat er nogal wat problemen zijn met niet officiele Memory Cards voor de Game Cube. Zou het misschien handig zijn om ergens te vermelden welke Memory Cards wel goed zijn? En natuurlijk waar te verkrijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
Een vraagje nog over de RGB kabel, werkt de kabel als je TV geen RGB scart ondersteund?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!